Društvo| Hronika| Politika

Vlada protiv predrasuda

freehand RSS / 20.12.2012. u 16:53

Među onima sam koji ne simpatišu blogove koji se sastoje od citirane vesti ili prenetog teksta. No, ovoj vesti iz Blica zaista nemam šta da dodam, sem što ću  dozvoliti sebi da se začudim - zašto kasne ovoliko?  

I kada će Predsednik da preispita, po obećanju, suđenje za ubistvo Zorana Đinđića, da u celom CZ-u dođe do masovnog odisaja?

"Vlada ublažava kazne za silovanja, otmice, pedofiliju... 
 željka jevtić/Ivana Jasnić Mastilović | 20. 12. 2012. - 15:35h | Foto: O. Buni

Otmica, silovanje, obljuba nad nemoćnim licem, obljuba nad detetom, nedozvoljeni prelazak granice i krijumčarenje ljudi, trgovina ljudima, neovlašćeno držanje, proizvodnja i stavljanje u promet opojnih sredstava su krivična dela za koja je Vlada Srbije, a na predlog Ministarstva pravde, predvidela ublažavanje kazne."

298009_selakovic01rasfoto-oliver-bunic_f.jpg?ver=1355944946

Predlog je uputilo Ministarstvo pravde:Ministri Goran Kneževič, Milan Selaković i Milan Bačević Kreatori novog predloga


Oni su radili na izradi Predloga novog zakona:
Danilo Nikolić, sudija kome je zastareo slučaj vladike Pahomija osumnjičenog za pedofiliju;
Novica Peković, nekadašnji sudija Vrhovnog suda u čijem obrazloženju za razrešenje je stajalo da je došao do stana lica u postupku;
Janko Lazarević, kome se pripisuju propusti u slučaju Ibarske magistrale
Zoran Perović, bivši sudija VS koji je ukinuo prvu presudu za Sjeverin i kome je u kancelariji stajala slika Radovana Karadžića.


LINK (opet ne radi, ali će 05, siguran sam, to već zrihtati)

Link radi.



Komentari (229)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 17:02 20.12.2012

Reanimator



edit.
Da pomognem:
Link na vest.

A šta fali, kad je legalizovana kradja, sad mogu i ubistva i silovanja.

freehand freehand 17:14 20.12.2012

Re: Reanimator

milisav68


edit.
Da pomognem:
Link na vest.

A šta fali, kad je legalizovana kradja, sad mogu i ubistva i silovanja.


Re je zauzet, javio se. Kaže sa društvom u kafani slavi, nazdravlja Vladi, a nešto u vezi sa nekim maloletnicama.
milisav68 milisav68 17:30 20.12.2012

Re: Reanimator

freehand

Re je zauzet, javio se. Kaže sa društvom u kafani slavi, nazdravlja Vladi, a nešto u vezi sa nekim maloletnicama.

Ma znam, nego zašto su ove kreature još u sudstvu ili na slobodi?

Kreatori novog predloga


Oni su radili na izradi Predloga novog zakona:

Danilo Nikolić, sudija kome je zastareo slučaj vladike Pahomija osumnjičenog za pedofiliju;
Novica Peković, nekadašnji sudija Vrhovnog suda u čijem obrazloženju za razrešenje je stajalo da je došao do stana lica u postupku;
Janko Lazarević, kome se pripisuju propusti u slučaju Ibarske magistrale
Zoran Perović, bivši sudija VS koji je ukinuo prvu presudu za Sjeverin i kome je u kancelariji stajala slika Radovana Karadžića.

freehand freehand 17:37 20.12.2012

Re: Reanimator

nego zašto su ove kreature još u sudstvu ili na slobodi?

Ne znam Milisave. Šta ti misliš?
milisav68 milisav68 17:57 20.12.2012

Re: Reanimator

freehand

Ner znam Milisave. Šta ti misliš?

Pa zbog belih listića i Vesne Pešić.

Mislim, dosad nismo bili u govnima.....

Koja partija je bila odgovorna za pravosudje (prethodne četiri godine)?
freehand freehand 17:58 20.12.2012

Re: Reanimator

milisav68
freehand

Ner znam Milisave. Šta ti misliš?

Pa zbog belih listića i Vesne Pešić.

Mislim, dosad nismo bili u govnima.....

Koja partija je bila odgovorna za pravosudje (prethodne četiri godine)?

Pa što pitaš onda?

Edit: mislim paradigmatično je ovo tvoje. Jel imaš rok neki, neki vremenski okvir u kome si vlast oslobodio svake odgovornosti za sve postupke?

E sad, pazi ovo:

Vučić je priznao da ranije nije razumeo koliko je značaj učešća naših snaga u multinacionalnim operacijama u svetu, jer je smatrao da imamo i dovoljno svojih problema.

"Nije mi teško da priznam da sam imao tu vrstu skepse. Mislim da je to ljudski. I ja nekada nisam mogao da razumem značaj učešća u multinacionalnim operacijama", rekao je Vučić i dodao da je "neverovatna promena u odnosima" sa drugim zemaljama posle zajedničkog učešća u multinacionalnim operacijama.

On je pomenuo primer učešća dva srpska lekara u norveškom kontigentu u jednoj multinacionalnoj misiji, što je, kako je naveo, pomoglo u jačanju odnosa sa tom zemljom.

"Bliskost sa zemljama sa kojima učeštvujemo u multinacionalnim operacijama i naš ugled u svetu izuzetno raste u svakoj toj akciji. To (učešće u multinacionalnim operacijama) su bile i dobre odluke i prethodne vlade", rekao je Vučić i dodao da vlast gleda da izbegne sve rizike za srpske vojnike u tim operacijama.

Ministar je rekao da Srbija sama plaća deo troškova u multinacionalnim operacijama, a da ostatak obezbedjuju UN i EU. On je pomenuo i da se pripadnici Vojske Srbije dobrovoljno javljaju za učešće u mirovnim misijama i da je interesovanje medju njima veliko.


Misliš da nije moguće da on na kraju uđe u LDP?
milisav68 milisav68 20:26 20.12.2012

Re: Reanimator

freehand

Edit: mislim paradigmatično je ovo tvoje. Jel imaš rok neki, neki vremenski okvir u kome si vlast oslobodio svake odgovornosti za sve postupke?

Pa recimo 20 godina....
Misliš da nije moguće da on na kraju uđe u LDP?

A šta ih sprečava da osnuju Srpsku Narodnu Liberalnu Partiju?
(ako već tako nešto ne postoji)
freehand freehand 21:23 20.12.2012

Re: Reanimator

Pa recimo 20 godina....

Dobro Milisave.
A šta ih sprečava da osnuju Srpsku Narodnu Liberalnu Partiju?
(ako već tako nešto ne postoji)

Sa Vesnom Pešić kao predsednikom? Srpski radikalni beli lističi?
loader loader 23:53 20.12.2012

Re: Reanimator

Misliš da nije moguće da on na kraju uđe u LDP?

Bude li čitao ovaj post,
Čedoslav noćas sna neće imati



mikimedic mikimedic 00:36 21.12.2012

Re: Reanimator

Misliš da nije moguće da on na kraju uđe u LDP?


mislim da nije. nisam cuo da voli da zajmi dzipove.
nsarski nsarski 17:06 20.12.2012

Kazne...

Prvo, evo link koji radi:

Vlada-ublazava-kazne-za-silovanja-otmice-pedofiliju

Drugo, zanima me da li ce vlada ublaziti, ili cak eliminisati, kazne za pljuvanje, nagrdjivanje, psovanje i omalovazavanje Vlade i njenih sluzbenika od strane obicnog sveta?
freehand freehand 17:10 20.12.2012

Re: Kazne...

nsarski
Prvo, evo link koji radi:

Vlada-ublazava-kazne-za-silovanja-otmice-pedofiliju

Drugo, zanima me da li ce vlada ublaziti, ili cak eliminisati, kazne za pljuvanje, nagrdjivanje, psovanje i omalovazavanje Vlade i njenih sluzbenika od strane obicnog sveta?

Radi i meni linkovanje u komentarima, profo (i Milisave, editovao si dok sam kuckao), ali nikako u autorskom panelu.
Što se tvog pitanja tile - mislim da je to irelevantno. Ko bi, posle ovakvih poteza u nizu, uopšte pomislio na takav akt, a da ima poslovnu sposobnost?

nsarski nsarski 17:14 20.12.2012

Re: Kazne...

Ko bi, posle ovakvih poteza u nizu, uopšte pomislio na takav akt, a da ima poslovnu sposobnost?


Pa, ako se neko, na primer, naljuti i kaže "'bem ti tu Vladu!", to je ipak manji prekršaj nego da ih sve poredja, pogodno namesti i preduzme zaprećenu radnju. A ako se za tu radnju smanjuju kazne, onda i za verbalizaciju te radnje treba da se smanje, računam.
Milan Novković Milan Novković 17:18 20.12.2012

Re: Kazne...

ali nikako u autorskom panelu.

U nekim browserima radi u nekim ne: Chrome ne radi, IE radi

Toliko se već družite vi novinari sa nama geekovima i šta imamo, mi sve pismeniji, još malo pa ćemo da pišemo i poeziju, a vi još uvek na linkovima
nsarski nsarski 17:45 20.12.2012

Re: Kazne...

Toliko se već družite vi novinari sa nama geekovima i šta imamo, mi sve pismeniji, još malo pa ćemo da pišemo i poeziju, a vi još uvek na linkovima


Evo ti malo poezije u linkovima (nije trol!!!):
Predsednik Centralne Banke Ekvadora dao ostavku zbog lazne diplome.

Dakle, Pedro Delgado je dao ostavku jer je pre 22 godine prikazao laznu diplomu kao kvalifikaciju za skolu biznisa. Nesto zamisljam, i osmehujem se, kao da citam poeziju ili sanjam.

arianna arianna 17:53 20.12.2012

Re: Kazne...

koje su to olakšavajuće okolnosti za silovanje, obljubu nad nemoćnim licem i obljubu nad detetom?!?!

nsarski nsarski 18:24 20.12.2012

Re: Kazne...

koje su to olakšavajuće okolnosti za silovanje, obljubu nad nemoćnim licem i obljubu nad detetom?!?!


Pa, na primer, ako je koristio kondom. What?
arianna arianna 18:48 20.12.2012

Re: Kazne...

nsarski
koje su to olakšavajuće okolnosti za silovanje, obljubu nad nemoćnim licem i obljubu nad detetom?!?!


Pa, na primer, ako je koristio kondom. What?


ne znam, i ja pitam
ovo deluje kao surovo ismevanje svim sadašnjim i budućim žrtvama, olako gaženje preko njihovih života i podsticanje nasilja

loader loader 00:04 21.12.2012

Re: Kazne...

nsarski

Evo ti malo poezije u linkovima (nije trol!!!):
Predsednik Centralne Banke Ekvadora dao ostavku zbog lazne diplome.

Dakle, Pedro Delgado je dao ostavku jer je pre 22 godine prikazao laznu diplomu kao kvalifikaciju za skolu biznisa. Nesto zamisljam, i osmehujem se, kao da citam poeziju ili sanjam.


Hm... osećam da je ovo nešto možda čak u vezi i sa našim precednikom..
Ali, precednik je miran: nije lažirao, samo je na brzaka ispolagao, jer nije imao vremena da se vuče po fakultetu zbog poslaničkih obaveza, a pride i mešanja lepka kojim je Vučić lepio one natpise - "Sigurna kuća za Ratka Mladića".


Ima jedna lepota nad lepotama - Ako bi se sutradan, recimo, na svim medijima prikazali dokazi, na nivou sitno seckanih crevaca, da je precednik diplomu lažirao - najvećem delu biračkog tela to ne bi smetalo, kao što ni do sada nije. Jer da jeste smetalo, odnosno da je "javni kriterijum" drugačiji, i ove dosadašnje, zlonamerne glasine o diplomi, bile bi dovoljne da našeg precednika trajno odmaknu od politike.

milisav68 milisav68 09:31 21.12.2012

Re: Kazne...

loader

Ima jedna lepota nad lepotama - Ako bi se sutradan, recimo, na svim medijima prikazali dokazi, na nivou sitno seckanih crevaca, da je precednik diplomu lažirao - najvećem delu biračkog tela to ne bi smetalo, kao što ni do sada nije. Jer da jeste smetalo, odnosno da je "javni kriterijum" drugačiji, i ove dosadašnje, zlonamerne glasine o diplomi, bile bi dovoljne da našeg precednika trajno odmaknu od politike.

Ma da, a tebi ne smeta što je sudija Ustavnog suda Milan Marković (brat Jelene Trivan i sin optuženog u aferi indeks Branislava Markovića), izabran bez dana staža kao sudija, kao i drugi brat Predrag, koji je sudija opštinskog suda u Kragujevcu (a obojica završili fakultet, kad im je otac bio dekan/profesor).

Inače, afera indeks se razvlači još od 2007. godine, i to zbog nekog glupog pandura iz Velike Plane, koji nije hteo da završi pravni fakultet preko veze, nego prijavio mito (budala), ali da ne idemo sad u sitna crevca...


freehand freehand 09:34 21.12.2012

Re: Kazne...

ali da ne idemo sad u sitna crevca...

Zašto ne bi?
Sa sve ocem i braćom Jelene Trivan, ako ima rašta?
milisav68 milisav68 09:42 21.12.2012

Re: Kazne...

freehand

Zašto ne bi?
Sa sve ocem i braćom Jelene Trivan, ako ima rašta?

Pa ne znam, jel ima?

Mislim, diplomi se u zube ne gleda (ili se gleda?).
dragan7557 dragan7557 09:52 21.12.2012

Re: Kazne...

milisav:
Inače, afera indeks se razvlači još od 2007. godine,

Jbt. milisave ti poc'o od praistorije, bre!

Danas smak sveta a ti o nekoj zastreloj aferici, sto ne ide, ne ide, bre.

Bilo pa proslo.

cerski
freehand freehand 09:54 21.12.2012

Re: Kazne...

milisav68
freehand

Zašto ne bi?
Sa sve ocem i braćom Jelene Trivan, ako ima rašta?

Pa ne znam, jel ima?

Mislim, diplomi se u zube ne gleda (ili se gleda?).

Ima nas koji gledamo. Ima nas i koji ne gledaju.
Daj ti to što imaš i znaš, pa koga ne interesuje nek se bavi smakom.
dragan7557 dragan7557 09:59 21.12.2012

Re: Kazne...

arianna:
ovo deluje kao surovo ismevanje svim sadašnjim i budućim žrtvama, olako gaženje preko njihovih života i podsticanje nasilja


Pa ko je radio nacrt nije ni cudo. E sad ako neki od predlagaca bude "nedajboze" zrtva silovanja , mozda i uvidi svoju gresku.
Danilo Nikolić, sudija kome je zastareo slučaj vladike Pahomija osumnjičenog za pedofiliju;
Novica Peković, nekadašnji sudija Vrhovnog suda u čijem obrazloženju za razrešenje je stajalo da je došao do stana lica u postupku;
Janko Lazarević, kome se pripisuju propusti u slučaju Ibarske magistrale


cerski
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:57 21.12.2012

Re: Kazne...

koje su to olakšavajuće okolnosti za silovanje

Nosila je mini suknju.
NNN NNN 15:33 21.12.2012

Re: Kazne...

dobrosavljevic_m
koje su to olakšavajuće okolnosti za silovanje
Nosila je mini suknju.



Edit:
+ ako se koristi i kondom, mislim, čemu zatvor uopšte, možda neka nanogvica
mikimedic mikimedic 15:47 21.12.2012

Re: Kazne...

oje su to olakšavajuće okolnosti za silovanje

Nosila je mini suknju.


nije nosila.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:40 21.12.2012

Re: Kazne...

ako se koristi i kondom, mislim, čemu zatvor uopšte

Dabome, zaštita od neželjene trudnoće, seksualno prenosivih bolesti i krivičnog gonjenja.
margos margos 17:11 20.12.2012

Mučno je ovo naše tancovanje...

Jedan napred, tri nazad.
Uspešno ubijaju svaku ideju o boljitku.
milivoje_bg milivoje_bg 20:52 20.12.2012

Re: Mučno je ovo naše tancovanje...

margos
Jedan napred, tri nazad.
Uspešno ubijaju svaku ideju o boljitku.

У праву си !
st.jepan st.jepan 17:11 20.12.2012

...

Nitkovluk u porastu!
Sve očaravajuće dosledno.
I sledstveno.
escherichije_colic escherichije_colic 17:31 20.12.2012

strano telo?

Pisci novog zakona navode i da se u još važećem KZ ne vide kriterijume na osnovu kojih su odabrana upravo ova krivična dela, a kod kojih je zabranjeno ublažavanje kazne. Obrazloženje u prilog tome da se može umanjiti kazna za sva ova dela - silovanje, obljubu, dilovanje, trgovinu ljudima - po tvorcima novog zakona je i u sledećem: “Teško da se u tom pogledu može povezati silovanje sa nedozvoljenim prelaskom granice”... Tako se na kraju obrazloženja navodi da je opšte usvojeno mišljenje da bi ukidanjem odredbe da nema ublažavanja kazne zapravo bilo uklonjeno jedno „strano telo” i anomalija iz zakonika.

Poslanik SNS advokat Vladimir Cvijan, komentarišući za „Blic“ Predlog izmena Krivičnog zakonika kaže da se “novim predlogom sudovima ostavlja da odluče o kazni”.

- Ubuduće će za pojedina krivična dela moći da se uzme olakšavajuća okolnost što do sada nije bio slučaj - potvrđuje Cvijan.

Na pretpostavku da će na taj način počinioci najmonstruoznijih dela, poput silovanja, moći da budu na slobodi, na primer, posle šest meseci zatvora, Cvijan kaže:

- Nije to baš tako. Ranije odredbe su bile neustavne. Ne postoji obaveza suda da bude vezan bilo kojom odredbom zakona. Kazna će biti u potpunosti prepuštena sudu. Ako je bivša vlast sebi dozvolila da se meša u rad suda, sadašnja to neće raditi - zaključuje Cvijan.

Novi krivični zakonik predviđa i uslovni otpust posle dve trećine odležane kazne. Ono što propise u Srbiji razlikuje u odnosu na ostala zakonodavstva je činjenica da se novim zakonom uslovni otpust predviđa kao - obaveza suda. U drugim državama, pa i EU, takođe postoji uslovni otpust posle dve trećine odležane kazne, ali samo kao mogućnost o kojoj sud može da odlučuje i nije u obavezi da i učini. Ovom odredbom ne samo što se ublažavaju kazne kriminalcima, već se nameće i zaključak da haški optuženici neće moći da služe kaznu u Srbiji. Pojedini haški osuđenici su izlazili iz zatvora pre odslužene kazne, ali to je bila odluka suda, a ne obaveza što će biti slučaj u Srbiji.


Pa tek sad će da bude "kreativnog tumačenja zakona" i oslobađanja najgoreg ljudskog ološa po raznim kriterijima (mito, politika isl) koji neće imati nikakve veze sa nezavisnim sudstvom? Ili se to samo meni čini
mikele9 mikele9 17:50 20.12.2012

Re: strano telo?

Pa tek sad će da bude "kreativnog tumačenja zakona" i oslobađanja najgoreg ljudskog ološa po raznim kriterijima (mito, politika isl) koji neće imati nikakve veze sa nezavisnim sudstvom? Ili se to samo meni čini

Samo ti se čini! Šljam je već na ulicama, samo će ga dopuniti, šljam u sudstvu je neopisiv, nezamisliv, vlada koja donosi ovakve zakone je dno kloake u kojoj živimo...izvini daleko je još do DNA!
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:52 20.12.2012

Re: strano telo?

Vlada Srbije, a na predlog Ministarstva pravde, predvidela ublažavanje kazne


Jos jedno (kretensko) usaglasavanje sa EU zakonima.

Juce osudise pedofila koji je silovao maloletnu rodjaku na radnu kaznu od 240 dana (u NL. na primer, a slicnih primera primene kz naveliko)

Samo nek kopiraju u Srbiji ovakve svinjarije, da cirkus bude potpun.

juniorr juniorr 18:08 20.12.2012

Re: strano telo?

šljam u sudstvu je neopisiv


a što nema nikakve veze s malovićkom?!

imam izvršnu, znači Pravosudnu i Izvršnu Presudu, koja čami na dnu neke fioke već pet godina. i brojem - 5 godina. izvršna a trune pet godina! pa tako još par stotina hiljada istih.istih.
pri tom, a da upotrebim vaš izraz Mikele, nezamisliva je pravna i svaka druga NEpismenost presuda. lopatom da su nabacivane, bile bi bolje.

mi g o d i n a m a imamo najgore moguće pravosudje i taj "trend" sada se nastavlja na još crnji način.
ovo s pedofilijom je da se sasvim smrzneš.

freehand freehand 18:36 20.12.2012

Re: strano telo?

NEpismenost

Katastrofa.
dragan7557 dragan7557 10:12 21.12.2012

Re: posto 1/3 kazne?

esch:
Pa tek sad će da bude "kreativnog tumačenja zakona" i oslobađanja najgoreg ljudskog ološa po raznim kriterijima (mito, politika isl) koji neće imati nikakve veze sa nezavisnim sudstvom? Ili se to samo meni čini

Mislis ovako kreativno:
"kolko kod vas kosta skracenje roka u prdekani"?
"Ma nije skupo bre, samo sto nije dzabe"!
" A ciji ti ono bese"?
"Aha, ma brateee osudicemo te na 6 godina, al ne brini cim platis izdrzaces samo cetiri, a ako platis malo vise, pa brateeee, delo moze i da zastari."

cerski
juniorr juniorr 17:40 22.12.2012

Re: strano telo?

Katastrofa.



da iskoristim što su mi vratili mogućnost komentarisanja : koji si ti namćor, nije normalno!
pazi, jezivo.
smiri se, čoveče. ako neko dodje na tvoj blog, pa budi pristojan tad, koliko - toliko!
61 replika išla na moj komentar, to zaslužuje hvala, a ne sitničavo i staračko merkanje slova..........ajjj, srećni ti praznici cico!



milisav68 milisav68 20:36 22.12.2012

Re: strano telo?

juniorr

61 replika išla na moj komentar, to zaslužuje hvala,


Ne laskaj sebi, to je posledica kombinacije sistema funkcionisanja bloga, i lenjošću komentatora (po neku put i neznanja).
freehand freehand 21:12 22.12.2012

Re: strano telo?

smiri se, čoveče. ako neko dodje na tvoj blog, pa budi pristojan tad, koliko - toliko!
61 replika išla na moj komentar, to zaslužuje hvala, a ne sitničavo i staračko merkanje slova..........

Ovaj... Nije problem što si ti nepismen/a; dok to drugima ne natakneš na nos. Onda postaje ozbiljno.
Srećni i tebi praznici.
juniorr juniorr 21:33 22.12.2012

Re: strano telo?

Ne laskaj sebi,


imam kolekciju priznanja, tako da mi do laskanja malo morgen. a i što se pa ti javljaš, Milisave?
to je bilo upućeno baksuzu..........
milisav68 milisav68 11:33 23.12.2012

Re: strano telo?

juniorr

imam kolekciju priznanja, tako da mi do laskanja malo morgen. a i što se pa ti javljaš, Milisave?
to je bilo upućeno baksuzu..........

Pa ja sam baksuz, večito smaram sa činjenicama.
tetkino tetkino 19:11 20.12.2012

A mi?

Jasno je šta oni hoće da urade, ali šta je sa nama koji se ne slažemo?

Što bi rekao Balašević - Krivi smo mi, koji smo ćutali...

Ajde mesto što pljuckamo ovde po blogu, da nas 100 000 izadje pred zgradu tog parlametna koji hoće ovo da usvoju, pa da vidimo da li smeju da urade tako nešto.

Ili je mnogo hladno ili nije baš mnogo važno ili i vi imate rođaku koju bi...

Ma lako ću ja za njih, nego sve mi je teže sebe da pogledam u ogledalo. A vi gospodo, kako vama ide taj jutarnji ritual?

docsumann docsumann 19:46 20.12.2012

Re: A mi?

Ma lako ću ja za njih, nego sve mi je teže sebe da pogledam u ogledalo. A vi gospodo, kako vama ide taj jutarnji ritual?


ja pred ogledalom žmurim.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:55 20.12.2012

nejasno

može li neko od silnih pravnika na blogu da objasni o čemu se ovde radi, tekst mi je pomalo nejasan a i inače nisam baš sklon tome da verujem Blicu.

elem ovo:

Novi krivični zakonik predviđa i uslovni otpust posle dve trećine odležane kazne. Ono što propise u Srbiji razlikuje u odnosu na ostala zakonodavstva je činjenica da se novim zakonom uslovni otpust predviđa kao - obaveza suda. U drugim državama, pa i EU, takođe postoji uslovni otpust posle dve trećine odležane kazne, ali samo kao mogućnost o kojoj sud može da odlučuje i nije u obavezi da i učini. Ovom odredbom ne samo što se ublažavaju kazne kriminalcima, već se nameće i zaključak da haški optuženici neće moći da služe kaznu u Srbiji. Pojedini haški osuđenici su izlazili iz zatvora pre odslužene kazne, ali to je bila odluka suda, a ne obaveza što će biti slučaj u Srbiji.


Malo mi je neverovatno da će sud biti obavezan da pusti nekog posle 2/3 odslužene kazne, po ovome što je napisano ispada tako ili ja ne umem da čitam. Mislim, zašto ga onda odmah ne osuditi na manju kaznu.

Drugo, ovo oko ublažavanja kazni. Koliko shvatam nisu kazne ublažene, već je odredba da za neka dela ne može biti ublažena kazna ako se pronađu "olakšavajuće okolnosti" proglašena neustavnom.
Da li je istina da je neustavna? Ako je neustavna, zašto?

Sad, ni meni nije jasno koje mogu biti olakšavajuče okolnosti prilikom silovanja, obljube nad nemoćnim licem, obljube nad detetom.
Ali to onda znači da će sudija retko (ja se nadam nikad) pribeći ublažavanju kazne prilikom izricanju presude za ta dela.
tetkino tetkino 20:11 20.12.2012

Re: nejasno

Najčešća kazna koja se izriče za silovanje je uslovna.
Nju sleduje kazna zatvora do 2 godine.
Za pedofiliju, obljubu nad nemoćnim licem i naročito silovanjem, izriču se često kazne ispod zakonskog minimuma.

Počinioci ovih zločina su višestruki povratnici. Njihovi zločini postaju samo teži svakog sledećeg puta. Naročito pedofili.
I umesto da pišemo zakon koji će sprečiti počinioca da ikad ponovi zlodelo, mi ga kažnjavamo ukorom sa pravom pomilovanja.

A obraz, obraz nam ko đon.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:15 20.12.2012

Re: nejasno

ma ok, slažem se da bi za ta dela kaznena politika trebalo da bude strožija.
ali to nije odgovor na moja pitanja.
niccolo niccolo 20:35 20.12.2012

Re: nejasno

može li neko od silnih pravnika na blogu da objasni o čemu se ovde radi

U pitanju je član 46 koji trenutno kaže ovako:

Осуђеног који је издржао две трећине казне затвора суд може условно отпустити са издржавања казне, ако се у току издржавања казне тако поправио да се може са основом очекивати да ће се на слободи добро владати, а нарочито да до истека времена за које је изречена казна не учини ново кривично дело. При оцени да ли ће се осуђени условно отпустити узеће се у обзир његово владање за време издржавања казне, извршавање радних обавеза, с обзиром на његову радну способност, као и друге околности које показују да је постигнута сврха кажњавања. Не може се условно отпустити осуђени који је покушао бекство или је побегао из завода за извршење казне затвора у току издржавања казне.

A sada se predlaže da se to izmeni da glasi ovako:

Осуђеног који је издржао две трећине казне затвора суд ће условно отпустити са издржавања казне, ако се у току издржавања казне тако поправио да се може са основом очекивати да ће се на слободи добро владати, а нарочито да до истека времена за које је изречена казна не учини ново кривично дело. При оцени да ли ће се осуђени условно отпустити узеће се у обзир његово владање за време издржавања казне, извршавање радних обавеза, с обзиром на његову радну способност, као и друге околности које показују да је у односу на њега постигнута сврха кажњавања. Не може се условно отпустити осуђени који је покушао бекство или је побегао из завода за извршење казне затвора у току издржавања казне.

Kao što se vidi, jedina razlika je u ovome "može" odnosno "će". Drugim rečima, i do sada i od sada će uslov biti da se ovaj popravio blablabla...ali je razlika u tome što je za sud do sada samo bila mogućnost da ga pusti (znači može teoretski da se sedi da sud utvrdi da se ovaj popravio ali ipak odluči da ga ne pusti - iskreno ne znam ni za jedan primer da se nekada ovo dogodilo, da utvrdi da se zatvorenik popravio a da ga ne pusti), a sada čim utvrdi da se popravio mora da ga pusti.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:50 20.12.2012

Re: nejasno

hvala niccolo, to je ipak malo drugačije od onog kako je prikazano u Blicu. dakle sud će biti u obavezi da otpusti ako se konstatuje da se zatvorenik popravio tako da se očekuje da će se na slobodi dobro vladati.

sad ako bi neko još mogao da da objašnjenje u vezi ovog ublažavanja kazni. odnosno u vezi ustavnovnosti/neustavnosti te odredbe .

Bojan Budimac Bojan Budimac 20:52 20.12.2012

Re: nejasno

niccolo

OK, to je sada jasno, hvala, ali ostala su još dva vrapčeva pitanja, a odgovori i mene zanimaju.

vrabac
Koliko shvatam nisu kazne ublažene, već je odredba da za neka dela ne može biti ublažena kazna ako se pronađu "olakšavajuće okolnosti" proglašena neustavnom.
Da li je istina da je neustavna? Ako je neustavna, zašto?
freehand freehand 21:07 20.12.2012

Re: nejasno

Kao što se vidi, jedina razlika je u ovome "može" odnosno "će". Drugim rečima, i do sada i od sada će uslov biti da se ovaj popravio blablabla...ali je razlika u tome što je za sud do sada samo bila mogućnost da ga pusti (znači može teoretski da se sedi da sud utvrdi da se ovaj popravio ali ipak odluči da ga ne pusti - iskreno ne znam ni za jedan primer da se nekada ovo dogodilo, da utvrdi da se zatvorenik popravio a da ga ne pusti), a sada čim utvrdi da se popravio mora da ga pusti.


Ček, ček, Nikolo... A ovo:
U sadašnjem, još važećem KZ, nije bilo moguće ublažavanje kazne za ova dela. Otmičari, silovatelji, trgovci ljudima i dileri nisu mogli da robijaju kraće od zakonski propisanih godina.

Ovde ne piše da su opcije može ili će, nego da za nabrojena krivična dela do sada nema ublažavanja kao mogućnosti?
niccolo niccolo 21:10 20.12.2012

Re: nejasno

Čekajte deco, polako, nisam čitao Blic. Sad ću da pogledam o čemu se radi pa pišem komentar...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:13 20.12.2012

Re: nejasno

freehand

Ovde ne piše da su opcije može ili će, nego da za nabrojena krivična dela do sada nema ublažavanja kao mogućnosti?


čekaj bre kume, to je onaj deo na koji još nije odgovoreno

niccolo se do sada samo izjasnio o puštanju posle 2/3 odslužene kazne.

EDIT:

dakle, mene konkretno zanima komentar na ovo:

U obrazloženju ove izmene piše da je zakonikom, kojim nije bilo moguće ublažavanje kazne za ova krivična dela, zapravo derogiran institut ublažavanja kazne te da je to u suprotnosti sa odredbama opšteg dela Krivičnog zakonika.


i ovo:

- Nije to baš tako. Ranije odredbe su bile neustavne. Ne postoji obaveza suda da bude vezan bilo kojom odredbom zakona. Kazna će biti u potpunosti prepuštena sudu. Ako je bivša vlast sebi dozvolila da se meša u rad suda, sadašnja to neće raditi - zaključuje Cvijan.
freehand freehand 21:18 20.12.2012

Re: nejasno

niccolo se do sada samo izjasnio o puštanju posle 2/3 odslužene kazne.

Do ove izmene za navedena krivična dela nema 2/3. Niks dobro vladanje, niks značka primernog robijaša.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:33 20.12.2012

Re: nejasno

да се може са основом очекивати да ће се на слободи добро владати


mislim da je ovo dovoljno da pokrije pedofile i slične.
margos margos 21:35 20.12.2012

Re: nejasno

niks značka primernog robijaša.

Baš me zanima kako se popravlja povratnik silovatelj?

Npr: Neću, čiko, opet, časna reč.
docsumann docsumann 21:39 20.12.2012

Re: nejasno

Baš me zanima kako se popravlja povratnik silovatelj?


iNJekcijom
freehand freehand 21:42 20.12.2012

Re: nejasno

margos
niks značka primernog robijaša.

Baš me zanima kako se popravlja povratnik silovatelj?

Npr: Neću, čiko, opet, časna reč.

Ne znam kumo, ali meni ovo liči na jedan niz, od amnestije sa Urošem koji je dočekao pravdu (jebo mMiladina, to je politička priča, svakako) preko ovoga, a nek se spremi, nek se spremi... Legija?
niccolo niccolo 21:45 20.12.2012

Re: nejasno

Da vidimo, znači vest kaže ovako:

Otmica, silovanje, obljuba nad nemoćnim licem, obljuba nad detetom, nedozvoljeni prelazak granice i krijumčarenje ljudi, trgovina ljudima, neovlašćeno držanje, proizvodnja i stavljanje u promet opojnih sredstava su krivična dela za koja je Vlada Srbije, a na predlog Ministarstva pravde, predvidela ublažavanje kazne."

Od svih ovih dela (usput, neovlašćeno držanje, proizvodnja i stavljanje i promet opojnih sredstava su dva odvojena krivična dela, jedno je držanje, a drugo proizvodnja i stavljanje u promet) direktno se menja samo jedan stav trgovine ljudima, koji se u stvari pooštrava.
Međutim, u članu 57, koji govori o tome koliko se može ublažiti kazna se briše stav koji je ranije zabranjivao ublažavanje kazne za dela:
Изузетно од става 1. овог члана, не може се ублажити казна за кривична дела из чл. 134. ст 2. и 3 (otmica, ali ne osnovni oblik, nego dva teža), 178 (silovanje), 179 (obljuba nad nemoćnim licem), 180 (obljuba sa detetom), 214. ст. 2. и 3 (iznuda), 246. ст. 1. и 3 (neovlašćena proizvodnja i stavljanje u promet opojnih droga, ali ne za mak ili psihoaktivne konoplje), 350. ст. 3. и 4. (nedozvoljen prelaz državne granice i krijumčarenje ljudi, ali opet ne dva lakša oblika, nego dva teža) и 388. (trgovina ljudima) овог законика.

Tako da da, uglavnom je vest tačna, propustili su iznudu i nije precizirano za otmicu, droge i krijumčarenje da je za određene oblike moglo i sada...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:45 20.12.2012

Re: nejasno

docsumann
Baš me zanima kako se popravlja povratnik silovatelj?


iNJekcijom


ja sam na primer od onih koji smatraju da je to sasvim ok metoda u slučaju povratnika silovatelja ili pedofila.

međutim mi ovde ne pričamo o tome, odnosno ja nisam pokrenuo ove komentare zbog toga.
docsumann docsumann 21:50 20.12.2012

Re: nejasno

ma jasno, pratim ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:51 20.12.2012

Re: nejasno

dakle, mene konkretno zanima komentar na ovo:


U obrazloženju ove izmene piše da je zakonikom, kojim nije bilo moguće ublažavanje kazne za ova krivična dela, zapravo derogiran institut ublažavanja kazne te da je to u suprotnosti sa odredbama opšteg dela Krivičnog zakonika.


Evo kakvo ja obrazlozenje nadjoh,

Ова одредба је у супротности са одредбама општег
дела Кривичног законика које предвиђају могућност ублажавања казне у
одређеним случајевима (покушај, помагање итд), па се у пракси јавила дилема
да ли предност има одредба члана 57. став 2. Кривичног законика или одредбе
које предвиђају тзв. законско ублажавање казне
када је реч о кривичним
делима обухваћеним овом забраном. Осим тога, не види се критеријум на
основу којих су одабрана кривична дела код којих је забрањено ублажавање
казне.
Тешко да се у том погледу може повезати силовање са недозвољеним
преласком границе, а свакако, још мање се може наћи објашњење зашто је
законодавац 2009. године забранио ублажавање казне за тежи облик кривичног
дела неовлашћене производње и стављања у промет опојних дрога када је
дело учињено од стране групе (став 3), а није за најтежи када је дело учињено
од стране организоване криминалне групе (став 4).


Deluje prilicno razumno objasnjenje, posmatrajuci iskljucivo formalnu stranu problema.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:51 20.12.2012

Re: nejasno

niccolo


Ma ok, to je jasno da će sada moći da se ublaži kazna, mene zanima obrazloženje zbog kojeg to rade. Da li je ok ili samo lupaju gluposti?
niccolo niccolo 22:10 20.12.2012

Re: nejasno

Da li je ok ili samo lupaju gluposti?

Pa sad, jebiga...možeš da uzmeš i jednu i drugu stranu. S jedne, nije cool da ograničavaš pravo sudu da ublažuje kaznu, ali s druge jeste cool da neka dela praktično "proglasiš" naročito opasnim i na taj način što ćeš da zabraniš da se za njih ublažava kazna.

Ako pogledaš koja su to dela sada trenutno, to jesu veoma ozbiljna dela, imaš praktično tri silovanja, otmicu, iznudu, krijumčarenje i trgovinu ljudima i proizvodnju i prodaju droge (ali nisam siguran koliko je dosledno izvršen izbor tih dela. U tom smislu jesu u pravu na primer za ovo zašto je bilo predviđeno za stav 3 a nije za stav 4 - iz Hučijevog komentara).

Opet, po meni nisu u pravu za probleme u praksi tj. ako je postojao problem u praksi bolje da su vratili sudije na prvu godinu pravnog fakulteta da ih podsete pravila o tumačenju. Po meni je tu veoma jasno, generalno se za pokušaj blablabla može ublažiti kazna, osim kada se radi o tih nekoliko dela kada ne može da se ublaži. I odredbe o pokušaju blablabla i odredbe o ublažavanju kazne su u opštem delu Krivičnog zakonika, tako da ni taj argument ne stoji + ne postoji ni tzv. zakonsko ublažavanje kazne u smislu u kojem pokušavaju da ga prikažu - sud nije obavezan da izrekne ublaženu kaznu u određenim slučajevima, već samo ima tu mogućnost u onim slučajevima u kojima je to propisano zakonom (a ima tu mogućnosti i po svojoj oceni kad postoje naročito olakavajuće okolnosti blablabla)
niccolo niccolo 22:17 20.12.2012

Re: nejasno

Hm, izgleda da je ministarstvo priznalo da je prenaglilo

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/359029/Prihvacen-amandman-opozicije-kojim-se-sprecava-ublazavanje-kazne-za-silovanja-i-pedofiliju
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:22 20.12.2012

Re: nejasno

niccolo
Hm, izgleda da je ministarstvo priznalo da je prenaglilo

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/359029/Prihvacen-amandman-opozicije-kojim-se-sprecava-ublazavanje-kazne-za-silovanja-i-pedofiliju


Odlično, to je upravo rasplet koji sam priželjkivao!

Hvala, Niccolo na trudu i objašnjenjima.
(sad bih stavio onog smajlija sa cvetićem, al mi nekako gej )
ElectricDreams ElectricDreams 22:26 20.12.2012

Re: nejasno

sad bih stavio onog smajlija sa cvetićem, al mi nekako gej


Gej je OK!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:27 20.12.2012

Re: nejasno

ElectricDreams
sad bih stavio onog smajlija sa cvetićem, al mi nekako gej


Gej je OK!


ok,ok...

margos margos 22:35 20.12.2012

Re: nejasno

Hvala, Nik i od mene!

Znači (mi) kad nam prepričaš da bude razumljivo. Tvoje tumačenje imam strpljenja da čitam, a sopstveni razrez poreza nosim knjigovođi - neće duša da se time zamara.
bozanabg bozanabg 22:36 20.12.2012

Re: nejasno

Mešaju babe i žabe, kao i obično... Kao, po EU standardima nam pretrpani zatvori, pa oslobađaj i po babu i po stričevima... Koliko god ima trenutno loših zakonskih rešenja, toliko uvek loši mogu postati gori.

Sudstvo nam je do te mere nisko palo, da kad naletim na nekog ko dobro radi svoj posao, dođe mi da ga izljubim...

Jedan ilustrativan primer, u pola suđenja upadaju likovi i prodaju koješta...
freehand freehand 22:40 20.12.2012

Re: nejasno

ElectricDreams
sad bih stavio onog smajlija sa cvetićem, al mi nekako gej


Gej je OK!

B'ate, sad su počeli ovi Džeremajini klonovi da tumaraju okolo...
niccolo niccolo 22:49 20.12.2012

Re: nejasno

margos
Hvala, Nik i od mene!

Znači (mi) kad nam prepričaš da bude razumljivo. Tvoje tumačenje imam strpljenja da čitam, a sopstveni razrez poreza nosim knjigovođi - neće duša da se time zamara.

'Aj kad smo već krenuli s ovim gej smajlijima...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:51 20.12.2012

Re: nejasno

freehand
ElectricDreams
sad bih stavio onog smajlija sa cvetićem, al mi nekako gej


Gej je OK!

B'ate, sad su počeli ovi Džeremajini klonovi da tumaraju okolo...



dragan7557 dragan7557 10:22 21.12.2012

Re: nejasno, moz biti al ne mora!

Осуђеног који је издржао две трећине казне затвора суд може условно отпустити са издржавања казне,

Осуђеног који је издржао две трећине казне затвора суд ће условно отпустити са издржавања казне

Kad stigne kod pismenih novinara onda je izdrzavanje kazne:
Novi krivični zakonik predviđa i uslovni otpust posle dve trećine odležane kazne.

Novojezicina bre!

I onda trebaju advokati da prevedu na obicnu jezicinu?! Da objasne razljiku izmedju izdrzavanja i lezanja, ili moze i ce! bre.

vrabac_u_steni 20:50 20.12.2012
Re: nejasno
hvala niccolo, to je ipak malo drugačije od onog kako je prikazano u Blicu.


cerski
dragan7557 dragan7557 10:26 21.12.2012

Re: nejasno

bozanabg:
Jedan ilustrativan primer, u pola suđenja upadaju likovi i prodaju koješta...

Pa sta bi ti? Slobono trziste bre, pravdu prodaje sud a robu ostali trgovci, i kvit!

Ako se zalazes da sudije prodaju robu a trgovci pravdu, e to nece moci.

cerski
blue92 blue92 20:12 20.12.2012

vlada ko vlada - proserava se


i ne samo Vlada nego i svi iz tog miljea:
Skupštine, poslanici, odbori, pododbori, šiomigaDjurE ("e", zbog množine)

proseravaju se d i r e k t po našim glavama na razne načine, a ove sramote sa raznoraznim zakonskim aktima (jbt, kad čujem reč ODBOR, atavistički se nakostrešim, instiktivno osećam OPASNOST) su upravo TO.

već neko vreme se, jer smatram to vitalno važnim, kačim oko rada jednog odbora koji je doneo ZAKON O GMO, a tamo zakonski ušuškano da može 0,1% - što Kostićima i Monsantima daje više nego dovoljno prostora da UDJU i da vršljaju.. naravno, SVE po zakonu.
Da podsetim OPET, i Hitler je sve radio po zakonu, pa cak i Kristalnu Noc : "Sve se to dešavalo uz saglasnost nacističkih vlasti i kao posledica zakona koji su doneti par godina ranije"

kaže "naša" (q naša, ona je samo svoja predstavnica, jer mene svakako ne predstavlja, kao ni bilo koga od nas) poslanica kako je odbor zakazao novo Slušanje u februaru, pa će verovatno opet da se sastanu na leto, pa ćemo možda čuti a možda i nećemo da smo "usvojili" novi zakon, tojest prepisali:

FARMERSKI zakon Senata SAD-a "S-510"
koji je tamo usvojen u junu 2010
dakle:

Pod pretnjom krivicnog zakona zabranjeno je uzgajati, deliti, razmenjivati ili prodavati proizvode izrasle u bašti.
Taj zakon takodje propisuje američkim farmerima koje biljke, u kojoj količini i kako uzgajati.
Ovaj zakon je objavljen pod nazivom "Akt kontrole za bezbednost uzgajane hrane".
Vlasnik privatne bašte može upasti u probleme i postati prestupnik zbog uzgajanja običnog paradajza.

dakle, ja bih tog Vladu i sve njegove poslala na zimski raspust i mogu da ostanu sto se mene tiče zauvek, pošto im je ionako svaki korak UNAZAD.
nijedan, i brojem: NIJEDAN akt zakon uredba koji su doneli, i ovi i prošli, nisu doneli neki opipljiv BOLJITAK ikome osim njihovim sebičnim g.


pa bi se onda znao starostavni red.
paradajz u bašti, pčela na nezagadjenom cvetu, a silovatelji/zločinci&Co u zatvoru ili na raspustu sa Vladom

i a u q više


pedjalon pedjalon 20:46 20.12.2012

Re: vlada ko vlada - proserava se

Već je u q.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:30 20.12.2012

Ima još

Nije problematičan samo ovaj zakon, koji te tema posta....

Menja se i onaj po kome je Mišković optužen, ili će biti optužen...Pa to više neće biti, valjda, krivično delo.

Pa se menja onaj koji reguliše vlasništvo zemljišta za veleposednike tj tajkune...

Meni, kao laiku izgleda kao da neko prerevnosnom Vučiću baca klipove u točkove i da ispod površine bukti jedan ozbiljan sukob u vlasti...

expolicajac expolicajac 21:35 20.12.2012

Re: Ima još

Meni, kao laiku izgleda kao da neko prerevnosnom Vučiću baca klipove u točkove i da ispod površine bukti jedan ozbiljan sukob u vlasti...

niccolo niccolo 21:48 20.12.2012

Re: Ima još

Menja se i onaj po kome je Mišković optužen, ili će biti optužen...Pa to više neće biti, valjda, krivično delo.

Istini za volju, taj deo se menja jer EU insistira da se menja jer ne postoji nigde u normalnim državama (tako je vašem Homenu Švajcarska uvalila karu za Stanka Subotića jer ste ga jurili za isto delo), tako da je to predviđeno kao izmena još u verziji izmena krivičnog zakonika koje je Homenovo ministarstvo pravde bilo slalo u Skupštinu, a koje nisu došle na red zbog izbora.
freehand freehand 21:50 20.12.2012

Re: Ima još

Nebojsa Krstic
Nije problematičan samo ovaj zakon, koji te tema posta....

Menja se i onaj po kome je Mišković optužen, ili će biti optužen...Pa to više neće biti, valjda, krivično delo.

Pa se menja onaj koji reguliše vlasništvo zemljišta za veleposednike tj tajkune...

Meni, kao laiku izgleda kao da neko prerevnosnom Vučiću baca klipove u točkove i da ispod površine bukti jedan ozbiljan sukob u vlasti...


Pa ne bih rekao. Da tri ministra iz njegove stranke od kojih jedan resorni tom brzinom reaguju da bi spašavali Miškovića malo izlazi iz okvira vervatnog.
Ali ova Ilićeva priča sa konverzijom zemljišta apsolutno liči na isplatu ranijih kredita dobrim ljudima i kapitalizaciju trenutka.
Kratak je život, treba koristiti prilike.
reanimator reanimator 22:53 20.12.2012

Re: Ima još

Kratak je život, treba koristiti prilike.

Egzekli!
100
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:02 20.12.2012

Re: Ima još

Pa ne bih rekao. Da tri ministra iz njegove stranke od kojih jedan resorni tom brzinom reaguju da bi spašavali Miškovića malo izlazi iz okvira vervatnog.

Ja, recimo, ne bih rekao da svi oni s istim entuzijazmom vode rat s Miškovićem.
freehand freehand 23:05 20.12.2012

Re: Ima još

Nebojsa Krstic
Pa ne bih rekao. Da tri ministra iz njegove stranke od kojih jedan resorni tom brzinom reaguju da bi spašavali Miškovića malo izlazi iz okvira vervatnog.

Ja, recimo, ne bih rekao da svi oni s istim entuzijazmom vode rat s Miškovićem.

Pa malo je hrabro iz toga izvlačiti zaključke o komplotu takvih razmera, zar ne misliš?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:17 20.12.2012

Re: Ima još

Pa malo je hrabro iz toga izvlačiti zaključke o komplotu takvih razmera, zar ne misliš?

Nekad se "komplot" desi nečijom voljom, još češće spletom "okolnosti".
freehand freehand 23:26 20.12.2012

Re: Ima još

Nebojsa Krstic
Pa malo je hrabro iz toga izvlačiti zaključke o komplotu takvih razmera, zar ne misliš?

Nekad se "komplot" desi nečijom voljom, još češće spletom "okolnosti".

Pa ako bismo, na primer, zanli kako je komplot sa istim zadatkom, funkcionisao u prethodnoj iteraciji, možda bi nam lakše bilo da skapiramo ovaj?
dragan7557 dragan7557 10:42 21.12.2012

Re: Ima još

Nebojsa Krstic
Pa ne bih rekao. Da tri ministra iz njegove stranke od kojih jedan resorni tom brzinom reaguju da bi spašavali Miškovića malo izlazi iz okvira vervatnog.

Ja, recimo, ne bih rekao da svi oni s istim entuzijazmom vode rat s Miškovićem.

Vidis Krsticu, to je ono sto ni vlast ni narod u Srbiji ne razume.

Nemacku iz dana u dan potresaju korupcionaske mega afere Porsche, Deutsche Bank ali niko od politicara ne trpa svoju nosinu u to, jer je to posao Tuzilastva.

U Srbiji svi politikanti svoju nosinu trpaju u tudji posao, a gde mnogo otaca, deca kilava.

U aferi:
Inače, afera indeks se razvlači još od 2007. godine, i to zbog nekog glupog pandura iz Velike Plane, koji nije hteo da završi pravni fakultet preko veze, nego prijavio mito (budala), ali da ne idemo sad u sitna crevca...

presude ni od korova a narod, Vlast i sud vec zaboravili i da se desila.

Kolubara i dalje stoji na istom mestu gde je i bila, predmeti o kriminalu u Kolubari u istom sudu gde su i bili i sve tako.

Ovaj menntalitet gradjana i vlasti koja obecava sve pa i
€ 100.000.000.000 ako ja dodjem na vlast(T. Nikolic), ili ce biti promenjen ili Srbija nikada nece postati drzava, a posto sledi bankrot ostaje da se nadamo da ce potrazioci kad preuzmu feud organizovati nesto bolje, mada imam ozbiljne osnove da u to sumnjam.

cerski
Unfuckable Unfuckable 14:34 21.12.2012

Re: Ima još

kako je komplot sa istim zadatkom, funkcionisao u prethodnoj iteraciji

ne kaže se komplot nego Slobodan Milosavljević, aj da otklonimo skepsu
freehand freehand 14:40 21.12.2012

Re: Ima još

Unfuckable
kako je komplot sa istim zadatkom, funkcionisao u prethodnoj iteraciji

ne kaže se komplot nego Slobodan Milosavljević, aj da otklonimo skepsu

Pa teško da je samo on, i da je samo njegov poslodavac pakovao politiku.
Unfuckable Unfuckable 14:44 21.12.2012

Re: Ima još

slušaj, to su neki viši nivoi percepcije, mislim stvarno ne kapiram kako mi je on prvi pao na pamet?
savamala savamala 21:58 20.12.2012

Мир на земљи

Мислим да се беспотребно нервирате. Колико знам, Борис је јуче са Бан Ким Муном све договорио. Коначно, и нама ће да сване.
arianna arianna 22:01 20.12.2012

Re: Мир на земљи

Коначно, и нама ће да сване.



>>>kažu svaki sumrak ima svoje svitanje :)))
freehand freehand 22:02 20.12.2012

Re: Мир на земљи

savamala
Мислим да се беспотребно нервирате. Колико знам, Борис је јуче са Бан Ким Муном све договорио. Коначно, и нама ће да сване.

Slušaj... Zašto se ne čudim da će DSS-u da svane kad se celom svetu smrkne?
savamala savamala 22:14 20.12.2012

Re: Мир на земљи

Zašto se ne čudim da će DSS-u da svane kad se celom svetu smrkne!



Шта да ти радим, слабо се ти сналазиш у овом суровом свету. Овде отвараш блог о проблему који је ДСС, у виду мале Милице, већ завршио у скупштини.
А, шта кажеш на Бокијев сусрет са Баном?
maksa83 maksa83 22:18 20.12.2012

Re: Мир на земљи

А, шта кажеш на Бокијев сусрет са Баном?

Nisi mene pitao, ali meni zvuči kao da Boki okuplja družinu da nađu Prsten.
savamala savamala 22:24 20.12.2012

Re: Мир на земљи

meni zvuči kao da Boki okuplja družinu da nađu Prsten.


Где ли намеравају да га траже? Можда би Панчево било изгледна локација.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:31 20.12.2012

Re: Мир на земљи

maksa83
А, шта кажеш на Бокијев сусрет са Баном?

Nisi mene pitao, ali meni zvuči kao da Boki okuplja družinu da nađu Prsten.


A naš Gandalf ubrzano, za blog, prevodi još jednu poemu dubljeg značenja.

Ne znam, Makso, sjebali smo se, izgleda. Pravićemo mi Tadića od blata (kravlje balege, bumbara, Teslinih dildoa, svejedno). Nije trebalo onoj Srbijanki da verujem na reč kad nam je rekla "nezaokružuj!".

Nego, kod vas bi tu trebalo da je već počeo smak sveta. Pa kako vam se čini?


freehand freehand 22:35 20.12.2012

Re: Мир на земљи

Nego, kod vas bi tu trebalo da je već počeo smak sveta. Pa kako vam se čini?

Silovateljima i pedofilima obećavajuće.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana