Društvo| Kultura| Obrazovanje

G.Č.

mikele9 RSS / 02.02.2013. u 14:12

Može ona...to i čini...da postavlja astrofizčkokosmičke fenomene, da šeruje zanimljive tekstove, pozive za duboko ljudsko reagovanje...može da se posadi na glavu...aja! Ne treba njoj moja niti bilo čija odbrana, ume ona i odlično zna kako da se postavi, kako da odgovori...da komentariše...civilizovano, kulturno...ne otvarajući padobran da bi se spustila na kaljav nivo. Pa zašto onda ja...?

Iako sam se davno manuo komunikacije sa zidom...sa zidovima, ne mogu da svarim imbecilnu tupost i umnu zaglavljenost, neukost i neobrazovanost, želju i potrebu za vređanjem ličnosti...a ne suprotstavljanje stavu, komentarisanje teksta, fotografije, klipa...i neprekidno insistiranje na njenoj pripadnosti stranci...konstantno trolovanje bez imalo želje i volje da se nešto nauči, sazna, spozna...beslovesnih l'art pour l'artista iz kojih kipti jed...ubeđen sam zbog sopstvene neostvarenosti i minornosti.

Skoro da sam zadivljen njenim mirom i staloženošću da na svakakve nebulotarije, odgovara kulturno, bez podizanja glasa, pokušava da pameti prizove nišče duhom iako sam ubeđen da i sama zna da je to jalov posao. Nije dala groš da bi se uhvatila u kolo, niti daje dva da bi iz kola izašla, to je bio njen izbor...i sada je. Ne diže ovlaženi prst svako jutro ne bi li videla/osetila odakle vetar duva. Za poštovanje! Javna je ličnost i jedna od retkih koja se ponaša onako kako dolikuje, dostojanstveno i otvoreno, uvek spremna na dijalog, konfrontaciju stavova i mišljenja ali arguments please! Kad ona argumentovano ukaže na nesuvislost nesuvislosti (Averoes), javi se neka ili neki, koji joj, nemajući bilo šta pametno da ponude, zameraju na dužini odgovora (?!) ili joj po ko zna koji put spočitavaju minuli rad. To postaje sve otužnije i ljigavije, ne vidi mu se kraj.

Ne poznajem je lično ali to ni za jotu ne može promeniti gore napisano. Ovo je samo jedan deo njene javne ličnosti, koji ona nosi i prikazuje u suštom dostojanstvu, civilizovanosti, duboko privržena kulturi dijaloga i argumentovanoj konfrontaciji stavova i mišljenja...pa kom' obojci, kom' opanci.



Komentari (268)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:08 02.02.2013

Re: G.Č.


Bogami, ja jesam

Mogu ja, mogu ja?
Dr M Dr M 22:11 02.02.2013

Re: G.Č.

freehand
Nisam promenio mišljenje ni za jednu od njih.

Bogami, ja jesam
Pogodi o kojoj ?


Pretpostavljam, onu koja Te je za srce ujela..

Ipak, i ona, i dalje ima integritet, stručnost i harizmu.

I pokazala je to belim listićem.

U čemu se, u svojoj kratkovidosti, sa njom nisam složio.
freehand freehand 23:06 02.02.2013

Re: G.Č.

Pretpostavljam, onu koja Te je za srce ujela..

Mene Maja Gojković ne može za srce ujesti.

A ta o kojoj ti pričaš - toliko se izblamirala, i nastavlja da se blamira i poliva da bih joj ja, da me neko pita, nasilno obezbedio pomoć i staranje, ne bi li zadržala bar nešto integriteta koji je, nekada, imala.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:13 02.02.2013

Re: G.Č.

Dr M Dr M 23:22 02.02.2013

Re: G.Č.

Mene Maja Gojković ne može za srce ujesti.


Ne znam otkud ona ovde, al` neka je, mora biti da Ti se vrzma po glavi..

Za ovu kojoj bi Ti da obezbediš negu i staranje, ne mislim da joj je hitno.
freehand freehand 23:28 02.02.2013

Re: G.Č.

Ne znam otkud ona ovde, al` neka je, mora biti da Ti se vrzma po glavi..

Nekom Maja, nekom Toma... Mislim da sam ja bolje prošao.
Što se nege i staranja tiče - nemaš brige. ne pitam se ič.
Što je dobro za mene, ali pogibeljno za nju.
No - šta ću joj ja.
Ne znam samo ima li na Peščaniku ona skorašnja izjava sa RFE gde gospoja hipermodulira i ubija osetljivu elektroniku svojom frekvencijom smireno braneći svog Predsednika...
Tragedija, jebote!

P.S. čujem da su i šišmiši sa Starog grada, Vračara i Dorčola posle tog događaja zapalili za Sremčicu!
Dr M Dr M 23:42 02.02.2013

Re: G.Č.

čujem da su i šišmiši sa Starog grada, Vračara i Dorčola posle tog događaja zapalili za Sremčicu!


Stalno uvodiš neke nove likove, znaš Ti koliko je meni godina.?.
mikele9 mikele9 23:49 02.02.2013

Re: G.Č.

Mikele, evo dela mog prvog javljanja na blogu, obrati pažnju na datum..

Kod Bojane Maljević koja je pitala ko nam se od tadašnjih političara dopada, ili tako nekako..

Dr M (5 Decembar, 2006 - 23:36)
Moji favoriti, bez obzira na stranku, su: Kori Udovicki, Gordana Matkovic, Vesna Pesic, Gordana Comic-imaju strucnost, integritet i harizmu. Vazno je da zena ume da kaze odlucno NE i strasno DA. Mozete me smatrati feministom ali zbilja mislim da su zene bolji deo covecanstva.


Nisam promenio mišljenje ni za jednu od njih.

Dragi prijatelju ti i ja se razumemo...nismo džabe feministi
freehand freehand 23:51 02.02.2013

Re: G.Č.

Dr M
čujem da su i šišmiši sa Starog grada, Vračara i Dorčola posle tog događaja zapalili za Sremčicu!


Stalno uvodiš neke nove likove, znaš Ti koliko je meni godina.?.

Priznaj da ti nije dosadno!
Dr M Dr M 00:41 03.02.2013

Re: G.Č.

Priznaj da ti nije dosadno!


Sa Tobom, ponekad, može da bude bolno ali nikad dosadno.
freehand freehand 00:42 03.02.2013

Re: G.Č.

Dr M
Priznaj da ti nije dosadno!


Sa Tobom, ponekad, može da bude bolno ali nikad dosadno.

Ne bih se bunio da si ovo prećutao.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:43 03.02.2013

Re: G.Č.


Ne bih se bunio da si ovo prećutao.

El može neko da dobaci kokice u treći red?...
Dr M Dr M 00:45 03.02.2013

Re: G.Č.

freehand
Dr M
Priznaj da ti nije dosadno!


Sa Tobom, ponekad, može da bude bolno ali nikad dosadno.

Ne bih se bunio da si ovo prećutao.


Biti dosadan, jedini je pravi smrtni greh.
freehand freehand 00:50 03.02.2013

Re: G.Č.

Jelica Greganović

Ne bih se bunio da si ovo prećutao.

El može neko da dobaci kokice u treći red?...

Dr M Dr M 00:55 03.02.2013

Re: G.Č.

l može neko da dobaci kokice u treći red?..


Ne može, poj`o Dragoljub..
freehand freehand 01:01 03.02.2013

Re: G.Č.

Dr M
l može neko da dobaci kokice u treći red?..


Ne može, poj`o Dragoljub..

Ja ga pitam štastopojo onmegledi...


Dr M Dr M 01:04 03.02.2013

Re: G.Č.

Idem da preslušam ovo pa na

Hvala na druženju.
dragoljub92 dragoljub92 01:15 03.02.2013

Re: G.Č.

Dr M
l može neko da dobaci kokice u treći red?..


Ne može, poj`o Dragoljub..

jok bre ukrala mi moderacija
ecce-florian ecce-florian 23:34 02.02.2013

Veliki je uspeh u životu



da Milan ne zastupa tvoje interese

Valjda je to teret sudbine javnih ličnosti
ecce-florian ecce-florian 23:36 02.02.2013

Kladionica


Koja ličnost je tema sledećeg apologetskog bloga posle BS i GČ
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:52 02.02.2013

Re: Kladionica

ecce-florian

Koja ličnost je tema sledećeg apologetskog bloga posle BS i GČ



Mozda neka zena?
mikele9 mikele9 00:08 03.02.2013

Re: Kladionica

Koja ličnost je tema sledećeg apologetskog bloga posle BS i GČ

Ovo tebi apologetski blog Pročitaj ponovo. Da negde zateknem gomilu zvanu krdo kako se iživljava nad tobom, isto bih reagovao. A ne poznajem ni nju ni tebe. Kod mene je to uslovni refleks...odmah stajem uz pojedinca koji je izložen maltretiranju. A ti nastavi s kladionicom, srećno ti bilo.
mikele9 mikele9 00:15 03.02.2013

Re: Kladionica

Mozda neka zena?

MAMA, jel' ti to malčice maliciozno
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 00:25 03.02.2013

Re: Kladionica

mikele9
Mozda neka zena?

MAMA, jel' ti to malčice maliciozno


malcice

mikele
blogovatelj blogovatelj 02:16 03.02.2013

Re: Kladionica

Koja ličnost je tema sledećeg apologetskog bloga posle BS i GČ


Aleks Vučić?
JJ Beba JJ Beba 15:25 03.02.2013

Re: Kladionica

ecce-florian

Koja ličnost je tema sledećeg apologetskog bloga posle BS i GČ


da jbte
s tim što ima razlike- GČ može sama da kaže koju ako oseti potrebu, dok BS nije ovde pa mu pisanje o njoj dođe kao silovanje pošto je uglavnom čereče
anfieldroad anfieldroad 00:27 03.02.2013

valjda

Cim vi branite SEBE od B.S i G.C. jasno vam je koliko ste skrenuli. Valjda.
princi princi 13:23 03.02.2013

Re: valjda

Cim vi branite SEBE od B.S i G.C. jasno vam je koliko ste skrenuli. Valjda.

Meni stvarno nije jasno kako i po kom osnovu neko može da stavlja Biljanu Srbljanović i Gocu Čomić u istu rečenicu (vidim da se ponavlja kao motiv, ima još dijabola). Pa to su milioni svetlosnih godina razlike, pri čemu je fizika tačka zbližavanja. Goca Čomić je osoba koja zna, vidi, razume, shvata, razmišlja... Biki? Ovde može da dođe samo jedan smirk.

Po meni, najveći mentoli nisu oni koji Gocu Čomić napadaju po njenim B92, FB i G+ nalozima, nego oni "jao, jel si video/la što je Goca nakačila super sliku na svoj fejs?"
mikele9 mikele9 14:13 03.02.2013

Re: valjda

Po meni, najveći mentoli nisu oni koji Gocu Čomić napadaju po njenim B92, FB i G+ nalozima, nego oni "jao, jel si video/la što je Goca nakačila super sliku na svoj fejs?"

U pravu si! Uvek je bilo i biće dupeuvlakača i lizgiza.
JJ Beba JJ Beba 15:26 03.02.2013

Re: valjda

U pravu si! Uvek je bilo i biće dupeuvlakača i lizgiza.

uglavnom su takvi
godec godec 00:50 03.02.2013

Pa zašto onda?

Može ona...to i čini... Ne treba njoj moja niti bilo čija odbrana, ume ona i odlično zna kako da se postavi, kako da odgovori...da komentariše...civilizovano, kulturno...ne otvarajući padobran da bi se spustila na kaljav nivo. Pa zašto onda ja...?


Voliš je, kao i ja.
coviax coviax 07:56 03.02.2013

Feminista

Kako ja vidim politički establišment,ono šta je najvrednije tamo -jesu žene!
E sad ,bilo je i kod G.Č.da se povodila za kursom testosterona jer nije
baš ona bila kormilar...Isto važi za sve dame u politici...
Svojevremeno sam apstinirao od glasanja i za to agitovao i ostalo nam da
imamo predsednicu države...Po meni najbolji gradonačelnik nam bila M.G.
iako sledila tada radikalsku politiku (krajnosti me uvek odbijale)...
Mislim da,kad bi žene bile u većini u političkom establišmentu,da bismo imali
sasvim drukčiju državu,s manje emocija ,a više racionalnosti...
(Već sam iznosio da je najveći problem srpske politike emocionalnost koja se zloupotrebljava-kad amigdala ne bude kliktala-razum će da caruje...)
Mnoge pozere s mudima bih da razjurimo onom motkom,jer su, očigledno,tu gde jesu iz
ličnih sitnosopstveničkih pobuda,a nikako iz patriotizma ili bar profesionalno.
Pokušaj racionalnog pristupa problemu Kosova,tj.da se i i ovde o Kosovu misli
kao i van srpskih granica-se ne "prima" jer se pothranjuje emotivnost koja je "ukras"
glupandera,ali valja videti da žene u politici LISTOM misle o tom RACIONALNO!
Možda su muški jači umom i mudriji...Ako,ako-PA NEKA SE ONDA BAVE NAUKOM,FILOZOFIJOM ILI NEKA IGRAJU ŠAH... Inače je inteligencija precenjena,a dobronamernost potcenjena...
Podržavam sve dame u politici,naročito,a ovim bih mudonjama sklonim stalno nekim
revolucijama , spektaklima i spektakularnim hapšenjima, rado poručio da nije politika za njih...Nek malo čitaju Čerčilove knjige pa će razumeti šta govorim...
not2old2rock not2old2rock 00:28 04.02.2013

Re: Feminista

Mnoge pozere s mudima bih da razjurimo onom motkom,jer su, očigledno,tu gde jesu iz
ličnih sitnosopstveničkih pobuda,a nikako iz patriotizma ili bar profesionalno.


Toliki se ubise trazeci resenje, a eto, sad deluje tako jednostavno.
alselone alselone 10:26 03.02.2013

ubedili me drugari da delom promenim

misljenje o G.C. tako da sam "oladio kapislu".

Jeste, obrazovana, pametna, elokventna, nema repova i afera iza sebe, ali i dalje ne mogu da je slusam duze od 15 minuta jer obozava da se bavi metafizikom dok drzava propada. Kao da ne zivi na zemlji.
Goran Vučković Goran Vučković 10:56 03.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Jeste, obrazovana, pametna, elokventna, nema repova i afera iza sebe, ali i dalje ne mogu da je slusam duze od 15 minuta jer obozava da se bavi metafizikom dok drzava propada. Kao da ne zivi na zemlji.

To je verovatno zbog toga što joj pripisuješ magične moći, pa misliš da ih ne koristi tebi za inat, nego priča o metafizici umesto toga.
alselone alselone 11:10 03.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Goran Vučković

To je verovatno zbog toga što joj pripisuješ magične moći, pa misliš da ih ne koristi tebi za inat, nego priča o metafizici umesto toga.


Tako je.
Zbog toga iz zbog onoga sto vise voli da definise dijalog nego da ga vodi.
freehand freehand 00:34 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Tako je.
Zbog toga iz zbog onoga sto vise voli da definise dijalog nego da ga vodi.

A ti misliš da ona nema pravo da definiše kad će, gde i sa kim koji dijalog i o čemu da vodi?
blogovatelj blogovatelj 03:03 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

A ti misliš da ona nema pravo da definiše kad će, gde i sa kim koji dijalog i o čemu da vodi?


Ima.
Samo sto politicaru u opisu posla stoji da treba da vodi dijalog sa svakim.
alselone alselone 08:33 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

A ti misliš da ona nema pravo da definiše kad će, gde i sa kim koji dijalog i o čemu da vodi?


Ma naravno da moze.

Kao sto mogu i ja da kazem da me taj diskurs (opa, i ja iskoristio tu rec, jelda sam pametan) u kom je glavnica blogovanja na reddit slicicama o fizici i TED snimcima, glavnina skupstinske aktivnosti na metafizici postojanja a javnog angazovanja na smesnim terminima za zenska zanimanja probada u predelu pankreasa.

Prosto - dimna zavesa od aktivnosti. Kao i DS, izmedjuostalog.

Ja verujem kada mi kazu da je ona laf, drugarcina, hoce da pomogne i tako dalje. Ali to ne znaci da je dobar politicar.

Goran Vučković Goran Vučković 08:42 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Ali to ne znaci da je dobar politicar.

Hoćeš, molim te, da ugodiš mojoj radoznalosti - pa da opišeš tvoju viziju "dobrog političara"?
milisav68 milisav68 08:53 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

freehand

A ti misliš da ona nema pravo da definiše kad će, gde i sa kim koji dijalog i o čemu da vodi?

Ima naravno, ali alselone priča o njenom blogu čija je tema bila politička, pa kad je videla da je djavo odneo šalu, onda je forsirala priču o dijalogu.

A komentari/pitanja nisu bili ni drski, ni bezobrazni, ni pljuvački (jer bilo je i toga čak kad tema nije ni bila politika), da bi se recimo raspravljalo o dijalogu, čak šta više, to su maltene bili dobronamerni saveti, u smislu da kao visoki funkcioner stranke, utiče na mangupe u svojim redovima.Što je najgore, to su bili deklarisani glasači DS-a.

Slična situacija je bila i sa Krstićem, koji se takodje nadgovornjavao na političkim temama, pa se posle čudio što su dobili otkaz (copyright by maksa).


alselone alselone 09:04 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Goran Vučković

Hoćeš, molim te, da ugodiš mojoj radoznalosti - pa da opišeš tvoju viziju "dobrog političara"?


Ne bih sad ovaj put, dizvines, elaborirao, samo bih rekao da malo vise realnog zivota ne bi bilo na odmet.
alselone alselone 09:07 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Slična situacija je bila i sa Krstićem, koji se takodje nadgovornjavao na političkim temama, pa se posle čudio što su dobili otkaz (copyright by maksa).


Malo manje se nadgovornjavao dok je bio na vlasti. Tada je lozio domacice. Tzv. Sulejmanov metod blogovanja.

Posle, kada nije vise dolazio na posao, je krenuo da se bavi politikom.
Hansel Hansel 09:38 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

alselone
Prosto - dimna zavesa od aktivnosti.

freehand freehand 10:11 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Ja verujem kada mi kazu da je ona laf, drugarcina, hoce da pomogne i tako dalje. Ali to ne znaci da je dobar politicar.

Potpuno mi je nejasno zašto je Mikele uopšte postavio sada ovaj blog, jer je mnogo puta do sada bilo krljanja na istu temu.
No čini mi se da je ova tvoja rečenica suština:
Ko ovde uopšte i zašto priča o tome kakav je bloger Gordanac političar?
Kakav sam ja u poslu koji radim? Kakav si ti u tvom poslu? Što ne bismo o tome raspravljali? Tvoji su blogovi bili o kosmosu i atomima. Ti radiš u Vinči? na nekom institutu? Ili ipak ne? Za šta je to bila dimna zavesa, i šta si, u stvari iza nje krio?
A interesantno bi mi bilo da saznam i kako si do ovoga došao:

glavnina skupstinske aktivnosti na metafizici postojanja

Naime, iz ono malo što sam gledao od tih dosadnih prenosa - nbišta nisam video od te metafizike. čak vrlo jasnu, energičnu i doslednu osobu koja je, po meni, taj posao (vođenja skupštinskih sednica) sjajno radila.
freehand freehand 10:13 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Ima naravno, ali alselone priča o njenom blogu čija je tema bila politička, pa kad je videla da je djavo odneo šalu, onda je forsirala priču o dijalogu.

Ma nemoj? Vidiš, ja sam shvatio da i Alsalone i drugi pričaju o ukupnom blogovanju blogera Gordanac?!

Edit: I njenom pravu da uopšte i pomisli da bloguje o bilo čemu drugom sem onoga što se ovde proglasi jedino interesantnim?
alselone alselone 10:13 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Kakav sam ja u poslu koji radim? Kakav si ti u tvom poslu? Što ne bismo o tome raspravljali?


Da li moj posao ima implikacije na tvoj zivot i obrnuto?

A interesantno bi mi bilo da saznam i kako si do ovoga došao:

Bas iz tih skupstinskih prenosa. Video sam odgovore koji ne pogadjaju temu.


Edit:
Zasto pricam o tome? Zato sto posle odredjenog nivoa drzavne funkcije, po mom misljenju, veoma je tesko odvojiti javni i privatni zivot. Ovo sam ponavljao vise puta, verujem da znas na sta mislim.
freehand freehand 10:41 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Da li moj posao ima implikacije na tvoj zivot i obrnuto?

Ne znam. Ko si ti?
Bas iz tih skupstinskih prenosa. Video sam odgovore koji ne pogadjaju temu.

Uuu... Bojim se da si ovo malo ofrlje i dosta široko zahavatio.
Sećaš se nekog njenog odgovora koji je mašio temu u Skupštini?


Zasto pricam o tome? Zato sto posle odredjenog nivoa drzavne funkcije, po mom misljenju, veoma je tesko odvojiti javni i privatni zivot. Ovo sam ponavljao vise puta, verujem da znas na sta mislim.

Eto, recimo da znam. Samo tu imamo potpuno suprotna mišljenja. Ja verujem da svako ima pravo na privatnost, i da bude ravnopravan sa svima drugima.
I voleo bih da su, recimo i Velja Ilić, ili Tomislav Nikolić ovde na blogu, pod imenom ili ncko-om, i potpuno bih isto branio njihovo apsolutno pravo da piše o poeziji, teatru ili hortikulturi.
Možda bih se sprdao sa time što pišu ali ih na blogu o vrcanju meda ne bih prozivao za političku delatnost.
Meni, naime, dosta smešno, vulgarno a i luzerski deluju ta poručivanja Predsedniku preko Savetnika.
a potpuno bvezobrazno pitanja tipa - š'a ona meni ovde o ljudskim pravima kad ima da mi položi račune za to š'o me pljačka!
alselone alselone 10:49 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

freehand
Da li moj posao ima implikacije na tvoj zivot i obrnuto?

Ne znam. Ko si ti?



Ko vidi nindzino lice umrece u najvecim mukama.



Uuu... Bojim se da si ovo malo ofrlje i dosta široko zahavatio.
Sećaš se nekog njenog odgovora koji je mašio temu u Skupštini?


Ne. Nisam zapamtio konkretno, zapamtio sam samo sopstevni utisak.




Eto, recimo da znam. Samo tu imamo potpuno suprotna mišljenja. Ja verujem da svako ima pravo na privatnost, i da bude ravnopravan sa svima drugima.
I voleo bih da su, recimo i Velja Ilić, ili Tomislav Nikolić ovde na blogu, pod imenom ili ncko-om, i potpuno bih isto branio njihovo apsolutno pravo da piše o poeziji, teatru ili hortikulturi.
Možda bih se sprdao sa time što pišu ali ih na blogu o vrcanju meda ne bih prozivao za političku delatnost.
Meni, naime, dosta smešno, vulgarno a i luzerski deluju ta poručivanja Predsedniku preko Savetnika.
a potpuno bvezobrazno pitanja tipa - š'a ona meni ovde o ljudskim pravima kad ima da mi položi račune za to š'o me pljačka!


OK, postivam. Ja bih jednako napadao i Ilica i Nikolica kada bi krenuli da pricaju "cvece, prolece" price dok vode drzavu koja hrabro koraca ka ivici provalije.
freehand freehand 11:00 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Ne. Nisam zapamtio konkretno, zapamtio sam samo sopstevni utisak.

Kladio bih se u burence da si sa utiskom i uključio taj prenos.

OK, postivam. Ja bih jednako napadao i Ilica i Nikolica kada bi krenuli da pricaju "cvece, prolece" price dok vode drzavu koja hrabro koraca ka ivici provalije.


Pa da, ali Alse - meni je tuđe pravo na privatnost preče od toga da ima ja kažem šta mislim. Mislim, ok - i mail na adresu u Skupštini je način.
mikele9 mikele9 11:02 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Potpuno mi je nejasno zašto je Mikele uopšte postavio sada ovaj blog, jer je mnogo puta do sada bilo krljanja na istu temu.

Iskreno, ne verujem ti! I na FB sam reagovao...ne kod G.Č. nego kod mnogih drugih koji su bili nedolično i bez ikakve potrebe osim lične antipatije, napadani. To je to.
angie01 angie01 11:13 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Pa da, ali Alse - meni je tuđe pravo na privatnost preče od toga da ima ja kažem šta mislim.




e, 'ajd malo da se razbije tenzija.
freehand freehand 11:17 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

angie01
Pa da, ali Alse - meni je tuđe pravo na privatnost preče od toga da ima ja kažem šta mislim.




e, 'ajd malo da se razbije tenzija.

Što, Endži?

I kud se baš ti javi?
Mislim, ako ti je tako smešno - sigurno ti nije problem da nađeš i citiraš ili linkuješ kad sam ja i gde ičiji (realni) privatni život i bilo šta iz njega (posao, porodica, bilo šta) pominjao ili komentarisao.
I da probam ja da nađem neke tvoje komentare.

alselone alselone 11:19 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Pa da, ali Alse - meni je tuđe pravo na privatnost preče od toga da ima ja kažem šta mislim.


Jesi gledao Narod protiv Lerija Flinta?
freehand freehand 11:21 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

alselone
Pa da, ali Alse - meni je tuđe pravo na privatnost preče od toga da ima ja kažem šta mislim.


Jesi gledao Narod protiv Lerija Flinta?

Ne. Ima nešto na šta bi se trebalo ugledati?
alselone alselone 11:25 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Ne. Ima nešto na šta bi se trebalo ugledati?


Svakako pogledaj film, odlican je.

Uglavnom, jedan od motiva filma je to kako su javne licnosti vise podlozne kritici i imaju manji prag privatnosti i moraju imati visi prag tolerancije na kritiku i ismevanje.

Trol edit: Ovaj film ima samo 7.3 na imdb. Eh, te ocene na imdb...
bitnik bitnik 11:26 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim


http://www.youtube.com/watch?v=We-DmmEFkI8


ja bih, bar, ćutao kao onomad kad se kori udovički birala za istu funkciju.
ovi su samo primenili obrazac, ali, ako ništa drugo, nisu narodnu skupštinu i dodatno obesmislili glasajući iz bodruma.

mogao bih još i o licemerju, i o veštini ćutanja, koja je gordanu čomić, političarku, održala na vlasti bez obzira na sve turbulencije u stranci, ali, kako nisam na fb i autor bloga ne može da me samo izbaci sa liste prijatelja, plašim se da, onda, ne primeni neku težu vaspitno-popravnu meru, poput slušanja objašnjenja potrebe uvođenja jezičke rodne ravopravnosti 3 puta dnevno.
freehand freehand 11:31 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Svakako pogledaj film, odlican je.

Važi se.
Uglavnom, jedan od motiva filma je to kako su javne licnosti vise podlozne kritici i imaju manji prag privatnosti i moraju imati visi prag tolerancije na kritiku i ismevanje.

Ja mislim da je Gordanac upravo sjajan primer za visi prag tolerancije na kritiku i ismevanje.
Probaj da zamisliš kako bi moji ili tvoji odogovri izgledali da krenu tako da te/me čereče.
niccolo niccolo 11:31 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Sećaš se nekog njenog odgovora koji je mašio temu u Skupštini?

Ako smem da se umešam - ja se sećam. U oktobru sam gledao raspravu povodom Zakona o preuzimanju imovine i obaveza banaka...gde je najviše pričala o etici dobrih namera (štagod to bilo) a najmanje o pozitivnim odnosno negativnim posledicama tog zakona onako kako ih ona vidi.
alselone alselone 11:34 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Ja mislim da je Gordanac upravo sjajan primer za visi prag tolerancije na kritiku i ismevanje.
Probaj da zamisliš kako bi moji ili tvoji odogovri izgledali da krenu tako da te/me čereče.


I ja mislim. Korektna je.
Ja sam to odgovorio tebi posto si mi rekao da je pravo na privatnost vece od toga da ja imam sta da kazem.

Ako smem da se umešam - ja se sećam. U oktobru sam gledao raspravu povodom Zakona o preuzimanju imovine i obaveza banaka...gde je najviše pričala o etici dobrih namera (štagod to bilo) a najmanje o pozitivnim odnosno negativnim posledicama tog zakona onako kako ih ona vidi.

Zahvaljujem.
mikimedic mikimedic 11:36 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Prosto - dimna zavesa od aktivnosti. Kao i DS, izmedjuostalog.



mikimedic mikimedic 11:38 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Potpuno mi je nejasno zašto je Mikele uopšte postavio sada ovaj blog, jer je mnogo puta do sada bilo krljanja na istu temu.


to sam hteo da pitam, a cini mi se da mu nije prvi blog na tu temu...
spomenica pod stare dane, sta li?


freehand freehand 11:38 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

I ja mislim. Korektna je.
Ja sam to odgovorio tebi posto si mi rekao da je pravo na privatnost vece od toga da ja imam sta da kazem.

Pa da. Ali mi neki film sigurno neće promeniti neke od osnovnih stavova o komunikaciji.
mikele9 mikele9 12:05 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

to sam hteo da pitam, a cini mi se da mu nije prvi blog na tu temu...
spomenica pod stare dane, sta li?


Miki, Miki...Obilićeva medalja!
angie01 angie01 12:06 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

I kud se baš ti javi?


e, zasmeja me, najstrasnije.

toliko demagogije, skoncentrisane u toliko malo reci-svaka cas'!

ako moze da mi se navede jedan-to bi mi bilo dovoljno, 'naci, jedan politicar u svetu, koji ucestvuje na drustvenim mrezama i ignorise teme u kojima profesionalno ucestvuje, bez bilo kakvog osecaja odgovornosti prema onima koji su ga na to mesto stavili i od cijeg poreza prima platu i benefite i kaze, veoma ponekad, ok, al prvo da definisemo dijalog, ne moze to tako kako ste vi zamislili, jer nemate pojam, ko je jos video konkretno pitanje i da ja dam konkretan odgovor, al zato moze o ljubavi prema cveticima, leptiricima, iako ljudi ne mogu da zive, koliko im je tesko?!

a pri tome na svim drustvenim mrezama, lekari diskutuju o zdravlju, pevaci o svojoj karijeri, pisci o knjigama i sl., i pri tome nisu izabrani od strane pucanstva, da u njihovo ime srede problematiku na drzavnom nivou, kako bi bilo bolje,....ja nekako mislim da je tu d pojnt.

ponavljam jos jednom, mozda je onda bolje ucestvovati pod nekim nikom.

ps- da ne verujes, dala sam ti preporuku kod Nikole.
freehand freehand 13:26 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

e, zasmeja me, najstrasnije.

Raduje me. Mada si izbegla odgovore.
A ovo dalje populističko nagvaždanje je već zamorno. Doduše - odavno.
Ona je super frendica, strašna riba, dobar čovek... ALI ima da polaže račune na blogu, na FB, u pozorištu, na bazenu, u toaletu... Ona je političar 24/7/xyz, nema privatan život, ja je plaćam i ima da mi odgovoara i nema druge teme do one koju Mi postavimo...
Bah...
Hansel Hansel 13:44 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Uglavnom, jedan od motiva filma je to kako su javne licnosti vise podlozne kritici i imaju manji prag privatnosti i moraju imati visi prag tolerancije na kritiku i ismevanje.

Meni je i to bez veze, ako javna ličnost želi da ima svoju privatnost, to joj se mora obezbediti ako ona to želi (osim ako su joj javne deklaracije u suprotnosti s privatnim svetonazorima), ali ovde imamo probelm da javne ličnosti same eksponiraju svoju privatnost.

U tom smislu mogla bi se posmatrati i "dimna zavesa" koju sam pozitivno istakao (ovim objašnjavam sebe, ne Alselone-a), mada sam ja prevashodno mislio na virtuelne političke teme, sasvim udaljene od većinskog doživljaja stvarnosti i ubećivanja da nam je bolje, samo što to mi ne znamo. Bojao sam se na momente za tron Mire Marković u toj disciplini.
Goran Vučković Goran Vučković 13:50 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

ali ovde imamo probelm da javne ličnosti same eksponiraju svoju privatnost.

Argument 4Z?
Hansel Hansel 13:59 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

niccolo
Ako smem da se umešam - ja se sećam. U oktobru sam gledao raspravu povodom Zakona o preuzimanju imovine i obaveza banaka...
gde je najviše pričala o etici dobrih namera

Jao, i ja se sećam , ne znam šta mi je bilo pa sam gledao Skupštinu.
Pre nedelju dana opet se uključih, a Borko jedno dva minuta najmanje je nešto čudno žvakao potpuno otvarajući (i zatvarajući) usta (slikan iz profila), istovremeno surfujući na telefonu, stvarno je bio komičan prizor, ne bih da produbljujem plastičnost opisa...
angie01 angie01 13:59 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

ALI ima da polaže račune na blogu


ne secam se da je neko trazio da polaze racune,...ja ne znam ni da je neko cackao u privatnost-nemam nalog na FB, ako se to tamo desilo- samo kazem, a to je istina, ma kako ti pokusavao da izvrces malicioznom demagogijom, da prosto nije prirodno da izbegava da kaze bilo sta konkretno apsoluno ni jedan put, pardon, jednom, kad joj se diralo u predsednika, i to napadom na autora kritickog stava, kada se vec govori o stvarima u kojima ona ima neku znacajnu ulogu, a ostali posledicu, nego preskoci tako sto sagovorniku negira znanje i vestine u vodjenju dijaloga.

'naci, niko ni ne trazi uvek i sigurno ima i zlonamernih situacija od strane sagovornika, al' bas nikad, izvini,... eto, rekoh ti da mi das jedan primer, gde je to moguce i posucu se pepelom!

edit: i ne vidim u cemu je problem, da o GC mislim da je simpa & cool-a mislim, a ti ismejao, ako kazem da mi se ovaj deo ne dopada.

Hansel Hansel 14:09 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Goran Vučković
Argument 4Z?

Ma, nije argument nego konstatacija, a i ne znam šta ti je ovo 4Z!
Goran Vučković Goran Vučković 14:10 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Ma, nije argument nego konstatacija, a i ne znam šta ti je ovo 4Z!

četiri zida
Hansel Hansel 15:07 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Goran Vučković
četiri zida

Aaaaa!

Pa, ne znam da li bi to bila direktna veza s viđenom argumentacijom (i povodima) tog tipa, ali meni nije jasno (generalno) kako nekome ko sebe stavi u izlog očekuje da niko neće negativno komentarisati ono što vidi u izlogu. Osećaj za meru prilikom komentarisanja je skroz druga stvar.
Goran Vučković Goran Vučković 15:11 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

ko sebe stavi u izlog očekuje da niko neće negativno komentarisati ono što vidi u izlogu

Ja bih bio iskreno iznenađen kad bih shvatio da Goca to očekuje
Hansel Hansel 16:49 04.02.2013

Re: ubedili me drugari da delom promenim

Ja bih bio iskreno iznenađen kad bih shvatio da Goca to očekuje

Takođe. Pošto ona i nije pisala ovaj blog, raspravljamo načelno (s delimičnim konkretnim osvrtima), bar ja.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:30 03.02.2013

mikele

bre:)
not2old2rock not2old2rock 01:42 04.02.2013

Gde je nestao moral ?

Moram da priznam da sam sokiran stepenom morala na blogu.
Ovakvo slihtanje (u narodu poznatije kao uvlacenje u dupe), nedostojno je za nekog ko se smatra intelektualcem, nekog ko po defaultu treba da bude kritican prema vlasti, pa sve da je doticna kao Mojsije preko Crvenog mora narod prevela, a ne da je za vreme vladavine njene partije (ciji je visoki funkcioner bila i godinama drzavnu politiku kreirala), ova zemlja tako unazadjena, tako opljackana i najstrasnije od svega, narodu je ubijena svaka nada, te je sludjen i ogorcen izabrao ovaj basibozluk, pa nam sad Seseljev Gebels ispravlja privatizacije !!! Po Krsticu se ovde cepa bez milosti i u svakom drugom komentaru upucenom njemu je, bez obzira na temu i "diskvalifikacija" SAVETNIK i on se brani kako zna i ume (a i ume i zna) a on je bio savetnik, jest' bio "uz skute", ali nije u rukama imao atribute vlasti. Panegirici nekom ko za sve to ne pokazuje ni trunku krivice, pravljenje "svete krave" od nekog ko ne prihvata bilo kakvu odgovornost za nase protracene godine me ne bi iznenadili da stizu od partijskih podguznih muva i ostalih sitnih dusa, ali od ljudi od zvanja, znanja, sa karijerama, koji se smatraju intelektualcima i VIP su persone na blogu ?
Ko od vas odavno nije cuo vic: Ako za posao konkurisu Srbin, Madjar ili Ciganin, ko ce dobiti posao ? Onaj koji je clan Demokratske stranke.
dragoljub92 dragoljub92 02:39 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

Moram da priznam da...

na blogu si tek nešto više od pola godine,ja počinjem šestu i sad treba da ti objašnjavam šta je bilo u praistoriji.
u roku od odma sam postavi prijateljstvo sa gordanac i neznajući da je to baš ona,inače ja se uvek držim podalje od IMENA,i u virtuelnom i u 3D životu.
za sve ovo vreme ja mislim da je ona imala samo dva bloga o politiki,sve ostalo su bili lični blogovi,ukapirao sam da sa njom ovd ne komuniciram sa političarem već sa privatnim licem i to po njenoj želji i to sam ispoštovao i poštujem i dalje. što sam imao da joj kažem o politici reko sam joj jednim PPom i tolko.
kažeš krla kasapimo a on ni luk jeo ni luk mirisao,pa za mene ne važi ta tvrdnja,ja kod njega nisam zalazio dok je piso o otocima,vojskama, tek kad je počeo da pravi testiranja i oglede,banovalo me dva puta ali ne za vek ,tu je dobio prvi plus,a pošto smo ispisnici imam pravo da mu se po tom osnovu obraćam kako se obraćam.kolko vidim brzo se snašo i sad mislim da imamo solidan odnos na blogu.
treće ja i hučimen smo najveći protivnici na blogu, na krv i nož, na zvezdu i kokardu pa smo vremenom legli na rudu i sad smo prijatelji.nismo odustali od svojih stavova ali se više ne vređamo . uostalom blog koji ti znaš je mala maca za ono što je bio pre 5 a bogme pre toga je bio još gori.
mi smo ovde jedna vesela kafanska družina koja se bije lomi flaše i glave,psuje se uzdupe i niz dupe i slavi sve i svašta zajedno.
tako da mikeleov akt shvati kao odbranu jednog od nas blogera a ne neku tamo političarku.
ja bi i krla branio kao što branim i biljanče,a ona je stoglava aždaja bila ovde,al naše kuče ne moš svaki krelac da ga šutira a ja da ne reagujem,
ako razumeš svatićeš
mikele9 mikele9 09:41 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

tako da mikeleov akt shvati kao odbranu jednog od nas blogera a ne neku tamo političarku.
ja bi i krla branio kao što branim i biljanče,a ona je stoglava aždaja bila ovde,al naše kuče ne moš svaki krelac da ga šutira a ja da ne reagujem

Upravo TO, ni zeru više, ni zeru manje!
not2old2rock not2old2rock 11:23 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

Blogostarosedeoce, to sto tebi lici da sam na blogu vise od pola godine, a nisam ni tri meseca da shvatim kao kompliment ? Nego, ne bilo ti zapovedjeno, procitaj jos jednom nebulotarije iz uvodnika i komentare na njega, pa mi, molim te, objasni zasto imam osecaj da ovde neki Pere Kalenici prave red za audijenciju kod tetka Zivke ?
Napisao si da imas svoje stavove o tome kako s kim komuniciras i to je OK, sve dok se ne KANDIDUJES za bilo sta, za savet Mesne zajednice ili za Skupstinu, svejedno, onda ima da odgovaras tetkama iz komsiluka od, da li je za paprikas bolji obican crni luk ili ljubicasti, dinstan ili ne, ako je dinstan, na ulju ili na masti..., pa sve do zasto je BAS TAJ morao da bude ambasador BAS TU. Politicar si i ima da odgovaras narodu kad te pita, posao nije uvek glamurozan i to ti je u opisu radnog mesta, to nije sporno ? Problem nastaje kad te neko pita za spoljnu politiku ili ekonomiju ili za obicnu rupu na putu ili zagusenu kanalizaciju, a ti mu objasnjavas koji luk i kako treba dinstati...
Ako razumes, shvatices

Istine radi, nije mi bila namera da advokatisem Krsticu, spomenuo sam ga zbog dvostrukih arsina, da kao savetnik nije imao drzavnu funkciju (ne znam da li je i ako je kakvu funkciju je imao u stranci ?), ali je odgovoran samo onome koga je savetovao i kao takav podleze samo sudu istorije, sudu partije (?) i licnim sudovima (prijatelja, rodbine, blogera...), u meri koliko mu je do njih stalo, tj, za zakon je on previse puta pomenuti luk samo ljustio i seckao, za razliku od ovih drugih, koji, ako su ga kusali u paprikasu, mogu i na tanku 'ranu, pod uslovom da je zakon isti za sve... Ne upirem prstom niukoga, pokazujem razliku.
mikele9 mikele9 12:17 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

Politicar si i ima da odgovaras narodu kad te pita, posao nije uvek glamurozan i to ti je u opisu radnog mesta, to nije sporno ? Problem nastaje kad te neko pita za spoljnu politiku ili ekonomiju ili za obicnu rupu na putu ili zagusenu kanalizaciju, a ti mu objasnjavas koji luk i kako treba dinstati...
Ako razumes, shvatices

Shvatam i razumem. Evo npr, ti si političar a kao običan građanin, imaš profil na FB i postaviš tekst, fotografiju, video...o Kljunarima. Zanimljivo ti i želiš to da podeliš sa mnogo ljudi. Onda ljudi, preskačući Kljunare kao kozlić, počnu da te poseravaju po glavi i ostalim delovima tela, ne kao FB-ukovca nego kao političara. Ti i dalje o...a oni i dalje po...i tako unedogled.
Jesam li razumeo...shvatio?
Hansel Hansel 13:13 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

E, Mikele, a otkud ti ljudi na tom profilu? Koliko znam, ako ne dozvoliš da ti nepoznati komentarišu na nalogu, to neće biti moguće? Ako si nepoznate prihvatio kao prijatelje, zašto si to uradio? Na osnovu čega si znao da su ti prijatelji? Šta hoćeš da postigneš time što na javnom nalogu mešaš privatna interesovanja i javnu funkciju?

Ovo komentarišem potpuno nezavisno od tih idiotarija na koje ti reaguješ, naravno da su bez veze, ali isto tako su sasvim očekivanе s obzirom na ono što sam u prvom pasusu napisao.
not2old2rock not2old2rock 13:26 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

mikele9
Onda ljudi, preskačući Kljunare kao kozlić, počnu da te poseravaju po glavi i ostalim delovima tela


To nije sporno, ostatak pas s maslom ne bi pojeo, narocito ono sa kolom i prstom, ali kad je vec tako na FB, onda je valjda prirodno da se na FB i obracunavas s doticnima, zasto ovde i ako je principijelan stav, zasto samo nju, zato sam spomenuo Krstica, to se ne desava samo njoj, takve ili slicne stvari se desavaju svim javnim licnostima, manje ili vise i svima im je i to u opisu radnog mesta ? Dzentlmenstvo ? Zajebi me dzentlmenstva u politici, osim pridrzavanja stolice, a ni to svakoj. Samo Vuk je mogao "onoj" da poljubi ruku, niko drugi ne bi bio bas toliki dzentlmen.
bitnik bitnik 14:24 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

not2old2rock
Moram da priznam da sam sokiran stepenom morala na blogu.


ako ti je do morala - idi u crkvu... ups...
gde, jbt, da ode živ čovek ako mu je do potvrde moralnih načela?

kada bi, barem, cerski i free otpočeli lament o zvezdanom nebu nada mnom, i moralnom zakonu u meni, da mi se ne baci komentar...
maksa83 maksa83 14:31 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

kada bi, barem, cerski i free otpočeli lament o zvezdanom nebu nada mnom, i moralnom zakonu u meni

Dakle dokle zadiranje u tuđu intimu?

Neke stvari treba da ostanu u 4 zida sarkofaga (+ dno + poklopac)
bitnik bitnik 14:36 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

maksa83
kada bi, barem, cerski i free otpočeli lament o zvezdanom nebu nada mnom, i moralnom zakonu u meni

Dakle dokle zadiranje u tuđu intimu?

Neke stvari treba da ostanu u 4 zida sarkofaga (+ dno + poklopac)


a, be, maxo, što duplo dno i dupli poklopac?
ja ih doživljavam kao vrlo inteligentne i načitane ljude, freeja i kao najduhovitijeg posle tebe, a ovo me asocira na neko švercovanje.
freehand freehand 14:44 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

kada bi, barem, cerski i free otpočeli lament o zvezdanom nebu nada mnom, i moralnom zakonu u meni, da mi se ne baci komentar...

Ma ne sekiraj se ništa. ja sam siguran da ti znaš šta reč lament znači i da je nisi ovde upotrebio onako nasumice, zato što ti deluje onako intelektuvalno i pojetski?

By the way - my name is Hand. Freehand.
maksa83 maksa83 14:48 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

a, be, maxo, što duplo dno i dupli poklopac?

Zbog promaje i vlage.

To su ti u srpskoj mitologiji dva glavna Jahača Apokalipse.
bitnik bitnik 14:54 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

freehand
Ma ne sekiraj se ništa. ja sam siguran da ti znaš šta reč lament znači i da je nisi ovde upotrebio onako nasumice, zato što ti deluje onako intelektuvalno i pojetski?


znam li?

freehand
By the way - my name is Hand. Freehand.


da opravljam i to?
JJ Beba JJ Beba 14:55 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?


ako ti je do morala - idi u crkvu... ups...

a u crkvi moral doqrca
bitnik bitnik 14:56 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

maksa83

Zbog promaje i vlage.
To su ti u srpskoj mitologiji dva glavna Jahača Apokalipse.


jbt, uspeo sam u životu.
znam ih obojicu, makar virtuelno.
Goran Vučković Goran Vučković 14:58 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?


jbt, uspeo sam u životu.
znam ih obojicu, makar virtuelno.

Promaju i vlagu?
bitnik bitnik 14:58 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

JJ Beba

ako ti je do morala - idi u crkvu... ups...

a u crkvi moral doqrca


bebac, italik su tuđe reči, ups je moj.
bitnik bitnik 15:02 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

Goran Vučković

jbt, uspeo sam u životu.
znam ih obojicu, makar virtuelno.

Promaju i vlagu?


mogu da se vadim na anahronost?
kada sam ja išao u školu, za promaju i maglu se govorilo - obe.
JJ Beba JJ Beba 15:02 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

li kad je vec tako na FB, onda je valjda prirodno da se na FB i obracunavas s doticnima

da i ja tako mislim, ne kapiram zašto se ne "obračunavaju" tamo gde se dotični incident dogodio. množda naki akteri sa FB profila nisu na blogu pa ne mogu da odgovore na mikelove izlive zgražavanja. čemu prenošenje rasprave sa fb na blog? mada neki blogeri rade i obrnuto, komnetarišu ovdašnje blogove na fb pa oni koji nisu na fb ne mogu da odgovore.

jbga morala nigde, pa ni u crkvi. tu se zezno đinđić onomad kada je dao takvu izjavu
JJ Beba JJ Beba 15:03 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

bitnik
JJ Beba

ako ti je do morala - idi u crkvu... ups...

a u crkvi moral doqrca


bebac, italik su tuđe reči, ups je moj.

znam čije su reči :)
ali ta đinđićeva izjava me me uvek podseti da nije bio u pravu.
bitnik bitnik 15:06 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

JJ Beba

ali ta đinđićeva izjava me me uvek podseti da nije bio u pravu.


moj ups je lakonski ekvivalent ovome što si ti napisala.
JJ Beba JJ Beba 15:09 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

bitnik
JJ Beba

ali ta đinđićeva izjava me me uvek podseti da nije bio u pravu.


moj ups je ekvivalent ovome što si ti napisala.

znam , al preblag za značenje koje citat nosi

trola nikad dosta
bitnik bitnik 15:14 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

JJ Beba
trola nikad dosta


nikad, al kad smo, već, tu, ljubi te... bitnik.
freehand freehand 15:19 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

znam li?

Znaš li?

freeja i kao najduhovitijeg posle tebe, a ovo me asocira na neko švercovanje.

Ups, kao da sam se malo zaleteo glede procenjivanja ovog divnog i mudrog mladića!?
Sjajan momak!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana