Hronika| Muzika

Magi

Nebojsa Krstic RSS / 20.01.2013. u 02:29

 

 

Margitu sam upoznao 77. na žuru kod Jovana Stojanovića.  On se tad zabavljao sa Sanjom Adamović koja je iz Pete prešla u Prvu, u trećem razredu, i stanovao je u Dobračinoj, u Sandinoj zgradi.

Bio je tu i Cvija, koji se upisao na stomatologiju pa se posle prve godine prebacio na glumu. I Brstina, Srđan Vejvoda, Jela, Boško Bojović, Alek, jedan lik koji je imao ploču «Marquee Moon»... Milan Josipović i još neki...u stvari, tih je zimskih dana zabave počela da pravi i Sanda, dva sprata niže, pa više nisam siguran ko je dolazio i gde.

Magi je volela da đuska. Imala je meke pokrete i videlo se da uživa dok maše glavom napred-nazad i u krug.

Tu sam «glavu koja maše» primetio tih dana i na koncertu Fredija Habarda u Domu sindikata, nekoliko redova iza sebe. Bio je to dobar koncert sa najmanje 3 bisa.

Zima bila oštra, ali suva. Od trolejbuske stanice, kod Narodnog pozorišta, do Sandine zgrade smrzao bih se kao pištolj.

Čitao sam tih dana Tomasa Bernharda, pripovetke Dilana Tomasa, «Mlade lavove» Irvina Šoa i knjigu "Nemačka, Nemačka između ostalog", Hansa Magnusa Encensbergera...toga se jasno sećam jer sam nešto iz te knjige iskoristio za svoju kratku priču «Kung fu devojka» koja je izašla u podlistku «Omladinskih novina». Ona, inače, nije objavljena zbog svog neverovatnog kvaliteta, nego zato što je urednik književnog dodatka bio moj ortak Šole koji će kasnije otići u Ameriku i postati budista. A pisao sam je na pisaćoj mašini koju sam kupio u Klubu Medicinar. Jednom sam tu reo neke svoje drugove i malo pričao s njima.

- Baš mi treba ovakva mašina - rekao sam gledajući u jednu narandžastu, na radnom stolu.

- Hoćeš da kupiš! - pitao me jedan kolega s brkovima.

I kupim. Red velićina 600 - 800 današnjih dinara.

Kao kroz maglu, sećam se i nekog događaja u Domu omladine, nešto je kao tribina, ili promocija Encensbergerove knjige, čini mi se da je i on tu bio... ali moguće je da me sećanje vara.

Ali sam siguran ove sutuacije: stojim na Terazijama negde između Atine i apoteke i razmišljam da li da odem do knjižare u Cetinjskoj, gde, znam, uskoro stiže Viljem Sarojan i potpisuje knjige. Recimo, "Zovem se Aram" ili "Smeli mladić na letećem trapezu". I ne osmelim se da odem u knjižaru nego uđem u trolejbus! Posle nekoliko godina Sarojan umre.

Ispao sam stravična budala.

U sledećoj sceni hodam Knez Mihailovom nekim poslom i sretnem Margitu. Onda zajedno napravimo đir do Saborne crkve i nazad. Kod Crkve oglase se zvona. Margita kaže da su iz «ce» tonaliteta. Začudim se otkud zna. Kaže da ima apsolutni sluh. Onda malo pričamo o tome kako svira klavir i zašto prati studente glume na prijemnom ispitu.

Kod poslastičarnice «Međed» naiđe Zoran Koš iz moje gimnazije (išao s Karlom u razred).

Magi onda pomene izvesnog Srđana koji strašno svira gitaru, toliko dobro da se Džon Meklaflin oduševio kad ga je čuo, a čuo ga je u Beogradu, posle koncerta sa Mahavišnu orkestrom, u Pinkiju, pa ovaj sad odlazi kod njega u London da sviraju zajedno. Dok mi ona to priča, moj bes prema tom Srđanu značajno raste. Kada se, par godina kasnije, taj dasa bude pojavio u javnosti pod imenom Srđan Jul i kada bude odsvirao svoj hit («Koketa»!), meni će, priznajem, biti pomalo drago.

Onda me Margita pita da li je istina da s nekim ortacima pravim bend.

Istina je.

- Nemate šanse - kaže Margita - Sad baš prave grupu neki moji drugari sa Slavije. Znaju da sviraju, za razliku od vas.

- Kako se zovu? - pitam.

- Generacija 5 - kaže ona.

Nova slika... Prolazim pored Muzeja 25.maj. Tu je jedna nizbrdica. Duž njene središne linije kaskadno su napravljeni platoi, odnosno plitki bazenčići  preko koji se sliva voda. Zimi, kad se voda zamrzne, pretvaraju se u mini terene za sličuganje. Ta će fontana postojati kao takva sve do Titove smrti kada će biti uklonjena preko noći i površina poravnata da bi preko nje prešlo vozilo sa posmrtnim ostacima maršalovim.

U trenutki kad ja prolazim Tito je živ, a voda se preliva. Negde pri vrhu, pa desno u šumarku, je mala kuća koju koriste studenti likovne akademije. Oko nje razbacani su komadi studentski vajarskih radova.

Uočavam jednu gipsanu glavu u prirodnoj veličini.  U pitanju je portret grčko-rimskog čoveka sa odlomljenim nosem.

Nema nikog u kućici, niti u celom kraju. Podižem sa zemlje glavu i odnosim kući gde će neko vreme ukrašavati moju sobu.

Ali ne dugo jer ću je ubrzo staviti ispod svoje kožne jakne kupljene na Vojnom otpadu u Tadeša Košćuška, gde se jakne prodaju na kilo, sešću na Tomos automatik i odneću je Margiti kao rođendanski poklon. Ispostaviće se da je glava tolikog gabarita da jedva staje u njenu malu sobu. Pretpostavljam da ju je izbacila odmah posle moje kratke posete. Ako jeste, to je prava šteta jer je to bila odlična glava, samo da joj se nalepi nos.

Najveći deo njene sobe zauzimao je veliki radni sto, na njemu arhitektonski lenjiri i lampa s kolenom. Preko puta je nekakva sofa ili trosed na koji sam ja seo. Na stolu je špil karta, duplo manjeg formata od uobičajenog. Karte nisu one za igru. Na svakoj je po jedna rečenica, na engleskom. Bile su to nekakave poruke ("Oblique Strategies"), izmišljotina (ili proizvod) Brajana Ina i Dejvida Birna, koji su ovi koristili pri snimanju ploče “My Life in the Bush of Ghosts” (po romanu Amosa Tutuole), a koristili su poruke sa kartica nasumičnim presecanjem špila, kao nekakav zapadnjački Ji Đing. To mi je ispričala Magi vadeći iz fijoke ručno napravljenu, na srpski prevedenu i njenim pravilnim rukopisom ispisanu kopiju špila, zapakovanu u omot od crvenog kartona.

Kaže mi da presečem.

“Uvek prvi koraci”, pisalo je.

Te kartice sam, prevod njihov, dobio na poklon. Često ću ih nositi u Studio 13 i 5, dok budemo snimali “Odbranu”.

Nekoliko dana kasnije kupim auto lak sprej u prodavnici u Nevesinjskoj. Zviznem Miletu pod prozor da mi pravi društvo. Mile se malo nećka a onda krene. Ispišem nekoliko grafita na potezu Mačvanska ulica - Narodna biblioteka – Smiljanićeva – Njegoševa – Kursulina.

Napišem "Margita je dečak" na njenoj zgradi. Desetak dana kasnije naletim na njenu majku koja mi kaže da se malo ljuti na mene. Obećam joj da ću da obrišem grafit.

U nekom trenutku, kasnije, EKV ostanu bez prostorije za probe. Vežbaju jedno vreme kod mene u garaži. Ali ne dugo.

Vremenska elipsa od par godina. Nekakva zabava kod Aleka Budimlića. On svira na klaviru «Agfter the Gold Rush» od Nila Janga, s falsetom, ko pravi! Na kraju žura krenem da otpratim Magi do kuće. Ona me pita ko je svirao bubnjeve na Srđanovoj i mojoj ploči «Poslednja mladost u Jugoslaviji» i kaže da su neki prelazi grozni. Ja se usprotivim.

Njena ulica je, srećom, odmah tu i razgovor bude kratak, inače bismo se posvađali.

 

 



Komentari (137)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 02:39 20.01.2013

Nego, da pitam...

Ona, inače, nije objavljena zbog svog neverovatnog kvaliteta, nego zato što je urednik književnog dodatka moj ortak Šole koji će kasnije otići u Ameriku i postati budista.


Cccc, pa sto pljujes sam sebe, Krle?
chitach chitach 04:29 20.01.2013

Magi


Hvala sto si podijelio prilicno privatna sjecanja sa nama . Nebi bilo lose da je malo duze, da ubijem ovo malo jos do kraja dezurstva ... ili do pocetka tenisa ...
loader loader 11:35 20.01.2013

Re: Magi

Vreme može da se "ubija" na razne načine...
To, oko ubijanja vremena, cela mala nauka.
Kako ubiti vreme, a promašiti samog sebe !
Ajmo mi na jedan MAGIčni muzički intermenco :

strange_ilusion strange_ilusion 05:47 20.01.2013

Konacno

Daj vise ovakvih blogova. To sto si bio poznat kao predsjednikov savjetnik i nije toliko vazno. Vaznije je to si bio jedan od Idola i decak iz kruga dvojke sa inside informacijama. Ja recimo nisam znao da je taj cuveni grafit tvoje delo. A bas mi je super sto to sad znam.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:02 20.01.2013

Re: Konacno

Vaznije je to si bio jedan od Idola i decak iz kruga dvojke sa inside informacijama

Nisam iz kruga dvojke.
draft.dodger draft.dodger 06:46 20.01.2013

Trapav si...

coviax coviax 07:38 20.01.2013

grafit

Sentiš grafiti na Tvrđavi i Petrovaradinskom keju su uobičajena pojava u NS...
Najbolji grafit ikad,napisan je u NS na stambenoj zgradi preko puta Dunavskog
parka u vreme bombardovanja :"Kolumbo jebem te radoznala...",a drugi po veličini
na zgradi samousluge u M.Gorkog :"Danas vutra-Kamasutra..."
Inače u roku je NS mnogo "liričniji" dok je BG sledio neki pokosovski ciklus...
Iz perspektive Big benda-ipak je to bio folk nasađen na engleski sohg-i novosadski
i beogradski rok...Čufna šuma je to,a baba je trla lan...
bauer. bauer. 08:19 20.01.2013

Re: grafit

Najbolji grafit ikad,napisan

u vreme bombardovanja

je: Predaj se Klintone! Svi će da izginemo!

Ne sećam se da li je imao svu interpunkciju, gore navedenu, ali je poruka i dalje ista. Ja više volim da se setim grafita koji je Krle napisao, jer je ljepši, i stariji.
maksa83 maksa83 09:03 20.01.2013

Re: grafit

Sentiš grafiti na Tvrđavi i Petrovaradinskom keju su uobičajena pojava u NS...
Najbolji grafit ikad,napisan je u NS na stambenoj zgradi preko puta Dunavskog
parka u vreme bombardovanja :"Kolumbo jebem te radoznala...",a drugi po veličini
na zgradi samousluge u M.Gorkog :"Danas vutra-Kamasutra..."

Od novosadskih grafita, moj omiljeni je: "Neću žvaku hoću kusur!".
docsumann docsumann 09:41 20.01.2013

Re: grafit

Od novosadskih grafita, moj omiljeni je: "Neću žvaku hoću kusur!".


Zeleni Zub prezire slavu, ali voli slavski kolač.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:49 20.01.2013

Re: grafit

Meni je omiljeni "пвопаДОСмо", koji je, jelte, prvobitno bio "пропаДОСмо" ispisanо plavim sprejem, razume se, ali je neka manguparija dodala још једну кукицу слову р.
mikimedic mikimedic 12:05 20.01.2013

Re: grafit

Meni je omiljeni "пвопаДОСмо", koji je, jelte, prvobitno bio "пропаДОСмо" ispisanо plavim sprejem, razume se, ali je neka manguparija dodala још једну кукицу слову р.


dva iz predizbornih kampanja - na temu 'tim'

1993 - dusan mihajlovic stoji u prvom planu, iza njega poredjani neki likovi u obliku slova 'v'.

'tim za evropu' je sprejem prectrtano, i ispisano 'tim za zatvor'.


1996 - banja luka: dodik i ekipa, poredjani kao cvorovici; 150kg zive vage svaki (nb: danas ih u potpunosti razumem), ali u fensi odelima.

slogan na bilbordu: 'jaki na djelu'.

sprejem je naknadno precrtano 'd'.

i jos jedan - mozda najjaci:

cirilicom:

'seselj - ponosni srpski junak'

je prepravljeno u 'pakosni srpski ludak'

uros_vozdovac uros_vozdovac 13:08 20.01.2013

Re: grafit

mikimedic
Meni je omiljeni "пвопаДОСмо", koji je, jelte, prvobitno bio "пропаДОСмо" ispisanо plavim sprejem, razume se, ali je neka manguparija dodala још једну кукицу слову р.


dva iz predizbornih kampanja - na temu 'tim'

1993 - dusan mihajlovic stoji u prvom planu, iza njega poredjani neki likovi u obliku slova 'v'.

'tim za evropu' je sprejem prectrtano, i ispisano 'tim za zatvor'.


1996 - banja luka: dodik i ekipa, poredjani kao cvorovici; 150kg zive vage svaki (nb: danas ih u potpunosti razumem), ali u fensi odelima.

slogan na bilbordu: 'jaki na djelu'.

sprejem je naknadno precrtano 'd'.

i jos jedan - mozda najjaci:

cirilicom:

'seselj - ponosni srpski junak'

je prepravljeno u 'pakosni srpski ludak'



Somwhere in Croatia, lokalni izbori, kandidat po imenu Miro. Slogan:

"Dajte šansu Miru, jer Miro je naš čovek!"

Grafiti:
"Dajte nam Srbe - evo vam Hercegovci!"

Vreme Ante Markovića
"Živija Ante, prezime mu znate"
8c_competizione 8c_competizione 14:20 20.01.2013

Re: grafit

meni se svidelo par drugih

jedan je stajao na zadnjem zidu crkve Sv Marka "Milice, ako imas malo vremena, udaj se za mene"

za drugi sam cuo, ali ne znam gde se nalazi " pogodio sam cilj u zivotu, a promasio sve ostalo!"

potonji me je debelo zamislio i bio ozbiljna prekretnica u zivotu
Kiza car Kiza car 10:35 21.01.2013

Re: grafit

Meni je najjači: "Mi smo oni na koje su nas naši roditelji upozoravali!".
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:59 20.01.2013

vremeplov

Peta, Dom sindikata, Encesberger, knjižara u Cetinjskoj, Smiljanićeva, Dom omladine i tribine i ljudi, ljudi, auh, sad si me bacio u moj lični vremeplov, sve je oživelo, ok i ja se rastužila, al zdravo je to.

:)

Nisam isla u petu, nego u jedanaestu, al moj muž jeste, pa sam preko oca moje dece znala ekipu iz njegove generacije i taj dobar svet iz pete, sad više ni njega nema, umro je prošlog meseca, od srca, samo tako, za par sekundi, bila sam s njim tada, prvi put sam videla kako neko umire, tako blizu, nisam ni shvatila, mislila sam prvo da se onesvestio, a par minuta pre toga je gundjao oko neke supe koju sam mu pravila jer mu nije bilo dobro, zapravo, zato me i zvao da dodjem što se osećao loše...

Umrla je i moja dobra drugarica Vera Vukelic, prosle godine u februaru, a bila je čudo od života, kada je Viljem Sarojan bio u Beogradu, ona ga je vodala po gradu i šire, čak i na neki ludi vašar u Topolu, tako negde, zbog nje sam pročitala Arama, samo je došla i napala me ko osa, kad je skapirala da nisam...

A Encesbergera sam cenila vrlo i isto iz "Nemačka, Nemačka između ostalog" vadila citate, nedovano opet ono o "novinarstvu kao plesu izmedju jaja", posle mnogo godina sam ćerku gurkala da ga čita, da se upozna s delićima mog odrastanja...

Gde je bitan toponim tog vremena bio i Dom sindikata, ja pamtim koncert Oskara Pitersona i kako je disao i lupkao nogom, sedela sam u prvom redu s nekom kartom lošom, jer nije bilo mnogo publike pa mi se moglo...

A bitan mi je bio i Dom omladine i tribine i promocije ondašnje i svi te mikrolokacije koje pominješ, pre Dadova sam stanovala u zgradi na uglu Smiljanićeve i tako...

hvala ti za blog. i vremeplov. sećanja su važna, zapravo, određuju nas.

EDIT:



natasavb natasavb 10:43 20.01.2013

Re: vremeplov

hvala ti za blog.

Divan tekst, Nebojša.

Margita je očito bila osoba koja je ostavljala snažan utisak na ljude koji su imali priliku i rekla bih, na osnovu svega što sam pročitala ili čula o njoj, sreću da je upoznaju.
Evo šta je o njoj rekao Predin, kada je napisao pesmu Kosa boje srebra:
"Dojmila me je snaga Margitinih stavova, mirnoća govora i nježnost njenih pokreta."

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:06 20.01.2013

Re: vremeplov

A Encesbergera sam cenila vrlo i isto iz "Nemačka, Nemačka između ostalog" vadila citate, nedovano opet ono o "novinarstvu kao plesu izmedju jaja"

Ta mi je slika upravo poslužila kao inspiracija za "Kung fu devojku"
Gde je bitan toponim tog vremena bio i Dom sindikata, ja pamtim koncert Oskara Pitersona i kako je disao i lupkao nogom

Ja pamtim koncert Arta Blekija.
JJ Beba JJ Beba 14:10 20.01.2013

Re: vremeplov

Nebojsa Krstic
A Encesbergera sam cenila vrlo i isto iz "Nemačka, Nemačka između ostalog" vadila citate, nedovano opet ono o "novinarstvu kao plesu izmedju jaja"

Ta mi je slika upravo poslužila kao inspiracija za "Kung fu devojku"
Gde je bitan toponim tog vremena bio i Dom sindikata, ja pamtim koncert Oskara Pitersona i kako je disao i lupkao nogom

Ja pamtim koncert Arta Blekija.

a ja Majlsa sa Oklopom i koncerta tadašnja mlade nade američkog jazza Herbi Henkoka
tyson tyson 09:20 20.01.2013

Bolja prošlost

"It is by no means an irrational fancy that, in a future existence, we shall look upon what we think our present existence, as a dream."

― Edgar Allan Poe


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:20 20.01.2013

Па...

... ти си њу волео.
expolicajac expolicajac 09:24 20.01.2013

Re: Па...

Predrag Brajovic
... ти си њу волео.

Ne, bio je samo zaljubljen.
dragan7557 dragan7557 10:22 20.01.2013

Re: Па...

Predrag Brajovic
... ти си њу волео.



cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:26 21.01.2013

Re: Па...

.. ти си њу волео.

Svi smo voleli Magi.
benevolent benevolent 10:59 20.01.2013

Јел` Маргита прва?

Већ си једном признао на блогу да си ти исписао спрејом (црним) поменуту "тврдњу" о Маргити.
Питам те да ли је на потезу око Његошеве улице то уопште први графит у низу:
Идемо на кошарку!
Срђане, буди човек!
Дечаци

и не сећам се даље, али би могао да наставиш...
vilanderus vilanderus 11:52 20.01.2013

Katarina nije vise nevina...

A da nisi ti slucajno i autor grafita na jednoj zgradi u Kursulinoj ulici... ispod jednog prozora pise: "Katarina nije vise nevina" ... ispod grafita pise cak i datum... timestamp trenutka kad je grafit sacinjen...
???
Goran Vučković Goran Vučković 11:56 20.01.2013

Re: Katarina nije vise nevina...

Питам те да ли је на потезу око Његошеве улице то уопште први графит у низу:


A da nisi ti slucajno i autor grafita na jednoj zgradi u Kursulinoj ulici...


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:06 20.01.2013

Re: Katarina nije vise nevina...

A da nisi ti slucajno i autor grafita na jednoj zgradi u Kursulinoj ulici... ispod jednog prozora pise: "Katarina nije vise nevina" .

Ne.
cult cult 14:25 20.01.2013

Re: Katarina nije vise nevina...

"Katarina nije vise nevina"


Kakav šaban.
Taj "pisac" mislim.
vilanderus vilanderus 18:47 20.01.2013

Re: Katarina nije vise nevina...

po stilu mi se ucinilo da je taj "autor" mislim "pisac" ili grafitopisac isti..

ne vredjajte Shabana .. samo jedan je Shaban... svi ostali su Shaulici ...


Unfuckable Unfuckable 06:29 23.01.2013

Re: šaban in fabula

Kakav šaban.
Taj "pisac" mislim.


pre bih rekao - izraziti primerak sveprisutnog internacionalnog kvazišvalerskog folklora, ništa novo pod neonom, klinac, rekao bih, koji bi da se malo pohvali u kraju ali da ne mora da ispriča detalje u koje verovatno ni sam nije siguran.
Da ne dubimo sad po verziji da je moguća i autorica, ljubomorna drugarica, odvelo bi nas predaleko. Glavno je da smo primetili šabana.

Ali, ima i gorih (a starijih) budala - da ne spominjem "majstore" koji svoje podvige snimaju na mobilni pa posle vrte u kladionici čekajući da tiket prođe.
Svojevremeno čuh za razmetljica koji se, onako jadno oženjen a u pauzama grčevitog definisanja bicepsa puvakao nekakvim švalerskim smsovima pred drugom cicom koja je to, na njegovu žalost, pomalo zloutrebljavala.
Tako da je umesto velikog švace postao mala marioneta
Valjda hteo baja da impresionira (pretpostavljam sebe više nego nju) umesto da ćuti - što je samo dokaz da glupost, nezrelost, džiberaj ili ako više volite "šabanizam", jer, to je podtema - nemaju predispoziciju starosti, vremena, prostora, rase ali ni pola.
JJ Beba JJ Beba 12:58 23.01.2013

Re: šaban in fabula

Svojevremeno čuh za razmetljica koji se, onako jadno oženjen a u pauzama grčevitog definisanja bicepsa puvakao nekakvim švalerskim smsovima pred drugom cicom koja je to, na njegovu žalost, pomalo zloutrebljavala

im'o dve švalerke? mora da terataniše po ceo dan nebil opslužio sve. i šta kažeš, jedna švalerka govorila drugoj sadržinu smsova? nema više etike u švaleraju
benevolent benevolent 12:14 20.01.2013

прозивка

albicilla, јави се!
albicilla albicilla 23:22 20.01.2013

Re: прозивка

benevolent
albicilla, јави се!


bas citam i hocu krletu da se zahvalim za ovo

jednom sam mu to trazio

ne mislim da to napisao jer sam mu ja to trazio, naravno

na izvestan nacin, magi je to trazila

hvala, krle
maksa83 maksa83 12:47 20.01.2013

El mundo es un pañuelo

Kod poslastičarnice «Međed» naiđe Zoran Koš iz moje gimnazije (išao s Karlom u razred).

Što ti je svet mali, pre neki mesec naletim na njega sa drugom koji je sa njim pravio onaj Morton-Benson CD rečnik.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:40 20.01.2013

Re: El mundo es un pañuelo

Što ti je svet mali, pre neki mesec naletim na njega sa drugom koji je sa njim pravio onaj Morton-Benson CD rečnik.


Ma ne možeš da prođeš Knezom a da ne vidiš Koša A da je svet mali, ma sinoć kuvam pirinač (za sutlijaš ☻ ) i dok se razmišljam da l da dodam još šećera ili ne, setim se Arama i "nekad preslan, nekad bljutav, a neki put kako treba" :)

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:37 20.01.2013

Re: El mundo es un pañuelo

setim se Arama i "nekad preslan, nekad bljutav, a neki put kako treba" :)

freehand freehand 20:45 20.01.2013

Re: El mundo es un pañuelo

Nebojsa Krstic
setim se Arama i "nekad preslan, nekad bljutav, a neki put kako treba" :)


Ih, meni kod Arama anjomiljeniji lik nije Aram, nego Lokomotiva Odžibvej i onaj sprženi skvrčeni mali prijatelj kojeg ujka Kosrove dovodi da ćute azjedno.
I ne beše li da se ta zbirka zove "Zovem se Aram"?
Gospodja Klara Gospodja Klara 12:53 20.01.2013

Auh,

moderacija danas primenjuje čvrsto rukovanje.
dragan7557 dragan7557 23:20 20.01.2013

Re: Auh,

Gospodja Klara
moderacija danas primenjuje čvrsto rukovanje.

Ali i vrlo kulturna i ljubazana plausibilna obrazloženja, povodom svog rada na pp.

cerski
JJ Beba JJ Beba 13:57 20.01.2013

vreme

Recimo, «Gde si bio Arame» ili «Smeli mladić na letećem trapezu. I ne osmelim se da odem u knjižaru nego uđem u trolejbus! Posle nekoliko godina Sarojan umre.

"Gde si bio Adame" je knjiga koju je potpisivao

činjenica je da je Srđan Miodragović bio u kontaktu sa Meklaflinom ali on ga nikada nije zvao da sviraju zajedno, samo ga je podržao u ideji da nasatavi jer je Srđan imao svoje dileme. U Englesku je Srđan otišao mnogo posle tog susreta u Pinkiju, kada se već afirmisao kao Srđan Jul i izdao album na kojoj je Koketa, negde posle 1984. 85 god ne sećam se tačno, možda i kasnije.U Engloskoj je nekoliko puta poklušao da dođe do Meklaflina, zvao ga je, ali nikada nije uspeo da sa njim ostvai lični kontakt.
Nemate šanse - kaže Margita - Sad baš prave grupu neki moji drugari sa Slavije. Znaju da sviraju, za razliku od vas.

- Kako se zovu? - pitam.

- Generacija 5 - kaže ona.

Nešto posle tog perioda datira i moje poznastvo za Margitom koje je vremenom preraslo u dirljiv odnos do posledbnjih dana.
Pričali su mi da su u Bunkeru, kako su zvali prostoriju u Prote Mateje, na smenu istu koristili neko udruženje pčelara, grupa Lokice Stefanović koja je tu vežbala svoje lokice za Čolu i farbala čizmice srebrnom bojom za čunkove, neki šahisti i Generacija 5.
Magi je stanovala u kraju i redovno je dolazila na probe G5. to je bio njen prvi susret sa r'roll muzikom i do tada je svirala samo klasiku. često je govorila da tada nije visila u bunkeru možda nikada ne bi krenula rokerskim vodama. Vreme susreta G5 i Magi u Bunkeru je negde polovina 70tih.
Kolko se sećam G5 i Idoli su kasnije imali studijsku ili koncertnu saradnju, mislim da je Ilke negde ili na koncertu ili u studiju svirao klavijutare.

Sad kad pričaš o Aleku i žurkama, sećam se žurki kod Nočeta u Dragoslava Jovanovića, i svirki do jutra.

ps
bilo je to vreme
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:10 20.01.2013

Re: vreme

Kolko se sećam G5 i Idoli su kasnije imali studijsku ili koncertnu saradnju, mislim da je Ilke negde ili na koncertu ili u studiju svirao klavijutare.

Nije bilo studijske saradnje. Ilke je bio gost na koncertu u Pinkiju.
JJ Beba JJ Beba 14:12 20.01.2013

Re: vreme

Nebojsa Krstic
Kolko se sećam G5 i Idoli su kasnije imali studijsku ili koncertnu saradnju, mislim da je Ilke negde ili na koncertu ili u studiju svirao klavijutare.

Nije bilo studijske saradnje. Ilke je bio gost na koncertu u Pinkiju.

da, sećam se da je tako nešto bilo
8c_competizione 8c_competizione 14:26 20.01.2013

mozda bi uz ovaj blog

kao streptomicin dobro isao ovaj film?
4krofnica 4krofnica 16:07 20.01.2013

(somewhere..over the rainbow..)



JJ Beba JJ Beba 16:33 20.01.2013

Re: (somewhere..over the rainbow..)

4krofnica



i ja je tu najviše volim <3
myredneckself myredneckself 16:37 20.01.2013

Re: (somewhere..over the rainbow..)

Margitu sam upoznao 77. na žuru...

2 4 6 8 Motorway se možda slušala na žurki?
Ja se tih godina sećam po svađi sa jednim tvrdokorno zatucanim drugom, takođe na jednoj žurki. (btw, dobro je što sam ga otkačila za svagda)
freehand freehand 16:56 20.01.2013

Re: (somewhere..over the rainbow..)

myredneckself
Margitu sam upoznao 77. na žuru...

2 4 6 8 Motorway se možda slušala na žurki?
Ja se tih godina sećam po svađi sa jednim tvrdokorno zatucanim drugom, takođe na jednoj žurki. (btw, dobro je što sam ga otkačila za svagda)

I Blek Beti, Sultani svinga, Egipatski rege. Tako je nekako, otprilike, tih dana izgledao Diskomer.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:56 20.01.2013

Re: (somewhere..over the rainbow..)

2 4 6 8 Motorway se možda slušala na žurki?

Da, baš na toj s početka priče.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:57 20.01.2013

Re: (somewhere..over the rainbow..)

freehand
myredneckself
Margitu sam upoznao 77. na žuru...

2 4 6 8 Motorway se možda slušala na žurki?
Ja se tih godina sećam po svađi sa jednim tvrdokorno zatucanim drugom, takođe na jednoj žurki. (btw, dobro je što sam ga otkačila za svagda)

I Blek Beti, Sultani svinga, Egipatski rege. Tako je nekako, otprilike, tih dana izgledao Diskomer.

I psihokiler.
JJ Beba JJ Beba 17:01 20.01.2013

Re: (somewhere..over the rainbow..)


I Blek Beti,
mažu


I psihokiler.

run, run, run
mirelarado mirelarado 18:39 20.01.2013

Re: (somewhere..over the rainbow..)


I psihokiler.

run, run, run


...away!
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:53 22.01.2013

Re: (somewhere..over the rainbow..)

otprilike, tih dana izgledao Diskomer

neki zli jezici bi uleteli i rekli;
uuu al' ste matori.


freehand freehand 18:00 22.01.2013

Re: (somewhere..over the rainbow..)

stefan.hauzer
otprilike, tih dana izgledao Diskomer

neki zli jezici bi uleteli i rekli;
uuu al' ste matori.



I bili bi u pravu, bez sumnje.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:55 20.01.2013

Brand Old

i na koncertu Fredija Habarda u Domu sindikata, nekoliko redova iza sebe. Bio je to dobar koncert sa najmanje 3 bisa.


4, but who's counting A nastavak svirke bio u Domu Omladine, do zore (tada su zakoni postojali, kao i država, sada to niko ne bi ni primetio od maltretmana moro$#&* sa splavova ☻).

Miloš Petrović

NOVI PRILOZI ISTORIJI DŽEZA U BEOGRADU
FREDI HABARD NA SPLAVU

Bilo je to onda kada je Fredi Habard nastupio na Beogradskom džez festivalu, u Sava centru. Negde u to vreme pomagao sam Oliveru Mandiću oko njegove nove ploče (radio sam rifove, „spojnice” delova kompozicija). Samo prividno lak posao. Zašto? Jednostavno: Mandić je jedan od nekolicine muzičara pred kojima „imam” (čudan izraz, jasniji je na engleskom: I have), tremu.

Danima je tražio jednu notu više-jednu notu manje. Meni, naviklom na beskrajna xez sola, pomoglo je da razumem osećanje koje gorštak ima kad prvi put obuje „šimi” cipele. Sve tesno, i u nogama nema onog osećanja „šljapenzi-šljapenzi”.

Mandić je bio rešio da sola nawegovoj ploči sviraju najbolji svetski džez muzičari. Neverovatna ideja, ali ko zna Mandića i malo, znaće da u toj njegovoj nameri i nema ničega čudnog. Tako, kaže on, ako je taj Habard tada u Beogradu, snimiću i njega („da ga ne jurim po svetu”), a ti Miloše vidi kako ćeš s njim.

Odosmo na koncert. Oliver je već dogovorio sa Habardovim menadžerom snimanje odmah posle koncerta. Habarda publika ne pušta, prvi, četvrti bis, ponoć je, stojimo iza scene, čekamo, Mandić kaže menadžeru: „Je l' ti to mene zezaš?”

Menadžer, Holanđanin, mršav, bled, ružan utisak po svemu i u svemu, kaže: „Evo, evo, samo što nismo krenuli...”

Uđosmo u onaj čuveni taksi („mercedes” sa šestoro vrata), pa pravo na Slaviju u studio.

Habard sluša matrice ispred mikrofona, „sluške” mu na glavi, ćuti, truba u rukama, sve je „profi”. Mandić sedi u uglu studija, kaže: „Miloše, pa, radi bre!” Gestikuliram rukama: „Gospodine Habard, sad ide taj deo, evo... sad... sad!”

I sve se to završi za manje od sat vremena.

Zapanjen sam! Nije Habard trubač – on je muzičar!

I, šta sad? Habardov avion leti negde oko podne. Kao što je red, eto nas na nekom splavu. Tu je, naravno, i menadžer. Olajava Habarda. Kao, sredio je Habardu turneju u Španiji, a on se pojavio samo na jednom koncertu. A Habard, izvinjava se. Kaže da ima divnu porodicu, pokazuje slike žene i dece, i ne bez ponosa sliku svoje kuće i kadilaka ispred we. Kao, ne znamo mi kako je lepo sedeti kod kuće i trošiti pare od neodsviranih koncerata.

U neko doba reče mi da mu idem na živce. A Mandić mu pomaže: „I meni, i meni!” To mi Habard govori držeći prženu ribu po dužini u ustima kao usnu harmoniku.

Samo slegoh ramenima, a i šta da mu kažem.

Jutro je. Dovozimo Habarda do hotela. Pozdravlja me ljubazno i kaže: „Šalio sam se, izvini, nisam tako mislio”. Ja njemu, kao: „Ma, ne brini” (na engleskom). Ipak, negde u sebi, osećam da mi nije svejedno.


Njena ulica je, srećom, odmah tu i razgovor bude kratak, inače bi se posvađali.


                      
tyson tyson 20:37 20.01.2013

Re: Brand Old

Bilo je to onda kada je Fredi Habard nastupio na Beogradskom džez festivalu, u Sava centru.






JJ Beba
ps
bilo je to vreme
JJ Beba JJ Beba 20:59 20.01.2013

Re: Brand Old

tyson
Bilo je to onda kada je Fredi Habard nastupio na Beogradskom džez festivalu, u Sava centru.






JJ Beba
ps
bilo je to vreme

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:41 20.01.2013

EDIT

Dodao sam u priču jedan deo koga sam se naknadno setio i bez kog ne bi bila kompletna:

Taj dodati deo glasi:

Najveći deo njene sobe zauzimao je veliki radni sto, na njemu arhitektonski lenjiri i lampa s kolenom. Preko puta bila je stola nekakva sofa ili trosed, na koji sam ja seo. Na stolu je bio špil karta, duplo manjeg formata od uobičajenog. Karte nisu bile one za igru. Na svakoj je bila po jedna rečenica, na engleskom. Bile su to nekakave poruke, izmišljotina (ili proizvod?) Brajana Ina i Dejvida Birna, koji su oni koristili pri snimanju ploče “My Life in the Bush of Ghosts” (po romanu Amosa Tutuole), a koristili su poruke sa kartica nasumičnim presecanjem špila, kao nekakav zapadnjački Ji Đing. To mi je ispričala Magi vadeći iz fijoke ručno napravljen, na srpski preveden i njenim pravilnim rukopisom ispisan špil poruka, zapakovan u omot od crvenog kartona.
Ponudila mi da presečem.
“Uvek prvi koraci”, bila je moja poruka.
Kartice sam, prevod njihov, dobio na poklon tada. Često sam ih nosio u Studio 13 i 5, dok smo snimali “Odbranu”.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:45 20.01.2013

Re: EDIT

Dodao sam u priču jedan deo koga sam se naknadno setio


Ajd seti se još nečeg pa dodaj.
mlekac mlekac 20:44 21.01.2013

Re: EDIT

Nebojsa Krstic
Dodao sam u priču jedan deo koga sam se naknadno setio i bez kog ne bi bila kompletna:

Taj dodati deo glasi:

Najveći deo njene sobe zauzimao je veliki radni sto, na njemu arhitektonski lenjiri i lampa s kolenom. Preko puta bila je stola nekakva sofa ili trosed, na koji sam ja seo. Na stolu je bio špil karta, duplo manjeg formata od uobičajenog. Karte nisu bile one za igru. Na svakoj je bila po jedna rečenica, na engleskom. Bile su to nekakave poruke, izmišljotina (ili proizvod?) Brajana Ina i Dejvida Birna, koji su oni koristili pri snimanju ploče “My Life in the Bush of Ghosts” (po romanu Amosa Tutuole), a koristili su poruke sa kartica nasumičnim presecanjem špila, kao nekakav zapadnjački Ji Đing. To mi je ispričala Magi vadeći iz fijoke ručno napravljen, na srpski preveden i njenim pravilnim rukopisom ispisan špil poruka, zapakovan u omot od crvenog kartona.
Ponudila mi da presečem.
“Uvek prvi koraci”, bila je moja poruka.
Kartice sam, prevod njihov, dobio na poklon tada. Često sam ih nosio u Studio 13 i 5, dok smo snimali “Odbranu”.


Imas li ih jos uvek? Zvuce zanimljivo.
freehand freehand 21:58 20.01.2013

Pričao tako

Boža Andrejić za te Omladinske novine - kaže, najviše ga smaralo kad ga pitaju
Gde radiš?
U "Omladinskim novinama".
Ok, ali u kojim?
Pa u "Omladinskim", rekao sam.
Baš si dosadan. Omladinske, dobro, to si dva puta rekao; ali u kojim? kako se zovu?



blogov_kolac blogov_kolac 22:01 20.01.2013

žene i ex-YU rock scena

Ima li neko ideju zasto je prisustvo žena na ex-YU rock sceni bilo gotovo zanemarljivo!? Da zlo bude jos crnje, u suprotnom taboru narodnjaka razne kraljice i carice su bile izbacivane kao na pokretnoj traci, i u najmanju ruku ravnopravne po brojnosti i slavi sa svojim muskim kolegama po arlaukanju!? Ovde ima svakako kompetentnih diskutanata koji o tome mogu izneti svoje misljenje, i ja ga zeljno iscekujem. Zasto nam je npr i jedan jedini prst na ruci dovoljan da prebrojimo neku takvu muzicku pojavu poput Magi!?

Izvinjavam se unapred sto malo skrecem diskusiju sa glavnog toka, ali mene silno intrigiraju fenomeni ciji sam neposredni svedok, a nemam ni u naznakama ideju o njihovom objasnjenju. Ovaj Krsticev vremeplov i tema podsetili su me na ovaj ex-YU rock rebus iz proslosti na koji sam bez ikakvog uspeha pokusao da nadjem bilo kakvo objasnjenje. Nije nikakvo preuvelicavanje reci da je ex-YU rok scena bila jedna od jacih i razvijenijih u svetskim razmerama kada se uporedjuju sve zemlje neengleskog jezickog podrucja, a narocito ako akcenat stavimo na 80'te. Pa iako smo svakako pratili svetske trendove, po ovom pitanju je bio upadljiv izuzetak.

U smislu izvedbe R'N'R je pre svega zanat, pa tek onda umetnost, i za nesto sto moze da bude toliko fizicki naporno i jeste ocekivano da muskarci budu brojniji (uz to pravi rock mora i da sadrzi i izvesnu dozu agresivnosti), medjutim na svetskoj rock sceni udeo zenskih autora, vokala, frontmena... itd... u svakom slucaju bio je sve samo ne zanemarljiv. A kod nas sem rok-ikone (kako se to sada popularno kaze) Magi, bilo je jos samo par izuzetaka vrednih pomena (u smislu prisustva) poput recimo Sladjane Milosevic, da pomenem Bebi Dol, eventualno Zanu Nimani i Viktoriju, i stvarno ne znam koga jos, a na zagrebackoj i sarajevskoj rock sceni bilo je mozda jos i gore (od onoga sto moze da se podvede pod rock bila je eventualno Marina Perazic), i donekle su mozda jedino Slovenke (predvodjenje Anjom Rupel) bile izuzetak po svom udelu na svojoj lokalnoj muzickoj scenu.

A nikako se ne moze reci da su devojke iz tih vremena preferirale narodnjake, a mladici R'N'R. Bas naprotiv, tvrdim da su upravo devojcice i devojke iz gradskih sredina svojim dominantnim ukusom i stavovima bile glavna brana narodnjacima (a ne mislim tu toliko na "muzicki pravac" koliko na pretece sveopste poseljacivanje i trijumf mentaliteta palanke, koji su nam se zahvaljujuci kataklizmi iz 90'ih ipak dogodili i prevladali), pa i razlog zasto su mnogi tadasnji decaci/mladici poceli "iz zezanja" da se bave rockom, ili zasto su se klonili narodnjaka (makar javno). Medjutim, broj ženskinja koje su se poput Margite odlucile na korak dalje, i licni rock angazman, meni je uvek bio zacudjujuce i neobjasnjivo mali.
freehand freehand 22:08 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

poput recimo Sladjane Milosevic, da pomenem Bebi Dol, eventualno Zanu Nimani i Viktoriju,

Sneška Jandrlić i Tanja Jovićević, onako na prvu.
E,da: i Boye! (mada više nije na prvu )
princi princi 22:10 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

blogov_kolac
...

Eeeeeeend hiiiiiiiiii'z beeeeeeeeek.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:16 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

princi
blogov_kolac
...

Eeeeeeend hiiiiiiiiii'z beeeeeeeeek.

Јесте!



P.S.
За оне ситничаве, ову џез цепачину не свира Мајл Дејвис, већ само Чет Бејкер са The Lighthouse All-stars бендом.
tyson tyson 22:23 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Ima li neko ideju zasto je prisustvo žena na ex-YU rock sceni bilo gotovo zanemarljivo!?

Meni se čini da nije odskakao od tadašnjeg svetskog proseka...

Govorimo o rock'n'rollu; jedino su crnkinje, pretpostavljam zbog specifičnog crnačkog načina pevanja, bile zastupljenije u muzičkim pravcima u kojima su tada (američki) crnci dominirali - soul, funk, pa i jazz.



blogovatelj blogovatelj 22:42 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Sneška Jandrlić i Tanja Jovićević, onako na prvu.





Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:04 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

ma li neko ideju zasto je prisustvo žena na ex-YU rock sceni bilo gotovo zanemarljivo!?

A Tajči?
princi princi 23:11 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Nemojmo zaboraviti ni sestre Barudžije! Eleonoru i Izoldu. Brunhildu, što bi rekao Tarantino.
maksa83 maksa83 23:20 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Ima li neko ideju zasto je prisustvo žena na ex-YU rock sceni bilo gotovo zanemarljivo!?

Via Talas, Zana, Bejbi Dol, Slađana Milošević, Xenia, Denis & Denis, Cacadoo Look, Oktobar, Anja Rupel, Boye ... sigurno mi je svašta poispadalo sa spiska. Strogo žanrovski (mislim ... strogo žanrovski, wtf) to sve ne bi baš bio RnR, ali je eto neka kao muzika koju su mladi volEli. Nije da ih nije bilo.

Ono što mi je izmešteno iz tog vremena i nekako dospelo u naše bi npr. bila Bo:

princi princi 23:27 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Marina Vulić, sprska Tina Weymouth.
blogovatelj blogovatelj 23:28 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Brunhildu, što bi rekao Tarantino.


Odlepio sam od filma. Ali odlepio...
JJ Beba JJ Beba 23:35 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

blogovatelj
Brunhildu, što bi rekao Tarantino.


Odlepio sam od filma. Ali odlepio...

i ja :)
8c_competizione 8c_competizione 23:46 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

kako Tanju zaboraviti

Goran Vučković Goran Vučković 23:49 20.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Via Talas, Zana, Bejbi Dol, Slađana Milošević, Xenia, Denis & Denis, Cacadoo Look, Oktobar, Anja Rupel, Boye ... sigurno mi je svašta poispadalo sa spiska. Strogo žanrovski (mislim ... strogo žanrovski, wtf) to sve ne bi baš bio RnR, ali je eto neka kao muzika koju su mladi volEli. Nije da ih nije bilo.

Josipa Lisac... na početku je zvučala malo manje festivalski...
princi princi 00:16 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Ali odlepio...

Odličan. Semjuel Džekson, uloga života.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:23 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Odlepio sam od filma. Ali odlepio...

Meni je Tarantino prepotentni gnjavator, a svaku mu je film gori od prethodnog.
blogov_kolac blogov_kolac 00:23 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Ako ni vi nematu nikakvu ideju da razresite ovu za mene veliku ex-YU muzicku misteriju, slobodno to priznajte kao ja sto sam priznao, a nemoj samo da se svi sada pravite mutavi kao da ne razumete sta sam pitao. Dakle, sa jedne narodnjacke strane smo tih 80'ih imali Brenu, Hanku, Brunclik, Zmijanac, Cecu u najavi, i koga sve ne... u svetu se pojavila Madona kao prva zenska rok zvezda koja po svojim tirazima nije bila PRI nego NA vrhu, bila je i prava poplava cisto zenskih bendova... itd... ali zato na nasoj tadasnjoj domacoj rok sceni, na koju sa pravom mozemo biti ponosni - mrtvo more!?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:28 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Ako ni vi nematu nikakvu ideju da razresite ovu za mene veliku ex-YU muzicku misteriju, slobodno to priznajte kao ja sto sam priznao

Ja priznajem.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:32 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Josipa Lisac


ko se seća zdenke kovačiček?

freehand freehand 00:34 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Vesna Knežević Ćosić
Josipa Lisac


ko se seća zdenke kovačiček?


Ja se sečam Moni Kovačič.
albicilla albicilla 00:55 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Nebojsa Krstic
Odlepio sam od filma. Ali odlepio...

Meni je Tarantino prepotentni gnjavator, a svaku mu je film gori od prethodnog.


s ovim se slazem

najbolji mu je rezervoarski dzukci, dalje je izbrisao samog sebe
Goran Vučković Goran Vučković 01:00 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Zana Nimani...
freehand freehand 01:05 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Goran Vučković
Zana Nimani...

Aman, svi sve ponavljaju po nekoliko puta.

Nego, meni je taj "Django" jedan veliki mišmaš klišea, i to pravljen dosta sramno niz dlaku publici. A snimljen baš tarantinovski. Onako jedan superomarket-špageti dvaesprvog veka koji Leoneu ne može da primiriše.
Goran Vučković Goran Vučković 01:11 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Aman, svi sve ponavljaju po nekoliko puta.

A jesi video kako Karajan diriguje?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 01:12 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

meni je taj "Django"


Šta ste se bre okomili na Tarantina? ccc
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 01:13 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Nemojmo zaboraviti ni sestre Barudžije! Eleonoru i Izoldu


to neko slus'o?
not2old2rock not2old2rock 02:46 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Vesna Knežević Ćosić

ko se seća zdenke kovačiček?


Gledao sam je letos.
Zena sat i ??? glumi Janis Joplin ! Obuce se kao Janis i sa bandom iza sebe (govoreci u prvom licu !)malo pricajuci, malo pevajuci,na svoj nacin, "izvrce joj zivot na postavu". Kasnije sam cuo (ozbiljan izvor, muzicar ) da Zdenka ima kafic u ZG i da se svakodnevno preganja s taksistima.
Licni utisak:
Malo mi je blesavo (i stvarno biram reci) da zena u ozbiljnim godinama "glumi" "lucprdu" od 20 i par, ali mi je bilo drago da je vidim. Ej, gledao sam Zdenku Kovacicek !
myredneckself myredneckself 02:55 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

blogov_kolac
Ako ni vi nematu nikakvu ideju da razresite ovu za mene veliku ex-YU muzicku misteriju, slobodno to priznajte kao ja sto sam priznao, a nemoj samo da se svi sada pravite mutavi kao da ne razumete sta sam pitao. Dakle, sa jedne narodnjacke strane smo tih 80'ih imali Brenu, Hanku, Brunclik, Zmijanac, Cecu u najavi, i koga sve ne...



I meni je misterija. Nešto me je tada stalno plašilo, i govorilo da definitivno odustajemo od modernog društva.
Šok je bio, kad sam na jednoj proslavi videla neke moje drugarice, kako ciče na Mile voli disko. I danas deca ciče na tu stvar.
blogovatelj blogovatelj 02:58 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Meni je Tarantino prepotentni gnjavator, a svaku mu je film gori od prethodnog.


Prepotentan jeste, gnjavator nije.
To koji mu je film dobar, koji ne, zavisi od čoveka.
Ja sam odlepio na Petparačke priče, pa na ovaj.
Ostali su mi gledljivi, ali ništa naročito.
blogovatelj blogovatelj 03:06 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Odličan. Semjuel Džekson, uloga života.




I doktor je savršen. Tako mitteleuropski učtiv i sofisticiran, kako u poslovnim pregovorima, tako i kada ubija, božemoprosti.
Di Kaprio izuzetan takođe.
A muzika... Spakovani skupa i Morikone i Džoni Keš i rep, a sve kako treba i što je najvažnije, gde treba.
blogovatelj blogovatelj 03:13 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Nego, meni je taj "Django" jedan veliki mišmaš klišea


To je i hteo. Rekao je da mu je cilj bio da napravi špageti vestern sa crncem kao herojem. A vestern je sam po sebi kliše. Mislim, jašu, ubijaju, upadnu u nevolju, onda stiže konjica i vadi ih iz bule.

A snimljen baš tarantinovski


Tarantinov odgovor na pitanje koji mu je najveći profesionalni uspeh je da je u kinematografiji postao pridev, jer kad neko kaže da je nešto tarantinovski, svi znaju šta je to.

koji Leoneu ne može da primiriše.


To je i moje mišljenje, nisam ni mislio da je stigao baš na taj nivo.
Ali me film oduševio kako nijedan nije u poslednjih petšes godine.
princi princi 04:55 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Rekao je da mu je cilj bio da napravi špageti vestern sa crncem kao herojem

Da, zapravo Django Unchained ima mnogo više veze sa Mandingom Ričarda Flajšera nego sa Đangom Serđa Korbučija (iako je Nerov cameo "It's Django, with a silent D." "Yes, I know". sjajan). U stvari, sam film ima vrlo malo veze sa špageti vesternima. A Semjuel Džekson, Di Kaprio (ona Di Kaprio-Džekson master-servant scena sa burbonom se retko viđa u današnjim filmovima) i Volc su fenomenalni. Tim redom. Prava nepravda što Džekson nije nominovan za Oskara.
benevolent benevolent 08:02 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

Ali Zlatka Manojlovića muža od jedne sestre je sluš`o CEO svet.
milisav68 milisav68 09:44 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena

blogov_kolac
... u svetu se pojavila Madona kao prva zenska rok zvezda koja po svojim tirazima nije bila PRI nego NA vrhu,

Možda je tebi i Lambrosu Madona (rok zvezda ) na vrhu, ali što se tiče tiraža Majkl Đekson je prodao Triler u 110 miliona primeraka, što je Madoni trebalo sa 4 albuma.

A ima toga još.....


svjetlana10 svjetlana10 20:58 21.01.2013

Re: žene i ex-YU rock scena


Poslije Inglourious Basterds i jos jednog psihodelicnog iskustva sa Quentinom mi smo se zauvijek razisli. Sorry Quentin, osjecamo i mislimo drugacije
svjetlana10 svjetlana10 23:14 20.01.2013

One su bile cool

Rijecko-opatijski Cacadou Look
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:49 20.01.2013

Re: One su bile cool

Sad ima Fandango...ili njihov derivat:

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:35 21.01.2013

Re: One su bile cool

da ne zaboravimo Necu Falk:)

JJ Beba JJ Beba 01:15 21.01.2013

Re: One su bile cool

Vesna Knežević Ćosić
da ne zaboravimo Necu Falk:)



a Zoricu Kondža neću ni da spominjem :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana