Budućnost| Gradjanske inicijative

Basarin pogrešan utisak

Nebojsa Krstic RSS / 14.03.2013. u 17:01

Posle odgledanog „Utiska nedelje“ (Vučić, Panović i moja malenkost) Basara zaključuje (Danas, 12. mart) kako je emisija poslala poruku „idilične večeri u Budalistanu“. Danasov kolumnista još dodaje: „Ratne sekire su zakopane. Ideologije (ako ih je ikada i bilo) zaboravljene, Koštunica bi trebalo da bude zadovoljan - nacionalno jedinstvo je konačno postignuto. Oko čega, dame i gospodo?“ Na svoje pitanje netom i odgovora: „Oko onoga čemu se pokojni Đinđić izrugivao u svojim tekstovima iz devedesetih: Za Srbiju i srpski narod je najvažnije to da postoje...“ Imam par primedbi na ove Basarine konstatacije, no, pre toga kraći uvod.

Posle pomenute emisije dobio sam SMS od svog prijatelja koga znam jedno četrdesetak godina. U poruci je pisalo: „Da li je moguće da ti sad podržavaš Vučića?“ Inače, taj moj prijatelj, znam pouzdano, proevropski je i demokratski orijentisan čovek. Odakle li mu ovakav zaključak, pomislio sam. Moguće da nije gledao emisiju, moguće da nije ni čitao moj tekst u Politici, možda mu je pogrešno interpretirao neko ko se nije udubljivao u sadržaj izrečenog. Pitam ga to. On mi odgovori da je čitao i da je pažljivo gledao. Ja onda progutam svoju iznenađenost i zaključak o površnosti prijateljevog zaključka i napišem mu SMS: „Grešiš. Ne podržavam Vučića nego dobijanje Datuma.“ A ne napišem mu: „U prethodnim godinama prilično sam se trudio da Vučić i ne dođe u situaciju da bude faktor odlučivanja u Srbiji. Avaj, on to postade. Da li sada, zato što Vučić radi na integracijama Srbije, ja treba da postanem protivnik EU?“

A sad, vraćam se na Basaru. Kad bih mu odgovarao SMS-om, napisao bih: „Da li bi ti bio zadovoljniji kad bi veče u Budalistanu bilo manje idilično, jer se budale dohvatiše za guše i povadiše noževe?“ Kad me ne bi mrzelo da još kuckam na telefonskoj tastaturi, dalje bih elaborirao ovo: Tvoja primedba, dragi Basara, nije samo tvoja, ona reprezentuje jedan način kolektivnog mišljenja kakvo danas postoji u delovima onog što se nekad zvalo demokratskom opozicijom. Taj način mišljenja, po mom sudu, ostao je u nekadašnjoj crno-beloj tehnici i danas bezidejno tumara šitokom prostranstvom „Budalistana“, ne uspevajući da povrati dah, ne toliko zbog gubitka izbora koliko zbog činjenice da aktuelna vlast preuzima politiku prethodne vlasti i povlači poteze koje bi povlačili i lideri današnje demokratske opozicije da su u situaciji. Taj način mišljenja, dalje bih napisao Basari, posledica je svesti koja, danas, nije u stanju da sa crno bele slike pređa na onu sa više valera i kolora, te nije u stanju da pronađe sebi novo mesto na političkoj mapi i da ponudi građanima valjanu političku alternativu.

Vraćam se na „Utisak“: Da li je aktuelna vlada dobra, za razliku od prethodne koja nije valjala ništa, kao što je tvrdio Vučić u emisiji? Ja ovo mišljenje, ali dibidus, ne delim, tako da sam, dok je prvi potpredsednik svoju misao elaborirao, poželeo da mu iznesem čitav niz zamerki i primedbi na rad Vlade, ali onda pomislih da je možda bolje da to ostavim nekom od nadležnih stranačkih funkcionera, ipak, sam ja samo običan redov, pa pokušah, verovatno nevešto i neuspešno, nešto sasvim drugo: da iznesem svoju ličnu i privatnu ideju oko toga šta nam je činiti u narednom periodu i da ukažem na onu meru minimalnog opšteg interesa oko koga se svi relevantni činioci političkog života verbalno slažu, a u praksi ne rade ono što je neophodno da bi do ostvarenja zajedničkog cilja na koncu i stigli. A to je sve loše i samo po sebi, a kamoli u ovoj atmosferi narastajućih tenzija, pretnji, čak i otvorenog nasilja, u kojoj živimo svakodnevno.

Kada bi Basara pažljivije promislio, shvatio bi da prekidom međustranačkih ratova i usaglašavanjem napora za koji se zalažem, Koštunica i nosioci njegove misli bili bi sve samo ne zadovoljni, a upravo takva aktivnost bila bi ono čega se Đinđić ne bi libio ni pet sekundi, ako bi ona Srbiji donela opipljivu korist - cementiranje evropskog puta i održivo skidanje kosovskog problema sa liste tereta koji pritiskaju čitavo društvo.

Nije li paradoks da Basara, koji se svakoga dana zalaže za napuštanje kosovske mitologije i mitomanije, sad ironično pita: „Oko čega je to, u Utisku nedelje, postignuto nacionalno jedinstvo?“ Pa, upravo oko onoga što ti, prijatelju, neprestano zagovaraš. U današnjim uslovima nije više „preokret“ kada se udruže Čeda Jovanović i Vuk Drašković. Nije ni kada se na Terazijama rukuju Dragan Đilas i Boris Tadić. To su, bar bi trebalo da budu, uobičajene i normalne stvari.

Preokret danas, nešto je sasvim drugo. Danas bi trebalo da potisnemo larmu stranačkih predrasuda u sopstvenim glavama, jer istorijski je trenutak da izađemo iz mitomanije, sopstvenih egoizama i manija veličine i da Srbiju postavimo na čvrsto tlo.

Srbiji je neophodan datum za početak pregovora o članstvu u EU. Uporedo s tim, Srbiji su potrebne i nova energija i nove ideje. Situacija u kojoj se na spiskove „antisrba“ pomoćnika ministra za kulturu odgovara spiskom građana koji nisu podobni da dođu na „Šetnju za Zorana“, nije nešto što ukazuje na postojanje alternative, nade, novih ideja i nove energije. A samo ideje, nove, hrabre, kreativne, demokratske i evropske, mogu nas spasiti. Problem je što ovoga puta tapiju na takve ideje i takvu politiku nema samo jedna strana.

                                                                                            Objavljeno u Danasu, 14.3.2013. 

 

 



Komentari (357)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:30 16.03.2013

Re: Genuine article

Ja bih, ponovo - ukoliko je ideja 'lichna', zaista malo usporio sa javnom 'debatom'... Zato shto (ponovo) mislim da je tvoja, lichna, ideja u krajnjoj liniji detrimental za tvoju stranku (s jedne strane), pa i za Srpsku politichku situaciju (s druge strane). It's a lose-lose-lose proposition.

U čemu je štetnost?
Ovde sam negde gore, ili na prethodnom blogu, pisao zašto mislim da bi to bila win-win-win situacija...ajd da ne ponavljam, ali napiši ti zašto misliš da je štetna za bilo koga..
.
EDIT...pardon, sad vidim da si gore elaborirao mišljenje o štetnosti konsenzusa po DS. Moram priznati da ne razumem...Stranka, na primer DS, ne mora nikakvo primirje da predloži...već može da počne da se ponaša u skladu sa, recimo, mojim predlogom, u nedostatku nekog mudrijeg,...Dakle, morala bi da prekine sa sopstvenom čistkom, da se konsoliduje, da primeti šta trenutno vlada radi, a šta je u skladu sa dosadašnjim političkim i državnim delovanjem DS-a..kad bi to uradila videla bi dve akutne teme koje se prelamaju u ovih sledećih par meseci....Pa bi onda trebalo da pod hitno prekstane da se bavi sobom, već onim od čega će Srbija imati koristi, a što jeste politički amanet DS-a...Takvo delovanje i takva promena ponašanja DS-a bila bi vidljiva na političkoj sceni i učinila bi još vidljivijom one loše stvari koje čini vlast...i vidljivom neodgovorno ohrabrivanje nasilja koje postaje nepodnošljivo...i sad bih mogao da nabrajam dalje...Tako da bi i vlada morala da preispita svoje ponašanje i civilizuje ga...

Sve bi to imalo dobre posledice po građane i bio bi treći win u nizu.

Malo li je na ovu skupoću?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:32 16.03.2013

Re: Genuine article

Znaš kako je sa odjekom i u samoj fizici(prirodi), treba ti jedna velika praznina. Pa ono što hoću da kažem je da odjek tvojoj ideji potpomaže to što kod nas ideja uopšte i nema! Sa te strane je za pozdraviti svaku.
Ono što potencijalno može biti pozitivan ishod je ako se iz same ideje (po meni totalno nerealne ,ali ok diskusija) izrodi neki bočni efekat, nešto slično onome 'Kolumbo tražio Indiju a našao Ameriku'.

Slažem se 100%. Neverovatna je količina intelektualaca u javnom životu spremnih za analizu prošlosti, a mala za predlog budućih koraka.
bladerunner92 bladerunner92 16:03 16.03.2013

Re: Genuine article

Ne, stranka ne predlaže ništa slično...barem ja nisam video...ja to predlažem, lično, personalno i nejako.

Moguće je da je ideja glupa, ali glupe ideje obično nemaju ovoliko odjek i ovakvu žučnu, a prilično inteligentnu diskusiju.


cane.srbljanovic

Ochekivao sam da je 'lichno', i verovacu ti na rech da nije u pitanju 'pazljivo (ili manje pazljivo :) ) osmishljena marketinshka strategija za izlazenje iz g*vana.' :)


Ma o cemu mi ovde pricamo?Od kad je savetnik ko misica izaso sa idejom o miru cini mi se da nam stalno izmice bitna nit i da se bavimo pogresnim pricama.Mene tj moj zivot licna njegova ideja moze da dotakne koliko i tvoja ili savamalina.Ali njegova ideja moze da napravi neku razliku samo ukoliko je vezana za stranku , hocu da kazem ovako me ne interesuje.Ne razumem u cemu bi bio problem i da je pazljivo smisljena strategija za izlazenje iz govana?Iz prostog razloga sto izlazenje iz govana DS-a je dobro za Srbiju.Proslo je koliko od kako je izabrana nova vlast koja radi ok ali ima tendenciju da se zaigra s obzirom na njenu proslost. Zar u tom slucaju nije dobro da ima balast i da ima jaku opoziciju?Znaci izlazenje iz govana DS-a je dobro i za nas pa me samo u tom smislu ta ideja i zanima.Jer cistka iz stranke (i to da dodam sve pogresnih ljudi)je zaista smesna i uvredljiva, mislim -- jel to najbolje sa cim su mogli da izadju?
DS je pogresio jer je imao losu predizbornu kampanju u kojoj se umesto da se skoncentrisao na izlaganje dobrog sto je uradio a bilo je mnogo dobrog u proteklim godinama skoncentrisao na pljuvanje protivnika.
a ovo mesto vrvi od eureka ideja
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:16 16.03.2013

Re: Genuine article

Ali njegova ideja moze da napravi neku razliku samo ukoliko je vezana za stranku

Nije vezana, nastavi da pečeš kolače.
freehand freehand 16:23 16.03.2013

Re: Genuine article

DS je pogresio jer je imao losu predizbornu kampanju u kojoj se umesto da se skoncentrisao na izlaganje dobrog sto je uradio a bilo je mnogo dobrog u proteklim godinama skoncentrisao na pljuvanje protivnika.


Nebojsa Krstic
Ali njegova ideja moze da napravi neku razliku samo ukoliko je vezana za stranku

Nije vezana, nastavi da pečeš kolače.

Muž peče kolače, ne pratiš nova zbivanja.
bladerunner92 bladerunner92 18:12 16.03.2013

Re: Genuine article

Nebojsa Krstic
Nije vezana, nastavi da pečeš kolače.


Jel to kazes zato sto je BoTA kod Ljubice Gojgic izneo da se on ne slaze sa tom idejom?Ili zato sto ste podeljeni unutar stranke na one uz Djilasa i one uz Tadica pa se vase krilo vise i ne pita mnogo?
Jel tebe zanima npr neka moja ideja? A da li bi te zanimala da sam (istaknuti) clan SNS-a koji moze da utice na dogadjanja u stranci (pod uslovom da uopste jos uvek mogu da uticem(s)) a time i na politicku scenu u zemlji a time i na zivote ljudi u zemlji ?

ako nije vezana onda me ne zanima


sorry za poredjenje doslo mi dok sam mesila
bladerunner92 bladerunner92 18:21 16.03.2013

Re: Genuine article

Muž peče kolače, ne pratiš nova zbivanja.


mislim sta reci na ovo...
bladerunner92 bladerunner92 18:52 16.03.2013

Re: Genuine article

cane.srbljanovic


Cane no hard feelings nisam mislila nista lose da znas iako je mozda delovalo tako (samo sam iskoristila "lichna ideja ili ne " dilemu koju si spomenuo
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:54 16.03.2013

Re: Genuine article

Nebojsa Krstic
Nije vezana, nastavi da pečeš kolače.


Jel to kazes zato sto je BoTA kod Ljubice Gojgic izneo da se on ne slaze sa tom idejom?Ili zato sto ste podeljeni unutar stranke na one uz Djilasa i one uz Tadica pa se vase krilo vise i ne pita mnogo?

vidim da pratiš, to je lepo. Dakle, u pravu si, istina je da je Tadić tom prilikom rekao da se ne slaže. Ali je u istoj emisiji pomenuo da podržava vladu u, zaboravio sam više čemu, i ne bih sad smeo da se zakunem da tačno razumem u čemu se ne slaže sa mnom, a što podržava Vladu.

Nevezano za to, kažem ti da moj predlog nije potekao iz stranke, nisam o njemu razgovarao s rukovodstvom, pa je on moj lični i personalni, tako da ne moraš da gubiš vreme- predlog nema nikakvu stranačku težinu.

Jel tebe zanima npr neka moja ideja?

Naravno. Vrlo bih bio rad ta je čujem, ako postoji. Bilo šta vezano za to šta i kako dalje. Ovo inače nije prvi blog koji se bavu tim pitanjem..da me ne zanima, ne bih se bavio time, a vidim da zanima i ostale jer uvek ima puno komentara...jedan (Otvoreno pismo Alseloneu, Freehandu i Maxi) ih je imao preko 1000.

Čak i ovu polemiku s Basarom zloupotrebljavam da bih debatu na tu temu, eventualno, proširio na još neke ljude...ali nešto slaba vajda...našeg prosečnog intelektualca ta tema, ali uopšte, ne dodiruje.
A da li bi te zanimala da sam (istaknuti) clan SNS-a koji moze da utice na dogadjanja u stranci (pod uslovom da uopste jos uvek mogu da uticem(s)) a time i na politicku scenu u zemlji a time i na zivote ljudi u zemlji ?

Zanimala bi me da si član SNS-a, SRS-a, G18+...ili Stranke jogi letača, sasvim svejedno.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:46 16.03.2013

Re: Genuine article

bladerunner92
cane.srbljanovic


Cane no hard feelings ...


None whatsoever. :)

Iz prostog razloga sto izlazenje iz govana DS-a je dobro za Srbiju.Proslo je koliko od kako je izabrana nova vlast koja radi ok ali ima tendenciju da se zaigra s obzirom na njenu proslost. Zar u tom slucaju nije dobro da ima balast i da ima jaku opoziciju?Znaci izlazenje iz govana DS-a je dobro i za nas pa me samo u tom smislu ta ideja i zanima.


Ako su sposobni da isplivaju, sposobni su - ako nisu, potonuce. U prvom sluchaju,mozda ce postati bolji (korisni), u drugom - otvorice se prostor za neke druge ljude i partije. Jaka opozicija (i pozicija) je proizvod drushtvene zrelosti a ne jedne/dve/X partije. Malo dinamike na politichkoj sceni nije na odmet, naprotiv.

Shto se tiche DS-a, brzina i nachin na koji su se nashli tu gde su - pa i rezultati u proteklom periodu, ne deluju kao garant uspeha. Previshe je tu 'marketinga' a premalo kvaliteta. No hard feelings :)

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:55 16.03.2013

Re: Genuine article

Shto se tiche DS-a, brzina i nachin na koji su se nashli tu gde su - pa i rezultati u proteklom periodu, ne deluju kao garant uspeha. Previshe je tu 'marketinga' a premalo kvaliteta. No hard feelings :)

Aha...ohrabruje očigledno prisustvo kvaliteta u drugim strankama.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:24 16.03.2013

Re: Genuine article

Nebojsa Krstic
Shto se tiche DS-a, brzina i nachin na koji su se nashli tu gde su - pa i rezultati u proteklom periodu, ne deluju kao garant uspeha. Previshe je tu 'marketinga' a premalo kvaliteta. No hard feelings :)

Aha...ohrabruje očigledno prisustvo kvaliteta u drugim strankama.


Ne mislim da postoji veliki gap u kvalitetu izmedju DSa i ostalih stranaka. Niti mislim da DSu to treba da bude opravdanje. "A kod drugih je bolje!?" ne znachi i ne proizvodi nishta. DS je zahvaljujuci istorijskim okolnostima i snazi nekoliko ljudi (prsti jedne ruke dovoljni) uspeo da zauzme prostor "alternativa, preokret, nada", i u tom prostoru samozadovoljno i selfserving obitavao predugo. Rezultat izbora nije sluchajan. Ono malo kadrova se josh vishe proredilo, a situacija u kojoj je DS sada je mnogo teza chak i od rupe kojoj su bili tokom 90-tih. Ukoliko DS to ne razume (a po onome shto se deshava, pa chak i pishe po blogosferi chini se da je tako) shanse su im minimalne.
bladerunner92 bladerunner92 22:45 16.03.2013

Re: Genuine article


Nebojsa Krstic
Ali je u istoj emisiji pomenuo da podržava vladu u, zaboravio sam više čemu, i ne bih sad smeo da se zakunem da tačno razumem u čemu se ne slaže sa mnom, a što podržava Vladu.

ja se secam u cemu
Nevezano za to, kažem ti da moj predlog nije potekao iz stranke, nisam o njemu razgovarao s rukovodstvom, pa je on moj lični i personalni, tako da ne moraš da gubiš vreme- predlog nema nikakvu stranačku težinu.

ne bih da "elaboriram"morala bih da budem nemilosrdna

Naravno. Vrlo bih bio rad ta je čujem, ako postoji. Bilo šta vezano za to šta i kako dalje


Za pocetak se samo usaglasite da dajete iste izjave ili iznosite ista misljenja...nadalje nisam dovoljno pametna da bih mogla da dajem bilo kakvu ideju narocito posle Jeremicevog iskljucenja
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:55 16.03.2013

Re: Genuine article

Za pocetak se samo usaglasite da dajete iste izjave ili iznosite ista misljenja..

Što bih se usaglašavao sa bilo kim pre nego što kažem šta ja mislim?

Pa nije valjda članstvo u bilo kakvoj organizaciji nešto što sme da ograničava slobodu pojedinca, pogotovo kad je neko redov kao ja? Jedno je kad neko govori u ime organizacije...onda se usaglašava...a kad govori šta privatno misli onda valjda ne mora.

Tako da se neću usaglašavati ni nadalje.
bladerunner92 bladerunner92 23:00 16.03.2013

Re: Genuine article

u svakom slucaju svidja mi se istrajnost i odlucnost da se nesto promeni

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:00 16.03.2013

Re: Genuine article

Ne mislim da postoji veliki gap u kvalitetu izmedju DSa i ostalih stranaka. Niti mislim da DSu to treba da bude opravdanje. "A kod drugih je bolje!?"

Moguće, ja u stvari mislim da je priča o tome da se DS bavi marketingom, a drugi ne - bulšit...jer bi to značilo da se drugi, za razliku od DS-a, bave politikom, ili već nečim korisnim: okopavaju vinograde i grade hidrocentrale...jel?

Mada, nisam stručnjak za DS, niti za bilo koju drugu stranku, onako, više posmatram sa strane.
bladerunner92 bladerunner92 23:10 16.03.2013

Re: Genuine article

Što bih se usaglašavao sa bilo kim pre nego što kažem šta ja mislim?

Pa nije valjda članstvo u bilo kakvoj organizaciji nešto što sme da ograničava slobodu pojedinca, pogotovo kad je neko redov kao ja? Jedno je kad neko govori u ime organizacije...onda se usaglašava...a kad govori šta privatno misli onda valjda ne mora.

Tako da se neću usaglašavati ni nadalje.


ok
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:17 16.03.2013

Re: Genuine article

Moguće, ja u stvari mislim da je priča o tome da se DS bavi marketingom, a drugi ne - bulšit...


Krsticu -
"pricha" NIJE "da se DS bavi marketingom, a drugi ne".
"pricha" JEST "da se DS bavi marketingom".

I ovo shto si napisao je 'spin' - da li je to profesionalni kneejerk ili neshto drugo nemam pojma niti me zanima.

A da je celokupna delatnost (politichka, idejna, organizaciona i finansijska) bazirana na MARKETINGU (bullshit, that is), tu nema sumnje. And that's no bull.
bladerunner92 bladerunner92 23:35 16.03.2013

Re: Genuine article

Moguće, ja u stvari mislim da je priča o tome da se DS bavi marketingom, a drugi ne - bulšit..


niko nije rekao da se drugi ne bave marketingom,naprotiv,
a da ste se i vi malo ozbiljnije bavili marketingom bili biste i dalje u politici
a i mislila sam da ta 2 idu pod obavezno zajedno ako hoces da budes uspesan u politici

preporucujem film Martovske ide
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:53 16.03.2013

Re: Genuine article

a da ste se i vi malo ozbiljnije bavili marketingom bili biste i dalje u politici

Pa to i ja kažem, drugi su se ozbiljnije bavili svojim marketingom.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:54 16.03.2013

Re: Genuine article

Krsticu -
"pricha" NIJE "da se DS bavi marketingom, a drugi ne".
"pricha" JEST "da se DS bavi marketingom".

Super. Možda bi mogao da mi objasniš, čime se stranke u stvari bave?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:57 16.03.2013

Re: Genuine article

Nebojsa Krstic
Krsticu -
"pricha" NIJE "da se DS bavi marketingom, a drugi ne".
"pricha" JEST "da se DS bavi marketingom".

Super. Možda bi mogao da mi objasniš, čime se stranke u stvari bave?


Chime se DS bavi sam odgovorio - mozda si hteo da pitash chime bi trebalo da se bave?

Politics and Policy.
freehand freehand 23:59 16.03.2013

Re: Genuine article

cane.srbljanovic
Nebojsa Krstic
Krsticu -
"pricha" NIJE "da se DS bavi marketingom, a drugi ne".
"pricha" JEST "da se DS bavi marketingom".

Super. Možda bi mogao da mi objasniš, čime se stranke u stvari bave?


Chime se DS bavi sam odgovorio - mozda si hteo da pitash chime bi trebalo da se bave?

Politics and Policy.


Brate...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:00 17.03.2013

Re: Genuine article

Chime se DS bavi sam odgovorio - mozda si hteo da pitash chime bi trebalo da se bave?

Ne, pitam za stranke kao takve. Čime se bave, šta proizvode? Politiku? I šta rade s tom politikom?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:09 17.03.2013

Re: Genuine article

Nebojsa Krstic
Chime se DS bavi sam odgovorio - mozda si hteo da pitash chime bi trebalo da se bave?

Ne, pitam za stranke kao takve. Čime se bave, šta proizvode? Politiku? I šta rade s tom politikom?


Krsticu, postavljash mi zaista banalna i elementarna pitanja - bez malicioznosti (da ne trazim okolo): Ti si bio savetnik Predsednika za shta?

O tome shta znache termini Politics i Policies (Policy), odgovor mozesh sam da nadjesh, lako i brzo.

"Policy definition/meaning", "Politics definition/meaning", "Policy vs Politics", etc.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:13 17.03.2013

Re: Genuine article

Krsticu, postavljash mi zaista banalna i elementarna pitanja

Pa time ti je lakše da mi odgovoriš.--svojim rečima...pusti linkove.

Dakle, šta ti misliš, čime se bave stranke?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:13 17.03.2013

Re: Genuine article

Vreme za rekreaciju. Vidimo se kasnije.
not2old2rock not2old2rock 01:43 17.03.2013

Re: Genuine article

Nebojsa Krstic
Krsticu, postavljash mi zaista banalna i elementarna pitanja

Pa time ti je lakše da mi odgovoriš.--svojim rečima...pusti linkove.

Dakle, šta ti misliš, čime se bave stranke?


Cini mi se da bi bolje pitanje bilo "Sta TI mislis cime bi trebalo da se bave stranke ?" Da li su ovdasnji politicari svesni sta im je primarni zadatak ? Vecina naroda je u zabludi da stranacki aktivisti i funkcioneri danonocno razbijaju glave smisljajuci kako da ucine neko dobro za narod i otecestvo, pa se sve utrkuju i sve vrca od dobrih ideja, te eto i tvoje.
Ne cini li se tebi da je tvoja (jos uvek ?), ne ideja, nego stranka, u poslednjih o-ho-ho godina malko usrala motku ili da si s ovom verbalnom ekvilibrilistikom malko preterao ? Ne dopadaju ti se odgovori ogromne vecine ? A da umesto ovih blogera napravis i dovedes neke jos starije i lepse ili...?

Krsticu, ponoc je odavno otkucala, kocije ponovo postale bundeva, a konji misevi, a ovo, izvini, budalasto insistiranje na "JA nesto predlozio, a vi samo kritikujete", sa pozicije nekoga ko je pre 13 godina dobio izbore na pricu "MI cemo to levom rukom, with little help from my zapadni friends..." (ovo je ponavljano kao mantra), je malko i bezobrazno, ne cini li ti se ? A, da, nisi ti dobio izbore, ti si slucajni prolaznik, pobrkao sam te s nekim, ti si samo krenuo tetki po lek...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:49 17.03.2013

Re: Genuine article

Cini mi se da bi bolje pitanje bilo "Sta TI mislis cime bi trebalo da se bave stranke ?"

Sve jedno...može odgovor i na to....Ali nema odgovora.
not2old2rock not2old2rock 02:04 17.03.2013

Re: Genuine article

Nebojsa Krstic
Cini mi se da bi bolje pitanje bilo "Sta TI mislis cime bi trebalo da se bave stranke ?"

Sve jedno...može odgovor i na to....Ali nema odgovora.


Nije svejedno.
Ima stara prica o seljaku kojem se razbolela krava, pa se pojavio jedan pametan, pa je ovaj lecio kravu tako sto joj je, po njegovom predlogu, prvo odsekao jedan rog, pa drugi, ali posto kravi nije bivalo bolje, onda joj je odsekao rep, a taman kad se namerio da joj odsece uvo, krava lipsala, a pametan tad rece:"Steta,a imao sam jos dobrih ideja."
Unfuckable Unfuckable 04:55 17.03.2013

Re: Genuine article

slažem se.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 05:14 17.03.2013

Re: Genuine article

Nebojsa Krstic
Krsticu, postavljash mi zaista banalna i elementarna pitanja

Pa time ti je lakše da mi odgovoriš.--svojim rečima...pusti linkove.

Dakle, šta ti misliš, čime se bave stranke?


Ma da ja nacrtam, "slobodnom rukom", shta mislish? Da preskochimo jedan korak - i onako cesh na kraju traziti crteze (pa akvarele, pa u temperi... )?

Nema blama, je li Krsticu? Dotle doshlo?



freehand freehand 09:52 17.03.2013

Re: Genuine article

cane.srbljanovic
Nebojsa Krstic
Krsticu, postavljash mi zaista banalna i elementarna pitanja

Pa time ti je lakše da mi odgovoriš.--svojim rečima...pusti linkove.

Dakle, šta ti misliš, čime se bave stranke?


Ma da ja nacrtam, "slobodnom rukom", shta mislish? Da preskochimo jedan korak - i onako cesh na kraju traziti crteze (pa akvarele, pa u temperi... )?

Nema blama, je li Krsticu? Dotle doshlo?




Ja mu ne bih nikako odgovorio, dok ne dokaže da je naučio one lekcije o politics i šta već beše ono drugo što znaju samo posvećeni a neće da kažu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:13 17.03.2013

Re: Genuine article

a mu ne bih nikako odgovorio, dok ne dokaže da je naučio one lekcije o politics i šta već beše ono drugo što znaju samo posvećeni a neće da kažu.

To ti je moja zlehuda sudbina.

Taman pomislim da se zabašurilo to što sam loše vodio DS, što sam bio loš predsednik, premijer, podpredsednik vlade i ministar...a pojavi se neki prepredeni genijalac da me na sve to podseti i saspe mi u lice da zbog mojih loših rezultata treba da me je blam.

not2old2rock not2old2rock 19:44 17.03.2013

Re: Genuine article

Nebojsa Krstic

To ti je moja zlehuda sudbina.



cane.srbljanovic cane.srbljanovic 19:50 17.03.2013

Re: Genuine article

lice da zbog mojih loših rezultata treba da me je blam.


Ne, treba da te je blam shto FOLIRASH i muljash. Fake.

Koliko dugo tako? Celog zivota?

Zashto!?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:03 17.03.2013

Re: Genuine article

FOLIRASH i muljash

A ti si shta? Ribar ljudskih dusha?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:23 17.03.2013

Re: Genuine article

A ti si shta?


Obichan chovek. Gradjanin Srbije. Profesionalac.
antioksidant antioksidant 20:14 17.03.2013

.

да ли ће у понедељак шапић да пише своје утиске са гостовања у утиску?
весело ће бити вечерас, шапић и јеремић
ако оља не обезбеди базен или ако шапић не поведе неко шакетање, биће мучно гледати презнојавање :)
not2old2rock not2old2rock 20:22 17.03.2013

Re: .

antioksidant
да ли ће у понедељак шапић да пише своје утиске са гостовања у утиску?
весело ће бити вечерас, шапић и јеремић
ако оља не обезбеди базен или ако шапић не поведе неко шакетање, биће мучно гледати презнојавање :)


Ocel' ko ostati za cetres' dana, mislim, kad veceras sahrane stranku ?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:25 17.03.2013

Re: .

Ocel' ko ostati za cetres' dana, mislim, kad veceras sahrane stranku ?


:) Otkopace nju Billy.
not2old2rock not2old2rock 20:30 17.03.2013

Re: .

cane.srbljanovic
Ocel' ko ostati za cetres' dana, mislim, kad veceras sahrane stranku ?


:) Otkopace nju Billy.



bladerunner92 bladerunner92 20:35 17.03.2013

Re: .


:) Otkopace nju Billy.


ne otkopa njih vise niko
jedino da se nadaju da ce SNS da im "zaradi" poene ali kako su krenuli nece ici to tako lako
freehand freehand 20:35 17.03.2013

Re: .

not2old2rock
cane.srbljanovic
Ocel' ko ostati za cetres' dana, mislim, kad veceras sahrane stranku ?


:) Otkopace nju Billy.





cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:39 17.03.2013

Re: .

bladerunner92

:) Otkopace nju Billy.


ne otkopa njih vise niko
jedino da se nadaju da ce SNS da im "zaradi" poene ali kako su krenuli nece ici to tako lako


Chini mi se da oni to ne shvataju tragichno -
chujem da kazu kako je SNS preuzeo i sprovodi njihov program. Ako se i samosahrane, nece oni to sebichno gledati - vazno je da njihova ideja zivi. Kroz SNS.
not2old2rock not2old2rock 22:25 17.03.2013

Re: .

freehand



Ne seirim ja, samo konstatujem gledajuci sta se radi, a da im (vam ?) Srbija nije dedovina, nije.
freehand freehand 22:29 17.03.2013

Re: .

not2old2rock
freehand



Ne seirim ja, samo konstatujem gledajuci sta se radi, a da im (vam ?) Srbija nije dedovina, nije.

Meni je Srbija dedovina.
not2old2rock not2old2rock 22:55 17.03.2013

Re: .

freehand

Meni je Srbija dedovina.


Ako je tako, prinudjen sam da citiram Basaru

freehand freehand 23:39 17.03.2013

Re: .

not2old2rock
freehand

Meni je Srbija dedovina.


Ako je tako, prinudjen sam da citiram Basaru


Tvoje postojanje kao dokaz bagova u evoluciji i demokratiji svakako ne znači da ih se treba odreći.
Štaviše. Čak i takvi stvorovi čine ovaj virtuelni dunjaluk živopisnijim, te time zanimljivijim.
not2old2rock not2old2rock 23:41 17.03.2013

Re: .

freehand
not2old2rock
freehand

Meni je Srbija dedovina.


Ako je tako, prinudjen sam da citiram Basaru


Tvoje postojanje kao dokaz bagova u evoluciji i demokratiji svakako ne znači da ih se treba odreći.
Štaviše. Čak i takvi stvorovi čine ovaj virtuelni dunjaluk živopisnijim, te time zanimljivijim.


Samo se ti opusti, ima da budes k'o nov


freehand freehand 23:45 17.03.2013

Re: .

Samo se ti opusti, ima da budes k'o nov

Da vidiš da se pored tebe i još nekolicine često osetim kao MekMarfi u kukavičjem gnezdu.
not2old2rock not2old2rock 23:49 17.03.2013

Re: .

freehand
Samo se ti opusti, ima da budes k'o nov

Da vidiš da se pored tebe i još nekolicine često osetim kao MekMarfi u kukavičjem gnezdu.


Jedan malopre nasao neki kompas, da nije tvoj ?

milojep milojep 22:56 17.03.2013

Krstićev predlog prećutno usvojen?

Gledajući Šapića i Jeremića u utisku nedelje, počinjem da stičem dojam da je Krstićev predlog o 'nenapadanju' doživeo mutiranje u radikalniju varijantu 'napadaj ali samog sebe'. Koliko je SNS svojim novokomponovanim EU stavom počeo da gubi svoje pristalice toliko ih je DS prevazišao međustranačkim sukobima koji će ih odvesti direktno ka samouništenju.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:07 17.03.2013

Re: Krstićev predlog prećutno usvojen?

milojep
Gledajući Šapića i Jeremića u utisku nedelje, počinjem da stičem dojam da je Krstićev predlog o 'nenapadanju' doživeo mutiranje u radikalniju varijantu 'napadaj ali samog sebe'. Koliko je SNS svojim novokomponovanim EU stavom počeo da gubi svoje pristalice toliko ih je DS prevazišao međustranačkim sukobima koji će ih odvesti direktno ka samouništenju.


eh hebiga, kad ja ne 'vatam pink.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:46 17.03.2013

Re: Krstićev predlog prećutno usvojen?

Gledajući Šapića i Jeremića u utisku nedelje, počinjem da stičem dojam da je Krstićev predlog o 'nenapadanju' doživeo mutiranje u radikalniju varijantu 'napadaj ali samog sebe'.

Tačno, pa sad reci da nisam bio u pravu...
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:30 18.03.2013

Re: Krstićev predlog prećutno usvojen?

milojep
Gledajući Šapića i Jeremića u utisku nedelje, počinjem da stičem dojam da je Krstićev predlog o 'nenapadanju' doživeo mutiranje u radikalniju varijantu 'napadaj ali samog sebe'. Koliko je SNS svojim novokomponovanim EU stavom počeo da gubi svoje pristalice toliko ih je DS prevazišao međustranačkim sukobima koji će ih odvesti direktno ka samouništenju.


Ljudi moji, što je ono bilo mučno sinoć gledati... Baš sam razmišljala kako je prethodne nedelje bilo milina gledati, a ove mučno, mučno gledati.
Filip2412 Filip2412 01:51 18.03.2013

Teorijska fizika??

Gledajući Šapića i Jeremića u utisku nedelje
ja sam jako retko imao prilike da gledam i slušam Jeremića

Kakav raskošni egoizam, kakvo samouvereno smeskanje ... samo se pitam sta je taj trazio u DS?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana