Društvo| Životinjski svet| Životni stil

Man-Child

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron RSS / 10.02.2008. u 10:47

mos1.jpg

Dodjem pre neki dan kuci i zateknem svog 39ogodisnjeg muza kako se igra sa helikopterom na daljinsko upravljanje. (Nekoliko puta ranije sam ga zatekla u Selfridges-u kako ceznjivo gleda police sa play station konzolama, ali se nikad nije prepustio impulsu i pazario nesto.) Kaze: “Kupio mi Richard.” “Ali zasto?!”, pitam ja. On seretski odgovara: “Pa, kad sam ja na primer u dnevnoj sobi, a ti u kuhinji, ja mogu da ti posaljem poruku helikopterom da mi doneses pivo. Naravno, za to moram jos da uvezbam navigaciju.”

Na moje iskustvo lepo se nadovezao clanak Kate Muir u Times-u. Polazeci od istog zapazanja kao i ja, ona je napravila malo istrazivanje i dosla do podatka da u Americi 48% muskaraca izmedju 18 i 35 godina (ovaj moj je izgleda malo prestario, ali bi mu sigurno bilo drago da cuje da ima “mladalacki duh”) svakodnevno provede u proseku 2 sata i 43 minuta igrajuci video igrice. Zena je prvo naivno mislila da su ovi “odelasi” zarazeni igranjem preko svojih sinova, ali se ispostavilo da je vecina njih bez dece, a sa uspesnom karijerom. Sto bi City Journal nazvao - hibridno stanje izmedju polu-hormonske adolescencije i odgovornog oslanjanja na samog sebe.

Kazu da je italijanski ekvivalent zakasnele muske adolescencije zivot sa majkom koja brine o ishrani, higijeni i ostalim banalnim zivotnim stvarima. Pretpostavljam da je i srpski nalik italijanskom. Zapadna varijanta je zivot sa ortacima, vecere iz mikrotalasne, i playstation. Ni zene nisu immune na zaksnelu adolescenciju. Ono sto se na engleskom zove chick lit, ili sapunice predstavljaju ekvivalent ratnih igrica.

U danasnje vreme nije in biti nasilan i agresivan muskarac. Smatra se da ove drustvene tekovine dovode do demaskulinizacije muskarca, pa on trazi beg u alternativnoj stvarnosti u kojoj ce moci do mile volje da puca i ratuje bez posledica.

Volela bih da znam kakva je situacija u Srbiji. Da li gruba stvarnost obezbedjuje dovoljno izazova za Balkanca, ili i on mora da se prihvati konzole?  



Komentari (92)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 11:12 10.02.2008

Eto ti ona!

Ne mozes ti bez hormona, pa to ti je. Ljudi (i muskarci i zene) nikad ne prestanu da se igraju, samo svako ima svoj stil igranja, i to upraznjavaju samo u posebnim okolnostima. Siguran sam da tvoj muz nikad ne bi upotrebio tu napravu da naruci veceru u fancy restoranu. Ali, za kucu je dobro. Stavise, ideja je super!, samo da savlada covek navigaciju - moram i ja nesto slicno da probam. It's a man thing - you wouldn't understand.
Dobro, mozda su i hormoni, ne kazem, ali to nije bitno.

slazem se

i ja volim da se igram, ali ne rata (ne bi bilo u redu sa hormonske strane). igrice odraslih sluze da covek izzivi nesto sto mu je vazno, a u stvarnostoi ne moze. je l' i ti mislis da je muska sustina civilizacijski ugrozena?
PS sto sam starija sve vise primecujem decake
nsarski nsarski 11:22 10.02.2008

Re: slazem se

i ja volim da se igram

Stvarno? Nikad ne bih rekao! E, ljudi.
Evo, na primer, sta mislis da li neko ko sebe likovno "predstavi" ovako

voli da se igra?:))

Inace, ne mislim da je muska (ili zenska) sustina civilizacijski ugrozena. Ljudi imaju nacin da simbolizuju sve. To je kao kad bih mislio da deca u zabitima planete ne umeju da se igraju jer nemaju kompjutere.

pitanje

nisi mi odgovorio na pitanje o civilizacijskoj ugrozenosti muskog principa.
a ti? je l' se i ti ponekad igras? kazi da da molim te. tvoja slika i profil deluju uber racionalno. ili mozda u svakodnevnom zivotu uspevas da izzivis sve sto ti treba? :)
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 11:32 10.02.2008

Re: slazem se

NISMO LI MI, SAMO IGRAČI U OVOM BLOGU..

Koliko vremena provodimo uz kompjuter da se nadovežemo svakom na komentar, čitaj igricu!
Ovo je definitivno zaraza širokih razmera, koliko li ima blogova u svetu i kod nas....
Dobra tema i pitanje :
Ko ga razumeti decu ili nas,,,
nsarski nsarski 11:35 10.02.2008

Re: pitanje

nisi mi odgovorio na pitanje o civilizacijskoj ugrozenosti muskog principa.

Odgovorio sam sa zakasnjenjem gore. A inace, stalno se igram, mada ja to tako ne zovem. Zivot je lepsi ako neke probleme dozivis kao igru. Meni je profesija takva da mogu njom da se bavim kao da resavam zagonetku, ili ukrstene reci.
A ako zelis banalni primer - uzmimo kuvanje. Ako to dozivljavas kao rutinsku obavezu, nije mnogo privlacno. Ali ako se sa njim igras (u granicama, naravno, jer inace niko nece da jede papazjaniju) kao Dzejmi Oliver, na primer, ta obaveza postane uzivanje.

Re: pitanje

uh, laknulo mi je!:))

Re: slazem se

vidomir pavlovic
NISMO LI MI, SAMO IGRAČI U OVOM BLOGU..Koliko vremena provodimo uz kompjuter da se nadovežemo svakom na komentar, čitaj igricu!Ovo je definitivno zaraza širokih razmera, koliko li ima blogova u svetu i kod nas....Dobra tema i pitanje :Ko ga razumeti decu ili nas,,,

evo, priznajem, i ja sednem da napisem neki clanak, i onda shvatim da prvo proverim blog.
MilutinM MilutinM 11:55 10.02.2008

Re: Eto ti ona!

moram i ja nesto slicno da probam

Da se ne bi žene ljutile, treba ovladati tehnikom tako da ona samo stavi puvo u helihopter i onda ga prevezeš nazad u tvoju sobu, do fotelje iz koje bezbrižno gledaš utakmicu na TV-u. Kakva lepota ))
mariopan mariopan 11:56 10.02.2008

Re: slazem se

Mislim da ima elelmenata da se svi zamislimo , jer , evo , mi se svi ovde igramo i zabavno nam je. Zasto to rade odrasli i ozbiljni ljudi ? Trebalo bi da smo prerasli takve igre i da se ozbiljno bavimo zivotom a mi gubimo sate i dane kuckajuci i citajuci , razmisljajuci o onome sto smo procitali..... Miuslim da nikada covek nece prevazici svoju potrebu za igrom i da je to divno. Kakav bi nam zivot bio bez igre? Zato - igrajmo se ))
nsarski nsarski 12:23 10.02.2008

Re: Eto ti ona!

MilutinM

moram i ja nesto slicno da probam

Da se ne bi žene ljutile, treba ovladati tehnikom tako da ona samo stavi puvo u helihopter i onda ga prevezeš nazad u tvoju sobu, do fotelje iz koje bezbrižno gledaš utakmicu na TV-u. Kakva lepota ))

Ma, problem sa kucnim helikopterima je sto moraju brzo da okrecu elisu da bi se odrzali u vaduhu. Onda mnogo zuje i tesko se njima upravlja precizno. A i prebrzi su za zatvoren prostor. To je kao kad bi imao auto koji moras stalno da vozis u trecoj brzini. Kad smisle neki nacin da mozes besumno da ga precizno i lagano navodis - takav odmah kupujem!

Re: Eto ti ona!

ovaj je besuman. zove se insecta. eto!
MilutinM MilutinM 12:34 10.02.2008

Re: Eto ti ona!

Ma, problem sa kucnim helikopterima je sto moraju brzo da okrecu elisu da bi se odrzali u vaduhu.

Korist od ovoga je da elisa hladi pivo dok se tako brzo okreće ))
nsarski nsarski 12:35 10.02.2008

Re: Eto ti ona!

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

ovaj je besuman. zove se insecta. eto!


Super. Nego, jel moze da se navigava tako da se nekom prisunja, a da ovaj to ne primeti? Onako, Indijanski?

Re: Eto ti ona!

javicu ti. za sad jos nismo toliko ovladali navigacijom.
nsarski nsarski 12:40 10.02.2008

Re: Eto ti ona!

javicu ti. za sad jos nismo toliko ovladali navigacijom.

Ohoho! Znaci i ti se malo sa njim igras kad niko ne vidi?:) Priznaj, necu nikom da kazem.

Re: Eto ti ona!

on navigacijom, a ja ignoracijom,da ne kazem ignorisanjem.
od decackih igara takmicim se u skokovima u vodu, plivanju (i varijacijama na temu, npr, jedan vesla u camcu jednim veslom a drugi pliva svim raspolozivim stilovima), ko ce dublje da zaroni na dah, mikado u pare (imam mirnu ruku)... igram razne sportove u kojima sam jako kompetitivna. tako sam i dozivela fiasko sa kolenom pre 2 nedelje.
carly carly 16:48 10.02.2008

Re: Eto ti ona!

Kad smo kod igrica sa ratnom tematikom ja moram da priznam da vec 5 godina ne igram strategije. Raz;og majka me unakazila nekoliko puta u Age Of Empires i onda me dokrajcila u Strongholdu. Slag na tortu sa sve visnjom na vrhu je bio kad mi je presla misiju koju ja nisam mogao. Ne znam kako Vam se tu uklapaju teorije sa hormonima mislim mama i ne izgleda da ima visak muskih :). Da stvar bude jos i gora u igraonicama gde je postojalo strogo musko drustvo sam bio medju vodecima.
ivana23 ivana23 19:51 10.02.2008

Re: Eto ti ona!

nsarski

Ana WithAFamilyNameTooHardToPronovaj je besuman. zove se insecta. eto! Super. Nego, jel moze da se navigava tako da se nekom prisunja, a da ovaj to ne primeti? Onako, Indijanski?

Kao ovaj?



Plavi grom
MilutinM MilutinM 11:57 10.02.2008

Da upotrebim jedan stari vic

Žena misli da si kod švalerke, švalerka mislim da si sa ženom, a ti sakriven u sobi igraš igrice

Na moju sreću, ja uspevam da se oduprem. Jedino što volim, a nažalost sve manje igram, su igre sa kartama.

Mada, u poslednje vreme razradjujem one igre na koje nas je uputio Marek u svom sjajnom blogu.
dragoljub dragoljub 12:34 10.02.2008

Re: Da upotrebim jedan stari vic

Žena misli da si kod švalerke, švalerka mislim da si sa ženom, a ti sakriven u sobi igraš igrice

rasturio sam se od
dragoljub dragoljub 12:15 10.02.2008

kad volim

da popravljam stvari ,imam iza sebe pravo groblje pojačala ,zvučnika i ostalih audio naprava ožiljke po rukama od nestručnog rukovanja alatom ali uživam da čačkam(mečku)jedi no ne popravljam"drugim ljudima a ako baš zapnu(ima i takvih)onda pravim usmeni ugovor da da ne snosim odgovornost za verovatni neuspeh popravke

lido i i zabavno

Re: kad volim

i ovaj moj pravi muzicke frankestajne. ali, to je, iako je neka vrsta igre, lakse shvatljivo... majstori koji popravljaju, manje ili vise kreativno, elektricne i elektronske uredjaje su i odrasli ljudi. nekima je to i zanimanje. ovo je igranje sa igrackama koje nemaju upotrebnu vrednost u svetu odraslih (ili je ja bar do sad nisam uvidela)!
dragoljub dragoljub 12:51 10.02.2008

Re: kad volim

upotrebnu vrednost u svetu odraslih

ono što ja poravim retko kad ima upotrbnu vrednost obično se kaže imalo je up. vrednost
vishnja vishnja 22:47 10.02.2008

Re: kad volim

e, dragoljube.......:)))))
dragoljub dragoljub 23:52 10.02.2008

Re: kad volim

vishnja

e, dragoljube.......:)))))

ja,štaću kad voleem
ChainReaction ChainReaction 12:16 10.02.2008

Ne igram se

koliko bih želeo ili bi, po mojoj proceni, bilo potrebno. Šteta!

Re: Ne igram se

ChainReaction
koliko bih želeo ili bi, po mojoj proceni, bilo potrebno. Šteta!

pa ispaviljaj svoje zivotne greske :))
MightyNora MightyNora 12:47 10.02.2008

Ovo uopste nije tacno...

Muskarci se ne igraju u proseku 2 sata i 43 minuta... To nije tacno...

igraju se vise :)

Mighty

Re: Ovo uopste nije tacno...

MightyNora
Muskarci se ne igraju u proseku 2 sata i 43 minuta... To nije tacno...igraju se vise :)Mighty

Ovde se misli na konkretne video igice, a ne na ONE druge, Mighty
MightyNora MightyNora 14:13 10.02.2008

Re: Ovo uopste nije tacno...

Anch...

Resilience mi je bio na pristojih 150 - sto za Player vs Player nije bas nesto, ali sam mogao da ga igram bez neke bojazni da ce da me ubiju tek tako.

Crit chance na 15%, bio sam afliction, tako da mi nije bilo previse bitno koliki crit imam da bi mogao da ih "useravam od batina". Dok radi drain life, ja sam neprikosnoven, pobacam DamageOverTime (DOTs) i lagano gledam kako crkavas.

Posto sam bio fokusirani Player Vs. Environment igrac, to Hit mi je bio preko 140 - vrlo fina cifra - vrlo zavidna.

Igrao sam u timu od 25 ljudi na Ventu gde svi mozemo da se cujemo bez ikakvih problema u istom trenutku, a da niko ne sedi na distanci blizoj od 500 km vazdusne linije.

Imali smo sajt!!!!!!!!

Pogledaj mi avatara, aman zaman. Znam o cemu pricam. I nema nikakve veze sa bilo cim iz teksta. Kao zaljubljenik u FRP i Tolkina... pa rekao bih da ti se to jednostavno desi. Inace to je jedan od najorganizovanijih timova u kome sam bio clan, for the record. Kad 25 ljudi pokusava u virtuelnom svetu da uradi nesto zajednickim snagama, gde svako od nas ima specijalne uloge u svemu tome.... aj da vas vidim da vam to uspe.

Bilo pa proslo. Sad se upraznjavaju sportovi. Tenis, kuglanje... ide se malo na amatersku fotografiju... sta vec padne pod ruku.
Olga Medenica Olga Medenica 12:51 10.02.2008

Svi se igraju i uvek su se igrali.

Sto se konzole tice,
"kauc-krompiri" deca ne bave se sportom nego igricama i TV-om.

Tako valjda i muskarci sa uspesnom karijerom.
Nemaju vremena da idu u lov i eliminisu ptice, lisice, ribice,
nemaju vremena da se dovoljno bave tenisom, jedrenjem
jurcaju na konjima, ilibilo sta od tih "tradicionalnih muskih igrica" pa sede i igraju igrice i eliminisu, skacu i jure po virtuelnom svetu.
Osim toga, gorepomenute muske igre dosta kostaju i zahtevaju slobodno vreme.
Igranje je socijalna kategorija.
Nekada je mali broj ljudi imao vremena i za lov, sokolove, konje.
Ostali su radili, radili i radili.

Danas veci broj ljudi moze da priusti vreme za igru.

Obratite paznju, ljudi, zene, deca koji se vise bave sportom, igraju karte ili sah ili love, jasu
strastveno odrzavaju bastu, po pravilu se ne bave kompjuterskim igricama.

A sto se tice "cuda od igracke" kao sto je ova mala letilica
vazda su bili fascinacija svih ljudi.
Secate li se one bajke o princezi i svinjaru, cija li bese, gde sevprinceza u pomijama ljubaka u zamenu za gadzete?

Re: Svi se igraju i uvek su se igrali.

kazu da su video igrice zamena za dzentlmenske klubove.
dragoljub dragoljub 13:32 10.02.2008

Re: Svi se igraju i uvek su se igrali.

jurcaju na konjima,

jurcanje na konjima ima podjednaku populaciju među ljudima i ljudkinjama,to znam iz ličnog iskustva jer sam i ja ljubitelj te vrste jurcanja tako da znam da žene stvarno vole konje bar podjednako kao i muškarci ujedno to je sport gde se one ravnopravno takmiče sa muškarcima nema odvojenih takmičenja
Olga Medenica Olga Medenica 14:08 10.02.2008

Re: Svi se igraju i uvek su se igrali.

tako je, ljudi i ljudkinje
dragoljub dragoljub 14:12 10.02.2008

Re: Svi se igraju i uvek su se igrali.

Re: Svi se igraju i uvek su se igrali.

jedna ljudkinja iz mog sela se takmici na ascotu. svaku subotu i nedelju provodi sa konjem, a u gradu nije bila ima 2 godine
dragoljub dragoljub 18:16 10.02.2008

Re: Svi se igraju i uvek su se igrali.

nije bila ima 2 godine

kodnas(konjara)se kaže kog konj repom ošine preko oči nikad više ne progleda.u smislu da konji postanu ceo svet provodiš dane u sa njima i jednostavno svet izvan toga postaje nezanimljiv to nije sport gde odeš i provedeš dva tri sata i gotovo,trži ti dane i mesece ali ti i vraća kroz prijateljstvo sa konjima celog dana si u prirodi,moja prijateljica je imala štalu kod pariza ceo život je provela s konjima doduše dugo je nisamvideo jer sam se udaljio od tog živtota ali sad kad bi imao gde da odem da radim skonjima otišo bih bez razmišljanja to jednom kad uvati ne pušta,ova iz pariza mi je pričala da je neki starac od70 god. dolazio da jaše što je prilično opasno u tim godinama,e da mislim da je dotična postigla najviše u našem konjičkom sportu jer ima dve diplome za trenera jednu englesku i drugu mislim rusku ili francusku ali dosta ...

Re: Svi se igraju i uvek su se igrali.

ovde je to statusni simbol. svaka mala iz cheshira jase, a u skolama jahanja postoji lista cekanja od godinu dana.
Wounded Knee Wounded Knee 23:15 10.02.2008

Re: Svi se igraju i uvek su se igrali.

Olga Medenica


Tako valjda i muskarci sa uspesnom karijerom.


Биће да они са који су стварно успешни за све ово имају времена, док други који мисле да су успешни рмбају за њих по 15 сати дневно :)
dragoljub dragoljub 23:51 10.02.2008

Re: Svi se igraju i uvek su se igrali.

statusni simbol.

to je sport za bogate jer pdrazumeva da imaš svog konja i opremu a oprema te košta koliko i konj,ako ti kažem da u holandiji postoji radionica za sedla koja pravi sedlo po meri konja i jahača što znači da drugom konju teško daa cena moš si kupiš auto i da ti ostane,i to je jedini sport u kome su povrede veće srazmerno sa veštinom jahača što si bolji jahač imaš teže povrede,tako da samo dobri jahači mogu da slome vrat kao supermen početnici nikad
Strongman Strongman 12:55 10.02.2008

Jel mogu ja?

Radim u firmi gde je vecina na visokim polozajima 32 godine. Od te vecine niko ne prima ispod 100 000$. Dakle nisu stisnuti.

Voze se skejtovi, neki cudni minijaturni motorici, imamona dva tri mesta u fimi starinske videoigre kao iz fliperane, prekida se rad kada idemo na paintball, nije neobicno ni da se isprazni kancelarija kad idemo na basket. Bio interesantan oglas u liftu:

Sutra u toliko i toliko mec stoleca
Milfhunjters Vs Bangbrothers....

To su inace dve sestrinske porno kompanije, za koje ja radim.

Vlasnik Bob, je super fin, neeksponiran, 100 puta normalniji od vecine ljudi koje znam... Ali je opsednut igrackama. Ima 15 vrsta helikoptera za po kuci. Ima svoj avion i helikopter ali pravi, jahte i ta cuda po difoltu. nema mnogo automobila mozda svega desetak, ali ima mnogo motora - svi custom made. Pocetna cena - ne pitaj.

Sada je u fazi da kupuje brod za spasavanje koji je tako konstruisan da nista ne moze da ga potopi. Morao sam da ga pitam zasto. Pa kaze, voli da na onim sankama za po vodi skace na talasima (Par puta sam vozio jahtu da bi on ripao na talasima iza mene) ali mu je najadrealinskija zabava da juri najvece talase kad pocne uragan. Skocis 10 metra a vetar te baci jos 50. Mnogo se smejao kada sam belog pogleda prokomentarisao:

"Bobe, a sta fali drogama?"

I dan danas kad se vozimo po auto putu motorom on se popne i stoji na motoru kao sveca ne upravljajuci.

Da ne zaboravim, ima sva moguca prevozna sredstva. Kupio je i mini bager, onaj najmanji jer moze da se dize na zadnje tockove, pa dva motora sa prikolicom,...., a ima i invalidska kolica na struju.

Kad se googluje njegovo ime samo novcana dobrocinstva. Nikad ni jedna njegova izjava. Momak je nevidljiv, predobar, vrlo skroman, ali voli igrackice.


Kad je bio mladji bar dva puta mesecno isao da se vozi konkordom.

Elem, kao zakljucak. Helikopteri na daljinski su tvrda pasija mog poslodavc. U dnevnoj sobi ih ima barem 10 i u firmi isto toliko. Nema koji nije kupio.

Re: Jel mogu ja?

mozes.
sportske igre su od vajkada prihvacene kao dozvoljene i pohvalne igre za odrasle. pa i to sa avionima i kamionima je vec postalo sasvim normalno. ali igracke...
Alava Alava 13:03 10.02.2008

Dear Ana

sada cu ti ja reci kako je u Srbiji.
Imam drugara koji vec godinama zaradjuje mnoooogoo dobru kintu tako sto renta Sony. Klijentela mu je upravo muska populacija, starosti od 18 do 40, uglavnom su svi singl, i uglavnom je to varijanta jedan iznajmi pa onda sa drustvom na gajbi igraju dok ne oslepe :))))
Ali, pravo da ti kazem, ja obozavam Sony. Volim sve drustvene igrice, ali Sony je nesto special :)))
Sa deckom sam ga iznajmljivala, dok moj mladji brat za 10. rodjendan nije imao priliku da pozeli nesto, e a onda sam ga ubedila da je Sony prava stvar. Sad igramo besplatno :), uglavnom se tabamo (Mortal Kombat), jer je to meni bolje od recimo fudbala (Winning 11) na kome moj decko uporno insistira. Ali igramo i fucu, mnogo sam srecna kad ga pobedim. Te pucachine ne volim, mada recimo moja sestra obozava.
Tako da ti to nije muska stvar.
Pozdrav

Re: Dear Ana

moj brat je drzao igraonicu. najunosnije musterije su mu bili neki matorci iz komsiluka koji su bezali od zena, porodice, obaveza da igraju counter strike.
ja volim fliper, ali u principu vise volim mastovitije igrice
Alava Alava 13:10 10.02.2008

Re: Dear Ana

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
ja volim fliper, ali u principu vise volim mastovitije igrice


Da, fliper...i ja ga volim, mada od tih pucacina, ako se to moze tako nazvati, volim ali obozavam da igram Worms.
MilutinM MilutinM 13:16 10.02.2008

Re: Dear Ana

Ja sam, siroma, igrao samo tetris i minesweper (koji još uvek povremeno odigram).
MightyNora MightyNora 14:14 10.02.2008

Re: Dear Ana


Da, fliper...i ja ga volim, mada od tih pucacina, ako se to moze tako nazvati, volim ali obozavam da igram Worms.


Worms rulez!!!!
Daniela Stojkovic Daniela Stojkovic 13:15 10.02.2008

Woman-Child???

Draga Ana,
Zbunila si me tekstom.
Ja sam zensko ...

... ali i ja mnogo volim igrice.
Najnovija spravica je PSP. Mozes i da igras u radskom prevozu dok ides na posao. ( i to sve sa velikim slusalicama da ne ometas okolinu zvukovima).

Da li su stoga drustvene tekovine dovele u mom slucaju do defeminizacije zene?
Bas me zanima tvoje a i druga blogerska misljenja!

D.

Re: Woman-Child???

ne znam sta radis u toj tvojoj igrici. jel pucanje ili strategija?
Daniela Stojkovic Daniela Stojkovic 19:49 10.02.2008

Re: Woman-Child???

oboje.
ma ne radi se samo o jednoj igrici.
the more the merrier.
Olga Medenica Olga Medenica 13:20 10.02.2008

Ja se vec neko vreme

ostrim da kupim zmaja.

marta l marta l 14:23 10.02.2008

Re: Ja se vec neko vreme

prava stvar, mocni su...ovde postoji klub i uzivanje je gledati te majstore kako krote vetar pored mora. I jednom, kada smo vec bili na "hi" propitam jednog malo sta, kako.....konverzacija tece dok ne dodjosmo do "a jel' mogu da probam i ja" ....dobila pogled uplasenog deteta kome neko hoce da otme igracku....

kaze manchild "to se uci, postepeno". Ali i womanchild je uporna. Kazem, ma samo da probam, evo "iz tvoje ruke", smejao se samo, kao, dobar stos, a iz ociju mu virila panika ....
samo, da treba za to snaga, treba. Da je momak popustio treptanju odneo bi vetar i mene i zmaja, a on bi zazalio samo za zmajem, bojim se....
Olga Medenica Olga Medenica 16:28 10.02.2008

Re: Ja se vec neko vreme

mi smo tako jednom s' prozora, nesto kasno nocu spazili par klinaca kako se trkaju sa automobilcicima, onim brsim na remote control....
bili su vrlo vesti pa kako bi prosla neka kola, "malisa" bi u trku sa pravim automobilom, fura sa strane ispod i okolo, posto su autici bili prilicno brzi a kola sporo voze posto je rez. ulica..
to utrkivanje je posebno bilo zadovoljstvo gledati onako odozgo, sa prvog sprata, "iz loze"
kako stan ima prozore na sve strane, na kraju smo trcali iz sobe u sobu da nista ne propustimo
nepotrebno da spomenem da smo u dva nocu konacno sisli na ulicu u nameri da tinejdzerima pootimamo igracke...
.....ne bas tako, ali bilo je ono "daj krug mooolim te"
ChainReaction ChainReaction 13:40 10.02.2008

Eto,

sad bi valjalo sakupiti mišljenja blogera i sve to spakovati u knjigu primenjene psihologije, džepno izdanje :-P
dragoljub dragoljub 15:17 10.02.2008

Re: Eto,

ChainReaction

sad bi valjalo sakupiti mišljenja blogera i sve to spakovati u knjigu primenjene psihologije, džepno izdanje :-P


što pa da ne?iovako svaka budala objavljuje knjige sa naslovom"kako dase (u)nesrećite""kako do (ne)sreće za čas" mismo ovde bar kreativni(štogodtoznačilo)
igipop igipop 15:07 10.02.2008

:)

To tako muski.

I neracionalno.

I to kako reagujes je tako zenski.

I racionalno.

I sve to u zbiru nije nista neobicno.








nea nea 15:23 10.02.2008

mogu ti reci moj nacin

moja snaznija polovina ima 38 (jos malo pa 39) i voli sony playstation 2 da igra, rekla bi i koje su mu omiljene igre al da ne pravim bas reklamu (mogu ako budete insistirali ;-)). meni u pocetku malo smetalo al onda sam se pridruzila i jedva cekam da padne malo cena wii na ebay pa da nas obraduje i ta fina stvarcica.

stvarno je super! dok se igras npr tenisa ili boksa vezbas! tako 2 muve jednim udarcem! ja kao 31godisnjakinja mogu da se vadim da mi prija razgibavanje hehehehe

Re: mogu ti reci moj nacin

probala sam wii tenis. nista posebno. tenis je mnogo bolji uzivo. i za boks cisto sumnjam, kad ne osecas otpor prilikom udarca.
mikimedic mikimedic 16:22 10.02.2008

O Ana....

Moja zanimacija --

do sad bili tenis, i teretana. Kolega sa kojim igram tenis -- ranije bio profesionalni bokser, i (polu)profesionalni igrac university league i americi... upravo imao infarkt. hvala bogu, dobro je... ali tenis ce malo da priceka.

ostaje teretana.

i blog.
andjelija andjelija 17:06 10.02.2008

mi nemamo

te igracke jer bismo se pobili ko ce da se igra. jednom smo kupili playstation i nismo ni primetili da je zora svanula. dogovorno smo vratili isti dan. zarazno a odvaja te od stvarnosti, od prave igre i dodira. imam igracke po sobi mojoj, sa nekima i spavam.
jedina zabava nam je da se rvamo ko je jachi, u stvari uhvati me i zamislja da sam tito ortiz, i dok se ja ne predam by submission nece covek da me ostavi na miru. posle me ljudi pitaju sta treniram! sta treniram pa treba imati kondicije za 'fedora' damn it. eto, time se mi 'odrasli' ljudi bavimo :)))

ono sto imah prilike da vidim kod nasih u beogradu (konkretno) je zivi ljudi se gase. niko vise ne sanjari, zive u zescem realizmu.....ali da ne kvarim samoj sebi divno suncano nedeljno jutro.
andjelija andjelija 17:14 10.02.2008

sto me nervira

sto sam zaboravila taj izraz kako se zovu ljudi koji se ponasaju kao da su mladji....
mada mogu da kazem iz svog iskustva i kako ja dozivljavam svet da bas toj grupi pripadam. sanjar sam, furam svoje snove, zivim i trudim se da zivim maksimalno u svakom mogucem trenutku, i koliko god sa jedne strane se bavila stvarima koje su mozda samo gubljenje vremena (MOZDA), sa druge strane ovaj svet dozivljvavam vrlo surovo i tako se i ophodim prema njemu. sve sto mi je na dohvat ili mogu da se docepam ja cu da uzmem. ne biram sredstva. ali moj zivot, ID (ja), to je pod strogom kontrolom onog deteta :))))
na kraju krajeva svi problemi su tu da se rese.
nsarski nsarski 18:21 10.02.2008

Re: sto me nervira

sto sam zaboravila taj izraz kako se zovu ljudi koji se ponasaju kao da su mladji....

Peter Pan syndrome.
andjelija andjelija 18:26 10.02.2008

Re: sto me nervira

nsarski


Peter Pan syndrome.


nije :)

seticu se...
nea nea 19:03 10.02.2008

Re: sto me nervira

nekako mi doslo zao sto pronalazis tu reci hehe a lepo si rekla da i ti spadas u tu grupu

da nije nezrelost?
andjelija andjelija 19:05 10.02.2008

Re: sto me nervira

nea

nekako mi doslo zao sto pronalazis tu reci hehe a lepo si rekla da i ti spadas u tu grupu

da nije nezrelost?


ma jok, nije nezrelost....povrsni ce reci nezrelost...ovo je termin nov na engleskom jeziku.

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 17:38 10.02.2008

Igrač i igra..!!

Ana, čitao sam vaš tekst i zbog momentalnog nedostatka vremena preskočio sve komentare (izvinjavam se komentatorima), time svesno rizikujući da sopstveni komentar učinim neoriginalnim i anahronim. No, šta je, tu je...

Igra je i tamo, i ovamo, ... ista. Samo su klikeri druge boje.

Igra je jezik dece i jezik odraslih. Igra je prirodna zamena za realnost. Igra je vežba za bolje učešće u "ozbiljnim stvarima". Igra je posredan način komunikacije sa drugima. Igra je lek od stresa. Igra je najbolji deo ljubavnog čina. Igra je ozbiljnija od svega onoga pre i posle igre. Igra je dar nadarenima. Igra je ispunjenje praznine između dva zida stvarnosti. Igra je ono što je bog činio kad nas je od mirišljavog blata pravio...
andjelija andjelija 18:25 10.02.2008

Re: Igrač i igra..!!

Dragan Vujanović

Ana, čitao sam vaš tekst i zbog momentalnog nedostatka vremena preskočio sve komentare (izvinjavam se komentatorima), time svesno rizikujući da sopstveni komentar učinim neoriginalnim i anahronim. No, šta je, tu je...

Igra je i tamo, i ovamo, ... ista. Samo su klikeri druge boje.

Igra je jezik dece i jezik odraslih. Igra je prirodna zamena za realnost. Igra je vežba za bolje učešće u "ozbiljnim stvarima". Igra je posredan način komunikacije sa drugima. Igra je lek od stresa. Igra je najbolji deo ljubavnog čina. Igra je ozbiljnija od svega onoga pre i posle igre. Igra je dar nadarenima. Igra je ispunjenje praznine između dva zida stvarnosti. Igra je ono što je bog činio kad nas je od mirišljavog blata pravio...

preporuka ko vrata!!!! istina! ...sa sve tim bogom.
Черевићан Черевићан 17:44 10.02.2008

робови навика

навике су чудоједно.одрастао у сеоском окружењу присећам се игрице . .чија је шапурика бржа ( на парче канапа веже се поменута па онда на знак ми дечкићи уред постројени сваки са својом шапуриком на канапу ноге удупе,па ко брже стигне прашњавим сокаком до циља тог је и шапурика најбржа).
онда смо полако одрасли па упубертету открисмо игре здевојчицама.и натесе сигре . .баш навукох, тако да ево и данас, прошло томе богме пола столећа ( 'боте ткоби реко) се затекнем у тој игри љуцке доколице.додуше овог пута су у питању туристкиње којим је малта бременита и што је занимљиво и оне том игром инфициране. јеееееееееееееее!
додуше и писуцкам.
сабрана дела.
уствари кад од досад написаног (сабраног ) одузмем оно што ми потпису неприличи преостаде ми да изнова кренем у писање поменуто.
безвезе.бојим се да не окасних . . . .

Re: робови навика

bolja vam je ta igra sa turiskinjama i olovkama, nego "sapurike"
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 19:55 10.02.2008

Narod kaze...


The difference between men and boys
is the price of their toys

Ja idem cak tako daleko da sada lecim frustracije iz mladosti. Kuca mi je puna komodora, spektruma, amiga, Ql-ova i inih Amstrada...
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 20:29 10.02.2008

Re: Narod kaze...

MI SMO SAMO ODRASLA DECA, KOJA SU NAUČILA NEKA PRAVILA I DOBILI MNOGO OBAVEZA...

OSTALO JE SVE ISTO KAO KAD SAM BIO MALI, SVE ISTO ŽELIM, SAMO BEZ PRAVILA...
saphira saphira 08:29 11.02.2008

Re: Narod kaze...

Dejan Nikolic
The difference between men and boys
is the price of their toys


Definitivno!
Ova recenica mi je otvorila oci i objasnila mnogo toga ))
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:28 10.02.2008

Starac Fočo - The best

Uzeo mi Čerevićan tezu. Stari lopov!
Osim tih njegovih "Igrica" još uvek volim da odigram sa društvom odbojku-pravu. Na pesku ili u sali. A na računaru-šah sa nepoznatim ljudima (samo vidim zemlju iz koje je protivnik, a nekad ni to). I neke prastare, prepotopske igre. A rođen sam 1920, ili pre, ne sećam se.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 20:30 10.02.2008

Re: Starac Fočo - The best

A U MAJMUNEEEE....
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 20:31 10.02.2008

Re: Starac Fočo - The best

HTEDOH REĆI KRALJUMAJMUNA,
SORI !

Re: Starac Fočo - The best

KRALJMAJMUNA
Uzeo mi Čerevićan tezu. Stari lopov!Osim tih njegovih "Igrica" još uvek volim da odigram sa društvom odbojku-pravu. Na pesku ili u sali. A na računaru-šah sa nepoznatim ljudima (samo vidim zemlju iz koje je protivnik, a nekad ni to). I neke prastare, prepotopske igre. A rođen sam 1920, ili pre, ne sećam se.

za vas iz 1920 ocigledno ne vaze ista pravila ponasanja.
jel odbojka na pesku mesana ili iskljucivo muska? rado bih zaigrala sa/protiv kralja majmuna kad dodjem u bgd.
Gorstak Gorstak 19:44 11.02.2008

Re: Starac Fočo - The best

KRALJMAJMUNA

Uzeo mi Čerevićan tezu. Stari lopov!Osim tih njegovih "Igrica" još uvek volim da odigram sa društvom odbojku-pravu. Na pesku ili u sali. A na računaru-šah sa nepoznatim ljudima (samo vidim zemlju iz koje je protivnik, a nekad ni to). I neke prastare, prepotopske igre. A rođen sam 1920, ili pre, ne sećam se.
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
za vas iz 1920 ocigledno ne vaze ista pravila ponasanja. jel odbojka na pesku mesana ili iskljucivo muska? rado bih zaigrala sa/protiv kralja majmuna kad dodjem u bgd.

Za generaciju (Solunce) veliki pozdrav.
I ja sam hteo u profil da stavim tačan datum, ali ne mere da se stavi ništa pre 1920. Pih.

Za Čerevićanovu tezu moram da kažem da nas ima mnogo kojima je uzeo:))) A koja je bolja igrica?

Za odbojku OK. Ako je mešano onda je još bolje.

Za šah ja bih da otvorim partiju kao beli.
Dakle: d2-d4
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:11 12.02.2008

Re: Starac Fočo - The best

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

KRALJMAJMUNAUzeo mi Čerevićan tezu. Stari lopov!Osim tih njegovih "Igrica" još uvek volim da odigram sa društvom odbojku-pravu. Na pesku ili u sali. A na računaru-šah sa nepoznatim ljudima (samo vidim zemlju iz koje je protivnik, a nekad ni to). I neke prastare, prepotopske igre. A rođen sam 1920, ili pre, ne sećam se. za vas iz 1920 ocigledno ne vaze ista pravila ponasanja. jel odbojka na pesku mesana ili iskljucivo muska? rado bih zaigrala sa/protiv kralja majmuna kad dodjem u bgd.

Ne lažeš da igraš odbojku?
Imamo ekipu mešanu. Nekada se igralo baš dobro. Igramo i sad ali sve sporije i sporije, nije šala 1920.)
Ne znam da li da te pozovem na odbojku, pašće mi kruna kad me vidiš. Gledala si Čarobnjak iz Oza? Ne bih da razbijam iluzije
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:12 12.02.2008

Re: Starac Fočo - The best

vidomir pavlovic
A U MAJMUNEEEE....

I ja kažem AUUUU.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:15 12.02.2008

Re: Starac Fočo - The best

Gorstak Dakle: d2-d4

Na Aninom blogu nije pristojno igrati šah. Samo odbojka i jahanje.

Re: Starac Fočo - The best

Ne lažeš da igraš odbojku?
Imamo ekipu mešanu. Nekada se igralo baš dobro. Igramo i sad ali sve sporije i sporije, nije šala 1920.)
Ne znam da li da te pozovem na odbojku, pašće mi kruna kad me vidiš. Gledala si Čarobnjak iz Oza? Ne bih da razbijam iluzije

Kralju, sporo je jedino moguce. Ja imam drvenu levu nogu.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:12 12.02.2008

Re: Starac Fočo - The best

Ana With... Ja imam drvenu levu nogu.

A meni fali daska u glavi. Sad smo idealan par.
bravar bravar 22:37 10.02.2008

bez naslova

"Navukla" sam se na sony kad mi je dete (ovo mladje) napunilo dve godine. Ubijala sam se od Diznijevih decjih igrica (arkadnih) Mikijeve avanture, Prica o igrackama, Tarzan... Ipak, omiljeni mi je bio Kres:) I, II, III Gomila.

Bilo, proslo... hvalabogu.

Ubrzo smo se prebacili na kompjuterske igre - Pakmanove avanture, Wonderland secret, magic wine, cosmic bugs... Ciste gluposti, al' navuces se...

Bilo, proslo... hvalabogu.

A onda mi neko proturio blog.92.net ... i tako... jos traje... zaraza se ne da izleciti...

PS U kuci imamo nekoliko komada tih manijackih automobila na daljinski... Vise voz'o moj covek i brat, no dete mi. Kazu, jos je mali, nije za njega.
Sto mu ondak kupovaste:) - pitam. A, znala sam odgovor i bez da mi kazu:)
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 02:00 11.02.2008

man-child

Re: man-child

troll
krenem pre neki dan frizeru u mom selu i posto mi je bolna nozica krenem kolima. taman zapazim slobodno parking mesto i krenem da se uparkiravam (a parkiram se dosta efikasno, tek da se zna da nisam zaustavila sobracaj na vise od minuta), kad vidim neki u velikoj igracki iza mene nervozan, cak trubi, sto je u mom finom selu retka pojava. mora biti da je dos'o iz nekog drugog sela. pogledam bolje, kad ono ronaldo. otvorim prozor pa mu lepo kazem: "que onda, ronaldo?" a on taman da mi odgovori istom merom, pa se obuzda i nasmeja se umesto toga.
dragoljub dragoljub 09:21 11.02.2008

Re: man-child

"que onda, ronaldo?"

oni su možda ljudovi al nije naučno dokazano ,još)))

Re: man-child

mislis fudbaleri?
dragoljub dragoljub 16:55 11.02.2008

Re: man-child

undefined
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

mislis fudbaleri?


da

izvini što kasnim ali ovde su ponovo restrikcije od 5sati,o :)))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:41 11.02.2008

hobi

Cao Ana,
evo me, jes da kasnim, ali ne mari!
Ja s vremena na vreme imam svoje detinjarije... nekada je to bila igrica football manager, zatim jos nekoliko igrica Obsidian, pa onda Pandeomium.... uglavnom jednostavne igrice koje mi oduyimaju sve vreme ovog sveta. Zena,lagano zbunjena, ispituje moju normalnost... ja onako detinje se pravdam...
Danas mi to isto radi i s blogom - kaze, ajde kad dodjes kuchi prvo malo popricaj samnom pa onda idi na blog, vazi:)))
sto je najgore i ona ima nick, i ona me navukla, pa se gospodja sad povukla malo, kaye mnogo joj vremena oduzima....

Re: hobi

moj muz je takodje registrovan, a nece da mi kaze koji mu je nick. i kaze da nema milosti kad su preporuke u pitanju. daje samo kad zasluzim (i kad uspe da se seti koja mu je lozinka).
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:57 11.02.2008

Re: hobi

ma ja znam koji joj je nick, ali nece da bude otkrivena... a koliko vidim ne namerava u narednom periodu da se ukljucuje u konverzaciju. Kaze, dovoljno jedan ludak u kuchi

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana