Ljudska prava| Sex

"...skandalozni post homofobičnog autora..."

Vojislav Stojković RSS / 17.12.2012. u 03:24
Nikako da se izvučem iz začaranog kruga u koji sam uguran protivno svojoj volji, a iz meni neznanih razloga. Evo kako je to bilo:

Jednom sam napisao  post u kome sam pokušao da na ironičan način iznesem svoje mišljenje o paradi ponosa. I danas mislim da u tom tekstu ništa nije nije bilo homofobično, perverzno, nastrano, nasilno ili protivzakonito. Taj moj tekst je izbrisan za tri minuta, bez obzira što sam već tada bio dugogodišnji i prilično čitan VIP autor, sa još dužim komentatorskim stažom na blogu b92. Izbrisan je na intervenciju, tada ugledne i također dugogodišnje VIP autorke bloga b92 i hiperaktivne direktorke Centra za evroatlantske studije.  Brisanje teksta nije zadovoljilo narečenu VIP autorku, ona je ultimativno zahtevla i brisanje mene kao autora. Kako joj taj zhtev nije ispunjen oprostila se od bloga b92 svojim postom LET u kome je objasnila  razloge za odlazak, mene dobrano izvređala i poppljuvala, a taj svoj blog zatvorila za komentare.
Nisam odgovorio kontrablogom verujući da ja nisam stvarni uzrok, već samo povod njenog odlaska.  Tu nije kraj ove storije.
Uskoro se ista ličnost pojavila kao autor na blogu dnevnog lista BLIC i u svom profilu, pretstavljajući se svojim novim čitateljima, između ostalog, napisala:  "Četiri godine pisala je jedan od najčitanijih blogova na sajtu B92, koji je napustila zbog homofobnih tekstova jednog od VIP autora." Ni tada nisam reagovao, a i zašto bih?  Međutim, ni tu nije kraj.
U BLICU od 15. decembra 2012.g. osvanuo je blog već pomenute persone pod naslovom: "Rasizam u BLICU - izvinjenje ili razlaz " u kome se, posle tri godine, na nedopustivo uvredljiv način pojavljuje moje ime i prezime. Evo tog teksta:

 "U Blicu od 14. decembra ove godine osvanuo je rasitički vic. Vic otprilike glasi ovako:

Kako ispričati tri vica o jednom Romu u jednom cugu?

Rom jedinac se okupao  čim je došao s posla.

Ako se Blic hitno ne izvini i ne ogradi od ovog skandala prestaću da pišem za  Blic online blog.  

PS Nešto slično mi se nažalost dogodilo i sa blogom  B92 za koji sam dugo i sa užitkom pisala. Redakcija je povukla na moju reakciju skandalozni post homofobičnog autora Vojislava Stojkovića  nikad ne rekavši zašto, ali samog autora nikad nije povukla sa spiska VIP blogera."

Zaista ne znam šta da radim. Treba li da od BLICA, u skladu sa zakonom, tražim da objavi moj demanti  u kome ću da objašnjavm kako njihova blogoautorka nije razumela moj sporni tekst, već učitavala kako to njoj odgovara i kako ja nisam homofob, da se obratim zaštitniku građana, nevladinom sektoru za zaštitu ljudskih prava ili bi možda bilo najbolje da  narečenu gospođu tužim kakvom sudu ?

Prosto rečeno - nisam pametan.

Uzgred, cenjenu gospođu nikada nisam upoznao, retko kad sam komentarisao njene tekstove dok je pisala na blogu b92, iskreno rečeno retko kad sam ih i čitao, i baš zato se pitam kada će više da sjaše.



Komentari (602)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 10:42 17.12.2012

Re: JM

Bonner
freehand

Iz čega to zaključuješ?
Ni jednom rečju nisam ocenjivao ni Milićkin stil, ni Jeremijin tekst. Samo zahtev da se blogeru oduzme VIP status.




Pa sve to treba uz socne psovke i nogom u dupe???! Milicku???!

Nije ti to lepo.


Nije. Ali bi bio sasvim adekvatan odgovor na njene ucene i stalkovanje.
gorstak92 gorstak92 10:43 17.12.2012

Re: JM

niccolo
E da, kako ocenjuješ Novković-Cult kod Ivane?

Probao sam da pročitam ono sex, slamanje, pokoravanje... i izgubio sam se kod trećeg komentara.
Je li tu bio sukob ili su se na kraju smuvali?
Nemoj me terati sve da čitam opet. Ako može neki link ili digest info bilo bi korisno.
maksa83 maksa83 10:45 17.12.2012

Re: JM

gorstak92
E da, kako ocenjuješ Novković-Cult kod Ivane?

Probao sam da pročitam ono sex, slamanje, pokoravanje... i izgubio sam se kod trećeg komentara.
Je li tu bio sukob ili su se na kraju smuvali?
Nemoj me terati sve da čitam opet. Ako može neki link ili digest info bilo bi korisno.

Ja se nadam da će gazdarica kad se probudi (il' šta se već sad dešava u Tontorontu) spaliti sve to tako da se samo u izmaglici kao nuklearna prašina tu i tamo nazre pokoji padajući bit spaljenih bajtova.
gorstak92 gorstak92 10:48 17.12.2012

Re: JM

alselone
Pa sve to treba uz socne psovke i nogom u dupe???! Milicku???!



Za takve najbolje radi ignore. Njih neprimecivanje ubija. Od toga duhovno ali i materijalno zive.

Znaš šta je vrh vrhova kod političkih blogera?
Ne da ih ignorišeš već da komentarišeš, a da blog nisi pročitao.
Ja sam tako počeo sa političkim blogerima, a posle nastavio sa skoro svima.

Da se ne pravimo sada mnogo fini, ajde neka digne dva prsta onaj ko je pročitao Milićkin blog u Blicu.
Ja priznajem da sam otvorio neki link što je okačio freehand, ali još nisam pročitao uz malu verovatnoću da ću stići danas.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:51 17.12.2012

Re: JM

Ako može neki link ili digest info bilo bi korisno.

Nemoj, ono nije dajdžestabl.
alselone alselone 10:59 17.12.2012

Re: JM

Ne da ih ignorišeš već da komentarišeš, a da blog nisi pročitao.
Ja sam tako počeo sa političkim blogerima, a posle nastavio sa skoro svima.


Zacetnice nove prakse, proboja u oblasti, moram ti priznati da sam poceo primenjivati tvoju taktiku od kako si je javno obznanio.

Cak mi je postalo zanimljivo da pokusam da prepoznam o cemu autor pise samo na osnovu komentara pa da na kraju procitam tekst. Pocesto nemaju apsolutno nikakve veze.
gorstak92 gorstak92 11:02 17.12.2012

Re: JM

dobrosavljevic_m
Ako može neki link ili digest info bilo bi korisno.

Nemoj, ono nije dajdžestabl.

Tačno sam znao da niccolo hoće da me navuče, ali sam skapirao posle trećeg komentara. Malja deca.
niccolo niccolo 11:04 17.12.2012

Re: JM

Je li tu bio sukob ili su se na kraju smuvali?

Niko nije siguran. A nije da ne grizemo usne oko toga...
niccolo niccolo 11:09 17.12.2012

Re: JM

Tačno sam znao da niccolo hoće da me navuče

gorstak92 gorstak92 11:10 17.12.2012

Re: JM

alselone
Zacetnice nove prakse, proboja u oblasti, moram ti priznati da sam poceo primenjivati tvoju taktiku od kako si je javno obznanio.

Mene je blam da priznam, ali počeo sam tako i u realnom životu da dajem izjave i iznosim stavove, a da pojma nemam o čemu pričam.
Eto, sad mi je lakše.
Tehnika bezveznog komentarisanja je veoma lagana. Samo zauzmeš neku stranu i oštro si protiv druge strane. Šta oni kažu, a ti protiv.
Malo je zajebano kad te pitaju za mišljenje i tu mora da se improvizuje. Čista stvar iskustva je kako se iščupati iz takve situacije.

niccolo
Niko nije siguran. A nije da ne grizemo usne oko toga...

Možda ima onih kojima je neprijatno pa skreću pogled u stranu?
niccolo niccolo 11:12 17.12.2012

Re: JM

Možda ima onih kojima je neprijatno pa skreću pogled u stranu?

Sad je postalo zanimljivije - izgleda da će da se nađu posle časova iza škole na fajtu. Ja kažem da pokrenemo kladionicu?

Mene je blam da priznam, ali počeo sam tako i u realnom životu da dajem izjave i iznosim stavove, a da pojma nemam o čemu pričam.

Što blam, mnogo je lakše tako voditi dijalog...
alselone alselone 11:14 17.12.2012

Re: JM

Mene je blam da priznam, ali počeo sam tako i u realnom životu da dajem izjave i iznosim stavove, a da pojma nemam o čemu pričam.
Eto, sad mi je lakše.
Tehnika bezveznog komentarisanja je veoma lagana. Samo zauzmeš neku stranu i oštro si protiv druge strane. Šta oni kažu, a ti protiv.
Malo je zajebano kad te pitaju za mišljenje i tu mora da se improvizuje. Čista stvar iskustva je kako se iščupati iz takve situacije.




To je taj rad. Danas cu da baci jedan test tvog rezima na poslu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:21 17.12.2012

Re: JM

Ako može neki link ili digest info bilo bi korisno.





gorstak92 gorstak92 11:24 17.12.2012

Re: JM

To je taj rad. Danas cu da baci jedan test tvog rezima na poslu.

Očekuj da te provale.
Jbga, treba iskustva da deluješ da kao imaš pojma o čemu pričaš.
Jedna koleginica mi je rekla:,,ti, u stvari, mene nisi čuo šta sam rekla". Bistra neka. Posle 17. diskusije na temu gde su jeftinije hulahop čarape skapirala da ih uopšte ne slušam već blogujem i odgovaram, onako, mehanički.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:26 17.12.2012

Re: JM

highlander
Ne da ih ignorišeš već da komentarišeš, a da blog nisi pročitao.


Zacetnice nove prakse


to i ono da je bitno ne propustiti svaki event,na koji te pozovu preko fejzbuka,
nije bitno da li te to zanima,bitno je biti viđen!!

(iznenadi se čovek,kad vidi koliko nas je ovde ljubitelja lika i dela :)
alselone alselone 11:30 17.12.2012

Re: JM

kad vidi koliko nas je ovde ljubitelja lika i dela :)


Gorstak je bloger u top tri po smislu za humor.

niccolo niccolo 11:37 17.12.2012

Re: JM

Gorstak je bloger u top tri po smislu za humor.

A voli i da kupuje buriće piva i donosi na okupljanja blogokolega...
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:39 17.12.2012

Re: JM

a sad neće da ostavi koment, udara nam na čežnju.

ni mahanje u prolazu,ništa
alselone alselone 11:40 17.12.2012

Re: JM

A voli i da kupuje buriće piva i donosi na okupljanja blogokolega...


Manipulacija je da sam laskanjem hteo da iskamcim jos jedan buric.
niccolo niccolo 11:41 17.12.2012

Re: JM

To niko nije pomislio
gorstak92 gorstak92 11:46 17.12.2012

Re: JM

alselone
A voli i da kupuje buriće piva i donosi na okupljanja blogokolega...


Manipulacija je da sam laskanjem hteo da iskamcim jos jedan buric.

Da, ja sam taj što kuppujem buriće i ne prijavljujem na carini.
Bio sam se zabrinuo kad je Ivica skembao nekog što je imao 100 milka čokoladi u gepeku. Borba protiv švercerske mafije je uzela maha pa mi nije bilo svejedno da urušavam srpsko tržište piva.

Elem, sad su hladni dani i za prilike okupljanja konzumira se kuvano vino.
Skoro sam bio u Ljubljani pa sam tamo u onom BTC-u kupio jedno burence heineken-a i jedno pauliner-a. To će da se troši za NG, ali sumnjam da će da poživi do tada.

Molim da odmah prestanete sa manipulativnim uvlačenjem ili ima da počnem da se potpisujem sa cerski pa ćete da vidite.
savamala savamala 11:47 17.12.2012

Re: JM

Upoznao sam JM i nikad ne bi mogao da odvalim da joj upadljivo nedostaje inteligencija.
Dok savamalca nisam upoznao, ali, iz gore citiranog komentara, pretpostavljam da ima problem sa IQ brojem. Ok, i upadljivo je nevaspitan.


Moju tvrdnju o inteligenciji, zapravo, odsustvu bitnije inteligencije Jelene Milic sam doneo na osnovu nivoa argumentacije u velikom broju tekstova koje je objavila sto ovde, sto na drugim mestima. Kao protivargument, ti navodis da si upoznao Milicku. Upravo zbog ovakvih argumenta sam Milicku doziveo onako kako sam je doziveo.
savamala savamala 11:51 17.12.2012

Re: JM

Pojma ti nemaš. Polaziš od predrasuda o NVO.


Nisam pomenuo NVO. Mada naslucujem da su ti NVO prva asocijacija na ambasade. Vrlo indikativno i zanimljivo.
niccolo niccolo 11:54 17.12.2012

Re: JM

Molim da odmah prestanete sa manipulativnim uvlačenjem ili ima da počnem da se potpisujem sa cerski pa ćete da vidite.

Oštro protestujem protiv insinuacija o manipulativnom uvlačenju!
gorstak92 gorstak92 11:56 17.12.2012

Re: JM

savamala
Upoznao sam JM i nikad ne bi mogao da odvalim da joj upadljivo nedostaje inteligencija.
Dok savamalca nisam upoznao, ali, iz gore citiranog komentara, pretpostavljam da ima problem sa IQ brojem. Ok, i upadljivo je nevaspitan.


Moju tvrdnju o inteligenciji, zapravo, odsustvu bitnije inteligencije Jelene Milic sam doneo na osnovu nivoa argumentacije u velikom broju tekstova koje je objavila sto ovde, sto na drugim mestima. Kao protivargument, ti navodis da si upoznao Milicku. Upravo zbog ovakvih argumenta sam Milicku doziveo onako kako sam je doziveo.

Eto ti ga sad.
Ako je inteligencija definisana brzinom reagovanja u nepoznatim situacijama i rešavanja problema kako ti nivo inteligencije povezuješ sa nivoima argumentacije?
Moram da priznam da mi se jako dopada tvoj stil pisanja. Baš zvuči, a ono ništa.
savamala savamala 12:04 17.12.2012

Re: JM

Ako je inteligencija definisana brzinom reagovanja u nepoznatim situacijama i rešavanja problema kako ti nivo inteligencije povezuješ sa nivoima argumentacije?


Znaci, Milicka je brzo reagovala u nepoznatoj situaciji prilikom vaseg upoznavanja, a i uspesno je tada resavala probleme.
gorstak92 gorstak92 12:07 17.12.2012

Re: JM

savamala
Ako je inteligencija definisana brzinom reagovanja u nepoznatim situacijama i rešavanja problema kako ti nivo inteligencije povezuješ sa nivoima argumentacije?


Znaci, Milicka je brzo reagovala u nepoznatoj situaciji prilikom vaseg upoznavanja, a i uspesno je tada resavala probleme.

Pazi kad je čak i meni ovo zabavno.

Znači, Milićka je vidno neinteligentna jer joj nešto nivo argumentacije.

Dopuna: Centaršut za 100.
alselone alselone 12:08 17.12.2012

Re: JM

gorstak92



Dopuna: Centaršut za 100.



Opaaaaaa!
juniorr juniorr 12:08 17.12.2012

Re: JM

Uf, još malo pa ću morati da stanem kao na stranu JM i kao da je branim.


kao do sada nisi..



gorstak92 gorstak92 12:12 17.12.2012

Re: JM

alselone
gorstak92



Dopuna: Centaršut za 100.



Opaaaaaa!



juniorr
kao do sada nisi..

kao kakao
juniorr juniorr 12:32 17.12.2012

Re: JM

kao da si više puta javljao da jesi lično upoznao gospodju, kao da je ostavila prijatan utisak na tebe ili tako nekako, kao da je pametna.

nešto onomad kad je pred poslednje izbore ( like a crazy ) zasula blog pamfletima, bacala ih u oči dok se čak i uredništvu nije smrklo pa su joj makli vip status.
a nešto bogami i sad, jer si našao da se ( premijerno na ovom blogu ) oglasiš tek kad je kolega posumnjao u njenu suvu pamet.





gorstak92 gorstak92 12:50 17.12.2012

Re: JM

juniorr
kao da si više puta javljao da jesi lično upoznao gospodju, kao da je ostavila prijatan utisak na tebe ili tako nekako, kao da je pametna.

nešto onomad kad je pred poslednje izbore ( like a crazy ) zasula blog pamfletima, bacala ih u oči dok se čak i uredništvu nije smrklo pa su joj makli vip status.
a nešto bogami i sad, jer si našao da se ( premijerno na ovom blogu ) oglasiš tek kad je kolega posumnjao u njenu suvu pamet.


Nije mi najjasnije šta pokušavaš da kažeš.
Trebalo bi da ćutim (+ da se stidim prim.a.) što sam upoznao JM i što je na mene ostavila utisak pametne osobe.

Navodiš da sam se više puta javljao, a pored ovog samo još jednom sam napisao da sam je upoznao. To je bilo na onim njenim političkim pamfletima gde sam se ujedno maksimalno zavitlavao. Višestruki sam osvajač prvog mesta kod nje pa nek Reanimator crkne od muke.
U zbiru 2 (dva) puta sam spomenuo utisak o Milićki da preciziram koliko je to više.

A sad još jednom da naglasim - to što sam upoznao JM ne znači da se slažem sa njenim političkim stavovima. Znam da to mora više puta da se ponovi jer blogeri i inače slabo čitaju, a o kapiranju da ne pričam.
juniorr juniorr 12:59 17.12.2012

Re: JM

gorstak92
12:50 17.12.2012 / *novo
Re: JM
juniorr
kao da si više puta javljao da jesi lično upoznao gospodju, kao da je ostavila prijatan utisak na tebe ili tako nekako, kao da je pametna.

nešto onomad kad je pred poslednje izbore ( like a crazy ) zasula blog pamfletima, bacala ih u oči dok se čak i uredništvu nije smrklo pa su joj makli vip status.
a nešto bogami i sad, jer si našao da se ( premijerno na ovom blogu ) oglasiš tek kad je kolega posumnjao u njenu suvu pamet.


Nije mi najjasnije šta pokušavaš da kažeš.
Trebalo bi da ćutim (+ da se stidim prim.a.) što sam upoznao JM i što je na mene ostavila utisak pametne osobe.

Navodiš da sam se više puta javljao, a pored ovog samo još jednom sam napisao da sam je upoznao. To je bilo na onim njenim političkim pamfletima gde sam se ujedno maksimalno zavitlavao.
U zbiru 2 (dva) puta sam spomenuo utisak o Milićki da preciziram koliko je to više.

A sad još jednom da naglasim - to što sam upoznao JM ne znači da se slažem sa njenim političkim stavovima. Znam da to mora više puta da se ponovi jer blogeri i inače slabo čitaju, a o kapiranju da ne pričam.


ma, ok za iskrenost! uvek glasam za ljubav.



nego ne kapiram po čemu si beše zaključio da je pametna osoba.
možda bi taj odgovor bio slojevit, komplikovan i odviše mudar, tako da se unapred bojim da neću shvatit'..




gorstak92 gorstak92 13:06 17.12.2012

Re: JM

juniorr
ma, ok za iskrenost! uvek glasam za ljubav.



nego ne kapiram po čemu si beše zaključio da je pametna osoba.
možda bi taj odgovor bio slojevit, komplikovan i odviše mudar, tako da se unapred bojim da neću shvatit'..

Znaš onaj osećaj kad upoznaš nekog i taj neko na tebe ostavi utisak pametne osobe?
Da li ti se desilo nekad?
savamala savamala 13:11 17.12.2012

Re: JM

Znaš onaj osećaj kad upoznaš nekog i taj neko na tebe ostavi utisak pametne osobe?
Da li ti se desilo nekad?


Kakav sada osecaj? Zar nije u pitanju brzina reagovnja u nepoznatim situacijama? Daj, dogovori se prvo sam sa sobom.
gorstak92 gorstak92 13:13 17.12.2012

Re: JM

savamala
Znaš onaj osećaj kad upoznaš nekog i taj neko na tebe ostavi utisak pametne osobe?
Da li ti se desilo nekad?


Kakav sada osecaj? Zar nije u pitanju brzina reagovnja u nepoznatim situacijama? Daj, dogovori se prvo sam sa sobom.

Evo ga majstor zaključivanja.
Ne, nije brzo reagovala već je imala određene nivoe argumentacije i na osnovu tih nivoa procenio sam nivo inteligencije. Kao ti što radiš.
freehand freehand 13:20 17.12.2012

Re: JM

savamala
Znaš onaj osećaj kad upoznaš nekog i taj neko na tebe ostavi utisak pametne osobe?
Da li ti se desilo nekad?


Kakav sada osecaj? Zar nije u pitanju brzina reagovnja u nepoznatim situacijama? Daj, dogovori se prvo sam sa sobom.

Mogu ja da ti kažem? Kod Jelene Milić su nivo inteligencije i vrednost argumentacije često u obrnutoj srezmeri. A i to, opet, najčešće zavisi od sličnosti njenih i stavova onoga ko je čita/sluša.
Osporavati joj stavove i argumentaciju je skroz ok. Osporavati joj inteligenciju pokazuje nivo sposobnosti razumevanja onog ko je osporava.
Jel ti to ok?
princi princi 13:27 17.12.2012

Re: JM

Ono gore sa "povlačenjem" je poprilično dno. Džiberaj, takoreći.

I ono "babojebac". Onako, džukački.
juniorr juniorr 13:27 17.12.2012

Re: JM

gorstak92
13:06 17.12.2012
Re: JM
juniorr
ma, ok za iskrenost! uvek glasam za ljubav.



nego ne kapiram po čemu si beše zaključio da je pametna osoba.
možda bi taj odgovor bio slojevit, komplikovan i odviše mudar, tako da se unapred bojim da neću shvatit'..

Znaš onaj osećaj kad upoznaš nekog i taj neko na tebe ostavi utisak pametne osobe?
Da li ti se desilo nekad?



jeste.


savamala savamala 13:34 17.12.2012

Re: JM

Kod Jelene Milić su nivo inteligencije i vrednost argumentacije često u obrnutoj srezmeri. A i to, opet, najčešće zavisi od sličnosti njenih i stavova onoga ko je čita/sluša.


Ovo je potpuna besmislica. Inteligencija je prilicno stabilna odlika i ne menja se bas tako lako. Prema tvojoj tvrdnji, koju citiram gore, moglo bi da se zakljuci da ako pomenuta Jelena M slucajno potrefi nesto logicki povezano, to moze da znaci da u tom trenutku je imala bitan pad inteligencije (obrnuta srazmera). To ne biva.
Sto se tice slicnosti stavova, to opet nije istina, bar ne u ovom slucaju. Nikada ne bih rekao, na primer, da je Cedomir Jovanovic glup, mada se grozim njegovih stavova.

Osporavati joj inteligenciju pokazuje nivo sposobnosti razumevanja onog ko je osporava.

Ovo je, takodje, potpuna besmislica.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:28 17.12.2012

Re: JM

hebiga, vi ste ovaj moj blog o ozbiljnom pitanju homofobije okrenuli na zajebanciju.
Svaka čast gorštaku&co. Već dugo nije bilo ovako duhovitog niza komentara na mom blogu.
klik23 klik23 14:35 17.12.2012

Re: JM

savamala:
.... kako drugacije objasniti redovno angazovanje u medijima osobe sa tako upadljivim nedostatkom inteligencije.
Na zalost, postoji i drugacije objasnjenje koje polazi od procene da je publika na takvom nivou da moze da im se servira i najnekvalitetnija roba tipa Jelene Milic.

.. Al ga reče.
Jel to na osnovu baš podrobno izmerenog IQ Jelene Milić, ili onako, odmozgativno?


dragan7557 dragan7557 14:37 17.12.2012

Re: JM

savamala
freehand:Kod Jelene Milić su nivo inteligencije i vrednost argumentacije često u obrnutoj srezmeri. A i to, opet, najčešće zavisi od sličnosti njenih i stavova onoga ko je čita/sluša.


Ovo je potpuna besmislica. Inteligencija je prilicno stabilna odlika i ne menja se bas tako lako. Prema tvojoj tvrdnji, koju citiram gore, moglo bi da se zakljuci da ako pomenuta Jelena M slucajno potrefi nesto logicki povezano, to moze da znaci da u tom trenutku je imala bitan pad inteligencije (obrnuta srazmera). To ne biva.
Sto se tice slicnosti stavova, to opet nije istina, bar ne u ovom slucaju. Nikada ne bih rekao, na primer, da je Cedomir Jovanovic glup, mada se grozim njegovih stavova.

Osporavati joj inteligenciju pokazuje nivo sposobnosti razumevanja onog ko je osporava.

Ovo je, takodje, potpuna besmislica.

Opa Dindjo!
Ajd sad freeko zucni, bre!

cerski
dragan7557 dragan7557 15:21 17.12.2012

Re: JM

Bracela Vojislav:
Svaka čast gorštaku&co. Već dugo nije bilo ovako duhovitog niza komentara na mom blogu.

Pa, retko pises o smesnim ....

cerski
dragoljub92 dragoljub92 16:57 17.12.2012

Re: JM

upadljivim nedostatkom inteligencije.

bate el siglup il od mržnje obnevideo,milićki samo dve stvari ne mogu da se zamere a to da je poprilično enteligentne i sposobna da u raspravi nadjebe protivnika/cu i da je dobra žemska.
sve ostalo po izboru.
đeremaja ja mislim da si na blicu pomenut samo kao posledica ili primer koliko je ona jaka.
uostalom odbi joj to na lepotu i gotovo.
fijumau fijumau 17:12 17.12.2012

Re: JM

dragoljub92
...milićki samo dve stvari ne mogu da se zamere ... i da je dobra žemska.

Covek u belom
Stepen zagorelosti na blogu je reklo bi se prilicno visok

freehand freehand 17:44 17.12.2012

Re: JM

. Inteligencija je prilicno stabilna odlika i ne menja se bas tako lako. Prema tvojoj tvrdnji, koju citiram gore, moglo bi da se zakljuci da ako pomenuta Jelena M slucajno potrefi nesto logicki povezano, to moze da znaci da u tom trenutku je imala bitan pad inteligencije (obrnuta srazmera). To ne biva.

A možda znači da vrlo često zastupa stavove za čije argumentovanje joj ni nesporna inteligencija ne može obezbediti dovoljnu snagu?
Sto se tice slicnosti stavova, to opet nije istina, bar ne u ovom slucaju. Nikada ne bih rekao, na primer, da je Cedomir Jovanovic glup, mada se grozim njegovih stavova.

Vidiš li ti to... Nego, da budemo ozbiljni: na osnovu čega ti Jeleni Milić osoporavaš inteligenciju? Ljubomorna si na njen seksipil pa jed govori iz tebe?

Ovo je, takodje, potpuna besmislica.

E onda ok. Protiv ovakvih se argumenata ne može. Znam i ja kad sam pobeđen.
blogovatelj blogovatelj 19:35 17.12.2012

Re: JM

Opaaaaaa!


Gangnam Stajl!
Bili Piton Bili Piton 21:10 17.12.2012

Re: JM

niccolo

Ja na to gledam kao na onu situaciju kad neko dođe nekome u goste, pa onda zahteva da domaćin izbaci nekog drugog gosta jer on neće da sedi u društvu tog drugog gosta


Zaboravljaš da napomeneš da je to možda zato što je neko od gostiju pustio kineza.
niccolo niccolo 21:17 17.12.2012

Re: JM

Bili Piton
niccolo

Ja na to gledam kao na onu situaciju kad neko dođe nekome u goste, pa onda zahteva da domaćin izbaci nekog drugog gosta jer on neće da sedi u društvu tog drugog gosta


Zaboravljaš da napomeneš da je to možda zato što je neko od gostiju pustio Kineza.

Molim vas kolega, rasistički komentari su za Blic

Ozbiljno - pa sankcionisan je za to i poslat na provetravanje...
Bili Piton Bili Piton 21:53 17.12.2012

Re: JM


niccolo


Ozbiljno - pa sankcionisan je za to i poslat na provetravanje...



Da. Kako izgleda, to je ostalo bez ikakvog opipljivog efekta.
milisav68 milisav68 22:21 17.12.2012

Re: JM

Bili Piton

Da. Kako izgleda, to je ostalo bez ikakvog opipljivog efekta.

Pa ništa, onda da ga streljamo.
Bili Piton Bili Piton 22:26 17.12.2012

Re: JM

milisav68

Pa ništa, onda da ga streljamo.


Lično mislim da bi mu više vredelo da s nekim iz LGBT sedne za sto pa da se uveri da taj ne ujeda i da neće da ga pipka ispod stola.

I da neko pokuša da mu objasni zašto je parada važna kao simbol nečega, onako lično, oči u oči, u poverljivom i prijateljskom razgovoru.
jesen92 jesen92 23:03 17.12.2012

Re: JM

Inace, kako drugacije objasniti redovno angazovanje u medijima osobe sa tako upadljivim nedostatkom inteligencije.

..stvarno mnogo glupa pa zavrsila ETF...e bas me zanima koje si ti skole zavrsio tako pametan..
milisav68 milisav68 23:15 17.12.2012

Re: JM

Bili Piton

Lično mislim da bi mu više vredelo da s nekim iz LGBT sedne za sto pa da se uveri da taj ne ujeda i da neće da ga pipka ispod stola.

I da neko pokuša da mu objasni zašto je parada važna kao simbol nečega, onako lično, oči u oči, u poverljivom i prijateljskom razgovoru.

Znači prvo prevaspitavanje, pa onda streljanje.

Šteta što niko od njih nije objašnjavao zašto su važni protesti radnika ispred vlade, kad su im otimali preduzeća.

Ili je možda njihov protest jednakiji od protesta radnika?
Bili Piton Bili Piton 23:43 17.12.2012

Re: JM

milisav68


Znači prvo prevaspitavanje, pa onda streljanje.




Već drugi put pišeš "streljanje" a da ja to uopšte nisam pomenuo ni konkretno ni u figurativnom smislu, tako da se pitam zašto to radiš. Naprotiv, rekao sam vrlo konkretno šta mislim da bi mu koristilo, pod uslovom da ima strpljenja i volje da sasluša. Ako nema ni strpljenja ni volje - onda ništa, njegov gubitak.
milisav68 milisav68 08:11 18.12.2012

Re: JM

Bili Piton

Već drugi put pišeš "streljanje" a da ja to uopšte nisam pomenuo ni konkretno ni u figurativnom smislu, tako da se pitam zašto to radiš.

Pa može i banovanje, u svakom slučaju se radi o odstranjivanju, pošto ne shvata ravolucionarni put, jer nema izmedju - sigurno je na gubitku.
Naprotiv, rekao sam vrlo konkretno šta mislim da bi mu koristilo, pod uslovom da ima strpljenja i volje da sasluša. Ako nema ni strpljenja ni volje - onda ništa, njegov gubitak.

Mislim, zašto samo on mora da ima strpljenje, a druga strana ne?


Bili Piton Bili Piton 17:23 18.12.2012

Re: JM

milisav68

Pa može i banovanje,


Ne, ni banovanje nisam pominjao. Ni to mi ne stavljaj u usta, molim te.


milisav68
Mislim, zašto samo on mora da ima strpljenje, a druga strana ne?


Zato što je on taj koji ima problem, ne druga strana.
freehand freehand 17:28 18.12.2012

Re: JM

Zato što je on taj koji ima problem, ne druga strana.

Jebi ga, Bili... Kako to misliš?
Kakav to problem on ima koji ona nema?


Bili Piton Bili Piton 17:31 18.12.2012

Re: JM

freehand
Zato što je on taj koji ima problem, ne druga strana.

Jebi ga, Bili... Kako to misliš?
Kakav to problem on ima koji ona nema?




Pa vrlo je self evident, ali objasniću - Jeremija očito ima neki problem sa homoseksualcima i temama koje se njih tiču, ne obrnuto.
freehand freehand 17:33 18.12.2012

Re: JM

Bili Piton
freehand
Zato što je on taj koji ima problem, ne druga strana.

Jebi ga, Bili... Kako to misliš?
Kakav to problem on ima koji ona nema?




Pa vrlo je self evident, ali objasniću - Jeremija očito ima neki problem sa homoseksualcima i temama koje se njih tiču, ne obrnuto.

A... Ok.
Ja mislio nešto oko Milićke, olajavanja i denuncijacija po mahali.
Bili Piton Bili Piton 18:47 18.12.2012

Re: JM

freehand

Ja mislio nešto oko Milićke, olajavanja i denuncijacija po mahali.



To je sve sekundarno, to jest - Jeremija se nešto kao vajka taman toliko koliko i Milićka nešto kao drami.

Odmah sam gore rekao da u to ne bih da se upuštam.
freehand freehand 20:40 18.12.2012

Re: JM

Odmah sam gore rekao da u to ne bih da se upuštam.

Ne bih ni ja da to nije tema. Ili sam ja to tako umislio.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:25 18.12.2012

Re: JM

Bili Piton



Pa vrlo je self evident, ali objasniću - Jeremija očito ima neki problem sa homoseksualcima i temama koje se njih tiču, ne obrnuto.


Bili, blogoprijatelju stari, skoro nisi ovoliko omanuo u zaključcima, a da ne kažem i nalupetao se, kao po pitanju mog navodnog i očitog problema sa homoseksualciam. Nemam ja nikakav problem sa homoseksualcima, nikad ga nisam ni imao, ja imam problem sa Jelenom Milić i njenim sledbenicima od trenutka od kada me g-đa Milič proglasila homofobom.

Nisam mogao da se načudim tvom predlogu da se kao ja sastanem sa nekim homoseksualcem, pa da se onda kao uverim da on neće da me pipka i grize. Čoveče, o čemu ti to?


Bili Piton Bili Piton 23:07 18.12.2012

Re: JM

Vojislav Stojković
Čoveče, o čemu ti to?




O tome da sa gejevima imaš problem. Nekakav. A ja nagadjam šta je to - odvratne su ti pomisli na to šta jedni s drugima rade u krevetu, od toga potiče sve drugo. Da s njima nemaš problem, ne bi ih poredio sa zoofilima, čak ni u šali (Budimac je lepo formulisao), niti bi o njima pisao blogove. Imao bi sasvim neutralan stav, ne bi te zanimali kao takvi. Ti očito nemaš neutralan stav, iz čega zaključujem da imaš problem.

Kad bih ja rekao "nemam ništa protiv cigana ali smeta mi da ih vidim na ulici" (što je, de fakto, ono što govoriš o gejevima kad je u pitanju parada) - kako bi ti to protumačio? Kako bi se to i moglo protumačiti osim kao - grozno?

Kako bi u tom slučaju zvučala tvoja (ljigava) odbrana "ma ja se zapravo samo brinem da zbog parade ne dodje do nemilih scena"?

Very shifty indeed, druže dragi. Eto, o tome ja, a ako nisam u pravu, greh na moju dušu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:37 18.12.2012

Re: JM

Koliko li smo puta ovo prezvakali, al hajd opet, sto da ne, treba nekako prekratiti ove duge zimske noci.

A zar je problem ako su nekome odvratne pomisli na to šta jedni s drugima rade u krevetu?
Mnoge stvari "u krevetu" su nekima super a drugima odvratne. Sam akt homosexulanog odnosa, pomisao na njega, stvarno nekome moze izazivati gadjenje (meni da) i zar treba skrivati to? Zar se treba toga stideti, pretvarati se da ne izaziva taj osecaj, ili treba nekako raditi na tome da se taj osecaj eliminise?
Nije valjda da je takav osecaj bolest i da to treba leciti?

Sa druge strane, zar nije sasvim legitimno misljenje da paradu ne treba odrzavati?
Zar onima kojima parada smeta, iz ko zna kojih razloga, ne smeju da kazu svoje misljenje?

I ako se te dve stvari preklope u jednom coveku, da li je on samim tim homofob? Da li mu je zabranjeno da o njima govori a da mu se ne prilepi etiketa, ili je dopusteno da, bez lepljenja etiketa, kaze samo jednu od te dve stvari, ili da mu je odvratna pomisao sta rade u krevetu, ili da je pritiv parade.

Cini mi se da se danas olako poseze za etiketama, a to tesko da se uklpi u populrnu mantru o ljudskim pravima i slobodama, ako se sloboda iznosenja stava koji je nepopularan tako lako proglasava fobijama.
freehand freehand 23:42 18.12.2012

Re: JM

I ako se te dve stvari preklope u jednom coveku, da li je on samim tim homofob? Da li mu je zabranjeno da o njima govori a da mu se ne prilepi etiketa, ili je dopusteno da, bez lepljenja etiketa, kaze samo jednu od te dve stvari, ili da mu je odvratna pomisao sta rade u krevetu, ili da je pritiv parade.

Mislim da bi i mene Šaban ovako branio.
Zato sam se opredelio za kukuta now pristup.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:48 18.12.2012

Re: JM

Mislim da bi i mene Šaban ovako branio.


Ma ne branim ja nikoga niti mislim da je VS taj u kom se to preklopilo, pitam (se) onako.

Nego dobro da ti napisa ovaj komentar da pojasnim, nikada mi ne bi palo na pamet da se to moze shvatitii kao odbrana nekog :)
Bili Piton Bili Piton 23:54 18.12.2012

Re: JM

hoochie coochie man

Nije valjda da je takav osecaj bolest i da to treba leciti?


Ne znam da li je bolest (nisam doktor) ali mislim da takvi ljudi imaju neku ozbiljnu frku (strah, zazor, osećaj nelagode, netpeljivost, nazovi kako hoćeš - gadjenje, na kraju krajeva - što sve vrlo lako može da sklizne u mržnju) i treba im pomoći da je prevazidju, ako su uopšte voljni da stvar sagledaju iz suprotnog ugla, što nikad nije na odmet, makar zbog neke opšte ljudske širine. Otud moja sugestija u vezi sa prijateljskim razgovorom za stolom (a ne ispod stola). A ako nisu voljni - onda ništa, već rekoh. Iako mi je stvarno malo sumanuto da neko u dvajsprvom veku još uvek ima taj problem, pa se njime još i "hvali".

Što se tiče slobode iznošenja stavova, ni u jednom trenutku se nisam zalagao za brisanje tog bloga (naprotiv, još u prvom komentaru rekao da se s time principijelno ne slažem - štaviše, blog je nestao taman u trenutku dok sam pisao komentar).

freehand freehand 23:57 18.12.2012

Re: JM

Nego dobro da ti napisa ovaj komentar da pojasnim, nikada mi ne bi palo na pamet da se to moze shvatitii kao odbrana nekog :)

Ni meni, stvarno više zvuči kao gadna difamacija ili - nožemeoprosti - presuda.
Mislim da si posednut i da JM govori kroz tebe.
Ne znam šta bi još moglo biti logično objašnjenje tolikog hejta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:53 19.12.2012

Re: JM

Otud moja sugestija u vezi sa prijateljskim razgovorom za stolom (a ne ispod stola). A ako nisu voljni - onda ništa, već rekoh


Ovo mi se cini u redu, mada ne znam kako bi se razgovorom sa homosexulacem taj osecaj izgubio. Bice da bi to eventualno mogli da urade strucnjaci za ljudsku psihu.
Ali ovo ne razumem
sumanuto da neko u dvajsprvom veku još uvek ima taj problem, pa se njime još i "hvali".


Zasto bi to uospte bio ikakav problem? (ako mislimo na istu stvar, na osecaj koji izaziva pomisao na to sta rade u krevetu)
Rekoh vec, poznato je da nije pomisao na homosexualni cin jedna koja izaziva neprijatan osecaj, nekome razne stvari izazivaju slican osecaj, i zar svima treba pomagati da ga prevazidju?

Zar nije dovoljno da taj neko, koji se gadi na pomisao na nesto, a sto neko drugi upraznjava u sexu, kod sebe izgradi svest da razliciti ljudi imaju razlicita zadovoljstva i porive, i da sebe ne smatra boljim, vaznijim od drugih sa drugacijim porivima.



hoochie coochie man hoochie coochie man 00:55 19.12.2012

Re: JM

Ni meni, stvarno više zvuči kao gadna difamacija ili - nožemeoprosti - presuda.
Mislim da si posednut i da JM govori kroz tebe.
Ne znam šta bi još moglo biti logično objašnjenje tolikog hejta.


Kome to presudjujem i koga hejtujem, fri?
freehand freehand 01:01 19.12.2012

Re: JM

hoochie coochie man
Ni meni, stvarno više zvuči kao gadna difamacija ili - nožemeoprosti - presuda.
Mislim da si posednut i da JM govori kroz tebe.
Ne znam šta bi još moglo biti logično objašnjenje tolikog hejta.


Kome to presudjujem i koga hejtujem, fri?

Zaboravi, zezanje.
Džeremaju, ali se odnosi na tvoju dosta nespretnu odbranu kroz pretpostavke.

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:09 19.12.2012

Re: JM

li se odnosi na tvoju dosta nespretnu odbranu kroz pretpostavke.


Nije bre bila odbrana :)
Nisam ni pomislio na Jeremiju, samo sam Bilijev komentar, i to deo u kom pise o tome sta jedni drugima rade u krevetu imao na umu.
Bili Piton Bili Piton 01:12 19.12.2012

Re: JM

hoochie coochie man
Otud moja sugestija u vezi sa prijateljskim razgovorom za stolom (a ne ispod stola). A ako nisu voljni - onda ništa, već rekoh


Ovo mi se cini u redu, mada ne znam kako bi se razgovorom sa homosexulacem taj osecaj izgubio. Bice da bi to eventualno mogli da urade strucnjaci za ljudsku psihu.


Dobro, ne mora homoseksualac, može i profesionalac (counselling). Takve službe uostalom već odavno postoje na Zapadu. Ali bilo bi dobro da je i homoseksualac, kako bi i on kroz taj razgovor dobio ljudsko lice a ne samo etiketu na osnovu toga gde trpa onu stvar.

hoochie coochie man
Ali ovo ne razumem
sumanuto da neko u dvajsprvom veku još uvek ima taj problem, pa se njime još i "hvali".


Zasto bi to uospte bio ikakav problem?


Ne znam kako drugačije da objasnim nego ovako - pre neki dan mi upala u oči vest: u nekoj latinoameričkoj "banani" (mislim da je Paragvaj, ili možda Urugvaj, ali nisam baš siguran, to može da se proveri) - legalizovani gej brakovi, ili civil union ili šta već. Začeprkam malo po netu iz čiste znatiželje i dodjem do poraznog otkrića da je maltene čitava Latinska Amerika na istom tom kursu, na čelu sa Argentinom i Brazilom. Ili legalizovano ili na dobrom putu da bude legalizovano.

I taj anahronizam i diskrepanciju izmedju toga dokle je stigao svet (i to ne onaj "zli, pokvareni, dekadentni" svet oličen u Njujorku, Frisku, Londonu i Amsterdamu) već neki nedužni, ni-luk-jeo-ni-mirisao totalno nevezani svet s druge strane zemaljske kugle - i toga da se mi u Srbijici još uvek ovde prepiremo na nižoj stepenici (treba li dozvoliti paradu ili ne, zapravo još gore, jesu li homoseksualci bolesnici ili ne) - ja stvarno vidim kao problem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:42 19.12.2012

Re: JM

eba li dozvoliti paradu ili ne, zapravo još gore, jesu li homoseksualci bolesnici ili ne) - ja stvarno vidim kao problem.


O tom problemu mozemo da razgovaramo jer i ja TO vidim kao problem.
Vidim kao problem ako se neko npr gadi na pomisao o dva gola muskarca u krevetu i zbog tog gadnjenja misli da su to manje vredna bica od njega.
To misljenje da su manje vredni jeste problem, ali gadjenje nije.

Gdjenje je ljudski osecaj i nije nikakva bolest.
Neko npr jede bube, crve, gliste, zabe ili sta vec, neko se gadi na to, i sve je u redu dok onaj koji se gadi ne krene da bije onog koji jede, ili da mu uskracuje neka druga prava.
Bili Piton Bili Piton 01:44 19.12.2012

Re: JM

hoochie coochie man
i sve je u redu dok onaj koji se gadi ne krene da bije onog koji jede, ili da mu uskracuje neka druga prava.


Nema šta da se doda, saglasan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:49 19.12.2012

Re: JM

Nema šta da se doda, saglasan


Eto u par komentara se sporazumesmo.
A posle kazu ne treba razgovarati :)
Bili Piton Bili Piton 02:01 19.12.2012

Re: JM

hoochie coochie man
Nema šta da se doda, saglasan


Eto u par komentara se sporazumesmo.
A posle kazu ne treba razgovarati :)


Što se gadjenja tiče, da se osvrnemo i na to - i sam vidiš koliko je to subjektivno na primeru crva i buba. Neki jedu i svinjetinu a nekima se gadi. Ali, OK - legitimno. E sad da to prebacimo na seksualni teren - od osvita civilizacije naovamo ima ljudi (i žena) kojima je hetero snošaj ako ne gadljiv onda krajnje odbojan, psihosomatski odbojan, dok homo snošaj doživljavaju kao najprirodniju bogom danu stvar na svetu, i to uprkos tome što mahom i dan danas odrastaju u svetu u kome su suprotno kondicionirani (u socio-kulturnom smislu). Dakle totalna inverzija. I nije samo stvar u seksu - u onoga s kim se dobro krešeš ćeš i da se zaljubiš, i želećeš da s njim/njom ostvariš neku zajednicu, da živite zajedno, želećete sve ono ljudsko, možda i da podižete decu....da ne idem dalje (da mi se ne bi prestravio sad kad si ovako raspoložen za razgovor).

I mi sad tu kao postavljamo neka pitanja na koje je odavno odgovoreno.

A najviše me u ovom slučaju boli to što Srbijica stalno, staaaaaalno kasni. Tvrda, nefleksibilna, nenavikla da sasluša i pokuša da razume nego - razvaljuj, što reče filmski junak po kome sam se nazvao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 02:32 19.12.2012

Re: JM

A najviše me u ovom slučaju boli to što Srbijica stalno, staaaaaalno kasni. Tvrda, nefleksibilna, nenavikla da sasluša i pokuša da razume nego - razvaljuj, što reče filmski junak po kome sam se nazvao.


Ma mozda trazimo previse, pa nam se ovo sto imamo cini premalo.
Mozda ocekujemo da vecina ima prijatan osecaj dok razmislja o homosexu, a kad konstatujemo da ipak nije tako svrstamo Srbijicu u one koji kasne.

Ja cak ni odnos prema paradi ne vidim kao nesto na cemu se cita prolazno vreme Srbije, da li kasni ili ne. Posebno jer odnos prema paradi nije samo odnos prema homosexualizmu vec, cak mozda i vise, odnos prema nastupu organizatora te manifestacije.
Siguran sam da ima i onih koje nervira stav "nasa parada je najvaznija, mi smo ti koji odredjuju da li je drzava demokratskaili ne". A cesto se parada tretira bas tako. To neke ljude nervira, ali ok. Kada bih ja bio PR homosexulaca ja bih to drugacije ali nisam, oni rade kako misle da treba, imaju prava na to kao sto i mam i ja prava da tu njihovu paradu ne smatram dokazom demokratisnosti drzave.

Problem je sto ne postoji neki drugi merljiviji nacin da se utvrdi odnos Srbije prema homosexualizmu vec se to najcesce radi ocenjujuci odnos prema paradi, ali to ipak nije pravo merilo.
Tu se ogroman, ali stvarno ogroman, deo Srbije zanemaruje i vidi se samo odnos
brojcano zanemarljivo male, ali zato bucne i nasilne, grupe huligana i po njoj se procenjuje cela Srbija i kazemo da kasni.
Bili Piton Bili Piton 02:54 19.12.2012

Re: JM


Ja ipak mislim da je uvodjenje organizatora parade (ili gej glasogovornika) u jednačinu neka vrsta traženja izgovora protiv parade. Hell, pa ni drugde u svetu oni nisu savršeni i koliko god pitomi, uvidjavni i "dobro prilagodjeni" bili neko će da ih doživljava kao trn u stopalu, to je prosto tako, a nekmoli ako su militantni i osorni u nastupu kakvi kod nas umeju biti. Ali i pored toga stvari dodju na svoje mesto, parade se održavaju u kontinuitetu iz godine u godinu (jer se poštuje zakon) i nikom ništa, mirna bačka. Nema te zaguljenosti kao kod nas (i možda u Africi ili Rusiji s kojima se radije ne bih poredio, pogotovo ne kao prema modelima za uzor. A nažalost, mnogo smo bliži toj grupi po ovom pitanju).


Tu se ogroman, ali stvarno ogroman, deo Srbije zanemaruje i vidi se samo odnos
brojcano zanemarljivo male, ali zato bucne i nasilne, grupe huligana i po njoj se procenjuje cela Srbija i kazemo da kasni


Ali zašto onda taj ogroman deo Srbije uporno ćuti i pravi se nevešt pred bučnim i nasilnim ekstremistima? Ima tri moguća odgovora: a) ne haje (što je samoživo), b) prećutno je saglasan sa ekstremistima i c) piše blogove kakav je bio ovaj inkriminisani Jeremijin, ohrabrujući i podstičući (nadam se nesvesno) animozitet prema jednoj društvenoj grupi koja je ionako u bedaku.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:08 19.12.2012

Re: JM

Bili Piton


O tome da sa gejevima imaš problem.


Ja mislim da ti imaš problem sa logičkim zaključivanjem i olakim donošenjem stavova o drugim ljudima koje ne poznaješ.

Pogledaj takvu logiku: Uz krajnje neprihvatljive simplifikacije proglasite nekog homofobom, patriJotom, nacistom ili šta već, onda pođete od te nazovi dijagnoze kao tačne, pa mu predlažete lečenje i katarzu.

Ne mogu da se setim šta li ono reče Ajnštajn o vasioni i ljudskoj gluposti?


milisav68 milisav68 08:19 19.12.2012

Re: JM

hoochie coochie man

Neko npr jede bube, crve, gliste, zabe ili sta vec, neko se gadi na to, i sve je u redu dok onaj koji se gadi ne krene da bije onog koji jede, ili da mu uskracuje neka druga prava.

Ali isto tako nije u redu, da onaj koji jede bube - to radi ispred onog koji se gadi, i još mu nabija na nos kako je glup jer se gadi.
cult cult 08:24 19.12.2012

Re: JM

Ali zašto onda taj ogroman deo Srbije uporno ćuti i pravi se nevešt pred bučnim i nasilnim ekstremistima?


Zbog hiljadu godina pripadanja hrišćanskoj civilizaciji iz koje su proistekli određeni moralni postulati. A u njima homosexualci ne stoje tako dobro. Iz toga se razvijaju određenih psihološki procesi kod pojedinca vezanih za te društene zabrane. U svakom slučaju, Bili, nije jednostavan problem. I pre nego što se politika umeša. A nekmoli kad i stranke krenu da se određuju prema problemu, pa uleti i crkva, i onda krene onaj užareni emotivni navijački momenat.

Na državi je da donese zakone glede zaštite gejeva i ostalih manjina po bilo kom osnovu. To je urađeno. Jer je najlakše od svega. Izmena svesti kod ljudi je mnogo, mnogo teži zadatak.

Svesni deo društva kao ti, Milićka ili Pajić iz dalekog Kolorada, vodite pravednu borbu za promenu društvene svesti. U prinicpu je pozdravljam. Ali dođe ponekad do sasvim kontraproduktivnih zastranjivanja. Eto, recimo, pročitaj na sledećoj strani Pajićev komentar o izvinjenjima. Kao da je iz zapisnika mesnog komiteta saveza komunista Prigrevice iz decembra 1959. prepisan. Dobro, razumem, kaže narod "možeš ti pobeći iz Prigrevice, ali Prigrevica iz tebe nikad", ipak, to je stvarno kontraproduktivno i smeta našem zajedničkom naporu za menjanjem društva.

Tu spada i ovo tvoje o osudi gađenja ideje o samom sexualnom činu gejeva. Pa to je jezivije od delikta mišljenja. Ovde nemaš pravo ni na nagone. Jer, Bili, kao što znaš, gej se ne postaje, s tim se rađa. Hetero muškarcu takva slika može zaista izavati odvratnost u glavi i to ide iz tog instinktivnog, nagonskog nivoa.

Sećam se pisanja jednog gej kolege blogera o sexualnom činu i saveta gejevima vezanim za tehikalije oko toga. Bilo mi je mučno čitati. Što sam mu i rekao. Moj komentar je bio prvi na tom tekstu. Ili porno blog drugog kolege blogera u kojem je opisivao svoj sexualni odnos sa starijim čovekom. Nisam mogao da pročitam do kraja koliko mi je to mučnine izazivalo. A svako ko me zna jasno mu je da pripadam, kako si rekao, "manjini" koja kapira problem sa pravima gejeva, brani ta prava i bori se javno za popravljanje njihovog položaja.

Elem, ne treba preterivati u ovoj fazi borbe. Tebe, Milićku ili Pajića ta većina ne može da prati. Treba se zadovoljiti miroljubivom koegzistencijom između patrijarhalnog društva i gej populacije. To bi bila baš lepa pobeda.
Bili Piton Bili Piton 08:38 19.12.2012

Re: JM

Vojislav Stojković


Ja mislim da ti imaš problem sa logičkim zaključivanjem i olakim donošenjem stavova o drugim ljudima koje ne poznaješ.


Ne moram uopšte da te poznajem da bih oformio takav utisak, više mi je nego dovoljno da pažljivo čitam šta pišeš. U redovima i izmedju njih.

I obrati pažnju - ja se dobro čuvam toga da ti prilepim etiketu homofoba. O "nacisti" i da ne govorimo. Neko drugi bi bio mnogo manje uvidjavan. Ono što sam ti rekao i iza čega stojim je da od homoseksualaca imaš zazor, i da sa njima i njihovom borbom za svoja prava imaš ozbiljan problem, jer inače o njima ne bi pisao blogove koje su neke druge kolege ovde (ne ja lično) okarakterisali kao debilne ili na ivici da to budu. A ti budi pošten prema sebi pa to sve procesuj onako kako ti odgovara, mene se ne tiče.

milisav68

Ali isto tako nije u redu, da onaj koji jede bube - to radi ispred onog koji se gadi, i još mu nabija na nos kako je glup jer se gadi.


Ima ovde jedan glup rijaliti šou, gde ih pošalju u džunglu i teraju ih da jedu kojekakve beštije (takmičarski). To se prenosi na televiziji i šou je vrlo popularan. Razumnije bi bilo da ti, ako ti se to gadi, promeniš kanal, umesto da od televizije zahtevaš da ukine program.
Bili Piton Bili Piton 08:40 19.12.2012

Re: JM

cult


preporuka.

edit - od Prigrevice bih se ogradio, kapiram (iz druge ruke, nisam to ispratio uživo) da je to nekakav tvoj lični sukob sa nekim drugim blogerom, a s time ne želim da imam ikakve veze.
milisav68 milisav68 09:15 19.12.2012

Re: JM

Bili Piton

Ima ovde jedan glup rijaliti šou, gde ih pošalju u džunglu i teraju ih da jedu kojekakve beštije (takmičarski). To se prenosi na televiziji i šou je vrlo popularan. Razumnije bi bilo da ti, ako ti se to gadi, promeniš kanal, umesto da od televizije zahtevaš da ukine program.

Ko priča o ukidanju, ja ti pričam da mi se natura da sam glup u društvu, ako to ne želim da gledam.

Činjenica je da su ti ljudi ugroženi u Srbiji, ali nije rešenje da se paradom zabada prst u oko (i gubi ionako tanka podrška javnosti), već da se nekim akcijama utiče na vlast i pravosudje da hapsi i snkcioniše one, koji ih maltretiraju (i ne samo njih).

Zato sam pomenuo zabranu protesta radnika ojadjenih firmi, jer niko nije stao uz njih, a sad se očekuje da ti isti radnici imaju razumevanja za tudje probleme.
gorstak92 gorstak92 09:19 19.12.2012

Re: JM

cult
kaže narod "možeš ti pobeći iz Prigrevice, ali Prigrevica iz tebe nikad"


Jao!

Je li ova otrovna strelica upućena Milanu Novkoviću Prigrevčaninu?

Niccolo je ovde napisao da je bio neki fight između vas dvojice, ali nisam uspeo da ispratim.

Ko je pobedio?
cult cult 09:28 19.12.2012

Re: JM

edit - od Prigrevice bih se ogradio, kapiram (iz druge ruke, nisam to ispratio uživo) da je to nekakav tvoj lični sukob


ma, Prigrevica je navedena kao stanje duha, ne geografski pojam.
Ne, nisam u sukobu ni sa kim.
Bio sam izložen, doduše, petnaestočasovnom vređanju na najnižem nivou ljudskog ponašanja, moderacija se zanimala drugim blogovima, pa uzurpatora, kaže, nije uočila, pa ni mogla da odstrani. No, to se ne može nazvati sukobom. Uostalom, neke stvari prevazilaze virtualitet, pa ćemo rešiti gospodinov problem u ovoj materijalnoj stvarnosti čim pre, nadam se i veoma radujem toj skoroj prilici. Ne bih zamarao blog publiku dalje s tim niti trolovao ovu produktivnu diskusiju. Čisto da ti pojasnim taj "edit".
Bili Piton Bili Piton 09:37 19.12.2012

Re: JM

milisav68

Ko priča o ukidanju, ja ti pričam da mi se natura da sam glup u društvu, ako to ne želim da gledam.


Od mene nikad ne bi čuo da si zbog toga glup. Konzervativan, možda, čak možda i to da robuješ predrasudama. Ne bih te čak ni nabedjivao da si zbog toga što to ne želiš da gledaš latentni homoseksualac (to jeste ponekad koren antagonizma, ali ne uvek). Ali bih se intimno zapitao kakav se to mehanizam u tebi javlja, kakav je to alarm koji kod tebe zvoni na uzbunu i šta mu je uzrok. Ako je odgovor na to "ja to eto prosto ne volim da gledam", onda je to, dozvolićeš, samo tvoj problem i problem tvojih istomišljenika, čak i ukoliko ste u većini.

milisav68

Činjenica je da su ti ljudi ugroženi u Srbiji, ali nije rešenje da se paradom zabada prst u oko (i gubi ionako tanka podrška javnosti), već da se nekim akcijama utiče na vlast i pravosudje da hapsi i snkcioniše one, koji ih maltretiraju (i ne samo njih).


Čuj, vlast i pravosudje praktično i nemamo, a protiv parade se ide djonom i pretnjom nasilja i destrukcije, na šta je jedini moralno ispravan odgovor - istrajnost i upornost, a ne odustajanje. Ja tako na to gledam. Pa, ko živ ko mrtav. Nema se više vremena za cinculiranje jer ono očigledno nigde ne vodi.
gorstak92 gorstak92 09:37 19.12.2012

Re: JM

cult
edit - od Prigrevice bih se ogradio, kapiram (iz druge ruke, nisam to ispratio uživo) da je to nekakav tvoj lični sukob


ma, Prigrevica je navedena kao stanje duha, ne geografski pojam.
Ne, nisam u sukobu ni sa kim.
Bio sam izložen, doduše, petnaestočasovnom vređanju na najnižem nivou ljudskog ponašanja, moderacija se zanimala drugim blogovima, pa uzurpatora, kaže, nije uočila, pa ni mogla da odstrani. No, to se ne može nazvati sukobom. Uostalom, neke stvari prevazilaze virtualitet, pa ćemo rešiti gospodinov problem u ovoj materijalnoj stvarnosti čim pre, nadam se i veoma radujem toj skoroj prilici. Ne bih zamarao blog publiku dalje s tim niti trolovao ovu produktivnu diskusiju. Čisto da ti pojasnim taj "edit".

Opa gangnam style!
Da, stvarno nije u redu da troluješ kad se već svi striktno držimo teme

Moram da ti ukažem na jednu stvar vezano za te geografske pojmove. Sombor, Apatin pa i ta Prigrevica su mesta odakle potiču uglavnom veoma bistri i veseli ljudi. To je moje iskustvo i teško da bi baš taj deo koristio za kao neki geografski pojam zatucanosti ili šta ti ja znam.

Kako smo se politička korektnost i ja davno razišli reći ću da mi prvo pada na pamet jugoistočna Srbija, npr. Negotin, kao primer mesta sa većim procentom blesavih u odnosu na druge regione u Srbiji.
antioksidant antioksidant 09:43 19.12.2012

Re: JM

Kako smo se politička korektnost i ja davno razišli reći ću da mi prvo pada na pamet jugoistočna Srbija, npr. Negotin, kao primer mesta sa većim procentom blesavih u odnosu na druge regione u Srbiji.

трансверзала колонија-ердоглија-вашариште-сушица-аеродром, тзв КЕВСА
ту двоје нормалних нема
а и кад се одселиш остане то лудило
подземне воде или гробље ванземаљаца на коме су насеобине направљене, не знам тачно шта је
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:55 19.12.2012

Re: JM

Ko priča o ukidanju, ja ti pričam da mi se natura da sam glup u društvu, ako to ne želim da gledam.


I precesto se odnos prema paradi shvata kao odnos prema homosexualizmu i homosexualcima sto je najcesce pogresno.
Ako ne podrzavas paradu, em si glup em imas nesto protiv gejeva. A ako ne podrzavas paradu i jos ako kazes da ti se gadi pomisao na homosex onda su ti male sanse da se odbranis od etikete. A to uopste ne mora da bude tako.

Zasto velika vecina cuti dok gejevi imaju problem sa paradom?
Moguce je iz milon razloga a da ni jedan ne bude homofobija niti bilo sta slicno. Moguce je ovo o cemu cult pise, a moguci su i otudjenost, nezainteresovanost za tudje probleme, sebicnost, zauzetost svojom mukom i jos mnogo razloga slicne prirode.

Nisu gejevi jedini koji imaju problem, a da ogromna vecina ne obraca paznju na njih. I niko iz toga ne zakljucuje da je vecina protiv te grupe koja ima problem, vec samo da nema interesovanja za njih, a to je prilicno velika razlika.
milisav68 milisav68 09:56 19.12.2012

Re: JM

Bili Piton

Od mene nikad ne bi čuo da si zbog toga glup. Konzervativan, možda, čak možda i to da robuješ predrasudama. Ne bih te čak ni nabedjivao da si zbog toga što to ne želiš da gledaš latentni homoseksualac (to jeste ponekad koren antagonizma, ali ne uvek). Ali bih se intimno zapitao kakav se to mehanizam u tebi javlja, kakav je to alarm koji kod tebe zvoni na uzbunu i šta mu je uzrok. Ako je odgovor na to "ja to eto prosto ne volim da gledam", onda je to, dozvolićeš, samo tvoj problem i problem tvojih istomišljenika, čak i ukoliko ste u većini.

Dade ti meni dijagnozu, iako ja pričam o principu.
Nemam uopšte problem sa homoseksualnošću, već ti pričam o stanju u društvu i rešavanju problema.
Čuj, vlast i pravosudje praktično i nemamo, a protiv parade se ide djonom i pretnjom nasilja i destrukcije, na šta je jedini moralno ispravan odgovor - istrajnost i upornost, a ne odustajanje. Ja tako na to gledam. Pa, ko živ ko mrtav. Nema se više vremena za cinculiranje jer ono očigledno nigde ne vodi.

Mislio sam da neću morati u sitna crevca, ali ne vredi.

Odakle beše potiče reč huligan, i kako je ta zemlja rešila taj problem, paradom ili strogim zakonima koji su striktno primenjivani i koji su imali široku podršku?

Ne možeš da šminkaš patrijarha u fotošopu, i da očekuješ da te vernici razumeju.

Ako ideš djonom, moraš da očekuješ kontra-djon.
niccolo niccolo 09:59 19.12.2012

Re: JM

Da, stvarno nije u redu da troluješ kad se već svi striktno držimo teme

Ne vredi moj Gorštak, nekoliko nas se trudilo da se drži teme, ali svi troluju sa Jelenom, Vojislavom i homoseksualcima...ne znam samo dokle će moderacija da trpi i podstiče takvo ponašanje
freehand freehand 10:02 19.12.2012

Re: JM

Ako ne podrzavas paradu, em si glup em imas nesto protiv gejeva.

A i protiv Ustava i demokratije. Sem "glup" - šta tu nije istina?
gorstak92 gorstak92 10:09 19.12.2012

Re: JM

niccolo
Da, stvarno nije u redu da troluješ kad se već svi striktno držimo teme

Ne vredi moj Gorštak, nekoliko nas se trudilo da se drži teme, ali svi troluju sa Jelenom, Vojislavom i homoseksualcima...ne znam samo dokle će moderacija da trpi i podstiče takvo ponašanje

Pazi, ja kad skrolujem na mome telefonu sve slučajno pritiskam obavesti moderatora. Tako da ti garantujem da ni posle pedesetak klikova na obavesti moderatora njima ne pada na pamet da malo moderiraju ovaj paprikaš.

Cenim da bi sad bilo najbolje da utrči Kosmogina i pomogne svojim organizatorskim sposobnostima tako što će da napravi event (normalno, na račun NATO-a) gde će na bini da se sukobe argumentima i inteligencijom (po nivoima) Vojislav i Jelena, a kao zagrevanje za meč večeri da gledamo Cult vs Milan Novković. Svi učesnici, ali i mi posmatrači moraćemo da budemo bosi. To zbog nečijih fetiša da ne širim sad priču.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:11 19.12.2012

Re: JM

freehand
Ako ne podrzavas paradu, em si glup em imas nesto protiv gejeva.

A i protiv Ustava i demokratije. Sem "glup" - šta tu nije istina?


Nije istina da u ustavu pise da se parada mora podrzavati, niti je istina da demokratija znaci biti na necijoj strani.

U ustavu pise da svi imaju pravo na slobodu (okupljanja, protesta i sl) ali to pravo nikoga ne obavezuje da se ta okupljanja podrzava.
Dovoljno je samo da ih ne sprecava, a slobodan je da misli da je to lose i da to svoje misljenje, kao i sva druga misljenja, propagira.
niccolo niccolo 10:13 19.12.2012

Re: JM

Cenim da bi sad bilo najbolje da utrči Kosmogina i pomogne svojim organizatorskim sposobnostima tako što će da napravi event (normalno, na račun NATO-a) gde će na bini da se sukobe argumentima i inteligencijom (po nivoima) Vojislav i Jelena, a kao zagrevanje za meč večeri da gledamo Cult vs Milan Novković. Svi učesnici, ali i mi posmatrači moraćemo da budemo bosi. To zbog nečijih fetiša da ne širim sad priču.

Sve je to lepo, nego ja sam već gore predlagao da napravimo kladionicu na meč Cult-Novković, a ti me iskulirao...
gorstak92 gorstak92 10:20 19.12.2012

Re: JM

Sve je to lepo, nego ja sam već gore predlagao da napravimo kladionicu na meč Cult-Novković, a ti me iskulirao...

Neću nikad više.
Suviše malo ima interesantnih dešavanja na blogu da bi se tek tako propuštala.
Kad bi alexlambros barem napisao nešto o islamofobiji pa da se zanimamo sa nečim...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana