B92 Blog    Članovi    Belius    Beograd na 10. mestu svetskih gradova, nastavi glasanje!!!

Belius
01:42
SRE
13
FEB

Beograd na 10. mestu svetskih gradova, nastavi glasanje!!!

Poštovane blogerke i blogeri,

za manje od nedelju dana, Beograd je sa 24. mesta uspeo da se popne na 10. mesto na listi za novu World Edition tablu igre Monopol. Zahvaljujući upornim ljudima dobre volje koji su protekle nedelje glasali svakodnevno i prenosili informaciju, Beograd je (za sada) iza sebe ostavio velike gradove kao što su: Amsterdam, Atina, Tokio, Toronto, Barselona, Kiev... ili bolje da kažem da su ispred nas samo: Montreal, Pariz, Kejp Taun, London, Sidnej, Njujork, Jerusalim, Riga i Rim. *14. februara, samo dan kasnije, ovo više ne važi: na petom smo mestu...

Vest o prilici da se Beograd nađe među 22 grada na tabli za igranje koja će se prodavati na celoj planeti, širi se velikom brzinom. Jedina zemlja/grad koja napreduje istim tempom je Letonija/Riga u kojoj je, uz podršku medija, organizovana masovna kampanja. Nadam se da će se i naši mediji oglasiti po ovom pitanju, barem u dve rečenice...

Da veselju ne bi bio kraj kada se glasanje završi 28. februara, pobrinuo se neko od glasača, tako da se na dodatnoj (otvorenoj) listi za još 2 grada (ukupno na tabli ima 24) našao i Novi Sad, za koji se može glasati od 29. februara.

Za glasanje je dovoljno registrovati se kroz jednostavnu proceduru (postoji meni i na srpskom), a može se glasati svaki dan iznova. Uz to, ako imate želju da se dodatno angažujete, prosledite informaciju dalje. Internet sajt na kome se glasa je:

http://www.monopolyworldvote.com

a detalje o ideji i kompaniji koja izrađuje ovu igru imate na:

http://www.hasbro.com/games/kid-games/monopoly/

Možda nije poenta da Beograd bude na 1. mestu (poslednje, najvrednije polje), ali bi bilo lepo da se nađemo na tabli, pa Vas pozivam da nastavimo „kampanju” i narednih dana. Usput, ne mogu da ne pomenem posvećenost blogera DAZBOG, kome svaka čast na redovnom praćenju i izveštavanju u prethodnom postu.

Prijateljski pozdrav ;)

Atačmenti
Pic_16 c.jpg 11.38 KB image/pjpeg
Pic_16 d.jpg 22.42 KB image/pjpeg
Pic_16.jpg 18.57 KB image/pjpeg




Komentari (107)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.vizantin  03:03 13.02.2008
Preporuka: 3

odlicno ali pogledajte i ovo!!!

#Link  Replika: 2
rekao bih da na listi gradova za svetsko izdanje Monopola Beograd napreduje. medjutim, Djavolja Varos-nas jedini kandidat za svetsko chudo prirode stagnira. Trenutno je 16a u zestokoj konkurenciji. Zamolio bih Vas da uzmete u obzir promovisanje kandidature Djavolje Varosi.
link: http://www.new7wonders.com/nature/en/vote_on_nominees/?firstselect=5:127
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
darmar  08:11 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: odlicno ali pogledajte i ovo!!!

stefan.vizantin
Zamolio bih Vas da uzmete u obzir promovisanje kandidature Djavolje Varosi.

Ja glasao još davno dok je Đavolja Varoš bila na nekom 3-4 mestu! Ali je problem što za 7 svetskih čuda prirode može da se glasa samo jednom, dok za Monopol može da se glasa svaki dan sa istog e-maila!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  10:39 13.02.2008
Preporuka: 1

Re: odlicno ali pogledajte i ovo!!!

stefan.vizantin
rekao bih da na listi gradova za svetsko izdanje Monopola Beograd napreduje. medjutim, Djavolja Varos-nas jedini kandidat za svetsko chudo prirode stagnira. Trenutno je 16a u zestokoj konkurenciji. Zamolio bih Vas da uzmete u obzir promovisanje kandidature Djavolje Varosi.link: http://www.new7wonders.com/nature/en/vote_on_nominees/?firstselect=5:127


http://www.new7wonders.com/nature/en/vote_on_nominees/?firstselect=5:127
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DAZBOG  03:14 13.02.2008
Preporuka: 1

glasati, glasati i...

#Link  Replika: 0
samo glasati...
mene ovo, ljudi moji... glasanje podseca na ono
"svako ko se rodio, on je vec pobednik" , mi smo vec uspeli ali to neje dovoljno!!!

DOBRO JUTRO~ DOBRÉ RÁNO!!!



Only you can make this world seem right
Only you can make the darkness bright
Only you and you alone
can thrill me like you do
and fill my heart with love for only you

Only you can make this change in me
for it's true, you are my destiny

When you hold my hand
understand the magic that you do

You're my dream come true
my one and only you

Only you can make this change in me
for it's true, you are my destiny
When you hold my hand
I understand the magic that you do

You're my dream come true
my one and only you

One and only you....

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  04:33 13.02.2008
Preporuka: 2

glasao

#Link  Replika: 16
za London
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stefan.vizantin  04:49 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: glasao

Queeria

za London

a za Beograd? ako mislite da je tako pametno onda nista...covek je samom sebi uvek najveci neprijatelj.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Umetnica  10:08 13.02.2008
Preporuka: 2

Re: glasao

stefan.vizantin

a za Beograd? ako mislite da je tako pametno onda nista...covek je samom sebi uvek najveci neprijatelj.

Ah, pa to je neka obavezna patriotska dužnost? Nešto kao obavezna vojni rok?
Meni izgleda kao da je mahnito glasanje preko neta jedino čime naš grad može da se pohvali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Covek u belom  10:23 13.02.2008
Preporuka: 1

Re: glasao

Umetnica
Meni izgleda kao da je mahnito glasanje preko neta jedino čime naš grad može da se pohvali.
Ne brini se, nije samo to, moze da se pohvali i stanovnicima poput tebe i queerije. Al ma koliko se vi trudili, bice bar 100x vise stanovnika Londona koji svakodnevno glasaju za Beograd :). Tako da, sta da vam kazem, budite uporniji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  11:09 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: glasao

Ja na ovo glasanje gledam iz ugla zdravog takmičarskoh duha:

Da ne bude zabune, ovo neće rešiti sve naše životne probleme, ali ću se lepo osećati ako ostanemo na tabli, biće kao da smo pobedili u nekom sportu, s tim što smo u ovoj igri i učesnici, ne samo navijači...

Ovo može biti poruka i 'ekspertima' zа 'bredniranje' da su blam, jer se može ispostaviti da će veći efekat na promociju Srbije imati neka neprofitna inicijativa kao ova, nego preskupi spotovi u kojima da ne piše Srbija ne bih znao o kome se govori... Zapitam se koliko se iznenadi jedan Amerikanac/ka koji dođe na sajt da glasa i začudi se šta radi Beograd odmah iza Njujorka. Ili neki Peruanac: Serbia, what a f**k is it?

Nije svrha pobediti po svaku cenu. Kao što mi ne pada na pamet da zviždim himnama drugih zemalja, tako i neki glas dam nekom od gradova za koje stvarno smatram da bi trebalo da se nađu na listi (mada ne u istoj meri kao Beogradu

Naravno, kada se narednog leta u vikendici na moru skupi stara ekipa koja se poznaje već 23 godine i koja je prošla dosta toga zajedno, biće pravi hit da se uz mezetluk i ledeno pićence odigra koja partija igre uz koji smo odrasli, ali ovaj put na novoj tabli...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Umetnica  02:46 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: glasao

Covek u belom
Al ma koliko se vi trudili, bice bar 100x vise stanovnika Londona koji svakodnevno glasaju za Beograd :). Tako da, sta da vam kazem, budite uporniji.

Trudili, čuj ovo - još jedan oboleo od Zaveritisa Svimrzenassrbeitisa :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Covek u belom  03:10 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: glasao

Umetnica
Trudili, čuj ovo - još jedan oboleo od Zaveritisa Svimrzenassrbeitisa :)
Ima ustanova gde se vase stanje leci, ne stidite se, nije sramota potraziti pomoc. To sto smatrate kao i vecina onih kojima je pomoc potrebna, da ste savrseno u redu, trebalo bi da zabrine bar neke ljude oko vas, ako su vam makar malo prijatelji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  08:35 14.02.2008
Preporuka: 2

Re: glasao

Извините, а шта добијамо тиме што ће БГД да буде на табли за Монопол? Доказ да треба да му променимо име у Делтаград? Или ће то бити још једна победа равна оној коју је остварио Марија Шерифовић? Што се мене тиче, заболе ме д... за то хоће ли БГД бити на тој табли, кад знам да смо у свему осталом на дну сваке европске лествице. Зато предлажем да уместо губите своје време гласајући за ту идиотарију, почнете да радите на томе да се ова земља промени. Онда ће нас неко ставити на ту таблу гласали за то или не...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  11:01 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: glasao

Umetnica
Meni izgleda kao da je mahnito glasanje preko neta jedino čime naš grad može da se pohvali.
Može da se pohvali i prelepim ženama ))
Verovatno ima još po nešto za hvalu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vlada dvm  21:49 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: glasao

Umetnica

stefan.vizantina za Beograd? ako mislite da je tako pametno onda nista...covek je samom sebi uvek najveci neprijatelj.
Ah, pa to je neka obavezna patriotska dužnost? Nešto kao obavezna vojni rok?Meni izgleda kao da je mahnito glasanje preko neta jedino čime naš grad može da se pohvali.


Pa nisam siguran da samo time mozemo da se pohvalimo. Zar nije Beograd izabran za jedan od gradova buducnosti? Zar ne dolaze stranci u Beograd da slave Novu Godinu? Again, anda again, and again....!!! Bili Stounsi, dolazi Kareras, pa da li je moguce da neki istrajavaju u pljuvanju uz vetar? Beograd je MOJ grad i za London me ne vezuje nista osim par lepih uspomena. Vi, kojima su drazi neki drugi gradovi, ili idite u te gradove ili se vratite u svoja sela i zaseoke, jer mi je dosta seljaka koji mi "prodaju" bele bubrege za crne, pricaju o umetnosti, o filozofiji, o multikulturalnosti, o anacionalnosti, o sirini svojih pogleda, a ne vide trun u svom oku. Besan sam!!!! Ovaj grad se menja. Imam mnooogo prijatelja i ljudi sa kojima radim, koji su stranci i svi su ISKRENO odusevljeni ovim gradom. Zar to nije nesto cime se ovaj grad moze pohvaliti?!?!? Pa i da samo time ima da se pohvali, dosta je!!!! Kada budete malo proputovali i videli sveta, shvaticete i da nismo najgori, i da Beograd nije najruzniji grad, i da kese na drvetu mogu da se vide i u Parizu, da London moze da bude vrlo neprijatna destinacija, da u Njujorku mogu da te odzepare brze nego na Terazijama, da su ljudi na Kipru neprijatniji od salteruse u posti u Mirijevu......Dakle, dragi prijatelji, ako Vam ne valja u Beogradu, pravac London ili pravac Prokuplje. Nama, koji smo glasali za Beograd, svakako ce biti komfornije i lepse bez Vas.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Umetnica  03:25 15.02.2008
Preporuka: 0

Re: glasao

Dvm, zbog veselog društvanceta koje deli tvoj sentiment zvani "Selo moje lepše od Pariza", i koje na svaku kritiku voli da odgovara sa "Ako ti se ne sviđa Guča, a ti promeni zemlju", nažalost ne mogu da odem "pravac London i ostale gradove".
Vize, jebiga.

A ako ćeš sada da kreneš da porediš arhitekturu Barselone sa arhitekturom Beograda, ili način na koji se Barselona odnosi prema toj arhitekturi i načinom na koji se Bgd odnosi prema svom arh. nasleđu, onda nema mesta diskusiji. Nemoj ni da smaraš sa predgrađima Pariza koja izgledaju kao stari blokovi na Nbgd, ni sa saobraćajnim gužvama u Rimu. Sudeći po sadržaju tvoje emotivne detonacije, videla sam nekoliko puta više sveta od tebe, i sasvim sigurno znam šta se da porediti sa čime.

U kakvom je stanju Kalemegdan, ono što je glavni landmark Beograda? Da li znaš u kojoj meri Zavod za zaštitu spomenika radi na njegovom konzerviranju/održavanju? U kojoj meri je iskorišćeno ušće Save u Dunav, i obale uopšte? Kako se održavaju zgrade u starom jezgru Beograda i Zemuna? Koliko uređenih mesta za izlet postoji za grad od dve milke stanovnika? Šta dočekuje nekoga ko doputuje vozom, avionom ili autoputem iz pravca NS?

Ovaj grad je ružan. Ne postoji doza lokalpatriotske zacopanosti koja to može promeniti. Ovaj grad se menjao nabolje munjevitom brzinom, stekao titulu grada budućnosti jugositočne evrope (taj deo si smetnuo s zaljubljenog uma, ali pošto da je Dan Zaljubljenih, neka ti bude oprošteno) i sada je opet sve nekako stalo.

Ne kači se sa tuđim lokalpatriotizmom, jer ovaj grad veoma volim, i vrlo aktivno radim na tome (u stvarnom svetu, a ne na sajtu Monopola) da on postane bolje mesto. Prema tome, obriši penu sa usta i tastature, jer imam itekako pravo da kritikujem moj grad - a ne da mazim svoje musavo, zrikavo i hendikepirano dete, a da mu pritom ne pružim ni terapiju ni sapun. Ima već skoro 20 godina, kako se bilo kakva kritika na račun "sela mog lepšeg od Pariza" tumači kao nedozvoljeni nedostatak Partiotizma i obično se sankcioniše verbalnim proterivanjem iz sela (ako ti se ne sviđa Srbija 'vaka kakva je, ti onda.... ako ti se ne sviđa Bgd 'vaki kakav je, ti onda... ) a često i brutalnijim metodama. Prava zabava je uvek u masi za linč, zar ne?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vlada dvm  10:28 15.02.2008
Preporuka: 2

Re: glasao

Umetnica
Dvm, zbog veselog društvanceta koje deli tvoj sentiment zvani "Selo moje lepše od Pariza", i koje na svaku kritiku voli da odgovara sa "Ako ti se ne sviđa Guča, a ti promeni zemlju", nažalost ne mogu da odem "pravac London i ostale gradove".Vize, jebiga.A ako ćeš sada da kreneš da porediš arhitekturu Barselone sa arhitekturom Beograda, ili način na koji se Barselona odnosi prema toj arhitekturi i načinom na koji se Bgd odnosi prema svom arh. nasleđu, onda nema mesta diskusiji. Nemoj ni da smaraš sa predgrađima Pariza koja izgledaju kao stari blokovi na Nbgd, ni sa saobraćajnim gužvama u Rimu. Sudeći po sadržaju tvoje emotivne detonacije, videla sam nekoliko puta više sveta od tebe, i sasvim sigurno znam šta se da porediti sa čime.U kakvom je stanju Kalemegdan, ono što je glavni landmark Beograda? Da li znaš u kojoj meri Zavod za zaštitu spomenika radi na njegovom konzerviranju/održavanju? U kojoj meri je iskorišćeno ušće Save u Dunav, i obale uopšte? Kako se održavaju zgrade u starom jezgru Beograda i Zemuna? Koliko uređenih mesta za izlet postoji za grad od dve milke stanovnika? Šta dočekuje nekoga ko doputuje vozom, avionom ili autoputem iz pravca NS?Ovaj grad je ružan. Ne postoji doza lokalpatriotske zacopanosti koja to može promeniti. Ovaj grad se menjao nabolje munjevitom brzinom, stekao titulu grada budućnosti jugositočne evrope (taj deo si smetnuo s zaljubljenog uma, ali pošto da je Dan Zaljubljenih, neka ti bude oprošteno) i sada je opet sve nekako stalo. Ne kači se sa tuđim lokalpatriotizmom, jer ovaj grad veoma volim, i vrlo aktivno radim na tome (u stvarnom svetu, a ne na sajtu Monopola) da on postane bolje mesto. Prema tome, obriši penu sa usta i tastature, jer imam itekako pravo da kritikujem moj grad - a ne da mazim svoje musavo, zrikavo i hendikepirano dete, a da mu pritom ne pružim ni terapiju ni sapun. Ima već skoro 20 godina, kako se bilo kakva kritika na račun "sela mog lepšeg od Pariza" tumači kao nedozvoljeni nedostatak Partiotizma i obično se sankcioniše verbalnim proterivanjem iz sela (ako ti se ne sviđa Srbija 'vaka kakva je, ti onda.... ako ti se ne sviđa Bgd 'vaki kakav je, ti onda... ) a često i brutalnijim metodama. Prava zabava je uvek u masi za linč, zar ne?


Eee Umetnice, upravo sam o ovome govorio. O ljudima u kojima se nakupilo toliko gorcine, sujete, nesrece, gluposti, bezobrazluka i nevaspitanja, da nalaze u svemu pogodnu priliku da izliju svoju zuc, pa cak i kada je jedna glupa i ne mastovita igra u pitanju. It's only a game. Btw, da ste malo preciznije citali, videli bi ste da Barselonu nisam pomenuo, ali ako bi poceo da pisem o mom dozivljaju tog grada, to bi trajalo. Ocaravajuce i nezaboravno. Jbg, ja nemam problem sa vizama pa mogu da putujem a samim tim i znam o cemu pricam. Da, Beograd ima mnogo mana i ja se u tome slazem sa Vama, i ja kritikujem mnoge stvari u ovom gradu, i ja ucestvujem u menjanju nekih losih pojava, ali nikada, nikada ne koristim takav, prizeman nacin komunikacije kao Vi. I to je ono sto mi najvise smeta u ovom gradu; previse ljudi koji komuniciraju na nacin na koji Vi komunicirate. To ne prilici jednoj "Umetnici". Pomenuste cak i linch?!?!? Nije mi jasno gde to nadjoste u mom postu?!?!? Cini mi se da imate problem sa razumevanjem procitanog?! Mogao bih jos da se bavim "seciranjem" i analizom Vaseg slucaja, ali imam utisak da bi to bilo besmisleno i da nista ne bi promenilo. Za kraj, Mika Antic je u jednoj pesmi napisao: "Kada god budes komadic sebe dao, licice svet vise na tebe nego na druge". Poslusajte coveka! Bice lepse i Vama i ljudima oko Vas.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
srpskey  17:22 15.02.2008
Preporuka: 0

Re: glasao

Me too!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
srpskey  17:24 15.02.2008
Preporuka: 1

Re: glasao

Ovo je bio odgovor na:

Извините, а шта добијамо тиме што ће БГД да буде на табли за Монопол? Доказ да треба да му променимо име у Делтаград? Или ће то бити још једна победа равна оној коју је остварио Марија Шерифовић? Што се мене тиче, заболе ме д... за то хоће ли БГД бити на тој табли, кад знам да смо у свему осталом на дну сваке европске лествице. Зато предлажем да уместо губите своје време гласајући за ту идиотарију, почнете да радите на томе да се ова земља промени. Онда ће нас неко ставити на ту таблу гласали за то или не...


Bravo legendo, svaka ti je na mestu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Umetnica  02:46 16.02.2008
Preporuka: 0

Re: glasao

vlada dvm

ali nikada, nikada ne koristim takav, prizeman nacin komunikacije kao Vi. I to je ono sto mi najvise smeta u ovom gradu; previse ljudi koji komuniciraju na nacin na koji Vi komunicirate. To ne prilici jednoj "Umetnici". Pomenuste cak i linch?!?!? Nije mi jasno gde to nadjoste u mom postu?!?!?


Autor Vlada Dvm:
1) Vi, kojima su drazi neki drugi gradovi, ili idite u te gradove ili se vratite u svoja sela i zaseoke
2) ako Vam ne valja u Beogradu, pravac London ili pravac Prokuplje
3) Nama, koji smo glasali za Beograd, svakako ce biti komfornije i lepse bez Vas

Civilizovano, pacifistički, nadasve profinjeno, odiše kulturom komunikacije, prijateljskim tonom. Moj omiljen deo je verbalno proterivanje iz Beograda, tako 90's retro!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vlada dvm  22:24 16.02.2008
Preporuka: 0

Re: glasao

Prema tome, obriši penu sa usta i tastature

Zelite li da komentarisete??

Dvm, zbog veselog društvanceta koje deli tvoj sentiment zvani "Selo moje lepše od Pariza

Moje selo je Beograd, a Vase?

Sudeći po sadržaju tvoje emotivne detonacije, videla sam nekoliko puta više sveta od tebe, i sasvim sigurno znam šta se da porediti sa čime.

Rekoste da imate problem sa vizama. Kako je onda moguce da ste videli svet onoliko vise od mene, koji taj problem nemam?

stekao titulu grada budućnosti jugositočne evrope (taj deo si smetnuo s zaljubljenog uma, ali pošto da je Dan Zaljubljenih, neka ti bude oprošteno

Niste pazljivo citali moj post. Upravo to sam napomenuo.

Ima već skoro 20 godina, kako se bilo kakva kritika na račun "sela mog lepšeg od Pariza" tumači kao nedozvoljeni nedostatak Partiotizma i obično se sankcioniše verbalnim proterivanjem iz sela

Ima mnogo vise godina od tih 20, kako ovaj narod pluje po sebi samom. Zato nam i ovako ide. Ovde nije bilo reci o patriotizmu, koji vidim kod Vas ima veliko P, bilo je reci o obicnoj, glupoj i iznad svega ne mastovitoj igri. A moje "verbalno proterivanje iz sela" se odnosi na sve one koji nadju glup povod za jos gluplji izliv sopstvenih frustracija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Umetnica  02:38 18.02.2008
Preporuka: 0

Re: glasao

Koliko vidim, ti si ovde jedini koji je doživeo elektronsku erupciju frustracija... I to zbog "obicne, glupe i iznad svega ne mastovite igre." Naravno, mislio si na "nemaštovitu", ali treći osnovne nije bitan za jednog takvog belosvetskog mačora, zar ne?

Nego, da li je ovo:

ono zbog čega su sa liste ispali Barselona, Amsterdam, Beč, Peking, Berlin, Rio, Prag... ?

Ili će i ova opaska izazvati još jednu detonaciju frustriranog lokalpatriote? Ne daj bože da neko dirne u Žarkovo ili Sremčicu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
milos33  06:16 13.02.2008
Preporuka: 1

Beograde, Beograde..............

#Link  Replika: 20
On ima cudesnu moc da svetlom ispuni noc, belinom osmeha svog razgoni tugu, on ljubav svakom da, vrata otvara sva, ko stari voljeni drug uvek je ON.......


SVAKA CAST ZA POST........ glasam svaki dan u poslednjih nekoliko dana, a i do kraja glasanja cu svaki dan......


Queeria za London!!!!! bravo, bravo, toliko o Vasoj ljubavi i zelji da Beograd napreduje kao svetska metropola.... ali zao mi je, uprkos Vasoj nameri da ga ocrnite i kulturno pokopate, BGD ipak stasava u velegrad i svetski centar......

"sa nama i u nama zivis ti......."
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  14:14 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

Queeria za London!!!!! bravo, bravo, toliko o Vasoj ljubavi i zelji da Beograd napreduje kao svetska metropola.... ali zao mi je, uprkos Vasoj nameri da ga ocrnite i kulturno pokopate, BGD ipak stasava u velegrad i svetski centar.


I to sve zato što neću da glasam za Beograd? Wow :)

Zamislite nisam hteo ni da glasam za Đavolju varoš - jel i to greh?

A nisam hteo da ni glasam za Mariju Šerifović na Evroviziji, iako sam mogao.

Beograd ne zaslužuje da se nadje na karti monopola. Čak ni na onom najjeftinijem polju.

To što će se Beograd naći na karti monopola neće promeniti činjenicu da je Beograd maksimalno zagađen, da mnoge ljude mrzi da izadju iz stana i idu kod prijatelja jer im za to treba sat dva vremena jer su gužve u saobraćaju svakodnevne (celodnevne), da je kriminal u Beogradu u porastu, da je Beograd preskup grad, da je prljav i siv...

Stavljanje Beograda na mapu će samo dati lažnu iluziju kako smo mi super i divni. Mene bi bilo sramota da Beograd pobedi jer bi to bila nezaslužena pobeda.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Art Spiegelman  14:24 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

Al', složićeš se, kad govorimo o monopolu (Mišković), tu carujemo :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  14:28 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

Art Spiegelman

Al', složićeš se, kad govorimo o monopolu (Mišković), tu carujemo :)


Pa tu si u pravu :)

Miškovića na kartu monopola
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  14:36 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

Ne vidim problem da svako glasa za koga hoće. Ja sam danas glasao za Beograd, Lisabon, Zagreb i Ljubljanu.
Samo:
Queeria
Stavljanje Beograda na mapu će samo dati lažnu iluziju kako smo mi super i divni. Mene bi bilo sramota da Beograd pobedi jer bi to bila nezaslužena pobeda.

Mislim da će stavljanje na mapu samo pokazati da je dovoljno ljudi glasalo za Beograd. Nikakve iluzije: ni da smo divni, ni da smo pobedili svet. U motive svakog glasača ne ulazim, a o mojima sam već govorio.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zoran Arandjelovic  14:45 13.02.2008
Preporuka: 1

Re: Beograde, Beograde..............

Queeria:
To što će se Beograd naći na karti monopola neće promeniti činjenicu da je Beograd maksimalno zagađen, da mnoge ljude mrzi da izadju iz stana i idu kod prijatelja jer im za to treba sat dva vremena jer su gužve u saobraćaju svakodnevne (celodnevne), da je kriminal u Beogradu u porastu, da je Beograd preskup grad, da je prljav i siv...


Queeria, da li ste bili skoro u Njujorku...? A Londonu? Nesto ne bih rekao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Restak  15:26 13.02.2008
Preporuka: 1

Re: Beograde, Beograde..............

Queeria, da li ste bili skoro u Njujorku...? A Londonu? Nesto ne bih rekao.


Ja im preporucujem Moskvu, ako su ovo kriterijumi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  15:43 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

Belius

Mislim da će stavljanje na mapu samo pokazati da je dovoljno ljudi glasalo za Beograd.


Ah, taj srpski inat :)
On će pobediti svet...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  16:20 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

Queeria,

Mogli ste da citirate i narednu rečenicu koja kaže:
Nikakve iluzije: ni da smo divni, ni da smo pobedili svet.
Mislim da se nismo najbolje razumeli.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stefan.vizantin  17:04 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

I to sve zato što neću da glasam za Beograd? Wow :)

Zamislite nisam hteo ni da glasam za Đavolju varoš - jel i to greh?

nije greh ali je u najmanju ruku glupo i maliciozno. ako ne zelite da pomognete NE ODMAZITE.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bradonja  22:59 13.02.2008
Preporuka: 1

Re: Beograde, Beograde..............

Ne znam da li je zivot u zajecaru slobodniji, ali je svakako zrak cistiji…

Sto se tice saobracajne guzve i zagadjenja, mislim da se London gledao samo na slikama…

Pozdrav!


BEOGRAD JE SVET!!!!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lektorka  10:24 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

E, ja glasala za Beograd. Kviriji u inat
Al glasala i za Cirih, i sto posto sam jedina koja je to uradila
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  11:23 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

Evo i za Cirih
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lektorka  11:29 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

O, thanx!
A za koji ja još da glasam, da se revanširam?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  11:42 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

P.S. (Pa sad...), hm, ti si se već 'odužila' u svom profilu... Moraću narednih dana pa dobro proučim tabelu primera iz pravopisa: iako nisam najnepismeniji na blogu, sada kada znam da je Lektorka lektorka, bolje da obratim pažnju...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lektorka  12:11 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

E.S. (eto sad)
ja ga pitam za grad, a on meni opet o profilu. :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  12:40 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

D.D.O.U.R.N.V. (Dobro, dobro, ok, u redu, neću više)
Za Cirih te, onako džentlmenski, široke ruke častim, bez da si dužna da vratiš... Kad je bal, neka, ne žalim...
)))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maruska  13:42 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

Cirih[/b],Buenos Aries[b] i Lisabon[b][/b] moji omiljeni gradovi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
apatrid  15:06 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

Lektorka
O, thanx!A za koji ja još da glasam, da se revanširam?


Predlažem Knić, Ražanj, Ćićevac ili Gadžin han.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vlada dvm  21:55 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde..............

Queeria
Queeria za London!!!!! bravo, bravo, toliko o Vasoj ljubavi i zelji da Beograd napreduje kao svetska metropola.... ali zao mi je, uprkos Vasoj nameri da ga ocrnite i kulturno pokopate, BGD ipak stasava u velegrad i svetski centar.I to sve zato što neću da glasam za Beograd? Wow :)Zamislite nisam hteo ni da glasam za Đavolju varoš - jel i to greh?A nisam hteo da ni glasam za Mariju Šerifović na Evroviziji, iako sam mogao.Beograd ne zaslužuje da se nadje na karti monopola. Čak ni na onom najjeftinijem polju.To što će se Beograd naći na karti monopola neće promeniti činjenicu da je Beograd maksimalno zagađen, da mnoge ljude mrzi da izadju iz stana i idu kod prijatelja jer im za to treba sat dva vremena jer su gužve u saobraćaju svakodnevne (celodnevne), da je kriminal u Beogradu u porastu, da je Beograd preskup grad, da je prljav i siv...Stavljanje Beograda na mapu će samo dati lažnu iluziju kako smo mi super i divni. Mene bi bilo sramota da Beograd pobedi jer bi to bila nezaslužena pobeda.


Ti, izgleda, nisi video mnogo sveta?!?! Kad zadjes u sporedne ulice Pariza, kolicina djubreta je nadrealna, Londonu vazduh nije nista cistiji zbog redukovanog ulaska vozila u isti ( bar ja nisam naisao na manji, cisti vazdusni dzep kada sam posetio voljeni ti grad, malo pred katolicki Bozic), Rim je lep, ali sto su im zene ruuuznee, ne pomaze ni vazduh cistiji od londonskog, a ipak zagadjeniji od beogradskog (mucheni rimljani nemaju Koshavu)....Elem, put pod noge, pa nazad na blog. Empirija je cudo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vlada dvm  02:16 15.02.2008
Preporuka: 1

Re: Beograde, Beograde..............

Dejan Restak
Queeria, da li ste bili skoro u Njujorku...? A Londonu? Nesto ne bih rekao. Ja im preporucujem Moskvu, ako su ovo kriterijumi.

BTW, Moskva je prelep grad, mada je Petrograd lepsi. Kada vidite Petrograd, shvatite da je "zapad" "podrijetlom" sa "istoka", a kada vidite Ermitaz, shvatite da Luvr ima svoj odraz u ogledalu. Nije sve lose sa istoka, kao sto nije sve dobro sto dolazi sa zapada.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maruska  07:33 13.02.2008
Preporuka: 0

Tri stavari

#Link  Replika: 3
Ja na prethodne dva glasanja dodajem jos i "potpisivanje " peticije protiv nezavisnosti Kosova koje se odvija na site

http://www.thepetitionsite.com/petition/905791187

Potrebno je 100 000 glasova trenutno smo na 87 000.

P.S. Napomenuli ste da Djavolja Varos stagnira na 16 mestu, medjutim ako pogleda te malo bolje primetno je da se zadnjih par dana situacija na tabli nemenja. Pored toga DJV je jedini kandidat iz Evrope u prvih 57 mesta.

I jos da se maaaaaaaaalllllllllooooooooo pohvalim. Pogodite koje bio inicijtor za Novi Sad:))))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mesečar  08:29 13.02.2008
Preporuka: 1

Glasao

Glasao sam, tacnije, precrtao sam listic :)))

Salu na stranu, obicno ne glasam posto nas svakodnevno bombarduju nekim linkovima za koje kakve gluposti pa po default-u ne reagujem. A i poznati smo kako se dobro i slozno organizujemo oko raznih stvari :(

Medjutim, kako ovo stvarno lepo napreduje, upravo sam se prikljucio akciji i bicu redovan. Glasao za BG a nominovao NS.

P.S. Ako udje BG na Monopol, hoce li pasti na pamet ovima iz Vlade da nekoga od nas postave za direktora one famozne agencije za brendiranje Srbije? Ovo jeste brendiranje a ako je mogla Milka Forcan, zasto ne bi i neko od nas? A da, nije nam gazda Miskovic, zaboravih :)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  09:26 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: Glasao

A da, nije nam gazda Miskovic, zaboravih :)))


Izgleda, ipak, da nam je gazda Miskovic.
Prva asocijacija kad se pomene Monopol.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
VanjaGator  11:38 13.02.2008
Preporuka: 1

Re: Glasao

Bolje bi bilo da označimo monopol na mapi Srbije, nego da stavimo Srbiju na tablu za monopol.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Stanković  10:09 13.02.2008
Preporuka: 1

aj malo i za Lisabon

#Link  Replika: 2
lose smo plasirani.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  10:40 13.02.2008
Preporuka: 1

Re: aj malo i za Lisabon

ja glasao i za lisabon. i berlin.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  11:11 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: aj malo i za Lisabon

I za Lisabon, cheers!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DAZBOG  11:45 13.02.2008
Preporuka: 1

b92 vesti

#Link  Replika: 2
Beograd na tabli za "Monopol"?
Na tabli za igru novog izdanja popularne društevne igre "Monopol, ovde i sad: globalna verzija" naći će se 22 svetska grada koja budu odabrali njeni fanovi, a među kandidatima je i Beograd.

Glasanje je otvoreno do 29. februara na sajtu www.monopoly.com, a novi "Monopol" biće u prodaji od septembra 2008. godine u 45 zemalja.

Na listi kandidata nalazi se 68 velikih gradova širom sveta poput Amsterdama, Ciriha, Sidneja..., a od prestonica zemalja nekadašnje SFRJ, pored Beograda, tu su samo još Zagreb i Ljubljana.

Dvadeset gradova sa spiska koji dobiju najviše glasova naći će se na tabli za igru, a njihova imena biće poznata 29. februara. Istog dana počeće i glasanje za dva grada s liste koju budu napravili posetioci sajta i ono će trajati do 9. marta 2008. godine.

Beograd je predstavljen kao "prestonica Srbije, jedan od najstarijih gradova Evrope i važna raskrsnica puteva Istočne i Zapadne Evrope".

Navedeno je i da zbog burne istorije najstarije građevine u Beogradu potiču iz 19. veka, ali da uprkos tome u njemu ima mnogo znamenitosti, muzeja i festivala.

U novom izdanju "Monopola" biće izmenjena polja "železnice", kako bi odgovarala tipovima transporta koji se koriste u svetu: drumskom, vodenom, avio i putovanjima u svemir.

"Monpol" je izum Čarlsa B. Deroua, nezaposlenog Amerikanca koji je živeo u periodu Velike depresije. Igru je osmislio 1934. godine kao igru koja omogućava svakome da okusi život na visokoj nozi.

Odneo ju je u firmu braće Parker, ali su ga oni odbili jer igra nije zadovoljavala njihove standarde.

Derou se potom dogovorio s lokalnim štamparom i napravio 5.000 kompleta koje je prodao robnoj kući u Filadelfiji.

Danas "Monopol" igra više od 750 miliona dece i odraslih širom sveta.

"Monopol" igra najmanje dvoje ljudi. Cilj svakog igrača je da zaradi što više novca za koji kupuje zemljište i gradi kuće ili hotele, a da pri tom njegovi protivnici bankrotiraju. Svaki igrač ima svoj novac i svoje figure pokreće po tabli u zavisnosti od zbira na bačenim kockicama.

Od izlaska prvog primerka igre 1935. godine u svetu je do danas prodato više od 250 miliona kopija ove popularne igre. Objavljeno je više od 200 različitih verzija igre na 37 jezika u 103 zemlje.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  11:57 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: b92 vesti

Ovog jutra, Beograd je pretekao Rim i nalazi se na 9. poziciji. Isti procenat glasova (2,8%) kao i Beograd, imaju i Njujork i Jerusalim koji su na osmom i sednom mestu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
milos33  15:03 13.02.2008
Preporuka: 1

Re: b92 vesti

Belius
Ovog jutra, Beograd je pretekao Rim i nalazi se na 9. poziciji. Isti procenat glasova (2,8%) kao i Beograd, imaju i Njujork i Jerusalim koji su na osmom i sednom mestu...



SADA JE NA 8. MESTU. verujem da je ovaj blog kumovao tom napredovanju, ali sigurno i facebook message sto sam licno poslao svim prijateljima..........

(Queeria u pravu ste.......... glas za london koji nije siv i prljav......... da se glasa za najsivlji grad po mom misljenju london bi bio prvi.....

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zoran Arandjelovic  12:01 13.02.2008
Preporuka: 0

budimo realni (trazimo nemoguce...)

#Link  Replika: 9
Pa ovo je super pozicija, ne bi ni voleo da bude visa. Ko god je igrao Monopol zna da su pozicije 10-7 najpozeljnije, sto bi marketinski bilo najefektnije. To sto radi Riga je malo smesno, mislim da budu na mestu 1 ( a kako su krenuli moguce je i da ce da dodju dotle). Molim za malo realnosti, cisto da ne bude smesno. To vazi i za Beograd...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  13:35 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: budimo realni (trazimo nemoguce...)

S jedne strane možda zvuči glupo da Beograd bude ispred trougla London - Pariz - Njujork. Sa druge strane, to što napredujemo nije zato što muljamo ili zloupotrebljavamo pravila, samo nam je više stalo od drugih - u objašnjenje zašto ne bih ulazio jer je duga priča. I ja bih voleo da budemo negde u srednini (kao što Buda savetuje ali mi nije strašno gde god da završimo.

Ono što meni skreće pažnju, a vezano je za glasanje je potencijalno razvijanje osobina u nas kao što su: takmičarski duh, aktivizam/uključenost, (regionalna) solidarnost, zdrav patriotizam, poštovanje i uvažavanje drugog i drugačijeg, sloga...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zoran Arandjelovic  14:00 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: budimo realni (trazimo nemoguce...)

Ma naravno, slazem se. Najbitnije je da smo tu, da nas ima. Do skoro nas, sem u novinama, nije nigde ni bilo... Jos je lepsi taj takmicarski duh. A recimo i sloga. Doduse, mi uvek posustanemo na kraju, tako da je jos rano za radovanje, ali se ipak nadam da cemo bar ostati na listi od 20 gradova...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  14:06 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: budimo realni (trazimo nemoguce...)


To je poenta: kad se Kinezi reše poslednji dan da svi glasaju...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zoran Arandjelovic  14:11 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: budimo realni (trazimo nemoguce...)

Pa to bi onda bio Kineski Monopol...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  15:41 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: budimo realni (trazimo nemoguce...)

Belius
To je poenta: kad se Kinezi reše poslednji dan da svi glasaju...

Da, ali koliko Kineza ima pristup netu...??
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  16:43 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: budimo realni (trazimo nemoguce...)

ivana23
Da, ali koliko Kineza ima pristup netu...??
Studija 'Globalni građani', Beogradska otvorena škola, kraj 2003. godine:

Podaci za Aziju:
Broj korisnika interneta: 210,9 miliona
Procenat populacije: (samo) 5,9%
Procenat od ukupnog broja korisnika na svetu: 30,9%

Procenat korisnika interneta u svetu prema maternjim jezicima: engleski 35,6%, kineski 12,2%.
:)))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  08:42 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: budimo realni (trazimo nemoguce...)

Belius
Ono što meni skreće pažnju, a vezano je za glasanje je potencijalno razvijanje osobina u nas kao što su: takmičarski duh, aktivizam/uključenost, (regionalna) solidarnost, zdrav patriotizam, poštovanje i uvažavanje drugog i drugačijeg, sloga...


Занимљиво да развијамо такмичарски дух само за глупости, тамо где треба да се ради нема га нигде. А ако вам је гласање за ову будалаштину ЗДРАВ патриотизам, онда сте можда БОЛЕСНИ.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  10:43 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: budimo realni (trazimo nemoguce...)

rankot
А ако вам је гласање за ову будалаштину ЗДРАВ патриотизам, онда сте можда БОЛЕСНИ.
rankot, nema nikakve potrebe da vređaš, niti je ovo mesto na kome se komunicira na takav način. Maksimum koji tako možeš da postigneš je da budeš banovan. Osim uvreda na bilo čiji račun, svaki stav je dobrodošao, pa i potpuno suprotan.

Tvoj prethodni komentar je obrisan ne zbog političkog stava, već zbog psovke i vređanja. Pozdrav.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Nikolic  11:54 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: budimo realni (trazimo nemoguce...)

Занимљиво да развијамо такмичарски дух само за глупости, тамо где треба да се ради нема га нигде. А ако вам је гласање за ову будалаштину ЗДРАВ патриотизам, онда сте можда БОЛЕСНИ.


Get a life
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragan Vujanović  12:18 13.02.2008
Preporuka: 1

Obavnjen zadatak ..!!

#Link  Replika: 0
Glasao za Bg.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maruska  12:51 13.02.2008
Preporuka: 0

Najstarija

#Link  Replika: 4
Ne mogu da se slozim sa komentarom da najstarije zgrade u BG pripadaju 19 veku. Mislim da jedna zgradica na Dorcolu pripada 18 veku i ujedno je deklarisana i kao najstarija u BG.

LISABON FOREVER

[b][/b]
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zoran Arandjelovic  13:18 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: Najstarija

Maruska,

Ali kada mnogi gradovi u Evropi imaju zgrade iz 14,15...veka, smesno je busati se u grudi sa tom jednom iz 18.v. Inace, tacno, neugledna zgrada u Dusanovoj ulici gde je sada staklorezac je deklarisana kao najstarija u Beogradu. Kazu da je povezana neverovatnim sistemom podzemnih kanala cak i sa Kalemegdanom...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maruska  14:42 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: Najstarija

Nije mi bila namera da se busam sa nasim neuglednim kucerkom iz 18 veka, nego samo sam htela da skrenem paznju da podatak nije tacan. Verujem da je neko od strane nase gradske administracije imao za zadatak da posalje taj kratki tekst ali nije se potrudio da se malo bolje informise.

Inace je sramota kako se nase vlasti odnose prema toj gradjevini. Verovatno cekaju da se srusi sama od sebe pa da zarade malo parica za dobru lokaciju. Ma sta ce nama te stracare iz tamo nekog veka kad mozemo slobodno da putujemo po JEVROPI i da uzivamo u njihovim starinama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zoran Arandjelovic  14:58 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: Najstarija

Inace je sramota kako se nase vlasti odnose prema toj gradjevini. Verovatno cekaju da se srusi sama od sebe pa da zarade malo parica za dobru lokaciju


Nazalsot, ne bi bilo prvi put. Cesto i ne cekaju, nego ruse... Mozda je zato i nema u kratkom objasnjenju na Monopolu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  08:44 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: Najstarija

Maruska
Ne mogu da se slozim sa komentarom da najstarije zgrade u BG pripadaju 19 veku. Mislim da jedna zgradica na Dorcolu pripada 18 veku i ujedno je deklarisana i kao najstarija u BG.


Бајракли џамија је вероватно најстарија зграда у БГД, саграђена је у 16. веку.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dalmos  13:15 13.02.2008
Preporuka: 1

A SADA VEĆ NA DEOBI 7-9 MESTA!

#Link  Replika: 3
A gle ironije imamo isti procenat glasova kao i NJujork i Jerusalim. :)
Mislim da ne treba zanemariti značaj MONOPOLA u promociji grada, jer se godišnje u Svetu proda na desetine miliona kompleta ove igre.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  14:00 13.02.2008
Preporuka: 1

Re: A SADA VEĆ NA DEOBI 7-9 MESTA!

sad je vec osmi, ja redovno glasam jedan dan za BG, a drugi dan za A-dam (trenutno 20ti), danas je bio na redu BG;-)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  14:10 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: A SADA VEĆ NA DEOBI 7-9 MESTA!

Da ne bude zabune, možeš da glasaš za max. 10 gradova svaki dan, pa može i Ams i Beg, no da se ne mešam previše )))) ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  14:50 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: A SADA VEĆ NA DEOBI 7-9 MESTA!

Belius
Da ne bude zabune, možeš da glasaš za max. 10 gradova svaki dan, pa može i Ams i Beg, no da se ne mešam previše )))) ...

to nisam znao, evo sad cu da glasam i za ostalih 9 gradova;-)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Art Spiegelman  14:19 13.02.2008
Preporuka: 0

khm

#Link  Replika: 1
Quuenstown, New Zealand 18i? Bez želje da naljutim queeria-u :)

Mislim da je bezveze što na tabli nema Ciriha, Berlina, Varšave, Beča, Moskve, Praga, Minhena... (btw1 u, kako je ovo bilo evropocentrično) (btw2 da li je evropocentrično riječ uopšte?) :)

Ja sam uz Beograd glasao i za ove moje, a i za Zagreb i Ljubljanu... A ovaj mi se koncept sa worldwide glasanjem ne dopada ni trun i previše je tu lokalpatriotizma i tek srećnim spletom okolosti na tabli za novi monopol neće biti 11 kineskih i 9 indijskih gradova.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  14:45 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: khm

U svakom slučaju je odlična ideja sa stanovišta marketinga. Sigurno će prodaja Monopola u zemljama čiji će se grad naći na tabli skočiti za dovoljno da opravda odsustvo ostalih gradova...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  19:45 13.02.2008
Preporuka: 0

glasala i ja

#Link  Replika: 2
ali mislim da ce, ako i dobijemo parcelu u monopolu, to biti one najjeftinije. to i nije neka reklama...mada opet, nema lose reklame ;-)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
carly  21:41 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: glasala i ja

Koliko sam ja skapirao prvoplasirani dobija najskuplju parcelu i tako dalje dva najeftinija dobijaju gradovi u koje smo pokusali i uspeli da proguramo Novi Sad. Nek me ispravi neko ako gresim
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  22:54 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: glasala i ja

Tako je, čak se i boje u pozadini gradova na listi top 20 podudaraju sa onima na tabli, pa možeš da uporediš. Mi smo trenutno na polju koje se graniči sa poljem ZATVOR... )))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DAZBOG  20:12 13.02.2008
Preporuka: 0

thanx

#Link  Replika: 1
Hvala Beliuse, ali opet kazem nema na cemu! Juce sam upravo saznao koliko se ljudi angazuju oko toga, ludilo.. napravljene su neke, ne znam kako da opisem.. mailovi za sekund..i samo glasas :)) oni su jos veci ludaci od nas...

a sada statistika: :)

Beograd na 7. mestu, u sred zutog polja izmedju Sidneja i Jerusalima .
Sva tri grada imaju 2.9% glasova.

Jos jedan grad iz Srbije tacnije Novi Sad je na 12. mestu.

lepo.bravo.srecno!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  20:39 13.02.2008
Preporuka: 0

Re: thanx

Trenutno 6. mesto. Sad se već ozbiljno plašim da smo preterali, jbg )))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DAZBOG  20:36 13.02.2008
Preporuka: 0

update

#Link  Replika: 0
BGD 6. mesto
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  20:56 13.02.2008
Preporuka: 0

Konačno u medijima

#Link  Replika: 0
HTV javlja da je Beograd u samom vrhu liste, a današnja Politika je na naslovnoj strani objavila tekst:
Београд монополише „монопол”
Između ostalog, stoji: Да није реч само о пукој забави указује чињеница да неке државе воде кампање да за своје градове обезбеде место на табли, а челници Даблина и Единбурга рачунају колико ће нових туриста привући ако се њихови градови нађу у „монополу”.

*Hvala blogeru bradonji za ove dodatne informacije ))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hi-speedic  22:16 13.02.2008
Preporuka: 0

od veceras Beograd na 6.mestu!!!

#Link  Replika: 0
Za tvoju informaciju Beograd je skocio na neverovatno 6.mesto.
Ja stavio pice da se ladi,a ti vidi za onaj mezetluk.
Nema odustajanja glasajmo i dalje!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DzoHusafet  03:01 14.02.2008
Preporuka: 0

Jel ovo mi hakujemo?

#Link  Replika: 3
Mislim ozbiljno jel neki hak u pitanju. Penjemo se na lestvici nevidjenom brzinom. Sad smo 6. a ako nastivimo da se penjemo ovom brzinom do kraja glasanja ce beograd biti prvi na listi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  10:33 14.02.2008
Preporuka: 0

Jos jedna akcija



Tražimo fotografiju Beograda za Monopol

]U konkurenciju za mesto na tabli popularne igre ući će 20 slika koje naprave čitaoci „24 sata”...
Od kada je velika američka kompanija „Hasbro”, koja polaže pravo na igru „monopol”, pokrenula akciju u kojoj se svetske prestonice takmiče za mesto na tabli novog izdanja „monopola”, naš list je gotovo iz dana u dan pratio kretanje Beograda na top-listi. U dogovoru s Piterom Barlingom iz PR agencije „Brazen”, zadužene za promociju novog „monopola”, „24 sata” organizuju konkurs za najlepše fotografije našeg grada koje će ući u konkurenciju za mesto na polju koje pripadne Beogradu na novoj tabli popularne igre.

24 sata
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Matija Novakovic  10:39 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Jel ovo mi hakujemo?

DzoHusafet

Mislim ozbiljno jel neki hak u pitanju. Penjemo se na lestvici nevidjenom brzinom. Sad smo 6. a ako nastivimo da se penjemo ovom brzinom do kraja glasanja ce beograd biti prvi na listi...


Hakuju bre ovi iz Monreala, vidi njih!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  10:48 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Tražimo fotografiju Beograda

Samo da nas 24h ne izmaleriše - ja sam da prvo skočimo pa onda hop... Za 15 dana može svašta da se desi...
:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Matija Novakovic  10:32 14.02.2008
Preporuka: 0

PETI!!!!

#Link  Replika: 0
Upali smo u DOnajskuplji kvart!!
Al' Riga i dalje ispred nas!

Ajmo svi!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zoran 3211  12:32 14.02.2008
Preporuka: 2

...

#Link  Replika: 0
A da tražimo da nas stave u Monopol u zamenu za nezavisnost Kosova? Bolje u Monopol nego u EU, tamo su veće pare!

Evo ja mislim da je Istanbulu mesto na tabli pre nego i Beogradu i Sidneju i Montrealu. Rigu da ne pominjem. Samo glasanje je budalaština, to treba neko pametan da odluči.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radojicic  12:43 14.02.2008
Preporuka: 0

Belius

#Link  Replika: 0
promeni naslov
Beograd na petom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  18:24 14.02.2008
Preporuka: 0

Očekujte neočekivano

#Link  Replika: 1
S obzirom kako se odjedanput Istanbul pojavio na samom vrhu, u narednih 15 dana je svašta moguće pa i to da nestanemo sa table, ako se razbude veći i mnogoljudniji gradovi i zemlje ili ako posustanemo. Pobeda leži u istrajnosti da se redovno glasa.

*Na seriju vređanja je brisanjem verovatno reagovao Supermod, zahvaljujem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Nikolic  21:29 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Očekujte neočekivano

Bice i Ankara i Izmir... Turci kad polude na webu to je strasno... preplavili su sve online igrice...
Zato ne sme da bude opustanja ako hocemo Beograd i Novi Sad u 24 :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DAZBOG  19:03 14.02.2008
Preporuka: 1

replika

#Link  Replika: 2
svi pametnjakovici, koji nam odredjuju nivo evropeidnosti, jel su oni bogati bili u toj Jevropi ..
Ajde izadjite malo iz fotelje i gledajte da nesto konkretno uradite, a ne klikcuci po internetu.
.. poslusajte... mi, ja , nije bitno ,radimo nesto sto ni na koga ne utice, ali npr ovim "kliktanjem" pomazemo ovu napacenu zemlju da je ne mesaju sa Sibirom i Sirijom, da nas ima na nekoj mapi, pa makar i Monopol i nece ovo glasanje ocistiti Beograd, ili poboljsati gradski prevoz, ali pokazuje da ti koji glasaju, da mi koji glasamo zelimo da se taj napaceni Bgd probudi... mozda zvuci kao da glasamo na referendumu za ulazak u EU ali na neki nacin jeste tako... vidite kolika je zelja gradjana i gradjanki Srbije da budu u vrhu svetskih metropola. Bio sam i ja ako cemo da se hvalimo u Londonu, Pragu i u ostalim prstonicama Evrope, koje mogu da budu odlican primer Beogradu kako da se razivja i kojim putem.

ne zelim da me niko zamislja kao nekog ko ceo dan klikce i glasa, ja sam student i studiram, i pored skole imam i druge aktivnosti... ovo radim volonterski i iz ljubavi prema Srbiji. ne Siriji.

kao sto je rekao Belius, zabava na prvom mestu... mozete da nas kritikujete zbog ovog sto radimo ali ljudi moji mi barem nesto radimo, trudimo se! i mislim da je jedan od najvecih problema (socioloskih) Srbije, sto mi ne volimo sebe same, sto mislimo da smo najgori. I kada naucimo da postujemo sebe same, onda ce poceti da nas postuju i ostali.

"dajte da uradimo ono sto mozemo da uradimo a ne da se vadimo na razna opravdanja"

p.s. Obavestenje za Igora: Beograd je 2x veci od Londona povrsina Beograda 3,222 km2, povrsina Londona 1,557km2 (izvor wikipedia)
p.s.s. naljutili smo Turke :)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
igorkg  20:21 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: replika

DAZBOG

svi pametnjakovici, koji nam odredjuju nivo evropeidnosti, jel su oni bogati bili u toj Jevropi ..
Ajde izadjite malo iz fotelje i gledajte da nesto konkretno uradite, a ne klikcuci po internetu.
.. poslusajte... mi, ja , nije bitno ,radimo nesto sto ni na koga ne utice, ali npr ovim "kliktanjem" pomazemo ovu napacenu zemlju da je ne mesaju sa Sibirom i Sirijom, da nas ima na nekoj mapi, pa makar i Monopol i nece ovo glasanje ocistiti Beograd, ili poboljsati gradski prevoz, ali pokazuje da ti koji glasaju, da mi koji glasamo zelimo da se taj napaceni Bgd probudi... mozda zvuci kao da glasamo na referendumu za ulazak u EU ali na neki nacin jeste tako... vidite kolika je zelja gradjana i gradjanki Srbije da budu u vrhu svetskih metropola. Bio sam i ja ako cemo da se hvalimo u Londonu, Pragu i u ostalim prstonicama Evrope, koje mogu da budu odlican primer Beogradu kako da se razivja i kojim putem.

ne zelim da me niko zamislja kao nekog ko ceo dan klikce i glasa, ja sam student i studiram, i pored skole imam i druge aktivnosti... ovo radim volonterski i iz ljubavi prema Srbiji. ne Siriji.

kao sto je rekao Belius, zabava na prvom mestu... mozete da nas kritikujete zbog ovog sto radimo ali ljudi moji mi barem nesto radimo, trudimo se! i mislim da je jedan od najvecih problema (socioloskih) Srbije, sto mi ne volimo sebe same, sto mislimo da smo najgori. I kada naucimo da postujemo sebe same, onda ce poceti da nas postuju i ostali.

"dajte da uradimo ono sto mozemo da uradimo a ne da se vadimo na razna opravdanja"

p.s. Obavestenje za Igora: Beograd je 2x veci od Londona povrsina Beograda 3,222 km2, povrsina Londona 1,557km2 (izvor wikipedia)
p.s.s. naljutili smo Turke :)))



Ocigledno vam se moja poruka nije svidela pa ste je demokratski izbrisali. Lepo od vas.

Ako cemo se prisustvom na Monopol tabli razlikovati od Sirije ili Sibira onda ok, svaka cast. Ja sam ipak to zamisljao malo drugacije.

Sto se tice podataka sa wikipedia, proveri jos jedared malo, imas tamo velicinu urbanog podrucja i ostale podatke. Nemoj da iznosis lazne podatke, nije lepo.

A sada cu jos jednom da ponovim. Glupo je takmiciti se iz fotelje i glasati za same sebe. Mislim, stvarno je glupo. Mene da je neko predlozio za nesto, ja ne bih mogao da glasam za samoga sebe. Evo cak i na Evroviziji ne moze da se glasa za samoga sebe.

Inace, ja sam vlasnik malog preduzeca za izradu softvera i uporno predstavljam nasu zemlju i nas narod kao kvalitetne i vredne ljude. Dolazili su mi i poslovni partneri iz Nemacke i Kanade i odusevljeni su opustenom atmosferom i dobrom hranom, a razocarani su koliko je ovde prljavo, zapusteno i neorganizovano.

Molim moderatora da se ponasa pristojno i ne brise poruke samo zato sto mu se ne svidjaju. Nisam ni psovao niti bilo sta slicno radio. Zahvaljujem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Supermod  00:24 15.02.2008
Preporuka: 1

Obrazlozenje

igorkg

Molim moderatora da se ponasa pristojno i ne brise poruke samo zato sto mu se ne svidjaju. Nisam ni psovao niti bilo sta slicno radio. Zahvaljujem.

Vas komentar je obilovao netrpeljivoscu prema stanovnicima jednog grada i zato je obrisan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DAZBOG  20:54 14.02.2008
Preporuka: 0

svaka cast

#Link  Replika: 1
da je vise ljudi kao ti Igore, ili kao Vi... daleko bi mi bili... ali u ovoj zemlji sve stane kad se kaze Kosovo, a ta magicna rec je recena odavno i mi i dalje stojimo... pre Kosova to je bila Republika Srpska, Krajna.. itd.. da ne ulazim..

to sam rekao, jel ovde ne mogu da nas zaustave, u ovom cyber svetu... kad oni nece da nas uvedu u EU, mi cemo sami :) preko Monopol karte

i jeste bas je lepo glasati za samog sebe, potvrdjujes da cenis samog sebe... meni se svidja... jel sam rekao kad naucimo da volimo sebe onda ce i drugi da nas postuju.... ne kazem da je ovo jedini nacin da se prikaze zemlja ali jedan od... i sta mu fali.. sedimo u fotelji, pa sta... ali opet ti kazem... mi se trudimo... znas li koliko ljudi glasa, ne samo ovde na blogu, mislim na celokupno svetsko glasanje... koliko gradova...

a sta je drugo Evrovizija nego glasanje za sebe same, pa mi posle Turske i Ukrajne imamo najvecu ilegalnu dijasporu u svetu... 3 000 000 ljudi, malo li je.... i sta je drugo pobeda Marije Serifovic (Srbije) na proslogodisnjoj Evroviziji nego glasov nasih "gastarbajtera" ... da nisu mozda Nemci i Svedjani odlepili na Serifovicevu...

i ja ne znam sta ce se desiti kada u septembru ove godine izadje ova igrica.. kako ce ljudi reagovati ali opet ce neko da se zapita.. pa gde je taj Belgrade, i ta Serbia, pa ce pogledati mapu i videce da je to neka zemlja na Balkanu u Evropi... ne znam da li si citao moje prethodne postove ali nasao sam podatak da 750 miliona ljudi na svetu igra monopol, tj da ima tu kutiju u svom domu. opet cu reci malo li je....

sto se tice informacija sa wikpedije ... ovako pise:
Greater London 1,577.3 km²
Beograd - City 3,222.6 km² (Urban 359.96 km² )

jbg... i Mladenovac je u Beogradu :)) i iznosim tacne podatke, molim te nije lepo da me nazivas lazovom


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
igorkg  21:21 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: svaka cast

DAZBOG

da je vise ljudi kao ti Igore, ili kao Vi... daleko bi mi bili... ali u ovoj zemlji sve stane kad se kaze Kosovo, a ta magicna rec je recena odavno i mi i dalje stojimo... pre Kosova to je bila Republika Srpska, Krajna.. itd.. da ne ulazim..

to sam rekao, jel ovde ne mogu da nas zaustave, u ovom cyber svetu... kad oni nece da nas uvedu u EU, mi cemo sami :) preko Monopol karte

i jeste bas je lepo glasati za samog sebe, potvrdjujes da cenis samog sebe... meni se svidja... jel sam rekao kad naucimo da volimo sebe onda ce i drugi da nas postuju.... ne kazem da je ovo jedini nacin da se prikaze zemlja ali jedan od... i sta mu fali.. sedimo u fotelji, pa sta... ali opet ti kazem... mi se trudimo... znas li koliko ljudi glasa, ne samo ovde na blogu, mislim na celokupno svetsko glasanje... koliko gradova...

a sta je drugo Evrovizija nego glasanje za sebe same, pa mi posle Turske i Ukrajne imamo najvecu ilegalnu dijasporu u svetu... 3 000 000 ljudi, malo li je.... i sta je drugo pobeda Marije Serifovic (Srbije) na proslogodisnjoj Evroviziji nego glasov nasih "gastarbajtera" ... da nisu mozda Nemci i Svedjani odlepili na Serifovicevu...

i ja ne znam sta ce se desiti kada u septembru ove godine izadje ova igrica.. kako ce ljudi reagovati ali opet ce neko da se zapita.. pa gde je taj Belgrade, i ta Serbia, pa ce pogledati mapu i videce da je to neka zemlja na Balkanu u Evropi... ne znam da li si citao moje prethodne postove ali nasao sam podatak da 750 miliona ljudi na svetu igra monopol, tj da ima tu kutiju u svom domu. opet cu reci malo li je....

sto se tice informacija sa wikpedije ... ovako pise:
Greater London 1,577.3 km²
Beograd - City 3,222.6 km² (Urban 359.96 km² )

jbg... i Mladenovac je u Beogradu :)) i iznosim tacne podatke, molim te nije lepo da me nazivas lazovom




E sada si izneo kompletne podatke, nemam primedbi. Nisam imao nameru da te nazovem lazovom, samo sam dao primedbu da podaci nisu korektni.
Iskreno se nadam da ce uskoro i Beograd i ostali nasi gradovi ZASLUZENO biti na toj karti monopola, a ne na ovakav nacin.
A sto se tice monopola, nikad nisam igrao na toj svetskoj tabli, ja sam imao onu slovenacku verziju sa planinama Kopaonik, Jahorina; ostrvima Brac, Hvar; jezerima Plitvickim, Ohridskim itd. Na tabli su bili aerodromi Beograd, Zagreb, a zatvor je bio zapor. Meni se taj monopol najvise svidjao, stvarno je bio najlepsi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MarkoPustolov  21:00 14.02.2008
Preporuka: 0

e smorili ste

#Link  Replika: 0
sa tim online glasanjima
da nesto iz srbije bude ovo ili ono
i ako uspete to nece biti zato sto ljudi misle tako nego zato sto se organizovali ljude da klikcu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DAZBOG  22:42 14.02.2008
Preporuka: 0

jesmo!

#Link  Replika: 0
smorili smo i smaracemo i dalje...

keep voting!

igorkg... sve je u redu :))

poz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ksi  18:08 15.02.2008
Preporuka: 1

Beograde, Beograde

#Link  Replika: 1
Nisu mi jasni ljudi koji govore kako ne treba glasati, kako beograd to ne zasluzuje(?!) itd.itd...
Ja sam glasao do sada vec 10ak puta a od sada planiram da glasam svaki dan iz prostog razloga jer VOLIM BEOGRAD i mislim da je odlicna stvar sto je toliko ljudi glasalo. Koliko sam video trenutno se nalazimo na 6. mestu (poslednje zuto polje) sa 3.2% glasova, 0.1% iza Istambula. Kad igram ionako najvise volim ta zuta polja pa mi nece smetati i ako se ne proguramo dalje ali, sto da ne :)
Imamo jos 14 dana, JURIS NA PLAVO!!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  22:42 15.02.2008
Preporuka: 0

Re: Beograde, Beograde

Welcome Ksi,
:) Izbuši... naplati, hahahaha
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA