Budućnost

Zaustavimo rat

Nebojsa Krstic RSS / 07.03.2013. u 20:27

Odavno se u Srbiji nije stekao ovakav splet okolnosti: imamo vlast koja po svim merenjima uživa izuzetno visoku podršku građana, i ta vlast se zalaže za politiku koja uživa, bezmalo, konsenzus čitavog društva.

Osnovne tačke te politike su završetak dijaloga s Prištinom uz pronalazak održivog rešenja koje će doneti dugoročni mir i stabilnost i dobijanje datuma za početak pregovora sa EU, čime će se višegodišnji napori prethodnih vlada, a pre svega građana Srbije, valorizovati, a put srbije ka EU i boljem životu učiniti ireverzibilnim.

Gledano spolja tako izgleda. Ali, gledano iznutra, paradoksalno je ali istinito, i pored odsustva ozbiljnijih sporenja oko temeljnih principa državne politike, besni pravi mali rat među strankama. Politizuju se afere koje ne bi smele da budu politizovane, kao ona sa aflatoksinom u mleku, i dalje se vode tabloidne kampanje protiv stranačkih protivnika, na nedavnim izborima u tri grada u Vojvodini došlo je i do fizičkog obračuna između simpatizera različitih strana u lokalnoj areni. Javni život postaje ponovo izpunjen povišenim tonovima i pretnjama. Nasilje, nažalost, ponovo postaje lajt motiv našeg svakodnevnog života.

U takvoj atmosferi, ovih dana smo se podsetili jednog istorijskog događaja:

 Krajem 19. veka Srbija je na jedan dan prekinula rat sa Bugarskom kako bi pomoć Međunarodnog Crvenog krsta stigla do bugarskih ranjenika. U sećanje na taj čin, u zgradi Crvenog krsta u Ženevi, stoji tabla sa natpisom: "Budi human kao što je bila humana Srbija 1885".

Mislim da bi, sećajući se tog dana, morali da se zapitamo sledeće: kako je moguće da smo tada, 1885. uspeli da u sebi pronađemo hrabrosti, solidarnosti, ljudskosti i snage, da prekinemo rat, makar na kratko, i zašto danas ne bi pokušali da učinimo nešto slično?

Srbija je na korak da učini dve istorijske stvari za sebe, za sve svoje građane: da pronalaskom kompromisa reši višegodišnju kosovsku agoniju i da dobijanjem Datuma zacementira svoju evropsku budućnost. Nije li to interes veći od svakog ličnog, važniji od svakog stranačkog i partikularnog?

Ako jeste, a mislim da jeste, predlažem sledeće:

Da se na ograničeni rok, od recimo četiri do šest meseci, zamrznu svi stranački ratovi, svi sukobi, da se stane sa govorom mržnje i sa svakom vrstom nasilja, uključujući i medijske hajke. Neka nadležni organi rade svoje redovne poslove, neka se borba protiv korupcije i kriminala nastavi punom parom, ali tamo gde joj je i mesto, u institucijama sistema. Za to vreme da se angažuju svi potencijali društva, stranaka, NVO-a i pojedinaca u cilju ostvarenja dva pomenuta zajednička cilja. Pokušajmo da barem na jedan dan udružimo svoje napore na zajedničkom poslu. Neka svako pokuša da doprinese jedinstvenom cilju. Umesto da saplićemo jedni druge i trošimo energiju na destrukciju, hajde da je saberemo da svako učini najviše što može, tamo gde u svetu može, kako bi građani od toga imali konkretnu i opipljivu korist.

Ovo je trenutak koji, jednostavno, traži nesvakidašnju vrstu političke mudrosti i čojstva.

A takvo, konstruktivno i državotvorno ponašanje svih političkih aktera, ubeđen sam, građani bi znali da cene i od njega bi imali korist i vlast i opozicija, ali pre svega – svi građani Srbije.

A kad posao završimo, vratićemo se lako uobičajenoj stranačkoj utakmici, ali će se ta utakmica tada igrati u jednoj stabilnijoj i sigurnijoj zemlji čija je budućnost obezbeđena i u kojoj građani više neće strahovati od neizvesnosti sutrašnjeg dana. 

Ako je Srbija mogla 1885. da bude humana prema svom neprijatelju, može li 2013. da bude humana prema sebi?

                                                                                  Objavljeno u "Politici" 7. 3. 2013. 

 

 



Komentari (304)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 20:35 07.03.2013

Dimna zavesa

Rat koji pominješ, nije ništa drugo do dimna zavesa koja ima za cilj da razvodni priču oko događaja koji će uslediti u narednih mesec,dva.

Mleko,Vojvodina, hapšenja, Uroš Mišić, sve to odvlači pažnju od pregovora, o kojim ništa ne znamo.

A, red bi bio da znamo.
hajkula1 hajkula1 21:43 07.03.2013

Re: Dimna zavesa

predatortz
Rat koji pominješ, nije ništa drugo do dimna zavesa koja ima za cilj da razvodni priču oko događaja koji će uslediti u narednih mesec,dva.

Mleko,Vojvodina, hapšenja, Uroš Mišić, sve to odvlači pažnju od pregovora, o kojim ništa ne znamo.

A, red bi bio da znamo.



Odriču se dela Srbije, Kosova i Metohije, ucenjeni koferčićima, računima u bankama, raznom imovinom u zemlji i po inostranstvu, raznim prljavštinama... Bili su ništaci i ostaće.


aleksandarkarisik aleksandarkarisik 10:36 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

Mleko,Vojvodina, hapšenja, Uroš Mišić, sve to odvlači pažnju od pregovora, o kojim ništa ne znamo.


Sve što si nabrojao, minimum je podjednako važno kao i pregovori oko Kosova. Pre bih rekao da priča oko Kosova odvllači pažnju od recimo, mleka. Šta me briga za Kosovo ako mi truju dete!?
cult cult 11:18 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

Sve što si nabrojao, minimum je podjednako važno kao i pregovori oko Kosova. Pre bih rekao da priča oko Kosova odvllači pažnju od recimo, mleka. Šta me briga za Kosovo ako mi truju dete!?

predatortz predatortz 11:57 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

aleksandarkarisik
Mleko,Vojvodina, hapšenja, Uroš Mišić, sve to odvlači pažnju od pregovora, o kojim ništa ne znamo.


Sve što si nabrojao, minimum je podjednako važno kao i pregovori oko Kosova. Pre bih rekao da priča oko Kosova odvllači pažnju od recimo, mleka. Šta me briga za Kosovo ako mi truju dete!?


Čisto sumnjam da su merili nivo aflatoksina, dok smo mi odrastali...
A za Kosovo te boli uvo, jer tebe i tvoje dete niko ne prepušta na milost i nemilost trgovcima ljudskim organima. Niti neko poklanja tvoju kuću i dedovinu. Ne poklanja ni moju, ni moja nije dole. Ali sam, za razliku od tebe, napuštao svoju kuću i zavičaj, te mogu da razumem te ljude dole.
freehand freehand 12:11 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

Čisto sumnjam da su merili nivo aflatoksina, dok smo mi odrastali...

Kad su neki drugi bili mali nisu znali za viruse, a niusu merili ni temperaturu.
Kad su neki pre njih bili mali nisu znali ni za bakterije.
A kad su neki još mnogo pre njih bili mali nije ni točka bilo.
A ni interneta nije bilo da se vascelom vebu objavi kako taj glupavi izum, ta okrugla blentavost sa rupom na sredini, nije ništa drugo do još jedna besmislena a nepotrebna novotarija.
predatortz predatortz 12:20 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

freehand
Čisto sumnjam da su merili nivo aflatoksina, dok smo mi odrastali...

Kad su neki drugi bili mali nisu znali za viruse, a niusu merili ni temperaturu.
Kad su neki pre njih bili mali nisu znali ni za bakterije.
A kad su neki još mnogo pre njih bili mali nije ni točka bilo.
A ni interneta nije bilo da se vascelom vebu objavi kako taj glupavi izum, ta okrugla blentavost sa rupom na sredini, nije ništa drugo do još jedna besmislena a nepotrebna novotarija.


Banalizuješ, kao i obično.

Hoću da kažem da taj problem sa aflatoksinom nije od juče. Da prostiš, buđavog žita je uvek bilo.
I ja imam decu koja piju mleko, naravno da nisam ravnodušan spram cele priče. Ali, mislim da pokušavamo da mešamo babe i žabe.
Koliko pratim medije iz regiona, a pratim ih veruj mi, ovde je najveća frka.
freehand freehand 13:12 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

Banalizuješ, kao i obično.

Ja banalizujem?
Znaš, ovo nisam ja napisao:
Čisto sumnjam da su merili nivo aflatoksina, dok smo mi odrastali...

I to kao čvrst argument za... Nešto.
predatortz predatortz 13:17 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

freehand
Banalizuješ, kao i obično.

Ja banalizujem?
Znaš, ovo nisam ja napisao:
Čisto sumnjam da su merili nivo aflatoksina, dok smo mi odrastali...

I to kao čvrst argument za... Nešto.


Slutnja, ne argument. Mišljenja sam da se diže prevelika prašina oko toga. Možda grešim. Ali, gledati kroz istu prizmu Kosovo i aflatoksin je mešanje baba i žaba.
Gospodja Klara Gospodja Klara 13:25 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

Ali, gledati kroz istu prizmu Kosovo i aflatoksin je mešanje baba i žaba.


Šta li je tek ovaj onda pomešao?

(Koliko sam shvatila, sve je pod kontrolom, poljoprivrednike će hraniti zdravim(?) zeolitom, usled čega će krave izlučivati toksine, a mi (oni...ko god) ćemo dobiti kvalitetno mleko... tako nekako otprilike. Ne obazirite se, i ja malo trolujem rekreativno.)


freehand freehand 13:26 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

predatortz
freehand
Banalizuješ, kao i obično.

Ja banalizujem?
Znaš, ovo nisam ja napisao:
Čisto sumnjam da su merili nivo aflatoksina, dok smo mi odrastali...

I to kao čvrst argument za... Nešto.


Slutnja, ne argument. Mišljenja sam da se diže prevelika prašina oko toga. Možda grešim. Ali, gledati kroz istu prizmu Kosovo i aflatoksin je mešanje baba i žaba.

E to je tačno, da te dve stvari nemaju nikakve veze. Ja ih nisam ni dovodio u vezu.
S tim što je "aflatoksin" ogledalo odnosa države prema državi, i još više prema hipnotisanim podanicima. I zato iznimno važan.
predatortz predatortz 13:35 08.03.2013

Re: Dimna zavesa


E to je tačno, da te dve stvari nemaju nikakve veze. Ja ih nisam ni dovodio u vezu.


Jeste Aleksandar. Ja sam mu odgovorio...
Aflatoksin, i drugi još neotkriveni oblici trovanja građana su jako važni, slažem se.
Većina nas ima decu, a Boga mi ni meni se ne umire. Sve to stoji.
Ali, kad neko kaže boli me qrac za Kosovo ( čitaj stotine hiljada ljudskih sudbina ) pa ubaci priču o mleku, onda to zvuči prilično.... Suzdržaću se od kvalifikacije.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 13:47 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

Čisto sumnjam da su merili nivo aflatoksina, dok smo mi odrastali...


Free ti je odgovorio pre mene, ne bih imao ništa da dodam.

jer tebe i tvoje dete niko ne prepušta na milost i nemilost trgovcima ljudskim organima.


Prepušteni samo trgovcima mlekom (namerno sam rekao trgovcima), ministru koji nas laže, ministarki koja prima platu da ti kaže da li da piješ mleko ili ne a kaže ti da sam treba da odlučiš o tome.

Niti neko poklanja tvoju kuću i dedovinu. Ne poklanja ni moju, ni moja nije dole. Ali sam, za razliku od tebe, napuštao svoju kuću i zavičaj, te mogu da razumem te ljude dole.


A zašto bi to trebalo da mi se desi da bih razumeo te ljude? To što su mi moja deca na prvom mestu ne znači da nemam empatije prema bilo kom drugom nevoljniku, uključujući i ove koje si naveo. O tome sam uostalom pisao, ima crno na belo, ne moram da se pravdam.

Razlog zašto sam naveo primer koji sam naveo je taj, da je suština problema u tome da sami sebi ne možemo da pomognemo pa onda ne možemo ni ljudima na Kosovu.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 13:54 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

Ali, kad neko kaže boli me qrac za Kosovo ( čitaj stotine hiljada ljudskih sudbina ) pa ubaci priču o mleku, onda to zvuči prilično.... Suzdržaću se od kvalifikacije.


Ja nisam koristio takav rečnik, slobodno se ne uzdržavaj od kfalifikacija, već si se lepo legitimisao. A ako ne vidiš vezu između mleka i Kosova, ti koji spadaš u obrazovaniji i razboritiji deo populacije, onda je to jako zabrinjavajuć pokazatelj.
freehand freehand 13:57 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

Ali, kad neko kaže boli me qrac za Kosovo ( čitaj stotine hiljada ljudskih sudbina ) pa ubaci priču o mleku, onda to zvuči prilično.... Suzdržaću se od kvalifikacije.

Ako izuzmemo bolove - i ja hoću da kažem da je svako preklapanje problema jednog drugim gotovo podjednako opasno. Skrivanje aflatoksina iza Kosova, i Kosova iza aflatoksina.
I nije da Kosovo nije bilo smokvin list za svakojake baraberije, u raznim periodima i raznim opsenarima.
predatortz predatortz 13:59 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

aleksandarkarisik
Ali, kad neko kaže boli me qrac za Kosovo ( čitaj stotine hiljada ljudskih sudbina ) pa ubaci priču o mleku, onda to zvuči prilično.... Suzdržaću se od kvalifikacije.


Ja nisam koristio takav rečnik, slobodno se ne uzdržavaj od kfalifikacija, već si se lepo legitimisao. A ako ne vidiš vezu između mleka i Kosova, ti koji spadaš u obrazovaniji i razboritiji deo populacije, onda je to jako zabrinjavajuć pokazatelj.


Dozvoljeni nivo toksina u USA je deset puta veći nego u Evropi. Ili su američki toksikolozi neobrazovani, ili Obama truje naciju.

No, vezu sa Kosovom ni dalje ne vidim.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 14:33 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

Dozvoljeni nivo toksina u USA je deset puta veći nego u Evropi.


Gde si ti video da ja glorifikujem bilo koje mesto na planeti kao idealno, pa i SAD? Što ti je argument to a nije da je u Evropi dozvoljen nivo deset puta manji? Nije mi jasno zašto su opravdanja za naše gluposti uvek loši primeri drugih? No to nije jedino bitno.
Bitno je i to da se na primeru mleka vidi kako ova država nema kapaciteta da se izbore sa bilo kojim bitnim problemom. Ti sigurno voliš da se pozivaš na poštovanje ustava, zakona i propisa. Volim i ja. Dakle, ti imaš situaciju da zakon ili propis kaže koja je dozvoljena mera aflatoksina u mleku. Zakoni i propisi države Srbije. Onda se ispostavi da je nivo aflatoksina veći od dozvoljenog, pa se obaveza vlade da obezbedi poštovanje zakona i propisa rešava na sledeće načine:
1. Negira se problem. Izvode se bedne predstave sa pijenjem mleka.
2. Laganjem.
3. Diskvalifikuju se oni koji su na problem ukazali. To ide dotle da se izjavi da su izveštaji nemačkih medija o zatrovanom kukuruzu iz Srbije "deo monstruozne kampanje koja se vodi protiv SNS". Odmah zatim kreću tabloidne afere i pretnje hapšenjima političkih protivnika koji govore o problemu mleka.
4. Na prečac se menja propis kako bi se uskladio sa zatečenim nivoom aflatoksina.
5. Vređanjem inteligencije se tumače pompezno najavljivani rezultati iz Holandije, u toj meri da direktor instituta iz Holandije mora da ih demantuje.

A samo je trebalo obezbediti da kvalitet mleka bude u skladu sa propisima i da se adekvatno sankcionišu oni koji su krivi za kršenje propisa i zakona. Kada si spomenuo SAD i EU, koliki god da je dozvoljen nivo, kada se prekorači, onda se preduzimaju adekvatne mere.

A država koja na opisan način rešava probleme, nije sposobna ni da reši problem Kosova, niti da zaštiti svoje građane. Vidiš li sada vezu?

p.s. Iz tačke 3 bih rekao, koliko god ideja autora bloga bila lepa i dobra, se vidi koliko je nemoguća.
predatortz predatortz 14:35 08.03.2013

Re: Dimna zavesa


A država koja na opisan način rešava probleme, nije sposobna ni da reši problem Kosova, niti da zaštiti svoje građane. Vidiš li sada vezu?


A gde ja to tvrdim da su ovi sposobni da reše bilo šta?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 14:37 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

A gde ja to tvrdim da su ovi sposobni da reše bilo šta?


Objašnjavam ti vezu između afere sa mlekom i Kosova.
predatortz predatortz 14:38 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

aleksandarkarisik
A gde ja to tvrdim da su ovi sposobni da reše bilo šta?


Objašnjavam ti vezu između afere sa mlekom i Kosovom.


A ja pokušavam da kažem da ovim sve afere sada dobro dođu. Skreću pažnju od završnih radova na Kosovu.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:04 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

A ja pokušavam da kažem da ovim sve afere sada dobro dođu. Skreću pažnju od završnih radova na Kosovu.


A ja pokušavam da kažem da je ovo što se dešava sa Kosovom direktna posledica odnosa prema problemu koji sam naveo. Pokušavam da kažem šta je redoslet prioriteta za rešavanje. Kada se ova zemlja uredi onda možda reši i Kosovo u svoju korist. Možda liči da je ovo diskusija o koki i jajetu, ali za mene nema spora šta je uzrok a šta posledica.
Možda sam i bio pregrub sa izjavom da me baš briga, ali to je u kontekstu toga da se Kosovo koristi za zabašurivanje svega i svačega. Iz tog ugla gledano, bio sam blag.
libkonz libkonz 15:05 08.03.2013

Re: Dimna zavesa

A ja pokušavam da kažem da ovim sve afere sada dobro dođu. Skreću pažnju od završnih radova na Kosovu.

svaka čast tim ljudima i Kosovu, ali meni je ovo sa mlekom važnije.
thebee269 thebee269 18:29 09.03.2013

Re: Dimna zavesa

svaka čast tim ljudima i Kosovu, ali meni je ovo sa mlekom važnije.

a da se bojis svakodnevno da li ce ti neko baciti bombu na dete, da li bi razmisljao o mleku?
tsunade tsunade 20:42 07.03.2013

e fino

što si ovo okačio. mislim da je tekst u najboljem tvom maniru i da ima polemički potencija. u tom smislu evo i mog razmišljanja. kažeš:

Da se na ograničeni rok, od recimo četiri do šest meseci, zamrznu svi stranački ratovi, svi sukobi, da se stane sa govorom mržnje i sa svakom vrstom nasilja, uključujući i medijske hajke. Neka nadležni organi rade svoje redovne poslove, neka se borba protiv korupcije i kriminala nastavi punom parom, ali tamo gde joj je i mesto, u institucijama sistema. Za to vreme da se angažuju svi potencijali društva, stranaka, NVO-a i pojedinaca u cilju ostvarenja dva pomenuta zajednička cilja. Pokušajmo da barem na jedan dan udružimo svoje napore na zajedničkom poslu. Neka svako pokuša da doprinese jedinstvenom cilju. Umesto da saplićemo jedni druge i trošimo energiju na destrukciju, hajde da je saberemo da svako učini najviše što može, tamo gde u svetu može, kako bi građanima od toga imali konkretnu i opipljivu korist.


ne vidim kako bi ovo moglo da se sprovede. ti praktično misliš da treba obustaviti sve medijske aktivnosti. istina, kakvi su nam mediji sasvim je moguće njima orkestrirati kome je kako volja. ali ko će na primer da zapuši usta političarima? pa čak i ako to uspe kako ućutkati dveri, radikale, pescanike i te ekstremiste?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:45 07.03.2013

Re: e fino

pa čak i ako to uspe kako ućutkati dveri, radikale, pescanike i te ekstremiste?

Nisam se njih ni setio. Oni nisu previše bitni.
tsunade tsunade 20:46 07.03.2013

Re: e fino

A takvo, konstruktivno i državotvorno ponašanje svih političkih aktera, ubeđen sam, građani bi znali da cene i od njega bi imali korist i vlast i opozicija, ali pre svega – svi građani Srbije.


ne bih mogla više da se složim.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:47 07.03.2013

Re: e fino

ne bih mogla više da se složim.

A gde je polemika?
tsunade tsunade 20:56 07.03.2013

Re: e fino

A gde je polemika?


pa sad, kad bolje razmislim

divno zvuči. sve se slažem. ali je u domenu fantazije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:02 07.03.2013

Re: e fino

divno zvuči. sve se slažem. ali je u domenu fantazije.

A zašto fantazije?...to bi bio win-win-win potez za sve...za vlast (da obavi istorijski važan posao)...za opoziciju (da bude deo uspeha i da se za to vreme konsoliduje)...za građane (ne treba eksplikacija)

Samo treba da stanu pred mikrofone i da kažu: sledećih 4,5,6 meseci naša je ratna sekira zakopana, sve napore usmeravamo za dobijanje datuma i bićemo konstruktivni oko pregovora s Prištinom.

I da to u sledećem periodu i rade. Ili bar da ne smetaju.

Ništa više.
tsunade tsunade 21:16 07.03.2013

Re: e fino

i bićemo konstruktivni oko pregovora s Prištinom.


jbg. javnost će tražiti objašnjenje u čemu se sastoji ta konstruktivnost. s pravom će tražiti. a mera te konstruktivnosti je koska koju su svi glodali u nemanju pametnijeg posla i skupljanju jeftinih poena.

ako sam dobro razumela, ti polaziš od jedne plemenite ali plašim se i naivne pretpostavke da je kucnuo čas da kosovo i zvanično izgubi vrednost kao moneta za politička potkusurivanja i širenja magle. i ja polazim od te pretpostavke jer volim da verujem u pozitivne stvari pre nego u negativne. ali sve mi govori da nas dvoje pripadamo manjini.

razni se interesi oko tog kosova prepliću. od banalnih do krajnje lukrativnih. sile mraka koje to pitanje žele da drže uvek otvorenim .. pa mi i ne znamo njihovu pravu snagu niti ciljeve, niti domete. taj deo kosovske drame uvek je u senci i iz senke deluje. vrlo razorno.

zvučim kao pristaša nekih teorija zavere. a nisam.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:18 07.03.2013

Re: e fino

ako sam dobro razumela, ti polaziš od jedne plemenite ali plašim se i naivne pretpostavke da je kucnuo čas da kosovo i zvanično izgubi vrednost kao moneta za politička potkusurivanja i širenja magle

Nije naivna jer je ta moneta izgubila vrednost kad je najveća sila onih koji su je koristili prešla na evro.
tsunade tsunade 21:24 07.03.2013

Re: e fino

Nije naivna jer je ta moneta izgubila vrednost kad je najveća sila onih koji su je koristili prešla na evro.


jeste. tako izgleda na prvi pogled. al iskustva govore da kad god se neko priblizavao resenju (nije bilo puno tih pokusaja da se razumemo) bio je grubo osujećen a drustvo vraćeno u okvire kosovskog mita. zato sam ja skepticna. previse neuspeha vezano za svaki napor da se čvor razveže.

uostalom, bio si na vlasti. mislim da imaš bolji uvid u to kakvi sve mrakovi u toj senci postoje i ne dozvoljavaju da se stvari reše.
prapra prapra 23:37 07.03.2013

Re: e fino

pa čak i ako to uspe kako ućutkati dveri, radikale, pescanike i te ekstremiste?

Ne mogu da verujem sta čitam.
benevolent benevolent 15:34 08.03.2013

"Oni nisu previše bitni"

И за нацисте се, нажалост, у јавном мњењу Немачке тако мислило у трећој деценији прошлог века.
"Наши" образи из 1389. године долазе нам у 2013. години пред двери...
maksa83 maksa83 20:44 07.03.2013

pesma!


docsumann docsumann 10:35 08.03.2013

pesmom na pesmu

zilikaka zilikaka 13:43 08.03.2013

Re: pesma!

pesma!


pesmom na pesmu


Pratim i podižem za 1.

sima2000 sima2000 20:45 07.03.2013

Tačić

Premijer je ukazao da Srbiju čeka nedovršen posao definisanja sopstvenog prostora, uspostavljanja stvarnih državnih granica, kao i pokušaj da se od Kosova, pre svega za Srbe koji tamo žive, spase što se spasti može, i obezbedi im normalan, bezbedan život i jasnu budućnost.

Da sam ja pisao ove nacionalne ciljeve na Kosovu, ne bi ih bolje napisao. Svaka mu čast.
predatortz predatortz 20:55 07.03.2013

Tajming

Ovo je trenutak koji, jednostavno, traži nesvakidašnju vrstu političke mudrosti i čojstva.

A takvo, konstruktivno i državotvorno ponašanje svih političkih aktera, ubeđen sam, građani bi znali da cene i od njega bi imali korist i vlast i opozicija, ali pre svega – svi građani Srbije.


Dobrar predlog. Ali, ovaj ima loš tajming. Malo je vremena da se bilo šta pametno smisli, još manje saveznika da to 'poguraju'.

Ovo je , možda, trebalo izreći koju godinu ranije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:05 07.03.2013

Re: Tajming

Ovo je , možda, trebalo izreći koju godinu ranije.

Sad je trenutak. Pre godinu dana, ovo koji su sada vlast palili su ambasade i prevrtali kontejnere, pa bi bilo malo blesavo nuditi im "primirje oko zajedničkih ciljeva".
predatortz predatortz 21:10 07.03.2013

Re: Tajming

Nebojsa Krstic
Ovo je , možda, trebalo izreći koju godinu ranije.

Sad je trenutak. Pre godinu dana, ovo koji su sada vlast palili su ambasade i prevrtali kontejnere, pa bi bilo malo blesavo nuditi im "primirje oko zajedničkih ciljeva".


E,vidiš, mene baš to zbunjuje. Evidentno im je oprošteno to paljenje i prevrtanje, rađe su viđeni gosti u tim ambasadama od vas.

Mislim da iz tolike ljubavi, po Srbiju, ništa dobro ispasti neće.
milisav68 milisav68 21:25 07.03.2013

Re: Tajming

Nebojsa Krstic
Ovo je , možda, trebalo izreći koju godinu ranije.

Sad je trenutak. Pre godinu dana, ovo koji su sada vlast palili su ambasade i prevrtali kontejnere, pa bi bilo malo blesavo nuditi im "primirje oko zajedničkih ciljeva".

Heh, kako lagimo, ambasada je paljena pre pet godina, a uhapšeni su tek prošle godine....
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:34 07.03.2013

Re: Tajming

Heh, kako lagimo, ambasada je paljena pre pet godina, a uhapšeni su tek prošle godine....

Hoćeš da kažeš da se pre godinu dana TNikolić zalagao za zajednicu nezavisnih opština!?

Meni se čini da je pominjao poništenje svih rezultata dijaloga...ali moguće da si ti u pravu.
hajkula1 hajkula1 21:34 07.03.2013

Re: Tajming

Mislim da iz tolike ljubavi, po Srbiju, ništa dobro ispasti neće.



Kosovo i Metohija je deo teritorije Srbije.

Ne sme da potpiše priznanje, da se odrekne dela teritorije, nije mu to miraz. Koliko samo delova gradova, teritorija ima u svetu pa i u Evropi i Americi gde je nebezbedno, nepreporučljivo, ograničeno i za mnoge zabranjeno kretanje, pa se ne odriču.

Kaže, lagalo se! Ne kaže, lagao sam. Sramota.
Šta da se očekuje od takvih ...
milisav68 milisav68 22:32 07.03.2013

Re: Tajming

Nebojsa Krstic

Hoćeš da kažeš da se pre godinu dana TNikolić zalagao za zajednicu nezavisnih opština.

Ne, hoću da kažem da nisi u pravu kada tvrdiš da su ambasade paljene pre godinu dana.

A zašta se ko zalagao je malo teže uhvatiti, pošto su nudjeni razni planovi i razni dokumenti, koji su prepravljani i ispravljani, a opozicija je kao i obično bila kontraprotivna, pa kogod bio vlast a ko opozicija.

tsunade tsunade 22:35 07.03.2013

Re: Tajming

Kosovo i Metohija je deo teritorije Srbije.


s marsa si pala? ili si s uma sišla? ili se grubo šališ? ili je neki smehotres tog tipa.
laziiprevare laziiprevare 00:35 08.03.2013

Re: Tajming

Dobrar predlog. Ali, ovaj ima loš tajming.


bitnik bitnik 15:28 08.03.2013

Re: Tajming

hajkula1

Kosovo i Metohija je deo teritorije Srbije.
Ne sme da potpiše priznanje, da se odrekne dela teritorije, nije mu to miraz. Koliko samo delova gradova, teritorija ima u svetu pa i u Evropi i Americi gde je nebezbedno, nepreporučljivo, ograničeno i za mnoge zabranjeno kretanje, pa se ne odriču.
Kaže, lagalo se! Ne kaže, lagao sam. Sramota.
Šta da se očekuje od takvih ...


tsunade
s marsa si pala? ili si s uma sišla? ili se grubo šališ? ili je neki smehotres tog tipa.



blogeri ćute, mudro uvažavaju realnost na terenu, šta li?
postoji, bre, valjda, i nešto što se zove nacionalni interes, a on nema ograničeni rok trajanja!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:56 07.03.2013

Om


marco_de.manccini marco_de.manccini 21:03 07.03.2013

аха моменат

Благодети мира се спознају брзином муње у тренутку кад батина испадне из руке. Пре тога су само замајавања за наивне и слабиће.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:07 07.03.2013

Re: аха моменат

Благодети мира се спознају брзином муње у тренутку кад батина испадне из руке. Пре тога су само замајавања за наивне и слабиће.

kako?

EDIT: Tj, ne razumem. Ako mi prevedeš, komentarisaću.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:02 07.03.2013

Re: аха моменат

Ништа превише компликовано. Кад сам био осми разред могао сам да лупам чврге коме сам хтео. Кад сам прешао у гимназију схватио сам да уопште није лепо да старији лупају чврге млађима. Тако, одједном ми се разбистрило.

Тако је некако и све ово око власти, корупције, медија, ... батина је увек код неког и сужава му размишљање.
expolicajac expolicajac 21:20 07.03.2013

Naivno Krstiću, naivno

Za čoveka sa toliko godina života i objektivnog iskustva, naivno, vrlo naivno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:28 07.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

Za čoveka sa toliko godina života i objektivnog iskustva, naivno, vrlo naivno

Jedan od naših ozbiljnih problema je što ovde svako zna šta je naivno, glupo i beez veeeeze, a niko nema predstavu šta treba činiti.

U tom smislu, ubeđen sam da su i naivne ideje bolje od nikakvih.
expolicajac expolicajac 21:45 07.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

a niko nema predstavu šta treba činiti.

Kada si bio u situaciji da predlažeš ovakve poteze, pisao si nam blogove o vojničkim dogodovštinama. Naravno tada si mislio da je to prava stvar. Većina nas na blogu ti je pokušavala saopštiti šta je nužno činiti. Tada si nam na lepši ili manje lepši način saopštavao da nemamo predstavu šta treba činiti. Sada predlažeš nešto što je čista fantastika. Nešto što liči na tibetansku mudrost u srpskoj obradi. Spusti se na zemlju i pogledaj oko sebe. Sa ovakvim predlozima se ne vraća biračko telo koje je verovalo u ideje demokratskih promena a sada veruje u lošu Putinovsku interpretaciju balkanskog tipa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:54 07.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

Kada si bio u situaciji da predlažeš ovakve poteze, pisao si nam blogove o vojničkim dogodovštinama.

Kad sam bio u situaciji predlagao sam tamo gde je trebalo...a to sigurno nije na blogu.

Većina nas na blogu ti je pokušavala saopštiti šta je nužno činiti. Tada si nam na lepši ili manje lepši način saopštavao da nemamo predstavu šta treba činiti.

A ti si predstavnik te većine?
Ako sam tebi rekao da nemaš predstavu, izvinjavam se...drugi put ću da te lažem.
Sada predlažeš nešto što je čista fantastika. Nešto što liči na tibetansku mudrost u srpskoj obradi

Pa šta? Od kad je to zbranjeno?
Spusti se na zemlju i pogledaj oko sebe. Sa ovakvim predlozima se ne vraća biračko telo koje je verovalo u ideje demokratskih promena a sada veruje u lošu Putinovsku interpretaciju balkanskog tipa.

Ma kavo te bre biračko telo spopalo. Pišem šta mi padne na pamet. Kome se sviđa super, kome ne, opet super. Free as a bird!
expolicajac expolicajac 22:00 07.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

Ma kavo te bre biračko telo spopalo. Pišem šta mi padne na pamet. Kome se sviđa super, kome ne, opet super. Free as a bird!

Izvini što sam remetio tvoju slobodu razuzdane misli.
not2old2rock not2old2rock 22:20 07.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

Nebojsa Krstic
Za čoveka sa toliko godina života i objektivnog iskustva, naivno, vrlo naivno

Jedan od naših ozbiljnih problema je što ovde svako zna šta je naivno, glupo i beez veeeeze, a niko nema predstavu šta treba činiti.

U tom smislu, ubeđen sam da su i naivne ideje bolje od nikakvih.


Ovo nije tekst za Politiku, nego za GO ili predsednistvo stranke ciji si clan, pa kad Borko Stefanovic sutra u Skupstini izgovori da u cilju ostvarenja zajednickih ciljeva, DS obustavlja sva stranacka prepucavanja i nudi Vladi pomoc, onda je to nesto i onda to ima tezinu, ovako i meni deluje previse naivno za nekoga ko svakako dobro poznaje odnose na politickoj sceni, vise mi lici na stav nekog dobrovoljnog pevackog drustva.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:26 07.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

ovako i meni deluje previse naivno za nekoga ko svakako dobro poznaje odnose na politickoj sceni, vise mi lici na stav nekog dobrovoljnog pevackog drustva.

Jeste, ovo je ideja člana dobrovolnog pevačkog društva. Šta je tu problem?
not2old2rock not2old2rock 22:41 07.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

Nebojsa Krstic
ovako i meni deluje previse naivno za nekoga ko svakako dobro poznaje odnose na politickoj sceni, vise mi lici na stav nekog dobrovoljnog pevackog drustva.

Jeste, ovo je ideja člana dobrovolnog pevačkog društva. Šta je tu problem?


Problem je sto si prevideo prvi deo onoga sto sam napisao. Ti si CLAN tog pevackog drustva zvanog DS, a ponasas se kao nezavisni intelektualac, kao slobodni strelac. Zasto to nisi izneo na stranackim organima ? Zasto nisi izasao pred njih i rekao: "Braco, drugovi, gospodo, drzava je u opasnosti ...", nego si kao neko ko nema nikakvog uticaja na politicka zbivanja napisao pismo Politici ?
krkar krkar 03:27 08.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

napisao pismo Politici ?


Ne shvataš dubinu i kompleksnost tog mudrog taktičkog poteza:

Bujketu se sprema smena tj. unapređenje u generalnog konzula u Trstu - a na njegovo/svoje mesto dolazi/vraća se Smajlović nezavisna Ugrica, dvorsko-salonska misliteljica Koštunica dr Vojislava...

Vidiš kako je to sve slojevito, k'o doboš torta jebote!
alselone alselone 10:48 08.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

Kad sam bio u situaciji predlagao sam tamo gde je trebalo...a to sigurno nije na blogu.


A sad je pravi momenat za blogovanje posto nista ne mozes promeniti?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:29 08.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

A sad je pravi momenat za blogovanje posto nista ne mozes promeniti?

egzaktli.
alselone alselone 11:58 08.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

egzaktli.


A sad mi je jasno. Ti si jedan od nas. Drugar, kolega, komsija, uvek se lepo javis i nosic ceger bakama.

Jbg, ima samo manji problem - kad te je izabralo za savetnika (oprosti sto cu koristiti mnozinu, nisam predstavnik te grupe, ne moras me pitati), nisi nas pitao, komsije, kolege i drugare sa bloga, sta bi smo menjali u drzavi, sta mislimo da su problemi i kako dalje.
Bonner Bonner 15:42 10.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

expolicajac

Kada si bio u situaciji da predlažeš ovakve poteze, pisao si nam blogove o vojničkim dogodovštinama. Naravno tada si mislio da je to prava stvar...


Ovde cu da se stavim na stranu Krstica i podrzim ovaj njegov tekst a evo i zasto.

Zato sto ovaj njegov tekst nije njegova novina, on i drustvo oko njega na celu sa bivsim Predsednikom Tadicem su se za tako nesto zalagali od Tadicevog preuzimanja funkcije Predsednika Srbije. Tadic je sve vreme radio na tom smirivanju unutrasnjopolitickih tenzija, izmedju ostalog u okviru toga su se desila istorijska pomirenja i sl. Tako da to zaista nije nista novo.

Da je ova inicijativa neophodna potvrdjuje i jedan nekrofilni tekst juce objavljen na sajtu NSPM koji je kao srocio izvesni Sotirovic. Takav pogani jezik odavno nisam imao priliku da procitam. Alal vera i autoru i glavnom uredniku izvesnom Vukadinovicu.

Da bi unutrasnjepoliticko primirje pre svega odgovaralo DS-u koja je trenutno izvesno u potpunom haosu i raspadanju, u to nema sumnje. Jedino ostaje rezerva pred pitanjem da li je ovaj Krletov tekst poziv za spas Srbije ili DS-a. Ali to je ipak nebitna tema.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:39 10.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

Da bi unutrasnjepoliticko primirje pre svega odgovaralo DS-u koja je trenutno izvesno u potpunom haosu i raspadanju, u to nema sumnje. Jedino ostaje rezerva pred pitanjem da li je ovaj Krletov tekst poziv za spas Srbije ili DS-a. Ali to je ipak nebitna tema.

Pitanje je na mestu...Mislim da bi prihvatanje ove ideje, to nema potrebe kriti, bila win-win-win situacija i za vlast, i za opoziciju, i pre svega, za građane.

Evo zašto.

Vlast ima (pretpostavljam na osnovu onog što govore) dobru volju da dobiju Datum i reše problem Kosova.

Međutim, oni nemaju ni znanja, ni stručnosti. Dokaz za to je da Vučić u Briseč zove Milicu Delević...nije Milica jedina koju je mogao da pozove...a opet, ruku na srce, nije ni SNS kriv što nema svoje stručne ljude na temu EU intgracija, jer je bio opozicija i njihovo ljudi nisu ni imali mogućnost da nauče...

Ako obratiš pažnju, pre neki dan se Dačić za pregovore o Kosovu pojačao - Vulinom!...dakle, ni Dačić nema pomoć ljudi koji znaju tu materiju.

Ako bi svi bili pametni kao Vučić s Delevićkom i kada bi pozvali stručnjake bez obzira na stranku...bila bi to korist za sve...jel tako?

Što se opozicije tiče, njima bi to svakako bila šansa za predah i konsolidaciju, a s druge strane i oni bi imali svoju ulogu u eventualnom uspehu...Isto važi i za DS kao i za LDP...obe stranke bauljaju u mraku.

I na koncu, od uspeha bi imali koristi svi građani koji bi, by the way, imali priliku da na sceni vide ozbiljne ljude koji zajedno gase požar a ne grupe neozbiljnih koji prosipaju vodu, lupaju kante i dolivaju benzin.
Bonner Bonner 17:37 10.03.2013

Re: Naivno Krstiću, naivno

Nebojsa Krstic

... pre svega, za građane.

...


Slazem se, ljudima je potreban mir u smislu da se okrenu sebi i resavaju svoje svakodnevne probleme, to je kljucni problem u Srbiji. Umesto toga oni zive u strahu od tabloidnih tema, reziranih i nereziranih sukoba i jedne konstantne tenzije, pre svega politicke. Ili 24 casa prate zivot i rad Djokovica, sto je takodje strasno.

Nebojsa Krstic

...
Međutim, oni nemaju ni znanja, ni stručnosti. Dokaz za to je da Vučić u Briseč zove Milicu Delević...nije Milica jedina koju je mogao da pozove...


Milice Delevic ste se i vi trebali da setite kad ste birali novog predsednika stranke pa danas ne bi imali citav haos i rasipanje kom se ne vidi kraj.

Nebojsa Krstic

...
Ako obratiš pažnju, pre neki dan se Dačić za pregovore o Kosovu pojačao - Vulinom!...dakle, ni Dačić nema pomoć ljudi koji znaju tu materiju.
...


Izvini, a ko je taj u Srbiji koji zna tu materiju? Jedino americki ambasador. Mozda njega Dacic da pozove. Ili je on vec pozvan na drugoj strani.
Problem Kosova se resava potpuno van nasih zelja i mogucnosti uticaja na bilo sta. Ako su resili da severu daju neki vid samouprave to je donekle dobro, ali ako se ne varam to je samo Ahtisari i mozda slovo vise, dakle vec gotov plan sad u primeni. Kosovski problem ostaje zamrznuti konflikt sta god mi o tome mislili.

cult cult 21:26 07.03.2013

Dobar tekst

i dobar predlog.
Nisam siguran u sprovodljivost toga. Ne zbog opozicije, već zbog vlasti.
Vlast, pre svega sns, su previše narajcani na sebe, na sveopštu podršku oko "borbe protiv korupucije", na svoja nova radna mesta, pripadajuće insignije, a opet, isuviše glupi. Imaju overreacitons radikalskog tipa na svaku kritiku. Imaju Informer preko kojeg se obračunavaju sa svim i svačim što im se ne dopadne i to na onaj miloševićevsko-šešeljevski način. Djonom u vugla, pa u blato. Imaju RTS gde rade to isto, samo obazrivije. Kako bih ti rekao, nemaju interesa da prihvate tvoj predlog.
S ratom ili bez, rešiće Kosovo, u Dačića će da upru prst kad nacionalisti pobesne, a ovo oko hapšenja će da odrade i da slavu pripišu sebi.
Jedina slaba tačka je ekonomija. Propast je totalna. I svetlo se ne vidi.
tsunade tsunade 21:33 07.03.2013

Re: Dobar tekst

Djonom u vugla, pa u blato.



Kako bih ti rekao, nemaju interesa da prihvate tvoj predlog.


o da. mislim da bi se interes našao. i mislim da bi vučić imao kapacitet da taj interes prepozna.

Jedina slaba tačka je ekonomija. Propast je totalna. I svetlo se ne vidi.


svetlo je uvek šok terapija od koje bežimo još od 2000 a znamo da je izbeći ne možemo.
cult cult 21:34 07.03.2013

Re: Dobar tekst

. i mislim da bi vučić imao kapacitet da taj interes prepozna.


Vučić će sve da reši!
tsunade tsunade 21:37 07.03.2013

Re: Dobar tekst

Vučić će sve da reši!


da retvitujem samu sebe, srbi vole kult ličnosti. taj koncept kreira iluziju da se neko skrbi za njih. u ovom trenutku, vučić.
Dr M Dr M 21:37 07.03.2013

Re: Dobar tekst

Vučić će sve da reši!


Vladimir Vladimirovič Vučić..

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:38 07.03.2013

Re: Dobar tekst

Vlast, pre svega sns, su previše narajcani na sebe,

jeste...i nisu kompetentni ni za jedan od dva posla o kojima je reč. A za treći (ekonomija) nisu dibidus
.
Zato bi i njima koristilo primirje, jerbo je i kod njih pitanje dana kad će da im se sruši kula od karata,...a to je afera s aflatoksinom vrlo slikovito pokazala.
cult cult 21:38 07.03.2013

Re: Dobar tekst

da retvitujem samu sebe


Uskoro će lepiti plakate po gradu sa Vođinim mudrim rečima. A drveće u šumi će skupljati svoje krošnje kad On usni.
predatortz predatortz 21:40 07.03.2013

Re: Dobar tekst

cult
. i mislim da bi vučić imao kapacitet da taj interes prepozna.


Vučić će sve da reši!


Uzgred, ču li neko da taj čovek dade i jednu izjavu koja se tiče njegovog ministarstva?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:44 07.03.2013

Re: Dobar tekst

Uzgred, ču li neko da taj čovek dade i jednu izjavu koja se tiče njegovog ministarstva?

Ne, ali ja sam čuo svojim ušima, da me je Vučić pre neki dan, u Oku, na RTS-u, pominjao.

Kaže da sam "njihov politički protivnik"...i kaže da sam "verovatno u pravu" na konto nečeg što sam napisao na tviteru: da preizima odgovornost za sve, pa će na kraju i biti kriv za sve, kad ostali izvuku svoje guzice...isto kao što se desilo Tadiću.
predatortz predatortz 21:50 07.03.2013

Re: Dobar tekst

Kaže da sam "njihov politički protivnik"...i kaže da sam "verovatno u pravu" na konto nečeg što sam napisao na tviteru: da preizima odgovornost za sve, pa će na kraju i biti kriv za sve, kad ostali izvuku svoje guzice...isto kao što se desilo Tadiću.


Ono, i jedan i drugi bi trebali biti malo manje sigurni u svoju svestranost...
Kazezoze Kazezoze 21:57 07.03.2013

kakav rat, zaboravi na rat krstiću...

da bi bio rat, pa čak i bilo kakav sukob moraju biti dve strane u tom sukobu.

ako pitaš glasače, reći će ti da je jedna strana potpuno marginalna i da nema neko značenje. ta strana je završila svoje, a narod njihove korumpirane predstavnike već vidi u zatvorskom odelu zbog političkih napora u bogaćenja dok su bili na vlasti.

ostaju, dakle, ovi što su na vlasti. šta će oni uraditi ostaje da se vidi, ali ono što ste vi godinama odbijali da rešavate, ovi rešavaju.
bez obzira na to da li je rešenje povoljno za srbiju ili nije, nešto se radi.
na kraju, samo najgluplji su očekivali nešto pozitivno za srbiju iz kosovskog scenarija.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:57 07.03.2013

Re: Dobar tekst

Ono, i jedan i drugi bi trebali biti malo manje sigurni u svoju svestranost

Trebali bi da budu manje sigurni u svestranost...a više u proverenu činjenicu oko izmicanja guzica "najbližih saradnika".
predatortz predatortz 22:00 07.03.2013

Re: Dobar tekst

a više u proverenu činjenicu oko izmicanja guzica "najbližih saradnika".


Narod za to kaže:

'rani pašče, pa će te ujede...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:20 07.03.2013

Re: kakav rat, zaboravi na rat krstiću...

ako pitaš glasače, reći će ti da je jedna strana potpuno marginalna i da nema neko značenje. ta strana je završila svoje, a narod njihove korumpirane predstavnike već vidi u zatvorskom odelu zbog političkih napora u bogaćenja dok su bili na vlasti.

Kolo sreće se okreće...tako da se ne bih zaletao jer su stvari promenljiva kategorija...a i građanin "zna" i "vidi" ono što mu mediji kažu da "zna" i "vidi".
jesen92 jesen92 00:09 08.03.2013

Re: Dobar tekst

Vladimir Vladimirovič Vučić

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:21 08.03.2013

Re: Dobar tekst

jesen92
Vladimir Vladimirovič Vučić


Eh da je bar to - za dva mandata Vladimira Vladimirovica se Rusima udesetostrucila prosecna plata...
docsumann docsumann 10:44 08.03.2013

Re: Dobar tekst

srbi vole kult ličnosti


eto, opet ta teza o crnogorcima k'o elitnim srbima
maksa83 maksa83 10:47 08.03.2013

Re: Dobar tekst

docsumann
srbi vole kult ličnosti


eto, opet ta teza o crnogorcima k'o elitnim srbima

Hah, znaš ono:

Q: Zašto Srbi imaju Crnogorce a Hrvati Hercegovce?
A: Hrvati su prvi birali.

(Odgovor naravno varira u zavisnosti od toga da l' foru priča Hrvat ili Srbin)
Bili Piton Bili Piton 14:12 08.03.2013

Re: Dobar tekst

cult
da retvitujem samu sebe, srbi vole kult ličnosti. taj koncept kreira iluziju da se neko skrbi za njih. u ovom trenutku, vučić.


Uskoro će lepiti plakate po gradu sa Vođinim mudrim rečima. A drveće u šumi će skupljati svoje krošnje kad On usni.


Mmmmmmm....donedavno ste oboje i sami bili....poneseni...šarmom jednog drugog lika sa aktuelne političke scene komu se takodje mogu pripisati izvesni predvodnički atributi a preziva se na Đ?


cult cult 17:41 08.03.2013

Re: Dobar tekst

poneseni


Verovatno, bez obzira na stepen inteligencije, ljudi ne mogu da prevladaju to merenje sveta po sebi.

"Ponesen" nekim ili nečim sadrži u sebi neku bezuslovnost, iracionalnost, emociju. Ne bih ni svoj, a usudiću se, ni Aleksandrin odnos prema Đilasu okarakterisao na takav način. Pisali smo ovde o tome onoliko. Samo je čitanje drugačije.Tribalno. Ako ne mrziš "Đitlera", to znači da ga voliš.

Dakle, Đilas je mene i vas, antiđilasovske prvoborce, razočarao iz sasvim drugačijih razloga. Podržaću i svakog sledećeg koji pokuša da natera ljude da pristojno ulaze u autobus, bez lakših i težih telesnih povreda, plaćaju karte za prevoz, naprave metro ili još koji most, otvore nekoliko desetina škola i vrtića, rasele nehigijenska naselja po gradu, a ljude smeste u civilizovanije životne uslove, a decu im u škole.

Nema tu mesta ni emocijama ni ljubavi.
Kao što ni u mojoj podršci trpanju lopova u zatvor nema ni trunke obožavanja glavnog protagoniste te borbe. Da ne pričam o konačnom rešavanju pitanja Kosova. Puna podrška. Sve su to samo više ili manje korisni idioti.

hajkula1 hajkula1 18:37 08.03.2013

Re: Dobar tekst

maksa83
docsumann
srbi vole kult ličnosti


eto, opet ta teza o crnogorcima k'o elitnim srbima

Hah, znaš ono:

Q: Zašto Srbi imaju Crnogorce a Hrvati Hercegovce?
A: Hrvati su prvi birali.

(Odgovor naravno varira u zavisnosti od toga da l' foru priča Hrvat ili Srbin)



Ko kaže da Srbi nemaju Hercegovce (Ere). U skladu sa vicom, ko je u prednosti?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:20 08.03.2013

Re: Dobar tekst

Puna podrška. Sve su to samo više ili manje korisni idioti.

Šta mu po toj logici dođu blogeri? Nekorisni...?
cult cult 21:27 08.03.2013

Re: Dobar tekst

Nebojsa Krstic
Puna podrška. Sve su to samo više ili manje korisni idioti.

Šta mu po toj logici dođu blogeri? Nekorisni...?


Ne bih ih kvalifikovao u ovim kontekstima jer ne odlučuju o narodinim parama i tudjim životima ič.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:34 08.03.2013

Re: Dobar tekst

Ne bih ih kvalifikovao u ovim kontekstima jer ne odlučuju o narodinim parama i tudjim životima ič.

Al se bave politikom.
cult cult 21:39 08.03.2013

Re: Dobar tekst

Nebojsa Krstic
Ne bih ih kvalifikovao u ovim kontekstima jer ne odlučuju o narodinim parama i tudjim životima ič.

Al se bave politikom.


Eto, po Aristotelu onda nisu idioti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:42 08.03.2013

Re: Dobar tekst

Eto, po Aristotelu onda nisu idioti.

Ali po tebi jesu...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:45 08.03.2013

Re: Dobar tekst

Da ne pričam o konačnom rešavanju pitanja Kosova. Puna podrška. Sve su to samo više ili manje korisni idioti.


Podrška idiotima?

Lepa ti je ova igra reči ali iza nje ima nešto kontradiktorno.
Ako neko konačno rešava pitanja Kosova, dakle pitanja koje Srbiju muči sigurno jedan vek ako ne i više, i to na način da je rešenje dobro po Srbiju, taj teško da zaslužuje da se nazove idiotom.

Sa druge strane, ako su idioti oni koji definitivno odustaju od rešavanja tog problema, i to na način koji je loš po Srbiju, zašto takvima dati punu podršku?

edit

Jel ovo ja ničim izazvan ubodoh 200 ?
cult cult 21:55 08.03.2013

Re: Dobar tekst

au jbt, al ste osetljivi.
"korisni idiot" je prastara sintagma.
I baš simpatična.

Elem, Dačić bananamen i koferče, odlično radi priču oko defakto priznavanja Kosova, pravljenja autonomije za Srbe i skidanja te teme s dnevnog reda.
Čim to završi, može da ode.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:08 08.03.2013

Re: Dobar tekst

"korisni idiot" je prastara sintagma.
I baš simpatična.

Ma to stoji, ali da li joj je ovde mesto?


Elem, Dačić bananamen i koferče, odlično radi priču oko defakto priznavanja Kosova, pravljenja autonomije za Srbe i skidanja te teme s dnevnog reda.


Pogledaj stvar ovako:
Pojavi se političar koji uspe da reši problem koji generacije pre njega nisu uspele da reše, a koji je u skoro celoj istoriji Srbiji otežavao život.
I on nađe čarobno rešenje.

Zar takvom političaru na treba progledati kroz prste nestašluke oko para ili sastajanje sa nekim sumnivim licima?
Pa Baji Pašiću je progledano kroz prste za mnogo veče nestašluke, iako nije uspeo da reši problem Kosova.

Ili ti naslućuješ da ovo nije rešavanje problema već poraz, gubitak a ne dobitak za Srbiju?
cult cult 22:18 08.03.2013

Re: Dobar tekst

Ili ti naslućuješ da ovo nije rešavanje problema već poraz, gubitak a ne dobitak za Srbiju?


Skidanje te teme oko teritorije koju smo izgubili ratom, mirom, etnički, politički, vojno, finansijski, katastarski i u svakom drugom zamislivom smislu je u našem najvećem interesu.

Ne, korisnom idiotu ne treba ništa opraštati samo zato što je u poziciji stečajnog upravnika. Treba ga smeniti čim završi s tim. A onda ga sudski goniti za kofere para, istražiti njegove veze s kriminalom, kao i najbližeg mu okruženja. Onda se dokačiti Menadžera ajedanjevećplatio Bajatovića etc etc.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 08.03.2013

Re: Dobar tekst

Skidanje te teme oko teritorije koju smo izgubili ratom, mirom, etnički, politički, vojno, finansijski, katastarski i u svakom drugom zamislivom smislu je u našem najvećem interesu.


Ne znam da li postoji još neka država koja gubitak teritorije, i to tako da se to radi suprtono svim mogućim principima (etničkim, istoriskim, vojnim, kulturnim, religijskim...) smatra svojim nejvećim interesom.
Ali dobro, to su razlike između nas dvojice koje je nemoguče pomiriti.

A onda ga sudski goniti za kofere para, istražiti njegove veze s kriminalom, kao i najbližeg mu okruženja. Onda se dokačiti Menadžera ajedanjevećplatio Bajatovića etc etc.


S tim što bih ja tu dodao političku (ipak ne krivičnu) odgovornost za loše vođenje države što za posledicu ima gubitak teritorije.
cult cult 22:41 08.03.2013

Re: Dobar tekst

to tako da se to radi suprtono svim mogućim principima (etničkim, istoriskim, vojnim, kulturnim, religijskim...)


Pa kako kome.

Dešavalo se da države gube teritorije. I to mnogo teritorija. Mislim, baš često. I dešavaće se u budućnosti. Na tom svijetu stalna samo mjena jest.

Bitno je da shvatimo da na izgubljene priče više ne trošimo ni živote, ni novac ni energiju. Da se lišimo loših izgovora, zaokružimo to što nam je ostalo i krenemo da upristojimo zemlju i živote budućih generacija. Naše je ćao ćao.

freehand freehand 22:43 08.03.2013

Re: Dobar tekst

cult
to tako da se to radi suprtono svim mogućim principima (etničkim, istoriskim, vojnim, kulturnim, religijskim...)


Pa kako kome.

Dešavalo se da države gube teritorije. I to mnogo teritorija. Mislim, baš često. I dešavaće se u budućnosti. Na tom svijetu stalna samo mjena jest.

Bitno je da shvatimo da na izgubljene priče više ne trošimo ni živote, ni novac ni energiju. Da se lišimo loših izgovora, zaokružimo to što nam je ostalo i krenemo da upristojimo zemlju i živote budućih generacija. Naše je ćao ćao.


Siguran sam da je ovo imao na umu Krstić kad je pozvao na sisfajer.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana