Zdravlje| Život| Životinjski svet| Životni stil

SMILUJ SE I POŠTEDI !

docsumann RSS / 08.01.2013. u 19:19

 CARAVAGGIO_THESACRIFICE.jpg

Karavađo - Žrtvovanje Isaka 

 

Ponekad, kad splasne objavljivačka aktivnost na blogu, ili mi trenutne teme ne zaokupljaju previše pažnju, znam da se promuvam po arhivi bloga b92. Veliko je to i bogato skladište svakojakih zanimljivosti, zabavnih, mudrih i poučnih spisa, te pomenutu aktivnost toplo preporučujem i ostalim blogerima.

Pa tako, i u ove božićne dane, pitajući se ima li Kazezone autorsku opciju, jer vidim čovjek, sem upečatljivih komentara, ne "okačinje" autorske tekstove, naletih na OVAJ TEKST, a koji se opet naslanja na OVAJ, autorke edi-va.

Kuriozitet ili ne, ali taj (prvi, usmjeravajući) tekst je okačen dan nakon mog registrovanja na blogu.

A pošto se ove, 2013. godine, navršava 20 godina mog vegetarijanskog staža, našao sam za shodno da iznesem neke svoje stavove koji su veoma bliski osnovnoj ideji izloženoj u pomenutim tekstovima. Spominjao sam ja te stavove i ranije, u nekoliko komentara raštrkanih po raznim blog-diskusijama, ali me ovaj koincidentni niz događaja ( inače, Jung se, juče, dosta spominjao kod mikelea ;)) ponukao da ih ponovo iznesem, sažmem i obrazložim.

Kao što su Kaz i Edi naglasili, poruke formulisane u vidu negacije, pa čak i one kategorično i elementarno etičke, kao što je NE UBIJ, na podsvjesnom nivou rezonantno osciluju upravo oko tog UBIJ.
Zbog toga sam i prvozamišljeni naslov ovog bloga ( NE KOLJI) preformulisao u sadašnji oblik.
A moja poenta je da glagol klati nema ama baš nikakvu smislenu svrhu u našim životima, sem kad se neko/nešto klati (ovo sam takođe pokupio negdje na blogu ;). Suštinski i fundamentalno, on ponižava i degradira čovjeka.
Nema ništa dobro u toj  zlokobnoj riječi. Svaki put kad čujem da neko spominje klanje svinja, pilića, nešto se u meni žacne ... zgrči, onespokoji.
Ubjeđen sam da, široko odomaćena, upotreba tog glagola u svakodnevnom govoru, čini i nas same, ali i čitavo društvo, krvoločnijim na onoj suptilnoj razini, koje tako često nismo ni svjesni. Da ne govorim o stvarnom klanju, kako životinja, tako i ljudi!

Mislim, i ljude kolju, zar ne?!

Spominjao sam već negdje način obuke komandosa u ruskim specijalnim jedinicama. Vjerovatno je i u drugim zemljama slično. Prvo im daju da zakolju svinju, pa psa, pa šimpanzu ... za dalje se podrazumjeva da su spremni ...
Klanje je nehuman,  svirep i zvjerski čin prema samoj biti života. Ok, možda je nekad ono bilo neophodan uslov preživljavanja, ali danas je puki varvarski recidiv naših krvavih korjena. I nevažno da li ste religiozni ili ne, i da li vaša religija dozvoljava ubijanje životinja (na spomenuti ili neki drugi način), Vi ste ti koji morate reći - POŠTEDI, POMILUJ, da bi drugi prestali da kolju i u vaše ime.

 

P.S. A i nisam vas odavno smarao sa svojim vegetarijanskim  "propovjedima" :)

 

Tagovi



Komentari (262)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:19 09.01.2013

100

Nemilosrdno
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:26 09.01.2013

Re: 100

Biljana 77 Biljana 77 15:30 09.01.2013

Re: 100


dobrosavljevic_m
Nemilosrdno

Slika je nemilosrdno modified of deleted?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:07 09.01.2013

Re: 100

Slika je nemilosrdno modified of deleted?

Kod mene se vidi moja enormnosuperkul smajlica sa cvidžama
p.s.
Krenulo me, Hauzeru, krenulo...
kukusigameni kukusigameni 17:56 09.01.2013

istinita priča

Jednom, u jednoj beogradskoj stomatološkoj ordinaciji, bio pacijent koji je slomio par plombi i par zuba.
Pita ga stomatolog: "Pa dobro, kako ste uspeli da izlomite ove zube?"
"Znate doktore, ja volim da jedem pečeni kukuruz, soju, suncokret, lešnike, a i bademe i kikiriki i pistaće..."
"Pa vama onda ne trebaju zubi. Vama treba kljun."



zilikaka zilikaka 19:48 09.01.2013

Re: istinita priča


"
Pa vama onda ne trebaju zubi. Vama treba kljun."


Tako ja svojevremeno imala problema sa stomakom, pa uobrazila da ću ih rešiti pahuljicama i zrnevljem.

Doručkovala svakog dana žitarice sa malo suvog voća i malo jogurta. Idealno, štob rekli neki.

Posle dva- tri meseca, čekala sam još da počne perje da mi raste, i da se raskvocam.

...ima tome godina, al tu hranu ni danas više očima ne mogu da vidim.
antioksidant antioksidant 20:10 09.01.2013

Re: istinita priča

Tako ja svojevremeno imala problema sa stomakom,

to je od ribanca
drzura drzura 20:42 09.01.2013

Re: istinita priča

Jelica Greganović Jelica Greganović 21:11 09.01.2013

Re: istinita priča

"Pa vama onda ne trebaju zubi. Vama treba kljun."

Moja zubarka je govorila da je zrnevlje smrt za zube...o plombama da ne govorim.
Naročito je upozoravala na lan.
zilikaka zilikaka 21:32 09.01.2013

Re: istinita priča

to je od ribanca


E, ti ćeš me naterati da organizujem okupljanje za komisiju od recimo 13 članova.
Svako od nas bira po 6, ali ima pravo na dva veta za protivnički izbor. Trinaestog člana nalazimo slučajnim izborom, i on je predsednik komisije.

Onda ti doneseš (ili dostaviš) svoj kupus u glavicama, ja svoj, (a predsednik donosi kilo čvaraka)
Za leba ćemo se dogovoriti, a nakon konzumiranja ide tajno glasanje.
Rezultati se objavljuju javno.
Važi?

antioksidant antioksidant 11:01 10.01.2013

Re: istinita priča

Važi?

naravno ali da ne bude da samo komisija jede
moraju i takmicari da zameze
kukusigameni kukusigameni 11:08 10.01.2013

Re: istinita priča

zilikaka

antioksidant


Kladim se na Zili 2:1.
Znam o čemu govorim.
antioksidant antioksidant 11:15 10.01.2013

Re: istinita priča

kukusigameni
zilikaka

antioksidant


Kladim se na Zili 2:1.
Znam o čemu govorim.

na ribanac?
jedino ako ga pravi od celih glavica kupusa

edit: i da, slazem se da ti budes predsednik komisije
zilikaka zilikaka 12:03 10.01.2013

Re: istinita priča

edit: i da, slazem se da ti budes predsednik komisije


I ja!
Takodje, sigurno ulažem veto ako predložiš onog krpenog Frihenda za bilo koju funkciju.
On mi je po tom pitanju prvi u kategoriji "domaći izdajnici".

Kladim se na Zili 2:1.
Znam o čemu govorim.


Ljubi te Zili tako načitanog.
kukusigameni kukusigameni 21:26 10.01.2013

Re: istinita priča

antioksidant
edit: i da, slazem se da ti budes predsednik komisije

zilikaka
I ja!

Javite samo na vreme, da nabavim čvarke.
zilikaka zilikaka 13:48 11.01.2013

Re: istinita priča

Javite samo na vreme, da nabavim čvarke

Javimo.

Ako ćeš mene poslušati (a veruj da se doznajem) retko dobri se mogu kupiti na pijaci kod Piramide.
Čovek prodaje sir i mesni šareniš, a čvarci su mu posebno dobri.
Ima i duvan, al ja TO ne priznajem.<_<
drzura drzura 20:46 09.01.2013

monsanto

samo još i ovi da zavladaju svuda pa smo najeb..i

[url=http://www.e-novine.com/svet/svet-vesti/77240-Rekordan-profit-Monsanta.html][/url]
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:12 09.01.2013

Re: monsanto

Ja sve nešto mislim da oni već vladaju, al niko neće da nam to kaže.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:49 09.01.2013

Re: monsanto

drzura
samo još i ovi da zavladaju svuda pa smo najeb..i

[url=http://www.e-novine.com/svet/svet-vesti/77240-Rekordan-profit-Monsanta.html][/url]


Čitam taj tekst sa linka i...
Mnogo toga u tom tekstu naprosto nije tačno.
To je možda još i opasnije od GM semena, to zastrašivanje Monsantom izmišljanjem negativnih posledica ili makar neproveravanjem.
Piše tamo

jedan od problema sa GMO semenom je što kada se jednom zaseje, na tom zemljištu više ništa drugo ne može da raste.


Što je apsolutna neistina koja samo smeta istinskim zastupnicima ideje da GMO ne treba da se proizvode u Srbiji.

Da je moguće sejati bilo šta na zemljištu na kom je uzgajana GM soja, zna svaki seljak koji je sejao to seme, a ima dosta takvih u Srbiji. Oni su sejali GM soju, posle toga na toj istoj parceli nešto drugo, i nikakvih problema nisu imali.

I sad zamislite da taj seljak pročita ovakvu glupost, da li će on bilo šta da veruje onome ko priča protiv GMO, ili će s razlogom reći, ma nemaju oni pojma?
jednatanja jednatanja 23:48 09.01.2013

Re: monsanto

To je možda još i opasnije od GM semena, to zastrašivanje Monsantom izmišljanjem negativnih posledica ili makar neproveravanjem.


Kuku, ti ko oni naučnici što još uvek ne veruju da se planeta zagreva, zar nismo već diplomirali na temu da je GMO seme i prisustvo Monsanto kompanije u Srbiji loša stvar za Srbiju i njene seljake, zemlju, ljude? Zar još uvek moramo da se gađamo linkovima, zar nismo pametniji od toga?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:01 10.01.2013

Re: monsanto

zar nismo pametniji od toga?


Ako biti pametniji od toga znači laž prihvatiti kao istinu samo zato što nam se lepo uklapa, onda je ne bih da budem tako pametan.
Dakle laž je ono što piše da na parcelama na kojima se jednom zaseje GM biljka ne može ništa drugo da raste.
Hoćemo li tu laž da proglasimo istinom, da se pravimo da je nismo videli, ili je ipak najbolje da kažemo da to jeste laž, ali da GMO nisu dobri za Srbiju iz drugih sasvim valjanih i pre svega istinitih razloga?
49 41 49 41 03:58 10.01.2013

Hajducija

Tri hajduka
U po burne crne noći
Feruz-paša iz sna skoči.
Žižak drkće, k'o da čita
stravu sanka s bleda lica.
Feruz-paša kadu pita:
Kamo ključi od tamnica?...
Tri godine kako trunu -
oh, hajdučki pep'o kleti!
Pa još ni sad mira nema, -
u san dođe da mi preti!
"Nemoj, ago, nemoj noću
silaziti u tamnice,
sutra ćemo poslat Muja
da pokopa kosti njine!"
Hahahaha, babo moja,
ni živih se nisam boja,
dok su bili za užasa,
a nekmoli mrtvih pasa.
Moram ići da ih vidim
kako leže na trulištu,
da ih pitam što me zovu,
što me traže, što me ištu! -
Uze žižak, - zraka drkće
na pašinom bledom licu, -
zarđana brava škripnu -
on se spusti u tamnicu.

U tamnici, lednoj stravi,
gde jakrepe memla davi,
gde se groze hladne guje
kad se sete nekih muka, -
onde sede tri kostura,
tri kostura od hajduka.
Ili sede, il' se samo
Feruz-paši tako stvara,
pred njima su na kamenu,
ka na stolu, tri pehara.
Progovara hajduk prvi:
Evo, pašo, pehar krvi!
Imao sam vernu ljubu -
kad me pokri ova tama,
ostala je jadna sama -
nije sama... mač u ruci,
pa povika: Gde ste, vuci?
Tako stiže do tvog dvora,
puče puška odozgora,
probi srce jadne žene -
evo pehar krvi njene!
Krasno j' vino, puna j' čaša, -
nazdravi mi, Feruz-paša!

Sama s' ruka paši diže,
sama noga kroči blize.
Pehar popi, ciknu muka,
ciknu paša - a te kosti
smejaše se... "Bog da prosti!"

Progovara hajduk drugi:
Kad sam dop'o ovog groba,
pitala te majka moja:
Pošto ćeš mi prodat roba?
A ti reče: Tri tovara.
A sirota majka stara
znojila se danju, noću,
nit je jela, nit je pila,
dok krvavim nije znojem
tri tovara izmučila.

Kad ti sinoć blago dade,
ti se, pašo, smejat stade:
To je, bako, tek za hranu;
tvoj je sinak junak bio,
ako j' um'o kamen gristi,
mora da se ugojio!


Svisnula je majka moja -
ovaj pehar pun je vina
krvavoga njenog znoja!
Krasno j' vino, puna j' čaša -
nazdravi mi, Feruz-paša!

Sama s' ruka paši diže,
sama noga kroči blize,
pehar popi, ciknu muka,
ciknu paša - a te kosti
smejaše se... "Bog da prosti!"

Progovara hajduk treći:
Kad sam dop'o ovih tmina,
imao sam u gorici
nedorasla, slaba sina.
Htelo dete pušku dići,
puška teška, slabe ruke, -
poče jadno suze ronit
što ne može u hajduke.
Plakalo je, gladno, žedno
što mu babo ovde trune,
plakalo je, pa je svislo, -
evo čaše suza pune! -
Krasno j' vino, puna j' čaša, -
nazdravi mi, Feruz-paša!

Sama s' ruka paši diže,
sama noga kroči blize,
pehar popi, ciknu muka,
mrtav pade do hajduka,
mrtav pade - a te kosti
smejaše se... "Bog da prosti!"

(1866)
alselone alselone 10:35 10.01.2013

Vege

Moje zence je tri godine bila vegetarijanac. Prestala je kada je pocela vise da se oseca kao indijski saman a manje kao stanovnik zapadne kulture. Prica kako je bila pomirljivija, sporija, cesce je "okretala drugi obraz", bila sa manjkom energije... i sve u tim munjama.
To bi mi bilo super ako bih zeleo da provedem zivot ispod drveta.

Ok, mozda je to samo njena manifestacija...


Sa druge strane, Doc i Visnja su mi ubacili tu ideju vegea bez mesa zbog neubijanja i moram priznati da mi se s vremena na vreme pojavi u svesti pa se vrati medju neke back procese. Mogao bih cak reci da cesto pomislim na to.

Sa trece strane :) jedared sam slusao jednu dobru teoriju po kojoj treba da jedemo hranu koja je sa naseg geografskog podrucja i da je naivno verovati da je za nas bioritam zdraviji pirinac (Omega izvini ) od psenice, skoljke od pecuraka, mango od jabuke i tako dalje. Svidja mi se koncept. Idem da naseckam malo kulena u to ime.

Iznenadio sam se da u Singapuru isto misle za kukuruz kao mi za pirinac.
- Au ovaj nezdravi pirinac, da nam je malo kukuruza, znas koliko je on zdraviji.
milisav68 milisav68 11:08 10.01.2013

Re: Vege

alselone

Sa trece strane :) jedared sam slusao jednu dobru teoriju po kojoj treba da jedemo hranu koja je sa naseg geografskog podrucja i da je naivno verovati da je za nas bioritam zdraviji pirinac

Pa pirinač se na našim prostorima (Makedoniji) uzgaja pre nego kukuruz.
alselone alselone 11:12 10.01.2013

Re: Vege

milisav68
alselone

Sa trece strane :) jedared sam slusao jednu dobru teoriju po kojoj treba da jedemo hranu koja je sa naseg geografskog podrucja i da je naivno verovati da je za nas bioritam zdraviji pirinac

Pa pirinač se na našim prostorima (Makedoniji) uzgaja pre nego kukuruz.


Je l'?

Ok, ispalio sam se za pirinac, ali kapiras poentu.
milisav68 milisav68 11:30 10.01.2013

Re: Vege

alselone

Je l'?

Ok, ispalio sam se za pirinac, ali kapiras poentu.

Naravno.

Pirinač su doneli Turci (kad su nas pregazli 1389. ), a kukuruz je sa američkog kontinenta (Kolumbo jebemte blesava 1492. ).
alselone alselone 11:35 10.01.2013

Re: Vege

a kukuruz je sa američkog kontinenta (Kolumbo jebemte blesava 1492. ).


Za kukuruz znam, zato sam i iskoristio psenicu, al za pirinac stvarno nisam znao.
milisav68 milisav68 11:49 10.01.2013

Re: Vege

alselone

Za kukuruz znam, zato sam i iskoristio psenicu, al za pirinac stvarno nisam znao.

Pa nije ti palo napamet, odakle pirinač u sarmi, a ona je kao naše nacionalno jelo.

Ili recimo Sutlijaš kao poslastica...
alselone alselone 11:54 10.01.2013

Re: Vege

milisav68

Pa nije ti palo napamet, odakle pirinač u sarmi, a ona je kao naše nacionalno jelo.

Ili recimo Sutlijaš kao poslastica...


Jes bogumi, ja mislio donosili a ne uzgajali. Al' dobro. Dobri su Turci, sto bi rekao Krkar.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:20 10.01.2013

Re: Vege

spalio sam se za pirinac

aha

kad vidiš polja pirinča u makedoniji,posmisliš da si u indokini:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:22 10.01.2013

Re: Vege

kad su nas pregazli 1389.

ccc,Milisave širiš dezinformacije ...tek 1456.
milisav68 milisav68 12:27 10.01.2013

Re: Vege

stefan.hauzer

ccc,Milisave širiš dezinformacije ...tek 1456.

Ma dobro, ja to figurativno, u smislu kad su počeli da se motaju ovde.
alselone alselone 12:29 10.01.2013

Re: Vege

kad vidiš polja pirinča u makedoniji,posmisliš da si u indokini:)


Od cele Makedonije bio sam samo jednom na ijadi, ne secam se najbolje icega...

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:32 10.01.2013

Re: Vege

samo jednom na ijadi, ne secam se najbolje icega...

:)))

postoji li čovek koji se seća svoje ...ijade?
alselone alselone 12:35 10.01.2013

Re: Vege

postoji li čovek koji se seća svoje ...ijade?


Prica se po faksu o par komada.

Jos jedan doprinos temi. Bio sam u "sred" Amazonske prasume u Juznoj Americi dve nedelje. Klopa mi je u glavnom bila povrce i voce i za rucak jedan komad mesa ili morskih zanimacija (mljac!). I puno, puno pirinca.

Kad sam dosao kuci svi su me pitali da li sam smrsao - ja na vagu - isto. Zapravo sam se samo izduvao od svog djubreta i aditiva iz hrane koju jedemo i buhvalno splasnu kao da sam izgubio 5 kila.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:59 10.01.2013

Re: Vege

Bio sam u "sred" Amazonske prasume u Juznoj Americi dve nedelje. Klopa mi je u glavnom bila povrce i voce i za rucak jedan komad mesa ili morskih zanimacija (mljac!). I puno, puno pirinca.

Si ti učestvovao u Survivoru?
alselone alselone 13:02 10.01.2013

Re: Vege

Si ti učestvovao u Survivoru?


A-a. Bio u nekoj naftnoj kompaniji koja tamo ima regionalni centar.
Nije toga bilo malo, nego je to njihov stil ishrane a ja volim da jedem po lokalno.

A i voce i povrce je da se sutas u dupe od srece dok jedes.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:08 10.01.2013

Re: Vege

A-a. Bio u nekoj naftnoj kompaniji koja tamo ima regionalni centar.

Ok, sine, ja počela da sumnjam da si ti ustvari Marko Karadžić
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:15 10.01.2013

Re: Vege

si ti ustvari Marko Karadžić




dobrosavljevićeva svaki blog okrene na politički
alselone alselone 13:23 10.01.2013

Re: Vege

dobrosavljevic_m
A-a. Bio u nekoj naftnoj kompaniji koja tamo ima regionalni centar.

Ok, sine, ja počela da sumnjam da si ti ustvari Marko Karadžić


Nisi daleko. Imamo isti friz.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:08 10.01.2013

Re: Vege

dobrosavljevićeva svaki blog okrene na politički

Zlobnici će reći da time samo usmeravam temu prema patkama...što nije tačno
49 41 49 41 14:09 10.01.2013

Re: Vege

milisav68
alselone

Sa trece strane :) jedared sam slusao jednu dobru teoriju po kojoj treba da jedemo hranu koja je sa naseg geografskog podrucja i da je naivno verovati da je za nas bioritam zdraviji pirinac

Pa pirinač se na našim prostorima (Makedoniji) uzgaja pre nego kukuruz.

Krompir, duvan, kukuruz, pasulj sve vam je to doneo Kolumbo.

Sto se ovog prvog tice, bolje da je isao prvo u Indiju!
Ili bar je mogao da to ne cini Dositej Obradovic, 186.. i koje; kad ga je doneo iz Beca.
alselone alselone 14:39 10.01.2013

Re: Vege

Zlobnici će reći da time samo usmeravam temu prema patkama

Jelica Greganović Jelica Greganović 15:43 10.01.2013

Re: Vege


Za kukuruz znam, zato sam i iskoristio psenicu, al za pirinac stvarno nisam znao.

Kočanski pirinač.
Lep, beo, prosto hleban. Za sutlijaš dušu dao.
docsumann docsumann 16:33 10.01.2013

Re: Vege

stefan.hauzer
samo jednom na ijadi, ne secam se najbolje icega...

:)))

postoji li čovek koji se seća svoje ...ijade?


ijada i oduzeseja
49 41 49 41 18:06 10.01.2013

Re: Vege

Jelica Greganović

Za kukuruz znam, zato sam i iskoristio psenicu, al za pirinac stvarno nisam znao.

Kočanski pirinač.
Lep, beo, prosto hleban. Za sutlijaš dušu dao.


Najradje zadnjih godina; kad mi prahne da skuvam pilecu supu, koristim fide i sl. koje su pravljene od brasna pirinca, i duge suve testenine.

S cerkom sam imao "rat"-koju godinu unazad oko sutlijasa.

Kum kad je bio kod nas u nemackoj, s vrata nam je stavio do znanja; sta god da kuvate - sve jedem, al' sutlijas nikako!
milisav68 milisav68 11:08 10.01.2013

200

mikele9 mikele9 16:53 10.01.2013

Sjećam

se anegdote koja govori o Vladici Petru I Petroviću koji je na povratku iz Rusije donio krtolu (krompir) ne bi li prehranio narod. Reakcije su bile tipa: E bogomi ga nećemo jest' te gomoljike pa makar crkli od gladi! A danas se ne može zamisliti dobar kačamak bez krtole
Pozdrav Docs!
Kazezoze Kazezoze 17:14 10.01.2013

Re: Sjećam

kad smo već kod krompira evo i najpoznatije vincentove slike iz mračnog perioda provedenog u belgiji - zemlji pomfrita.

docsumann docsumann 18:13 10.01.2013

Re: Sjećam

E bogomi ga nećemo jest' te gomoljike pa makar crkli od gladi! A danas se ne može zamisliti dobar kačamak bez krtole


da, reklo bi se ko da je krtola odvazda bila u Crnoj Gori koliko je obožavana.

slično su reagovali velikaši i u Srbiji kad ga je Dositej donio - to je đavolja biljka čim u zemlji raste

pozdrav mikele
49 41 49 41 18:11 10.01.2013

Preko 3,7

milijardi, na majcici zemlji - osnovna hrana im je pirinac.
49 41 49 41 18:29 10.01.2013

Boza

Smatram je vrlo zdravim napitkom; posebno leti.

U gimnaziji sam je pravio po Babinim instrikcijama, ismejavali me moji ukucani; a onda tih 10 lit nestalo iz ostave kao kolateralna steta istih.

Ja sam je pravio od belog kukuruznog brasna (manje masno od zutog).

Poznanik, koji ima Restorancic je pravi od organske Quinoa i prosoa.
Izvrsna je.
Par njih obavezno svraca, izmedju ostalog na njegovu bozu.
dylam_dop dylam_dop 18:58 10.01.2013

"My girlfriend is a vegetarian

which pretty much makes me a vegetarian" - što bi rek'o Jules u Pulp Fiction-u,
i uglavnom više ni ja ne jedem meso, jedino ono, panceta za kajganu,riblja pašteta i te fore.
A sinoć sam gledao "downfall" i provalio da je Adolf Hitler najpoznatiji vegetarijanac za kojeg znam. Naime, ako je vjerovati Evi Braun, u momentima kada "nije bio fűhrer" pričao je samo o psima i vegetarijanskoj hrani, svojim off-duty opsesijama.

A moja poenta je da glagol klati nema ama baš nikakvu smislenu svrhu u našim životima, sem kad se neko/nešto klati

kad smo bili klinci, početkom '90, moji su me stalno opominjali kada bi vik'o na mlađu sestru:"........ zaklaću te!" vjerovatno pod uticajem tekućih događaja,
a baš sam se neki dan prisjetio da sam na maturi u gimnaziji za izborni predmet odabrao fiziku, a evo sad se sjetih i da sam odgovarao matematičko klatno i raspenčugo ga!
docsumann docsumann 19:12 10.01.2013

Re: "My girlfriend is a vegetarian

A sinoć sam gledao "downfall" i provalio da je Adolf Hitler najpoznatiji vegetarijanac za kojeg znam. Naime, ako je vjerovati Evi Braun, u momentima kada "nije bio fűhrer" pričao je samo o psima i vegetarijanskoj hrani, svojim off-duty opsesijama.


po kazivanju njegovog ličnog kuvara firer je konzumirao kobasice i kavijar.
docsumann docsumann 19:15 10.01.2013

Re: "My girlfriend is a vegetarian

A sinoć sam gledao "downfall" i provalio da je Adolf Hitler najpoznatiji vegetarijanac za kojeg znam


Ajnštajn, Leonardo, Edvin Mozes, Tesla, Gandi ...
dylam_dop dylam_dop 19:59 10.01.2013

Re: "My girlfriend is a vegetarian

docsujavascript:;mann
A sinoć sam gledao "downfall" i provalio da je Adolf Hitler najpoznatiji vegetarijanac za kojeg znam. Naime, ako je vjerovati Evi Braun, u momentima kada "nije bio fűhrer" pričao je samo o psima i vegetarijanskoj hrani, svojim off-duty opsesijama.


po kazivanju njegovog ličnog kuvara firer je konzumirao kobasice i kavijar.

a ja čuo pašte i blitvu uglavnom
no dobro, ovi nakon opsežnog istraživanja kažu da je umro 1962
docsumann docsumann 20:14 10.01.2013

Re: "My girlfriend is a vegetarian

a ja čuo pašte i blitvu uglavnom


ništa gvakamoli ?
dylam_dop dylam_dop 19:08 10.01.2013

E da, i jedem samo meso bez kostima

da ne kažem golo.
docsumann docsumann 19:19 10.01.2013

Re: E da, i jedem samo meso bez kostima

Mark Ryden (naslikao omot albuma One Hot Minute od Pepersa) često ima "mesne" motive na svojim slikama



docsumann docsumann 19:32 10.01.2013

jebeš blog o vegetarijanstvu bez

drzura drzura 11:23 11.01.2013

Re: jebeš blog o vegetarijanstvu bez

STOJANA T.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana