Eksperimenti u blogovanju| Ljubav| Nostalgija| Planeta| Politika

Marš na Drinu

Milutin Milošević RSS / 18.01.2013. u 15:24


Komentari (288)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 21:36 18.01.2013

Re: ...

koje se medjusobo nadmecu kako bi nametnule svoj pogled na svet.

Aha! To se u politici zove "narativ", cini mi se (termin je preuzet iz lingvistike). Ko nametne narativ, taj namece svoju interpretaciju proslosti i, konsekventno, buducnosti (think Orwell). Super, samo onda nemam pojma cemu sluzi istorija kao nauka. Mozda samo kao otirac na ulazu u vrli novi svet?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:43 18.01.2013

Re: ...

Super, samo onda nemam pojma cemu sluzi istorija kao nauka.

Емотивни приступи често искриве поглед на ствари, перцепцију реалности. Овде је помало и о томе реч: емоције су још увек јаке, као и после сваког раскида, особито државног, а њима се у нашем случају приступа тумачењу шта песма "значи". За једно двдесетак година та емотивна масница мање ће да боли, па можда и мање да утиче на искривљеност перцепције?

P.S.
Подесетило ме: мени су овде на блогу неки чак замерали што доследно пишем ћирилицом. По страни интелект тих гунђала, али то је та врста емотивног приступа -- шта је, ког врага, ћирилица ичему крива?!
arianna arianna 22:05 18.01.2013

Re: ...

AlexDunja
Pa, misim stvaaarnooo...

el ti ne bi?


ha...da nije skajpa gde bi izlazili?

večerašnji izbor pesama sa pomenutog mesta

Kradem ti se

Omer beže
dragoljub92 dragoljub92 22:24 18.01.2013

Re: ...

Jeste i inat sladak po nekad, al slaba fajda od njega

ma i meni je inat sladak,ali moramo da razdvojimo lične sklonosti i kolektivno dobro.nema strasti u politici gde se kus bori s'rogatima.
ja bih našu trenutnu situlaciju opiso ovako:
minsko polje, za koje niko nezna raspored mina, između nas i ostatka sveta i ondak naš predstavnik obuče klovnovske cipeli i počne da prelazi.e to je uradila naša diplomatija.
i zato kažem svilen konac. nikakvu štetu, samo korist može da donese,al to u ove naše tvrde glave na ulazi.
dokle više da radimo u korist svoje štete,sad nas bar nikakva ideologija ne sprečava da pravimo gluposti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:33 18.01.2013

Re: ...

Aha! To se u politici zove "narativ", cini mi se (termin je preuzet iz lingvistike). Ko nametne narativ, taj namece svoju interpretaciju proslosti i, konsekventno, buducnosti (think Orwell). Super, samo onda nemam pojma cemu sluzi istorija kao nauka. Mozda samo kao otirac na ulazu u vrli novi svet?


Ili, vec prezvakani termin, diskurs.
Pesimisti bi rekli ovo sto ti, oni optimisticniji bi rekli da kriticka istorija analizira razne diskurse i same istorijske dogadjaje pa onda ponudi 'objektivno' tumacenje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:35 18.01.2013

Re: ...

nsarski
Super, samo onda nemam pojma cemu sluzi istorija kao nauka. Mozda samo kao otirac na ulazu u vrli novi svet?

Узгред, данас сам -- нешто изнервиран :) -- стао да размишљам како се то десило да је америчко друштво у многом сегментима толико ефикасно. Оно је, пре свега, WASP заједница, као и многе друге европске од којих је и настало, дакле WASP заједница, особито у тренуцима свог формирања. И онда ми је пала на памет једна једноставна ставр -- они су били лишени историје, зар не? Историја често спутава, збуњује, постаје препрека, ма колико ми у њој хтели да видимо водиљу и истину и идентитет. Она нас, такође, укорењује, држи у задатим координатама, у оквиру једне заједнице, нације, државе... Без ње постајеш слободан, готово као нов, окупан :) Е, то је била једна од карактеристика ситуација у којем се америчко друштво при свом формирању нашло, и они су је, чини ми се, добро искористили. Било им је лакше да праве нешто нево, испочетка, бивајући лишени крезубих темеља. Неки пут је, изгледа, добро бити без историје.

То је, хтели или не ми да признамо, чиме се овде бавимо: нашом претходном историјом, а најпре историјом претходних деценија. Да ње нема, Марш... би био сјајна музичка тачка, уосталом устоличена на светској сцени још оним извођењем које је Милутин окачио, оним из 1987. Само... онда је Марш... био музика једне тада Аустрији суседне земље, која се звала Југославија, и Бинички је био најпре југословенски аутор. Сигуран дам да у програму није писало Serbien.

Теби подсећање: цео Улис значајним се делом бави и тиме, како се ослободити историје -- рецимо јеврејства и оне личне прошлости које пресудно одређује јунаке.

Кавез :)
freehand freehand 22:42 18.01.2013

Re: ...

И онда ми је пала на памет једна једноставна ставр -- они су били лишени историје, зар не? Историја, често, спутава, збуњује, постаје препрека, ма колико ми у њој хтели да видимо водиљу и истину. Она нас, такође, укорењује, држи у задатим координатама, у оквиру једне заједнице, нације, државе... Без ње постајеш слободан, готово као нов, окупан :)

Ne zove se to istorija, Brajoviću, to čega su Amerikanci stvarajući svoju državu usput istrebljujući, otimajući i koristeći robove, bili lišeni.
To se zove moral.

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:42 18.01.2013

Re: ...

el ti ne bi?

BiH
milisav68 milisav68 22:53 18.01.2013

Re: ...

Predrag Brajovic
још оним извођењем које је Милутин окачио, оним из 1987.

Ma to se neko zezo, pogledaj snimak malo bolje.
princi princi 22:58 18.01.2013

Re: ...

Узгред, данас сам -- нешто изнервиран :) -- стао да размишљам како се то десило да је америчко друштво у многом сегментима толико ефикасно. Оно је, пре свега, WASP заједница, као и многе друге европске од којих је и настало, дакле WASP заједница, особито у тренуцима свог формирања. И онда ми је пала на памет једна једноставна ставр -- они су били лишени историје, зар не?

Ko je lišen istorije? Beli anglosaksonski protestanti?

Nego, kad smo kod istorije i padanja svakojakih gluposti na pamet, pade mi na pamet da je ovaj Sale Vučić, možda, srpski Čerčil u najavi. Kao Sale, i Čerčil je u mladosti pravio sranja (igrajući se pobio na hiljade svojih sunarodnika na Galipolju), ali je posle postao najveći među najvećima. Može lako da se desi da je Sale onaj kritični političar koji će od Srbije napraviti pristojnu državu (a za kojim je Stošić O'Stole bajao u jedinom uspelom tekstu koji je objavio na ovom blogu- bože, ne mogu da verujem u ono šta upravo ispisujem). Izgleda da su mladalačka sranja deo recepta za stvaranje uspešnog državnika.
nsarski nsarski 22:58 18.01.2013

Re: ...

Улис значајним се делом бави и тиме, како се ослободити историје

Stavise, u Bdenju se istorija izjednacava sa nocnom morom iz koje pokusavamo da se probudimo.

Ipak, ja imam delimicno drugacije misljenje, izvedeno iz fizike ako nemas nista protiv. Ako je ljudska zajednica samoorganizovani sistem (znaci, nista teorije zavere, sudbine, boga ili haosa) - prosto nastali smo ovakvi kakvi smo bez spoljasnjih intervencija, onda za takve sisteme vazi sledece. Za opstanak je najvaznija prilagodljivost (adaptabilnost) novim okolnostima.

Sistemi koji suvise pamte prethodna stanja postaju rigidni i ne mogu nista novo da nauce. Ali, takodje, sistemi koji ne pamte nista uvek moraju nanovo da uce ono sto je dobro za njih. Obe verzije su lose po adaptabilnost. Resenje je u kompromisu, u nalazenju prave mere pamcenja i zaboravljanja. Takvi sistemi se jos zovu i samoorganizovano kriticni (self-organized criticality). Takve su dine u pustinjama, na primer. Svojim oblikom pamte vetar koji ih je ranije pomerao, na primer, ali su podlozne promenama kada drugi pustinjski vetar naidje i najzad poprime priblizno slican oblik

Sve pamtiti ili sve zaboravljati nisu optimalni metodi opstanka.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:19 18.01.2013

Re: ...

princi
Nego, kad smo kod istorije i padanja svakojakih gluposti na pamet, pade mi na pamet da je ovaj Sale Vučić, možda, srpski Čerčil u najavi. Kao Sale, i Čerčil je u mladosti pravio sranja (igrajući se pobio na hiljade svojih sunarodnika na Galipolju), ali je posle postao najveći među najvećima. Može lako da se desi da je Sale onaj kritični političar koji će od Srbije napraviti pristojnu državu (a za kojim je Stošić O'Stole bajao u jedinom uspelom tekstu koji je objavio na ovom blogu- bože, ne mogu da verujem u ono šta upravo ispisujem). Izgleda da su mladalačka sranja deo recepta za stvaranje uspešnog državnika.

Вратићу се на прескочено питање само да ово прокоментаришем: Сале тренутно има јако уверљиву претњу -- да ће расписати изборе оног трена кад добије датум почетка преговора за пријем у ЕУ, или како се већ то све зове... Па ти види, а ово делује као проверен податак :)))

А за Стошића, шта да ти кажем: твоја љубав према истини далеко је већа од свега осталог, очигледно :))))
libkonz libkonz 23:21 18.01.2013

Re: ...

ovi iz Njuza dali najbolji komentar.
libkonz libkonz 23:26 18.01.2013

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft

ima li nešto u čemu se ti ne slažeš sa najokorelijim hrvatskim nacionalistom iz Lištice?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:00 19.01.2013

Re: ...

milisav68
Ma to se neko zezo, pogledaj snimak malo bolje.

Хвала! (СТАРИМ?)

Ненад Швракић

Ово што кажеш, није то много различито од онога што ја заговарам. Једино што ја кажем да је reset система понекад пожељан, а да је -- што се негде и подразумева -- помало и немогуће потпуно решити се историје. Ако сам у праву оно за Америку, о тој њеној почетној предности због "неисторичности", треба бити опрезан и имати на уму да њу до краја никад није могуће достићи. Ипак, лепо је градити државу, рецимо, без backgrounda британских католичко-протестантских сукоба (чак и ако га има, он је слабији него у "отаџбини''), поделе на западно и источно хришћанство, раздвајања по аристократском и неаристократском пореклу, без усуда своје јеврејске судбине или провинцијске прошлости итд. итсл. Погледај наше, рецимо, могуће "теме" са Хрватима: Јасеновац, усташе, Вуковар, четници... Замисли да их нема? Да ли би нам, можда, било лакше да нешто заједно правимо?

Не, потпуни reset није могућ (јеботе, ми још Турцима нисмо опростили, а кад је то било?!), али -- и ту је оно што princi pita -- они WASP-овци, наглашавам, у тренуцима формирања били су своју историју оставили за собом, од ње су, као досељеници, чак и побегли. Тако је, рецимо, Америка постала земља која пије претежно кафу стога да не би морала да пије енглески -- гле?! -- енглески чај.

Овде морам да застанем.
Да проверим шта пише на небу: управо је, по нашој традицији, Богојављање.
Историја, ево је и ту...
blogovatelj blogovatelj 00:03 19.01.2013

Re: ...

I engleska rec "gay" je nekada znacila "veseo" ili "radostan"


Da doprinesem...
Deda regea...

Down the way where the nights are gay
And the sun shines daily on the mountain top
I took a trip on a sailing ship
And when I reached Jamaica I made a stop


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:12 19.01.2013

Re: ...

.
nsarski nsarski 00:14 19.01.2013

Re: ...

Malo me zbunjuje ovaj odgovor jer ne znam kome je upucen.
Moj komentar je bio: Ako bi sve zaboravljali, onda bi u svakoj generaciji morali da izmisljamo vatru, tocak i teoriju gravitacije. Ako bi sve rigidno pamtili onda bi nas nove okolnosti ucinile neadekvatnim da im se prilagodimo.

Evo kako se to odnosi na umetnost. Eliot kaze da je posao svake generacije da nanovo otkrije svoju ljubavnu poeziju, svoje heroje, svoju aristokratiju, svoj smisao. S druge strane, on takodje zagovara tezu (After Strange Gods) da je najbolje ostati u svom ataru, drzati se tradicije i ne buniti se previse. To je taj kompromis izmedju pamcenja i zaboravljanja koji imam na umu.

Najzad, kad se Kina ogradila Zidom, to je bio pocetak njenog kraja. Japanci su, sa svoje strane, bili prijemcivi za nove tehnologije i znanja i sada prave najbolje automobile na svetu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:40 19.01.2013

Re: ...

nsarski
Ako bi sve zaboravljali, onda bi u svakoj generaciji morali da izmisljamo vatru, tocak i teoriju gravitacije.

Питање је који део историје одбацујеш... Свакако не онај о коришћењу ватре, парној машини и пољопривредним техникама.
maksa83 maksa83 01:03 19.01.2013

Re: ...

Да проверим шта пише на небу: управо је, по нашој традицији, Богојављање.

Milutin Milošević Milutin Milošević 01:33 19.01.2013

Re: ...

Plivanje je bilo za Krstovdan, juče. Na Bogojavljenje imam nešto drugo
49 41 49 41 03:01 19.01.2013

Re: ...

Jelica Greganović
pre neki dan čujem kako je za stanovitu novinarku 'vremena' pitanje svih pitanja vraćanje devizne štednje srpskih banaka hrvatskim štedišama jer su, jelte, Hrvati obeštetili Srbe.

Al zato će sad Hrvatska morati da se izvini Sloveniji zato što je slovenačka banka uzaptila pare hrvatskim štedišama, inače ulazak u EU...tri tačke...

Neko ce morati da se duboko izvini mojoj kcerki; ukljucujuci Ljubljansku banku, staru il' novu; seveda z kamatami.

Nek vas celavi Zastavnik, prica svoj deci i unucima o sukcesivnoj "podeli plena"!
mikimedic mikimedic 03:17 19.01.2013

Re: ...

Generalni sekretar UN izvinjava za nesto sto je uradio predstavnik Srbije nije mala sramota za ovu zemlji.


pazi koliko gluposti u jednoj recenici. niti se gen sec izvinjavao, niti je jeremic predstavnik srbije. niti je ikakva sramota za srbiju.
malaramona malaramona 09:20 19.01.2013

Re: ...


Predrag Brajovic
princi
... pa to opet nije smetalo drugima da baš tu pesmu proglase za svoju nacionalnu himnu.

То је било урађено врло промишљено: враћање куне, шаховнице и Лијепе наше било је делом симболички чин уперен против Срба, не искључиво обнова традиције. Вероватно би се могло измерити колико је то тројство вредело у дивизијама.


Aj za kunu i nekako, al koju bi to drugu pesmu mogli uzeti sem Ljepa naša...i koji drugi simbol sem šahovnice, s obzirom da je ona bila i na grbu SR Hrvatske?
Inače, Ljepa naša bila je himna SR Hrvatske od 1972. godine.
dragan7557 dragan7557 10:27 19.01.2013

Re: ...

nsarski:
Super, samo onda nemam pojma cemu sluzi istorija kao nauka.

Crni Nenade!

Pa da je pišu pobednici a slave ostali smrtnici, bre!

cerski
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:36 19.01.2013

Re: ...

malaramona

Predrag Brajovic
princi
... pa to opet nije smetalo drugima da baš tu pesmu proglase za svoju nacionalnu himnu.

То је било урађено врло промишљено: враћање куне, шаховнице и Лијепе наше било је делом симболички чин уперен против Срба, не искључиво обнова традиције. Вероватно би се могло измерити колико је то тројство вредело у дивизијама.


Aj za kunu i nekako, al koju bi to drugu pesmu mogli uzeti sem Ljepa naša...i koji drugi simbol sem šahovnice, s obzirom da je ona bila i na grbu SR Hrvatske?
Inače, Ljepa naša bila je himna SR Hrvatske od 1972. godine.

:)
Ramona, ја сам '65. годиште. Хрватска се правила кад ја више нисам био дете и већ сам се био извежбао да памтим. Хрватима падало на памет није да покажу спрам Срба и изабраних симбола државе ону врсту осетљивости због које ја овде сматрам да је Марш на Дрину био тупав музички избор. Моје резон је у оба случаја исти.
maksa83 maksa83 10:38 19.01.2013

Re: ...

Моје резон је у оба случаја исти.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:00 19.01.2013

Re: ...

ima li nešto u čemu se ti ne slažeš sa najokorelijim hrvatskim nacionalistom iz Lištice?


Drago mi je ako si posle ovoga olaksan lepse pajkio.





pazi koliko gluposti u jednoj recenici. niti se gen sec izvinjavao, niti je jeremic predstavnik srbije. niti je ikakva sramota za srbiju.


Kosovo je Srbija, Jeremic je tuzbom u Hagu to dokazao...

e bolidu jedan - a sta je ban ki mun?




dragan7557 dragan7557 11:43 19.01.2013

Re: ...

nsarski:
Re: ...
Malo me zbunjuje ovaj odgovor jer ne znam kome je upucen.

Ненад Швракић

Moj komentar je bio: Ako bi sve zaboravljali, onda bi u svakoj generaciji morali da izmisljamo vatru, tocak i teoriju gravitacije. Ako bi sve rigidno pamtili onda bi nas nove okolnosti ucinile neadekvatnim da im se prilagodimo.

Sa stanovišta fizike na koju se pozivaš(pre nekog vremena si "objasnio" zašto voda nema pamćenje) i ovog:
Takve su dine u pustinjama, na primer.

stava u kome dunama pridaješ osobinu pamćenja ni jedno ni drugo a posebno ova apoligetika:
Moj komentar je bio: Ako bi sve zaboravljali, onda bi u svakoj generaciji morali da izmisljamo vatru, tocak i teoriju gravitacije. Ako bi sve rigidno pamtili onda bi nas nove okolnosti ucinile neadekvatnim da im se prilagodimo.

su najpotpunje netačne.

Sama priroda a i Bog niti šta zaboravlja niti u prirodi postoji zaboravljanje. Samim tim tretitati zaboravljanje na način koji radiš u citiranom traktatu, je nonsens.

Sistem koji bi prema ovoj postavci sve zaboravljao u prirodi ne postoji, pobrkao si potiskivanje sa zaboravljanjem, pošto vas cela ova planeta jedan sistem koji nije izolovan već je u stalnoj međuzavisnosti od okolnnih, kao i od sistema udaljenih stotinama hiljada svetlosnih godina. Samim ti pojava koju zovemo život je samo posledica međupovezanosti(interconection) a ne uzrok, koji je (za sada i u dalekoj budućnosti) nespoznatljiv.

Tretirati na ovaj način na koji ti tretiraš sistem je zapravo vrlo naivan pokušaj primene Fizike na ljudske hm... zajednice.

Brajovićev prilaz je još gori, jer negira zločin i predhodnu istoriju Amerika kao nešto što se zbilja desilo, a predpostavljati život bez Istorije što je samo po sebi non sense, jer bez uzroka nema ni posledice.

Indiferentna nekorumpirana Istorija ne sputava nikoga ako se na pravilan način upotrebi i ne korumpira od strane učesnika, a što bi predstavljalo idealno stanje sistema iskrenog u interpretaciji svoje prošlosti. Dakle sistema koji od svoje prošlosti selektivno uči i usvaja za pozitivno a odbacuje nepotrebno i negativno.

Brajoviću preporučujem da poglleda film "Gangs of New York" kako bi video koliko je bila otkupnina za oslobađanje od vojene obaveze($ 300) a i druge, za istu temu relevantnije izvore, od ove Holivudske mešetarije.

Ono za čega se Brajović zalaže je resetovanje sistema:
Једино што ја кажем да је reset система понекад пожељан,

a šta bi po njemu bilo resetovanje sistema stoji ovde:
Не, потпуни reset није могућ (јеботе, ми још Турцима нисмо опростили, а кад је то било?!),

pri čemu Brajović a i drugi lako zaboravljaju da Turci, rečenom Predragu Brajoviću nisu učinili apsolutno ništa za čega bi Brajovićev oproštaj bio potreban.

E sad kad Brajović kaže Mi onda ceo slučaj dobija drugu dimenziju u vremenu, ali ne i u prostoru. U prostoru se Brajović poistovećuje sa svojim odavno mrtvim precima(postaje Markesov "Sto giduna samoće" junak sa kostima oko sebe), što je ponovo svojevrstan non sense, jer se Brajović ne nalazi u vremenu u kojem su bili njegovi predpostavljeni preci, ali se nalazi na istom hipotetičkom prostoru.

Hipotetičkom zbog toga što je jedan od dva prostora irealan u obe dimenzije u prostornoj i u vremenskoj, to je prostor koji zauzimaju Brajovićevi preci i vreme koje uz taj prostor ide.

Brajoviću jednostavno nije mesto ni u vremenu ni u prostoru koje dimenzije su zauzimali njegovi preci i njihovi Turci, jer Brajović ima svoje Turke koji mu ne nanose isto zlo koji su Turci njegovih predaka nanosuli Brajovićevim precima. Znači Brajovićev Zahtev za oproštaj i jadanje zbog istog su misplaced kako u vremenu tako i u prostoru. Dakle sa svojim precima i Turcima Brajović i pored toga što nema apsolutno nikakve veze, ipak nakaradnim pokušajima pokušava da uspostavi neku nadprirodnu vezu.
Konstatujući ovo:
Ako bi sve zaboravljali, onda bi u svakoj generaciji morali da izmisljamo vatru, tocak i teoriju gravitacije. Ako bi sve rigidno pamtili onda bi nas nove okolnosti ucinile neadekvatnim da im se prilagodimo.

ti ostaješ u svom ekskluzivnom naivitetu nedorečen i ideš u drugu krajnost.

Pozitivna selektivnost je osobina intelektualnih bića i nastaje na određenoj stepenici razvoja koju ljudski rod još dugo neće dostići, ni sa tvojim a još manje sa Brajovićevim, koncesijama na budućnost.


cerski
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:45 19.01.2013

Re: ...

cerski

Погинух, Церски, данас, од твоје руке -- не од турске! Мора да сам негде згрешио :)))
maksa83 maksa83 13:26 19.01.2013

Re: ...

Hipotetičkom zbog toga što je jedan od dva prostora irealan u obe dimenzije u prostornoj i u vremenskoj, to je prostor koji zauzimaju Brajovićevi preci i vreme koje uz taj prostor ide.

Sunce. Ti. Žarko.

maksa83 maksa83 13:27 19.01.2013

Re: ...

Погинух, Церски, данас, од твоје руке -- не од турске! Мора да сам негде згрешио :)))

Vidim nešto kako grli virtuelno drvo i iz oblaka Pitralona se začuje: "Drino ... jebemti."

dragan7557 dragan7557 13:48 19.01.2013

Re: ...

maksa83
Hipotetičkom zbog toga što je jedan od dva prostora irealan u obe dimenzije u prostornoj i u vremenskoj, to je prostor koji zauzimaju Brajovićevi preci i vreme koje uz taj prostor ide.

Sunce. Ti. Žarko.


Makso znam ja da ti obožavaš srpsko sunce kao i Hrvati čist hrvatski Zrak, ništa to nije novo.

A verovatno i ti živiš u mržnji sproću Turaka zbog svog zla koje su počinili tvojim precima pa samim tim i tebi?

Pitralon koji po svemu sudeći obožavaš, je prilično smrdljiva tečnost.

Pređi na Bvlgari.

cerski
dragan7557 dragan7557 13:54 19.01.2013

Re: ...

Predrag Brajovic
cerski

Погинух, Церски, данас, од твоје руке -- не од турске! Мора да сам негде згрешио :)))

Jakako, straviš nsarskog ovakvim strašnim kricima:
Ненад Швракић

dovodiš ga u nedoumicu i slična nedozvoljena stanja:
nsarski
Re: ...
Malo me zbunjuje ovaj odgovor jer ne znam kome je upucen.

pa onda sanja sisteme u kojima zaboravi, kao što sama njegova reakcija pokazuje, čak i ko je Nenad Švrakić, bre!

E taj i takav greh je zaslužio adekvatnu kaznu.

cerski
nsarski nsarski 15:36 19.01.2013

Re: ...

@cerski

cerski, ti ko Cak Noris, boktemazo! Ako nisi znao, Cak Noris je bio na Marsu. Zato tamo nema zivota.

Kad sam procitao ovo
Sistem koji bi prema ovoj postavci sve zaboravljao u prirodi ne postoji, pobrkao si potiskivanje sa zaboravljanjem, pošto vas cela ova planeta jedan sistem koji nije izolovan već je u stalnoj međuzavisnosti od okolnnih, kao i od sistema udaljenih stotinama hiljada svetlosnih godina. Samim ti pojava koju zovemo život je samo posledica međupovezanosti(interconection) a ne uzrok, koji je (za sada i u dalekoj budućnosti) nespoznatljiv.
umal' se nisam onesvestio.

Kad je Ajnstajn procitao ovo
Hipotetičkom zbog toga što je jedan od dva prostora irealan u obe dimenzije u prostornoj i u vremenskoj, to je prostor koji zauzimaju Brajovićevi preci i vreme koje uz taj prostor ide.
kazu da se onesvestio.

Savladaj se, covece. Ostavljas pustos za sobom. I onesvescen narod.

freehand freehand 15:40 19.01.2013

Re: ...

Savladaj se, covece. Ostavljas pustos za sobom. I onesvescen narod.

Moj ortak Cerski Dominator!
nsarski nsarski 16:02 19.01.2013

Re: ...

freehand
Savladaj se, covece. Ostavljas pustos za sobom. I onesvescen narod.

Moj ortak Cerski Dominator!


Nemoj free da se kacimo. Cerski je moj amigo, ali danas mu rade samo donje cakre (do trece, recimo) pa je lose volje. Kad se odobrovolji, videces ko je kome ortak. Ja sam svoju petu cakru otvorio, cekam ga na tom spratu.
freehand freehand 17:09 19.01.2013

Re: ...

nsarski
freehand
Savladaj se, covece. Ostavljas pustos za sobom. I onesvescen narod.

Moj ortak Cerski Dominator!


Nemoj free da se kacimo. Cerski je moj amigo, ali danas mu rade samo donje cakre (do trece, recimo) pa je lose volje. Kad se odobrovolji, videces ko je kome ortak. Ja sam svoju petu cakru otvorio, cekam ga na tom spratu.

Mani čakre, dok se ne ukaže zmija Kundalini!
maksa83 maksa83 17:19 19.01.2013

Re: ...

Cerski, u tvojoj beskonačnoj mudorsti, ipak si skoro sve ispromašivao.


Makso znam ja da ti obožavaš srpsko sunce kao i Hrvati čist hrvatski Zrak, ništa to nije novo.

Srpsko sunce, al' kad sija nad Alpima, Dolomitima, glečerima, votevr!
A verovatno i ti živiš u mržnji sproću Turaka zbog svog zla koje su počinili tvojim precima pa samim tim i tebi?

Ne, ja sam duša prodana, sav sam im zulum oprostio zbog tulumbi i urmašica.

Pitralon koji po svemu sudeći obožavaš, je prilično smrdljiva tečnost.

Brajoviću, šta priča ovaj?

Pređi na Bvlgari.

Ja da mirišem na Bugare i zaboravim ceo drugi balkanski rat?

Sramotna ponuda!
dragan7557 dragan7557 18:08 19.01.2013

Re: ...

freehand
Savladaj se, covece. Ostavljas pustos za sobom. I onesvescen narod.

Moj ortak Cerski Dominator!

Dakle ortak ti jedino razumeš uzvišenost, a ovaj Khm... plebs, samo se kači nekih Ajnštajnovića, švajco-Srba i kojekoga pa eto i Srboljubu von Karajanu uguraše Marš, ko da je nedaj bože neko zlo.

I nigde drugde već u Bečku šniclu bre, teletinu bre, koju obožavam.

Makar da su ugurali u Pariski odrezak, Berlinski kupus ili u Prašku šunku već bre u Svetinju Bečku. Udaraju bre u srce prosvete same majke Srbije, grad u kome su školovani svi pametni Srbi sa cele planete, ne samo iz Jevrope.

Sve bre sam kođagi Srbin koji eto ni Omegu ne mož' da smisli, i umesto da shvati da su Bečlije austro-srbi i da je posve normalno da u austro-srbskoj operi diriguje Srboslavni von Karajan, oni bre još i zakeraju.

A ovaj, ovaj nezahvalnik nsarski bre, se još beči kad ga neko brani od onog junaka Brajovića što ni Turcima ne prašta a kamo li tamo nekom Nenadu Švrakiću.

Sledeći put Brajo brate seci bre, i kvit, a posle namaži onom maksinom smrdljivom vodicom koju prave germanski Srbi, zainat bre i kvit.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:21 19.01.2013

Re: ...

Ja da mirišem na Bugare i zaboravim ceo drugi balkanski rat?

Sram te bilo, bre!

Bugari su istočni Srbi bre, a balkanski rat je propagandistička istorija onih koji oće da nas sa braćom zavade.

Da si pravi Srbin, odavno si ti sumnjiv, napis'o bi bre indisent propozal, da te svi razumeju, i to ko i brat Brajović koji i pored toga što mu zameraju još uvek uporno piše srbskom ćirilicom, kao i naši istočni srbi koje ti ovde opanjkavaš.

Bvlgari znači Istočni Srbi i kvit bre, a koristiti svoje nacionalno srbsko nije nikad sramota. Sramota je što ti ne znaš da pročitaš kako piše, to je sramota.




cerski

edit:
Srpsko sunce, al' kad sija nad Alpima, Dolomitima, glečerima, votevr!

Pa što bre prosto ne napišeš nad svi srbskim planinama srbsko sunce i kvit!?
dragan7557 dragan7557 18:33 19.01.2013

Re: ...

nsarski:
Savladaj se, covece. Ostavljas pustos za sobom. I onesvescen narod.

Fala na komplimentu, ali ne preteruj bre, daleko sam ja od efekata brata velikog Srbina Buša Georgija, njega neki zovu i Crni Đorđije iz Ujedinjene Nove Srbije.

Uzgred kod mene se samo onesvešćuju, kod drugih padaju bre mrtvi

cerski
maksa83 maksa83 18:36 19.01.2013

Re: ...

Bugari su istočni Srbi bre

Ne, to su Makedonci odn. Mirmidoncite.
Pa što bre prosto ne napišeš nad svi srbskim planinama srbsko sunce i kvit!?

Tirol je nastao tako što su švabe za vreme Marije Terezije iz Vojvodine maznule ceo masiv i prenele ga.
dragan7557 dragan7557 18:38 19.01.2013

Re: ...

nsarski bre:
cerski, ti ko Cak Noris, boktemazo! Ako nisi znao, Cak Noris je bio na Marsu. Zato tamo nema zivota.

Znači Stara Srbija je sa Klintonom iz Ujedninjene Srbije dobro prošla, da je bio Čak ne bi se mi sada dopisivali.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:43 19.01.2013

Re: ...

maksa83
Bugari su istočni Srbi bre

Ne, to su Makedonci odn. Mirmidoncite.
Pa što bre prosto ne napišeš nad svi srbskim planinama srbsko sunce i kvit!?

Tirol je nastao tako što su švabe za vreme Marije Terezije iz Vojvodine maznule ceo masiv i prenele ga.

Nemaš ti pojma bre švabe ne žive u austriji bre, a oni drugi su bežali uz Marš na Drinu, sa Cera vukući ga za sobom a parčad im ispadala uz put.

Da su begali uz Radecki Marš ne bi pogubili tolko.

cerski
arianna arianna 19:44 19.01.2013

Re: ...

Bugari su istočni Srbi


Ne igraj se sa ovim.
Pradedu su mi zaklali Bugari na kućnom pragu, potom tu istu kuću zapalili, a srpskoj deci davali su bugarska imena.
nsarski nsarski 20:52 19.01.2013

Re: ...

teletinu bre, koju obožavam

cersi, kao sto dobro znas, obozavanje teleta - pogotovo zlatnog (kakvo se pojavljuje u beckoj snicli) - je neprirodan i nazadan paganizam koji je osudjivan poslednjih 4-5 hiljada godina od strane svih naprednih religija.
Tele je lazni Bog, cerski, o tome i Biblija pise!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:29 19.01.2013

Re: ...

dragan7557
A ovaj, ovaj nezahvalnik nsarski bre, se još beči kad ga neko brani od onog junaka Brajovića što ni Turcima ne prašta a kamo li tamo nekom Nenadu Švrakiću.

Sledeći put Brajo brate seci bre, i kvit, a posle namaži onom maksinom smrdljivom vodicom koju prave germanski Srbi, zainat bre i kvit.

cerski

Церски, мој архидревни противниче на пролећној трци за коју се спремем и којој се радујем -- а наш брат nsarски скуваће нам коленицу да се окрепимо ако неко од нас такмичара посустане -- оно са Pitralonom је део Максине и моје предисторије, о којој не бих овом приликом

А што се тиче тога кога да посечем, ја сам ту помало као ти и друг Кобе, како princi недавно рече simi2000: кад ваља похвалим, кад не ваља -- сечем. Само тако можемо у бољу будућност, зар не?
dragan7557 dragan7557 23:21 19.01.2013

Re: ...

nsarski
teletinu bre, koju obožavam

cersi, kao sto dobro znas, obozavanje teleta - pogotovo zlatnog (kakvo se pojavljuje u beckoj snicli) - je neprirodan i nazadan paganizam koji je osudjivan poslednjih 4-5 hiljada godina od strane svih naprednih religija.
Tele je lazni Bog, cerski, o tome i Biblija pise!

Znam ja da je iluzija mog mozga na koji deluje Matrix, ali ipak obožavam Bečku i pored toga što nije sočna kao biftek iz Matrixa.


cerski
dragan7557 dragan7557 23:33 19.01.2013

Re: ...

Predrag Brajović:
Церски, мој архидревни противниче на пролећној трци за коју се спремем и којој се радујем -- а наш брат nsarски скуваће нам коленицу да се окрепимо ако неко од нас такмичара посустане

Brajo brate,

zna sam ja da nepodobna, da ne kažem kakva, intelegentsija nešto kuva, bre?

Od nas bre oni ne mogu niš da sakriju, čitamo i ka Jevanđelje!

Saznalo se, u poverenju iz pouzdanih, odgovornih izvora, da se spremju da nam daju nogu, o čemu me i ti izveštavaš, ali ne brini, tu smo bre da im pokažemo kako Musa jarca dere, bre.

Što se onog Poltrona tiče sve sam rek'o smrdljiva komunjarska vodica.
кад ваља похвалим, кад не ваља -- сечем.

Vala Tigre svaka ti je ka Njegoševa!

cerski
freehand freehand 23:41 19.01.2013

Re: ...

Vala Tigre svaka ti je ka Njegoševa!

cerski


Oh you whore...
outcast outcast 15:57 20.01.2013

Re: ...

Predrag Brajovic
...шта је, ког врага, ћирилица ичему крива?!



Odgovaram na ovo kvazi-retoricko pitanje: cirilica, ne moze da bude kriva po definiciji. Cirilica je pismo koje se koristi u pisanoj komunikaciji.

Cirilica nije nicemu kriva. Na zalost jeste zloubotrebljena u cilju utvrdjivanja nacifikacije drustva. Nekada su sva deca ucila i cirilicu i latinicu, bez predrasuda. I da li im sada nesto fali sto mogu da citaju knjige odstampane na oba pisma? Naravno da ne.

Sigurna sam ima i onih koji su oduvek vise voleli cirilicu nego latinicu. Licno sam uvek za mogucnost izbora. Zasto se limitirati i zatvarati kada nam je bilo i jeste dostupno toliko toga? Zasto samo cirilica? Sta se time dokazuje?
juniorr juniorr 18:36 18.01.2013

nemam


šta ovde da tražim, trebalo jutro da (mi) svane e da skapiram kako me ić ništa ne interesuje na ovom blogu.
mnogo se izvinjavam domaćinu, no hard feelings.........



Milutin Milošević Milutin Milošević 18:57 18.01.2013

Ima veze sa blogom

Kao klinci, pevali smo Marš na Drinu. Zinat. I bili ponosni. Bili smo deca, niko nam ništa nije mogao.

Tek nedavno naidjoh na tekst. Samo jedan deo (podvučen) pevao se - ostalo valjda bilo zabranjeno.

Tекст "Марша на Дрину" који је 1964. године написао, на музику Станислава Биничког, Милоје Поповић.

Марш на Дрину

Тихо, спуштала се летња ноћ
На Цер, на ту горду планину.
Чак и дивља звер губила је смер
Због чудног страха -
Да ће сметат' четама што крећу се без даха.

Дрини, Сави, свуда где је плач,
Тамо хита бритак, српски мач,
Само лаки бат
Нико никог зват' те ноћи неће
Док се војска пропланцима и брдима креће.

Сред тог мрака
Преко обронака
Сваког срце мори
Сваком ватра у грудима гори
Да се одмах бори.

У тој земљи гуња, опанка
Где су зоре вечно црвене
Никад бој не спи
А кад жито зри
Тад без престанка
Свуда се чује песма танка, песма од уранка.

Један рат тек што је прошао
Други је са летом дошао
Туђин је за трен
Као нека сен из мрклог мрака
Прекинуо летину и песму девојака.

Није тешко
За сељака, ђака
За правог јунака
Из весеља, кола девојака
Латит' се пушака.

Борац сваки нема пушку, не
Али носи срце планине.
Борче, држи стег
Туђин ће у бег се брзо дати
Поново ће сунце Шумадију обасјати.

Зов јунака с бојне Дрине те
Све се ори, све до даљине.
Свуда, сваки пук
Пушке, трубе звук и јуриш прави
Певала се песма рата, слободи и слави.

Пуцај, момче
Мајка ти не плака
Јер је кућа свака
Дала Церу по једног јунака
Оца, сина, брата.

На Цер, пођите са снагом свом
Знајте, ви браните род и дом
Свуд' је поклич, зов
Тај витешки ков старца, момака
То је огањ што га носе од својих предака

У бој, крените јунаци сви
Крен'те и не жал'те живот свој
Цер да чује пој, Цер нек види бој a
Река Дрина - славу, храброст
И јуначку руку српског сина.


Напред борче
Брани своју земљу
Не дај, никад не дај
За њу живот увек радо предај
Али је ником не дај!

Пој, пој, Дрино, водо хладна ти
Памти приче кад су падали
Памти храбри строј
Који је пун огња, силне снаге
Протерао туђина са реке наше драге.

Пој, пој Дрино, причај роду ми
Како смо се храбро борили
Певао је строј, војево се бој крај хладне воде
Крв је текла
Крв се лила Дрином због слободе.
deset_slukom deset_slukom 19:13 18.01.2013

Re: Ima veze sa blogom

Milutin Milošević
ostalo valjda bilo zabranjeno.


Ostalo meni deluje prilično nepevljivo uz ovu melodiju.
Ima dosta mistifikacije oko tih "zabranjenih" pesama. Recimo, sećam se da je u podne, na radio BG, išla emisija tipa "splet narodnih pesama iz naših krajeva". Dosta redovno se puštalo Igrale se delije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:14 18.01.2013

Дрино, *ебем ти...

Ево га овде и филм, ЊЕГОВ САМ КРАЈ.

Иначе, Јеремић је осмислио политички неспретан музички репертоар.
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:28 18.01.2013

Re: Ima veze sa blogom

Dosta redovno se puštalo Igrale se delije.

A i igralo se. Evo snimka - obratiti posebnu pažnju na elegantnog gospodina trećeg u lesi

looping looping 19:31 18.01.2013

Re: Ima veze sa blogom

Tекст "Марша на Дрину" који је 1964. године написао, на музику Станислава Биничког, Милоје Поповић.

Na kraju krajeva treba reci i da je Bosna bila povod za I svetski rat.
Sta ces, kad srbi nikako nisu hteli austrougarske provincije: Sloveniju, Hrvatsku i Bosnu - da ostave Austrougarskoj.

PS.
Al' koga jos zanima istorija u danasnje vreme.
arianna arianna 19:34 18.01.2013

Re: Ima veze sa blogom

u dilemi sam koja je verzija bolja?




Jelica Greganović Jelica Greganović 20:06 18.01.2013

Re: Ima veze sa blogom

antioksidant antioksidant 20:43 18.01.2013

Re: Дрино, *ебем ти...

Predrag Brajovic
Ево га овде и филм, ЊЕГОВ САМ КРАЈ.

Иначе, Јеремић је осмислио политички неспретан музички репертоар.

ili pak veoma spretan. sve zavisi kako posmatraš. njegovoj promociji na unutarpolitičkoj sceni može samo pomoći a septembra ove godine jeremić završava svoju malu internacionalnu kampanju za unutrašnej pozicioniranje
malo debate sa susedima uvek može pomoći da ga se ovde sete kao pravog, ispravnog i uvek spremnog da zalaje (a kevtanje će ga pratiti, svakako)
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:12 18.01.2013

Re: Дрино, *ебем ти...

A jeste li skoro bili na Tekerišu, obišli spomenik i muzej uz njega pa pogledali ka Drini. Jebem ti....
lidiaz lidiaz 22:33 18.01.2013

Re: Дрино, *ебем ти...

ili pak veoma spretan. sve zavisi kako posmatraš. njegovoj promociji na unutarpolitičkoj sceni može samo pomoći

A i trenutne igre u DS mogu biti deo svega toga...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:57 19.01.2013

Re: Ima veze sa blogom

Kao klinci, pevali smo Marš na Drinu


mi Dorse.
neki Bitlse...
Džoan Bez i tako
kosmopolitizam i te munje

:)



Milutin Milošević Milutin Milošević 01:22 19.01.2013

Re: Ima veze sa blogom

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 12:09 19.01.2013

Re: Ima veze sa blogom

Vesna Knežević Ćosić
Kao klinci, pevali smo Marš na Drinu


mi Dorse.
neki Bitlse...
Džoan Bez i tako
kosmopolitizam i te munje

:)



A mi :


strange_ilusion strange_ilusion 19:02 18.01.2013

Zavist

Eh ti Bosnjaci. Sve go neradnik i rahat raja sa jedinm razvojnim planom, 'kako sto bolje izeksploatisati ulogu zrtve". Pri tom naravno ako je Srbinu dobro Bosnjak je namah bolestan.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:08 18.01.2013

kad bi se zezali

Kobajagi.
skyspoter skyspoter 19:19 18.01.2013

ma sve je to

JOKE


G r o f G r o f 20:26 18.01.2013

Imam i ja mišljenje...

Marš na Drinu je izvanredno delo i pravo je šteta što je tureno u kafane , mitinge i ratove, uz pjenušave face.
Sistematsko uništavanje ovog bisera srpske muzike je njegova vulgarizacija tekstom koji ni približno ne prati nivo muzike.
Da se o Maršu na Drini govori kao muzičkom delu sigurno bi se u devedeset komentara više pažnje posvetilo autoru Stanislavu Biničkom.




...ali ne, on nije bitan.
Bitno je Jeremićevo besmisleno talasanje koje će sigurno doprineti da njegova inicijativa za rasprava o Hagu dobije ozbiljnu dimenziju.
Dobro muzičko delo smo sami umesto po koncertnim dvoranama razvlačili po blatu bojišta i sad smo kao mnogo uvredjeni, a 99posto Srba nije čulo za Stanislava.
freehand freehand 20:29 18.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Dobro muzičko delo smo sami umesto po koncertnim dvoranama razvlačili po blatu bojišta i sad smo kao mnogo uvredjeni, a 99posto Srba nije čulo za Stanislava.

E u slovo isto to kažu Francuzi za Marseljezu!
Prosto ne mogu da prežale vulgarizaciju.
Kažu da postoji inicijativa u francuskoj Akademiji da se zakonom zabrani pevanje, sviranje i zviždanje ove kompozicije u svim nepriličnim situacijama.

Inače je opšte poznato, svim kulturnim i obrazovanim ljudima - da je marš kao muzički oblik namenjen isključivo operskim kućama i nacionalnim teatrima, te da je svako ivzođenje van njihovih prostora samo profanisanje i vulgarizacija kompozicije i autora.
G r o f G r o f 20:46 18.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

freehand
Dobro muzičko delo smo sami umesto po koncertnim dvoranama razvlačili po blatu bojišta i sad smo kao mnogo uvredjeni, a 99posto Srba nije čulo za Stanislava.

E u slovo isto to kažu Francuzi za Marseljezu!
Prosto ne mogu da prežale vulgarizaciju.
Kažu da postoji inicijativa u francuskoj Akademiji da se zakonom zabrani pevanje, sviranje i zviždanje ove kompozicije u svim nepriličnim situacijama.

Inače je opšte poznato, svim kulturnim i obrazovanim ljudima - da je marš kao muzički oblik namenjen isključivo operskim kućama i nacionalnim teatrima, te da je svako ivzođenje van njihovih prostora samo profanisanje i vulgarizacija kompozicije i autora.

Ne pravi se gluplji nego što jesi. Samo delo ima snagu i uzvišenost koje mu ti želiš po svaku cenu oduzeti...a kao braniš ga.
Uostalom delo i nije pisano da bude marš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:47 18.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Da sam juče umro ne bih znao za ovu verziju:

freehand freehand 20:51 18.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Ne pravi se gluplji nego što jesi. Samo delo ima snagu i uzvišenost koje mu ti želiš po svaku cenu oduzeti...a kao braniš ga.

O, msje Grofe... Kakve reči?!
Ali - kako ja to muzičkom delu želim išta oduzeti, pa i snagu i uzvišenost? Iz koje si to rečenice shvatio?

Uostalom delo i nije pisano da bude marš.

Da, "Marš na Drinu" se zove samo da zavara nas nišče i nedostojne, ali prosvetljenima poput tebe to se, naravno, ne može desiti.

antioksidant antioksidant 21:01 18.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Nebojsa Krstic
Da sam juče umro ne bih znao za ovu verziju:


:) neke koristi iz svega
freehand freehand 21:11 18.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

G r o f

a 99posto Srba nije čulo za Stanislava.


Stanislave... Pozdravio te Radovan.
G r o f G r o f 23:01 18.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Da, "Marš na Drinu" se zove samo da zavara nas nišče i nedostojne, ali prosvetljenima poput tebe to se, naravno, ne može desiti.


Naravno, meni je potpuno jasno da je marš zapravo Oda radosti samo se Beethoven prvi setio da zloupotrebi Schillerove stihove.
Sad više stvarno nemam mišljenje, a bilo je tako lepo imati ga.
dragoljub92 dragoljub92 23:03 18.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

neznam dal je to taj al se setih da je netkada davno nekom jazzisti pušten snimak marša i da je bilo reči da on to hoće da snimi,nitikada nije objavljeno šta je daljše bilo. možda je ovo što si postavio taj proukt.
a šta je falilo da se ovo izvede na kraju programa.mislim da više pristaje našoj trenutnoj situaciji i položaju
freehand freehand 23:11 18.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Naravno, meni je potpuno jasno da je marš zapravo Oda radosti samo se Beethoven prvi setio da zloupotrebi Schillerove stihove.

Jel ovo nešto znači?
G r o f G r o f 23:21 18.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

freehand
Naravno, meni je potpuno jasno da je marš zapravo Oda radosti samo se Beethoven prvi setio da zloupotrebi Schillerove stihove.

Jel ovo nešto znači?


Dobro, čoveče, odluči već jednom. Da li tebi odgovara da imam mišljenje ili ne.
Što sad tražiš smisao u nečemu napisanom bez mišljenja?
Naravno da ne znači ništa.
Eto, i nacrtao sam ti.

G r o f G r o f 23:30 18.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Samo da se na momenat vratim mišljenju...
Svi vi koji tvrdite da je Jeremić izabrao dotičnu kompoziciju jer je očaran njenom lepotom ili ste mnogo naivni ili zaebavate.
On je svesno napravio provokaciju ali to nije bitno za priču.
Bitno pitanje je, koristi li to Srbiji ili ne.
Ako koristi ajde da platimo nekoliko hiljada muzičara da sviraju marš po svetskim trgovima, a mi da svršavamo od lepote inata.
Ako ne koristi, recimo lepo Jeremiću, ne seri više brate.
Hm....
Jesam bio vulgaran?
Jesam!
A u pm...
blogovatelj blogovatelj 00:30 19.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Uostalom delo i nije pisano da bude marš.


Nije.
Zato se uostalom i zove Sonet na Drinu.
G r o f G r o f 09:06 19.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

blogovatelj
Uostalom delo i nije pisano da bude marš.


Nije.
Zato se uostalom i zove Sonet na Drinu.


Zovem se i ja, G r o f.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:54 19.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

On je svesno napravio provokaciju ali to nije bitno za priču.
Bitno pitanje je, koristi li to Srbiji ili ne.

Ne mislim da se svesno išlo na provokaciju. Prvo, Marš je na redovnom repertoaru Viva Voxa, izvodili su ga milion puta...Drugo, program je bio mix strane i domaže muzike...jer je ideja da se predstavi ansambl, ali i Srbija.

U čitavom događaju nema skandala, incident je pokušalo da indukuje nekakvo udruženje građana iz USA...pošto je teško da ABBA bude problematična, onda je nestretni Marš poslužio svrsi.

A, srećom po njih, ovde ima uvek dovoljno onih koji će podržati bilo čiju i bilo koju idiotsku zamerku, samo ako je usmerena protiv Srbije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:06 19.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Nebojsa Krstic
A, srećom po njih, ovde ima uvek dovoljno onih koji će podržati bilo čiju i bilo koju idiotsku zamerku, samo ako je usmerena protiv Srbije.

Наравно, али... Јеремић је тамо на политичкој, а не на музичкој функцији. Оне се разликује, зар не, Небојша, некдашањи члану Идола, а потоњи саветниче председника Србије? Не верујем да ти је јавни музички репертоар исти у обе те улоге :)

Срби коју у свету на гласу као покретачи и агресори свих недавних ратова (па чак и оног против НАТО?!) треба да буде свесни тога како их други перципирају и спрам тога покажу разумевање. Мислим -- ово важи за политичаре, а обичан свет може да концертује како му воља.

Замишљам, рецимо, како би велики Владимир Путин реаговао кад би немачка делегација за немачку нову годину (ако тако нешто постоји :) организовала концерт са репертоаром Марш на Волгу. Мислим да би било мало буке, па све да га је писао баш онај Волфганг марципан кугла Моцарт :)
freehand freehand 21:12 19.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Замишљам, рецимо, како би велики Владимир Путин реаговао кад би немачка делегација за немачку нову годину (ако тако нешто постоји :) организовала концерт са репертоаром Марш на Волгу.

A Nemačkoj je granica na Volgi, pa su do nje i preko terali Ruse koji su odonud nahrupili da kolju i pale?
Ujbt.
Veliki Vladimir bi tu stvarno mogao samo da ćuti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:46 19.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

freehand
Замишљам, рецимо, како би велики Владимир Путин реаговао кад би немачка делегација за немачку нову годину (ако тако нешто постоји :) организовала концерт са репертоаром Марш на Волгу.

A Nemačkoj je granica na Volgi, pa su do nje i preko terali Ruse koji su odonud nahrupili da kolju i pale?
Ujbt.
Veliki Valdimir bi tu stvarno mogao samo da ćuti.

Бојим се да ти нећеш да прихватиш да ту границу на Дрини део несрпског народа у Босни доживљава као своју, и да су преко те границе на Дрини ишли неки Срби да тамо некима нану-нанину. Ја ту врсту емотивног ангажмана немам, за мене је Дрина дивна река која на појединим местима раздваја један народ. Ја бих о ономе првоме до сутра могао да дрвим, али то твоју перцепцију ствари не би променило. Ко жели да види -- видеће, ко не жели -- налазиће два милиона досетки и солидних разлога којима само једна ствар фали: неће да уваже и туђе могуће разлоге и расположења. Толико.
freehand freehand 22:06 19.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Ја бих о ономе првоме до сутра могао да дрвим, али то твоју перцепцију ствари не би променило.

Ja bih rekao da, sudeći po ovome što si napisao - ti ni blagu predstavu nemaš o mojoj percepciji.
No to, kao ni ostatak koji se tiče mene - nije relevantno za moj komentar na koji reaguješ, a koji se nije odnosio na Drinu, nego na tvoju dosetku o Volgi.
Da te podsetim samo - asocijativni niz Srbi-Nemci, Drina-Volga, i valjda - Muslimani-Rusi?
To je bila poenta komentara, ne moja osećanja i shvatanja.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:21 19.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

freehand
Ја бих о ономе првоме до сутра могао да дрвим, али то твоју перцепцију ствари не би променило.

Ja bih rekao da, sudeći po ovome što si napisao - ti ni blagu predstavu nemaš o mojoj percepciji.
No to, kao ni ostatak koji se tiče mene - nije relevantno za moj komentar na koji reaguješ, a koji se nije odnosio na Drinu, nego na tvoju dosetku o Volgi.
Da te podsetim samo - asocijativni niz Srbi-Nemci, Drina-Volga, i valjda - Muslimani-Rusi?
To je bila poenta komentara, ne moja osećanja i shvatanja.

Добро, моја досетка о Волги не ваља, што драстично мења целу ствар и моју аргументацију.
А твој наступ је популистички, па је вероватна таква и перцепција, још од оних аморалних Американаца.
freehand freehand 22:33 19.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

А твој наступ је популистички, па је вероватна таква и перцепција

A tvoja strina ne zna da pravi štrudle i kupuje gotove kore!
А твој наступ је популистички, па је вероватна таква и перцепција, још од оних аморалних Американаца.

Da, obožavam populizam i rado ga koristim, uvek na talasu vladajućeg raspoloženja i uvek niz dlaku većini.
No nisam siguran da sam i ovo razumeo. Ali sa pretpostavkom da se tvoja primedba odnosi na moj komentar o tvojoj tezi o prednosti Amerikanaca u nepostojanju istorije - a na koji nisi odgovorio - mislim da nije u pitanju bio populizam. Jer ja stvarno mislim da su doseljenici na teritoriju američkog kontinenta bili oslobođeni mnoštva normi i skrupula kojima su u staroj domovini bili sputavani. I u civilizaciji iz koje su dolazili.
U odnosu na posed, u odnosu na tuđe telo i život - a naročito na domoroce i dovedene crnce, u odnosu na imovinu. u odnosu na religiju.
Dakle - nije bilo važećeg morala koji bi ih sputavao u ponašanju. Otuda sloboda, otuda bezgranična preduzimljivost.
I tako su zaradili svoj prvi milion dolara. Posle je sve bilo regularno, kako to kaže jedna njihova dosetka. Sintagma "Divlji zapad" nije moja, nego takođe njihova, a dosta plastično oslikava situaciju na polovini kontinenta skoro do kraja devetnaestog veka.
Eto, ako si, dakle, pod populizmom na taj komentar mislio.
blogovatelj blogovatelj 23:31 19.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Zovem se i ja, G r o f.


Ne zoveš se. Zovu te.
mikimedic mikimedic 00:18 20.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

и да су преко те границе на Дрини ишли неки Срби да тамо некима нану-нанину. Ја ту врсту емотивног ангажмана немам, за мене је Дрина дивна река која на појединим местима раздваја један народ.


a razdvaja ga zbog

ту границу на Дрини део несрпског народа у Босни доживљава као своју,




e vidis koliko god bilo ko mislio da granicu na drini moze da dozivljava svojom, toliko ja mogu da mislim da ona ne sme da postoji i razdvaja jedan narod.

ili mislis da kalajevi istomisljenici imaju neko istorijsko pravo koje je jace od mog?

mikimedic mikimedic 00:20 20.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Ne zoveš se. Zovu te.



hajkula1 hajkula1 00:31 20.01.2013

Re: Imam i ja mišljenje...

Nebojsa Krstic

A, srećom po njih, ovde ima uvek dovoljno onih koji će podržati bilo čiju i bilo koju idiotsku zamerku, samo ako je usmerena protiv Srbije.


Ovde nema šta da se doda.
freehand freehand 20:41 18.01.2013

malo prave muzike:



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:50 18.01.2013

Re: malo prave muzike:

Da sam juče umro ne bih znao za ovu verziju:


G r o f G r o f 20:51 18.01.2013

Re: malo prave muzike:

Ovo je odbrana???
Goran Vučković Goran Vučković 20:55 18.01.2013

Re: malo prave muzike:

Ovo je odbrana???

Ja sam danas kod Jelene Milić na FB, koja je postavila neke zapise "US State Department’s Seventh Report on War Crimes in the Former Yugoslavia", gde se pominjalo puštanje Marša na Drinu, citirao ovo:

Chapman fired at Lennon five times, hitting him four times in his back. Chapman later remained at the scene reading The Catcher in the Rye until the police arrived and arrested him. Chapman repeatedly claimed that the novel was his statement.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:58 18.01.2013

Re: malo prave muzike:

a sam danas kod Jelene Milić na FB, koja je postavila neke zapise "US State Department’s Seventh Report on War Crimes in the Former Yugoslavia", gde se pominjalo puštanje Marša na Drinu, citirao ovo:

Chapman fired at Lennon five times, hitting him four times in his back. Chapman later remained at the scene reading The Catcher in the Rye until the police arrived and arrested him. Chapman repeatedly claimed that the novel was his statement.


princi princi 22:36 18.01.2013

Re: malo prave muzike:

Ja sam danas kod Jelene Milić na FB

Au, brate...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana