Gost autor| Kultura| Sex| Životinjski svet

Mile voli disko

ana_radmilovic RSS / 25.01.2013. u 12:18

 

Gost autor: Jelena Tinska 

 

299-moj-tekst.jpg 



Komentari (188)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ana_radmilovic ana_radmilovic 19:04 25.01.2013

Re: .........

AlexDunja
ali i rodoljubive muzike.



koja kategorizacija:)) šta je to rodoljubiva muzika?


objašnjavao onaj zahar juče na rts, on je pravio rodoljubivu... svi su plakali kad je to izvođeno. a i on je plakao kad se prisetio kako su svi plakali. i ne dobi penziju. al sledeće godine 'oće, teše uplakanu javnost oni iz komisije
AlexDunja AlexDunja 19:10 25.01.2013

Re: .........

svi su plakali kad je to izvođeno. a i on je plakao kad se prisetio kako su svi plakali.


to je onda tužna muzika
zoja444 zoja444 19:15 25.01.2013

Re: .........

AlexDunja
šta je to rodoljubiva muzika?



ana_radmilovic ana_radmilovic 19:20 25.01.2013

Re: .........

AlexDunja
svi su plakali kad je to izvođeno. a i on je plakao kad se prisetio kako su svi plakali.


to je onda tužna muzika


pa jeste, tužna ali su plakali zbog toga što ih je nacionalno potresla. nisam rekla glavnu stvar, izvinjavam se
AlexDunja AlexDunja 19:23 25.01.2013

Re: .........

mi smo to zvali partizanske pesme:)
al, saću ti navučem hcm- a na vrat,
a to mi nije želja.
AlexDunja AlexDunja 19:24 25.01.2013

Re: .........

pa jeste, tužna ali su plakali zbog toga što ih je nacionalno potresla.

to ono: Q: ko da mi uzme iz moje duše kosovo?
A: vesli klark.
dragan7557 dragan7557 19:54 25.01.2013

Re: Bizmarkov model

st.jepan:
a procena socijalno fiansijskog statusa, bila bi neizostavni dodatni filter.

Jakako po socijalnom statusu bi vas cela Srbija ako bi bila filtrirana došla u obzir za nacionalni lični dohodak, a svi penzioneri isključujući Krku, Mrku, Mićuna i još neke koji imaju plate pored penzija ušli u izbor za nacionalke.

Vrlo mali broj bi ostao onih koji ne bi imali dovoljno za potrošačku korpu.

Kako izmeriti taj doprinos može da bude komplikovan posao

Vrlo prosto dati svima iste penzije, inače Bizmarkov model, a koji su svojevremeno "stručnjaci" LDP-a unakaženog imali u svom programu mnogo godina unazad.

cerski
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:05 25.01.2013

Re: .........

AlexDunja
pa jeste, tužna ali su plakali zbog toga što ih je nacionalno potresla.

to ono: Q: ko da mi uzme iz moje duše kosovo?
A: vesli klark.

da. pa se taj zahar zaneo sinoć u studiju rts-a, i rekao kako su toliko svi plakali u severnoj mitrovici da je to iznerviralo njihove sunarodnike iz južne, pa ovi zapucaše.
sl dobro, sve što je pričao bilo je toliko gadno da ovaj detalj verovatno niko nije mogao ni da primeti, osim nekoliko baksuza i zlonamernika
milisav68 milisav68 20:13 25.01.2013

Re: .........

Hansel

Zahar? Valjda nije, bar sudeći po uvređenim tonovima sinoć...

Pomenuše da je autor i dela ozbiljne, ali i rodoljubive muzike. Ono, jes', i Kemiš je valjda neki muzički dr (i formalno), pa i Boki Milošević nije naivan muzičar, ali ljudi nisu čekali nacionanu penziju, nego rešili da zarade za života. A gde je Zahar spiskao tantijeme, ko će znati...

Ma stvar prestiža.

Na stranu penzije, ali nije on baš pros` igrač, ima titulu magistra i doktora pravnih nauka (tako bar piše u biografijama na netu), nadimak mu je dao Miodrag Jašarević (po nemačkom violinisti Helmutu Zaharijusu), koji je zamenio Carevca na mestu šefa Narodnog orkestra RTB-a, poginuo zajedno sa Silvanom Armenulić.

Autor je teksta pesme "Svilen konac", i kompletan autor pesama: "Vino točim", "Neznanaka", "Čačak, Čačak", "Mile voli disko", "Vidovdan", "Ivanova korita". U svetu je priznat kompozitor ozbiljne muzike. Komponovao je dela: "Oda Olimpika", "Ciganske suze", "Borba petlova" i "Vrelo". Realizovao je i svoj prvi mjuzikl "Dnevnik snova" u saradnji sa televizijom Novi Sad.

Od 2010. godine je član Srpske akademije inovativnih nauka (SAIN).

Šta god to bilo.

Inače, Tinskoj se potkrala greška da je autor pesme "Od izvora dva putića", mislim nije nešto bitno, ali ako već piše neku ozbiljnu kritiku, onda bi trebala da obrati pažnju na detalje, jer takve stvari diskredituju ostali deo teksta....

AlexDunja AlexDunja 20:13 25.01.2013

Re: .........

da. pa se taj zahar zaneo sinoć u studiju rts-a, i rekao kako su toliko svi plakali u severnoj mitrovici da je to iznerviralo njihove sunarodnike iz južne, pa ovi zapucaše.
sl dobro, sve što je pričao bilo je toliko gadno da ovaj detalj verovatno niko nije mogao ni da primeti, osim nekoliko baksuza i zlonamernika

ovo ti je kao parče
iz tvoje poslednje knjige
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:16 25.01.2013

Re: .........

AlexDunja
da. pa se taj zahar zaneo sinoć u studiju rts-a, i rekao kako su toliko svi plakali u severnoj mitrovici da je to iznerviralo njihove sunarodnike iz južne, pa ovi zapucaše.
sl dobro, sve što je pričao bilo je toliko gadno da ovaj detalj verovatno niko nije mogao ni da primeti, osim nekoliko baksuza i zlonamernika

ovo ti je kao parče
iz tvoje poslednje knjige


pa kad na taj način primećujem tak'e stvari... ili možda sve stvari, al ne smem da mislim na to, ćuti...
Hansel Hansel 20:21 25.01.2013

Re: .........

AlexDunja
koja kategorizacija:))
šta je to rodoljubiva muzika?

Pored već pomenutog "Vidovdana", on je pomenuo i "Hej, Jugosloveni" (koju je pevala Doris Dragović) i "Od Vardara pa do Triglava"... (ja samo citiram...)
st.jepan st.jepan 20:23 25.01.2013

Re: Bizmarkov model

a procena socijalno fiansijskog statusa, bila bi neizostavni dodatni filter.

Jakako po socijalnom statusu bi vas cela Srbija ako bi bila filtrirana došla u obzir za nacionalni lični dohodak, a svi penzioneri isključujući Krku, Mrku, Mićuna i još neke koji imaju plate pored penzija ušli u izbor za nacionalke.

Izgleda, nisam bio dovoljno jasan.
Rekao sam (a to sam i želeo reći) da bi nac. penziju trebalo dodeliti onima koji, mada su srpskoj kulturi dali mnogo, sada nemaju ništa.
Dakle najpre procena doprinosa, pa tek onda procena materijalnog stanja.
Razume se, ne poričem značaj pripadnosti "ekipama", ali ne bi trebalo da taj uslov bude presudan.
AlexDunja AlexDunja 20:28 25.01.2013

Re: .........

Pored već pomenutog "Vidovdana", on je pomenuo i "Hej, Jugosloveni" (koju je pevala Doris Dragović i "Od Vardara pa do Triglava"..

svestrano:)
juniorr juniorr 20:29 25.01.2013

Re: .........

Da bre, da pozeleniš u licu i da te dugo ne prođe


meni tu sve smešno!
našli se, on tigar ona tinska, rečju ..



dragan7557 dragan7557 20:30 25.01.2013

Re: Bizmarkov model

st.jepan:
Rekao sam (a to sam i želeo reći) da bi nac. penziju trebalo dodeliti onima koji, mada su srpskoj kulturi dali mnogo, sada nemaju ništa.

Kulturi a osobito nekulture neke nacije, po meni, svi građani doprinose isto.

Naravno izuzetak su Farma, Veliki Brat i slično čije autore treba nagraditi ne nacionalnom već Internacionalnom Penzijom, narazvno za doprinos nekulturi vas cele Srbije.

cerski
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:32 25.01.2013

Re: Bizmarkov model

dragan7557

Naravno izuzetak su Farma, Veliki Brat i slično čije autore treba nagraditi ne nacionalnom već Internacionalnom Penzijom

cerski


pa i treba internacionalna penzija, to su licencirane stvari, internacionalne
AlexDunja AlexDunja 20:34 25.01.2013

Re: .........

ćuti...

dobro.

neću uopšte da te reklamiram u vidu trola,
na tvom blogu gde imaš gošću autorku, i gde se uopšte na govori o kosovu:)

odlična ti je knjiga, koliko gorka,
toliko i zabavna. svaka čast.
AlexDunja AlexDunja 20:37 25.01.2013

Re: Bizmarkov model

Naravno izuzetak su Farma, Veliki Brat i slično čije autore treba nagraditi ne nacionalnom već Internacionalnom Penzijom, narazvno za doprinos nekulturi vas cele Srbije.


e pa čekaj.
ima i naših autora koji su zaslužni,
nećeš sad valjda sve da svedeš na strani faktor?
Hansel Hansel 20:41 25.01.2013

Re: .........

Ma stvar prestiža.

Ma, jeste, nego sve previše liči na pijacu.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:44 25.01.2013

Re: .........

Kad smo već kod prestiža, neko mi drpnuo stotku
juniorr juniorr 20:47 25.01.2013

Re: .........

Kad smo već kod prestiža, neko mi drpnuo stotku



audrey92 audrey92 20:57 25.01.2013

Re: .........

dobrosavljevic_m
He, he, he...





p.s.
Izvinjavam se zbog ovog.


Izdrzala sam 30 sekundi, do mesta gde on govori kako place svaki put u Decanima, a ona ga pita sta je u kineskom horoskopu...

Dakle, OVI ljudi su srpska elita, pa ne mogu da verujem. Evo, stidim se zbog nas i njih.


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:57 25.01.2013

Re: .........



Ma stvar prestiža.


Nekom prestiž nekom poniženje.
Bilo je i onih koji su odbijali to da prihvate, i ja ih razumem.
Kome je prestiž da se svrsta u grupu sa Lepom Likić, sumnjiv je njegov doprinos kulturi.
Posebno ovo samoisticanje i samohvalisanje koliki je čiji doprinos koje stvarno postaje degutantno.

Kad je ovaj oblik priznanja u pitanju, ne prevelika mesečna apanaža, onda je jedino logično ovo što stjepan kaže, onaj ko je doprineo mnogo, a nema ništa.
Tek da mu se obezbedi dostojanstvena starost.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:58 25.01.2013

Re: .........

Izdrzala sam 30 sekundi, do mesta gde on govori kako place svaki put u Decanima, a ona ga pita sta je u kineskom horoskopu...


Pa nisi glavno videla.
Ajd ponovo :)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:03 25.01.2013

Re: .........

Izdrzala sam 30 sekundi,

Lepo ti kaže hcm, nisi videla vrhunac, tek si zagrebala.
Ozbiljno.
audrey92 audrey92 21:07 25.01.2013

Re: .........

hoochie coochie man
Izdrzala sam 30 sekundi, do mesta gde on govori kako place svaki put u Decanima, a ona ga pita sta je u kineskom horoskopu...


Pa nisi glavno videla.
Ajd ponovo :)


Imas pravo, evo sad sam na 1:38, posto mu je ona objasnila da je tigar u kin. horoskopu, a on nju pita kako da on kao muski novinar reaguje na takve noge, nasta ona veli: pa da otvorite!

Da li su ovi ljudi normalni?

Kako smeju da pustaju ovako nesto u javnost?

Jesu oni bili pijani?

Jesu se izvinili publici posle toga?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:09 25.01.2013

Re: .........

Jesu se izvinili publici posle toga?


Ona bre traži penziju zbog toga, i to nacionalnu.
Kakvo crno izvinjavanje :)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:13 25.01.2013

Re: .........

Jesu oni bili pijani?

Bojim se da nisu.
milisav68 milisav68 21:29 25.01.2013

Re: .........

hoochie coochie man

Kad je ovaj oblik priznanja u pitanju, ne prevelika mesečna apanaža, onda je jedino logično ovo što stjepan kaže, onaj ko je doprineo mnogo, a nema ništa.
Tek da mu se obezbedi dostojanstvena starost.

Ma slažem se potpuno, ja sam to tako i skapirao kad je uvedeno.

Samo se tu opet vraćamo na nepostojanje države (u ovom slučaju poreske uprave), gde bi se uvidom u prihode i imovinu, taj spisak u startu drastično smanjio, pa ne bi ni bilo "prestižno", niti bi se dizala ovolika galama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:06 25.01.2013

Re: .........

dobrosavljevic_m
He, he, he...





p.s.
Izvinjavam se zbog ovog.





Koja dileja!
Evo i ja plačem, ko Tijanić.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:25 25.01.2013

Re: .........

AlexDunja
ćuti...

dobro.

neću uopšte da te reklamiram u vidu trola,
na tvom blogu gde imaš gošću autorku, i gde se uopšte na govori o kosovu:)

odlična ti je knjiga, koliko gorka,
toliko i zabavna. svaka čast.




Mislim, stvarno :) to nije pristojno. trolovati reklame radi! ne znaš prosto šta je besprizornije, trol ili reklama

P. S.

Hvala, drago mi je da ti se dopala ta knjiga, zaista.
AlexDunja AlexDunja 22:34 25.01.2013

Re: .........

Hvala, drago mi je da ti se dopala ta knjiga, zaista.


ti si je napisala,
zadovoljstvo je moje:)
dragan7557 dragan7557 23:38 25.01.2013

Re: .........

Hansel
zauvek imati sliku Tijanića i Tinske

Ostaje jedino da još i Tijanić dobije nacionalnu penziju.

Za doprinos nekulturi Srbije?

cerski
dragan7557 dragan7557 23:45 25.01.2013

Re: Bizmarkov model

ana_radmilovic
dragan7557

Naravno izuzetak su Farma, Veliki Brat i slično čije autore treba nagraditi ne nacionalnom već Internacionalnom Penzijom

cerski


pa i treba internacionalna penzija, to su licencirane stvari, internacionalne

Uz licencu ne ide pravo na penziju, bre, a ono ne bi škodilo da traže.

cerski
dragan7557 dragan7557 23:47 25.01.2013

Re: Bizmarkov model

AlexDunja
Naravno izuzetak su Farma, Veliki Brat i slično čije autore treba nagraditi ne nacionalnom već Internacionalnom Penzijom, narazvno za doprinos nekulturi vas cele Srbije.


e pa čekaj.
ima i naših autora koji su zaslužni,
nećeš sad valjda sve da svedeš na strani faktor?

Jok bre, naveo sam bivšu Ekselenciju Ministra Tijanića!

cerski
draft.dodger draft.dodger 16:30 25.01.2013

Jelena Tinska i nacionalna penzija!?

Znaš kad?
Kad PAPA dođe na Kupusijadu u Mrčajevce...
zilikaka zilikaka 16:40 25.01.2013

Džabe vam

i Lepa i Tinska, kad se niko nije setio Suzane!

Kakav je to spisak zaslužnih za kulturu bez nje.
fijumau fijumau 16:50 25.01.2013

Re: Džabe vam

Onakav doprinos kratkoj formi bi, u ovakvoj konkurenciji, morao biti nagradjen.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 16:44 25.01.2013

A lik i delo...

...Blagoja Bakovića?

moderator05 moderator05 16:59 25.01.2013

Pomoć

aleksandarkarisik
...Blagoja Bakovića?



Izmena/dodatak: adresa je ista, samo bez "s" u https
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 18:28 25.01.2013

Re: Pomoć

e hvala. neam pojma zasto nekad hoće, nekad neće...
blogovatelj blogovatelj 18:50 25.01.2013

Re: Pomoć

e hvala. neam pojma zasto nekad hoće, nekad neće...


Pa rekao ti je moderator zasto nece.
zemljanin zemljanin 21:16 25.01.2013

Re: Pomoć

aleksandarkarisik
e hvala. neam pojma zasto nekad hoće, nekad neće...

http je opšta, svima dostupna adresa ... https je zaštićena (sigurna) adresa ... obično zahteva sigurnosnu proveru identiteta i sl.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:56 26.01.2013

Re: Pomoć

ai... hvala
Spiridon Spiridon 22:24 25.01.2013

3 casice

Slane semenke-suncokreet!
draft.dodger draft.dodger 07:56 26.01.2013

Re: 3 casice

Spiridon
Slane semenke-suncokreet!

ROZE POZE

Jelena Tinska Jelena Tinska 09:29 26.01.2013

evo integralnog teksta za one koji zele.

Komisija za Nacionalne penzije i “Mile voli disko”

Ako se pazljivo procita odluka Vlade Srbije kojom se uvode nacionalne penzije u kulturi, videce se da ta odluka nikada nije promenjena, a poslednjih godina jeste nakaradno primenjivana.
Ona nije donesena da bi bili nagradjivani multimilioneri i da bi bila neciji orden ili statusni simbol. I predlagac i onaj ko je doneo odluku, dakle Vlada, imali su nameru da pomognu umetnike koji imaju male penzije i zive ispod proseka.
No,ovo je najbolji dokaz kako kod nas i kada se uradi nesto sto treba, postupamo potom onako kako ne treba, odnosno kako se dobra namera izvitoperi vremenom u njenu sustu suprotnost.
Prva komisija nije bila ni pod kakvim pritiskom,Tu komisiju nije vodio Petar Volk, a tacno je da je naknadno na spisak, direktno iz kabineta premijera, bila ubacena jedna rok muzicarka i to neposredno pred sednicu Vlade na kojoj se odlucivalo i o tome, pa je ministarstvo kulture bilo dovedeno pred svrsen cin.
Dakle, trebalo bi predociti citaocima odluku, odnosno uredbu o uvodjenju nacionalnih penzija iz 2006.god.,pa neka je onda ova Vlada promeni! I PRIMENI!

Pratim od pocetka ovog kruga pomno sve sto se pise u vezi za Nacionalnim penzijama.Najpre je veoma brzo u medije dospeo neki spisak onih koji ce verovatno dobiti ovo priznanje, po odluci komisije u sastavu:

Predsednik Mrgud Radovanovic, te

arheolog mr Bojana Borić Brešković, filmski glumac Tihomir Stanić, kompozitor Svetislav Božić, kulturni delatnik Živorad Ajdačić, pesnik i esejista Viktor Šećerovski, diplomirani arhitekta, konzervator Zvonko Petković.

U medjuvremenu Živorad Ajdačić je podneo ostavku izjavivsi “zanemeo sam kada sam video spiskove najboljih, kao da je reč o izveštajima za plate zaposlenima u resornim ministarstvima ili saradnicima naučnih instituta ” te je umesto njega dosao violinista Jovan Kolundzija.

Sramno je bilo sto Olivera Petrovic Vuco Katarina Sakic nije do sada dobila ovo priznanje, ali avaj, ipak je bilo potrebno da udje u stranku naravno pobednicku i da cak postane vazan aktivista, te da dobije/tako se prica/ 1.800 preporuka da bi je “uvazili”

Recimo prosle godine je “Kostana” Usnije Redzepove po recima Petra Volka “ostavila veceg traga “, no velika je sramota uopste porediti Oliveru sa Unijom.Zaista.

A u jednom prethodom krugu ovo priznanje je dobila i Sladjana Milosevic za svoje pesmice Au Au, Miki Miki veliki itd. jer je licno Kostunica na kraju konkursa kad je vec sve bilo zavrseno intervenisao za ovu sexi damu..koja je eto takodje usla u politiku!!!


Iz stampe videh spiskove uvazenih pa bih se na neke koji behu u startu predlozeni osvrnula.

OVE GODINE bio je predlozen, Momčilo Moša Todorović, vlasnik galerije “Radionica duše” koji NIKADA NIJE URADIO NISTA STO BI LICILO NA UMETNICKO DELO OSIM STO JE ORGANIZOVAO IZLOZBE I STAMPAO MONOGRAFIJE KOJE SU DRUGI PISALI O TROSKU VLASTI JER SE UVEK SVIMA SLIHTAO i za male pare uzimao od sirotih slikara slike i prodavao ih za velike

Ljiljana Bursac OSREDNJA SLIKARKA KOJA JE U SVOJE VREME DOBILA TAJ TAKO POTREBNI ATELJE SLIKARIMA I PRODALA GA.

Ksenija Kecojevic direktorka baletske skole OD 1975 DO 1996 TE PO PARTIJSKOJ LINIJI NASTAVNICA BALETA BEZ STRUCNE SKOLE I BEZ SCENSKOG ZNANJA JER JE U BALETSKOJ SKOLI NASLO UHLJEBLJE OSIM CASNIH IZUZETAKA SVE ONO STO NIKADA NIJE ZAIGRALO NA SCENI.LOSE UCENICE BALETSKE SKOLE PREDAVALE SU BALET.

NO, LAZ JE bila DA JE ONA OSNOVALA “LUJO DAVICO” te da ce joj zato dodeliti ovo priznanje.

Osnivač i direktor škole od 1947-1949 je Ani Radošević (1915 – 2004), balerina, koreograf, operski reditelj, tadašnji organizacioni rukovodilac Baletskog studija Opere Narodnog pozorišta.Srecom umrla da ne slusa ove sramotne izjave.

A SRAMOTA JE ZA KOMISIJU KOJA ODLUCUJE O LJUDIMA DA NE ZNA ISTORIJAT BALETSKE SKOLE LUJO DAVICO I KO JE I KADA OSNOVAO.

http://www.ldavico.edu.rs/istorijat.htm

No hvala Bogu raspitase se pa Ksenija osta kratkih rukava.

Milutin Popović Zahar VELIKI STVARALAC “OD IZVORA DVA PUTICA” I “MILE VOLIDISKO” koji je zasluzan za popularisanje mnogih folk pevacica koje su uvele kic i sund medju omladinu .Naravno volim negovu pesmu VIDOVDAN i na nju u kafani secem vene i placem.

Tanja Bošković je po pisanju medija bila APSOLUTNI FAVORIT A " KOMISIJA SE DVOUMILA" DA LI JE VELIKI GLUMAC PREDRAG EJDUS ZASLUZIO OVO PRIZNANJE ili SJAJNA GLUMICA LJILJANA DRAGUTINOVIC.

OCIGLEDNO BEKELJENJE I OSREDNJOST VLADAJU ILI JEI ONA IMALA 1.800 PREPORUKA SA VRHOVA?
nO HVALA bOGU IPAK eJDUS I dRAGUTINOVIC PREVAGNUSE.

Komisija koja je u zaletu veoma brzo donela svoje prvobitne predloge nekoliko puta je menjala iskaz..To je opet bilo veoma ruzno jer su dali nadu ljudima koje su kasnije anulirali.
I jos nesto veliki ISTORICAR UMETNOSTI STASA ZIVKOVIC JE SACEKAO DA NAPUNI 80 GODINA DA NAPOKON POSLE
BILJANE WILLIMON I LEPE LUKIC, /DA IMA ZA KOCKARNICU/, TE MIROSLAVA ILICA -SUTANOVCA , /KOJI MOZE CEO FOND DA ZARADI ZA NOVOGODISNU NOC/, DOBIJE OVO PRIZNANJE, i sreca da i on ne otpade zbog nekog harmonikasa ili pesnika iz provincije…

I napokon doneta je odluka.

Pisci:
Milovan Vitezović, Vito Marković, Marko Nedić, Vladimir Lutkov, Zorica Arsić Mandarić, Slobodan Pavićević, Milica Jeftimijević Lilić, Milena Jovović, Blagoje Baković, Miodrag Ilić i Dušan M. Petrović.
Iz scenskog stvaralaštva, pozorišta, baleta, opere i plesa:
Predrag Miki Manojlović, Predrag Ejdus, Živomir Joković, Krunoslav Simić, Milan Lane Gutović, Dragan Tomić, Božidar Stošić, Dragoljub Čumić, Ljiljana Dragutinović, Goran Sultanović i Spasoje Grdinić.
Iz oblasti muzičkog stvaralaštva, produkcije i interpretacije:
Miki Jevremović, Fejat Sejdić, Vojislav Borisavljević, Slobodan Atanacković, Olivera Katarina, Predrag Živković Tozovac, Minja Subota, Ivana Trišić i Vera Zloković.
Iz oblasti likovne, primenjene, vizuelne umetnosti i arhitekture:
Nebojša Krstić, Branko Bojović, Ivanka Živković, Ivica Mlađenović, Branislav Makeš, Božidar Damjanovski, Džoja Ratković Gavela, Nikola Vukosavljević, Svetozar Đorđević i Bratislav Ljubišić.
Iz oblasti istraživanja i zaštite kulturnog nasleđa:
Vera Radosavljević i Nikola Kusovac.
Iz oblasti kinematografije i audio-vizuelnog stvaralaštva:
Slobodan Šijan, Dragoslav Lazić i Srboljub Božinović,
Iz oblasti umetničke fotografije:
Branko Belić,
Iz naučnoistraživačke delatnosti u kulturi:
Nenad Ljubinković, Danica Tomković i Stanislav Živković.


Apsolutno sam sokirana da se u oblasti scenskog stvaralaštva, pozorišta, baleta, opere i plesa nasao Paja Grdinic
reditelj Sletova iz Bivse Jugoslavije.

Sramno je sto je pesnik Jakov Grobarov izvisio, kao i sto je zaista simpaticni Bole iz Bureta bio u prednosti nad recimo Ivanom Bekjarevim ili Ljiljanom Stjepanovic.

U Politici je pre neki dan izasao zanimljiv intervju Milice Dimitrijevic
Srbija razgovara: Nacionalne penzije u kulturi
sa Petrom Volkom i Zivoradom Ajdacicem u kome je Volk na pitanje:

" Mnogi smatraju da je uticaj politike na proces odlučivanja o kandidatima veliki, ali da o tome niko ne želi da govori, pogotovo ne članovi komisije koje bira Vlada Srbije. Da li ste trpeli takve pritiske ili ne?"-odgovorio:

" Otvorenih pritisaka bilo je samo prve godine. Već u drugoj godini toga nije bilo, bar ne za vreme mog mandata kao predsednika. Po kuloarima se izmišljalo da ima pritisaka. I to je uvek dolazilo od onih kojima priznanje nije dodeljeno. Pa je tako jedna dama prvo od ministra kulture, pa od mene pa na kraju od poverenika za informacije od javnog značaja pismeno tražila da joj dostavimo za sve kandidate ko pripada kojoj partiji. To je bila notorna besmislica."

Slucajno sam ta danma bila ja, a njegov odgovor je bila notorna laz,

NO U POSLEDNJEM TRENUTKU KAD JE SPISAK ZA OVU GODINU BIO PREDAT VLADI Dejan Đurović Legendarni narator „Opstanka“ i voditelj "Dragstora ozbiljne muzike", ZAMENJEN JE MIODRAGOM MIKIJEM JEVREMOVICEM!!!
Kako SMO SAZNALI iz medija, egzekutor vladine odluke bio je član komisije Živorad Ajdačić, poslanik SPS-a iz doba Miloševića. On je na sednici saopštio da Jevremović mora da bude ubačen na spisak. Mrgud Radovanović JE REKAO da je bio šokiran činjenicom da će Dejan Đurović biti precrtan.

Vlada Srbije je iskoristila svoje diskreciono pravo i sa liste naših predloga otpisala glumca i radio-televizijskog voditelja Dejana Đurovića. Dopisali su pop pevača Mikija Jevremovića koji je nesumnjivo bio velika zvezda jugoslovenske estrade, ali i jedan od ubedljivih simpatizera SPS, kazao je “ Miodrag - Mrgud Radovanović, predsednik komisije za dodelu nacionalnih penzija.


- Mi smo naš posao završili još 8. januara, ali na inicijativu Vlade Srbije juče smo se sastali kako bismo još jednom pregledali spisak. Nisam mogao da verujem da će zarad estradnih zvezda biti izbačen Dejan Đurović, gospodin koji je afirmisao klasičnu muziku strpljivo decenijama, ali Vlada ima svoja zakonska ovlašćenja i pravo da promeni spisak. Mandat komisije je završen. Odbijali smo različite političke pritiske i žao mi je što u nekoliko slučajeva nismo uspeli. Svaka vlast ima svoje zaslužne umetnike, pa ni ova nije izuzetak - rekao je Radovanović.

A u izjavi, za "Novosti", dosadašnji predsednik komisije glumac Miodrag Radovanović Mrgud je rekao: "Ovaj izbor otvorio je pitanje da li su drndalajke i kafanske pesme doprinele nacionalnoj kulturi ili "Dragstor ozbiljne muzike", koji je Đurović pokrenuo. Komisija je imenovana na godinu dana. Završili smo ovaj posao i ja sam im rekao doviđenja za sva vremena..."
NAPOKON NEKO DA KAZE ISTINU O PARTIJSKIM POSLUSNICIMA BRAVO ZA MRGUDA RADOVANOVICA!

I sto rece Miljenko Dereta: "Prema broju kandidata za nacionalne penzije naša kultura cveta! Na moje zaprepašćenje pevači partijske zabavne muzike izbaciše sa spiska Dejana Đurovića čoveka koji decenijama obrazuje naciju promovišući ozbiljnu muziku!!! Betovene, Betovene, što ne ode da sviraš Palmi?!"
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:33 26.01.2013

Re: evo integralnog teksta za one koji zele.


dobro je da si postavila. onako većina zaista nije mogla da pročita.
dragan7557 dragan7557 11:14 26.01.2013

Re: Asocijano, Nakaradno i Diskriminatorno

Jelena Tinska:
Ako se pazljivo procita odluka Vlade Srbije kojom se uvode nacionalne penzije u kulturi, videce se da ta odluka nikada nije promenjena, a poslednjih godina jeste nakaradno primenjivana.

Još nisam video nakaradnu, diskriminatornu i izrazito asocijalnu odluku, koja bi i posle silnih pokušaja bila bilo šta drugo do asocijalna, diskrimanatorna i nakaradna i pored silnih pokušaja bilo koga pa i vlade/a da tu i takvu asocijanu, nakaradnu i diskriminatornu odluku na pristojan ili "pravilan" način primenjuje/u.

Nakaradne i diskriminatorne odluke u svojoj biti asocijalnosti, nakaradnosti i diskrimatornosti nije moguće primenjivati na bilo koji način osim asocijalan, nakaradan, a asocijalan, diskriminatorni rezultat je prirodna posledica.

Ovo:

onaj ko je doneo odluku, dakle Vlada, imali su nameru da pomognu umetnike koji imaju male penzije i zive ispod proseka.

je pored toga što je naprosto netačno i vrlo detinjast pokušaj da se opravda diskriminatorna politika Vlade koja u svojoj ostrašćenosti Vlašću Svemoćnosti, bez uvažavanja osnovnih moralnih i drštvenih normi donosi diskriminatorne odluke u svojoj potpunoj nesposobnosti i neverovatnoj inkompetentnosti.

A ti draga damo tu nekompetentnost i diskriminaciju spomenute Vlade, na prilično naivan način pokušavaš da predstaviš kao plemenitu, solidarnu pa skoro i vitešku kao da niko od nas ovde nema tri čiste sa instrumentima upravlljanja.

Naime ako je Vlada(bilo koja) imala nameru brigu i staranje o stanovništvu u koje neosporno spadaju i ovi kako ih ti nazva: "umetnici koji žive ispod proseka," za te i takve mere adekvatan instrument u svim meni znanim sistemima se uređuje merama i instrumentima socijalne politike bilo koje države.

E sad pošto tu i takvu Vladu, koja je donela ovu asocijalnu, nakaradnu i u odnosu na ostatak stanovništva diskriminatornu odluku, spomenuto stanovništvo apsolutno ne zanima, ali pošto u toj masi postoji jedna Esnafska grupa koja se izdvaja po već odavno zaboravljenim javnim nastupima, onda je takvu grupu, i pored očigledne diskriminacije ostalih građana, trebalo deskriptovati a njen socijalno esnafskoi status na neki način izdvojiti putem instrumenata ne samo neuobičajenih već i diskriminatorskih, pa i asocijalnih u odnosu na ostalo stanovništvo.

Najlakši način da se vuk ovcama predstavi kao jagnje je da se preobuče u jagnjeću kožu, što je ovom prilikom i učinjeno a Esnaflije su preobučene u kožu zasluga za Kulturu, u starim dobrim vremenima ova Privilegija se zvala Zasluge za Narod, a potom je sve oglašeno nacionalnom potrebom, solidarnošću, humanošću i ostalom brigom.

Ali avaj!

Ono što je vuk smeo sa uma je karakterističan smrad koji se od njega širi, a pojedine ovce, u tom strahovitom smradu, prepoznaju da nije u pitanju nevino jagnje već opasan predator.

Mere socijalne politike i njenih instrumenata jedne države su prilično poznate, i predstavljaju skup i način da se izbegne privilegovani status bilo koje socijalne grupe. Ova politika i njeni instrumenti u modernim državama služe da se niveliše dohodak i isti uskladi sa socijalnim potrebama, (izraženim u novcu) definisanih grupa, u ovom slučaju penzionera, ali i da se spreči privilegovanje bilo koje grupe učesnika i ujednači njihov socijalni status.

Mere socijalne politike i njenih instrumenata služe za izjednačavanje svih građana po socijalnim pitanjima a ne za privilegovanje ovog ili onog Esnafa ili njegovih Esnaflija, a čemu vodi ova nakaradna i diskriminatorna i izrazito asocijalna politika "plemenite vlade," i nastavljača te "plemenitosti."

Pošto se preko, u civilizovanom svetu usvojenih pravila socijalne politike, nikako nije moglo prodati favorizovanje i izrazito privilegovanje jednog Esnafa, jer bi se time time izazvao opravdani protest ostalih obespravljenih, Mera Nacionalna Penzija je bio izlaz iz dileme kako privilegovati jednu grupu pripadnika društva, a da celo društvo takvu asocijalnu meru prihvati.

Da je to bila namera Vlade/a svakom iole razumnom je jasno, pa nema potrebe da krečiš ovolikim tekstom sa sve primerima Esnaflija koji eto kao Zaslužni nisu privilegovani zbog toga i toga!

I da završim nacionalna penzija je kako hansel reče: sramota. Po meni asocijalna nakaradna i visoko diskriminirajući pokvareni instrument sada već asocijalne politike.

Vuk kada je i u jagnjećoj koži bazdi, smrdi na predatorstvo a ni tone "plemenitog" parfema nisu u stanju da neutrališu ovaj smrad.

Naravno ovo je samo moje viđenje ovog novog prodavanja Zasluga za Narod preobučenog u Zasluge za Kulturu, Dakle isti krasni samo drugo pakovanje.

Nadam se da će uskoro osim Spomenica za Kulturu na sledećoj Sednici Vlade biti proglašeni i Heroji Kulture.



cerski
Gospodja Klara Gospodja Klara 12:37 26.01.2013

Re: evo integralnog teksta za one koji zele.

Iz oblasti istraživanja i zaštite kulturnog nasleđa:
Vera Radosavljević i Nikola Kusovac.


Da li je nekom poznat epilog?


izbaciše sa spiska Dejana Đurovića čoveka koji decenijama obrazuje naciju promovišući ozbiljnu muziku


Pa ok, ono porađanje penzije za Timoti Bajforda uliva nadu da će i on doći na red kad zasluži.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:54 26.01.2013

Re: evo integralnog teksta za one koji zele.

Gospodja Klara
Iz oblasti istraživanja i zaštite kulturnog nasleđa:
Vera Radosavljević i Nikola Kusovac.


Da li je nekom poznat epilog?




Epilog je da je ta glupa priča o Nikoli Kusovcu zaboravljena, a ono što nije zaboravljeno jeste da se radi o našem najupućenijem kustosu, čoveku koji je enciklopedija i koji je toliko ozbiljno posvećen svom poslu da i dalje ne prestaje da mu zvoni telefon.
jasnaz jasnaz 17:48 27.01.2013

: Intervju Milice Dimitrijević - Politika

Jelena Tinska Jelena Tinska 10:36 26.01.2013

JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Drago mi je sto je Ana Radmilovic objavila ovaj tekst.
Zato sto se ne vidi dobro ja sam poslala integralni tekst za one koje zanima.
Onda sam malo citala komentare i u nekim od njih,suocila sam se sa uvek istim zlobnim primedbama koje se ne ticu teksta koji je napisan, vec se ticu autora..ili Tabloida.
Mozda bi isti ovaj tekst da ga je potpisao neki ruzni muskarac i da je objavljen u recimo Vremenu..ili Akteru..naisao na ovacije, ali avaj..ko je Jelena Tinska.
Ako citate Anu Rasdmilovic, onda pokazite minimum pristojnosi za njen izbor.Barem.
I nemojte se pitati ko je neko..ukoliko o njemu nista ne znate.

Pozdrav svima.Jelena Tinska
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:14 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Jelena Tinska
, vec se ticu autora..ili Tabloida.
Mozda bi isti ovaj tekst da ga je potpisao neki ruzni muskarac

komentari se uvek tiču (skoro uvek) autora i naziva firme iznad teksta. ružni muškarci naravno imaju poseban status - ko bi posumnjao u pamet jednog ružnog muškarca? niko :)
dragan7557 dragan7557 11:25 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Jelena Tinska:
Mozda bi isti ovaj tekst da ga je potpisao neki ruzni muskarac i da je objavljen u recimo Vremenu..ili Akteru..naisao na ovacije,


Svakako ali čini mi se samo iz tvoje perspektive, a ima nas kojima je najpotpunije svejedno gde je tekst objavljen a osobito nas interesuje šta tekst sadrži, a objavljen je mogao biti i u nekom od Biltena, Zidnih Novina, Kupusnom Listu pa čak i preko Radio Mileve.
ali avaj..ko je Jelena Tinska.

Na moje iskreno iznenađenje izuzetno pasivana blogerka ovdašnja.


cerski
escherichije_colic escherichije_colic 12:56 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Jelena Tinska

Mozda bi isti ovaj tekst da ga je potpisao neki ruzni muskarac i da je objavljen u recimo Vremenu..ili Akteru..naisao na ovacije, ali avaj..ko je Jelena Tinska.


UVEK prednost lepim damama u odnosu na ružne muškarce

(osim kad je ulična tuča u pitanju, tu bih se skoro uvek pre kladio na ružnog muškarca)
Hansel Hansel 13:15 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Jelena Tinska
vec se ticu autora..ili Tabloida.
Mozda bi isti ovaj tekst da ga je potpisao neki ruzni muskarac

Ma, haj'te, molim Vas, jasno smo odvojili (bar mi neki) tekst od imidža autorke. Koji je, hm, prilično kontroverzan.

Samo da Vam kažem da su argumenti poput ovih potpuno bez veze, a neke žene vole da ih koriste (nažalost), kad god bi da odbrane svoju ravnopravnost (ili povlašćenost?). Tvrdim da bi, u najmanju ruku, Vaš tekst imao sličnu sudbinu na blogu da ga je napisao neki muškarac, Vaš pandan (ako takav pandan postoji). Niko (bar ne ja) ne spori Vašu inteligenciju, koja je primetna
-- našaliću se sa tim stereotipom koji na inverzan način propagirate i Vi -- uprkos Vašem izgledu.

Pa, u tom smislu, bilo bi zanimljivo kakvu korespondenciju svojih javnih nastupa -- jedan je ovde linkovan -- i sopstvenih opaski, na primer ove:
koji je zasluzan za popularisanje mnogih folk pevacica koje su uvele kic i sund medju omladinu

vidite? I da li je vidite?

Kod Lepe Lukić nisu problem njene pesme, jer ona jeste kvalitetan interpretator tradicionalnih pesama ovog naroda, ma šta Vi mislili o tome, ostavila je trajne snimke u Radio Beogradu, na primer. To što ona pod stare dane gubi kompas (koliko znam, doskora se prilično dostojanstveno držala). Mada i ja mislim da nikako nije trebalo da dobije ovu apanažu, kao i mnogi drugi kojima evidentno ne treba (u materijalnom smislu), ili -- ako im i treba -- za tu potrebu mogu da "zahvale" samo svojoj elementarnoj nebrizi za sebe. Ako hoćete, tu bi negde spadao i pokojni Bajramović. A i Slađana Milošević, iako ona nema samo one dve pesme koje ste Vi slučajno istakli (nije bilo zlurado? Vi smete da napišete da je ona seksi dama kada je kritikujete, a kada bismo mi napisali, ona bi rekla, i još neko, da je kritikujemo samo zato što nije ružni muškarac?)

Ja, recimo, mislim, da nacionalnu penziju mnogo više od raznih pretendenata i dobitnika (i -ca) zaslužuje npr. Dragoslav Manić Forski, "lužnički Vuk", koji je objavio više od 25 knjiga na lužničkom dijalektu, sačuvavši ga tako bar delimično od zaborava .

Dva bonusa za Vas, "jedna" Slađana Milošević



i "jedna" Lepa Lukić, koja bi u u svoj CV mogla da stavi da se pojavila u istom kadru sa Zoranom Radmilovićem :



A da li će npr. neko ovoj ženi nekad dati nacionalnu penziju (ja na "Vidovdan" ne sečem vene, ali na ovo ostajem nem):

Dr M Dr M 13:36 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Ja, recimo, mislim, da nacionalnu penziju mnogo više od raznih pretendenata i dobitnika (i -ca) zasluuje npr. Dragoslav Manić Forski, "lužnički Vuk", koji je objavio više od 25 knjiga na lužničkom dijalektu, sačuvavši ga tako bar delimično od zaborava


I ja.

Iako sam, generalno, protivnik tih nacionalnih penzija.

Kad se pogleda spisak uživalaca, moj utisak, polovini je nepotrebna a polovina je ne zaslužuje.

Forski bi bio model po kome bi trebalo urediti ovu materiju, onda bi moje protivljenje instituciji Nacionalne penzije bilo malo ublaženo.
Hansel Hansel 13:56 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Forski bi bio model po kome bi trebalo urediti ovu materiju, onda bi moje protivljenje instituciji Nacionalne penzije bilo malo ublaženo.

Pa, to -- ako već postoji, neka ima nekog smisla.

Hvala ti!
juniorr juniorr 14:08 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

polovini je nepotrebna a polovina je ne zaslužuje.



elem, nikola kusovac javno je rekao da ima redovnu penziju 150 000 rsd, u njegovom slucaju svakako se ne radi o socijalnom kriterijumu, pa se zoran hristic takodje javno pobunuo (obojica u UN) da bi i nacionalne penzije morale da rastu prateći inflaciju i, generalno, te idi mi dodji mi objektivne razloge, njemu nekako mallo 50 000 plus, vidim na spisku ova godine i lenjog fotografa belića, vidim u stvari da za veliku većinu se NE ZNAJE ko su uopšte i šta su (u)radili u životu.
opet da kažem : nacionalne penzije treba UKINUTI!
retko pogode, a redovno izazovu ogromnu žuč i svadju, u stvari ponize mnoge ; neuporedivo je veća šteta od njih, jedino su poprilična vajda onima koji ih jesu dobili. ma koliko to kompozitoru hristiću bilo mizerno.
u ovoj zemlji propalih ljudi, nek se nose s tim izmišljotinima ex savetnika koje se po inerciji razvlače do danas.
dragan7557 dragan7557 15:21 26.01.2013

Re: Imidž

Hansel:
Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Jelena Tinska
vec se ticu autora..ili Tabloida.
Mozda bi isti ovaj tekst da ga je potpisao neki ruzni muskarac


Ma, haj'te, molim Vas, jasno smo odvojili (bar mi neki) tekst od imidža autorke. Koji je, hm, prilično kontroverzan.

Iskreno sumnjam da je kako kažeš odvojen tekst od imidža autorke.

Naime da je odvojen onda bi ovo:
Koji je, hm, prilično kontroverzan.


ostalo van primećivanja.

Drugo je pitanje može li se tekst odvajati od autora, ali one koji diskutuju o samom tekstu niti interesuje imidž autorke(meni je autorkin imidž potpuno nepoznat) niti je isti imalo bitan.

Njih kao i mene interesuje isključivo sadržaj teksta i njegova poruka a to sam i rekao.

Damu J. Tinsku niti poznajem, niti sam do sada sreo neki njen tekst, a pošto sam jedva i čuo za nju i sam njen imidž mi je potpuno nepoznat.

Po pitanju u vezi sa tzv. Nacionalnim Penzijama bih isto napisao da ga je "komponovao" bilo ko drugi, pa i sam predsednik ili premijer bilo koje države.

Asocijanost, nakaradnost, diskriminacija i privilegovanost nema nacionalne osobine ali ima nacionalnu primenu.




cerski
Hansel Hansel 16:07 26.01.2013

Re: Imidž

cerski
Iskreno sumnjam da je kako kažeš odvojen tekst od imidža autorke.

Pa, eno, ja sam u svom prvom ili drugom komentaru na ovom blogu napisao da ono što je u tekstu uglavnom stoji, ali da ne mogu da budem siguran u motive.

Jer, ako famozne "plavuše s RTS-a" mogu da u svom odgovoru Siniši Kovačeviću kao argument potegnu retoričko pitanje da li bi on kritikovao RTS da su mu isplaćene tantijeme zbog kojih se s ovom kućom sudi, mogli bismo i mi da se pitamo, u svetlu razvoja događaja, da li bi autorka pisala ovakav tekst da se našla među dobitnicima. Pa da se pitamo ne pokušava li i ona samo da izbori ravnopravnost sa svima onima koji su nacionalnu penziju dobili, a baš je i nisu zaslužili, ili im ne treba, pa baš zgodno da se i ona nakači narodu, koga je toliko "zadužila", na grbaču. Izvinjavam se, nemam bolji izbor reči.

A što se tiče imidža autorke, možeš da vidiš onaj dole postavljeni YT link, pa onda evo i još nekih dela koji vrhunski doprinose nacionalnoj kulturi (ne radi se niokakvom puritanizmu, nego o elementarnim činjenicama):



Ili, još jedna komparativna seksološka studija (zaista, zašto to tako ne navesti u biografiji ):
„Poznati Jugosloveni kojima se ne diže (Tajne kreveta poznatih muškaraca)“

Ne znam, ja, siroma', možda ne kapiram ta vrhunska dostignuća u kulturi... i svestranost, takoreći davinčijevsku...

(Jel' treba da naglasim da bih isto mišljenje imao o kandidatu koji bi u biografiji imao autorstvo knjige "Poznate Jugoslovenke koje su frigidne", "Sve moje žene" i sl.?)
blogovatelj blogovatelj 16:25 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

I nemojte se pitati ko je neko..ukoliko o njemu nista ne znate.


Ja baš mislim da ako ne znamo ko je neko, treba i da pitamo.
Misim, glupo je da pitam ko je Novak Djokovic, kad znam ko je on.
Za tebe sam znao da si bila Lokica i da si pisala ponegde.
dragan7557 dragan7557 17:02 26.01.2013

Re: Imidž

Hansel:
Re: Imidž

cerski
Iskreno sumnjam da je kako kažeš odvojen tekst od imidža autorke.


Pa, eno, ja sam u svom prvom ili drugom komentaru na ovom blogu napisao da ono što je u tekstu uglavnom stoji, ali da ne mogu da budem siguran u motive.

Pa motive si naveo, ne baš sa naročitom sigurnošću ali ipak:
u svetlu razvoja događaja, da li bi autorka pisala ovakav tekst da se našla među dobitnicima.

Pa da se pitamo ne pokušava li i ona samo da izbori ravnopravnost sa svima onima koji su nacionalnu penziju dobili, a baš je i nisu zaslužili, ili im ne treba, pa baš zgodno da se i ona nakači narodu, koga je toliko "zadužila", na grbaču.

Pa sad na ova pitanja bi najbolje mogla da replicira autorka.

A što se tiče literarnih priloga moram priznati da su mi nepoznati, a još manje sam zainteresovan ne samo za autorkine muškarce, već uopšte sve muškarce, pošto volim žene.

Iznošenje vlastite intime u javnost smatram, posebno prljavim, zlobnim i izrazito komercijalnim gestom ma od koga dolazio.

cerski
Jelena Tinska Jelena Tinska 21:26 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Ana, kad porastem bicu Gorcin
Hansel Hansel 21:30 26.01.2013

Re: Imidž

Iznošenje vlastite intime u javnost smatram, posebno prljavim, zlobnim i izrazito komercijalnim gestom ma od koga dolazio.

Nadam se da ti je sada jasna sva rezervisanost u vezi s kandidaturom autorke i motivima za pisanje predstavljenog nam kritičkog teksta. Mi koji smo ovde i koji iole pratimo medije nismo mogli a da ne naletimo na bar jedan od memoarskih uradaka (ja sada otkrih da nije samo jedan, za koji sam davno bio čuo).
dragan7557 dragan7557 22:10 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Jelena Tinska
Ana, kad porastem bicu Gorcin

Hvala na iscrpnom i veoma sadržajnom komentaru, nadam se da će biti dovoljan za nacionalku.


cerski
Hansel Hansel 22:29 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Jelena Tinska
Ana, kad porastem bicu Gorcin

Šta, Gorčin je dobio nacionalnu penziju?!

Jelena, pošto ste se registrovali kao blogerka još 2007, očekivali smo da znate da objavljivanje teksta obično znači argumentovanu diskusiju s komentatorima. Naravno, ima i (ne tako retkih) izuzetaka.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:55 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Možda stigne i Lepa Lukić, pa stvari malo krenu...
Hansel Hansel 23:01 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

dobrosavljevic_m
Možda stigne i Lepa Lukić, pa stvari malo krenu...

zilikaka zilikaka 23:21 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

dobrosavljevic_m
Možda stigne i Lepa Lukić, pa stvari malo krenu...


Ti javljaš, ja donosim kokice.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:27 26.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Ti javljaš.

Dabome, ako me ne prestigne Kurir ili takvo što.
Hansel Hansel 00:02 27.01.2013

Re: JELENA TINSKA o Onima koji komentarisu

Za vas dve je u pripremi blog "Lepa Lukić i Ivo Andrić".
escherichije_colic escherichije_colic 10:55 26.01.2013

sacre bleu!

Nacionalne penzije zaslužnim umetnicima dodeljuju se po partijskom ključu?!?!?!?


ana_radmilovic ana_radmilovic 11:18 26.01.2013

Re: sacre bleu!

escherichije_colic
Nacionalne penzije zaslužnim umetnicima dodeljuju se po partijskom ključu?!?!?!?




eto, i taj s klipa je jednom davno, posthumno, dobio nacionalnu penziju. prethodno je morao da bude sahranjen u aleji velikana, kremiran (a porodica nije bila oduševljena jer se verovalo da to pravi neke smetnje na putu za raj), mada su stvar izvadili popovi koji su pristali da pevaju. da sve bude na mestu, događaju (sarani) prisustvovao je i ceo vrh ckskj, i tako... al, dobro, to je bilo onda, davno, kad nije bilo tih stranaka, pa da ni živ ni mrtav lepo ne zna gde da se upiše :)
juniorr juniorr 11:29 26.01.2013

Re: sacre bleu!

..


arcins arcins 11:24 26.01.2013

back to the future

Jel' ovaj tekst objavljen ili ce tek biti objavljen, kao sto pise 31.januar 2013.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:57 26.01.2013

Re: back to the future

arcins
Jel' ovaj tekst objavljen ili ce tek biti objavljen, kao sto pise 31.januar 2013.


vreme ne postoji.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:52 26.01.2013

Ponekad...

...je neophodno da neko kontroverzan nesto kaze, posebno kod nas, jer oni koji nisu kotroverzni (a mozda bas zato i nisu) uglavnom cute da ne bi nekog uvredili i/ili naljutili. U ovakvim slucajevima, ne znam kako je moguce diskutovati o ispravnosti dodeljivanja nagrade konkretnim osobama i ostati fin i politicki konkretan prema svima.

Mislim da nam kao narodu nedostaje osnovna kultura diskutovanja, jer smo vrlo skloni da umesto da se bavimo samim stavovima i tvrdnjama, lenjo i pomalo debeovski izanaliziramo osobu, i ako nadjemo nesto sto ih diskredituje, cao i dovidjenja.

Postojanje motiva ne povlaci automatski netacnost tvrdnji, tako da se te stvari moraju posebno razmatrati.

Hansel Hansel 21:19 26.01.2013

Re: Ponekad...

Postojanje motiva ne povlaci automatski netacnost tvrdnji, tako da se te stvari moraju posebno razmatrati.

Moram i ovde da potvrdim svoje slaganje, jer sam među onima koji su motive stavili pod zank pitanja.
49 41 49 41 02:15 27.01.2013

Ti nama ne rece

- kako ti je podstanar ?

Sta ti je izgrizao - usput; to me IC ne intereuje.
arianna arianna 17:58 27.01.2013

****


Jedna pojava mi je ovih dana krajnje zanimljiva, pa evo da je podelim sa vama, a ujedno nešto bih da pitam:

Za rukovodeće mesto u jednoj firmi, kandidat je poslao CV u kojem pored svih mogućih i nemogućih kurseva napisao doslovno

"po zanimanju sam dipl. nesvršeni mašinski inženjer, sa dugogodišnjim radom u struci"
pa me interesuje koja to obrazovna institucija izdaje ovakve diplome?



Vidim da u profilu g-đe JT stoji "Apsolvirala Istoriju umetnosti" znači li to da je istoričar umetnosti ili.....? i "Studirala glumu na Akademiji..." da li je završila tj. dobila zvaničnu diplomu?

Ovo pitam iz prostog razoga jer vidim da je sve manje važno formalno obrazovanje, a sve više gde si bio i čime si se bavio u životu. Revidiram svoj CV, pa sam u dilemi šta da navedem?
AlexDunja AlexDunja 19:11 27.01.2013

Re: ****

Ovo pitam iz prostog razoga jer vidim da je sve manje važno formalno obrazovanje, a sve više gde si bio i čime si se bavio u životu. Revidiram svoj CV, pa sam u dilemi šta da navedem?


formalno obrazovanje ograničava kreativnost,
stavlja te u kalup
alselone alselone 09:14 28.01.2013

Re: ****

AlexDunja
Ovo pitam iz prostog razoga jer vidim da je sve manje važno formalno obrazovanje, a sve više gde si bio i čime si se bavio u životu. Revidiram svoj CV, pa sam u dilemi šta da navedem?


formalno obrazovanje ograničava kreativnost,
stavlja te u kalup


Ovo sigurno ne vazi za prirodne nauke i cesto je izgovor losih djaka.
AlexDunja AlexDunja 13:07 28.01.2013

Re: ****

Ovo sigurno ne vazi za prirodne nauke i cesto je izgovor losih djaka.


moglo bi se o tome razgovarati
alselone alselone 22:53 28.01.2013

Re: ****

AlexDunja

moglo bi se o tome razgovarati


Razgovarao. Obicno si hit u drustvu kada to spomenes jer si tako otvorenih shvatanja.

Svi oni koji nisu polozili Analizu 1 nisu iz usta vadili Stiva Dzobsa i kako je on uspeo bez toga.

Voleo bih da vidim fizicara, lekara, gradjevinca, arhitektu, tehnologa, matematicara, biologa, rudara... bez formalnog obrazovanja. Nema te kreaativnosti koja ce nadomestiti bazno obrazovanje.
benevolent benevolent 14:33 28.01.2013

Културу воде самозвани

др-и, типа Петра Волка, који су приграбили чак и такве титуле као што је ексклузивни Титов филмски селектор, па како онда такве занемарити код председавања жирија за доделу посебних националних признања из области културе, како иначе званично зову ове курчеве пензије.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana