Politika

Vesna Pešić o Dačiću

niccolo RSS / 07.02.2013. u 21:18

Просто је греота пропустити овакав зицер - Весна Пешић, након мајских избора једна од најомиљенијих јавних личности блогера, на у Пешчанику пише о ситуацији око Ивице Дачића, доводећи цео тај џез у везу с ониме што Дачић ради у вези Косова. Текст можете наћи на овом линку. Пошто знам да многи не кликћу на линкове, издвојићу и поједине делове њеног текста.

 

Весна каже: ”Ivica Dačić je prvi srpski političar koji je seo ravnopravno da razgovara sa nekim političkim predstavnikom kosovskih Albanaca. Baš to – da tretiramo Albance kao jednake, kao partnere s kojima se razgovara, kao ljudska bića, a to je jedini način da rešimo kosovski čvor, tu srpsku opsesiju, taj problem koji nas razara već decenijama. Njegovo nerešavanje ne samo što nas onemogućava da konačno dobijemo normalnu državu u granicama koje možemo da kontrolišemo, već istovremeno služi autokratima da kao nekom toljagom mlate po društvu i sprečavaju svaku racionalnu raspravu o problemu i mogućnostima da isplivamo iz kosovskog mraka. To opet nisu dozvolili Koštunica, Tadić, Đilas, Jeremić, Jovanović i tužne NVO koje su zauzete nekim svojim efemernim i skrajnutim bitkama koje ovima prvima dobro dođu.”

 

Весна такође каже: ”Takve, koji bi da nam promene kod, koji bi da nas odvrate od čvrstih uverenja i otvore nas ka životu i rezultatima, e takve davimo kao mačiće. Koštunica je prvi video koliko je sati i prvi je zatražio ostavku Dačića, još preko svojih u Skupštini, kada se Dačić ceo celcati dan divovski borio oko Rezolucije, sa napadima svih vrsta. Održao je tom prilikom nekoliko istorijskih govora, koji su meni delovali ubedljivo i sigurno, kao da je rođen neki naš Čerčil ili De Gol, svejedno. Danima sam prepričavala kako se Dačić odbranio od Marka Jakšića, ofanzive Aligrudića i ostalih šarži iz DSS-a, ali i onih iz DS-a i Čedinog klana. Sve ih je nadmašio i nadgovorio Dačić, čovek iz Žitorađe.”

 

Најзад, Весна каже и ово: ” Sada svi, apsolutno svi, traže nove izbore i ostavku premijera Dačića. Pri tom se prikriva da je reč o Kosovu. Ono je opet naše i zauvek će takvo biti. Zatrpava se činjenica da je premijer govorio nekim drugim načinom, nekim prirodnim, pa čak i njemu svojstvenim (simpatičnim) jezikom, normalnog političara koji se kod nas retko sreće, i izdvajao se po tome što se bavio Kosovom kao realnim problemom. Sve ostalo je – čista nameštaljka. Ali obična publika samo kroz maglu nazire odakle ona dolazi, jer čak je i striptizeta ubačena u priču, kako bi svima mozak što manje radio, a strasti se raspalile – kao i uvek kad se neko provlači kroz blato, a još ima i seksa.”

 

Веома ме интересује шта блогери казују о овом Веснином тексту…



Komentari (148)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 21:34 07.02.2013

....


srđan ćešić je autor slike:)
niccolo niccolo 21:56 07.02.2013

Re: ....

У праву је - за овај крај реченице...
AlexDunja AlexDunja 22:02 07.02.2013

Re: ....

У праву је - за овај крај реченице...

ozbiljno sam se zapitala o svom mentalnom
zdravlju, kad sam uhvatila sebe da se smejem grohotom..
niccolo niccolo 22:04 07.02.2013

Re: ....

AlexDunja
У праву је - за овај крај реченице...

ozbiljno sam se zapitala o svom mentalnom
zdravlju, kad sam uhvatila sebe da se smejem grohotom..

А ја бих се озбиљно запитао о твом менталном здрављу да нису ухватила себе да се смејеш грохотом. Мислим, ако разумеш шта хоћу да кажем...
AlexDunja AlexDunja 22:09 07.02.2013

Re: ....

Мислим, ако разумеш шта хоћу да кажем...

ma razumem, ali opet...
antioksidant antioksidant 21:54 07.02.2013

.

njemu svojstvenim (simpatičnim) jezikom, normalnog političara

niccolo niccolo 21:57 07.02.2013

Re: .

Одлична стилска фигура, а?
antioksidant antioksidant 22:04 07.02.2013

Re: .

niccolo
Одлична стилска фигура, а?

pazi, dačić oko kosova priča (skoro)* ono što treba reći ali da to radi na simpatičan način je već blago upitno (simpatičnije možda od vučićevog prenemaganja ali to nije toliko teško).

* i da objasnim ovo "skoro" - slažem se kad kaže da ko vidi da je kosovo u srbiji jer to piše u preambuli ustava može za probu da da prošeta i ustav i sebe do tog kosova da proveri koliko srbije ima tamo, ali je problem što premijer praktično izgovara da je ustavni poredak ove zemlje šarena laža - izjava je time postala kontraproduktivna, iako je faktički tačna.
niccolo niccolo 22:06 07.02.2013

Re: .

ali da to radi na simpatičan način je već blago upitno

Аха, разумем. Ја сам мислио на нешто друго - мислим да је то у загради написано баш да би нервирало оне који мисле супротно од Весне. У стилу, ево сад јој је то што овај прича и симпатично...
freehand freehand 22:05 07.02.2013

Vesna Pešić

ko Desanka Maksimović, jbt...
niccolo niccolo 22:07 07.02.2013

Re: Vesna Pešić

Десанка Максимовић била наставница српског баби једног мог друга из гимназије...у оно доба ми је причао како је баба причала њима да су је све мрзели из дна душе колико је била строга наставница...
freehand freehand 22:13 07.02.2013

Re: Vesna Pešić

niccolo
Десанка Максимовић била наставница српског баби једног мог друга из гимназије...у ово доба ми је причао како је баба причала њима да су је све мрзели из дна душе колико је била строга наставница...

Pa ne znam za to, al ja vidim još jednog sa suncem u kosi.
Samo ne znam šta će Toma da joj kaže na ovo.
Čoveče, kad u zrelim godinama postaneš lucprda...
ecce-florian ecce-florian 22:16 07.02.2013

Re: Vesna Pešić

ko

Desanka Maksimović?
freehand freehand 22:17 07.02.2013

Re: Vesna Pešić

ecce-florian
ko

Desanka Maksimović?

Nešto mi Maršićanin pada na pamet...
niccolo niccolo 22:32 07.02.2013

Re: Vesna Pešić

Samo ne znam šta će Toma da joj kaže na ovo

Тома је кул, постигао је животни циљ, победио у једним изборима и сад (кад му истекне мандат) може да се повуче и иде на пецање, а сву ову зајебанцију остави неким младим лавовима да се они смарају...
princi princi 22:11 07.02.2013

Meni se pre čini da je situacija obratna

odnosno da je Dačke počeo da pravi ustupke oko Kosova baš zato što zaprećeno objavljivanjem snimaka i dokaza u vezi Miše Banane. Prvo me je bila začudila ona izjava oko stolice u UN, međutim sad je potpuno jasno da on nastoji da se Amerima i EU nametne kao veći Tadić od Tadića. Hoće jednostavno da zacementira svoj položaj kod Amera i EU (koji će mu 'ladno progledati kroz prste što džeparac zarađuje kao informator narko-kartela, dok god bude pravio ustupke).

Što se tiče Sakija tiče, njemu sat otkucava: ako skine Dačketa, rizikuje, s jedne strane, konfrontaciju sa Zapadom odnosno rizik da on postane veći Tadić od Tadića i stavlja neželjene potpise, s druge. Ako, pak, ne skine Dačekta, onda će svakom biti jasno da je priča oko "borbe protiv korupcije" mala šešeljevska etida. Tipujem da Saki nema herca, tj da je pička od čoveka i da neće smeti da ide kašikom na bager (tj Dačketa).
ecce-florian ecce-florian 22:14 07.02.2013

Re: Meni se pre čini da je situacija obratna

kao veći Tadić od Tadića.


greška


jedino je Ridža veći Gilipter od Giliptera
antioksidant antioksidant 22:14 07.02.2013

Re: Meni se pre čini da je situacija obratna

Tipujem da Saki nema herca, tj da je pička od čoveka i da neće smeti da ide kašikom na bager (tj Dačketa).

AlexDunja AlexDunja 22:16 07.02.2013

Re: Meni se pre čini da je situacija obratna

Tipujem da Saki nema herca, tj da je pička od čoveka i da neće smeti da ide kašikom na bager (tj Dačketa).

zemljače, ugasili smo.
nikl i slično, samo ćemo da gledamo kako se završava.
ubi me ta činjenica,
jer sam žestoki nacoš.

i deca su, ali, imam dovoljno vremena
da im kažem šta je bolje, pa ako me poslušaju:)
niccolo niccolo 22:18 07.02.2013

Re: Meni se pre čini da je situacija obratna

Meni se pre čini da je situacija obratna
odnosno da je Dačke počeo da pravi ustupke oko Kosova

Ма јок, па ова Влада је и подржана* од стране ЕУ и УСА да би обавила то што око Косова треба обавити (а што Тадић није хтео да обави или није хтео да обави довољно брзо, па су му се захвалили на сарадњи), нема то никакве везе с бананама или авокадом. Изјава око столице служи навикавању на идеју столице у УН...

А овај не може да скине Дачића јер није доведен да скида Дачића него да обави шта треба око Косова и докле год ради оно за шта је доведен може да очекује подршку за играње шерифа, а ако буде престао да то ради онда ће и да изгуби подршку...Као у ”приватној” фирми - или имаш резултате или немаш посао.


* читај: састављена
ecce-florian ecce-florian 22:20 07.02.2013

Re: Meni se pre čini da je situacija obratna

antioksidant
Tipujem da Saki nema herca, tj da je pička od čoveka i da neće smeti da ide kašikom na bager (tj Dačketa).


Al' Voja Strava kreno. Demokracki blok opet počinje da se formira oko čvrste okosnice. Paz kad padne novo istorisko pomirenje + manjine i normalno Čeda Ćamil ( žao mi što nije osto Čeda Jovanović-Beli, ne mogu da opišem koliko mi žao, mada ovaj drugi nadimak je više u tonu bloga)
niccolo niccolo 22:30 07.02.2013

Re: Meni se pre čini da je situacija obratna

Al' Voja Strava kreno

Ко би то од њега очекивао, увек је деловао неодлучно...
ecce-florian ecce-florian 22:48 07.02.2013

Re: Meni se pre čini da je situacija obratna

niccolo
Al' Voja Strava kreno

Ко би то од њега очекивао, увек је деловао неодлучно...



Ha, svoj na svom terenu



niccolo niccolo 22:49 07.02.2013

Re: Meni se pre čini da je situacija obratna

Вечерас ти иде...
ecce-florian ecce-florian 22:54 07.02.2013

Re: Meni se pre čini da je situacija obratna

niccolo
Вечерас ти иде...

jbg

ubo si temu


docsumann docsumann 23:06 07.02.2013

Re: Meni se pre čini da je situacija obratna

PO PO RO PO PO


u, a ja mislio obrada Vajt Strajpsa
hajkula1 hajkula1 18:00 09.02.2013

Re: Meni se pre čini da je situacija obratna

Tipujem da Saki nema herca, tj da je pička od čoveka


To je provereno, s tim da je spisak i dugačak i širok.


ecce-florian ecce-florian 22:12 07.02.2013

baš je interesantno

da Vesna Pašić i neki izveštači sa ostrva ( nepotrebno naglasiti objkektivni) imaju slične stavove, odnosno da je Dačić zadužen za Kosovo a Vučić za kriminal i da mogući razlozi mešanja Dačića i Šarića, imaju veze s Dačićevim resorom odnosno Kosovom.

Vidim Dačić dobio podršku DEA-e. Još samo da se reši problem policije.

ps

eto nam tu i Božovića

psps

očekujem oglašavanje kivija
niccolo niccolo 22:29 07.02.2013

Re: baš je interesantno

Vidim Dačić dobio podršku DEA-e

Па човек се дружио са овима само док ДЕА није рекла да то више није кул, зар не?
ecce-florian ecce-florian 22:35 07.02.2013

Re: baš je interesantno

Па човек се дружио са овима само док ДЕА није рекла да то више није кул, зар не?

Pa kad mu Boki Gilipter nije reko, a znao je. Što stvarno nije lepo, ipak je on bio njegov ministar policije, zar ne?
niccolo niccolo 22:35 07.02.2013

Re: baš je interesantno

Što stvarno nije lepo, ipak je on bio njegov ministar policije, zar ne?

Сагласан.
ecce-florian ecce-florian 22:41 07.02.2013

Re: baš je interesantno

I to lojalan( misim ministar). Nije teo s amerima preko bez znanja precednika
golubica.bg golubica.bg 22:14 07.02.2013

Preterala je sa hvalospevima

sto me cudi, jer bi bar ona od svih ljudi morala da vidi da Dacic ne pregovara sto mu se 'oce, vec sto mora, doteralo je cara do duvara. Nisam jedna od onih koji su bacali hejt na Vesnu Pesic i tvrdili da je PR SNS-a u predizborno vreme, ali mi zaista ne ide u glavu cemu toliki hvalospevi Dacicu. Da se protiv njega vodi medijska hajka i da je verovatno Vucic iza iste je i te kako ocigledno. A meni se sve nesto srce cepa kad gledam kako kusa corbe koje je zakuvao Kao doduse i svi ostali, ali eto, zalomi se sad Dacicu da bude na tapetu...
niccolo niccolo 22:29 07.02.2013

Re: Preterala je sa hvalospevima

ali mi zaista ne ide u glavu cemu toliki hvalospevi Dacicu

Човек ради оно за шта се и Весна залаже. Тако ја барем гледам на то...
golubica.bg golubica.bg 22:32 07.02.2013

Re: Preterala je sa hvalospevima

niccolo
ali mi zaista ne ide u glavu cemu toliki hvalospevi Dacicu

Човек ради оно за шта се и Весна залаже. Тако ја барем гледам на то...


Ma stoji, nego mi ne lici na Vesnu da tako opisuje bilo kog politicara, kao da je Mesija jbt. Gde je ona njena kriticka ostrica?
tyson tyson 06:33 08.02.2013

Re: Preterala je sa hvalospevima

Preterala je sa hvalospevima
sto me cudi, jer bi bar ona od svih ljudi morala da vidi da Dacic ne pregovara sto mu se 'oce, vec sto mora, doteralo je cara do duvara. Nisam jedna od onih koji su bacali hejt na Vesnu Pesic i tvrdili da je PR SNS-a u predizborno vreme, ali mi zaista ne ide u glavu cemu toliki hvalospevi Dacicu.

Pa može joj se. Ne predstavlja više, zašto i to ne reći, ništa na političkom nebu Srbije, pa sad i bukvalno može da piše šta hoće.

Verujem da se malo i zabavlja ovakvim tumačenjima, koje valjda smatra provokativnim.

A i povređeni ego svakako igra ulogu, te ne samo da mora da pomene svoje nekadašnje saveznike, kolege, koji su je tek tako skrajnuli (ej, nju!) nego afirmativnim prikazivanjem dojučerašnjih arhineprijatelja verujem da misli da dodatno nervira sve iz nekadašnjeg DOS.

Dokon pop i jariće krsti...

dragoljub92 dragoljub92 07:48 08.02.2013

Re: Preterala je sa hvalospevima

koji su je tek tako skrajnuli (ej, nju!)

ne lupetaj tyson-E, ko ju je skrajnuo? sama je sebe spremila za penziju odlaskom u ambasadu mehika, mislila žena da je njen poso završen,diktator smenjen i da mlađi treba dalje da nastave,kad se vratila videla je šta su ti mladi napravili i digla glas.


dokon tyson i popove krsti
tyson tyson 10:03 08.02.2013

Re: Preterala je sa hvalospevima

ne lupetaj tyson-E, ko ju je skrajnuo? sama je sebe spremila za penziju odlaskom u ambasadu mehika, mislila žena da je njen poso završen, diktator smenjen i da mlađi treba dalje da nastave,kad se vratila videla je šta su ti mladi napravili i digla glas.

Haha, sledeći blog bi trebalo da bude na temu "zašto dragoljub92 idealizuje Vesnu Pešić i šta se iza toga krije"

Njen poso završen, videla šta su mladi napravili i digla glas... Nije nego. OK, imaš pravo na svoje mišljenje i viđenje stvari, ali si idealista, da ne kažem naivan.

Nije ona 'digla glas' kada se vratila sa plaćenog odmora... ovaj, iz Meksika, nego se vrlo aktivno uključila u politiku iz koje je poprilično nestala tek kada je istupila iz LDP.

Niti je, BTW, odluka da ode za ambasadorku (baš) u Meksiko bila motivisana 'političkim penzonisanjem', to je valjda poznato.


dokon tyson i popove krsti

Vaistinu dokon; šta drugo raditi u 6 izjutra na aerodromu nego komentarisati blog


savamala savamala 22:20 07.02.2013

Черчил и Де Гол

Весна Пешић је редован гост на пријемима и вечерама, тамо где треба. Претпостављам да је ових дана уз чај и колачиће добила сугестију да напише ово што је написала. Текст би требало да послужи као сигнал за општу подршку друге Србије Дачићу јер то захтева виши интерес, који се, неким чудом, редовно формулише у Вашингтону. Међутим, како је могуће да Весна Пешић пореди Дачића са Черчилом и Де Голом. Историја нас учи да су обојица били бескомпромисни борци и да им издаја њихових држава није никада пала на памет. Ко не верује, нека прочита Черчилов говор којим је Британце обавестио да предаје нема, ни по коју цену. С друге стране, Дачић јасно је показао да су му лични интереси и интереси стране силе изнад интереса државе у којој је председник владе. Да скратим, Дачић је класичан издајник и као такав не може да буде упоређиван са Черчилом и Де Голом.
ecce-florian ecce-florian 22:25 07.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Да скратим, Дачић је класичан издајник и као такав не може да буде упоређиван са Черчилом и Де Голом.



Ma jok

Nego Srbija ne može da se poredi sa UK

Jbg,šta da se radi, al tako je

ps

ovo nikako ne znači da je UK bolja
niccolo niccolo 22:27 07.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Nego Srbija ne može da se poredi sa UK

Па кад возе погрешном страном.
savamala savamala 22:32 07.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Ma jok

Nego Srbija ne može da se poredi sa UK

Jbg,šta da se radi, al tako je

Наравно да Србија није УК, ни у траговима. Међутим, у време када је Черчил преузео Британију нису ни они стајали много боље. Иза себе су имали далеку и тада непоуздану Америку, а испред себе целу Европу уједињену (интегрисану) под Хитлером и Совјетским Савезом за који се тада није знало на коју ће страну уопште и да крене. Замисли себе испред карте света у том тренутку како би ти изгледала перспектива.
ecce-florian ecce-florian 22:37 07.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Замисли себе испред карте света у том тренутку како би ти изгледала перспектива.

pa posle 27.03. smo i mi imali ( zahvaljujući njima) istu takvu situaciju.
I sad gde je tu po tebi razlog za ovolku razliku posle 60 godina?
savamala savamala 22:49 07.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

pa posle 27.03. smo i mi imali ( zahvaljujući njima) istu takvu situaciju.
I sad gde je tu po tebi razlog za ovolku razliku posle 60 godina?


Не говоримо о развоју, друштвеним системима и сличним стварима. Овде се ради да ли нека држава треба добровољно да пристане да је комадају. Само то.
niccolo niccolo 22:51 07.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

I sad gde je tu po tebi razlog za ovolku razliku posle 60 godina?

Овде се ради да ли нека држава треба добровољно да пристане да је комадају. Само то.

Па онда је разлика у томе што ВБ нико није хтео да комада...па је онда ВБ задржала своје границе од пре рата а Србија изгледа неће...
savamala savamala 22:58 07.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Па онда је разлика у томе што ВБ нико није хтео да комада.


Мислиш? Хитлер ти баш толико улива поверење?
freehand freehand 22:59 07.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Па онда је разлика у томе што ВБ нико није хтео да комада...па је онда ВБ задржала своје границе од пре рата а Србија изгледа неће...

Idi Nikolo...
niccolo niccolo 22:59 07.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Мислио сам после рата.
savamala savamala 23:05 07.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Мислио сам после рата.


Добро, разумем. Ту смо већ у делу када се Србије и УК не могу поредити ни на који начин. Ништа се, посебно ново, нама не дешава у односу на оно што смо пролазили у последњих двеста година. Ново је можда наша велика спремност да заволимо онога који нас убија и мучи. То је ваљда некаква психологија, шта ли је.
freehand freehand 23:05 07.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

niccolo
Мислио сам после рата.

Ušao kao Imperija a izašla kao ostrvo. To Čerčilu nikad nisu oprostili, i zato je pukao na prvim održanim izborima posle rata. Mada se ponegde držala još malkice, u Indiji do '49, al sjebavši sve što je još moglo da se sjebe, na brzake.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:03 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Kakvi smo mi Englezi (Francuzi), takav je i Dačić Čerčil (De Gol).


(Naravno, samo parafraziram Pašića: "Kakvi ste vi Englezi, takav sam Gledson".)
princi princi 00:31 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Ušao kao Imperija a izašla kao ostrvo. To Čerčilu nikad nisu oprostili, i zato je pukao na prvim održanim izborima posle rata.

Mmmm, u stvari ne. Britanija je prestala da bude imperija tek Sueckom krizom. Tada je Ajzenhauer zabranio Izraelcima, Francuzima i Englezima da napadnu i oteraju Nasera sa Kanala i pokazao im ko je new king in town. Posle Suecke krize, Englezi su u brzom sweepu napustili pola Afrike, praktično dali nezavisnost karipskim državama (iako ove to uopšte nisu tražile), napustili Singapur. Posle 1970. godine ostao im je praktično jedino Hong Kong, a njega su Kinezima prepustili 1995. (iako je lokalni živalj itekako hteo da ostane britanski dominion). Čerčila su vratili na vlast iz penzije upravo posle Suecke krize. Posle njegove smrti organizovali su mu veličanstvenu sahranu, a uoči smrti su mu ispunili poslednju samrtnu želju i u Cambridgeu otvorili Churchill College (Čerčil je obožavao inženjeriju, i bio je mrtav ubeđen da je pobedu u WWII odnela tehnološka superiornost Amerikanaca. Zbog toga je od Engleza tražio da mu otvore engleski MIT).

Britanci, zapravo, jako vole Čerčila i smatraju ga najvećim Britancem svih vremena, većim i od Šekspira i od Kromvela i od Njutna i od Lenona. I od princeze Dajane, naravno.
freehand freehand 00:50 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

princi
Ušao kao Imperija a izašla kao ostrvo. To Čerčilu nikad nisu oprostili, i zato je pukao na prvim održanim izborima posle rata.

Mmmm, u stvari ne. Britanija je prestala da bude imperija tek Sueckom krizom. Tada je Ajzenhauer zabranio Izraelcima, Francuzima i Englezima da napadnu i oteraju Nasera sa Kanala i pokazao im ko je new king in town. Posle Suecke krize, Englezi su u brzom sweepu napustili pola Afrike, praktično dali nezavisnost karipskim državama (iako ove to uopšte nisu tražile), napustili Singapur. Posle 1970. godine ostao im je praktično jedino Hong Kong, a njega su Kinezima prepustili 1995. (iako je lokalni živalj itekako hteo da ostane britanski dominion).

Mmm, u stvari ne. Iz Drugog svetskog rata Britanija je izašla ruinirana i praktično u bankrotu, i sa ogromnim brojem stranih vojnika (USA) na svojoj teritoriji. Najvažnija kolonija, Indija već je bila pred potpunom samostalnoščću, što se i dogodilo već u avgustu 1947. i to uz proglašenje nezavisnog Pakistana, uz najveće preseljenje stanovništva u istoriji. A onda Burma pa redom.
(Rušdijeva "Deca ponoći" odlično su štivo na tu temu.)


Čerčila su vratili na vlast iz penzije upravo posle Suecke krize.

U stvari ne. čerčil je na mestu premijera ponovo bio od 1951. do 1955., a u Suecku krizu Britanija je ušla sa Idnom kao premijerom. Koji ostao zapamćen kao slabić, i zbog tih događaja je i podneo ostavku.
princi princi 01:04 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Iz Drugog svetskog rata Britanija je izašla ruinirana i praktično u bankrotu, i sa ogromnim brojem stranih vojnika (USA) na svojoj teritoriji. Najvažnija kolonija, Indija već je bila pred potpunom samostalnoščću, što se i dogodilo već u avgustu 1947. i to uz proglašenje nezavisnog Pakistana, uz najveće preseljenje stanovništva u istoriji. A onda Burma pa redom.
(Rušdijeva "Deca ponoći" odlično su štivo na tu temu.)

Ovo niko ne negira, nego nije tačno da je Čerčil dokrajčio Imperiju i da Britanci to nikako ne vide tako. Naprotiv, Čerčila smatraju za spasioca, za najvećeg Britanca svih vremena. Čerčil je izbore izgubio jer je bio Torijevac.

Inače izdvajanje Indijskog podkontinenta od ostatka Britanske imperije je, zapravo, počeo mnogo ranije, Indijskim ustankom 1857. godine i krvoločnim obračunom sa ustanicima.
Čerčil je na mestu premijera ponovo bio od 1951. do 1955., a u Suecku krizu Britanija je ušla sa Idnom kao premijerom. Koji ostao zapamćen kao slabić, i zbog tih događaja je i podneo ostavku.

Da, što se tiče ovoga što si dopisao, tu si u pravu, my bad.
freehand freehand 01:21 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Da, što se tiče ovoga što si dopisao, tu si u pravu, my bad.

jbg, dopisao na dopisano.

ali je suština da je Britanija u rat ušla kao trula, a izašla kao kokuz. I kao - o sramote - američki pion, što se upravo na Suecu pokazalo.
E sad, ne mogu da kažem šta Britanci misle o Čerčilu jer u Britaniji nisam bio, ali znam da je izbore izgubio odmah '45.
U istoriografiji važi za prilično kotroverzna ličnost. Pretežno pozitivna, to bez daljnjeg, no ima i sasvim oprečnih mišljenja.
Što opet, sa Vesnom Pešić i Ivicom Dačićčem ima veze koliko i Britanska kraljica sa Tomom Nikolićem.
savamala savamala 01:43 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Ovo niko ne negira, nego nije tačno da je Čerčil dokrajčio Imperiju i da Britanci to nikako ne vide tako.


Није питање да ли је Черчил докрајчио империју или није могао да сачува оно што се није могло сачувати. Черчил је јасно рекао да ће Британију бранити од Немаца и да никаква предаја не долази у обзир. Ми, данас, нисмо у ситуацији да морамо да идемо у рат, као што су Британци морали али зато имамо премијера (и не само њега) који активно ради на разбијању Србије. Баш ме занима какав је мисаони процес који је Пешићку навео да издајника Дачића пореди са херојем какав је био Черчил. То превазилази и добар укус али и измиче ономе што се сматра менталним здрављем. То је једина моја замерка њеној оди Дачићу, остало је све познато од раније и представља ставове западних сила чијих је Пешићка само један од гласова.
princi princi 01:59 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

E sad, ne mogu da kažem šta Britanci misle o Čerčilu jer u Britaniji nisam bio, ali znam da je izbore izgubio odmah '45.
U istoriografiji važi za prilično kotroverzna ličnost. Pretežno pozitivna, to bez daljnjeg, no ima i sasvim oprečnih mišljenja.

Pa zato smo tu, da pomognemo da se shvati. Kontroverzna ličnost, puna grešaka, možda čak i zločinac (masakr na Galipolju je posledica njegovog igranja vojskovođe), ali u kritičnom trenutku, kad se Britanija posle debakla u Dankirku našla, praktično, pred kapitulacijom (lord Halifax je bio spreman da potpiše primirje sa Hitlerom), odigrao ključnu ulogu i sačuvao ponos zemlje. Britanci mu to, kao što rekoh, nikad nisu zaboravili (izgubio je izbore 1945., ali vidiš da je dobio 1951.).

Upravo ta kombinacija velikih brljotina u mladosti i odlučnih, hrabrih i hazarderskih koraka u starosti me pre neki dan nagnala Vučića nazovem mogućim srpskim Čerčilom u najavi.
freehand freehand 02:15 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Upravo ta kombinacija velikih brljotina u mladosti i odlučnih, hrabrih i hazarderskih koraka u starosti

Ovo važi za pobednike. U šta nikad nisi siguran dok se bitka vodi. Inače isti takvi sa negativnim ishodom (koji je često posledica najobičnije bastardne slučajnosti) važe za gluperde, izdajnike, i nedotupavne budale nedostojne istorijske uloge.

Vučića nazovem mogućim srpskim Čerčilom u najavi.

Sad, voleo bih ja da si ti u pravu, bez daljnjeg. No kad pogledam čime sam, u stvari, zadovoljan ovom Vladom, to je prevashodno što nisu pravili onolike i onakve brljotine kakvih sam se, poučen iskustvom i dojučearšnjom istorijom - najviše plašio. I ništa više.
Nastavili su kosovsku politiku prethodne Vlade. Ne vidim da se nešto bitno promenilo u ekonomiji.
Kulturu bih preskočio.
I eto - uhapsili Miškovića.Pa pok, malo li je?!
BTW - eno Nikolića u Azerbejdžanu, kod Alijeva. Možda dobijemo još koji kip?
(da se razumemo - meni ne smeta ako uz njega ide 100 meleona evara, i ako nije baš postavljen da bode oči. Može i to, al za 300 meleona )
A meni sve liči da je sučku Dačiću upravo taj matori i mudri Vučić udario. Pa ovaj otrčao u CIU, DEU i kojekude po Vašingotnu da kuka i žali se.
princi princi 02:30 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Ne vidim da se nešto bitno promenilo u ekonomiji.

Pa ekonomiju će najteže srediti, ona je početak i kraj svega. Da imamo dobru ekonomiju ne bi ni imali 10% problema koje imamo. Da imam dobru ekonomiju ni Saki ne bi bio na vlasti.

Zbog svih sumnji, a kojih imam više nego ti- i previše je tu đubreta koje se okolo mulja a trenutno se za previše pita, Dinkić, Knežević, Mrkonjić, Velja Ilić, Palma, sve su to ljudi za zatvor- i kažem u najavi.
freehand freehand 02:36 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

princi
Ne vidim da se nešto bitno promenilo u ekonomiji.

Pa ekonomiju će najteže srediti, ona je početak i kraj svega. Da imamo dobru ekonomiju ne bi ni imali 10% problema koje imamo. Da imam dobru ekonomiju ni Saki ne bi bio na vlasti.

Zbog svih sumnji, a kojih imam više nego ti- i previše je tu đubreta koje se okolo mulja a trenutno se za previše pita, Dinkić, Knežević, Mrkonjić, Velja Ilić, Palma, sve su to ljudi za zatvor- i kažem u najavi.

Eto vidiš. Tranzicija+kriza=teško jjesra, i u malo jačim zemljama od Srbije.
A ja bih na umu, kad već pominjemo kriminal i pljačku, imao ono što se zvalo Alco banka. Kad (ako) taj čir otvore imaću, možda, malo više poverenja. A oni malo manje ministara.
princi princi 02:48 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Borba protiv kriminala i pljačke je neophodna ali neće rešiti naše ekonomske probleme. Oni su mnogo dublje prirode.
Filip2412 Filip2412 03:43 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

savamala
о не верује, нека прочита Черчилов говор којим је Британце обавестио да предаје нема, ни по коју цену.
demagogija do bola, predaja je izvrsena odavno, sada je pitanje da li se ima pametida se sacuva ono sto je ostalo od Srbije ili ne



natasavb natasavb 08:32 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

princi
Upravo ta kombinacija velikih brljotina u mladosti i odlučnih, hrabrih i hazarderskih koraka u starosti me pre neki dan nagnala Vučića nazovem mogućim srpskim Čerčilom u najavi.



Da, samo za razliku od Engleza koji su shvatili da Čerčil radi u njihovu korist,
kod nas kad god poverujemo da se pojavio konačno neko ko radi u našu,
shvatimo da taj radi u korist nekog drugog, a to verovanje nas je do sada svaki put skupo koštalo.
Otud verovatno i sav ovaj skepticizam prema onome što radi Vučić.


blogovatelj blogovatelj 08:37 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Britanci, zapravo, jako vole Čerčila i smatraju ga najvećim Britancem svih vremena, većim i od Šekspira i od Kromvela i od Njutna i od Lenona. I od princeze Dajane, naravno.


Ne znam koliko ga Britanci vole, ali za Kanadu znam.
Jedini je politicar koji ima svoje ulice po gradovima Kanade.
Ali kod Engleza je to tako.
Onaj Englez koji u velikim ratovima iscepa imperiju poput Nemacke, ostaje za sva vremena u njihovoj istoriji.
A onaj ko iscepa Francuze i Spance zajedno, dobije centralni trg sa sve spomenikom u sred srede Londona.

natasavb natasavb 08:40 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

freehand
I eto - uhapsili Miškovića.Pa pok, malo li je?!


Nije malo, ali ja bih ipak više volela da su uhapsili one koji su Miškoviću, Beku i ostalim omogućili korpciju.
antioksidant antioksidant 08:42 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Otud verovatno i sav ovaj skepticizam prema onome što radi Vučić.

можда мало скептицизма и из чињенице да ово данас што ради по мало личи на коруптивно концентрисање моћи у једној особи зачињено популизмом?
natasavb natasavb 08:50 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

antioksidant
Otud verovatno i sav ovaj skepticizam prema onome što radi Vučić.

можда мало скептицизма и из чињенице да ово данас што ради по мало личи на коруптивно концентрисање моћи у једној особи зачињено популизмом?


I to, a i pogledaj moj komentar iznad ovog tvog.
Dok god ne krene da hapsi ove koji su korupciju omogučili, a ne ove koji su je iskoristili, ja ću da sumnjam da samo čisti terene za neke druge koji će doći na njihovo mesto.

Nadam se da grešim, ali posle svega što se ovde dešava poslednjih, pa ne znam ni ja koliko godina, ne mogu da razmišljam drugačije.
niccolo niccolo 11:15 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Englezi su u brzom sweepu napustili pola Afrike, praktično dali nezavisnost karipskim državama (iako ove to uopšte nisu tražile), napustili Singapur

Ја сам у свом коментару-одговору на коментар који је поставио Савамала и мислио на ово. Савамала је у контексту упоређивања са ВБ рекла да само ми треба да пристанемо да нам добровољно комадају територију, па сам ја приметио да је ето и ВБ територија комадана после другог светског рата и да је ВБ на то добровољно пристала - ово што си ти написао у цитираном делу коментара.
freehand freehand 11:19 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

niccolo
Englezi su u brzom sweepu napustili pola Afrike, praktično dali nezavisnost karipskim državama (iako ove to uopšte nisu tražile), napustili Singapur

Ја сам у свом коментару-одговору на коментар који је поставио Савамала и мислио на ово. Савамала је у контексту упоређивања са ВБ рекла да само ми треба да пристанемо да нам добровољно комадају територију, па сам ја приметио да је ето и ВБ територија комадана после другог светског рата и да је ВБ на то добровољно пристала - ово што си ти написао у цитираном делу коментара.

Mala je razlika što se VB odricala svojih teritorija u Africi i Aziji.
niccolo niccolo 11:26 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

freehand
niccolo
Englezi su u brzom sweepu napustili pola Afrike, praktično dali nezavisnost karipskim državama (iako ove to uopšte nisu tražile), napustili Singapur

Ја сам у свом коментару-одговору на коментар који је поставио Савамала и мислио на ово. Савамала је у контексту упоређивања са ВБ рекла да само ми треба да пристанемо да нам добровољно комадају територију, па сам ја приметио да је ето и ВБ територија комадана после другог светског рата и да је ВБ на то добровољно пристала - ово што си ти написао у цитираном делу коментара.

Mala je razlika što se VB odricala svojih teritorija u Africi i Aziji.

У чему је разлика, територија је територија, у Африци живело нешто Енглеза и гомила црња, на Косову живи нешто Срба и гомила шиптара?
freehand freehand 11:31 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

У чему је разлика, територија је територија, у Африци живело нешто Енглеза и гомила црња, на Косову живи нешто Срба и гомила шиптара?

U tome što su u Afriku došli Englezi i razjurili domoroce da bi napravili mesto za sebe i konje. A na Kosovu su domicilni Albanci razjurili domicilne Srbe, u čemu su im još i Englezi i još neki naši prijatelji pomogli.
A mala je razlika i u onome što se zove kolonija.
I u raznoraznim drugim međunarodnim zakonima, poveljama i sporazumima.
princi princi 11:40 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Po meni, naš odnos prema Kosovu nije uzrok naših nevolja, nego samo njegov pokazatelj. Kosovo se koristi kao izgovor, kao što je i Sloba ranije bio izgovor. Problem je mnogo dublji i kompleksniji. Dačić će za par meseci ili godina potpisati neko priznanje Kosova, mi ćemo možda i dobiti neki predpristupni ugovor sa EU, ali to u Srbiji neće ništa promeniti.
niccolo niccolo 11:43 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

I u raznoraznim drugim međunarodnim zakonima, poveljama i sporazumim

Па ако и ми потпишемо као и ВБ све ће бити у скаду са повељама и споразумима

Али је интересантно ово што Принци каже, и у том смислу је мени интересантно следеће питање: зашто је ВБ својевремено потписала, а ми нећемо?
princi princi 12:05 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

зашто је ВБ својевремено потписала, а ми нећемо

Moja teza je da je ideja o Kosovu u Srbiji, zapravo, naša, srpska, veza sa SFRJ. Ona održava tu vezu sa "vekovnim", "iskonskim", u psihološkom smislu sa "good old times". Pazi, Englezi su napustili sve kolonije u roku od 15-ak godina tek kad je san o fizičkoj, velikoj imperiji, zastavama, paradama zamenio drugi, onaj o post-modernoj imperiji koja svoje interese nameće i ostvaruje preko jezika, kulture, obrazovanja, zakona uslovno rečeno softvera. Mi još nemamo tu novu ideju koja će zameniti ideju SFRJ. SFRJ je jedina ideja koju imamo o sebi. Mi se batrgamo u prošlosti jer imamo problema sa budućnošću i svojim mestom u njoj.
freehand freehand 12:07 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Али је интересантно ово што Принци каже, и у том смислу је мени интересантно следеће питање: зашто је ВБ својевремено потписала, а ми нећемо?

Mislim da bi se i Britanci malo više gicali oko Viltšajera i Stounhendža. Čak više nego oko Folklanda.
A i besmislena su ti pitanja, tek onako. Neozbiljno je porediti Burmu, na primer i Kosovo.
natasavb natasavb 12:49 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

princi
SFRJ je jedina ideja koju imamo o sebi.


Ti ovo ozbiljno? :)
Sveo si nas 45 godina i to nečeg za šta tek sad vidimo koliko nam je dobra donelo.
freehand freehand 12:57 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Moja teza je da je ideja o Kosovu u Srbiji, zapravo, naša, srpska, veza sa SFRJ.

Dabre, zato nam se epska poezija deli na pretkosovski, kosovski i pokosovski ciklus.
I sa SFRJ u srcu i "Hej Sloveni" na usnama su se zaleteli na kuršum i sečivo od 1912. do oslobađanja oni sa šajkačama i opancima.
savamala savamala 14:03 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

а сам у свом коментару-одговору на коментар који је поставио Савамала и мислио на ово. Савамала је у контексту упоређивања са ВБ рекла да само ми треба да пристанемо да нам добровољно комадају територију, па сам ја приметио да је ето и ВБ територија комадана после другог светског рата и да је ВБ на то добровољно пристала - ово што си ти написао у цитираном делу коментара.


Када прочитам овако нешто заиста паднем у бедак.
antioksidant antioksidant 14:25 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

Када прочитам овако нешто заиста паднем у бедак.

а где си иначе?
niccolo niccolo 14:56 08.02.2013

Re: Черчил и Де Гол

A i besmislena su ti pitanja

Нису него ти немаш одговор на то питање који самог тебе задовољава. Ево чак ни Савамала не зна шта да одговори на питање а зашто не би потписали?
G r o f G r o f 22:47 07.02.2013

...

Dovoljno je Dačića uporediti sa Cvetkovićem i sve je jasno...
ecce-florian ecce-florian 22:50 07.02.2013

Re: ...

Dragišom ili Mirkom, budi precizniji
zilikaka zilikaka 22:52 07.02.2013

pitanjce

Ljudi, smem ja nešto da pitam, al nema smejanja?

Već sam puno puta priznala da se u politiku doznajem ko ... i u sport. (A isto toliko me i zanima).

Ipak, i tako neobaveštena bih volela da znam, gde nestade Svilanović?

Ne čuh o njemu ni reči još od vremena kad je reko šta je reko, pa su gradovi osvanuli sa njegovom slikom u beloj kapici.
niccolo niccolo 22:54 07.02.2013

Re: pitanjce

gde nestade Svilanović?

Ја сам га задњи пут видео пре неколико година на београдском аеродрому са децом...
zilikaka zilikaka 22:59 07.02.2013

Re: pitanjce

Ја сам га задњи пут видео пре неколико година на београдском аеродрому са децом...


Sam našla gde ću...

E, ja videla Isidoru. Isto sa decom, al i sa abažurom.
cassiopeia cassiopeia 23:00 07.02.2013

Re: pitanjce

Neki faktor u OEBS-u. Koliko me sećanje služi to mu je novi posao od prošle godine.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:02 07.02.2013

Re: pitanjce

Ipak, i tako neobaveštena bih volela da znam, gde nestade Svilanović?


Ne brini, nije mu lose<<<LINK
freehand freehand 23:02 07.02.2013

Re: pitanjce

zilikaka
Ја сам га задњи пут видео пре неколико година на београдском аеродрому са децом...


Sam našla gde ću...

E, ja videla Isidoru. Isto sa decom, al i sa abažurom.

Ja ga video na Guglu, malopre.
Svilanović preuzeo dužnost u Savetu za regionalnu saradnju
| 08. 01. 2013. - 09:43h | Komentara: 17


Novi Generalni sekretar Saveta za regionalnu saradnju Goran Svilanović danas je preuzeo ovu dužnost u Sarajevu.

link

blogovatelj blogovatelj 08:39 08.02.2013

Re: pitanjce

Ipak, i tako neobaveštena bih volela da znam, gde nestade Svilanović?


I ja sve hocu da pitam gde je Dušan Čkrebić.
zilikaka zilikaka 17:48 08.02.2013

Re: pitanjce

I ja sve hocu da pitam gde je Dušan Čkrebić.


A, priznaješ da si ga se malkice zaželeo?
zilikaka zilikaka 17:50 08.02.2013

Re: pitanjce

Ja ga video na Guglu, malopre.


Ma dobro to, al nema ga ko političara. U javnosti.

cassiopeia cassiopeia 23:03 07.02.2013

A što se tiče Vesne

i Dačića ja više nemam stomak za ludilo u kome smo
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:05 07.02.2013

Re: A što se tiče Vesne

cassiopeia
i Dačića ja više nemam stomak za ludilo u kome smo


Moze kuvano vino?
cassiopeia cassiopeia 23:09 07.02.2013

Re: A što se tiče Vesne

dusanovaiivanovamama
cassiopeia
i Dačića ja više nemam stomak za ludilo u kome smo


Moze kuvano vino?


Obećavam da neću nikoga zaliti

p.s. samo još da popusti diskus hernija pa da sedim k‘o čovek, pardon čovečica :)
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:15 07.02.2013

Re: A što se tiče Vesne

cassiopeia

Obećavam da neću nikoga zaliti


blogov_kolac blogov_kolac 00:43 08.02.2013

lepo sam ja upozoravao

Proslog proleca dok su se mnogi ovde pozivali upravo i na Vesnu Pesic kao moralno-politicku gromadu kako bi opravdali sopstveni neodgovoran i antidemokratski postupak aktivnog lobiranja gradjana da odbace slobodne i demokratske visestranacke izbore kao jedini svetski opsteprihvaceni metod za izbor legitimne vlasti (pa makar se svodio na biranje manjeg zla), ja se nisam libio da u njenom slucaju konstatujem: "svaka cast za devedesete, ali zena je prolupala"!

Znaci isti ovaj Ivica Dacic joj je koliko juce bio kljucni argument zasto smo ionako dezorjentisanu i posustalu 5-oktobarsku Srbiju trebali da sahranimo na prethodnim izborima i da je zamenimo sa najbolje ocuvanim udarnim kadrovima iz 90'ih (istina "reformisanim" ) kada je potencijalne glasace DS i Preokreta trebalo ubediti da apstiniraju na parlamentarnim izborima, odnosno da u drugom krugu predsednickih "strateski" glasaju za Nikolica protiv Tadica.

Dakle ulazak u vladu Dacica kao ministra policije, sto je inace te 2008 bio i matematicki jedini nacin da se izbegne vlada nereformisanih Seseljevih radikala, DSS i socijalista, bilo je za Vesnu Pesic svetogrdje takvih razmera, da svi ostali kontraargumenti postaju izlisni i besmisleni. Da bi ona danas mogla da prica ono sto sada prica, prethodno je morala da se opredeli za jedno od dva moguca dodatna objasnjenja. Prvo bi bilo da naknadno protumaci za svoje prethodne stavove kako nije bila pravilno shvacena, i kako je ona zapravo zamerala Tadicu i ondasnjem DS ustvari sto oni takav drzavnicki kapacitet kakav je Dacic nisu castili sa premijerskom funkcijom, a ne samo "obicnim" ministarstvom unutrasnjih poslova. Druga opcija je da proglasi ovog istog Ivicu Dacica da to nije onaj isti Ivica Dacic, vec nekakva reinkarnacija ni manje ni vise nego Cercila ili De Gola.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 01:57 08.02.2013

Re: lepo sam ja upozoravao

blogov_kolac
Znaci isti ovaj Ivica Dacic joj je koliko juce bio kljucni argument zasto smo ionako dezorjentisanu i posustalu 5-oktobarsku Srbiju trebali da sahranimo na prethodnim izborima i da je zamenimo sa najbolje ocuvanim udarnim kadrovima iz 90'ih (istina "reformisanim" ) kada je potencijalne glasace DS i Preokreta trebalo ubediti da apstiniraju na parlamentarnim izborima, odnosno da u drugom krugu predsednickih "strateski" glasaju za Nikolica protiv Tadica.


Dakle ulazak u vladu Dacica kao ministra policije, sto je inace te 2008 bio i matematicki jedini nacin da se izbegne vlada nereformisanih Seseljevih radikala,


Znaci, sad nista ne razumem. Jesu li naprednjaci reformisani ili "reformisani" radikali?
To se izgleda menja od pasusa do pasusa, za potrebe diskusije.

Drugo, nije Vesni Pesic glavni argument za glasanje protiv DS-a bio Dacic, vec Tadic, koji je prekoracio svoja ovlascenja, koji je stalno zmureo na jedno oko na onoliko malverzacija na svim stranama i doveo nas dovde gde smo sada sa tendencijom da nas zaglibi jos dalje, a da ono malo puzecih procesa reformi uspori dok se sasvim ne zamrznu. I po svemu sudeci, na osnovu ovog sto se odigralo do sada, bila ja potpuno u pravu.
Da li iko moze da zamisli ista od svega sto se dogodilo od izbora da je ponovo isao film "Boris i Ivica Best Friends Forever"?

Da li je ona u pravu ovog puta, u to uopste ne ulazim.


blogov_kolac blogov_kolac 09:33 08.02.2013

Re: lepo sam ja upozoravao

Anonimni Pojedinac
Znaci, sad nista ne razumem. Jesu li naprednjaci reformisani ili "reformisani" radikali?
To se izgleda menja od pasusa do pasusa, za potrebe diskusije.
Demokrate su De Gola, hocu da kazem Dacica, 2008. uvukli u vladu dok SNS nije ni postojala, vec je na tadasnjim prvo predsednickim a potom i parlamentarnim i lokalnim izborima nastupala kao monolitna Srpska radikalna stranka, ciji su glavni glasnogovornici i funkcioneri u odsustvu Seselja bili ona ista dvojica koja su mu bili leva i desna ruka dok je bio u zemlji - Nikolic i Vucic. Dakle nema nikakvih kontradikcija u mom razlicitom tretmanu radikala iz 2008 predvodjenih Nikolicem i Vucicem sa ovom njihovom verzijom iz 2012.

Bez obzira koliko je vlada Mirka Cvetkovica bila mrsava u svojim bledim rezultatima, ne smem ni da pomislim sta bi se sa Srbijom desavalo 2008-2012 u toku najvece svetske ekonomske krize koja je donela ekonomski kolaps cak i nekim nacijama naviklim na visedecenijski rast i blagostanje, da joj se zapatila Nikolic-Kostunica-Dacic vlada pre nego sto su Toma i Ivica doziveli svoje eUropske metamorfoze, a kojom bi uz to verovatno daljinskim upravljacem iz Haga upravljao jedan Seselj. Oni tada vecinu nisu dobili obecavajuci uspesnu borbu protiv korupcije i domacih lopova, nego uspesnu borbu protiv celeg sveta i domacih izdajnika.
kukusigameni kukusigameni 10:01 08.02.2013

Re: lepo sam ja upozoravao

blogov_kolac
Bez obzira koliko je vlada Mirka Cvetkovica bila mrsava u svojim bledim rezultatima, ne smem ni da pomislim sta bi se sa Srbijom desavalo 2008-2012 u toku najvece svetske ekonomske krize koja je donela ekonomski kolaps cak i nekim nacijama naviklim na visedecenijski rast i blagostanje, da joj se zapatila Nikolic-Kostunica-Dacic vlada pre nego sto su Toma i Ivica doziveli svoje eUropske metamorfoze, a kojom bi uz to verovatno daljinskim upravljacem iz Haga upravljao jedan Seselj.


I koji bi verovatno danas bili prošlost, a sa istim učinkom u kasi. Prazno je prazno.
freehand freehand 10:22 08.02.2013

Re: lepo sam ja upozoravao

i doveo nas dovde gde smo sada

Nešto mislim da je ovo suština: sve nas je neko doveo negde, a svako sebe nije doveo nigde.

kukusigameni
blogov_kolac
Bez obzira koliko je vlada Mirka Cvetkovica bila mrsava u svojim bledim rezultatima, ne smem ni da pomislim sta bi se sa Srbijom desavalo 2008-2012 u toku najvece svetske ekonomske krize koja je donela ekonomski kolaps cak i nekim nacijama naviklim na visedecenijski rast i blagostanje, da joj se zapatila Nikolic-Kostunica-Dacic vlada pre nego sto su Toma i Ivica doziveli svoje eUropske metamorfoze, a kojom bi uz to verovatno daljinskim upravljacem iz Haga upravljao jedan Seselj.


I koji bi verovatno danas bili prošlost, a sa istim učinkom u kasi. Prazno je prazno.

Sve što je bilo juče je prošlost, čemu pominjati?
Znaš gde vodi takva logika?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana