Muzika| Zabava

Ako trazis nekoga,...

angie01 RSS / 25.12.2012. u 17:40

prljavci-u-areni.png

 

Prvo smo stajali ispod stepenista na severnom ulazu u cetiri zbijene gomile, koje su se u predugim razmacim za onaj subotnji minus, razbijale u grupice, koje su potom curkavo savladavale sporopropustljivo, veoma lose organizovano obezbedjenje.

U jednom sporom trenutku skrguta i cvokotanja, a jos u podnozju dogadjaja, zagrmelo je iz dvorane, sto je povecalo kolicinu i izbor socnih psovki medju nemocnim cekaocima, no srecom, ubrzo se razaznalo da zvuci iz mocnih uredjaja ne lice na pesme zbog kojih su svi dosli-kasnije ce se potvrditi, da je to predgrupa,"radio Luksemburg"-kazu , medju popularnijim od nove generacije u Zagrebu,- mene nisu ubedili.

Kada su se oni konacno umorili, i  nas oslobodili, nastala je preduga stanka, ( je l se tako veli), priprema bine i instrumenata za glavne zvezde veceri. Niko nije zurio od tehnicara na stejdzu, verovatno im je javljeno, da jos trecina publike tek treba da udje.

Nestrpljenje se tu i tamo oglasavalo zviducima i ponekim uaaa, sto se pokazalo uzaludnim pritiskanjem tastera za pocetak.

A onda, nesto posle devet, a posle 26 godina, gitare su grunule i koncert u Beogradu zapoceo je pesmom "ljubav je...", uz opste odobravanje skoro pune Arene.

Kise jesenje su lako digle publiku i svi su uvezbano pevali, vetrovi mi prolaze, a kroz cipele, kise jesenje, OoOoO,...kao nekad, dok smo jos bili skupa i furali se na tu emociju da smo Mi i  Azra i Palkrti i  Sarlo i Kazaliste i Orgazam,...jer je bilo dovoljno mocno u svom buntu i ljubavi, kao primarnom indentitetu, kako u Skc-u, tako i u Kulusicu.

Frontmen Kazalista, Mladen Bodalec pitko komunicira sa obozavaocima, raspolozen i opusten lako orkestrira prateci hor muskih i zenskih vokala iz publike i nema ni u naznakama R, od rizicnog dogadjanja.

mladen.png

Atmosfera je dirljiva, publika burno pozdravlja svaku novu pesmu "Prljavog kazalista" i peva zajedno sa njima, "Kog me Boga za tebe pitaju", "Na badnje veče", "Tu noć kad si se udavala", "Ako tražiš nekoga", "Heroj ulice".

"Marina" je otpevana kao himna, vise nasa, nego njihova- imala je oci boje vena, boje vena boje Dunava, u Jeejee,...

publika-arena-prljavo-kazaliste.png

‘Mi plesemo" I "sta to ljubav ima  stim"- svi na nogama, a onda, Davorin Bogovic, i sve ovo oko njega, je crno beli svet!

Jasenko takodje koristi priliku da se isprica sa fanovima, ( ipak je on glava cele price), spontan je i u svom fazonu, ne glumi ludilo, mada me je iznenadio energicnim nastupom, ( jer na intervjuima deluje, kao da mu fali caj od promincli i deka za pokriti), u jednom momentu iskusava fintu, verovatno sa nekih koncerata iz  maldosti, da decki iz publike skinu majce, sto je dosta njih i ucinilo- mahom oni mladjahni, jer su ovi njegovi ispisnici, cupkali u jaknama.

"Mojoj Majci"-Ruza Hrvatska, nije izazvala nikakve incidente, ni zviduk, nista, ovu pesmu sa posvetom, ( Houra skladao svojoj mami), koja je propagandom dobila nacionalisticku konotaciju, jer je boze moj izvedena na bozicnom koncertu na trgu Bana Jelacica posle rata, beogradska publika je ispratila uzdrzano i hvala joj sto je ostala najbolja publika na svetu!.

Malo je bilo nerazumno, dati prostora gitaristi kazalista, da pokaze beogradskoj publici da zna da otpeva stand by me, a da pri tome propuste da izvedu, "zaustavite zemlju", " moj beli labude", "uzalud vam trud sviraci", "s vremena na vrjeme",...no Houra tvrdi da je publika na tviteru odlucila sta da se na turneji svira i da su oni to ispostovali- meni bi bilo draze da su posle toliko vremena imali sluha da Beograd ocekuje vise od toga-barem jos ove nabrojane.

Beskrajno me raduje sto klici uzivaju i znaju sve reci svih pesama-vecina njih je rodjena devedesetih-hvala im sto nije svima acalukas bog koga slede-ne mogu da shvatim, da neko njegovog profila i vokacije, (nista ne razumem sta izgovara dok peva uz one grozne zvuke, a sa pokretima najjaceg dripca u karju), moze bilo kome da izazove nesto, a ne euforiju, koju fakat stvara!

( Dosli neki klinci i previse bucno i agresivno krenuli da nas gurkaju sa sedista iza nas, okrenem se i vidim jednog kako fest pusi i duva dim okolo na ''Neduzne", kazem mu, a i ko bi drugi:), izvini ovde ne sme da se pusi, a on me pogleda prosirenim zenicama i kaze, a, stvarno,...a je l imas upaljac:)....kazem, nemam, nemas?, pa nemam, a i da imam odakle mi?!...posle mi nudili duvku-ovi moji poludeli, kao, sto se zadevam:))

Pred kraj koncerta, kada je vec utrdjeno da su svi frendli i kul, Mladen je usao u publiku i na binu izveo desetak devojaka I time, mozda ne namerno, pokazao da se ono sustinsko ne menja lako- lepe devojke, dobra muzika, pozitivne vibracije, odlican provod,...

Ako trazis nekoga, nekoga za zauvijek
onda tvoj sam covjek oduvjek.

-------------------------------------------------------

"Prljavo Kazaliste", Hrvatski bend, nastao 1977. u zagrebackom predgradju Dubrava, pod jakim uticajem panka, osamdesetih dostize najvecu afirmaciju, kao deo novog talasa na prostorima bivse YU, tokom karijere izdali su 14 studijskih albuma prepunih hitova.

Ime grupe je preuzeto iz jedne episode popularnog stripa Alan Ford, gde T.N.T.-ovci odlaze u pozoriste koje se zove "Prljavo kazaliste"



Komentari (187)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorstak92 gorstak92 16:51 26.12.2012

Re: Ok

cult
Ali u znak negodovanja protiv proglašavanje ove pesme ustaškom
sad ću da je skinem i odsviram par puta.


E moj prijatelju u ovakvim blogerskim vremenima očas te prozovu stormfrontovcem (očas ode glava je originalan citat).
Eto, a šta fali da se otpeva?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:24 26.12.2012

Re: Ok

Ali to što je kod njih ta pesma imala nacionalni značaj, kao što je kod nas taj status dobio Bregovićev Djurdjevdan, šta ja tu mogu


Pa ništa i ne trebamo sve da nešto i možemo.
Ništa osim da prihvatimo da je ta pesma nacionalistička a ne pesma posvećena majci, bez obzira koji su porivi bili u glavi onoga ko ju je pisao.
Posebno stoga što je taj ko ju je pisao svesrdno podržavao tu promenu smisla.
Dakle Ruža hrvatska je hrvatska nacionalistička pesma.
Samo to treba da prihvatimo jer to jeste istina bez obzira kako mi lično tu pesmu doživljavali.

Zamisli da neko pokušava da dokaže kako je "istruli mi dunja u fioci" ljubavna pesma, i da to što se tu pominju četnici, što je ona prihvačena kao ncionalistička, sto ona pokreče nacionalne a ne ljubavne emocije, nema nikakve veze.
A u toj pesmi se govori o ljubavi devojke prema momku, o njenoj čežnji da ga vidi.
Ima li šta plemenitije od toga?

Nešto slično je i sa ružom hrvatskom.
Nacionalistička dimenzija te pesme nadilazi svaku drugu, i muzičku i poetsku i dimenziju emocije prema majci.
Posebno jer je očigledno, a i sam si to primetio, da je njen tvorac bio pod snažnim emocijama, ne samo prema majci vec i prema naciji kad ju je pisao.
Nas, svakako, to ne mora da zanima, mi smo slobodni da isključimo objektivan pogled na to i da vidimo samo ono što želimo da vidimo u toj pesmi, emociju prema majci, ali time ne prestajemo da budemo neobjektivni.
Ako nam je do objektivnosti stalo, onda stvar postaje sasvim jasna i majka odlazi u drugi plan, a u prvi isplivava Hrvatska.

Majka i emocije prema njoj postaju samo prozirna maska u slučajevima kad je neka maska potrebna (koncert u Bg) ili bivaju skroz potisnute pred emocijama druge vrste, ako maska nije potrebna (koncert u Zg)

A to što je Houra dopustio da bude (zlo)upotrebljena njegova majka i njegova osečanja prema njoj, samo govori o njegovoj ličnosti.
. Mislim da su išli zbog pesama.

Moguće, ja nemam nikakvih dokaza za suprotno osim svoje logike.
Pitah već gore koje su to pesme koje skupe punu Arenu?
Pank ili narodjaci?
Koliko znaš ljudi koji slušaju pank a ide na narodnjaćke koncerte, i koliko poznaješ ljudi koji slušaju narodnjake a idu na koncerte pank grupa?
Ovde se to preklopilo a mi ne vidimo ništa specifično u tome?
Meni to ima nešto nelogično i ja to objašnjavam političkim imidžom benda.
angie01 angie01 19:22 26.12.2012

Re: Ok

E moj prijatelju u ovakvim blogerskim vremenima očas te prozovu stormfrontovcem (očas ode glava je originalan citat).


e, pretera ga gorstak, ja ti rekoh da sam iznenadjena da tvoji komentari lice na izjave pojedinih grupacija, bas zato sto ne smatram da si kao oni!
gorstak92 gorstak92 19:33 26.12.2012

Re: Ok

angie01
E moj prijatelju u ovakvim blogerskim vremenima očas te prozovu stormfrontovcem (očas ode glava je originalan citat).


e, pretera ga gorstak, ja ti rekoh da sam iznenadjena da tvoji komentari lice na izjave pojedinih grupacija, bas zato sto ne smatram da si kao oni!

Ok.
Ako sam preterao izvini.

Da li si primetila fenomen na blogu da je skoro pa nemoguće promeniti stav blogera po bilo kom pitanju?
Evo ja se ubi od dokazivanja da je ruža bila ratno huškačka pesmica dok ti i još par blogera vrtite glavama i tvrdite da lupetam.
A to što tvrdite da lupetam me nikako ne može razuveriti i naterati da padnem u sevdah uz ružicu.
I tako... Ništa novo na blogu.
Ja sam bio uveren da si ti okačila još jedan blog sa namerom da bude provokativan, a sad mi se čini da ti ozbiljno braniš stav kako je ruža divna balada i da je sasvim ok pevati je u sred BG-a bez obzira što nekima (kao što sam i ja) ta pesma evocira mučne uspomene.
antioksidant antioksidant 20:15 26.12.2012

Re: Ok

divna balada i da je sasvim ok pevati je ... bez obzira što nekima ... ta pesma evocira mučne uspomene.

већина балада и евоцира неке мучне успомене. ко још пева срећан? тек кад те остави сконташ лепоте балада (или те никад и не узме - бројне су варијације на тему)
angie01 angie01 21:34 26.12.2012

Re: Ok



Ja sam bio uveren da si ti okačila još jedan blog sa namerom da bude provokativan, a sad mi se čini da ti ozbiljno braniš stav kako je ruža divna balada i da je sasvim ok pevati je u sred BG-a bez obzira što nekima (kao što sam i ja) ta pesma evocira mučne uspomene.


ups-pa nema nikakve provokacije u iskrenom prikazu koncerta kazalista- ja stvarno volim njihovu muziku i drago mi je bilo da su dosli-ako si pri tome mislio na mene, sa onim, jos jedan, ja veoma retko trazim provokaciju, obicno napisem nesto o necemu sto mi je u tom trenutku dalo povod, obicno i taj tekst zvuci onako kako bih o tom necemu u svom stvarnom zivotu govorila, 'naci nema podtkonteksta, izazivanja, namere,nisam clan ni jedne grupe i podgrupe ovde na blogu, nisam generator misljenja, koje spletkama prenosim i manipulisem, nikome se dodvoravam,...i ceo taj spektakl mogucnosti,...jednostavno blogujem,...kapiram da to mozda ponekad tako izgleda, jer mozda zvucim, kako je to jednom sarski rekao-drcno, ali bi verovatno iste reci, za kafanskim stolom uz kaficu delovale sasvim obicno- cudna je ova izaekranska vizura.

'naci meni se stvarno dopao koncert, jako me obradovala pozitivna energija i sa bine i iz publike, svirali su neke moje stvari, a neke i ne, ruzu sam pomenula u smislu stalnog busenja o kontekstu koji se i ovde pokazao kao glavna tema:), a da je isti-kontekst, u subotu beogradska publika iskulirala i time ucinila po meni veliku stvar, pri tome, kako god, meni ona nije fejvorit te u tom smislu me ne tera ni na sevdah.
O mucnim uspomenama bi trebalo jos dva bloga, a ja sam probala i to da objasnim u komentaru koji se zavrsava sa nema kraja, akomerazumes!
cult cult 23:21 26.12.2012

Re: Ok

, akomerazumes!


F5 G5 C5...
u njenu sobu udjem tiho
F5 G5 C5
tiho baš na prstima
F5 G5 C5 A5
bojim se da ne zalupim glasno vratima
F5 G5 C5
zaspala je zadnja ruža hrvatska...
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:25 26.12.2012

Re: Ok

ti to cepaš akorde za ovu stvar? :))))
angie01 angie01 23:26 26.12.2012

Re: <SPAN>Re:<SPAN id=dtx-highlighting-item dtx-Highlight-BackgroundColor="lime"> O</SPAN>k</SPAN>

cult
, akomerazumes!F5 G5 C5...u njenu sobu udjem tihoF5 G5 C5tiho baš na prstimaF5 G5 C5 A5bojim se da ne zalupim glasno vratimaF5 G5 C5zaspala je zadnja ruža hrvatska...


:)))))))))))))))),

priznaj da si skinuo sa jutubeta!
cult cult 23:27 26.12.2012

Re: Ok


cult cult 23:29 26.12.2012

Re: <SPAN>Re:<SPAN id=dtx-highlighting-item dtx-Highlight-BackgroundColor="lime"> O</SPAN>k</SPAN>

priznaj


priznajem da sam je pustio na youtubetu,
uzeo gitaru i uhvatio F5, a ostalo se kazlo samo.
još popodne kao što rekoh par komentara iznad.
angie01 angie01 23:47 26.12.2012

Re: <SPAN>Re: <SPAN id=dtx-highlighting-item dtx-Highlight-BackgroundColor="yellow">Re:<SPAN<SPAN> i</SPAN>d=dtx-h<SPAN id=dtx-h

uzeo gitaru i uhvatio F5, a ostalo se kazlo samo.


'naci, jos samo gorstak da uvezba tercu.
mayo1 mayo1 14:32 26.12.2012

V

Pozz, Angie

o glazbenom, kao i o drugim ukusima izlišno je raspravljati, neko voli ovu, neko onu glazbu. Neko voli "Prljavce", pa im ide na koncert, neko ne, pa ih taj valjda onda ni ne ide slušati.
Želim samo demantirati izmišljotinu o "dva prsta" koji se podižu na koncertima u Hrvatskoj (naročito tijekom i nakon rata) , ne samo "Prljavaca" - kao to označava "U" (ustaše).

To jednostavno nije istina - dva prsta označavaju "V" ("Victory"i to po uzoru na ovog gospodina i bio je uobičajeni pozdrav i bodrenje kako među vojnicima, tako i među građanima Hrvatske:



Naravno da na koncertima tipa Thompson ima svega, ali ni blizu onoliko koliko se u Srbiji piše - i na tim koncertima "ustaše" se deklariraju ovako:



i te "oznake" nose pojedinci - ne "cijela dvorana" što se ovdje imputira.

btw, što se tiče "ustaških prstiju", ustaše su zapravo koristile tri prsta:


/endehazijska vlada polaže zakletvu, u sredini Artuković/

Zapravo je žalosno što se jedan glazbeni događaj, koji može koristiti relaksaciji odnosa između RH i RS politizira na najružniji način.

reanimator reanimator 15:06 26.12.2012

Re: V

To jednostavno nije istina - dva prsta označavaju "V" ("Victory"i to po uzoru na ovog gospodina i bio je uobičajeni pozdrav i bodrenje kako među vojnicima, tako i među građanima Hrvat

"U" koje pominju nije Victory, nego se "pravi" palcem i kažiprstom.
Cela priča je sada već baš razvodnjena..suština je verovatno to da ljudima smeta što su u nekom trenutku dozvolili da pesma za koju se tvrdi da je skroz lična i porodična postane simbol nečega što nema veze sa onim što je osnovna ideja pesme.
Da su hteli (da je hteo, ako pričamo samo o autoru) to da izbegnu, prosto su mogli da izbegnu da je sviraju u tako osetljivom trenutku. A ne da nisu izbegli, nego su je intenzivno cepali sve više i više i na toj promeni simbolike pesme u konkretnom trenutku profitirali.
Ja celu priču ne gledam ni kroz ustaštvo, niti sam ikada slušao PK, pa da imam neki stav po pitanju muzike, već kroz tu blamantnu trgovinu emocijom.
angie01 angie01 15:43 26.12.2012

Re: V

Zapravo je žalosno što se jedan glazbeni događaj, koji može koristiti relaksaciji odnosa između RH i RS politizira na najružniji način.


upravo, hvala, mayo1!

Srecni ti praznici!
gorstak92 gorstak92 16:09 26.12.2012

Re: V

mayo1
Želim samo demantirati izmišljotinu o "dva prsta" koji se podižu na koncertima u Hrvatskoj (naročito tijekom i nakon rata) , ne samo "Prljavaca" - kao to označava "U" (ustaše).

To jednostavno nije istina - dva prsta označavaju "V" ("Victory"


U krivu si.
Reanimator je dobro objasnio, a i ja sam gore negde definisao kako se pravi to U.
Za ustaška tri prsta se slažemo.

Uzgred, bio sam svedok dešavanja '89 tako da prodavati priču kako ruža nije simbol neovisne Hrvatske, kako nema veze sa politikom i da se nije dizalo U po diskotekama je malo bezveze.

mayo1
Zapravo je žalosno što se jedan glazbeni događaj, koji može koristiti relaksaciji odnosa između RH i RS politizira na najružniji način.


Ma da, nisu PK bili politički aktivni već, pretpostavljam, ja ružno politiziram njihovu glazbu, a oni došli da šire ljubav i relaksiraju odnose pevanjem divne balade koja je eto i simbol rata no sad to nema veze.
mayo1 mayo1 17:25 26.12.2012

Re: V

gorstak92
prodavati priču kako ruža nije simbol neovisne Hrvatske, kako nema veze sa politikom i da se nije dizalo U po diskotekama je malo bezveze


Zapravo je besmisleno o tome razgovarati, jer na rat u Hrvatskoj postoje dva potpuno različita gledanja.
Činjenica jest da je "Ruža" na određeni način postala simbol hrvatske neovisnosti - e sad, što je za (neke) ljude u Srbiji RH = NDH i sve u vezi sa hrvatskom neovisnošću nacističko, ustaško i zločinačko...to je druga stvar.

Obzirom da danas postoji velika mogućnost izbora, pretpostavljam da oni koji su došli na beogradski koncert nisu došli zato što su "nacisti i ustaše", nego zato što im se sviđa glazba koju "Prljavci" sviraju.
I baš ih briga što Hrvatima neka pjesma znači - ako im se sviđa slušaju je i pjevaju.

I tako i treba biti.

predatortz predatortz 17:29 26.12.2012

Re: V

e sad, što je za (neke) ljude u Srbiji RH = NDH


Možda zbog simbola, parola, metoda, ikonografije... I na kraju konačnog cilja:

Hrvatska bez Srba!

reanimator reanimator 17:57 26.12.2012

Re: V

Činjenica jest da je "Ruža" na određeni način postala simbol hrvatske neovisnosti - e sad, što je za (neke) ljude u Srbiji RH = NDH i sve u vezi sa hrvatskom neovisnošću nacističko, ustaško i zločinačko...to je druga stvar

Jbt, na kraju će da se ispostavi da ova pesma nosi više skrivenih poruka od Stairway to heaven. Daj da je pustimo unazad, možda rešimo misteriju krugova u žitu.
Aj' sad ozbiljno..niko ne spori da je pesma u nekom trenutku postala simbol nezavisnosti države, čak mogu da razumem i da je, obzirom na istorijski trenutak u kome je nastala, dozvolio da pesma postane simbol svega što je u tom momentu smatrao uzvišenim i emotivnim.
Meni je problematično to što, u trenutku kada prateći folklor prestaje da bude adekvatan civilizovanom, Houra nije stao i rekao..čekaj, ovo nije to, ovo je pogrešno...nego je baš taj trenutak iskoristio da "doda gas". Kada se cela priča svede na taj jadnički nivo podilaženja najnižem zarad lične korissti, onda sve priče o ljubavi prema majci i sasvim legitimne ljubavi prema domovini postaju otužne.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:07 26.12.2012

off topic

'si ispratio boxing day? ono ludilo u Mančesteru;
Evans daje gol,Evans daje gol sam sebi,Evans dobija žuti karton,Evans pravi ofsajd zamku(uspelo neuspelu), one man show
reanimator reanimator 18:11 26.12.2012

Re: off topic

stefan.hauzer
'si ispratio boxing day? ono ludilo u Mančesteru;
Evans daje gol,Evans daje gol sam sebi,Evans dobija žuti karton,Evans pravi ofsajd zamku(uspelo neuspelu), one man show

Ispratio. Pola golova nisam video...jbo me Sautempton :)
Nego, kad već trolujemo, da trolujemo baš...u čemu je fora, tj kako u januaru opet Kup afričkih nacija? Oni to sad cepaju svake godine?
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:24 26.12.2012

Re: off topic

Oni to sad cepaju svake godine?

ma jok,
pomeraju ih na neparne godine(2013;2015...),kako se ne bi poklapalo sa svetskim prvenstvima;konačno! sad će i Kamerun da igra kao nekad:)

meni Adam Johnson faca dana, uvalio ga City-u ,a baš ortak i ja komentarisali da takav igrač nije uspeo tamo i kako bi voleli da ubode danas
gorstak92 gorstak92 19:02 26.12.2012

Re: off topic

SH
Evans daje gol,Evans daje gol sam sebi,Evans dobija žuti karton,Evans pravi ofsajd

Žao mi što sam propustio.
Nego, hteo sam da vam prenesem fantastičnu vest i ujedno da se izvinim Angie zbog maleckog trola - potrošio sam sve stilske figure i verbalne akrobacije vezano za himnu HDZ-a dokazujući očigledno, a opet nekako nedokazivo. Ne bih više da zamaram pučanstvo na tu temu.

Dakle vest: našao sam firmu koja distribuira meso mesarama, a to isto radi i za fizička lica. Cene čvaraka su upola manje nego u najjeftinijoj mesari u gradu + isporuče mi robu na kućnu adresu.
Zar to nije divno?
angie01 angie01 19:27 26.12.2012

Re: <SPAN>R<SPAN id=dtx-highlighting-item dtx-Highlight-BackgroundColor="lime">e</SPAN>: off topic</SPAN>

Dakle vest: našao sam firmu koja distribuira meso mesarama, a to isto radi i za fizička lica. Cene čvaraka su upola manje nego u najjeftinijoj mesari u gradu + isporuče mi robu na kućnu adresu.
Zar to nije divno?


pa, postuj oglas ovde, a od njih trazi proviziju.

( cvarci moraju da su dopeceni i hrskavi, da mogu bez 'leba, k'o kokice!)
gorstak92 gorstak92 19:36 26.12.2012

Re: <SPAN>R<SPAN id=dtx-highlighting-item dtx-Highlight-BackgroundColor="lime">e</SPAN>: off topic</SPAN>

angie01
Dakle vest: našao sam firmu koja distribuira meso mesarama, a to isto radi i za fizička lica. Cene čvaraka su upola manje nego u najjeftinijoj mesari u gradu + isporuče mi robu na kućnu adresu.
Zar to nije divno?


pa, postuj oglas ovde, a od njih trazi proviziju.

( cvarci moraju da su dopeceni i hrskavi, da mogu bez 'leba, k'o kokice!)

Nisam lud.
Okačim oglas pa odmah popijem ban.
Neka hvala.

Ako neko hoće jeftine čvarke, kavurmu i sl. nek mi se javi na pp Cijena prava sitnica
Može i biftek da se naruči što je retkost naći u mesarama.
Pardon, ramstek.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:46 26.12.2012

Re: off topic

Zar to nije divno?

uuu,čvarci kad ih začiniš vegetom... mmm
predatortz predatortz 21:48 26.12.2012

Re: off topic

stefan.hauzer
Zar to nije divno?

uuu,čvarci kad ih začiniš vegetom... mmm


Čvarke vegetom?
Skrnavljenje!
angie01 angie01 21:55 26.12.2012

Re: off topic

Čvarke vegetom?
Skrnavljenje!


evo i s tobom da se jednom slozim!

cvarci jedno trpe luk!

meni najbolja verzija-palenta zalivena mlekom, dobar sir, cvarci & luk!
predatortz predatortz 21:56 26.12.2012

Re: off topic

evo i s tobom da se jednom slozim!


Rekoh ti jednom, mi samo branimo svoje stavove.
No hard feelings...
gorstak92 gorstak92 22:05 26.12.2012

Re: off topic

stefan.hauzer
Zar to nije divno?

uuu,čvarci kad ih začiniš vegetom... mmm

Opet hrvatisanje
Ima lepo C začin, šta će ti vegeta?
Duvan čvarci su zakon ja da vi kažem no da ne trolujemo previše već da se vratimo na temu.
PK oznaka za Poljoprivredni Kombinat ili Prljavo Kazalište?
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:06 26.12.2012

Re: off topic

Skrnavljenje!

kao što je meni Krle objasnio,kako je nastala "ti si moja čokolada" - tako i ja moram da uletim ovde sa ,moraš biti "open minded"
predatortz predatortz 22:07 26.12.2012

Re: off topic

stefan.hauzer
Skrnavljenje!

kao što je meni Krle objasnio,kako je nastala "ti si moja čokolada" - tako i ja moram da uletim ovde sa ,moraš biti "open minded"


Ma gde bre! Onako 'rskavi, slani...
Pa šta 'oćeš preko toga?!
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:08 26.12.2012

Re: off topic

Duvan čvarci su zakon

uuu ovde si skroz u pravu.

nego,probao neko jagnjeće sarmice? tj. jednom bio kod ortaka u Valjevu; prvo me ponudio duvan čvarcima,a posle došle jagnjeće sarmice - i sad to dvoje uvek podrazumevam kao zajedno ili nikako :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:10 26.12.2012

Re: off topic

Pa šta 'oćeš preko toga?!

to sam i ja govorio,ali onda je uleteo neko i rekao; ma nemaš ti pojma i eto ... navukao sam se - a i bačvani vole začinjeno
antioksidant antioksidant 22:11 26.12.2012

Re: off topic

predatortz
stefan.hauzer
Skrnavljenje!

kao što je meni Krle objasnio,kako je nastala "ti si moja čokolada" - tako i ja moram da uletim ovde sa ,moraš biti "open minded"


Ma gde bre! Onako 'rskavi, slani...
Pa šta 'oćeš preko toga?!

čokoladu?
moderator05 moderator05 22:12 26.12.2012

Re: off topic

gorstak92
Nego, hteo sam da vam prenesem fantastičnu vest i ujedno da se izvinim Angie zbog maleckog trola...
Dakle vest: našao sam firmu koja distribuira meso mesarama, a to isto radi i za fizička lica. Cene čvaraka su upola manje nego u najjeftinijoj mesari u gradu + isporuče mi robu na kućnu adresu.
Zar to nije divno?

Jeste trol, ali jeste i divno - čvarci!

Može na PP?

Hvala lepo.
niccolo niccolo 22:15 26.12.2012

Re: off topic

Ne razumem. U čemu je fora s čvarcima?
predatortz predatortz 22:16 26.12.2012

Re: off topic

niccolo
Ne razumem. U čemu je fora s čvarcima?


Nema fore. Jedeš i uživaš...
antioksidant antioksidant 22:22 26.12.2012

Re: off topic

niccolo
Ne razumem. U čemu je fora s čvarcima?

pa ako nastavim da pričam o čvarcima biću stvarno obrisan
gorstak92 gorstak92 22:25 26.12.2012

Re: off topic

moderator05
gorstak92
Nego, hteo sam da vam prenesem fantastičnu vest i ujedno da se izvinim Angie zbog maleckog trola...
Dakle vest: našao sam firmu koja distribuira meso mesarama, a to isto radi i za fizička lica. Cene čvaraka su upola manje nego u najjeftinijoj mesari u gradu + isporuče mi robu na kućnu adresu.
Zar to nije divno?

Jeste trol, ali jeste i divno - čvarci!

Može na PP?

Hvala lepo.

Za M05 mora da ide neki specijalni popust jerbo kako da nastavim sa teleshop biznisom ako nemam dil za M05.
Dakle, pozovite u sledećih 1h i dobićete čvarke po ekskluzivnoj ponudi, a dobićete i jedan dormeo jastuk.

Postoji malecki problemčić vezano za te porudžbine. Naime, moj prijatelj je direktor te distributerske firme i on pali kombi samo za veće količine (kao mesare što poručuju). Mene je zamolio da ga ne cimam za manje od 5kg i pitanje je da li bi to radio za još nekog.
Možda da se udružimo kao sindikati pa da delimo polutke
AlexDunja AlexDunja 22:39 26.12.2012

Re: off topic

Mene je zamolio da ga ne cimam za manje od 5kg i pitanje je da li bi to radio za još nekog.
Možda da se udružimo kao sindikati pa da delimo polutke

znala sam da ima neka fora:)

niccolo niccolo 22:44 26.12.2012

Re: off topic

predatortz
niccolo
Ne razumem. U čemu je fora s čvarcima?


Nema fore. Jedeš i uživaš...

Pa to, zbog čega bi želeo da jedeš čvarke.

antioksidant
niccolo
Ne razumem. U čemu je fora s čvarcima?

pa ako nastavim da pričam o čvarcima biću stvarno obrisan

Dobra fora onda
gorstak92 gorstak92 22:49 26.12.2012

Re: off topic

AlexDunja
Mene je zamolio da ga ne cimam za manje od 5kg i pitanje je da li bi to radio za još nekog.
Možda da se udružimo kao sindikati pa da delimo polutke

znala sam da ima neka fora:)

Pa bolje ti je da kupuješ prasećinu iz kombija nego iz gepeka
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:51 26.12.2012

Re: off topic

pa ako nastavim da pričam o čvarcima biću stvarno obrisan

Dobra fora onda

samo nastavite vas dvojica da govorite loše o čvarcima i uleće M05,s popustom na ceni po kg,sredio gorštak(a posle priča kako nikad nije bio banovan i da ne zna kako mu to uspeva )
AlexDunja AlexDunja 22:52 26.12.2012

Re: off topic

Pa bolje ti je da kupuješ prasećinu iz kombija nego iz gepeka

meni trebaju relativno male količine u jedinici vremena.

a volim sveže

ne pamtim kad sam kupila više od pola kile mesa.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:53 26.12.2012

Re: off topic

Gledališče, ustaše pa čvarci i to sa vegetom...

Blog je čudo.



predatortz predatortz 22:56 26.12.2012

Re: off topic

dusanovaiivanovamama
Gledališče, ustaše pa čvarci i to sa vegetom...

Blog je čudo.





Čuvajte se ove!
Oće da nas posvađa!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:58 26.12.2012

Re: off topic

Ujbt!!!
Vidim mnogo novih komentara, pomislim sad se kolju Srbi i Hrvati, razmišljam dal dulećem il da kibicujem...
Kad ono čvarci..i to duvan, pa jos i sarmice... jagnjeće
I Valjevo...
Još samo rakije pa da zapevamo
(Ružu hrvatsku, naravno )
gorstak92 gorstak92 22:59 26.12.2012

Re: off topic

stefan.hauzer
pa ako nastavim da pričam o čvarcima biću stvarno obrisan

Dobra fora onda

samo nastavite vas dvojica da govorite loše o čvarcima i uleće M05,s popustom na ceni po kg,sredio gorštak(a posle priča kako nikad nije bio banovan i da ne zna kako mu to uspeva )

predatortz predatortz 23:02 26.12.2012

Re: off topic

hoochie coochie man
Ujbt!!!
Vidim mnogo novih koemntara, pomislim sad se kolju Srbi i Hrvati, razmišljam dal dulećem il da kibicujem...
Kad ono čvarci..i to duvan, pa jos i sarmice... jagnjeće
I Valjevo...
Još samo rakije pa da zapevamo
(Ružu hrvatsku, naravno )


Ne tu, nego pesmu kompromisa:

Ustani Bane Sinđeliću
BiH te zove,zove...
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:02 26.12.2012

Re: off topic

srpske bajadere



a pogledaj šta je salate okolo(da,da,da zurim u sliku već duže vreme)
razmisljam razmisljam 23:03 26.12.2012

Re: off topic

stefan.hauzer
Skrnavljenje!

kao što je meni Krle objasnio,kako je nastala "ti si moja čokolada" - tako i ja moram da uletim ovde sa ,moraš biti "open minded"


Ма, у реду је бити "open minded" ( Подржавам! ), али не када су чварци у питању. Ту се треба строго држати традиције, ако се ја питам.
А то што ти рече доле да Бачвани воле зачињено стоји, међутим, не подразумева Вегету и Зачин Ц, већ разна лука и љутих папричица ( могу и феферонке из теглице, не марим ).
gorstak92 gorstak92 23:03 26.12.2012

Re: off topic

stefan.hauzer


a pogledaj šta je salate okolo(da,da,da zurim u sliku već duže vreme)

Makrobiotička ishrana.
Tzv. mesna dijeta uz malo maslinki i malo kokakole.
razmisljam razmisljam 23:06 26.12.2012

Re: off topic

predatortz

Čuvajte se ove!
Oće da nas posvađa!


Ма, неће.
Она воли да се свађа само са Модераторком 05.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:13 26.12.2012

Re: off topic

Ту се треба строго држати традиције

moraš probati, nikad ne možeš znati gde tačno grešiš; ja i jaja na oko začinjavam vegetom
(a i protiv onih uvreženih slika:)))

highlander

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:19 26.12.2012

Re: off topic

razmisljam
predatortz

Čuvajte se ove!
Oće da nas posvađa!


Ма, неће.
Она воли да се свађа само са Модераторком 05.

predatortz
razmisljam
Модератор 05.

Volim i ja vas





razmisljam razmisljam 23:34 26.12.2012

Re: off topic

stefan.hauzer
Ту се треба строго држати традиције

moraš probati, nikad ne možeš znati gde tačno grešiš; ja i jaja na oko začinjavam vegetom
(a i protiv onih uvreženih slika:)))


Слушај, и моје Мало Дете једе кокице са Вегетом, марим ја ( А у себи мислим: бљак! ).
Али, као што рекох ( И даље чврсто стојећи иза свог става о промени уврежених слика. ), некад је најбоље држати се традиције. Билив ми.
angie01 angie01 23:41 26.12.2012

Re: <SPAN>Re:<SPAN><SPAN id=dtx-highlighting-item dtx-Highlight-BackgroundColor="lime">o</SPAN></SPAN>ff t<SPAN id=dtx-highlight

Volim i ja vas


gde si bre jarac, sad je nase vreme!:)
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:44 26.12.2012

Re: off topic

angie01
Volim i ja vas


gde si bre jarac, sad je nase vreme!:)


Ostrim rogove

Volim i tebe
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:01 27.12.2012

Re: off topic

некад је најбоље држати се традиције.

ne znam,
meni se to dogodi kad vidim majonez na pizzi,
tada ustajem demonstrativno i kažem;tu ide kečap,ljuti!!
a ,opet, imam ortaka koji uopšte ne koristi kećap na pizzi,nego je pravi sa pavlakom,što je tek ...
na kraju sam rešio da se držim jedne krilatice - svako voli,ono što voli(i stavih vegetu na čvarke:)))




razmisljam razmisljam 00:08 27.12.2012

Re: off topic

stefan.hauzer

ne znam,
meni se to dogodi kad vidim majonez na pizzi,
tada ustajem demonstrativno i kažem;tu ide kečap,ljuti!!
a ,opet, imam ortaka koji uopšte ne koristi kećap na pizzi,nego je pravi sa pavlakom,što je tek ...
na kraju sam rešio da se držim jedne krilatice - svako voli,ono što voli(i stavih vegetu na čvarke:)))


Знам, знам... De gustibus...

Вегета на чварке!!!
angie01 angie01 00:18 27.12.2012

Re: off topic

Volim i tebe


, khm, nisam imala nameru da se uguravam, mozda sam na pogresni komentar zakacila onaj moj, al je taj, (tvoj) bio valjda najsareniji, pa me privukao:)

gedza.73 gedza.73 20:57 28.12.2012

Re: off topic

HCM
I Valjevo...

Idu dvа Zemuncа negde pored Vаljevа i snime čiču kаko okopаvа bаštu.
- Torimа, pаško štubа, а!?
Čičа:
- Jedite govnа bre strаnci.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:14 28.12.2012

Re: off topic

Ulazi baba u autobus, u autobusu naravno nema mesta, ali tu pored babe sedi mladi Zemunac.

Baba: "Sine hoćeš da se zamenimo?"

Zemunac na to: "Šta, pa ja da budem baba, a?!"
angie01 angie01 00:13 29.12.2012

Re: off topic

Sretnu se 2 zemunca
-brate, de si bio brate?
-evo brate, išao sam na parastos
-Grčka, zezanje a?
gedza.73 gedza.73 09:36 29.12.2012

Re: off topic



Ja se vec danima kliberim na

'Ide narkoman parkom i prska prskalicom. Prilazi mu covek i pita ga:
-Jel' bre, sinko, šta to prskaš?
-Prskam protiv krokodila.

-Aman, sinko, ovde nema krokodila.
-Pa valjda nema kad prskam.
reanimator reanimator 15:13 26.12.2012

...

100
angie01 angie01 15:49 26.12.2012

Re: ...

reanimator
100


osveta za propusteno prvo mesto:)
antioksidant antioksidant 20:17 26.12.2012

.

иначе кажу ми да је химна омладине пупса "све је лако кад си млад".
усвојили су је кад су проверили да хоура има мање од 75 година (уз обавезан услов да има више од 50)
angie01 angie01 21:41 26.12.2012

Re: .

antioksidant
иначе кажу ми да је химна омладине пупса "све је лако кад си млад". усвојили су је кад су проверили да хоура има мање од 75 година (уз обавезан услов да има више од 50)


i fotografija!
cult cult 23:06 26.12.2012

Re: .

i fotografija!


ne starija od šest meseci.
angie01 angie01 23:10 26.12.2012

Re: .

cult
i fotografija!ne starija od šest meseci.


ne znam da l to vazi za ove, sto imaju trajnu licnu kartu?
razmisljam razmisljam 23:08 26.12.2012

Питање за Горштака

Јеси ли прочитао мој блог?
Фри тврди да нема шансе да ниси.
gorstak92 gorstak92 23:14 26.12.2012

Re: Питање за Горштака

razmisljam
Јеси ли прочитао мој блог?
Фри тврди да нема шансе да ниси.


Ne čitam blogove već više od godinu dana.
Ništa lično već mi je ovako mnogo zanimljivije.
Ok, pročitam ponekad Filipov blog i to je sve. Tamo ima duhovitih parola što je jako bitno.
Preletim preko ostalih naslova i ako kapiram o čemu je uključim se, a i ako ne ukapiram.
razmisljam razmisljam 23:26 26.12.2012

Re: Питање за Горштака

gorstak92


Ма, уопште није била поента да ли читаш мој блог као такав. Уосталом, твој начин ,,рада'' на Блогу ми је добро познат.
Међутим, овај је специфичан јер се састоји само од једне кратке реченице која може да се види чим отвориш страницу са блоговима, па је Фри претпоставио да си МОРАО да га прочиташ у целини и целости, што би ти, следствено, срушило репутацију нечитача и одокативног коментатора коју имаш.

А ја сам онда, је л' те, морала да те питам.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:30 26.12.2012

Re: Питање за Горштака

Ajd da ga nateramo da pročita?

Ovako:

I tako...


E sad će ga pročititi garant :)
razmisljam razmisljam 23:40 26.12.2012

Re: Питање за Горштака

hoochie coochie man
Ajd da ga nateramo da pročita?

Ovako:

I tako...


E sad će ga pročititi garant :)


А можда не чита ни коментаре, осим својих?
( Него, чини ми се да није оригиналан цитат. Ниси болдовао тачкице. )
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:56 26.12.2012

Re: Питање за Горштака

Него, чини ми се да није оригиналан цитат


E jeste :)
Baš sam namerno kopipejstovao iako sam znao blog napamet.
Izgleda da se bold ne kopira tako.
angie01 angie01 23:57 26.12.2012

Re: Питање за Горштака

Preletim preko ostalih naslova i ako kapiram o čemu je uključim se


sta ti je onda moj naslov delovao kao oglas?

e, izvini, al moram, mnogo mi se svidja,

Ako trazis nekoga, nekoga za setanje
onda ja sam covjek za tebe
imam sedam milja duge korake
lake kao oblake

Ako trazis nekoga, nekoga za plakanje
onda ja sam rame za tebe

Uzmi me, to je sudbina
ima zena koje zakljucaju srce
poput dragog kamena

Ako trazis nekoga, nekoga za cuvanje
onda imam ruke za tebe
i za tvoje vrelo celo, dlanove
meke kao jastuke

Ako trazis nekoga, nekoga za zauvijek
onda tvoj sam covjek oduvijek
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:07 27.12.2012

Re: Питање за Горштака

e, izvini, al moram, mnogo mi se svidja,

kako me gleda,
o kako , o kako me gleda :)


angie01 angie01 00:13 27.12.2012

Re: Питање за Горштака

kako me gleda,


kapiram da mi imputiras sladunjavost, al hulia ne mogu da smislim,


evo i verzija za culta:)


UVOD: Am Amsus2 Am Amsus2 Am

Am G
Ako trazis nekoga
Dm
Nekoga za setanje
F Am
Onda ja sam covjek za tebe
G
Imam sedam milja duge
Dm F Am
Korake lake kao oblake

G
Ako trazis nekoga
Dm
Nekoga za plakanje
F Am Asus2
Onda ja sam rame za tebe

REFREN:
F Am
Uzmi me to je sudbina
G
Ima zena koje zakljucaju
F C
Srce poput dragog kamena
F Am
Uzmi me to je sudbina
G
Ima zena koje zakljucaju
F Am
Srce poput dragog kamena


stefan.hauzer stefan.hauzer 00:22 27.12.2012

Re: Питање за Горштака

sladunjavost

bilo je u tom trenutku jače od mene :)

angie01 angie01 00:51 27.12.2012

Re: Питање за Горштака

bilo je u tom trenutku jače od mene :)


znam taj trenutak, pa ne zameram!:)
gorstak92 gorstak92 03:15 27.12.2012

Re: Питање за Горштака

razmisljam
hoochie coochie man
Ajd da ga nateramo da pročita?

Ovako:

I tako...


E sad će ga pročititi garant :)


А можда не чита ни коментаре, осим својих?
( Него, чини ми се да није оригиналан цитат. Ниси болдовао тачкице. )


Dapače! (počinje da mi se sviđa reč)

Vreme koje uštedim na nečitanje blogova iskoristim na veoma pažljivo čitanje komentara. Mislim da nas nema mnogo koji pažljivo čitamo komentare (sa razumevanjem).

Uzgred, sad sam pročitao tvoj blog i moram ti priznati da mi je promakao samo zbog naslova. Uplašila me ona rezignacija pred listom bele hartije pa još velikim slovima. Dovoljno je bilo da staviš jednu ili dve tačke za naslov i svi bi skapirali.
Blog ti je prva liga.
razmisljam razmisljam 23:33 27.12.2012

Re: Питање за Горштака

gorstak92


Dapače! (počinje da mi se sviđa reč)

Vreme koje uštedim na nečitanje blogova iskoristim na veoma pažljivo čitanje komentara. Mislim da nas nema mnogo koji pažljivo čitamo komentare (sa razumevanjem).

Uzgred, sad sam pročitao tvoj blog i moram ti priznati da mi je promakao samo zbog naslova. Uplašila me ona rezignacija pred listom bele hartije pa još velikim slovima. Dovoljno je bilo da staviš jednu ili dve tačke za naslov i svi bi skapirali.
Blog ti je prva liga.


Као прво, захваљујем ти на посвећеном времену и пажњи.
Као друго, нема потребе да се плашиш мојих наслова - само на први поглед су застрашујући.
Као треће, хвала на помном ишчитавању мог текста и вредним сугестијама које су из тога произашле.
И, на послетку, хвала за ,,Blog ti je prva liga.''
milivoje_bg milivoje_bg 22:39 27.12.2012

Српски мазохизам !

Не могу да верујем да неко слуша ту ђубрад ... и још, к томе, масно плаћа за то. (Даворина Боговића издвајам).
Успут --- видимо се у суботу у Арени - СМАК долази !
angie01 angie01 23:21 27.12.2012

Re: Српски мазохизам !

да неко слуша ту ђубрад ...


ma kaj velis, wukadine?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana