Društvo

Tijana

cult RSS / 01.04.2013. u 13:49

Dvadeset godina besprizornog otimanja novca i resursa ovog naroda od strane političko-tajkunske kaste bilo je dovoljno da se društvo vrati u predcivilizacijsko stanje. Ono što je na vrhu piramide bila besomučna krađa moralno nakaznih vladara i kruga njihovih poltrona, koji su nas uz pomoć naše slomljene volje uzjahali i danas čine naš politički sistem, na putu ka dnu se pretvorilo u gloženje oko ostataka plena i mrvica koje su nam bacali. Zaslepljeni lažnim ideologijama i nimalo slepim vođama gubili smo države, gradove, blagostanje, samopoštovanje, dostojanstvo. Pretvorili su nas u apologete zločina, svoje krvave pirove i gadosti proizvodili u zajedničke, plemenske i nacionalne. A zatim i otpor svemu tome unovčili, uhlebili, izigrali. Dvadeset godina razgradnje materijalne i duhovne konačno je dalo rezultate. Na jednoj strani nakazna vladajuća manjina napunjena našim novcem, koja pokradeno brani zakonima ustrojenim sistemom, a na drugoj pauperizovano stanovništvo sluđeno borbom za goli opstanak, sistematski trovano velikom braćom, farmama i grandovima, tabloidnim junacima, kako bi se utrla svaka ideja o promeni i stanje zauvek zacementiralo. Na kraju je gotovo nestalo i vezivno tkivo svakog društva - solidarnost. Njeno mesto su ispunili mitovima i dogmama da na tome gradimo društvo i identitet. Kratak put od civilizovanog društva do horde i plemena.

 Dok se socijalna uloga raspadnute države svodi uglavnom na propagandni alat političkih partija i ministara, gašenje akutnih požara rade delovi drušva ad hok akcijama. Bezobzirnost sistema počela je da se načinje komandoskim upadima u njihove emisije. Najsvežiji primer je jučerašnji akt Sergeja Trifunovića koji je iskoristio gledanost jednog rialitija da nas pozove da pomognemo devojčici Tijani Ognjanović za čijiu operaciju i ostanak u životu je potrebno skupiti 1 000 000 dolara.

Od političke kaste ne očekujmo ništa. Ostavimo im miladine koačeviće i slične heroje za koje su uvek spreni da daju tuđ novac. Nek uzimaju od siromašnih i daju 3000 naših evra onima koji imaju 15000 da pokažu svoje blagostanje ganc novim stylsh autom. Iz blata u koje su nas uvaljali moramo se izvlačiti sami. Solidarnost je prvi korak na tom putu. Zamislite da se prosečan stanovnik ove zemlje odrekne jedne kutije cigareta, jednog espresa, jednog glasanja za ekreme i stanije i taj novac da detetu kojem od toga zavisi život. To bi bila bolja zemlja Srbija.

Čim završim ovaj tekst, pisan uz espreso u Kortu, idem do banke. Račun Tijane Ognjanović je: 205-9011004816395-73. Pozivam vas sve. Bolji smo od "elite", znam to.



Komentari (164)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bladerunner92 bladerunner92 14:02 01.04.2013

Ne dozvolimo

ponovo ovo (molim autora bloga da linkuje ovo jer ja ne umem)

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/368836/1001-nacin-ova-drzava-nadje-da-spiska-novac-a-nijedan-da-plati-srce-za-Danicu

meni je ovo saznanje bilo strasno

bladerunner92 bladerunner92 14:09 01.04.2013

Re: Ne dozvolimo

Hvala Jelice

ne znam sta mi je veci "hit" na ovom spisku ispod ali mislim da ove mirisljave jelkice i frizure vode
I samo mi nije jasno koja smo mi drzava da se niko ne pozove na odgovornost za bilo sta sa ovog spiska.Mogu da zakljucim --ili luda ili vrlo bogata
cult cult 14:23 01.04.2013

Re: Ne dozvolimo

I samo mi nije jasno koja smo mi drzava da se niko ne pozove na odgovornost za bilo sta sa ovog spiska.Mogu da zakljucim --ili luda ili vrlo bogata


Odgovornost kod moralnih nakaza ne postoji.
Ja ne mogu drugačije da razumem ljude koji ovako uporno pljačkaju ovu zemlju, puštajući da za to vreme deca umiru zbog nedostatka novca. Moralno ljudsko dno. I neme u prethodnoj rečenici patetike. To je naše stanje stvari.
Biljana 77 Biljana 77 14:03 01.04.2013

Srce za srce

Akcija se širi.

+ Redovno pratim sve vezano za ovu akciju - Srce za decu koja pomaže izuzetno siromašne porodice širom Srbije. I uvek me iznova obraduje kada vidim kao donatore neke sasvim obične ljude, koje je prosto dirnula tuđa muka.

( a za glasanje za stanije i ekreme bih uvela obavezan humanitarni "dinar"
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:11 01.04.2013

Re: Srce za srce

http://www.nsonline.rs/sergej-za-nns-zeleo-sam-samo-da-kazem-sta-mislim-zatecen-sam-podrskom-celog-regiona/

Glavne Vesti,Ostale vesti,Region - Ponedeljak, 1 April, 2013 - 14:08

Članak

Popularni glumac Sergej Trifunović kaže da je potpuno zatečen pozitivnom reakcijom celog regiona na njegovu izjavu prilikom gostovanja u emisiji posvećenoj Velikom bratu kada je sve građane pozvao da pomognu i uplate novac oboleloj devojčici Tijani Ognjanović umesto da pare uplaćuju kiču i šundu koje gledaju u Velikom bratu. On za Novine novosadske kaže da ga je reakcija celog regiona potpuno oduševila i da tako nešto nije očekivao, pogotovo jer je u emisiji rekao ono što misli i na način na koji misli.
cult cult 14:25 01.04.2013

Re: Srce za srce

Popularni glumac Sergej Trifunović kaže da je potpuno zatečen pozitivnom reakcijom celog regiona na njegovu izjavu prilikom gostovanja u emisiji posvećenoj Velikom bratu kada je sve građane pozvao da pomognu i uplate novac oboleloj devojčici Tijani Ognjanović umesto da pare uplaćuju kiču i šundu koje gledaju u Velikom bratu.


Oduševio me. Nije se dao omesti. Imao je ideju da to uradi i nije se obazirao ni na šta i ni na kog. Svaka čast za potez.
4krofnica 4krofnica 14:26 01.04.2013

Re: Srce za srce

a za glasanje za stanije i ekreme bih uvela obavezan humanitarni "dinar


Saglasna, nek se narod veseli ali da ima neke vajde od te kolektivne onanije.


Trifunović je mogao da navede bilo koje ime (izgledalo je tako) od onih koji su životno ugroženi, skrajnuti i zaboravljeni od strane ovog Aparata za mlevenje. Tijana može biti novi Otpor, ako narod može da se probudi iz svog mrtvila i utupljenosti.
Sergej je iritantni ego manijak, ali kapa dole za Muda.



Jelica Greganović Jelica Greganović 14:28 01.04.2013

Re: Srce za srce

Feđa Štukan Sergeju Trifunoviću:

Brate Sergej, long time no see!
Moram da ti ispričam nešto. Prije jedno tri mjeseca, pokrenuo sam akciju spašavanja života jednom beskućniku u Sarajevu. Pošto nisam imao pare da mu pomognem sam, iz očaja sam zatražio pomoć preko FB-a, i ljudi su počeli da se javljaju. Bosanci i Hercegovci iz svih krajeva svijeta: piloti, padobranci, studenti, režiseri, glumci, zubari, advokati, građevinski radnici, sportisti, ateisti, vjernici, Srbi, Muslimani, Hrvati, Jevreji-svi, k'o u stara dobra vremena. Poslao je koliko je ko bio u stanju, ali skupilo se nešto. I ne pitaj me zašto, uz ogroman trud svih nas, akcija spašavanja je propala, ali je akcija spašavanja nas kao ljudi - uspjela. Na mom bankovnom računu su još uvijek stajale pare za pomoć, s kojima nisam znao šta da radim. Nakon tvoje geste na b92 sam shvatio. Nazvao sam sve te ljude i pitao slažu li se da njihove pare prebacim na račun male Tijane, i brate, bez imalo kolebanja, svi do jednog su odgovorili "obavezno".
Eto, sjedim i pišem ti ovo, sav naježen od nekakvog ludog osjećaja i saznanja da nismo propali kao ljudi i da za nas ima nade, da ima nade i za malu Tijanu, i da još uvijek postoje oni koji djecu ne djele po vjeri i naciji, i koji su svjetlosnim miljama daleko od ove moderne seoske furke zvane "nacionalizam".
I zato te brate molim, ako si u kontaktu sa Tijanom i njenim roditeljima, da ih sve puno pozdraviš i poljubiš i poručiš im da smo uz njih, i bez ikakve zle krvi, nadamo se da će mala Tijana brzo završiti operaciju i zasluženo nastaviti da živi svoj slatki život. Hvala ti puno! Na svemu!!!
Feđa Štukan
cult cult 14:30 01.04.2013

Re: Srce za srce

I uvek me iznova obraduje kada vidim kao donatore neke sasvim obične ljude, koje je prosto dirnula tuđa muka.


Sećam se vremena cunamija u jugoistočnoj Aziji. Na BK je išla reklama za humanitarnu akciju - sms na 063, skidaju ti sto dinara tadašanjih i šalju pomoć tamo u novcu. Odmah pošaljem. I kako mi je stigla poruka "hvala što ste..." sine mi ko je brkati vlasnik mobilne mreže i na šta je sve spreman za još koji džak tudjeg novca.
Ovde si siguran da će pare doći u prave ruke samo ako je izvan svakog njihovog sistema. Ako ide direktno porodici.
Setimo se samo nedavnog Insajdera i "pomoći" Srbima na Kosovu. Besramna pljačka.
cult cult 14:37 01.04.2013

Re: Srce za srce

Tijana može biti novi Otpor, ako narod može da se probudi iz svog mrtvila i utupljenosti.


Ne znam šta će biti iskra i upaliti vatru.
Ne znam ni da li će se ikad više pojaviti.
Možda su se ove generacije istrošile.
Ali tako bih voleo da ih pojurim motkom niz ovu ulicu, veruj.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:49 01.04.2013

Re: Srce za srce

Sergej je iritantni ego manijak, ali kapa dole za Muda.

Dabome. Prema Sergeju imam simpatija koliko i prema Velikom bratu, ali ispade vajda i od jednog i od drugog. Al' da ne grdim Sekija previše, ulepšao mi je naročito posran dan.

Kapa dole za muda i od mene.
grmfrm grmfrm 16:46 01.04.2013

Re: Srce za srce

Sergej je iritantni ego manijak, ali kapa dole za Muda.


Svakako nepozeljna karakerna osobina ali ja sam naucio da to i ne znaci los covek. Danas je dokazao da to i nije. Sve su to nijanse sivog.


Freedom of Information Freedom of Information 04:29 02.04.2013

Re: Srce za srce

Oduševio me. Nije se dao omesti. Imao je ideju da to uradi i nije se obazirao ni na šta i ni na kog. Svaka čast za potez.

Ohrabrujuće je što je oduševio mnoge.Sjajan primer je..

http://www.6yka.com/novost/36260/feda-stukan-brate-sergej-najezen-sam-od-osjecaja-da-nismo-propali-kao-ljudi
cult cult 08:35 02.04.2013

Re: Srce za srce

Svaka čast za potez.


Bojan Đurić, poslanik LDPa, uputio je zvaničan zahtev skupštini i vladi da se umesto "crkvenog dinara" koji smo bili primorani da dajemo kada kupujemo poštanske marke, uvede markica čijom bi se kupovinom punio fond koji bi služio za ovakve situacije kada su našim sugrađanima potrebne basnoslovno skupe operacije u inostranstvu.
Dobra ideja. Ipak, fond kojim upravljaju stranački aktivisti baca me u tešku sumnju.
antioksidant antioksidant 08:38 02.04.2013

Re: Srce za srce

Dobra ideja. Ipak, fond kojim upravljaju stranački aktivisti baca me u tešku sumnju.

mi takav imamo i zove se rfzo
a kako i zašto se za ovakve stvari u njemu nema novaca neka bude za neko drugo vreme
cult cult 08:46 02.04.2013

Re: Srce za srce

antioksidant
Dobra ideja. Ipak, fond kojim upravljaju stranački aktivisti baca me u tešku sumnju.

mi takav imamo i zove se rfzo
a kako i zašto se za ovakve stvari u njemu nema novaca neka bude za neko drugo vreme


Ko je imao prilike da gleda Gospodju Ministarku u nedelju kod Bujoševića sve mu je bilo jasno.

Jezivost ove države i opšteg raspada pokazuje ta jedna crtica koju su pomenuli: EU je odobrila kredit od cca 120 miliona evra za rekonstrukciju četiri klinička centra u Srbiji. Pre pet godina. Taj kredit nije iskorišćen, pare još stoje u nekoj evropskoj banci, a građani Srbije ga sada uveliko otplaćuju. Čak ni onaj osnovni projekat nije gotov, kaže gdja Ministarka.

Takodje, kaže gdja Ministarka, sistem kontrole novca (onaj elementarni: input-output) ni posle dvadeset godina od raspada one ozbiljnije države nije uspostavljen. Naravno da se staanje poluraspada namerno održava. Zbog pašnjaka na Vračaru.
antioksidant antioksidant 08:54 02.04.2013

Re: Srce za srce

Ko je imao prilike da gleda Gospodju Ministarku u nedelju kod Bujoševića sve mu je bilo jasno.

нема она везе са рфзо-ом
није да браним министре здравља, далеко од тога али чак и са оваквим министрима би квалитетан кадар у рфзо-у могао да обезбеди далеко бољи систем здравства
они су на пример задужени за притискање за успостављање система контроле новца
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:56 02.04.2013

Re: Srce za srce

Bojan Đurić, poslanik LDPa, uputio je zvaničan zahtev skupštini i vladi da se umesto "crkvenog dinara" koji smo bili primorani da dajemo kada kupujemo poštanske marke, uvede markica čijom bi se kupovinom punio fond koji bi služio za ovakve situacije kada su našim sugrađanima potrebne basnoslovno skupe operacije u inostranstvu.
Dobra ideja. Ipak, fond kojim upravljaju stranački aktivisti baca me u tešku sumnju.

Ova ideja postoji već neko vreme, tako da je nije on ispilio, ali hvala mu što je iskoristio svoj položaj da je javno predloži.
Fondom ne bi trebalo da upravljaju ni stranke, ni stranački aktivisti, no pošta kao što je to bilo i u slučaju crkvene markice.
antioksidant antioksidant 09:59 02.04.2013

Re: Srce za srce

Fondom ne bi trebalo da upravljaju ni stranke, ni stranački aktivisti, no pošta kao što je to bilo i u slučaju crkvene markice.

odakle to da je fondom upravljala posta?
stasava stasava 14:24 01.04.2013

srce

Dvadeset godina besprizornog otimanja novca i resursa ovog naroda od strane političko-tajkunske kaste bilo je dovoljno da se društvo vrati u predcivilizacijsko stanje.

Ja mislim da otimanje traje mnogo, mnogo duže!Važno je da empatija još uvek postoji, da znamo šta je solidarnost a šta kretenizam za koji se plaća i da ćemo pomoći bolesnima!
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:41 01.04.2013

Re: srce

Ovde su pozvani svi koji traže pomoć za bolesnu decu ili su spremni da pomognu bilo kako, od prevođenja, preko informacija, do doniranjem novca...

http://www.facebook.com/groups/apelprevodjenje/?ref=ts&fref=ts
angie01 angie01 14:28 01.04.2013

nadam se,

da ce ova hrabra devojcica dobiti novo srce!

blogeri su se uvek u ovakvim situacijama pokazali kao solidarni.



ps- onom beku, bi trebalo uzeti barem pola i otvoriti fond za ovakve stvari- covek se zesce, nicim izazvan, okoristi o ovu zemlju i jos izjavljuje, kako nema nameru da u istu ulaze....i sve slicne, svemirska policija da oglobi, bar za pola!
cult cult 14:32 01.04.2013

Re: nadam se,

angie01
da ce ova hrabra devojcica dobiti novo srce!

blogeri su se uvek u ovakvim situacijama pokazali kao solidarni.



ps- onom beku, bi trebalo uzeti barem pola i otvoriti fond za ovakve stvari- covek se zesce, nicim izazvan, okoristi o ovu zemlju i jos izjavljuje, kako nema nameru da u istu ulaze....i sve slicne, svemirska policija da oglobi, bar za pola!


Slažem se sa apsolutno svim što si rekla.
Beku, Miškoviću, bagri koja je opljačkala naš novac iz Agrobanke, Razvojne banke, fondova za razvoj, JAT-a, Telekoma. Neverovatna gadost vlada ovom zemljom i narodom.
grmfrm grmfrm 14:46 01.04.2013

Re: nadam se,

A da ne zaboravimo i glavnog konstruktora istih - Dinkica.
Tako veliko zlo Srbija skoro nije imala na grabaci.
tyson tyson 20:51 02.04.2013

Re: nadam se,

A da ne zaboravimo i glavnog konstruktora istih - Dinkica.
Tako veliko zlo Srbija skoro nije imala na grabaci.

Taj te baš nešto iznervirao, a? Mora da mu nisi oprostio/la 1000 evra s neba.



buba_truba buba_truba 22:47 02.04.2013

Re: nadam se,

tyson
Taj te baš nešto iznervirao, a?

A baš je potrebno "baš nešto" dodatno i posebno, pa da njega/mene/mnoge... TAJ iznervira?
Ta 'ajte, tysone...

grmfrm grmfrm 07:22 03.04.2013

Re: nadam se,

Taj te baš nešto iznervirao, a? Mora da mu nisi oprostio/la 1000 evra s neba.


Samo mene tesko, znam dosta preduzetnika koje muce ista pitanja.

Ojadio je privredu do balcaka. Sve sto je valjalo je unistio skroz. Pomogao je Miskovicu i Beku i njima slicni, da potpuno monopolizuju biznis u Srbiji, gotovo skroz uniste prehrambenu industriju, njegova ministarka privrede Dulicka je sjebala Vojvodinu jos onomad. A da ne spominjem Krista kako za to niko jos nije odgovarao a pa i Kolesar je njegov kadar.


Ima Dinkic jos putera na glavi koliko hoces. A verujem da negde ima i spisak stvari za koje je odgovoran. A ne zaboravi da taj jasi vec 14 godina. Bio je mirodjija u svakoj vladi do sada.

A sto se tice tih 1000e, za to se nisam ni zanimao, niti podnosio zahtev za dodelu akcija niti me i dalje zanima.

Ja ovo pricam iz pespektive nekoga ko privredjuje. Gde odlaze pare od poreza koje placamo. Od tog poreza bi trebalo da se nesto i vrati kroz infrastrukturu sto direktno dovodi do boljeg posla. A Dinkic zna gde pare idu.



tyson tyson 08:44 03.04.2013

Re: nadam se,

Ojadio je privredu do balcaka. Sve sto je valjalo je unistio skroz. Pomogao je Miskovicu i Beku i njima slicni, da potpuno monopolizuju biznis u Srbiji, gotovo skroz uniste prehrambenu industriju, njegova ministarka privrede Dulicka je sjebala Vojvodinu jos onomad. A da ne spominjem Krista kako za to niko jos nije odgovarao a pa i Kolesar je njegov kadar.

Ja ovo pricam iz pespektive nekoga ko privredjuje. Gde odlaze pare od poreza koje placamo. Od tog poreza bi trebalo da se nesto i vrati kroz infrastrukturu sto direktno dovodi do boljeg posla. A Dinkic zna gde pare idu.

Lupaš gluposti koliko si težak, kad moram tako da ti kažem, i paušalno seješ teške kritike manirom pijačne prodavačice. Ali nije ovo blog za ovakvu raspravu, mada je i domaćin u osnovnom tekstu zamračio defetizmom i depresijom i dobrano začinio politikom na sramnata granica.

Vidimo se na nekom budućem prigodnom blogu na ovu temu. Spremi se da obrazložiš i potkrepiš kakvim-takvim dokazima citirane tvrdnje.


grmfrm grmfrm 09:09 03.04.2013

Re: nadam se,

Vidimo se na nekom budućem prigodnom blogu na ovu temu. Spremi se da obrazložiš i potkrepiš kakvim-takvim dokazima citirane tvrdnje.


Ma ne pada mi na pamet da ja branim ili napadam Dinkica pausalno ili kako vec negde na blogu.

Sem toga ja sam samo izneo TRENUTNO STANJE STVARI i pitao zasto zbog Krista niko jos nije odgovarao, a ne kritike, dakle ne znam gde si to video.


A ti ako zelis da mi kontriras cinjenicama kako je Baron Min Dinkic supermen srpske privrede izvoli vrlo cu ih rado procitati i drugi koji prave nekakav novac u Srbiji i sami se bore za hleb, ali na nekom drugom blogu molim te da ne kvarimo dalje ovaj blog te se ovom prilikom izvinjavam njegovom autoru.


cult cult 09:11 03.04.2013

Re: nadam se,

Ali nije ovo blog za ovakvu raspravu, mada je i domaćin u osnovnom tekstu zamračio defetizmom i depresijom i dobrano začinio politikom na sramnata granica.


Domaćin je, u najkraćem, rekao da od političke elite, i to celog spektra, od početaka višetranačja do danas, nije moguće očekivati apsolutno ništa obzirom na njihovu zauzetost sopstvenim ličnim i stranačkim interesima koji se svode na otimanje novca i resursa ovog društva. Apsolutna korumpiranost i rastakanje društvenog morala načelo je i srozalo celo društvo u toj meri da smo izgubili i elementarnu empatiju i društvenu solidarnost. Stoga, pozivam da sami u sebi nađemo snage za regeneraciju, zaobilazeći stvoreni do srži korumipirani sistem. Mračno jeste kao što je mračan i društveni trenutak.
cult cult 11:50 03.04.2013

Re: nadam se,

na sramnata granica.


U prilog sramnim granicama: BIRN je napravio alat za pretragu kako su se trošila sredstva iz budžeta za 2010 i 2011 godinu. Najzajebanija su trošenja po budžetskim linijama 423, 424 po kojim se u diskrecionom postupku usmeravaju sredstva iz budžeta za različite usluge a prema skraćenim procedurama. Znači, najčešći vid taljenja i korupcije.

Ministarstvo zdravlja je po ovim linijama te godine potrošilo 300 000 000 dinara. Koliko je to srca?

LINAK


edit: ako pretražite "Ministarstvo zdravlja" videćete da su Šaperovoj agenciji dali par miliona dinara da promoviše onaj projekat EU za obnovu kliničkih centara koji pomenuh juče, kredit odobren pre pet godina, ni osnovni projekti nisu gotovi, narod Srbije taj kredit već vraća. E, pa Šaper je "promovisao" taj projekat za lepe tudje parice.
tyson tyson 14:02 03.04.2013

Re: nadam se,

Domaćin je, u najkraćem, rekao da od političke elite, i to celog spektra, od početaka višetranačja do danas, nije moguće očekivati apsolutno ništa obzirom na njihovu zauzetost sopstvenim ličnim i stranačkim interesima koji se svode na otimanje novca i resursa ovog društva. Apsolutna korumpiranost i rastakanje društvenog morala načelo je i srozalo celo društvo u toj meri da smo izgubili i elementarnu empatiju i društvenu solidarnost. Stoga, pozivam da sami u sebi nađemo snage za regeneraciju, zaobilazeći stvoreni do srži korumipirani sistem. Mračno jeste kao što je mračan i društveni trenutak.

Shvatio sam ja domaćine šta si ti rekao, samo ostaje dilema da li na ovom blogu da se raspravlja o tome (i dubini krize svakojake prirode), ili o Tijani Ognjanović, akciji prikupljanja novca, i tome koliko je ko dao.

Takođe je lukavo bilo uvezati citirane tvrdnje sa slučajem koji uzburkava emocije, što sve zajedno stavlja u nepovoljni položaj svakoga ko bi pokušao da polemiše sa tvojim doživljavanjem stvari (vidi citirano).

Ali na klasičnu radikalsku pljuvačinu kategorije "ove demokrate posle 5. oktobra upropastiše srpsku privredu, banke i fudbal" ću uvek da reagujem, eto čisto da im ne prođe pokušaj tek tako olako. Ovo se odnosi na komentar grmfrm, da ne bude zabune.



antioksidant antioksidant 14:22 03.04.2013

Re: nadam se,

Ali na klasičnu radikalsku pljuvačinu kategorije "ove demokrate posle 5. oktobra upropastiše srpsku privredu, banke i fudbal" ću uvek da reagujem,

поменут је динкић а не демократе
да није нека коалиција на помолу?
cult cult 15:02 03.04.2013

Re: nadam se,

Takođe je lukavo bilo uvezati citirane tvrdnje sa slučajem koji uzburkava emocije, što sve zajedno stavlja u nepovoljni položaj svakoga ko bi pokušao da polemiše sa tvojim doživljavanjem stvari


Nisam imao nameru da budem "lukav". Imao sam nameru da kažem šta mislim o tome zašto je stanje ovakvo. I ako pažljivije pročitaš, videćeš da se govori o dvadeset godina sistematskog uništavanja ovog društva, da se misli na ceo stranački spektar jer su si učestvovali u tome, bez izuzetka.

Šta ti je stranački um, jbt.

grmfrm grmfrm 17:06 03.04.2013

Re: nadam se,

Ali na klasičnu radikalsku pljuvačinu kategorije "ove demokrate posle 5. oktobra upropastiše srpsku privredu, banke i fudbal" ću uvek da reagujem, eto čisto da im ne prođe pokušaj tek tako olako. Ovo se odnosi na komentar grmfrm, da ne bude zabune


Ovaj, izvini momak, u pogresnu frulu duvas.

Dakle cim neko nesto kaze na racun minulog "rada" DS/G17 plus taj je automatski radikal?

Jer to bese sve sto ne razmislja kao DS i njima slicni nema pravo da izrazi svoje misljenje? Jer takvi onda bivaju oznaceni kao neki heretici protiv divnog nam i bajnog manekena i njegove svite?
Jer to vasa logika. Pa po cemu ste vi to onda bolji od SRS? Ozbiljno te pitam? Ajde navedi tri argumenta u prilog tome.

Jer nemam pravo na kritiku?

BTW stranacki nisam opredeljen, komprende.
tyson tyson 17:30 03.04.2013

Re: nadam se,

Dakle cim neko nesto kaze na racun minulog "rada" DS/G17 plus taj je automatski radikal?

Ne srčani, čitaj šta je napisano.

Jer to bese sve sto ne razmislja kao DS i njima slicni nema pravo da izrazi svoje misljenje? Jer takvi onda bivaju oznaceni kao neki heretici protiv divnog nam i bajnog manekena i njegove svite?

Izrazio si svoje mišljenje i ja sam izrazio svoje mišljenje o tvom mišljenju (vidi gore).

Jer to vasa logika. Pa po cemu ste vi to onda bolji od SRS? Ozbiljno te pitam? Ajde navedi tri argumenta u prilog tome.

Trebalo bi prvo da razjasnimo sa kojim kolektivnim entitetom ovde polemišeš.

Jer nemam pravo na kritiku?

Ono što si napisao nije nikakva kritika već najobičnija paušalna pljuvačina bez i jednog argumenta ili podrobnijeg objašnjenja. Na stranu što si opalio onako i uzduž i popreko, baš u klasičnom radikalskom maniru sveobuhvatnog populističkog pljuvanja celokupne post-petooktobarske vlasti.


BTW stranacki nisam opredeljen, komprende.

Nebitno. Dela (u ovom slučaju reči) govore.


tyson tyson 18:01 03.04.2013

Re: nadam se,

Nisam imao nameru da budem "lukav". Imao sam nameru da kažem šta mislim o tome zašto je stanje ovakvo. I ako pažljivije pročitaš, videćeš da se govori o dvadeset godina sistematskog uništavanja ovog društva, da se misli na ceo stranački spektar jer su si učestvovali u tome, bez izuzetka.

S namerom ili bez nje, kada se blog predvidljivo pretvori u "uživo: akcija za Malu Tijanu" poduhvat postaje neizmerno lako kritikovati dežurne krivce, a ne bio u koži onih koji sa takvim stavom pokušaju da polemišu.

Zabavno je kako se na taj način blog pretvorio u sopstvenu kontradikciju, jer sam tok akcije solidarnog prikupljanja novca demantuje tvoje apokaliptične tvrnje iz originalnog teksta; kakvo je to stanje, tako beznadežno loše po tvojoj tvrdnji, u kome se i kuka i motika u tri dana mobiliše i doprinese koliko i kako ko može da to dte ode na operaciju? Ne, nismo se pretvorili u bezosećajne zveri, kao što možemo videti ovih dana. Tvoje tvrdnje padaju u vodu, stvarnost ih demantuje.

A kriviti samo političke stranke za stanje u društvu, sve i da je onako kakvim si ga opisao, je u najmanju ruku neozbiljno. One mogu imati udela, ali su kap u moru subjekata i okolnosti pod kojima se formira kolektivna i individualna svest jednog društva i njegovih činilaca. No nema veze, se non è vero, è ben trovato, to smo bar mogli da vidimo u toliko iteracija ovde na blogu B92.

Druga tema koju senzibilnost slučaja za koji si vezao blog čini tabuom je - šta sve treba da očekujemo od famozne "države" kada je u pitanju plaćanje troškova, bilo kakvih troškova, i kako dotle da dođemo, kako da takav sistem učinimo održivim. I kada su u pitanju zdravstvene usluge u zemlji i inostranstvu, i sve ostalo. Iole racionalna rasprava na tu temu je nemoguća kada se za podlogu bloga postavi slučaj kao ovaj Tijane Ognjanović, gde su emocije uzavrele.

Uzgred, ne znamo ni da li će RFZO pokriti troškove, ili deo troškova, post kad već nisu ante festum; pogrešan ili ne i to je jedan od modaliteta njihovog rada. Mislim, čisto reda radi da ustanovimo pre nego što opalimo iz svih oruđa po državi.

Šta ti je stranau čki um, jbt.

'si vido, a? Ali si me raskrinkao iz fundamenta.


cult cult 18:29 03.04.2013

Re: nadam se,

Ne, nismo se pretvorili u bezosećajne zveri, kao što možemo videti ovih dana.


Nigde nisam rekao da smo bezosećajne zveri, već da je društvena solidarnost usahla. Zaista mi je glupo da ti navodim očigledne stvari u prilog ovoj tvrdnji. No, možda ne živiš u Srbiji pa ne osećaš to.
Ova akcija je uspela. Neke pre toga nisu. Nije imao ko da upadne u velike bratove, farme i na fejzbuk zidove medj sve one slike sultanija, bogorodica, maca i debilnih igrica. Zato što ljude masovno boli ona stvar za neposrednu okolinu, a nekmoli za tudje nesreće.

A kriviti samo političke stranke za stanje u društvu, sve i da je onako kakvim si ga opisao, je u najmanju ruku neozbiljno. One mogu imati udela, ali su kap u moru subjekata i okolnosti pod kojima se formira kolektivna i individualna svest jednog društva i njegovih činilaca


Političke stranke čine lavovski deo javnog života u Srbiji. Cece i Stanije su daleko iza njih. Političke stranke imaju ključni uticaj na sve medije, kulturne ustanove, na ekonomiju. Oni su alfa i omega u ovoj zemlji. Takav su sistem stvorili. Sistem je zatvoren za ljude van stranaka. Resursi države i društva se rasporedjuju tako da oni koji su u sistemu žive dobro i sigurno. Njima "kapitalizam" nije došao. Oni žive najlepše godine titoističko-kardeljevskog samoupravljanja.

Gledati sve to, sasvim lišen mogućnosti da promeniš bilo šta, izaziva odredjene promene u svesti ostatka društva. Evo baš ovakve kakve živimo. Dakle, da, ključni razlog za ovaj afrički standard resursima bogate evropske zemlje jeste njena ogavna, do srži korumpirana i moralno nakazna elita.
grmfrm grmfrm 19:14 03.04.2013

Re: nadam se,

Ono što si napisao nije nikakva kritika već najobičnija paušalna pljuvačina bez i jednog argumenta ili podrobnijeg objašnjenja. Na stranu što si opalio onako i uzduž i popreko, baš u klasičnom radikalskom maniru sveobuhvatnog populističkog pljuvanja celokupne post-petooktobarske vlasti.


Okej shvatam dakle zvucalo je iskljcivo, sto svakako mi nije bila namera.
Reakcija mi nije bila primerena i ja se izvinjavam zbog toga.

Jesam malo burnije reagovao i takodje izvini sto sam te u zuto obojio bez osnove.

Nadam se sa ced drugarski prihvatiti lulu mira a polemiku na drugom blogu.
tyson tyson 07:36 04.04.2013

Re: nadam se,

Okej shvatam dakle zvucalo je iskljcivo, sto svakako mi nije bila namera.
Reakcija mi nije bila primerena i ja se izvinjavam zbog toga.

Jesam malo burnije reagovao i takodje izvini sto sam te u zuto obojio bez osnove.

Nadam se sa ced drugarski prihvatiti lulu mira a polemiku na drugom blogu.

Ovde se izvinjavamo samo ako nekoga zaista uvredimo, sve ostalo je razgovor ili rasprava

Uzgred, ja nominalno jesam i dalje član DS iako u istu nisam ušao pa ima tome 16 godina.

Polemiku nastavljamo negde drugde!


tyson tyson 15:02 04.04.2013

Re: nadam se,

поменут је динкић а не демократе

Ajde, ajde. demokrate = ono što je nekada bilo poznato kao 'demokratska opozicija'


tyson tyson 15:12 04.04.2013

Re: nadam se,

Nigde nisam rekao da smo bezosećajne zveri, već da je društvena solidarnost usahla. Zaista mi je glupo da ti navodim očigledne stvari u prilog ovoj tvrdnji. No, možda ne živiš u Srbiji pa ne osećaš to.
Ova akcija je uspela. Neke pre toga nisu.

Ne mislim da je Srbija nešto posebno drugačija od drugih kapitalističkih zemalja; pojedinac je tu daleko više prepušten samome sebi da se nosi sa probemima nego što je slučaj u welfare state, socijalističkim i kvazi-socijalističkim zemljama. Prelazak na kapitalistički, self-reliance ekonomski i društveni model je za čoveka sam po sebi dovoljno šokantan, a mi smo k tomu imali i ratove, meku diktaturu i sve što ona sa sobom nosi, međunarodne sankcije, itd.

Naročito doprinosi to što u Srbiji dobar deo populacije i dalje ima neke svoje teške brige koje ga svakodnevno more, i instinktivno - u pitanju je instinkt samoodržanja - tuđi probemi tada padaju u drugi plan.


Političke stranke čine lavovski deo javnog života u Srbiji. Cece i Stanije su daleko iza njih.

Ne bih nikako da aboliram političku elitu, njihov neposredan i posredan udeo jeste svakako značajan, ali i dalje tvrdim da na opšte stanje svesti društva i pojedinaca ipak utiče još mnogo toga drugog.



alselone alselone 14:41 01.04.2013

Kraljina

Odusevio me je Sergej.

Doktore, sta mi se desava? Evo sad govorim za Sergeja kako me je odusevio a i neki dan sam gledao Marka Vidojkovica na RTS. Nije me odusevio, al' me nije ni iznervirao. Cak sam se i saglasavao u pojedinim momentima. Koliko mi je ostalo?
cult cult 14:43 01.04.2013

Re: Kraljina

Koliko mi je ostalo?


Sve je u redu.
Samo si uspeo da ostaneš normalan.
angie01 angie01 14:43 01.04.2013

Re: Kraljina

Tijana,

javascript:;

Transplatacija srca bi trebalo da se obavi u Hjustonu, a za to je po proceni bolnice potrebno 1.015.000 dolara. Ukoliko da pomognete Tijani novac možete uplatiti na njenu kucnu adresu ili na bankovne račune:



Tijana Ognjanović, Roze Luksemburg 35, 11000 Beograd.

Dinarski račun: 205-9011004816395-73;

Devizni račun: swift: kobbrsbg, iban: RS35205903101860366239
maksa83 maksa83 15:11 01.04.2013

Re: Kraljina

alselone
Doktore, sta mi se desava?

Ako zbog glasne muzike zoveš muriju kad klinci ispod tebe prave žurku, onda je to ona najopasnija i neizlečiva boles' koju još zovu i - starenje.
grmfrm grmfrm 14:49 01.04.2013

Jel ima sanse?

Bilo bi dobro da se neko blizak maleckoj ponekad javi da znamo koliko smo skupili do sada.

A da ne kazem kako bih progutao i jevtine politicke poene vlade na celu samo da daju novac za dete, zivot je najvazniji.
cult cult 15:23 01.04.2013

Predlažem

da u banci prvo pitate kolika je provizija na uplatu fckin HUMANITARNE pomoći.
Eto, recimo, u KBC banci će vam uzeti 50 dinara. Da ne trepnu.
Biljana 77 Biljana 77 15:41 01.04.2013

Re: Predlažem

Ko ima račun u Raiffeisenu - sve on line uplate su bez provzije ikakve. 0 din.
grmfrm grmfrm 16:50 01.04.2013

Re: Predlažem

da u banci prvo pitate kolika je provizija na uplatu fckin HUMANITARNE pomoći.
Eto, recimo, u KBC banci će vam uzeti 50 dinara. Da ne trepnu.



BANKAR

Jednog popodneva, neki poznati bankar se vracao kuci u svojoj luksuznoj limuzini, kad opazi dva covjeka kako jedu travu uz rub ceste.

Naredio je svom vozacu da zaustavi auto i izlazeci iz auta, upita jednog od njih:

- Zasto vas dvojica jedete travu?

- Nemamo novaca za hranu -odgovori jadni covjek.
- Eto, zato moramo jesti travu.

- Dobro, onda idemo mojoj kuci i ja cu vam dati jesti- rece bankar.

- Hvala, ali ja imam zenu i dvoje djece sa mnom. Eno ih dole, ispod onog drveta.

- Nema problema, povedi i njih - rece ponovo bankar. I, okrenuvsi se
drugom covjeku, rece mu:

- Ti takodjer mozes s nama.

Covjek tihim glasom progovori:

- Ali, gospodine, i ja isto imam suprugu i sestoro djece sa mnom!

- Dakle, neka dodju i oni, naravno - odgovorio je bankar.
I svi oni udjose u ogromni i luksuzni automobil.

Vozeci se tako, jedan od dvojice pogleda stidljivo u bankara i rece:

- Gospodin je vrlo ljubazan... Hvala vam sto ste nas sve povezli sa sobom!

Bankar mu je odgovorio:

- Dragi moj, ne morate se sramiti, vrlo sam sretan sto ovo cinim! Vi cete zaista
biti odusevljeni mojom kucom... Trava je tamo visa od 20 centimetara!
stopalo stopalo 16:01 01.04.2013

porazavajuce je

koliko ljudi je spremno da posalje sms poruku da bi glasalo o tome ko je u stanju da od sebe napravi najvecu svinju, dok u isto vreme neka bolesna deca ne mogu da se lece

nisam uspeo da nadjem cene tih poruka ali sam pre neki dan procitao da izbor pesme na na jednoj od radio stanica kosta 500 din + pdv

svinjarija (ko ne veruje neka procita)


maksa83 maksa83 16:22 01.04.2013

da

uradim nešto (bar za mene) nesvakidašnje, tj. pohvalim kraljevsku porodicu:

Тијана Огњановић (8), посетила је Краљевски Двор заједно са својим родитељима. Тијана ће отпутовати у Хјустон (у Тексасу) на операцију пресађивања срца. Њ.К.В. Принцеза Катарина ступила је у везу с болницом у Хјустону и обезбедила значајну уштеду трошкова ове животно важне операције.

Jelica Greganović Jelica Greganović 16:35 01.04.2013

Re: da

grmfrm grmfrm 16:49 01.04.2013

Re: da

Тијана Огњановић (8), посетила је Краљевски Двор заједно са својим родитељима. Тијана ће отпутовати у Хјустон (у Тексасу) на операцију пресађивања срца. Њ.К.В. Принцеза Катарина ступила је у везу с болницом у Хјустону и обезбедила значајну уштеду трошкова ове животно важне операције.


Ah konacno neko ko ima veze se umesao. Drzim fige za malu Tijanu.
jennym jennym 16:54 01.04.2013

Re: da

http://www.pressonline.rs/info/drustvo/267725/klinika-spustila-cenu-tijani-nedostaje-40000-dolara-za-operaciju.html
Supermod Supermod 17:01 01.04.2013

Re: da

jennym

LINK
cult cult 17:05 01.04.2013

Re: da

Њ.К.В. Принцеза Катарина ступила је у везу с болницом у Хјустону и обезбедила значајну уштеду трошкова ове животно важне операције.


Svaka čast.

Što se tiče jednog od stubova Sistema, dovoljno smo o njemu rekli, još više ćutali, ipak, citirao bih ovde malopređašnji tvit čuvenog tviteraša Slobe Miloševića:

"Kako je glasno ćutanje Crkve kada treba da se finansijski pomogne da dete ne umre.."
ivana23 ivana23 17:12 01.04.2013

Re: da

jennym
http://www.pressonline.rs/info/drustvo/267725/klinika-spustila-cenu-tijani-nedostaje-40000-dolara-za-operaciju.html


LINK
grmfrm grmfrm 17:25 01.04.2013

Re: da

"Kako je glasno ćutanje Crkve kada treba da se finansijski pomogne da dete ne umre.."


Verovatno prozivas sve crkve ili samo pravoslavnu?


A inace ta ista Pravoslavna crkva je vec dve decenije ugnjetavana od strane vlasti i dezurnih laznih dusebriznika pa i da se oglasila onda bi verovatno bila rasuta paljba po crkvi kako se promovice preko bolesnog deteta.
cult cult 17:26 01.04.2013

Re: da

Verovatno prozivas sve crkve ili samo pravoslavnu?


ovu našu prozivam, da.
Nek pomognu detetu, a na eventualne šamare okrenu i drugi obraz.
maksa83 maksa83 17:34 01.04.2013

Re: da

A inace ta ista Pravoslavna crkva je vec dve decenije ugnjetavana od strane vlasti

Skroz je ugnjetavana - oslobođena poreza na prihode i počašćena penzionim i zdravstvenim osiguranjem + pripuštena tamo gde joj svakako mesto nije - u škole.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:37 01.04.2013

Re: da

Mada, nisam sigurna da će crkva da se prekine oko pomoći, već duže vreme na fb skupljaju pare za nekog sirotog popa udovca sa troje dece, ima leukemiju...ni svom nisu uspeli da se sastave i pomognu.
cult cult 17:37 01.04.2013

Re: da

Skroz je ugnjetavana


Nemoj tako.
A što joj službenici maznu milion evra u kešu, a da takva ugnjetena i ne primeti?
Nije im lahko.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:05 01.04.2013

Re: da

grmfrm
A inace ta ista Pravoslavna crkva je vec dve decenije ugnjetavana od strane vlasti i dezurnih laznih dusebriznika pa i da se oglasila onda bi verovatno bila rasuta paljba po crkvi kako se promovice preko bolesnog deteta.


Ne bi, samo neka daju kintu, ako mogu, a mogu.

grmfrm grmfrm 19:13 01.04.2013

Re: da

Skroz je ugnjetavana - oslobođena poreza na prihode i počašćena penzionim i zdravstvenim osiguranjem + pripuštena tamo gde joj svakako mesto nije - u škole.


Mislim da u skolama ima mnogo vecih problema od veronauke iako se slazem da bi trebalo da bude kao izborni predmet.
Alarmantno je to sto se vise vremena posvecuje nekoj novoj birokratiji nego deci.
ivana23 ivana23 19:41 01.04.2013

Re: da

grmfrm
Mislim da u skolama ima mnogo vecih problema od veronauke iako se slazem da bi trebalo da bude kao izborni predmet.


Pa i jeste izborni predmet.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:12 01.04.2013

Re: da


Ne bi, samo neka daju kintu, ako mogu, a mogu.

Nešto sumnjam da će išta da daju, ali koliko čujem, hoće da uzmu - plac na Kosančićevom vencu na kom je srušena Narodna Biblioteka Srbije, u bombardovanju 6. aprila 1941. SPC je bacila okce, baš bi im zgodno došao plac koji inače pripada NBS.
tyson tyson 08:50 03.04.2013

Re: da

ovu našu prozivam, da.
Nek pomognu detetu, a na eventualne šamare okrenu i drugi obraz.

Otkud znaš da nisu dali prilog?


cult cult 18:02 01.04.2013

Kakav car!

"Prodajem srebrnu medalju osvojenu na Svet. prvenstvu u Belfastu. Pocetna cena 1.000€. Ceo iznos uplacujem Tijani! "

Milan Grahovac

(fotka medalje na linku tvita)
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:26 01.04.2013

Re: Kakav car!

ivana23 ivana23 19:04 01.04.2013

Re: Kakav car!

cult
"Prodajem srebrnu medalju osvojenu na Svet. prvenstvu u Belfastu. Pocetna cena 1.000€. Ceo iznos uplacujem Tijani! "

Milan Grahovac

(fotka medalje na linku tvita)


Nekoliko tvitova nize stoji:

Goran Damnjanović ‏@coachgoran 4h
@MilanGrahovac pridružujem se sa zlatnom, osvojenom na Kupu šampiona Afrike pic.twitter.com/eLVviq6zRe
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:57 01.04.2013

MUP

Srbije je pozvao svoje službenike da daju bar po 1000 dinara za Tijanu, odziv je 90%, javio mi je Mile Lazarević, kriminalistički tehničar u MUP-u.
mirelarado mirelarado 19:13 01.04.2013

!

Iz blata u koje su nas uvaljali moramo se izvlačiti sami. Solidarnost je prvi korak na tom putu.


Овим је све речено.
appendix appendix 19:15 01.04.2013

Podržavam

akciju za Tijanu, ali naiođoh na ovaj komentar, i čini mi se da ima puno logike u njemu.


Mene ovaj akcionizam (bez mozga) uzasava.Radim na dijalizi,kao med. tehnicar i dobro znam kako transplantacije funkcionisu.Kao i u slucaju zene koja je nedavno preminula cekajuci na transplantaciju srca tako i u ovom, stice se utisak da negde u svetu postoji banka organa koji samo cekaju da ih neko kupi.Potrebno je samo novac imati,sve ostalo nije problem.Na zalost, ili na srecu nije tako.Mene zanima ko je to u Hjustonu koji vec sada ima odgovarajuce srce za Tijanu i koji moze toliko dugo sa transplantacijom cekati dok se milion dolara ne sakupi.Organi se ne mogu na vecito konzervirati i cekati na platezne stranke. Od explantacije( vadjenje organa) srca,bubrega,pluca itd. od poginulog/umrlog davaoca do inplantacije ne sme proci vise od par sati.Tijana bi morala vec sada biti u Hjustonu( zasto Hjuston...te operacije su i u Evropi rutinske )i ako joj toliko lose ide,morala bi biri prikljucena na vestacko srce.Posle toga sledi cekanje ( niko ne zna koliko dugo)na odgovarajuci organ.Krvne grupe davaoca i primaoca moraju biti identicne a histologija tkiva slicna.Banka organa, ponavljam ne postoji.Postoje liste cekanja na organ i onaj koji je prvi na listi ili najugrozeniji dobija organ ali tek kada organ stoji na raspolaganju.
Voleo bih tog,nekog u Hjustonu da vidim i sa njim da popricam,kako on (osim toga sto milion dolara zahteva) sve ovo drugo misli da " organizuje".Dubiozan tip.
Kako god bilo da bilo...Tijani i njenim roditeljima sve najbolje koliko god je to moguce.
(Nikola Medicinar, 1. april 2013 15:41)
cult cult 20:17 01.04.2013

Re: Podržavam

i čini mi se da ima puno logike u njemu.


moguće da ima.
Ne poznajem te stručne delove cele ove priče.
Ono, međutim, što je do nas (trebalo je da bude do države, ali...) nekako se mora uraditi.
Biljana 77 Biljana 77 11:00 02.04.2013

Re: Podržavam

moguće da ima.

Suština je da će Tijana otići u bolnicu u Hjustonu da tamo leži i u odgovarajućim uslovima čeka transplantaciju od odgvarajućeg donatora. Ne ide ona kao što ovaj medicinar prikazuje da odmah dobije srce, to su besmislice.Da bi se zahvat obavio ona mora biti potpuno zdrava u tom trenutuku, sa svim rezultatima i analizama, itd, itd... Hjuston je jedan od najvećih centara za transpalantaciju izmđu ostalog i zbog geografskog položaja i dobre povezanosti sa čitavom Amerikom, pa se dopremanje organa iz neke druge bolnice može obaviti u najkraćem roku.
godec godec 19:17 01.04.2013

akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

Princeza smanjila cifru za 300,000 USD a hvalospeve pobrao Sergej Trifunović?
predatortz predatortz 19:20 01.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

godec
Princeza smanjila cifru za 300,000 USD a hvalospeve pobrao Sergej Trifunović?


Sergej Trifunović me iritira, ali ovaj potez mu je za svaku hvalu. Otud, valjda, i hvalospevi.

Naravno, Katarinin potez je za veliko poštovanje.
godec godec 19:36 01.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

...ovaj potez mu je za svaku hvalu...


Zašto? Zbog VB konteksta?
predatortz predatortz 19:39 01.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

godec
...ovaj potez mu je za svaku hvalu...


Zašto? Zbog VB konteksta?


Između ostalog. Ne mislim da je potez bio sračunat i učinjen radi samopromocije.
cult cult 20:21 01.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

godec
...ovaj potez mu je za svaku hvalu...


Zašto? Zbog VB konteksta?


Da, zbog VB konteksta.
Sedi narod hipnotisan i gleda ko kome čini rukoblud, ko kome smešta od onih besprizornih seljebritija po farmama i bratovima. I dođe čovek i natera ih da se trgnu. Fenomenalno je to uradio. Vidim po fejzbucima se takođe trgli između svih onih besomučnih šerovanja kuca, maca i miki antića.
G r o f G r o f 20:35 01.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

Mučnina...
Ako na ovakav način pucaš u nečiju savest, tako što mu, u prevodu, kažeš da je djubre jer toši pare na SMSove a ne u humanitarne svrhe, moraš biti svestan da nećeš skupiti ni dinar a kamo li 1000000 dolara.
Sergej nije glup i svestan je toga, znači čitav performans je ništa drugo do svojevrsna samopromocija.
Bzvz...
Da mu je stvarno stalo da skupi šta više para uradio bi to na manje drčan način.
Tijana je mnogo i samo humaniji sistem tu može napraviti pozitivan pomak.
JJ Beba JJ Beba 20:41 01.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD


Da, zbog VB konteksta.

sad sam okretala kanale i čula na VB da skupljaju sms uplate za tijanu
cult cult 21:11 01.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

Tijana je mnogo i samo humaniji sistem tu može napraviti pozitivan pomak.


A pošto će sistem ovde doći nikad onda...šta?
Da se ponovi ono iz Kragujevca od pre mesec-dva kada je devojka umrla čekajući sistem i nas da saznamo da joj treba novac? Da dignemo glave iz besomučnog nadgornjavanja po blogovima i šerovanja mika antića po fejzbucima? Patetisanja i lakih mudrosti po tviterima sumnjive duhovitosti?

Sergejev potez je explodirao u medijima i mrežama po zemlji i regionu i siguran sam da će prilivi na Tijanin račun narednih dana biti bitno veći. Iako nam je rekao baš to: strašno je da bacate pare na stanije i ekreme dok nekom tim novcem možeš da spaseš život.
G r o f G r o f 21:57 01.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

Da se ponovi ono iz Kragujevca od pre mesec-dva kada je devojka umrla čekajući sistem


nisam primetio naročiti pritisak na sistem i ministarku. tabloidima i medijskim ličnostima je očigledno zanimljivije da igraju ovu srceparajuću igru, koja retko donosi rezultate od ozbiljne borbe.
b92fmember b92fmember 21:59 01.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

G r o f
Mučnina...
Ako na ovakav način pucaš u nečiju savest, tako što mu, u prevodu, kažeš da je djubre jer toši pare na SMSove a ne u humanitarne svrhe, moraš biti svestan da nećeš skupiti ni dinar a kamo li 1000000 dolara.
Sergej nije glup i svestan je toga, znači čitav performans je ništa drugo do svojevrsna samopromocija.
Bzvz...
Da mu je stvarno stalo da skupi šta više para uradio bi to na manje drčan način.
Tijana je mnogo i samo humaniji sistem tu može napraviti pozitivan pomak.



Ne seri, nego budi Grof i uplati kolko možeš. a onde kreni da menjaš sistem tako da bude humaniji.
b92fmember b92fmember 22:03 01.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

G r o f
Da se ponovi ono iz Kragujevca od pre mesec-dva kada je devojka umrla čekajući sistem


nisam primetio naročiti pritisak na sistem i ministarku. tabloidima i medijskim ličnostima je očigledno zanimljivije da igraju ovu srceparajuću igru, koja retko donosi rezultate od ozbiljne borbe.



Ok a šta si ti uradio po tom pitanju? jesi li izvšio pritsak na sistem? ili samo gledas sa strane i kritikujes?

Koji su rezultati tvojih napora po tom pitanju?
grmfrm grmfrm 22:58 01.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

Mučnina...
Ako na ovakav način pucaš u nečiju savest, tako što mu, u prevodu, kažeš da je djubre jer toši pare na SMSove a ne u humanitarne svrhe, moraš biti svestan da nećeš skupiti ni dinar a kamo li 1000000 dolara.
Sergej nije glup i svestan je toga, znači čitav performans je ništa drugo do svojevrsna samopromocija.
Bzvz...
Da mu je stvarno stalo da skupi šta više para uradio bi to na manje drčan način.
Tijana je mnogo i samo humaniji sistem tu može napraviti pozitivan pomak.


Seriously ovde je ipak vaznija stvar u pitanju.
Uzdrzimo se trenutno od toga ko sta misli o Sergeju, majku mu, ipak je on ovo izneo na svetlost dana.

Iskreno mislim da je ovde podjednako vazno sto se pokazalo da se moze pomoci nekome kada treba i da se i toga treba drzati, i ja gledam jako pozitivno na to, jer Sergej je rekao sta treba upravo tim zaslepljenim konzumentima VB-a. Jebo vas VB i facebook ko i to izmisli. Totalna zloupotreba televizije i Interneta.

E sad kako su to oni u Hjustonu zamislili sto Nikola dovodi u pitanje to bi valjalo znati ali uzdam se da znaju sta rade jer sve ovo je da bi Tijana dobila novi zivot.
G r o f G r o f 23:42 01.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

Vi ne shvaćate da ste vi najveći konzumenti virtuelnog ludila. Vi stavljate Tijanu u svojevrsnu kuću velikog brata, medijski je vrtite i sebično se nasladjujete jer kao radite nešto nevidjeno humano dok su bolnice nesposobne da korektno izvedu najobičniju rutinsku operaciju.
Koliko Tijana, Milica, Dragana, Nikola čeka da bude izlečeno a Sergeju nisu zanimljivi i nemaju sreću da se u njih uperi oko vašeg medijskog "Velikog brata"?
Samo budala može misliti da ja ne želim ozdravljenje Tijani, ali isto tako samo budala može misliti da je rešenje u ovakvim kampanjama.
Već godinama slušam ovakve apele za pomoć i sve što mogu učiniti to je osećaj žaljenja i nemoći, a već godinama zdravstvo sve više tone i ne preduzima se ništa...
Ne sećam se pozitivnog ishoda sem što su mediji pokupili neke pluseve.
Tijani želim svim srcem da uspe i prekidam diskusiju na ovom blogu jer vidim da je mnogi pogrešno tumače.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:20 02.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

Već godinama slušam ovakve apele za pomoć i sve što mogu učiniti to je osećaj žaljenja i nemoći, a već godinama zdravstvo sve više tone i ne preduzima se ništa...


tačno je da zdravstvo tone sve više i da se ništa ne preduzima, ali se ne slažem sa tobom da treba da budemo nemoćni i da žalimo ovakve slučajeve.

ako je nešto žalosno, onda je to naše stanje duha - da smo nemoćni pred ovakvim stvarima.
tačno je da ima puno tijana, ali je tačno i to da dok mi čekamo (pošto je to otprilike ono što radimo dok zvocamo o revolucijama), neke tijane i umiru i to je realan, jako opipljiv život koji iskusiš ako poželiš da kontaktiraš neke od tih ljudi ili ako i sam doživiš da ti je potreban sistem, a njega ni od kud.

ali, jedan od tih apela je doveo do toga da je devojčica koja je trebalo da umre, sada u srednjoj školi i ja sam srećna što sam bila deo te priče. ne osećam da sam humanija nego što sam bila. ne osećam ni da mi je to dete nešto dužno, baš naprotiv - ona me podseća koliko mnogo možemo da učinimo. (bonus detalj - prodavala sam karte za humanitarni koncert. za deset dana sam uspela da prodam nekih sedam karata. ljudi su mi čak objašnjavali da tog dana ne mogu da dođu na koncert - pa zašto bi (onda) kupovali kartu, koja je koštala nekih 50-100 dinara)

tačno je da sistem mora da se menja, ali da bi menjao sistem, nije dovoljno da smeniš garnituru, mora da se promeni sve ovo okolo.

poznajem puno onih kojima su usta puna promena, ali daju mito lekarima, traže vezu baš za tuitu školu i tuitu učiteljicu (da se zadržim na benignijim slučajevima).

promene se dešavaju iznutra, npr, kada ljudi shvate da nešto mogu da učine i reše da ustanu sa stolice zbog nekog ko im nije ništa.
cult cult 08:26 02.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

kada ljudi shvate da nešto mogu da učine i reše da ustanu sa stolice zbog nekog ko im nije ništa.


Da.
U ovakvim slučajevima imaš dve varijante. Jedna je da blagorodno negoduješ čekajući da Velja Selja, Mrka, Guze i dačići promene sistem, puštajući da u međuvremenu ljudi umiru, jer, je eto, sistem dno dna, a ovo nije rešenje.

Druga je da se odazoveš na apel neke porodice koja je u ovako strašnoj životnoj situaciji, bez obzira na to što "ovo nije rešenje", što Sergej jeste ili nije egomanijak, što jeste ili nije ovaj akt njegovo samoreklamerstvo, što sam budala jer mislim da će ovo pomoći. Ako to dete ovom akcijom dobije šansu za život, onda je to za nju bilo rešenje. U tom smislu, jebe mi se bolno da li je ovaj vapaj za pomoć patetičan, da li se nekom od čitalaca povraća i da li sam budala što ovo radim.

cult cult 08:29 02.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

JJ Beba

Da, zbog VB konteksta.

sad sam okretala kanale i čula na VB da skupljaju sms uplate za tijanu


Sinoć su rekli da večeras uvode "vanredno izbacivanje ukućana" i sav prihod od sms poruka ide na Tijanin račun.
Svaka čast Sergeju. Emoušn nema emocije. Ovo je rezultat njegove akcije.
angie01 angie01 09:01 02.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

Svaka čast Sergeju. Emoušn nema emocije. Ovo je rezultat njegove akcije.


bas tako-pogledala sam snimak, ona voditeljka jos zamera zasto je tako rekao, kao, moglo je i drugacije- pa sto se nisu setili pre nego je tako rekao?!

Sergej, komsija-svaka cast!
j.bre j.bre 09:09 02.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

cult
Sinoć su rekli da večeras uvode "vanredno izbacivanje ukućana" i sav prihod od sms poruka ide na Tijanin račun.
Svaka čast Sergeju. Emoušn nema emocije. Ovo je rezultat njegove akcije.

emotion samo pokriva sramotu, ali to je sad nebitno. a sergej je mogao to malo takticnije da izvede. umesto sto je kao furija uleteo pred kamere, izdeklamovao ime i ulicu (br zgrade? postanski br?), izdiktirao broj racuna (jedna cetvorka je napisana tako da izgleda kao jedinica i nije navedeno o kojoj je banci rec) i nestao pre nego sto su ljudi uspeli da se dokopaju papira i olovke da pribeleze. znaci, kad radis nesto, odradi propisno. ako vec neko moze i zeli da pomogne, daj nek taj novac ode na pravi racun.
ali ok, i ovo je neuporedivo vise od nista, koliko su neki drugi uradili, i svakako pozdravljam.

a uzgred, sto vec pomenuh, o kojoj je banci rec?
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 09:16 02.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

a uzgred, sto vec pomenuh, o kojoj je banci rec?


Ma uopste nije bitno koja banka, imas gore da sve uzimaju proviziju osim jedne.
Za razliku od nista on je uradio nesto o cemu se prica i oko cega se podigla prasina a i javili se i uplatili ljudi.
Potpuno je uspeo i to je bitno.
Tijani i njenim roditeljima pogotovu.
j.bre j.bre 09:31 02.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

dusanovaiivanovamama
Ma uopste nije bitno koja banka, imas gore da sve uzimaju proviziju osim jedne.

ne razumem... izgleda da su se neke stvari promenile od kako sam ja otisla. zar nije obavezno da se zna kod koje banke je tijanin racun da bi uopste mogla da se izvrsi uplata?

Za razliku od nista on je uradio nesto o cemu se prica i oko cega se podigla prasina a i javili se i uplatili ljdi.
Potpuno je uspeo i to je bitno.

ma ok, pohvalila sam generalno, ali znajuci da nas narod i nije bas u zavidnoj finansijskoj situaciji, na sergejevom mestu bih se maksimalno potrudila da sve detalje natenane i precizno saopstim. ucinivsi to na nacin na koji je ucinio, navukao je odbojnost izvesnog dela populacije. ne kazem da je sergeja briga zbog njega samog, ali trebalo bi da ga bude briga u situaciji u kojoj se gledaocima obraca za pomoc, da na sto vise ljudi ostavi pozitivan utisak jer ce u odredjenom procentu i od toga zavisiti da li ce neko odluciti da pomogne ili ne. a to je u ovakvim slucajevima izuzetno vazno, zar ne?
j.bre j.bre 09:37 02.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

... htedoh reci - mozda bi se i ovaj sto mu se povraca od patetike i njegovih 6+ istomisljenika drugacije izjasnilo da je cela akcija izvedena na malo suptilniji nacin.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:39 02.04.2013

Re: akt Sergeja Trifunovića vs. 300,000 USD

ne razumem... izgleda da su se neke stvari promenile od kako sam ja otisla. zar nije obavezno da se zna kod koje banke je tijanin racun da bi uopste mogla da se izvrsi uplata?


sve informacije o uplatama imaš ovde.

mislim da je dusanovaiivanovamama pričala o proviziji:
Ma uopste nije bitno koja banka, imas gore da sve uzimaju proviziju osim jedne.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana