Astrologija

Vojvodina - ukidanje autonomije, republika, šta kog đavola?

ana_radmilovic RSS / 01.02.2013. u 16:13

PITANJE: Šta kog đavola znači ova magla što pada na Vojvodinu? Ekstremno deluje priča   o ukidanju autonomije. To jest, deluje kao naprasna, došla niotkuda (ok, znamo da nije niotkuda i znamo da je priča o Vojvodini stara i često paralelna s nekim kosovskim pričama, a na štetu Vojvodine, koliko god to zvučalo kao da nije u vezi jedno s drugim) i sve znamo - ali deluje kao da je  neko, odjednom,  pojačao nekakav program, gde neki sede i svađaju se. Ekstremno, naravno, zvuči i Vojvodina republika (malim slovom, još nije avanzovalo do odcepljenja) i deluje, ovako sa strane, kao da se njom bave samo neki marginalci političke scene.

I sad,  pitam ja vas, šta vi mislite o tome. Na čega vama liči celo ovo vitlanje papirnim mačevima i dreka oko statuta (daleko bilo i statusa) severne srpske pokrajine? 

edit: 

 

Tagovi



Komentari (169)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ana_radmilovic ana_radmilovic 00:05 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

deset_slukom

Inače ja mislim da to apsolutno nije aktuelna tema, nemam pojma otkuda ona. Valda nekome treba.

to se i ja pitam - kome treba i zašto i tako to
dragoljub92 dragoljub92 00:19 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Mogu i ja da predložim da se ukine SANU

mogu i Ja da te podržim,aha!
zox.zox zox.zox 00:21 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

hoochie coochie man
Uključujući i SNS, to su uglavnom bivši komunisti (kolonisti).


Da, ali tako je kako je.
Mogu laloši da se jede do mile volje, ali njihov glas vredi tačno onoliko koliko i dođoški.



Samo mala ispravka, Laloši tj Lale su Banaćani a ne svi Vojvođani. Malo duža priča koja zadire u etnologiju, istoriju i ekonomiju čak.

Jedna od priča kaže da je Marija Terezija nazvala svoje graničare Lalama kao poređenje sa tulipanima/lalama čije su se lukovice tad plaćale zlatom u svojoj težini. Odatle i motiv cveta lale na Banatskoj nošnji.
Druga priča je da je motiv cveta lale stavljan na nošnju jer nisu imali novca da ih nabave i gaje.

U svakom slučaju Bačvani i Sremci nisu LALOŠI.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:28 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Uključujući i SNS, to su uglavnom bivši komunisti (kolonisti).
Manji delovi istih, ponajviše ovih neofašista potiče od predratnih građanskih familija.


to tako nema veze sa životom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:31 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

to se i ja pitam - kome treba i zašto i tako to


sme li da se nagađa ? :)

E ako sme, a sme, onda nagađam da nije u pitanju nikakva maska za nešto, ne treba nikome za nešto drugo, niko nije naručio...

Liči mi na to da Antić pokušava da postane novi Slobodan Jovanović.
Pokušava da napravi političku organizaciju koja nije stranka, koja ne ide na izbore ali koja treba da ima značajan uticaj i koja se ne bavi dnevnom politikom već značajnijim nacionalnim i državnim temama.
Antićev dosta naglašen ali dobro izbalansiran srpski nacionalizam (ništa pežorativno) me na to asocira.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:33 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

U svakom slučaju Bačvani i Sremci nisu LALOŠI.


Hvala ti za ovo, a nadam se da se može shvatiti na šta sam ja mislio kad sam napisao laloši.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:37 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Inače ja mislim da to apsolutno nije aktuelna tema, nemam pojma otkuda ona. Valda nekome treba.


Pa i nije i jeste. Kako sam shvatio, to je i autorkina dilema. Zašto se to poteže tu i tamo, najnovije je ova inicijativa oko ukidanja svake autonomije Vojvodini. Nekome treba, veruj mi, ni autorki, ni tebi ni meni ne treba. Tu smo dilemu makar rešili.
zox.zox zox.zox 00:53 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

hoochie coochie man
U svakom slučaju Bačvani i Sremci nisu LALOŠI.


Hvala ti za ovo, a nadam se da se može shvatiti na šta sam ja mislio kad sam napisao laloši.


Naravno da shvatam ali mi Laloši (ženski ekvivalent mi Sose) smo ponosni na taj svoj "posebni" status u imenovanju pa volimo po nekad da ga istaknemo.
bitnik bitnik 01:10 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

zox.zox
U svakom slučaju Bačvani i Sremci nisu LALOŠI.


rodne ravnopravnosti radi, bačvanke(bačkulje) i sremice nisu - sose.
deset_slukom deset_slukom 01:28 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

aleksandarkarisik
Uključujući i SNS, to su uglavnom bivši komunisti (kolonisti).
Manji delovi istih, ponajviše ovih neofašista potiče od predratnih građanskih familija.

to tako nema veze sa životom.

Možda nema sa tvojim, ali sa mojim ima. U svakom slučaju, koristio bi detaljniji komentar.
freehand freehand 02:27 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Samo mala ispravka, Laloši tj Lale su Banaćani a ne svi Vojvođani. Malo duža priča koja zadire u etnologiju, istoriju i ekonomiju čak.

I tebi mala ispravka:
Lale su banatski Srbi.
freehand freehand 03:01 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Pa kad nisi Vojvođanin. Da jesi, makar bio i "dođoš", razumeo bi.
Znam da ćeš naći načina da ovo dočekaš na nož, ali samo konstatujem stanje stvari.

Ko kaže da nisam?
To što sam se u Vojvodini rodio, proveo najveći deo života, sad živim i radim nije dovoljno?
Verovatno je tvoja prva asocijacija na nacionalnoj ili rasnoj liniji. Radi se o stanju svesti, mentalitetu, tradiciji, vaspitanju,... nešto od toga, a verovatno sve zajedno.

Tek sad... Koja je nacionalna i tek rasna asocijacija na Vojvodinu?
A ovo sa stanjem svesti i nesvesti ću biti zahvalan da mi malo podrobnije objasniš kad nađeš vremena. Sa sve mentalitetom i vospitanjem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:20 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

freehand
Pa kad nisi Vojvođanin. Da jesi, makar bio i "dođoš", razumeo bi.
Znam da ćeš naći načina da ovo dočekaš na nož, ali samo konstatujem stanje stvari.

Ko kaže da nisam?
To što sam se u Vojvodini rodio, proveo najveći deo života, sad živim i radim nije dovoljno?
Tek sad... Koja je nacionalna i tek rasna asocijacija na Vojvodinu?
A ovo sa stanjem svesti i nesvesti ću biti zahvalan da mi malo podrobnije objasniš kad nađeš vremena. Sa sve mentalitetom i vospitanjem.


jebiga, zaleteo se čovek na Pravog Lalu ni ne znajuč.

inače, slažem se sto posto sa Hučijem, s tim što mi je Antič nafuran i antipatiks, malo je previše žestok dečko za moj ukus.

e da, molim Obrena, kao utazbinjenom u jednu od najstarijih srpskih porodica u Novom Sadu, ocu dvoje Novosađančadi rođenih, Pančevcima-đedovima po majci i Srbaelcima-Smederevcima (break ya head) po ćalinim đedovima - ova informacija je bitna jer se sa krova stare porodične kuće odvajkada preko Dunava video Kovin ,

da mi objasni zbog čega bih na Referendumu trebao da zaokružim njegovu opciju, Ne Srbiji. zahvaljujem unapred, volem da znam kakve namere stoje iza glasačkih opcija.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:44 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Obren Markov
Postoji samo jedna kategorija čitalaca ovog bloga koja ima pravo da odgovori na ovo pitanje.

Vojvođani.

Ostali, psssst... Vojvodina je sama došla, sama može i da se utopi, ostane ovako ili da ode. Ne obavezuju je nikakvi ustavi, pogodbe ili kockanja. I, pre nego što zucnete na ovu temu, ne zaboravite, nije to nikakva okupirana teritorija.

Laku noć.


Dobro jutro "kolumbo" ... i ostali

ovo su sve obicne autonomaske besmislice - sto bi se od autora i ocekivalo.

O svim pitanjima na teritoriji drzave Srbije odlucuju svi njeni gradjani. O pitanjima na pojedinim njenim delovima (Sumadija, Vojvodina, Srem, Novi Sad, Vozdovac, Liman, mesna zajednica xy...) mogu da odlucuju stanovnici tog dela SAMO u onolikoj meri koliko su im to prepustili pomenuti svi gradjani drzave Srbije.

U suprotnom bi i stanovnici okoline Djerdapa ili kolubarskog basena mogli da odluce da osnuju Republiku Kolubara ili Republiku Djerdap ... i da zive kao arapski seici.

Iako je za razumevanje ovoga dovoljno samo zrnce mozga, ocigledno je potrebno uvek i ponovo ponavljati dok to i zadnjoj i najzadrtijoj autnomaskoj neznalici ne postane jasno.

I da dodam jos nesto o budalastini "Vojvodina je sama dosla i moze da ode". Nije sama dosla, kao sto nije sama dosla ni zapdna Srbija, ni Sandzak, ni Kosovo, ni juzna ni istocna Srbija. Nego su se granice Srbije kroz istoriju menjale kao posledica (uglavnom) krvavih ratova (ukljucujuci i ovo nedavno "humanitarno" bombardovanje).

Vojvodina je bila deo teritorije nekadasnje Austrougarske (nije se cak radilo ni o kakvoj administrativnoj jedinci a pogotovu ne o autonomnoj oblasti) pa je kao posledica I svetsog rata postala deo teritorije drzave Srbije. Njene stanovnike NIKO o tome nista nije ni pitao. Da jeste i posto su Srbi bili manjina sigurno se to ne bi ni desilo.

Prema tome onaj ko kaze da Vojvodina "moze sama da ode kad hoce" je najobicniji ratni huskac.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:10 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

sada ti, Vaso vređaš vojvođanske Srbe, kako ih nisu pitali, pa ko je šta radio oni su se kačili kroz celu istoriju, šta sa Đarima, šta s Turkeljama. uz ogradu da se radi o wikipedii... ne valja na istoriju s jedom motriti.

At the end of World War I, the Austro-Hungarian Empire collapsed. On 29 October 1918, Syrmia became a part of the State of Slovenes, Croats and Serbs. On 31 October 1918, the Banat Republic was proclaimed in Timişoara. The government of Hungary recognized its independence, but it was short-lived.
On 25 November 1918, the Assembly of Serbs, Bunjevci, and other nations of Vojvodina in Novi Sad proclaimed the unification of Vojvodina (Banat, Bačka and Baranja) with the Kingdom of Serbia (The assembly numbered 757 deputies, of which 578 were Serbs, 84 Bunjevci, 62 Slovaks, 21 Rusyn, 6 Germans, 3 Šokci, 2 Croats and 1 Hungarian). One day before this, on 24 November, the Assembly of Syrmia also proclaimed the unification of Syrmia with Serbia. On 1 December 1918, Vojvodina (as part of the Kingdom of Serbia) officially became part of the Kingdom of Serbs, Croats and Slovenes.




inače, ova knjiga je pravo blago da dodirneš puls tog vremena. možeš je kupiti novu na internetu za 680 dinara, ili od mene, polovnu, za 1000 dinara.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:22 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Srđan Fuchs
sada ti, Vaso vređaš vojvođanske Srbe, kako ih nisu pitali, pa ko je šta radio oni su se kačili kroz celu istoriju, šta sa Đarima, šta s Turkeljama. uz ogradu da se radi o wikipedii... ne valja na istoriju s jedom motriti.


Otkud ti da ideja da vredjam Srbe? Naravno da su oni oduvek (a verovatno najvecim delom i Bunjevci i Hrvati) zeleli da se prikljuce Srbiji(a ne da ostanu u Madjarskoj). Ja sam pricao o svim stanovnicima ondasnje Vojvodine i tome da nikakvog refernduma odnosno izjasnjavanja svih gradjana nije bilo - sto znaci da stanovnike niko nije pitao. A jel ti zaista mislis da su Madjari i Nemci vise voleli da se prikljuce Srbiji nego da ostanu u Madjarskoj (a sudeci po onome koliko ih je posle II svetskog rata napustilo Srbiju,oni su bili vecina) ? Svasta...
dragan7557 dragan7557 09:38 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

petronijević:
Не видим ништа лоше у тзв."укидању" АПВ.АПВ је реликт СФРЈ,

Autonimija Vojvodine niti je relikt SFRJ niti je to kada bila, Vojvodina je određeni stepen autonomije imala i pod Austro Ugarskom a što pojedini to ne znaju pa se plave ludi i za sve krive SFRJ, je stvar istorijske pismenosti.

O autonimiji Vojvodine pod Austro Ugarskom ima dovoljno materijala na Internetu pa ti i ostali vojnici gušenja autonomije Vojvodine uživajte u novim spoznajama.

I ne, ja nisam Vojvođanin.



cerski
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:56 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

ta, Nemaca i Mađara se nije mnogo pitalo, pošto su nam đedovi bili malo nervozni Devetstosamn'este, a još nervozniji Četres'pete, kada su se vrnuli da kače puške o klin.



inače, današnji srpski Nemci i Mađari su super svi...



dragan7557 dragan7557 10:00 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

freehand
Re: Koga ? Zašto ?

Pa kad nisi Vojvođanin. Da jesi, makar bio i "dođoš", razumeo bi.
Znam da ćeš naći načina da ovo dočekaš na nož, ali samo konstatujem stanje stvari.


Ko kaže da nisam?
To što sam se u Vojvodini rodio, proveo najveći deo života, sad živim i radim nije dovoljno?

To što si naveo nema nikakve veze, bre!

Dakle ortak prvo moraš da pokažeš ćage iz vremena Nemanjića, bre!

Onda su na redu ćage i potvrde o Čarnojevića, još jednom , bre!

Tek onda će Komesija da, kad dođeš na red, ustanovi osnovanost tvog zahteva, da budeš to što jesi.

cerski
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:01 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

inače, citiram svog klinca koji mi je upravo došao u krilo da gleda Nađinu sliku i grafikon, pa kaže, "a gde su Slovenci na slici? evo su ovde, crveni. a gde su Srbi? evo smo ovde, plavi. uuu-uu, ima nas najviše, ima nas do neba!"
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:18 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Srđan Fuchs

inače, današnji srpski Nemci i Mađari su super svi...


Nemaca je, nazalost, (pre)malo ostalo. A medju Madjarima ima (velika vecina) super njih, ali ima i notornih fasista. Kao i medju Srbima, Hrvatima i ostalima... Slicno je bilo i ranije - samo sto je vecina obicnih ljudi(pre)cesto bila zavedena i manipulisana od strane vladajuce ideologije. I, nazalost, i danas manipulacija, lazi i propaganda koje se ni Gebels ne bi postideo uzima sve vise maha u Vojvodini ... i sve veci broj ljudi joj podleze. Danas je to autonomaska ideologija koja zastupa slicne stavove kao sto su ovi na koje sam odgovorio...
deset_slukom deset_slukom 12:15 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

freehand

To što sam se u Vojvodini rodio, proveo najveći deo života, sad živim i radim nije dovoljno?
...
Tek sad... Koja je nacionalna i tek rasna asocijacija na Vojvodinu?
A ovo sa stanjem svesti i nesvesti ću biti zahvalan da mi malo podrobnije objasniš kad nađeš vremena. Sa sve mentalitetom i vospitanjem.

To sa stanjem svesti neću objašnjavati, znaš dobro o čemu govorim. I inače si razumeo da sam nacionalno i rasno spomenuo u kontekstu prebrojavanja krvnih zrnaca. Nije o tome reč, nego o mentalitetu.
OK je biti politički korektan, pa govoriti lepo o sopstvenom narodu. Eto, ja sam stekao utisak da ima puno ružnog, pa to i kažem.
Već sam rekao da sam optimista, čak poznajem mladića (treća generacija) poreklom iz Gajdobre, sa normalnim pogledima na svet.
Ako mene pitaš, poslovni odnosi su mi najbolji pokazarelji "stanja svesti" ljudi. Posao kojim se bavim podrazumeva lično poznanstvo sa klijentom i stalni kontakt sa njim. Konstatujem da svi klijenti koji su me dramatično prevarili potiču iz poslednjeg talasa kolonizacije devedesetih. Tokom godina to je već poveći broj. Prevare su takvog tipa da zahtevaju bezobzirnost i nepoštenje visokog stepena. Jesam optimista, ali ne toliki da me neko ubedi kako je to bilo slučajno.
freehand freehand 12:23 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Već sam rekao da sam optimista, čak poznajem mladića (treća generacija) poreklom iz Gajdobre, sa normalnim pogledima na svet.

Ako mene pitaš, poslovni odnosi su mi najbolji pokazarelji "stanja svesti" ljudi. Posao kojim se bavim podrazumeva lično poznanstvo sa klijentom i stalni kontakt sa njim. Konstatujem da svi klijenti koji su me dramatično prevarili potiču iz poslednjeg talasa kolonizacije devedesetih.

Vidi ovako: na osnovu ovog diskriminatorskog bulšita i iberbezobrazne generalizacije, moram ti reći da nikako ne želim da živim u tome što bi ti da stvoriš. I aktivno ću se suprotstaviti svakom pokušaju da se to načini.
A intersantno je da je dovoljno umesto praunuka biti čukununuk nekog tako planinskog ovna ličkog ili hecegovačkog da bi se onom doseljenički samo jednu generaciju mlađem moglo tako s visoka srati po glavi.
I to sve u unterhaltungu, hoh nobles.
dragan7557 dragan7557 12:53 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

freehand:
Vidi ovako: na osnovu ovog diskriminatorskog bulšita i iberbezobrazne generalizacije,

Überbezobrazne moliću!

cerski
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:37 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

deset_slukom

Već sam rekao da sam optimista, čak poznajem mladića (treća generacija) poreklom iz Gajdobre, sa normalnim pogledima na svet.



neverovatno, stvarno.
treba ga slikati da vidi javnos' kako se može kad se hoće... stvarno, ako ovo nije šovinizam, ne znam šta je.
dakle, iz gajdobre a normalan (šta god to značilo)

deset_slukom deset_slukom 13:39 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

freehand

Vidi ovako: na osnovu ovog diskriminatorskog bulšita i iberbezobrazne generalizacije, moram ti reći da nikako ne želim da živim u tome što bi ti da stvoriš. I aktivno ću se suprotstaviti svakom pokušaju da se to načini.
A intersantno je da je dovoljno umesto praunuka biti čukununuk nekog tako planinskog ovna ličkog ili hecegovačkog da bi se onom doseljenički samo jednu generaciju mlađem moglo tako s visoka srati po glavi.
I to sve u unterhaltungu, hoh nobles.

Ne znam zašti nisam iznenađen ovakvim odgovorom?
Ako bih ja stvarao nešto, to bi bio svet bez glupih i površnih ljudi. Pismenost ti se ne može osporiti. Izvini, zaista ne mislim da si glup, ali ovakvim pisanjem se baš namerno trpaš među njih.
Naveo sam indikativne primere, nemam prostora ni vremena da pišem svoju biografiju i mnogobrojna iskustva, tokom mnogih godina, iz kojih izvlačim zaključke. Ako takvih iskustava ima na stotine, može se reći da sam izveo veoma detaljnu anketu, zar ne?
Ako iko generalizuje nešto, to su uvek oni koji nabeđuju druge da generalizuju. Imam i nekoliko dobrih iskustava u poslovnoj saradnji sa tim ljudima, ali su ona u manjini u odnosu na veoma loša. I baš nijedan od "domaćih" me nije uvrnuo. Ne mislim da ima ičeg diskriminatorskog u tome da se tako nešto javno iznese. Naprotiv, mislim da je to dobro.
I, zaista, iz generacije u generaciju će se stanje popravljati. Nisam to ja izmislio, zaboga, šta se i ti prenemažeš? Još ako neko izvuče nogu iz sela poput Gajdobre, pa dođe u grad? Normalan proces.
Naravno, ti misliš da, zapravo, oni ništa ne treba da se "popravljaju"? E to već jeste problem.
deset_slukom deset_slukom 13:56 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

ana_radmilovic
deset_slukom

Već sam rekao da sam optimista, čak poznajem mladića (treća generacija) poreklom iz Gajdobre, sa normalnim pogledima na svet.


neverovatno, stvarno.
treba ga slikati da vidi javnos' kako se može kad se hoće... stvarno, ako ovo nije šovinizam, ne znam šta je.
dakle, iz gajdobre a normalan (šta god to značilo)

Postoji nešto što se zove sarkazam.
Pitam se zašto je UDBA baš Gajdobru snabdela jogurtom za pohod na Novi Sad?
Izgleda da sam nevešt u pisanju između redova, pa bih tu prekinuo dalje opservacije na temu.
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:00 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

deset_slukom
ana_radmilovic
deset_slukom

Već sam rekao da sam optimista, čak poznajem mladića (treća generacija) poreklom iz Gajdobre, sa normalnim pogledima na svet.


neverovatno, stvarno.
treba ga slikati da vidi javnos' kako se može kad se hoće... stvarno, ako ovo nije šovinizam, ne znam šta je.
dakle, iz gajdobre a normalan (šta god to značilo)

Postoji nešto što se zove sarkazam.
Pitam se zašto je UDBA baš Gajdobru snabdela jogurtom za pohod na Novi Sad?
Izgleda da sam nevešt za pisanje između redova, pa bih tu prekinuo dalje opservacije na temu.


nisam znala za vezu između gajdobre i jogurt revolucije i udbe, pa nisam shvatila šalu (bez sarkazma)
sevarlica sevarlica 14:05 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Vojvodina je sama došla, sama može i da se utopi, ostane ovako ili da ode.


Da može da ode, može, to niko ne spori, ali da je sama došla nije.

nije to nikakva okupirana teritorija.


Naravno da nije, to je oslobođena teritorija :)
deset_slukom deset_slukom 14:22 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

sevarlica

Naravno da nije, to je oslobođena teritorija :)

E, ovom biseru (inače često korišćenom) ne mogu da odolim.
Dakle - to je nekada bila Srbija, pa su joj onda "oni" okupirali teritoriju, pa je onda Srbi oslobodili. Tako nekako?
Zašto Srbi misle da se nešto menja, ako stvari ne nazivaju pravim imenom?
Istorija Evrope je prepuna ratova i osvajanja, sve države imaju neku "mrlju" u istoriji. Ne vidim ništa loše u tome da se kaže kako je Vojvodina osvojena posle pobede u ratu? Barem bi ratnički narod trebao biti ponosan na tu činjenicu.
freehand freehand 15:16 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Ako bih ja stvarao nešto, to bi bio svet bez glupih i površnih ljudi.



zaista ne mislim da si glup, ali ovakvim pisanjem se baš namerno trpaš među njih.


Ne mislim da ima ičeg diskriminatorskog u tome da se tako nešto javno iznese. Naprotiv, mislim da je to dobro.



Znaš, živo blato je zajebana stvar. I ono mentalno. Što se više gicaš to brže toneš. A obožavam liberalne mislioce koji operišu sa ovoliko predrasuda i - zašto ne reći tu reč koju tako rado upotrebljavaju - fašistodinih kvalifikacija?
Način na koji ti govoriš o njima je... Recimo skaredan za ovakvo mesto gde bi, ipak, valjalo držati neki nivo.
I pazi ovako: i ja radim sa ljudima. Sa mnogo ljudi. I mnogo me je ljudi prevarilo. No uvek oni sa kamionima i avionima, nikad oni sa naglaskom.
A ima u Banatu jedna izreka s kraja četrdesetih. Glasi:

Ošli Nemci, došli Sremci.

Šta misliš o njoj?

Jukie Jukie 15:35 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Filip2412

Mada nisam siguran kako ce se tacno uraditi definicija pojma Vojvodjanin, da li je to svako ko zivi tamo?.

A mi dijaspora?
zilikaka zilikaka 15:45 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

da, molim Obrena, kao utazbinjenom u jednu od najstarijih srpskih porodica u Novom Sadu, ocu dvoje Novosađančadi rođenih, Pančevcima-đedovima po majci i Srbaelcima-Smederevcima (break ya head) po ćalinim đedovima - ova informacija je bitna jer se sa krova stare porodične kuće odvajkada preko Dunava video Kovin ,

da mi objasni zbog čega bih na Referendumu trebao da zaokružim njegovu opciju, Ne Srbiji. zahvaljujem unapred, volem da znam kakve namere stoje iza glasačkih opcija.



Evo, ne stižem da aktivno učestvujem, ali se svakako (i sa, po njegovom kriterijumima, više nego punim pravom) pridružujem tvom pitanju.

Uzgred, kada je u svoje vreme Obren na svom blogu krajnje trapavo agitovao za separatizam, demokratski je banovao sve kolege i koleginice, Vojvođane, koji po tom pitanju imaju drugačije mišljenje.
deset_slukom deset_slukom 16:10 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

freehand
A obožavam liberalne mislioce koji operišu sa ovoliko predrasuda i - zašto ne reći tu reč koju tako rado upotrebljavaju - fašistodinih kvalifikacija?


freehand

No uvek oni sa kamionima i avionima, nikad oni sa naglaskom.

Po istom principu, i ti barataš sa predrasudom i generalizuješ. Naime, po tebi, sopstveno iskustvo je predrasuda. A još nisi ni iskren. Takođe si rekao "oni sa naglaskom". Kako govoriti o "njima", a ne reći "oni"? Da li oni uopšte postoje kao entitet? Da li se o njima uopšte sme govoriti? Čak si upotrebio ružan izraz kakav ja ne koristim.

Hvala ti za ono "mislioc", čak nisi stavio ni pod navodnike. Ja ne vidim ama baš ništa fašistoidno u onome što sam napisao. A za nivo ovog mesta si u pravu.

freehand freehand 16:21 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Takođe si rekao "oni sa naglaskom"

Samo sam ti pomogao da definišeš njih. jer pretpostavljam da ih to (naglasak) razlikuje od tebe.
Meni je jedna njih rodila decu. Tebi, verovatno, i dedu i babu. Koji se baš ne bi ponosili da pročitaju šta ovde trućaš.
Nego da se ne zadržavamo na ovome, svako je rekao šta je imao, a i mučno je prilično.


Hvala ti za ono "mislioc"

...lac.


Ja ne vidim ama baš ništa fašistoidno u onome što sam napisao.

Kliše, brate, šta bih rekao. To retki kod sebe vide, a još ređi priznaju. Iz te političke hemnisfere kojoj ti, po onome kako rezuonuješ, pripadaš - niko, ni slučajno.
deset_slukom deset_slukom 16:55 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

freehand
a i mučno je prilično.

U pravu si, i meni je već odavno mučno. Bolje da se nisi umešao, ostalo bi samo na jednom od "mišljenja". Da se ne lažemo - mišljenje mnogih, pa neka sam rek'o i primio uvrede na svoja pleća, umesto svih. Sada sam neka vrsta Isusa, valjda.
freehand

Kliše

I tvoj kontra-stav može biti kliše. Samo je iz te "pravedničke" pozicije lakše deliti etikete.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:15 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

dragan7557
Autonimija Vojvodine niti je relikt SFRJ niti je to kada bila, Vojvodina je određeni stepen autonomije imala i pod Austro Ugarskom a što pojedini to ne znaju pa se plave ludi i za sve krive SFRJ, je stvar istorijske pismenosti.

O autonimiji Vojvodine pod Austro Ugarskom ima dovoljno materijala na Internetu


Pa kad znas gde pise mogao si i da procitas. Pa bi video da je Vojvodina pod Austrougarskom imala autonomiju u jednom kratkom periodu malo duzem od jedne decenije. Pre vise od sto pedest godina(kad jos ni jedinstvena Nemacka nije postojala). I to u poprilicno drugacijim granicama nego sto su danasnje. Pa sledecih 50-60 godina do spajanja sa Srbijom nije vise imala autnomiju ni u Austrougarskoj. I bila je podeljena izmedju vise madjarskih administrativnih jedinica. Prema tome pricati o nekoj tradiciji autonomije iz vremena Austrougarske zbog te jedne decenije od pre 150 godina je prilicna besmislica.
Tako glavna tradicija vojdovdjanske autonomije ostaje ipak ona komunisticka.
zilikaka zilikaka 20:42 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

nije to nikakva okupirana teritorija.


Naravno da nije, to je oslobođena teritorija :)



Ne bih da kvarim žurku, al i oslobođenja ima raznih.

Na primer, srpski oficir je, bukvalno, bio ne samo pozvan od strane lokalnih vlasti, nego su poslali i voz po njega, u Pančevo.
Dočekali ga na željezničkoj stanici, posadili na konja kako dolikuje, i poslali da svečano projaše i oslobodi varoš, Veliki Bečkerek (današnji Zrenjanin).
Ovo je istorijska činjenica.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:35 02.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

inače, slažem se sto posto sa Hučijem, s tim što mi je Antič nafuran i antipatiks, malo je previše žestok dečko za moj ukus.


Znači nije to samo moj utisak :)

I meni se čini da se malo samoprecenjuje.
mikimedic mikimedic 00:53 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Vojvodina je sama došla, sama može i da se utopi, ostane ovako ili da ode. Ne obavezuju je nikakvi ustavi, pogodbe ili kockanja. I, pre nego što zucnete na ovu temu, ne zaboravite, nije to nikakva okupirana teritorija.


to si rekao pretpostavljam i za srbe u krajini svojevremeno, i sad dosledno insistiras na istom stavu kad je u pitanju sever kosova?
mikimedic mikimedic 00:55 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Uključujući i SNS, to su uglavnom bivši komunisti (kolonisti).
Manji delovi istih, ponajviše ovih neofašista potiče od predratnih građanskih familija.


pa je njihov glas kad su za otcepljenje sasvim validan (canak i ovaj karisik), ali gle kad glasaju za dss ili srs onda su kolonisti.

brate, pojede li vise taj luk?
blogovatelj blogovatelj 02:26 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

A intersantno je da je dovoljno umesto praunuka biti čukununuk nekog tako planinskog ovna ličkog ili hecegovačkog da bi se onom doseljenički samo jednu generaciju mlađem moglo tako s visoka srati po glavi.
I to sve u unterhaltungu, hoh nobles.


Na kog li je povuko dredove?
Na đedove il na prađedove?
deset_slukom deset_slukom 03:43 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

mikimedic

pa je njihov glas kad su za otcepljenje sasvim validan (canak i ovaj karisik), ali gle kad glasaju za dss ili srs onda su kolonisti.

Otcepljenje postoji u tvojoj glavi, u mojoj ne. A verujem ni kod spomenute dvojice.
Ne razumem zašto reč "kolonisti" koristiš u pežorativnom značenju? Doseljenici, kolonisti - kako bi ih ti nazvao? Ja o njima ne mislim ništa loše. Glasao za SRS kolonista ili neko drugi, oboje su ludaci. Mada imam i prijatelje koji su makar nekada glasali za SRS. Ludaci.
I isto ne razumem zašto toliko ceptiš od pakosti?
mikimedic mikimedic 13:17 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Ne razumem zašto reč "kolonisti" koristiš u pežorativnom značenju? Doseljenici, kolonisti - kako bi ih ti nazvao? Ja o njima ne mislim ništa loše.


Uključujući i SNS, to su uglavnom bivši komunisti (kolonisti).


bravo, genije.
sevarlica sevarlica 15:48 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Dakle - to je nekada bila Srbija, pa su joj onda "oni" okupirali teritoriju, pa je onda Srbi oslobodili. Tako nekako?


Možeš i tako da gledaš, ako hoćeš...
[url=http://en.wikipedia.org/wiki/Jovan_Nenad][/url]

:)
sevarlica sevarlica 15:51 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Ne bih da kvarim žurku, al i oslobođenja ima raznih.


Ma ja malo preuveličavam, naravno.

Na primer, srpski oficir je, bukvalno, bio ne samo pozvan od strane lokalnih vlasti, nego su poslali i voz po njega, u Pančevo.
Dočekali ga na željezničkoj stanici, posadili na konja kako dolikuje, i poslali da svečano projaše i oslobodi varoš, Veliki Bečkerek (današnji Zrenjanin).



deset_slukom deset_slukom 17:55 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

sevarlica

Možeš i tako da gledaš, ako hoćeš...

Četiri godine? Kako malo treba za stvaranje mita. Kada bi se tako stvarale tapije na teritorije, ratovi nikada ne bi prestajali.
zilikaka zilikaka 18:49 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Ne bih da kvarim žurku, al i oslobođenja ima raznih.


Ma ja malo preuveličavam, naravno.



Ne volim ovakve rasprave jer su najčešće besmislene. I ne učestvujem u njima.

Uključila sam se samo zbog šire populacije neupućenih.
Još par puta izgovorena floskula o oslobođenoj Vojvodini od strane Srbije postaće prihvaćena stvar kojom se barata kao činjenicom.

Dakle, istine radi, Vojvodina se jeste pitala kome će se prisajediniti, i sama je odlučila da to bude Srbija.
Logično, jer su u njoj najbrojniji bili Srbi.

Ta činjenica joj svakako daje izvesnu posebnost u odnosu na druge delove Srbije, i govori u prilog nekakvoj autonomiji.

Opet, kod nas pokret autonomaša podrazumeva želju za zatvaranjem u manje torove, kako bi neki mali postali veliki, i mene lično opredeljuje da na tako nešto ne pristanem.
freehand freehand 18:57 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Opet, kod nas pokret autonomaša podrazumeva želju za zatvaranjem u manje torove, kako bi neki mali postali veliki, i mene lično opredeljuje da na tako nešto ne pristanem.

Igzekli.
+ što sam ja, na primer spreman da aktivno na razne načine a koji budu adekvatni i neophodni, učinim sve da se suprotstavim takvoj nakani.
zilikaka zilikaka 20:04 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

+ što sam ja, na primer spreman da aktivno na razne načine a koji budu adekvatni i neophodni, učinim sve da se suprotstavim takvoj nakani


Kad smo kod načina, ja sam više za tradicionalne.
freehand freehand 20:08 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

zilikaka
+ što sam ja, na primer spreman da aktivno na razne načine a koji budu adekvatni i neophodni, učinim sve da se suprotstavim takvoj nakani


Kad smo kod načina, ja sam više za tradicionalne.

Eh, čuj... Dok je Bečkereku Pančeva - ništa se ne sekiraj. Samo spremi neku bedeviju.
zilikaka zilikaka 20:46 03.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

freehand


Eh, čuj... Dok je Bečkereku Pančeva - ništa se ne sekiraj. Samo spremi neku bedeviju.


Šta, opet da idemo ajzlibanom po oslobodioce?

Jedino, sad bi malko duže putovali. Lošija pruga.
blogovatelj blogovatelj 03:16 04.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Postoji samo jedna kategorija čitalaca ovog bloga koja ima pravo da odgovori na ovo pitanje.

Vojvođani.


Dakle, oni koji nisu Vojvodjani nemaju pravo da misle o ovome.
Slobodoumno. Liberalno. Vojvodjanski. Evropski. Nema sta.
zilikaka zilikaka 09:03 04.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

Dakle, oni koji nisu Vojvodjani nemaju pravo da misle o ovome


Može da se misli, al u sebi.
sevarlica sevarlica 21:04 05.02.2013

Re: Koga ? Zašto ?

zilikaka
+ što sam ja, na primer spreman da aktivno na razne načine a koji budu adekvatni i neophodni, učinim sve da se suprotstavim takvoj nakani


Kad smo kod načina, ja sam više za tradicionalne.


Kratka ti držalja, sve 'aljine ima da izblatnjaviš od savijanja
49 41 49 41 22:50 01.02.2013

Dnevnik

Šeikov dnevnik, januar 2013.

SAMO što smo poleteli, zvao Njegovo Veličanstvo šeik brat Kalifa,
da me pita da li on to mene ne vidi na drugoj strani našeg dugačkog
trpezarijskog stola, ili mene nema na doručku. Ja mu rekao da idem do
Mančester sitija, da vidim da li je Njegovo Veličanstvo šeik brat
Mansur nešto kupovao od igrača u prelaznom roku, a usput ću da svratim
do Srbije. Brat Kalifa pitao šta je to Srbija, a ja mu rekao da je to
ona zemlja iz koje su onomad došli svojim, a vratili se našim avionom,
jer se njihov pokvario. Onda me je on pitao jesmo li bacili taj njihov
avion što se pokvario, ja mu objasnio da se to u Srbiji ne radi, nego
da se kod njih stvari popravljaju. Brat Kalifa rekao "Svašta ima na
ovom svetu", poželeo da mi Alah podari srećan put, lepu kupovinu i da
mu se javim sa druge strane stola kad budem bio ponovo na doručku.

* * * * * * * * * * * * * * *

Malo sam se uplašio tokom sletanja. Naime, sleteli smo na parče
betona pored neke omanje zgrade sa tornjem, pa sam mislio da nam se
nešto desilo i da smo prinudno sleteli, tamo gde smo mogli. Onda je
pilot objasnio da je sve u redu, ali da je njihov aerodrom mali pa to
sve malo čudno izgleda. Rekao sam sekretaru da zapiše da, ako ikad
budemo ponovo dolazili, kupimo taj aerodrom i da ga malo sredimo i
povećamo, da ne moram da se stresiram ponovo.

Onda sam izašao iz aviona, gde me je sačekao brat Aleksandar i neki
vojnici. Jedan od vojnika je visoko podizao kolena i vitlao nekom
sabljom, onda mu je brat Aleksandar klimnuo glavom, pa se ovaj sklonio,
a onda sam i ja klimnuo glavom i moje obezbeđenje je vratilo svoje
sablje, pištolje i puške u korice. Vojnik izgleda nije imao loše
namere. Ostali vojnici su bili iste visine i sasvim lepo poređani, pa
smo pored njih prošli a oni su nas gledali netremice. Svideli su mi se
ti vojnici, pitao sam brata Aleksandra mogu li da ih kupim i da ih
držim kod mene na aerodromu za slučajeve kad mi dođu neki gosti, na šta
se on prvo malo zbunio, a onda je sa žaljenjem rekao da to nije moguće.
Pa sam i ja sa žaljenjem rekao da je to šteta, a moj sekretar je takođe
sa žaljenjem precrtao vojnike sa spiska za kupovinu.

* * * * * * * * * * * * * * *

Onda me je brat Aleksandar odveo u neku zgradu sa crvenim tepisima i
uzanim hodnicima gde smo, u nekoj prostoriji veličine mog kupatila u
Abu Dabiju, imali sastanak sa mnogim nekim ljudima. Pitao sam brata
Aleksandra da li se to nalazimo u ambasadi Ujedinjenih Arapskih
Emirata, a on mi je rekao da mi nemamo ambasadu u Srbiji. Konstatovao
sam da je to šteta i da bismo mogli da kupimo ovu zgradu u kojoj imamo
sastanak, da to bude naša ambasada. Brat Aleksandar je sa žaljenjem
rekao da to nije moguće, jer je to zgrada Vlade Srbije. Ja sam pogledao
kroz prozor i video neku zgradu u ruševinama, preko puta. Pa sam pitao
brata Aleksandra mogu li da kupim tu zgradu, ako već ne mogu ovu? Brat
Aleksandar je sa radošću rekao da je zgrada na prodaju, ali u paketu sa
fabrikom vojnih raketa, a njegov kolega brat Mlađan je dodao da je i
taj paket takođe u paketu, sa osam poljoprivrednih kombinata i kreditom
za navodnjavanje. Pošto mi se ta zgrada preko puta dopala, rekao sam
sekretaru da stavi na spisak i zgradu i kombinate i kredit i rakete. Pa
ćemo posle da vidimo šta ćemo sa svim tim. Za rakete nije problem - na
Bliskom istoku uvek može da se nađe neko kome to treba. A ni za
poljoprivredne kombinate nije problem: ako imaju neku lepu travu,
možemo da je stavimo u Mančester siti.

* * * * * * * * * * * * * * *

Posle smo obišli neko veliko betonsko korito sa sedištima na strani i
velikom livadom u sredini. Po golovima koji su bili sa po svake strane
livade, pretpostavio sam da bi to moglo biti neko igralište za fudbal,
a da će posle da me vode da vidim i neki pravi fudbalski stadion. Brat
Aleksandar i domaćin igrališta, brat Dragan, rekli su da posle neće da
me vode nigde, jer je ovo na čemu smo sada fudbalski stadion njihovog
najvećeg fudbalskog kluba. I da je taj fudbalski klub nekad bio šampion
Evrope i sveta. Ja sam se slatko nasmejao, a i oni su, da me ne uvrede.
Onda su mi objasnili da se nisu šalili i da je stvarno tako bilo. Meni
je bilo žao kluba, pa sam rekao da bi njihovi bogataši trebalo da kupe
taj klub, kao što je naša porodica kupila Mančester siti. Onda su oni
rekli da zakon ne dozvoljava da se klub kupi, a i da su bogataši delom
u pritvoru, a delom se kriju. Ali da ja mogu da budem sponzor kluba. Pa
su se nasmejali, a i ja sa njima, da se ne uvrede.

* * * * * * * * * * * * * * *

U Srbiji smo bili i u lovu. Svidelo mi se lovište, htedoh da ga
kupim, ali brat Aleksandar je sa žaljenjem rekao da lovište nije na
prodaju, već trideset i nešto godina, otkad je umro njihov najveći
lovac.

Takođe smo otišli i u neki klub na večernju zabavu, svideo mi se i
klub i pevačica, ali brat Aleksandar je sa radošću rekao da oni imaju
prilično veliki izbor pevačica, pa nisam kupio ni klub, dok ne odaberem
bolju pevačicu. A to ni ne znam kad ću, jer sam završio posetu i
odleteo u Mančester siti. Danas igramo protiv Arsenala, neka nam Alah
podari pobedu. Sekretaru sam rekao da me, kad se vratimo u Abu Dabi,
podseti šta smo kupili u Srbiji, ne bi li o tome obavestili Njegovo
Veličanstvo šeika brata Kalifu, na doručku, kad se i ako se vidimo.

Obradovaće se, on uvek voli kad ja nešto kupim.
mikimedic mikimedic 01:27 03.02.2013

Re: Dnevnik

Dnevnik
Šeikov dnevnik, januar 2013.




auf jebote, ovo je jos malo pa kao blogovi voje radovanovica.
ecce-florian ecce-florian 00:18 02.02.2013

koja autonomija

TERITORIJALNA odnosno dela teritorije (Vojvodine - Srbije)

Idu izbori

Trebaće podrška manjinskih stranaka

Šta će biti obećano (dato) zauzvrat?

cit
Interesovanje građana za mađarsko državljanstvo povećano je posle pominjanja ponovnog uvođenja vize za zemlje "šengen zone", tvrde u Generalnom konzulatu u Subotici.

Koga ustvari briga za Vojvodinu?

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:31 02.02.2013

Re: koja autonomija

cit
Interesovanje građana za mađarsko državljanstvo povećano je posle pominjanja ponovnog uvođenja vize za zemlje "šengen zone", tvrde u Generalnom konzulatu u Subotici.

Koga ustvari briga za Vojvodinu?


Zahteve, ako ti nije jasno, podnose građani Srbije. Jeste da žive u Vojvodini ali su građani Srbije. Hajde, odlučite se, da li su Vojvođani građani Srbije ili kako to Obren reče domoroci na okupiranoj teritoriji. Mislim, tako zviučite nekada. Dakle, u vesti o povećanoj potražnji mađarskog državljanstva je pitanje koga briga za Srbiju?
dragan7557 dragan7557 10:07 02.02.2013

Re: koja autonomija

ecce:
Koga ustvari briga za Vojvodinu?

Pa po Narodnim Herojima, ove:
sevarlica:
4. Cela ova buka se diže da bi, barabe u Beogradu i Novom Sadu digle frku i nesmetano se bogatile.

I naravno buduće Narodne Heroje.


cerski
G r o f G r o f 09:09 02.02.2013

Iskreno da ti kažem...

Što li joj je sad Vojvodina pala na pamet?
Boji se neće moći da diluje knjige u inostranstvu.
Iskreno da ti kažem, što se tiče srpske sposobnosti da zadrži Vojvodinu, ona bi davno otišla, nego dosadile svetu te male državice.
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:17 02.02.2013

Re: Iskreno da ti kažem...

G r o f
Što li joj je sad Vojvodina pala na pamet?
Boji se neće moći da diluje knjige u inostranstvu.
Iskreno da ti kažem, što se tiče srpske sposobnosti da zadrži Vojvodinu, ona bi davno otišla, nego dosadile svetu te male državice.




provali me, pokvarenština!
petronijevic001 petronijevic001 14:37 02.02.2013

Re: Iskreno da ti kažem...

Autonimija Vojvodine niti je relikt SFRJ niti je to kada bila, Vojvodina je određeni stepen autonomije imala i pod Austro Ugarskom a što pojedini to ne znaju pa se plave ludi i za sve krive SFRJ, je stvar istorijske pismenosti.

O autonimiji Vojvodine pod Austro Ugarskom ima dovoljno materijala na Internetu pa ti i ostali vojnici gušenja autonomije Vojvodine uživajte u novim spoznajama.

I ne, ja nisam Vojvođanin.

АПВ је најобичнији реликт СФРЈ.У Аустро-Угарској Војводина је постојала 11 година ,од 1849 до 1860 године.Од 1860 до 1945 године није било никакве Војводине као посебне територијалне јединице.

Тзв."аутономија" у АПВ не постоји.Реч је о привременој солуцији између 2 решења.Прво решење је конституисање Србије као нормалне унитарне државе , као што су Мађарска, Хрватска ,Румунија.Друго решење је (кон)федерализација Србије и њен каснији распад.

Садашњи ниво аутономије АПВ неће задовољити сеператисте у Новом Саду.Неће их задовољити ни повећање аутономије, додавање нових надлежности и слично.Они хоће нешто квалитативно друкчије, Републику , државу која ће у почетној фази бити у некој лабавој унији са остатком Србије, а која ће се касније потпуно одвојити, када дође до размирица Београда и Новог Сада.Настајање таквих размирица је само питање времена.
Та аутономија је тумор у државном организму Србије, који мора бити уклоњен иначе ће метастазирати, у нешто много озбиљније.
49 41 49 41 18:46 02.02.2013

Valjda si ti gledala

ne ja?!?

Gde ti jedaan ambasador u BG, za nekim okruglim stolom rece:
- ako ne bude tako, onda cemo vam otvoriti problem Vojvodine, pa Sandzaka.

Bilo malo frke, njega vratise kuci pa drugog poslase; s napomenom da se ne izlece kao njegov prethodnik.

On s licno to samo malo drugacije - nedavno.
dragoljub92 dragoljub92 22:08 02.02.2013

poruka lične prirode

vojvođani ocepljujte se mie nišlie više ve nemoš čekamo
zilikaka zilikaka 22:27 02.02.2013

Re: poruka lične prirode

vojvođani ocepljujte se mie nišlie više ve nemoš čekamo


Piši propalo.
Nećeš nas se baš lako rešiti.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:19 02.02.2013

Re: poruka lične prirode

zilikaka
vojvođani ocepljujte se mie nišlie više ve nemoš čekamo


Piši propalo.
Nećeš nas se baš lako rešiti.


pu, pu, pu, daleko bilo

ni u šali... ustvari, treba da maknem ovog popa, samo zlosluti.
dragoljub92 dragoljub92 01:29 03.02.2013

Re: poruka lične prirode

zilikaka
vojvođani ocepljujte se mie nišlie više ve nemoš čekamo


Piši propalo.
Nećeš nas se baš lako rešiti.

ma mi čekamo da otvorite vrata ima ve preteknemo samo da se vrata oškrinu
49 41 49 41 15:23 03.02.2013

Zoranovice

Ja tebe - onako prorocki, vidim kako mi pises blogove iz Velikog Trnovca - recimo.

Nema vode, nema struje, morala sam da piskim napolju; jer u tom Hotelu su svi WC-i, napolju i to cucavci.

Za to vreme, dok ne dodje struja; narod naporno i vredno radi, narocito nocu. To je vredan i vrlo posten narod, a treba ziveti od svog rada - kao Saric, recimo.

Ugovoreni poslovi moraju biti izvrseni i tacno na vreme; sto je kod lose infrastrukture; koje vode preko suma i planinskih staza - vrlo tesko.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana