Budućnost| Društvo| Ljudska prava| Mediji| Politika

ĆURUVIJA - 14 godina ubijanja!

Filip Mladenović RSS / 25.03.2013. u 14:23

Mucni glavom, 23. mart 2013.
Mucni glavom, 23. mart 2013.
U istoriji Srbije, kao i u njenoj savremenosti, postoji jedna zanemarena kategorija tragičnih junaka, žrtava zavere životnih slučajnosti i zlokobnih političkih okolnosti. Radi se o ženama, gubitnicama - suprugama ili vanbračnim partnerkama osoba koje su ubijene u političkim atentatima. Dubina i razmere tih intimnih tragedija neizmerljive su, između ostalog i zato što većina naših udovica ne doživi namirenje pravde, sudsku osudu ubica i nalogodavaca zločinačke likvidacije njihovih ljubavi.

Među tim našim udovicama je i istoričarka Branka Prpa, rođena Splićanka, otmena i produhovljena Beograđanka, koja je 1972. godine odlučila da studira istoriju na beogradskom Filozofskom fakultetu. Branka Prpa svojom pojavom, erudicijom i javnim govorom predstavlja retke izdanke građanskog, tolerantnog i uljudnog soja, na žalost odumirućeg na prostoru Balkana.

Iako su njenu ljubav, novinara Slavka Ćuruviju ubili 11. aprila 1999. godine na njene oči, iako do danas nisu procesuirani ni ubice ni nalogodavci ubistva Slavka Ćuruvije, Branka Prpa je ostala dosledna u svom javnom i intimnom prostoru ljudskosti i intelektualnosti. I kao građanka Srbije i kao istoričarka borila se i bori se za prosperitetnu, pravnu i civilizovanu državu Srbiju, birajući reči i saopštavajući ih na smiren i visokoparan način.

Branka Prpa je bila gošća emisije „Mućni glavom" u  subotu, 23. marta 2013. Tokom emisije postavio sam joj više pitanja, od kojih izdvajam:

U jednom od svojih eseja Isidora Sekulić je zapisala: "..."Nikada nismo imali vremena da mirno izgrađujemo svoju kulturu. Ratovi, zbegovi, lutanja, razaranja, građenja na ruševinama, to je naša istorija. Pa i onda kada smo stvarali, sve je išlo vrtoglavom brzinom, slamalo je ljude (...). A naš narod? Divne, sjajne, jedinstvene pobede, a narod mali, pa mali. Mali zbog svog uskog, nekulturnog nacionalizma!" Kako komentarišete ovu opasku Isodore Sekulić?

- U jednom intervjuu publikovanom pre atentata Zoran Đinđić je, između ostalog, rekao: "..Moje čvrsto uverenje je da smo mi kao narod XX vek prokockali. Mi smo ga izgubili zabavljeni pogrešnim eksperimentima. Jedan eksperiment je bio Jugoslavija, drugi je bio komunizam."   Da li ovo uverenje Zorana Đinđića podvrđuje ili negira sud istorije?

- Kako objašnjavate istorijske okolnosti koje su na vrh političke piramide izbacile Slobodana Miloševića na kraju XX stoleća?

- Većina srpskih intelektualaca podržala je novokomponovanog vođu krajem osamdesetih godina prošlog veka. Sem retkih izuzetaka (Mića Popović, Mihiz...), do danas se niko od tih intelektualaca nije javno pokajao ili barem izvinio mladim generacijama zbog podrške Miloševiću i njegovom nacionalističkom projektu. Kako vi gledate na tu činjenicu?

- Sa vremenske distance od nepunih 13 godina, kako danas tumačite događaje 5. oktobra 2000. godine?

- Ako je 5. oktobra 2000. bila revolucija, zašto 6. oktobra nisu primenjene revolucionarne metode?

- Narednog 11. aprila 2013. navršava se 14 godina od ubistva Slavka Ćuruvije! Zašto još uvek ubice i nalogodavci ubistva nisu privedeni pravdi?

Snimak emisije „Mućni glavom"  23.  3.  2013.  može se preslušati na linku:

http://www.radiobeograd.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=3256&Itemid=182  

Atačmenti



Komentari (69)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

savamala savamala 16:16 25.03.2013

исправка

Само да исправим моју тврдњу са другог твог блога. Наиме, Бранка Прпа није студирала 17 година, као што сам ја написао, већ само 14 година (http://www.inisbgd.co.rs/index.php/sr-RS/saradnici/38-dr-branka-prpa). Значи добро и темељно је изучила историју што ју је касније кандидовало да постане директор важне установе као што је Архив града Београда.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:36 25.03.2013

Re: исправка

I da kao direktor Arhiva grada Beograda unapredi rad ove važne istitucije.
I da pre toga doktorira na relevantoj istorijskoj temi o srpskim intelektualcima i njihovom odnosu prema tzv. jugoslovenskom pitanju.
I da objavi veliki broj stručnih i naučnih radova.
I da svojim javnim delovanjem utiče da Srbija i Beograd budu lepša i kulturnija mesta za rad i življenje!
savamala savamala 16:52 25.03.2013

Re: исправка

I da kao direktor Arhiva grada Beograda unapredi rad ove važne istitucije.
I da pre toga doktorira na relevantoj istorijskoj temi o srpskim intelektualcima i njihovom odnosu prema tzv. jugoslovenskom pitanju.
I da objavi veliki broj stručnih i naučnih radova.
I da svojim javnim delovanjem utiče da Srbija i Beograd budu lepša i kulturnija mesta za rad i življenje!


И да изгуби на суду од Ћурувијине деце због лажног представљања што је сигурно не кандидује за некога ко чини своју заједницу лепшим и културнијим местом за рад и живљење.
Прпа је постала директор Архива једино и искључиво захваљујући политичком ангажману. Да је струка била критеријум, она не би могла ни да сања да постане директор архива. А, ти, када би знао да гледаш нечију библиографију, никада не би написао да је Прпа објавила велики број стручних и научних радова. У њеној библиографији нема ни један једини научни рад објављен у неком озбиљном научном часопису.
angie01 angie01 17:03 25.03.2013

Re: исправка

kakvog laznog predstavljanja?
savamala savamala 17:19 25.03.2013

Re: исправка

kakvog laznog predstavljanja?


01. februar 2007.

Jelena i Rade Ćuruvija, sin i ćerka ubijenog vlasnika Dnevnog telegrafa, optužuju Branku Prpu za pokušaj otimanja imovine
BEOGRAD - Deca pokojnog novinara i vlasnika Dnevnog telegrafa i Evropljanina Slavka Ćuruvije tvrde da je istoričarka Branka Prpa, nevenčana žena njihovog oca, opstruirala ostavinski postupak u pokušaju da ih omete da ostvare pravo na svoj zakonski deo. U izjavi za Kurir, Jelena Ćuruvija je potvrdila ovu optužbu, navodeći da je sve što je o tome rekla za Reviju B92 tačno.

- Prpa je jedna od žena sa kojima je naš otac bio posle razvoda krajem 1997. godine. Ipak, to je nije sprečilo da već 15. juna 1999. godine, samo dva meseca posle ubistva, podnese tužbu protiv nas, čiji je cilj "otimanje" naše imovine. Važno je znati da kad kažemo jedna od, mislimo na veoma važan događaj u tatinom životu, a to je veridba sa jednom našom poznatom umetnicom 1998. godine, koja je bila pristojna da svoj intimni život zadrži kao intiman - rekli su Jelena i Rade Ćuruvija u intervjuu datom nedeljniku Revija 92.
Oni su posebno kivni na novinare koji su godinama, kako kažu, "nesvesno", predstavljali Prpu kao Ćuruvijinu ženu.

- Sedmogodišnje uporno predstavljanje Prpe kao supruge, nevenčane supruge, pa čak i udovice, podseća na neku vrstu strategije. Postavlja se pitanje, zašto osoba, koju sedam godina lažno predstavljaju, nije to nijednog momenta demantovala. Sve što je trebalo da uradi jeste da pozove par urednika, zamoli ih da je tako ne predstavljaju, objasni im da to nije istina i nije fer prema porodici, koja je ostala iza njihovog kolege - kažu oni i dodajući da je to što se Branka Prpa našla u životu njihovog oca "loša karma".

Jelena i njen brat Rade, sude se oko prava na stan sa Brankom Prpom, koja je nakon smrti Slavka Ćuruvije pokušala da zadrži i listove Dnevni telegraf i Evropljanin.

- Da, to je još jedna smešna strana istorije. Dobila je, prvo kao smeštaj, a kasnije na poklon, od tate potkrovlje u strogom centru Beograda od 130 kvadrata. Ipak, pokušala je da uzme, u čemu, naravno, nije uspela, i njegov stan u kome ja sada živim sa svojom porodicom - objasnila je Jelena ističući da su se Rade i ona izborili za vlasništvo nad oba lista.

Povodom optužbi Ćuruvijinih naslednika, pozvali smo Branku Prpu da bi proverili navode koji su izneti, međutim, ona je rekla kao je na romingu i ne može da priča.
- Ne mogu da razgovaram sa vama, u inostranstvu sam i imam pripejd karticu. Prijatno! - bilo je sve što je ona u pristala da kaže u izjavi za Kurir.

(R. K.)
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:19 25.03.2013

Re: исправка

savamala
I da kao direktor Arhiva grada Beograda unapredi rad ove važne istitucije.I da pre toga doktorira na relevantoj istorijskoj temi o srpskim intelektualcima i njihovom odnosu prema tzv. jugoslovenskom pitanju.I da objavi veliki broj stručnih i naučnih radova.I da svojim javnim delovanjem utiče da Srbija i Beograd budu lepša i kulturnija mesta za rad i življenje!И да изгуби на суду од Ћурувијине деце због лажног представљања што је сигурно не кандидује за некога ко чини своју заједницу лепшим и културнијим местом за рад и живљење. Прпа је постала директор Архива једино и искључиво захваљујући политичком ангажману. Да је струка била критеријум, она не би могла ни да сања да постане директор архива. А, ти, када би знао да гледаш нечију библиографију, никада не би написао да је Прпа објавила велики број стручних и научних радова. У њеној библиографији нема ни један једини научни рад објављен у неком озбиљном научном часопису.


A šta Vas kvalifikuje da ocenjujete naučni rad dr Branke Prpe? Pa Vi nemate hrabrosti da se ovde predstavite pravim i imenom i prezimenom, a pokušavate da morališete i opet zamenjujete teze!
Preslušajte emisiju, naučite nešto novo i dragoceno. Bićete obrazovaniji i informisaniji, dakle bolji čovek!
savamala savamala 17:29 25.03.2013

Re: исправка

A šta Vas kvalifikuje da ocenjujete naučni rad dr Branke Prpe?


Квалификује ме то што знам шта су научни радови и научни часописи и како се оцењују. Да ли је то довољно?


angie01 angie01 18:44 25.03.2013

Re: исправка


-bilo je sve što je ona u pristala da kaže u izjavi za Kurir.



'naci ovaj clanak iz kurira je tebi krucijalni argument da se Branka Prpa lazno predstavljala, kao i da je to na sudu dokazano, a sve skupa je neoborivi dokaz da ona i nije neki strucnjak!:)
buba_truba buba_truba 22:28 25.03.2013

Re: исправка

savamala
angie
kakvog laznog predstavljanja?


01. februar 2007.

Jelena i Rade Ćuruvija, sin i ćerka ubijenog vlasnika Dnevnog telegrafa, optužuju Branku Prpu za pokušaj otimanja imovine...
...........

U izjavi za Kurir, Jelena Ćuruvija je potvrdila ovu optužbu, navodeći da je sve što je o tome rekla za Reviju B92...
..............
(R. K.)

Revija B92?! Interesantno... pa još kad se sve upakuje u Kurira...
a prenese nam savica.

No, nisam o tome 'tela (©) - više me brine moje, u poslednje vreme (i slučaj fixser) slaganje sa angie - neće to na dobro da izađe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:31 25.03.2013

Re: исправка

Revija B92?! Interesantno... pa još kad se sve upakuje u Kurira.


Nego kad već tako rangiramo, a nije da nema smisla

Revija 92, Kurir....
Nešto mi se sve čini da bi u tu grupu spao i Dnevni Telegraf....
Ako ga se neko seća
buba_truba buba_truba 22:46 25.03.2013

Re: исправка

hoochie coochie man
Revija B92?! Interesantno... pa još kad se sve upakuje u Kurira.


Nego kad već tako rangiramo, a nije da nema smisla

Revija 92, Kurir....
Nešto mi se sve čini da bi u tu grupu spao i Dnevni Telegraf....
Ako ga se neko seća

Naravno da bi spao (sećam ga se, iako sam bila mala), sećam se i Ćuruvije (upoznala ga na nekoj slavi one godine kad smo birali Panića za premijera, tada mi ništa nije značilo, posle ga se opsetila i smestila...) ali ne sećam se sa kojom je ženskom bio. Eelem, naš'o lonac poklopca - ali voli dokoni plebs da prebira, presuđuje, dosuđuje...
loader loader 02:39 26.03.2013

Re: исправка

Pratiše čoveka, i ubiše čoveka
I sakriše tragove...
I još ih sakrivaju ...
Tema je ta.
Da nije sve tako bilo (i tako ostalo), malo je verovatno da bi se o gospođi Branki Prpi ovde uopšte pričalo. Ona je, u jednom smislu, ipak, samo link prema Slučaju ubijanja.
irvington irvington 00:15 29.03.2013

Re: исправка

angie01

-bilo je sve što je ona u pristala da kaže u izjavi za Kurir.



'naci ovaj clanak iz kurira je tebi krucijalni argument da se Branka Prpa lazno predstavljala, kao i da je to na sudu dokazano, a sve skupa je neoborivi dokaz da ona i nije neki strucnjak!:)


Веровала или не, Јелена је испричала истину.
predatortz predatortz 09:52 29.03.2013

Re: исправка



'naci ovaj clanak iz kurira je tebi krucijalni argument da se Branka Prpa lazno predstavljala, kao i da je to na sudu dokazano, a sve skupa je neoborivi dokaz da ona i nije neki strucnjak!:)



Članal iz Kurira, slažem se, ne može biti dokaz za bilo šta. Ali, kad neko osnovne studije pohađa četrnaest godina, ne bih žurio da ga nazivam stručnjakom.
predatortz predatortz 17:42 25.03.2013

Ožalošćena porodica


Kako vidimo, Branka je pre bila Slavkova ljubavnica, nego li životna saputnica. Stoga, njeno potenciranje te veze ume da bude degutantno. Čovek može da pomisli da joj je to bila jedina referenca.

A, sad bih se osvrnuo na ovo:

- Ako je 5. oktobra 2000. bila revolucija, zašto 6. oktobra nisu primenjene revolucionarne metode?


Petog oktobra se nije desila nikakva revolucija. Fleksibilniji, i rekao bih mudriji, delovi jednog sistema rešili su da Slobodana Miloševića puste niz vodu. Sve ostalo je bilo pozorište.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:02 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

5. oktobar 2000. za mene je bila revolucija u pokušaju. Nedovršena revolucija. Delimični diskontinuitet sa zločinačkim režimom Slobodana Miloševića.

O tome upravo govori istoričarka Branka Prpa u emisiji!
Ko sluša radio, sebe je obdario!
predatortz predatortz 18:13 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

Filip Mladenović
5. oktobar 2000. za mene je bila revolucija u pokušaju. Nedovršena revolucija. Delimični diskontinuitet sa zločinačkim režimom Slobodana Miloševića.

O tome upravo govori istoričarka Branka Prpa u emisiji!
Ko sluša radio, sebe je obdario!


Pusti te floskule... I, prestani da sanjaš revolucije. One, po pravilu, donose krv i neke nove bitange.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:25 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

Petog oktobra se nije desila nikakva revolucija. Fleksibilniji, i rekao bih mudriji, delovi jednog sistema rešili su da Slobodana Miloševića puste niz vodu. Sve ostalo je bilo pozorište.


Amin.
angie01 angie01 18:41 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

Kako vidimo, Branka je pre bila Slavkova ljubavnica, nego li životna saputnica


kako malogradjanski mizerno- Branka Prpa je zivela sa Slavkom Curuvijom i on je nju predstavljao tako, niti su se krili, niti je bilo sta bilo sporno da su par- sem sto intima dvoje ljudi pripada samo njima, a ne carsijskim cenzorima.
predatortz predatortz 18:44 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

angie01
Kako vidimo, Branka je pre bila Slavkova ljubavnica, nego li životna saputnica


kako malogradjanski mizerno- Branka Prpa je zivela sa Slavkom Curuvijom i on je nju predstavljao tako, niti su se krili, niti je bilo sta bilo sporno da su par- sem sto intima dvoje ljudi pripada samo njima, a ne carsijskim cenzorima.


Pa, draga velegrađanko, postoje ljudi koji ne kriju svoje ljubavnice. Ali, kada ljubavnice udare na imovinu koja pripada deci pokojnika, mnogo je crnje od malograđanštine. Naročito ako takve, kao što je ovde slučaj, svima drže lekcije o moralu.
angie01 angie01 18:53 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

Ali, kada ljubavnice udare na imovinu koja pripada deci pokojnika, mnogo je crnje od malograđanštine. Naročito ako takve, kao što je ovde slučaj, svima drže lekcije o moralu.


ona je svakako bila njegov zivotni saputnik- ako ti uopste kapiras razliku- da su imali papir, ne bi tu nista bilo vece i znacajnije-imam i ja prijatelje koji nisu vencani, a svakako su supruznici, saputnici, mnogo vise, nego neki sa papirom-to oko imovine, ne mozes suditi, jer ne znas-koliko znam, u tom stanu u centru su zajedno ziveli, zakon priznaje brak i bez registracije-postoje neki propisani uslovi, i tu ucesnici imaju ista prava kao i da oni koji su zvanicno obavili vencanje.

to sto se ti ne slazes sa onim sto ona govori, nije razlog da negiras i diskvalifikujes sve drugo-sto je ovde na blogu glavni manir u suprostavljanju "argumenata"- da se neko vredja!

predatortz predatortz 18:55 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica


ona je svakako bila njegov zivotni saputnik- ako ti uopste kapiras razliku-


Ne, ja ne kapiram razliku. Zapravo, da nije tebe niko na blogu ništa ne bi ni kapirao.
angie01 angie01 19:05 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

ju, ju, ju,...vidim, ima vas poprilicno koji ste verni cuvari lika i dela "vizionara" ovog sranja, pa makar ga i sami kusali, branite "stvaralastvo" svim sredstvima- cekam samo da pocne izlivanje u bronzi, na trgu Mrksa i Engelsa....i obavezno ime da se promeni Bulevaru.
predatortz predatortz 19:09 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

angie01
ju, ju, ju,...vidim, ima vas poprilicno koji ste verni cuvari lika i dela "vizionara" ovog sranja, pa makar ga i sami kusali, branite "stvaralastvo" svim sredstvima- cekam samo da pocne izlivanje u bronzi, na trgu Mrksa i Engelsa....i obavezno ime da se promeni Bulevaru.


Iskreno, kao i obično, nemam pojma o čemu pričaš. Teši me to što sam u većini po tom pitanju
angie01 angie01 19:17 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

nemam pojma o čemu pričaš.


kostunije, ti li si!?


predatortz predatortz 19:23 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

angie01
nemam pojma o čemu pričaš.


kostunije, ti li si!?




Eto, provali me...
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:24 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

U emisiji se govori i o tome kako se dojučerašnji "veliki Srbi" sada prave - Englezi!
predatortz predatortz 19:30 25.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

Filip Mladenović
U emisiji se govori i o tome kako se dojučerašnji "veliki Srbi" sada prave - Englezi!


Ma, to ti tako ide moj Filipe. Mada, gospođa zaboravi da kaže kako se veliki komunisti sada grade velikim demokratama...
blogovatelj blogovatelj 07:19 26.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

Ko sluša radio, sebe je obdario!


Ko slusa radio, sebe je izradio.
alselone alselone 14:22 26.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

Ko sluša radio, sebe je obdario!


Gospode Boze.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:27 26.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

alselone
Ko sluša radio, sebe je obdario!Gospode Boze.


RADio je stvorio čoveka!

Ko radio sluša, gluposti se gnuša!

blogovatelj blogovatelj 15:31 26.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

Ko radio sluša, gluposti se gnuša!


Ko radio sluša, zaludi ga svaka šuša!
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:21 26.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

blogovatelj
Ko radio sluša, gluposti se gnuša!Ko radio sluša, zaludi ga svaka šuša!


Ko TV gleda i sluša, zaludi ga svaka šuša!

A ko sluša radio, razum je nagradio!
Mućni glavom!
savamala savamala 16:44 26.03.2013

Re: Ožalošćena porodica


Filip Mladenović
Mućni glavom!


Благо теби Филипе. Имам утисак да ти верујеш у ове бесмислице које готово свакодневно пишеш. Можда ти, понекад, помало и завидим.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:00 26.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

savamala
Filip MladenovićMućni glavom!Благо теби Филипе. Имам утисак да ти верујеш у ове бесмислице које готово свакодневно пишеш. Можда ти, понекад, помало и завидим.


Jedna poučna basna, povodom Vašeg komentara:

U šumi je izbio veliki požar. Sve životinje su pobegle iz šume, samo je maleni kolibri odleteo do obližnjeg jezera i sićušnim kljunom zahvatio kap vode. Potom je odleteo do goreće šume i bacio onu malu kap vode na vatru.
Sve su mu se odbegle životinje smejale, da su mogle da govore sigurno bi rekle nešto slično kao Vi u Vašem komentaru, a kolibri je na to odgovorio:
"UČINIO SAM SVE ŠTO JE DO MENE!"
savamala savamala 17:08 26.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

Sve su mu se odbegle životinje smejale, da su mogle da govore sigurno bi rekle nešto slično kao Vi u Vašem komentaru, a kolibri je na to odgovorio:
"UČINIO SAM SVE ŠTO JE DO MENE!"


Ја се теби не смејем. Истовремено, ценим и твоју мотивацију, а често и вредности за које се залажеш. Друга је ствар, што сам, у доброј мери, убеђен да ти, заправо, несвесно служиш баш онима против којих се тако упорно бориш. Без увреде.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:25 26.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

Onoliko koliko satira i satiričari nesvesno služe onima protiv kojih se bore, toliko i ja nesvesno služim istima.

U svakom slučaju, težim da kao novinar i kao građanin budem sluga istine, a ne gospodar laži.
savamala savamala 17:27 26.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

U svakom slučaju, težim da kao novinar i kao građanin budem sluga istine, a ne gospodar laži.


Верујем ти да тежиш али мислим да ти не полази за руком.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:42 26.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

Slušaoci emisije "Mućni glavom", komentatori mojih blogova, čitaoci mojih knjiga..., pa ja sam, što bi rekao Šekspir "kao stablo čije se grane povijaju od plodova".
blogovatelj blogovatelj 18:08 26.03.2013

Re: Ožalošćena porodica

Slušaoci emisije "Mućni glavom", komentatori mojih blogova, čitaoci mojih knjiga..., pa ja sam, što bi rekao Šekspir "kao stablo čije se grane povijaju od plodova".


Vanvremenska misao, fakat!
milivoje_bg milivoje_bg 20:25 25.03.2013

Шта рећи, ...

... сем да респектујем бол Бранке Прпа због губитка --- не улазим сада да ли је била са покојним Ћурувијом 22 године или само 2 године (мада, разлика, ипак, није небитна).
Брнка Прпа као историчар --- смешно. Титичан изданак комуналне елите - таква јој је и историја.
Sepulturero Sepulturero 21:58 25.03.2013

Пропуштена прилика

Много ценим радио али признајем да нисам слушао ову емисију. Додуше, могао сам сада накнадно али су ми ваша питања врло слаба, благо речено, па нисам имао живаца.

Штета је што нисте покушали да истражите оно што слушаоце стварно интересује:

1. Да ли је Ћурувија икада радио за савезну УДБу?

2. Како то да убице, и налогодавци, још нису пронађени иако су на власти непрекидно, још од 2000, његови истомишљеници и саборци?

3. Да ли је могуће да његово убиство није имало никакве везе са политиком?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:52 26.03.2013

Re: Пропуштена прилика

I Dada Vujasinović i Milan Pantić su ubijeni kao i Slavko zbog novinarske hrabrosti i javnog angažmana.
SLAVA IM!
gedza.73 gedza.73 17:52 26.03.2013

Cirkus

Branka Prpa-istoričar.
'Iza atentata na kralja, pretpostavlja se, stoji VMRO'
Auuu, brale
'Pretpostavlja se'?
Ništa Ćano, ništa Pavelić?
Konstanto se, kroz razgovor, koristila poluinformacijama, tumbala istoriju i vrlo nedosledno 'prepričavala' događaje.

'Nisu komunisti gradili Jugoslaviju kao političku ideju i zajednicu već građanski intelektualci i političari.'



' U vreme komunističke Jugoslavije mnogi su se školovali u inostranstvu. '
Ne reče samo u kom inostranstvu.
'Imate Gandijevu revoluciju'.
Imamo i komunističku revoluciju gde se ubijalo, kralo i otimalo.
Doduše, ona, u jednoj drugoj emisiji, opravdava i relativizuje taj način likvidacije i pljačke.

'Totalitarna država' (današnja Srbija) da bi par minuta ranije dala opasku kako je 'SFRJ bila otelotvorenje socijalizma' (parafraziram)
Mućnimo glavama

NE VERUJTE PARTIJSKIM I PRISTRASNIM ISTORIČARAMA

Filipe, moje skromno mišljenje o Branki Prpi da je ona bruka za svoju profesiju.
A ako su istiniti navodi Rada i Jelene Ćuruvije onda je sramota i za ljudski rod.
iza_duge iza_duge 20:15 26.03.2013

Re: Cirkus

Pisati tako nisko i uvredljivo o jednoj osobi koja je proživela i preživela gubitak voljene osobe, koja je svojim javnim angažmanom oličenje tolerancije i civilizovanosti i kojoj se ova država ruga već 14 godina ne izvodeći pred sud
ubice i nalogodavce ubistva Slavka Ćuruvije, znači podršku zločincima i unesrećiteljima srpskog društva.
predatortz predatortz 20:18 26.03.2013

Re: Cirkus

iza_duge
Pisati tako nisko i uvredljivo o jednoj osobi koja je proživela i preživela gubitak voljene osobe, koja je svojim javnim angažmanom oličenje tolerancije i civilizovanosti i kojoj se ova država ruga već 14 godina ne izvodeći pred sud
ubice i nalogodavce ubistva Slavka Ćuruvije, znači podršku zločincima i unesrećiteljima srpskog društva.


Ma, kakva podrška, to je sve go izvršitelj... Kriju se iza nikova, sve neka kodna imena : Predator, Gedža...
gedza.73 gedza.73 20:46 26.03.2013

Re: Cirkus

Pisati tako nisko i uvredljivo o jednoj osobi koja je proživela i preživela gubitak voljene osobe, koja je svojim javnim angažmanom oličenje tolerancije i civilizovanosti i kojoj se ova država ruga već 14 godina ne izvodeći pred sud

Govorio sam o Branki Prpi kao istoričaru. Pa ja bih, uz kopanje kukuruza, završio fakultet za, brat bratu, deset godina. A 'istoričarka' celih 14.
Alal vera. Za ponos i diku.

Svaki put kad sam je slušao ona je manipulisala podacima, bila pristrasna, svađalački nastrojena prema neistomišljenicima.



A ako su istiniti navodi Rada i Jelene Ćuruvije onda je sramota i za ljudski rod

Ako su itiniti navodi (treba li da naglasim) kćerke Jelene da je Branka Prpa htela da (pored već dobijene jedne nekretnine) oduzme stan u kome živi sa porodicom, kako da kvalifikujem jednu takvu osobu?

Milosrdna Samarićanka? Oličenje, kako ti reče, civilizovanosti i tolerancije?
Žena (opet ponavljam, ako je istina) koja hoće deci koja su preživela i proživela gubitak oca da oduzme stan, ime novina koje je njihov otac stvorio, 'opstruira ostavinski postupak' nema nikakvo moralno, etičko, ljudsko pravo da govori javno o bilo čemu.

Prpa je jedna od žena sa kojima je naš otac bio posle razvoda krajem 1997. godine. Ipak, to je nije sprečilo da već 15. juna 1999. godine, samo dva meseca posle ubistva, podnese tužbu protiv nas, čiji je cilj "otimanje" naše imovine.


Bio sam blag napisavši da je ona, tim postupcima, sramota za ljudski rod.
I nemoj da me vučeš za jezik.

Neke stvari se jednostavno ne rade.
Lešinarenje i pljačkanje siročića ti zovi kako god 'oćeš. Ja o takvima imam svoj sud.

Ako ovi novinski članci nisu istiniti, ja joj se izvinjavam (ne kao 'istoričarki' tu i dalje mislim da je partijski kadrovik bez trunke analitičkog rasuđivanja) a ako jesu mislim da je ('bem li ga sad šta da napišem, a da me ne obrišu) "#$!!#$.




iza_duge iza_duge 21:03 26.03.2013

Re: Cirkus

Saosećanje je jedna od ljudskih osobina po kojima se razlikujemo od zlotvora.

A pijetet prema mrtvima i poštovanje tuđe intimnosti - lepo kućno vaspitanje.


gedza.73 gedza.73 21:14 26.03.2013

Re: Cirkus

Saosećanje je jedna od ljudskih osobina po kojima se razlikujemo od zlotvora.

Pa to ti pričam.
Eto, ti si lepu reč našla. Zlotvori. Ja sam mislio šljam, talog...

Kako se zove osoba koja je podnela tužbu protiv dece samo dva meseca posle ubistva njihovog oca?

Pročitaj još jednom moje komentare. Niti sam ulazio u intimu, niti sam pominjao ubistvo nesrećnog novinara.

A pijetet prema mrtvima i poštovanje tuđe intimnosti - lepo kućno vaspitanje.


Lepo kućnu vaspitanje nalaže normalnom čoveku da stane na stranu slabih.

Možemo i dalje da raščlanjavamo postupke ove žene ali teško da nju možemo pretvoriti u žrtvu, jadnicu i naivnu sobaricu.

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:22 27.03.2013

Re: Cirkus

Da li biste isto tako razmišljali da Vam je Branka Prpa majka, sestra, tetka...?

I da li biste u svojoj bezočnosti i udovicama Ivana Stambolića, Zorana Đinđića, Milana Pantića... pronalazili "pikanterije" iz tabloidnog smeća?

Blogeru "gedza.73", Vi ste loš čovek. Najpre zato što ovako zloćudno razmišljate i pišete u svojim komentarima, a zatim što se kukavički i licemerno krijete iza pseudonima, pri tom pokušavajući da morališete.

Preslušajte pažljivo emisiju "Mućni glavom", naročito himnu emisiju "IMAJ PETLJU"! Možda ćete i Vi postati bolji čovek, kvalitetniji građanin Srbije, i na kraju krajeva - džentlmen!
bene_geserit bene_geserit 04:27 27.03.2013

Re: Cirkus

OK, ovaj deo je jos bolji od onog samaranju u stihu odozgore (ko radio slusa tra-la-la-la-la), negde u rangu sa "stablom cije se grane povijaju od plodova".
Dakle, Filip za svoju emisiju skromno tvrdi da, ako je slusate, postacete bolji covek, ni manje ni vise nego "kvalitetni gradjanin" Srbije (bilo bi zabavno cuti kako se meri "kvalitet" gradjanina), pa jos i dzentlmen.
gedza.73 gedza.73 08:00 27.03.2013

Re: Cirkus

Da li biste isto tako razmišljali da Vam je Branka Prpa majka, sestra, tetka...?

Da. Bilo ko od moje familije. Prvo bih tu osobu namazao a onda prekinuo svaki kontakt sa njom.

I da li biste u svojoj bezočnosti i udovicama Ivana Stambolića, Zorana Đinđića, Milana Pantića... pronalazili "pikanterije" iz tabloidnog smeća?


Filipe, možeš ti o meni da misliš šta god hoćeš. I da sam kukavica i da sam zloćudan i da sam licemeran jer na blogu nemam ime i prezime. Ja bih više voleo da mi ti kažeš u čemu ja nisam u pravu.

I da li biste u svojoj bezočnosti i udovicama Ivana Stambolića, Zorana Đinđića, Milana Pantića... pronalazili "pikanterije" iz tabloidnog smeća?


Pronalazim?
U redu onda. Jednostavno pitanje. Da li je ovo, ili nije, istina?

Prpa je jedna od žena sa kojima je naš otac bio posle razvoda krajem 1997. godine. Ipak, to je nije sprečilo da već 15. juna 1999. godine, samo dva meseca posle ubistva, podnese tužbu protiv nas, čiji je cilj "otimanje" naše imovine


Moju 'bezočnost' neću da komentarišem. Samo mi je odvratno provlačenje nesreća ovih ljudi i njihovih porodica i korišćenje njihovih tragedija od strane svake šuše.
Te žene i njihova deca nose svoju bol i ne naplaćuju je po radio, tv emisijama i novinskim člancima.

Preslušajte pažljivo emisiju "Mućni glavom", naročito himnu emisiju "IMAJ PETLJU"!

Baš sam pomislio kako imaš loš muzički izbor.
Pažljivo sam preslušao emisiju. Ako 'pažljivo' pročitaš moj prvi komentar videćeš da sam grubo citirao neke 'istoričarkine' gluposti.
Ništa nisam novo naučio ali sam se slatko ismejao.

Možda ćete i Vi postati bolji čovek, kvalitetniji građanin Srbije, i na kraju krajeva - džentlmen!


Džentlmen je onaj koji brani slabije a ne onaj koji staje u zaštitu jajara i secikesa.




Filip Mladenović Filip Mladenović 17:37 27.03.2013

Re: Cirkus

"Usresređivanje na drugu ličnost u suštini nije ništa drugačije od usresređivanja na misli. Moram prepustiti svakom pojedinom čitaocu da iz sopstvenog iskustva prikupi dokazni materijal za tezu da većina naših ličnih odnosa pati od potpunog odsustva usresređenosti. Skloni smo da veoma loše procenjujemo karaktere, jer ne zalazimo mnogo ispod površine tuđe ličnosti - to jest onoga šta taj neko kaže, kako se ponaša, kakav mu je položaj, kako se oblači. Ukratko, zapažamo personu, masku koju nam neko pokazuje, a ne LIČNOST (person) iza nje, što je moguće samo ako se usresredimo na njega. Ali, izgleda da se mi bojimo da nekoga u potpunosti upoznamo - računajući tu i sami sebe."
Erih From: UMEĆE ŽIVLJENJA
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:42 27.03.2013

Re: Cirkus

bene_geserit
OK, ovaj deo je jos bolji od onog samaranju u stihu odozgore (ko radio slusa tra-la-la-la-la), negde u rangu sa "stablom cije se grane povijaju od plodova".Dakle, Filip za svoju emisiju skromno tvrdi da, ako je slusate, postacete bolji covek, ni manje ni vise nego "kvalitetni gradjanin" Srbije (bilo bi zabavno cuti kako se meri "kvalitet" gradjanina), pa jos i dzentlmen.


“Dobrota u rečima stvara poverenje.
Dobrota u mislima stvara dubinu.
Dobrota u davanju stvara ljubav.”

Lao Ce

blogovatelj blogovatelj 17:47 27.03.2013

Re: Cirkus

Samo mi je odvratno provlačenje nesreća ovih ljudi i njihovih porodica i korišćenje njihovih tragedija od strane svake šuše.


Reko' ja - ko radio sluša, zaludi ga svaka šuša!
savamala savamala 18:05 27.03.2013

Re: Cirkus

Da li biste isto tako razmišljali da Vam je Branka Prpa majka, sestra, tetka...?


Филипе, какве има везе ко је коме мајка, сестра или тетка. Ти си новинар и то од оне феле која сматра да има некакву мисију. Међутим, пре било које новинарске мисије, постоји професионализам. У твом послу, професионализам је, слободно можемо рећи, етичка категорија (мада мислим да ово важи за сваки посао).
Ја сам у 17:19 25.03., значи пре два дана, поставио овде текст из Курира који на твоју гошћу Прпу баца потпуно различито светло у односу на то каквом си је ти представио. У међувремену, ти овде вређаш учеснике блога називајући их лошим људима и прозиваш их због анонимности, што је крајње некоректно јер је анонимност, овде, потпуно у складу са правилима присуства и понашања на блогу.
Елем, да се вратим на мој посто од пре два дана. Ти, као новинар, могао си, са само пар телефонских позива, да разрешиш ту ситуацију. Међу твојим колегама има доста њих који знају све о овоме и који би ти дали праву информацију. Уместо, то да урадиш, ти си кренуо, као што рекох, да вређаш људе. При томе, дајеш себи за право да нас позиваш да ”мућнемо главом” и ваљда тиме да прогледамо у истину коју нам ти нудиш. Прилично неваспитано с твоје стране.
docsumann docsumann 19:51 27.03.2013

Re: Cirkus

Filip Mladenović
"Usresređivanje na drugu ličnost u suštini nije ništa drugačije od usresređivanja na misli. Moram prepustiti svakom pojedinom čitaocu da iz sopstvenog iskustva prikupi dokazni materijal za tezu da većina naših ličnih odnosa pati od potpunog odsustva usresređenosti. Skloni smo da veoma loše procenjujemo karaktere, jer ne zalazimo mnogo ispod površine tuđe ličnosti - to jest onoga šta taj neko kaže, kako se ponaša, kakav mu je položaj, kako se oblači. Ukratko, zapažamo personu, masku koju nam neko pokazuje, a ne LIČNOST (person) iza nje, što je moguće samo ako se usresredimo na njega. Ali, izgleda da se mi bojimo da nekoga u potpunosti upoznamo - računajući tu i sami sebe."
Erih From: UMEĆE ŽIVLJENJA


"Kada nisi rekao da te mi ne možemo proglasiti krivim? ... Ja uvijek nisam rekao da me vi ne možete proglasiti krivim, gospodine pukovniče."

Kvaka 22
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:11 28.03.2013

Re: Cirkus

"...ali bi joj se... retko događalo da se u razgovoru ne koristi trivijalnostima - svim onim oveštalim frazetinama i opštim mestima koja zagušuju đubrišta savremene mudrosti."

Pol Oster: "Bruklinska revija ludosti"
predatortz predatortz 12:07 29.03.2013

Re: Cirkus


Blogeru "gedza.73", Vi ste loš čovek.


Blogeru Filipe Mladenoviću, Vi vređate čoveka zbog mišljenja različitog od Vašeg.

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:57 29.03.2013

Re: Cirkus

predatortz
Blogeru "gedza.73", Vi ste loš čovek.Blogeru Filipe Mladenoviću, Vi vređate čoveka zbog mišljenja različitog od Vašeg.


To što je za Vas "mišljenje različito od mojeg", za mene je tabloidno smeće.

A baviti se u komentarima ovog bloga privatnim životom Branke Prpe i njenim odnosom prema ćerki i sinu Slavka Ćuruvije, ne samo da je zamena teza i još jedna manipulacija, već je svesna ili nesvesna podrška ubicama i nalogodavcima ubistva Slavka Ćuruvije 11. aprila 1999. godine!
predatortz predatortz 13:14 29.03.2013

Re: Cirkus

Filip Mladenović
predatortz
Blogeru "gedza.73", Vi ste loš čovek.Blogeru Filipe Mladenoviću, Vi vređate čoveka zbog mišljenja različitog od Vašeg.


To što je za Vas "mišljenje različito od mojeg", za mene je tabloidno smeće.

A baviti se u komentarima ovog bloga privatnim životom Branke Prpe i njenim odnosom prema ćerki i sinu Slavka Ćuruvije, ne samo da je zamena teza i još jedna manipulacija, već je svesna ili nesvesna podrška ubicama i nalogodavcima ubistva Slavka Ćuruvije 11. aprila 1999. godine!


Kada neko uzme sebi za pravo da glumi savest jednog društva, mora bit bez mrlja na savesti. Branka Prpa je pokušala da ošteti porodicu pokojnika. To je, po mišljenju većine časnih ljudi, velika mrlja.

Drugo ( da vse vratimo na 'ti', kako ovdašnji običaji nalažu ), pokušavaš da nam za neku profesionalnu veličinu podmetneš osobu koja je studirala četrnaest godina, a za naučne radove navodi učešće u nekakvim panel raspravama. To je još jedna podvala.

Treće, manje je važno da li je priču objavio neki tabloid, jer kod nas su svi mediji tabloidni ( pogledaj današnji Blic koji se bavi uglavnom Farmom i Velikim bratom) , od toga da li je izrečeno istina ili ne. Branka Prpa je pokušala da ospori imovinu porodici Slavka Ćuruvije, njegovoj biološkoj deci. Nije uspela, sud je presudio da to radi bez osnova. Pametnom dosta o njenim moralnim kvalitetima.

Što se stručnih tiče, mišljenja sam kao i Gedža:

Žena barata poluistinama . Kao da slušam neki kongres SKJ, kada ona prezentuje događaje iz bliske prošlosti. Ostrašćeno, neargumentovano i nadobudno.

Edit:

Uzgred, ružno je ovo tvoje podmetanje o podršci ubicama. Svaki zločin, po meni, zaslužuje sudski epilog. Pa i ubistvo Slavka Ćuruvije, koj je ,uzgred, bio vlasnik jednog prilično tabloidnog medija.
Toliko o tvojoj principijelnosti oko osude tabloida.

E, sad, što postpetooktobarske vlade nisu želele da reše taj slučaj, počev od Đinđićeve, pa do današnje, to je drugi par opanaka.

Filip Mladenović Filip Mladenović 13:55 29.03.2013

Re: Cirkus

Dok ovo ispisujete, setite se luksuznog naselja u blizini Moskve, zvanog Barviha, u čijim vilama uživaju Mirjana Marković i Marko Milošević.

Juče na Banjičkom vencu videh i vilu Radeta Markovića, glavnog Miloševićevog "izvođača radova".

Vi uporno, bljutavo i nisko, o Branki Prpi, a ja o 14 godina ubijanja Slavka Ćuruvije. O skoro 20 godina ubijanja Dade Vujasinović. O skoro 12 godina ubijanja Milana Pantića u Jagodini. O skoro 9 godina ubijanja dvojice gardista u Topčideru, Dragana Jakovljevića i Dražena Milovanovića...

Pomislim, šta o sebi (po)mislite dok se gledate u ogledalo prilikom brijanja!?
Šta Vas to sprečava da imenom i prezimenom iznosite slobodno ovde svoja mišljenja, kao ja ili neki drugi blogeri koji se ne kriju kukavički i licemerno iza svojim nikova!?

Anonimusi koji moralno pridikuju, pa to je X krug Danteovog pakla, doduše nenapisanog!
predatortz predatortz 14:04 29.03.2013

Re: Cirkus

Dok ovo ispisujete, setite se luksuznog naselja u blizini Moskve, zvanog Barviha, u čijim vilama uživaju Mirjana Marković i Marko Milošević.


Ja nisam sa njom pio kafu. Kažu da Ćuruvija jeste.

Pomislim, šta o sebi (po)mislite dok se gledate u ogledalo prilikom brijanja!?


Lep čovek


Šta Vas to sprečava da imenom i prezimenom iznosite slobodno ovde svoja mišljenja, kao ja ili neki drugi blogeri koji se ne kriju kukavički i licemerno iza svojim nikova!?



Nisam sujetan čovek, kao recimo ti. Nemam emisiju u kojoj lupam gluposti, pučki humor i jeftine pošalice. Nisam javna ličnost. Sa druge strane, ti zloupotrebljavaš prostor koji ti je domaćin ovog bloga dao. Ako domaćin kaže da je mišljenje i pravo opsobe pod nikom, ravno mišljenju i pravu osobe koja piše pod svojim imenom, ti ovakvim uvredama ne vređaš samo mene, nego i domaćina.

Ako se reguistrujem pod imenom Petar Petrović, da li ćeš drugačije suditi o mojim stavovima?

Evo, ja sad mogu reći da se tako zovem, i da se sprdam sa tobom da sam publikovao svoj identitet.

Anonimusi koji moralno pridikuju, pa to je X krug Danteovog pakla, doduše nenapisanog!


Suština demokratije je u tome da čovek ode na izbore i anonimno iznese svoj politički sud. To pravo, u uređenim zemljama i kod osoba sa balansiranom svešću, nikom ne pada na pamet da osporava. Vidim, kod tebe to nije slučaj.
predatortz predatortz 14:08 29.03.2013

Re: Cirkus


Vi uporno, bljutavo i nisko, o Branki Prpi, a ja o 14 godina ubijanja Slavka Ćuruvije. O skoro 20 godina ubijanja Dade Vujasinović. O skoro 12 godina ubijanja Milana Pantića u Jagodini. O skoro 9 godina ubijanja dvojice gardista u Topčideru, Dragana Jakovljevića i Dražena Milovanovića...



Bljutavo je mešati Branku Prpu sa Draganom Jakovljevićem i Draženom Milovanovićem.

Što se tiče nerešenih ubistava novinara, slaže mo se:

Svako ubistvo mora da bude rešeno.
Svaki ubica mora da bude procesuiran.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:38 29.03.2013

Re: Cirkus

predatortz
Vi uporno, bljutavo i nisko, o Branki Prpi, a ja o 14 godina ubijanja Slavka Ćuruvije. O skoro 20 godina ubijanja Dade Vujasinović. O skoro 12 godina ubijanja Milana Pantića u Jagodini. O skoro 9 godina ubijanja dvojice gardista u Topčideru, Dragana Jakovljevića i Dražena Milovanovića...Bljutavo je mešati Branku Prpu sa Draganom Jakovljevićem i Draženom Milovanovićem. Što se tiče nerešenih ubistava novinara, slaže mo se:Svako ubistvo mora da bude rešeno.Svaki ubica mora da bude procesuiran.


Tačno, svako ubistvo mora da bude rešeno, svaki ubica mora da bude procesuiran.
Kao što svaki čovek, koji drži do sebe, mora da stane hrabro i mudro iza svojih stavova i postupaka, jer je to SUŠTINA demokratije!
U suprotnom, to je samo FARSA!
blogovatelj blogovatelj 14:58 29.03.2013

Re: Cirkus

Šta Vas to sprečava da imenom i prezimenom iznosite slobodno ovde svoja mišljenja, kao ja ili neki drugi blogeri koji se ne kriju kukavički i licemerno iza svojim nikova!?


Na kakvim li si ti drogama Filipe?
Jel stvarno toliko bitno ko nešto kaže, a ne šta kaže?
Nije bitno da li je izrečeno nešto pametno ili potpuno debilno, nego je bitno ko je to rekao?
Zato su ti i blogovi takvi kakvi jesu.
Ako ti stvarno treba moje ime i prezime, pošalji mi privatnu poruku, sa zadovoljstvom ću ti reći. Daj mi broj mobilnog, pa ću te još i nazvati, pa ćeš i moj broj telefona imati u svojoj kolekciji, što će onda mojim rečima dati na težini i kredibilitetu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:09 29.03.2013

Re: Cirkus

Ne treba meni Vaše ime i prezime, več demokratiji i civilizovanosti u Srbiji.

Što je više hrabrih i mudrih ljudi u Srbiji, koji će imenom i prezimenom JAVNO stajati ispred svojih stavova i postupaka, svima će u ovoj zemlji biti bolje!

A do tada, želim Vam svako dobro!
gedza.73 gedza.73 22:55 29.03.2013

Re: Cirkus

Šta Vas to sprečava da imenom i prezimenom iznosite slobodno ovde svoja mišljenja, kao ja ili neki drugi blogeri koji se ne kriju kukavički i licemerno iza svojim nikova!?

Pa da posle Branka Prpa i mene tuži.
Ja jesam lud, al' nisam glup.



nsarski nsarski 08:22 31.03.2013

Re: Cirkus

Što je više hrabrih i mudrih ljudi u Srbiji, koji će imenom i prezimenom JAVNO stajati ispred svojih stavova i postupaka, svima će u ovoj zemlji biti bolje!


Ne daj se dekoncentrisati, Filipe! Samo napred.

P.S. Lepo ti stoje one sluske na slici - isti si kao Princeza Leia, borkinja za demokratiju u Kosmosu. Jedino sto ona ima automatsko oruzje, a ti drzac za mikrofon, ali to je skoro isto.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana