And the winners are ...

B92 RSS / 09.02.2008. u 22:02

 

Na izborima za nove blogere 2008. godine u kojima je učestvovalo 553 registrovanih korisnika bloga a u čijoj je izbornoj komisiji bilo preko 20 000 spoljnih posmatrača izabrani su poludemokratskom i kopirajtom zaštićenom metodom sledeći kandidati: 

(lista je po azbučnom redu)

adam weisphaut 

Atomski mrav 

Dawngreeter

ZokiZoki

ivana23

Jaril

JJ Beba

Julishka

Kazezoze

KafaJeGotova

mariopan

metanoia

Mozaik

Mungos

nikson

Radojicic

sonja k.

Spiridon

ceda_urosevic

Coco Rosie

Preporučujemo svima kojima je "moj profil" bez unosa, da se predstave na sebi svojstven način.

Molimo sve nove blogere da pročitaju faq, kako bi se lakše snašli sa postavljanjem teksta. Kako će i sami sada imati priliku da moderišu svoje blogove preporučujemo da pročitaju i disclaimer.

Autorska opcija će biti otvarana  po azbučnom redu u toku večeri, a sve vas molimo da vam prvi blog ne bude posvećen samom činu dobijanja autorske opcije. Možda je prethodna napomena suvišna, ali radovali bismo se da vaši blogovi budu osmišljeni i pripremljeni, da temama koje izaberete date lični pečat, a prethodno svakako proučite opcije koje su na raspolaganju za postavljanje i opremanje teksta.

Obratite pažnju na ikonicu koja se nalazi u drugom redu, izmedju "W" i "YouTube", jer na taj način postavljate graničnik koji deo teksta će se videti na naslovnoj strani bloga. Pregledajte tekst pre nego što ga objavite, pa uradite ispravke ukoliko niste zadovoljni.

Novim blogerima želimo puno sreće i uspeha u vodjenju bloga, a svim ostalim kandidatima zahvaljujemo se na učešću, a pre svega na sportskom i fer ponašanju.

Mi gradimo blog, blog gradi nas.

B92.net



Komentari (245)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikson nikson 16:51 10.02.2008

Re: odgovor

ne znam sta je presudilo da neki komentatori dobiju svoj blog, uvazavam odluku da ne bude samo broj glasova kriterijum, ali je za sada moj predlog da se lista dopuni sa blogerima

doctor wu
alex dunja
nikola svilar
fixer
margos

moj kriterijum je bio broj glasova plus komentari na rezultat. neka ne zamere ostali kandidati, ja ovde ne presudjujem, vec samo predlazem one koji su dobili puno glasova i koje ostali blogeri zele da citaju

dodatak: sto se mojih simpatija tice ocekivao sam da ce pravo na pisanje dobiti nikola i doctor wu
Dušan Maljković Dušan Maljković 17:16 10.02.2008

Re: odgovor

Ovde je entitet poznat kao Blog B92 u pravu.

Jer, B92 je privatna kuća (ako grešim ispravite me) i ima legitimitet postavljanja vlastitih pravila pored broja glasova -- ovo nisu bili izbori za parlament, gde je jedini kriterijum broj osvojenih glasova (pod uslovom da ste stranački entitet upisan u registar tj. da postoji mišljenje da ne kršite Ustav).

Takođe, učesnici u procesu ovih izbora prihvatili su pravila igre i ne mogu na kraju da se na njih žale -- mogli su da to urade ranije i da ne učestvuju.

Neki novi blogeri mi se dopadaju, neki ne, ali to nije moja stvar, jer nije moj blog. Stoga, sve dobro i loše, što je iz ovog izbora proizašlo snosiće blog B92. A svim ostalima učesnicima koji nisu izabrani želim više sreće u sledećem izbornom krugu, kada ga bude bilo.
Supermod Supermod 17:41 10.02.2008

Re: odgovor

ti si supermode neka zesca pricalica :)))


To je greška u programu nastala prilikom resetovanja, na onom blogu sa preko 1000 komentara.


brate, kad meni na mom profilu kucne vip izbora jedan, znacu da se svet menja. ali posto su za to sanse male, ....zao mi je sto drugi gube pogotovu oni koji su se nadali i zabavljali sa fixerovim pesmama na primer.


Ima pustih nada, ali oni koji su se "zabavljali sa fixerovim pesmama" imaće tu mogućnost i dalje, odsustvo autorske opcije to ne ometa.

niste smesni nego ste poluzalosni. a ja sam mazohista, pa daj sta das..... i ima tu par ljudi, priznajem, sa stvarima koje me interesuju.


O nama možete, to je ovde uveliko praksa, ali nemojte tako o sebi.
Nekima je čaša uvek do pola prazna, a nekima do pola puna.
Supermod Supermod 17:52 10.02.2008

Re: odgovor

Dušan Maljković
Ovde je entitet poznat kao Blog B92 u pravu.Jer, B92 je privatna kuća (ako grešim ispravite me) i ima legitimitet postavljanja vlastitih pravila pored broja glasova -- ovo nisu bili izbori za parlament, gde je jedini kriterijum broj osvojenih glasova (pod uslovom da ste stranački entitet upisan u registar tj. da postoji mišljenje da ne kršite Ustav).Takođe, učesnici u procesu ovih izbora prihvatili su pravila igre i ne mogu na kraju da se na njih žale -- mogli su da to urade ranije i da ne učestvuju.




Ne grešite! Ovo je lepo sažeto i potpuno tačno. Mada, mogu da se žale, ali to bi eventualno samo moglo da dovede do poništavanja izbora, a ne i do povećanja broja od 20 komentatora kojima je ovom prilikom otvorena autorska opcija.

Dušan Maljković Dušan Maljković 18:01 10.02.2008

Re: odgovor

Da, ali bi onda trebalo da pokažu šta je u samoj proceduri koju je posvaio blog prekšeno, kao i da je to dobar osnov za poništavanje izbora (nije svaki prekršaj dobar povod da se izbori proglase nevažećim). Kako je ostavljeno da Blog B92 na kraju, u skladu sa svojim internim kriterijumima, izabere 20 od blogera koji dobiju više od 15 glasova, ne vidim na šta bi žalbe mogle da se odnose, jer su ti kriterijumi -- takođe u izvesnoj meri eksplicirani samom najavom izbora -- implicitno prihvaćeni od strane učesnika u izborima. Naravno, mogli bismo sada da se pitamo kakvu politički ideologiju implicira ovaj izbor, ali je to već drugi novo priče i ne utiče na ove izbore.

Eh te pravne zavrzlame, eh ti dokoni teoretičari koji se time bave, kao ja...:)
angie angie 18:13 10.02.2008

Re: odgovor

b92 je privatna kuca, a po vokaciji je medij, kao shto je i blog i to veoma specifichnog profila, gde sadrzaj svojim uchestvovanjem pravi publika i ta inerakcija je glavni kavalitet, pa bi onda i korektnost uzajamnih odnosa trebalo da se podrazumeva.

Pa ako se kaze ovo su pravila i publika to prihvati, ne kaze im se onda, e pa ima i varijacija na iste, veoma selektivne- malo nije korektno, kao ni ironisanje u smislu- pa shto ste glasali, Pa zato shto smo deo ovog sistema i zato shto smo se rado odazvali i zeleli sve najbolje nashem blogu, a i vi ste nas pozvali,bez nas tog glasanja ne bi ni bilo, jednostavno zar ne?

E sad, ja veoma razumem ako neko ne odgovara koncepciji, al onda to treba da bude na neki nachin jasno, veoma je uvredljiva varijanta gde postoje pravila, ali se drugachije primenjuju po potrebi.

U ovom sluchaju bi onda bilo bezbolnije da ste vi dali predloge koji odgovaraju, a mi da glasamo, preskochili bi niz neprijatnosti.

Svim izabranim sve najbolje, mada je eto malo gorak ukus posle svega.

Takodje verujem u dobre odnose izmedju nas i vas, jer jedino tako ovo mesto moze da ima noramlnu atmosferu,
uz uzajamno uvazavanje.

pozzz
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:16 10.02.2008

Re: odgovor

Dusan Maljkovic
Jer, B92 je privatna kuća (ako grešim ispravite me) i ima legitimitet postavljanja vlastitih pravila pored broja glasova -- ovo nisu bili izbori za parlament, gde je jedini kriterijum broj osvojenih glasova (pod uslovom da ste stranački entitet upisan u registar tj. da postoji mišljenje da ne kršite Ustav).

Takođe, učesnici u procesu ovih izbora prihvatili su pravila igre i ne mogu na kraju da se na njih žale -- mogli su da to urade ranije i da ne učestvuju.


Ovo je ja mislim svima jasno, i ja licno nemam nikakav problem sa time. Vidim da je politika kuce B92 da podrzava i pospesuje opoziciju Srbije, zbog cega svi mi i posecujemo site B92 godinama. Zato mi je i logicno sto je LDP favorizovan ovde na blogu, kao i pri ovom izboru autora - jer B92 podrzava opoziciju Srbije. Medjutim, politika LDP-a je totalno promasena i pogresna, i zato se majorizacijom autora iz LDP-a nista nece postici, jer ta politika je izrazito pogresna i losa - i nece doneti nove pristalice. Samim tim gradjanska opcija se nece razvijati, sto mislim da B92 i ne zeli.

Mnogi od nas, koji smo opoziciono opredeljeni, se ne slazemo sa LDP politikom, ali smo ovom majorizacijom LDP autora skroz marginalizovani na blogu, sto nije dobro, jer ovo koliko shvatam nije partijski LDP blog vec mesto gde se skupljaju, u 99% slucajeva, gradjanski i opoziciono opredeljeni ljudi.
Ovom majorizacijom se ne pospesuje razvoj opozicije Srbije - vec naprotiv gusi. Siguran sam da je cilj kuce B92 da pospesuje razvoj demokratije i gradjanske opcije. Naglasio bih, rezultati su da se favorizuje jedna potpuno promasena LDP opcija - dok se na drugoj strani gusi gradjanska inicijativa.
Jednostavno, umesto opozicionog i slobodnog bloga, dobijamo blog majorizovan i kontrolisan od strane LDP-a, u kojem mu mi ostali dodjemo kao nekakav dekor. Mislim da smo na ovakav nacin, ovde dobili partijski LDP blog zapravo.

Kao i uvek, kritikujem iz konstruktivnih razloga, da bi se ovo ispravilo, da bismo dobili blog kome tezimo i mi i sama redakcija B92 siguran sam. Zato predlazem da svi koji su prosli prvi krug dobiju autorsko pravo. Da ne bude da sam kritikovao iz licnih interesa, da bih ja tu nesto usicario i postao autor, predlazem da svi dobiju autorsko pravo osim mene - znaci odricem se tog eventualno dobijenog prava. Ovako nesto nije u mom licnom interesu, vec u interesu razvoja naseg bloga B92 i gradjanske opcije u Srbiji - kojoj svi ovde i pripadamo.
andjelija andjelija 18:33 10.02.2008

Re: odgovor

Supermod


O nama možete, to je ovde uveliko praksa, ali nemojte tako o sebi.
Nekima je čaša uvek do pola prazna, a nekima do pola puna.


ako sam mazohista ne znaci da nisam optimista [jos jedna vasa zabluda]

supermodu zamisljam te sa cirokijem na glavi :) ...moj tip..svidjas mi se ...sve vise i vise :)
JJ Beba JJ Beba 18:46 10.02.2008

Re: odgovor

supermodu zamisljam te sa cirokijem na glavi :)

supermod i čirokana
hahahhahahhahahhahahha
kul anđelija
andjelija andjelija 18:48 10.02.2008

Re: odgovor

JJ Beba

supermodu zamisljam te sa cirokijem na glavi :)

supermod i čirokana
hahahhahahhahahhahahha
kul anđelija


sta se ti motas ovde? sto ne pises svoj prvi blog? :)
odoh sad da radim domaci pa kad se vratim JJB ...me chastis sa nekim lepim blogicem? :))
JJ Beba JJ Beba 18:53 10.02.2008

Re: odgovor

sta se ti motas ovde? sto ne pises svoj prvi blog? :)
odoh sad da radim domaci pa kad se vratim JJB ...me chastis sa nekim lepim blogicem? :))

anđelijo sista, radim nešto pa se motam po računaru i bacam pogled vamo, tu i tamo...:)
na blog ni ne pomišljam dok pos'o ne završim, al uskoro ću. živtija
a i ubi me vugla danas
:))
andjelija andjelija 19:00 10.02.2008

Re: odgovor

JJ Beba

sta se ti motas ovde? sto ne pises svoj prvi blog? :)
odoh sad da radim domaci pa kad se vratim JJB ...me chastis sa nekim lepim blogicem? :))

anđelijo sista, radim nešto pa se motam po računaru i bacam pogled vamo, tu i tamo...:)
na blog ni ne pomišljam dok pos'o ne završim, al uskoro ću. živtija
a i ubi me vugla danas
:))



zivtija :))) anfak fazon :))


za glavu ne znam ....juce je mene bolela em sam imala menstruaciju, em je pritisak napolju zajebavao, em sam malo spavala, puno radila, mozak upaljen vise od pet sati....na kraju sam popila dupli espresso... direkt u glavu me strefio i tako me je prosla glavobolja. inace me retko bilo sta boli...bas mi bilo cudno za juce.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:15 10.02.2008

Re: odgovor

Supermod
Nije tačno da Dejan Restak "ne poštuje sopstvenu odluku ...".

Nakon bloga na kome ste učestvovali, objavljen je blog Saopštenje BIK povodom rezultata izbora za blogere u kome je objašnjen postupak po kome će od onih koji su dobili preko 15 glasova (preporuka) biti izabrani komentatori kojima će biti otvorena autorska opcija i bilo bi poželjno i informativno - pročitati ga.


Prvi problem i jeste u tome sto je ovo naknadno saopstenje objavljeno onda kad je glasanje vec trebalo da bude zavrseno. Ali je i u njemu receno da NAJVAZNIJI kriterijum ostaju razultati glasanja. Pa ste vi onda pogazili i to tako sto ste od prvih sestoro sa liste, troje odbacili bez obrazlozenja ....

Mada, mogu da se žale, ali to bi eventualno samo moglo da dovede do poništavanja izbora, a ne i do povećanja broja od 20 komentatora kojima je ovom prilikom otvorena autorska opcija.


Ovo vec zvuci vec malo neozbiljno - kao da su blogeri decica u vrticu pa im se preti da se ne zale. Necete valjda da kazete da mi nemamo pravo da kritkujemo vase postupke? I da dajemo svoje predloge kako da se greske isprave? I u cemu je problem ako bi vi recimo prihvatili (odlican) Nikosonov predlog pa prosirili listu za jos nekoliko blogera sa liste? Zar ne biste time pokazali da ste otvoreni prema predlozima i misljenjima nas blogera? Pa bi onda bili zadovoljni i mi koji smo glasali a i vi koji zelite da izabete autore I po vasim kriterijumima ...

Inace podrzavam i razumem da se, pored rezultata glasanja, vi rukovodite i drugim kriterijumima pa da prosirite listu jos i nekim drugim blogerima ...

pozz
Dušan Maljković Dušan Maljković 17:23 10.02.2008

Čestitka

U duhu tolerancije, inspirisan Tomislavom Nikolićem koji je prvi čestitao Tadiću na pobedi, želim da većini svojih oponenata, koji su dobili blog, poželim sve najbolje u daljem stvaranju zanimljivijeg i boljeg virtuelnog prostora. Nadam se da ćemo čitati zanimljive tekstove, debatovati u granicama pravila bloga i da će često agresivna energija sada bitui artikulisana u nešto konstruktivnije od međusobnog optuživanja i ošttrog prepucavanja.

Još jednom moje najbolje želje i čestitke na izboru.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:00 10.02.2008

Re: Čestitka

Dušan Maljković

U duhu tolerancije, inspirisan Tomislavom Nikolićem koji je prvi čestitao Tadiću na pobedi, želim da većini svojih oponenata, koji su dobili blog, poželim sve najbolje u daljem stvaranju zanimljivijeg i boljeg virtuelnog prostora. Nadam se da ćemo čitati zanimljive tekstove, debatovati u granicama pravila bloga i da će često agresivna energija sada bitui artikulisana u nešto konstruktivnije od međusobnog optuživanja i ošttrog prepucavanja.

Još jednom moje najbolje želje i čestitke na izboru.

tebe baš inspirišu najblaže rečeno, čudni likovi.
Dušan Maljković Dušan Maljković 18:03 10.02.2008

Re: Čestitka

Više me je inspirisao akt nego persona, to vam je valjda jasno. U vreme kada levicu inspiriše Šmit, ključni pravni teoretičar Trećeg rajha, što ne bi mene Toma Nikolić?

A i držim se one Pessoine -- sve što može da inspiriše, neka inspiriše... kao što ja inspirišem vas na mnogobrojne komentare, na primer.
JJ Beba JJ Beba 18:09 10.02.2008

Re: Čestitka

Više me je inspirisao akt nego persona,

to si više puta naglasio.
vidim da ti je stav univerzalan. kul
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 18:15 10.02.2008

SUPER MODE...

...Da ti nindža nešto kaže!

Video si da se nisam trpao, nisam bio dosadan, pratio sam sa dosta komentara, zasmejavao nas, tražio i postavljao dobre slike da blog bude do "Jaja", da izvineš? Noćili smo kao gorani...Žao mi je što ste hteli jedno, a uradili drugo,
Vi to dobro znate?
Postavljena pravila pre glasanja su promenuta i normalno je da su svi besni (koji nisu ušli u elitu).
Izgubivši čovek se oseća poniženim!
Ako samo brojite učešće i komentare, mnoge sa spiska će te sami oterati. Koliko njih mi je pisalo : vidomire gde da kliknem za tebe, a već sam imao deset glasova. Po mom računu imam blizu dvadesetak glasova, ali to nije bitno. Ovo ti pišem super mode, jer nisi ostao dosledan sebi i uradio obećano? Da li se moramo svađati i ovde gde je sve besplatno i gde niko nema koristi osim novinara i ....?
Mogli ste nas prosto obavestiti da ste dali vip opcije kome ste hteli i gotovo! Hteli ste da se malo igramo i pošalimo.
E, zapamtite, šala je kada se svi smejemo!
Nisam ja Vama džaba postavio dejanovu sliku "dragi blogeri..." , osetio sam da nešto "smrdi", čim dva dana stoje te isti brojevi glasova. I niko ni nezna koliko tačno ima glasova...
Lov u mutnom je najbolji..?
Lično sam očekivao, za uloženi šestomesečni trud i vreme i kozna koliko komentara, da ćete biti fer i dati mi samo opciju da mogu i ja ponekad nešto napisati....

Uostalom, veži konja gde ti gazda kaže pa makar crko i konj i gazda...
Zlatno pravilo :Ko ima zlato pravi pravila?

Žao mi je divnih blogera koji su odvisili ,a nezasluženo. Uostalom šta sada posle svega očekivati
Ako me neko prevari jednom ja sam nesmotren
Ako me prevari dvaput on je bezobrazan,
Ako me prevari i treći put onda sam ja lud....

NAJSKUPLJE JE ONO ŠTO NE KOŠTA NIŠTA...
blue blue 18:52 10.02.2008

bLog nash Otac Supermood



je reko i tachka. nije mi jasno gde je problem i chemu komentari :))

ko je ikad dobio garanciju s neba i od neba ? na zhivot ili na blog. pa nije to toster..


Džudi S Džudi S 19:08 10.02.2008

Čestitka

Čestitam svim novim blogerima.

Žao mi je što nisu prošli AlexDunja i ostali komentatori koji su imali veliki broj glasova.

Mala zamerka B92 - Ukoliko ste već izabrali blogere na poludemokratski način, nije bilo potrebno da to naglašavate u svom postu.

Toliko od mene, veliki pozdrav svima.
ssnezana ssnezana 20:02 10.02.2008

///

Dobro vece,
kako ste?Evo ja bih nesto pitala,onako najljubaznije:posto imam osecaj da je supermod,ustvari zenska osoba i da brani "necije" stavove,koji joj ni samoj nisu jasni,moze li bar da nam kaze ko je kompetentan za ovu zbrku oko glasanja,na ovaj krajnje bizaran nacin?Osecam se krajnje izmanipulisanom i zloupotrebljenom!Niko od onih za koje sam glasala nije dobio pravo komentatora,a svi su ispunili uslove!Nekako mi je jos i jasno oko Gosp.Fixera(tastina),ali tako divne osobe kao Gospođe Bravar ili AlexDunja,to je potpuno nerazumljivo!
Sa postovanjem,
S.Samardzija
Najlepse molim,da mi,ako neko zna neke detalje oko ove manipulacije,posalje par reci na E-mail:snezanas@abikis.com
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:28 10.02.2008

Re: ///

Cemu frka, sta je ovo? Ljudi sve uzeli za ozbiljno. Ja sam mislila da je ovo najobicnije zezanje i bas mi je super sto je tako. Divno, slobodno, ko hoce, hoce, ko nece, ne mora...Big deal! Glasali smo, so what? Koliko li smo puta glasali, da mi je znati, pa gde su nam ti glasovi? Evo, i za Tadica sam glasala onomad, nisam imala preca posla. Dodjem iz Amerike da glasam za predsednika, kao predsednik mora da ima i moj glas, jao sto sam vazna....Vise ne bih u Srbiji glasala ni za predsednika kucnog saveta, ako se jednog dana, pod stare dane, vratim u maticu.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:59 10.02.2008

Re: ///


Jelena Pavlovic
Cemu frka, sta je ovo? Ljudi sve uzeli za ozbiljno

Pa naravno da je ozbiljno, ceo blog je postao ispala LDP autora i rukovodioca, nevaspitanih, napaljenih klinaca i neurastenicnih umjetnica, koje nemaju blage veze sa politikom. Umesto evropskog duha i tolerantnosti, koji je od uvek krasio kucu B92, blogom vlada LDP atmosfera, palanacke utripovane elite - kao u Nusicevoj Pokondirenoj Tikvi.


Exitus Letalis Exitus Letalis 21:04 10.02.2008

Re: ///

moji favoriti su tu.
jj, kafica, coco & sonja.

fali mi doktorka.
al ona je tu da dobacuje.

vidomir pavlovic vidomir pavlovic 21:44 10.02.2008

Re: ///

U pravu si sto posto, ali ovde je reč o nepravdi koju pokušavamo onako da uzput da sanamo zašto se dogodila...
To je sve

MONOPOL....
Healer Healer 21:55 10.02.2008

Re: ///

Bojan Zdravic
Jelena Pavlovic
Cemu frka, sta je ovo? Ljudi sve uzeli za ozbiljnoPa naravno da je ozbiljno, ceo blog je postao ispala LDP autora i rukovodioca, nevaspitanih, napaljenih klinaca i neurastenicnih umjetnica, koje nemaju blage veze sa politikom. Umesto evropskog duha i tolerantnosti, koji je od uvek krasio kucu B92, blogom vlada LDP atmosfera, palanacke utripovane elite - kao u Nusicevoj Pokondirenoj Tikvi.


Ovo pre lici na Ozaloscenu porodicu...
Dejan Restak Dejan Restak 22:07 10.02.2008

Re: ///

blogom vlada LDP atmosfera


Bojane, kako onda ovi koje vi simpatisete dobise toliko glasova ? Ako mi vrsimo tu negativnu selekciju onda je cudno da medju registrovanim ima toliko glasaca slicnih vama.

Eno ja vidim tri nova blogera vec pisala i nijedan nema LDP ambleme, rekao bih naprotiv. jedan konzervativac jedan centar i jedan mozda jeste LDP ali je pisao o umetnosti. Izvinjavam se ako sam nekoga pogresno ocenio.

Mozda drugari koji favorizuju LDP šeću blogom ruku pod ruku, ali svakako ne bih rekao da su oni u vecini.
Tesko mogu da zamislim da jedna tako manjinska grupacija moze imati vecinu na blogu koji dnevno cita 20 000 ljudi, a bar 1 000 je aktivno u diskusijama.
a) svi ti ljudi su mazohisti
b) LDP fanovi pisu zanimljivo tolikom broju ljudi
c) vi niste u pravu

setite se i predsednickih izbora. verovatno su vama najvise smetala ona dva ili jedan koji su bili za bojkot. bilo je bar 10 suprotnog stava.

ne mislite valjda da cu zvati radikale na ovaj blog? dss je sada sasvim izvesno u istom kosu. nemam razloga da zovem one koji Srbiju vracaju u 90te.

bolje lobirajte da se ljudi koji misle slicno vama a tolerantni su pojave na blogu.
ako smo nekada banovali nekoga samo zbog toga sto misli kao vi onda mi to recite.

evo ako vi i ostali koji misle kao vi smatrate da moderatori pristrasno rade svoj posao i jedva cekaju da neko vaseg profila prekrsi pravila kako bi ga banovali, zbog cega sebi dozvoljavate da dodjete u situaciju da budete banovani?

iako nije na meni da to radim, predlozicu vam vrlo jednostavnu strategiju koja ce vas postedeti bilo kakvih problema na blogu. NE DAJTE SE ISPROVOCIRATI. to je magicna rec. ko uspe da ovlada ovom vestinom ostace vecno na blogu i moci ce neograniceno da umnozava svoje istomisljenike. Pre nego sto izlijete zuc po tastaturu, udahnite duboko i kliknite ignore. Uskoro cemo zaista ugraditi i tu opciju, da vam vude lakse.

cak i da ima moderatora koji su pristrasni, niko vas ne sme banovati ako niste napravili prekrsaj. ako se to desi posaljite meni zalbu, a ako vam ja to ne resim, javite se direktno veranu maticu.

blog postaje sve veci i sve su manje sanse da u svakom trenutku vidimo ko koga gde i zbog cega provocira i ko si daje oduska vise nego sto je to prihvatljivo u javnim diskusijama. ponavljam, nemojte provocirati i nemojte dozvoliti sebi da budete isprovocirani.

a nama prepustite da uredjujemo ovaj blog. sve zasluge za njegov neuspeh ici ce nama, vas nece niko dirati.

eto, mislim da sam vam dao tajnu formulu dugovecnosti na blogu
srecno blogovanje.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:43 10.02.2008

Re: ///

Dejan Restak
Eno ja vidim tri nova blogera vec pisala i nijedan nema LDP ambleme, rekao bih naprotiv. jedan konzervativac jedan centar i jedan mozda jeste LDP ali je pisao o umetnosti. Izvinjavam se ako sam nekoga pogresno ocenio.

Postovani Dejane, mislio sam na 20 odabranih, novih autora. Radi se o tome, da su od njih dvadeset, oko 80% pristalice LDP-a - bez obzira na broj glasova, a medju nama koji smo ostali neizabrani ima 80% koji nismo pristalice LDP-a, takodje bez obzira na broj osvojenih glasova. I to je to sto se ne svidja nekim ljudima. Nezadovoljstvo postoji - da se ne lazemo:)))
Ja sam vec predlozio da se prime svi da pisu, evo osim mene - ponavljam. Mislim ako je neko neodgovoran kao autor i ne vlada se kako valja, zar je problem obrisati mu post i oduzetu mu autorsko pravo - mada ja u to cisto sumnjam da ce se ikom desiti., poznajuci sve komentatore vrlo dobro.

Ako to ne odgovara zbog previse autora, predlazem da primite autore sa 24 glasa i vise, i dobicete pravedno resenje u svakom pogledu. Jasno je da imate svoju uredjivacku politiku, da necete SRS i DSS na blogu, ali medju izabranima, apsolutno nema ni blizu nikog ko je pristalica ovih stranaka, siguran sam da smo svi pristalice gradjanske opcije. Ako se mi ne slazemo sa LDP politikom, ne znaci da smo automatski pristalice SRS i DSS. Jednostavno, medju izabranima ima i mnogo stranacki neopredeljenih, ali sa gradjanskim i opozicionim predznakom.
Sa druge strane, iako ste naravno gazde u svojoj kuci, ipak mi smo vasi customers ili gosti, whatever, koji se vladaju po pravilima vase kuce, tako da ocekujemo some kind of good care za to. Izbori jesu bili demokratski, da bi nam se na kraju reklo, da to i nisu bili bas demokratski izbori, jer evo postavljeni su novi autori odlukom kuce, bez obzira na rezultate naseg glasanja:))) Mislim, nema veze, necu da vam makarim, vasa kuca je vasa kuca - ali mi nismo happy sa takvim izbornim rezultatima, ako vam to nesto znaci:))))

Mislim da je u interesu svih nas da budemo happy i da atmosfera bude drugarska i da bude zezanje, kakvo zapravo uglavnom i jeste. Ali da naglasim, to zavisi mnogo i od vas u urednistvu - jer nije dobro ako favorizujete bilo koga i bilo koju gradjansku opciju, jer ce se to odraziti na atmosferu i kvalitet bloga.

cak i da ima moderatora koji su pristrasni, niko vas ne sme banovati ako niste napravili prekrsaj. ako se to desi posaljite meni zalbu, a ako vam ja to ne resim, javite se direktno veranu maticu.

Hvala Vam najlepse, ali apsolutno nemam nikakvih problema sa moderatorima, cak naprotiv, od kada su uvedeni moderatori, za mene je ovaj blog uzivancija, mislim da su oni mnogo doprineli kvalitetu bloga.
Mene su banovali samo Biljana Srbljanovic i Zeka Novi Sad na njihovim blogovima, ali potpuno bezveze i bez razloga - samo zato sto sam im politicki protivnik i neistomisljenik. Ja uopste nisam konfliktan, kakvim me "blogerski protivnici" predstavljaju:))))) Upoznacemo se nekad nadam se, pa cete se uveriti:))))

eto, mislim da sam vam dao tajnu formulu dugovecnosti na blogu
srecno blogovanje.

Hvala Vam, sve najbolje:)))
Pozdrav
ceda_urosevic ceda_urosevic 01:50 11.02.2008

Re: ///

Dejane,

Dejan Restak
jedan mozda jeste LDP ali je pisao o umetnosti


Nije možda i nije samo o umetnosti. :)

I odmah da kažem -- moja veza sa LDP-om (kad već o tome pričamo, mada mi nije jasno zašto) podrazumeva slaganje sa idejama koje ta stranka zastupa i afirmiše, ne podrazumeva člansku kartu i svakako ne podrazumeva lobiranje da bilo ko odavde postane bloger-autor, ponajmanje ja.

Znam da znaš, samo kažem.

Dejan Restak
verovatno su vama najvise smetala ona dva ili jedan koji su bili za bojkot


Dva, doktorka i ja.

Još jednom -- hvala na ukazanoj prilici.

Pozdrav

Healer Healer 21:26 10.02.2008

Interesantno...


A ovo su u stvari bili izbori za nove Blogere na B92 (?) Hmmm, interesantno - samo, zanima me kojom matematikom oni sa vise glasova odose u per*un?
Healer Healer 21:28 10.02.2008

Interesantno...


A sta sa nama - vecinom - politicki nepodobnih? Ma znam, i mi u per*un... :)
rayzippo rayzippo 21:34 10.02.2008

Re: Interesantno...

...ko zanemari raju i taktiku zavrsi karijeru u nizerazrednom vratniku...)
Healer Healer 21:41 10.02.2008

Re: Interesantno...

rayzippo
...ko zanemari raju i taktiku zavrsi karijeru u nizerazrednom vratniku...)


Ih pa sta ti je, mi vec navikli da nam nizerazredni sudbinu kroje... nego, raduje me pomisao da smo i na blogu konacno postigli "dvopartijski" sistem razmene misljenja iliti - oni ce se na "vi" i dalje medjusobno "obozavati" a mi cemo se konacno pozabaviti zdravijim temama od politike i promasenih ideala.

P.S. I svi u per*un :)
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:46 10.02.2008

Re: Interesantno...

Za mir i toleranciju

Healer Healer 21:53 10.02.2008

Re: Interesantno...

Jelena Pavlović
Za mir i toleranciju


Tako je!
Pa eto, zar nismo drustvo u uspesnoj tranziciji - preko noci naucili da oci pred istinom zatvaramo klasikom u usi :) (bas smo napredovali) i Kolarac se raduje, ili mozda prevrce (?) Za mir i toleranciju neophodna je istina koja donosi smiraj dusi...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:16 10.02.2008

Re: Interesantno...

Sta ima lepse od muzike? Da je sreca da je Kolarac pun. Ne znam doduse, mozda i jeste. Ovaj koncert je u katedrali u Evropi, negde. To je tamo gde mi necemo skoro. Ja, imam mir u dusi. Nikome nista lose ne mislim i ne radim. Uzivam u dansnjem danu koji je kao letnji, ovde na mojoj istocnoj okeanskoj obali. Usi ne zapusavam, oci drzim otvorene i sve vidim i cujem. Ja sam iskreno ,svim svojim bicem za mir i toleranciju.

Ima ljudi koji su u stalnim sukobima prvenstveno sa samim sobom.

Narusivaci mira mi idu na nerve.
Healer Healer 22:44 10.02.2008

Re: Interesantno...

Jelena Pavlović
Sta ima lepse od muzike? Da je sreca da je Kolarac pun. Ne znam doduse, mozda i jeste. Ovaj koncert je u katedrali u Evropi, negde. To je tamo gde mi necemo skoro. Ja, imam mir u dusi. Nikome nista lose ne mislim i ne radim. Uzivam u dansnjem danu koji je kao letnji, ovde na mojoj istocnoj okeanskoj obali. Usi ne zapusavam, oci drzim otvorene i sve vidim i cujem. Ja sam iskreno ,svim svojim bicem za mir i toleranciju. Ima ljudi koji su u stalnim sukobima prvenstveno sa samim sobom.Narusivaci mira mi idu na nerve.


Evo i ja se savrseno dobro osecam dok citam mali traktat o ljubavi i miru sa "istocne okeanske obale"... Bravo za tebe (pljes, pljes rucicama) Sto se Kolarca tice, verujem da bi ga svojim egom dubke popunila. Vidis, ja bas i nemam mir u dusi dokle god pripadam stvarnosti u kojoj sam, okruzen bolom, ocajem i beznadjem... Ako je tebi dobro, pa dobro za tebe iliti good for you! Tesko da bi jedan izvestaceni entuzijazam ikako mogao izmeniti realnost onakvu kakva ona jeste. Moj prethodni post nema ama bas nikakve veze sa tobom, kao sto ona post-ovana klasicna izvjedba nema nikakve veze sa temom na kojoj postujem. Mislim da smo se razumeli.
I da, pozdrav i za tebe iz centralne Srbije :)
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:04 10.02.2008

Re: Interesantno...

Priznajem, malo sam preterala sa entuzijazmom. Danas mi je malo bolje. Ti pricas o traktatu o ljubavi i miru, a onaj pre tebe o "Nusicevoj" Pok. tikvi, da me izvini Sterija. koji bre traktati, kakve bre politcke partije, sranja...Nismo se preseljavali na istocne, ili zapadne obale iz ljubavi prema preletanju. samo da znas. Nece me potapa niko i nista, ukoliko sama ne resim da se potopim(bol, ocaj, mizerija)
Pozdrav:)
Healer Healer 23:17 10.02.2008

Re: Interesantno...

Jelena Pavlović
Priznajem, malo sam preterala sa entuzijazmom. Danas mi je malo bolje. Nece me potapa niko i nista, ukoliko sama ne resim da se potopim(bol, ocaj, mizerija)



Bravo za tebe! Iskreno se nadam da ce i sledeci suncan dan nalik letnjem pokraj okeana uciniti da se osecas jos bolje! Samo napred, uz tebe sam svim srcem :) Sto se entuzijazma tice, ne brini, tebi to niko ne moze oduzeti...
Julishka Julishka 22:30 10.02.2008

Velika hvala!

ne mogu da dovoljno zahvalim B92, Jelenu Krajsic i svih koji su mi pruzili podrsku!
nadam se da cu moci da ne obmanem vase poverenje :)
ivana23 ivana23 22:48 10.02.2008

Re: Velika hvala!

Julishka
ne mogu da dovoljno zahvalim B92, Jelenu Krajsic i svih koji su mi pruzili podrsku!nadam se da cu moci da ne obmanem vase poverenje :)

Dobrodosla Juliska!

Atomski mrav Atomski mrav 12:21 11.02.2008

Re: Velika hvala!

Јулия,
добро пожаловать!

Julishka Julishka 22:53 12.02.2008

Re: Velika hvala!

Ivana,
Hvala!
Julishka Julishka 22:53 12.02.2008

Re: Velika hvala!

Спасибо большое, АТОМНЫЙ МУРАВЕЙ :)
Dawngreeter Dawngreeter 08:41 11.02.2008

Au...

Nema me jedan vikend, odem da vidim sta sam propustio i niodkuda puf - autorske privlilegije. Iznenadjen sam i zacudjen, zaista. Zahvaljujem se nadleznima koji su na osnovu svega mesec dana mog komentarisanja zakljucili da bih bio "dobar materijal" za blogera. I, naravno, zahvaljujem se jos jednom onima koji su preporucili moju kandidaturu iz prvog kruga (dodjavola ,ovo stvarno pocinje da lici na politicki govor).

A sad idem da smislim sta bi bilo zgodno zvrljati za moj zvanicno prvi tekst na blogu :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana