Eksperimenti u blogovanju

A koliki procenat muškaraca nije otac?

niccolo RSS / 01.04.2013. u 22:54

Наиђем малопре на крајње интересантан наслов у Новостима. Кажу људи како свака четврта Српкиња није мајка. И цео текст, који се иначе не бави само Српкињама већ и грађанкама Републике Србије других националности, само о женама. Ни речи о томе колико процената мушкараца није отац.

 Претпостављам да је то зато што то није превише битно, у женама је проблем. Зар не долазите и ви остали до таквог закључка?



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 23:02 01.04.2013

:)

Чак и у статистикама мушкарци избегавају одговорност. :)
niccolo niccolo 23:10 01.04.2013

Re: :)

па видиш ваљда да нису одговорни, све је на женама

j.bre j.bre 23:20 01.04.2013

Re: :)

postoji li negde na netu relevantan podatak o odnosu broja muskaraca i zena danas u srbiji? mislim da bi tu negde mogao da se krije odgovor na pitanje zasto svaka cetvrta srpkinja nije majka.

a da bi se ista statistika uradila za muskarce, nadlezni bi morali dobrano da istresu dzepove, te mislim da je to razlog zasto im taj podatak i nije bas toliko bitan :)
zemljanin zemljanin 23:20 01.04.2013

Re: :)

pa, jedan od načina da izbegneš "očinstvo " je i promena pola ... recimo

PS. mislim, onda "nije otac" al' ne mož' biti ni majka
niccolo niccolo 23:32 01.04.2013

Re: :)

nadlezni bi morali dobrano da istresu dzepove

У ком смислу? Деца приликом уписивања у мат. књи. рођ. ”добију” и мајку и оца (а она која не добију оца се констатују као посебна категорија), зашто је онда проблем израчунати за очеве, а није проблем израчунати за мајке...

postoji li negde na netu relevantan podatak o odnosu broja muskaraca i zena danas u srbiji?

Био је попис, требало би да постоји тај податак.

jedan od načina da izbegneš "očinstvo " je i promena pola ... recimo

И ја се увек залажем за сразмерну реакцију
freehand freehand 23:34 01.04.2013

Re: :)

PS. mislim, onda "nije otac" al' ne mož' biti ni majka



Ajde?!




BTW - kod ovakvih diskusija uvek se setim premudrih riječi velikog Kuma Žorža:

Sad sam ti ja i otac i majka!
j.bre j.bre 23:43 01.04.2013

Re: :)

niccolo
nadlezni bi morali dobrano da istresu dzepove

У ком смислу? Деца приликом уписивања у мат. књи. рођ. ”добију” и мајку и оца (а она која не добију оца се констатују као посебна категорија), зашто је онда проблем израчунати за очеве, а није проблем израчунати за мајке...

u smislu da sam pisala komentar, pa tek onda citala linkovani clanak iz novosti

pomislila sam da je rec o bioloskim ocevima, sto za ovu pricu nije vazno.
antioksidant antioksidant 06:57 02.04.2013

Re: :)

Деца приликом уписивања у мат. књи. рођ. ”добију” и мајку и оца (а она која не добију оца се констатују као посебна категорија), зашто је онда проблем израчунати за очеве, а није проблем израчунати за мајке...

зато што добијеш статистику уписаних очева а не биолошких
niccolo niccolo 07:27 02.04.2013

Re: :)

antioksidant
Деца приликом уписивања у мат. књи. рођ. ”добију” и мајку и оца (а она која не добију оца се констатују као посебна категорија), зашто је онда проблем израчунати за очеве, а није проблем израчунати за мајке...

зато што добијеш статистику уписаних очева а не биолошких

Број биолошких ти и није битан, важан ти је број оних који су били спремни да ”дигну руку” и кажу моје. Зато што тај број може да да део одговора зашто оних 25% Српкиња немају ниједно дете (а све у вези онога на шта сам хтео да укажем, што пише доле у одговору Горданац).
j.bre j.bre 07:40 02.04.2013

Re: :)

antioksidant
Деца приликом уписивања у мат. књи. рођ. ”добију” и мајку и оца (а она која не добију оца се констатују као посебна категорија), зашто је онда проблем израчунати за очеве, а није проблем израчунати за мајке...

зато што добијеш статистику уписаних очева а не биолошких

rekoh to i ja, ali poenta originalnog teksta nije u statistici bioloskih oceva, pa cak ni majki.

i uopste, tekst (onaj iz "novosti" ) je skaradan.
govore o natalitetu, a kao glavni pokazatelj uzimaju procenat zena (iznad 14 god(?!)) koje su radjale i to, uzgred, izjednacavaju s materinstvom. kao da odluku o potomstvu donose iskljucivo zene, koje su btw kao dzuboks, pa udri shtancuj na svakih godinu dana po jedno. a ko ce tu decu da podigne, to za pricu o natalitetu, po novinaru "novosti", izgleda nije bitno.
antioksidant antioksidant 07:43 02.04.2013

Re: :)

важан ти је број оних који су били спремни да ”дигну руку” и кажу моје. Зато што тај број може да да део одговора зашто оних 25% Српкиња немају ниједно дете (а све у вези онога на шта сам хтео да укажем, што пише доле у одговору Горданац).

зашто мислиш да може?
како повезујеш "оног ко би дигао руку" са оним "ко би радо учествовао у чину зачећа"?
број "пријављених" очева био би битан да постоји значајан број "георгина" (трудних али одлажу порођај).
и да, мислим да је погрешно употребљавати термин кривице, то асоцира на постојање обавезе размножавања.
j.bre j.bre 07:46 02.04.2013

Re: :)

niccolo
antioksidant
зато што добијеш статистику уписаних очева а не биолошких

Број биолошких ти и није битан, важан ти је број оних који су били спремни да ”дигну руку” и кажу моје. Зато што тај број може да да део одговора зашто оних 25% Српкиња немају ниједно дете.

upravo tako.
antioksidant antioksidant 07:48 02.04.2013

Re: :)

j.bre
niccolo
antioksidant
зато што добијеш статистику уписаних очева а не биолошких

Број биолошких ти и није битан, важан ти је број оних који су били спремни да ”дигну руку” и кажу моје. Зато што тај број може да да део одговора зашто оних 25% Српкиња немају ниједно дете.

upravo tako.

али како?
који одговор дају они који се уписују као очеви а да тај одговор не дају биолошки очеви?
j.bre j.bre 07:55 02.04.2013

Re: :)

antioksidant
али како?
који одговор дају они који се уписују као очеви а да тај одговор не дају биолошки очеви?

ma takva statistika uopste nije vazna za pricu o natalitetu.
ni upisani, ni neupisani a bioloski otac (a vala ni upisana/bioloska majka) ne garantuju da ce detetu biti roditelji od dana kada je rodjeno do punoletstva (da ne idemo dalje).
antioksidant antioksidant 07:56 02.04.2013

Re: :)

ni upisani, ni neupisani a bioloski otac (a vala ni upisana/bioloska majka) ne garantuju da ce detetu biti roditelji od dana kada je rodjeno do punoletstva (da ne idemo dalje).

с тим се у потпуности слажем
reanimator reanimator 09:39 02.04.2013

Re: :)

pa, jedan od načina da izbegneš "očinstvo " je i promena pola ... recimo

Kažu zli jezici da se jedan tako štekovao na estradi, samo da ne bi plaćao alimentaciju, a da pojedini stihovi najvećeg hita (nebo zna..al bogu ne mogu lagati sve dok se molim..ko luda ne znam kuda i sl) nose skrivenu poruku
milisav68 milisav68 09:52 02.04.2013

Re: :)

j.bre
postoji li negde na netu relevantan podatak o odnosu broja muskaraca i zena danas u srbiji?

Prema popisu iz 2011. godine od 7.186.862 lica:
-Žene 51,3 %
-Muškarci 48,7 %

A ima još jedan interesantan podatak:

-Alarmantno je međutim da se u čak 1458 naselja što čini 31 % ukupnih naselja u Srbiji u toku 2011. godine nije rodila nijedna beba.

popis2011.stat.rs
j.bre j.bre 10:19 02.04.2013

Re: :)

milisav68
Prema popisu iz 2011. godine od 7.186.862 lica:
-Žene 51,3 %
-Muškarci 48,7 %

hvala milisave, ziv bio :)

ovo je iznenadjujuce ujednacen procenat.
mislim, kamo toliki muskarci?!
i sto sam se onda ja kog djavola udavala preko grane?!

-Alarmantno je međutim da se u čak 1458 naselja što čini 31 % ukupnih naselja u Srbiji u toku 2011. godine nije rodila nijedna beba.

a ovo, pored toga sto vristi crveno, je za "verovali ili ne".
milisav68 milisav68 10:32 02.04.2013

Re: :)

j.bre

hvala milisave, ziv bio :)


ovo je iznenadjujuce ujednacen procenat.
mislim, kamo toliki muskarci?!

Po selima.

Задња кућа, Србија
maksa83 maksa83 10:33 02.04.2013

Re: :)

i sto sam se onda ja kog djavola udavala preko grane?!

Zato što su muškarci kao klozeti - il' su usrani il' su zauzeti.
j.bre j.bre 10:47 02.04.2013

Re: :)

maksa83
i sto sam se onda ja kog djavola udavala preko grane?!

Zato što su muškarci kao klozeti - il' su usrani il' su zauzeti.


svaka ti je ka u njegosa!

ps. hvala sto me podseti, da se dzaba ne nerviram
j.bre j.bre 10:48 02.04.2013

Re: :)

milisav68
Po selima.


eto :)
antioksidant antioksidant 10:53 02.04.2013

Re: :)

maksa83
i sto sam se onda ja kog djavola udavala preko grane?!

Zato što su muškarci kao klozeti - il' su usrani il' su zauzeti.

дакле, или четке у руке и чистите, вратите им стари сјај или растурајте бракове
reanimator reanimator 10:56 02.04.2013

Re: :)

Zato što su muškarci kao klozeti - il' su usrani il' su zauzeti

C,c,c..pa ti nisi jakovljević, ti si neki mnogo veći izdajnik..
j.bre j.bre 11:39 02.04.2013

Re: :)

antioksidant
дакле, или четке у руке и чистите, вратите им стари сјај или растурајте бракове

dizvines, nek ih ciste mame.
ja sam odgovorna samo za govna ovog sto sam ga rodila.

a sto se tice ovog drugog, tu sam napravila korak napred. rasturila sam jedan - svoj
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:19 02.04.2013

odgovor je u suštini vrlo prost

ako si zabrinut za natalitet, kao što oni očigledno jesu, svestan si da isti zavisi mnogo više od broja vagina nego od broja penisa uposlenih u tu svrhu.
porast populuacije je mnogo više u vezi sa brojem (polno zrelih i seksualno aktivnih) ženki u istoj.

jedan muškarac u toku svog života, teorijski, može da oplodi na hiljade jajnih čelija. žena ne može da rodi toliki broj dece tokom života.
sad što smo mi socijalno izdrilovani na monogamiju, ili eventualno na poligamiju koja se izražava relativno malim brojkama je druga stvar.

znaš onu priču o potomcima Džingis Kana?

dakle, broj očeva nije toliko bitan. bitan je broj majki.
niccolo niccolo 07:18 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

ako si zabrinut za natalitet, kao što oni očigledno jesu, svestan si da isti zavisi mnogo više od broja vagina nego od broja penisa uposlenih u tu svrhu.

Али текст не говори колико има вагина у Србији, него колико вагина је рађало тј. колико деце има по чијој вагини.

dakle, broj očeva nije toliko bitan.

Што ја нисам ни тврдио...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 08:46 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

Али текст не говори колико има вагина у Србији, него колико вагина је рађало тј. колико деце има по чијој вагини.


pa ako si primetio ja napisah: uposlenih u tu svrhu



elem, ako nisam bio jasan , tvoje naslovno pitanje glasi:

A koliki procenat muškaraca nije otac?

Elem, ako je tačna moja pretpostavka da su zabrinuti za natalitet (što doduše nigde eksplicitno nisu napisali, ali kad su ove teme u pitanju naricanje nad niskim natalitetom je već postalo opšte mesto) onda su relevantni statistčki podaci procenat ženki u populaciji koje su majke i broj mladunaca po majci. Procenat očeva među mužjacima i broj mladunaca po svakom je od sekundarnog značaja. Taj podatak je recimo bitan ako razmišljaš o genetskoj raznovrsnosti populacije.
antioksidant antioksidant 08:59 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

Procenat očeva među mužjacima i broj mladunaca po svakom je od sekundarnog značaja.

хајде сад мало и овде да се не сложим до краја :)
ипак причамо о људској популацији са успостављеним друштвеним нормама "зачињања"
бар званичним
тако да проценат упослених семевода може бити од значаја (мада опет - битнији су биолошки очеви од "регистрованих" али то је немогуће укачити статистиком из матичних књига)
j.bre j.bre 10:10 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

antioksidant
Procenat očeva među mužjacima i broj mladunaca po svakom je od sekundarnog značaja.

хајде сад мало и овде да се не сложим до краја :)
ипак причамо о људској популацији са успостављеним друштвеним нормама "зачињања"
бар званичним
тако да проценат упослених семевода може бити од значаја (мада опет - битнији су биолошки очеви од "регистрованих" али то је немогуће укачити статистиком из матичних књига)

aj sad malo i ja da se ne slozim do kraja :)

za nastanak jednog zivota bitan je bioloski otac. za opstanak tog zivota i dolazak na ovaj svet bitno je mnogo faktora, od kojih otac predstavlja samo jedan - i to ne registrovani otac, ne bioloski, vec onaj koji prihvati da tom detetu bude roditelj - bio on bioloski, registrovani, oba ili ni jedno od ta dva i ziveo on ikada s detetovom majkom ili ne.

posmatrajuci iz tog ugla, a imajuci u vidu da se kod zena ipak ranije jave roditeljski instikti (ako ne ranije, onda bar u trudnoci), a narocito imajuci u vidu okruzenje koje je po ovom pitanju jos uvek konzervativno, prihvatanje uloge oca je od velikog, ako ne i presudnog znacaja za natalitet u srbiji.

uhh, razume li ovo neko? :)
antioksidant antioksidant 10:14 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost


uhh, razume li ovo neko? :)

ја да :)
нарочито ово око инстикта материнског који недостаје очевима :)
шалим се
али, шричамо о различитим стварима
изгледа
свако на блогу води неки монолог :)
j.bre j.bre 10:25 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

antioksidant
али, шричамо о различитим стварима
изгледа
свако на блогу води неки монолог :)

izgleda ... jer nekako nikako da se usaglasimo :)

ok, pa da krenemo - o cemu ti pricas?
antioksidant antioksidant 10:40 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

ok, pa da krenemo - o cemu ti pricas?

о небитности статистике очева уписаних у матичне књиге за анализу броја зачећа
j.bre j.bre 10:58 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

antioksidant
о небитности статистике очева уписаних у матичне књиге за анализу броја зачећа

ok, oko toga se usaglasismo jos na pocetku.

ja sam se bacila na kritikovanje teksta iz novosti, tj potenciranja stava da su za pad nataliteta u srbiji krive zene.
antioksidant antioksidant 11:00 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

ja sam se bacila na kritikovanje teksta iz novosti, tj potenciranja stava da su za pad nataliteta u srbiji krive zene.

а ја сам већ изразио неслагање са употребом појма кривице у том контексту
:)
ово су изгледа паралелни монолози који су комплементарни
j.bre j.bre 11:11 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

antioksidant
ово су изгледа паралелни монолози који су комплементарни


a za sve je kriv... . . . . . . deeedaaa :)
niccolo niccolo 11:17 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

а ја сам већ изразио неслагање са употребом појма кривице у том контексту
:)

Мислим да се са тиме сви слажемо...али не може човек да се не запита шта је требало да поручи онакав наслов...
antioksidant antioksidant 11:20 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

ли не може човек да се не запита шта је требало да поручи онакав наслов...

da je manojlo* isti kao i pre?
neosetljiv i spreman da "pročita" narodnu žicu

* kad kažem manojlo koristim ga samo kao ilustraciju za medijsku scenu kpjoj pripada
niccolo niccolo 11:24 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

То да (за медијску сцену).
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:24 02.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

antioksidant
ипак причамо о људској популацији


ma naravno, stoje i i mnoge druge primedbe koje se mogu ovde videti po komentarima.

namerno sam zauzeo ovakav stav da bih ukazao kako se tema nataliteta često tretira u našim medijima. kao da je u pitanju "marvena" politika a ne politika jednog ljudskog društva.
tipa, imam stado ovaca pa da vidim šta treba da radim da ga uvečam...

dakle, bio sam sarkastičan
tasadebeli tasadebeli 14:37 04.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

niccolo
Али текст не говори колико има вагина у Србији, него колико вагина је рађало тј. колико деце има по чијој вагини.



Људи, ви нисте нормални! Нисам стигао ни до пола коментара, а већ сам

Мене је донела она пијана рода поштар!




Узгред, паметни народи (Јевреји, на пример) порекло искључиво гледају по мајци, тј. по женској линији... Рачунају људи да је то поуздан податак. А што се тиче оца, то све зависи од тога шта ти је мама рекла ко ти је тата...
niccolo niccolo 20:29 04.04.2013

Re: odgovor je u suštini vrlo prost

А што се тиче оца, то све зависи од тога шта ти је мама рекла ко ти је тата...

Лепо ја кажем, мушки обожавају да помену да отац није сигуран...
looping looping 05:37 02.04.2013

1

Кажу људи како свака четврта Српкиња није мајка. И цео текст, који се иначе не бави само Српкињама већ и грађанкама Републике Србије других националности, само о женама. Ни речи о томе колико процената мушкараца није отац.

To, sa srpkinjama je u redu. Svaki stanovnik/ca Republike Srbije bi trebalo da je srbin/srpkinja. Srbin/srpkinja (stanovnik/ca neke tamo zemlje Srbije) moze da bude madjar, rumun, slovak, rom, eskim itd.

gordanac gordanac 07:11 02.04.2013

niccolo pita:

niccolo:
A koliko procenat muškaraca
није отац? Наиђем малопре на крајње интересантан наслов у Новостима. Кажу људи како свака четврта Српкиња није мајка. И цео текст, који се иначе не бави само Српкињама већ и грађанкама Републике Србије других националности, само о женама. Ни речи о томе колико процената мушкараца није отац.

Претпостављам да је то зато што то није превише битно, у женама је проблем. Зар не долазите и ви остали до таквог закључка?

Moj odgovor:
Ne, nije "u ženama problem" i ne, ne dolazim do takvog zaključka.
Eto.
niccolo niccolo 07:25 02.04.2013

Re: niccolo pita:

Ne, nije "u ženama problem"

Хвала. Ни ја не долазим заиста до таквог закључка. Али би се у контакст приче о наталитету (за који рецимо Врабац каже како су Новости забринуте за њега) могло помислити тако нешто сталним инсистирањем на томе колико (мало) деце рађају жене и непомињањем мушкараца у томе, као да од мушкараца ништа не зависи. То је оно о чему је овај текст - да ли оваквим текстовима шаљемо поруку да су једино жене криве за наталитет у Србији?
gordanac gordanac 07:30 02.04.2013

niccolo pita:

niccolo
Ne, nije "u ženama problem"

Хвала. Ни ја не долазим заиста до таквог закључка. Али би се у контакст приче о наталитету (за који рецимо Врабац каже како су Новости забринуте за њега) могло помислити тако нешто сталним инсистирањем на томе колико (мало) деце рађају жене и непомињањем мушкараца у томе, као да од мушкараца ништа не зависи. То је оно о чему је овај текст - да ли оваквим текстовима шаљемо поруку да су једино жене криве за наталитет у Србији?

Da.
Rado mnogi šalju tu i takvu poruku, bez obzira što nije tačna i bez obzira što se njome nikome i ničemu ne pomaže, pogotovo ne natalitetu. (a o ženama i da se ne gvoori)
Posebno "oni razni" koji smatraju da znaju i da imaju prava da s takvim stavom propisuju "gde je ženi mesto i šta ona treba da radi".
Retko ćeš naći oblast i temu toliko i tako ispunjenu - licemerjem, neopisivim.
niccolo niccolo 11:23 02.04.2013

Re: niccolo pita:

bez obzira što nije tačna i bez obzira što se njome nikome i ničemu ne pomaže, pogotovo ne natalitetu. (a o ženama i da se ne gvoori)

Сагласан.
ecce-florian ecce-florian 17:19 04.04.2013

Re: niccolo pita:

Хвала. Ни ја не долазим заиста до таквог закључка. Али би се у контакст приче о наталитету (за који рецимо Врабац каже како су Новости забринуте за њега) могло помислити тако нешто сталним инсистирањем на томе колико (мало) деце рађају жене и непомињањем мушкараца у томе, као да од мушкараца ништа не зависи.То је оно о чему је овај текст - да ли оваквим текстовима шаљемо поруку да су једино жене криве за наталитет у Србији?

Da.
Rado mnogi šalju tu i takvu poruku, bez obzira što nije tačna i bez obzira što se njome nikome i ničemu ne pomaže, pogotovo ne natalitetu. (a o ženama i da se ne gvoori)


Izvinjavam se , ali meni nije tačno jasno kako mogu muškarci da povećaju natalitet.

Da li je teza da muškarci namerno opstruiraju začeće ( korišćenjem kontracepcije ili pukim uzdržavanjem)a što uzročno-posledično posredno smanjuje natalitet (ukoliko žene reše da nakon začeća postanu majke) ili na neki drugi način neposredno ?


antioksidant antioksidant 17:21 04.04.2013

Re: niccolo pita:

Da li je teza da muškarci namerno opstruiraju začeće ( korišćenjem kontracepcije ili pukim uzdržavanjem)

и инсистирањем на нерепродуктивним позама
maksa83 maksa83 07:27 02.04.2013

...

Ни речи о томе колико процената мушкараца није отац.

... a misli da jeste.
predatortz predatortz 07:38 02.04.2013

Re: ...

maksa83
Ни речи о томе колико процената мушкараца није отац.

... a misli da jeste.


Nemoj tako, to pitanje muči i plavuše:

Lekar: Gospođice, vi ste u drugom stanju.
Plavuša: Doktore, jeste li sigurni da je moje?
alselone alselone 10:23 02.04.2013

Re: ...

... a misli da jeste.


Ili koliko jeste, a misli da nije.
niccolo niccolo 11:22 02.04.2013

Re: ...

alselone
... a misli da jeste.


Ili koliko jeste, a misli da nije.

Али, што је најгоре од свега, нема ни процента оних који јесу и мисле да јесу.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:47 02.04.2013

Kurčenje

Znam za Crnogorce, kod njih se kaže: "Da su Crnogorci kroz istoriju jednako vadili onu stvar koliko i livor danas bi ih bilo koliko i Rusa".

Možda to važi i za Srbende.
niccolo niccolo 11:21 02.04.2013

Re: Kurčenje

Da su Crnogorci kroz istoriju jednako vadili onu stvar koliko i livor danas bi ih bilo koliko i Rusa

Чекај бре, како би их било више да су га више вадили? Мислим, кад га извадиш, баш онда и не долази до повећања бројности монтенегринаца...
maksa83 maksa83 11:33 02.04.2013

Re: Kurčenje

Чекај бре, како би их било више да су га више вадили? Мислим, кад га извадиш, баш онда и не долази до повећања бројности монтенегринаца...


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:57 02.04.2013

Re: Kurčenje

niccolo
Da su Crnogorci kroz istoriju jednako vadili onu stvar koliko i livor danas bi ih bilo koliko i Rusa

Чекај бре, како би их било више да су га више вадили? Мислим, кад га извадиш, баш онда и не долази до повећања бројности монтенегринаца...


Alo bre, ili tebi baš sve mora da se crta ili me provociraš. Za svaki slučaj ja ću zadržati junački vokabular. Dakle, "Ne vadi ga bez povoda, ne vraćaj ga bez časti".


niccolo niccolo 18:23 02.04.2013

Re: Kurčenje

ili me provociraš.

Зар ја изгледам као човек који би провоцирао колеге блогере? (не мораш да одговориш )
skyspoter skyspoter 09:49 02.04.2013

Tekst

mora da je pisao muskarac.
niccolo niccolo 11:20 02.04.2013

Re: Tekst



Мада, ја не бих био превише изненађен ни да је жена. Некако се у том наталитет-нарицању успоставило као правило да је то питање за жене, а мушкарци или немају никакве везе с тиме или му у тој ствари дођу онако успут...што је погрешно...
NNN NNN 11:28 02.04.2013

Što reče naš precednik

Znam kako je teško biti majka
myredneckself myredneckself 17:16 02.04.2013

Re: Što reče naš precednik

NNN
Znam kako je teško biti majka


Kako ne bi bilo? Vidi kol'ko papira treba za povraćaj PDV -

- fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih za bebu

- fotokopija dokaza o starateljstvu

- fotokopija uverenja o državljanstvu podnosioca zahteva

- dokaz o prebivalištu podnosioca zahteva (overena fotokopija lične karte ili potvrda o prebivalištu)

- potvrde oba roditelja o ukupnim prihodima za prošlu godinu

- fotokopija rešenja poreza za imovinu podnosioca zahteva

- fiskalni isečci izdati od strane prodavca i njihove fotokopije

- spisak brojeva fiskalnih isečaka

- fotokopija kartice sa tekućim računom i prve strane ugovora sa bankom



A rekli nedavno, od sada će biti dovoljan samo JMBG!?

Nemam vremena da čitam sve, pa reko' da opletem po državi, tu ne može da se omane



niccolo niccolo 18:30 02.04.2013

Re: Što reče naš precednik

Vidi kol'ko papira treba za povraćaj PDV -

Стварно? Па ово је идиотлук, шта ће им извод из књиге рођених, ваљда је довољан јмбг бебе. Такође је још идиотскије тражити држављанство и доказе о пребивалишту (надам се да се оно за приходе и оно за имовину тражи јер је прописано да право на повраћај имају родитељи са нижим примањима и имовином, или тако нешто, а не зато што је и то неки идиотски захтев), а о картици и првој страници уговора и да не говорим...све је то због тога што државни органи или нису умрежени или не желе да се понашају као умрежени...иначе би то било могуће сазнати са неколико кликова мишем
Biljana 77 Biljana 77 11:54 02.04.2013

kao i obično...

iskrsne da si hteo da kažeš ko zna šta i ko zna kakve teorije da zastupaš. Ono što sam ja razumela kao ponetu tvoje zapitanosti nad ovim tekstom jeste da li ovaj tekst - krivicu i zasluge za potomstvo pripisuje isključivo majkama?

A da je tekst skandalozan ...jeste.. ne samo da priča o materinstvu kod žena starijih od 14 godina (koliko znam postoji prihvaćen termin tinejdžerske trudnoće i roditeljstva), nego ima i rečenice:
Materinstvo najbolje od ruke ide porodiljama u opštinama Tutin i Sjenica, gde žene prosečno na svet donose po troje dece.


Pri tom naslov:
Svaka četvrta Srpkinja nije majka

i rečenica koja počinje sa:
svaka četvrta ženska osoba

veze sa mozgom nemaju... Žalosno, tekst je kao hteo da bude statistički utemeljen a sa ovim kvalifikacijama je na nivou neke žalopojke o tome kako će Srbi da nestanu jer Srpkinje... komentar naslovljen sa nartalitet
niccolo niccolo 12:22 02.04.2013

Re: kao i obično...

Ono što sam ja razumela kao ponetu tvoje zapitanosti nad ovim tekstom jeste da li ovaj tekst - krivicu i zasluge za potomstvo pripisuje isključivo majkama?

Тачно. Мада ја разумем да је јавно мњење такво да кривицу искључиво ”носе” жене, а заслуге су подједнако подељене на оба пола.

neke žalopojke o tome kako će Srbi da nestanu jer Srpkinje...

У првом тренутку сам био хтео да реагујем на Билијев коментар на твом блогу да број абортуса мора да се посматра заједно са бројем кондома који се годишње употребе (односно неупотребе), јер те две ствари врло имају везе - али, пошто то није била тема, нисам хтео да скрећем с теме знајући да Били не мисли лоше..
antioksidant antioksidant 12:26 02.04.2013

Re: kao i obično...

Тачно. Мада ја разумем да је јавно мњење такво да кривицу искључиво ”носе” жене, а заслуге су подједнако подељене на оба пола.

ma ne postoji ni krivica ni zasluga
ko zeli vise dece nek pravi i radja (po anatomskim predispozicijama se dele uloge), to bar niko ne sprecava (javno). inace, vrlo verovatno da imam pogresnu percepiju jer imam uvid samo u sopstveno okruzenje ali tu vrlo malo ima dece koja su rodjena samo jer je majka tako htela, tj bez zajednicke odluke oba roditelja (cesto i treceg ali on je bas retko uklucen javno)
maksa83 maksa83 12:30 02.04.2013

Re: kao i obično...

vrlo verovatno da imam pogresnu percepiju jer imam uvid samo u sopstveno okruzenje ali tu vrlo malo ima dece koja su rodjena samo jer je majka tako htela

Industrija trikotaže TShirtHell ima neko svoje viđenje:




P.S. Ja ću da trolujem ovaj blog pošto mi je ozbiljno komentarisanje tekstova iz Novosti ispo' časti.
Biljana 77 Biljana 77 12:31 02.04.2013

Re: kao i obično...

ma ne postoji ni krivica ni zasluga

Italik sam zaboravila.
antioksidant antioksidant 12:59 02.04.2013

Re: kao i obično...

maksa83

Industrija trikotaže TShirtHell ima neko svoje viđenje:

.

долази лик у банку за донацију сперме
да донира наравно
и стане у ред (цењена делатност па има доста заинтересованих)
испред њега је у реду... девојка
он почне да се смеје, па је пита "да нисте погрешили ред, госпођице? овде се донира сперма"
она га игнорише, па је он потапша по рамену да би јој скренуо пажњу на себе
како је мало интензивније потапшао она се загрцу, нешто прогута и на крају се бесно окрете "знам кретенчино"

niccolo niccolo 13:49 02.04.2013

Re: kao i obično...

Industrija trikotaže TShirtHell ima neko svoje viđenje:

Ову слику ћу да обесим на фб, да видим ко ће да лајкује
maksa83 maksa83 14:00 02.04.2013

Re: kao i obično...

Ову слику ћу да обесим на фб, да видим ко ће да лајкује


mirelarado mirelarado 19:35 02.04.2013

Re: kao i obično...

My father worked for the same firm for twelve years. They fired him. They replaced him with a tiny gadget – this big – that does everything my father does, only it does it much better. The depressing thing is, my mother ran out and bought one.

-Woody Allen
djoka_l djoka_l 12:05 02.04.2013

Traženje zavere tamo gde je nema

Svuda u svetu se meri broj dece po ženi. Ta statistika se naziva [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Total_fertility_rate][/url]. Statistika koliko je dece po muškarcu, ne može ni na koji način da se pouzdano meri...
niccolo niccolo 12:23 02.04.2013

Re: Traženje zavere tamo gde je nema

Svuda u svetu se meri broj dece po ženi.

Предмет текста није званична статистика него новински текст.
nowhereman nowhereman 14:25 02.04.2013

Принцип

Једна латинска изрека, у преводу: "Само је мајка позната."

Другим речима, мајка се зна, на њу се поуздано рачуна, а ко је отац - то тек треба да се утврди.

Има и један други принцип, који треба мало да допуни онај први: "Отац детета је муж мајке детата".

Наравно, овај други принцип важи само условно. То је, заправо, претпоставка.


niccolo niccolo 18:25 02.04.2013

Re: Принцип

Зашто је мушкарцима важно да нагласе да се отац не зна поуздано?
antioksidant antioksidant 18:41 02.04.2013

Re: Принцип

niccolo
Зашто је мушкарцима важно да нагласе да се отац не зна поуздано?

da bi se razlikovali od žena koje ne bi podnele tu neizvesnost
žene su za ognjište a muškarci za nesigurnost savane
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:03 02.04.2013

.

idealna prilika da ubacim ovaj crtać;
"kako to reče moja stara mama,strašna je glavobolja biti mati"
niccolo niccolo 18:25 02.04.2013

Re: .

"kako to reče moja stara mama,strašna je glavobolja biti mati"

Истина
bocvena bocvena 09:42 03.04.2013

Svašta može da se pročita

u tim novinama:)

Najviše volim statistiku. Kako ono beše o statistici i bikiniju...
niccolo niccolo 10:09 03.04.2013

Re: Svašta može da se pročita

Najviše volim statistiku.

Види ово:

”dame pripremaju hranu u proseku dva sata i 10 minuta, a muškarci 20-tak minuta.”

много сте неефикасне, видиш колико времена вама више треба
bocvena bocvena 10:35 03.04.2013

Re: Svašta može da se pročita

Vala baš. Sve radimo predugo!:)))

Žene peru sudove 34 minuta dnevno, muškarci samo tri, dok nijedan od ispitanih muškaraca nije rekao da pegla veš.

antioksidant antioksidant 11:04 03.04.2013

Re: Svašta može da se pročita

Vala baš. Sve radimo predugo!:)))

i seks vam je predug
srecom, po nekad, smo mi tu da ga ubrzamo i zadrzimo u okviru prihvatljivih granica od nekoliko desetina sekundi
bocvena bocvena 12:04 03.04.2013

Re: Svašta može da se pročita

NNN NNN 12:08 03.04.2013

Re: Svašta može da se pročita

antioksidant
Vala baš. Sve radimo predugo!:)))

i seks vam je predug
srecom, po nekad, smo mi tu da ga ubrzamo i zadrzimo u okviru prihvatljivih granica od nekoliko desetina sekundi
Šta si ti, neki maratonac?
antioksidant antioksidant 12:11 03.04.2013

Re: Svašta može da se pročita

NNN
antioksidant
Vala baš. Sve radimo predugo!:)))

i seks vam je predug
srecom, po nekad, smo mi tu da ga ubrzamo i zadrzimo u okviru prihvatljivih granica od nekoliko desetina sekundi
Šta si ti, neki maratonac?

predigra uračunata
reanimator reanimator 12:17 03.04.2013

Re: Svašta može da se pročita

Šta si ti, neki maratonac?


maksa83 maksa83 12:30 03.04.2013

Re: Svašta može da se pročita

NNN
antioksidant
Vala baš. Sve radimo predugo!:)))

i seks vam je predug
srecom, po nekad, smo mi tu da ga ubrzamo i zadrzimo u okviru prihvatljivih granica od nekoliko desetina sekundi
Šta si ti, neki maratonac?

To su valjda te "duge veze"...
bocvena bocvena 13:16 03.04.2013

Re: Svašta može da se pročita

predigra uračunata


i cigara posle...
šta li rade ovi jadni nepušači...oni mora da se maze posle:)
predatortz predatortz 13:35 03.04.2013

Re: Svašta može da se pročita

bocvena
predigra uračunata


i cigara posle...
šta li rade ovi jadni nepušači...oni mora da se maze posle:)


Ma,to je lako...

Počneš o plaćenim i neplaćenim računima, šta kome od dece treba za dolazeću sezonu...
mirelarado mirelarado 13:48 03.04.2013

Re: Svašta može da se pročita

Počneš o plaćenim i neplaćenim računima, šta kome od dece treba za dolazeću sezonu...


Аух, то ли је она посткоитална туга из латинске изреке?!
niccolo niccolo 22:29 03.04.2013

Re: Svašta može da se pročita

omega68 omega68 14:25 03.04.2013

Garancija kvaliteta

Provereno!!! Pravim lepu, pametnu, telentovanu za sport i muziku, decu
niccolo niccolo 22:29 03.04.2013

Re: Garancija kvaliteta

Али да ли знају да сликају?
omega68 omega68 23:50 03.04.2013

Re: Garancija kvaliteta

Slikaju onim digitalnim...
Nego, vidi ti ovo što kruži netom ( zato je sigzrno netačno i tendeciozno u svrhu stvaranja iracionalne mržnje ):
'' Женама је мозак испран феминистичком пропагандом, постале су колаборационисти глобализма против свог народа и својих мушкараца. Све остало је бацање прашине у очи. Кад је сав проблем у материјалним условима, што онда Швеђанке (не белосветске муслиманке у Шведској, већ њихове домаће жене) не рађају више од наших жена? Жене неће да рађају, оне тетовирају гузице и разгаћују се по медијима. И нико, ама баш нико од наших критичара, теоретичара и мислилаца нема петље да каже да ако не постоји социјална присила, жене неће да рађају. Забрана абортуса и његове пропаганде, драстичне казне. Обавезан паритет мушкараца и жена у настави, учитељски и наставнички ниво. Јавна афирмација и друштвена подршка жени као мајци, даму или курву нека изиграва у својој кући, ако то жели и ако јој се публика не буни, а не јавно. И исто тако за мушкарце, оца у центар друштвене сцене, јебиветра на маргину. Потпуна забрана и стриктна забрана шунда, порнографије и феминистичке субверзије. Обавезно тестирање очинства после порода, драконске казне за силовање.''
bocvena bocvena 07:22 04.04.2013

Re: Garancija kvaliteta

Dobar ovaj šerijat.
antioksidant antioksidant 07:36 04.04.2013

Re: Garancija kvaliteta

bocvena
Dobar ovaj šerijat.

lepe su te tetovirane guzice
protiv njih moze da se buni neko ko ih nije video
i... sta imate protiv jebivetara?
ubi vas zavist
bocvena bocvena 07:57 04.04.2013

Re: Garancija kvaliteta

Nemoj da se sprdaš dok feminizam ubija srpstvo.
antioksidant antioksidant 08:02 04.04.2013

Re: Garancija kvaliteta

bocvena
Nemoj da se sprdaš dok feminizam ubija srpstvo.

jebivetri ubijaju srpstvo
ili jebu?
da nije to srpstvo vetar?
nazire se logika polako
(a za tetovirane guzice sam ozbiljan)
predatortz predatortz 08:03 04.04.2013

Re: Garancija kvaliteta

bocvena
Nemoj da se sprdaš dok feminizam ubija srpstvo.


Potajna želja svake feministkinje je da postane muškarac.

Možda je , zbog tolikog broja feministkinja srpstvo ovako bezmudo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana