Društvo| Kultura| Obrazovanje

G.Č.

mikele9 RSS / 02.02.2013. u 14:12

Može ona...to i čini...da postavlja astrofizčkokosmičke fenomene, da šeruje zanimljive tekstove, pozive za duboko ljudsko reagovanje...može da se posadi na glavu...aja! Ne treba njoj moja niti bilo čija odbrana, ume ona i odlično zna kako da se postavi, kako da odgovori...da komentariše...civilizovano, kulturno...ne otvarajući padobran da bi se spustila na kaljav nivo. Pa zašto onda ja...?

Iako sam se davno manuo komunikacije sa zidom...sa zidovima, ne mogu da svarim imbecilnu tupost i umnu zaglavljenost, neukost i neobrazovanost, želju i potrebu za vređanjem ličnosti...a ne suprotstavljanje stavu, komentarisanje teksta, fotografije, klipa...i neprekidno insistiranje na njenoj pripadnosti stranci...konstantno trolovanje bez imalo želje i volje da se nešto nauči, sazna, spozna...beslovesnih l'art pour l'artista iz kojih kipti jed...ubeđen sam zbog sopstvene neostvarenosti i minornosti.

Skoro da sam zadivljen njenim mirom i staloženošću da na svakakve nebulotarije, odgovara kulturno, bez podizanja glasa, pokušava da pameti prizove nišče duhom iako sam ubeđen da i sama zna da je to jalov posao. Nije dala groš da bi se uhvatila u kolo, niti daje dva da bi iz kola izašla, to je bio njen izbor...i sada je. Ne diže ovlaženi prst svako jutro ne bi li videla/osetila odakle vetar duva. Za poštovanje! Javna je ličnost i jedna od retkih koja se ponaša onako kako dolikuje, dostojanstveno i otvoreno, uvek spremna na dijalog, konfrontaciju stavova i mišljenja ali arguments please! Kad ona argumentovano ukaže na nesuvislost nesuvislosti (Averoes), javi se neka ili neki, koji joj, nemajući bilo šta pametno da ponude, zameraju na dužini odgovora (?!) ili joj po ko zna koji put spočitavaju minuli rad. To postaje sve otužnije i ljigavije, ne vidi mu se kraj.

Ne poznajem je lično ali to ni za jotu ne može promeniti gore napisano. Ovo je samo jedan deo njene javne ličnosti, koji ona nosi i prikazuje u suštom dostojanstvu, civilizovanosti, duboko privržena kulturi dijaloga i argumentovanoj konfrontaciji stavova i mišljenja...pa kom' obojci, kom' opanci.



Komentari (268)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 15:19 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

bitnik
JJ Beba
trola nikad dosta


nikad, al kad smo, već, tu, ljubi te... bitnik.

maksa83 maksa83 15:25 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

Ups, kao da sam se malo zaleteo glede procenjivanja ovog divnog i mudrog mladića!?
Sjajan momak!

An Irish daughter had not been home for over five years.

Upon her return, her father cursed her.

"Where have ye been all this time? Why did ye not write to us at all? Why didn't ye call? Can ye not understand what ye put yer old mum thru?"

The girl, crying, replied, "Sniff... Dad... I became a prostitute."

"Ye what!!? Get out, ye shameless harlot! Sinner! You're a disgrace!"

"OK, Dad -- as ye wish. I just came back to give mum this luxurious fur coat, title deed to a 10 bedroom mansion plus a savings certificate for $5 million." "For me brother, this gold Rolex and for ye daddy, the brand new Mercedes convertible that's parked outside, a membership to the country club, an invitation for ye all to spend New Years Eve on board my new yacht in the Riviera, and a new..."

"Now what was it ye said ye had become?" says dad.

The girl, crying again: "A prostitute!"

"Oh! Ye scared me to death, girl! I thought ye said a Protestant."
bitnik bitnik 15:34 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

freehand
Znaš li?

sad mi malo glupo da priznam, ali - znam.
siguran sam da znaš i ti, pa ne kapiram zašto misliš da nije adekvatno upotrebljen.

freehand

Ups, kao da sam se malo zaleteo glede procenjivanja ovog divnog i mudrog mladića!?
Sjajan momak!


za divnog, mudrog i sjajnog - ne dobijaš ništa.
za mladića - imaš 2 piva.
bitnik bitnik 15:45 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

maksa83
Ups, kao da sam se malo zaleteo glede procenjivanja ovog divnog i mudrog mladića!?
Sjajan momak!

An Irish daughter had not been home for over five years.

Upon her return, her father cursed her.

"Where have ye been all this time? Why did ye not write to us at all? Why didn't ye call? Can ye not understand what ye put yer old mum thru?"

The girl, crying, replied, "Sniff... Dad... I became a prostitute."

"Ye what!!? Get out, ye shameless harlot! Sinner! You're a disgrace!"

"OK, Dad -- as ye wish. I just came back to give mum this luxurious fur coat, title deed to a 10 bedroom mansion plus a savings certificate for $5 million." "For me brother, this gold Rolex and for ye daddy, the brand new Mercedes convertible that's parked outside, a membership to the country club, an invitation for ye all to spend New Years Eve on board my new yacht in the Riviera, and a new..."

"Now what was it ye said ye had become?" says dad.

The girl, crying again: "A prostitute!"

"Oh! Ye scared me to death, girl! I thought ye said a Protestant."


ubih se od smeJa, sve vreme zamišljam, pajsadintimizaciju, freeja kao boru todorovića iz balkan ekspresa.
mikimedic mikimedic 16:29 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

za sve ovo vreme ja mislim da je ona imala samo dva bloga o politiki,sve ostalo su bili lični blogovi,


exactly!

zamisli palmu da na blogu 'novog puta' debatuje sa jagodincima o kvalitetu betovenovih simfonija... a naivni slikari krenu da objasnjavaju zasto sa palmom treba voditi dialog na te i slicne teme. a nikako ne na one druge...

da ne gresim dusu, kad je trebalo uzdizati u nebesa razvoj eu, ta ista gc kojoj je ispod casti rasprava o doprinosu ds danasnjoj (tragikomicnoj) situaciji, je jedva cekala da se upusti u rasprave...

dakle, tema je ono sto ja kazem da je tema a ne veliki ljubicasti slon...


mikimedic mikimedic 16:30 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

tako da mikeleov akt shvati kao odbranu jednog od nas blogera a ne neku tamo političarku.


od koga?

sta je konkretno razlog ovom pateticnom blogu?
mikimedic mikimedic 16:35 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

Shvatam i razumem. Evo npr, ti si političar a kao običan građanin, imaš profil na FB i postaviš tekst, fotografiju, video...o Kljunarima.


jebi ga, ti si politicar, imas kobre da te prate, blindiranog bmwa i slicno, i bas bi malo da odes da hranis vrapce na kalemegdanu. kad jebote okruzise te penzosi sto ne primaju pemzije mesecima (cudeci se sta ces ti na kalisu uopste, bez telehranitelja, i bez beemveja). i bas su gadni ti penzosi, ne daju ti ni da vrapce hranis u svoje slobodno vreme...
mikele9 mikele9 20:57 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

sta je konkretno razlog ovom pateticnom blogu?

Prvo, hvala za ovo patetičan! U Vujaklijinom Leksikonu stranih reči i izraza, pod patetičan stoji: Strastan, osećajan, dirljiv, ganutljiv, uzbudljiv, koji izaziva uzvišena osećanja, snažan, dostojanstven, svečan.To kako si ti mislio da ga treba upotrebiti u pežorativnom smislu, je stečeno gledanjem previše američkih filmova u kojima skoro svakog minuta neko nekome kaže: You are pathetic!
Ako ništa drugo, imao si mogućnost da izneseš svoje mišljenje, zar je to malo?
mikele9 mikele9 21:00 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

mikelove izlive zgražavanja.

Ja izlio a vi dolivajte...to mu dođe kao normalno funkcionisanje bloga, kaj ne?
freehand freehand 21:07 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

pajsadintimizaciju, freeja kao boru todorovića iz balkan ekspresa.

Da? Free ti liči na... Muzičara? Lopinu? Ili nešto treće?
mikimedic mikimedic 21:13 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

To kako si ti mislio da ga treba upotrebiti u pežorativnom smislu, je stečeno gledanjem previše američkih filmova u kojima skoro svakog minuta neko nekome kaže: You are pathetic!


ti znas kako sam ja nesto stekao.

pateticno.
JJ Beba JJ Beba 21:49 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

mikele9
mikelove izlive zgražavanja.

Ja izlio a vi dolivajte...to mu dođe kao normalno funkcionisanje bloga, kaj ne?

mi blogujemo. to si želeo, kaj ne?
bitnik bitnik 23:19 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

freehand
pajsadintimizaciju, freeja kao boru todorovića iz balkan ekspresa.

Da? Free ti liči na... Muzičara? Lopinu? Ili nešto treće?


treće, naravno - na brižno čeljade koje tetki nosi lek.
mikele9 mikele9 23:23 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

mi blogujemo. to si želeo, kaj ne?

natürlich JJ
mikele9 mikele9 23:25 04.02.2013

Re: Gde je nestao moral ?

ti znas kako sam ja nesto stekao.

Patetično

pateticno.

OK
zilikaka zilikaka 22:43 04.02.2013

Prost(ački) pogled na svet

Kad sam počela ovde češće da svraćam, pojavila mi se dilema kako se postaviti prema likovima često pominjanim u ovom blogu.
Sreća, pa Bog mi uzo ušur za nijanse, te stvari uglavnom svodim na najjednostavniji oblik, crno-belo.
Doduše, kažu i da je to odlika nezrelosti, al kanda ja iz ove kože nikud.

Elem, nije mi trebalo mnogo da odlučim da gorepominjane ovde jednostavno ne primećujem.
Bez obzira šta činili.

Naravno, apsolutno se slažem sa konstatacijom da je GČ vanserijski intelekt, ne pada mi na pamet da se po tom osnovu upoređujem, ali je ona pre svega poznata po političkom (ne)delovanju. I zbog njega.
Verujem da je i laf, al mi ni taj projektni podatak ništa ne znači.

Kad takav jedan lik pristane da se utopi u onakvo društvo, on im svakako podiže rejting, a najmanje što dobija za uzvrat su određene pogodnosti koje znatno olakšavaju egzistenciju. Dakle, obostrani interes.

Jasno da svako ima pravo na odluku, i to poštujem, čak mogu i da razumem, al ne pristajem na igru.
Ako je nekom stalo da priča isključivo o kosmosu, oblacima i suštinisvegapostojećeg, a pri tome nosi ime koje nosi, to se rešava nikom. U protivnom, ime je ono što ostavlja jači utisak.

Naravno, nemam pojma šta se dešavalo na fejsu, to me TEK ne zanima, a iskreno mislim da si se, Mikele, u svojoj dobronamernosti zatrčao.



mikele9 mikele9 23:20 04.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Naravno, nemam pojma šta se dešavalo na fejsu, to me TEK ne zanima, a iskreno mislim da si se, Mikele, u svojoj dobronamernosti zatrčao

U pravu si Zili, trebalo je da pojavu stampedo napada na pojedinca, koju ne mogu da smislim, obradim bez pominjanja čak i inicijala, samo kao ružnoodvratan način komunikacije.
Hansel Hansel 23:20 04.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Jao, jao, zilikakice, kako mi katkad slično mislimo...

EDIT: Pih, preteče me Mikele u sekundi, ali taman da mu kažem da mislim da je Zili htela da kaže nešto drugo u vezi s nikom. Ali, da ne glumim opet savest...
Kazezoze Kazezoze 23:22 04.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

zilikaka
Naravno, apsolutno se slažem sa konstatacijom da je GČ vanserijski intelekt, ne pada mi na pamet da se po tom osnovu upoređujem, ali je ona pre svega poznata po političkom (ne)delovanju.

ako ste pažljivo pratili gordanino komentarisanje, onda ste morali zapaziti kada gordanac odgovara na politička pitanja, a kada ne.
naime, kada god se govori o politici ona je veoma aktivna i u uvek kad je prisutna na blogu učestvovaće u dijalogu.
problem je što se ovde skoro uopšte ne govori o politici, nego isključivo o političarima, i meni je potpuno jasno zašto gordana ne želi da učestvuje u takvim raspravama. ti političari su njene radne kolege i svakako za jednog ozbiljnog političara nije u redu da o svojim kolegama govore na blogu.
to (političari) je ipak tema kojom se na blogu bave manje kvalitetni političari kao drago kovačević ili nebojša krstić.
gordana je napisala par tema o politici na blogu, i ako pogledate videćete da su te teme vezane za neki zakon, paket političkih mera i sl.
ja, kada bih joj nešto zamerio u vezi blogovskog delovanja, bilo bi selektivan pristup u njenom političkom odnosu u vezi ljudskih prava, odnosno zapostavljanje homoseksualnog pitanja kojim se, čini mi se, uopšta nije bavila.

ps. zilikaka, ovo "vi" koje sam koristio se ne odnosi na tebe, nego na sve blogere koji čitaju ovo naše pisanije.
mikele9 mikele9 23:30 04.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

EDIT: Pih, preteče me Mikele u sekundi,

Za prsa...takorekuć
Hansel Hansel 23:35 04.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

problem je što se ovde skoro uopšte ne govori o politici, nego isključivo o političarima, i meni je potpuno jasno zašto gordana ne želi da učestvuje u takvim raspravama. ti političari su njene radne kolege i svakako za jednog ozbiljnog političara nije u redu da o svojim kolegama govore na blogu.

Onda nije potrebno ni da ih afirmiše, makar indirektno.

Vidi, bilo je vrlo konkretnih diskusija, mnogi od nas nisu iz njih izašli s konačnim afirmativnim mišljenjem (recimo, ja znam da je Gordana u nekim konkretnim problematičnim situacijama objašnjavala zakonske procedure, i u sitaucijama kada to skoro niko nije znao pomagala da neki oštećeni uspostave neke kontakte... ali moja integracija svih tih saznanja i dalje me čini neraspoloženim, ali to je moj problem, ja je nigde ne napadam, na jednom nedavnom blogu demonstrirala mi je ono što sam joj i ranije zamerao i nemamo više šta da kažemo -- kao političar-ka mi se ne sviđa, ne uliva mi poverenje, bez obzira na svoje sposobnosti, imam obrazloženje za to mišljenje, i to je sve).
Kazezoze Kazezoze 23:50 04.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Onda nije potrebno ni da ih afirmiše, makar indirektno.

kako misliš indirektno?
samim tim što je član jedne stranke?

ne bih se složio s tobom.
mislim da gordana upravo taj način dialoga izbegava i ne može joj se prišiti nikakva indirektnost.
to da li ti se kao političarka sviđa ili ne je, naravno, samo tvoja stvar.
zilikaka zilikaka 00:07 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

ako ste pažljivo pratili gordanino komentarisanje, onda ste morali zapaziti kada gordanac odgovara na politička pitanja, a kada ne.
naime, kada god se govori o politici ona je veoma aktivna i u uvek kad je prisutna na blogu učestvovaće u dijalogu.


Mada si naglasio kome se obraćaš, ja moram da prolajem.

Rekoh već da se ne mogu svrstati u poznavaoce njenog autorskog opusa na blogu, al teško mogu da se složim sa tobom.
Znam da sam mnogo puta, kada se pričalo o konkretnim problemima, požela da čujem njen (konstruktivan) stav, ali najviše što je moglo da se dobije su bile izjave u formi šturih saopštenja, svojstvenih baš političarima.
Ako je tema bila suviše vruća, ni toliko.

To jeste profesionalni pristup nekog koga politika lebom rani, ali opet na taj način ne možeš zavredeti simpatije i poštovanje kolega blogera.

Da je kojim slučajem odabrala da ovde bude anonimna, pa makar se vremenom provalilo o kome se radi, prva bih stala (uz Mikela) u njenu odbranu.

Ovako...ni meni moja klešta od dva cola baš uvek ne prijaju, al taki poso.

P.S. Ili se kaže Mekelea?




freehand freehand 00:14 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Znam da sam mnogo puta, kada se pričalo o konkretnim problemima, požela da čujem njen (konstruktivan) stav, ali najviše što je moglo da se dobije su bile izjave u formi šturih saopštenja, svojstvenih baš političarima.
Ako je tema bila suviše vruća, ni toliko.

Dabre, inače je atmosfera, kao i kod Krstića, bila uvek prava konstruktivna, za debatu. Sa mnogo strpljnaja i dobre volje, svi spremni da uvaže sagovornika i saslušaju argumente.
Goran Vučković Goran Vučković 00:26 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Da je kojim slučajem odabrala da ovde bude anonimna, pa makar se vremenom provalilo o kome se radi, prva bih stala (uz Mikela) u njenu odbranu.

Pa i bila je dok smo pisali na drupalu, ali je "zbog velikog interesovanja publike unapređena", kao i nas još nekoliko - nsarski, Vlasta, angie, Snežana Mihajlović itd.
zilikaka zilikaka 07:12 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Dabre, inače je atmosfera, kao i kod Krstića, bila uvek prava konstruktivna, za debatu. Sa mnogo strpljnaja i dobre volje, svi spremni da uvaže sagovornika i saslušaju argumente.


Nisam mislila na njihove blogove, nego na druga mesta. A bilo ih je.
No, neka tebe. Emoucije umeju da budu zajebane.

...i ne smem više ni reč o politici. Si vido šta je bilo?!
Oćeš da nas vratim u pelene?
freehand freehand 09:21 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

No, neka tebe. Emoucije umeju da budu zajebane.

Koje emoucije?
dragoljub92 dragoljub92 13:49 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Znam da sam mnogo puta, kada se pričalo o konkretnim problemima, požela da čujem njen (konstruktivan) stav, ali najviše što je moglo da se dobije su bile izjave u formi šturih saopštenja, svojstvenih baš političarima.

ne verujem da bi i ti na njenom mestu drugačije odgovorila
i ja sam to primetio u njenim odgovorima,ali sam to shvatio kao distancu jer ona na blogu ne može da iznosi svoje sudove i stavove a da to ne izazove reakciju u zvaničnoj politici.
ako ne razumete kakve bi se sve rakcije dešavale kad bi ona iznosila svoje stavove na blogu i posledice toga.ne verujem,mislim da niste nikad razmislili o tome.
verujem da bi ste dobili odgovore u susretu jedan na jedan bez skrivenih kamera i mikrofona.
neozbiljno je očekivati od aktuelnog političara da čatuje o dnevnoj politici na blogu ili fejsu ili bilo gde gde javnost može da se uhvati za njegovu reč.stvarno neozbiljno i nimalo intelektualno.
aj razmislite malo što bi reko filip.
freehand freehand 15:16 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

dragoljub92
Znam da sam mnogo puta, kada se pričalo o konkretnim problemima, požela da čujem njen (konstruktivan) stav, ali najviše što je moglo da se dobije su bile izjave u formi šturih saopštenja, svojstvenih baš političarima.

ne verujem da bi i ti na njenom mestu drugačije odgovorila
i ja sam to primetio u njenim odgovorima,ali sam to shvatio kao distancu jer ona na blogu ne može da iznosi svoje sudove i stavove a da to ne izazove reakciju u zvaničnoj politici.
ako ne razumete kakve bi se sve rakcije dešavale kad bi ona iznosila svoje stavove na blogu i posledice toga.ne verujem,mislim da niste nikad razmislili o tome.
verujem da bi ste dobili odgovore u susretu jedan na jedan bez skrivenih kamera i mikrofona.
neozbiljno je očekivati od aktuelnog političara da čatuje o dnevnoj politici na blogu ili fejsu ili bilo gde gde javnost može da se uhvati za njegovu reč.stvarno neozbiljno i nimalo intelektualno.
aj razmislite malo što bi reko filip.


Crni Drakče, šta se to sa tobom desilo?
Kaži mi da ovo ne kucaš iz tople kancelarije sa firminog laptopa?
dragoljub92 dragoljub92 15:56 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Crni Drakče, šta se to sa tobom desilo?
Kaži mi da ovo ne kucaš iz tople kancelarije sa firminog laptopa?

ete il sam komunjara il sam prodo dupe,
blogu se ne mož ugodi
mikimedic mikimedic 16:44 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

jer ona na blogu ne može da iznosi svoje sudove i stavove a da to ne izazove reakciju u zvaničnoj politici.
ako ne razumete kakve bi se sve rakcije dešavale kad bi ona iznosila svoje stavove na blogu i posledice toga.ne verujem,mislim da niste nikad razmislili o tome.


ne moze naravno. ali onda mora da zna da ne moze ni o ljubicicama...
maksa83 maksa83 17:38 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

neozbiljno je očekivati od aktuelnog političara da čatuje o dnevnoj politici na blogu ili fejsu ili bilo gde gde javnost može da se uhvati za njegovu reč.stvarno neozbiljno i nimalo intelektualno.

Ovo Dragoljube prosto nije tačno i zapravo znači da ne obilaziš puno Interneta van ovog zabitog kutka. (Za početak - izvorno - Agora - kolevka demokratije je bila javno mesto.)

Ogroman deo marketinga svetskih političara je trenutno zasnovan na Internetu i raznim formama četovanja sa masama o važnim temama - političari bloguju i twituju sve u 16 baš na političke teme.

Najčitaniji ikada reddit AMA (Ask Me Anything) je gostovanje Baraka Obame gde je bilo ko mogao da ga pita bilo šta. Tamo su između ostalih gostovali Gary Johnson, Buddy Roemer i 12 kandidata za Kongres. Dakle mogao je bilo ko da ih pita bilo šta i odgovarali su bez velikih prenemaganja - zato su uostalom i došli tamo - i jasno ti je da publika nije bila raspoložena da ćaska sa njima o uzgoju ljubičica.

angie01 angie01 17:59 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

ne verujem da bi i ti na njenom mestu drugačije odgovorila
i ja sam to primetio u njenim odgovorima,ali sam to shvatio kao distancu jer ona na blogu ne može da iznosi svoje sudove i stavove a da to ne izazove reakciju u zvaničnoj politici.


e izvini, ne vezano za gc ili bilo koje drugo konkretno ime, sta si ovim hteo da kazes, da politicari zvanicno govore jedno, a u stvari bi ti privatno rekli nesto sasvim drugo,pa u tom smislu nije u redu, jer bi to onda bilo u koliziji sa onim sto javno prezentuju,....
JJ Beba JJ Beba 18:42 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

jer ona na blogu ne može da iznosi svoje sudove i stavove a da to ne izazove reakciju u zvaničnoj politici.

a zašto ih plaćamo? političare. plaćamo ih da rade za nas pa prema tome imamo pravo i da ih pitamo sve u vezi sa politikom koju sprovode u naše ime. nisu političirai nikakavi zaštićeni beli medvedi pa da ne smemo ni da im priđemo.
sem toga, bolje da im kažemo javno šta mislimo, nego onako kurvinski iza leđa, kako je to uobičajeno ovde.
GČ može da bude mirna kada zna mišljenja koju su blogeri javno izrekli, treba da se zapita o onim drugima koji joj laskaju, uvlače se i ostalo, i da citiram princija I inace smatram da su u životu mnogo bolji prijatelji oni koji ukazuju na greške i zablude, nego oni koji pravdaju svaki postupak i svako ponašanje.
dragoljub92 dragoljub92 18:53 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Ovo Dragoljube prosto nije tačno i zapravo znači da ne obilaziš puno Interneta van ovog zabitog kutka. (Za početak - izvorno - Agora - kolevka demokratije je bila javno mesto.)

pa naravno da ne obilazim kad engleski znam taman tolko kolko da nebi crko od gladi tamo a taman da ne mogu da otpratim neki čat i taman da da jedva odgonetnem ono što postujete ovde.
ja sam to već pisao ovde.
nevezano za GC ja uopšte ne očekujem u skoroj daljini da bilo koji političar u nas dođe na bilo koji blog .
na žalost nisam bio na blogu kad je bio i goran svilanović pa ne znam kako je tad bilo ali bio sam kad je bila BS,jes da nije političar al se pričalo o politiki i video sam našta je to ličilo
što se mene tiče ja bih voleo da ovaj moj zabiti kutak ostane i dalje bez političara koji pričaju o politici a o ljubičicama u svako doba.
mislim da sam odgovorio i na ange na mmedica
dragoljub92 dragoljub92 18:56 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

I inace smatram da su u životu mnogo bolji prijatelji oni koji ukazuju na greške i zablude, nego oni koji pravdaju svaki postupak i svako ponašanje.

oćeš da kažeš da joj se ja uvlačim
e bebo kako bi dragoljub lepo živeo danas kad bi bio spreman da tako živi
maksa83 maksa83 19:01 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

nevezano za GC ja uopšte ne očekujem u skoroj daljini da bilo koji političar u nas dođe na bilo koji blog .

Ne očekuješ, pošto oni sebe mahom vide i prezentuju kao nedodirljivo plemstvo, a ne kao državne službenike.
dragoljub92 dragoljub92 19:28 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

maksa83
nevezano za GC ja uopšte ne očekujem u skoroj daljini da bilo koji političar u nas dođe na bilo koji blog .

Ne očekuješ, pošto oni sebe mahom vide i prezentuju kao nedodirljivo plemstvo, a ne kao državne službenike.

maxo slažem se ja satm što hoćeš ali ja mislim da je nemoguće.
ako hučiju mogu da oprostim četnike i da ga smatram za prijatelja onda mogu i njoj da oprostim tadića i ovog novog.
maksa83 maksa83 19:31 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

ako hučiju mogu da oprostim četnike i da ga smatram za prijatelja onda mogu i njoj da oprostim tadića i ovog novog.

Ja nemam šta da joj opraštam pošto mi nije ništa nažao učinila.

A i to što se huči loži na četnike ne znači da ih je stvorio.
dragoljub92 dragoljub92 19:59 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

maksa83
ako hučiju mogu da oprostim četnike i da ga smatram za prijatelja onda mogu i njoj da oprostim tadića i ovog novog.

Ja nemam šta da joj opraštam pošto mi nije ništa nažao učinila.

A i to što se huči loži na četnike ne znači da ih je stvorio.

znaš ti našta sam mislio al ajde.
JJ Beba JJ Beba 20:14 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

dragoljub92
I inace smatram da su u životu mnogo bolji prijatelji oni koji ukazuju na greške i zablude, nego oni koji pravdaju svaki postupak i svako ponašanje.

oćeš da kažeš da joj se ja uvlačim
e bebo kako bi dragoljub lepo živeo danas kad bi bio spreman da tako živi

nisam rekla to, ne učitavaj
JJ Beba JJ Beba 20:18 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

mogu i njoj da oprostim tadića i ovog novog.

nema šta ti GČ da prastaš tadića. treba da se pitaš možeš li nama da oprostiš tadića, jer mi smo ga svojim glasovima doveli tamo gde je bio. ja ne mogu i neću DSu i tadiću da oprostim koštunicu, a pogotovo neću da im praštam dačića i sps. (od tada ne glasam više za njih). evo sada imamo priliku da gledamo sa kim su se mirili, kome su oprostili, sa kim su vladali, devedesete da i ne pominjem
maksa83 maksa83 20:45 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

(od tada ne glasam više za njih). evo sada imamo priliku da gledamo sa kim su se mirili, kome su oprostili, sa kim su vladali, devedesete da i ne pominjem

Da, fascinantno odakle još ova priča sa Šarićem seže:

Srbija nema razlog za nove izbore

DS ekipa je sve vreme znala sa kim šapuće Drug Blekberi, ali ga je pokrivala zarad viših političkih ciljeva.

Mislim, da sam glas'o ovaj poslednji put za njih sad bih sebi ruku testerisao.
dragoljub92 dragoljub92 20:51 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

treba da se pitaš možeš li nama da oprostiš tadića, jer mi smo ga svojim glasovima doveli tamo gde je bio. ja ne mogu i neću DSu i tadiću da oprostim koštunicu, a pogotovo neću da im praštam dačića i sps. (od tada ne glasam više za njih).

slažem se i predajem.smajli sa podignute ruke i belu zastavu.
freehand freehand 21:20 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Srbija nema razlog za nove izbore

Mislim da će biti zaprepašćujuće, ali meni ovo liči na miš-maš poluistina, neistina i propagande.
I to ne mnogo inteligentne.

JJ Beba JJ Beba 21:27 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet


Mislim, da sam glas'o ovaj poslednji put za njih sad bih sebi ruku testerisao.

čoveče i ja, otud beli listći. dovoljno što sam već jednom onomad povodom koštunice 'tela da sečem istu. kažem ja sebi eeee nečeš dvaput, uprkos tome što je dvaput dvaput
maksa83 maksa83 21:33 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Mislim da će biti zaprepašćujuće

Skroz, evo ja sam u nokdaunu od šoka.

Kako recimo objašnjavaš da su obaveštajni podaci iz 2009 isplivali tek sada?

Šta je u celoj priči klimavo? (Osim općenito neprihvatljive implikacije da DS nešto ne valja)
freehand freehand 21:49 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Šta je u celoj priči klimavo? (Osim općenito neprihvatljive implikacije da DS nešto ne valja)

Ništa, sem što je vučić super.
I što je priča o 700 sitnih riba sranje. I da su EU i Ameri od 2009. sa Tomom i Vučićem. I čaršijske priče a la Peca Popović ili M. Marić. I to što niko Tužilaštvo za organizovani kriminal ne pominje, a odande curi priča. I to što meni sumanuto zvuči da DS-u izbori nikako u ovom raspadnutom stanju ne odgovaraju a SNS-u u erekciji baš odgovaraju. Ali ih DS gura a SNS odguruje. I to što je opšte poznato da je Dačić Šarićev čovek, kako piše ovaj divni intelektualac, i to je velika blamaža za DS, i sve je to ok, ali - dobro je za Srbiju da taj Dačić ostane premijer.
Voljom borca za pravdu a protiv organizovanog kriminala Vučića, i ovog izuzetnog mladca Dulnikera.
Jel tebi to sve logično?

A ne znam kako te ne mrzi više da ispadaš baja sa tim dees spuštanjem.
Meni to otužno.
maksa83 maksa83 21:58 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Jel tebi to sve logično?

Od svega toga jedino na šta sležem ramenima i vrtim glavom je "okretanje EU Tomi i Vučiću" pre samih izbora. Sve ostalo mi uglavnom prilično ima smisla.

A ne znam kako te ne mrzi više da ispadaš baja sa tim dees spuštanjem.

Što, nervira te?

Evo odmah ću da prestanem!


... al' kad bi se gađali Blekberijima.
dragoljub92 dragoljub92 22:04 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

beli listći

pa i ja sam beli listić,pa tkaj.
freehand freehand 22:07 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Od svega toga jedino na šta sležem ramenima i vrtim glavom je "okretanje EU Tomi i Vučiću" pre samih izbora. Sve ostalo mi uglavnom prilično ima smisla.

Da, to je najveća nelogičnost, svakako.
Ali ok je Dačić, šarićevsko-tadićevski pion kao predsedni Vlade, u kojoj je Vučić potpredsednik. Dobra ti je ta selektivna logika.
Nego daj još nešto o meni i deesu iz tog naprednjačkog priručnika.
Al obavezno da je duhovito.
maksa83 maksa83 22:11 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Ali ok je Dačić, šarićevsko-tadićevski pion kao predsedni Vlade, u kojoj je Vučić potpredsednik. Dobra ti je ta selektivna logika.

Ne razumem ovu primedbu.

Nego daj još nešto o meni i deesu iz tog naprednjačkog priručnika.

Tvoj je problem što sve o DS-u shvataš lično.

Kako god, ne brini, biće toga.
dragoljub92 dragoljub92 22:12 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

... al' kad bi se gađali Blekberijima

more čuvaj se ako počnu s'kofeče
freehand freehand 22:13 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

dragoljub92
Crni Drakče, šta se to sa tobom desilo?
Kaži mi da ovo ne kucaš iz tople kancelarije sa firminog laptopa?

ete il sam komunjara il sam prodo dupe,
blogu se ne mož ugodi

Zaboravih na ovo... Nisam ni pomislio da si prodo dupe (a i ko bi za to davao pare?) - nego samo da vidiš malo kako izgleda taj nivo komjunikejšn skilsa.
freehand freehand 22:24 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Ne razumem ovu primedbu.

Pročitaj Dulnikera još jednom.
Pa mi objasni da ti je jedina nelogičnost, kako si rekao, to sa Amerima i to pred izbore.
E meni je na linkovanom blogu sve nelogično. Sem ako nije propagandni projekat. I probao sam u najkraćem i brzinski da ukažem šta je sve nelogično. Ali svako ima svoju glavu i neku svoju logiku.

Tvoj je problem što sve o DS-u shvataš lično.


Ama ne. Ovo shvatam lično:
Šta je u celoj priči klimavo? (Osim općenito neprihvatljive implikacije da DS nešto ne valja)

Jer se nije odnosilo na DS nego na moj odnos prema toj partiji.

A inače - ja više nemam favorita, i to mi je, pred sutrašnje izbore, priznajem - problem.
Ne znam za koga bih glasao, realno.
bitnik bitnik 22:28 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

freehand

Ne znam za koga bih glasao, realno.


crni free, nećeš valjda posegnuti za belim listićem?!?

eto ti sad, čista logička nedoumica, nećeš li onda biti beli free?
freehand freehand 22:42 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

crni free, nećeš valjda posegnuti za belim listićem?!?

Dvoumim se između Vesne i Radoša, iskren da budem.
Mada je to sve isto, u krajnjoj liniji.
Otud, odovud - Vulin i Drecun, i poneki Šormaz.
Svakako je to samo još jedan sefirot do Tome Svetlog.


bitnik bitnik 22:57 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

freehand

Dvoumim se između Vesne i Radoša, iskren da budem.
Mada je to sve isto, u krajnjoj liniji.
Otud, odovud - Vulin i Drecun, i poneki Šormaz.
Svakako je to samo još jedan sefirot do Tome Svetlog.


ako pod "radoš" misliš na ljušića, iskreno ti se divim, ja njega ni u fazon ne mogu da turim.
freehand freehand 22:59 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

bitnik
freehand

Dvoumim se između Vesne i Radoša, iskren da budem.
Mada je to sve isto, u krajnjoj liniji.
Otud, odovud - Vulin i Drecun, i poneki Šormaz.
Svakako je to samo još jedan sefirot do Tome Svetlog.


ako pod "radoš" misliš na ljušića, iskreno ti se divim, ja njega ni u fazon ne mogu da turim.

Ja mogu, u tandem sa "Pešić".
bitnik bitnik 23:18 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

freehand
bitnik
freehand

Dvoumim se između Vesne i Radoša, iskren da budem.
Mada je to sve isto, u krajnjoj liniji.
Otud, odovud - Vulin i Drecun, i poneki Šormaz.
Svakako je to samo još jedan sefirot do Tome Svetlog.


ako pod "radoš" misliš na ljušića, iskreno ti se divim, ja njega ni u fazon ne mogu da turim.

Ja mogu, u tandem sa "Pešić".


ne diraj mi vesnu, spremam se da je zamolim da mi parafne beli listić kojim ću "platiti" komunalije.
valjda sadašnja vlast ume da ceni njeno pregnuće, m?
JJ Beba JJ Beba 23:26 05.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

bitnik
freehand
bitnik
freehand

Dvoumim se između Vesne i Radoša, iskren da budem.
Mada je to sve isto, u krajnjoj liniji.
Otud, odovud - Vulin i Drecun, i poneki Šormaz.
Svakako je to samo još jedan sefirot do Tome Svetlog.


ako pod "radoš" misliš na ljušića, iskreno ti se divim, ja njega ni u fazon ne mogu da turim.

Ja mogu, u tandem sa "Pešić".


ne diraj mi vesnu, spremam se da je zamolim da mi parafne beli listić kojim ću "platiti" komunalije.
valjda sadašnja vlast ume da ceni njeno pregnuće, m?


negde je zaturila busolu, ima tome ....
alselone alselone 09:07 06.02.2013

Re: Prost(ački) pogled na svet

Srbija nema razlog za nove izbore


Sjajan tekst!
ecce-florian ecce-florian 00:14 06.02.2013

neverovatna je

glupost i arogancija rukovodećih struktura DS-a u konfrontaciji koja dovodi do ogoljavanja beskrupoloznih mehanizama preuzetih za održavanje na vlasti
Sraman je istup Bokija giliptera ( copyright by B92 mentalno razgibavanje) u kom objašnjava i izdaje svog bivšeg koalicionog partnera sa kojim je potpisao sporazum a da ga je istovremeno tretirao kao marionetu na mestu ministra unutrašnjih poslova ( glupost je da prizna da je bio marioneta jer preuzima odgovornost da je DS ta koja je sprečavala hapšenje članova klana). Pa on je bio akter čuvenog sporazuma vi nemate precednika mi nemamo precednika i uvoeđenja u soc internacionalu.I kao održavao privid da je SPS pokupio cdeje iz saveznog sup-a

Kako bilo da bilo,DS trenutno razvejava svaku sumnju da su glasači pogrešili što nisu za njih glasali, te da ni na bilo kojim sledećim izborima za njih nikako ne bi trebalo glasati jer su zloupotrebili državnoi aparata zarad partijskih i ličnih interesa.

Jbg, ovo ipak važi i za ličnosti koje su imale blagi otklon i bile "otklonjene" kada je Jeca erotika (b92 mentalno razgibavanje) popunila mesto umesto.
*hoću reći, ovde ni GČ ne može pomoći

Nade da će Ridža ( Dragan Đilas by b92 mentalno razgibavanje) tu nešto uspeti da promeni kroz medijski uticaj mislim ipak da su malo u cajtnotu.

Pala zastavica

Ako nam je trebao Aleksandar Vučić (avax by b92 mentalno razgibavanje - sve vidi) da nam to saopšti , pa šta.Bilo ko.Car je go.

DS neuništivo vodi sam sebe prema potpunom nestanku.

Za ovo nisu krivi birači.
freehand freehand 00:23 06.02.2013

Re: neverovatna je

u kom objašnjava i izdaje svog bivšeg koalicionog partnera sa kojim je potpisao sporazum a da ga je istovremeno tretirao kao marionetu na mestu ministra unutrašnjih poslova ( glupost je da prizna da je bio marioneta jer preuzima odgovornost da je DS ta koja je sprečavala hapšenje članova klana)


Ako nam je trebao Aleksandar Vučić (avax by b92 mentalno razgibavanje - sve vidi) da nam to saopšti , pa šta.Bilo ko.Car je go.


Uz sav rizik da te sad šokiram i time, eventualno, ugrozim tvoje zdravlje, moram da ti saopštim nešto: taj što je bio marioneta - i dalje je ministar unutrašnjih poslova. Ali i Predsednik Vlade. Koja će ostati stabilna i u istom sastavu (A. V. Avaks)
Kad se sabereš, možda ćeš i to moći da prokomentarišeš, kroz prizmu toga što ti je saopštio Aleksandar Vučić-Avaks?
ecce-florian ecce-florian 00:31 06.02.2013

Re: neverovatna je

Kad se sabereš, možda ćeš i to moći da prokomentarišeš, kroz prizmu toga što ti je saopštio Aleksandar Vučić-Avaks?

Jbg free, život je nepravedan. Mogu li da malo sačekam s komentarom

zahvalan

ps

Nego giliptera ni ne spominješ? Misliš da je izjava OK?
freehand freehand 00:56 06.02.2013

Re: neverovatna je

Jbg free, život je nepravedan. Mogu li da malo sačekam s komentarom

ne znam šta tu ima da se čeka ako ti je Avaks već otvorio oči. A i jebo Vašington, sigurno ovaj ne bi bio prvi koji je posle molitvenog doručka dopao bajboka.
Nego, meni nešto drugo nije jasno, a ti si čovek pravnik, koliko sam razumeo, pa mi možda i pomogneš u razumevanju: da li je važnije delo ili ko je i kada na njega ukazao? I da li je ok ostaviti čoveka sa mutnom prošlošću na još višoj funkciji (drugoj u državi) zato što ga prethodni nisu makli?
I kakve bi namere mogle iza toga biti? I podržavaš li ti takvo ponašanje i stav? Smatraš li korisinim da neko ko je pod takvim sumnjama (a Avaks se, da te podsetim, nije izjasnio o njegovoj nevinosti tako da od indulgencije nema, za sada, ništa) sedi na mestu na kome ne samo da mu do ruku dolaze svi najpoverljiviji dokumnenti, no i odlučuje o sudbini države i naroda?
Nego giliptera ni ne spominješ? Misliš da je izjava OK?

Ne znam ko je "gilipter", i nisam čitao izjavu. Daj link, ili citiraj, rado ću ti odgovoriti.

Edit: pregledao vesti, i ako si mislio na Tadića i intervju Fonetu - svaka mu je na mestu. Ozbiljno, pametno, odmereno, bez upuštanja u dnevnu politiku i svađe sa vlašću i bez saplitanja naslednika.
ecce-florian ecce-florian 09:24 06.02.2013

Re: neverovatna je

A i jebo Vašington, sigurno ovaj ne bi bio prvi koji je posle molitvenog doručka dopao bajboka.

Ako misiš na Vuka (nadimak Dano je pobedio kod b92 MR mada se meni lično mnogo više sviđao kivi - zbog kratkih dlačica. Moraš priznati da zvuči Vuk Drašković - kivi) kolko me memorija pamćenja služi on je apšen pre doručka ( molitvenog)Kad smo već kod istog, kako je krenulo još će se otkriti da je SPS imao neke veze s atentaima na njega.

Nego, meni nešto drugo nije jasno, a ti si čovek pravnik, koliko sam razumeo, pa mi možda i pomogneš u razumevanju: da li je važnije delo ili ko je i kada na njega ukazao?

Mogu da ti samo odgovorim pametnim i odmerenim citatom Bokija Giliptera(by B92 MR)

Tadić je u intervjuu Fonetu, objavljenom u utorak, rekao da informacije o kontaktima Dačića i ljudi iz Šarićevog klana nisu ukazivale na to da je izvršeno neko krivično delo.

"Da jeste, to krivično delo bi bilo procesuirano", poručio je Tadić.

Daklem free, poručeno je da dela nema, pa ti je pitanje izlišno.

sedi na mestu na kome ne samo da mu do ruku dolaze svi najpoverljiviji dokumnenti, no i odlučuje o sudbini države i naroda?


Ma daj Free, ajde to primeni na prethodnog premijera, Deda Mraza, pa malo smanji.

ako si mislio na Tadića i intervju Fonetu - svaka mu je na mestu ..... i bez saplitanja naslednika



Potpuno se slažem, a pazi postignuto je i akciono jedinstvo

Tadić je rekao da on i njegov šef kabineta Miodrag Rakić nemaju uticaj na listove u kojima je to pitanje otvoreno.

"Uticaj na ove listove imaju stranke koje su na vlasti", ocenio je Tadić.


"S Mikijem (Rakićem) sam u korektnoj komunikaciji. Niti su naši odnosi bili takvi da jedan drugoga ucenjujemo, niti sam u hajci na mene prepoznao da me Rakić napada", rekao je Dačić za "Alo".


Čemu žurba free i olako obećana brzina. Da sačekamo ipak malo sa jakim izjavama.

ps

nego dal' znaš nešto više o tom dal' će Toma Igla (by b92 mr) otići u svecku zdravstvenu organizaciju il' će ipak ostati profesor na medicinskom. Muči me to
freehand freehand 09:50 06.02.2013

Re: neverovatna je

@ecce-florian

Dakle, koliko sam ja razumeo, sve u svemu, ti si hteo da kažeš ovo:

te da ni na bilo kojim sledećim izborima za njih nikako ne bi trebalo glasati jer su zloupotrebili državnoi aparata zarad partijskih i ličnih interesa.

Odnosno,. krenuo si u kampanju.
Pa ok.
Ne znam samo šta će ti ovolike oblande okolo?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana