B92 Blog    Članovi    Srecko Sekeljic    ZAHTEVI PREMIJERU

Srecko Sekeljic
01:11
UTO
12
FEB

ZAHTEVI PREMIJERU

Na današnjem protestu omladinskih organizacija pod nazivom "Evropa nema alternativu", premijeru Srbije upućen je sledeći dopis:

 

PREDSEDNIKU VLADE REPUBLIKE SRBIJE

dr Vojislavu Koštunici

Imajući u vidu Vašu dugogodišnju čelnu poziciju u izvršnoj vlasti naše zemlje, mladi Srbije Vas doživljavaju kao najodgovornijeg političara zbog kojeg se Srbija danas nalazi na začelju evropskih integracija i u najvećoj društvenoj i političkoj krizi od smene režima Slobodana Miloševića. Antievropska politika koju otvoreno vodite, preti da Srbiju vrati nazad u izolaciju i da ugrozi evropsku perspektivu svih njenih građana i građanki. Srbija je danas zemlja u kojoj se, zahvaljujući ovakvoj Vašoj politici, blokira rad institucija, ali i omogućava jačanje pro-fašističkih organizacija, zavisnih medija i tajkuna iz devedesetih. Postojeća situacija u društvu nas poziva na akciju, jer nećemo nikome dozvoliti da pred našu budućnost postavlja neizvesnost koja je postojala dok je vladao Milošević.  Zbog svega navedenog, mladi Srbije Vam upućuju sledeće   

Z A H T E V E 

1.      Neophodno je deblokiranje rada svih institucija od kojih zavisi nesmetano funkcionisanje države,

2.      Neophodno je hitno potpisivanje političkog sporazuma sa EU, što je prvi korak ka što hitnijem potpisivanju Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju,

3.      Kao deo procesa evropskih integracija, neizostavno je hapšenje i isporučivanje optuženih za ratne zločine tribunalu u Hagu, kao i ispunjavanje svih preuzetih međunarodnih obaveza naše države.  

Ukoliko kao predsednik Vlade u najskorijem roku ne ispunite ove zahteve, koji su u skladu sa proevropskim opredeljenjem većine građana i građanki Srbije, smatraćemo da ili ne stojite iza njih ili da niste u stanju da ih ispunite. U tom slučaju, mladi Srbije će od Vas tražiti da podnesete ostavku na funkciju koju obavljate u Vladi i da raspišete vanredne parlamentarne izbore kao jedini izlaz iz krize u koju je Srbija zapala.   

11. februar 2008. godine  

U prilogu je dostavljena Deklaracija mladih Srbije 

 

 _________________________________________________________________  

 A sada kratak komentar... Današnji protest je počeo okupljanjem oko 1000 ljudi na platou ispred Filozofskog fakulteta, a tokom šetnje do zgrade Vlade Srbije broj učesnika protesta popeo se na oko 3000. Ko je šetao video je, koje bio blizu -- čuo je! Skup su podržali i ispratili mnogi viđeniji učesnici prethodnih vellikih protesta, među kojima su Srbijanka Turajlić, Ljubiša Rajić, Ivan Marović, Dragoljub Đuričić... Zahtevi premijeru su predati pisarnici Vlade jer on nije imao vremena da primi predstavnike protestnog skupa. 

U javnosti se odmah digla velika prašina. Tačnije, u stranačkoj javnosti mnogi su pokušali da mute vodu. Pojavili su se mladi i mladoliki glasnogovornici koji su brže-bolje osudili šačicu studentskih i omladinskih organizacija i njihov "ispolitizovani skup". Zapravo, upliv stranačke politike otvoren je saopštenjem DSS-a koji je direktno pozvao studente da ne idu u protestnu šetnju, jer se navodno ne sme govoriti o EU u trenutku razvoja krize na Kosovu. Ovakva retorika neodoljivo izgleda kao  plagijat zvaničnih komentara režima iz devedestih godina. Da se radi o vrlo uspešnom plagijatu, govori i gaf studenta prorektora i predsednika Studentskog parlamenta BU, koji su bez održavanja sednice Parlamenta poslali saopštenje da se radi o "mitingu omladine nekih političkih stranaka" i tome dodali svoj politički stav da "treba da pružimo punu podršku našim kolegama sa Kosova i Metohije, a ne da zbog interesa pojedinaca radimo protiv interesa srpske dece i srpskih studenata na Kosovu i metohiji". Podsetiću da je i školske 1996/'97. god. tadašnji student prorektor prepoznatljivim rečima osuđivao "ispolitizovanu šačicu studenata". Jasno je da su se spavači, ili tzv. "pasivni članovi" DSS-a probudili iz zimskog sna i otpočeli vršenje pritisaka unutar svake organizacije ne koju iole imaju nekakvog uticaja.  

 

Ali jasno je da stvari stoje sasvim drugačije. Ovo je nije stranački već građanski protest! Ovo je protest svih nas kojima je dozlogrdila zamena teza, nečinjenje i direktno kočenje onih koji pokušavaju da situaciju u zemlji promene na bolje! Ovo je protest hiljada građana koji ne mogu više da sede kući i gledaju žalosne priloge siromašne produkcije na preskupom RTS-u. Ako se na skupu našao pokoji pristalica ove i one stranke, sa sigurnošću mogu da kažem da je većina od tih 3000 šetača odaniji pristalica ovog našeg Bloga. Koga će onda da optuže portparoli, ako dosledno slede svoje dosadašnje zaključivanje? Da li će reći da je organizator protesta Blog B92?

 

 





Komentari (134)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

BEAST FROM MOSCOW  01:34 12.02.2008
Preporuka: 0

ZAHTEVI PREMIJERU

#Link  Replika: 2
Skoro sam siguran da ce vam premijer odgovoriti ustima portparola u 23 sata 55 minuta odredjenog dana...



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragan Vujanović  02:25 12.02.2008
Preporuka: 2

Re: ZAHTEVI PREMIJERU..

Nema on vremena da odgovara na zahteve. On je sada u stanju duboke kontemplacije - brine o Kosovu. Brine za Kosovo i umesto vas, koji tog velikog pitanja niste ni svesni. Ne osuđuje on vas što ga napadate, i što vam je Kosovo malo manje bitno od vas, vaših porodica, vaše dece ili vaše buduće dece... Zna on da vi ne znate šta činite. Pa vam oprašta i brine dalje. Zato će Kosovo i za vas sačuvati, a ne samo za sebe. Tako... da znate. E, sad, ima i nekih začkoljica... Platićete tu akciju, opet, vi, vaše porodice, vaše buduće porodice... No, dobro... ništa nema džabe. Ništa, osim 'leba ako radikalni pekari dođu na vlast, pa preurede vodenice. Biće raj. Uzmeš 'leba džabe, a participacija 3 dinara. A?! Ne zvuči loše?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mika Kica  17:16 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: ZAHTEVI PREMIJERU

Šta reći, Koštunica !, to je jedan Ruski agent kojeg su utrenirali da završi veliki posao za njih. Smem da se kladim da će posle završetka velikog posla pobeći u Rusiju, odakle su po nalogu i ostali bivši Predsednici i ostala prošla vlast koja nas još uvek sputava da se pridružimo Evropskoj itegraciji.Nama je poznato da su u Rusiji svi kriminalni begunci i to : porodica Marković - Milošević, Matković , Mitković, Borislav Milošević ,Karić itd. ali da će i da budu Koštunica , Jočić , Palma i još mnogi koji su odgovorni za nestabilnost u državi ,korupciji ,prekrivanje ratnih zločinaca i ubistvo dva Vojnika sa Topčidera. E zato Koštunica ćuti ! i neće da razgovara, i ne zaboravite njemu je Vladeta Janković savetnik a vi znate koje je ljude on sve savetovao!.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gonzo  01:37 12.02.2008
Preporuka: 2

mladi...

#Link  Replika: 48
A ko so to "mladi Srbije"?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  01:42 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

Gonzo

A ko so to "mladi Srbije"?


zavisi kakvih ste pogleda

to mogu biti gradjani od 16 do 26 godina, to mogu biti pioniri, mogu da budu braca i sestre, mogu da budu mladi srbi i srpkinje, moze da bude deo radnicke klase i drugovi clanovi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gonzo  01:45 12.02.2008
Preporuka: 3

Re: mladi...

Pa mislim, zar samo zato sto je neko mlad treba da mu se da posebna tezina? Prvo, masa mladih se ne slaze sa njima, malo je arogantno reci "mladi Srbije". Ima medju mladima i radikala, i onih koji podrzavaju Kostunicu.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  01:50 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

Gonzo

Pa mislim, zar samo zato sto je neko mlad treba da mu se da posebna tezina? Prvo, masa mladih se ne slaze sa njima, malo je arogantno reci "mladi Srbije". Ima medju mladima i radikala, i onih koji podrzavaju Kostunicu.



zato sto taj neko, a posebno ako studira, treba za par godina da cini elitu ove zemlje. to su ljudi koji ce da vode zemlju, da lece druge, da vode privredu i opstanak zemlje zavisi od nas mladih. vlada mora da pokaze da uvazava te zahteve i da joj to bude prioritet. ako hocete, srbija je i kroz istoriju napredovala uvek kada su se u nju sjatili mladi i obrazovani sa strane, s`tim sto sada mora da pokaze da je to sama sposobna da cini.

e a to sto se mnogi vezuju za seselja ili kostunicu i nije nesto, hocu reci ima toliko boljih uzora, pa sve i ako mrze ds i ldp
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zoricag  01:53 12.02.2008
Preporuka: 2

Re: mladi...

Ima medju mladima i radikala, i onih koji podrzavaju Kostunicu.


Ima
Zbog tih mladih koji trce unazad na sledece izbore idem sa parolom

SAKRI UNUKU LICNU KARTU
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gonzo  01:53 12.02.2008
Preporuka: 2

Re: mladi...

nikson
zato sto taj neko, a posebno ako studira, treba za par godina da cini elitu ove zemlje. to su ljudi koji ce da vode zemlju, da lece druge, da vode privredu i opstanak zemlje zavisi od nas mladih. vlada mora da pokaze da uvazava te zahteve i da joj to bude prioritet. ako hocete, srbija je i kroz istoriju napredovala uvek kada su se u nju sjatili mladi i obrazovani sa strane, s`tim sto sada mora da pokaze da je to sama sposobna da cini. e a to sto se mnogi vezuju za seselja ili kostunicu i nije nesto, hocu reci ima toliko boljih uzora, pa sve i ako mrze ds i ldp


A, znaci elitu cine ljudi do 30 godina. A ostali nemaju sta da se pitaju, mldai i tacka. Koja megalomanija, i nezrelost. Prosto kipi. To se da izbeci podizanjem starosne granice za glasanje na 35 godina.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  01:55 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

nikson

zato sto taj neko, a posebno ako studira, treba za par godina da cini elitu ove zemlje. to su ljudi koji ce da vode zemlju, da lece druge, da vode privredu i opstanak zemlje zavisi od nas mladih.

naravno, ukoliko ti mladi ljudi ne zapale iz zemlje kao mnogi do sada.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  02:02 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

A, znaci elitu cine ljudi do 30 godina. A ostali nemaju sta da se pitaju, mldai i tacka. Koja megalomanija, i nezrelost. Prosto kipi. To se da izbeci podizanjem starosne granice za glasanje na 35 godina.


nemojte da vodimo rasprave oko stvari koje bi trebalo da budu jasne. svakako mislim da ce neko ko sada ima 20 ili 25 godina jednog dana ciniti elitu, posebno ako se za to skoluje. kada kazem elita necu nikoga da stavljam u neravnopravan polozaj, vec prosto ljudi ce se baviti odgovornim stvarima

naravno, ukoliko ti mladi ljudi ne zapale iz zemlje kao mnogi do sada.


zapalice ako ovde ne vide perspektivu. neki kazu da se malo pravi mit od EU i ja se slazem sa tim, ali samo u toj meri. drzava mora da vodi o tome racuna, jer ce ostati puka forma bez ikakvog kvalitetnog sadrzaja. sa druge strane oni studenti parlamentarci koji ponavljaju stavove stranackih potparola postaju jedni obicni politicki aparatcici, ona birokratija koja je srbiji bila uvek kocnica. dakle nemam svest o sebi, ni o svom ljudskom i studentskom statusu, vec samo vodim racuna o interesu stranke. gde je tu sloboda, autonomija, razmisljanje?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragutin  02:04 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

Gonzo

Pa mislim, zar samo zato sto je neko mlad treba da mu se da posebna tezina? Prvo, masa mladih se ne slaze sa njima, malo je arogantno reci "mladi Srbije". Ima medju mladima i radikala, i onih koji podrzavaju Kostunicu.


Evo, mozda su to ovi:

Politicke igre u studentskom parlamentu PDF Print E-mail
Friday, 13 April 2007

Studentska unija Srbije je šokirana pripremama i tokom konstitutivne sednice Studentskog parlamenta Univerziteta u Beogradu. Iako smo od svog osnivanja insistirali na izgradnji sistema studentske demokratije, koji bi, pre svega, bio olicen u radu studentskih parlamenata, nismo ocekivali da ce samovolja, politicke zakulisne radnje i nepoštovanje osnovnih demokratskih principa pretvoriti prvu sednicu parlamenta u farsu.

Predstavnicima Studentske unije nije dozvoljeno da ucestvuju u diskusiji, dnevni red promenjen je neposredno pred sednicu, predlog pravilnika o radu parlamenta dostavljen je delegatima u toku zasedanja. Povrh svega, verifikovani su mandati predstavnicima Stomatološkog fakulteta iako na tom fakultetu nisu ni odrzani izbori za parlament vec samo oni za lokalni savez studenata, zbog cega cemo biti primorani da podnesemo krivicnu prijavu protiv dekana koji je svojim potpisom delegirao ove predstavnike i tako zloupotrebio svoj polozaj. Ovako se nastavlja decenijama gradjen monopol Saveza studenata Beograda, koji svakom rezimu i svakoj vladajucoj partiji predstavlja filijalu na univerzitetu, kroz koju ostvaruju svoje sitne ili krupne, finansijske ili ideološke, interese i ciljeve.



Voljom vecine u studentskom parlamentu, koju je obezbedio savez studenata, juce je za predsednika najvišeg studentskog organa na univerzitetu izabran Nemanja Petrovic, student Poljoprivrednog fakulteta, clan Izvršnog odbora Omladine Demokratske stranke Srbije. Za studenta-prorektora na sledecoj sednici bice predlozen Marko Milutinovic, student Pravnog fakulteta, clan Predsedništva Omladine DSS-a. Sada postaje sasvim jasno da ce interese studenata zastupati predstavnici politickih podmladaka. Oni koji vec mesecima ne uspevaju da konstituišu nacionalni parlament rešili su da u svoje ruku uzmu studentski.



Studentska unija Srbije se ovome odlučno protivi. Cvrsto verujemo da politici i politiÄckim partijama nije mesto na univerzitetu i zato zahtevamo od Demokratske stranke Srbije da odustane od svojih interesa na istom. Trazimo od Saveza studenata Beograda da se odrekne politickih funkcionera. Molimo demokratsku javnost da ne dozvoli dalje mešanje politike u studentsko organizovanje. Verujemo u demokratiju.



Studentska unija Srbije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
VanjaGator  02:06 12.02.2008
Preporuka: 2

Re: mladi...

gde je tu sloboda, autonomija, razmisljanje?


U toaletu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Treger  02:08 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

Gonzo

niksonzato sto taj neko, a posebno ako studira, treba za par godina da cini elitu ove zemlje. to su ljudi koji ce da vode zemlju, da lece druge, da vode privredu i opstanak zemlje zavisi od nas mladih. vlada mora da pokaze da uvazava te zahteve i da joj to bude prioritet. ako hocete, srbija je i kroz istoriju napredovala uvek kada su se u nju sjatili mladi i obrazovani sa strane, s`tim sto sada mora da pokaze da je to sama sposobna da cini. e a to sto se mnogi vezuju za seselja ili kostunicu i nije nesto, hocu reci ima toliko boljih uzora, pa sve i ako mrze ds i ldp A, znaci elitu cine ljudi do 30 godina. A ostali nemaju sta da se pitaju, mldai i tacka. Koja megalomanija, i nezrelost. Prosto kipi. To se da izbeci podizanjem starosne granice za glasanje na 35 godina.

Mi stariji smo upropastili naš život i mladi imaju puno pravo da se bore da i njihov život ne propadne. Je li to jasno. Da smo mi završili posao kako treba deca bi sada imala samo da se brinu kako da završe školu i počnu što pre da žive samostalno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gonzo  02:10 12.02.2008
Preporuka: 3

Re: mladi...

nikson
svakako mislim da ce neko ko sada ima 20 ili 25 godina jednog dana ciniti elitu, posebno ako se za to skoluje. kada kazem elita necu nikoga da stavljam u neravnopravan polozaj, vec prosto ljudi ce se baviti odgovornim stvarima

Neki ce biti elita, ne svi. Sto im ne daje povlasten polozaj danas, jer, ne zaboravite, neki od tih sto se danas skoluju ce biti kriminalci, uzimace mito jer ce se nalaziti na polozajima koji im to omogucuju. Korupcijom se ne bave ljudi koji su pali sa Marsa, vec oni koji su nekad bili mladi, pa tako i medju potpisnicima ovih zahteva sigruno sede i buduci stanovnici Zabele i ne treba im dati veca p-rava nego sto imaju recimo, buduci cuvari u Zabeli.

nikson
drzava mora da vodi o tome racuna, jer ce ostati puka forma bez ikakvog kvalitetnog sadrzaja. sa druge strane oni studenti parlamentarci koji ponavljaju stavove stranackih potparola postaju jedni obicni politicki aparatcici, ona birokratija koja je srbiji bila uvek kocnica. dakle nemam svest o sebi, ni o svom ljudskom i studentskom statusu, vec samo vodim racuna o interesu stranke. gde je tu sloboda, autonomija, razmisljanje?


Drzava mora da vodi racuna o svim gradjanima. I ti aparatcici nisu nista drugo do bivsi (ili veciti) studenti. I nema tu probleme sa slobodom ni autonomijom (od cega?) a najmanje sa razmisljanjem. Ti ljudi su ta nova "elita" o kojoj govorite, i rade ono sto im je u interesu, kao i svi mladi potpisnici zahteva, iako biste vi zeleli da to izlgeda drugacije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  02:11 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

Mi stariji smo upropastili naš život i mladi imaju puno pravo da se bore da i njihov život ne propadne.


treger apsolutno se slazem, samo sam malo pokusao da objasnim svoje vidjenje odnosa drzava - mladi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  02:20 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

nikson
zapalice ako ovde ne vide perspektivu. neki kazu da se malo pravi mit od EU i ja se slazem sa tim, ali samo u toj meri. drzava mora da vodi o tome racuna, jer ce ostati puka forma bez ikakvog kvalitetnog sadrzaja. sa druge strane oni studenti parlamentarci koji ponavljaju stavove stranackih potparola postaju jedni obicni politicki aparatcici, ona birokratija koja je srbiji bila uvek kocnica. dakle nemam svest o sebi, ni o svom ljudskom i studentskom statusu, vec samo vodim racuna o interesu stranke. gde je tu sloboda, autonomija, razmisljanje?

bilo da je mit o EU (ili USA) u pitanju ili ne, univerziteti u srbiji su jedni od najgorih na svetu, da se ne lazemo. trenutno, u ovakvoj situaciji, mladi diplomci (govorim o prirodnim naukama) jednostavno nemaju nikakvu perspektivu u srbiji. zalosno je sto se ne vidi nada, ono, barem svetlo na kraju tunela...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  02:22 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

I nema tu probleme sa slobodom ni autonomijom (od cega?) a najmanje sa razmisljanjem.


ne slazem se, ima problema jer prenose ono sto saopstava njihova stranka.

ja kazem elita mislim na odgovornost, a ne na predsednike i predsednice drugove i drugarice. ja nisam ni kostunica ni andreja mladenovic, niti oni terba da mi kazu sta da radim i kako, niti mi pada na pamet da ih osluskujem, nego oni treba da osluskuju mene

irvas

nikson
zapalice ako ovde ne vide perspektivu. neki kazu da se malo pravi mit od EU i ja se slazem sa tim, ali samo u toj meri. drzava mora da vodi o tome racuna, jer ce ostati puka forma bez ikakvog kvalitetnog sadrzaja. sa druge strane oni studenti parlamentarci koji ponavljaju stavove stranackih potparola postaju jedni obicni politicki aparatcici, ona birokratija koja je srbiji bila uvek kocnica. dakle nemam svest o sebi, ni o svom ljudskom i studentskom statusu, vec samo vodim racuna o interesu stranke. gde je tu sloboda, autonomija, razmisljanje?

bilo da je mit o EU (ili USA) u pitanju ili ne, univerziteti u srbiji su jedni od najgorih na svetu, da se ne lazemo. trenutno, u ovakvoj situaciji, mladi diplomci (govorim o prirodnim naukama) jednostavno nemaju nikakvu perspektivu u srbiji. zalosno je sto se ne vidi nada, ono, barem svetlo na kraju tunela...


slazem se irvase, to je jasno, samo mi je cilj da EU imamo ovde
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  02:25 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

gonzo, to sto pricas ima smisla ali ipak su studenti ti koji i pored nekih koji ce mozda zavrsiti u zabeli, treba da zauzmu odgovorne pozicije medju liderima svih drzavnih aparata. tako je u celom razvijenom svetu, tako bi valjda trebalo da bude i kod nas. kako god bilo, akademski gradjani jesu stubovi civilizacije i misljenje tih mladih ljudi se mora uzeti za ozbiljno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gonzo  02:53 12.02.2008
Preporuka: 2

Re: mladi...

irvas
gonzo, to sto pricas ima smisla ali ipak su studenti ti koji i pored nekih koji ce mozda zavrsiti u zabeli, treba da zauzmu odgovorne pozicije medju liderima svih drzavnih aparata. tako je u celom razvijenom svetu, tako bi valjda trebalo da bude i kod nas. kako god bilo, akademski gradjani jesu stubovi civilizacije i misljenje tih mladih ljudi se mora uzeti za ozbiljno.



Tako i jeste kod nas, normalno je da ce mladi naslediti pozicije. Njihovo misljenje se uzima za ozbiljno isto koliko i mislenje polupismenog individualnog proizvodjaca hrane, jer svaciji glas podjednako vredi na izborima. Tako je i u Evropi, kojoj vi stremite.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Željka Buturović  03:59 12.02.2008
Preporuka: 6

Re: mladi...

zato sto taj neko, a posebno ako studira, treba za par godina da cini elitu ove zemlje.

mislite samozvanu elitu?

fakultetsko obrazovanje se sastoji u visokospecijalizovanom znanju koje moze a ne mora da bude korisno za privredni ili bilo koji drugi napredak zemlje.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  04:09 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

Željka Buturović

zato sto taj neko, a posebno ako studira, treba za par godina da cini elitu ove zemlje.

mislite samozvanu elitu?

fakultetsko obrazovanje se sastoji u visokospecijalizovanom znanju koje moze a ne mora da bude korisno za privredni ili bilo koji drugi napredak zemlje.



visokospecijalizovano znanje nije jedina vrsta obrazovanja, moze covek da se obrazuje i za istrazivacko-naucni rad. ali nije o tome rec

kada sam napisao elita hteo sam samo jednim pojmom koji se uobicajeno koristi da obuhvatim sve one koji ce nositi odgovornost za ono sto se desava u drustvu i koji ce svojim odlukama presudno na to uticati. u takvoj poziciji ce biti mnogi koji sada studiraju

sto se tice samozvane elite, slazem se da tu ima i vise narcisoidnosti, a manje kvaliteta i svega drugog.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Željka Buturović  05:00 12.02.2008
Preporuka: 5

Re: mladi...

nemojte da vodimo rasprave oko stvari koje bi trebalo da budu jasne. svakako mislim da ce neko ko sada ima 20 ili 25 godina jednog dana ciniti elitu, posebno ako se za to skoluje.

i neko ko danas ima deset godina ce jednog dana ciniti 'elitu' (whatever that is). to i dalje ne znaci da misljenje danasnjih desetogodisnjaka, dok jos niko od njih nije nikakva elita, ima neku tezinu.

obaska ta vasa prica o eliti. statisticki jeste tacno da medju ljudima na uticajnim pozicijima postoji veci broj ljudi sa fakultetima. medjutim, ljudi na uticajnim pozicijama i elite, ma kako definisane, uvek ima veoma malo, i zapravo ce samo zanemarljiv procenat sadasnjih studenata ikada imati neki veci uticaj. to sto na svakih 10000 studenata dodje 3 clana neke buduce elite, ne cini tih 10000 buducom elitom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Treger  05:10 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

Gonzo

niksonsvakako mislim da ce neko ko sada ima 20 ili 25 godina jednog dana ciniti elitu, posebno ako se za to skoluje. kada kazem elita necu nikoga da stavljam u neravnopravan polozaj, vec prosto ljudi ce se baviti odgovornim stvarimaNeki ce biti elita, ne svi. Sto im ne daje povlasten polozaj danas, jer, ne zaboravite, neki od tih sto se danas skoluju ce biti kriminalci, uzimace mito jer ce se nalaziti na polozajima koji im to omogucuju. Korupcijom se ne bave ljudi koji su pali sa Marsa, vec oni koji su nekad bili mladi, pa tako i medju potpisnicima ovih zahteva sigruno sede i buduci stanovnici Zabele i ne treba im dati veca p-rava nego sto imaju recimo, buduci cuvari u Zabeli.

niksondrzava mora da vodi o tome racuna, jer ce ostati puka forma bez ikakvog kvalitetnog sadrzaja. sa druge strane oni studenti parlamentarci koji ponavljaju stavove stranackih potparola postaju jedni obicni politicki aparatcici, ona birokratija koja je srbiji bila uvek kocnica. dakle nemam svest o sebi, ni o svom ljudskom i studentskom statusu, vec samo vodim racuna o interesu stranke. gde je tu sloboda, autonomija, razmisljanje? Drzava mora da vodi racuna o svim gradjanima. I ti aparatcici nisu nista drugo do bivsi (ili veciti) studenti. I nema tu probleme sa slobodom ni autonomijom (od cega?) a najmanje sa razmisljanjem. Ti ljudi su ta nova "elita" o kojoj govorite, i rade ono sto im je u interesu, kao i svi mladi potpisnici zahteva, iako biste vi zeleli da to izlgeda drugacije.

Znaš šta prijateju niko se ne rađa kao kriminalac. Ali akovidi da u ovoj zemlji prosperiraju samo krimosi normalno je daće deca hteti da tako žive. Ali zato mi i moramo da ih u kući asvuda usvakoj prilici savetujemo i pkazujemo na primeru da i nakorumpiranija vlast i diktatura moraju pasti. Dokle će neko biti na vlasti zavisi pre svega od nas kojima vladaju. Prema tomeako omladina ima na koga da se ugleda ona će krenuti pravim putem. A mi smo zabrljali dozvolili smo bolesnim likovima da vladaju našim životima. Ako su meni upropasrili deo života ne dam da to urade i sa životom moje dece,Jeli ti to jasno. Koštunjavi nema dece i on može da se zajebava, ali ja ne mogu i neću. Hoću da živim dostojno čoveka. Ne želim da živim nekim Jet-set životom već životom običnog evropskog građanina srednje klase. Je li to mnogo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Treger  05:22 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

Željka Buturović
nemojte da vodimo rasprave oko stvari koje bi trebalo da budu jasne. svakako mislim da ce neko ko sada ima 20 ili 25 godina jednog dana ciniti elitu, posebno ako se za to skoluje. i neko ko danas ima deset godina ce jednog dana ciniti 'elitu' (whatever that is). to i dalje ne znaci da misljenje danasnjih desetogodisnjaka, dok jos niko od njih nije nikakva elita, ima neku tezinu.obaska ta vasa prica o eliti. statisticki jeste tacno da medju ljudima na uticajnim pozicijima postoji veci broj ljudi sa fakultetima. medjutim, ljudi na uticajnim pozicijama i elite, ma kako definisane, uvek ima veoma malo, i zapravo ce samo zanemarljiv procenat sadasnjih studenata ikada imati neki veci uticaj. to sto na svakih 10000 studenata dodje 3 clana neke buduce elite, ne cini tih 10000 buducom elitom.

Da se vi porodično možda ne bavite sportom. Pa da je moralnosti u ovoj zemlji ova vlast nebi budućim generacijama ostavila opljačanu i kolonijalizovanu zemlju od ruskih KGB mafijasa. I budite sigurni da nam je neki otresitiji desetogodišnjak ne bi se skrivo kao naš premijer iz nebeske srbije.Što je čovek obrazovaniji on je većeg potecijala da vuče u progresivnom smeru. Nažalost svi kadrovi sa Beogradskog pravnog fakulteta su kvaazi elita. Tamo haraju fašistički profesori i njihova udruženja. I nisam čuo ni jednog profesora sa tog fakulterta da ga je stid šta setamo radi. Pa i Koštunica je doktor prava i doktor ne prava.Najveći zlotvori Sloba,Voja i sudije vrhovnog suda sve bagra do bagre. Tako da ste tu upravu.Nažalost oni vaspitavaju mlade generacije mesto da sede u buvari.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  05:25 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

neko ko danas ima deset godina ce jednog dana ciniti 'elitu' (whatever that is). to i dalje ne znaci da misljenje danasnjih desetogodisnjaka, dok jos niko od njih nije nikakva elita, ima neku tezinu.


Zeljka okrecete pricu u sasvim drugom pravcu. ja samo kazem da je i to jedan od razloga zasto drzava treba da uvazava mlade, pa medju njima i studente kojih je najvise bilo na protestu, a cije misljenje nije na nivou desetogodisnjaka i koje ima tezinu, jer da nema ne bi bilo mozda ni protesta devedesetih pa sve unazad


medjutim, ljudi na uticajnim pozicijama i elite, ma kako definisane, uvek ima veoma malo, i zapravo ce samo zanemarljiv procenat sadasnjih studenata ikada imati neki veci uticaj.


jos u prvom odgovoru gde sam napisao elita dodao sam i zato sto taj neko, a posebno ako studira, treba za par godina da cini elitu ove zemlje. to su ljudi koji ce da vode zemlju, da lece druge, da vode privredu i opstanak zemlje zavisi od nas mladih. dakle pod elitom podrazumevam i lekare i privrednike i politicare i mnoge druge, a takvih je vise od 3%. a lekar ce donositi odluku o operaciji, privrednik o poslu, politicari ce imati svakakve uticaje i to je ono sto je bitno, jer se radilo pre svega o protestu studenata

slazem se sa tobom da je rec elita rastegljivog i upitnog znacenja i svestan sam mnogih problema sa raznim elitama, ali nije mi cilj da raspravljam o tome, vec da li drzava uvazava zahteve ljudi koji ce sutra (ali i danas) nositi odgovornost u ovoj zemlji, ljudi ne samo podeljenih na profesije, elite, vec i na svasta drugo

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Željka Buturović  05:55 12.02.2008
Preporuka: 4

Re: mladi...

studente kojih je najvise bilo na protestu a cije misljenje nije na nivou desetogodisnjaka i koje ima tezinu, jer da nema ne bi bilo mozda ni protesta devedesetih pa sve unazad

prvo, ako su studenti (odnosno deo studenata koji demonstrira iskazujuci javno svoj politicki stav) bili u pravu u nekom trenutku ne znaci da su u pravu i u svakom sledecem. osim toga, politicki stavovi studenata tokom devedesetih su bili negde izmedju danasnjeg dss-a i srs-a. kao neko ko je u to vreme bio student (i clan gradjanskog saveza) bila sam blago receno underwhelmed vodjama protesta koji su iz nekog razloga uobrazili da me politicki predstavljaju. da sam htela da me oni politicki predstavljaju, bila bih glasala za dss.

dakle pod elitom podrazumevam i lekare i privrednike i politicare i mnoge druge, a takvih je vise od 3%. a lekar ce donositi odluku o operaciji, privrednik o poslu, politicari ce imati svakakve uticaje i to je ono sto je bitno, jer se radilo pre svega o protestu studenata

a sta, elita ce biti svako ko radi neki koristan posao? objasnite mi zasto bih ja danas trebalo da obratim posebnu paznju na politicko misljenje nekog dvadesetogodisnjaka koji ce za deset godina drugima da, ne znam, cisti kamenac? a cak i da taj kamenac danas uspesno cisti, sta mi to govori o njegovim politickim stavovima?

drzava uvazava zahteve ljudi koji ce sutra (ali i danas) nositi odgovornost u ovoj zemlji, ljudi ne samo podeljenih na profesije, elite, vec i na svasta drugo

kao sto sam vec objasnila ovde, drzava vec uvazava to misljenje - preko politickih stranaka ciji su studenti, mladi i drugi gradjani clanovi i simpatizeri. imam utisak da mnogi ovde smatraju da nekakvo (u sustini nepostojece) kolektivno studentsko politicko misljenje treba uvazavati mimo i preko politickog misljenja ostalih gradjana. zao mi je, ali sa time nikako ne mogu da se slozim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  06:50 12.02.2008
Preporuka: 2

Re: mladi...

Željka Buturović

...politicki stavovi studenata tokom devedesetih su bili negde izmedju danasnjeg dss-a i srs-a. kao neko ko je u to vreme bio student (i clan gradjanskog saveza) bila sam blago receno underwhelmed vodjama protesta koji su iz nekog razloga uobrazili da me politicki predstavljaju. da sam htela da me oni politicki predstavljaju, bila bih glasala za dss.

zeljka, ako ste vec bili ucesnik protesta 96/97 onda znate da je velika vecina studenata podrzavala zorana djindjica i ds. najglasniji i najbitniji vodja studentskog protesta je bio cedomir jovanovic. ostalih se ne secam.
Željka Buturović

objasnite mi zasto bih ja danas trebalo da obratim posebnu paznju na politicko misljenje nekog dvadesetogodisnjaka koji ce za deset godina drugima da, ne znam, cisti kamenac? a cak i da taj kamenac danas uspesno cisti, sta mi to govori o njegovim politickim stavovima?

vi ste nekada bili student i vas protest je imao velikog znacaja u borbi za politicku opciju koju ste tada podrzavali.

ovu vasu opasku o "ciscenju kamenca" ne vredi komentarisati.
Željka Buturović

kao sto sam vec objasnila ovde, drzava vec uvazava to misljenje - preko politickih stranaka ciji su studenti, mladi i drugi gradjani clanovi i simpatizeri. imam utisak da mnogi ovde smatraju da nekakvo (u sustini nepostojece) kolektivno studentsko politicko misljenje treba uvazavati mimo i preko politickog misljenja ostalih gradjana. zao mi je, ali sa time nikako ne mogu da se slozim.

ja ne vidim da je bilo ko ovde bio iskljuciv. studenti su deo populacije koji se (pokazalo se kroz istoriju) prvi javlja da ukaze na greske u drzavnoj politici. sta je tu lose? protest je koliko vidim prosao bez incidenata.

ako mislite da drzava vec uvazava misljenje svojih biraca preko politickih stranaka, grdno se varate. DS i boris tadic su vam odlicnan primer kako se ignorisu predizborna obecanja a samim tim i volja vecine koja je glasala politiku DS-a.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  07:01 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

irvas
ja ne vidim da je bilo ko ovde bio iskljuciv. studenti su deo populacije koji se (pokazalo se kroz istoriju) prvi javlja da ukaze na greske u drzavnoj politici. sta je tu lose? protest je koliko vidim prosao bez incidenata.

prijatelju, podrzavam svake mirne demonstarcije protiv ove lose Vlade. Gledajuci slike, ova ekipa na sve lici samo ne na studente, i ovo su bile sve samo ne studentske demonstracije. Najveci problem u Srbiji je sto se sve naziva laznim imenima, zato sto je sve lazno i laz.
Demokratija je lazna, lazna je opozicija, lazne su diplome, lazne su demonstracije.....sve je lazno brate, svi lazu, svi su potkupljivi. sve je trulo brate, kapiras me nadam - vidim da si starbi decko
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  07:12 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

prvo, ako su studenti (odnosno deo studenata koji demonstrira iskazujuci javno svoj politicki stav) bili u pravu u nekom trenutku ne znaci da su u pravu i u nekom sledecem.

ja to i ne dovodim u pitanje, zahtevi studenata su sada legitimni

osim toga, politicki stavovi studenata tokom devedesetih su bili negde izmedju danasnjeg dss-a i srs-a.


ja nisam ulazio u sadrzinu tih stavova nego u njihovu tezinu kao takvih, studentskih. a o tome kakvi su bili tada je druga tema, jer je situacija bila veoma drugacija. takvi stavovi imaju tezinu, ako ni zbog cega drugog, a onda zato sto ce ce pre studenti napraviti demonstracije nego penzioneri


a sta, elita ce biti svako ko radi neki koristan posao? objasnite mi zasto bih ja danas trebalo da obratim posebnu paznju na politicko misljenje nekog dvadesetogodisnjaka koji ce za deset godina drugima da, ne znam, cisti kamenac? a cak i da taj kamenac danas uspesno cisti, sta mi to govori o njegovim politickim stavovima?


ja ovde ne vodim frazeolosku raspravu, vec raspravu o tome da li je drzava odgovorna prema studentima kao ljudima koji imaju potrebu i zelju da putuju, uce, studiraju na stranim univerzitetima. sa jedne strane zbog samih studenata, sa druge strane zbog same zemlje, jer ce taj kamenac biti ociscen ako bude imao ko da ga cisti i znao kako da ga ocisti

kao sto sam vec objasnila ovde, drzava vec uvazava to misljenje - preko politickih stranaka ciji su studenti, mladi i drugi gradjani clanovi i simpatizeri. imam utisak da mnogi ovde smatraju da nekakvo (u sustini nepostojece) kolektivno studentsko politicko misljenje treba uvazavati mimo i preko politickog misljenja ostalih gradjana

e ovo je vec prava tema.

prvo slazem se da je studentsko kolektivno politicko misljenje trenutno nepostojece, ali studentski zahtev izrazen u pismu koje je predato V.K. je sasvim legitiman, a glasi - integracija u EU

a to misljenje nije preko misljenja ostalih gradjana vec samo jasniji zahtev koji je izrazen na izborima. zato mozda postoji privid da to misljenje i ne treba da ima neku tezinu i poseban tretman, ali sa druge strane da je ishod izbora bio drugaciji, onda bi to itekako imalo smisla
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  07:16 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

Bojan Zdravic
prijatelju, podrzavam svake mirne demonstarcije protiv ove lose Vlade. Gledajuci slike, ova ekipa na sve lici samo ne na studente, i ovo su bile sve samo ne studentske demonstracije. Najveci problem u Srbiji je sto se sve naziva laznim imenima, zato sto je sve lazno i laz.Demokratija je lazna, lazna je opozicija, lazne su diplome, lazne su demonstracije.....sve je lazno brate, svi lazu, svi su potkupljivi. sve je trulo brate, kapiras me nadam - vidim da si starbi decko


mozda je tako kako ti kazes, ne znam zaista, ne zivim u srbiji ali da sam kojim slucajem tamo, sigurno bih bio prisutan na protestu.

zar je stvarno toliko bitno koja politicka partija stoji iza demonstracija u ovom trenutku? ja mislim da nije jer ko god da je glasao za DS treba na neki nacin da izrazi svoj protest zbog poteza vladajuce koalicije, tj. DSS-a.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Željka Buturović  07:23 12.02.2008
Preporuka: 5

Re: mladi...

zeljka, ako ste vec bili ucesnik protesta 96/97 onda znate da je velika vecina studenata podrzavala zorana djindjica i ds. najglasniji i najbitniji vodja studentskog protesta je bio cedomir jovanovic. ostalih se ne secam.

pri cemu je zoran djindjic par godina pre toga pekao vola sa karadzicem - da vas podsetim, to sto je milosevic bio prestao da podrzava mladica i karadzica se u srpskoj demokratskoj opoziciji (pre svega DS i DSS - SPO i GSS su zapravo podrzavali milosevica u tome) godinama brojalo kao njegov najveci greh. isto vazi i za cedomira jovanovica, cijih se stavova iz tog vremena izgleda takodje ne secate. ako mislite da je on oduvek bio na pozicijama danasnjeg LDP-a onda ga niste pazljivo slusali.

ako mislite da drzava vec uvazava misljenje svojih biraca preko politickih stranaka, grdno se varate. DS i boris tadic su vam odlicnan primer kako se ignorisu predizborna obecanja a samim tim i volja vecine koja je glasala politiku DS-a.

koliko sam videla, ti isti izignorisani gradjani su opet izabrali tog istog borisa tadica i verovatno ce opet dati veliki broj mandata DS-u. ono sto vi izgleda tvrdite je da studentske grupe bolje predstavljaju misljenje gradjana srbije nego politicari koje su ti sami gradjani izabrali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  07:32 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

zar je stvarno toliko bitno koja politicka partija stoji iza demonstracija u ovom trenutku?

Pa u tome je fora, to ti upravo pricam, sve je lazno, jer ovo su se zvale studentske demonstracije - a u stvari su bile partijske LDP demonstracije. Ja nemam problem sto je LDP demonstrirao, vec sto nazivaju demonstracije laznim imenom.
Ne razumem zasto? Nek izadju bre brate, nek prijave demonstracije, pozovu LDP clanstvo pa nek demonstriraju - cemu ovo sakrivanje i lazno predstavljanje?!?!
Sto rece Mungos, ja sam The Zbunjet
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  07:41 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

Željka Buturović
pri cemu je zoran djindjic par godina pre toga pekao vola sa karadzicem - da vas podsetim, to sto je milosevic bio prestao da podrzava mladica i karadzica se u srpskoj demokratskoj opoziciji (pre svega DS i DSS - SPO i GSS su zapravo podrzavali milosevica u tome) godinama brojalo kao njegov najveci greh. isto vazi i za cedomira jovanovica, cijih se stavova iz tog vremena izgleda takodje ne secate. ako mislite da je on oduvek bio na pozicijama danasnjeg LDP-a onda ga niste pazljivo slusali.

sad cemo opet o volu. koliko puta je ta prica prezvakana ovde na blogu?
znamo svi da smo imali nacionalisticku opoziciju u vreme 90-ih . to nije nikakva tajna. ali ne mogu da se slozim da je tadasnja politika DS-a bila ravna politici DSS-a i SRS-a danas. niti se secam cedinih stavova koji su bliski takvoj politici. ako imate citate ili linkove molio bih vas da me podsetite.
Željka Buturović
koliko sam videla, ti isti izignorisani gradjani su opet izabrali tog istog borisa tadica i verovatno ce opet dati veliki broj mandata DS-u. ono sto vi izgleda tvrdite je da studentske grupe bolje predstavljaju misljenje gradjana srbije nego politicari koje su ti sami gradjani izabrali.

a sta mislite zbog cega su ti isti gradjani dali glas DS-u a ne SRS-u? na moju zalost, SRS je druga po velicini politicka snaga u srbiji a to su vec neki drugi problemi u pitanju. izabrani polticari ne predstavljaju volju gradjana na nacin zbog kojeg su izabrani. zato ljudi izrazavaju svoj protest na ulici sto celu situaciju u srbiji cini jos tuznijom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  07:45 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

Bojan Zdravic
Pa u tome je fora, to ti upravo pricam, sve je lazno, jer ovo su se zvale studentske demonstracije - a u stvari su bile partijske LDP demonstracije. Ja nemam problem sto je LDP demonstrirao, vec sto nazivaju demonstracije laznim imenom.Ne razumem zasto? Nek izadju bre brate, nek prijave demonstracije, pozovu LDP clanstvo pa nek demonstriraju - cemu ovo sakrivanje i lazno predstavljanje?!?!Sto rece Mungos, ja sam The Zbunjet

hm, bojane, ne ljuti se ali ovo tvoje mi nekako lici na saopstenje zvanicnika DSS-a...
a prema njima instinktivno imam skeptican stav ako me razumes ;)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  07:53 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

hm, bojane, ne ljuti se ali ovo tvoje mi nekako lici na saopstenje zvanicnika DSS-a...
a prema njima instinktivno imam skeptican stav ako me razumes ;)

ne ljutim se druze, ali ne ljuti se ni ti - ovo je istina, ko god da je rekao tacno je. Inace skroz nisam za DSS ako ti nesto znaci. Ja bih voleo da u Srbiji ne postoji ni jedna stranka koju je DB napravio - ali istina je da je sve parlamentarne stranke osnovao DB i da ih vode saradnici DB-a. Zato ti i kazem da je demokratija lazna, da je opozicija lazna......ukapiraces jednog dana, vidm pametan si decko:))
Pozdrav
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  08:08 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

Bojan Zdravic
hm, bojane, ne ljuti se ali ovo tvoje mi nekako lici na saopstenje zvanicnika DSS-a...a prema njima instinktivno imam skeptican stav ako me razumes ;)ne ljutim se druze, ali ne ljuti se ni ti - ovo je istina, ko god da je rekao tacno je. Inace skroz nisam za DSS ako ti nesto znaci. Ja bih voleo da u Srbiji ne postoji ni jedna stranka koju je DB napravio - ali istina je da je sve parlamentarne stranke osnovao DB i da ih vode saradnici DB-a. Zato ti i kazem da je demokratija lazna, da je opozicija lazna......ukapiraces jednog dana, vidm pametan si decko:))Pozdrav

hehehe, jel ovo "decko" da shvatim da me smatras za nekog ko nema zrele stavove ili da me smatras za nekog ko je mlad duhom posto po godinama odavno vise nisam "decko"? ;))

verujem ti da nisi za DSS.
zar LDP nije nastao kasnije, mislim, posle te podele opozicionog kolaca od strane DB-a?

pozdrav i tebi.
ps ne moras da odgovoris na ovaj trol.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
takamatsu  08:20 12.02.2008
Preporuka: 3

Samo malko promislite....:)

objasnite mi zasto bih ja danas trebalo da obratim posebnu paznju na politicko misljenje nekog dvadesetogodisnjaka koji ce za deset godina drugima da, ne znam, cisti kamenac? a cak i da taj kamenac danas uspesno cisti, sta mi to govori o njegovim politickim stavovima?



Ja ću da pokušam da vam objasnim zašto: školovanje za "skidača kamenca" je trenutno oko 5 godina + diplomski, plus godinu dana staža i državni ispit, plus kupovina licence + neprekidno usavršavanje (za svoje pare), plus obnavljanje licence za sedam godina, plus plaćanje 5% od svog prihoda svakog meseca, i tako do kraja radnog staža.

"Skidač kamenca" star 20 godina zna vrlo dobro da je u zemljama u okruženju možda 2-3% kolega "na budžetu", ostali su svi na čistom privatničkom režimu, ma kako im se ustanova "nazivala", i to ustrojstvo je već ovde. To znači: rad na normu, neispunjavanje norme donosi minimalac, tri meseca minimalca - otkaz, neplaćen godišnji odmor (ima parice ako prebaci u sledeći mesec, kao i svaki privatnik), odbijaju mu se troškovi za 1.6 med. sestara i 1 zubnog tehničara, režije, itd. itd. ).

Ako sumirate ovo što sam vam napisala, a usput pokušate da malko razgovarate sa 20-godišnjim "skidačima kamenca", mogli bi se jako neprijatno iznenaditi na temu šta sve (osim navedenog) znaju, uključivši i kakav imaju politički stav. Krajnje uprošćeno rečeno: može lako da se desi da shvatite da 20-godišnji "skidač kamenca" ima MNOGO više zdrave pameti i političke svesnosti nego "skidač kamenca" sa 20 godina staža.

Da imate 20 godina, i da znate da vas u profesiji budućeg "skidača kamenca" čeka sve ovo što sam gore napisala, i da znate još mnogo više od toga, mislite da to ništa ne bi reklo o vašem političkom stavu..?! :))
Osvrnite se unaokolo. Otvorenih očiju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f i c a  09:07 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

obaska ta vasa prica o eliti. statisticki jeste tacno da medju ljudima na uticajnim pozicijima postoji veci broj ljudi sa fakultetima.

A koliko njih je ''diplomiralo'' u Kragujevcu? I to je ''elita''. Sic!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  09:07 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

Ima
Zbog tih mladih koji trce unazad na sledece izbore idem sa parolom

SAKRI UNUKU LICNU KARTU

E Zorice, vala da znass da si u pravu....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  11:44 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

Da se vi porodično možda ne bavite sportom. Pa da je moralnosti u ovoj zemlji ova vlast nebi budućim generacijama ostavila opljačanu i kolonijalizovanu zemlju od ruskih KGB mafijasa.


Upotpunite spisak sa Evro- Američkom i domaćom mafijom ili pak smatrate da su oni demokratskiji pa zbog toga napredniji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:07 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

Ja nemam problem sto je LDP demonstrirao, vec sto nazivaju demonstracije laznim imenom.


Pa, i predsednički izbori su nazvani lažnim imenom REFERENDUM za Eu i pored toga što se zna šta je referendum i kako se isti obavlja je propisano Ustavom (partijaškim).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  12:18 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

Bojan Zdravic: Pa u tome je fora, to ti upravo pricam, sve je lazno, jer ovo su se zvale studentske demonstracije - a u stvari su bile partijske LDP demonstracije.

Ponavljam da skup nije bio stranački. Ovo je građanski protest, kojim se prvom čoveku najviše izvršne vlasti Srbije šalje poruka da je većinska volja građana nastavak integracije naše zemlje u EU. Ovaj zahtev je nešto što bi svaka vladajuća opcija trebalo da ispuni. Oni koji pokušavaju da apel građana dikredituju kao stranački, upravo nastupaju ne polemišući o tome treba li Srbija da nastavi evropske integracije, već zamenom teza otvoreno brane jednu stranku na vlasti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zoricag  13:06 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

Pekao ili ne pekao, pokazao je da ga taj vo nicim nije obavezao niti je politiku pecenog vola zastupao niti provodio. naprotiv.

to je ono sto se racuna

kostunica se slikao sa onim kalasnjikovim, a njegova politika je upravo politika koju simbolizuje taj kalasnjikov bez oruzja i sa oruzjem, sve jedno.


Sto se mene tice ja cu izaci na svaki protest protiv ove vlasti jer zemlju vodi u smeru koji meni ne odgovara. ne osporavam da ima ljudi, mozda i vecine u ovom drustvu kojima taj smer odgovara, ali to mene nece spreciti da se svrstam u red onih koji smatraju da je evropski put najbolji pa makar nas bilo 2% koji tako mislimo.

zato, izaci cu na proteste koji budu organizovali seljaci kad ukapiraju da su onemoguceni da bolje zive od svog rada iako nisam poljoprivrednik, izaci cu i kad budu izlazili rudari iako nisam njihove struke, izaci cu i kad budu izlazili piloti koji upravljaju avionima sumnjive ispravnosti (a moraju da cute o tome) i to sa posebnim zarom jer sam putnik u tim avionima, izaci cu kad izadju sudije i tuzioci koji moraju da razvlace predmete do zastarelosti.

izaci cu i kad zovu politicke stranke i to sve one koje se zalazu za moje vidjenje pravca kretanja, a narocito onih koje se zalazu i za moje vidjenje brzine tog kretanja.

i naravno izasla sam kad zovu studenti iako imam vec i unuke sto znaci da nisam student.

Izaci cu zato sto izlazak na izbore nije dovoljan, jer kad se tvoj glas nadje i u nadpolovicnoj grupi i onda se politika za koju si dao glas ne sprovodi.

na delu je DSS aperthejd a tu izbori ne vrede

A ako na protestima stasaju novi mladi lideri, zelim im svako dobro i imace moju podrsku uvek, osim u slucaju da iznevere one ideje za koje su se na protestima zalagali
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  13:10 12.02.2008
Preporuka: 1

Re: mladi...

Ponavljam da skup nije bio stranački. Ovo je građanski protest, kojim se prvom čoveku najviše izvršne vlasti Srbije šalje poruka da je većinska volja građana nastavak integracije naše zemlje u EU.

moze da se ponavlja do besvesti, ali to nema nikakvog efekta. da se ponavljanjem u srboviji nesto moze nauciti, zar bismo bili danas gde smo?! uvek ce biti zeljki, zdravica i ostalih 'mililaca' koji ce da mudruju o svemu, relativizujuci sve i imajuci 'stav'... a mi cemo uvek ici u nazad.
i saopstenje dss-ovih omladinaca nije nikakav gaf. dobili su instrukcije i zloupotrebili polozaj za stranacke stvari. kakav gazda, takav pas. a da od danasnjih studenata ima ikakave vajde, zahtevali bismo smenu te dvojice i pojavilo bi se vise studenata na protestima (moja procena je da su jedva 40% od svih ucesnika/ca zapravo bili studenti/kinje). verovatno su rasprodaje bitnije...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gorio  14:50 12.02.2008
Preporuka: 0

Re: mladi...

Ima medju mladima i radikala, i onih koji podrzavaju Kostunicu.