Društvo| Istorija| Literatura| Politika| Zdravlje

Matijin Venac

Colin_bgd RSS / 17.12.2012. u 13:59

Pre neki dan, a u stvari ima i malo duze, dade nas akademski velikan, drug Matija, jedan poveci intervju srpskim medijima. Cini mi se da je sve originalno objavljeno u Politici, a mozda i nije, ali to je u celoj stvari najmanje vazno...

Elem, pitase Matiju cenjeno misljenje o mnogim stvarima, najcesce nacionalno-sudbinske prirode, a Matija nam revnosno odgovori, ne stedeci ni sebe ni nas, onako kako samo on ume: vrcavo, domisljato, seretski, cinicno, sa visine, iz daljine, iz dubina srzi kojima se mnogi (svi?) nikad nece ni pribliziti, a koje su, normalno, rezervisane samo za najvrlije ribice naseg genetskog bazencica...

Strucan je Matija i za tenis, i za Njegosa, i za Getea, i za Bitlse, i za Svetog Savu, i za rodoljublje, a bogami i za elektrotehniku. Da nije malog vremenskog paradoksa, pomislio bih da slusam coveka od koga su Tesla, Pupin i Milankovic naucili sve. Da nemam u dnevnoj sobi mali ekran svog televizora, pomislio bih da to Matija namiguje iz kraljevske loze Wimbledonskog centralnog terena, govoreci Novaku da drugi servis ipak slajsira na Federerov forhend. Da nisam onomad glasao na predsednickim izborima pomislio bih da je Matiji nedavno dodeljen cin marsala. Da nisam slucajno sreo princa Acu kada je onomad Elizabeta zenila unuka, pomislio bih da je ono kruna na Matijinoj glavi. Da nisam video u novinama sliku istetoviranog 'delije' Bogdanova u Djenovi, pomislio bih da Matija poziva na linc nasih reprezentativnih golmana. Da nisam (nicim izazvan) citao Matijinu "literaturu" i Matijine intervjue pomislio bih da ovaj covek ima nesto i da kaze...

Zna Matija sve o svemu, i sve o svakome. Ali s pravom ne zeli da kaze o bilo cemu bilo sta konkretno. Ako do sada nismo uspeli da shvatimo sta stvarno treba da znamo, nece Matija da se spusta na nizak nivo usiljenog prosvetiteljstva. Ispod casti, a i protiv razuma je...

Priuceni, polupismeni, nenacitani lezilebovici, koji nemaju jedan jedini sekund radnog staza, koji nista nisu uradili niti stvorili u svom zivotnom veku, kojima je pokoja zguzvana postelja (neki kazu) jedino stvarno penziono-validno potrazivanje, koji laju tek kada su karavani prosli, koji se javljaju da nesto kazu tek kad im tisina u sopstvenoj glavi postane previse bucna, koji ne poznaju ni jednog jedinog drugog coveka osim sopstvenih klonova, i koji smatraju da je autizam smer na filozofskom fakultetu nam kroje drzavno-drustvenu-psiholosko-socijalnu sudbinu, i prodaju nam veru za veceru...

Jedna jedina nit se provlaci kroz srpsku (post) modernu istorijsku povijest. A to je da nas nista nije toliko skupo kostalo, niti nam je bilo sta tako olako doslo glave kao lenjost da pogledamo u recnik sta znaci rec disident. Ili makar da pogledamo sta ta rec ne predstavlja. A ona ne predstavlja ljude koji primaju budzetske plate za nista, ne predstavlja ljude koji pljuju umesto da kritikuju, ne predstavlja ljude koji se kao bore protiv sistema cineci temelj sistema, ne predstavlja ljude koji nas uveravaju da reci sija umesto vrat znaci promenu, ne predstavlja ljude koji nikad nisu imali onu stvar da prihvate odgovornost ni za svoje izgovorene reci, a kamoli za svoja (ne)dela, ne predstavlja ljude koji vise vole tudju zemlju od svoje, ne predstavlja ljude koji su uvek na strani jaceg, ne predstavlja ljude koji su spremni da zrtvuju samo tudje a nikada nista licno svoje, ne predstavlja ljude cija se rec konstantno menja, a misao nikada...

I posle se cudimo sto nista u Srbiji ne funkcionise. Kako da funkcionise kad nam se lepo, jasno i glasno kaze da je sramota raditi, a posteno zaraditi jos veca. Kad vrhunski 'autoriteti' propovedaju prikriveni fatalizam za male pare, ali svoja sabrana dela ipak za malo vece. Kad je mrznja prema i sprdnja sa mladim generacijama sopstvenog naroda naucno priznata disciplina, Kad je interpretacija 'poturica' jedino i iskljucivo bukvalna, da se slucajno vlasi ne dosete...

Ali dobro, mozda ipak ne treba biti toliko prestrog. Svi smo mi neki ljudi na kraju krajeva. Da li bi neko drugi na Matijinom mestu uradio ista drugacije? On je samo sebi nasao lep kutak, lepu terasicu sebi sagradio. Skromnu, ali prijatnu. Ne treba njemu mnogo, ne trazi on puno. Ako ga se sete za Dan Bezbe..., pardon, za Dan Akademije, sete, a ako ne, nema veze. On je srecan sto se ipak upisao u istoriju svog naroda, cak i ako je morao taj narod i tu istoriju da aktivno i drasticno smanji da bi njegova uloga i njegovo nasledje mogli da izgledaju mnogo veci i beskonacno znacajniji nego sto zaista i jesu... Cijena? Prava sitnica...

 



Komentari (291)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bubamarac bubamarac 22:54 17.12.2012

Re: Situacija

Citam ponovo sopstveni tekst i

Koji si ti mazohista.
A htio si da budes metak lutalica koji vice O Matija!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:02 17.12.2012

Re: Situacija

pri tome, Colin je jedan od pristojnijih ucesnika!

Jeste, ali je on organizovao ovog toplog zeca koji onda ovde razvlači MB-ovu familiju i piše prilično odvratne gluposti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:07 17.12.2012

Re: Situacija

nego sto insistiras na varijanti da nije uputno da se uposte nesto kaze, ako si nepoznat!

Oko ovog dela, čini mi se, nisi jedina koja ne razume suštinu.

Pa ću probati ovako.

Anonimni komentator koji piše laži, uvrede i klevete je nevaspitana hulja i kukavica.

Anonimni komentator koji kritikuje nečiji stav, delo ili gest, koji pritom ne laže, ne podmeće i ne iznosi lične uvrede, je ok.

Ne znam da li može jasnije od ovog.
angie01 angie01 23:10 17.12.2012

Re: Situacija

Jeste, ali je on organizovao ovog toplog zeca koji onda ovde razvlači MB-ovu familiju i piše prilično odvratne gluposti.


molim te da mi naznacis toplog zeca, jer ga ne vidim, niti sam videla deo gde razvlaci familiju, a za odvratne gluposti, tako u pausalu ne mogu reci nista-ocekujem da ih argumentovano pobijes!

...ovde sam se predomisljala da li da ti citiram deo Brajovicevog komentara, jer on daje odgovor zasto je blog i napisan, ali verujem da si ga vec video.
angie01 angie01 23:19 17.12.2012

Re: Situacija

Anonimni komentator koji piše laži, uvrede i klevete je nevaspitana hulja i kukavica.

Anonimni komentator koji kritikuje nečiji stav, delo ili gest, koji pritom ne laže, ne podmeće i ne iznosi lične uvrede, je ok.


razumela sam,...ali ti nikako da kazes koji su to delovi i kako je u stvari, te on laze!

iskreno, ja ne vidim razliku izmedju anonimne i hulje sa imenom i prezimenom-valjda su jednako gadni!

...evo da ti vratim:), ti ne razumes da ovde nije bitno sto pored avatara ne stoji Jovan Petrovic, a mogao je tako da mu izgleda nik, to sto si ti poznat ne menja pravila, mogao si i da se registrujes kao misko plavi, ili idol, ja bih i dalje komunicirala sa tobom u odnosu na to sto kazes, a ne sto znam ko si.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:44 17.12.2012

Re: Situacija

molim te da mi naznacis toplog zeca, jer ga ne vidim,

Mislim da je moderacija već reagovala.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:45 17.12.2012

Re: Situacija

da se registrujes kao misko plavi, ili idol, ja bih i dalje komunicirala sa tobom u odnosu na to sto kazes, a ne sto znam ko si.

Pa ja upravo na osnovu onog što neko kaže reagujem i kažem da je onaj ko anonimno piše laži, uvrede, klevete i slično, hulja i kukavica. Šta tu nije jasno?
angie01 angie01 00:00 18.12.2012

Re: Situacija

Šta tu nije jasno?


to sto ne kazezs koji su to delovi lazni i kako glasi istina i sto ne prihvatas da je ok sto neko svoje misljenje iznosi pod nikom!


...nisam primetila da je moderacija reagovala na nesto-ako jeste, je l mozes da mi prepricas na sta?

Mislim, ok, ovako mozemo jos par krugova, a da se ipak ne shvatimo!:)

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:08 18.12.2012

Re: Situacija

skreno, ja ne vidim razliku izmedju anonimne i hulje sa imenom i prezimenom-valjda su jednako gadni!

kako to može da bude isto?

pa onaj ko se identifikuje i pljuje nekog, izlaže sebe mogućnosti da bude tužen, da mu se uzvrati...on možda jeste nevaspitan, ali nije kukavica.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:09 18.12.2012

Re: Situacija

...nisam primetila da je moderacija reagovala na nesto-ako jeste, je l mozes da mi prepricas na sta?

da ti prepričavam komentare?! Izvini, mrzi me.
Colin_bgd Colin_bgd 06:57 18.12.2012

Re: Situacija

Pa da. Tako to rade ljudi. Kukavice stave masku pa onda sa sigurne distance vređaju i krevelje se. To je ta mala razlika.

To bi bila razlika pod uslovom da polazimo sa iste tacke i da su nam uticaji identicni. Ja, na srecu, nemam tu bujicu iza sebe da upropastavam zivote (bez obzira na talenat) kao objekat ovog bloga. Ako ovaj moj prdez od teksta pravi toliki problem, da sam ja kao hulja i kukavica momentalno postavljen pred streljacki stroj, onda to govori vrlo malo o meni, a vrlo mnogo o 'cuvarima poretka' koji Matija predstavlja i u cijem opstanku, odrzanju i ideoloskoj orijentaciji aktivno ucestvuje.

Ja razumem sta ti hoces da kazes, ali ti neces ni da pokusas da razumes sta ja pokusavam da kazem. U tome je problem, i onda izgleda da ja sprovodim neku pljuvacku vendetu, a u stvari radim ono sto milioni blogera u slobodnom, da ne kazem Zapadnom, svetu radi, a to je da malo (mozda i slobodnije iza maske, ne poricem, ali to je XXI vek) bolje postavljaju pitanja koja je neophodno postavljati sto cesce, pogotovo kad se radi o nasoj domovini, sta god to znacilo...

Nisam ja kriv sto su mi (i ne samo meni) Microsoft, Intel, Apple, Warhol, i ostali neprijatelji omogucili ovo...
Colin_bgd Colin_bgd 08:39 18.12.2012

Re: Situacija

pa onaj ko se identifikuje i pljuje nekog, izlaže sebe mogućnosti da bude tužen, da mu se uzvrati...on možda jeste nevaspitan, ali nije kukavica.

Da dodam i ovo...

Ja mozda jesam kukavica, ali nikoga, a pogotovo temu mog teksta nisam pljuvao. Sad sto mozda tebe svrbi moj tekst (a samo on, tj. tekst moze da te svrbi, nikako ja licno) jer sam neke stvari napisao ocigledno 'too close to home', a to zaista nije moj problem. Na kraju krajeva, opet se radi samo o zameni teza sa tvoje strane, jer ako je samo 7 koraka od Kevin Bacona, ocigledno je jos manje koraka od Matije do drugara sa basketa iz kraja. A tu vec mozemo da krenemo u analizu (ili ako ti je draze pljuvacinu) onoga sta ste vi (kao mnozina) radili i upropastili...

Tvoje komentare i insistiranje na bon-tonu u kuci koja gori shvatam samo kao normalnu, potpuno prirodnu reakciju koja potice iz duboke genetske usadjenosti borbe za opstanak... Nije lako, priznajem, ali nije ni nama, koji smo vec do pola u zemlji zahvaljujuci upravo onima koje je trebalo nazvati huljama i kukavicama kada je za to bilo vreme. No, jasno je, lakse je uzeti i 'mlatiti' nekog tamo Peru Perica (ili Lazu Lazica) nego se stvarno uhvatiti u kostac sa onima sa kojima treba...
Colin_bgd Colin_bgd 08:48 18.12.2012

Re: Situacija

Ja počeo da čitam tekst, čekam citat iz Politike, nešto, bilo šta. Ono ništa.
Blog napisan da bi se slobodnim stilom pljuvao neko.
Napiši sledeći o Kusturici, pa o Dobrici, pa redom...
Da ne zaboravim... Nikad ni jednu, ali ni jednu pesmu Bećkovića nisam pročitao, do ove koju je ng postavila. I mogu da ti kažem, skroz je dobra.
O njegovim političkim stavovima mogu da ti ponovim ono što sam ti pre neki dan rekao i za Kusturicu. Dok god nisu ekstremni, zabole me za njihove političke stavove. A nisu ekstremni. Do sada.
I što vi koji ovako zdušno i bezrazložno pljujete po nekome zbog razlike u političkom mišljenju besnite na one sa druge strane barikade kad počnu iste ovakve priče o npr Balaševiću ili Basari?

Drugim recima, hoces da kazes, nista nisi shvatio sta u tekstu pise, ali si siguran 100% sta ja u stvari mislim, jer je to tako lako znati...

E, da smo svi tako talentovani, gde bi nam bio kraj...
angie01 angie01 10:10 18.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
...nisam primetila da je moderacija reagovala na nesto-ako jeste, je l mozes da mi prepricas na sta?da ti prepričavam komentare?! Izvini, mrzi me.



i ju, pa izvini Krsticu, al' nije te mrzelo, da doduse pod punim imenom i prezimenom vise puta nazoves Colina huljom, kukavicom,...ja sam samo trazila da podvuces i obrazlozis gde je to pokvareno a sakriven pocinio delo za koje ga okrivljujes.
dragan7557 dragan7557 10:39 18.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic:
Ako anonimac, na blogu, izvređa imenovanog, naruši mu ugled ili iznese neku neistinu, imenovani nema mogućnost da tuži anonimca.

Još nije jasno?

Pa tebi nije jasno, izgleda, da na Internetu izuzimajuci hakere nema anonimnih.

cerski
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:46 18.12.2012

Re: Situacija

Colin_bgd
Ja mozda jesam kukavica, ali nikoga, a pogotovo temu mog teksta nisam pljuvao.


Ma nije valjda - nego si "samo" napisao (da ne kazem izbljuvao): Priuceni, polupismeni, nenacitani lezilebovici, koji nemaju jedan jedini sekund radnog staza, koji nista nisu uradili niti stvorili u svom zivotnom veku, kojima je pokoja zguzvana postelja (neki kazu) jedino stvarno penziono-validno potrazivanje, koji laju tek kada su karavani prosli, koji se javljaju da nesto kazu tek kad im tisina u sopstvenoj glavi postane previse bucna, koji ne poznaju ni jednog jedinog drugog coveka osim sopstvenih klonova, i koji smatraju da je autizam smer na filozofskom fakultetu nam kroje drzavno-drustvenu-psiholosko-socijalnu sudbinu, i prodaju nam veru za veceru...

Sta je to nego pljuvacina najgore vrste? Upucena jednom od najcenjenijih pesnika na ovim prostorima, coveku kome i najogorceniji politicki neistomisljenici ne odricu pesnicki talenat i umece. I kave si ti argumente ponudio za ovu tvoju "kritiku"? Nikakve. I po cemu si ti uopste kvalifikovan, kompetentan i pozvan da uopste iznosis ovakve sudove?

Tvrditi da je ovo samo "misljenje" i "kritika" bi bilo isto kao kad bih ti ja rekao da mislim da si ti notorna budala i kreten pa onda jos bezobrazno tvrdio da te ne vredjam i ne pljujem nego eto "iznosim samo svoje misljenje"...

ps. jedino u cemu se slazem sa tobom je da si svoj ovaj uradak okarakterisao kao prdez od teksta
reanimator reanimator 10:52 18.12.2012

Re: Situacija

pri tome, Colin je jedan od pristojnijih ucesnika

Ooo..ooo..
Colin_bgd Colin_bgd 10:53 18.12.2012

Re: Situacija

Tvrditi da je ovo samo "misljenje" i "kritika" bi bilo isto kao kad bih ti ja rekao da mislim da si ti notorna budala i kreten pa onda jos bezobrazno tvrdio da te ne vredjam i ne pljujem nego eto "iznosim samo svoje misljenje"...

Ali i to tvoje misljenje o meni jeste samo misljenje, i imas puno pravo na njega, i dobro je sto si ga izneo, jer svacije misljenje treba da se cuje. Ko ima pravo (ja sigurno ne) da tebi oduzima pravo da to mislis, i da branis svoje misljenje...

I po cemu si ti uopste kvalifikovan, kompetentan i pozvan da uopste iznosis ovakve sudove?

A po cemu nisam? Isto kao i ti... Razumes?
angie01 angie01 11:12 18.12.2012

Re: Situacija

reanimator
pri tome, Colin je jedan od pristojnijih ucesnikaOoo..ooo..


...dontvori, niko nije zauzeo tvoje mesto i nikada nece!:)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:25 18.12.2012

Re: Situacija

Colin_bgd
Ali i to tvoje misljenje o meni jeste samo misljenje, i imas puno pravo na njega, i dobro je sto si ga izneo, jer svacije misljenje treba da se cuje


To sto nesto moze biti misljenje ne znaci da istovremeno nije i uvreda i pljuvanje. A ako jeste onda je zabranjeno pravilima bloga. I to ne samo ovog bloga nego se tretira kao nesto sto nije prihvatljivo uopste na internetu. Zato i manje/vise svuda postoje neki oblici kontrole/moderacije. Bez toga se inace uvek pre ili kasnije pojavi neki neurcunljivi tip (ili vise njih) koji svojim prosipanjem djubreta onemoguci svaki iole pristojan i normalan oblik komunikacije. Ako nisi znao istovremeno sa pojavom interneta ljudi su poceli da se bave i necim sto se zove Netiquette ( Netiquette Guidelines)


I po cemu si ti uopste kvalifikovan, kompetentan i pozvan da uopste iznosis ovakve sudove?

A po cemu nisam? Isto kao i ti... Razumes?


Pa ja i nisam - ni kvalifikovan niti kompetentan za tu oblast pa mi ni na kraj pameti ne bi bilo da iznosim tako izricito misljenje. Ono sto u takvoj situaciji kazem je samo da li se meni svidja (i eventualno obrazlozim zasto). Kad sam napisao "jedan od najcenjenijih na ovim prostorima" to je vec cinjenica koja se moze potkrepiti velikim brojem nagrada, priznanja i misljenja onih koji JESU i kvalifikovani i kompetetni...
reanimator reanimator 11:27 18.12.2012

Re: Situacija

...dontvori, niko nije zauzeo tvoje mesto i nikada nece!:)


Ne znaš ti šta znači živeti sa hroničnim strahom...
moderator05 moderator05 11:36 18.12.2012

Obaveštenje

Nebojsa Krstic
molim te da mi naznacis toplog zeca, jer ga ne vidim,

Mislim da je moderacija već reagovala.

angie01
...nisam primetila da je moderacija reagovala na nesto


Sa ovog bloga nije obrisan nijedan komentar - kako od moderacije, tako ni od autora.

Izmena: Dodati citati
reanimator reanimator 11:39 18.12.2012

Re: Obaveštenje

Sa ovog bloga nije obrisan nijedan komentar - kako od moderacije, tako ni od autora

Krstić spinuje, širi defetizam i generalno, ponaša se k'o da je pod nickom
maksa83 maksa83 11:39 18.12.2012

Re: Situacija

I to ne samo ovog bloga nego se tretira kao nesto sto nije prihvatljivo uopste na internetu.

Ti i ja onda koristimo različite Internete.
Video sam rasprave koje bi po svojoj temi i prirodi morale biti čisto tehničke al' su jako brzo odjezdile u ad hominem mazanja spram kojih je ovo ovde laki peting sa nežnim šaputanjem u kosu.

P.S. Prisećam se nekog Švabe koji me je pre 10 godina kad sam se požalio na to kako neka distribucija nečeg već tretira LF vs CR/LF (nebitno) momentalno u sledećoj replici optužio da sam "Bill's agent, on Microsoft payroll + još koješta" i tražio da me se banuje sa mejling liste.
angie01 angie01 11:42 18.12.2012

Re: Obaveštenje

moderator05
Sa ovog bloga nije obrisan nijedan komentar - kako od moderacije, tako ni od autora.


hvala vam najlepse!
Colin_bgd Colin_bgd 11:50 18.12.2012

Re: Situacija

Pa ja i nisam - ni kvalifikovan niti kompetentan za tu oblast pa mi ni na kraj pameti ne bi bilo da iznosim tako izricito misljenje. Ono sto u takvoj situaciji kazem je samo da li se meni svidja (i eventualno obrazlozim zasto). Kad sam napisao "jedan od najcenjenijih na ovim prostorima" to je vec cinjenica koja se moze potkrepiti velikim brojem nagrada, priznanja i misljenja onih koji JESU i kvalifikovani i kompetetni...

Znaci, samo drhtanje pred 'autoritetima', pa sta nam bog da...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:54 18.12.2012

Re: Situacija

Maksa
Ti i ja onda koristimo različite Internete.
Video sam rasprave koje bi po svojoj temi i prirodi morale biti čisto tehničke al' su jako brzo odjezdile u ad hominem mazanja spram kojih je ovo ovde laki peting sa nežnim šaputanjem u kosu.


Ti izgleda ne citas bas najpazljivije sta ja pisem. Ako napisem da se nesto ne smatra "prihvatljivim na internetu" onda to ne znaci da se to uopste ne desava. I nekad (i negde) to bude sankcionisano - nekad ne. Kao uostalom i u realnom zivotu. (Ili u medjunardnoj politici )

Imao sam i ja prilike da vidim neuporedivo gora "ad hominem mazanja" ali retko idem na takva mesta ... pa se eto trudim da i ovo ne postane jedno od njih.

Ono u cemu se (mozda) razlikujemo je to sto ti kazes tako nesto se desavalo, desava se i desavace se pa se onda ne treba buniti i boriti protiv toga. A ja mislim suprotno. Iz prostog razloga sto se to "neprihvatljivo" onda desava mnogo cesce i vise nego u slucaju ako se protiv toga borimo...
maksa83 maksa83 12:00 18.12.2012

Re: Situacija

Ono u cemu se (mozda) razlikujemo je to sto ti kazes tako nesto se desavalo, desava se i desavace se pa se onda ne treba buniti i boriti protiv toga. A ja mislim suprotno. Iz prostog razloga sto se to "neprihvatljivo" onda desava mnogo cesce i vise nego u slucaju ako se protiv toga borimo...

Pa, možemo da se borimo, i mislim da je najefikasnije da se borimo prevashodno sopstvenim primerom. To znači da ne hraniš trola i da odbiješ da siđeš u blato kad te neko povuče pošto je za taj tango potrebno (bar) dvoje. Stroga moderacija takođe nije rešenje pošto se tako propusti i poneki bitan stejtment.

Npr., evo kako se Linus Torvalds obratio NVidiji:



ili kako on odbije nečiji peč u Linux kernel:

“You’re a complete incompetent idiot, and I’m not going to apply this patch because it’s obviously broken and is a total piece of sh*t."

i sve tako. :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:03 18.12.2012

Re: Situacija

Ja mozda jesam kukavica, ali nikoga, a pogotovo temu mog teksta nisam pljuvao. Sad sto mozda tebe svrbi moj tekst (a samo on, tj. tekst moze da te svrbi, nikako ja licno) jer sam neke stvari napisao ocigledno 'too close to home', a to zaista nije moj problem

Što se kukavičluka tiče, nije tvoj post najgori primer...ima gorih primera među komentatorima...pa se moja opaska odnosila na sve koji zloupotrebljavaju plašt kojim su zaodenuti, nije se to odnosilo eskluzivno na tebe.

Ne bih mogao da se složim ovo oko svraba. Ja npr. mislim da je MB genijalan pesnik, s druge strane mislim da su mu polittički stavovi (uglavnom) pogrešni, štetni, populistički i često lišeni smisla i pameti. Mislim da su često bili hrana najgorem političkom ološu.

Tako da ako hoćeš da kažed da štiteći njega štitim sebe, onda nijesi shvatio poentu.
jer ako je samo 7 koraka od Kevin Bacona, ocigledno je jos manje koraka od Matije do drugara sa basketa iz kraja. A tu vec mozemo da krenemo u analizu (ili ako ti je draze pljuvacinu) onoga sta ste vi (kao mnozina) radili i upropastili...


Ja sam već dugo na blogu. Naslušao sam se i načitao priličnog broja negativnih komentara svake vrste.

Neki od komentatora su bili u pravu. Neki su pisali gluposti.

Danas, kad vidim neke koji sa naknadnom pameću i hrabrošću kreću u juriš, nijesam naročito fasciniran, ali im priuštim.

Jer tako ti je to u politici. Ako si bio u nekoj društvu, onda primaš kritike i za postupke onih koje su takođe bili u njemu, a koje nisi, možda nikad ni video u životu. Kao što primaš kritike i od potpunih neznalica koje su svoju kritičku svest stekli čitajući tabloidna štiva.

Tako da moj protest nije "normalna, potpuno prirodna reakcija koja potice iz duboke genetske usadjenosti borbe za opstanak", nego iz ubeđenja da dijalog može da se vodi isključivo ako su sagovornici elementarno pristojni.
angie01 angie01 12:03 18.12.2012

Re: Situacija

optužio da sam "Bill's agent, on Microsoft payroll + još koješta"


i meni tako delujes!
maksa83 maksa83 12:06 18.12.2012

Re: Situacija

i meni tako delujes!

I've changed my evil ways, sad sam zbog prirode posla sav izlepljen zagriženim jabukama.
freehand freehand 12:07 18.12.2012

Re: Situacija

ili kako on odbije nečiji peč u Linux kernel:

“You’re a complete incompetent idiot, and I’m not going to apply this patch because it’s obviously broken and is a total piece of sh*t."

i sve tako. :)

i šta je Vučko odgovorio?
Čoveče, njega napuše gde god se pojavi?!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:08 18.12.2012

Re: Obaveštenje

Sa ovog bloga nije obrisan nijedan komentar - kako od moderacije, tako ni od autora.

Tim bolje, da ne moram da prepričavam.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:09 18.12.2012

Re: Situacija

Znaci, samo drhtanje pred 'autoritetima', pa sta nam bog da...


Karikiras ... ja sam vec gore negde rekao da je svaka argumentovana kritika dobordosla. A da bi se nesto dobro argumentovalo mora se biti i kompetentan. Ne vidim zasto i kao bih ja za nekog priznatog psihijatra mogao naprimer da tvrdim da je "nistavilo" u svakom pogledu i da nikad u zivotu nista nije uradio/stovrio ako sam laik za ono cime se on bavi? I gde je tu "drhtanje pred autoritetom"?

Ja pretpostavljam da se tebi ne svidjaju Matijin politicki stavovi - ako je tako onda bi bilo logicno da argumentovano kritikijes njih (i to se moze raditi i bez vredjanja). Pa da onda vidimo da li su ti svoji argumenti u redu i da li se mogu branti ...

A ako si hteo da se bavis njegovim umetnickim delom i smatras da si kompetentan, mogao si da probas i to. Ali opet argumentovano i bez uvreda. Pa da vidimo na sta bi to izaslo.

Ali ovde nema nista ni od jednog ni od drugog. Samo tvoja averzija, mrznja i pljuvacina.
maksa83 maksa83 12:11 18.12.2012

Re: Situacija

i šta je Vučko odgovorio?

Vučko je fini gospodin čovek, on se ne meša sa tim mrdam-bajtove-levo-desno-da-mi-prođe-dan barabama...

Ne, stvarno, malo guglovanja će ti dati fantastične Linus rantove koji mahom umesto "Zdravo Pero" imaju kao otvaranje "you are full of bullshit" pa prazan red ... a onda objasni tehnički zašto, ali i dalje zasejano ubodima i uvredama. Moram da priznam da je instruktivno, ali ti žao tipa kome odgovara, iako tip često u suštini jeste moron.
Colin_bgd Colin_bgd 12:13 18.12.2012

Re: Situacija

nego iz ubeđenja da dijalog može da se vodi isključivo ako su sagovornici elementarno pristojni.

Elementarna pristojnost takodje zahteva da se smanji uticaj ili bar razotkrije sto je vise moguce sloj koji vedri i oblaci ovim drustvom, a koji nema ne samo demokratski, nego cak ni revolucionarni legitimitet da utice na to kako milioni ljudi zive, rade, i umiru. Ali ako smo jedino spremni i naostreni da pocnemo od jednog bloga, jednog anonimusa, moze, ali to je samo jos jedan dokaz da smo kao narod izgleda jedino naucili (da li zbog Tesle?) da se lakse ide putem manjeg otpora. Nista vise...
Colin_bgd Colin_bgd 12:21 18.12.2012

Re: Situacija

Karikiras ... ja sam vec gore negde rekao da je svaka argumentovana kritika dobordosla.

A kako ti mozes da znas da li je moja kritika argumentovana ili ne ako (sam si rekao) ni ti nisi kompetentan?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:38 18.12.2012

Re: Situacija

Colin_bgd
Karikiras ... ja sam vec gore negde rekao da je svaka argumentovana kritika dobordosla.

A kako ti mozes da znas da li je moja kritika argumentovana ili ne ako (sam si rekao) ni ti nisi kompetentan?


Svasta - ti nisi ni izneo nikakve argumente, nego samo (teske) diskvalifikacije. Nisi se cak ni bavio uopste pojedinacnim njegovim stavovima - nisi ih ni citirao niti pokusao da kazes sta je to pogresno u njima i ZASTO (znaci tu bi onda trebalo da dodju do izrazaja tvoji argumenti).

Ja sam rekao da nisam kompetentan kad je u pitanju knjizevna kritika njegovog dela - time se ti nisi ni bavio osim sto si izrekao jednu pauslanu tvrdnju u stilu da "on nista nije ni stvorio/uradio". Tu tvrdnju nisi nicim potkrepio a ne verujem ni da se ona moze icim argumentovati posto postoji vise nego dovoljno dokaza da je besmislena i vise govori o iracionalnosti njenog autora nego o onom na koga se odnosi...

Za politicke stavove Matije Beckovica se sigurno osecam dovoljno kompetentnim - time se bavimo manje/vise svi ovde, ali kao sto rekoh, ni time se ti nisi bavio na sistematican i argumentovan nacin. Znaci koliko god ti pokusuvao da tvrdis suprotno - nema tu ni trunke ozbiljne argumentovane kritike. Nego samo pljuvacina. "Prdez" kako lepo rece neko
Colin_bgd Colin_bgd 12:50 18.12.2012

Re: Situacija

Za politicke stavove Matije Beckovica se sigurno osecam dovoljno kompetentnim - time se bavimo manje/vise svi ovde, ali kao sto rekoh, ni time se ti nisi bavio na sistematican i argumentovan nacin. Znaci koliko god ti pokusuvao da tvrdis suprotno - nema tu ni trunke ozbiljne argumentovane kritike. Nego samo pljuvacina.

Tvoje misljenje, kao potpuno legitimno, je uredno notificirano pod komentarom rednog broja 194. Sad, sto se ne bavi temom, nego mnome, boze moj...

Ali to i jeste problem sto smo spremni da se zgrazavamo nad lupetanjima anonimusa (hrabri smo), a kad se Matija nalupeta u Politici, onda moramo svi prvo da doktoriramo pre nego sto se neko usudi da zucne...

Necu ja da se mnogo potresem o tome sta ti mislis o mom tekstu i/ili o meni licno, ali ti verovatno ne bi iskazao slican revolt da je moj tekst o recimo Biljani Srbljanovic (a mozda ce i da bude jedan, da odam malu tajnu...), sto je indikatvno za nasu parcijalnu principijelnost, i selektivnu politicku anesteziju koje su nas i dovele tu gde smo...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:00 18.12.2012

Re: Situacija

Elementarna pristojnost takodje zahteva da se smanji uticaj ili bar razotkrije sto je vise moguce sloj koji vedri i oblaci ovim drustvom, a koji nema ne samo demokratski, nego cak ni revolucionarni legitimitet da utice na to kako milioni ljudi zive, rade, i umiru

Ovo je zanimljiva teza, mislim to s legitimitetom.

Ako bi bilo tačno to što kažeš onda nijedan intelektualac, javna ličnost bilo kog tipa nema legitimitet, jer nije učestvovala na izborima i nema prava da širi uticaj. By the way, ni većina političara, jer je večina njih učestvovala na izborima i - izgubila ih.

Na primer, čitava sadašnja vlada je sastavljena iz gubitnika izbora, SNS jeste pobedila, ali pod firmom TN-a, a Vučić je izgubio u Beogradu...o ostalima da i ne govorim.

(Ovo s političarima je mala digresija) Dakle, intelektualci nemaju legitimitet, osim onog za koji su se sami izborili i koji podrazumeva tržišnu utakmicu...ako ima nekog ko će da ih štampa, ako ima čitalaca onda i oni (intelektualci) nešto vrede, imaju legitimitet, ako ne, onda nemaju.

Tako da nemanje "demokratskog i revolucionarnog legitimiteta" MB-a nije dobra teza.

Bolje je govoriti o njegovom političkom uticaju, jer je u tom grmu zec.

S jedne strane, on ima sva prava ovog sveta na svoj politički stav, s druge, njegovo mišljenje bilo je Petrijeva šolja za najpatogenije sojeve srpskog političkog društva.

E to je ta komplikovana situacija koja se ne rešava omalovažavanjem i korišćenjem Kišovih citata koji sa MB-om nemaju blage veze.
freehand freehand 13:06 18.12.2012

Re: Situacija

E to je ta komplikovana situacija koja se ne rešava omalovažavanjem i korišćenjem Kišovih citata koji sa MB-om nemaju blage veze.

I neki bi je nazvali - demokratijom.
Colin_bgd Colin_bgd 13:06 18.12.2012

Re: Situacija

S jedne strane, on ima sva prava ovog sveta na svoj politički stav, s druge, njegovo mišljenje bilo je Petrijeva šolja za najpatogenije sojeve srpskog političkog društva.

Slazem se. Isto kao sto i ja imam prava na isto. Kao sto i imam pravo da postavim pitanje da li se u ovu tvoju recenicu gde se pominje necije misljenje i neka patogenost moze uglaviti nekako i znak jednakosti... Nista vise...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:12 18.12.2012

Re: Situacija

Colin_bgd

Tvoje misljenje, kao potpuno legitimno, je uredno notificirano pod komentarom rednog broja 194. Sad, sto se ne bavi temom, nego mnome, boze moj...


Moje misljenje i diskusija su se, uglavnom, odnosili na tvoj tekst. Ko si, sta si i kakav si ne znam niti je za diskusiju bitno...


Necu ja da se mnogo potresem o tome sta ti mislis o mom tekstu i/ili o meni licno, ali ti verovatno ne bi iskazao slican revolt da je moj tekst o recimo Biljani Srbljanovic


E pa to cemo da vidimo kad napises taj tekst. Da se onaj gore pasus koji sam citirao odnosio na nju - isto bih bio protiv. Moj bi ti savet bio da se manje bavis ad hominem uvredama i (dis)kvalifikacijama a vise konkretnim i argumentovanom kritikom njenih pojedinacnih (pre svega politickih) stavova i nastupa (knjizevno delo bi bilo najbolje da preskocis osim ako se zbilja ne osecas pozvanim i kompetetnnim da se bavis knjizevnom kritikom). E sad ako se ispostavi da ti se njen politicki nastup svidja(o) onda je velika verovatnica da se necemo bas slagati ... u suprotnom je moguce i da hocemo...
Colin_bgd Colin_bgd 13:13 18.12.2012

Re: Situacija

Ako bi bilo tačno to što kažeš onda nijedan intelektualac, javna ličnost bilo kog tipa nema legitimitet, jer nije učestvovala na izborima i nema prava da širi uticaj. By the way, ni većina političara, jer je večina njih učestvovala na izborima i - izgubila ih.

Na primer, čitava sadašnja vlada je sastavljena iz gubitnika izbora, SNS jeste pobedila, ali pod firmom TN-a, a Vučić je izgubio u Beogradu...o ostalima da i ne govorim.

ps. Demokratski legitimitet se ne dobija samo ako dobijes najvise glasova na izborima, vec i nacinom na koji ucestvujes u siroj demokratskoj utakmici. Taj 'kisobran' je dovoljno sirok da pod njega stanu i intelektualci i partijci i anonimusi. Medjutim, pitanje je da li je politicko delovanje pojedinaca iz nase elite tokom svih ovih decenija zadovoljavalo taj kriterijum, pogotovo onda kada se taj legitimitet nije mogao da stekne na izborima...
draft.dodger draft.dodger 13:14 18.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
S jedne strane, on ima sva prava ovog sveta na svoj politički stav, s druge, njegovo mišljenje bilo je Petrijeva šolja za najpatogenije sojeve srpskog političkog društva.

Ja, ovako anoniman, se potpuno slažem sa tobom.
I dodajem, pod plaštom anonimnosti, da je zbog toga u razgovoru o Matiji, njegovo pesništvo često tema broj dva.
Stigao je od poezije do banalnih afektacija, koje njegova nova publika najboljeobožava.
Colin_bgd Colin_bgd 13:17 18.12.2012

Re: Situacija

E pa to cemo da vidimo kad napises taj tekst.

E sad namerno necu...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:26 18.12.2012

Re: Situacija

Colin_bgd
E pa to cemo da vidimo kad napises taj tekst.

E sad namerno necu...


Hahhahaha ... znaci ne smes
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:43 18.12.2012

Re: Situacija

Slazem se. Isto kao sto i ja imam prava na isto. Kao sto i imam pravo da postavim pitanje da li se u ovu tvoju recenicu gde se pominje necije misljenje i neka patogenost moze uglaviti nekako i znak jednakosti... Nista vise...

Ne razumemo se i dalje.

Ničije pravo na mišljenje, odnono izricanje savova nije neograničeno.

Kad bi recimo Matija, ovde na blogu, pod pseudonimom pisao omalovažavajuće tekstove o tebi i tvom radu, ili, ne daj bože o Endžinom, ja bih mu rekao da na to nema pravo.

I još mi nešto pada na pamet.

Ljudi često misle da je demokratija sistem u kome su svi ljudi jednaki, odnosno u kome imaju ista prava.

Ja mislim da je to pogrešno, a kao dokaz nudim to što u srpskom jeziku postoji reč - nikogović.

Njome se označava neko ko nije zavredio da se pita za mišljenje.

Drugi dokaz je latinska sentenca quod licet Jovi non licet bovi, koja nas uči da među ljudima ne postoji znak jednakosti, po prirodi stvari.
freehand freehand 13:50 18.12.2012

Re: Situacija

Ja mislim da je to pogrešno, a kao dokaz nudim to što u srpskom jeziku postoji reč - nikogović.

Njome se označava neko ko nije zavredio da se pita za mišljenje.

To što se ne pita ne znači da ne sme da ga ima, pa ni da ga, nepitan, izrazi.
Drugi dokaz je latinska sentenca quod licet Jovi non licet bovi, koja nas uči da među ljudima ne postoji znak jednakosti, po prirodi stvari.

Nijedna sentenca ne može biti dokaz po sebi, bilo čega.
A kad ovu, ovako upotrebljenu, pročitam prvo što pomislim je - QQ, ako ovako rezonuje demokrata, šta li misle oni sa kukuljicama?!
maksa83 maksa83 13:54 18.12.2012

Re: Situacija

Drugi dokaz je latinska sentenca quod licet Jovi non licet bovi, koja nas uči da među ljudima ne postoji znak jednakosti, po prirodi stvari.

Krle, taj faraonski kompleks uz rokenrol ide k'o kravata na rolku...
draft.dodger draft.dodger 13:54 18.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
quod licet Jovi non licet bovi

Quod licet Bon Džovi non licet Dejvid Bouvi.
Colin_bgd Colin_bgd 13:55 18.12.2012

Re: Situacija

Kad bi recimo Matija, ovde na blogu, pod pseudonimom pisao omalovažavajuće tekstove o tebi i tvom radu, ili, ne daj bože o Endžinom, ja bih mu rekao da na to nema pravo.

Nije radio ovde, to je cinio u Politici. Jednim udarcem je sve nas muve (Colin, Angie, Nebojsa, itakodalje) obradio... Nisam video da si se brecnuo...

Ljudi često misle da je demokratija sistem u kome su svi ljudi jednaki, odnosno u kome imaju ista prava.

Ja mislim da je to pogrešno, a kao dokaz nudim to što u srpskom jeziku postoji reč - nikogović.

Njome se označava neko ko nije zavredio da se pita za mišljenje.

U demokratiji svi imaju ista prava, ali nemaju iste uloge...

Drugi dokaz je latinska sentenca quod licet Jovi non licet bovi, koja nas uči da među ljudima ne postoji znak jednakosti, po prirodi stvari.

S tim sto ta latinska izreka nema samo ljude (ako ih uopste ima) u jednacini, ako se dobro secam...

A i, cini mi se, da nisi razumeo moju opasku o znaku jednakosti, ali nije ni vazno...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:56 18.12.2012

Re: Situacija

A kad ovu, ovako upotrebljenu, pročitam prvo što pomislim je - QQ, ako ovako rezonuje demokrata, šta li misle oni sa kukuljicama?!


Nažalost nije ovo rezon demokrate, nego je to tako u praksi.

I zato što je to tako u praksi, imaš čestu pojavu da nikogovići navuku kukuljice i onda se osvete za svu nepravdu.

A svet nije pravedan, čak iako ja napišem da jeste...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:59 18.12.2012

Re: Situacija

U demokratiji svi imaju ista prava, ali nemaju iste uloge...

Imaju na papiru...i trebalo bi da imaju pred zakonom, ali u javnom životu nemaju ni izbliza, a ovde govorimo o uticaju pojedinca na javnost.
maksa83 maksa83 14:00 18.12.2012

Re: Situacija

A svet nije pravedan, čak iako ja napišem da jeste...

Baš da vidim da l' će na tebe da se ljuti kao na mene kad mu to kažem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:00 18.12.2012

Re: Situacija

Drugi dokaz je latinska sentenca quod licet Jovi non licet bovi, koja nas uči da među ljudima ne postoji znak jednakosti, po prirodi stvari.

Krle, taj faraonski kompleks uz rokenrol ide k'o kravata na rolku...

Moram da te razočaram, nijesam ja autor te sentence.
antioksidant antioksidant 14:01 18.12.2012

Re: Situacija

Drugi dokaz je latinska sentenca quod licet Jovi non licet bovi, koja nas uči da među ljudima ne postoji znak jednakosti, po prirodi stvari.

to je o jupiteru (bogu) i biku (horoskopskom znaku)
nema to veze s ljudima
Colin_bgd Colin_bgd 14:03 18.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
U demokratiji svi imaju ista prava, ali nemaju iste uloge...

Imaju na papiru...i trebalo bi da imaju pred zakonom, ali u javnom životu nemaju ni izbliza, a ovde govorimo o uticaju pojedinca na javnost.

Eh, nemoj na primeru Srbije da izvlacis tako generalne (i sumorne) zakljucke... Nista nije idealno, ali nista nije ni totalno neidealno... Bez obzira sto vi (mnozinski) niste uspeli (da li ste i pokusali?) ne znaci da nekom drugom negde ne ide ipak malo bolje...
maksa83 maksa83 14:04 18.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
Drugi dokaz je latinska sentenca quod licet Jovi non licet bovi, koja nas uči da među ljudima ne postoji znak jednakosti, po prirodi stvari.

Krle, taj faraonski kompleks uz rokenrol ide k'o kravata na rolku...

Moram da te razočaram, nijesam ja autor te sentence.

Znam, autor bi napisao pravilno Iovi a ne Jovi, ali nije bitno...

Ne bih da se nađebavamo oko latinske gramatike (tebe treniralo na faksu i u školi, a ja učio samostalno), pa - kako da interpretiramo to što si napisao?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:07 18.12.2012

Re: Situacija

Znam, autor bi napisao pravilno Iovi a ne Jovi, ali nije bitno...

Nas su u školi učili da je pravilno Jupiter, Jovi, Jovem...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:11 18.12.2012

Re: Situacija

Eh, nemoj na primeru Srbije da izvlacis tako generalne (i sumorne) zakljucke... Nista nije idealno, ali nista nije ni totalno neidealno... Bez obzira sto vi (mnozinski) niste uspeli (da li ste i pokusali?) ne znaci da nekom drugom negde ne ide ipak malo bolje...

Nigde na svetu u javnom saobraćaju nisu svi isti i nemaju svi ista prava, provereno...ni u Severnoj Koreji.

Nije to ništa sumorno. To bi svakome trebalo da bude podsticaj, mislim svakome u demokratskom svetu, jer zahvaljujući svojim sposobnostima može da se popne na hijerarhiji uticaja...


Sumorno je u monarhijama gde postaneš uticajan već svojim rođenjem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:14 18.12.2012

Re: Situacija

Ne bih da se nađebavamo oko latinske gramatike (tebe treniralo na faksu i u školi, a ja učio samostalno), pa - kako da interpretiramo to što si napisao?

Pa upravo tako, u javnom životu postoje Jupiteri (a ne Iupiteri) i postoje volovi.
Colin_bgd Colin_bgd 14:25 18.12.2012

Re: Situacija

Sumorno je u monarhijama gde postaneš uticajan već svojim rođenjem.

Sumorno je to sto imam vise sanse da poboljsam svoj hijerarhijski polozaj na lestvici uticaja u usvojenoj (da ne kazem tudjoj) zemlji, nego u svojoj...

A to je tako, izmedju ostalog, i zbog...

I onda sve opet ispocetka...
antioksidant antioksidant 14:39 18.12.2012

Re: Situacija

Pa upravo tako, u javnom životu postoje Jupiteri (a ne Iupiteri) i postoje volovi.

teofil bi rekao - postoje novinari i blogeri :))
nije mi jasno (ako mi se dozvoli mešanje i vraćanje par koraka unazad) zašto je (ne)anonimnost bitna?
ono oko tužbi ne stoji - ako krene istraga svakog će naći
a ako je neko mrcina ne vrede mu ni 3 prezimena
apostata apostata 14:55 18.12.2012

Re: Situacija

Coline brate da bi se prekinula ova šuplja i lafo principjelna diskusija, najbolje bi bilo da se ti predstaviš imenom i prezimenom .., a ako nije problem mogao bi da daš i svoj JMBG (ako to u zemlji Serbiji još postoji?).

Nakon toga bi dobio sertifikat ISSO 2010 i mogao bi jarane do mile volje i da kritikuješ i i da analiziraš, a i Boga mi i da pljuješ ... naravno ako hoćeš.
apostata apostata 14:58 18.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic

(...)
Sumorno je u monarhijama gde postaneš uticajan već svojim rođenjem.


A je l' ono Matija beše član Krunskog saveta?
Colin_bgd Colin_bgd 15:03 18.12.2012

Re: Situacija

apostata
Nebojsa Krstic

(...)
Sumorno je u monarhijama gde postaneš uticajan već svojim rođenjem.


A je l' ono Matija beše član Krunskog saveta?

Nemoj da kvaris blog cinjenicama...
apostata apostata 15:36 18.12.2012

Re: Situacija

Colin_bgd
apostata
Nebojsa Krstic

(...)
Sumorno je u monarhijama gde postaneš uticajan već svojim rođenjem.


A je l' ono Matija beše član Krunskog saveta?

Nemoj da kvaris blog cinjenicama...

A znači jeste ... pa eto ovaj da li bi onda ja mogao da ga malo kritikujem (neću mnogo .., a ako treba lična, tu sam - nema problema)?
angie01 angie01 16:38 18.12.2012

Re: Situacija

jer zahvaljujući svojim sposobnostima može da se popne na hijerarhiji uticaja...


...kao kod nas, npr!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:46 18.12.2012

Re: Situacija

...kao kod nas, npr!

Da, u pravu si. Kod nas ne može. Matija B. je uticajan u Švajcarskoj.
angie01 angie01 17:07 18.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
...kao kod nas, npr!Da, u pravu si. Kod nas ne može. Matija B. je uticajan u Švajcarskoj.


da li to sto MB fenomenalno pise stihove daje dovoljan ausvajz i za angazovanje, gde njegovi politicki stavovi, (jer se je l'te kvalifikovao da daje instruktazu?), uticu na opcu drzavnu politiku & djelovanje, koje posle za posledicu imaju ovo, sto ne znam ni kako da nazovem i da i posle ovakvaog-svakako extremno negativnog- racuna i dalje nije dosta?

da li to ne sme ni da se primeti-sem ako se ne zatrazi dozvola, posle dvomesecnog skeniranja Db-a?

...a naravno da sam mislila uopcenito, i shvatam da i to nije uputno!


EDIT: a evo i MB replika:)

Kako ste sticali ugled?

Tamo uspevaju samo ugledni i čuveni. Nema drugog razloga da se rađaju.
freehand freehand 17:18 18.12.2012

Re: Situacija

maksa83
A svet nije pravedan, čak iako ja napišem da jeste...

Baš da vidim da l' će na tebe da se ljuti kao na mene kad mu to kažem.

Ajd nek mi svaki po jedno oko otvori, a Cerski će treće, pa ok.
Da ne bauljam više ovako ko Polifem dok mi mangupi uvaljuju šarplanince za ovce.
Nego, Krstiću&Maksimoviću - beše li mirenje sa stvarnošću i volovska trpeljivost sastavni deo ideala i programskih načela, ko već šta ima i poštuje?
I da li je ona procedura transformacije iz bika u vola ostala ista kao odvajkada?

Edit: samo da napomenem da to što vas još uvek nisam prijavio Filipu za širenje defetizma i kontrarevolucionarno delovanje - nikako ne znači da je ta opcija potpuno isključena.
freehand freehand 17:25 18.12.2012

Re: Situacija

apostata
Colin_bgd
apostata
Nebojsa Krstic

(...)
Sumorno je u monarhijama gde postaneš uticajan već svojim rođenjem.


A je l' ono Matija beše član Krunskog saveta?

Nemoj da kvaris blog cinjenicama...

A znači jeste ... pa eto ovaj da li bi onda ja mogao da ga malo kritikujem (neću mnogo .., a ako treba lična, tu sam - nema problema)?

Kao člana Krunskog saveta?
Misliš da to ne radi dobro (štagod da se tamo radi, ako se nešto radi)?

apostata apostata 19:39 18.12.2012

Re: Situacija

freehand

Kao člana Krunskog saveta?
Misliš da to ne radi dobro (štagod da se tamo radi, ako se nešto radi)?

Da budem iskren baš i ne znam kako to on sada radi, ali pamtim neke od njegovih nebuloza s kraja 90-tih ... izvrsna hranljiva podloga za nas antimonarhiste.
Bili Piton Bili Piton 22:39 18.12.2012

Re: Situacija

maksa83


P.S. Prisećam se nekog Švabe koji me je pre 10 godina kad sam se požalio na to kako neka distribucija nečeg već tretira LF vs CR/LF (nebitno) momentalno u sledećoj replici optužio da sam "Bill's agent, on Microsoft payroll + još koješta" i tražio da me se banuje sa mejling liste.


Da ali ti očito nisi sveta krava u koju ne sme da se dira.
Bili Piton Bili Piton 22:43 18.12.2012

Re: Situacija

Nebojsa Krstic
Ja npr. mislim da je MB genijalan pesnik, s druge strane mislim da su mu polittički stavovi (uglavnom) pogrešni, štetni, populistički i često lišeni smisla i pameti. Mislim da su često bili hrana najgorem političkom ološu.


Malo li je...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:45 18.12.2012

Re: Situacija

da li to sto MB fenomenalno pise stihove daje dovoljan ausvajz i za angazovanje, gde njegovi politicki stavovi, (jer se je l'te kvalifikovao da daje instruktazu?), uticu na opcu drzavnu politiku & djelovanje, koje posle za posledicu imaju ovo, sto ne znam ni kako da nazovem i da i posle ovakvaog-svakako extremno negativnog- racuna i dalje nije dosta?

Nisam razumeo pitanje. Da li on kao takav ima pravo da utiče na političke događaje u zemlji? To hoćeš da me pitaš?

Pa svaki građanin ima pravo da se bavi politikom i/ili utiče na politiku zemlje. Ako to mogu Velimir Ilić i Nevena modelsica, što ne može MB?

Ili je preciznije pitanje da li to može onaj ko nije po tvojoj volji?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:48 18.12.2012

Re: Situacija

Nego, Krstiću&Maksimoviću - beše li mirenje sa stvarnošću i volovska trpeljivost sastavni deo ideala i programskih načela, ko već šta ima i poštuje?

Čijih načela?

Čak i trpeljivi Dalaj Lama se buni protiv politike Kine vezane za njegov rodni Tibet, i aktivno čovek deluje, preko Twittera.
freehand freehand 22:57 18.12.2012

Re: Situacija

Čijih načela?

DS? Jel to stranka čiji si član?
Ili svoja lična? Nemaš? Nikakva?
Čak i trpeljivi Dalaj Lama se buni protiv politike Kine vezane za njegov rodni Tibet, i aktivno čovek deluje, preko Twittera.

E neka sam oposum ako sam ovo skapirao. To si Endži citirao, pa si zaboravio navodnike ili kvotovanje?
maksa83 maksa83 23:18 18.12.2012

Re: Situacija

Čak i trpeljivi Dalaj Lama se buni protiv politike Kine vezane za njegov rodni Tibet, i aktivno čovek deluje, preko Twittera.

Treba Jeremić da ga odvede u bioskop. Dobiće mnogo novih dobrih ideja.
freehand freehand 23:23 18.12.2012

Re: Situacija

maksa83
Čak i trpeljivi Dalaj Lama se buni protiv politike Kine vezane za njegov rodni Tibet, i aktivno čovek deluje, preko Twittera.

Treba Jeremić da ga odvede u bioskop. Dobiće mnogo novih dobrih ideja.

Običnu lamu (mene) ili Dalaj?
I u čemu je fora sa bioskopom? Šta se daje na šta se Vučko pali?
maksa83 maksa83 23:26 18.12.2012

Re: Situacija

I u čemu je fora sa bioskopom? Šta se daje na šta se Vučko pali?

Ti bre rođeni blog ne čitaš...
angie01 angie01 23:26 18.12.2012

Re: Situacija

Pa svaki građanin ima pravo da se bavi politikom i/ili utiče na politiku zemlje. Ako to mogu Velimir Ilić i Nevena modelsica, što ne može MB


pa, upravo!:)
Bili Piton Bili Piton 23:27 18.12.2012

Re: Situacija

freehand

I u čemu je fora sa bioskopom? Šta se daje na šta se Vučko pali?


Mislim da je ovo u pitanju

LINK


freehand freehand 23:33 18.12.2012

Re: Situacija

maksa83
I u čemu je fora sa bioskopom? Šta se daje na šta se Vučko pali?

Ti bre rođeni blog ne čitaš...

Aiii... Praštaj, Makso.
Revidirao sam.
Nije valjda to stvarno radio?

Bili Piton
freehand

I u čemu je fora sa bioskopom? Šta se daje na šta se Vučko pali?


Mislim da je ovo u pitanju

LINK



Fala Bili!
angie01 angie01 23:37 18.12.2012

Re: <SPAN>Re: S<SPAN id=dtx-highlighting-item dtx-Highlight-BackgroundColor="lime">i</SPAN>tuac<SPAN id=dtx-highlighting-item dt

draft.dodger

Nebojsa Krsticquod licet Jovi non licet boviQuod licet Bon Džovi non licet Dejvid Bouvi.


kako mi je ovo promaklo?

dd
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:42 18.12.2012

u trendu

fora sa bioskopom

kad smo kod bioskopa,upravo sam odgledao the Hobit-a i moram priznati,da je bolji nego što sam očekivao;ali da je lošiji film od prvog dela Gospodara Prstena i da se Džekson isuviše oslonio nekako na tu priči i onako,pokušava da izvadi film (što mu i uspeva)

ipak
,u onom okršaju,
Star Wars vs Lord of the Rings,
mislim da ovaj put dajem prednost Lukasu ... jer je njegova oživljena saga(epizode I,II,III) , za sad, ostavila veći utisak i nekako imaš osećaj da gledaš potpuno dugu priču.
ma da,tek smo na početku putovanja za obnovu Ereborna i ostavljam prostor da me Džekson prijatno iznenadi :)

reanimator reanimator 23:46 18.12.2012

Re: u trendu

kad smo kod bioskopa,upravo sam gledao the Hobit-a i moram priznati,da je bolji nego što sam očekivao;ali da je lošiji film od prvog dela Gospodara Prstena

Neka, neka...i Družina prstena je najgori iz serijala..Džekson uvek krene sporo, pa posle otkine.
(smajli američki tinejdžer, cepa kokice sa puterom i cevči neki zeleni ice sirup) :)
maksa83 maksa83 23:51 18.12.2012

Re: Situacija

Nije valjda to stvarno radio?

Jeste, avaj, nije montaža.

Trenutno ga prati 8 CIA operativaca - ako krene da gleda Betmena u Bondsteelu automatski uzuna.
freehand freehand 23:53 18.12.2012

Re: Situacija

maksa83
Nije valjda to stvarno radio?

Jeste, avaj, nije montaža.

Trenutno ga prati 8 CIA operativaca - ako krene da gleda Betmena u Bondsteelu automatski uzuna.

Zato vrda i na kućnom kinu gleda Žikinu dinastiju i Hajde da se volimo?
Da se navuku ko baba na Sulejmana a on da utekne ko Tito gardistima?
reanimator reanimator 23:53 18.12.2012

Re: u trendu

Ali Rendal.."..and then, right after the Sam-Frodo suckfest.."
reanimator reanimator 23:55 18.12.2012

Re: Situacija

Trenutno ga prati 8 CIA operativaca - ako krene da gleda Betmena u Bondsteelu automatski uzuna



stefan.hauzer stefan.hauzer 00:02 19.12.2012

Re: u trendu

(smajli američki tinejdžer, cepa kokice sa puterom i cevči neki zeleni ice sirup)

iznenadiš se kad vidiš masovnu posetu
(samo me opasno nerviraju sa onim sličkama iz bioskopa,sa sve 3D cvidžama,koje se samo ređaju na fejsbuku)




clerks2 je bolesno smešan film
angie01 angie01 00:09 19.12.2012

Re: u trendu

cepa kokice sa puterom i cevči neki zeleni ice sirup) :)


nije to puter, to je neka hemija sa dodacima, ono boja, miris, ukus, a drik sa bablsima je napredovao u fluorescentno sa sljokicama, (moz' da biras boju, ako si seka, pink, ljubicasto, ako si bata, onda metalik plave,..),al nije mnogo opasno, jer je vise leda u casi,...
maksa83 maksa83 00:09 19.12.2012

Re: u trendu

clerks2 je bolesno smešan film

Meni je Clerks 2 više bolestan nego bolesno smešan (ok, lupam, jeste bolesno smešan ... mislim ... Kinky Kelly :)))))), dok mi je originalni Clerks - tebra konza. Tako iskren film nisam nikad gledao. Sve ono, 37, Olaf, Randal... možeš da zamisliš da to postoji.

Ko voli Kevina Smita treba da pogleda i Zack and Miri Make a Porno. Onako...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:11 19.12.2012

Re: Situacija

Čijih načela?

DS? Jel to stranka čiji si član?


Ja sam član i Narodne biblioteke ali se ne bih usudio da ovde, pred širokim auditorijumom, neovlašćen tumačim njena načela.

Što se DS-ovih načela tiče, možda da pitaš Šapića?
maksa83 maksa83 00:13 19.12.2012

Re: Situacija

Što se DS-ovih načela tiče, možda da pitaš Šapića?

Joj...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:15 19.12.2012

Re: Situacija

Čak i trpeljivi Dalaj Lama se buni protiv politike Kine vezane za njegov rodni Tibet, i aktivno čovek deluje, preko Twittera.

E neka sam oposum ako sam ovo skapirao. To si Endži citirao, pa si zaboravio navodnike ili kvotovanje?

Dalaj Lama se pojavio spontano, kao odgovor na tvoje Free pitanje o trpeljivosti. Hteo sam, naime, da kažem da ako je i njemu već svega preko glave, kako li je onda nama koji ne verujemo u Budu i reinkarnaciju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:21 19.12.2012

Re: u trendu

Kinky Kelly

ima ti brilijantnih momenata,kao ona scena good by horseees:))))
uh,originalni Clerks,je razlog zbog čega Smitu opraštam česte bullshite!!
Zack and Miri Make a Porno.

skoro ga b92-ojka emitovala
dragoljub92 dragoljub92 00:22 19.12.2012

Re: Situacija

Ako anonimac, na blogu, izvređa imenovanog, naruši mu ugled ili iznese neku neistinu, imenovani nema mogućnost da tuži anonimca. Dakle, uskraćeno mu je pravo da se zaštiti od uvreda...u tom smislu anonimni komentator i imenovani nisu ravnopravni, a kad nisu ravnopravni onda to nije dobro i nije fer plej.

što ne reče o'ma ene posla' ti generalije na pp pa tuži

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana