Ljudska prava| Sex

"...skandalozni post homofobičnog autora..."

Vojislav Stojković RSS / 17.12.2012. u 03:24
Nikako da se izvučem iz začaranog kruga u koji sam uguran protivno svojoj volji, a iz meni neznanih razloga. Evo kako je to bilo:

Jednom sam napisao  post u kome sam pokušao da na ironičan način iznesem svoje mišljenje o paradi ponosa. I danas mislim da u tom tekstu ništa nije nije bilo homofobično, perverzno, nastrano, nasilno ili protivzakonito. Taj moj tekst je izbrisan za tri minuta, bez obzira što sam već tada bio dugogodišnji i prilično čitan VIP autor, sa još dužim komentatorskim stažom na blogu b92. Izbrisan je na intervenciju, tada ugledne i također dugogodišnje VIP autorke bloga b92 i hiperaktivne direktorke Centra za evroatlantske studije.  Brisanje teksta nije zadovoljilo narečenu VIP autorku, ona je ultimativno zahtevla i brisanje mene kao autora. Kako joj taj zhtev nije ispunjen oprostila se od bloga b92 svojim postom LET u kome je objasnila  razloge za odlazak, mene dobrano izvređala i poppljuvala, a taj svoj blog zatvorila za komentare.
Nisam odgovorio kontrablogom verujući da ja nisam stvarni uzrok, već samo povod njenog odlaska.  Tu nije kraj ove storije.
Uskoro se ista ličnost pojavila kao autor na blogu dnevnog lista BLIC i u svom profilu, pretstavljajući se svojim novim čitateljima, između ostalog, napisala:  "Četiri godine pisala je jedan od najčitanijih blogova na sajtu B92, koji je napustila zbog homofobnih tekstova jednog od VIP autora." Ni tada nisam reagovao, a i zašto bih?  Međutim, ni tu nije kraj.
U BLICU od 15. decembra 2012.g. osvanuo je blog već pomenute persone pod naslovom: "Rasizam u BLICU - izvinjenje ili razlaz " u kome se, posle tri godine, na nedopustivo uvredljiv način pojavljuje moje ime i prezime. Evo tog teksta:

 "U Blicu od 14. decembra ove godine osvanuo je rasitički vic. Vic otprilike glasi ovako:

Kako ispričati tri vica o jednom Romu u jednom cugu?

Rom jedinac se okupao  čim je došao s posla.

Ako se Blic hitno ne izvini i ne ogradi od ovog skandala prestaću da pišem za  Blic online blog.  

PS Nešto slično mi se nažalost dogodilo i sa blogom  B92 za koji sam dugo i sa užitkom pisala. Redakcija je povukla na moju reakciju skandalozni post homofobičnog autora Vojislava Stojkovića  nikad ne rekavši zašto, ali samog autora nikad nije povukla sa spiska VIP blogera."

Zaista ne znam šta da radim. Treba li da od BLICA, u skladu sa zakonom, tražim da objavi moj demanti  u kome ću da objašnjavm kako njihova blogoautorka nije razumela moj sporni tekst, već učitavala kako to njoj odgovara i kako ja nisam homofob, da se obratim zaštitniku građana, nevladinom sektoru za zaštitu ljudskih prava ili bi možda bilo najbolje da  narečenu gospođu tužim kakvom sudu ?

Prosto rečeno - nisam pametan.

Uzgred, cenjenu gospođu nikada nisam upoznao, retko kad sam komentarisao njene tekstove dok je pisala na blogu b92, iskreno rečeno retko kad sam ih i čitao, i baš zato se pitam kada će više da sjaše.



Komentari (602)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bili Piton Bili Piton 10:31 19.12.2012

Re: JM

milisav68

Dade ti meni dijagnozu, iako ja pričam o principu.


Izvini ako je tako zvučalo.

Odakle beše potiče reč huligan, i kako je ta zemlja rešila taj problem, paradom ili strogim zakonima koji su striktno primenjivani i koji su imali široku podršku?


Ne razumem ovo baš sasvim. Ako misliš na Englesku, radilo se o huliganizmu na fudbalskim terenima, ne o nasilju usmerenom protiv parade, toga nikad nije ni bilo. Bio je neki serijski ubica koji je presreo i ubio nekoliko muškaraca po parkovima tobože nudeći im seks, i bio je neki ludak koji je postavio bombu u gej bar koja je eksplodirala, oba slučaja dosta davno. A fudbalski problem bi se svakako rešio i bez široke podrške (ako na to ciljaš). Podrška javnosti je pritom bila 101%, što bi u analognoj situaciji u Srbiji bilo skroz nezamislivo, tako da ne znam baš kuda stremiš s ovim poredjenjem.

Ne možeš da šminkaš patrijarha u fotošopu, i da očekuješ da te vernici razumeju.


Da zamislimo da meni nije cilj da me iko razume, već to da se poštuje (i u praksi sprovede) zakon o slobodnom okupljanju gradjana, kao što se već jednom uostalom i desilo, 2010, što znači da nije nemoguće. I da zamislimo da ovo nije teokratija, pa da se vernicima treba dodvoravati i tražiti njihovo odobrenje (tek to je iluzorno).

Ako ideš djonom, moraš da očekuješ kontra-djon.


Jasno je meni to. Samo nije isti djon fotošopa i djon metalne štangle. Jedno je bezazlena satira koja će možda nekoga da uzruja, a drugo je sasvim konkretno nasilje zbog kojeg će neko da završi u urgentnom ili još gore. Ne može se porediti. Osim u džamahirijama, naravno - but we don't want to go there.

maksa83 maksa83 10:32 19.12.2012

Re: JM

Svi učesnici, ali i mi posmatrači moraćemo da budemo bosi.

Obdžekšn.

Ovo nije higijenski.

Zamisli sve te gljivice kad krenu da se mešaju i ukrštaju, ono Cloverfield stvorenje će spram toga izgledati kao Majka Tereza.
milisav68 milisav68 13:42 19.12.2012

Re: JM

Bili Piton

Izvini ako je tako zvučalo.


Ne razumem ovo baš sasvim. Ako misliš na Englesku, radilo se o huliganizmu na fudbalskim terenima, ne o nasilju usmerenom protiv parade, toga nikad nije ni bilo.

Da, mislim na Englesku, i nije bitna parada, jer su premlaćivali obične ljude, koji su se zatekli na stadionu.

U Srbiji su oni udarna pesnica nasilja nad homoseksualcima, ali i za druge zajednice/manjine, kao i običnog uličnog kriminala (narko dilera), tako da
Podrška javnosti je pritom bila 101%, što bi u analognoj situaciji u Srbiji bilo skroz nezamislivo, tako da ne znam baš kuda stremiš s ovim poredjenjem.

Baš tome, da svako normalan u Srbiji bi želeo da ih vidi iza rešetaka, a objasnio @huči da većinu zabole da li će biti parada ili ne.
Provokacije i teranje inata samo pravi kontra efekat, i gura nezainteresovane na neku stranu (u sukobu).
Da zamislimo da meni nije cilj da me iko razume, već to da se poštuje (i u praksi sprovede) zakon o slobodnom okupljanju gradjana, kao što se već jednom uostalom i desilo, 2010, što znači da nije nemoguće. I da zamislimo da ovo nije teokratija, pa da se vernicima treba dodvoravati i tražiti njihovo odobrenje (tek to je iluzorno).

Pa ne moraju da se dodvoravaju vernicima, ali umesto što šminkaju popove, mogli bi da slikaju njihov vozni park i da skrenu pažnju javnosti na to, pa da ih "pitaju" o kakvim vrednostima pričaju.

Ili da podrže radnike/seljake u pravu na protest i slobodno okupljanje.

Glupo je očekivati poštovanje od nekoga, koga ne poštuješ.

Meni ne smetaju ni jedni ni drugi, dok ne predju crtu objašnjavajući mi kako treba da živim ili šta je in.
Bili Piton Bili Piton 14:25 19.12.2012

Re: JM

milisav68


Složio bih se sa dosta toga što si naveo, naročito u vezi sa podrškom drugima u pravu na protest.

Jedino mi se iskreno čini da se ti "nezainteresovani" u sukobu koji si opisao malo suviše olako stavljaju na stranu onih koje bi, kako kažeš, najradije videli iza rešetaka. I to zbog tamo neke gej provokacije, malo mi je to šizofreno. S druge strane, inaćenje ovog naroda je češće u pravcu autodestruktivnosti nego što nije, tako da i tu ima neke logike, koliko god groteskna bila.
milisav68 milisav68 15:15 19.12.2012

Re: JM

Bili Piton

Složio bih se sa dosta toga što si naveo, naročito u vezi sa podrškom drugima u pravu na protest.

Jedino mi se iskreno čini da se ti "nezainteresovani" u sukobu koji si opisao malo suviše olako stavljaju na stranu onih koje bi, kako kažeš, najradije videli iza rešetaka. I to zbog tamo neke gej provokacije, malo mi je to šizofreno. S druge strane, inaćenje ovog naroda je češće u pravcu autodestruktivnosti nego što nije, tako da i tu ima neke logike, koliko god groteskna bila.

Pa nije samo zbog verske provokacije, razlozi su mnogobrojni, a društvo je podeljeno, pa se onda dolazi u situaciju ili-ili, i etikete se lepe olako.

Ako kritikuješ EU/USA - odmah si rusofil.

Ako si protiv parade - onda si vernik.

...itd

A da je šizofreno - jeste, nego si se ti odviko.
b92fmember b92fmember 00:31 20.12.2012

Re: JM


Ne znam da li je bolest (nisam doktor) ali mislim da takvi ljudi imaju neku ozbiljnu frku (strah, zazor, osećaj nelagode, netpeljivost, nazovi kako hoćeš - gadjenje, na kraju krajeva - što sve vrlo lako može da sklizne u mržnju) i treba im pomoći da je prevazidju, ako su uopšte voljni da stvar sagledaju iz suprotnog ugla, što nikad nije na odmet, makar zbog neke opšte ljudske širine. Otud moja sugestija u vezi sa prijateljskim razgovorom za stolom (a ne ispod stola). A ako nisu voljni - onda ništa, već rekoh. Iako mi je stvarno malo sumanuto da neko u dvajsprvom veku još uvek ima taj problem, pa se njime još i "hvali".



Vidi, mi homofobi isto tako mislimo o gejevima, da im treba pomoći da sagledaju stvari iz supronog ugla. ali ne gejevi hoće da budemo homofobi u svoja četiri zida. stvarno je malo sumanuto da neko u dvajsprvom veku još uvek ima taj problem, pa se njime još i "hvali".
loader loader 09:56 17.12.2012

Egzorcisti.rs

Pade mi na pamet .. .. Jedna od varijanti je da sa njom džentlmenski razgovor obave Dušan Savić i Tihomir Arsić. Sećate se one emisije u kojoj je ona branila proevropske vrednosti, a ova dvojica se obrušavali na nju braneći proverene ćirilične vrednosti. Ti čvrsti prosrpski momci bi mogli da posluže i sada, tek da joj naglase da se konačno ostavi ćorava posla, odnosno narečenog prozivanja. Možda to ne bude štetno, a pomogne
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:30 17.12.2012

Re: Egzorcisti.rs

Može bilo ko da posreduje, samo nemoj Ahtisari, molim te.
alselone alselone 10:26 17.12.2012

Podrska Jeremiji

Ja ukacio tih par minuta i otvorio blog. Tekst nije bio homofobican. Milicka je zelela pompu kao sto je i sada zeli.

Ova glupost od protesta zbog vica lici na proteste zbog karikatura Muhameda.

Ja bih trazio od Blica da sklone moje ime ili bih ih tuzio.
dragan7557 dragan7557 10:44 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

alselone
Ja ukacio tih par minuta i otvorio blog. Tekst nije bio homofobican. Milicka je zelela pompu kao sto je i sada zeli.

Ova glupost od protesta zbog vica lici na proteste zbog karikatura Muhameda.

Ja bih trazio od Blica da sklone moje ime ili bih ih tuzio.

Kome!?

Milicki il' Muhamedu

cerski
gorstak92 gorstak92 10:50 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

dragan7557
alselone
Ja ukacio tih par minuta i otvorio blog. Tekst nije bio homofobican. Milicka je zelela pompu kao sto je i sada zeli.

Ova glupost od protesta zbog vica lici na proteste zbog karikatura Muhameda.

Ja bih trazio od Blica da sklone moje ime ili bih ih tuzio.

Kome!?

Milicki il' Muhamedu

cerski

I počelo je!

Sačekajte samo kokice da ispečem (da si zem pucke).
Brzo će mikrotalasna.
alselone alselone 11:05 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Kome!?


Ovom nasem ubogom reformisanom sudu.
dragan7557 dragan7557 11:23 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

alselone
Kome!?


Ovom nasem ubogom reformisanom sudu.

Nece moci, bre! Tuzba se podnosi nezavisnom suckom organu!

cerski
gorstak92 gorstak92 11:27 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

dragan7557
alselone
Kome!?


Ovom nasem ubogom reformisanom sudu.

Nece moci, bre! Tuzba se podnosi nezavisnom suckom organu!

cerski

Hajte momci, možete vi to bolje.
Nemojte da se blamirate sad kad sam vas izreklamirao.

@alselone, pitaj ga šta mu znači ono cerski
@cerski, udri ga ispod pojasa sa onim šta mu znači ono mudrovanje kod nsarskog...
alselone alselone 11:33 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

@alselone, pitaj ga šta mu znači ono cerski
@cerski, udri ga ispod pojasa sa onim šta mu znači ono mudrovanje kod nsarskog...


Joj ne otkopavaj ratne sekire, taman smo ih zakopali od onog bloga o astronomiji/kreacionizmu.

P.S. Pita moj drugar sta znaci ono "cerski".
dragan7557 dragan7557 11:37 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

P.S. Pita moj drugar sta znaci ono "cerski"

Prosli put rece da je pitala gdja alselone!

cerski
alselone alselone 11:44 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Prosli put rece da je pitala gdja alselone


Ona ne samo da mi je zena nego mi je i najbolji drug.
niccolo niccolo 11:45 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

nego mi je i najbolji drug

Sad ipak ništa od piva
dragan7557 dragan7557 11:51 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

niccolo
nego mi je i najbolji drug

Sad ipak ništa od piva

Ma izvrdavanje, bre!

cerski
alselone alselone 11:55 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

dragan7557

Ma izvrdavanje, bre!
cerski


Vidis ti to. Beogradjani.

Nego, znam da si ti cerski zakleti antialkoholicar, ali da li popijes ponekad casu piva ili vina ili apsolutno nikad nista?
gorstak92 gorstak92 12:00 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

alselone
dragan7557

Ma izvrdavanje, bre!
cerski


Vidis ti to. Beogradjani.

Nego, znam da si ti cerski zakleti antialkoholicar, ali da li popijes ponekad casu piva ili vina ili apsolutno nikad nista?

Cerski ne nasedaj!!!
Odmah posle toga ide zavitlavanje na temu sarkofaga, a tu si ranjiv.
dragan7557 dragan7557 12:00 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

alselone
dragan7557

Ma izvrdavanje, bre!
cerski


Vidis ti to. Beogradjani.

Nego, znam da si ti cerski zakleti antialkoholicar, ali da li popijes ponekad casu piva ili vina ili apsolutno nikad nista?

Nikad nista i tako vec 10 godina.

Voda, kafa, mleko i ponekad caj su jedino sto pijem.

cerski
freehand freehand 12:03 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

alselone
dragan7557

Ma izvrdavanje, bre!
cerski


Vidis ti to. Beogradjani.

Nego, znam da si ti cerski zakleti antialkoholicar, ali da li popijes ponekad casu piva ili vina ili apsolutno nikad nista?

Svaka i najmanja detenčuga zna da je mešanje gudre i alkohola najteža glupost koju može preduzeti samo apsolutna gluperdinicčugatina, bre!
Ovo imaš na: OxfordCambridgeHarvardJungJingJangFrojdKonfučijeDalajLamaDžimiHendriks, str.788
dragan7557 dragan7557 12:16 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

freehand
alselone
dragan7557

Ma izvrdavanje, bre!
cerski


Vidis ti to. Beogradjani.

Nego, znam da si ti cerski zakleti antialkoholicar, ali da li popijes ponekad casu piva ili vina ili apsolutno nikad nista?

Svaka i najmanja detenčuga zna da je mešanje gudre i alkohola najteža glupost koju može preduzeti samo apsolutna gluperdinicčugatina, bre!
Ovo imaš na: OxfordCambridgeHarvardJungJingJangFrojdKonfučijeDalajLamaDžimiHendriks, str.788


Ako ti impliciras da sam ja narkos si zbilja opicen. Koliko god da mrzim alkohol 1000X vise mrzim droge, a svakog ko spomene cak i joint, bih strpao na 30 godina robije.



cerski
gorstak92 gorstak92 12:18 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Ako ti impliciras da sam ja narkos si zbilja opicen. Koliko god da mrzim alkohol 1000X vise mrzim droge, a svakog ko spomene cak i joint, bih strpao na 30 godina robije.
cerski



Cerski ti si nemilosrdan.
Ne mogu do daha da dođem i da otkucam ovaj kome
freehand freehand 12:20 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Ako ti impliciras da sam ja narkos si zbilja opicen.



Cerski, znaš šta je bućkalo?
angie01 angie01 12:21 17.12.2012

Re: <SPAN>Re: Podrska<SPAN><SPAN id=dtx-highlighting-item dtx-Highlight-BackgroundColor="magenta">Je</SPAN></SPAN>remiji</SPAN>

bih strpao na 30 godina robije.



gorstak92 gorstak92 12:26 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

freehand
Ako ti impliciras da sam ja narkos si zbilja opicen.



Cerski, znaš šta je bućkalo?

Jel mogu ja? Jel mogu ja???

Blogobućkalo je ono kad neko prozove Karagaću, a on se odmah javi da mu kaže kako je nenormalan. To najbolje radi Spira.
Ljudi ako njih dvojica dođu ja ću da odem. Ne sa bloga već sa ovoga sveta sve kikoćući se
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:13 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

alselone

Ja bih trazio od Blica da sklone moje ime ili bih ih tuzio.


Ne znam šta o tome misli niccolo, da li bi prihvatio da me zastupa i, što je još važnije, da li bi za moju duševnu bol mogao izvući koji burić dobrog piva, pa da ga u zdravlju i veselju popijemo. Naravno, i za mog braćelu cerskog par krigli čaja.
niccolo niccolo 14:28 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Ne znam šta o tome misli niccolo, da li bi prihvatio da me zastupa i, što je još važnije, da li bi za moju duševnu bol mogao izvući koji burić dobrog piva, pa da ga u zdravlju i veselju popijemo.

Zastupanje uvek, ali nažalost kod burića ti ne mogu pomoći, monopol nad njima ima Gorštak, a kao i kod svakog monopoliste i od njega se ti artikli mogu dobiti u manjoj ili većoj meri u zavisnosti od raspoloženja...
dragan7557 dragan7557 14:29 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Bracela Vojislav:Naravno, i za mog braćelu cerskog par krigli čaja.

Samo Earl Grey Tea, molim, drugi ne trosim.

cerski.
gorstak92 gorstak92 14:30 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Vojislav Stojković
alselone

Ja bih trazio od Blica da sklone moje ime ili bih ih tuzio.


Ne znam šta o tome misli niccolo, da li bi prihvatio da me zastupa i, što je još važnije, da li bi za moju duševnu bol mogao izvući koji burić dobrog piva, pa da ga u zdravlju i veselju popijemo. Naravno, i za mog braćelu cerskog par krigli čaja.

Niccolo,
Ovo ti je jedinstvena prilika da povedeš rat Blogera sa B92 protiv Blic Blogera.
Da, jeste da bi tužba bila Jeremija vs Blic, ali logično je da se taj sukob proširi.
Redovno da nas izveštavate o toku suđenja i pozivate na proteste.
Zapamtite da mi imamo Filipa Mladenovića koji kad izađe sa transparentom svima je frka.



Računajte da su burići i šumadijski čaj već obezbeđeni.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:32 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Filipa Mladenovića koji kad izađe sa transparentom svima frka.

a tako sve počinje! šaljivim transparentima

kakav car,taj Filip
niccolo niccolo 14:33 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Računajte da su burići i šumadijski čaj već obezbeđeni.



Neka bude tako!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:34 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Nego, na čiju li bi stranu stali oni sa e-novina? Hebiga, u rat se ne ide bez saveznika, valjda smo nešto shvatili u potonjih dvadesetak godina.
gorstak92 gorstak92 14:35 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

stefan.hauzer
Filipa Mladenovića koji kad izađe sa transparentom svima frka.

a tako sve počinje! šaljivim transparentima

kakav car,taj Filip


UAA TAJKUNSKI BLIC!!!

Ima da ih pokidamo.

Jeremija
Nego, na čiju li bi stranu stali oni sa e-novina? Hebiga, u rat se ne ide bez saveznika, valjda smo nešto shvatili u potonjih dvadesetak godina.

Šta saveznici?
Nama je dovoljan FM!
Nemaš pojma koliko bi blogera došlo.
Evo iz glave da ti nabrojim mali deo nas: alselone, niccolo, Gazda, nsarski (on bi došao zbog FM-a), Kraljmajmuna (isto zbog Filipa), AD (zbog Federera) i još koliko hoćeš nas. Ako treba ima i roštilj da donesem na proteste sa šaljivim transparentima jer tako sve počinje.
niccolo niccolo 14:37 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

UAA TAJKUNSKI BLIC!!!

STOP INGORISANJU HOMOFOBIČNIH AUTORA!!!

Edit: Ups, čekaj, zajebo sam se, mi tvrdimo ono suprotno...
libkonz libkonz 14:45 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Nego, na čiju li bi stranu stali oni sa e-novina? Hebiga, u rat se ne ide bez saveznika, valjda smo nešto shvatili u potonjih dvadesetak godina.

*ebo onog kome je e djubre saveznik
juniorr juniorr 14:45 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Ako ti impliciras da sam ja narkos si zbilja opicen. Koliko god da mrzim alkohol 1000X vise mrzim droge, a svakog ko spomene cak i joint, bih strpao na 30 godina robije.



cerski



obožavam i klikćem..


mirelarado mirelarado 14:49 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Vojislav Stojković
Nego, na čiju li bi stranu stali oni sa e-novina? Hebiga, u rat se ne ide bez saveznika, valjda smo nešto shvatili u potonjih dvadesetak godina.


Ретко они стају на нечију страну. А ако би се кренуло у бој са њима као савезницима... онда ништа. <_<
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:51 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

niccolo

STOP INGORISANJU HOMOFOBIČNIH AUTORA!!!

Edit: Ups, čekaj, zajebo sam se, mi tvrdimo ono suprotno...


Što reče onaj otac sinu, dok mu je rmpalija u kafani lupao šamare:
"Sine, nemo više da me braniš, leba ti."
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:53 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

mirelarado
Vojislav Stojković
Nego, na čiju li bi stranu stali oni sa e-novina? Hebiga, u rat se ne ide bez saveznika, valjda smo nešto shvatili u potonjih dvadesetak godina.


Ретко они стају на нечију страну. А ако би се кренуло у бој са њима као савезницима... онда ништа.


Mislio sam da ako stanu na našu stranu, da i ne počinjemo, jer sigurno nismo u pravu.
niccolo niccolo 14:53 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

"Nemoj više da me braniš, leba ti."



Nego, brine me ova nejedinstvenost blogera oko enovina...mislite da će tako i Blic blogeri da budu razjedinjeni kao Milićka predloži da kao saveznike uzmu NSPM (pošto smo ćemo im mi pravovremenom akcijom uzeti enovine)?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:56 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

niccolo


Nego, brine me ova nejedinstvenost blogera


Kako ne shvataš, u nejedinstvenosti je naša snaga, kao što je Samsonu snaga bila u kosi.
gorstak92 gorstak92 15:00 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

niccolo
"Nemoj više da me braniš, leba ti."



Nego, brine me ova nejedinstvenost blogera oko enovina...mislite da će tako i Blic blogeri da budu razjedinjeni kao Milićka predloži da kao saveznike uzmu NSPM (pošto smo ćemo im mi pravovremenom akcijom uzeti enovine)?

Blic blogeri su rasisti jer prepričavaju onaj vic o Romu i hoće da nas porobe (ne u onom cult smislu) čime bi došao kraj sveta kakvog poznajemo.
Oni su nešto kao Uruk Hai na srpskom blogu i trebaće nam pomoć utvara i vojska Minas (nije kafa) Morgula kako bi ih pobedili u pravednoj bici za Gondor.
niccolo niccolo 15:00 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

kao što je Samsonu snaga bila u kosi.

A Samsungu u krađi Apple patenata...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:01 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

nema frke,oko nejedinstvenosti!

opšte je poznato da je Filip one man team,i da ukoliko dođe do komešanja on lako preuzeti stvari u svoje ruke i izneti sam protest do konačne pobede !!

jednim šaljivim transparentom,za početak:
NIJE NAM HLADNO , LJUTI SMO NA BLIC GADNO !!
niccolo niccolo 15:03 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

NIJE NAM HLADNO , LJUTI SMO NA BLIC GADNO !!

HEJTUJMO BLICA, ZBOG RASISTIČKOG VITZA!!
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:06 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

niccolo
NIJE NAM HLADNO , LJUTI SMO NA BLIC GADNO !!

HEJTUJMO BLICA, ZBOG RASISTIČKOG VITZA!!


KUPUJMO KURIR !!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:07 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

niccolo

HEJTUJMO BLICA, ZBOG RASISTIČKOG VITZA!!


"EJ, BLOGERI B92, SAMO VAS JOŠ MI CIGANI VOLIMO!"
dragan7557 dragan7557 15:13 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

gorstak:
(ne u onom cult smislu)

E sad ce i ti da prodjes kao Milan Novkovic!

cerski
gorstak92 gorstak92 15:14 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

stefan.hauzer
niccolo
NIJE NAM HLADNO , LJUTI SMO NA BLIC GADNO !!

HEJTUJMO BLICA, ZBOG RASISTIČKOG VITZA!!


KUPUJMO KURIR !!

Ja se sav naježim pri pomisli kakav će transparent da mu bude.
Mislim, znam da će transparent da ima one dalmatinac tufne nego šaljivi tekst ne mogu ni da naslutim.
Hoće li da udari u čelo pa odmah po vladi i korumpiranom sudstvu ili će malkice izokola da raskrinkava blic.
Nisam živ u iščekivanju.

Šta bi Slovenci sad uradili? Islanđani?
freehand freehand 17:07 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Vojislav Stojković
Nego, na čiju li bi stranu stali oni sa e-novina? Hebiga, u rat se ne ide bez saveznika, valjda smo nešto shvatili u potonjih dvadesetak godina.

Oni bi garant na kontra stranu, tako da su izgledi za pobedu izvesni.
fijumau fijumau 17:17 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

dragan7557
alselone
dragan7557

Ma izvrdavanje, bre!
cerski


Vidis ti to. Beogradjani.

Nego, znam da si ti cerski zakleti antialkoholicar, ali da li popijes ponekad casu piva ili vina ili apsolutno nikad nista?

Nikad nista i tako vec 10 godina.

Voda, kafa, mleko i ponekad caj su jedino sto pijem.

cerski


Klasičan Anonymous Alcoholic...
blogovatelj blogovatelj 19:43 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Nego, znam da si ti cerski zakleti antialkoholicar, ali da li popijes ponekad casu piva ili vina ili apsolutno nikad nista?


Šta ce mu alkohol?
On tovari šit po holandskim kofišopovima ima tome već četvrt veka. Prepoznatljivo u njegovom vrcavom izrazu i u složenom toku misli.
blogovatelj blogovatelj 19:49 17.12.2012

Re: Podrska Jeremiji

Samo Earl Grey Tea, molim, drugi ne trosim.


Nemoj taj, vi'š da te puca u mozak puno, probaj lipu ili kamilicu.
zack2jack zack2jack 11:28 17.12.2012

...

Zaista ne znam šta da radim. Treba li da od BLICA, u skladu sa zakonom, tražim da objavi moj demanti u kome ću da objašnjavm kako njihova blogoautorka nije razumela moj sporni tekst, već učitavala kako to njoj odgovara i kako ja nisam homofob, da se obratim zaštitniku građana, nevladinom sektoru za zaštitu ljudskih prava ili bi možda bilo najbolje da narečenu gospođu tužim kakvom sudu ?


Зашто би уопште реаговао на њене прозивке? Не можеш утицати на то како ће те други људи тумачити, посебно твоје текстове, у питању је субјективизам. Немој да се бавиш сличним темама ако ниси спреман да се јавно покрљаш са ликовима као што је она и одбраниш свој став & углед ако ти је већ стало, посебно јер су таке теме веома популарне задњих година па имаш далеко више оних који по блоговима прозивају све од реда за хомофобију, сховинизам, стормфронтовање, и сличне ствари него оних који износе неку контра аргументацију..

Чему брига, нека пише шта хоће! Она је ионако позната по томе што прича свашта..
angie01 angie01 12:00 17.12.2012

Dzeremaja,

prenemazas se!

prvo, ti si u tom blogu izneo licni stav koji jeste homofobican, sto je manjevise rasprostranjena varijanta, ali negira ljudska prava gej manjine i u korenu je njihove generalne problematike.

ja ne kazem da ti treba da mislis drugacije, objasnjavam ti zasto je obrisan blog- sto verovatno i sam znas-pri tome, neki takvi blogovi, sa ispoljenim problematicnim stavom, ne samo u vezi gej populacije su ostali-ne mogu da ulazim u nacin te selekcije, ne verujem da je zlonamernost u pitanju, mozda neke nijanse, ili trenutak odluke,...nije ni bitno.

to svakako nije sloboda govora-pise lepo i u disklejmeru, ali jos uvek verujem, s obzirom da je vecina dugo ovde, da nije potrebna egzekucija i da razumni ljudi mogu i pristojno da komuniciraju.

ovde uopste ne branim Milicku, koja jeste reagovala na nesto sto nije uputno da stoji na prvoj strani bloga medija koji se zalaze za postovanje ljudskih prava i nije bitno da li je to ona ucinila po profesionalnoj ili licnoj intenciji, bitnije je da se mi konacno dogovorimo o nekim normalnim stvarima.

to sto je trazila tvoje razalovanje po cenu njenog odlaska mi je bez veze, jer daje neku dramatiku koja je izmisljena-uopste te decije packe i igranja vaspitacice, tuzakanja i rasporeda u prvu i poslednju klupu,...

sad sto ona to sve i dalje razvlaci i koristi, pa ne znam, nisam neki fan njenog razmisljanja, a s druge strane i ti si svojim reakcijama pridrzao drugu stranu ove situacije-tako da nisi nevin, kao sto se pravis!:)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:06 17.12.2012

Re: Dzeremaja,

Mogao bih se složiti da moj stav jeste bio fobičan, ali homofobičan nije. Naime, mene je bilo strah da će Parada ponosa izazvati žrtve i štete znatno veće nego benefit koju će LGBT populacija imati od te parade. Nažalost, ta moja strahovanja su se već sledeće godine potvrdila.
angie01 angie01 14:11 17.12.2012

Re: Dzeremaja,

Vojislav Stojković
Mogao bih se složiti da moj stav jeste bio fobičan, ali homofobičan nije. Naime, mene je bilo strah da ćeParada ponosa izazvati žrtve i štete znatno veće nego benefit koju će LGBT populacija imati od teparade. Nažalost, ta moja strahovanja su se već sledeće godine potvrdila.


...ganuta sam brigom!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:18 17.12.2012

Re: Dzeremaja,

Visoko cenim empatiju kod sagovornika.
mirelarado mirelarado 14:55 17.12.2012

Re: Dzeremaja,

Углавном се слажем са Енџи када је реч о обрисаном блогу. А написао си ти касније блог о томе зашто си против Параде, и тај није обрисан, на њему се дискутовало.

Милићкин демонстративни одлазак ми је апсурдан, наравно.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:59 17.12.2012

Re: Dzeremaja,

To se ne računa, tad sam već bio u neravnopravnoj poziciji, proglašen sam homofobom.
angie01 angie01 15:25 17.12.2012

Re: Dzeremaja,

tad sam već bio u neravnopravnoj poziciji,


...pocetna pozicija!

hebote, vadis se gore nego moje malo dete, kada sam mu pronasla stek petardi!

...petarde?koje petarde?...nemoguce! ja ovo prvi put vidim! otkud ovo ovde?
zasto se ljutis, kada ta kesa nije moja i pojma nemam kako se stvorila u mojoj sobi na dnu korpe sa loptama, zavucena u ranac,...ja? ja ne bih nikad, nisam ni pomislio,...a je l mozemo sad na sladoled, kad smo ustanovili da nisam kriv,...i ako nastavis tako da me gledas, nisi fer!
Goran Vučković Goran Vučković 14:25 17.12.2012

Nači...

..."držite me da je ne tužim", ili tako nešto?
angie01 angie01 14:34 17.12.2012

Re: Nači...

Goran Vučković
..."držite me da je ne tužim", ili tako nešto?



nadam se, da ovo nije neki preporuceni naslov!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:37 17.12.2012

Re: Nači...

Goran Vučković
..."držite me da je ne tužim", ili tako nešto?


"tako nešto".
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:19 17.12.2012

Re: Nači...

Prijaviš redakciji taj blog kao govor mržnje. Pozoveš se na Ustav, Krivični zakon...
gorstak92 gorstak92 15:25 17.12.2012

Re: Nači...

Jelica Greganović
Prijaviš redakciji taj blog kao govor mržnje. Pozoveš se na Ustav, Krivični zakon...

Ne!
Ništa Ustav, KZ...
Samo Filip Mladenović!

Tražili su rat dobiće rat!
Nema zarobljenika.

Ili da im pošaljemo alexlambrosa pa da ih smori sa Madonnom?
Ne znam da li je to po ženevskoj konvenciji.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:38 17.12.2012

Re: Nači...

Ne!
Ništa Ustav, KZ...
Samo Filip Mladenović!


Imaš li ti duše?
niccolo niccolo 15:40 17.12.2012

Re: Nači...

Ili da im pošaljemo alexlambrosa pa da ih smori sa Madonnom?

Ma jok, pošaljemo ga da im prepričava Pata Kondela*



* 'el se tako beše zove onaj lik?
juniorr juniorr 15:47 17.12.2012

Re: Nači...

Tražili su rat dobiće rat!
Nema zarobljenika.






gorstak92 gorstak92 15:52 17.12.2012

Re: Nači...

Jelica Greganović
Ne!
Ništa Ustav, KZ...
Samo Filip Mladenović!


Imaš li ti duše?


Nema milosti!

Kao da nije dovoljno to što su JM i Brojač Miletić kidnapovani na Blic blog.
Nego sad i našeg Jeremiju prozivaju ovako daljinski.

Oni su ti koji ne poštuju pravila ratovanja.
docsumann docsumann 16:48 17.12.2012

Re: Nači...

Tražili su rat dobiće rat!
Nema zarobljenika.


milisav68 milisav68 16:49 17.12.2012

Re: Nači...

gorstak92

Ili da im pošaljemo alexlambrosa pa da ih smori sa Madonnom?
Ne znam da li je to po ženevskoj konvenciji.


fijumau fijumau 17:24 17.12.2012

Re: Nači...

gorstak92
Ili da im pošaljemo alexlambrosa pa da ih smori sa Madonnom?

Ma nek biraju: Alexambros o Madoni ili Cerski i nanošenje znanja o ... pa, svemu ostalom.
dragoljub92 dragoljub92 19:06 17.12.2012

Re: Nači...

ili Cerski i nanošenje znanja o ... pa, svemu ostalom.

to je već ratni zloćin,genocid nad čitalačkim publikumom.
ps
dado ti preporuku negde gore za zagorelost
nim_opet nim_opet 15:34 17.12.2012

Da utvrdimo sta je problem:

Dakle demant ili
da se obratim zaštitniku građana, nevladinom sektoru za zaštitu ljudskih prava ili bi možda bilo najbolje da narečenu gospođu tužim kakvom sudu ?
:

Sta je problem u ovoj prici - to sto je doticna gospodja napisala nesto u novinama o autoru, a autor se sa istim ne slaze, to nesto mu nanosi stetu ili kalja ugled? U tom slucaju posaljete pismo/email Blicu, pa zapocnete lepo polemiku preko novina. Ili je problem sto autor smatra da mu je tolika steta naneta da ju je potrebno nadoknaditi? Onda protiv autorke podnesete privatnu tuzbu.

Zastitnik gradjana stiti gradjane kada su istima povredjena prava od strane upravnih organa (clan 17 zakona o zastitniku gradjana). Ovde ne postoji dodir ni sa jednim upravnim organom, niti je jasno koja ljudska prava su autoru ugrozena?

Nevladin sektor - generalno, nevladine organizacije mogu da rade sta hoce sve dok je to u skladu sa zakonima drzave Srbije - ako postoji nevladina organizacija koja bi recimo preuzela na sebe troskove sudjenja, ili cak i samo simbolicno potpisala recimo taj demant kao znak podrske, samo napred. Ali, iako NGO mogu da rade sta hoce, ne vidim kako bi stitile "ljudska prava" autora - koja su to prava povredjena?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:55 17.12.2012

Na šta se ovo svelo

jedni došli da kažu kako je JM glupa, drugi kako je ružna, sad čekam da se javi neko ko je bio blizu nje na nekom blogerskom okupljanju da kaže kako smrdi, jebote.
docsumann docsumann 16:59 17.12.2012

Re: Na šta se ovo svelo

bilo je i afirmativnih komentara o JM (lib, gorštak,..., maksa je branio principijelno, ...)
NNN NNN 18:33 17.12.2012

Re: Na šta se ovo svelo

dobrosavljevic_m
jedni došli da kažu kako je JM glupa, drugi kako je ružna, sad čekam da se javi neko ko je bio blizu nje na nekom blogerskom okupljanju da kaže kako smrdi, jebote.
Kad pogledaš i nije tako loše prošla
Bili Piton Bili Piton 20:27 17.12.2012

Re: Na šta se ovo svelo

dobrosavljevic_m
jedni došli da kažu kako je JM glupa, drugi kako je ružna, sad čekam da se javi neko ko je bio blizu nje na nekom blogerskom okupljanju da kaže kako smrdi, jebote.


Da, gledam i ne verujem. Pravi gengbeng i to sa opštim bukakeom u finalu. Beba je sasvim u pravu, mnogi bi dupe dali da se ogrebu.

(izvinjavam se zbog prostakluka).
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:03 17.12.2012

Re: Na šta se ovo svelo

izvinjavam se zbog prostakluka

:))) Jao, Bili, lutko moja, ti se izvinjavaš...
tetris tetris 02:03 18.12.2012

Re: Na šta se ovo svelo

NNN
Kad pogledaš i nije tako loše prošla


U svakom slucaju bolje od Beckovica kod Colina na blogu
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 17:46 17.12.2012

Da hvatam prikljucak

U bacanju drvlja i kamenja na neprosvecenog blogera koji svojim malo homo a malo i fobicnim izjavama i kvari sve citaoce i i ljubitelej lika i dela bogougodnih evropljana. Ti nazadni stavovi ne vode ka prosperitetu Vooojooo
preporuka za tekst pa kud puklo da pukne, makar i po obrazu
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:48 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

E baš lepo što si ih pojačao, sine, nisu bez tebe mogli Milićku da savladaju nikako.
AlexDunja AlexDunja 17:54 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak


E baš lepo što si ih pojačao, sine, nisu bez tebe mogli Milićku da savladaju nikako.


to se milena, zove blogersko rende.

bivaš siguran da ti onaj na rendetu neće odgovoriti,

i pustiš da stvari teku svojim tokom.
dobrovoljaca uvek ima.
freehand freehand 18:04 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

AlexDunja

E baš lepo što si ih pojačao, sine, nisu bez tebe mogli Milićku da savladaju nikako.


to se milena, zove blogersko rende.

bivaš siguran da ti onaj na rendetu neće odgovoriti,

i pustiš da stvari teku svojim tokom.
dobrovoljaca uvek ima.

U, nije ovo ništa. Slučaj kečiga bio je nepojamno gori!
AlexDunja AlexDunja 18:41 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

U, nije ovo ništa. Slučaj kečiga bio je nepojamno gori!


ne, nije.
tu je jelena ukalkulisala rizik, i sama
se namestila.

ovo, jednostavno, nije fer.
edit:
a pritom ničemu ne služi. svi mi koji smo pročitali sporni tekst
znamo da jeste bio prepun animoziteta prema gej zajednici,

od tada jeremija iz nekog razloga pokušava da to naše sećanje
izmeni, kao u odgovoru biliju na ovom blogu,

podseća me na đilasa koji je uspeo da svi mediji sa svojih sajtova
obrišu onu izjavu o 4 zida, a pun jutjub zabrinutosti
za bezbednost beograđana i beograda.

ko da se mi ne sećamo šta je rekao.


jelenina ili- ili reakcija, je pritom potpuno besmislena,
jer nema tog uredništva koje će sprečiti da se čuje većinski stav,
i tek tu ne vidim razlog za jeremijino durenje.
ona je otišla, on je ostao vip, šta je sporno?

sad treba da je oteramo i sa blica?
dragoljub92 dragoljub92 19:09 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

sad treba da je oteramo i sa blica?

i doteramo jopet na blog,mi zagoreli(copirajt alse&fijau) bi se baš obradovali
zilikaka zilikaka 19:34 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

U, nije ovo ništa. Slučaj kečiga bio je nepojamno gori!


Ni nalik.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:43 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

Mene malo blam da pitam...u čemu je fazon sa tom kečigom? Znam da sam bila prisutna, al' je to jedna od onih stvari koje mi promaknu zbog enormne zastupljenosti
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:43 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

AlexDunja

i tek tu ne vidim razlog za jeremijino durenje.
ona je otišla, on je ostao vip, šta je sporno?

sad treba da je oteramo i sa blica?


Nit se durim, nit sam je oterao sa bloga, nit mi je namera da je teram sa blica ili bilo gde drugde, uopšte je ne teram. Ja gospođu Milić i njen let pominjem samo onda kada baš moram, kad je glupo da ne reagujem: tako je bilo i ovog puta. Pa, nisam ja pominjao njeno ime i davao joj bilo kakve kvalifikacije, da je heterofobkinja, strana plaćenica etc, već ona mene. I sad sam još kriv što reagujem?

Kome bih ja to trebao da budem zahvalan što je ona otišla, a ja sam ostao VIP?


AlexDunja AlexDunja 19:54 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

Pa, nisam ja pominjao njeno ime i davao joj bilo kakve kvalifikacije, da je heterofobkinja, strana plaćenica etc,


) to je tvoj način da provučeš ono što misliš.

na ovom blogu je zaista upadljivo nedostajalo da je
strana plaćenica, sve do ovog tvog komentara.

tačno, nisi davao nikakve kvalifikacije, do sada,
ali nisi se usprotivio da blogeri
procenjuju njenu inteligenciju, fizički izgled i godine,
iako sa tvojom reakcijom na njenu akciju nemaju nikakve veze.

ti se tako lepo uživljavaš u ulogu žrtve,
a da ti pritom ništa ne fali.

ps.



Kome bih ja to trebao da budem zahvalan što je ona otišla, a ja sam ostao VIP?

zašto zahvalan?
alselone alselone 20:02 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

strana plaćenica


Zasto je to toliko sramota reci? Mislim da treba da se zove lobista a ne, kako se vec naziva, neki NVO salabajzer.

Placa je jedna strana i ona, cudnovato, zastupa njihove direktne interese. Molim lepo. Nista cudno ni strasno. Stavovi koje zastupa nisu protivzakoniti.

Mene placaju da kucam u te komjutere. Nju da propagira NATO.

Bilo bi lepo da je placaju a da mi mislimo da ona to radi zato sto voli pravdu i zato sto je to najbolje za nas, ali to vise ne ide.

AlexDunja AlexDunja 20:27 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

Stavovi koje zastupa nisu protivzakoniti.

pa nisu,
a ti nemoj da se praviš toša,
pa da kao ne znaš da ta sintagma podrazumeva
izdaju nacionalnih interesa, i podrivanje poretka, ili kakogod,

i smatra se najvećim grehom,


uostalom, ako ćemo tako ni biti homofob nije protivzakonito,
pa se jeremija tri godine ljuti na jelenu što ga takvim smatra.
alselone alselone 20:33 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

pa da kao ne znaš da ta sintagma podrazumeva
izdaju nacionalnih interesa, i podrivanje poretka, ili kakogod,


Jeste, zato i rekoh da bi trebala da se naziva lobistom. To bi bilo fer.

Meni njeni stavovi ne smetaju, niti me vredjaju, niti ista slicno. Pogotovo mi ne smeta ona licno. Ono sto meni smeta je licemerje. Ali boze moj...


Bokca ti, od kako sam dobio grip sav sam u nekom blazenom stanju. Sve razumem, oprastam, saosecam... Mora da mi se nesto prespojilo.
freehand freehand 20:48 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

jelenina ili- ili reakcija, je pritom potpuno besmislena,
jer nema tog uredništva koje će sprečiti da se čuje većinski stav,
i tek tu ne vidim razlog za jeremijino durenje.
ona je otišla, on je ostao vip, šta je sporno?

Jelenina ili-ili reakcija je bezobrazluk.
Sad je ONA Jeremiju napucala i na Blicu.
Dakle, čitaj mi sa usana: o-n-a J-e-r-m-i-j-u.
A Jeremija je reagovao.
E to je sporno.
A sve ostalo što si napisala je spin.
Naročito Jeremijino durenje.
juniorr juniorr 20:50 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak

Meni njeni stavovi ne smetaju, niti me vredjaju, niti ista slicno. Pogotovo mi ne smeta ona licno. Ono sto meni smeta je licemerje. Ali boze moj...



licemerje, sigurno.
meni smeta i njen rafal, ne zna da se kontroliše.
mnogo je i dosadna, mnogo. to pod jedan.
freehand freehand 20:58 17.12.2012

Re: Da hvatam prikljucak


pa se jeremija tri godine ljuti na jelenu što ga takvim smatra.

Odakle to čitaš? Ili ti se javlja?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana