Filozofija| Kultura| Muzika| Politika| Umetnost

Pop u teretani

Nebojsa Krstic RSS / 26.12.2012. u 14:23

Ispred Histofiziološkog instituta, tamo negde sedamdeset šeste, stojimo Dubravka Jovanović i ja, pred vežbu, i razgovaramo i tome zašto se pop muzika tako zove.

Ja tvrdim da to pop znači prasak, eksplozija, a Dubravka kaže da može i to, ali da ona misli da je pop skraćenica od popular

To je bila uzgredna tema, u stvari smo se dogovorili da joj vratim knjigu o Staljinu Roja Medvedeva koju mi je dala na čitanje, što ću ja i učiniti par dana kasnije i tom ću prilikom upoznati jednog od budućih članova Idola.

Ova asocijacija tema je nekog, možda, budućeg teksta, ovde je reč o drugoj stvari načetoj u mom prošlom blogu ("Šta se to tamo peva?"), a koja se odnosi na problematiku aktuelne pop-muzike, iz milošte nazvane turbo-popom.

Ta stvar je današnja realnost u kojoj je Dubravkino tumačenje pop muzike pobedilo. Nema više ni praska, ni eksplozije, ni pobune, ni subverzije, ni distance, ni  slobode, ni kreativnog ludila...al' ima popularnosti. Nešto što je nekad bilo organic music sada je genetski modifikovan audio/video proizvod.

Dok pišem ovo uzimam u obzir da sam mator i da sam zakeralo, da je ovo novo vreme s novim pravilima i novom vrstom heroja i da, verovatno, ne razumem duh aktuelnog trenutka.

Istina je da sam, osim u nekoliko kratkih i netragom nestalih trenutaka, uvek bio star i zakeralo i uvek sam se osećao kao da živim u vremenu čiji aktuelni duh ne razumem. U toj sam situaciji svoj na svome.

Ali trudim se da razumem!

Upravo, u okviru tog mentalnog napora javilo mi se kako su svi ti biološko-hemijsko-tehnološki proizvodi industrije zabave isti, odnosno funkcionišu po istom ideološkom i vrednosnom ključu, na identičan način inkorporiraju različite žanrove, iskustva, zvukove i silikonska pomagala, bilduju u istoj teretani, i to za finalni proizvod daje aktuelni miš-maš koji se tamo zove Rijana, ovde Ceca, a na trećem mestu već nekako drugačije, al' prigodno.

Nije se mastilo kojom sam ispisivao svoj zaključak ni osušilo, a primio sam određeni broj zamerki. One su se uglavnom svodile na to da mešam babe i žabe. Neki su me optužili da samim poređenjem folka i popa, u stvari, branim Cecu, i dodali da je to skandal i da mi takvo ponašanje ne priliči. Kritičari mog teksta skrenuli su mi pažnju da postoje određeni elementi Cecine biografije koji bacaju senku na njen rad i čine ga neprihvatljivim za sve nas koji smo devedesetih gutali suzavac i da zbog toga ona nikako ne sme biti upoređivana s Lejdi Gagom. Bilo je i onih koji su njene pesme kritikovali s muzičkog aspekta. Pretpostavljam da se ti mnogo bolje razumeju u muziku od mene, pa se nisam upuštao u tu vrstu debate, nego sam se vratio onom što mi se čini intrigantnijim, a to je pitanje da li umetnikova biografija određuje njegovo delo. Odnosno, da li mi, konzumirajući nečiju umetnost (ovde se reč umetnost koristi u svom najširem značenju), treba da vodimo računa o nečijem privatnom (ali javnom) životu, političkom angažmanu i sl...ili za to ne treba da hajemo? Da li umetnikov život određuje vrednost njegovog dela? Da li je nečija umetnost bolja ako je umetnik osoba prepuna vrlina i obrnuto?

To su pitanja koja su mi se činila umesnim. Prisetili smo se i nekolicine pisaca čije su biografije kontroverzne, koje u sebi sadrže «desna» ili «leva» skretanja i na koje se odnose ove dileme. Pomenuli smo Knuta Hamsuna, Ezru Paunda, Kurcija Malapartea, Luj-Ferdinanda Selina, Andre Žida...setili smo se Crnjanskog, Ive Andrića, Dragiše Vasića, Mome Kapora...

Pa su bili pomenuti «EKV» i «Riblja čorba»...a juče se, nehotice, u debatu uključio i Peca Popović koji je (u Blicu) objavio odgovor na neke novinske tekstove u kojima mu je zamereno što je išao na koncert «Prljavog kazališta»...

E sad, nameće se i dodatno pitanje. Zašto bi se rasprava ove vrste završavala na poseti nekakvom koncertu ili na gledanju filmova Leni Rifenštal? Zašto bi se ona odnosila samo na one koji se bave umetnošću? Zašto se zapitanost ne bi prenela i na političare (i podršku političarima) koji u biografiji imaju šovinizam, nasilje, ratno huškanje, glorifikaciju ratnih zločinaca ili nešto tome slično?

Dakle, kakav je odnos biografije i dela i da li taj odnos za publiku uopšte treba da bude relevantan?

Jednostavnim rečima, da li je danas svako prihvatljiv bez obzira na svoja (ne)dela, al' jedino Ceca nije?



Komentari (673)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:47 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

Hmmm, pre bih rekla da je nivo komentara podignut na taj nivo, al' ajde...

A tebi je tema ispod horizonta, kanda?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:51 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

A tebi je tema ispod horizonta, kanda?

Tema je ono što je uvek.
Što ne bi zahvatala? Verovatno je većina njih pametnija od Vesne Pešić i Srbijanke Turajlić.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:18 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

Tema je ono što je uvek.
Što ne bi zahvatala? Verovatno je većina njih pametnija od Vesne Pešić i Srbijanke Turajlić.

Pa šta fali temi?
Unfuckable Unfuckable 22:23 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

Pa šta fali temi?

premalo se troluje, to nije dobro
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:24 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

Šta je s vama, ljudi?! Tema bloga je da li možemo da odvojimo umetničko delo od umetnika rđavog karaktera i kameleonskih manira!

Sa rđavim karakterom i manirima bi još nekako izašli na kraj. Važnije je pitanje šta s onim koji su glorifikovali nasilje, mržnju prema drugim narodima i narodnostima i koji su huškali na rat i na zločine.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:26 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

premalo se troluje, to nije dobro

Pusti dobrosavljevićku da kaže, baš me zanima.
Unfuckable Unfuckable 22:26 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

ko je rekao "e moj druže zagrebački"?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:31 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

ko je rekao "e moj druže zagrebački"?

ne razumem pitanje.
Unfuckable Unfuckable 22:44 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

Važnije je pitanje šta s onim koji su glorifikovali nasilje, mržnju prema drugim narodima i narodnostima i koji su huškali na rat i na zločine.


ko je rekao "e moj druže zagrebački"?


jel sad jasnije?
iza_duge iza_duge 22:48 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

Bilo koji oblik saradnje sa Dačićevim SPS-om bio je akt rehabilitacije ratnih huškača i zločinaca. To je i protivzakonito na osnovu Zakona o lustraciji, usvojenog 2003. sa rokom važenja do 2013. godine.
savamala savamala 23:02 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

Važnije je pitanje šta s onim koji su glorifikovali nasilje, mržnju prema drugim narodima i narodnostima i koji su huškali na rat i na zločine.



Који су то глорификатори мржње? Наведи бар неки пример.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:05 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

Који су то глорификатори мржње? Наведи бар неки пример

ko je rekao "e moj druže zagrebački"?

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:31 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

Pa šta fali temi?

Pa prežvakana je. Sad ja tebi da odgovorim na
Važnije je pitanje šta s onim koji su glorifikovali nasilje, mržnju prema drugim narodima i narodnostima i koji su huškali na rat i na zločine.

"A kako ste vi mogli sa SPSom", pa ti meni kažeš "A je l' trebalo da dozvolimo da koaliciju prave SNS i sitni šljam okolo", a ja tebi kažem "Ali onda zastrašivanje devedesetima gubi smisao, a još više gubite pravo da morališete biračkom telu o njihovim izborima", pa onda ti "Ali SPS se reformisao i manje je zlo od SNSa"...i tako dalje, to jest, u krug.
satinelle satinelle 23:40 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

Pa prežvakana je.


U nedostatku idealnog resenja, Krstic uvek ima ideju kako da zabavi blogere. Prezvakana tema, ali ima 388 postova. Sta ti to govori? Istrolovali ste Anu, jer promovise svoju knjigu. A Krle se promovise kroz Cecu i Rianu i to je ok.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:51 27.12.2012

Re: Poenta bloga?

Prezvakana tema, ali ima 388 postova.

Neke stvari su na blogu evergrin: prasa, da na mom blogu ne dolaze, STOP koječemu, od skoro grejpfrut...To su jednostavno bizarne erogene zone bloga.
Krstic uvek ima ideju kako da zabavi blogere.

I ja sam mu zbog toga zahvalna
satinelle satinelle 00:39 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

I ja sam mu zbog toga zahvalna


Neke stvari su mi sada mnogo jasnije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:54 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

A kako ste vi mogli sa SPSom", pa ti meni kažeš "A je l' trebalo da dozvolimo da koaliciju prave SNS i sitni šljam okolo"

Pa da. "Mi" smo njih naučili gde je i šta je EU, a nisu oni "nas" kako se kolje zarđalim kašikama. To je korisno za sve. Ili ne razumeš u čemu je koriist?
a ja tebi kažem "Ali onda zastrašivanje devedesetima gubi smisao,

Ko te zasttašuje? Ne radi se o zastrašivanju nego o poverenju. Ako si ti sigurna da ljudi koji su prekjuče zakopali svoje zarđale kašike i sada te vode u EU, to rade kako treba i ako bezbrižno i mirno spavaš, onda je sve u redu.
Ako te ovo dizanje prašine oko privedenog tajkuna uverava u iskrenu rešenost da se izbore sa ...i da će beskompromisno da...itd...Ako i oko toga bezbrižno spavaš, i uverena si da če te ti ljudi odvesti u ekonomski prosperitet i da će zemlju učiniti pristojnom i sigurnom, onda je takođe sve u redu i možemo da slušamu Rijanu. Ili Cecu, već ko šta voli.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:59 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Važnije je pitanje šta s onim koji su glorifikovali nasilje, mržnju prema drugim narodima i narodnostima i koji su huškali na rat i na zločine.


ko je rekao "e moj druže zagrebački"?


jel sad jasnije?

Nije. Pitaš ko je s ove strane širio mržnju? Pa ceo se blog zajedno s 395 komentara bavi tim personama.
satinelle satinelle 01:07 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Pa da. "Mi" smo njih naučili gde je i šta je EU To je korisno za sve.


Ako si ti sigurna da ljudi koji su prekjuče zakopali svoje zarđale kašike i sada te vode u EU, to rade kako treba i ako bezbrižno i mirno spavaš, onda je sve u redu.


Vama veca opozicija od vas samih ne treba.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:08 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Vama veca opozicija od vas samih ne treba.

Ali mi trebaju tvoji lucidni komentari.
satinelle satinelle 01:16 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Nebojsa Krstic
Vama veca opozicija od vas samih ne treba.Ali mi trebaju tvoji lucidni komentari.


Mislis na stanje svesti kada vidis vise nego sto bi trebalo da vidis. Hvala.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:21 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Mislis na stanje svesti kada vidis vise nego sto bi trebalo da vidis. Hvala.

Mislim na stanje svesti kad se trudim da vidim nešto, a ne vidim ništa.
satinelle satinelle 01:25 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Nebojsa Krstic
Mislis na stanje svesti kada vidis vise nego sto bi trebalo da vidis. Hvala.Mislim na stanje svesti kad se trudim da vidim nešto, a ne vidim ništa.


I da je tako, ja to javno nikad ne bih priznala.
cult cult 08:46 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Nebojsa Krstic
Šta je s vama, ljudi?! Tema bloga je da li možemo da odvojimo umetničko delo od umetnika rđavog karaktera i kameleonskih manira!

Sa rđavim karakterom i manirima bi još nekako izašli na kraj. Važnije je pitanje šta s onim koji su glorifikovali nasilje, mržnju prema drugim narodima i narodnostima i koji su huškali na rat i na zločine.



Kaporu si oprostio.
Hm.
Zašto ne bi narod Nikolić Tomi, dobrovoljcu slavonskom.
Uostalom, imao je PAPovku.
(...a bila je veća od njega)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:36 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Ko te zasttašuje? Ne radi se o zastrašivanju nego o poverenju.

Ap-so-lu-tno se radi o zastrašivanju. Doduše, i o poverenju koje ste izgubili. Jer da su procenti, kojim slučajem, bili drugačiji, sada biste pričali kako je SPS uništio Srbiju, kako se SNS reformis'o i da je sve to go evropejac, da je Toma napravio sanitarni otklon od svog vođe, dok Ivica to nikada nije učinio...i to bi sve bilo mnogo smislenije od "svaka stranka ima svoj bol", praćeno "Kako možete dozvoliti da vam rđavim kašikama prokopavaju put u EU?".

A ovo o prosperitetu, pristojnosti i sigurnosti sačuvaj za Utisak nedelje.
Unfuckable Unfuckable 09:52 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Krlo:
Važnije je pitanje šta s onim koji su glorifikovali nasilje, mržnju
prema drugim narodima i narodnostima i koji su huškali na rat i na zločine.


Ja:
ko je rekao "e moj druže zagrebački"?


Krlo:
ne razumem pitanje.


Ja:
Važnije je pitanje šta s onim koji su glorifikovali nasilje, mržnju
prema drugim narodima i narodnostima i koji su huškali na rat i na zločine

jel sad jasnije?


Krlo:
Nije. Pitaš ko je s ove strane širio mržnju? Pa ceo se blog zajedno s 395 komentara bavi tim personama.


Kako bre nije jasnije?
Pa ti pitaš a ne ja
Sve sam ti omogućio a ti tako
(ovu rečenicu Bata Stojković čarobno izgovara u nekom filmu, ali se ja naravno ne sećam u kom)
antioksidant antioksidant 09:54 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

A ovo o prosperitetu, pristojnosti i sigurnosti sačuvaj za Utisak nedelje.

misliš da će ga zvati olja sad kad boris više nije predsednik? pa nije ni ona sisa veslala da puni emisiju prošlim "veličinama"
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:04 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

misliš da će ga zvati olja sad kad boris više nije predsednik? pa nije ni ona sisa veslala da puni emisiju prošlim "veličinama"

Možda nekad bude neka rubrika tipa "Kucamo na vrata zaboravljenih asova".
savamala savamala 10:12 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Možda nekad bude neka rubrika tipa "Kucamo na vrata zaboravljenih asova".


Шалите се ви али Борис и екипа сада све чине да Менаџера пребаце у рубрику заборављених асова.
antioksidant antioksidant 10:25 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

savamala
Možda nekad bude neka rubrika tipa "Kucamo na vrata zaboravljenih asova".


Шалите се ви али Борис и екипа сада све чине да Менаџера пребаце у рубрику заборављених асова.

"menadzer" ce sam sebe tamo spakovati (nadam se)
kao i tolkinov fan uostalom
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:26 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Шалите се ви али Борис и екипа сада све чине да Менаџера пребаце у рубрику заборављених асова.

Ako je ova anketa dobra, nikome od njih zaborav ne bi škodio.
maksa83 maksa83 10:27 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

"menadzer" ce sam sebe tamo spakovati (nadam se)
kao i tolkinov fan uostalom

Mora bre neka smena generacija da se desi tamo, ovako ne ide.

Onaj Ćosić ispis'o onoliko pismo, a Vuk Jeremić bi samo tweetnuo: "Gledao sam super film, nadam se da će Hari Poter na kraju da se vrati u rodni Hobiton!"
savamala savamala 10:44 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Ako je ova anketa dobra, nikome od njih zaborav ne bi škodio.



Мада је анкету одрадио ноторни лажов и фалсификатор Богосављевић, на први поглед делује логично. Е, сад, још када бих био сигуран да ми је логична јер ми се свиђају резултати ДС, било би добро. Како било, још једна оваква анкета за пар месеци и креће љуљање Менаџера (уколико га Vuchich, до тада, не изљуља све из гаћа).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:12 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Ap-so-lu-tno se radi o zastrašivanju

Ok. Ako je zastrašivanje što ti kažem da već neko vreme živiš u hororu čija uvodna špica upravo prolazi, u redu.

Samo horor se zahuktava nevezano od toga šta ja kažem...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:36 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Kaporu si oprostio.
Hm.


Ne. Probaću da sažmem.

Momo Kapor spada u grupu srpskih pisaca, ili domaćih intelektualaca, ili kakogod...čije je javno delovanje tokom devedesetih, po mom mišljenju, bilo maligno. On je, zajedno sa istomišljenicima, podržavao najgori politički ološ i najmračnije i najštetnije političke ideje i projekte koji su tada bile u opticaju na srpskoj strani.

S druge strane, taj je isti Momo Kapor, po mom je sudu, jedan od najboljih i najznačajnijih domaćih pisaca.

E sad se pitam, a to je tema bloga, kako da se odnosim prema ambivalentnom osećanju koje imam prema Momi Kaporu (kao i prema različitim piscima, kompozitorima, filozofima itd, koji su takođe pomenuti). Kako da razrešim kontrtadiktorna osećanja koja imam vezano za biografije i delo tih autora?

I, s tim u vezi, pitam...zašto su za za veliki deo javnosti i građanske inteligencije neke perjanice ratnohuškačke mašinerije, danas uzorni politički lideri koje na sva usta hvale i podržavaju, a Momo Kapor, ili nekakva Ceca ne valjaju?

I da li budući status Kosova ima neke veze sa temom?

Tj. da li je podrška liberalne javnosti koju vlast uživa, oročena budućim statusom, ili je ona iskrena i tiče se poverenja u vrednosnu orijentaciju aktuelne vlasti?

Nisam uspeo da sažmem...hmm.

dragan7557 dragan7557 12:40 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Nebojsa Krstic
Ap-so-lu-tno se radi o zastrašivanju

Ok. Ako je zastrašivanje što ti kažem da već neko vreme živiš u hororu čija uvodna špica upravo prolazi, u redu.

Samo horor se zahuktava nevezano od toga šta ja kažem...

Istina je, ali sto to ne rece ranije?

Potpisivaanje SSP-a je u principu priznanje Republike Kosovo, mada nije mi jasno sto to onda ne rekoste?

A da se horor neoliberalizma zahuktava u Srbiji jos od 1989 a kulminaciju dozivljava posle oktobra 2000 i traja do danas to isto niko ne veli pa ni Toma i njegovi.

cerski

edit:
I da li budući status Kosova ima neke veze sa temom?

Ma jooook, bre!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:47 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

Мада је анкету одрадио ноторни лажов и фалсификатор Богосављевић,

Po notornom falsifikatoru DSS nije loš...konstantno je zakucan između 7 i 8, nema mrdanja. URS 2 koma nešto.
cult cult 15:07 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

hmm.


jesi, uspeo si.
Elem. na trenutni odnos prema nečijem delu utiče njegov društveno-politički rad, jel. I stvar je ličnih afiniteta koliko će nepočinstva na nečije delo uticati.
A kad vreme napravi svoj otklon, ta će veze izmedju autora i dela biti mnogo, mnogo manja. Osim ako autorova biografija nije zaista, zaista odvratna.

Što se Kapora tiče, jbg, meni uvek bio nekako više popodnevno štivo. Pitko, bez naprezanja. Lahko.
juniorr juniorr 20:10 28.12.2012

Re: Poenta bloga?

misliš da će ga zvati olja sad kad boris više nije predsednik? pa nije ni ona sisa veslala da puni emisiju prošlim "veličinama"


ne, ona je puni nekim opskurnim likovima koji govore u isto vreme tako da zaspim na pola.
poslednje izdanje bilo je čas šizofrenije.

plus : omatori žena na naše oči al se još kočoperi.
juniorr juniorr 00:43 29.12.2012

Re: Poenta bloga?

I ja sam mu zbog toga zahvalna


samo da si ti nama srećna!
EL EN EL EN 17:03 29.12.2012

Re: Poenta bloga?

dragan7557
..
Potpisivaanje SSP-a je u principu priznanje Republike Kosovo, mada nije mi jasno sto to onda ne rekoste?
..
cerski



Tada DS-u nije bilo u interesu da se to kaze,
već su u modi bila dva odvojena putića.

Kostunica je tada ne rekao već lepo svima nacrtao.
I zato je casno morao da ode sa vlasti.

EL EN
Neven Anđelić Neven Anđelić 08:40 28.12.2012

mile budak i slicni

kada su devedesetih u nekim hrvatskim krajevima poceli nazivati ulice imenom mila budaka ponekom ostrascenom nacionalisti pomalo je bilo neugodno pa su pojasnjavali kako je to ime ulice nazvano po knjizevniku budaku a ne doglavniku. sizofrena objasnjenja su ponajvise govorila o stanju svijesti tog doba. ponekada sam znao priupitati da li bi onda bilo u redu da se jednog dana u srbiji ulice nazove po dobrici cosicu. knjizevniku dakako a ne politicaru.
savamala savamala 09:22 28.12.2012

Re: mile budak i slicni

ulice nazvano po knjizevniku budaku a ne doglavniku. sizofrena objasnjenja su ponajvise govorila o stanju svijesti tog doba. ponekada sam znao priupitati da li bi onda bilo u redu da se jednog dana u srbiji ulice nazove po dobrici cosicu. knjizevniku dakako a ne politicaru.


Прочитао сам ово, па, затим, још неки пут. Ипак, на крају је је закључак недвосмислен, аутор је изједначио Ћосића и Будака. Шта човек мора да има у глави или, можда још боље, шта све мора да му недостаје у тој истој глави да би Ћосића изједначио са високим функционером НДХ. Осим елементарног морала, на првом месту.
not2old2rock not2old2rock 09:26 28.12.2012

Re: mile budak i slicni

savamala
Шта човек мора да има у глави или, можда још боље, шта све мора да му недостаје у тој истој глави да би Ћосића изједначио са високим функционером НДХ. Осим елементарног морала, на првом месту.


Tesko da moze bolje od ovoga.
Neven Anđelić Neven Anđelić 09:36 28.12.2012

Re: mile budak i slicni

ovo je isti tip argumenta kao kada covjek spomene da su zlocine cinile sve vojske u post-jugoslavenskim ratovima. smjesta je napadnut za izjednacavanje. posebno od bosnjackih 'intelektualaca'. molim vas nemojte davati znacenja koja nisu izrezcena niti pomisljena.
gospodjica gospodjica 09:41 28.12.2012

Re: mile budak i slicni

Paaa, izgleda da nam se prodobrio Dobrica ako je po udarnoj vesti na sajtu B92 jutros, obratio se deka studentima, izvinjava se za greske i apeluje da se vrate i bore za posrnulu Srbiju...
A muzika....moze da bude veoma ozbiljna tema sa dalekoseznim posledicama.Jedan od moja dva sestrica ima devojku, zajedno su vec par godina i jos uvek je zaljubljen u nju do usiju i sve bi to bilo super i lepo da im muzicki ukusi nisu d i j a m e t r a l n o suprotni...Ona voli ono sto je danas mejnstrim u Srbiji – narodnjaci, dens i tome slicno, a mali svira gitaru, uzor mu je B.B King, voli bluz i rok, i nije voljan da po tom pitanju popusti nimalo. Stalno se svadjaju oko toga gde ce se ici, narocito u ovo vreme praznika, ona bi na zurku on nece jer unapred zna da ce se do ponoci slusati....fensi densi tipa Sakira, a od ponoci, kad se vec malo napiju, cepaj narodnjake. Prosle godine je nekako ubedio da ostanu kod kuce, ove godine vidim organizuju se svako za sebe (oluja u najavi). I sad se ja kao zabrinuta tetka pitam da li bi trebalo da ga posavetujem da ipak malo popusti u cvrstini svog muzickog integriteta zbog ljubavi, cenim da ovo balansiranje nece jos dugo davati rezultate, ili da se ne mesam, ili....pojma nemam. Hocu reci, cak i jedna tako razonodna stvar kao sto je muzika moze, licno sam se uverila, da bude ozbiljno seme razdora, sa slomljenim srcetom kao posledicom
savamala savamala 09:47 28.12.2012

Re: mile budak i slicni

posebno od bosnjackih 'intelektualaca'. molim vas nemojte davati znacenja koja nisu izrezcena niti pomisljena.


Савршено ме не занимају бошњачки интелектуалци и не видим какве они сада имају везе. Написао си оно што си написао, а сада, још покушаваш да ме убедиш да то није то, чак да то ниси ни помислио. Момак, јефтини су ти ово фазони.
gospodjica gospodjica 10:05 28.12.2012

Re: mile budak i slicni

Pa sad, da postoji neka velika razlika i ne postoji, obojica su ideolozi nakaznih nacionalnih programa, samo se Dobrica nije i fizicki prikljucio realizaciji svog...bilo mu gotivnije da ostane na Dedinju i pusti druge da ubijaju. Alal mu vera.
savamala savamala 10:13 28.12.2012

Re: mile budak i slicni

Pa sad, da postoji neka velika razlika i ne postoji


Лаку ноћ.
Neven Anđelić Neven Anđelić 10:26 28.12.2012

Re: mile budak i slicni

sami ste rekli da ste ograniceni u interesima (savrseno vas ne zanimaju odredjene kategorije koje su i same ucestvovale u realizacijama teme ovog bloga). ja licno ne volim diskutovati s ogranicenim (interesima) i stoga bih zavrsio.
p.s. hvala za 'momak'. decenijama me nisu tako zvali.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:00 28.12.2012

Re: mile budak i slicni

Прочитао сам ово, па, затим, још неки пут. Ипак, на крају је је закључак недвосмислен, аутор је изједначио Ћосића и Будака. Шта човек мора да има у глави или, можда још боље, шта све мора да му недостаје у тој истој глави да би Ћосића изједначио са високим функционером НДХ. Осим елементарног морала, на првом месту.

Savamala, teška srca priznajem. Slažem se s tobom. Poređenje je u najmanju ruku neumesno.
Neven Anđelić Neven Anđelić 11:31 29.12.2012

Re: mile budak i slicni

Ne izjednacavam uloge i karaktere. Moja poenta je da kako prizvati nacionalistu da prihvati kako njegov ili njen stav nije dobar. Dakle, kada mi neko opravdava velicanje Mila Budaka isticuci njegov knjizevni opus, ja moram latetnom hrvatskom nacionalisti naci ekvivalent u naciji, istoriji i politickoj plejadi koju u tom trenutku najmanje vole. Ako se slozimo da su tada to bili Srbi, onda trebamo pokusati naci TOP 10 najozloglasenijih Srba tokom devedesetih u hrvatskom puku. Ako smatrate da Cosic nije bio u TOP 10, onda sam imao pogresnu predstavu. Napominjem, Milosevic ovdje nema mjesta jer uprkos 'Godina raspleta' nije umjetnik. Niti Bora Corba nema mjesta ovdje jer iskreno sumnjam da neka vlast moze razmotriti imenovanje neke ulice u njegovu cast.
S tim kriterijima sam dosao do Cosica. Recite ako sam pogrjesio. Jos jednom - nije izjednacavanje uloga.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:35 28.12.2012

Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Skoplje: Intelektualci protiv vlasti

Makedonski intelektualci predvođeni opozicionim liderima prošetali su treću noć za redom ulicama Skoplja. Protesti su najavljeni i za večeras.

Među brojnim uglednim novinarima i profesorima bio je i pisac Vlatko Galevski, koji je pozvao sve rukovodioce kulturnih institucija u toj državi da prestanu da podržavaju aktuelnu političku vlast.

"Ako ova vlast opstane ubrzo će doći dan kada će teatre puniti ljudi sa sela koji misle da je Šekspir fudbaler", poručio je Galevski.

Tražeći nezavisnost univerziteta u Makedoniji, univerzitetski profesor Mimoza Ristova je kazala da narod želi da pravda stigne vladajuću strukturu koja je korumpirana, bavi se kriminalom i bezakonjem.

Kako su javili skopski mediji, protesti su održani i u drugim gradovima Makedonije.




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:57 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Posle Slovenije, evo i Makedonije:
Skoplje: Intelektualci protiv vlasti

Ovde su intelektualci uz vlast. Kao i većina blogera.
Unfuckable Unfuckable 12:07 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

to što većina blogera kritikuje DS ne znači nužno da su uz vlast, ajmo ručna
gospodjica gospodjica 12:18 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Saglasna. Ljudi su se zestoko smorili i od vlasti i od opozicije. Cim vidim politicare na malom ekranu tv prijemnika menjam kanal. Momentalno. Osecam se k'o Pantelija
"Bogu hvala vek i po proživeh u zdravlju i radu,slutim da mi je vreme umirati,te ove reči govorim u pero
prijatelju advokatu Miliću,jer u vas deco sve zajedno nemam ni malo poverenja.Žao mi je što ste moji
a ne deca nekog mog neprijatelja.Ko je vas poznavao,ni pakao mu neće teško pasti.
Što se tiče moje imovine,aaa to vas najviše zanima,mogu vam saopštiti sledeće:Sve što imam ostavljam samom sebi.


A posto je diskusija otisla u tom smeru odoh.
antioksidant antioksidant 12:22 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

to što većina blogera kritikuje DS ne znači nužno da su uz vlast, ajmo ručna

а дс није власт?
потпис: главни одбор дсс-а
freehand freehand 12:25 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Filip Mladenović
Skoplje: Intelektualci protiv vlasti

Makedonski intelektualci predvođeni opozicionim liderima prošetali su treću noć za redom ulicama Skoplja. Protesti su najavljeni i za večeras.

Među brojnim uglednim novinarima i profesorima bio je i pisac Vlatko Galevski, koji je pozvao sve rukovodioce kulturnih institucija u toj državi da prestanu da podržavaju aktuelnu političku vlast.

"Ako ova vlast opstane ubrzo će doći dan kada će teatre puniti ljudi sa sela koji misle da je Šekspir fudbaler", poručio je Galevski.

Tražeći nezavisnost univerziteta u Makedoniji, univerzitetski profesor Mimoza Ristova je kazala da narod želi da pravda stigne vladajuću strukturu koja je korumpirana, bavi se kriminalom i bezakonjem.

Kako su javili skopski mediji, protesti su održani i u drugim gradovima Makedonije.






I ajmo sad svi zajedno, ruke gore "Od Tri gla va pa do Var da raaaa..."
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:40 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

to što većina blogera kritikuje DS ne znači nužno da su uz vlast, ajmo ručna

Ja radim sondažu blogerskog mnjenja redovno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:42 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Saglasna. Ljudi su se zestoko smorili i od vlasti i od opozicije.

Nije istina uopšte, što se vlasti tiče. Da su sutra izbori SNS bi bezmalo imao apsolutnu vlast u Srbiji. Mogli bi da naprave vladu sami, uz par predstavnika manjina.
dragan7557 dragan7557 12:45 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Nebojsa Krstic
Saglasna. Ljudi su se zestoko smorili i od vlasti i od opozicije.

Nije istina uopšte, što se vlasti tiče. Da su sutra izbori SNS bi bezmalo imao apsolutnu vlast u Srbiji. Mogli bi da naprave vladu sami, uz par predstavnika manjina.

Dva neoliberala Dinkica i Cede?

Da je Neoliberalizam anatemisan od vas cele Evrope i drugih to u Srbiju jos nije stiglo?

cerski
Unfuckable Unfuckable 12:47 28.12.2012

Re: klistiranje

Ja radim sondažu blogerskog mnjenja redovno.


i kakvi su rezultati tog...s(t)ondiranja?
freehand freehand 12:48 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Unfuckable
to što većina blogera kritikuje DS ne znači nužno da su uz vlast, ajmo ručna

DS kritikuju svi, uključujući i DS. Pitanje je samo ko šta kritikuje u DS, i šta je spreman da podnese, iz raznoraznih razloga, od kojih osveta često nije najmanji.
Nije tajna da su meni ovi neoradikali zastali u grlu, i njih ni da progutam ni da ispljunem.

EDIT: (ne znam da li je haringa ili lažna dihotomija) ali evo sad čuh na vestima - evo i DSS možda ulazi u Vladu.
Gube se valeri, nestaju nijanse.
Dihotomija, bogami, da ga jebeš.
dragan7557 dragan7557 12:52 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

DS kritikuju svi, uključujući i DS

Nije bas svi eto Auric Goldifnger, sada precednik DS misli drukcije.

cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:55 28.12.2012

Re: klistiranje

i kakvi su rezultati tog...s(t)ondiranja?


Pitanje je samo ko šta kritikuje u DS, i šta je spreman da podnese, iz raznoraznih razloga, od kojih osveta često nije najmanji.

Bez ulaska u motive, većina blogera podržava ovu vladu i ovog predsednika...tu se preslikavaju rezultati objavljenog javnog mnjenja, što je i logično.
maksa83 maksa83 12:55 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Unfuckable
to što većina blogera kritikuje DS ne znači nužno da su uz vlast, ajmo ručna

Nemoj čekaj stani polako...

Maksimum koji bih sebi ovde dozvolio je da u ovom slučaju domatjinu osporim kreativnost, pošto su to u svoje vreme izjavili Benito Musolini, Džordž Buš, pa Hilari Klinton, i sigurno još poneki velikan.

Lažna dihotomija je pored Crvene Haringe verovatno najčešće Internet logičko spotačinjanje o sopstvenu nogu.

Milan Novković Milan Novković 13:01 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Lažna dihotomija je pored Crvene Haringe verovatno najčešće Internet logičko spotačinjanje o sopstvenu nogu.

Pošto monopoli "ne postoje" moramo da rastežemo dihotomije iz kvantnog misaonog vakuma, pa šta rastegnemo rastegnemo
antioksidant antioksidant 13:04 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Milan Novković
Lažna dihotomija je pored Crvene Haringe verovatno najčešće Internet logičko spotačinjanje o sopstvenu nogu.

Pošto monopoli "ne postoje" moramo da rastežemo dihotomije iz kvantnog misaonog vakuma, pa šta rastegnemo rastegnemo

не збуњујте, па ово неко чита
Unfuckable Unfuckable 13:07 28.12.2012

Re: klistiranje

tu se preslikavaju rezultati objavljenog javnog mnjenja, što je i logično.

ako su rezultati preslikani onda ne moraš da radiš sondiranje, zar to nije super!?

ps:
pa šta rastegnemo rastegnemo

mislim da je nama jedino preostalo da rastegnemo neki meh, harmoniku, onako pod šatrom
maksa83 maksa83 13:20 28.12.2012

Re: klistiranje

Unfuckable
tu se preslikavaju rezultati objavljenog javnog mnjenja, što je i logično.

ako su rezultati preslikani onda ne moraš da radiš sondiranje, zar to nije super!?

ps:
pa šta rastegnemo rastegnemo

mislim da je nama jedino preostalo da rastegnemo neki meh, harmoniku, onako pod šatrom

Trolololujete, trolololujete... ako, ako.

Nego da se vratimo na temu, pop, teretana, gresi, oprost...

Domatjin, što bi rekao agresor - has a point.

Milijardu i nešto ljudi na svetu prihvata ovog dole lika kao svog duhovnog vođu:

Unfuckable Unfuckable 13:22 28.12.2012

Re: klistiranje

el mu to školska uniforma, baš je lepa
maksa83 maksa83 13:25 28.12.2012

Re: klistiranje

Unfuckable
el mu to školska uniforma, baš je lepa

Da se podsetimo te slavne pobede:

Unfuckable Unfuckable 13:29 28.12.2012

Re: klistiranje

elmuto dresss?


troluješ i nerviraš blogere, mislim pripazi se
antioksidant antioksidant 13:30 28.12.2012

Re: klistiranje

maksa83
Unfuckable
el mu to školska uniforma, baš je lepa

Da se podsetimo te slavne pobede:


то је зато што борис није био на нашој страни
мислим, чак и са томом би победили с њим против нас
savamala savamala 13:49 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Da su sutra izbori SNS bi bezmalo imao apsolutnu vlast u Srbiji. Mogli bi da naprave vladu sami, uz par predstavnika manjina.


Да, и то је права слика колико сте се ви попели народу на ону ствар. И, пар хапшења наравно. Ипак, тек за неколико месеци ће се видети како ствари стоје.
Како год, ви ћете бити замрачени. Менаџер је могао да изиграва Џон Вејна док је био ушушкан у топлину републичке власти и потпуне контроле медија. Сада, када из Немањине и са Андрићевог венца дувају хладни ветрови, Менаџер је постао прилично смешан. Мислим да сте његовим избором за председника направили највећу могућу услугу Томи и Вучићу.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:12 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Nemoj čekaj stani polako...



ovako je isto moja profesorka projektovanja znala,usred časa,da uleti kod mog projekta i kaže; "staniiii,čekaaaj...polako,a dje je zrcalo?"
moj izgubljeni pogled i ona nastavi dalje
- "ucrtaj to ,molim te.nemoj da rušim."

razmišljam pola sata,kakvo zrcalo da crtam u osnovi projekta zgrade;
kad ono,uleće jedan ortak i kaže;
"gari,mislila je na ono ogledalo na stepeništu" :))))
dragoljub92 dragoljub92 14:25 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

"gari,mislila je na ono ogledalo na stepeništu" :))))

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:34 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Да, и то је права слика колико сте се ви попели народу на ону ствар

Nije mi jasno, savamala, zašto sve gledaš kroz negativnu prizmu...Kao pesimista, u pravu si...kao optimista možeš da zaključiš:

"To je prava slika koliko su pretstavnici nove vlasti omiljeni i koliko su građanima ulili optimizma i nade u bolje sutra!"

Mislim, zašto čaša uvek mora da bude poliprazna, kad je sada, većina se slaže - skoro puna!

EDIT: Jel istinita ova lepa vest da DSS ulazi u Vladu?
dragan7557 dragan7557 14:34 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Менаџер је могао да изиграва Џон Вејна

Mislis Aurc Goldfinger alias Gert Fröbe?

cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:36 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Lažna dihotomija je pored Crvene Haringe verovatno najčešće Internet logičko spotačinjanje o sopstvenu nogu.

Pošto monopoli "ne postoje" moramo da rastežemo dihotomije iz kvantnog misaonog vakuma, pa šta rastegnemo rastegnemo

Meni je misaoni vakuum prirodna životna sredina zato i rastežem ovoliko
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:37 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Gert Fröbe

Ko ti je taj, Cerski?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:40 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Maksimum koji bih sebi ovde dozvolio je da u ovom slučaju domatjinu osporim kreativnost, pošto su to u svoje vreme izjavili Benito Musolini, Džordž Buš, pa Hilari Klinton, i sigurno još poneki velikan.

Šta su izjavili? Da imaju večinu uz sebe? Da imaju većinu blogera?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:41 28.12.2012

Re: klistiranje

mislim da je nama jedino preostalo da rastegnemo neki meh, harmoniku, onako pod šatrom

To baš i ja kažem.
dragan7557 dragan7557 14:42 28.12.2012

Re: Stizu bre Evri , ima ih bude ko salate

Nebojsa Krstic:
"To je prava slika koliko su pretstavnici nove vlasti omiljeni i koliko su građanima ulili optimizma i nade u bolje sutra!"

Velja Ilic danas: "zaposlicemo 200.000 ljudi,"

Mrkonjic danas: "160 kilometara na cas pruge"!

Toma u predizbornoj kampanji: "ako izaberete mene donecu u Srbiju
€ 100.000.000.000."

Malo li je, bre?!?

cerski
dragan7557 dragan7557 14:45 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Nebojsa Krstic
Gert Fröbe

Ko ti je taj, Cerski?

Pa pise, nemacki glumac, glumio Auric Goldfinger-a u istoimenom James Bond-u, slicnost sa precednikom DS je frapantna.

cerski
maksa83 maksa83 14:53 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Šta su izjavili? Da imaju večinu uz sebe? Da imaju većinu blogera?

"Ko nije sa nama, taj je za one druge" u raznim varijantama.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:07 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

"Ko nije sa nama, taj je za one druge" u raznim varijantama.

Ne bre, ja baš zameram Filipu Mladenoviću na tim crno belim podelama. Pritom nisam ni u kakvom "našem" fazonu, jer sa "nama" (ako smo mi DS) nemam nikakve praktične veze, niti znam šta ta stranka sada zastupa, za šta se zalaže i kojim će putem ići...

Zaključak o blogerima donosim na osnovu kvalitativnog istraživanja, to jest, ono je posledica ovih debata koje traju poveći broj meseci.

A najnovija istraživanja javnog mnjenja (kvantitativna) govore isto. Pošto blogeri nisu stanovnici Meseca (bar u najvećem broju) nego su deo javnog mnjenja Srbije...to mi služi kao potvrda teze.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:07 28.12.2012

Re: klistiranje

Da se podsetimo te slavne pobede:

Da, taj se blog zaključao sat vremena pre nego što sam očekivala, uskraćeno mi je sat vremena likovanja
antioksidant antioksidant 15:10 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

jer sa "nama" (ako smo mi DS) nemam nikakve praktične veze

mislim da nam je posle debate o vrapcima svima jasno da se "nama" odnosi na naslovnu stranu poslednjeg broja nedeljnih informativnih novina
niko te ne gura u đilasov ds
cult cult 15:12 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Krstić

Nije istina uopšte, što se vlasti tiče. Da su sutra izbori SNS bi bezmalo imao apsolutnu vlast u Srbiji. Mogli bi da naprave vladu sami, uz par predstavnika manjina.


Toliko je pitanje korupcije i sveopšte kradje medju političkom klasom postalo goruće, da je velika većina spremna okrenuti glavu od Vučićevih gadosti s kraja devedesetih. To ne znači da je Vučić bilo kome postao simpatičan. Ili da bi možda glasali za SNS. Ne. Ali bi ovoga puta sigurno ostali kod kuće na dan izbora i ne bi ih grizla savest* zbog toga.

*(Ovde izumimam Beli Listić iz bilo kakvih grižnji savesti jer Beli Listić je iznad toga. On Vidi Budućnost.)
dragan7557 dragan7557 15:14 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

*(Ovde izumimam Beli Listić iz bilo kakvih grižnji savesti jer Beli Listić je iznad toga. On Vidi Budućnost.)

Jakako u Dinkicu i Cedi.

cerski
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:20 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Pošto blogeri nisu stanovnici Meseca (bar u najvećem broju) nego su deo javnog mnjenja Srbije...to mi služi kao potvrda teze.

Izem ti tezu, gospon Krle. Da je blog reprezentativan uzorak, LDP bi pre neku godinu imao 99% biračkog tela, dalekobilo.
dragan7557 dragan7557 15:25 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

dobrosavljevic_m
Pošto blogeri nisu stanovnici Meseca (bar u najvećem broju) nego su deo javnog mnjenja Srbije...to mi služi kao potvrda teze.

Izem ti tezu, gospon Krle. Da je blog reprezentativan uzorak, LDP bi pre neku godinu imao 99% biračkog tela, dalekobilo.

Nemoj mi reci da su Cedini neoliberali zapravo liberali?

cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:33 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Izem ti tezu, gospon Krle. Da je blog reprezentativan uzorak, LDP bi pre neku godinu imao 99% biračkog tela, dalekobilo.

Nije blog reprezentativan...nego se uklapa u objavljena istraživanja...uočavam, kažem, isti odnos snaga u Republici i na blogu.
savamala savamala 15:36 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

"To je prava slika koliko su pretstavnici nove vlasti omiljeni i koliko su građanima ulili optimizma i nade u bolje sutra!"


Мислим да је моја претходна реченица о вашем пењању на ону ствар ближа истини. Осим пар хапшења ова власт није показала ништа. Добро, за почетак и та хапшења нешто значе али не још за дуго.
Тома је пријатно изненађење, бар за сада.

Jel istinita ova lepa vest da DSS ulazi u Vladu?


Не, колико знам.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:36 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Toliko je pitanje korupcije i sveopšte kradje medju političkom klasom postalo goruće, da je velika većina spremna okrenuti glavu od Vučićevih gadosti s kraja devedesetih.

Uzmumo za primer Vesnu Pešić...ništa od svega toga nije joj smetalo od 2000. do recimo 2010...a onda se osvestila. Aha, važi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:38 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Мислим да је моја претходна реченица о вашем пењању на ону ствар ближа истини

istinita je. Kao što je istinito da kad smo se MI popeli na tu stvar zatekli smo VAS koji tu sedite poodavno.
antioksidant antioksidant 15:39 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Тома је пријатно изненађење, бар за сада.

мислиш по степену необавештености о свету?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:45 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

Тома је пријатно изненађење, бар за сада.

Ima jedan zanimljiv detalj iz njegovog intervjua, boldiran u Novostima, kaže:
BIO SAM OMILjEN DOK SMO SVE IZVRŠAVALI
Veliki i moćni, kad imaju svoj cilj, traže od vas da se povinujete tom cilju i onda vas mnogo cene, sve dok se povinujete. I ja sam postao prihvatljiv i omiljen, jer je Srbija izvršavala sve svoje obaveze. Ali, čekam šta će se dogoditi posle platforme - poručio je Nikolić.


Nije mi jasno kad je za ovo malo vremena već uspeo i da se povinuje i da se uzjoguni?

Ili nam predsednik govori nešto drugo? Hmm...
maksa83 maksa83 15:45 28.12.2012

Re: Posle Slovenije, evo i Makedonije:

istinita je. Kao što je istinito da kad smo se MI popeli na tu stvar zatekli smo VAS koji tu sedite poodavno.

Ovo je istina. Malo ko ume tako brzo i vešto da se uzvere na onu stvar kao DSS i tu se tako grčevito i dugo drži.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana