Eksperimenti u blogovanju

REZIGNACIJA PRED PRAZNIM LISTOM BELE HARTIJE

razmisljam RSS / 23.12.2012. u 21:14

 

     I tako...

 

 

 

 



Komentari (264)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 00:33 26.12.2012

Re: .

занимљиво штиво

nađe se u gomili; kao i tvoje priče,samo kopaj duboko:)))



Hansel Hansel 01:25 26.12.2012

Re: .

А ти знаш зашто. Збиља лепо од тебе, витезе Којо.

Не знам. Зашто? (Мислим, можда се мени нешто подразумева, а ти ми захваљујеш, тј. шаљеш цвеће... којим ти узвраћам, овог пута само вербално. )

because the protocol (ttp) isn't associated with any program.

Хаха, приликом копирања је нестало прво слово у http, отуд грешка! Исправићу сада горе...

А за оно "навлачење"... сасвим је адекватна она: "Тешко жабу у воду натерати".
razmisljam razmisljam 02:22 26.12.2012

Re: .

stefan.hauzer
занимљиво штиво

nađe se u gomili; kao i tvoje priče,samo kopaj duboko:)))


Е, ово ти није требало. Сад сам у дилеми да ли да се постидим или да се уобразим. Бојим се да ми размишљање о томе и доношење одлуке неће дати да ноћас заспим.
У препеву на књижевни српски језик: хвала!

А стварно мислим да је занимљиво и узбудљиво прекопавање по архивама. Надам се само да имаш довољно материјала, с обзиром на турбулентну историју овог поднебља у коме су писани трагови пречесто уништавани на најразличитије начине.

У међувремену је пала ноћ. ( линкчић )


razmisljam razmisljam 02:34 26.12.2012

Re: .

Hansel

Не знам. Зашто? (Мислим, можда се мени нешто подразумева, а ти ми захваљујеш, тј. шаљеш цвеће... којим ти узвраћам, овог пута само вербално. )


Добро...
Пустићу те да мало уживаш у сопственој ,,наивности''. Видим да ти прија.

Схватам ја да се теби подразумева да притрчиш у помоћ ( што је надасве лепо са твоје стране ), али, исто тако се подразумева да ја теби на томе захвалим, зар не?

( Хвала на вербалном цветићу. )

Хаха, приликом копирања је нестало прво слово у http, отуд грешка! Исправићу сада горе...


Ала си га оправио, свака ти част. ( линкчић )

А за оно "навлачење"... сасвим је адекватна она: "Тешко жабу у воду натерати".


Тако је мени увек говорила моја мама.
reanimator reanimator 09:22 26.12.2012

Re: .

Е, ово ти није требало. Сад сам у дилеми да ли да се постидим или да се уобразим. Бојим се да ми размишљање о томе и доношење одлуке неће дати да ноћас заспим.

Hansel Hansel 10:54 26.12.2012

Re: .

Добро...
Пустићу те да мало уживаш у сопственој ,,наивности''. Видим да ти прија.

Јес', вала, кад бих могао да променим овај ник, тако успут и необавезно изабран, променио бих га у "Наиван".
исто тако се подразумева да ја теби на томе захвалим, зар не?
Наравно, само стварно није имало на чему...

За крај, још мало правописне/језичке гимнастике -- мислим да би било довољно "линчић" или "линкић"... а и, да не пишем то доле, да ли смо сигурни да је "Итаки" а не "Итаци"?
razmisljam razmisljam 13:50 26.12.2012

Re: .

reanimator


Трепни.
razmisljam razmisljam 13:59 26.12.2012

Re: .

Hansel

За крај, још мало правописне/језичке гимнастике -- мислим да би било довољно "линчић" или "линкић"...


А, то?
Линкчић подведи под моје личне песничке слободе. То је само зато да се мање нервирам кад сваки пут морам посебно да нагласим да је у питању линк ( а знамо захваљујући коме ). Деминутив, па још написан сасвим како не треба - шта ћеш лепше?

а и, да не пишем то доле, да ли смо сигурни да је "Итаки" а не "Итаци"?


Јесмо: Итаки - сиртаки - сувлаки - Караискаки ( Поздрав Звездашима дугог памћења ).
Све ти је то Грчка.
dragoljub92 dragoljub92 15:33 24.12.2012

0

artija nas je održala ,njojzi fala
JJ Beba JJ Beba 15:44 24.12.2012

Re: 0

dragoljub92
artija nas je održala ,njojzi fala

fakat
razmisljam razmisljam 17:16 24.12.2012

Re: 0

JJ Beba
dragoljub92
artija nas je održala ,njojzi fala

fakat


Само кад није овакав - мислим, тоалет-папир ( Мада, примећујем да неки и такав воле да употребе с времена на време. ):


zilikaka zilikaka 19:33 24.12.2012

Re: 0

Само кад није овакав - мислим, тоалет-папир ( Мада, примећујем да неки и такав воле да употребе с времена на време. ):


pa, sad, ukusi su razni

razmisljam razmisljam 19:39 24.12.2012

Re: 0

zilikaka

pa, sad, ukusi su razni




Ти волиш финији рад?

EDIT: шифра кечига
zilikaka zilikaka 20:49 24.12.2012

Re: 0

Ти волиш финији рад?

EDIT: шифра кечига



Nišjatbnerzumm
razmisljam razmisljam 20:52 24.12.2012

Re: 0

zilikaka
Ти волиш финији рад?

EDIT: шифра кечига



Nišjatbnerzumm


Ма, пусти, и боље.
Покушавам да инсинуирам, али ми баш не полази за руком.
Kazezoze Kazezoze 15:49 24.12.2012

naslov:

"REZIGNACIJA PRED PRAZNIM LISTOM BELE HARTIJE"
aludira na pisca koji je dostigao stvaralačku nirvanu.

e, sad, ako pogledam u nik autora ove nirvane, ulećemo u problem apsurdnosti samog nika "razmišljam", jer nirvana je stanje potpune odsutnosti misli.

al', sve u svemu, tekst je dobar.
tako...
cassiopeia cassiopeia 16:02 24.12.2012

Re: naslov:

Kazezoze
jer nirvana je stanje potpune odsutnosti misli.


Jao ne staj mi na muku. Meditiram svakodnevno po 15-ak minuta i čudo jedno kako me misli saleću. Taman pomislim evo ne mislim :)))) i tu se zapetljam u svoje misli k'o u kučine. Uporna sam ja, doakaću im :)
Hansel Hansel 16:15 24.12.2012

Re: naslov:

Uporna sam ja, doakaću im :)

Ма, опуштено...
Kazezoze Kazezoze 16:47 24.12.2012

Re: naslov:

cassiopeia
Kazezoze
jer nirvana je stanje potpune odsutnosti misli.


Jao ne staj mi na muku. Meditiram svakodnevno po 15-ak minuta i čudo jedno kako me misli saleću. Taman pomislim evo ne mislim :)))) i tu se zapetljam u svoje misli k'o u kučine. Uporna sam ja, doakaću im :)

moraš naučiti da u svakodnevnom životu posmatraš i slušaš sve oko sebe, a da to ne radiš mislima.
jer misli dolaze iz memorisane mreže asocijacija i mi ih konstantno koristimo u svakodnevnom životu. svaki utisak spolja pada na tu asocijativnu mrežu i mi ništa nismo u stanju da vidimo kao novo, nego uvek već viđeno.
da bi videla nešto ( recimo drvo u dvorištu ispred kuće) baš onako kako u tom trenutku izgleda, dakle bez bilo kakve već viđene asocijacije, moraš biti prisutna u sadašnjem trenutku, odnosno pažnja (a ne koncentracija, jer koncentracija je naredba uma preko misli) mora u tom trenutku potpuno biti sjedinjena sa objektom posmatranja. tako ćeš posmatrati bez misli i videti objekat posmatranja u potpunosti onakav kakav je. to možeš da radiš i slušanjem, mirisanjem ili korišćenjem bilo kojeg čula.
dakle, lekcija se zove: prisutnost u sadašnjem trenutku.
kada tu lekciju savladaš (ispočetka je teško, jer treba se osloboditi već viđenog) i kad ti ta prisutnost postane rutina, tek tad možeš početi da meditiraš.
razmisljam razmisljam 17:25 24.12.2012

Re: naslov:

Kazezoze
"REZIGNACIJA PRED PRAZNIM LISTOM BELE HARTIJE"
aludira na pisca koji je dostigao stvaralačku nirvanu.

e, sad, ako pogledam u nik autora ove nirvane, ulećemo u problem apsurdnosti samog nika "razmišljam", jer nirvana je stanje potpune odsutnosti misli.


Одмах ћу све да признам: нема шансе да икада достигнем стадијум нирване, јер сопствених мисли никако нисам у стању да се отарасим, а терала сам их, онако, некад досадне, напорне, свакакве, и крпом и метлом и на сто других начина. Дакле, ник задржавам, а нирване се, мада невољно, одричем.

al', sve u svemu, tekst je dobar.
tako...


Хвала.

И тако...

Jelica Greganović Jelica Greganović 17:54 24.12.2012

Re: naslov:

kz, svaka ti čast...ja to nikad savladati neću, prosto ne mogu da ne mislim gledajući, a obaška volim da zveram u sve i svašta, a misli nikako da mi stanu...a i ne znam da li bih uspela ili i volela da se oslobodim već viđenog. Volim taj "teret".
razmisljam razmisljam 18:14 24.12.2012

Re: naslov:

Каз
Јелица


Видиш Каз, о овоме си већ негде код неког на блогу говорио и никако нисам успела сасвим да те разумем.
Наиме, ради се управо о овоме што Јелица каже: ,, prosto ne mogu da ne mislim gledajući, a obaška volim da zveram u sve i svašta, a misli nikako da mi stanu..''

А при томе, не знам, немам осећај тог, како велиш, већ виђеног. Некако, чини ми се да сваком том неком посматрању прилазим појединачно, запажам детаље баш тог ( хајде да уопштимо, ради лакше конверзације ) објекта или управо те појаве, покушавам да их пресликам у памћење помоћу свих чула која су ми на располагању...
И кад кажем: дрво, не мислим на ма које дрво, већ управо на дуд са краја моје улице који има стари, дубок ожиљак при дну стабла и сурово поткресане гране.
Хоћу да кажем, заправо, да се присећам појединачних дрвета, сасвим одрећених невена једног октобарског поподнева, начина на које ми је Мало Дете без и једне изговорене речи постављало питања...

Мислим да не умем то да објасним, али, основно је то да не разумем ту твоју тврдњу да нисмо у стању да видимо ништа ново.

Не знам, док гледам око себе, мени се збиља чини да сам управо у том тренутку и да гледам управо ТО нешто сасвим јединствено. Али, мисли ми и тада само навиру и чак се умножавају и убрзавају...

***** *****

Јелице, ово око гледања - к'о да смо пресликане.


cassiopeia cassiopeia 18:36 24.12.2012

Re: naslov:

Kaz hvala ti :)

dakle, lekcija se zove: prisutnost u sadašnjem trenutku.
kada tu lekciju savladaš (ispočetka je teško, jer treba se osloboditi već viđenog) i kad ti ta prisutnost postane rutina, tek tad možeš početi da meditiraš.


Biti u sadašnjem trenutku je čini mi se najteže čoveku da ostvari. Svi smo opterećeni prethodnim iskustvima, doživljajima, tumačenjima što nametnutim što svojim i onda to sve staviti sa strane i gledati čista uma je teško. Postoji više pravaca u psihoterapiji koji naglašavaju bivstvovanje u sadašnjem trenutku, biti ovde i sada.

Buni me kad kažeš da mogu početi sa meditacijom tek kad savladam tu lekciju. Zar kod meditacije nije važna i vežba? Nešto nam je strano pa ga vremenom usvojimo kroz samu vežbu.

Razmišljalice izvini na trolu.
razmisljam razmisljam 18:41 24.12.2012

Re: naslov:

cassiopeia

Razmišljalice izvini na trolu.


Трол у односу на шта тачно?
cassiopeia cassiopeia 18:47 24.12.2012

Re: naslov:

Hansel
Uporna sam ja, doakaću im :)

Ма, опуштено...


Evo sa'ću
cassiopeia cassiopeia 18:48 24.12.2012

Re: naslov:

Трол у односу на шта тачно?


Hihihihihi

U pravu si. Sve je ovde moguće
razmisljam razmisljam 19:24 24.12.2012

Re: naslov:

cassiopeia
Трол у односу на шта тачно?


Hihihihihi

U pravu si. Sve je ovde moguće


Па то ти причам.
Kazezoze Kazezoze 19:27 24.12.2012

Re: naslov:

pokušat ću to bolje objasniti, možda bude jasnije.
misli nikada nisu nove, one su vremenski ograničene, nastaju iz znanja.
znanje je stečeno i smešteno u našu asocijacijsku mrežu koju nazivamo pamćenje. znanje i misli su u čvrstoj povezanosti sa našim "Ja". mi smo identifikovani sa našim znanjem i našim mislima. ovo je vrlo važno.

proces teče ovako: vanjski utisak ulazi u naš um i pada na mrežu asocijacija koje ga prepoznaju i kreiraju misao o tom utisku. misaoni otisak tog utiska je reč pod kojom je taj utisak već registrovan u našoj memoriji kao znanje.
i taj proces traje stalno, misli su konstantno aktivne jer konstantno kreiraju slike koju mi želimo da vidimo. sve što vežemo za sebe na bilo koji način biva memorisano i kasnije korišteno u razmišljanju. ono što ne vežemo za sebe nam nije ni važno i to ne pamtimo.
sve te slike su već viđene slike jer stižu iz memorije. mi možemo samo da mislimo da su one nove, ali su ustvari stalno ponavljajuće kopije. kreću se u vremenu, od memorijske prošlosti ka željenoj budućnosti. drvo ispred kuće ćeš videti potpuno isto i ako zatvoriš oči. vršeni su eksperimenti - rezultat poznatog predmeta je bio identičan do u detaljčić kada su oči otvorene i kada su zatvorene. dakle, mi u normalnom životu gledamo konstantno već viđene slike.

kada sam rekao da treba biti prisutan u sadašnjem trenutku, to znači da nam pažnja iskoračuje iz vremenskog toka (prošlost - budućnost) i da je aktivna upravo sada, u ovom trenutku. jer prošlost i budućnost nisu stvarne, to su zablude i iluzije. sve se manifestuje u sadašnjem trenutku i mi samo trebamo da smo toga svesni i da usmerimo pažnju na taj utisak - ovde i sad. tada je slika stvarna i potpuno nova, jer staro je samo iluzija naših misli. ono što je najvažnije, tom prilikom potpuno je isključeno naše "Ja", i slika koju gledamo više nije subjektivna već objektivna - stvarno onakva kakva i jeste u prirodi.
dakle, treba biti prisutan u sadašnjem trenutku, na taj način gube se misli i sa njima naše "Ja" koje ih aktivira.

kada ovo budeš čitala, budi prisutna u sadašnjem trenutku. dakle, nemoj razmišljati o tome da li je to istina ili ne, ili da li ti imaš neko svoje mišljenje o tome. samo pokušaj razumeti o čemu govorim, jer ako te misli odvuku gubiš sadašnji trenutak i počinješ maštati.
Kazezoze Kazezoze 19:35 24.12.2012

Re: naslov:

Buni me kad kažeš da mogu početi sa meditacijom tek kad savladam tu lekciju. Zar kod meditacije nije važna i vežba? Nešto nam je strano pa ga vremenom usvojimo kroz samu vežbu.

ljudi pogrešno shvataju meditaciju kao vežbu. meditacija je samoposmatranje bez samo analize, dakle kao svedočenje. a da bi to uspeo moraš biti prisutan u sadašnjem trenutku. naučiti slušati i gledati bez "Ja" je uslov za meditiranje.
njuejdžeri, obično, maštanje nazivaju meditacijom i sanjaju kako ne misle.
cassiopeia cassiopeia 19:44 24.12.2012

Re: naslov:

njuejdžeri, obično, maštanje nazivaju meditacijom i sanjaju kako ne misle.


Ti ćeš mene u njuejdžere

Odoh da vežbam samoposmatranje bez samoanalize :)
razmisljam razmisljam 19:56 24.12.2012

Re: naslov:

Kazezoze

kada ovo budeš čitala, budi prisutna u sadašnjem trenutku. dakle, nemoj razmišljati o tome da li je to istina ili ne, ili da li ti imaš neko svoje mišljenje o tome. samo pokušaj razumeti o čemu govorim, jer ako te misli odvuku gubiš sadašnji trenutak i počinješ maštati.


Јој, Каз, толико се трудим сваки пут када читам твоја објашњења и овде и по другим блогодвориштима ( Пуно ти хвала што имаш стрпљења да их пишеш. ), али, не успева ми. Мислим, на тренутке ми делује да сам на правом трагу, да ћу успети да похватам нити и да ће ми се коцкице сложити.
А онда ухватим себе како већ у току читања дискутујем са тобом, или нешто питам, и схватам да сам поново негде оманула.

Једноставно, сувише сам далеко од твог концепта: ти кажеш:,,samo pokušaj razumeti o čemu govorim'' и ја покушавам, али, то код мене никако не иде без размишљања. И тако се све време вртим у круг.

Добро.
То не значи да некад можда нећу прићи који корак ближе. Вољна сам да и даље покушавам да докучим то о чему причаш, мада, са ове моје садашње тачке гледања, јааакооо сам далеко од поимања, осим на неком могуће сасвим интуитивном нивоу.

( А и волим да маштам. Шта да се ради? )
Kazezoze Kazezoze 20:29 24.12.2012

Re: naslov:

( А и волим да маштам. Шта да се ради? )

ja sam pokušao da objasnim, a vi kako hoćete.
razmisljam razmisljam 20:48 24.12.2012

Re: naslov:

Kazezoze

ja sam pokušao da objasnim, a vi kako hoćete.


Ма, у реду си ти, Казе. Већ ти рекох да збиља ценим твоје напоре. Проблем је очигледно у мени. Нисам довољно мотивисана да се манем маштања.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:58 24.12.2012

199

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:58 24.12.2012

200

I tako
razmisljam razmisljam 22:11 24.12.2012

Re: 200

dusanovaiivanovamama
I tako


Јакако!

( Имамо исто пролазно време, али, било би сасвим идиЈотски ( да се благо изразим ) да себи припишем јубиларни коментар. Дакле, БРАВОООО!!! )

Изволи један леп леденоплавичастобели цртеж:

kukusigameni kukusigameni 22:14 24.12.2012

Re: 200

razmisljam
Имамо исто пролазно време

Ja mislim da se u fotofinišu jasno vidi da je kevaovedvojice za kratku njušku pobJedila (da se blago izrazim).
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:29 24.12.2012

Re: 200

kukusigameni
razmisljam
Имамо исто пролазно време

Ja mislim da se u fotofinišu jasno vidi da je kevaovedvojice za kratku njušku pobJedila (da se blago izrazim).


Ja imam prcast nos - a i razmisljam, da si ti bio u trci, morala bi priznati poraz


kukusigameni kukusigameni 22:34 24.12.2012

Re: 200

dusanovaiivanovamama
Ja imam prcast nos - a i razmisljam, da si ti bio u trci, morala bi priznati poraz


Ja ne mogu ni da startujem jer sam od starta već na cilju.

I tako...
razmisljam razmisljam 22:34 24.12.2012

Re: 200

kukusigameni
razmisljam
Имамо исто пролазно време

Ja mislim da se u fotofinišu jasno vidi da je kevaovedvojice za kratku njušku pobJedila (da se blago izrazim).


Ти боље да се не изражаваш.
Смак света је већ прекјучерашња вест у старим новинама од којих праве фишеке за кестење, а ти тек вечерас о њему.
Е, мој ти...

А овамо дошао да развија фото-финиш сличке.

Видим, кеватедвојице се и код тебе гурала да буде прва. Па, не мора баш све вечерас да освоји.
razmisljam razmisljam 22:36 24.12.2012

Re: 200

kukusigameni

Ja ne mogu ni da startujem jer sam od starta već na cilju.

I tako...



kukusigameni kukusigameni 22:44 24.12.2012

Re: 200

razmisljam razmisljam
Видим, кеватедвојице се и код тебе гурала да буде прва. Па, не мора баш све вечерас да освоји.


Lako je njoj (da se blago izrazim). Dušan na jednoj mašini, Ivan na drugoj, mama im na trećoj.

Dušan: Mama, kukusigameni je upravo objavio blog!

Mama(sa prćastim nosićem (da se blago izrazim): Odmah lupi smajlija sa cvikerima i keca!

Ivan: Kod razmišljam se približavamo dvestotom komentaru!

I tako...
razmisljam razmisljam 22:49 24.12.2012

Re: 200

kukusigameni

Lako je njoj (da se blago izrazim). Dušan na jednoj mašini, Ivan na drugoj, mama im na trećoj.

Dušan: Mama, kukusigameni je upravo objavio blog!

Mama(sa prćastim nosićem (da se blago izrazim): Odmah lupi smajlija sa cvikerima i keca!

Ivan: Kod razmišljam se približavamo dvestotom komentaru!

I tako...


Ију!
Па она малтретира децу.
Треба је пријавити социјалној служби о-ба-вез-но, али ја нешто немам срца за то.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:09 24.12.2012

Re: 200

qq ti sto u startu imas pobedu, dobro-dobro...

razmisljam
, ti si mi vec bila advokat u procesu sa mod05, i to uspesan, moram priznati, sva sreca pa ovi moji punoletni...
razmisljam razmisljam 23:20 24.12.2012

Re: 200

dusanovaiivanovamama

razmisljam[/b], ti si mi vec bila advokat u procesu sa mod05, i to uspesan, moram priznati, sva sreca pa ovi moji punoletni...


Је л' знаш да сам управо тај податак имала на уму када сам помињала социјалну службу?
У противном бих се уздржала.
Нису то баш ствари за шегу и шалу, ако ћемо поштено.

Мислим, Николо када ово око адвокатисања прочита, има да свисне од муке.
Пази, ја - природан таленат.
Ништа римско, грађанско и остала међународна права бубачена из гломазних књижурина.
Све на чист осећај.
reanimator reanimator 23:22 24.12.2012

Re: 200

Је л' знаш да сам управо тај податак имала на уму када сам помињала социјалну службу?
У противном бих се уздржала.
Нису то баш ствари за шегу и шалу, ако ћемо поштено

C,c,c..ko bi rekao da se ovakav strejter masovno muva po blogu...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:29 24.12.2012

Re: 200

reanimator
Је л' знаш да сам управо тај податак имала на уму када сам помињала социјалну службу?
У противном бих се уздржала.
Нису то баш ствари за шегу и шалу, ако ћемо поштено

C,c,c..ko bi rekao da se ovakav strejter masovno muva po blogu...


Jes vala
razmisljam razmisljam 23:32 24.12.2012

Re: 200

reanimator

C,c,c..ko bi rekao da se ovakav strejter masovno muva po blogu...


Шта ћу, нико није савршен.
А нешто се мислим, боље бити стрејтер него хејтер, а?
niccolo niccolo 23:32 24.12.2012

Re: 200

Мислим, Николо када ово око адвокатисања прочита, има да свисне од муке.

Zato nemam nameru ni da pročitam...
reanimator reanimator 23:36 24.12.2012

Re: 200

А нешто се мислим, боље бити стрејтер него хејтер, а

Hejt je totalno prevazidjen..glavna fora je ignore
(reanimator the mlad duhom)
razmisljam razmisljam 23:36 24.12.2012

Re: 200

niccolo
Мислим, Николо када ово око адвокатисања прочита, има да свисне од муке.

Zato nemam nameru ni da pročitam...


Искусно, колега, нема шта.
Мислим, од сада смо колеге, је л' да, је л' да?
razmisljam razmisljam 23:38 24.12.2012

Re: 200

reanimator

Hejt je totalno prevazidjen..glavna fora je ignore
(reanimator the mlad duhom)


Тај игнор упражњавам онолико. Нисам ни знала да сам тренди. Уууу... јееее...
niccolo niccolo 23:42 24.12.2012

Re: 200

razmisljam
niccolo
Мислим, Николо када ово око адвокатисања прочита, има да свисне од муке.

Zato nemam nameru ni da pročitam...


Искусно, колега, нема шта.
Мислим, од сада смо колеге, је л' да, је л' да?

Naravno
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:56 24.12.2012

Re: 200

niccolo
razmisljam
niccolo
Мислим, Николо када ово око адвокатисања прочита, има да свисне од муке.

Zato nemam nameru ni da pročitam...


Искусно, колега, нема шта.
Мислим, од сада смо колеге, је л' да, је л' да?

Naravno


šlihtare, štreberi, šta vec na š ?
razmisljam razmisljam 23:59 24.12.2012

Re: 200

dusanovaiivanovamama


šlihtare, štreberi, šta vec na š ?


Шалабајзери?

Шненокле?
razmisljam razmisljam 00:01 25.12.2012

Re: 200

niccolo

Naravno




( Сад чекамо Реа. )
reanimator reanimator 00:13 25.12.2012

Re: 200

Сад чекамо Реа

Ništa, ništa, samo vi nastavite...

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 00:28 25.12.2012

Re: 200

reanimator
Сад чекамо Реа

Ništa, ništa, samo vi nastavite...



razmisljam razmisljam 02:05 25.12.2012

Re: 200

dusanovaiivanovamama


Издајицо рода свога!

Мада, свака част на пословном рефлексу: треба имати петљу па се бавити предузетништвом у овој земљи. А ко први крене у освајање тржишта, тај ће најбоље и да прође. ( Бар би тако требало да буде. )
razmisljam razmisljam 02:06 25.12.2012

Re: 200

reanimator
Сад чекамо Реа

Ništa, ništa, samo vi nastavite...


Само се ти надај.
horheakimov horheakimov 20:36 25.12.2012

Itako... zemljo obećana



reče Odisej i zapeva

razmisljam razmisljam 21:21 25.12.2012

Re: Itako... zemljo obećana

horheakimov


reče Odisej i zapeva


Није лоше. Напротив.

А и натерао си ме да мало по Гуглу проучим ову мапу коју си приложио, тако да сам прикупила још пар мрвица непотребних информација.
horheakimov horheakimov 01:33 26.12.2012

Re: Itako... zemljo obećana

ako nije ukačeno na mapi je Itaka, Odisejeva obećana zemlja, koja u vokativu neodoljivo podseća na suštinu tvojega izlaganja (Suncu :)
razmisljam razmisljam 02:40 26.12.2012

Re: Itako... zemljo obećana

horheakimov
ako nije ukačeno na mapi je Itaka, Odisejeva obećana zemlja, koja u vokativu neodoljivo podseća na suštinu tvojega izlaganja (Suncu :)


Укачено. Друго по величини острво, горе десно од Кефалоније, која заузима највећи простор на мапи.
Зато сам и рекла да сам напабирчила још по коју информацију.

У сваком случају, хвала на разјашњењу.

О да, тако, у вокативу гледано, суштина мога излагања ( Сунцу ) сасвим може да се третира као ода Итаки.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana