Društvo| Ekonomija| Mediji| Politika| Život

DRIžite lopove!

Filip Mladenović RSS / 27.12.2012. u 03:21

 DRIm TIM
DRIm TIM
Domaći mediji manje-više korektno su preneli glavne revizione nalaze Državne revizorske institucije, saopštene na konferenciji za štampu juče u beogradskom Medija centru.

Međutim, ono što je ostalo između redova objašnjava kako su moguće i zašto su baš tolike zloupotrebe u raspolaganju sa javnim finansijama, dakle sa parama građanki i građana Srbije. Uzroci su, pre svega, nepostojanje odgovarajućih zakona i podzakonskih akata, zatim manjkavosti i nedorečenosti već donetih zakona i podzakonskih akata, pa nedovoljan broj revizora u DRI, nedelotvoran sistem interne kontrole i nepoštovanje zakonske obaveze organizovanja interne revizije.

Šta me je najviše porazilo nakon upoznavanja sa detaljima revizionog nalaza DRI? Pre svega saznanje da forma i sadržaj izveštaja o stanju javnog duga Republike Srbije u okviru završnog računa budžeta RS, koji se podnosi Narodnoj skupštini, nisu propisani nijednim zakonom niti podzakonskim aktom. Zato je DRI odlučila da Vladi Srbije predloži novi Zakon o javnom dugu, kojim bi se definisala jedinstvena metodologija utvrđivanja visine javnog duga i načina izveštavanja o javnom dugu.

Zatim, deluje neverovatno da Republički fond za zdravstveno osiguranje kod apoteka i domova zdravlja, koji u sastavu imaju apoteku, nije vršio kontrolu nabavke lekova, iako je bio zakonski obavezan. Epilog je logičan: najveća stavka u nezakonitim javnim nabavkama odnosi se upravo na lekove!

I najzad, zaprepašćen sam kabadahijskim manirima tzv. lokalne samouprave. Moćnici u opštinama Srbije javno vlasništvo tretiraju kao da je ničije ili njihovo, a pare iz lokalnog budžeta poput džeparca. Kod 21 jedinice lokalne samouprave nije izvršen popis imovine i obaveza u iznosu od skoro 30 miliona evra. U postupku revizije utvrđeno je da u knjigovodstvenoj evidenciji pojedinih lokalnih samouprava nije evidentirano zemljište ukupne površine 11 874 hektara, a površina građevinskih objekata i zgrada 82 640 m2! Čak 20 jedinica lokalne samouprave preuzele su i platile obaveze bez pravnog osnova zato što su plaćanja izvršena bez zaključenih ugovora, bez donete Odluke organa upravljanja, bez pravilnika, bez dostavljenih računa!!!

I na kraju pravi "biser" arogancije lokalnih vlastodržaca: kod nekoliko jedinica lokalne samouprave izvršene su uplate, izmedju ostalog, i za plaćanje rashoda za zubarske usluge i za nabavku dioptrijskih naočara, kao i za plaćanje prevoza navijača fudbalskog kluba!!!

Poput termita ili ptica grabljivica, na svim nivoima vlasti u Srbiji, na oskudna finansijska sredstva kidišu "izabrani" predstavnici ove ili one vlasti, dok se stanovništvo uljuljkuje sulejmanskim TV pilulama i prviglasSrbijejaimatalenat glupiranjima. Jedino državni revizori, predvođeni agilnim Radoslavom Sretenovićem, glasno uzvikuju: "DRIžite lopove!"

Atačmenti



Komentari (58)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 03:30 27.12.2012

1.

DRIžim!
gorstak92 gorstak92 11:19 27.12.2012

Re: 1.

stefan.hauzer
DRIžim!

majstore!!!
alselone alselone 11:23 27.12.2012

Re: 1.

majstore!!!


Gostak, kako je bilo u Bejrutu, pardon Ljubljani?

Jesi ziv?
reanimator reanimator 11:26 27.12.2012

Re: 1.

alselone
majstore!!! Gostak, kako je bilo u Bejrutu, pardon Ljubljani? Jesi ziv?

Ko zna šta je sve video. Od kad se vratio, često je zagledan u jednu tačku i nekako je ozbiljniji..kao da je odrastao preko noći.
alselone alselone 11:28 27.12.2012

Re: 1.

Ko zna šta je sve video. Od kad se vratio, često je zagledan u jednu tačku i nekako je ozbiljniji..kao da je odrastao preko noći.


gorstak92 gorstak92 12:27 27.12.2012

Re: 1.

alselone
majstore!!!


Gostak, kako je bilo u Bejrutu, pardon Ljubljani?

Jesi ziv?

Ljudi ono treba doživeti. Nemoguće je da se prepriča.
Uđeš u neki špar a ono najmanje 5 vrsta burića može da se bira.
Bio sam i u onom BTC-u.
Slovenci me gledaju čudno kad kažem da idem u BTC. Njima su te cene normalne, a ako ih poredimo sa BG cenama tamo je sve bagatela. 12 pari sportskih čarapa za 5 EUR. Mislim, pa gde to ima.
Ujedno, to je sve što sam kupio jer pored te prodavnice je bila neka pivnica pa sam se zadržao duže nego što sam planirao.
I tako... ludnica.
Najgorem neprijatelju ne bih to poželeo.
Da, kad sam krenuo na put kod Šida je bilo -21 C. Zaledila mi se ona tečnost za pranje stakla. Neverovatno je da na etiketi piše da fluid ostaje u tečnom stanju do -20 C. Kako su samo precizni.
antioksidant antioksidant 13:23 27.12.2012

Re: 1.

12 pari sportskih čarapa za 5 EUR. Mislim, pa gde to ima.

šta će ti 12 pari čarapa?
moderator05 moderator05 13:30 27.12.2012

Molba/obaveštenje

Ako biste bili ljubazni i ovde stali sa trolom, ovo do sada bi ostalo.
U suprotnom, brišem sve.
alselone alselone 09:37 27.12.2012

Ima li vesti iz

Slovenije?
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:23 27.12.2012

Re: Ima li vesti iz

sprema se da nas organizuje u trojke,da pišemo šaljive parole po gradu; revolucija je počela i ne možeš je zadržati:)))
alselone alselone 12:30 27.12.2012

Re: Ima li vesti iz

da nas organizuje u trojke


Dirty mind.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:59 27.12.2012

Re: Ima li vesti iz

Dirty mind.




freehand freehand 10:15 27.12.2012

Čoveče

koliko nama mostova treba?
alselone alselone 10:27 27.12.2012

Re: Čoveče

freehand
koliko nama mostova treba?


Odgovor se krije na istoku.
There are 342 bridges in Saint Petersburg, Russia.
kukusigameni kukusigameni 10:37 27.12.2012

Re: Čoveče

Filipovi blogovi su pravi novinarsko-istraživački.

Čovek pročita novine, prenese nam u skraćenoj verziji i doda još po koju parolu.

Nekad CAPS LOCK varijanta, nekad !!!, a nekad i bold.

Ovo je korak dalje, ovo sa DRI.

NNN NNN 10:48 27.12.2012

Re: Čoveče

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:14 27.12.2012

Re: Čoveče

NNN

DRI


tja, preduhitrio si me.

kad se kaže DRI, pošten, domaćin čovek može da ima samo jednu asocijaciju a to je ta:)
looping looping 12:22 27.12.2012

Re: Čoveče

DRI

Muzika je strava. Dobar tres. Ali vokal mi se ne svidja. To je valjda zato sto ima i panka.
libkonz libkonz 12:46 27.12.2012

Re: Čoveče

Čovek pročita novine, prenese nam u skraćenoj verziji i doda još po koju parolu.

Dole ignorisanju športa i ražonode!
ultimatum ultimatum 10:41 27.12.2012

Mašimo temu...

Ne mogu da verujem koliko, gotovo celokupna javnost, promasuje metu...
Dok je sveta i veka, bice i lopova, nije tu problem, problem je u propisanim kaznama i sprovodjenju zakonskih sankcija, naime, ako neki ministar nezakonito potrosi nekoliko miliona evra, a zatim ga gone prekrsajno i posle par godina sudjenja, eventualno kazne sa 200 evra, to je prakticni dokaz da se kradja isplati i da je treba upraznjavati.

Tolika hapsenja, sudjenja, pritvori, poneka zatvorska kazna (sve to, citaj-opterecenje za budzet, t.j. opet za vec opljackane gradjane) a niko da zatrazi da se ukradeno vrati(!)

-Ako je drzava morala iz nekih razloga da plati za stetu koju je napravio Miladin Kovacevic, zasto ga ne tereti za milion dolara?
-Zasto pri hapsenju raznoraznih klanova i mafija nikada da se pronadje i zapleni novac?
-Zasto se funkcionerima na svim nivoima, direktorima banaka i pokradenih preduzeca ne zapleni sva imovina, da materijalno odgovaraju, ne udje u trag novcu i on se vrati?

myredneckself myredneckself 11:35 27.12.2012

Re: Mašimo temu...

Filip
Poput termita ili ptica grabljivica, na svim nivoima vlasti u Srbiji, na oskudna finansijska sredstva kidišu

A onaj lik, Gekko, ga tupi greed is good Da nije za nas good?

Jel ti misliš da se oni igraju zbog lepote igre, ili da se igraju samo da dobiju?
Mazni, i učini ga svojim, (novac mislim), to je zakon, tako se radi, i to ih pokreće.
tyson tyson 12:11 27.12.2012

Re: Mašimo temu...

Tolika hapsenja, sudjenja, pritvori, poneka zatvorska kazna (sve to, citaj-opterecenje za budzet, t.j. opet za vec opljackane gradjane) a niko da zatrazi da se ukradeno vrati(!)

Nisi u pravu. Pleni se imovina kriminalaca - od narko dilera do direktora i sličnih - već nekoliko godina, od kako je donešen zakon koji to reguliše.



ultimatum ultimatum 12:26 27.12.2012

Re: Mašimo temu...

Mogao bih i ja tebi da napisem da nisi u pravu i da budem u pravu

Pleni se? U kom obimu? Kolika je finansijska korist od toga postignuta?
Jedno je postojanje zakona, a sasvim drugo je sprovodjenje, toliko puta to ponavljamo...Zapleni se imovina Darka Sarica u vrednosti od nekoliko stotina miliona evra...bla, bla, bla...onda se obavi aukciona prodaja njegovog namestaja i prikupi se 3,5 hiljade evra...bla, bla truc...
Tesko da ce neko smeti da kupi kucu narkobosa i da u njoj mirno zivi...Takve nekretnine treba da koristi drzava, (npr. preseli neko odeljenje suda i slicno) a drugi visak da proda, itd. itd.

Da vidimo koliko ce novca biti zaplenjeno i vraceno od fingiranih kredita Agrobanke na primer...sta ce mi lopovi u zatvoru kada je lova gradjana i drzave otisla zauvek?
tyson tyson 13:59 27.12.2012

Re: Mašimo temu...

Mogao bih i ja tebi da napisem da nisi u pravu i da budem u pravu

Pleni se? U kom obimu? Kolika je finansijska korist od toga postignuta?

Možeš da kažeš da nisam u pravu, ali tada ne bi bio/bila u pravu.

Veliki je internet, potraži sam/sama u kom obimu je imovina plenjena, i kolika dobit je ostvarivana. Nadležne institucije podnose izveštaje svake godine, i objavljuju ih i na konferencijama za štampu.

Takođe nisi u pravu ni za sudbinu zaplenjene imovine. Dobar deo nekretnina se koristi od strane državnih institucija, doduše ne za preseljenje njihovih službi jer stanovi nisu podesni za to.

Što se tiče Agrobanke, taj slučaj je drugačiji jer se radi o banci, finansijskoj instituciji. Nisam upoznat sa zakonskom regulativom, ali verujem da će se dužnicima koji nisu u stanju da vrate dug pleniti imovinu, prosta logika to nalaže. Videćemo.


tyson tyson 12:16 27.12.2012

dlaka

na oskudna finansijska sredstva kidišu "izabrani" predstavnici ove ili one vlasti

Jel? A zašto misliš da nisu izabrani? Zar sumnjaš u legitimitet i legalnost izbora i iskazane narodne volje?



zack2jack zack2jack 12:25 27.12.2012

...

Количина бахатости, јавaшлука и расипништва према државном, свачијем, нечијем, ничијем, сад сам на власти па мојем БРЕ, у наших политичара и локалних самоуправљача је болесна и поптуно ненормална! То је дефинитивно највећи и најозбиљнији проблем овог друштва и државе - претња да ће систем преко "изабраних" представника да поједе сам себе као неки карцином када нападне да убије организам. Једини начин да се са том дегенерисаном појавом изађе на крај јесте да уведемо законе који ће најстрожије кажњавати све облике злоупотребе и манипулација државним власништвом и интересима. Ствар је у томе што иза свих тих злоупотреба државним, стоје људи недостојни посла који обављају, најчешће и недовољно образовани и неквалифиновани за тај посао, па су њихови интереси да се баве истим пословима зановани само на калкулацији колико могу да клепе државу, и због тога су спремни да на сваки могући начин подрже и стумулишу систем негативне селекције. Али такође страх је једини начин којим на њих може да се делује и истера их из државне управе. Јер то нису ликови као обични криминалци, па да свесно преузимају ризик и не крију се иза партијских књижица, дакле лопов је лопов зна и шта ради и који су ризици. Ово су паразити система у правом смислу те речи, охоли, халапљиви, прождрљиви, али и кукавице те већина њих неће имати смелости и бити спремна да се "игра" ако за ту игру може да попије 10, 15 година робије...
freehand freehand 13:26 27.12.2012

Filipe, pajz ovo

Dakle, slušam jutros: u pančevačkoj bolnici mož' u krevet, al ako poneseš posteljinu.
Jerbo su na tenderu za snabdevanje praškom izabrali najjeftinijeg ponuđača. Pa se ispostavilo, gle čuda - da to najjeftinije nije i najkvalitetnije. Pa se posteljina prala češće, i raspala. Bolnica je pokušala da raskine ugovor, ali - tzvrtz!
E sed: šta će na ovo da kažu nadležni državni organi, ko je kriv za nastalu štetu, i ko će i kako da je nadoknadi?
Šta bi ti ovde preduzeo?
ultimatum ultimatum 13:46 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

Pajz freehand...
Da se ja malo umesam... nije prasak za pranje vesa najveca tehnoloska nepoznanica pa da se neke stvari ne mogu valjano predvideti u tenderskoj proceduri, nije jedini uslov na tenderima najniza cena, pretpostavka je odredjeni zahtevani kvalitet, koji mora biti normativno zahtevan, dalje npr, rokovi isporuke, dinamika placanja, npr. bezavansno placanje itd. pa pored toga i najniza cena, ukratko, vrsi se bodovanje pa ne mora najjeftinije biti i odabrano. Ovo izreceno o (ne)kvalitetu praska mora (ostecena?) ugovorna strana dokazati i onda mislim da nece biti "tzvrtz", vec se naknada stete moze zahtevati i valjda naplatiti od one ugovorne strane koja nije ispunila ugovor, a pri sklapanju ovakvih i slicnih poslova, postoje i garancije...za ozbiljnost ponude, za avans, za dobro izvrsenje posla, za garatni rok itd. ...tako da, ako nije neko muljanje ovo je jednostavno i lako resivo...a kako je verovatno u sve umesana korupcija (isporucilac svastikina firma )onda je zaista nedoumica ko ce da nadoknadi stetu, ili nije?
tyson tyson 13:51 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

Jerbo su na tenderu za snabdevanje praškom izabrali najjeftinijeg ponuđača. Pa se ispostavilo, gle čuda - da to najjeftinije nije i najkvalitetnije. Pa se posteljina prala češće, i raspala. Bolnica je pokušala da raskine ugovor, ali - tzvrtz!

A da su kojim slučajem izabrali skuplju ali kvalitetniju ponudu, sada bi im Filip i njemu slični grlati revolucionari-amateri bacili verbalnu kiselinu u oči i razapeli ih na stub srama, i pored valjanog orbazloženja biranja skuplje ponude.



freehand freehand 13:54 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

.tako da, ako nije neko muljanje ovo je jednostavno i lako resivo...a kako je verovatno u sve umesana korupcija (isporucilac svastikina firma )onda je zaista nedoumica ko ce da nadoknadi stetu, ili nije?

Tako da ja tebi predlažem da se javiš TV Pančevo, ili direktno bolnici, pa to rešiš sve na brzake.
Ja ću u međuvremenu nastaviti da mislim da je populizam sjajan kvasac za svakakve gluposti, a da je Drž'te lopova idiotska parola. I da se u takvoj atmosferi ne gleda na uslove koje ssi pobrojao, a koji naravno - jesu normalni u sklapanju posla. Već samo i isključivo na cenu. Kao najbolji pokazatelj upravo toga da je reč o svastikinoj firmi.
I da niko normalan ko se nalazi u poziciju da odlučuje neće sebi dozvoliti da ga provlače kroz blato kao lopova.
Najjeftinije je najsigurnije, to hoću da ti kažem.
tyson tyson 14:02 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

Najjeftinije je najsigurnije, to hoću da ti kažem.

Nema veze. Ovo sa svastikinom firmom zvuči daleko bolje - zna se! - a i uklapa se u koncepciju Filipovih blogova, da ne kažem u Filipov mentalni sklop i način razmišljanja.


ultimatum ultimatum 14:12 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

freehand

Najjeftinije je najsigurnije, to hoću da ti kažem.


Pa kada je most u pitanju, ne mora da bude bas tako

p.s. slucajno znam nesto o tim tenderima, i, ukratko, procedure (dobre) postoje, ko ce ih i u kolikoj meri sprovoditi i opet neki ini kontrolisati, je sasvim drugo pitanje...
freehand freehand 14:18 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

ultimatum
freehand

Najjeftinije je najsigurnije, to hoću da ti kažem.


Pa kada je most u pitanju, ne mora da bude bas tako

Pa ne mora, pa gledaj šta se diglo za pljačku od između 200 i 500 meleona evra. A Vučič tuti. Za toliku lovu?

p.s. slucajno znam nesto o tim tenderima, i, ukratko, procedure (dobre) postoje, ko ce ih i u kolikoj meri sprovoditi i opet neki ini kontrolisati, je sasvim drugo pitanje...

Misliš da bi to Filipa, građanke i građane sprečilo da razapne koga god vidi na naslovnoj Kurira?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:25 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

ultimatum

freehandNajjeftinije je najsigurnije, to hoću da ti kažem.Pa kada je most u pitanju, ne mora da bude bas tako p.s. slucajno znam nesto o tim tenderima, i, ukratko, procedure (dobre) postoje, ko ce ih i u kolikoj meri sprovoditi i opet neki ini kontrolisati, je sasvim drugo pitanje...


Upravo o tome je govorio direktor DRI Sretenović: Zakoni, podzakonski akti, interna revizija, pa tek onda DRI. Da je tako u Srbiji, svaka korupcija bi bila u zametku sprečena dobrim, primenljivim zakonima i odgovarajućim podzakonskim aktima!
myredneckself myredneckself 18:10 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

u pančevačkoj bolnici mož' u krevet, al ako poneseš posteljinu.

Za bolnički krevet u NS prvo moraš da imaš vezu.
antioksidant antioksidant 18:11 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

myredneckself
u pančevačkoj bolnici mož' u krevet, al ako poneseš posteljinu.

Za bolnički krevet u NS prvo moraš da imaš vezu.

mislis - razbolis se preko veze?
AlexDunja AlexDunja 18:13 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

mislis - razbolis se preko veze?

što? pa ima takvih bolesti
antioksidant antioksidant 18:14 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

AlexDunja
mislis - razbolis se preko veze?

što? pa ima takvih bolesti

pa ima
nekad su setali klince da dobiju boginje
a sad jure neutvrdjive dijagnoze za penzije i odstete
AlexDunja AlexDunja 18:19 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

nekad su setali klince da dobiju boginje

i zauške:)
stvarno, šta se desilo sa zauškama?
večnost je prošla od kad sam čula za tu bolest.
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 21:01 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

AlexDunja
nekad su setali klince da dobiju boginje

i zauške:)
stvarno, šta se desilo sa zauškama?
večnost je prošla od kad sam čula za tu bolest.


desilo se M u MMR vakcini :)
AlexDunja AlexDunja 21:11 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

desilo se M u MMR vakcini :)

nek si mi reko:)

ali dobro da je tako:)
predatortz predatortz 22:15 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo


i zauške:)
stvarno, šta se desilo sa zauškama?
večnost je prošla od kad sam čula za tu bolest.


Nedavno je bila epidemija u NS.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:33 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

AlexDunja
nekad su setali klince da dobiju boginje

i zauške:)
stvarno, šta se desilo sa zauškama?
večnost je prošla od kad sam čula za tu bolest.


Vakcina.

Zauske <<<LINK
AlexDunja AlexDunja 23:26 27.12.2012

Re: Filipe, pajz ovo

Nedavno je bila epidemija u NS.

ne pričaj, a ta vakcina?

moji klinci su rođeni sredinom osamdesetih,
živeli smo u provinciji,
nikakvih zauški nije bilo.

bez zezanja
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:07 27.12.2012

Oglasio se i Boris T.

Kao svoju slabost, kako je naveo, Boris Tadić vidi to što nije smenjivao saradnike koji su u javnosti bili sumnjičeni za korupciju.

"Nisam imao snage da se izborim s onim što je pisalo u novinama, ali svako ko je ukrao tokom mog mandata pucao mi je u leđa", rekao je Tadić u intervjuu za današnji "NIN".

freehand freehand 14:15 27.12.2012

Re: Oglasio se i Boris T.

Filip Mladenović
Kao svoju slabost, kako je naveo, Boris Tadić vidi to što nije smenjivao saradnike koji su u javnosti bili sumnjičeni za korupciju.

"Nisam imao snage da se izborim s onim što je pisalo u novinama, ali svako ko je ukrao tokom mog mandata pucao mi je u leđa", rekao je Tadić u intervjuu za današnji "NIN".


Nači, biće neka ćuprija i za Tadića?
looping looping 14:30 27.12.2012

Re: Oglasio se i Boris T.

"Nisam imao snage da se izborim s onim što je pisalo u novinama, ali svako ko je ukrao tokom mog mandata pucao mi je u leđa", rekao je Tadić u intervjuu za današnji "NIN".

Ajd da je malo puc'o, nego se raspuc'o.




Edit:

Izgleda da uskoro istice "predsednicka plata". Mora da se misli sta cemo posle.
antioksidant antioksidant 14:36 27.12.2012

Re: Oglasio se i Boris T.

"Nisam imao snage da se izborim s onim što je pisalo u novinama, ali svako ko je ukrao tokom mog mandata pucao mi je u leđa", rekao je Tadić u intervjuu za današnji "NIN".

а бели листићи? ја сам живeо у уверењу да је весна крива за све али...
да ли је текст у нину ауторизован?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:37 27.12.2012

Re: Oglasio se i Boris T.

što nije smenjivao saradnike koji su u javnosti bili sumnjičeni za korupciju

ma jok,
on ih je samo unapređivao na ministarska mesta. bullshit i to onaj klasični
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:46 29.12.2012

Zašto brisanje?

Zašto brisanje benignih komentara?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:31 29.12.2012

sa parama građanki i građana

Čemu služi ovakav izraz? To su neke različite pare?
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:31 30.12.2012

Re: sa parama građanki i građana

KRALJMAJMUNA
Čemu služi ovakav izraz? To su neke različite pare?


Izraz kao učenice i učenici, studentkinje i studenti, supruga i suprug....
blogovatelj blogovatelj 06:03 30.12.2012

Re: sa parama građanki i građana

sa parama građanki i građana


Čemu služi ovakav izraz? To su neke različite pare?


Izraz kao učenice i učenici, studentkinje i studenti, supruga i suprug....



Pare đaka.
Pare akademaca.
Pare supružnika.
Pare građana Srbije.

Tebi Filipe izraz "građanke i građani" ne deluje nezgrapno?

PS.

Nezgrapno pisanje neće poboljšati položaj žena u Srbiji, veruj mi.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:02 30.12.2012

Re: sa parama građanki i građana

blogovatelj
sa parama građanki i građana


Čemu služi ovakav izraz? To su neke različite pare?


Izraz kao učenice i učenici, studentkinje i studenti, supruga i suprug....



Pare đaka.
Pare akademaca.
Pare supružnika.
Pare građana Srbije.

Tebi Filipe izraz "građanke i građani" ne deluje nezgrapno?

PS.

Nezgrapno pisanje neće poboljšati položaj žena u Srbiji, veruj mi.

Dzabe je. To nije njegove stav. To vucce na dijagnozu.
nsarski nsarski 10:22 30.12.2012

Re: sa parama građanki i građana

To vucce na dijagnozu.


That boy's as thick as a whale sandwich. (Foghorn Leghorn)
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:10 30.12.2012

Re: sa parama građanki i građana

Dijagnoza je kada se neko uporno bavi autorom bloga, a ne temom bloga!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:21 30.12.2012

Re: sa parama građanki i građana

Filip Mladenović
Dijagnoza je kada se neko uporno bavi autorom bloga, a ne temom bloga!

Potpuno pogrešno. Očekivano pogrešno.
Ako neko toliko iritirajuće, kontraproduktivno, nezgrapno, dugotrajno, ničimizazvano, blentavo koristi gde stigne građanke i građani, to svakome mora da znači da nešto nije u redu sa autorom.
A ako autor ili neko iznad njega briše komentare koji ukazuju na taj
problem/issue rečima koje su potpuno benigne (u odnosu na modu psovanja i vređanja što se kao kuga raširila blogom) to mora da ukazuje na dijagnozu.
A autorovo korišćenje takvih blentavh izraza nije dijagnoza ali vuče, može da znači i ne mora. Posle ovog očajnog promašaja ("kada se neko uporno bavi autorom bloga, a ne temom bloga" više nema iluzija.
Ukazivanje na pogrešno, tragično pogrešno korišćenje nekih izraza u tekstu nije bavljenje autorom, moj Filipe. Odakle ti samo takva ideja?
Zašto svaki put prospeš mleko koje si pomuzao tek da se pokrije dno posude?
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:39 30.12.2012

Re: sa parama građanki i građana

bavi autorom bloga

vidiš,
ovaj blog si pisao ti(ili možda neko drugi?)
ali tvoje ime je potpisano,tako da mi deluje sasvim ok da se pozabavimo i onim koji je pisao.

eto meni je beskrajno zabavna tvoja teza; kako šaljivim transparentima sve počinje.
jednostavno ne mogu da te odvojim od toga/pokušavam ali mi ne uspeva ili kad ti neko postavi pitanje,ti izbaciš neku svoju mantru
(popularnu filipiku)

u početku sam mislio da se zezaš.vidi što su se primili i te fore,ali onda sam shvatio da ti svet zaista vidiš tako naivno - što mi je bilo potpuno neverovatno za čoveka koji se bavi ozbiljnim novinarstvom.

ali nije sve crno.

idealista si ti Filipe,ono pravo i veliko i volim takve ljude.
volim istrajnost,te stvari se cene

kapiram da se nekad pretera u zezanju,ali još nikog nisam video da ide onim trash fazonima(tipa glup,ružan ili tako nešto slično i bljutavo) za sad je ,možda preterano,ali dovoljno simpatično, makar meni

uuuu što sam se raspisao.

p.s. nemoj nikad da se umoriš od bloga:))))))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana