POKLON-TEKST KOJI POLITIKA NIJE HTELA DA MI OBJAVI

Marko Vidojković RSS / 11.02.2008. u 14:36

LISICE

U retkim situacijama, postoje i ona prava, lepa hapšenja, od kojih vam prosto naviru suze na oči

Hapšenje predstavlja oduzimanje slobode fizičkom licu i to uglavnom protiv njegove volje. Hapšenje može da se sprovede privatno (neko nekom duguje pare, biva strpan u gepek i odvežen na nepoznatu lokaciju, gde će mu ili pare biti iznuđene ili probušena rupa u glavi) i službeno (dođu panduri i uhapse vas). Problem kod službenog hapšenja u Srbiji je taj što je i ono na neki način privatno. Glavna strategija naše policije je sledeća: preko lica od poverenja prodaj drugom licu marihuanu, onda uhapsi to lice i pribavi državi preko potrebnih od 30 do 100 hiljada dinara novčane kazne, za popunjavanje rupica u budžetu. Ovakva hapšenja su sjajan dodatni izvor prihoda nevaljaloj državi, pritom legalan, a tu je naravno i onaj slađi momenat, a to je pribavljanje i puštanje u promet supstanci zbog kojih ćete kasnije nekog uhapsiti, a parice idu samo vama i vašim pajtosima. Dovoljno je da pokojnog Duću i Kuma pitate s kim su napravili dil da godinama slobodno, naširoko i opušteno valjaju heroin beogradskim i drugim klincima, a zatim pitajte klince u kraju koliko danas košta heroin, a kad čujete odgovor pitajte sebe zašto je iz godine u godinu sve jeftiniji.
Osim hapšenja onih kojima prethodno prodaš gudru postoje i takozvana "lažna" hapšenja, a to je kada se krupne ribe hapse zbog "švercovanja u troli", uz snimanje kamerama javnog medijskog evropsko-srpsko-deesesovskog servisa, a zatim puštaju na zadnja vrata policijske stanice (bez prisustva kamera). Bitno je hapsiti, a osuditi već i nije toliko bitno, jer je hapšenje zapravo bilo samo medijsko zamajavanje padanju na glupe fore sklonog naroda. Pred kamerama se hapse, a na zadnja vrata puštaju i nestašni dečaci bliski vlasti u vidu recimo neonacista, zaduženih da tu i tamo zamute medijske vode, ako se tamo negde nešto bitno prodaje (fabrika, put, javno preduzeće). Postoje i prava hapšenja krupnih riba, koja se najčešće sprovode kad vas partner u zločinu ispali ili postane previše alav, a vi pošaljete svoje pandure na njega.
Međutim, u retkim situacijama, kad vas neko moćan (Evropska Unija, SAD ili Interpol) stegne za testise, postoje i ona prava, lepa hapšenja, od kojih vam prosto naviru suze na oči. Kao, na primer, hapšenje Slobodana Miloševića. Ma, da je moglo da ga se uhapsi i sto puta, svih sto puta bih plakao od sreće, naročito kad se setim šta su njegovi panduri (i to isti ti, eh, šta ti je život) radili nama. Od svakog poštenog navijača tako dugo čekano hapšenje Džaje i Cveleta (uz zumiranje zatezanja čeličnih državnih lisica oko njihovih nežnih zglobova) ostavilo je neočekivano gorak ukus u ustima, jer će se svaki pošteni navijač (kog god kluba) zapitati kad ćemo da vidimo close-up lisica na Zekinim i Bjekinim rukama. A ne bi bilo loše i da policija malo zašara i po beogradskim blokovima, pa da pohapsi i vođe navijača, koje su ovde (jao, sad ćete svi da se začudite) u stvari vođe maloletnih bandi koje "valjaju i obijaju po kraju". Pa onda zaobilaznim putem opet dođemo do gudre, jer i ptičice na grani znaju da je "fudbalsko-državna mafija" glavna za valjanje kokaina, pa onda malo da zaševrdamo sa one strane sporta, pa da zamislimo lisice na ručicama Miškovića, Mitrovića, Beka, Radulovića, Karića i ostalih tajkuna i lopuža (kojima se ovom prilikom izvinjavam što ih nisam pomenuo, nema mesta), pa onda malo da zaševrdamo na biznis koji se zove crkva, pa da zamislimo lisice na vragolastim ručicama vladike Pahomija, pa da skoknemo do biznisa koji se zove politika i lisica koje već godinama sanjamo na rukama Milovana Bojića, Ivana Markovića, Gorana Matića, pokojnog Mirka Marjanovića, pa onda da proberemo malo i po DOS-u, pa onda da proberemo malo i po ovoj vladi, pa na kraju stignemo i do premijera i do zaključka da bi policija na kraju u stvari trebalo da uhapsi samu sebe, koliko je ovo društvo ogrezlo u ljagu i zlo i dno. Ipak se više isplati hapsiti klince zbog džointa.



Komentari (95)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ceda_urosevic ceda_urosevic 14:45 11.02.2008

DOBRODOŠAO NAZAD!!!!

SJAJNO JE AKO OSTAJEŠ!
nikolla90 nikolla90 14:51 11.02.2008

Sluge režima!

Početak novih studentskih protesta, cenzura, blokada institucija.. Da li treba pisati za Politiku?
Taska Dana Taska Dana 14:51 11.02.2008

Re: DOBRODOŠAO NAZAD!!!!

Bravo!
ivana23 ivana23 14:52 11.02.2008

Re: DOBRODOŠAO NAZAD!!!!

buda milic buda milic 14:53 11.02.2008

pun pogodak

Šta bi sa onon Smajlovićkinom vizijom Politike u kojoj je potrebno da se čuje svako?
Spiridon Spiridon 15:00 11.02.2008

Re: pun pogodak

buda milic

Šta bi sa onon Smajlovićkinom vizijom Politike u kojoj je potrebno da se čuje svako?


Budo, kakva je situacija u Ibarskim novostima?


adam weisphaut adam weisphaut 15:00 11.02.2008

Re: pun pogodak

buda milic

Šta bi sa onon Smajlovićkinom vizijom Politike u kojoj je potrebno da se čuje svako?

Dok operacij traje...
Ma znas vec.
mariopan mariopan 15:04 11.02.2008

Re: pun pogodak

Zar OVO nije htela da ti stampa Politikia? Pa mnogo hoces , da se po'apsi drzava koja zivi od kriminala i ne moze da funkcionise ( jel se to tako kaze?) drugacije? A sada sve lepo funkcionise i ne talasaj mnogo sad ce da ti stigne ekipa za aps.
buda milic buda milic 15:05 11.02.2008

Re: pun pogodak

Ne znam, čitam kraljevačke.
Nenad M. Nenad M. 15:00 11.02.2008

tipujem

postoje i ona prava, lepa hapšenja, od kojih vam prosto naviru suze na oči. Kao, na primer, hapšenje Slobodana Miloševića. Ma, da je moglo da ga se uhapsi i sto puta, svih sto puta bih plakao od sreće,


da je ovo povredilo Smajlovickina osecanja. Plakala je i ona al iz drugih razloga.
Miguel Dosljo Miguel Dosljo 15:01 11.02.2008

odlican post

ne trba zaboraviti ni goricu gajevic.
kao da je nikada nije ni bilo.
stekovala se.:))
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:06 11.02.2008

Marko,

da li je Politika dala i obrazlozenje?
Onako me zanima.
Marko Vidojković Marko Vidojković 15:11 11.02.2008

Re: Marko,

Obrazlozenje je da Politikin Komentator Sa Strane ne moze sebi da daje za pravo da daje pausalne ocene koga treba trpati u aps i tako dovoditi novine u opasnost od tuzbi za klevetu :)
Taska Dana Taska Dana 15:17 11.02.2008

Re: Marko,

Obrazlozenje je da Politikin Komentator Sa Strane ne moze sebi da daje za pravo da daje pausalne ocene koga treba trpati u aps i tako dovoditi novine u opasnost od tuzbi za klevetu :)


Ola-la-la!!!! :))))))
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:20 11.02.2008

Re: Marko,

ko ce da te tuzi za klevetu? diler iz kraja? pandur sto mu daje gudru za valjanje? pa ti si ovde rekao dva nadimka i tu si se ogradio.
cini mi se da je problem ipak nesto drugo. na primer to sto si spomenuo nedodirljivog, onog sto vlada telefonom i preko Politike, kao i oduvek od kada je srpskih vladara i udvorickih urednika.
carly carly 15:43 11.02.2008

Re: Marko,

Tako ti i treba kad si se namerio na patriote i zasluzne gradjane Srbije.:)

Ono Dzajicevo hapsenje je cirkus nad cirkusima. Kao Lisice pa marica kamere i svasta jos. A covek obucen uredno sredjen barem 15 min su ga cekali pored svega mislim da je Dzaja bio marioneta kako god ako su njega onako priveli za Zeku i Bjeku treba ocekivati vojnu intervenciju ako ih uopste budu hapsili i nije mi jasno da mora da se saceka nova epizoda Insajdera pa da policija krene dalje.

Drago mi je da vidim da ima jos Kraljevcana ovde pozdrav
Marko Vidojković Marko Vidojković 15:44 11.02.2008

Re: Marko,

Nemoj da se nerviras, ljubi te Maka
dalmos dalmos 16:05 11.02.2008

VIP KRIMINAL

Sjajno obrazloženje!!!

Biljana, priznajte da vam je sada bar malo žao što ste odbili pisanje za politiku. Zamislite kakvu bi kolekciju ovakvih "biser obrazloženja" do sada imali. :)

Za mene je u obrazloženju ključan problem reč "paušalno" , jer je ovo društvo sam krem srpskog "VIP kriminala", i jedino što se Marku može zameriti, jeste što je izostavio par "zaslužnih građana" kojima je ovde svakako mesto. Slučajno ili namerno? :)

A što se tiče ove fudbalske priče, to je već umetnost. Jer oni koji su bili pametni i nisu se trudili da peru ruke, već da njima zamažu što više moćnih ljudi u ovoj zemlji, sad na vreme bivaju obavešteni o svemu. Tako su odlepršali po belom svetu, jer ako oni padnu, za sobom će povući jako interesantnu gomilu.
Taska Dana Taska Dana 16:10 11.02.2008

Re: VIP KRIMINAL

Prica se u carsiji da je Ceca rasirila perje i odletela na Kipar a tamo joj se perje pretvorilo u trenerku.
Out of Beirut Out of Beirut 17:25 11.02.2008

Ovoga ima i u Britaniji

Evo na primer http://wodewose.deviantart.com/journal/

Citiram, "There's a popular belief that among the rights enjoyed by the British are freedom of speech and a free press. It's a shame it's not true, because they would be useful - you might think vital - rights in a democracy.
The column I wrote for this week's Evening Star will not be appearing there. It has been spiked, apparently on legal advice.
This is interesting, because most of what the lawyers apparently deemed too risky to print was a straightforward list of facts, all of them easily verifiable matters of public record. "

http://wodewose.deviantart.com/art/Nuked-by-PR-74264498

"...The objection was to the latter part, in which I point out certain connections between government and the nuclear industry, which seemed to me to be interesting on the day when a new generation of nuclear generators was announced. I draw no conclusions and make no accusations. "

etc, etc.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:37 12.02.2008

Re: VIP KRIMINAL

dalmos
jedino što se Marku može zameriti, jeste što je izostavio par "zaslužnih građana" kojima je ovde svakako mesto. Slučajno ili namerno? :)


pa pomenuo je, mada indirektno, kad je rekao "Dovoljno je da pokojnog Duću i Kuma pitate s kim su napravili dil da godinama slobodno, naširoko i opušteno valjaju heroin beogradskim i drugim klincima". Jasno je s kim su oni mogli da prave taj dil ... i ko se sa njima "druzio i koordinirao rad" u to vreme. A I Cankov prijatelj Opacic je bio glavni diler za Vojvodinu a posle 5. oktobra mu je pomagao na odrzavanju reda i mira u NS-u sa svojim momcima ... a lako je zamisliti kako dileri "odrzavaju red"
zoricag zoricag 20:27 12.02.2008

Re: VIP KRIMINAL

"Dovoljno je da pokojnog Duću i Kuma pitate s kim su napravili dil da godinama slobodno, naširoko i opušteno valjaju heroin beogradskim i drugim klincima".


Pomenuo je on tacno onoga ko je sa ducom igrao sah, (drustvenu igru gde se polako u cetiri oka razradjuju razne strategije), ko je bio na vlasti u opstini kad je nelegalno dignuta palata i drugi objekti na mestu gde je urbanistickim planom predvidjena trafo-stanica, i td i td,

To nije ponovljeno 100 puta u kuriru da bi se "primilo", ali je o tome svedoceno.

Mnoge zulja sto se neko bavio ubedjivanjem jednog mafijasa da svedoci protiv svojih pajtasa, ali ima dovoljno ljudi u ovoj zemlji kojima je jasno da se ni jedan mafijas ne bi odlucio da svedoci protiv mafije da ga neko pre toga nije dugo ubedjivao. Znam mnoge ljude koji se nigde ne oglasavaju, koji gledaju svoja posla, ali koji nemaju dileme u pogledu toga ko je sa mafijasem kontaktirao da bi ga ubedio da svedoci protiv mafije, a ko je sa mafijom surovao zarad drugih ciljeva. Ljudi cute, ali znaju.
adam weisphaut adam weisphaut 15:07 11.02.2008

Da ponovim...

Od svakog poštenog navijača tako dugo čekano hapšenje Džaje i Cveleta (uz zumiranje zatezanja čeličnih državnih lisica oko njihovih nežnih zglobova) ostavilo je neočekivano gorak ukus u ustima,

Vec sam napisao kod Drgag na tu temu pa evo copy/paste-a:
Nedavno smo na TV-u imali priliku da vidimo slike hapsenja fudbalskih funkcionera, od strane specijalaca sa kapuljacama, po njihovim basnoslovnim, gizdavo dekorisanim kucama, preceno kamerama, gotovo holywood-ski rezirana . Osiromasenom prosecnom gradjaninu koji ne moze da vidi ni deo tog raskosa, kome je svakodnevni zivot zauzet prezivljavanjem od 1. do 1., ovo se moze uciniti kao pravda, kao prilka da drzava dokaze da je sposobna da deluje,da ni bogati nisu nedodoirivlji. No ova iluzija je upravo to iluzija, pravi razlog za ova hapsenja lezi u ciunjenici da klubovi koji su ovi ljudi kontrolisali imaju u vlasnistvu atraktivno gradjevinskozemljiste, na koje je oko bacio Gazda. Tako bi se na prostoru na kome se sada prostire stadion FK Vojvodina, kazu, trebalo gradti Gama Shitty, ultramoderni trzni centar, inace u blizini se kazu nalazi Mekator, pa ne bi li bilo zgodno ako bi nekakva nacionalno svesna mladez ponovila ono sto smo ovih dana videli na NBG. Srbija je zemlja gde kada vlast uzme da preduzima akcije i da simulira pravnu drzavu prva stvar koju razuman covek uradi je zapita se: Zasto?
P.S. Seca li se neko stecajne mafije?
Taska Dana Taska Dana 15:15 11.02.2008

A mene zanima

interesantna pojava da srpski biznismeni redom dobijaju SMS poruke od raznoraznih ministara i to vise puta dnevno.
Jel to isto znak da drzava podrzava biznis iz prve ruke?
miladin miladin 15:09 11.02.2008

aferim!

a vile na dedinju?
Belius Belius 15:09 11.02.2008

Eh...

Skoro u kraju sretnem i prepoznam brkatog inspektora koji me je tokom kampanje GOTOV JE! fino sačekao u policijskoj stanici, pozdravljao familiju, sa toliko strasti vikao da sam izdajnik i obećavao šamare i batine, kao da mu je Sloba bio sve i sva.

Ne vidim da mu se izraz lica mnogo promenio. Razmišljam da li da mu nešto malkice ušetam u život...
skyspoter skyspoter 15:10 11.02.2008

LUSTRACIJA.

sta to bese?
Dejan Restak Dejan Restak 15:17 11.02.2008

Ko s đavolom tikve sadi ...


a onda ima i ona
poklonu se u zube ne gleda
Dilan Dog Dilan Dog 15:19 11.02.2008

A što se ti nerviraš

što politika nije htela da ti objavi tekst?
angie angie 15:21 11.02.2008

izgleda da je problem,

shto je vishe ovih shto treba da se hapse od ovih kiji bi trebalo to da urade- pa ne ide nekako s takvom proporcijom.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:23 11.02.2008

Marko,

dobro su te i dosad pustali da pishesh. I sto je od Politike, previshe je... ona zaista sve ove godine nije ni pokushala da bude drukcija nego pre.
jedino ne razumem zasto si pristao da pishesh za njih...
ko ih j...

ps secash se onih razglednica, jaja preko Politike iz 96/97?
desanka uzar desanka uzar 15:25 11.02.2008

Poklon...

Mnogo podseća na Gavrasov film "Z"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:27 11.02.2008

Super..

Ovo je super. Budeš Smajlovićkin kolumnista, pa kad ona ne objavi uvek imaš B92..o))
Coco Rosie Coco Rosie 15:28 11.02.2008

Re: Super..

Drago Kovacevic

Ovo je super. Budeš Smajlovićkin kolumnista, pa kad ona ne objavi uvek imaš B92..o))

Drago, uzeo si mi rec iz usta...:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:35 11.02.2008

Re: Super..

Coco Rosie

Drago Kovacevic

Ovo je super. Budeš Smajlovićkin kolumnista, pa kad ona ne objavi uvek imaš B92..o))

Drago, uzeo si mi rec iz usta...:)

Gde si Coco...o))
Coco Rosie Coco Rosie 15:42 11.02.2008

Re: Super..

Veliki pozdrav, Drago! :)
Belius Belius 16:19 11.02.2008

Re: Super..

POKLON-TEKST KOJI POLITIKA NIJE HTELA DA MI OBJAVI
U prvi mah prevideh naslov, hvala na poklonu... Kad je teško: B92... Bravo Drago...
adam weisphaut adam weisphaut 16:23 11.02.2008

Re: Super..

Drago Kovacevic

Ovo je super. Budeš Smajlovićkin kolumnista, pa kad ona ne objavi uvek imaš B92..o))

Nego gde nam je Vasa, Drago?
On je ljubitelj objektivnosti Glodurice, pa je red da nam prokomentarise.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:39 11.02.2008

Re: Super..

adam weisphaut

Drago Kovacevic

Ovo je super. Budeš Smajlovićkin kolumnista, pa kad ona ne objavi uvek imaš B92..o))

Nego gde nam je Vasa, Drago?
On je ljubitelj objektivnosti Glodurice, pa je red da nam prokomentarise.

E, da znaš da se to pitam već danima..o)) A sad bi njegove relativizacije bile kao "suvo zlato"...
Da nije dobio premeštaj....o))
adam weisphaut adam weisphaut 16:58 11.02.2008

Re: Super..


E, da znaš da se to pitam već danima..o)) A sad bi njegove relativizacije bile kao "suvo zlato"...
Da nije dobio premeštaj....o))

Mora da je to. A steta, perspektivna tema. Nema relatizvizatorskih carsafa, nema izvrtanja, nema
jeste... ali... , nema naglasavanja reci velikim slovima.... Ma jednostavno, neobicno mi...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:11 11.02.2008

Re: Super..

adam weisphaut


E, da znaš da se to pitam već danima..o)) A sad bi njegove relativizacije bile kao "suvo zlato"...
Da nije dobio premeštaj....o))

Mora da je to. A steta, perspektivna tema. Nema relatizvizatorskih carsafa, nema izvrtanja, nema
jeste... ali... , nema naglasavanja reci velikim slovima.... Ma jednostavno, neobicno mi...

I zaboravio si obavezni P.S...tu ga tek zasoli...o))
A bogami bilo bi mesta i za LDPetc...o))
Nije ga majci bez toga prolazilo...
Vaso, vrati se, ma gde bio...o))

Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 17:16 11.02.2008

Re: Super..

adame, ne zabusvaj. kamo blog?
adam weisphaut adam weisphaut 17:25 11.02.2008

Re: Super..

Biljana Srbljanović

adame, ne zabusvaj. kamo blog?

Cekam da smislim nesto iole pametno. Ko zna, mozda i uspem ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:28 11.02.2008

Re: Super..

adam weisphaut

Biljana Srbljanović

adame, ne zabusvaj. kamo blog?

Cekam da smislim nesto iole pametno. Ko zna, mozda i uspem ?

Hahde, hajde, ne zabušavaj...o))
Još koliko večeras...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 17:34 11.02.2008

Re: Super..

Cekam da smislim nesto iole pametno. Ko zna, mozda i uspem ?

ko je to jos video, da se smislja, pa jos i pametno.
ugledaj se na dracenu i udri po prepisivanju studentskih udzbenika, a mi cemo vec komentarisati kako treba :))
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 17:37 11.02.2008

Re: Super..

ili ispevaj nesto, kao bloger maljkovic, na ovom snimku


adam weisphaut adam weisphaut 17:45 11.02.2008

Re: Super..

ili ispevaj nesto, kao bloger maljkovic, na ovom snimku

There is no god.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 18:16 11.02.2008

Re: Super..

ja sad idem, pre nego sto maljkovic pocne da place i mlati rukama.
po tastaturi.
jasnaz jasnaz 15:29 11.02.2008

u stvari

trebalo da uhapsi samu sebe

drug sasha drug sasha 15:39 11.02.2008

ziva istina

pa tooo oko moje, ja dok sam apsio isto je tako bilo...

istina ziva.. a ovi i politike cccc drzavni ljudi, eee takvi su bili i u moje vreme
JJ Beba JJ Beba 15:54 11.02.2008

Re: ziva istina

pa onda da proberemo malo i po DOS-u,

eeeee da. npr Zemun
evo ih opet su tamo a neko im je pomog'o da prežive i da se sačuvaju
Wounded Knee Wounded Knee 15:58 11.02.2008

Их бре...

Ко ће да сазида толике затворе и да направи толико лопата и крампова, кад и ако једног дана дочекамо тај светао дан да екипа из вила, џипова, праде и арманија оде на једну пооодужу радну акцију...
Spadalo Spadalo 17:56 11.02.2008

Re: Их бре...

Ко ће да сазида толике затворе и да направи толико лопата и крампова, кад и ако једног дана дочекамо тај светао дан да екипа из вила, џипова, праде и арманија оде на једну пооодужу радну акцију...

To je ista ekipa koja je sve to otela prethodnoj ekipi, koja je opet sve to, u ime naroda, otela prethodnoj ekipi... itd. Meni je ipak najinteresantnije pitanje, ako docekamo taj svetao dan da ova ekipa ode na poooduzu radnu akciju, koja ce ekipa da ih nasledi u tim vilama, dzipovima...?
krunoslava krunoslava 16:14 11.02.2008

sjajno, Marko ! hvala ti....


za tebe Marko i tvoj text .......


a za Politikinu sterilnost i "paushalne ocene" .......

napolitanac napolitanac 16:36 11.02.2008

re: super,sa mule ponovo na konju

Ipak ,teska srca,dobro se vratio. U nenadanom "Poklonu" se zubi ne gledaju.Svi cemo mi biti sto puta srecni ako se ostvare tvoja staljinisticka predvidjanja (arhipelag gulag je vec spreman).Pitanje je samo da li ce "los pandur Kostunica" zbog kojeg si izgubio honorar u Iskosenim komentarima sa strane u Politici,mozda poslati nekoga da proveri odakle u planu "C" sva ta tvoja saznanja poticu.Da potsetimo blogeri koji ne citaju Politiku ne znaju za tvoje predvidjanje iz plana "C" da ce Kostunicina samoubilacka politika dovesti do krize vlade i vanrednih parlamentarnih izbora na kojima ce DS G 17 LDP i manjine i jednoj koloni osvojiti vecinu.Nedodirljivi ti to nije zaaboravio.Ljiljana je to prekrstaila u pausalnu ocenu.Ti ostade bez pausala,a na trzistu gudra i koka nikad jeftiniji.
duma duma 16:59 11.02.2008

Tekst Marka Vidojkovića

Pa dobro ljudi, ako sve ovako dobro znamo, zašto smo ovoliko nemoćni da išta promenimo. Ili smo se već na sve navikli pa nam bolje i ne treba.
Izgleda kao da stalno imamo potrebu, da neke nesposobne ljude koji po svaku cenu žele da vladaju našim životima, silom smenjujemo.
Dosta nam je više ovakve borbe protiv kriminala i lopovluka svake vrste. Ali šta da radimo kada gotovo polovini Srbije ni ovakva vlast još nije dovoljno ogadila.
Ovde je izgleda i Bog rekao laku noć. A ako nije, uskoro će!
Macak Macak 21:25 11.02.2008

Re: Tekst Marka Vidojkovića

duma

Ali šta da radimo kada gotovo polovini Srbije ni ovakva vlast još nije dovoljno ogadila.
Ovde je izgleda i Bog rekao laku noć. A ako nije, uskoro će!



Zato sto je taj deo Srbije fantasticno lako zamajvati laznim obecanjima i zastrasivati teorijama zavera. Zato sto neverovatno dugo i uporno precenjujemo sopstvenu naciju smatrajuci je (nas) "nebeski" pametnom i snalazljivom. Ej ponosni Srbi, snalazljivi (!) u najtezim situacijama. Niko nas nije dovoljno uroljao da se mi ne bi smo snasli da prezivimo. Kao bubasvabe. Izdrzljivi, neistrebljivi i primitivni.

Duma i ostali, previse gledate stvari iz sopstvene perspektive. Probudite se VI, jer "oni" su u dubokom snu.

Ako mislite da nisam u pravu, verujte da cu biti presrecna prvi put kada me desavanju u Srbiji demantuju. Za pocetak, kada se Markov tekst pojavi u Politici.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 17:04 11.02.2008

bas u fazonu Politike

Cudi me Marko, ovaj tekst je skroz u fazonu Politike. Bas odgovara njihovoj uredjivackoj koncepciji.
:)))))))

Pozdrav i preporuka!

m.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 17:49 11.02.2008

sve je to istina i sve se slažem ali...

... bla, bla, truć, seruc i tako to...
doktorka doktorka 18:38 11.02.2008

Billo je naivno

ocekivati da ce Politika da ti objavi ovakav komentar. Mislim , da si udenuo Cedu kao dilera, sigurno bi komentar prosao.
ceda_urosevic ceda_urosevic 18:44 11.02.2008

Re: Billo je naivno

Ne, ne -- Čeda dobavljač, a Biljana diler.
Pa to bi bilo na naslovnoj!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 18:48 11.02.2008

Re: Billo je naivno

za Politiku bi bilo dobro da počne da objavljuje ovakve tekstove. Za činovnike koji rukovode Politikom ne bi bilo dobro, ali to je druga stvar
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:36 11.02.2008

Srbija medj jadom i medj dnom!

Zašto je naša stvarnost postala kao na filmu: "VOZI MIŠKOviću!"?
Zato što gradjanima nikako da pukne film, jer gledaju televiziju!
nikola svilar nikola svilar 19:16 11.02.2008

Marko

drago mi je da ste se vratili na BLOG 92. Naravno, povod je vrlo interesantan.
Pitam se da li bi ste se vratili da Vam je Politika objavila tekst?

/čisto iz razloga što smatram da autori pišu na prvom mestu zbog blogera-
komunikacije sa čitaocima pa onda delom i radi sebe/

Hvala na poklonu.
Marko Vidojković Marko Vidojković 10:48 12.02.2008

Re: Marko

Planirao sam svoj spektakularan povratak na Blog, ali nikad plan ne moze tak dobro da uspe, kao sto ti to sudbina namesti :)))) U iducim postovima, bacicu se malo vise na prozu, a malo manje na grozu :)
nikola svilar nikola svilar 15:24 12.02.2008

proza vs groza :)

U iducim postovima, bacicu se malo vise na prozu, a malo manje na grozu :)


tako je, veselim se tome, samo opletite "burazeru" po prozi kako to umete
i ne gine vam mesto u "audio zgradi" :)
Jeremija Jeremija 19:48 11.02.2008

o navlačenju lisica

čin hapšenja iz nekog razloga privlači književnike, slikare, reditelje i umetnike uopšte. ovja čin je po učestanosti odmah iza seksualnog čina. od domaćih ostvarenje , setimo se filma "lisice" krste papića , a strane filmove, u kojima se lisice navlače i stežu oko ruku, što nevinih, što zločestih , teško je i pobrojati. da lisice uzbuđuju i vode orgazmičnom vrhuncu, kako umetnike, tako i konzumenate njihove im umetnosti, vidi se i iz česte upotrebe lisica kao seksualnog pomagala.
kad neko zdušno uživa u navlačenju lisica na tuđe ruke, potseća na voajera, koji nemoćan da ih sam navlači, voli da o tome piše ili gleda kako drugi navlače.
a možda je reč o slučajnosti, bez kauzalne povezanosti, ko zna?
Taska Dana Taska Dana 19:57 11.02.2008

Re: o navlačenju lisica

Ma sigurno si u pravu...ovde seksa koliko hoces samo...kad ce orgazam?!
Jeremija Jeremija 20:07 11.02.2008

Re: o navlačenju lisica

impotentnost i frigidnost su opšta mesta srpske politike. oragzmička uzbuđenja su obično lažna, bez obzira na svu vrisku i dahtanja. da se ne pšlašim banovanja, napisao bi da bi orgazam bio moguć jedino ako čeda navuče lisice koštunici.
Taska Dana Taska Dana 21:05 11.02.2008

Re: o navlačenju lisica

:))))))
Adam von Trott zu Solz Adam von Trott zu Solz 21:08 11.02.2008

txt

Dobar je tekst, ali me ne čudi što ga Politika nije objavila, ipak je malo heavy za njihov kontrolisani konzervativizam.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 21:28 11.02.2008

Small business owner

Markoni, zasto ti ne bi sam sebi prodao gudro, pod budnim okom kamere (na stalku jer su ti ruke zauzete), druknuo sam sebe - SEBI, priveo se ( opet zabelezio kamerom), pustio se kroz zadnja vrata ( da ni sam ne znas da si izasao), pronasao svoju adresu i svoj broj telefona, budio se nocu preteci SAM SEBI, sacekao se iz coska, nasamarao se, propevao sebi sebe zbog pevanja sebi samom... napisao tekst o tome i objavio u Politici?!

Ili to ili da iskopamo Slobicu pa da ga ponovo 'apsimo.

AKO NE MOZES DA IM SE PRIDRUZIS TI IH POBEDI.

Poz iz Santa Monike
kempes kempes 21:35 11.02.2008

LISICE

A da tebi u stvari nije frka sto su ti i dilera sklonili?
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 02:33 14.02.2008

Re: LISICE

A da tebi u stvari nije frka sto su ti i dilera sklonili?

Ma nisi dobro pročitao - ne sklanja policija dilere (jer ljudi pošteno rade svoj posao, trgovac k'o trgovac, dokle god odvaja postotak za organe), nego hapsi mušterije čija potražnja diktira nepristojnu ponudu. Da onaj nije tražio ovaj mu ne bi prodao i obojica bi bili nevini. Ista priča kao i u drugim sferama života: da ga nisi dirao, ne bi te tukao; da se nisi tako obukla, ne bi te pipkao...
Ljupka Ljupka 22:08 11.02.2008

i na ivici i u marici

Ma mene samo zanima zasto su kladionice postedjene fiskalnih racuna i kako se za to niko nije zainteresovao?? Obecava nastavke.
sine nobilitate sine nobilitate 13:54 12.02.2008

Re: i na ivici i u marici

Ljupka

Ma mene samo zanima zasto su kladionice postedjene fiskalnih racuna i kako se za to niko nije zainteresovao?? Obecava nastavke.

a tu je i parking servis...
Modesty Blaise Modesty Blaise 22:28 11.02.2008

Djavo je moj drug

11. februar 2008. | 08:26 -> 21:38 | Izvor: B92, Beta, Tanjug
Beograd -- Boris Tadić, Vojislav Koštunica i Oliver Dulić se složili oko neophodnosti vođenja jedinstvene državne i nacionalne politike.

Na susretu predsednika, premijera i predsednika skupštine je konstatovano da postoji realna pretnja da ubrzo dođe do "protivpravnog proglašenja jednostrane nezavisnosti pokrajine Kosovo i Metohija i zbog toga sve državne institucije moraju doneti potrebne odluke o poništavanju takvih protivpravnih akata", navedeno je u saopštenju vladine Kancelarije za saradnju sa medijima.

Predsednik Republike Boris Tadić je za utorak, 12. februar, sazvao sednicu Saveta za nacionalnu bezbednost na kojoj će biti razmotreni akcioni planovi u slučaju proglašavanja jednostrane nezavisnosti Pokrajine.

Predsednik Vlade Srbije Vojislav Koštunica sazvao je za četvrtak 14. februar sednicu Vlade Srbije na kojoj će biti usvojena "Odluka o poništavnju protivpravnih akata privremenih organa samouprave na Kosovu i Metohiji o proglašavanju jednostrane nezavisnosti", koja će se aktivarati onog trenutka ukoliko dođe do ovog nelegalnog akta. Vlada Srbije će ovu odluku proslediti Narodnoj skupštini Srbije na razmatranje i usvajanje.

Navedene aktivnosti i odluke imaju za cilj potvrđivanje jedinstvene državne i nacionalne politike Srbije, navedeno je u saopštenju...

I'm gonna buy myself a pistol just as long as I'm tall
I'm gonna buy myself a pistol just as long as I'm tall
I'm gonna shoot poor Thelma just to see her jump and fall

And if that's your mama, you better tie her to your side
If that's your mama, you better tie her to your side
Cause if she flags my train I'm sure gonna let her ride

I'm gonna buy myself a shotgun, with a great long shiny barrel
I'm gonna buy myself a shotgun, with a great long shiny barrel
I'm gonna shoot me a rounder oh that stole away my gal

I'd rather drink muddy water, and sleep in a hollow log
I'd rather drink muddy water, and sleep in a hollow log
Than to be in atlanta treated like a dirty hog.

(T for Texas, Jimmie Rodgers)

deadbeat deadbeat 00:28 12.02.2008

Re: Djavo je moj drug

ko god s'djavolom tikve sadi, o glavu NAM se lupaju. psovke. mnooooooooooogo psovki. pa onda - pištolj ili viza?
tripraseta tripraseta 23:51 11.02.2008

policija u akciji

Glavna strategija nase policije je sledeca:
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:06 12.02.2008

Re: policija u akciji

kakva bre crna strategija?! to je citav akcioni plan!
JJ Beba JJ Beba 00:19 12.02.2008

Re: policija u akciji

Glavna strategija nase policije je sledeca:

što bre da gube vreme. vežbaju voleje
mi smo ipak teniska velesila
JJ Beba JJ Beba 00:26 12.02.2008

Re: policija u akciji

policijo oprosti mi



irvas irvas 02:07 12.02.2008

Re: policija u akciji

JJ Beba
policijo oprosti mi

ovo je provokativni trash bebo, jebes karleusu :))))))
deadbeat deadbeat 00:18 12.02.2008

poklon || povratak

vid' ćune - prava pionirska! pa još sa moodima.. poklonjena ili povratnička, pita se blogerska raja - ne kupuje nam se politika, nema te ni na zamislisrbiju, a dobri su bili i vanzemaljci i inkvizicija. 'beš pare, politiku i plejboj - umri za rok, piši za blog!
krdr krdr 00:48 12.02.2008

Da sam dobio evro

Za svaki komentar koji mi nije objavljen, bio bih bogat. A da sam sve moje neobjavljene komentare obavio u knjizi, bila bi podebela.
To je problem sa uredjivackom politikom, suvise je rastegljiva kao pojam, a uvek se opravdava visim interesima.
rokkowarez rokkowarez 08:34 12.02.2008

Politika, RTS, Bojkot...

zasto uopste pises za politiku kad ti ne objavljuju tekstove?!
Marko Vidojković Marko Vidojković 10:52 12.02.2008

Re: Politika, RTS, Bojkot...

Ovo je prvi koji nisu objavili :)
Devojcica M Devojcica M 09:55 12.02.2008

Bas neobicno

Da, bas je neobicno sto je Politika odbila da ti objavi tekst... : )

Nadam se da cemo te jos citati...

M
vesna75 vesna75 12:12 12.02.2008

...

Super što si se vratio na blog i super tekst. Preporuka.
Nadam se da će ti češće Politika odbijati tekstove :)
Olga Medenica Olga Medenica 12:34 12.02.2008

Odlican ti je tekst

Preporuka.

Jos si me i nasmejao, mada je u stvari zalosno.
zzzzz zzzzz 13:30 12.02.2008

Realno

Realno, ako neko misli da postoje ijedne novine koje bi ovo objavile, grdno se vara.

Preporuka.
nikola 123 nikola 123 22:12 15.02.2008

Poklon-tekst

Od kako su 1945. "Armija" i policija podelile interesne zone, nema nevinih u sportu. Jednini su pokusali da ih objedine svud prisutni crnogorci i to sa dosta uspeha, ali i to puca. Ne zalim ni parajlije ni generale, zalim sirotinju koju svi oni raspamecuju da bi svoje pljacke prikazali kao borbu za nacionalne interese.
Mefista Mefista 17:32 16.02.2008

yes of skroz..

JASNO..


zonky8 zonky8 00:55 17.02.2008

wb

http://www.youtube.com/watch?v=Il3317LLbwY[url=http://][/url]
zonky8 zonky8 01:24 17.02.2008

bsw

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana