Muzika

What's going on

Saša Radulović RSS / 07.01.2013. u 15:37

 

Sinoć na Ja imam talenat. Sreća naša što imamo i ovakve mlade ljude. Nadam se da će vam dodatno ulepšati današnji dan.

Lice Tasovaca koje, kako pesma odmiče i kako devojka otkriva šta ume, pokazuje čistu sreću što ona ume to što ume : priceless.

 

 

Trying to get up that great big hill of hope
For a destination
I realized quickly when I knew I should
That the whole world's MADE UP OF this brotherhood of man
FOR whatever that means

And so I cry sometimes when I'm lying in bed
Just to get it all out, what's in my head
And I, I am feeling a little peculiar
And so I wake in the morning and I step outside
And I take A deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
What's goin' on

And I say hey.... hey....
I said hey, what's goin' on
And I say hey.... hey....
I said hey, what's goin' on

Ooh, Ooh, Oooohh, Oooohh, what's up...
Ooh, Ooh, Oooohh, Oooohh, what's up...

And I try, oh my God, do I try
I try all the time in this institution
And I pray, oh my God, do I pray
I pray every single day FOR A REVOLUTION!

And so I cry sometimes when I'm lying in bed
Just to get it all out, what's in my head
And I, I am feeling a little peculiar
And so I wake in the morning and I step outside
And I take deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
WHAT'S GOIN' ON!!

And I say hey.... hey....
I said hey, what's goin' on
And I say hey.... hey....
I said hey, what's goin' on
And I say hey.... hey....
I said hey, what's goin' on
And I say hey.... hey....
I said hey, what's goin' on

Ooh, Ooh, Oooohh, Oooohh, what's up...

25 years and my life is still
Trying to get up that great big hill of hope
For a destination

 

http://www.facebook.com/SasaRadulovich

https://twitter.com/SasaRadulovich

 

.

 



Komentari (58)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 15:59 07.01.2013

Malo sam oprezan

Fantastična interpretacija. Lično sam mišljenja da mlada dama ima samo mali problem sa disanjem tokom izvođenja. Ali to je moj laički utisak. Ono što me je više zainteresovalo jesu dva pitanja.
Prvo, Tasovac Konstatuje "Lepo je kad brat i sestra tako sarađuju"
Odgovor " Mi smo momak i devojka"
Drugi, pitanje voditelja tokom izlaska sa scene kada stariji gospodin grli devojčurka: " I da li će te sada da ga priznate ili prihvatite za zeta"
Odgovor "Pa on je moj sin"
Mom pandurskom uvu je to onako zasmetalo, kao nagoveštaj nečega što nije slučajno.

Saša Radulović Saša Radulović 16:03 07.01.2013

Re: Malo sam oprezan

Dobar vam je utisak. Disanje tokom izvođenja se lako ispravi i nauči od učitelja pevanja. Talenat, malo teže :)
buba_truba buba_truba 16:14 07.01.2013

Re: Malo sam oprezan

expolicajac
Mom pandurskom uvu je to onako zasmetalo, kao nagoveštaj nečega što nije slučajno.

Odlično si ovo rekao, a time si i sve rekao - tvom pandurskom uvu.

A ova mala je otpevala fe-no-me-na-lno!

Dr M Dr M 19:24 07.01.2013

Re: Malo sam oprezan

mlada dama ima samo mali problem sa disanjem tokom izvođenja.


U toj pesmi pevačica i treba da izgleda zadihano, takav tekst..

Evo i originala


blogovatelj blogovatelj 20:31 07.01.2013

Re: Malo sam oprezan

Evo i originala


Dobra stvar, ali mene uvek vraća u 1994. u doba najcrnjeg slobizma. Podasocijacije su mi Avramov dinar i vlastiti mozak u gasovito-maglovitom stanju.
Lokalne kragujevačke televizije su tih dana šibale po MTV-u u prepodnevnim satima, a MTV je šibao po dvema pesmama...
Druga je ova.

expolicajac expolicajac 21:33 07.01.2013

Re: Malo sam oprezan

Odlično si ovo rekao, a time si i sve rekao - tvom pandurskom uvu.

Možda ja čujem samo na jedno uvo. Ismejavaš se mom hendikepu.
juniorr juniorr 22:10 07.01.2013

Re: Malo sam oprezan

U toj pesmi pevačica i treba da izgleda zadihano, takav tekst.


takav :

"I try all the time in this institution.."
Hansel Hansel 22:32 07.01.2013

Re: Malo sam oprezan

Drugi, pitanje voditelja tokom izlaska sa scene kada stariji gospodin grli devojčurka: " I da li će te sada da ga priznate ili prihvatite za zeta"
Odgovor "Pa on je moj sin"
Mom pandurskom uvu je to onako zasmetalo, kao nagoveštaj nečega što nije slučajno.

Au, čoveče, ako su policijski izveštaji ovako rašomonski precizni, teško nama!
Nije odgovorio otac, nego voditeljka, a ima, čini mi se, i nekih drugih nepreciznosti u izveštaju "pandurskih čula"!
expolicajac expolicajac 22:45 07.01.2013

Re: Malo sam oprezan

Hansel
Drugi, pitanje voditelja tokom izlaska sa scene kada stariji gospodin grli devojčurka: " I da li će te sada da ga priznate ili prihvatite za zeta"
Odgovor "Pa on je moj sin"
Mom pandurskom uvu je to onako zasmetalo, kao nagoveštaj nečega što nije slučajno.

Au, čoveče, ako su policijski izveštaji ovako rašomonski precizni, teško nama!
Nije odgovorio otac, nego voditeljka, a ima, čini mi se, i nekih drugih nepreciznosti u izveštaju "pandurskih čula"!

Začinio sam ovaj dobar blog, blagom sumnjom i stavio jagodu na vrh torte. Male tajne velikih majstora blogokuhinje.
Spiridon Spiridon 22:57 07.01.2013

Re: Malo sam oprezan

Drugi, pitanje voditelja tokom izlaska sa scene kada stariji gospodin grli devojčurka: " I da li će te sada da ga priznate ili prihvatite za zeta"
Odgovor "Pa on je moj sin"



Hansel Hansel 23:46 07.01.2013

Re: Malo sam oprezan

expolicajac
Začinio sam ovaj dobar blog, blagom sumnjom i stavio jagodu na vrh torte. Male tajne velikih majstora blogokuhinje.

Stari fazoni pretvaranja mana u prednosti. To ti je možda palilo kod podređenih (pa i nadređenih), ovde malo teže.
expolicajac expolicajac 23:55 07.01.2013

Re: Malo sam oprezan

Hansel
expolicajac
Začinio sam ovaj dobar blog, blagom sumnjom i stavio jagodu na vrh torte. Male tajne velikih majstora blogokuhinje.

Stari fazoni pretvaranja mana u prednosti. To ti je možda palilo kod podređenih (pa i nadređenih), ovde malo teže.

Šta da se radi, običan sam smrtnik.
JJ Beba JJ Beba 16:01 07.01.2013

od li čno

odlično je odpevala, od li čno!!!

juniorr juniorr 16:24 07.01.2013

teška..

pesma, al Aleksandra jeste savršeno otpevala!
ne gledam te emisije i hvala za blog. čisto da se prisetim da tv nisu samo vesti i filmovi.
onda, Tasovac mi se čini iskreno zadivljenim. On polako, možda iz opreza, shvata šta čuje, koga čuje. Bosiljčić je iz momenta skapirao i spontano viknuo "bravo", davno pre kraja. Nataša (mi) glumi.
buba_truba buba_truba 16:40 07.01.2013

Re: teška..

juniorr
ne gledam te emisije i hvala za blog.

Ni ja ih nisam gledala ranije... prošle godine počela, ali tek kada su odabrali tih 40 takmičara. Tek od ove godine gledam i ovu fazu izbora, pa mi žao što sam ranijih godina preskakala. Ima svašta po ovoj Srbiji... a Tasovac i ovaj žiri to, moj je utisak, dobro rade.
juniorr juniorr 17:25 07.01.2013

Re: teška..

Ima svašta po ovoj Srbiji...


što jest, jest!


not2old2rock not2old2rock 16:53 07.01.2013

Ima nade


Sjajno !
Ajd' da ne prodje bez kritike, ima li neko ideju kako stati na put tom "davanju ritma" od strane publike koja kao da nema veze s mozgom ,a kamoli s ritmom ? To sto me to asocira na Leu Kis je nevazno , ali neiskusnom izvodjacu to pravi ozbiljan problem, narocito ako iz svoje sobe i iz svog malog mesta dodje u punu salu Narodnog pozorista, samo mu jos fali da mu publika "kvari" ritam ...
G.Cross G.Cross 17:43 07.01.2013

Wow

WoooW,

Sreća naša što imamo i ovakve mlade ljude


Moj mali comment..
Ja kad cujem ovakvo nesto (ovu devojku) ne mislim u kategorijama MI, NASI nego: Blago Njoj sto Postoji i Blago Meni sto je slusam

I hvala tebi Sasa sto si mi to omogucio.
Saša Radulović Saša Radulović 21:18 07.01.2013

Re: Wow

Blago nama u smislu: život je lepši kada oko vas žive vredni i talentovani ljudi. Oni nisu ni vredni ni talentovani zbog društva, već u našem slučaju na žalost, uprkos. Ali kad zablistaju, učine da mnogi drugi pomisle da mogu i oni. Tim malim korakom postajemo svi bolji.
G.Cross G.Cross 21:41 07.01.2013

Re: Wow

Blago nama u smislu: život je lepši kada oko vas žive vredni i talentovani ljudi.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:34 07.01.2013

Srce

Rasplaka me devojcica. Divno je otpevala!
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:10 07.01.2013

10 + 90

Ljubav i talenat su ochigledni.
Vishe puta sam chuo i verujem da uspeh zavisi od 10% talenta i 90% rada.
Zelim joj da joj ovo malo slave ne udari u glavu, jer - ako zaista zeli da ispuni potencijal - pred njom je, josh uvek, onih 90% rada.

Saša Radulović Saša Radulović 21:15 07.01.2013

Re: 10 + 90

Vishe puta sam chuo i verujem da uspeh zavisi od 10% talenta i 90% rada.


Samo da podvučem. Kada bi ovo naučili kao društvo, gde bi nam bio kraj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 07.01.2013

Re: 10 + 90

uspeh zavisi od 10% talenta i 90% rada.


Ima neki procenat i u parama, čini mi se.
Koliko para stoji iza nekog talenta je, biće, presudno.

I zbog toga kad vidim ovako nešto što je nesporni talenat na ovakvim mestima, ja imam talenat, prvi glas, ranije 3Kdur, mi se javlja neki neprijatan osećaj da sav taj spektakl nije tu da bi se otkrili i promovisali talenti, već da su talenti tu da bi pomoću njih neko drugi ostvario svije ciljeve.
Ne znam da li je nekada neki talenat napravio karijeru preko tih takmičenja ili šta li su već?

"Konje ubijaju, zar ne" mi često pada na pamet kad vidim to na tv.
G.Cross G.Cross 21:22 07.01.2013

Re: 10 + 90

Slazem se za procente talenta i rada.
Ali, meni je interesatno poredjenje one dame iz zirija (ne znam ko je ona, ali ona me jednostavno zapanjuje svojom izvestacenoscu)
Sada, ako je cena uspeha za ovu devojku da bude jednog dana kao ova iz zirija, bolje da ne uspe.
Moj sef pre mnoooogo godina je govorio sto Glup i Vredan moze da unisti , to 100 pametnih i lenjih ne mogu da poprave .

Preetpostavljam da je nesto i u vrednostima u koje verujemo , ne samo koliko tesko radimo.

Ali ono sto htedoh da kazem je da nenasminkano lice ove divne devojke koja divno peva, jeste Sada Uspeh.
Sta ce da se desi u buducnosto to je u njenim i Bozjim Rukama.
Hristos se rodi.
zoja444 zoja444 21:27 07.01.2013

Re: 10 + 90

Ne znam da li je nekada neki talenat napravio karijeru preko tih takmičenja ili šta li su već?



Marija Serifovic.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:28 07.01.2013

Re: 10 + 90

jeste Sada Uspeh.


To zavisi od toga shta je ona sebi postavila kao cilj, to jest - koja su njena ochekivanja.
Da se ja pitam (a ne pitam se) :) - bilo bi shteta ne videti kako daleko taj potencijal moze da ode.

I josh malo o 'procentima' - jedan profesor, na jednom Beogradskom Fakultetu je chesto govorio (parafraziracu): "RAD JE SVE! Talenat se podrazumeva".
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 07.01.2013

Re: 10 + 90

Marija Serifovic.


A ona je iz te priče?

Nisam znao, što će reći da nisam baš skroz u pravu, ali i dalje mislim da je makar u tom poslu novac prilično važan uslov.
Ne znam da li je npr Jelena Karleuša nekim velikim radom napravila karijeru, a ako jeste, mora da je baš ogroman rad, jer talenat kod nje, makar ja, ne vidim uopšte.
Za razliku od nje, sećam se tog već pominjanog 3Kdura, i neke devojke iz Zaječara čini mi se, Dorse je pevala, isto ovako kao ova devojčica, neverovatno cura peva, i posle toga - nema je nigde.
not2old2rock not2old2rock 21:36 07.01.2013

Re: 10 + 90

hoochie coochie man

Ne znam da li je nekada neki talenat napravio karijeru preko tih takmičenja ili šta li su već?


Iz 3K-dura: pobednik jedne godine, Dragan Panjak iz Rume je postao pevac Generacije 5 i s njima snimio album, Jelena Tomasevic je jedne sezone pobedila u 3K-duru, sada vec bivsu pevacicu Nevernih beba, Janu Sustarsic, Milan Djurdjevic je angazovao jos za vreme trajanja takmicenja...
G.Cross G.Cross 21:38 07.01.2013

Re: 10 + 90

"RAD JE SVE! Talenat se podrazumeva".


Slazem se, to se danas zove Inspiration/Transpiration ratio.

Ipak verujem da pre nego sto skocimo da radimo teba da znamo vrednosti (Values) zbog kojih radimo.
Znam neke vrlo lose ljude koji su bili jako vredni.


Da, verujem da bi bilo interesantno imati Blog za 5 godina, sta je bilo sa ovom devojkom.

Ja joj zelim srecu, ako bude srecna to ce biti najveci uspeh.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 07.01.2013

Re: 10 + 90

Milan Djurdjevic je angazovao jos za vreme trajanja takmicenja...


To zato što su oni pratili te pevače tad, bili s njima u neposrednom kontaktu.
A i pevati u Nevernim Bebama je bas uspeh.
not2old2rock not2old2rock 21:39 07.01.2013

Re: 10 + 90

hoochie coochie man

Ne znam da li je npr Jelena Karleuša nekim velikim radom napravila karijeru, a ako jeste, mora da je baš ogroman rad, jer talenat kod nje, makar ja, ne vidim uopšte.

Zena nema sluha, moze da dubi na glavi i dalje ga nece imati.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:42 07.01.2013

Re: 10 + 90

hoochie coochie man
Marija Serifovic.


A ona je iz te priče?

Nisam znao, što će reći da nisam baš skroz u pravu, ali i dalje mislim da je makar u tom poslu novac prilično važan uslov.
Ne znam da li je npr Jelena Karleuša nekim velikim radom napravila karijeru, a ako jeste, mora da je baš ogroman rad, jer talenat kod nje, makar ja, ne vidim uopšte.
Za razliku od nje, sećam se tog već pominjanog 3Kdura, i neke devojke iz Zaječara čini mi se, Dorse je pevala, isto ovako kao ova devojčica, neverovatno cura peva, i posle toga - nema je nigde.


Sve zavisi od njene percepcije (umetnosti, uspeha, karijere, vrednosti...). Ukoliko je JK (pa i MSh) 'kriterijum' - onda je novac kritichna stavka.
Ukoliko ova curica ima chistiji/lepshi 'svetonazor' - onda ce njen karakter i posvecenost biti presudni.
Ja joj zelim ovo drugo - a onda uspeh/novac/slava dodju kao posledice - a da nikad nisu ni sredstvo ni cilj.
not2old2rock not2old2rock 21:42 07.01.2013

Re: 10 + 90

hoochie coochie man

To zato što su oni pratili te pevače tad, bili s njima u neposrednom kontaktu.
A i pevati u Nevernim Bebama je bas uspeh.


Covek je iskoristio priliku, a i nije ni sramota pevati u Nevernim bebama, nije pevala pod satrama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:45 07.01.2013

Re: 10 + 90

Ja joj zelim ovo drugo


I ja, apsolutno.
Devojčica stvarno zaslužuje sve najbolje.
Em mnogo dobro peva em isijava neka ljubav prema tome iz nje.
Reče več neko gore, tera suze na oči dok je čovek sluša.

a i nije ni sramota pevati u Nevernim bebama,

Ma naravno da nije (posebno bih ja trebao da malo navijam za njih, Đurđevići su Valjevci, moji zemljaci :) )ali ruku na srce, ne može se pevanje kod njih zvati velikim uspehom.
juniorr juniorr 21:48 07.01.2013

Re: 10 + 90

Samo da podvučem. Kada bi ovo naučili kao društvo, gde bi nam bio kraj.


blog je, u stvari, o tome!

juniorr juniorr 21:58 07.01.2013

Re: 10 + 90

Ali, meni je interesatno poredjenje one dame iz zirija (ne znam ko je ona, ali ona me jednostavno zapanjuje svojom izvestacenoscu)


glumica Nataša Ninković. igra u svim serijama i filmovima. ne mre se dihat.
bilo pomenuto u mom prvom komentaru da (mi) glumi. izveštačenost je tačna reč.
NN misli da se takmičenje održava zbog nje, da je ona - po običaju - u glavnoj ili već nekoj većoj ulozi.
naravno, ovo pišem a ništa lično.
smeta, ipak, da je čovek (takvu) gleda dok mala razbija pesmu..
Kazezoze Kazezoze 21:59 07.01.2013

Re: 10 + 90

cane.srbljanovic
jeste Sada Uspeh.


To zavisi od toga shta je ona sebi postavila kao cilj, to jest - koja su njena ochekivanja.
Da se ja pitam (a ne pitam se) :) - bilo bi shteta ne videti kako daleko taj potencijal moze da ode.

I josh malo o 'procentima' - jedan profesor, na jednom Beogradskom Fakultetu je chesto govorio (parafraziracu): "RAD JE SVE! Talenat se podrazumeva".

taj tvoj profesor je bio glup - talentovano glup!
talenat je najvažniji, rad je samo nadogradnja talenta.
milisav68 milisav68 22:04 07.01.2013

Re: 10 + 90

hoochie coochie man
)ali ruku na srce, ne može se pevanje kod njih zvati velikim uspehom.

Grešiš silno, odlični su muzičari, a Karleušu je progurala majka Divna, koja je bila spiker na "stokecu" kad je bio najslušaniji radio u Srbiji (početkom devedesetih).
G.Cross G.Cross 22:12 07.01.2013

Re: 10 + 90

Nataša Ninković.

Jel dodje nesto Ljubi Ninkovicu iz "S vremena na vreme"?
Saša Radulović Saša Radulović 22:13 07.01.2013

Re: 10 + 90

talenat je najvažniji, rad je samo nadogradnja talenta.


Mislim da grešite. Ima mnogo talentovanih ljudi. Svaki uspeh je u najvećoj meri posledica ogromnog rada.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:16 07.01.2013

Re: 10 + 90

taj tvoj profesor je bio glup - talentovano glup!
talenat je najvažniji, rad je samo nadogradnja talenta.


:) Shto onda mene chini ne-preterano-pametnim, I guess :)

Svako ima pravo na mishljenje.

Bilo bi mi relativno lako da odbranim moje, ali ne mislim da to ima neku vaznu svrhu.

Ali josh jedna anegdota - u jednom (davnom - preprichavam po secanju) intervjuu, Q. Jones je na pitanje "shta je Stenli Klarka uchinilo jednim od najvecih instrumentalista danas?" odgovorio sa "To shto je deset godina ziveo sa gitarom u 'ormanu', i jeo iz konzerve"...:)
juniorr juniorr 22:19 07.01.2013

Re: 10 + 90

Jel dodje nesto Ljubi Ninkovicu iz "S vremena na vreme"?


pojma nemam.
Hansel Hansel 22:29 07.01.2013

Re: 10 + 90

zoja444
Ne znam da li je nekada neki talenat napravio karijeru preko tih takmičenja ili šta li su već?

Marija Serifovic.

Preko kojih takmičenja (ozbiljno pitam)?

Marija, naravno, dobro, verovatno i odlično peva, ali mora se reći, bez malicioznosti, da je njena majka već bila u tim vodama (pevačica), što joj je sigurno olakšalo put. A da nije naišla na kasnijeg (sadašnjeg) pomoćnika ministra saobraćaja da joj bude menadžer, stvarno ne znam kako bi prošla!

Što se Karleuše tiče, ne sumnjam da je kombinacija majke radio-voditeljke (vidim da je u međuvremenu to i Milisav napisao), s raznim vezicama, verovatno potpomognutim tatinim vezicama. Opet nisam maliciozan, samo treba čuti Karleušu, pa shvatiti o kakvom se čudu radi.

Slažem se skroz sa onima koji su konstatovali da niko zaista nije pomogao talente koji su prodefilovali ranijih godina, makar je RTS mogao da im pruži afirmaciju kroz druge emisije i to za malo para za produkciju, ali koga to tamo zanima? I ovo ne rade bez spoljne produkcije.

A autora bloga, uz podršku za promociju ove devojke i njenog dečka, predlog da hitno napiše odu ministru Dinkiću -- evo, gledam na HRT-u da je MMF priznao da štednja nije dobro rešenje, a svi znamo da je Mlađa to odavno govorio!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:31 07.01.2013

Re: 10 + 90

Grešiš silno, odlični su muzičari


Ma jesu dobri svirači, dobri instrumentalisti, Milan naročito, ali ima nešto što fali.
Dal taj simfo koji guraju na silu, dal nešto drugo, meni uglavnom baš i ne leže a žao mi zbog toga.
juniorr juniorr 22:38 07.01.2013

Re: 10 + 90

svi znamo da je Mlađa to odavno govorio!



i rest my case.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:40 07.01.2013

Re: 10 + 90

svi znamo da je Mlađa to odavno govorio!


:) Da, secam se kad je Mladja preprichavao (slobodno) Krugmana :) Misleci valjda da je Krugman mislio 'bash na njega' kad je pisao ono shto je pisao.

Saša Radulović Saša Radulović 22:53 07.01.2013

Re: 10 + 90

predlog da hitno napiše odu ministru Dinkiću -- evo, gledam na HRT-u da je MMF priznao da štednja nije dobro rešenje, a svi znamo da je Mlađa to odavno govorio!


Tu odu ću ipak ostaviti vama i vašem blogu.

Inače, ekonomija 101 (osnovan jednačina BDP-a) vam kaže da će smanjenje ukupne potrošnje dovesti do pada BDP. Pitanje je ko troši i na šta se troši. To je uvek bilo i biće pitanje. Ako trošite tako da ne podupirete BDP, ako većina potrošnje ode na uvoz umesto da podupire domaću proizvodnju, ako vam kao posledica raste državna privreda, a davi se privatna, ako gubite zaposlene u realnom sektoru, ako imate veliki višak zaposlenih kod države, a sa druge strane veliki broj ljudi bez ikakve socijalne zaštite ... A ako je HRT to tako preneo kao što vi kažete, onda nisu ništa bolji od ministra. MMF to sigurno nije tako ni rekao ni mislio.

Ne bih na ovom blogu. Ipak nije tema. Fokus treba da ostane na ovim mladim ljudima.
Kazezoze Kazezoze 23:02 07.01.2013

Re: 10 + 90

cane.srbljanovic
taj tvoj profesor je bio glup - talentovano glup!
talenat je najvažniji, rad je samo nadogradnja talenta.


:) Shto onda mene chini ne-preterano-pametnim, I guess :)

Svako ima pravo na mishljenje.

Bilo bi mi relativno lako da odbranim moje, ali ne mislim da to ima neku vaznu svrhu.

Ali josh jedna anegdota - u jednom (davnom - preprichavam po secanju) intervjuu, Q. Jones je na pitanje "shta je Stenli Klarka uchinilo jednim od najvecih instrumentalista danas?" odgovorio sa "To shto je deset godina ziveo sa gitarom u 'ormanu', i jeo iz konzerve"...:)

po sopstvenom priznanju stenli klark nije bio talentova, po tom opisu bio je fizikaner...mocart je bio talentovan.
Hansel Hansel 23:11 07.01.2013

Re: 10 + 90

Saša Radulović

Šalio sam se, Saša -- da naglasim, za svaki slučaj. HRT je to tako u najavi rekao, pogledaću šta je rečeno u vesti, pa javim na PP ako Vas zanima.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:11 07.01.2013

Re: 10 + 90

po sopstvenom priznanju


:)

"...Ja-tu-samo-prchkam-neshto..." Stanley humble Clarke?

Ovaj? http://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Clarke
milisav68 milisav68 23:16 07.01.2013

Re: 10 + 90

hoochie coochie man

Ma jesu dobri svirači, dobri instrumentalisti, Milan naročito, ali ima nešto što fali.
Dal taj simfo koji guraju na silu, dal nešto drugo, meni uglavnom baš i ne leže a žao mi zbog toga.

To da, nisam ja ni mislio na njihovu autorsku muziku, već sa kojom lakoćom sviraju velike svetske hitove u svom aranžmanu na svojim nastupima (a to im je više od 50% repertoara), pa je u tom smislu uspeh biti njihova pevačica.
Kazezoze Kazezoze 23:18 07.01.2013

Re: 10 + 90

cane.srbljanovic
po sopstvenom priznanju


:)

"...Ja-tu-samo-prchkam-neshto..." Stanley humble Clarke?

Ovaj? http://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Clarke

znam koji je, gledao sam ga nekoliko puta na north sea jazz festivalu (često je u holandiji), ali nisam znao da je fizikaner.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:24 07.01.2013

Re: 10 + 90

nisam znao da je fizikaner.


Ja mislim da je muzichar.

"Ovi nashi igraju ko brazilci, a ovi njiovi samo trche i duvaju..., ebem ti taj fudbal"
Razocharani navijach YU reprezentacije, u majci sa likom Safeta Sushica, posle gubitka od 147:0 i eliminacije iz takmichenja

:)))))))))
domazetovic.andrej domazetovic.andrej 00:28 08.01.2013

Re: 10 + 90

po sopstvenom priznanju stenli klark nije bio talentova, po tom opisu bio je fizikaner...mocart je bio talentovan.


U prvoj knjizi Aebersold-a na pocetku pise (parafraziram) "fantastican jazz solo cini 1% magije i 99% stvari koje se mogu objasniti, nauciti, analizirati. Ova knjiga se bavi sa ovih 99%".

Ova devojka je inace ovo odlicno otpevala. Cini mi se da joj je Bosiljcic pomogao kada je rekao 'bravo' na oko 1 minut - kao da ju je opustio pa je jos bolje zazvucalo. Bravo u svakom slucaju!

dragoljub92 dragoljub92 01:36 08.01.2013

Re: 10 + 90

meni uglavnom baš i ne leže

pa to je jedini problem koji imaju bebe,
viš po meni su oni najbolja pop grupa u jugoslovenskim okvirima,šteta što nemaju i to tržište.
velika je stvar napraviti pop pesmu a da može da je odluša i neki rocker i da mu ne bude muka,naprotiv da bude zadovoljan.čovek je spojio kvalitet i komercijalu najbolje na balkanu.
hajkula1 hajkula1 17:13 08.01.2013

SRECNO :)

Izvinjavam se što upadam u temu , moram da ti se zahvalim što si objasnio šta znači zloupotreba službenog položaja, zašto ne mogu vlasnici firme da u svojoj firmi rade što hoće; nisam bila u mogućnosti da na tom blogu komentarišem.



gorstak92 gorstak92 16:28 10.01.2013

Ovo je najbolja verzija pesme

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana