Budućnost| Porodica| Život

DOŽIVETI STOTU

Bojana Maljević RSS / 31.12.2012. u 16:38

Bilo je to na dan poslednjeg koncerta D. Rundeka u Beogradu kada sam, neznajući da to činim, prestala da pišem. Stajala sam ispred Doma Omladine, malo je kišilo. Pored mene stajao je P. Brajović. Pričao mi je o štetnosti duvana. Ja sam njemu govorila o blogu koji nameravam da napišem. Ne sećam se tačno kako su se te dve teme povezale ali da, bilo je neke veze... On meni o tom zlu koje unosim u sebe, a ja njemu o dugovečnosti (to je trebalo da bude tema tog mog bloga).

- Bojim se samo da sam povukla gen na žensku očevu liniju. Imala sam dve stogodišnjakinje u porodici. Moja prababa Ljubica živela je 100 godina. Nismo joj proslavili stoti rođendan, ali imala je toliko. Rodila je trinaestoro dece, preživela je samo tatina majka, baka Jelica. A isto sa očeve linije, čukunbaba Velika Maljević (kasnije Stojanović) živela je 116 godina. Neki kažu nije, nego 109. Drugi viču da imaju dokaze, koje je čak i štampa objavila, da je živela 118. U tom trenutku bila je nastarija žena u Srbiji, možda i u celom svetu.

Pričam Brajoviću kako sam o njima dvema htela jednu priču da napišem, te da sam tih dana proveravala sve te podatke. Pozovem oca, pitam ga koliko je Velika živela.

- Moja baba Velika živela je 116 godina, kaže tata.

- Zašto je zoveš baba kad ti je bila tetka?, kroz smeh ga pitam.

- Kako da zovem tetka nekog ko ima 300 godina?, odgovara.

Pozovem njenog praunuka, Mišu Stojanovića, on ljubazno sve proveri i kaže: 118. I podseti me da su baba Veliku neki zvali i baba Hajduk. To je zato što je uvek nosila kuburu za pojasom. I kad kuva. Miša mi je poslao i zapis njegovog pokojnog oca, našeg divnog pisca i mog čiče Slobe Stojanovića, o baba Velikoj, iz koga saznajem da je radila kod vojvode Stepe Stepanovića, kao pralja. I da je svog sina Radovana rodila tek u 44-oj godini. Do tada je rađala samo kćerke. E sad, sve sam uspela da povežem, jedino mi nije jasno kako je ona, Crnogorka sa Cetinja, u to vreme dospela sama sa svojom decom u taj Čačak i zašto.

Nju, Veliku, odnosno taj njen karakter, ovekovečio je čiča Sloba u igranoj seriji "Učitelj" ili "Idemo dalje". Igrala ju je izuzetna Olivera Marković. Baba Veliku, koja traži svog unuka pa greškom naiđe na Gagu Nikolića. U realnom životu, ona je godinama tražila svog sina Radovana koji je tragično preminuo u Mathauzenu. Postojala je samo jedna njegova slika, oficira jugo vojske, na belom konju. I ta je slika zauvek ovekovečena u toj seriji, kada Velika spava... pa sanja da će ga ipak naći - sanja ga na belom konju, kao na toj jedinoj slici koju je imala. Posle se u seriji ubije, kad sazna da je mrtav. U realnom životu to nije uradila, logično, jer je doživela 118. Ili 115. Koliko god. Ali bila je toliko očajna što je izgubila sina, da je mnogo puta poželela to. Tu joj je "želju" čiča Sloba "ispunio" kroz taj karakter u seriji i filmu.

Pričam ja tu priču Brajoviću, on sluša i na kraju mi kaže:

- Sad kad si mi sve to ispričala - nikada nećeš napisati!

- Što ne bih napisala?

- Tako. Kad se ispriča onda se teško piše, kaže on.

Zašto sam se ja tih dana bavila time? Razlog tome verovatno treba naći u činjenici da sam ušla u "godine srednje". Mada, sudeći po očevoj ženskoj liniji, srednje godine uopšte nisu srednje. Nego još uvek neka rana mladost. Tešila sam se, valjda, šta li. Da su srednje samo po prosečnoj starosti stanovništva.

Za mene moji najbliži vole da kažu da sam ptica zloslutnica. Da uvek gledam onu najgoru varijantu od svih najgorih mogućnosti koje se mogu desiti. I tako u svemu. Logično bi bilo takvu osobu izbegavati, ali iz nekog razloga ljudi ipak vole da razgovaraju sa mnom. Sve zanima šta je ono najgore šta može da se desi na neku temu. U mojoj internoj analizi, to najviše zanima optimiste.

Nisam optimista. Pesimizam mi je nekako rođenjem dat. Roditelji mi nisu takvi, ali neki drugi geni rade tu. Jedini koji se o toj pesimističkoj osobini nije pogrdno izražavao bio je taj moj čiča Sloba, poznat i po tome što je bio dragocena podrška kolegama i ljudima uopšte. Bio je veliki gospodin u svemu šta radi, pa se tako ophodio i prema ljudskim lošim osobinama, kao što je moja ptičasto-zloslutnička. 

- Ti si kao baba Velika. Ona je tako sve najcrnje govorila, a posle ne bude tako crno - rekao mi je.

Ja sam ćutala. Znao je o čemu razmišljam.

- Svako vreme je dobro za rađanje - reče mi čiča Sloba te 1997. dok mi je stomak prvi put bio do zuba a strah od egzistencije srazmeran strahu od smrti. 

Eto, napisala sam. Drugačije nego što mi je prvobitno bila namera. Na brzinu sklepah ovaj blog, poslednjeg dana u godini - da me ne bije maler i da nekako zaustavim tu Brajovićevu "kletvu", u kojoj ima i istine: nemojte nikada sve ispričati - ostavite nešto i za papir.

Želim vam svima Srećnu Novu Godinu i sve praznike. 

 



Komentari (117)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikele9 mikele9 16:48 31.12.2012

E

Eto, napisala sam. Drugačije nego što mi je prvobitno bila namera. Na brzinu sklepah ovaj blog, poslednjeg dana u godini - da me ne bije maler i da nekako zaustavim tu Brajovićevu "kletvu", u kojoj ima i istine: nemojte nikada sve ispričati - ostavite nešto i za papir.

ako si napisala! Ne zbog Brajovićeve "kletve", nego zato što je "ostalo" dovoljno za papir. A i zbog...ili protiv "uroka". Ja planirao do 96-te ali ti ćeš me se setiti i kad budeš imala baba Velikine godine.
Srećno i dugovečno
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:48 31.12.2012

Re: E

mikele9
Eto, napisala sam. Drugačije nego što mi je prvobitno bila namera. Na brzinu sklepah ovaj blog, poslednjeg dana u godini - da me ne bije maler i da nekako zaustavim tu Brajovićevu "kletvu", u kojoj ima i istine: nemojte nikada sve ispričati - ostavite nešto i za papir.

ako si napisala! Ne zbog Brajovićeve "kletve", nego zato što je "ostalo" dovoljno za papir. A i zbog...ili protiv "uroka". Ja planirao do 96-te ali ti ćeš me se setiti i kad budeš imala baba Velikine godine.
Srećno i dugovečno

:)) Hvala Mikele!
Tebi sam, takodje, ostala dužna jednu kafu iz prošle godine... Sve najbolje!
cassiopeia cassiopeia 17:09 31.12.2012

Srećno!

Neka svi dani u Novoj tebi i tvojima donesu lepe i dobre stvari!

Biće još puno tvojih priča ovde :)
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:35 31.12.2012

Re: Srećno!

cassiopeia
Neka svi dani u Novoj tebi i tvojima donesu lepe i dobre stvari!

Biće još puno tvojih priča ovde :)

Za moje priče ne garantujem, ali sve vaše ću rado čitati!
Hvala na lepim željama... takođe!
mlekac mlekac 17:09 31.12.2012

Moji nisu

tako dugoveki.
Najduze pozivela baka po mami - samo 82.

Ali, zato je Zmu iamo baba-tetku koja je umrla u 114, a babe u Nisu jadikovale: "Jadna Koca, mogla je ona jos, ali onaj njen pastorak joj skratio zivot". Nikad nisamo saznalai kakve je to nepodopsitne doticni pastorak, tad uveliko presao osamdesetu, uspevao da napravi u tim godinama.

Srecna ti nova godina i sve najbolje!
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:35 31.12.2012

Re: Moji nisu

Srecna ti nova godina i sve najbolje!

Hvala mlekac, tebi i tvojima takođe...
cult cult 17:15 31.12.2012

Da.

Četiri meseca i devet dana posle te kiše i Brajovićeve priče tebi o štetnosti duvana ugasio sam svoju poslednju cigaretu.
Ne znam da li sam srećniji danas. Ni da li sam zdraviji.
Ali se, slučajno, sećam te kiše jako dobro.
Ličila je na neku iz Bresta posle koje ne ostaje ništa.
To mi je poredjenje palo na pamet kad sam završio s poslom i krenuo kući.
Jaka, začuđujuće mokra i uporna. Nije dala da je ignorišeš. Ni vremena da se sakriješ.

Srećna i tebi...




antioksidant antioksidant 17:30 31.12.2012

Re: Da.

Četiri meseca i devet dana posle te kiše i Brajovićeve priče

брајовић као месија
памти се дан и сат кад проговори
cult cult 17:34 31.12.2012

Re: Da.

брајовић као месија
памти се дан и сат кад проговори


što je najčudnije, čak nisam ni čuo taj razgovor.
Nisam bio ni na tom koncertu.
Ali prostorvreme zavibrira i poruka se smesti u podsvest.
antioksidant antioksidant 17:36 31.12.2012

Re: Da.

кажем ја... брајовић
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:52 31.12.2012

Re: Da.

antioksidant
Četiri meseca i devet dana posle te kiše i Brajovićeve priče

брајовић као месија
памти се дан и сат кад проговори

A ono što izgovori - ostavlja dubok trag. Jedva napisah blog, čoveče! Doduše, dan je bio sunčan ovde na planini, pomislih: zbog ovakvih dana vredi živeti i 100... I onda na kraju: e nećeš ga majci Brajoviću, napisaću kakav god! :)
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:54 31.12.2012

Re: Da.

cult
брајовић као месија
памти се дан и сат кад проговори


što je najčudnije, čak nisam ni čuo taj razgovor.
Nisam bio ni na tom koncertu.
Ali prostorvreme zavibrira i poruka se smesti u podsvest.

Srećom nisi bio. Inače ne bi ostavio pušenje. Vidi mene :(
antioksidant antioksidant 18:01 31.12.2012

Re: Da.

A ono što izgovori - ostavlja dubok trag.

Srećom nisi bio. Inače ne bi ostavio pušenje. Vidi mene :(

брајовић works in mysterious ways
калт је примио поруку о пушењу а теби свезао руке за писати. срећна вам нова и зовите ако буде љубљења
reanimator reanimator 18:02 31.12.2012

Re: Da.

брајовић као месија
памти се дан и сат кад проговори


Od kad ja pričam da je Brajović veća opasnost od Miškovića. Vedri i oblači po privredi, politici i društvu, a sad počeo i ljudima da odredjuje da li će da pišu
Vučiću???
antioksidant antioksidant 18:05 31.12.2012

Re: Da.

Vučiću???

ово га препознајеш или тражиш заштиту?
cult cult 18:06 31.12.2012

Re: Da.

da li će da pišu


Ja, ako se samo malo potrudim, mogu da ga čujem: ...sad više nećeš pisati.
I kvrc u Bojaninoj glavi. Locked.
reanimator reanimator 18:12 31.12.2012

Re: Da.

ово га препознајеш или тражиш заштиту?

Cinkarim :)
Danas Bojana, sutra ti i ja? Mora neko da stane pred Braju i kaže da je dosta!
Mislim, zarazio me Mladenović, čim izadjem na internet, odmah krećem da pružam otpor :)
FREE PUSSY RIOT!
antioksidant antioksidant 18:14 31.12.2012

Re: Da.

FREE PUSSY

lips?

шлихташ се вучићу, видим.
reanimator reanimator 19:00 31.12.2012

Re: Da.

шлихташ се вучићу, видим

Stara narodna mudrost : Sudi čoveku po onome što govori, a ne po količini upotrebljenog labello rose
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:02 31.12.2012

У одбрану лика и дела

Bojana Maljević
A ono što izgovori - ostavlja dubok trag. Jedva napisah blog, čoveče! Doduše, dan je bio sunčan ovde na planini, pomislih: zbog ovakvih dana vredi živeti i 100... I onda na kraju: e nećeš ga majci, Brajoviću, napisaću kakav god! :)

Добро, бре, Бојана, нисам ја најгори! :)
Има, заиста, то веровање -- често сам га слушао међу писцима -- како једном негде изговорену тему јако је тешко после преточити у писану реч. Мислим да се Андрић тога држао, док је Црњански о својим јунацима причао али и са њима разговарао, као да су живи. Чини ми се да је и Пекић био такав. То су две врста приступа, један готово сујеверни -- ако изрекнеш причу, она ће ти заувек побећи, и други -- који каже да смо баш ми та прича, и без нас она не постоји. Ја се сећам да сам на једној вечери испричао, (ваљда?) на забаву окупљенима, сиже мог и овде објављеног текста о Ђиласу, и помислио оно што сам и теби био рекао -- "А шта ако сад текст о Ђиласу не будем могао да напишем?" Срећом смо и ти и ја тврдоглави, па нам ове враџбине и мађије нису дошле главе.

Важно: на слици доле лево налази се Перо Брајовић, мој ђед по оцу.



Сви моји Брајовићи, откад се за њих зна, пушили су дуван. Мој ђед Перо, онај горе, дуван је и узгајао, и оно на слици је забележен трен сечења дувана, део прераде, на коју је, иначе, држава пре Другог светског рата имала монопол. Мој отац Радисав тај резани дуван је као клинац од 14-15 година кришом носио (шверцовао, дакле) из црногорске низије у планине, тамо изнад Бијелог Поља, и џак би дувана разменио за двадесетак килограма меса, тако некако, па с тим товаром онда назад. Пут је водио кроз врлети и планинчуге. Мој стриц и мој отац наравно су пушили, а онај први се још и хвалио како је у исто време и сисао и пушио. И то је била истина... Како год било, мом је оцу доцније сметало што ја сам пушим, и да би ме одвратио од те зле навике, спомињао је како ђед Перо толико није могао без дувана да је и ноћу устајо да пуши, а касније и да је ђед умро -- од рака плућа. Једино би заборавио да спомене да је Перо тада већ био у дубокој старости.

Уживао сам, дакле, пушећи а и дан данас каткад запалим, додуше цигаре. А сматрам да човек не треба да се лишава властитих уживања, осим кад му баш шкоде :)

Желим ти заиста -- и поред цигарета :) -- да живиш најмање стотину година. Мислим да ћеш умети да им се радујеш.
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:39 31.12.2012

Re: Da.

брајовић works in mysterious ways
калт је примио поруку о пушењу а теби свезао руке за писати. срећна вам нова и зовите ако буде љубљења


Vidiš, sad me podseti, jednom smo pomenuti Brajović, Cult i ja jeli tri nezdrava obroka, kupljena u Meku - na haubi moga auta. Tom prilikom princi je sigurno štucao, iako odsutan. To bi možda bio veseliji blog, ali ovaj je onaj što razbija maler
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:44 31.12.2012

Re: У одбрану лика и дела

Добро, бре, Бојана, нисам ја најгори! :)

Niko to nije čak ni pomislio!

Hej, hvala ti na ovoj priči u okviru moga bloga. I na slici, na svemu. Mislila sam da ćeš, u svom stilu, okačiti samo neku muziku. To često nije "samo", ali prija promena.

Мислим да ћеш умети да им се радујеш.

Ja? Ti si mene, prijatelju, pomešao sa nekim.
milivoje_bg milivoje_bg 09:58 01.01.2013

Re: Da.

cult
Četiri meseca i devet dana posle te kiše i Brajovićeve priče tebi o štetnosti duvana ugasio sam svoju poslednju cigaretu.
Ne znam da li sam srećniji danas. Ni da li sam zdraviji.
Ali se, slučajno, sećam te kiše jako dobro.
Ličila je na neku iz Bresta posle koje ne ostaje ništa.
To mi je poredjenje palo na pamet kad sam završio s poslom i krenuo kući.
Jaka, začuđujuće mokra i uporna. Nije dala da je ignorišeš. Ni vremena da se sakriješ.

Srećna i tebi...





Ако не пушиш, ти онда дувај ! (запалиш цигарету и уместо да увлачиш дим и пушиш, ти дуваш у врх и разгореваш).
blogovatelj blogovatelj 23:34 01.01.2013

Re: У одбрану лика и дела

Мој отац Радисав тај резани дуван је као клинац од 14-15 година кришом носио (шверцовао, дакле) из црногорске низије у планине, тамо изнад Бијелог Поља, и џак би дувана разменио за двадесетак килограма меса, тако некако, па с тим товаром онда назад.


Moj deda je šibao sa jaganjcima iz Bosne u Dalmaciju, a u suprotnom pravcu je švercovao so.
Imam pretke sa očeve strane koji su stigli do 106.
zack2jack zack2jack 18:34 31.12.2012

...

Pozovem njenog unuka, Mišu Stojanovića, on ljubazno sve proveri i kaže: 118. I podseti me da su baba Veliku neki zvali i baba Hajduk. To je zato što je uvek nosila kuburu za pojasom. I kad kuva.


Ниш без кубуре за појас, то је једини начин да се буде дуговечан у Србији! :)
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:45 31.12.2012

Re: ...

zack2jack
Pozovem njenog unuka, Mišu Stojanovića, on ljubazno sve proveri i kaže: 118. I podseti me da su baba Veliku neki zvali i baba Hajduk. To je zato što je uvek nosila kuburu za pojasom. I kad kuva.


Ниш без кубуре за појас, то је једини начин да се буде дуговечан у Србији! :)

nsarski nsarski 15:49 01.01.2013

Re: ...

Ниш без кубуре за појас, то је једини начин да се буде дуговечан у Србији! :)

Ne mora bas kubura, Bojana. Moze i talenat i znanje. Evo, Rita Levi-Montalcini,

neurolog, dobitnik Nobelove nagrade za otkrice NGF (Nerve Growth Factor), umrla je pre dva dana u 103. godini zivota. Najstariji Nobelovac do sada. Tako dug zivot, bez kubure, i tebi zelim!
st.jepan st.jepan 16:35 01.01.2013

Re: ...

nsarski
Ниш без кубуре за појас, то је једини начин да се буде дуговечан у Србији! :)

Ne mora bas kubura, Bojana.

U Srbiji, profesore, u Srbiji...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:48 01.01.2013

Re: ...

nsarski
Ne mora bas kubura, Bojana. Moze i talenat i znanje.

Ето, и ја сам тако размишљао, и покушао да нађем неки ауторитет који би подржао моје излагање, и -- зачудо -- нашао сам да је доктор Антон Павлович Чехов једном о томе писао. Његова једночинка се зове О ШТЕТНОСТИ ДУВАНА а оног кога она занима МОЖЕ ДА ЈЕ ПОГЛЕДА ОВДЕ, додуше на енглеском језику. Прећутни сажетак овог Чеховљевог текста, ипак, јесте да су жене далеко опасније од дувана. Тако је то, барем, код писаца. Макар они и били доктори.
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:34 01.01.2013

Re: ...

nsarski
Ниш без кубуре за појас, то је једини начин да се буде дуговечан у Србији! :)

Ne mora bas kubura, Bojana. Moze i talenat i znanje. Evo, Rita Levi-Montalcini,

neurolog, dobitnik Nobelove nagrade za otkrice NGF (Nerve Growth Factor), umrla je pre dva dana u 103. godini zivota. Najstariji Nobelovac do sada. Tako dug zivot, bez kubure, i tebi zelim!

:) Hvala profesore!
Mada je to za kuburu i dugovečnost bila šala (ne moja) za talenat i znanje si u pravu. Sve najbolje!
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:38 01.01.2013

Re: ...

Predrag Brajovic
nsarski
Ne mora bas kubura, Bojana. Moze i talenat i znanje.

Ето, и ја сам тако размишљао, и покушао да нађем неки ауторитет који би подржао моје излагање, и -- зачудо -- нашао сам да је доктор Антон Павлович Чехов једном о томе писао. Његова једночинка се зове О ШТЕТНОСТИ ДУВАНА а оног кога она занима МОЖЕ ДА ЈЕ ПОГЛЕДА ОВДЕ, додуше на енглеском језику. Прећутни сажетак овог Чеховљевог текста, ипак, јесте да су жене далеко опасније од дувана. Тако је то, барем, код писаца. Макар они и били доктори.

Dobro mi je poznata ta jednočinka. I u književnom i u ličnom smislu :) Ali vidi, ako budeš nastavio o duvanu, Cult će ostaviti još nešto, pošto duvan već jeste
zack2jack zack2jack 19:52 01.01.2013

Re: ...

Bojana Maljević

Sve najbolje!


st.jepan st.jepan 18:46 31.12.2012

...

srednje godine uopšte nisu srednje


Naravno da nisu.
Nisu nužno.
Mogu biti i vrlo pozne.
Ili vrlo rane.
Zavisi od kvaliteta.
A ti si, očito je, kvalitetna, so ne brigaj.
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:47 31.12.2012

Re: ...

Mogu biti i vrlo pozne.

I tu si u pravu - ja sam se matora rodila...! Hvala St.jepane, sve najbolje i tebi
st.jepan st.jepan 07:55 01.01.2013

Re: ...

Bojana Maljević
Mogu biti i vrlo pozne.

I tu si u pravu - ja sam se matora rodila...!

Odličan šlagvort!
Ko se mator rodi, ne mož' da omatori!
(mudrost koja mi je pala na pamet delić sekunde pošto sam je već nakucko)

Nego, Bojana, 's ti pročitala moj comment do kraja?
Napisao sam da "srednje godine" mogu biti vrlo pozne, ali i vrlo rane, zavisno od kvaliteta (pojedinca/pojedinke).
A dodao sam i da si (umem to da prepoznam) kvalitetna, te da stoga niš' ne brigaš.


Hvala St.jepane, sve najbolje i tebi

Hhhh, ironija na mestu!
Nisam ti baš ništa poželeo, mada zapravo jesam, ali sam se postideo i to smesta izbrisao: ko sam ja da naokolo poželjavam!? (ako je to izbrisano iko video, neka posvedoči).

Što se tvog željenja tiče, hvala ti, zaista mi znači.
Evo, jedna od želja mi je da se na mojoj "comeback in art izložbi" (ULUS, Knez, 13. mart) pojaviš, i ti, i svekoliko blogovstvo, tj. onaj njegov deo kojem nisam odveć nepodnosan (a zapravo mi ni oni drugi ništa ne bi smetali).

Bojana Maljević Bojana Maljević 11:25 01.01.2013

Re: ...

Nego, Bojana, 's ti pročitala moj comment do kraja?

Jesam, aha, naravno! Nego mi je bilo zgodno da se šalim na svoj račun.
Hhhh, ironija na mestu! Nisam ti baš ništa poželeo....

Hej, ovo nije bila ironija! Nego sam ja poželela drugima... pa kad sam odgovarala i tebi...

A na izložbu dolazimo, naravski.

natasavb natasavb 19:31 31.12.2012

Ulazim

u stan u kome sam nekad zivela. Znam da tu mogu ostati samo koji minut. Bez imalo dvoumljenja krecem ka svojoj sobi i uzimam samo jednu stvar iz nje, bakinu fotografiju koja stoji okacena na zidu.

Za sve ove godine, a ove je bilo dvadeset, kako sam otisla iz svog grada i stana, samo sam mozda tri ili cetiri puta sanjala da se vracam tamo.
Ovo je bio jedan od tih snova.
Nikada nisam zalila ni za cim sto je ostalo tamo,osim za fotografijama. Narocito za tom koja je visila na zidu moje sobe, a koja mi je bila posebno draga jer sam je uhvatila u trenutku kad nije znala da je slikam - baka zamisljena sedi ispred kuce, odmora izmedju poslova koje je uvek za sebe pronalazila, a tada je imala vec preko osamdeset godina.

Da pisem o njoj jos uvek se nisam usudila, ali znam da jednom hocu.

...
Taj Rundekov koncert je jedan od dogadjaja, lepih, po kojem cu pamtiti proteklu godinu.






Srecna i tebi! :)
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:49 31.12.2012

Re: Ulazim

Da pisem o njoj jos uvek se nisam usudila, ali znam da jednom hocu.

Obavezno napiši! Samo nemoj nikome pre toga da ispričaš sve
Taj Rundekov koncert je jedan od dogadjaja, lepih, po kojem cu pamtiti proteklu godinu.

Jeste. Hvala što si mi u zao čas dodala papirnatu maramicu
dragan7557 dragan7557 13:17 01.01.2013

Re: Dešavanje hm...Rundeka!

Taj Rundekov koncert je jedan od dogadjaja, lepih, po kojem cu pamtiti proteklu godinu.


Jeste. Hvala što si mi u zao čas dodala papirnatu maramicu

Da čovek ne poveruje!?!

Dešava li se bre kod dama uopšte šta u životu, kad ovakav događaj zasluži da bude Događaj?

cerski
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:13 01.01.2013

Re: Dešavanje hm...Rundeka!

Dešava li se bre kod dama uopšte šta u životu, kad ovakav događaj zasluži da bude Događaj?

Pa sad, ima događaja i onog oko događaja... Slično je i sa čitanjem redova... i one beline između...
A koncert je bio pristojan.
Ivana Knežević Ivana Knežević 20:18 31.12.2012

Ziveti dobro

Volim tvoje price o starima, Bojana. Niti od kojih si nastala ti, ja, svako, i na koje uocimo da licimo tek kad smo malo poziveli. Nismo nastali ni od cega, zamisli :)

Te babe-'arambase su mnogo toga tragicnog prezivele, i svaka im cast na duhu. Ne i na patnji. To je tezak jad.

Ja sam nedavno cula od nekoga ko je opet pricao sa nekim trecim - dakle, cisto naklapanje - i taj treci je nameran da pozivi bar 100 godina. On je pronasao tajnu dugovecnosti, objasnio je, i ona se sastoji u tome kako prezaliti svoje mrtve. Kojih ce, neizbezno, biti puno ako ces poziveti tako dugo. Nije on to mislio na los nacin, ali bilo je nekih pogresnih nota u tome.
Skoro godinu dana kasnije ne mogu da se otresem te price. Meni je to bilo jednako tome da je rekao kako pojesti svoje zive.
Ali ja sam sklona preterivanju.

Drago mi je da je baba Velika razrusila taj shit. I da si ti pregazila kletvu Brajovica. I...

svako dobro. Najbolje!
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:51 31.12.2012

Re: Ziveti dobro

On je pronasao tajnu dugovecnosti, objasnio je, i ona se sastoji u tome kako prezaliti svoje mrtve.

... a i svoje žive. Nekad.

svako dobro. Najbolje!

I tebi Ivana takođe, hvala!
milivoje_bg milivoje_bg 09:56 01.01.2013

Ако си написала !

И треба ! Шта има везе ? Баш те брига !

povremeno podlegnem

dusanradakovic dusanradakovic 14:01 01.01.2013

100


Da, dosta ce biti i sto godina...

Toliko Vam zelim, Bojana!

Svako dobro u 2013.!
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:15 01.01.2013

Re: 100

dusanradakovic

Da, dosta ce biti i sto godina...

Toliko Vam zelim, Bojana!

Svako dobro u 2013.!

Hvala na lepim željama... mene strah od tih 100... mislim da je konačno red na meni da se taj gen prekine :)

Takođe, svako dobro u 2013. i dobro došli na blog.
mirelarado mirelarado 21:05 01.01.2013

Re: 100

Не куди властиту генетику, Бојана. Уживај у писању и свему што радиш. Све најбоље!
razmisljam razmisljam 22:45 01.01.2013

Re: 100

Bojana Maljević
[
Hvala na lepim željama... mene strah od tih 100... mislim da je konačno red na meni da se taj gen prekine :)


А ја, Бојана, нешто мислим да није увек добро мислити. Само ти, благо мени, настави као до сада, па докле стигнеш.
Све најбоље.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:09 02.01.2013

Re: 100

mirelarado
Не куди властиту генетику, Бојана. Уживај у писању и свему што радиш. Све најбоље!

Hvala mirelarado...
Hvala razmisljam... :))
Hvala Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

Odgovaram ovako jedva sa tel, nemam trenutno bolji net. A htela sam i neku muziku da vam pustim, drugi put.
dusanradakovic dusanradakovic 01:56 02.01.2013

Knjiga

Bojana,

Voleo bih da Vam poklonim jednu knjigu....

Ako postoji mogucnost za to...
Ako ne, nista...

Pozdrav!
Unfuckable Unfuckable 06:51 02.01.2013

Re: Knjiga

Bojana,
Voleo bih da Vam poklonim jednu knjigu....



dvoje su se tako smuvali.
Mada sam čuo i za troje.
Knjige, izgleda, umeju da pozovu iz ljudi ono najgore ali i najbolje.
gordanac gordanac 07:13 02.01.2013

istina :)

Unfuckable
Bojana,
Voleo bih da Vam poklonim jednu knjigu....



dvoje su se tako smuvali.
Mada sam čuo i za troje.
Knjige, izgleda, umeju da pozovu iz ljudi ono najgore ali i najbolje.


molićulepo, istina se ovde zbori, nuto dokaza:





I nadasve Srećna Nova, sasvim Nova 2013, godina Zmije

Unfuckable Unfuckable 07:25 02.01.2013

Re: ko nam je to u tvorza

mislimstvaaarno, ove aluzije s pitoni!

... ili da citiram Neupamćenog Genija (setiće se već neko, moj prvi pik je frihend):
"prekini s tim! prekini s tim!"
gordanac gordanac 07:35 02.01.2013

pitoni i ini ...

... a o a(i)luzijama (perdues, što bi rek`o Balzak, a u nekoj knjizi) i da se ne govori
Unfuckable
mislimstvaaarno, ove aluzije s pitoni!

... ili da citiram Neupamćenog Genija (setiće se već neko, moj prvi pik je frihend):
"prekini s tim! prekini s tim!"


pajz čestitku u skladu&stilu s gornjim navodima:



javacsript:; patotije!
(ili u prevodu "javu piši, snove briši" )
Bojana Maljević Bojana Maljević 08:41 02.01.2013

Re: pitoni i ini ...

gordanac
... a o a(i)luzijama (perdues, što bi rek`o Balzak, a u nekoj knjizi) i da se ne govori
Unfuckable
mislimstvaaarno, ove aluzije s pitoni!

... ili da citiram Neupamćenog Genija (setiće se već neko, moj prvi pik je frihend):
"prekini s tim! prekini s tim!"


pajz čestitku u skladu&stilu s gornjim navodima:

javacsript:; patotije!
(ili u prevodu "javu piši, snove briši" )


Probudila sam se i prvo što sam videla je ova hipnotička čestitka od gordanac, ima neverovatnu moć da je neprestano gledaš minutima. Posle ne znaš šta da odgovoriš za knjigu a ni na unfove aluzije

Srećna vam Nova!
freehand freehand 23:43 02.01.2013

Re: ko nam je to u tvorza

Unfuckable
mislimstvaaarno, ove aluzije s pitoni!

... ili da citiram Neupamćenog Genija (setiće se već neko, moj prvi pik je frihend):
"prekini s tim! prekini s tim!"

I hvala mu što postoji, šta reći. Makar i u svojoj nevidljivosti.

jinks jinks 10:13 02.01.2013

Trol o odrastanju


Kazu da su na primer spletke potpuno strane deci, odnosno da neko izmedju ostalog i prestaje da bude dete onoliko koliko se prepusta pomenutoj vrsti zanimacije.
dusanradakovic dusanradakovic 12:18 02.01.2013

Knjiga


Bojana, ipak ne poklanjam knjigu...

Ima nekih komentara ovde, pa odustah od te namere...

Ipak sam suvise mator covek za ikakva muvanja.... Knjiga je trebala da bude samo gest postovanja... A i citanje kao vezba vijuga nije losa... Ako iz te knjige ista ima da se vezba...

Bolje mi je da cutim i javim se povremeno!
Unfuckable Unfuckable 13:27 02.01.2013

Re: Knjiga

poštovani Dušane to vam je ovde uobičajeno zevzečenje među blogerima, verovatno ste novi pa još pritom i osetljivi. Čitao sam davno po nekim žurnalima da je ljudska vrsta uspela da (znam, diskutabilan je pojam) napreduje zahvaljujući svojoj prilagodljivosti. Pitanje je samo, naravno, šta će svako od nas uraditi sa tim kolosalnim saznanjem.
Bila bi šteta da Bojana ostane bez obećanog poklona i, s obzirom da pretpostavljam da je moj komentar (a ne onaj gordančev piton, naravno: zna se ko je zapalio žito!) uzrok tome, ja vam se izvinjavam.
gordanac gordanac 14:01 02.01.2013

Re: Knjiga

Unfuckable
poštovani Dušane to vam je ovde uobičajeno zevzečenje među blogerima, verovatno ste novi pa još pritom i osetljivi. Čitao sam davno po nekim žurnalima da je ljudska vrsta uspela da (znam, diskutabilan je pojam) napreduje zahvaljujući svojoj prilagodljivosti. Pitanje je samo, naravno, šta će svako od nas uraditi sa tim kolosalnim saznanjem.
Bila bi šteta da Bojana ostane bez obećanog poklona i, s obzirom da pretpostavljam da je moj komentar (a ne onaj gordančev piton, naravno: zna se ko je zapalio žito!) uzrok tome, ja vam se izvinjavam.

I ja se izvinjavam.
Nije čak bilo ni nikakve namere ni umišljaja, samo - bezazlene šale, međusobne i na sopstveni račun, Oštrooki i ja imamo šestoogdišnju istoriju blogokomunikacije, razne i možda je ovo prilika da vam kažem - da se htelo išta saopštiti direktno vama tako bi i bilo. Ali - nije.
Bojana može da obriše komentar, što se mene tiče, ja ne mogu, mogu samo sadržaj komentara, kad je već toliki nesporazum u pitanju.
Unfuckable Unfuckable 14:11 02.01.2013

Re: Knjiga

ne slažem se s brisanjem, ja bih naime odmah pristupio procesu banovanja. Treba pedagoški delovati na pokolenja i poslati im jasnu poruku da niko nije zaštićen ako je nezaštićen!
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:11 02.01.2013

Re: Knjiga

gordanac
Unfuckable
poštovani Dušane to vam je ovde uobičajeno zevzečenje među blogerima, verovatno ste novi pa još pritom i osetljivi. Čitao sam davno po nekim žurnalima da je ljudska vrsta uspela da (znam, diskutabilan je pojam) napreduje zahvaljujući svojoj prilagodljivosti. Pitanje je samo, naravno, šta će svako od nas uraditi sa tim kolosalnim saznanjem.
Bila bi šteta da Bojana ostane bez obećanog poklona i, s obzirom da pretpostavljam da je moj komentar (a ne onaj gordančev piton, naravno: zna se ko je zapalio žito!) uzrok tome, ja vam se izvinjavam.

I ja se izvinjavam.
Nije čak bilo ni nikakve namere ni umišljaja, samo - bezazlene šale, međusobne i na sopstveni račun, Oštrooki i ja imamo šestoogdišnju istoriju blogokomunikacije, razne i možda je ovo prilika da vam kažem - da se htelo išta saopštiti direktno vama tako bi i bilo. Ali - nije.
Bojana može da obriše komentar, što se mene tiče, ja ne mogu, mogu samo sadržaj komentara, kad je već toliki nesporazum u pitanju.


Taman posla da brišem, nije bilo ništa neumesno. Šala jasna ko dan. Novi na blogu neka se navikavaju.

Bojana Maljević Bojana Maljević 14:18 02.01.2013

Re: Knjiga

Unfuckable
ne slažem se s brisanjem, ja bih naime odmah pristupio procesu banovanja. Treba pedagoški delovati na pokolenja i poslati im jasnu poruku da niko nije zaštićen ako je nezaštićen!


Čekaj ali ako iz pedagoških razloga delujem na pokolenja, i banujem tebe ili gordanac (još bolje oboje - dvoje su se tako banovani i smuvali) - onda neću moći da kažem da sam u životu jedino banovala Krkara. Tako da ti se predlog, iako dobar pedagoški, odbija. :)
maksa83 maksa83 14:19 02.01.2013

Re: Knjiga

Čekaj ali ako iz pedagoških razloga delujem na pokolenja, i banujem tebe ili gordanac (još bolje oboje - dvoje su se tako banovani i smuvali)

Ovo ne radi. Ja sam tako banovao sve po dvoje (ponekad i po troje) i - ništa. K'o Pande, neće da se razmnožavaju u zatočeništvu.
onda neću moći da kažem da sam u životu jedino banovala Krkara

To je drugo. Krkar bi se razmnožio i sam u zatočeništvu.
Unfuckable Unfuckable 14:24 02.01.2013

Re: Knjiga

pa da li je bitnija lična sreća i biografija ili opšte dobro i budućnost naše dece, pa što ne reći i unuka?
Mislim da bi banovanje poslalo jasnu i nedvosmislenu poruku da ćemo istrajati na putu reformi i borbe protiv neodgovornih komentatora koji ugrožavaju sveopšti boljitak pa i književnost (mislim, ne zaboravimo: sve je počelo oko knjige. Nekako tako uvek i biva)
Da, i tenkove na ulice, da se čuje malo čizma po asfaltu, da vide deca šapku. Da se pokaže da ćemo svim silama braniti sve od svega.
antioksidant antioksidant 14:28 02.01.2013

Re: Knjiga

maksa83
Čekaj ali ako iz pedagoških razloga delujem na pokolenja, i banujem tebe ili gordanac (još bolje oboje - dvoje su se tako banovani i smuvali)

Ovo ne radi. Ja sam tako banovao sve po dvoje (ponekad i po troje) i - ništa. K'o Pande, neće da se razmnožavaju u zatočeništvu.

osnovni problem je u tome što ženke privlači čvrsta ruka (tj ti koji banuješ). one tamo negde ostaju zatvorene sa slabićima prema kojima ne osećaju animalni magnetizam a ne možeš banovati sebe... drugim rečima - možeš naterati žene da te žele ali ne možeš to iskoristiti
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:29 02.01.2013

Re: Knjiga

maksa83
Čekaj ali ako iz pedagoških razloga delujem na pokolenja, i banujem tebe ili gordanac (još bolje oboje - dvoje su se tako banovani i smuvali)

Ovo ne radi. Ja sam tako banovao sve po dvoje (ponekad i po troje) i - ništa. K'o Pande, neće da se razmnožavaju u zatočeništvu.


Možda je konačno rešenje da svi banujete mene?
gordanac gordanac 14:31 02.01.2013

Re: Knjiga

Unfuckable
pa da li je bitnija lična sreća i biografija ili opšte dobro i budućnost naše dece, pa što ne reći i unuka?
Mislim da bi banovanje poslalo jasnu i nedvosmislenu poruku da ćemo istrajati na putu reformi i borbe protiv neodgovornih komentatora koji ugrožavaju sveopšti boljitak pa i književnost (mislim, ne zaboravimo: sve je počelo oko knjige. Nekako tako uvek i biva)
Da, i tenkove na ulice, da se čuje malo čizma po asfaltu, da vide deca šapku. Da se pokaže da ćemo svim silama braniti sve od svega.


:))))
e, još mi niko nije rekao da ugrožavam književnost
A ima smisla
Unfuckable Unfuckable 14:35 02.01.2013

Re: Knjiga

khm,khm...kako smo već imali prilike da naučimo (ja naime baš mnogo gledam televiziju ovih dana) riba se čisti od glave - dakle treba krenuti od ovih najvećih tako da će one male vrlo brzo shvatiti šta ih čeka (i sledstveno uskočiti same u tiganj).
Ne bih dakle da sugerišem ili se nešto nedajbože preterano mešam, ali ja bih krenuo od supermoda, msm logično je
antioksidant antioksidant 14:42 02.01.2013

Re: Knjiga

ali ja bih krenuo od supermoda, msm logično je

jeste druže ali nemogućno je
probao sam i ne ide
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:01 02.01.2013

Re: Knjiga

To je drugo. Krkar bi se razmnožio i sam u zatočeništvu.

Nisam ovo malopre videla.
Nezgodno je kad se loguješ sa fona, propustiš neke zabavne momente. Ali sad sam za kompom.
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:06 02.01.2013

Re: Knjiga

pa da li je bitnija lična sreća i biografija ili opšte dobro i budućnost naše dece, pa što ne reći i unuka?

Jeste, u pravu si, šejm on mi. Stvarno sam sebična.
Razmišljam da ne banujem tebe i gordanac, nego recimo maksu ili AO. Da bude ona vrsta kazne: banovan je onaj koji nije kriv, za primer drugima a naročito pokolenjima. Pa da onda ti i gordanac imate neviđen osećaj krivice. A?
mirelarado mirelarado 15:07 02.01.2013

Re: Knjiga

Пре него што спин о бановању оде предалеко, само да дам кратак историјски осврт. Даривање књиге као метода мувања превазиђено је и анахроно. Примењивало се у Дантеово доба (крај 13. и почетак 14. века). Тада су књиге биле рукописне и драгоцене. Данас полакo изумиру. Стога, ко сада поклања књиге - на мување и не помишља. За то су у моди разне електронске справице, као што је Kindle, оне луксузније варијанте да и не спомињем.
antioksidant antioksidant 15:07 02.01.2013

Re: Knjiga

banovan je onaj koji nije kriv,

onda ti maksa i ja ispadamo iz kombinacije
krivi smo mi za nesto sigurno
a i nemoj da me banujes sa maksom
hrce dok spava
maksa83 maksa83 15:08 02.01.2013

Re: Knjiga

Razmišljam da ne banujem tebe i gordanac, nego recimo maksu ili AO.

E, mojne sad te Krstić fore...
mirelarado mirelarado 15:12 02.01.2013

Re: Knjiga

a i nemoj da me banujes sa maksom
hrce dok spava


Рекох ја да ће ово отићи предалеко...
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:12 02.01.2013

Re: Knjiga

Примењивало се у Дантеово доба (крај 13. и почетак 14. века).

Znala sam da sam promašila nekoliko vekova ali su mi nedostajali dokazi
maksa83 maksa83 15:13 02.01.2013

Re: Knjiga

mirelarado
a i nemoj da me banujes sa maksom
hrce dok spava


Рекох ја да ће ово отићи предалеко...

Ono što smatram nepoštenim je što nije dodao i da se redovno kupam i da ne otimam pokrivač, ali ajde, kome je do pravde nek' zaobilazi blog...
Unfuckable Unfuckable 15:20 02.01.2013

Re: Knjiga

ne znam, ne znam, strepnja mi je jača od nade ali želim da verujem da bi banovanje supermoda pa odmah potom i one dželatkinje (dželatice?) srpske i južnoeuropske uopće književnosti te uništiteljice narednih pet sajmova knjiga, daklem svi ste već ukapirali da mislim na gordanac, ulilo malo nade i vere ovom napaćenom narodu i vratilo knjigu tamo gde joj je i mesto (mislim, ovde se knjige čitaju još samo po zatvorima, jebote)
Uz, naravno, kolateralno banovanje Krla, mislim to što ne komentariše ovde ne lišava ga odgovornosti.
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:25 02.01.2013

Re: Knjiga

te uništiteljice narednih pet sajmova knjiga,

gordanac - uništiteljica knjiga. ovo mi je divno.
Uz, naravno, kolateralno banovanje Krla, mislim to što ne komentariše ovde ne lišava ga odgovornosti.

Odlična ideja! Banovati krla i maksu zajedno - to je i pravedno jer sam ja prvoborac protiv banovanja makse na krlovom blogu. eto dobitne kombinacije. i svi srećni.
margos margos 15:26 02.01.2013

Re: Knjiga

(mislim, ovde se knjige čitaju još samo po zatvorima, jebote)

Pa kad je razvijena praksa pisanja istih, na istom mestu... kolegijalnost je u pitanju.
antioksidant antioksidant 15:27 02.01.2013

Re: Knjiga

maksa83
mirelarado
a i nemoj da me banujes sa maksom
hrce dok spava


Рекох ја да ће ово отићи предалеко...

Ono što smatram nepoštenim je što nije dodao i da se redovno kupam i da ne otimam pokrivač, ali ajde, kome je do pravde nek' zaobilazi blog...

otimač ne otimaš jer ne smem ni da ga zatražim
dobro se sećam šta je bilo kad sam zatražio bar ostatke sendviča
a ovo oko redovnosti kupanja, već smo pričali - jednom godišnje jeste redovno ali nije dovoljno
Unfuckable Unfuckable 15:28 02.01.2013

Re: Knjiga

Odlična ideja! Banovati krla i maksu zajedno - to je i pravedno jer sam ja prvoborac protiv banovanja makse na krlovom blogu. eto dobitne kombinacije. i svi srećni.


da, odlična ideja - pa nek odsede zajedno malo u pritvoru, izrazgovaraju se, podele pljugu, sendvič, usaglase stavove....združe... - to šerovanje ćelija je trendi u poslednje vreme
antioksidant antioksidant 15:30 02.01.2013

Re: Knjiga

Unfuckable
Odlična ideja! Banovati krla i maksu zajedno - to je i pravedno jer sam ja prvoborac protiv banovanja makse na krlovom blogu. eto dobitne kombinacije. i svi srećni.


da, odlična ideja - pa nek odsede zajedno malo u pritvoru, izrazgovaraju se....združe... to šerovanje ćelija je trendi u poslednje vreme

samo da ne pominju vakcinacije... tu moze nastati problem
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:41 02.01.2013

Re: Knjiga

izrazgovaraju se, podele pljugu, sendvič, usaglase stavove....združe...

... mogu da razmene i koju knjigu, što da ne.
gordanac gordanac 16:03 02.01.2013

zjjjuuu, e! :)

... ceo red komentara, a s naslovom "the best of blogging"



(ovde nedostaje Vlasta, saću je zovem, da dobiberi u ovu sjajnu supu)
gordanac gordanac 16:08 02.01.2013

Re: Knjiga

mirelarado
Пре него што спин о бановању оде предалеко, само да дам кратак историјски осврт. Даривање књиге као метода мувања превазиђено је и анахроно. Примењивало се у Дантеово доба (крај 13. и почетак 14. века). Тада су књиге биле рукописне и драгоцене. Данас полакo изумиру. Стога, ко сада поклања књиге - на мување и не помишља. За то су у моди разне електронске справице, као што је Kindle, оне луксузније варијанте да и не спомињем.


Pajz, Mirela, neće proći dugo, a knjige od hartije biće tako retka stvar da će se opet smatrati skupocenim poklonima koji se daju samo retkima, pajz šta ti kažem ... a mi ćemo još uvek biti tu, da poneku poklonimo i ako imamo sreće - poneku i dobijemo na poklon.
To će se onda zvati napretkom i progresom.
Go figure šašava bića.
mirelarado mirelarado 16:21 02.01.2013

Re: Knjiga

gordanac
Pajz, Mirela, neće proći dugo, a knjige od hartije biće tako retka stvar da će se opet smatrati skupocenim poklonima koji se daju samo retkima, pajz šta ti kažem ... a mi ćemo još uvek biti tu, da poneku poklonimo i ako imamo sreće - poneku i dobijemo na poklon.
To će se onda zvati napretkom i progresom.
Go figure šašava bića.


Сасвим ми је то замисливо, а није ни рђаво, као крај једног и почетак новог циклуса.


Unfuckable Unfuckable 16:58 02.01.2013

Re: Knjiga

pa da vi se sad ovde zezate i trolujete a mladi neafirmisani autor u tmici nekog prohladnog polumračnog potkrovlja grčevito steže svoje papirnato prvenče, da ne kažem čedo (da ne bi bilo "molim?" ) nemo uzdišući nad okrutnošću savremenog sveta. Zato su nam i književnost pa i kultura uopšte a što ne reći i slikarstvo tamo gde jesu!

...mada, aj da kažem i to, u jednom maaalom momentu pala mi je na pamet suluda ideja da je narečeni autor u stvari teška stipsa kome gordanac i ja dobro dođosmo da kamuflira škrtos'
freehand freehand 23:50 02.01.2013

Re: Knjiga

(mislim, ovde se knjige čitaju još samo po zatvorima, jebote)

Pišu, misliš?
Mardelj - mesto gde nastaje književnost!
A?
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:21 02.01.2013

Tajac

Dušan ćuti.
Dušane, sve je ovo šala, naročito da maksa hrče.
Nemoj zameriti što se šalimo, knjigu ću uvek rado primiti.
Nije to ništa na tvoj račun, nego na naše, ponekad neplaćene račune od 2006. Pa raste kamata.
Unfuckable Unfuckable 15:23 02.01.2013

Re: dakle, muvanje!

ne bih da zadevam ili iNputiram ali bi me zaista onako malo zanimalo otkuda se i kako (prevashodno to) došlo do podatka da maksa hrče?
antioksidant antioksidant 15:25 02.01.2013

Re: Tajac

Dušane, sve je ovo šala, naročito da maksa hrče.

ovo potonje je veoma surova šala
maksa83 maksa83 15:30 02.01.2013

Re: dakle, muvanje!

ne bih da zadevam ili iNputiram ali bi me zaista onako malo zanimalo otkuda se i kako (prevashodno to) došlo do podatka da maksa hrče?

Mogu da objasnim. Taj glumački svet je povezan, a brate što vole da brbljaju. Dakle desilo se da sam prvu noć bombardovanja proveo u Kosovskoj 13, a tu su ti nakrcani silni glumci, Ceca Bojković, Dunja Lango, pok. Muci upravnik Ateljea, itd. ekipa... dakle, prva noć bombardovanja, nemaš pojma šta će da se desi, i šta ćeš, da daš primer mlađoj braći od tetke siđeš u sklonište koje je sklonište for ril, a ne adaptirani podrum. Dakle, nakrcamo se mi u jednu prostoriju, tamo neki kreveti koji su ustvari platna razapeta između šipki, pola metra betona, teška čelična vrata, d hol enčilada. I pospamo mi tako, i u jednom trenutku drma mene (mislim) Srna Lango (starija ćerka Dunje) koja je u nekom 8. mesecu, (tu i njen muž Irfan Mensur) i dakle u neko zlo doba drma mene Srna uz, citiram: "e, molim te okreni se na stomak, jebo si nam svima kevu".

True story.

Od tad me ne puštaju u Atelje, osim na Microsoft evente.


P.S. Da dodam i moju omiljenu pitalicu: Q: Zašto ženka Crne Udovice ubije mužjaka tokom parenja? A: Da ne sluša hrkanje posle.
Unfuckable Unfuckable 15:32 02.01.2013

Re: dakle, muvanje!

sad još samo reci da se nisi izuo pa da zaplačemo kolektivno
mirelarado mirelarado 15:32 02.01.2013

Re: dakle, muvanje!

Unfuckable
ne bih da zadevam ili iNputiram ali bi me zaista onako malo zanimalo otkuda se i kako (prevashodno to) došlo do podatka da maksa hrče?


Податке добијене из друге, треће, или ...+ руке ваља узимати с великом дозом резерве.

Не знам да ли Макса хрче, али мним да је и то боље него да шмрче.
maksa83 maksa83 15:35 02.01.2013

Re: dakle, muvanje!

sad još samo reci da se nisi izuo pa da zaplačemo kolektivno

Jes' pa da nas locira Tomahavk.
antioksidant antioksidant 15:36 02.01.2013

Re: dakle, muvanje!

maksa83
ne bih da zadevam ili iNputiram ali bi me zaista onako malo zanimalo otkuda se i kako (prevashodno to) došlo do podatka da maksa hrče?

Mogu da objasnim. Taj glumački svet je povezan, a brate što vole da brbljaju. Dakle desilo se da sam prvu noć bombardovanja proveo u Kosovskoj 13, a tu su ti nakrcani silni glumci, Ceca Bojković, Dunja Lango, itd. ekipa... dakle, prva noć bombardovanja, nemaš pojma šta će da se desi, i šta ćeš, da daš primer mlađoj braći od tetke siđeš u sklonište koje je sklonište for ril, a ne adaptirani podrum. Dakle, nakrcamo se mi u jednu prostoriju, tamo neki kreveti koji su ustvari platna razapeta između šipki, pola metra betona, teška čelična vrata, d hol enčilada. I pospamo mi tako, i u jednom trenutku drma mene (mislim) Srna Lango (starija ćerka Dunje) koja je u nekom 8 mesecu, (tu i njen muž Irfan Mensur) i dakle u neko zlo doba drma mene Srna uz, citiram: "e, molim te okreni se na stomak, jebo si nam svima kevu".

True story.

Od tad me ne puštaju u Atelje, osim na Microsoft evente.


a mogao si da kažeš i da se ovo 83 u imenu odnosi na potrebnu bezbednu udaljenost u metrima od tvog kreveta kad kreneš da stružeš

ja sam ga inače čuo jednom, bio mi je otvoren prozor (leto), lagani povetarac je dolazio sa vrha bulevara i iz daljine se čuo zvuk. izašao sam ispred zgrade, preplačen i obliven hladnim znojem ali mi je matori prosjak rekao "vrati se, sve je u redu... to je maksa"
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:40 02.01.2013

Re: dakle, muvanje!

Od tad me ne puštaju u Atelje, osim na Microsoft evente.

dragoljub92 dragoljub92 19:13 02.01.2013

Re: dakle, muvanje!

i iNputiram

AMputiram bre. ne mogve opismenim sto godine.po 100-ti put vi ispravljuvam grešnice.
aj nek vie sasreću u ovuj baksuznu godinu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana