Astrologija| Budućnost| Istorija| Politika

Veliko Prenemaganje

freehand RSS / 06.04.2013. u 11:40

Sudeći po medijskom izveštavanju novoustanovljeni organ Republike Srbije pod nazivom Državni Vrh, u stalnom je zasedanju.  Sa tog zasedanja nema saopštenja ni izjava. Samo poneki težak uzdah i pritajeni škrgut zubma.

1017007.73.jpg

Šta ovi ljudi, u stvari imaju još da kažu jedan drugom o temi za koju se pretpostavlja da se o njoj raspravlja i konsultuje?

Šta, u stvari, bilo ko još ima da kaže na tu temu sem da jasno i nedvosmisleno iznese decidan stav i odluku za čije je donošenje ovlašćen funkciojom koju obavlja?

Osam runbi pregovora u troje, u četvoro, u petoro, u šestoro. Rezolucija Skupštine i predsednička Platforma. Crvene linije, dogovori i konsultacije, smene, banane, nuđene ostavke. Zaklinjanja i tihovanja, Izjave o pobedi, neprihvatljivosti,, teškim i sudbonosnim danima i odlukama. ultimatumu i kapitualciji.

Posle svega toga - a ne pominjući prethodnih dvanaest godina i razne prethodne aktere - čemu ovakvi vašarski dramoleti? Meni, iskreno, ovo liči na sprdnju sa državom i građanima.

Pošto je sve već rečeno, kapitulaciju niko nije ovlašćen da potpiše, kao ni promenu granica bar do izmene Ustava. Čak i onog za pod mišku. 

Dakle, ako su pretpostavke iz novinskih napisa i natruhe iz izjava premijera i frendova tačne, ako je to ono što se od njih traži - neka obelodane i povuku jedini mogući potez.  Ako neće i misle da mogu drugačije - neka rade to drugačije. Jer je ovo postalo toliko otužno da već boli i kad se gleda i kad se sluša. 

Deset meseci unazad slušamo o ubrzavanju, preduzimanju koraka, ispravljanju, sređivanju, istorijskim potezima.

Okej. Ubrzajte, promenite, ipreduzmite, skoračite, odlučite,  potegnite. Samo ne smarajte više, aman! A do utorkja koji je novi istorijski dan - 101% - neće se desiti ništa novo ni bitno. Teško da će vas neki asteroid spasti opštim pomorom, a i mladi Vođa iz Pjongjanga se samo folira. A vrlo verovatno da ni Obama neće Tomu zvati da mu se izvini i saopšti ispravljanje kursa.

Dakle - hajde, momci. Možete vi to.  En-den-dinu - ajde ti Ivice!  Ili Toma, ipak? Aco? Aco, gde si ti sad nestao?!

I bez kmečanja, odrasli ste, a i znali ste, pošteno, čega se prihvatate. Uz vlast ide slikanje, kabineti i limuzine, ali i odluke  i odgovornost, i to ste morali znati. A i nije vam prvina.

Dakle, avanti!

Da vidimo ko šta ima i ko šta ume.



Komentari (427)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 13:54 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

Нисам заинтересован за мишљење идиота.

Nisu ni drugi, pa ti pišeš naširoko.
Ali te ipak molim da malo obratiš pažnju na nivo komunikacije sa kolegama.
savamala savamala 13:58 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

li te ipak molim da malo obratiš pažnju na nivo komunikacije sa kolegama.


Мислим да ти имаш далеко више начина да водиш рачуна о нивоу комункације на начин како ти схваташ и доживљаваш ниво. Према томе, ако ти нешто смета, ти лепо предузми мере које сматраш потребним. Нема љутње.
Filip2412 Filip2412 14:00 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

Opasno ugrožavaš Drago Kovačevića
a sto su Srbi bad boys i gubitnici devedesetih? Jel treba jos 200 godina da prodje da shvatimo ocigledno: da je Srbija jedina YU provincija koja se po raspadu Berlinskog zida nije bacila u EUroAtlanske integracije ko svinja u blato?

Ako nastavimo sa tom politikom bice kako je bilo, bolje nikako.
reanimator reanimator 14:05 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

Stvarno, gde je Drago? i on se povukao u izolaciju?

Taj ti je veći Vučić od Vučića. Tihuje, brat bratu pola godine :)
freehand freehand 14:05 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

savamala
li te ipak molim da malo obratiš pažnju na nivo komunikacije sa kolegama.


Мислим да ти имаш далеко више начина да водиш рачуна о нивоу комункације на начин како ти схваташ и доживљаваш ниво. Према томе, ако ти нешто смета, ти лепо предузми мере које сматраш потребним. Нема љутње.


Ovo je upravo jedan od načina: da upozorim koleginicu poznatu po temperamentu da druge kolege ne zove idiotima jer je to -idiotski.
Bili Piton Bili Piton 14:10 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

freehand



Ovo je upravo jedan od načina: da upozorim koleginicu poznatu po temperamentu da druge kolege ne zove idiotima jer je to -idiotski.


Jedno veče neko reče




freehand freehand 14:13 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

reanimator
Stvarno, gde je Drago? i on se povukao u izolaciju?

Taj ti je veći Vučić od Vučića. Tihuje, brat bratu pola godine :)

savamala savamala 14:23 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

kolege ne zove idiotima jer je to -idiotski.


Није, када је очигледно да се ради о идиоту. А, као што рекох, ако ти смета, ти бриши, бануј и све што ти на вољу.

Но, није то сада толико битно. Заиста ме занима да ли имаш коментар овог Пајтићевог саопштења. Било би лепо и када би Крстић написао пар речи о томе.
bluestar bluestar 14:25 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

savamala
на пример, потпредседник ДС Бојан Пајтић је осетио да је прави тренутак да помогне домовини. Добро, можда јесте осетио али су већу улогу одиграли неки други фактори.


Pajtić o zaštiti prava Vojvodine
subota 06.04.2013 | 13:34 | Izvor: Beta | Komentari: (0) | Pošaljite komentar
Novi Sad -- Predsednik Vlade Vojvodine Bojan Pajtić najavio je da će pokrajinski parlament u sredu doneti Deklaraciju o zaštiti ustavnih i zakonskih prava AP Vojvodine.



Dr. Pajtic se vec video na mestu predsednika Vojvodine, a magistar Jesic nikad ne bi napustio Indjiju da mu nije obecano mesto premijera. Izvrsili su puc u stranci, srusili Borisa, i zeznuli se kao nikad u zivotu. Djiki (kojeg su doveli na celo DS-a) ce stranku dovesti na 10% podrske, jednostavno sa onom pateticno-placljivom facom, nije lider(mene podseca na Vucica). Niko, za opste poznate planove dr. Bojana, nije bio bolji od Tadica. Mogao je da radi sta hoce a rejting bi sa Tadicem na celu DS-a uvek (pa i danas) bio izmedju 20-25%. Ovako su ga (Pajtica) Vucic i Toma odvojili od izvora finansiranja (razvojna banka) tajkuni koje je reketirao danas se boje svoje sene, izgubio je moc koju je neosporno imao kao gubernator Vojvodine, tako da ce stvari sa secesijom ici malo teze.
StEtOc|nA StEtOc|nA 14:42 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

savamala
kolege ne zove idiotima jer je to -idiotski.


Није, када је очигледно да се ради о идиоту. А, као што рекох, ако ти смета, ти бриши, бануј и све што ти на вољу.

Но, није то сада толико битно. Заиста ме занима да ли имаш коментар овог Пајтићевог саопштења. Било би лепо и када би Крстић написао пар речи о томе.


Kao i uvek nepodnošljiva lakoća etiketiranja. Tako se vrlo često dešava da nestaneš ili etiketiraš druge nakon prostog suvislog pitanja, kao npr. kako znamo da nam je DSS ostavio punu kasu za svoga mandata i slično.

Sada te pitam:
Zašto je nekome zabranjeno da brani svoja ustavom zagarantovana prava? Zato što ti se njegova prava ne sviđaju? I mislim da je moj stav bio dovoljno jasan iz prethodnog sarkazma.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:05 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

Но, није то сада толико битно. Заиста ме занима да ли имаш коментар овог Пајтићевог саопштења. Било би лепо и када би Крстић написао пар речи о томе.

Evo pišem...

Posle nedavnih poraza na lokalnim izborima u Vojvodini, ako se slično desi i sutra u Kovinu, mislim da Pajtić treba da bude smenjen.

Takođe, mislim da je ova aktivnost koja se pominje u saopštenju štetna i nepotrebna.

PS.Smena zbog neuspeha na izborima je, naime, praksa koju je uvelo novo rukovodstvo DS-a, i treba da se sprovodi konsekventno.
hajkula1 hajkula1 15:50 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

Nebojsa Krstic
Opasno ugrožavaš Drago Kovačevića :)

Stvarno, gde je Drago? i on se povukao u izolaciju?



Meni na ovoj temi ne nedostaje.
godec godec 16:36 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

mislim da Pajtić treba da bude smenjen


Šta misliš hoće li jedan od dva predsednika DS tražiti njegovu smenu u tom slučaju? A zbog najavljene deklaracije?
hajkula1 hajkula1 22:07 06.04.2013

Re: Има и оних који се не пренемажу

Ovako su ga (Pajtica) Vucic i Toma odvojili od izvora finansiranja (razvojna banka)



A potegnu po potrebi i pitanje oko Tesla banke. Tako da neću biti iznenađena privođenjem.
G r o f G r o f 13:13 06.04.2013

Vučiću..

U najvećoj dubini svoga prenemaganja, uzmi u obzir činjenicu, da si zastupao DSSovske ideje nikad ne bi bio na vlasti.
freehand freehand 13:52 06.04.2013

Re: Vučiću..

G r o f
U najvećoj dubini svoga prenemaganja, uzmi u obzir činjenicu, da si zastupao DSSovske ideje nikad ne bi bio na vlasti.

Ne znam gde si ti, Grofe, u to vreme bio, ali upravo na takvim stavovima o Kosovu su došli na vlast.
G r o f G r o f 16:29 06.04.2013

Re: Vučiću..

freehand
G r o f
U najvećoj dubini svoga prenemaganja, uzmi u obzir činjenicu, da si zastupao DSSovske ideje nikad ne bi bio na vlasti.

Ne znam gde si ti, Grofe, u to vreme bio, ali upravo na takvim stavovima o Kosovu su došli na vlast.

... gubis se. Mene je iznenadilo napadno odsustvo kosovske teme u njihovoj kampanji ali zato je tebe zaposeo Kostunicin duh. Pokusaj da ga isteras belim lukom.
freehand freehand 22:16 06.04.2013

Re: Vučiću..

G r o f
freehand
G r o f
U najvećoj dubini svoga prenemaganja, uzmi u obzir činjenicu, da si zastupao DSSovske ideje nikad ne bi bio na vlasti.

Ne znam gde si ti, Grofe, u to vreme bio, ali upravo na takvim stavovima o Kosovu su došli na vlast.

... gubis se. Mene je iznenadilo napadno odsustvo kosovske teme u njihovoj kampanji ali zato je tebe zaposeo Kostunicin duh. Pokusaj da ga isteras belim lukom.

Da, prilično bi opasno bilo da počenm da se presabiram kad mi takav lumen kaže da se gubim. Naime, ne sećam se tvoje rečenice da je imala veze sa istinom.
No predlažem ti da odeš na jujtjub i pogledaš veze Dačić-Kosovo. Ili Nikolič-Kosovo. Slobodno, ne mora da se čita.
highshalfbooze highshalfbooze 13:22 06.04.2013

...

Deset meseci unazad slušamo o ubrzavanju, preduzimanju koraka, ispravljanju, sređivanju, istorijskim potezima.

Kakvih deset meseci. Dvanaest godina, za dvanaest godina mamlazi nisu promenili ni jedan jedini milimetar svoju pregovaračku poziciju iz Rambujea. A uništili su zemlju, privredu unakazili, vlasništvo pokrali, zadužili se i pokrali te pare. Dobra je simbolika da Gica Prasić bude na mestu na kome je bio njegov bivši idol i da bude u istoj poziciji kao i ta kretenčina. A i ova dva trabanta su tu isto kao i pre.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:49 06.04.2013

Re: ...

U nedelju su izbori koji će odrediti tok daljih političkih dešavanja u Srbiji, u Kovinu, a vi se bavite efemernim stvarima. Stvarno ne razumem.
freehand freehand 13:55 06.04.2013

Re: ...

Nebojsa Krstic
U nedelju su izbori koji će odrediti tok daljih političkih dešavanja u Srbiji, u Kovinu, a vi se bavite efemernim stvarima. Stvarno ne razumem.

Zar se tamo ne psotavlja direktor ili upravnik?
mlinarslavko mlinarslavko 14:16 06.04.2013

Re: ...

Ne znam da li ce izbori u Kovinu sutra ista odrediti, ali nikada nije bilo ovoliko autobusa, plakata, stranackih aktivista, politicara , ma jos kad bi im ovi nasi domaci aktivisti objasnili gostima da u Kovinu niko ne parkira na trotoaru auto, ali aj, jos dva dana cirkusa u nasem malom gradu.

Nego, ne bi bilo lose da su neki od visokouvazenih gostiju resili malo da se odmore iza ograde, besplatan smestaj, klopa,razne sekcije da se kvalitetno provede vreme i lepo osoblje !

Za pola sata kovinski derbi, FK Radnicki - FK Kolonija, e to je vec interesantno.
reanimator reanimator 14:27 06.04.2013

Re: ...

Ne znam da li ce izbori u Kovinu sutra ista odrediti, ali nikada nije bilo ovoliko autobusa, plakata, stranackih aktivista, politicara

Nemoj se žališ, čeka vas svetla budućnost!

Svi su oni tu da bi privukli investitore :)
highshalfbooze highshalfbooze 14:50 06.04.2013

Re: ...

Nebojsa Krstic
U nedelju su izbori koji će odrediti tok daljih političkih dešavanja u Srbiji, u Kovinu, a vi se bavite efemernim stvarima. Stvarno ne razumem.

Efemerne stvari... Kovin... pa mnogi od vas nisu znali ni gde se nalazi Kovin sve dok se nije otvorio još jedan izvor za krađu i uništavanje zemlje.
Termoelektrana na ivici specijalnog rezervata prirode. Samo da bi neki uzimali procenat. Već se unapred radujem pepelu koji ću udisati.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:58 06.04.2013

Re: ...

Ne znam da li ce izbori u Kovinu sutra ista odrediti, ali nikada nije bilo ovoliko autobusa, plakata, stranackih aktivista, politicara , ma jos kad bi im ovi nasi domaci aktivisti objasnili gostima da u Kovinu niko ne parkira na trotoaru auto, ali aj, jos dva dana cirkusa u nasem malom gradu.

Slavko, pošto si na izvorištu događaja, molim te komentariši i apdejtuj!
hazar hazar 15:18 06.04.2013

Re: ...

A kako bi bilo g.Krstiću da se političari malo skinu sa naše grbače? Ovu zemlju je vaša partijsko-feudalna negativna selekcija uništila. Toliko bitangi, lopuža, neradnika i nesposobnjakovića nema nigde kao u našoj političkoj "eliti".
Da vam daju Nemačku vi bi je uništili da za deset godina ni kamen na kamenu ne bi preostao.
U vaše vreme su za direktore i rukovodioce postavljani " stručnjaci i sksperti" bez dana staža, a sada se otišlo i korak dalje pa se postavljaju eksperti sa Megatrenda i ostalih " kupi i nosi" tzv. fakulteta. Pri tome se desila pljačka epskih razmera.
Kad pomislim da ću pored troje dece da starim sa ženom kao panj, jer ih nagovaram da idu iz Srbije, moja netrpeljivost prema političarima se pretvara u nešto mnpogo gore.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:08 06.04.2013

Re: ...

A kako bi bilo g.Krstiću da se političari malo skinu sa naše grbače?

Slažem se. I mene političari nerviraju.

Nego ko će onda da vodi državu?

Krlj? SPC? SANU? AFŽ? Karadžić iz FSS-a?
freehand freehand 16:11 06.04.2013

Re: ...

Nebojsa Krstic
A kako bi bilo g.Krstiću da se političari malo skinu sa naše grbače?

Slažem se. I mene političari nerviraju.

Nego ko će onda da vodi državu?

Krlj? SPC? SANU? AFŽ? Karadžić iz FSS-a?

Šta fali Državnom Vrhu?
j.bre j.bre 16:20 06.04.2013

Re: ...

Nebojsa Krstic
Nego ko će onda da vodi državu?

Krlj? SPC? SANU? AFŽ? Karadžić iz FSS-a?

ma nek se vodi sama... mislim, koliko gore moze da bude?

pa kad ne bude valjalo, onda konacno necemo imati koga da krivimo.
i eto nama sloge :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:22 06.04.2013

Re: ...

Šta fali Državnom Vrhu?

Ne znam šta mu fali. Ali i Patrijarh ima primedbe...i dodaje da su "Arhijereji SPC, uvereni da predstavljaju i izražavaju stav svih njenih vernika".

Što li sam onda išao na izbore kad je mogao pop umesto mene?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:25 06.04.2013

Re: ...

ma nek se vodi sama... mislim, koliko gore moze da bude?

pa kad ne bude valjalo, onda konacno necemo imati koga da krivimo.
i eto nama sloge :)

Nažalost ne može sama.

Zato, sad kad padne ovaj vrh imaćemo problem ko će da je vodi.

Moj predlog je da pozovemo Bila Gejtsa (pošto je Stiv Džobs nedostupan) i zamolimo ga da vodi dok se ne snađemo.
hazar hazar 16:28 06.04.2013

Re: ...

Nego ko će onda da vodi državu?

Banalizacija celog mog posta meni govori da ste dosta dobro izučili politikantski zanat.


j.bre j.bre 16:29 06.04.2013

Re: ...

Nebojsa Krstic
ma nek se vodi sama... mislim, koliko gore moze da bude?

pa kad ne bude valjalo, onda konacno necemo imati koga da krivimo.
i eto nama sloge :)

Nažalost ne može sama.

pi malera!

pošto je Stiv Džobs nedostupan

nikad se ne zna, mozda mu se popravi domet
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:33 06.04.2013

Re: ...

Banalizacija celog mog posta meni govori da ste dosta dobro izučili politikantski zanat.

Ceo vaš je post poprilično banalan.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:34 06.04.2013

Re: ...

nikad se ne zna, mozda mu se popravi domet

Ne mora, nama bi i Bil Gejts završio posao.
j.bre j.bre 16:36 06.04.2013

Re: ...

Nebojsa Krstic
nikad se ne zna, mozda mu se popravi domet

Ne mora, nama bi i Bil Gejts završio posao.

ti bre krsticu volis sve na zicer. gde ti je avanturisticki duh?
hazar hazar 17:01 06.04.2013

Re: ...

Nebojsa Krstic
Banalizacija celog mog posta meni govori da ste dosta dobro izučili politikantski zanat.

Ceo vaš je post poprilično banalan.

Može biti, a može biti i da sam u pravu, a da vi što bi se reklo "spinujete". Izbegavanje suštine je stvarno potrebna veština za političare.
mlinarslavko mlinarslavko 17:15 06.04.2013

Re: ...

Vratih se sa utakmice, teska i neizvesna utakmica, ali....

Iz ugla Kovinca koji nema veze sa politickim aktivnostima.

SNS je smorio sa plakatima, bukvalno u dve najprometnije ulice nema bandere ili drveta da nisu zalepljenje njihove plakate, kako ko iz druge stranke zalepi, brzo skinu i nalepe njihove, malo nam grad lici na cirkus od tolikih plakata. Obisli su ceo Kovin od kuce do kuce da obaveste da su izbori, sa pitanjem da li ce da glasamo za SNS, a zatim jos jednom i zvali telefonom, neobicno je da je to bio nacin kako je prosle godine vodjena kampanja Ds-a, tako da ne mogu nista da im zamere.

Regioni su u koaliciji sa lokalnim pokretom Preporod na cijem je celu covek koji je dosta uticajan u Kovinu i koji sigurno donosi jedan broj glasova.

SPS je prilicno aktivan, zajedno je sa Jedinstvenom Srbijom i Socijaldemokratskom partijom Srbije, prilicno su se povratili od 5. oktobra.

DS je sa LDP-om, mozda jos sa nekim, ali zaista nisam toliko upoznat sa listama i izborima, tu je ispao mali nesporazum na pocetku pa su potpisi za listu morali da se skupljaju dva puta, nije bas prijatan razlog zasto je to uradjeno. Pajtic je dolazio dva dana, Ceda Jovanovic nije, ali i ne cudi me posto je vlasnik kovinskog Silosa.

Mozda i neki procenat pokupe penzioneri, ima ih u Kovinu prilicno, posto dosta ljudi radi van Kovina.

Ne znam kakve su prognoze, ali znam da su protekle 4 godine svi zajedno bili u vlasti


uros_vozdovac uros_vozdovac 17:16 06.04.2013

Re: ...

Nebojsa Krstic
ma nek se vodi sama... mislim, koliko gore moze da bude?

pa kad ne bude valjalo, onda konacno necemo imati koga da krivimo.
i eto nama sloge :)

Nažalost ne može sama.

Zato, sad kad padne ovaj vrh imaćemo problem ko će da je vodi.

Moj predlog je da pozovemo Bila Gejtsa (pošto je Stiv Džobs nedostupan) i zamolimo ga da vodi dok se ne snađemo.

Jes` da nas restartuje svako malo...
maksa83 maksa83 17:22 06.04.2013

Re: ...

Jes` da nas restartuje svako malo...

Bolje da se resetujemo svako malo nego da hodamo okolo bosi i jedemo gromuljice koje se nakupe između nožnih prstiju (mada kapiram da je to budžetski zahvalno) k'o kad bi došao Richard Stallman:

(donji klip ne sadrži scene nasilja, ali ipak nije za ljude sa slabim stomakom)



(Doduše možda bi SPO fanovi razočarani Vukovim novim yuppie imidžom pali na ovaj Stallmanov ravnogorski look & feel)
zilikaka zilikaka 17:25 06.04.2013

Re: ...

Kad pomislim da ću pored troje dece da starim sa ženom kao panj, jer ih nagovaram da idu iz Srbije, moja netrpeljivost prema političarima se pretvara u nešto mnpogo gore


Uh, kako mi je ovo poznato.
j.bre j.bre 17:30 06.04.2013

Re: ...

maksa83
(donji klip ne sadrži scene nasilja, ali ipak nije za ljude sa slabim stomakom)

e ja kad ne bi kliknula...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:43 06.04.2013

Re: ...

Može biti, a može biti i da sam u pravu, a da vi što bi se reklo "spinujete". Izbegavanje suštine je stvarno potrebna veština za političare.

Jedino što ja nisam političar. Ne više od bilo kog komentatora na blogu. Uz, naravno, pretpostavku da je političar neko ko se kandiduje i obnaša političke funkcije, što se meni do sad nije dešavalo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:45 06.04.2013

Re: ...

k'o kad bi došao Richard Stallman:


u tom slučaju bi definitivno morali da promenimo ime zemlje u Grbija.
mada pazi, onda bi mogli gKosovo da dži-pi-elujemo što bi gAci, gIvici i gTomi svakako dalo mnog više manevarskog prostora u pregovorima.
zilikaka zilikaka 17:52 06.04.2013

Re: ...

Uz, naravno, pretpostavku da je političar neko ko se kandiduje i obnaša političke funkcije,


Vrlo zanimljivo viđenje stvari.

Nego, kako se ovde uklapaju direktori javnih preduzeća, članovi upravnih odbora,...i ostali iz sume od više hiljada radnih mesta koja se smatraju partijskim plenom?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:10 06.04.2013

Re: ...

Nego, kako se ovde uklapaju direktori javnih preduzeća, članovi upravnih odbora,...i ostali iz sume od više hiljada radnih mesta koja se smatraju partijskim plenom?

Teško možemo reći da je direktor vodovoda - političar. On je direktor vodovoda koji je to postao postvaljenjem od strane te i te stranke...jerbo se on bavi cevima, a ne donosi političke odluke.
highshalfbooze highshalfbooze 19:04 06.04.2013

Re: ...

Nego, kako se ovde uklapaju direktori javnih preduzeća, članovi upravnih odbora,...i ostali iz sume od više hiljada radnih mesta koja se smatraju partijskim plenom?


Uklapaju se u lanac ishrane kao strvinari.

sugar59 sugar59 10:04 07.04.2013

Re: ...

mlinarslavko


SNS je smorio sa plakatima, bukvalno u dve najprometnije ulice nema bandere ili drveta da nisu zalepljenje njihove plakate, kako ko iz druge stranke zalepi, brzo skinu i nalepe njihove, malo nam grad lici na cirkus od tolikih plakata. Obisli su ceo Kovin od kuce do kuce da obaveste da su izbori, sa pitanjem da li ce da glasamo za SNS, a zatim jos jednom i zvali telefonom, neobicno je da je to bio nacin kako je prosle godine vodjena kampanja Ds-a, tako da ne mogu nista da im zamere.



Ima se, može se...
zilikaka zilikaka 11:17 07.04.2013

Re: ...

Teško možemo reći da je direktor vodovoda - političar. On je direktor vodovoda koji je to postao postvaljenjem od strane te i te stranke...jerbo se on bavi cevima, a ne donosi političke odluke.


Aaa!
Nači, ni Bajatović nije političar, jerbo se i on čovek bavi cevarenjem.
E, sad mi mnogo lakše. Mno-go.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:55 06.04.2013

a da se mi...

...lepo ušikamo, pa nek ide život...
bolid1 bolid1 14:05 06.04.2013

Re: a da se mi...

...lepo ušikamo


i pravimo haos
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:13 06.04.2013

Re: a da se mi...

bolid1
...lepo ušikamo


i pravimo haos


omladinac je sve rekao!
expolicajac expolicajac 15:40 06.04.2013

Re: a da se mi...

bolid1
...lepo ušikamo


i pravimo haos

To je bila zora kapitalizma.
bolid1 bolid1 16:41 06.04.2013

Re: a da se mi...

expolicajac
bolid1
...lepo ušikamo


i pravimo haos

To je bila zora kapitalizma.


Kad rece, zora kapitalizma, omladinac je odavde, napravio ga je Zilnik, svaka mu cast.
maksa83 maksa83 16:41 06.04.2013

Re: a da se mi...

...lepo ušikamo, pa nek ide život...

I da zapevamo:



blogov_kolac blogov_kolac 14:03 06.04.2013

ma samo opušteno

Ma uopste vise ni ne pratim sta se trenutno desava sa pregovorima oko Kosova, otkada mi je argumentovano objasnjeno da najvisi predstavnici nase vlasti koji nas tu zastupaju su zapravo politicke reinkarnacije De Gola, Cercila i... ne mogu da se setim treceg, ali u svakom slucaju neko ko je u evropskoj istoriji takodje postao pojam za odlicno vodjenje svoga naroda kroz teska vremena i velike istorijske raskrsnice.

Izabrali smo najbolje da nas vode, a i opozicija je sada na nivoJu otkada je Djilas izreformisao DS u G17++ smeru, a Kostunica uz nesebicnu pomoc SPC smogao hrabrosti da do kraja profilise svoju politiku nepopustanja u odnosu na zavere i ucene protivu nas.

A konacno imamo i kvalitetne i jake saveznike u pre svega Rusiji, ali i Kini. Oni, vodeci mudru i odgovornu spoljnu politiku se ne odricu cak ni onog Asada ili Kim Dzong-Ila, pa onda svakako nece pustiti niz vodu ni ove nase Cercile i De Golove, ako se kojim cudom, nepravedno i nicim zasluzeno, ceo svet (sa akcentom na Zapad) bude opet okrenuo protiv nas.

Zasto da se onda nepotrebno nerviram, kada vec unapred znam da je sudbina naseg naroda i drzave u tako sigurnim rukama.
freehand freehand 14:09 06.04.2013

Re: ma samo opušteno

Oni vodeci mudru i odgovornu spoljnu politiku se ne odricu cak ni onog Asada ili Kim Dzong-Ila,

Stvarno već dosta dugo ne pratiš zbivanja.
Ali jednako kvalitetno komentarišeš medžunarodnuu politiku.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:08 06.04.2013

Re: ma samo opušteno

Stvarno već dosta dugo ne pratiš zbivanja.
Ali jednako kvalitetno komentarišeš medžunarodnuu politiku

Ne cepidlaći, ja sam, recimo, uveren da je i veliki vođa Kim Il Sung još uvek živ.
freehand freehand 15:12 06.04.2013

Re: ma samo opušteno

Nebojsa Krstic
Stvarno već dosta dugo ne pratiš zbivanja.
Ali jednako kvalitetno komentarišeš medžunarodnuu politiku

Ne cepidlaći, ja sam, recimo, uveren da je i veliki vođa Kim Il Sung još uvek živ.

Aha. I ja sam ubeđen da Elvis, Lenon i Morison u stalnom zasedanju bistre zbivanja u R'N'R.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:13 06.04.2013

Re: ma samo opušteno

freehand
Nebojsa Krstic
Stvarno već dosta dugo ne pratiš zbivanja.
Ali jednako kvalitetno komentarišeš medžunarodnuu politiku

Ne cepidlaći, ja sam, recimo, uveren da je i veliki vođa Kim Il Sung još uvek živ.

Aha. I ja sam ubeđen da Elvis, Lenon i Morison u stalnom zasedanju bistre zbivanja u R'N'R.

I oni čine nekakav "državni vrh"...
cult cult 14:13 06.04.2013

Domaćine,

kakav je tvoj stav glede teških odluka koje su na plećima našeg mudrog Državnog Vrha?
Da se saginju ili ne?
freehand freehand 14:23 06.04.2013

Re: Domaćine,

cult
kakav je tvoj stav glede teških odluka koje su na plećima našeg mudrog Državnog Vrha?
Da se saginju ili ne?


Prvo - domatjin ne zna šta piše u ponuđenim papirima, šta je rečeno na pregovorima, ne zna šta je prećutano, ne zna čime je prećeno. Tako da ne zna ni na koje se pitanje, u stvari, traži odgovor.
Takođe, domatjin ovde nije pisao o sadržaju odluke nego o ovom benavljenju kojim nas ovako prave debilima naveliko. Ne odlukom, dakle, nego ponašanjem.

A pošto domatjin nije član tog amaterskog pozorišta "Državni Vrh" - a na osnovu onoga što su neki od članova te institucije izjavljivali poslednjih nekoliko dana glede Ultimatuma i Kapitulacije - domatjin je spreman da kaže da bi bez mnogo uvijanja i migoljenja rekao ne.
I to potpisao punim imenom i prezimenom.
reanimator reanimator 14:26 06.04.2013

Re: Domaćine,

Prvo - domatjin ne zna šta piše u ponuđenim papirima, šta je rečeno na pregovorima, ne zna šta je prećutano, ne zna čime je prećeno. Tako da ne zna ni na koje se pitanje, u stvari, traži odgovor.

Mene to uopšte ne sprečava da imam stav. Domaćine, moraš se uklapaš u trendove ako misliš da opstaneš
hazar hazar 14:48 06.04.2013

Re: Domaćine,

Prvo - domatjin ne zna šta piše u ponuđenim papirima, šta je rečeno na pregovorima, ne zna šta je prećutano, ne zna čime je prećeno. Tako da ne zna ni na koje se pitanje, u stvari, traži odgovor

Može biti da oni zaista još nisu dobili papir sa pobrojanim zahtevima, pa se još nadaju da će EU i USA malo popustiti i ponuditi bar Ahtisarija.
Naravno da je poznavanje situacije (određeno kroz gornja pitanja) neophodna za donošenje ispravne odluke, ali ima još tu nešto. Kada hoćeš da promeniš postojeće stanje moraš imati jasan pogled o koristima koje slede ili bar o sigurnoj šteti koja nastaje zadržavanjem postojećeg. Ja ne vidim ni jedno ni drugo, pod jednim malim uslovom, a to je da "državni vrh" misli i zna kako da ozbiljno uredi ovu našu državicu.
dali76 dali76 17:48 06.04.2013

Re: Domaćine,

stav domacina je jasan. Nema niko pravo da potpies kapitulaciju/da krsi ustav. Linija Kostunica/Patrijarh.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:50 06.04.2013

Re: Domaćine,

Freehand
... domatjin ovde nije pisao o sadržaju odluke nego o ovom benavljenju kojim nas ovako prave debilima naveliko. Ne odlukom, dakle, nego ponašanjem.


Da li ti ovo stvarno misliš, ili se samo šališ? Mislim da oni benave i da nas prave debilima. Zar se ne pitaš kako je njima? Da li možeš sebe zamisliti u cipelama Dačića, ili u cipelicama Vučića (on deluje malo prefinjenije, zar ne?), odnosno u već iznošenim cipelama Nikolića?

Kako bi to trebalo da Državni vrh mudro rukovodi Srbijom u ovom trenutku, a da pritom ne bude nalik Borisu Tadiću (Đilas mi je irelevantan), da ne bude nalik Vojislavu Koštunici, da ne bude nalik Dobrici Ćosiću, da ne bude nalik patrijarhu Irineju, a još više da ne bude nalik Čedomiru Jovanoviću?

Da li misliš da nama treba crna ovca, neko ko bi bio drukčiji od svih?



Pitanje svih pitanja: kakav bi trebalo da bude Državni vrh po tvom viđenju? S tim da se svidi i većini stanovnika Pančeva i okoline, uključujući i Beograd? I dalje.

Mislim, najlakše je sedeti u fotelji, gledati TV ili se zezati na kompjuteru i govoriti: sve moj do mojega u Državnom vrhu...

S druge strane, pretpostavljam da Državni vrh priželjkuje slepu podršku narod u prelomnim situacijama, a ne da nešto stalno zakeraju... Pa će jednog dana da kažu kako nije lako vladati Srbima kao što je De Gol svojevremeno govorio da nije lako vladati Francuzima kada oni konzumiraju četiri stotine vrsta sireva... (Ne znam šta konzumiraju Srbi a što je važno znati).

Pomozimo Vrhu.
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:51 06.04.2013

Pomoc vrhu

U poslednjih par minuta na beogradskoj televiziji se pojavio "otac nacije" koji nam je procitao sledecu poruku:

"deco, posle vekovne i, jos blize decenijske borbe, srbija je resila da prihvati realnost radi dobrobiti njenih stanovnika i njihove buducnosti.

Posto smo jos od 1389 godine u stalnom hladnom ili vrucem konfliktu sa nekom od nacija iz okruzenja, ova generacija srpskih lidera je resena da okrene novi list u istoriji balkana i srba.

mudroscu sadasnjeg rukovodstva koje je iniciralo razgovore sa evropskim silama i sa juznim susedom, dosli smo do momenta kad je istorijski preokret jos jedanput moguc. bez obzira sto ne mozemo da postignemo ocekivane rezultate, mi prihvatamo ponudjena resenja radi dobrobiti evrope, balkana i srbije.

Pored istorijskog pomirenja sa albanicima i evropom, iskoristimo ovu priliku da se odreknemo cirilice i da se batalimo svih povjesnih stega koje nas nepotrebno dave.

Zivela Srbija!

Dobrica Cosic, Vojislav Kostunica i Kosta Cavoski.

freehand freehand 22:53 06.04.2013

Re: Domaćine,

dali76
stav domacina je jasan. Nema niko pravo da potpies kapitulaciju/da krsi ustav. Linija Kostunica/Patrijarh.

Šta stoji u američkom Ustavu, Dali-majstore? ko sme da ga krši i da potpiše kapitulaciju? Linija Nedić/Ljotić/Kriger/Bler/Buš/Voker/HerrFlick...
Smešan si bre u toj svojoj ozlojeđenosti.


freehand freehand 23:20 06.04.2013

Re: Domaćine,

Zar se ne pitaš kako je njima? Da li možeš sebe zamisliti u cipelama Dačića, ili u cipelicama Vučića (on deluje malo prefinjenije, zar ne?), odnosno u već iznošenim cipelama Nikolića?

Ne.

Kako bi to trebalo da Državni vrh mudro rukovodi Srbijom u ovom trenutku, a da pritom ne bude nalik Borisu Tadiću (Đilas mi je irelevantan), da ne bude nalik Vojislavu Koštunici, da ne bude nalik Dobrici Ćosiću, da ne bude nalik patrijarhu Irineju, a još više da ne bude nalik Čedomiru Jovanoviću?

Rado bih ti odgovorio, ali te iskreno ne razumem. Recimo - da kažu nešto?
Pitanje svih pitanja: kakav bi trebalo da bude Državni vrh po tvom viđenju? S tim da se svidi i većini stanovnika Pančeva i okoline, uključujući i Beograd? I dalje.

Mislim, najlakše je sedeti u fotelji, gledati TV ili se zezati na kompjuteru i govoriti: sve moj do mojega u Državnom vrhu...

Ko je (sem tebe) rekao sve moj do mojega u Državnom vrhu?
Prvo, tu nijedan nije moj. Drugo, ja ni reč nisam rekao zbog onoga što rade, već zbog onoga što ne rade.
Jer ovako više liče na seoske folirante i lokalne narikače nego na ozbiljne predstavnike nekakve makar poluozbiljne države.
Ovo ostalo, o siru, predpostavljam da je samo vinjeta, pa da se ne trudim.
freehand freehand 15:25 06.04.2013

Fiju!

Pajz ovo:

Zanimljiva je izjava Vilijema Montgomerija, bivšeg američkog ambasadora u Srbiji. On smatra da je Beograd pred nemogućim izborom, da Srbiji, šta god da uradi, predstoje politička previranja, kao i podela u Vladi i u najvećoj vladajućoj stranci. Zaključuje da se datum koristi za pritisak i da čak i njegovim dobijanjem nema apsolutno nikakve izvesnosti da ćemo u doglednoj budućnosti biti pozvani da pristupimo Uniji.

LINK

bolid1 bolid1 15:30 06.04.2013

Re: Fiju!

Nacrtao nam ocigledno, valjda...
hazar hazar 15:40 06.04.2013

Re: Fiju!

Da će naprednjaci da se dele čisto sumnjam, ali da nas EU neće primiti bar još 15 godina to sam siguran. Pitanje je samo kakve su nam pretnje uputili i ima li iko snage da bez pritiska EU uredi ovu zemlju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:04 06.04.2013

Re: Fiju!

Zanimljiva je izjava Vilijema Montgomerija, bivšeg američkog ambasadora u Srbiji.

On je sad manje ex ambasador, a više sadašnji savetnik TN-a.
StEtOc|nA StEtOc|nA 16:16 06.04.2013

Re: Fiju!

freehand
Pajz ovo:

Zanimljiva je izjava Vilijema Montgomerija, bivšeg američkog ambasadora u Srbiji. On smatra da je Beograd pred nemogućim izborom, da Srbiji, šta god da uradi, predstoje politička previranja, kao i podela u Vladi i u najvećoj vladajućoj stranci. Zaključuje da se datum koristi za pritisak i da čak i njegovim dobijanjem nema apsolutno nikakve izvesnosti da ćemo u doglednoj budućnosti biti pozvani da pristupimo Uniji.

LINK



U ovome je najzanimljivija transformacija Vilijema Montgomerija iz ambasadora SAD koji jelte sprovodi tu naopaku politiku prema Srbiji, u savetnika Tomislava Nikolića, poštenog i odlučnog političara. Mislim hvala mu na podršci i otvaranju očiju, nego mi ta naknadna pamet, pa još vezana lovom nekako sumnjiva.
freehand freehand 16:19 06.04.2013

Re: Fiju!

pa još vezana lovom nekako sumnjiva.

Kojom lovom?
Zar nije mučeni Vučić onomad rekao da su i Montgomeri i Đulijani tu iz ubeđenja i privrženosti istini, pravdi i svakovrsnoj vrlini?
StEtOc|nA StEtOc|nA 16:28 06.04.2013

Re: Fiju!

freehand
pa još vezana lovom nekako sumnjiva.

Kojom lovom?
Zar nije mučeni Vučić onomad rekao da su i Montgomeri i Đulijani tu iz ubeđenja i privrženosti istini, pravdi i svakovrsnoj vrlini?


Ja pročitao da ima objavljen neki ugovor na 7.5 ljada mesečno (ne dinara). Za Đulijanija ne znam, možda je čovek stvarno dobra duša.
hajkula1 hajkula1 16:00 06.04.2013

Jasno

Jasno mi je i bez izjave Vilijama Montgomerija da nije u izgledu da Srbija uđe u EU.

Tako da i ako bi kojim trikom dobili datum za početak pregovora, tek bi tada bili u problemu, štap sa šargarepom bi predali ovdašnjim vlastodršcima u ruke. Datum za početak pregovora, ne znači ništa više od toga. Pa i Merkelova je rekla da je po primanju Hrvatske u EU, priča o proširenju zaustavljena.



Filip2412 Filip2412 16:17 06.04.2013

Re: Jasno

Jasno mi je i bez izjave Vilijama Montgomerija da nije u izgledu da Srbija uđe u EU.
Da, zato jer nas svi zapadnjaci mrze.
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 16:29 06.04.2013

Re: Jasno

Da, zato jer nas svi zapadnjaci mrze.

Greška, uopšte nas ne mrze ... ima gore ... nismo im potrebni !
reanimator reanimator 16:40 06.04.2013

Re: Jasno

Jasno mi je i bez izjave Vilijama Montgomerija da nije u izgledu da Srbija uđe u EU

Jasno mi je i bez izjave Montogerija i bez konteksta ulaska u EU da ovde generalno retko ko razume suštinsku bitnost rešavanja pitanja Kosova.
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:05 06.04.2013

Re: Jasno

reanimator
Jasno mi je i bez izjave Vilijama Montgomerija da nije u izgledu da Srbija uđe u EU
Jasno mi je i bez izjave Montogerija i bez konteksta ulaska u EU da ovde generalno retko ko razume suštinsku bitnost rešavanja pitanja Kosova.



Ne moramo ni da udjemo u EU, ali mozemo biti prijateljski vezani za nju ili neprijateljski vezani za nju. Ne zna se sta donosi buducnost.
nsarski nsarski 16:29 06.04.2013

***



Posle Velikog Prenemaganja dolazi Veliko Zapomaganje.


P.S. Poceo sam k'o Filip M., jebote - u parolama se izrazavam! Istina njega nema da se javi na ovu temu...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:47 06.04.2013

Re: ***

Posle Velikog Prenemaganja dolazi Veliko Zapomaganje.


P.S. Poceo sam k'o Filip M., jebote

Povuće to čoveka...!
reanimator reanimator 16:49 06.04.2013

..

100
j.bre j.bre 16:51 06.04.2013

Re: ..

reanimator
100

samo da znas da sam te pustila nesto si mi simpatican ovih dana
reanimator reanimator 16:59 06.04.2013

Re: ..

samo da znas da sam te pustila nesto si mi simpatican ovih dana

Da,da..a onda je mrmot zamotao čokoladu...
expolicajac expolicajac 17:04 06.04.2013

Re: ..

reanimator
100

j.bre
reanimator
100

samo da znas da sam te pustila nesto si mi simpatican ovih dana

Od kada su "ženske" počele da startuju ovde na blogu?
j.bre j.bre 17:15 06.04.2013

Re: ..

j.bre j.bre 17:21 06.04.2013

Re: ..

expolicajac
Od kada su "ženske" počele da startuju ovde na blogu?

e moj cop, nekad se ovde znalo ko kosi, a ko vodu nosi :)
niccolo niccolo 17:25 06.04.2013

Re: ..

Od kada su "ženske" počele da startuju ovde na blogu?

Од самог успостављања блога
mirelarado mirelarado 18:06 06.04.2013

Re: ..

"ženske"


Наводници, чему?
expolicajac expolicajac 19:20 06.04.2013

Re: ..

mirelarado
"ženske"


Наводници, чему?

Da ostavim utisak.
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:15 06.04.2013

Ima li spasa Srbiji?

Pariski Le Monde od danas donosi intervju sa Dačićem sa ovom fotkom, koja je uhvatila pravog Dačića:



Naziv članka-intervjua je grozan:

Ivica Dacic : "La Serbie est un paria européen"
Le Monde.fr | 06.04.2013 à 10h19


"Srbija je evropski parija", (prezrena od svih)

Kažu da je Dačić francuskoj javnosti objašnjavao "rezerve Beograda", te zatražio da Francuska pomogne Srbiji.

Nema mnogo komentara čitalaca, ali videh ovaj:

affreuxjojo 06/04/2013 - 15h03

La Serbie a toujours eu tort, ils comptent sur la France et la "raison" alors qu'en Europe aujourd'hui ce sont les anglo-saxons qui font la loi et donc avantagent les Croates pour faire plaisir aux allemands et les musulmans pour ne pas avoir de problème chez eux. Désolé.


(Srbija je uvek bila u krivu; oni računaju na Francusku i na "razum", dok u današnjoj Evropi Anglosaksonci prave zakone i daju prednost Hrvatima, kako bi učinili zadovoljstvo Nemcima i Muslimanima i time izbegli da imaju problema sa njima. Očajan sam).

oskar-z-wild oskar-z-wild 20:06 06.04.2013

Re: Ima li spasa Srbiji?

Zasto mislis da je to "pravi Dacic"?
StEtOc|nA StEtOc|nA 18:17 06.04.2013

Eštonku

baš krenulo, ne da joj se da obavi uspešne pregovore. Još sad kad joj Toma napiše sitnu knjigu...

Sad zamišljam Ahmanidedžada kako se povukao u izolaciju i tihuje.

Spiridon Spiridon 19:38 06.04.2013

..

iskreno mi je drago sto je resavanje ove jakokomplikovanepolitickesituacije zapalo ovoj ekipi =)

Znaci ultranacionalisti, bivsi Seseljovci i SPS-ovci priznaju Kosovo u zamenu za Evropu koja srlja u sunovrat.

Zamislite samo da je Djondjic to morao da uradi? Pa njega bi na lomaci spalili na sred Terazija. Ovako ce lakse da prodje
sima2000 sima2000 19:41 06.04.2013

..

Zanimljiva je izjava blagoglagoljivog Rasima.. Kaže da je zahtev Evropske unije apsolutno neprihvatljiv, ali da je njegovo odbijanje još neprihvatljivije.

Nešto cenim da ćemo u utorak imati još jednu pobedu našeg mudrog rukovodstva. Prihvatanje apsolutno neprihvatljivog i na taj način spašavanje naroda od onog megaapsolutno neprihvatljivog što dolazi posle :)
teufel666 teufel666 20:01 06.04.2013

Veliko prenemaganje


Na žalost "živimo u vremenu"u kom nema lidera koji bi imali moralni integritet da donesu sami neku odluku iza koje mogu da stanu i da je brane bez obzira na posledice.
Umesto "evolucije" u našem političkom životu je prisutna opšta "degradacija".Zbog toga je potrebno da odluku koju po pravilu donosi "elita"donese celo društvo jer se na taj način odgovornost deli i "razvodnjava" i nema posledica za ljude koji su birani na važne funkcije i koje je narod "delegirao" da rade radi njegovog dobra.Odluka se već zna ali se svi boje da je obelodane...Teufel666
dali76 dali76 20:17 06.04.2013

Re: Veliko prenemaganje

dakle, referendum??
sto je to poznato odnekud?
freehand freehand 13:12 07.04.2013

Re: Veliko prenemaganje

dali76
dakle, referendum??
sto je to poznato odnekud?

Iz Švajcarske? Irske? Sa Islanda?
Ili samo Iz političke teorije, kao najdemokratskiji način odlučivanja o bitnim pitanjima za društvo?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana