Budućnost| Gradjanske inicijative| Politika| Region

I šta sad?

Nebojsa Krstic RSS / 04.04.2013. u 11:21

OD IZVORA DVA PUTIĆA

Od izvora dva putića 
vode na dve strane. 
Ne znam kojim pre bih stigla 
do tebe jarane.


Gledam jedan, gledam drugi, 
oba su mi mila, 
i jednim sam i drugim sam 
s tobom prolazila. 

Jedan vodi kroz voćnjake 
iznad našeg sela, 
tu nas tvoja majka, jednom, 
zagrljene srela. 

Dala mi je od sveg srca 
cvet iz bašte vaše: 
"Uzmi, uzmi, rano moja, 
ti si zlato naše!" 

Leto prodje, jesen ide, 
sve se manje javljaš, 
ružu moju i ne gledaš, 
mene zaboravljaš.

PS. Citirani stihovi pokazuju kako stvarnost, u stvari, podražava umetnost. 




Komentari (446)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:04 04.04.2013

Re: eto...

Kako je Vučić izašao iz tog lepljivog tripa o "našim teritorijama", to je meni enigma.


Ne znam kako je Vučić iz toga izašao ali ako je on trebamo li i svi ostali za njim?



smarashbre smarashbre 21:05 04.04.2013

Re: eto...

hoochie coochie man
Dobija se pauza, smirivanje strasti i skidanje sa naslovnih strana i popustanje pritiska bar na odredjeno vreme.

I cuveni datum za otpocinjanje pregovora o clanstvu u EU.


I za to se treba dobrovoljno odreći svoje teritorije i pripadnike svoje nacije gurnuti u ruke onima koji ih nekažnjeno istrebljuju?

Znaš primer neke države u svetu koja bi se odrekla svoje teritorije da bi se skinula sa naslovnih strana?


Majko mila zar ti braniš nacionalnu politiku i Srbe na Kosmetu??

Ovaj svet je otišao u pizdec
Ili su ipak neki lični interesi kao po običaju u Srbiji.
Što nas vraća na zaključak, da mnogima na čelu sa SPC, nije u interesu ulazak Srbije u EU i usvajanje standarda.


Bonner Bonner 21:10 04.04.2013

Re: eto...

hoochie coochie man


I za to se treba dobrovoljno odreći svoje teritorije i pripadnike svoje nacije gurnuti u ruke onima koji ih nekažnjeno istrebljuju?



Oni su to radili, to rade danas i radice i dalje bez obzira kakvi se sporazumi potpisivali ili odbijali.

hoochie coochie man



Znaš primer neke države u svetu koja bi se odrekla svoje teritorije da bi se skinula sa naslovnih strana?


Znam i neke koje su to ucinile da bi se skinule sa nisana.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:11 04.04.2013

Re: eto...

Majko mila zar ti braniš nacionalnu politiku i Srbe na Kosmetu??

Ovaj svet je otišao u pizdec
Ili su ipak neki lični interesi kao po običaju u Srbiji.
Što nas vraća na zaključak, da mnogima na čelu sa SPC, nije u interesu ulazak Srbije u EU i usvajanje standarda.


Ako ti tako kažeš neka bude
(mada pojma nemam o čemu pričaš)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:14 04.04.2013

Re: eto...

Znam i neke koje su to ucinile da bi se skinule sa nisana.


Kome je nišan sredstvo tome potpisi i ne trebaju.
A ovima je očigleno prilično važno da Srbija potpiše, nišanom mogu ako hoće.
Oni su to radili, to rade danas i radice i dalje bez obzira kakvi se sporazumi potpisivali ili odbijali.


Na koje njih misliš?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:19 04.04.2013

Re: eto...

Ne znam kako je Vučić iz toga izašao ali ako je on trebamo li i svi ostali za njim?

Ko sam ja da određujem šta "svi vi ostali" treba da radite?
Bonner Bonner 21:24 04.04.2013

Re: eto...

hoochie coochie man



Kome je nišan sredstvo tome potpisi i ne trebaju.


Ko ne zeli da se po svaku cenu skine sa nisana taj je samoubica i time mentalno oboleo.

hoochie coochie man



Na koje njih misliš?


Mislim na kosovske Albance, ekstremiste i ostale. Medjunacionalni konflikti na Kosovu imaju dugu istoriju i tradiciju, to se prenosi sa kolena na koleno, to se nikada nece zavrsiti bez obzira na potpise ili odbijanja. Uvek ce dole biti nacionalno inspirisanog nasilja, nadam se manje nego ranije.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 04.04.2013

Re: eto...

Ko sam ja da određujem šta "svi vi ostali" treba da radite.


Samo pitam za savet :)

Izašao je Vučić iz te priče o teritoriji iz nekih njemu poznatih razloga, ali ako bi se potpisao taj ulitimatum to bi bila dobrovoljna predaja teritorije zvao to Vučić tako ili ne.
Ili makar još jedna etapa ka tome
A da jeste primetno da se više o tome ne govori, primetno je.

Što, nisam siguran.
Možda smo sad na tom levelu u procesu kuvanja žabe?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 04.04.2013

Re: eto...

Ko ne zeli da se po svaku cenu skine sa nisana taj je samoubica i time mentalno oboleo.


Ali ja nikakve nišane uperene u Srbiju ne vidim?
A i skidanje sa nišana po baš svaku cenu.....

Mislim na kosovske Albance, ekstremiste i ostale. Medjunacionalni konflikti na Kosovu imaju dugu istoriju i tradiciju, to se prenosi sa kolena na koleno, to se nikada nece zavrsiti bez obzira na potpise ili odbijanja. Uvek ce dole biti nacionalno inspirisanog nasilja, nadam se manje nego ranije.


Tačno, i zato je razgraničenje najbolje.


Bonner Bonner 22:04 04.04.2013

Re: eto...

hoochie coochie man


Ali ja nikakve nišane uperene u Srbiju ne vidim?



U tome i jeste problem. Mnogi ih ni 1999. nisu videli dok nije zagrmelo.


hoochie coochie man


Tačno, i zato je razgraničenje najbolje.




Razgranicenje se vec desilo.


mikimedic mikimedic 10:42 05.04.2013

Re: eto...

Ko ne zeli da se po svaku cenu skine sa nisana taj je samoubica i time mentalno oboleo.


ah da - i oni u sumaricama su samoubice i mentalno oboleli.


smarashbre smarashbre 21:17 04.04.2013

Zaključak

Da zaključim.

Nacija i njena elita koja nije u stanju da mobiliše makar nekoliko stotina od nekoliko miliona sunarodnika u emigraciji po zapadu, da makar probaju da izvrše uticaj, pa i medijski, organizuju neki protest.. i treba da potpiše kapitulaciju.

Nesposobnjakovići koji vode Srbiju već nekoliko decenija i kalifi (mislim na sveopšti srpski kadar,od čistačice do autora bloga) koji nemaju pojma i veze s vezom, osim samopromocije i prodaje magle, su najodgovorniji za ovaj poraz, najveći u srpskoj istoriji.

Mogao bih da nabrojim milion propuštenih prilika za popravku srpske pozicije za vreme vladavine Tadića i društva, ali evo setio sam se ovog.

Pa jedan bedni miting u Minhenu niste se setili da organizujete.

GLUPERDE
freehand freehand 21:34 04.04.2013

Re: Zaključak

Nesposobnjakovići koji vode Srbiju već nekoliko decenija i kalifi (mislim na sveopšti srpski kadar,od čistačice do autora bloga) koji nemaju pojma i veze s vezom, osim samopromocije i prodaje magle, su najodgovorniji za ovaj poraz, najveći u srpskoj istoriji.


kalifi-čistačice su baš gadan soj kalifa.

Mogao bih da nabrojim milion propuštenih prilika za popravku srpske pozicije za vreme vladavine Tadića i društva, ali evo setio sam se ovog.


Eh, milion?
Vezanih očiju, unatraške?
niccolo niccolo 21:24 04.04.2013

Него, Крле

сад видим ову вест. Ја то читам као да је тамо већ потписано шта је ваљало потписати, а сад само треба припремити јавности и тако то. Јел мислиш да сам параноичан?
freehand freehand 21:36 04.04.2013

Re: Него, Крле

niccolo
сад видим ову вест. Ја то читам као да је тамо већ потписано шта је ваљало потписати, а сад само треба припремити јавности и тако то. Јел мислиш да сам параноичан?

Ovo samo dodatno pojačava stav da taj dokument nikako ne treba prihvatiti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:43 04.04.2013

Re: Него, Крле

сад видим ову вест. Ја то читам као да је тамо већ потписано шта је ваљало потписати, а сад само треба припремити јавности и тако то. Јел мислиш да сам параноичан?

Ne znam. Odnosno, znam samo ono što "svi znamo".
niccolo niccolo 21:56 04.04.2013

Re: Него, Крле

Ne znam

Ништа...тнх
Bonner Bonner 22:10 04.04.2013

Re: Него, Крле

Nebojsa Krstic


Ne znam. Odnosno, znam samo ono što "svi znamo".


Krle, kad saznas i sta "svi misle" objavi i sopstveno misljenje ovde na blogu. Ako ga imas, naravno.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:14 05.04.2013

Re: Него, Крле

Krle, kad saznas i sta "svi misle" objavi i sopstveno misljenje ovde na blogu. Ako ga imas, naravno.

O čemu?

O rešenju Kosovskog problema? Napisao sam određeni broj tekstova o tome...lako se nađu, tu na blogu.

O tome šta će vlada da uradi do utorka? Sudeći po današnjim medijima, neće prihvatiti.
Bonner Bonner 18:41 05.04.2013

Re: Него, Крле

Nebojsa Krstic


O čemu?



O tome sta ti licno mislis o ponudjenom sporazumu. Potpisati ili odbiti?

Sad kad je izvesno odbijanje i sa ovoliko vremena od pocetka diskusije nije vise ni toliko bitno. Ovaj put si se izvukao.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:37 05.04.2013

Re: Него, Крле

O tome sta ti licno mislis o ponudjenom sporazumu. Potpisati ili odbiti?

O sadržaju ponuđenog aporazuma ne znam ništa, kao ni većina ovde prisutnih, tako da o tome nema smisla izjašnjavati se.
Takođe, ne zam o čemu se razgovoralo s Prištinom poslednjih 6 meseci ili više.

Zato te upućujem na ono što sam pisao, ne da bih izbegao odgovor, nego zato što sam tamo naveo na koji bih način ja razmišljao, da sam neko ko odlučuje.

A ja bih uradio sve da do dogovora dođe jer je to korisno.

Šta su i kako Dačić i Vulin pregovarali saznaćemo, možda, naknadno.

Ono što mi ovde možemo da radimo jeste da analiziramo moguće opcije...odnosno, šta će nam se dešavati u jednoj ili drugoj varijanti...a ne da anketiramo jedni druge i da se izjašnjavamo o nečemu u šta nismo upućeni..
alselone alselone 21:29 04.04.2013

Meni je super

Promena retorike zastupnika potpisa. Nekada su to bile fraze o tome kako cemo u eu i kako investicije ima da vrcaju na sve strane. Danas su to glupe fraze o "idenju napred", "smirivanju strasti", "briga o ljudima" "realnosti" i slicno, posto je cak i njima jasno da nas NIKAD nece pustiti u EU bez obzira na gagging na koji su spremni.
savamala savamala 21:45 04.04.2013

Re: Meni je super

Promena retorike zastupnika potpisa.


Не знам како Дачић после данашње ”реторике” о капиталуцији може да се нађе на листи потписника. Мада, све је могуће.
alselone alselone 08:18 05.04.2013

Re: Meni je super

Не знам како Дачић после данашње ”реторике” о капиталуцији може да се нађе на листи потписника.


Nisam mislio na Dacica nego na pojedine novinare i pojedine blogere.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:59 04.04.2013

Potpisati, naravno!

Rešavanjem kosovskog pitanja Srbija može da se najzad oslobodi dva jarma. "Sistem" više neće moći da Kosovo demagoški zloupotrebljava za održanje statusa quo, dakle za dalje pelješenje stanovništva. Znači, moraće da se okrene rešavanju ŽIVOTNIH, pre svega ekonomskih problema.
A zatim, ovaj deo Evrope polako, ali sigurno postaje privlačna zona za investiranje.
Uostalom, o tome sam već pisao, za samo 10 godina, svi Srbi na Balkanu živeće i radiće u jednoj državi - EU.
freehand freehand 22:01 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Filip Mladenović
Rešavanjem kosovskog pitanja Srbija može da se najzad oslobodi dva jarma. "Sistem" više neće moći da Kosovo demagoški zloupotrebljava za održanje statusa quo, dakle za dalje pelješenje stanovništva. Znači, moraće da se okrene rešavanju ŽIVOTNIH, pre svega ekonomskih problema.
A zatim, ovaj deo Evrope polako, ali sigurno postaje privlačna zona za investiranje.
Uostalom, o tome sam već pisao, za samo 10 godina, svi Srbi na Balkanu živeće i radiće u jednoj državi - EU.

Čoveče, kako se ovoga niko nije ranije setio?!
predatortz predatortz 22:02 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Rešavanjem kosovskog pitanja Srbija može da se najzad oslobodi dva jarma. "Sistem" više neće moći da Kosovo demagoški zloupotrebljava za održanje statusa quo, dakle za dalje pelješenje stanovništva. Znači, moraće da se okrene rešavanju ŽIVOTNIH, pre svega ekonomskih problema.
A zatim, ovaj deo Evrope polako, ali sigurno postaje privlačna zona za investiranje.


A Srbe na Kosovu ko jebe ?!

Uostalom, o tome sam već pisao, za samo 10 godina, svi Srbi na Balkanu živeće i radiće u jednoj državi - EU.


EU nije država.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:06 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

"Sistem" više neće moći da Kosovo demagoški zloupotrebljava za održanje statusa quo, dakle za dalje pelješenje stanovništva.


E ako je tako...

Smatraš da ako potpišu više neće moći da pelješe, potpis će ih onemogućiti?
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:04 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Ne, ne potpisati jer se jednom potpisalo a reklo da ne'e nikada, čak je bio referendum gde je 99,9883% reklo da je protiv međunarodnog mešanja u našu svetu zemlju. I bi šta bi.
A ti mi odgovori samo na jedno pitanje :Zašto Srbija uopšte pregovara kad tvrdi da je Kosovo Srbija; kako to da se od Srbije traži da da sve za ništa i šta je to što Srbija ima.
I sada, lako je nama ovde pričati pa se junačiti kao što neki pišu kao da nikada nisu čuli i za 1999.godinu, ni R1244, ni KS, a drugi da jednostavno treba prepustiti sve Prištini.
Možemo koliko hoćemo da kritikujemo sve pregovarače od Đinđićeve inicijative pa do Dačića i Vučića, ali je činjenica da je njima mnogo teže nego nama jer nose istorijsku odgovornost šta god da odluče, tim pre što je kosovsko pitanje odavno zapušteno, jer je Miloševićeva vlast faktički otpisala Kosovo, i sada se mi kao odričemo nečega što nemamo.
E, i slepom je jasno da Kosovo definisano po r1244 nikada više neće biti u ustavno-pravnom sistemu i ingerencijama Srbije. Znači, pričati o odricanju od Kosova je demagogija, pogotovo kada se vezuje za EU jer i ako odustanemo od EU , nećemo ni za milimetar vratiti Kosovo, naprotiv.
Ono čega se Srbija nikada ne sme i neće odreći je da se svim svojim kapacitetima i mnogo više i aktivnije uz pomoć EU i MZ uopšte zalaže za apsolutne garancije za potpune slobode i sigurnost Srba na Kosovu ma u kom delu živeli.U konačnom, najbolje garancije će se obezbediti kada se Beograd i Priština o tome u atmosferi normalnih odnosa dogovore.
Po meni je važnija garancija EU i SAD da će Priština poštovati specifična prava Srba nego da li će imati institucionalizovanu vlast zajednice 4 opštine, a šta je sa drugim.
Bojim se da ako Srbija odustane ne napravi grešku kao u Rambujeu pa bude proglašena krivcem za neuspeh pregovora, što će zaista biti alibi Tačiju da "reintegriše Sever Kosova" uspostavljanjem institucija a onaj ko bude napadao te institucije biće proglašen krivim, znači opet po leđima Srba. Srbija nema snaga ni mogućnosti da bilo šta vojno preduzme, i bio bi to još jedan ružan poraz i egzodus Srba.
Razumem ja nas ali me čudi kako mnogi od nas ne razumeju kako tu celu stvar i nas razume EU i SAD koje su , osim 5 država, priznale državu Kosovo.
Prema tome, ja da sam na mestu Dačića tražio bi da EU posebnom rezolucijom garantuje sve to što nudi Srbima na Kosovu i definiše mehanizme implementacije i obaveze Prištine i da EU takvu rezoluciju podnese UN na usvajanje. To je mnogo veća garancija Srbima na Kosovu od onoga što im Srbija može garantovati u uslovima kada za odlazak svakog vaničnika na Kosovo mora tražiti odobrenje od Prištine, doduše preko UNMIK-a.
Inače, ima Srbija sa Kosovom još puno pitanja da razreši od vlasništva nad firmama, privatizacijama, imovini Srbije ostaloj na Kosovu i td..
Prema tome,radi se po pregovaračkom procesu, o viševekovnom srpsko-albanskom sporu, o mitologizaciji obostranoj i naravno realnosti koja je za Srbiju nepovoljna, a treba doći do istorijskog srpsko-albanskog sporazuma .
Lično mislim da Dačićeva izjava o tome kako mi nemamo prijatelja na Zapadu nije baš dobro ni pametno lansirana jer se ne radi o prijateljima i neprijateljima već pozicijama koje se ne podudaraju. Ako neko misli da nam je prijatelj onaj koji viče uvek ne dajte i istrajte do poslednjeg pa neće baš biti.Što reče jedan ćovek, nas neki veliki prijatelji podsećaju da nam je Kosovo sveta zemlja i kolevka a ne pada im na pamet da tako pričaju o Kijevu kao prvoj ruskoj prestonici koju su Tatari razorili u 13.veku.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:05 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

savamala
Uostalom, o tome sam već pisao, za samo 10 godina, svi Srbi na Balkanu živeće i radiće u jednoj državi - EU.


То, да ће Срби живети у једној држави, можда се једном и догоди. Али ти никада нећеш бити професионалац и жали боже што те уопште ова држава и плаћа јер је то обично бацање новца. Зашто не нађеш неког приватника, па да сањаш те будалаштине на његов рачун, него си морао да се прикачиш и паразитираш у државном медију.

OD IZVORA DVA P(R)UTIĆA!
savamala savamala 23:12 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Što reče jedan ćovek, nas neki veliki prijatelji podsećaju da nam je Kosovo sveta zemlja i kolevka a ne pada im na pamet da tako pričaju o Kijevu kao prvoj ruskoj prestonici koju su Tatari razorili u 13.veku.


Ово баш има везе са темом. Но, сада нам је бар јасно да је стигао налог свима са платног списка да крену у офанзиву убеђивања. Јад и беда.
savamala savamala 23:14 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

OD IZVORA DVA P(R)UTIĆA!


Да ли си ти икада у животу поштено зарадио један једини динар? Да ли си један једини дан био на тржишту?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:14 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

OD IZVORA DVA P(R)UTIĆA!

Meni je ovde zanimljivo razmišljanje šta će se desiti s Vladom ako potpiše, a šta ako ne...

Ima li neko ideju?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:15 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Ово баш има везе са темом. Но, сада нам је бар јасно да је стигао налог свима са платног списка да крену у офанзиву убеђивања. Јад и беда.

Savamala, ajde se ti upristoji malo.
savamala savamala 23:15 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Meni je ovde zanimljivo razmišljanje šta će se desiti s Vladom ako potpiše, a šta ako ne..


Мислим да је далеко занимљивије и важније шта ће бити са нашим народом на Косову.
savamala savamala 23:19 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Savamala, ajde se ti upristoji malo.


Крстићу, да ли има чега непристојнијег од овога што се ти сеириш над мукама ових мулаца који су доспели тамо где су морали да доспеју јер сте ви (Тадић&комп) трасирали пут?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:20 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Мислим да је далеко занимљивије и важније шта ће бити са нашим народом на Косову.

Tvoja je stranka proglašavala za izdajnike one koji su pre samo par godina i pominjali sudbinu Srba s Kosova...otkud sad tolika briga?...vi ste ipak zaduženi za "teritorije".
freehand freehand 23:21 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Prema tome, ja da sam na mestu Dačića tražio bi da EU posebnom rezolucijom garantuje sve to što nudi Srbima na Kosovu i definiše mehanizme implementacije i obaveze Prištine i da EU takvu rezoluciju podnese UN na usvajanje. To je mnogo veća garancija Srbima na Kosovu od onoga što im Srbija može garantovati u uslovima kada za odlazak svakog vaničnika na Kosovo mora tražiti odobrenje od Prištine, doduše preko UNMIK-a.

Misliš - tražio bi još veće garancije od Rezolucije SB, međunarodnog vojnog prisustva i NATO nadgledanja pogroma, streljanja dece i žetelaca, i terorističkiuh akata tipa dizanje punih autobusa u vazduh?
Kakve su te veće, ne mogu ni da zamislim.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:21 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Крстићу, да ли има чега непристојнијег од овога што се ти сеириш над мукама ових мулаца који су доспели тамо где су морали да доспеју јер сте ви (Тадић&комп) трасирали пут?

Sve je super, gluposti nije zabranjeno pisati, samo probaj da budeš kolko tolko pristojna.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:22 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Meni je ovde zanimljivo razmišljanje šta će se desiti s Vladom ako potpiše, a šta ako ne...

Ima li neko ideju?


Ako potpiše nisam siguran da će se osmeliti da idu na izbore.
Dosta nepopularan gest, posebno što su ga i sami okarakterisali kao kapitulaciju, kao ultimatum, a neko ko potpisuje kapitulacije i ultimatume teško da to može da ističe u kampanji kao zaslugu.
Moraju pustiti da prođe malo vremena da se to slegne, pa mi se čini da u je tom slučaju moguća eventualno neka rekonstrukcija, ali to skoro ništa ne znači.

Ako odbiju onda su i izbori mogući
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:23 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Stigao je nalog zdravog razuma i osećaj REALNOSTI!
savamala savamala 23:28 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Tvoja je stranka proglašavala za izdajnike one koji su pre samo par godina i pominjali sudbinu Srba s Kosova...otkud sad tolika briga?...vi ste ipak zaduženi za "teritorije".


Ја не могу да кажем да сте ви класични издајници али јесте свесно трговали кооперативношћу у вези Косова, ради подршке која би вам омогућила власт. И, као што знаш, осим новинских чланака, постоје и објављени документи викиликса који вас приказују у прилично недостојном светлу. Да се подестим само инсистирања на термину председничких избора који сте договрали са онима који су вам рекли када ће да признају Косово. Како год да узмеш, одиграли сте крајње нечасну улогу у овој општој националној катастрофи. Крстићу, ту више нема промене, остајете за вечност забелжени и обележени.
savamala savamala 23:29 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Kakve su te veće, ne mogu ni da zamislim.


Ваљда од некога из Рата звезда. Неког џедаја, можда.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:29 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Ako potpiše nisam siguran da će se osmeliti da idu na izbore.
Dosta nepopularan gest, posebno što su ga i sami okarakterisali kao kapitulaciju, kao ultimatum, a neko ko potpisuje kapitulacije i ultimatume teško da to može da ističe u kampanji kao zaslugu.
Moraju pustiti da prođe malo vremena da se to slegne, pa mi se čini da u je tom slučaju moguća eventualno neka rekonstrukcija, ali to skoro ništa ne znači.

Da, i ja slično mislim...jedino...ako potpišu neće se izbori ni pominjati.
Ako odbiju onda su i izbori mogući

Zašto misliš?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Zašto misliš?


Pa onda na red dolaze stare tenzije izmešu Vučića i Dačića, možda bi one mogle da budu razlog izborima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:35 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Ја не могу да кажем да сте ви класични издајници

Ako ste vi u DSS-u patriote, slobodno me piši u izdajnike.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:38 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Pa onda na red dolaze stare tenzije izmešu Vučića i Dačića, možda bi one mogle da budu razlog izborima.

Da...te tenzije ovih dana vrište...sve ovo što curi po novinama, puštaju jedan protiv drigog...krajnje neozbiljno.

ja mislim da će, u slićaju nepotpisivanja vlada pasti u roku od par nedelja iz desetinu razloga najmanje.
G r o f G r o f 23:43 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

savamala
Meni je ovde zanimljivo razmišljanje šta će se desiti s Vladom ako potpiše, a šta ako ne..


Мислим да је далеко занимљивије и важније шта ће бити са нашим народом на Косову.


Pa reci ti kako bi im pomogao pametnjakoviću.
Kosovo je u trenutnom rasporedu snaga i vojno i diplomatski jače od Srbije.
I šta bi to tvoja malenkost uradila kad nakon neuspelih pregovora počnu silom dovoditi svoje ljude u institucije na severu.
Kukao bi ovde na blogu kao baba.
Ajde reci razumno rešenje da ti se izvinim ili prestani više sa mudrovanjem.
savamala savamala 23:44 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

ja mislim da će, u slićaju nepotpisivanja vlada pasti u roku od par nedelja iz desetinu razloga najm

Да, а онда, ви ступате на сцену, у пуном сјају. Трио величанствених - Борис, Чеда и Ђилас. Спасиоци и доносиоци правде и благостања.
freehand freehand 23:46 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Nebojsa Krstic
Ako potpiše nisam siguran da će se osmeliti da idu na izbore.
Dosta nepopularan gest, posebno što su ga i sami okarakterisali kao kapitulaciju, kao ultimatum, a neko ko potpisuje kapitulacije i ultimatume teško da to može da ističe u kampanji kao zaslugu.
Moraju pustiti da prođe malo vremena da se to slegne, pa mi se čini da u je tom slučaju moguća eventualno neka rekonstrukcija, ali to skoro ništa ne znači.

Da, i ja slično mislim...jedino...ako potpišu neće se izbori ni pominjati.
Ako odbiju onda su i izbori mogući

Zašto misliš?

Meni, recimo, dve stvari nisu jasne: uopšte ne vidim kod ovog predloga/dokumenta/ultimatuma šta ako da, i šta ako ne?
Čega mi to treba da se plašimo ukoliko NE, sem Vučićevih plačnih namrgođenih faca i aritmija i Dačićevog pohoda na ćenifu sa Ustavom pod miškom? Da će Toma da se bači ponovo u postelju, sad baš oko Vaskrsa?
Da će porasti nezaposlenost, javni dug, produžiti se kriza - šta li?
I šta ako DA, sem magićnog bezsadržinskog Datuma i tapšanja po glavi?

I drugo - šta je to što se na izborima može desiti i promeniti? Đilas, Đelić i Rakić u Vladi? Ili Vučić sa apsolutnom većinom (u šta apsolutno sumnjam, bogami, bez obzira na ishod ovih "pregovorra" )?
Ja, recimo,mislim da ovde nikakave promene ne može biti bar još godinu dana. Dok vlast ne napravi još dovoljno sranja, dok se opozicija ne konsoliduje, i dok se nove stranke ne profilišu i zauzmu mesto na političkoj sceni.
Dotle će izbori biti mlaćenje prazne slame i menjanje varijeteta sa Vučićem u ulozi osovine oko koje se sve vrti.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:54 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Čega mi to treba da se plašimo ukoliko NE, sem Vučićevih plačnih namrgođenih faca i aritmija i Dačićevog pohoda na ćenifu sa Ustavom pod miškom? Da će Toma da se bači ponovo u postelju, sad baš oko Vaskrsa?
Da će porasti nezaposlenost, javni dug, produžiti se kriza - šta li?

Da...imaćemo jedan bojkot, jednu tihu blokadu, nevidljive sankcije...saplitanje na svakom koraku i sa svih strana. Investicije, kojih je i onako malo neće biti uopšte...Sve će izgledati isto, ali neće ništa biti isto. Ako je, recimo, sada očajno, biće očajno na kub.
I drugo - šta je to što se na izborima može desiti i promeniti? Đilas, Đelić i Rakić u Vladi? Ili Vučić sa apsolutnom većinom (u šta apsolutno sumnjam, bogami, bez obzira na ishod ovih "pregovorra"

Može da se desi da za sledeću vladu ne bude potreban niko od navedenih, ali ni Dačić, ni Dinkić. Jedino će biti neophodan Rasim Ljajić, kao i uvek.
G r o f G r o f 23:55 04.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Meni, recimo, dve stvari nisu jasne: uopšte ne vidim kod ovog predloga/dokumenta/ultimatuma šta ako da, i šta ako ne?


Tebi očigledno nije jasno više od dve stvari.
savamala savamala 00:00 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Da...imaćemo jedan bojkot, jednu tihu blokadu, nevidljive sankcije...saplitanje na svakom koraku i sa svih strana. Investicije, kojih je i onako malo neće biti uopšte...Sve će izgledati isto, ali neće ništa biti isto. Ako je, recimo, sada očajno, biće očajno na kub.


Мислиш, све ће изгледати као у време економског процвата Србије када је Борис откривао изазове и шансе у економској кризи? Не само откривао, него и држао предавања код ректора Миће од Мегатрнед. А, када, на све то погледаш из другог угла, схватиш да смо тада, у Борисово време, били најближе ЕУ оличеној у поносним чланицама, као што су Бугарска, Румунија,.....
StEtOc|nA StEtOc|nA 00:15 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

savamala
који су доспели тамо где су морали да доспеју јер сте ви (Тадић&комп) трасирали пут?



Siroti Koštunica, Dačić, Nikolić, da su bar mogli da se pozabave Kosovom i spasu tu celu stvar dok je još bilo vremena i dok ga Tadić još nije izdao...
StEtOc|nA StEtOc|nA 00:30 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

freehand

Meni, recimo, dve stvari nisu jasne: uopšte ne vidim kod ovog predloga/dokumenta/ultimatuma šta ako da, i šta ako ne?
Čega mi to treba da se plašimo ukoliko NE, sem Vučićevih plačnih namrgođenih faca i aritmija i Dačićevog pohoda na ćenifu sa Ustavom pod miškom? Da će Toma da se bači ponovo u postelju, sad baš oko Vaskrsa?


Meni realno mnogo veći problem što ne znam ni šta je predlog/dokument/ultimatum. Ne računajući one šatro pouzdane diplomatske izvore Blica i Danasa, Drecunove interpretacije, Vulinovu mučninu, Dačićevo prenemaganje, Vučićevu hamletovštinu. I svima njima zajedno ne verujem ni jednu jedinu reč.

Tako da ovo dal bi potpisali ili ne zvuči ko priprema ražnja a zeka još u šumi.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 00:44 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

ja mislim da će, u slićaju nepotpisivanja vlada pasti u roku od par nedelja iz desetinu razloga najmanje.

Nece pasti, zato sto ce se okrenuti resavanju privrednih problema bez da peljese narod, boze, kako je to Filip lepo objasnio, ne mogu da verujem da ima neko kome nije jasno. A da je slucaj nepotpisivanja uopste u igri neko od igraca bi to pomenuo kao mogucnost, makar i pijan. A cak i u tom slucaju opet ostaje mogucnost okretanja na unapredjenju privrede a bez peljesenja naroda. Blago narodu, kakogod okrenes.
grmfrm grmfrm 07:53 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Rešavanjem kosovskog pitanja Srbija može da se najzad oslobodi dva jarma. "Sistem" više neće moći da Kosovo demagoški zloupotrebljava za održanje statusa quo, dakle za dalje pelješenje stanovništva. Znači, moraće da se okrene rešavanju ŽIVOTNIH, pre svega ekonomskih problema.
A zatim, ovaj deo Evrope polako, ali sigurno postaje privlačna zona za investiranje.
Uostalom, o tome sam već pisao, za samo 10 godina, svi Srbi na Balkanu živeće i radiće u jednoj državi - EU.


Eh bajkovito nema sta.
freehand freehand 08:01 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

G r o f
Meni, recimo, dve stvari nisu jasne: uopšte ne vidim kod ovog predloga/dokumenta/ultimatuma šta ako da, i šta ako ne?


Tebi očigledno nije jasno više od dve stvari.

Znaš šta, Grofe: ukoliklo bi alternativa bila kristalna jasnoća i providna tintara od unutrašnje iluminacije kakvu ti nosaš - zadržao bih ovaj svoj mrak.
Bez obzira što je tvoje Carstvo nebesko.
alselone alselone 08:17 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Uostalom, o tome sam već pisao, za samo 10 godina, svi Srbi na Balkanu živeće i radiće u jednoj državi - EU.



Sto se i ocepljuju onda kada ce za 10 godina svi Albanci ziveti zajedno? Ili - zasto onda ne mozemo da ocepimo sever kada ce i onako svi ziveti zajedno?
alselone alselone 08:25 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

јесте свесно трговали кооперативношћу у вези Косова, ради подршке која би вам омогућила власт.


Zajebavaj ti savamalu koliko hoces ali ovome se nema sta prigovoriti. Na isti nacin je i Kostunica svesno neradeci nista "trgovao" Kosovom radi podrske koja bi mu omogucila vlast.

Razlika je samo od koga se trazila podrska. Vi napolju, on unutra.
expolicajac expolicajac 08:26 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

savamala
Meni je ovde zanimljivo razmišljanje šta će se desiti s Vladom ako potpiše, a šta ako ne..


Мислим да је далеко занимљивије и важније шта ће бити са нашим народом на Косову.

Kada počneš da razmišljaš o građanima Srbije a ne samo o Srbima onda će se i srpski problem rešiti. Ovako, idem ja da očistim puškomitraljez, pa na Ibarski most, da štitim povlačenje ono malo srpske nejači što je ostalo u Kosovskoj Mitorivci.
savamala savamala 08:41 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Kada počneš da razmišljaš o građanima Srbije a ne samo o Srbima onda će se i srpski problem rešiti.


Можда би, за промену, ти требало да почнеш да размишљаш, онако, уопште.
grmfrm grmfrm 10:41 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Meni realno mnogo veći problem što ne znam ni šta je predlog/dokument/ultimatum. Ne računajući one šatro pouzdane diplomatske izvore Blica i Danasa, Drecunove interpretacije, Vulinovu mučninu, Dačićevo prenemaganje, Vučićevu hamletovštinu. I svima njima zajedno ne verujem ni jednu jedinu reč.


I ja bih voleo da objave sta se trazi da se potpise.
mikimedic mikimedic 10:45 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

no čega se Srbija nikada ne sme i neće odreći je da se svim svojim kapacitetima i mnogo više i aktivnije uz pomoć EU i MZ uopšte zalaže za apsolutne garancije za potpune slobode i sigurnost Srba na Kosovu ma u kom delu živeli.U konačnom, najbolje garancije će se obezbediti kada se Beograd i Priština o tome u atmosferi normalnih odnosa dogovore.


a bosnjaci i goranci?
mikimedic mikimedic 11:07 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Kada počneš da razmišljaš o građanima Srbije a ne samo o Srbima onda će se i srpski problem rešiti.


upravo tako ex! potpisujem.

i zato uporno pitam - zasto se ne izdaju pasosi siptarima?


milisav68 milisav68 11:27 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

mikimedic

i zato uporno pitam - zasto se ne izdaju pasosi siptarima?

Pa izdaju se pasoši, čak je bila i afera (pre 4-5 godina), da su izdavali pasoše bez ikakve provere da li su državljani Srbije (samo daš pare).
mikimedic mikimedic 17:03 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Pa izdaju se pasoši, čak je bila i afera (pre 4-5 godina), da su izdavali pasoše bez ikakve provere da li su državljani Srbije (samo daš pare).


jel si siguran?

jel moze fatmir murici koji zivi u prizrenu da dobije pasos drzave ciji je drzavljanin, i da putuje u one drzave za koje mu sa tim pasosem ne treba viza?

ako je tacno, ovo je veliki korak ka postovanju osnovnih ljudskih prava u srbiji.
milisav68 milisav68 20:19 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

mikimedic
jel moze fatmir murici koji zivi u prizrenu da dobije pasos drzave ciji je drzavljanin, i da putuje u one drzave za koje mu sa tim pasosem ne treba viza?

Može da dobije pasoš, ali mu treba viza.

Vlasti u Beogradu će moći da izdaju visokobezbedne biometrijske pasoše i građanima sa Kosova i Metohije, ali će samo srpski državljani iz centralne Srbije moći da, kako se očekuje, od 1. januara 2010. putuju u „šengenske zemlje” Evropske unije bez viza. Građani s kosovskog područja, Albanci, Srbi, Romi i ostali, moći će da dobiju srpske biometrijske pasoše na samo jednom mestu – u Koordinacionom centru u Beogradu, ali će oni morati da izvade vize u ambasadama i konzulatima država EU da bi mogli da posete „šengenski prostor” Evropske unije.

To je objašnjenje koje su dali izvori Evropske komisije u Briselu, potvrdivši da će Kolegijum komesara Evropske komisije 14. jula u Strazburu, usvojiti i vladama članica EU i Evropskom parlamentu dostaviti predlog o ukidanju evropskih šengenskih viza za državljane Srbije, Crne Gore i Makedonije. Time su otklonjeni i poslednji razlozi za uzdržanost „jedne velike i dve male članice EU”, kad je u pitanju mogućnost da veći broj posebno Albanaca s Kosova dobije mogućnost da s novim dokumentima putuje bez viza u „šengensku zonu” Unije.

I dosad su zvaničnici EU i nekih zemalja Unije stavljali do znanja da je pitanje srpskih biometrijskih pasoša za lica s Kosova i Metohije pre svega bezbednosno, strahujući da se ne desi da takvi pasoši dospeju u ruke onih koji su povezani s organizovanim kriminalom, ilegalnom imigracijom, terorizmom.


Pasoši za građane KiM samo u Koordinacionom centru

Srbija nikad nije prestajala da im izdaje dokumenta, i to je radjeno u Pirotu, Vranju, Nišu.....sve zavisi gde se koja "opština" izmestila.
Posle je došlo i muvanja sa tim dokumentima, pa je prebačeno za Beograd.

Kako je navedeno, 5. maja su uhapšeni policijski službenici Policijske uprave u Prištini Lulzim Neziri, Aleksandar Stojanović, Nikolina Simonović, Slaviša Milanović, Gordana Bekčić, Slavica Martinović, Dragoslav Đukić, Dušan Petković, Milan Janković, Ranko Milačić, Siniša Milanović, Zoran Radivojević.

Slobode su lišeni i policijski službenik PU Niš Dejan Bogosavljević, policijski službenik PU za grad Beograd Katarina Krčan, policijski službenik PU Vranje Valentina Petković, policijski službenik za grad Beograd (šef Odseka za putne isprave) Biljana Bulajić.


Hapšenja zbog izdavanja lažnih pasoša



mikimedic mikimedic 22:10 05.04.2013

Re: Potpisati, naravno!

Može da dobije pasoš, ali mu treba viza.


dakle fatmiru muriciu iz prizrena treba viza, a muratu fatmiriju iz bujanovca ne treba?

kakva notorna diskriminacija - i to od strane koga, evropske demokracije...

isti oni koji traze od nas da rome skidamo iz autobusa.



grmfrm grmfrm 07:57 05.04.2013

Re: Politika

Kada je u jesen 2002. godine Zoran Đinđić, ubijeni premijer Srbije, odlučio da preseče kosmetski čvor radio je to zato što je shvatio da ne može ni kamen da baci dok ne postigne sa Zapadom dogovor oko teritorije koju je Srbija Slobodana Miloševića stavila formalno-pravno pod upravu Ujedinjenih nacija, a stvarno pod komandnu palicu NATO-a.


A pricalo se po carsiji da su ga zato i ubili. Jer je hteo da resi pitanje Kosova.
grmfrm grmfrm 07:58 05.04.2013

Re: Politika

Dupli koment ispao.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 05:32 05.04.2013

Teshko vreme

Ne razumem histeriju i podizanje temperature koji prate ove pregovore. Razumeo bih kada bi ubrzavanje zahtevali i tenziju podizali medjunarodni faktori, ali zashto to mi radimo - nije mi najjasnije.
Shta ce se to desiti, ili se nece desiti ako mi 'zakasnimo na chas'?
Josh gore - po onome shto nashi pregovarachi poruchuju - doshli/ne doshli, "crno nam se pishe"... Pa onda, chemu zurba?
Prochitao sam razne stvari: "dani pakla", "ultimatum", "istorijske odluke"... itd, itd...
Ako, shto god da uradimo - ne dobijamo ono shto zelimo (ni deo), i u isto vreme dobijamo ono shto ne zelimo (u celosti), onda je ova 'groznica odluke' jednostavno bizarna.

Kakav je to ultimatum, ako nema ni "kazne" ni "nagrade"? Kakva je to psihologija koja zudi za ultimatumom?

Datum? Really!?
Eskalacija nasilja (uz ponovni blagoslov EU+)!?

To je nasha istorijska dilema?

Meni se chini da su potonje istine self-evident (necu ih debatovati):

.Politika EU (i ostalih zainteresovanih) je prilichno ogoljena - ciljevi su jasni a metodi ochigledni.
.Nasha pozicija takodje nije veoma komplikovana.
.EU ne zeli, niti ce primiti Srbiju (u narednih 20 godina).
.Kosovo nece postati multietnichko niti demokratsko drushtvo.
.Srbi na Kosovu nikada nece biti bezbedni.

. Srbija ima prioritetniji problem o kome je govorio Radulovic u svom blogu (i.e. stvaranje "uredjenog drushtva" - i koji Srbija/gradjani Srbije moraju SAMI da reshe (takodje - sa onima koji misle da se Srbija moze/mora 'srediti' samo spolja - necu raspravljati).

Slazem se da Srbija konstantno pada na istorijskim pitanjima - mozda zato shto ona pitanja koja su zaista od istorijskog znachaja za buducnost Srbije - gradjani Srbije i Srpska politichka elita jednostavno ne razumeju, ili ne zele da razumeju.

A 'papir'? Ako ima neshto interesantno na njemu - prochitati. U suprotnom...
grmfrm grmfrm 08:03 05.04.2013

Re: Teshko vreme

. Srbija ima prioritetniji problem o kome je govorio Radulovic u svom blogu (i.e. stvaranje "uredjenog drushtva" - i koji Srbija/gradjani Srbije moraju SAMI da reshe (takodje - sa onima koji misle da se Srbija moze/mora 'srediti' samo spolja - necu raspravljati).


Eto kako god okrenes dodjemo na ekonomiju odnosno Dinkica . And that is the point.
Zaista, kada bi ljudi malo vise radili u ovoj zemlji mozda bi nas i drugacije tretirali.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:42 05.04.2013

Re: Teshko vreme

Josh gore - po onome shto nashi pregovarachi poruchuju - doshli/ne doshli, "crno nam se pishe"... Pa onda, chemu zurba?



Cemu zurba, pa zato sto nemaju pojma sta ce sa drzavom, krajnji domet upravljanja je skupljanje sitnisa od danas do sutra. Cuj, skapace od gladi
ako ne uhvate neku mrvicu sa EU astala?
A da ukljuce malo mozak, malo da porade na onome sto im spada u opis radnog mesta? Taman posla, ne moze se. Nismo se mi gurali u trci za vlast da nesto radimo vec da izguramo ove druge sto nista ne bi radili. Princip, konstanta vo vjeki vjekova u zemlji Srbiji.
A i za taj sitnis imaju visoku preponu da preskoce, zlehude li politicke im srece.

Pa prodaju histerisanje.

I za to sto rade im i jedan deo gradjana tercira iz pozadine zadovoljan i vegetiranjem.

I za taj su status, da sto duze traje, spremni da rasprodaju sve sto se rasprodati moze.

To je njihov limit, dalje od toga ne mogu da dobace. A ocigledno ni jedan deo naroda koji ih u toj nesposobnosti i bezidejnosti podrzava.

Ma sedite onda di ste (pod tu jednu prorecenu sljivu sto ce na kraju da vam ostane) ni za diste niste. (mislim vi/oni koji takve biraju i trpe)








cane.srbljanovic cane.srbljanovic 16:42 05.04.2013

Re: Teshko vreme

To je njihov limit, dalje od toga ne mogu da dobace. A ocigledno ni jedan deo naroda koji ih u toj nesposobnosti i bezidejnosti podrzava.


Da, izgleda da vecini gradjana nije vazno shta te 'istorijske odluke' znache, vec shta one znache 'za izbore'.

Neko je tu ushiceno pomenuo da je "DS ovde, sluchajno ili namerno, maestralno odigrao i prebacio vruc krompir ovim drugima...". Takvoj percepciji stvarnosti je teshko neshto dodati.
j.bre j.bre 07:31 05.04.2013

A B V G D Đ...



... Č DŽ Š
gospodjica gospodjica 08:53 05.04.2013

Re: A B V G D Đ...



Ukoliko Beograd odbaci sporazum s Prištinom, moraće da se u bližoj budućnosti odrekne integracije u EU, sa svim posledicama po privredu koja jedva diše. A ako prihvati predložene uslove, srpsko rukovodstvo će skoro neminovno navući na sebe optužbe za "izdaju kosovske braće", mada Beograd nije juče izgubio Kosovo.


[url=http://www.blic.rs/Vesti/Politika/375653/Komersant-EU-nije-neutralna-u-dijalogu-o-Kosovu/print][/url]

Ovim je sve rečeno u kojoj smo situaciji. Zato su sve insinuacije oko toga ko je izdajnik a ko patriota u najmanju ruku nerazborite.

A usput mi se čini da je DS ovo maestralno odigrala samo ne znam da li namerno ili slučajno. Kapiram da je Tadiću nuđeno isto ali je on lukavo odugovlačio do izbora...i uvalio kosku SNS, opet možebiti i nehotice. I sad štagod sad ovi da urade, obiće im se o glavu međ biračkim telom. Niste vi naivni, nimalo


freehand freehand 08:58 05.04.2013

Re: A B V G D Đ...

ali je on lukavo odugovlačio do izbora...i uvalio kosku SNS, opet možebiti i nehotice.




Lukavo ali nehotice oslikala si čitav jedan misaoni sistem, dosta čest i u Srbiji i na ovom blogu.
gospodjica gospodjica 09:22 05.04.2013

Re: A B V G D Đ...

Nisam bila namerna da loše govorim o DS...a kad smo kod toga ni o SNS, niti bilo kojoj drugoj stranci, nit hvalim nit kudim. Samo konstatujem da je ovoj vladi uvaljen vruć krompir...A smatram da sada treba da odluči sama, da prihvati ili odbije, i nakon toga se suoči sa posledicama, jer svaki odgovoran čovek, makar bio i političar, treba sam da donosi odluke, i sam da snosi posledice za njih.
freehand freehand 09:41 05.04.2013

Re: A B V G D Đ...

Nisam bila namerna da loše govorim o DS...a kad smo kod toga ni o SNS, niti bilo kojoj drugoj stranci,

To samo znači da je više bilo nehotice nego lukavo.
Inače - da, mada nisam uveren da si to htela da kažeš - tragičan je nedostatak samouverenja, samopoštovanja, samosvesti i u narodu i kod političara.
I da, i mene zanima da li bi ova ucenjivačka koščurda iz Vašingtona i Brisela Tadića bila preko čuvene crvene linije.
savamala savamala 09:46 05.04.2013

Re: A B V G D Đ...

Nisam bila namerna da loše govorim o DS...a kad smo kod toga ni o SNS, niti bilo kojoj drugoj stranci, nit hvalim nit kudim. Samo konstatujem da je ovoj vladi uvaljen vruć krompir..


Једноставно, ово није тачно. Нико није добио тај наводни врући кромпир, а да га сам није тражио учествујући на изборима и освајајући власт. Према томе, расправа о том кромпиру је чисто губљење времена.
gospodjica gospodjica 10:44 05.04.2013

Re: A B V G D Đ...

savamala
Nisam bila namerna da loše govorim o DS...a kad smo kod toga ni o SNS, niti bilo kojoj drugoj stranci, nit hvalim nit kudim. Samo konstatujem da je ovoj vladi uvaljen vruć krompir..Једноставно, ово није тачно. Нико није добио тај наводни врући кромпир, а да га сам није тражио учествујући на изборима и освајајући власт. Према томе, расправа о том кромпиру је чисто губљење времена.


Da je krompir vruć - vruć je. Da je uvaljen, ili 'ajde, nasledjen od prethodne vlade - takođe je činjenica. Već rekoh da nemam pojma je li to urađeno namerno, planski, projektovano ili nehotice. Valjda je ovaj narod posle 20 godina preživljavanja svega i svačega postao sumnjičav preko svake mere i maksimalno sklon svim vrstama teorija zavere, pa nemali broj ljudi misli da je celu ovu priču osmislio, do tančina isplanirao i sproveo mrski i pokvareni zapad, tako da baš SNS i SPS potpišu konačan "goodbuy Kosovo" dokument, obzirom na zamešateljstvo iz devedesetih. I da sam na tvom mestu ne bih ni gubila vreme na kucanje odgovora ako smatram da je taj čin - gubljenje vremena.

@freehand: ne znam za narod (za političare još manje), kod mene nije u pitanju nedostatak samouverenja, samopoštovanja, samosvesti (naprotiv), samo beskrajni umor od svega.



j.bre j.bre 12:52 05.04.2013

Re: A B V G D Đ...

gospodjica
savamala
Једноставно, ово није тачно. Нико није добио тај наводни врући кромпир, а да га сам није тражио учествујући на изборима и освајајући власт. Према томе, расправа о том кромпиру је чисто губљење времена.


Da je krompir vruć - vruć je. Da je uvaljen, ili 'ajde, nasledjen od prethodne vlade - takođe je činjenica. Već rekoh da nemam pojma je li to urađeno namerno, planski, projektovano ili nehotice.

taj krompir je bio vruc jos od pre slobe, a svaka naredna vlast ga je dogrevala, jer dok god je bio vruc njime se moglo trgovati. to su svi obilato koristili ali nazalost ne u svrhu resavanja problema, zonglirali su njime da bi kupili glasove onda kada im je trebalo.
krompir se susio svakim narednim guranjem u rernu i krunio svakim novim zongliranjem, a otpale mrvice su gurali pod tepih, srecni sto se ceo krompir nije raspao bas u njihovim rukama.

e sad se konacno raspao.
nema vise cime da se kupuje kvazi patriotizam i nacionalno dostojanstvo.
nema vise cime da se mazu oci kada treba pravdati neispunjena predizborna obecanja, prazne kase i sumnjive projekte.

hoce li vec jednom neko da stisne petlju, izadje pred taj narod i prizna da je kosovo prodato? da, prodato je, ali ne za neke velike novce, ne za oprost dugova, niti iz nemoci da se odbrani sto se odbraniti moglo, a ni zarad mira buducih generacija.
prodato je zarad gladi za vlascu.
a krivi smo svi podjednako jer smo zatvarali oci pred istinom. vaznije nam je bilo da se pickaramo preko stranackih taraba, da preturamo po prljavom vesu i upiremo prstom u one druge. uvek nam je bilo vaznije ono juce, zato sto za sutra nismo imali ni pamet, ni muda.

dovedite taj narod u srbiju dok ih nisu istrebili. nece im biti sjajno ali ne moze im biti losije nego sto bi bilo ako bi dole ostali. ono sto sada imaju nije zivot, a svako ko je u stanju da im pogleda u oci i obeca da ce im na kosovu sutra biti bolje je ili zakinut u mozak ili hladnokrvni ubica.

eto... a vi sad nastavite da polemisete kako je doslo do toga da je nogu zahvatila gangrena, ko je za to kriv, sta bi bilo da je bilo itd i sl...
mada, mozda ne bi bilo lose da ne zaboravite da se gangrena nece zaustaviti sama od sebe.
reanimator reanimator 13:39 05.04.2013

Re: A B V G D Đ...

taj krompir je bio vruc jos od pre slobe, a svaka naredna vlast ga je dogrevala, jer dok god je bio vruc njime se moglo trgovati. to su svi obilato koristili ali nazalost ne u svrhu resavanja problema, zonglirali su njime da bi kupili glasove onda kada im je trebalo

Egzekli.
A evo, mrtvi ladni trguju, apsolutno bez namere da prestanu.
j.bre j.bre 14:44 05.04.2013

Re: A B V G D Đ...

reanimator
A evo, mrtvi ladni trguju, apsolutno bez namere da prestanu.

veruj da ne pratim. a ne moram ni da pratim, niti da budem clan mense da bih znala da ce opet da se peva ista pesma. sablon je toliko star da je vec izakan, samo sto je ovoga puta najociglednije da se prodaje magla. a najneverovatnije u celoj prici je sto jos uvek ima onih koji to gutaju.

freehand freehand 15:14 05.04.2013

Re: A B V G D Đ...

@freehand: ne znam za narod (za političare još manje), kod mene nije u pitanju nedostatak samouverenja, samopoštovanja, samosvesti (naprotiv), samo beskrajni umor od svega.

Pa sedi, odmori malo, šta da ti kažem.
j.bre j.bre 15:19 05.04.2013

Re: A B V G D Đ...

... a na TV1 ide Groundhog Day.

how convenient :)
bladerunner92 bladerunner92 16:55 05.04.2013

Re: A B V G D Đ...


gospodjica
maksimalno sklon svim vrstama teorija zavere, pa nemali broj ljudi misli da je celu ovu priču osmislio, do tančina isplanirao i sproveo mrski i pokvareni zapad, tako da baš SNS i SPS potpišu konačan "goodbuy Kosovo" dokument,


Ja sam sklona bas toj teoriji tj bas toj prici to sam vec jednom iznela ovde.
Mislim da su oni(SNS) odlicno znali da ih ceka taj krompir sta vise sklona sam toliko daleko da idem u toj teoriji zavere da mislim da su s tim razlogom i dovedeni i da im je otprilike svejedno sta ce se desiti posle (gotovo sigurnog) potpisivanja sporazuma (jer ovo njihovo ---mnoooogo je teeeesko mnooogoo se preznojavamo je samo priprema javnosti da ih mozda ne osudi u meri u kojoj bi, ukoliko ne bi bilo ukljuceno i da kazem sazaljenje tj razumevanje za njihovu situaciju).Koliko se secam oni (Vucic i Nikolic)su nekoliko puta PRE izbora isli u Vasington,pa Montgomeri, pa Rudi Djulijani(cak i da povezujes dolazak Rudi Djuijanija sa Bekom opet mene vodi na isti pravac razmisljanja jer taj unapred zna sta ce i kako ce i sa kim ce i zasto da igra)a gde je Montogomeri tu se ono kao igraju deca?Mislim da ce sporazum sigurno potpisati i mislim cak i da se ide na izbore i da bude bye, bye SNS mislim da su oni i sa tom mogucnoscu racunali zato im nije problem retorika --kapitulacija, ultimatum i sl. Bice ponovo opozicija, imace sve mogucnosti a nikakve odgovornosti ko i pre kad su bili opozicija a sigurno i ko zna kakve koristi jer su odradili ono sto je trebalo za US of A.Moguce da su zavrsili s poslom za sledecih nekoliko pokoljenja (mislim njihovih).
Sto se tice naroda narod nece uraditi nista -- jer je umoran.Ako se nesto promeni promenice se jer neko spolja to zeli kao sto je i uvek bilo do sada....
i jos da dodam ovo 'moje' misljenje

Milan Karagaća 00:04 05.04.2013
Bojim se da ako Srbija odustane ne napravi grešku kao u Rambujeu pa bude proglašena krivcem za neuspeh pregovora, što će zaista biti alibi Tačiju da "reintegriše Sever Kosova" uspostavljanjem institucija a onaj ko bude napadao te institucije biće proglašen krivim, znači opet po leđima Srba. Srbija nema snaga ni mogućnosti da bilo šta vojno preduzme, i bio bi to još jedan ružan poraz i egzodus Srba.

maksa83 maksa83 10:03 05.04.2013

Gde su srpski radikali...

... tu su i srpske IP adrese.

Đilas, IP packet filtering firewall.

Bold i andlajn moji:

-----------
Српска напредна странка истиче да господар медија, Драган Ђилас,преко својих личних цензора, контролише шта сме, а шта не сме да се објави у Србији.

Вечерас су многи грађани покушали да оставе коментар, преко својих приватних ИП адреса, на порталима Б92 и Блиц, али је господар Ђилас, преко својих полуга моћи, на овим порталима у потпуности забранио објављивање коментара у којима се изражава и најмања критика према њему.

Српски напредњаци истичу да се Ђиласова моћ и цензура и даље продужавају у Србији и огледају у томе да ниједан грађанин не може да изнесе свој критички став, а не падне под „маказе“ Ђиласових цензора.

Подсећамо председника ДС-а, Ђиласа, да су слобода медија и слобода изражавања Уставом загарантована права и да, колико год он медијски моћан био, неће моћи никаквом цензуром да промени оно што грађани стварно мисле о њему и његовој странци.
-----------
freehand freehand 10:18 05.04.2013

Re: Gde su srpski radikali...

maksa83
... tu su i srpske IP adrese.

Đilas, IP packet filtering firewall.

Bold i andlajn moji:

-----------
Српска напредна странка истиче да господар медија, Драган Ђилас,преко својих личних цензора, контролише шта сме, а шта не сме да се објави у Србији.

Вечерас су многи грађани покушали да оставе коментар, преко својих приватних ИП адреса, на порталима Б92 и Блиц, али је господар Ђилас, преко својих полуга моћи, на овим порталима у потпуности забранио објављивање коментара у којима се изражава и најмања критика према њему.

Српски напредњаци истичу да се Ђиласова моћ и цензура и даље продужавају у Србији и огледају у томе да ниједан грађанин не може да изнесе свој критички став, а не падне под „маказе“ Ђиласових цензора.

Подсећамо председника ДС-а, Ђиласа, да су слобода медија и слобода изражавања Уставом загарантована права и да, колико год он медијски моћан био, неће моћи никаквом цензуром да промени оно што грађани стварно мисле о њему и његовој странци.
-----------


Kad kažeš radikali, misliš


Српски напредњаци

?

A izjede me znatiželja šta li su ti građani, spontano i sa svojih приватних ИП адреса imali da saopšte a što ovde nije rečeno? I to - pazi! - iz tastatura onih od kojih se slaganja ne bi baš mogla očekivati?!
maksa83 maksa83 10:32 05.04.2013

Re: Gde su srpski radikali...

?

Štagod...

Meni nekako srce greje ta kuknjava iz štaba nekog ko je bio ministar informisanja i pre 15 godina neposlušne medije udarao drakonskim kaznama.

Ovo sa "privatnim IP adresama" mi je zapravo zabavno, mora da naglasi da su to aktivisti radili od kuće a ne iz stranačkih prostorija odakle bi svi komentari bili vidljivi kao jedna IP adresa.

Pišijada.
milisav68 milisav68 10:35 05.04.2013

Re: Gde su srpski radikali...

maksa83
Đilas, IP packet filtering firewall.

A i voli da pretrčava auto-put.


Đilas pretrčavao auto-put!
freehand freehand 10:43 05.04.2013

Re: Gde su srpski radikali...

Meni nekako srce greje ta kuknjava iz štaba nekog ko je bio ministar informisanja i pre 15 godina neposlušne medije udarao drakonskim kaznama.

Dabre, a danas jadni na milost i nemilost goropadnom Đilasu, zajedno sa tim bivšim ministrom...
No napisah blog o jeziku tih njihovih saopštenja i ćiriličnim internetskim izmaglicama u kojima im propagandistička mislila lelujaju.

Edit: jebote, a kako prepoznati te грађане који су се са својих ИП адреса ipak, preko Đilasovskih minskih polja i bodljikave žice, šmajsera i vućjaka, probili na blog?
Jesu li to oni za?
Ili oni protiv?




antioksidant antioksidant 11:36 05.04.2013

Re: Gde su srpski radikali...

Ovo sa "privatnim IP adresama" mi je zapravo zabavno, mora da naglasi da su to aktivisti radili od kuće a ne iz stranačkih prostorija odakle bi svi komentari bili vidljivi kao jedna IP adresa.

da li im je honorar isti tad?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:59 05.04.2013

Re: Gde su srpski radikali...

Ovo sa "privatnim IP adresama" mi je zapravo zabavno, mora da naglasi da su to aktivisti radili od kuće a ne iz stranačkih prostorija odakle bi svi komentari bili vidljivi kao jedna IP adresa.


Sad bacio pogled na komentare. Evo dole par komada.
Warning: Donji komentari sadrze eksplicitne izlive osecanja. Ignorisati pravopis.

"
Verujem da ce gospodin Vucic doneti odluku koja ce biti u nasu korist!

Nalazimo se u veoma teskoj odluci… nije nimalo lako sada biti lider kada situacija nije sjajna… Ali verujem njihovoj proceni, pogotovo Vucicevoj, jer vidim koliko mu je tesko, i znam da su mu volja naroda i mir na prvom mestu.

Ovo je cin za svaku pohvalu od strane Vucica. Nalazimo se izmedju dve vatre,treba naci resenje,a to izgleda nemoguce. Hajde da se ujedinimo vec jednom i da vidimo sta mozemo kao narod da ucinimo.

Drzavni vrh ima ni malo lak zadatak. Pokleknuti i odreci se dela sebe ili nastaviti evrointegracije. Svima su nam jasni uslovi Brisela i Pristine. Verujem njihovoj proceni, pogotovo Vucicevoj, jer vidim koliko mu je tesko, i znam da su mu volja naroda i mir na prvom mestu.

Vucicu ti si uspesno poceo da radis u ovoj vladi kao nijedan tvoj predhonik,uradio si za nekoliko mesecei to sto neki politicari nisu uradili u svojoj karijeri,resi I ovo pitanje kosova,resi jer si svestan teske situacije ali mi nemozemo ici nazada vec nasa deca moraju imati neku bolju buducnost.

kao da se dogodilo nesto sto vec nismo ocekivali. bez obzira na politicku opredeljenost mislim da bi trebalo da damo podrsku Vucicu, kao jedinom koji je izasao i kazao sta se zapravo desava.

Uzdam se u gospodina Vucica i nadam se da ce ispravnu odluku doneti.

Aleksandar Vucic je jedan divan politicar kakvog svet nije video ,sigurno nam se smesi lepa buducnost. Hvala ti sto postojis.

Jos jedan dokaz u nizu da Vucic stiti interese Srbije i njenog naroda.Hvala mu na tome!

Dok je ovakvih ljudi poput Vucica,ne treba da brinemo za nasu buducnost.

Apoliticna sam skroz,ali smatram da je gospodin Vucic svojim prisustvom u Briselu u mnogome zastitio interese Srbije.

Smatram da je Vucic dao dobar predlog ,a to je da ponudi odredjene alternative,a narod da odluci.Ovo je takva situacija i to je najbolje resenje.

Taci je bio van sebe jer je naisao na cvrst otpor Aleksandra Vucica.
"
itd.

alselone alselone 12:06 05.04.2013

Re: Gde su srpski radikali...

Sad bacio pogled na komentare. Evo dole par komada.


Napisi i ti koji, kako to nije nikakav problem, pogotovo oko kulturnog nasledja koje ce Albanci pasionirano cuvati. U istom ste rangu.

freehand freehand 12:12 05.04.2013

Re: Gde su srpski radikali...

Neues aus der Nachbarschaft
Ovo sa "privatnim IP adresama" mi je zapravo zabavno, mora da naglasi da su to aktivisti radili od kuće a ne iz stranačkih prostorija odakle bi svi komentari bili vidljivi kao jedna IP adresa.


Sad bacio pogled na komentare. Evo dole par komada.
Warning: Donji komentari sadrze eksplicitne izlive osecanja. Ignorisati pravopis.

"
Verujem da ce gospodin Vucic doneti odluku koja ce biti u nasu korist!

Nalazimo se u veoma teskoj odluci… nije nimalo lako sada biti lider kada situacija nije sjajna… Ali verujem njihovoj proceni, pogotovo Vucicevoj, jer vidim koliko mu je tesko, i znam da su mu volja naroda i mir na prvom mestu.

Ovo je cin za svaku pohvalu od strane Vucica. Nalazimo se izmedju dve vatre,treba naci resenje,a to izgleda nemoguce. Hajde da se ujedinimo vec jednom i da vidimo sta mozemo kao narod da ucinimo.

Drzavni vrh ima ni malo lak zadatak. Pokleknuti i odreci se dela sebe ili nastaviti evrointegracije. Svima su nam jasni uslovi Brisela i Pristine. Verujem njihovoj proceni, pogotovo Vucicevoj, jer vidim koliko mu je tesko, i znam da su mu volja naroda i mir na prvom mestu.

Vucicu ti si uspesno poceo da radis u ovoj vladi kao nijedan tvoj predhonik,uradio si za nekoliko mesecei to sto neki politicari nisu uradili u svojoj karijeri,resi I ovo pitanje kosova,resi jer si svestan teske situacije ali mi nemozemo ici nazada vec nasa deca moraju imati neku bolju buducnost.

kao da se dogodilo nesto sto vec nismo ocekivali. bez obzira na politicku opredeljenost mislim da bi trebalo da damo podrsku Vucicu, kao jedinom koji je izasao i kazao sta se zapravo desava.

Uzdam se u gospodina Vucica i nadam se da ce ispravnu odluku doneti.

Aleksandar Vucic je jedan divan politicar kakvog svet nije video ,sigurno nam se smesi lepa buducnost. Hvala ti sto postojis.

Jos jedan dokaz u nizu da Vucic stiti interese Srbije i njenog naroda.Hvala mu na tome!

Dok je ovakvih ljudi poput Vucica,ne treba da brinemo za nasu buducnost.

Apoliticna sam skroz,ali smatram da je gospodin Vucic svojim prisustvom u Briselu u mnogome zastitio interese Srbije.

Smatram da je Vucic dao dobar predlog ,a to je da ponudi odredjene alternative,a narod da odluci.Ovo je takva situacija i to je najbolje resenje.

Taci je bio van sebe jer je naisao na cvrst otpor Aleksandra Vucica.
"
itd.




Bože, kolko ima tih Vesni...
reanimator reanimator 12:19 05.04.2013

Re: Gde su srpski radikali...

Drzavni vrh ima ni malo lak zadatak. Pokleknuti i odreci se dela sebe ili nastaviti evrointegracije. Svima su nam jasni uslovi Brisela i Pristine. Verujem njihovoj proceni, pogotovo Vucicevoj, jer vidim koliko mu je tesko, i znam da su mu volja naroda i mir na prvom mestu


Sine, ovo je bolje od njuz neta :))
freehand freehand 12:21 05.04.2013

Re: Gde su srpski radikali...

reanimator
Drzavni vrh ima ni malo lak zadatak. Pokleknuti i odreci se dela sebe ili nastaviti evrointegracije. Svima su nam jasni uslovi Brisela i Pristine. Verujem njihovoj proceni, pogotovo Vucicevoj, jer vidim koliko mu je tesko, i znam da su mu volja naroda i mir na prvom mestu


Sine, ovo je bolje od njuz neta :))

Ma ovo je u okivru igrice Prepoznaj Krkara!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana