B92 Blog    Članovi    Biljana Cincarević    Boris na potezu

Biljana Cincarević
17:11
PET
08
FEB

Boris na potezu

    Sa svojom značajnom šacičom fanatika, Koštunica je uspeo da nas sigurno i strmoglavo vozi stramputicom nazad u mračno miloševićevsko doba.

Nastavlja da nas zastrašuje svojim redom Obraz, koji će, kako stvari stoje, preuzeti taktiku bombaša samoubica.

Nekako ne mogu da se otrgnem asocijaciji da je Obrazu pored duhovnog vođe Koštunice, glavni strateg mladi kadar DSS koji ima najcrvenije obraze.

Kako god, ta šačica je uspela da  ucenjuje i drži nekoliko miliona ljudi kao taoce. I to zahvaljujući poklonjenom premijerskom mestu!

Ovakvim razvojem situacije, Koštunica je obesmislio politiku. Jer ako nije dovoljno da na izbore izađe 70% biračkog tela i 51% se izjasni za proevropsku politiku, šta je dovoljno? O čemu mi onda govorimo?

Svaki naredni potez glavnih aktera će biti  pečat za dalju budućnost zemlje.
I zato sada  gospodin Tadić mora biti razuman i jednom u svojoj karijeri učiniti pravi potez presudan za sve građanke i građane čiji je Predsednik!

Vi ste na potezu gospodine Predsedniče!!





Komentari (98)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

KafaJeGotova  17:23 08.02.2008
Preporuka: 4

evo sad ce

#Link  Replika: 13
samo sto nije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ikan999  17:28 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: evo sad ce

...kafa? Gurabije? Nesto zglavno, pa seckano ukoso?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  17:32 08.02.2008
Preporuka: 3

Cekate

Godoa?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  17:33 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: evo sad ce

KafaJeGotova

samo sto nije


Kako nije ? Jel nije telefonskom sednicom vlade prodat Bor?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  17:35 08.02.2008
Preporuka: 5

kako stvari stoje,

dzabe smo kreceli

"Šef bivšeg Biroa za komunikacije u vladi Zorana Djindjića, Vladimir Popović, rekao je da optuženi za ratne zločine Ratko Mladić nikada neće biti izručen Hagu.

"Neće biti izručen jer Srbijom danas vladaju oni koji tvrde da je sudjenje Mladiću- sudjenje i njihovoj ideologiji, odnosno SANU, SPC i sudjenje srpskom biću", rekao je Popović i dodao da "kod Karadžića (Radovana) stvari stoje još gore".

"On ima podršku i pojedinih zapadnih država i delova njihovih službi", izjavio je Popović za sarajevski sedmičnik "Slobodna Bosna".

On je u tom intervjuu optužio neke zvaničnike u Srbiji, da godinama štite kriminalace koji stiču "krvavi novac".

Vlasnika "Delte", Miroslava Miškovića, nazvao je "formalnim vlasnik Srbije" i mnogih medija.

Prema njegovim tvrdnjama, Mišković se priprema da uskoro sav svoj kapital iznese na londonsku berzu i preseli u Englesku, gde je već kupio neke velike poslovne zgrade u Londonu.

Popović je rekao da je Mišković i najveći finansijer Srpske radikalne stranke nekoliko godina unazad za šta dobija "apsolutno ćutanje poslanika radikla u parlamentu, na sve zloupotrebe kompanije 'Delta' i očigledna kršenja zakona".

Dodao je da je Mišković, takvu vrstu "kolonijalnog statusa, koji Srbija ima prema njemu stekao nakon ubistva Zorana Djindjića, tačnije dolaskom Vojislava Koštunice na mesto premijera".

Komentarišući presudu Miloradu Lukoviću- Legiju za organizovanje ubistva premijera Zorana Djindjića, Popović je rekao da je političku podsršku izvršiocima dao kabinet Vojislava Koštunice.

"Namera pučista, sa Koštunicom na čelu, bila je da se Zoranovo ubistvo prikaže kao obračun mafije i od toga ne odustaju ni dan danas", rekao je Popović.

Istakao je da Legija, iako se u medijima predstavlja kao "siromah", zapravo ima milione eura, od "otmica, pljački, trgovine drogom".

"Taj je novac još dok je Zemunski klan postojao 'opran' i ubačen u redovne novčane tokove, a od dolaska Koštuničine vlade omogućava se da se taj novac investira u najprofitabilnije projekte", ustvrdio je Popović.

Dodao je da se iza imena "Legijinog bankara" Branka Savkovića, "krije doajen srpskog podzemlja čuveni Žika Živac".

"Žika Živac i njegovi ortaci slobodno i bez straha drže u jednoj od banaka bliskoj Dinkiću desetine miliona evra, iznose u kešu milione, investiraju milione", rekao je Popović navodeći da "država pomaže u pranju Legijinog novca".

Popović je objasnio da navodni Savković, "novac oplodjuje uglavnom kroz kupovinu zemlje od seljaka po niskoj ceni", za koju kasnije iz državnog vrha dobija dozvole za gradnju benzinskih i servisnih stanica"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  17:41 08.02.2008
Preporuka: 0

Don't panic

sve äe biti u redu:



Karađorđević poziva na jedinstvo

Princ Aleksandar Karađorđević pozvao je sve političke faktore u zemlji na jedinstvo i zajednički interes kako bi država i njene institucije izašli iz krize.

On je upozorio da kriza može da ima trajne negativne efekte na društveni, politički i ekonomski život, a posledice fatalne za izbor daljeg puta i sudbinu našeg naroda.

Prema njegovim rečima, nosioci najviših državnih funkcija moraju da preuzmu punu odgovornost za svoje delovanje zbog boljeg života svih naših građana bez obzira na nacionalnu i versku pripadnost.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  18:06 08.02.2008
Preporuka: 1

Re: Don't panic

pozvao i toma :))) to su vec dvojica. vezite pojaseve, polecemo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  19:02 08.02.2008
Preporuka: 1

Re: kako stvari stoje,

doktorka
Vlasnika "Delte", Miroslava Miškovića, nazvao je "formalnim vlasnik Srbije" i mnogih medija.Prema njegovim tvrdnjama, Mišković se priprema da uskoro sav svoj kapital iznese na londonsku berzu i preseli u Englesku, gde je već kupio neke velike poslovne zgrade u Londonu.


Oooo, pa jel će to nama još neko da dobije azil?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  20:17 08.02.2008
Preporuka: 1

Re: Don't panic

gorran
sve äe biti u redu:Karađorđević poziva na jedinstvoPrinc Aleksandar Karađorđević pozvao je sve političke faktore u zemlji na jedinstvo i zajednički interes kako bi država i njene institucije izašli iz krize. On je upozorio da kriza može da ima trajne negativne efekte na društveni, politički i ekonomski život, a posledice fatalne za izbor daljeg puta i sudbinu našeg naroda. Prema njegovim rečima, nosioci najviših državnih funkcija moraju da preuzmu punu odgovornost za svoje delovanje zbog boljeg života svih naših građana bez obzira na nacionalnu i versku pripadnost.

E da se nije javio nebi znali da imamo i kralja.
Pravilno, mudra poruka. A vreme je da nesto i uradi kako bi opravdao svoj besplatni boravak u Belom dvoru.Ko zna mozda je covek u dilu sa onim sto je pronasao onog drugog koji je glasa sa isteklom licnom kartom pa javio onom trecem.
Evo i Sinod apeluje u vezi Kosova. Stvarno svi ulazu maksimalne napore da ovom narodu bude bolje.
Jedni i svi drugi se brinu oko Kosova, drugi da ne udjemo u nikakve aranzmane sa primitivnom i zaostalom EU, treci se brinu o raspaljivanju plamena nacionalnog ponosa&prkosa, neki izvode pokazne takticke vezbe u upotrebi minsko-eksplozivnih sredstava u miroljubive i nacionalno prosvetiteljske svrhe..
predsednik zove premijera,premijer ne zove predsednika, Toma ih priziva razumu, Eu opet salje delegaciju, Samardzic drzi lekcije, u Kosovskoj Mitrovici zasedaju odbornici i opet po EU- slicno kao svojevremeno Mile Paspalj i Mile Martice i ostale Mile do mile volje,,,
Bice kako bude a vidim da su i analiticari svih profila zbunjeni a nisu bas ludi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  20:23 08.02.2008
Preporuka: 1

Re: Don't panic

Pravilno, mudra poruka. A vreme je da nesto i uradi kako bi opravdao svoj besplatni boravak u Belom dvoru


a ko ce njemu da opravda besplatno koriscenje belog dvora poslednjih 60 godina?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  09:12 09.02.2008
Preporuka: 0

Re: Don't panic

nikson
Pravilno, mudra poruka. A vreme je da nesto i uradi kako bi opravdao svoj besplatni boravak u Belom dvorua ko ce njemu da opravda besplatno koriscenje belog dvora poslednjih 60 godina?

Valjda naslednicima princa Pavla samo za jedan deo a ostalo je državno vlasnišvo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  14:35 09.02.2008
Preporuka: 0

Re: Don't panic

blackbox

nikson
Pravilno, mudra poruka. A vreme je da nesto i uradi kako bi opravdao svoj besplatni boravak u Belom dvorua ko ce njemu da opravda besplatno koriscenje belog dvora poslednjih 60 godina?

Valjda naslednicima princa Pavla samo za jedan deo a ostalo je državno vlasnišvo.


izgradnju je zapoceo aleksandar privatnim sredstvima, pavle je takodje u tome ucestvovao, na primer sa mnogobrojnim umetnickim delima. medju naslednicima su se javile svadje oko nasledja. medjutim, najpravicnije bi bilo da to ipak ostane u svojini drzave, ali da karadjordjevici dobiju pravo da zive u dvoru. naravno to bi podrazumevalo da dvor ostane otvoren za posetioce, a da drzava snosi vece troskove, a karadjordjevic one svakodnevne
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dexter  16:15 09.02.2008
Preporuka: 0

Re: kako stvari stoje,


Prema njegovim tvrdnjama, Mišković se priprema da uskoro sav svoj kapital iznese na londonsku berzu i preseli u Englesku, gde je već kupio neke velike poslovne zgrade u Londonu.

Popović je rekao da je Mišković i najveći finansijer Srpske radikalne stranke nekoliko godina unazad za šta dobija "apsolutno ćutanje poslanika radikla u parlamentu, na sve zloupotrebe kompanije 'Delta' i očigledna kršenja zakona".


Hipoteticki, izlaskom "Delte" na londonsku berzu neki bogati stranac bi mogao da odmah kupi pola Srbije.Takodje, neki zlonameran mocnik bi mogao da urusi srpsku privredu. Sa druge strane "Delta" ima precutni blagoslov radikala koji se kunu u srpstvo i ne daju tudjinima nista srpsko. Da li glasaci SRS-a prilikom zaokruzivaja svog kandidata razmisljaju o ovome?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
strava  21:33 10.02.2008
Preporuka: 0

Re: Don't panic

pozvao i toma :))) to su vec dvojica. vezite pojaseve, polecemo



Ovo je avijacija Crne Gore koja juri u pomoć Nato snagama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Trinidad Tobagović  17:44 08.02.2008
Preporuka: 0

eto

#Link  Replika: 13
Poslednje što sam ja čuo je da je Tadić pozvao Koštunicu da se dogovore ko ljudi. Vrlo odlučno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  17:54 08.02.2008
Preporuka: 2

dogovaraju se




kako da odbrane Kosovo


Jeremić: Branimo Kosovo svim sredstvima

Ministar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić izjavio je da se Srbija protivi slanju evropske misije na Kosovo i Metohiju bez adekvatnog pravnog osnova, ali da to ne dovodi u pitanje angažman EU u Srbiji.

- Srbija se protivi slanju evropske misije bez adekvatnog pravnog osnova. Mi nijednog trenutka nismo dovodili u pitanje naš pozitivan stav prema dubljem i aktivnijem angažmanu EU u Srbiji, pa i u našoj južnoj pokrajini - rekao je Jeremić u intervjuu za BBC. On je ukazao na to da bi jednostrano proglašenje nezavisnosti Kosmeta predstavljalo kršenje Ustava Srbije, Rezolucije 1244, međunarodnog prava, Povelje UN i završnog akta iz Helsinkija.

- Mi ćemo upotrebiti sva pravna, sva politička, sva diplomatska, sva ekonomska sredstva u odbrani našeg Ustava. Mi nećemo upotrebiti silu - rekao je Jeremić, ukazujući da Srbija „zna kako će postupiti u slučaju" nezavisnosti Kosova.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Trinidad Tobagović  18:08 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: dogovaraju se

Mislim zvao ga je da se dogovore kako da reše ovu krizu izazvanu Koštuničinim inaćenjem
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kile  19:38 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: eto

Vrlo odlučno


Da, ne moze biti odlucnije!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  20:31 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: eto

Trinidad Tobagović
Poslednje što sam ja čuo je da je Tadić pozvao Koštunicu da se dogovore ko ljudi. Vrlo odlučno.

i on prihvatio, uz neizostavno pozivanje na Kosovo, a inače nebi. Opet cinizam prema Tadićevom pozivu.
Vrlo odlično.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zoricag  20:52 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: dogovaraju se

Mozda bi ljudi pitali nas ustavni sud za pravni osnov -ali nemamo. Mozda zato nemamo? Kako mudro.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vanja Montenegro Ljujic  22:10 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: dogovaraju se

doktorka
kako da odbrane KosovoJeremić: Branimo Kosovo svim sredstvimaMinistar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić izjavio je da se Srbija protivi slanju evropske misije na Kosovo i Metohiju bez adekvatnog pravnog osnova, ali da to ne dovodi u pitanje angažman EU u Srbiji.- Srbija se protivi slanju evropske misije bez adekvatnog pravnog osnova. Mi nijednog trenutka nismo dovodili u pitanje naš pozitivan stav prema dubljem i aktivnijem angažmanu EU u Srbiji, pa i u našoj južnoj pokrajini - rekao je Jeremić u intervjuu za BBC. On je ukazao na to da bi jednostrano proglašenje nezavisnosti Kosmeta predstavljalo kršenje Ustava Srbije, Rezolucije 1244, međunarodnog prava, Povelje UN i završnog akta iz Helsinkija.- Mi ćemo upotrebiti sva pravna, sva politička, sva diplomatska, sva ekonomska sredstva u odbrani našeg Ustava. Mi nećemo upotrebiti silu - rekao je Jeremić, ukazujući da Srbija „zna kako će postupiti u slučaju" nezavisnosti Kosova.


Da, priznace nezavisnu Aljasku! :) LOL
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  23:31 08.02.2008
Preporuka: 1

Re: dogovaraju se

zoricag
Mozda bi ljudi pitali nas ustavni sud za pravni osnov -ali nemamo. Mozda zato nemamo? Kako mudro.

Nema potrebe a ni šanse. Ko je večeras gledao Ristivojevića u "Nije srpski ćutati" imao je privilegiju da čuje :
1.- da je Vojisalv Koštunica dobio mandat od naroda da bude predsednik vlade i samo narodu odgovara
2.- da su ostali ministri, prevedeno s latinskog, njegove sluge ili pomoćnici koji ima da slušaju
3.- pošto nema većinu za svoju politiku u vladi on onda neće ni da je saziva
4.- Narodna volja je vrhunska volja a ona je preneta na Vojislava Koštunicu, a pošto je narodna volja jedina iznad Ustava i Zakona onda Koštunica ne mora da poštuje ni jedno ni drugo ako mudro oceni da bi npr. na sednici vlade neki ministri , njih 17, tražili da se potpiše nešto što se njemu ne sviđa.
On je dakle većina kad ima većinu a kad nema neće dozvoliti da nema.

A nešto kad razmislim, što bi se mi sekirali za dignitet ministara koji dozvoljavaju da ih tako tretira a neće da podnesu ostavku zbog fotelja.
Ako je njima dobro, mora biti i nama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  00:12 09.02.2008
Preporuka: 2

Re: dogovaraju se

Ovaj covek


je Hitler Jugend kapacitet

tog coveka se treba plasiti.
on se nikada ne smeje
on je uvek "kulturan"
on je uvek spolja miran
on jedinu kulja iznutra
ovaj covek je opasan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zoricag  02:27 09.02.2008
Preporuka: 0

Re: dogovaraju se

da je Vojisalv Koštunica dobio mandat od naroda

Nisam gledala zbog stomaka

jel ga bar voditelj pitao kako je dobio mandat? od koliko posto naroda je dobio mandat?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  13:07 09.02.2008
Preporuka: 0

Re: dogovaraju se

blackbox

zoricag
Mozda bi ljudi pitali nas ustavni sud za pravni osnov -ali nemamo. Mozda zato nemamo? Kako mudro.

Nema potrebe a ni šanse. Ko je večeras gledao Ristivojevića u "Nije srpski ćutati" imao je privilegiju da čuje :
1.- da je Vojisalv Koštunica dobio mandat od naroda da bude predsednik vlade i samo narodu odgovara
2.- da su ostali ministri, prevedeno s latinskog, njegove sluge ili pomoćnici koji ima da slušaju
3.- pošto nema većinu za svoju politiku u vladi on onda neće ni da je saziva
4.- Narodna volja je vrhunska volja a ona je preneta na Vojislava Koštunicu, a pošto je narodna volja jedina iznad Ustava i Zakona onda Koštunica ne mora da poštuje ni jedno ni drugo ako mudro oceni da bi npr. na sednici vlade neki ministri , njih 17, tražili da se potpiše nešto što se njemu ne sviđa.
On je dakle većina kad ima većinu a kad nema neće dozvoliti da nema.

A nešto kad razmislim, što bi se mi sekirali za dignitet ministara koji dozvoljavaju da ih tako tretira a neće da podnesu ostavku zbog fotelja.
Ako je njima dobro, mora biti i nama.


TUŠE !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  16:14 09.02.2008
Preporuka: 0

Re: dogovaraju se

TUŠE !

Šta ste hteli da kažete?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  19:07 09.02.2008
Preporuka: 0

Re: dogovaraju se

blackbox

TUŠE !

Šta ste hteli da kažete?


Pa ono što i piše : Touche (frc) odobravanje, pun pogodak itd.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  16:27 10.02.2008
Preporuka: 0

Re: dogovaraju se

Aleksandar Stosic

Ovaj covek


je Hitler Jugend kapacitet

tog coveka se treba plasiti.
on se nikada ne smeje
on je uvek "kulturan"
on je uvek spolja miran
on jedinu kulja iznutra
ovaj covek je opasan

sasvim moguće da je tako...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pidola  17:49 08.02.2008
Preporuka: 2

...

#Link  Replika: 1

Ovakvim razvojem situacije, Koštunica je obesmislio politiku. Jer ako nije dovoljno da na izbore izađe 70% biračkog tela i 51% se izjasni za proevropsku politiku, šta je dovoljno? O čemu mi onda govorimo?

samo kostunica?
a tadic nije obesmislio politiku,ovakvom situacijom?

kojih se to 51% izjasnilo za proevropsku politiku,gde je ta politika,u kampanji bila,na recima?
za sta se izjasnili,da hoce drzava da im ima evropski standard ili da hoce da osvajaju evropu ili strah od radikala ili nista?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Cincarević  17:53 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Potpuno se slazem sa vama..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Modesty Blaise  17:53 08.02.2008
Preporuka: 6

Filozofija panike

#Link  Replika: 8
Petar Luković

Svega tri dana nakon pobede Borisa Tadića na predsedničkim izborima, država Srbija a posebice pomenuti Tadić jesu u zanimljivoj erotskoj situaciji opisanoj narodnom mudrošću: "Ako se odupreš, više ti stane; ako se ne odupreš, bolje ti ulazi." Ova filozofska skaska naglašene seksualnosti poseduje čitav niz recentnih mitoloških mantri koje upravo sad, ovog časa (sreda popodne, 06/02/08) pokušavaju da objasne šta nam se to ovih dana tako, navodno dramatično dešava. Da počnemo:

01. POBEDA BORISA TADIĆA JE POBEDA EVROPSKE SRBIJE: Delimično tačno. Tesna pobeda dosadašnjeg predsednika (Tadić: 50,6 posto; Nikolić 47,7 posto) nije rezultat nekakve ili bilo kakve jasne ili nejasne evropske strategije (ako ne računamo Tadićev vojnički slogan: "Da osvojimo Evropu zajedno") već efekat straha i panike zbog eventualne pobede radikala. Bar pola miliona ljudi (a sigurno i više) nateralo je sebe da glasa za nesrećnog Tadića samo zbog činjenice da je Tadićeva kampanja beskrupulozno manipulisala strahom od šešeljizma do one mentalne granice kad su građani već počeli da zamišljaju da će, u stvari, izborom Tomislava Nikolića, radikali doći na vlast, kao da je reč o parlamentarnim a ne o predsedničkim izborima!

Deo uplašenih i usranih od straha glasača dao je svoj glas Tadiću uveren da će tako dobiti obećane besplatne akcije; deo hard-core patriota glasao je za Tadića jer je ovaj u nacionalističkom transu, tvrđi od Nikolića, obećao da nikad neće priznati nezavisno Kosovo i da će Srbija u Evropu ući kao celovita država; čak su poklekli i mnogi LDP-glasači koji su sa dva prsta zapušili nos, glasali za Kilavog, nadajući se da će Tadić Jr. doći k svesti i otkriti da imati muda nije ništa strašno; da sve bude potpuno bizarno, većina beogradskih taksista glasala je za ni krivog ni dužnog Tadića jer je glupson Nikolić negde neoprezno rekao da će dozvoliti "neregistrovanim taksistima" da rade kao "svi ostali", mada mu u opisu predsedničkog posla to nigde ne piše, ali, eto, ponelo ga; konačno, ženski penzionerski lobby – zaljubljen u pristojnog Tadića: lep, prosed, savršeno isprazan, uredan i okupan, listom je glasao za idealnog zeta: što bi rekla moja majka "baš je lep, a ne kao ti: stalno neobrijan i nervozan, večito nešto psuješ i svađaš se, njega svi vole".

Ja ga nešto u nedelju nisam zavoleo: izašao na glasanje i zaokružio sve što se moglo zaokružiti, ispisao privatnu parolu (šifra: "Puszi") i ponosno obezbedio nevažeći listić. Samo da Tadić ne maše mojim glasom, daleko bilo!

02. POBEDA BORISA TADIĆA JE PORAZ VOJISLAVA KOŠTUNICE: Uglavnom. Legendarni Vojislav Koštunica – čovek kojeg je na premijersko mesto ustoličio sam Boris Tadić – bio je apsolutna predizborna zvezda tjedna kad je na konferenciji za štampu morao da odgovori na pitanje hoće li u nedelju izaći na glasanje. Njegov odgovor ("Pravo da vam kažem, baš ste me zatekli ovakvim pitanjem, o tome nisam razmišljao") ne samo da ulazi u uži izbor antologijskih shitsa poslednjih stoleća – jer je reč o Predsedniku Vlade koji teorijski ustoličava nekakav demokratski sustav – već sadržajno svedoči o razmerama mentalne bolesti koja je u Koštuničinom slučaju metastazirala do granice partijskog autizma.

03. BORIS TADIĆ KREĆE PROTIV VOJISLAVA KOŠTUNICE: E, još to da vidimo! Ispravno ohrabren pobedom na izborima, Boris Tadić ima sva prava da u Vladi Srbije traži veći deo kolača od vlasti; ali, kako je mesecima unatrag Tadić sve učinio da zadovolji Koštunicu, da pristane na sve njegove ucene, da učestvuje u krađi izbora za Ustav, da učestvuje u glasanju Rezolucije o Kubi, da bude glavna podrška Koštunici u nesuvisloj odbrani Kosova – pitanje je da li se današnji ohrabreni Tadić u bilo čemu razlikuje od onog Tadića koji je do juče u Skupštini sedeo u Koštuničinom zagrljaju, objašnjavajući kako je Voja "garant demokratije" i njegov idealni bračni partner u vezi u kojoj je Kosovo uvek srpsko. Primisao da će se Tadić usuditi da izađe iz Vlade i iza sebe ostavi sve Upravne odbore, sve povlastice, sve tendere, sve provizije – izgleda kao science fiction svih science fiction slika. Živi bili pa videli!

04. BORIS TADIĆ HOĆE U EVROPU, VOJISLAV KOŠTUNICA NEĆE U EVROPU: Ovako pojednostavljeno za hrvatskog čitaoca kojeg mrzi da razmišlja – sve je jasno; Tadić hoće da se potpiše nekakav Prelazni Sporazum sa Evropom, Koštunica neće da potpiše pomenuti Sporazum dok EU ne odustane od ideje da na Kosovo pošalje svoju Misiju; Tadić tvrdi da Sporazum i Misija nemaju nikakve veze; Koštunica tvrdi da imaju i te kakve veze – tko potpiše Sporazum, potpisao je nezavisnost Kosova. Kao dodatni pritisak, Koštunica traži da se Skupština Srbija sastane i raspravlja o ovom fucking Sporazumu: računa Koštunica na radikale, socijaliste, na Velju Ilića, na svoje poslanike – što matematički znači većinu. Hoće li biti sednice i kad će je biti ako je bude, izvesno je koliko i question: hoće li se jednom/ikad Tadiću smučiti da ga ponižavaju, šutiraju u jaja, šamaraju, polivaju hladnom vodom, vezuju lisicama, zajebavaju i s pravom ga ismejavaju? Ako i dalje uživa u lepotama mazohizma, let it be!

05. KOŠTUNICA PRAVI VLADU SA RADIKALIMA: Moguće. Onog časa kad bude priteran uz zid – a jeste blizu zida – Vojislav Koštunica, opsednut premijerskom vlašću, neće imati mnogo izbora. Radikali Tomislava Nikolića jesu njegovo prirodno uporište; šteta je što DSS još odavno nije kolektivno pristupio Srpskoj Radikalnoj Stranci – ne bi se glupi glasači zamajavali verovanjem kako je DSS nekakva "demokratska opcija" kako su nas dementna Evropa i elokventno tupavi Boris Tadić godinama ubeđivali, uveravajući nas kako je Koštunica privržen "evropskim vrednostima". Bar će tad – kad manjinsku Vladu Koštunice podrže radikali i socijalisti – one budale koje su slavile dr. Kalašnjikova morati da se vade iz govana: da nam objašnjavaju kako je ovo genijalan patriotski potez, verovatno poslednji i najjači, nešto slično Miloševićevim dijagnozama iz 1999. godine.

06. BORIS TADIĆ I VOJISLAV KOŠTUNICA DOGOVARAJU NOVU STRATEGIJU OKO KOSOVA: Realno. Umorni Tadić i odmorni Koštunica, svesni da "srpski razdor" slabi državu, odlučuju da zakopaju sekire. Vlada nastavlja normalno/nenormalno da radi. Predsednik države zagovara evropske integracije. Predsednik Vlade protivi se evropskim integracijama. Evropske integracije zabole qurac za Srbiju. Svi se Sporazumi – privremeni, prelazni, stalni, permanentni – odlažu na neodređeno vreme. Čeka se tzv. nezavisnost Kosova, pa da vidimo čija majka crnu evropsku vunu prede.

07. AKO SE SPORAZUM POTPIŠE, PADA VLADA: Pretnja Koštuničinog ličnog ludaka pod imenom Velimir Ilić imala bi smisla kad bi Boris Tadić stvarno, zaista, really – imao tu vrstu hrabrosti da u Brisel pošalje potpredsednika Vlade Božidara Đelića da tamo, bez obzira na srpsku stvarnost, potpiše jebani Sporazum. Ali, kako je Tadić malo previše osetljiv na Kosovo, gotovo da je sigurno da nikako neće rizikovati da bude proglašen izdajnikom; kad bi se, recimo, odlučio – da protivno Koštunici – inicira potpisivanje Sporazuma, to bi značilo da se Tadić uspešno leči i da LDP pilule koje su mu nuđene nisu bile uzaludna farmaceutska žrtva. Naravno, ništa od toga; Tadić je Tadić – nema leka za kilavost uma.

08. SRBIJA NEĆE U EVROPU: Pa šta? Zar je to iznenađenje za državu u kojoj je preko dva miliona ljudi za radikale, a bar pola miliona onih koji su glasali za njegovog protivnika – misle kao radikali? Nisu u pitanju ideje, već metodi; ako je glasovanje između Tadića i Nikolića ličilo na izbor između metastaze i tumora – onda je izvesno da je Evropa još uvek vrsta endemskog marketinga na koji se Srbija ne pali. Pominjanje Haškog Tribunala, ratnih zločina, bombardovanja Sarajeva, Vukovara ili Dubrovnika, uz likvidaciju desetak hiljada Bošnjaka u Srebrenici – sigurno nije deo izborne priče Tadića ili Nikolića, te se evropski put u takvom kontekstu ne podrazumeva.

09. TADIĆ NEĆE DA POPUSTI: Zvuči poznato. Nije, kao, popustio pred Koštunicom, pred Ustavom, pred Dejanom Mihajlovim kao generalnim sekretarom Vlade, pred sporazumom sa Rusima oko prodaje/predaje Naftne Industrije za bednu svotu; nije popustio pred svakom ucenom bez obzira koliko ucena bila daleko, nije predao bitna ministarstva Koštunici, nije se Koštunici pridružio u psihotroničnoj obrani srpskog Kosova, izjavljujući da on – The Tadić – nikad nikad nikad neće priznati "nezavisno Kosovo", kao da nezavisno Kosovo zavisi od njegovog priznanja.

10. IMAĆEMO NOVE PARLAMENTARNE IZBORE: Kamo sreće! Ovo se razliveno nacionalno ludilo nikako neće završiti bez novih izbora, pa da vidimo koliko Tadić stvarno ima birača bez straha od Nikolića, koliko Nikolić ima stvarno birača bez straha od Šešelja, koliko Koštunica ima svojih fanatika koji su posle svega spremni da mu veruju, konačno: da vidimo koliko LDP ima novih glasača – umornih od plašljivih i kilavih, jer, ispostavilo se, nismo svi na istoj "demokratskoj" strani bez obzira koliko nas bombardovali "osvajanjem Evrope" i "odbranom Kosova". Uz poruku: No Pasaran!

Feral Tribune
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  20:36 08.02.2008
Preporuka: 1

Filozofija panike i koverirani potez

Gospodin Predsednik bi radije kovertirao potez.

Ako Jeremić kopira izjave Samardžića šta nam to kazuje ili poručuje?

Misija EU ne ide na Kosovo da ona proglasi nezavisnost nego da tamo zamijeni neke potpuno neiskusne i nesposobne pripadnike i pojedince iz raznih zemalja koji su tamo došli zaradi plate.

Nije potrebno da podsjetim šta je onog 17.marta zaustavilo nekontrolisano nasilje. Brza i odlučna i oružana intervencija snaga SAD i dvije evropske države.

Srbija je ta koja je trebala insistirati da se svi pripadnici UN-snaga i pripadnici policijskih snaga zamijene sa evropljanima.
Da li stvarno misle da će manjine da imaju bolju zaštitu od nekoga iz Bangladeša od Francuza?

Srbija radi sve naopako. Da li je neko slušao nebuloze Rasima Ljajića u večerašnjem "Poligrafu".

Vlada Kosova se pripremila, organizaciono i normativno da uskoro proglasi "potpunu" nezavisnost od Srbije.
Potpuno je nebitno hoće li to biti 17-i ili 18-i ili neki drugi februar.

Pomjeranje koje je navodno učinjeno zbog izbora u Srbiji jeste zbog detaljne pripreme za efikasan odgovor na "jednoglasni", tzv. "Akcioni plan" Vlade Srbije.

Van Srbije svi znaju šta je u njemu, samo gradjani Srbije to ne znaju.

Prije nedjelju dana "Obraz" je izlijepio centar Beograda parolama kakvu vojsku žele a nijesu se oglasili ni vrhovni komandant ni ministar odbrane.
Nedjelju dana kasnije ta ista paravojna organizacija (je mogla) a nije htjela da se obrati sudskim instancama Srbije (jer ona ih i ne priznaje) nego je sama uzurpirala vlast i spriječila održavanje jedne obične izložbe.

Lokalna vlast u Beogradu ne smije nos da pomoli a nekmoli da prozove ministarstvo policije i javno tužilaštvo zbog nereagovanja.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mashan  22:24 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: Filozofija panike

[ 08. SRBIJA NEĆE U EVROPU: Pa šta? Zar je to iznenađenje za državu u kojoj je preko dva miliona ljudi za radikale, a bar pola miliona onih koji su glasali za njegovog protivnika – misle kao radikali? Nisu u pitanju ideje, već metodi; ako je glasovanje između Tadića i Nikolića ličilo na izbor između metastaze i tumora – onda je izvesno da je Evropa još uvek vrsta endemskog marketinga na koji se Srbija ne pali. Pominjanje Haškog Tribunala, ratnih zločina, bombardovanja Sarajeva, Vukovara ili Dubrovnika, uz likvidaciju desetak hiljada Bošnjaka u Srebrenici – sigurno nije deo izborne priče Tadića ili Nikolića, te se evropski put u takvom kontekstu ne podrazumeva.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  22:31 08.02.2008
Preporuka: 2

Re: Filozofija panike i koverirani potez

Svasta covek ovde moze da procita ali ovaj post sentinel26 je neponovljivo iskustvo. Prosto se namece odgovor odakle ono 26 u imenu.


Misija EU ne ide na Kosovo da ona proglasi nezavisnost nego da tamo zamijeni neke potpuno neiskusne i nesposobne pripadnike i pojedince iz raznih zemalja koji su tamo došli zaradi plate.


Jel? A, ovi koji ce da dodju da rade za karamele? Odakle vam se to javilo da su ovi neiskusni i nesposobni pa ce da dodju neki iskusniji i sposobniji? Sto ih samo ranije tako iskusne i sposobne nisu poslali.

Nije potrebno da podsjetim šta je onog 17.marta zaustavilo nekontrolisano nasilje. Brza i odlučna i oružana intervencija snaga SAD i dvije evropske države.


Da li bi mogli nesto podrobnije nam ispricate o toj boldovanoj oruzanoj intervenciji "SAD i dvije evropske države". Bilo bi znaimljivo saznati nesto o tome jer ste vi jedina osoba na svetu koja zna za tu oruzanu intervenciju "SAD i dvije evropske države".



Srbija je ta koja je trebala insistirati da se svi pripadnici UN-snaga i pripadnici policijskih snaga zamijene sa evropljanima.
Da li stvarno misle da će manjine da imaju bolju zaštitu od nekoga iz Bangladeša od Francuza?


A, sto bas Srbija? Na sta je trebalo da se zalimo, na boju koze ili frizure? Kazete Francuzi ce bolje da stite manjine. Mislite da cuvaju manine tako kao one svoje iz pariskih predgradja koje svako malo popale par stotina automobila i pobije nekoliko ljudi? Odakle vam ova informacija? Sa RTCG ili iz Pobjede?



Prevarili su vas kada su vam dali tih 26. Nemate ni toliko.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mashan  22:39 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: Filozofija panike

FALSE
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  23:15 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: Filozofija panike i koverirani potez

niki m
Svasta covek ovde moze da procita ali ovaj post sentinel26 je neponovljivo iskustvo. Prosto se namece odgovor odakle ono 26 u imenu.
A, sto bas Srbija? Na sta je trebalo da se zalimo, na boju koze ili frizure? Kazete Francuzi ce bolje da stite manjine. Mislite da cuvaju manine tako kao one svoje iz pariskih predgradja koje svako malo popale par stotina automobila i pobije nekoliko ljudi? Odakle vam ova informacija? Sa RTCG ili iz Pobjede?
Prevarili su vas kada su vam dali tih 26. Nemate ni toliko.

I ono "m" u imenu može da asocira na svašta ali ja nemam namjeru da dešifrujem ničije nickove, a posebno da odgovaram na vaše nevaspitane aluzije.

Ah! Da, baš šteta što sam zaboravio, oni što su onog 17.marta, na Kosovu palili srpske kuće su se uplašili demarša ministra odbrane Srbije pa su prestali odmah inače na rafale (ispaljene u vazduh) američkih vojnika oni ne bi nikada reagovali.

Žao mi je što vam se ne dopadaju RTCG i Pobjeda, a vaše dovodjenje istih u vezu sa mnom govori o vama ali me time ne možete ni ućutkati ni uplašiti. Nijesti vi ni prvi ni posljednji saradnik koji se bavio jezičkom analizom mojih tekstova i izvorom informacija.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  12:23 09.02.2008
Preporuka: 0

Re: Filozofija panike

Пера је рекао све што сам ја мислио, само нисам умео овако лепо. Најбоља анализа стања до сада.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vasa S Tajcic  03:38 10.02.2008
Preporuka: 0

Re: Filozofija panike i koverirani potez

Ah! Da, baš šteta što sam zaboravio, oni što su onog 17.marta, na Kosovu palili srpske kuće su se uplašili demarša ministra odbrane Srbije pa su prestali odmah inače na rafale (ispaljene u vazduh) američkih vojnika oni ne bi nikada reagovali.



Tada je jos uvek postojala SCG, tako da je minstar bio zajendicki. Nego to nije bitno. Koga su se uplasili ja ne znam, ali Nemaca sigurno nisu.

But what seemed clear was the the German-run UNMIK forces were totally unprepared for the outbreak, despite the warnings and knowledge of Islamist plans for such actions. As a result, UN forces were known to have withdrawn rather than protect Serb areas and Serbian Orthodox churches, which were supposedly to be protected as cultural heritage sites. The Kosovo Force (KFOR) units fared somewhat better, using rubber bullets and tear gas, but they, too, were unprepared for the scale of the operations conducted by the Albanians.


A German spokesman had, in recent months, made clear anti-Serbian remarks, highlighting the biased nature of the supposedly impartial international force supposedly administering Kosovo with the support of KFOR military units and police provided by donor nations [a Polish police unit was in charge of the area of Mitrovica when the incident occurred]. UNMIK had, additionally, on several occasions, tried to overturn international warrants and criminal proceedings against one of the key Kosovo radicals, known war criminal Agim Ceku, who was now working as the Commander of the Kosovo Protection Corps (KPC), which was, in fact, created out of the narco-terrorism organization, the Kosovo Liberation Army (KLA/UCK).

Defense & Foreign Affairs Daily
Volume XXII, No. 50 Friday, March 19, 2004


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  10:58 10.02.2008
Preporuka: 0

Re: Filozofija panike i koverirani potez

Vasa S Tajcic
Ah! Da, baš šteta što sam zaboravio, oni što su onog 17.marta, na Kosovu palili srpske kuće su se uplašili demarša ministra odbrane Srbije pa su prestali odmah inače na rafale (ispaljene u vazduh) američkih vojnika oni ne bi nikada reagovali.
Tada je jos uvek postojala SCG, tako da je minstar bio zajendicki. Nego to nije bitno. Koga su se uplasili ja ne znam, ali Nemaca sigurno nisu.

Ja više vjerujem živim svjedocima (rizikujući i da pogriješim) no friziranim izveštajima pisanim uvijek po nečijoj narudžbi i za nečije potrebe.
Živ čovjek (Srbin) koji živi na Kosovu, koji je gledao to što se dogadja svojim a ne TV očima, prije dva dana ovako analizira šta je to što ih je zaustavilo u namjerama i djelovanju:

- Savjest - zasigurno nije, - i ja mu vjerujem;
- Strah od reakcije Srba sa Kosova - takodje nije - i to mu vjerujem;
- Strah od odgovornosti (krivične) i progona - takodje nije - vjerujem a i vidi se;
- Slušanje "komandi" svojih (pretpostavljenih) - malo vjerovatno - slažem se i s ovim;
- Odustajanje od "osvete" - takodje (ni)malo vjerovatno - i s ovim se slažem;
- Negativna reakcija (sa posljedicama) od strane MZ - moguće ali malo vjerovatno - slažem se;

- Rafali ispaljeni iznad njihovih glava - e ovo je vjerovatno imalo odlučujućeg uticaja da prestane nasilje i paljevina.
Nemam nijedan razlog da mu ne vjerujem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  17:59 08.02.2008
Preporuka: 5

...

#Link  Replika: 1
Vi ste na potezu gospodine Predsedniče!!


Biljana ja mislim da ste vi na potezu. Evo ja predlazem da se vi kandidujete za predsednicu na sledecim izborima i da nasa zemlja konacno dostigne svetlu buducnost, progres i razvoj.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  18:23 08.02.2008
Preporuka: 1

pomoć

Vi ste na potezu gospodine Predsedniče!!

možda da potraži pomoć
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MilosP  18:04 08.02.2008
Preporuka: 1

Pravi potez

#Link  Replika: 0
A koji je potez pravi? Koalicija sa SRS, SPS, NS, LDP? Šta je u stvari problem?

Koliko ja razumem za nastavak integracija u EU glavni problem je nedostatak želje da se osumnjičeni za ratne zločine privedu pravdi. To je pre svega dubok problem celoga društva da bi Predsednik ili jedna partija mogli tu puno nešto da postignu.

Povezivanje Kosova sa evropskim integracijama samo je način da se osvoje poeni na unutrašnjoj sceni za neke sledeće izbore. Mnogi od onih koji su na izborima glasali za Tadića jesu glasali za EU ali su glasali i za "Kosovo ne damo". U skupštini je jasna premoć onih koji bi na pitanju Kosova da nešto ućare.

Verovatno najlogičniji scenario bili bi novi izbori, ali čak ni to ne zavisi samo od DS ili Tadića. I ti novi izbori verovatno ne bi doneli značajnu promenu u odnosu snaga u parlamentu.

Zato će verovatno sve da se nastavi uobičajenim dosadašnjim tokom. Srbija neće ispuniti svoje obaveze prema Hagu, EU neće ponuditi Srbiji ugovor o saradnji i pridruženju, vlada neće imati o čemu da se ne slaže, partije će se u parlamentu utrkivati u rodoljublju i prozivaće političke protivnike za izdaju Kosova ili nečeg drugoga, već šta se nađe, a većina građana biće ponosna na još jedno istorijsko NE izgovoreno od strane njihovog omiljenog političara, ma ko to bio i ma kome on to NE uputio.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jananderson  18:13 08.02.2008
Preporuka: 2

!

#Link  Replika: 9
Srdja Popovic:
Premijer Koštunica povredjuje ustavna prava gradjana Srbije

Ekonomski stručnjaci su se ovih dana gotovo jednoglasno saglasili da je strategija pridruživanja EU vitalni interes gradjana Srbije. O tome su se saglasili i gradjani Srbije u ispitivanjima javnog mnenja. To je i deklarativno usvojena strategija Srbije. To je mišljenje i većeg dela ministara u Vladi.

Sporazum o političkoj saradnji sa EU korak je ka ostvarenju toga cilja, ali Premijer neće da zakaže sednicu Vlade koja bi za potpis toga Sporazuma dala neophodno ovlašćenje. Bez obzira što se time ugrožavaju interesi i prava one većine koja je referendumski na izborima dala svoj glas za Evropu. (Jer je on ljut na Evropu, ili...šta?)

Slobodan Samardžić, ministar i bliski saradnik Premijera juče je objasnio o čemu se radi: «Sednica Vlade Srbije neće biti održana sve dok jedan njen deo ne odustane od potpisivanja sporazuma o političkoj saradnji.». I još: «Sednica Vlade se izbegava zato što jedan njen deo misli da taj sporazum treba potpisati...»

Dakle, Vlada se ne sastaje jer Premijeru ne odgovara što u njoj nema većinu! Po njemu, Vlada može da radi samo ako mu je poslušna. Inače, ništa od Vlade!

(Treba samo zamisliti kakva bi bila reakcija Premijera da mu je Predsednik skupštine rekao da ne može da zakaže sednicu Skupštine dok poslanici DSS-a ne promene mišljenje o potpisivanju sporazuma?)

Ovakvim svojim postupkom, nezakazivanjem sednice Premijer (majstor nečinjenja) povredjuje prava i interese gradjana Srbije, ali takodje i Ustav Srbije. Dužnost Vlade je da radi svoj posao i donosi odluke, svidjale se one Premijeru ili ne, imao većinu u Vladi ili nemao.

Ne pretendujem da sam stručnjak za ustavno pravo, ali mi se čini da bi na mestu bila ustavna žalba koju predvidja član 170. Ustava: «Ustavna žalba se može izjaviti protiv...radnji državnih organa...kojima su poverena javna ovlašćenja, a kojima se povredjuju ili uskraćuju ljudska prava i slobode...»
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  18:45 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: !

Biljana ael brišeš il mi se to samo prEčinjava?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Supermod  19:06 08.02.2008
Preporuka: 1

odgovor

JJ Beba
Biljana ael brišeš il mi se to samo prEčinjava?



Ne pričinjava Vam se.
Samo ne briše Biljana, nego moderacija.

Poželjno je da se vratite na temu, a Nune nije tema ovog bloga.
Ako se nastavi potpuno neprimerena prozivka drugog autora, pored brisanja, primeniće se i mera sankcionisanja privremenim udaljavanjem s bloga, što će se uzeti u obzir prilikom dodeljivanja statusa autora koje je u toku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  19:09 08.02.2008
Preporuka: 2

Re: odgovor

[
Ako se nastavi potpuno neprimerena prozivka drugog autora, pored brisanja, primeniće se i mera sankcionisanja privremenim udaljavanjem s bloga, što će se uzeti u obzir prilikom dodeljivanja statusa autora koje je u toku.


kako ovo da shvatim? kao pretnju ili obećanje? :))

nemoj se srditi.
:))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  20:27 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: !

Slobodan Samardžić, ministar i bliski saradnik Premijera juče je objasnio o čemu se radi: «Sednica Vlade Srbije neće biti održana sve dok jedan njen deo ne odustane od potpisivanja sporazuma o političkoj saradnji.». I još: «Sednica Vlade se izbegava zato što jedan njen deo misli da taj sporazum treba potpisati...»

Dakle, Vlada se ne sastaje jer Premijeru ne odgovara što u njoj nema većinu! Po njemu, Vlada može da radi samo ako mu je poslušna. Inače, ništa od Vlade

legalistički&demokratski. Pa kome ovo ne liči na onaj poznati princip "i ustavno i vanustavno, i statutarno i nestatutarno i institucionalni i vaninstitucionalno" i odgovor na sve argumente u stilu "malo morgen ".
(Treba samo zamisliti kakva bi bila reakcija Premijera da mu je Predsednik skupštine rekao da ne može da zakaže sednicu Skupštine dok poslanici DSS-a ne promene mišljenje o potpisivanju sporazuma?)

ko može nek zamisli.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f  20:50 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: !

Ovakvim svojim postupkom, nezakazivanjem sednice Premijer (majstor nečinjenja) povredjuje prava i interese gradjana Srbije, ali takodje i Ustav Srbije. Dužnost Vlade je da radi svoj posao i donosi odluke, svidjale se one Premijeru ili ne, imao većinu u Vladi ili nemao.





Ova konstatacija će ga dotući. Od muke će pola sata, blago telaći, gledati u plafon.
Zašto mi pade na pamet izraz, "Ima obraz ko opanak"?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  21:42 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor

kako ovo da shvatim? kao pretnju ili obećanje? :))

jj, mogu ti uzmu, pre nego ti daju:)))
how cool:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Cincarević  23:29 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor

Hej JJ
Pusti mi tvoj mail