Astrologija| Budućnost| Istorija| Politika

Veliko Prenemaganje

freehand RSS / 06.04.2013. u 11:40

Sudeći po medijskom izveštavanju novoustanovljeni organ Republike Srbije pod nazivom Državni Vrh, u stalnom je zasedanju.  Sa tog zasedanja nema saopštenja ni izjava. Samo poneki težak uzdah i pritajeni škrgut zubma.

1017007.73.jpg

Šta ovi ljudi, u stvari imaju još da kažu jedan drugom o temi za koju se pretpostavlja da se o njoj raspravlja i konsultuje?

Šta, u stvari, bilo ko još ima da kaže na tu temu sem da jasno i nedvosmisleno iznese decidan stav i odluku za čije je donošenje ovlašćen funkciojom koju obavlja?

Osam runbi pregovora u troje, u četvoro, u petoro, u šestoro. Rezolucija Skupštine i predsednička Platforma. Crvene linije, dogovori i konsultacije, smene, banane, nuđene ostavke. Zaklinjanja i tihovanja, Izjave o pobedi, neprihvatljivosti,, teškim i sudbonosnim danima i odlukama. ultimatumu i kapitualciji.

Posle svega toga - a ne pominjući prethodnih dvanaest godina i razne prethodne aktere - čemu ovakvi vašarski dramoleti? Meni, iskreno, ovo liči na sprdnju sa državom i građanima.

Pošto je sve već rečeno, kapitulaciju niko nije ovlašćen da potpiše, kao ni promenu granica bar do izmene Ustava. Čak i onog za pod mišku. 

Dakle, ako su pretpostavke iz novinskih napisa i natruhe iz izjava premijera i frendova tačne, ako je to ono što se od njih traži - neka obelodane i povuku jedini mogući potez.  Ako neće i misle da mogu drugačije - neka rade to drugačije. Jer je ovo postalo toliko otužno da već boli i kad se gleda i kad se sluša. 

Deset meseci unazad slušamo o ubrzavanju, preduzimanju koraka, ispravljanju, sređivanju, istorijskim potezima.

Okej. Ubrzajte, promenite, ipreduzmite, skoračite, odlučite,  potegnite. Samo ne smarajte više, aman! A do utorkja koji je novi istorijski dan - 101% - neće se desiti ništa novo ni bitno. Teško da će vas neki asteroid spasti opštim pomorom, a i mladi Vođa iz Pjongjanga se samo folira. A vrlo verovatno da ni Obama neće Tomu zvati da mu se izvini i saopšti ispravljanje kursa.

Dakle - hajde, momci. Možete vi to.  En-den-dinu - ajde ti Ivice!  Ili Toma, ipak? Aco? Aco, gde si ti sad nestao?!

I bez kmečanja, odrasli ste, a i znali ste, pošteno, čega se prihvatate. Uz vlast ide slikanje, kabineti i limuzine, ali i odluke  i odgovornost, i to ste morali znati. A i nije vam prvina.

Dakle, avanti!

Da vidimo ko šta ima i ko šta ume.



Komentari (427)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 16:25 07.04.2013

Re: Veliko prenemaganje

dakle, referendum??
sto je to poznato odnekud?

Pa da, pučina je stoka jedna grdna. Što bi se građani Srbije pitali izašta, kad su tu političke elite da ih vode u svijetlu budućnost...


milojep milojep 20:12 06.04.2013

SPC državnom vrhu Srbije



Српска православна црква (СПЦ) упутила је данас јавни апел државном врху Србије. Апел, чији је садржај пренео Фонет, насловљен је на Томислава Николића, Ивицу Дачића и Александра Вучића, а потписао га је патријарх Иринеј.

„У овом за Србију и Српство тешком и пресудном – а можда и судбоносном – тренутку обраћамо вам се у име Српске православне цркве очински и братски, са поштовањем и поверењем у вашу православну хришћанску савест и у ваше осећање родољубља и државничке одговорности.

Не обраћамо вам се на уобичајени начин него јавним апелом, а то чинимо из више разлога, од којих су најважнија два – краткоћа времена (бриселски ултиматум истиче, наиме, већ у уторак) и потреба да се на најочевиднији начин оповргне безочна лаж коју последњих дана шире одређени људи и извесни медији тврдећи да наша Црква ћути о Косову(!).

И ми, као и читав српски народ, знамо и осећамо колико је вама сада тешко, пред каквим мучним избором се налазите и под каквим сте притисцима и уценама.

Подсећамо вас, међутим, у циљу охрабрења и духовне подршке, да вам није теже него што је било честитоме Кнезу уочи Косовског боја, или кнегињи Милици после боја, или патријарсима Пајсију, Арсенију ТрећемЧарнојевићу и другима под османским игом, или свештеномученику ђакону Авакуму пред устанак, или Карађорђу и Милошу током оба устанка, или краљу и влади у време аустроугарског ултиматума 1914. године, или српској држави у недавној прошлости, у време ултиматума из Рамбујеа.

Црква, по својој саборној природи, није против идеје о европском обједињавању народаи државанити против идеје о још ширим процесима уједињавања. Уосталом, Црква је искључиви историјски зачетник и носилац учења о свечовечанском јединству и о свејединству творевине Божје у Христу. Али овде сада више није реч о томе.

Сада се од Србије ултимативно тражи фактичко одрицање од Косова и Метохије, од изворишта нашега црквеног, народног и државног бића, и препуштање тамошњег остатка српског народа власти оних који су претходно његов већи део или побили или прогнали, у замену за магловиту и неизвесну могућност добијања фамозног – само за Србију условног – ’датума за почетак преговора’, преговорачије трајање и исход нико жив не може предвидети.

Захваљујући бруталној, али зато лековитој искрености берлинског речника, за разлику од бриселског, једно је сасвим предвидиво и извесно – последњи ултиматум ће гласити: или и званично, формално, признајете „државу Косово” или од пријема у Европску унију нема ништа.

Другим речима: од Срба се захтева да се добровољно одрекну територије и суверенитета, чак и трагова свог хиљадуипогодишњег живота на Косову и Метохији (будући да косовскометохијски Арбанаси и у присуству НАТО снагамогу некажњено да скрнаве цркве, манастире и гробља и нападају људе), а заузврат се нуди празно, необавезујуће обећање ’светле европске будућности’, односно нуди се у пракси једно велико ништа, уз циничну поруку: држите то чврсто!

Дух данашње Европске уније није, нажалост, дух добре старе Европе. Ми и даље јесмо за идеју слободног духовног и економског обједињавања европског континента, али никако нисмо за пројекат поробљавања или понижавања било које европске државе, па ни наше Србије.

Уверени смо да ниједно државно руководство Србије, па ни данашње, нема ни право ни мандат да пристане на услове који нису испостављени ниједној другој држави кандидату за чланство у Европској унији. Улазница је прескупа. Србија не би смела да пристане да унапред плати такву цену за робу која јој можда никад неће бити испоручена. Она то никад у својој историји није учинила, без обзира на чашу жучи коју је због тога из века у век морала да испија.

Најважније предизборно и непосредно постизборно обећање вас који сте добили народно поверење да у бурном и смутном времену водите државни брод Србије било је да ни под каквим условима нећете ни предати, ни издати, ни продати Косово и Метохију, историјску Стару Србију.

Ми, архијереји Српске православне цркве, уверени да представљамо и изражавамо став свих њених верника, сматрамо својом светом дужношћу да вас на то обећање подсетимо и да вас уверимо да очекујемо, као и огромна већина нашег народа, да га одржите. То чинимо управо сада јер смо потпуно свесни трагике тренутка и бремена одговорности на вашим плећима.

Ипак, нада никад не умире. Када се разиђу тмасти облаци, сијаће сунце. Данас је у нашој Цркви недеља поклоњења Крсту, а ускоро ће празник Васкрсења. Када су пред нама два зла, мање зло је најбоље решење. Верујемо у љубав и помоћ Божју,како нама тако и свим људима добре воље.”
објављено: 06.04.2013.
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:20 06.04.2013

Re: SPC državnom vrhu Srbije

Ми, архијереји Српске православне цркве,


Veoma samovazna gospoda!. Predivno je gledati kako ljudi crpe vaznost iz imaginacije.

To sto ta imaginacija traje vekovima niposto ne potvrdjuje njenu realnost.
niccolo niccolo 20:39 06.04.2013

Re: SPC državnom vrhu Srbije

Ипак, нада никад не умире.

Када се разиђу тмасти облаци, сијаће сунце.

Када су пред нама два зла, мање зло је најбоље решење.

Да додам и ја једну општу фразу - ако каниш побиједити не смијеш изгубити.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:42 06.04.2013

Re: SPC državnom vrhu Srbije

Другим речима: од Срба се захтева да се добровољно одрекну територије

Odakle mi je ovo poznato?
Ми, архијереји Српске православне цркве, уверени да представљамо и изражавамо став свих њених верника,

Poštovani arhijereji, ja sam vernik, i moram da vam kažem da ne izražavate moj stav.
milojep milojep 20:46 06.04.2013

Re: SPC državnom vrhu Srbije

Nebojsa Krstic
Другим речима: од Срба се захтева да се добровољно одрекну територије

Odakle mi je ovo poznato?
Ми, архијереји Српске православне цркве, уверени да представљамо и изражавамо став свих њених верника,

Poštovani arhijereji, ja sam vernik, i moram da vam kažem da ne izražavate moj stav.


Nisi samo pomenuo u šta veruješ?
G r o f G r o f 20:50 06.04.2013

Re: SPC državnom vrhu Srbije

Ja nisam vernik i bolje vam je da se potrudite da me vratite u stado nego da se bavite politikom.
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:52 06.04.2013

Re: SPC državnom vrhu Srbije

postovani arhijereji,

vama je lako, imate ono sto velikoj vecini nedostaje: dozivotni i siguran posao, i penziju. Jedino sto se trazi od vas je da ne ljuljate vas brod previse i da vrsite vasu nedeljnu liturgiju sa koliko toko otvorenim zavesama (na ikonostasu) i da relativno razumljivo citate vase tekstove. I da igrate vasu igru iako pouzdano znamo da "Boga" nema.
milojep milojep 20:53 06.04.2013

Re: SPC državnom vrhu Srbije

G r o f
Ja nisam vernik i bolje vam je da se potrudite da me vratite u stado nego da se bavite politikom.


Utešno je barem što znaš gde ti je mesto.
G r o f G r o f 20:57 06.04.2013

Re: SPC državnom vrhu Srbije

milojep
G r o f
Ja nisam vernik i bolje vam je da se potrudite da me vratite u stado nego da se bavite politikom.


Utešno je barem što znaš gde ti je mesto.


Vidi Riste kako ume da smišlja doskočice?
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:59 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Студенти Београдског Универзитета: Не капитулација!

(ФБР)

Саопштење Иницијативног одбора студената Београдског Универзитета поводом „преговора у Бриселу” и захтев студената преговарачима у име Србије:

Враћање преговора о Косову и Метохији у оквир Уједињених нација и инсистирање на поштовању Резолуције 1244.

Поводом осме рунде преговора Београда и Приштине у Бриселу, а с обзиром на то:

Да је пред државу Србију стављен недвосмислени ултиматум;

Да се тим ултиматумом од Србије тражи потписивање споразума којим би се укинуле све српске институције на северу Косова, чиме би се проширила надлежност самозване државе Косово и на север Косова и Метохије;

Да би се потписивањем таквог споразума суштински признала независност Косова;

Иницијативни одбор студената Универзитета у Београду издаје
САОПШТЕЊЕ

У наредним данима студенти Универзитета у Београду организоваће низ активности под називом:

НЕ КАПИТУЛАЦИЈА!

Слање студентских делегација у САНУ и код Ректора Универзитета у Београду са захтевом да обе интитуције званично затраже од Владе Републике Србије да одбије ултиматум.

Бдење студената испред зграде Владе Републике Србије, које почиње у понедељак, 8. априла 2013. у 14 часова и трајаће током читаве ноћи

Протестна шетња која ће бити одржана у уторак, 9. априла 2013. године са почетком у 11:59 на платоу испред Филозофског факултета, одакле ће се кренути до Владе Републике Србије, где би се њеним представницима, премијеру г. Ивици Дачићу и потпредседнику Владе г. Александру Вучићу предали следећи захтеви:

Тражимо да се не потпише било какав споразум са Приштином по ултиматуму Брисела, Сједињених Америчких Држава и Немачке;

Tражимо расписивање референдума у што краћем року, на коме ће граћани, као носиоци суверенитета, моћи да се изјасне поводом питања:

„Да ли сте за признавање независне државе Косово зарад добијања датума за отпочињање преговора за чланство у Европској унији?”

Враћање преговора о Косову и Метохији у оквир Уједињених нација,

Инсистирање на поштовању Резолуције 1244.


Иницијативни одбор ће предузимати све друге активности како би се испунили постављени захтеви.

Протест је миран и нестраначки, инициран од стране групе студената Универзитета у Београду и ми овим путем позивамо све грађане и колеге студенте да нам се придруже и да у овом одсудном тренутку за Републику Србију, уједињени кажемо једно одлучно „Не!” капитулацији.

У случају потписивања споразума са Приштином, студенти ни у ком случају неће престати са својим акцијама и настојањима очувања територијалног интегритета Републике Србије.

У Београду, 6. априла 2013.

Студенти Универзитета У Београду
niccolo niccolo 21:00 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Иницијативни одбор студената Универзитета у Београду

Шта је то ”Иницијативни одбор студената Универзитета у Београду”? Како је настао?
maksa83 maksa83 21:01 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Шта је то ”Иницијативни одбор студената Универзитета у Београду”? Како је настао?

Ja bih se okladio da je nastao na Pravnom.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:03 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Шта је то ”Иницијативни одбор студената Универзитета у Београду”? Како је настао?

Nije nastao i ne postoji, ali deluje. Valjda vidš?
niccolo niccolo 21:03 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

maksa83
Шта је то ”Иницијативни одбор студената Универзитета у Београду”? Како је настао?

Ja bih se okladio da je nastao na Pravnom.

Сасвим могуће, свачега се тамо човек може нагледати...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:06 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Ja bih se okladio da je nastao na Pravnom.

Сасвим могуће, свачега се тамо човек може нагледати...

Sad savamala piše saopštenje Inicijativnog odbora blogera b92.
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:09 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Ta реч "ултиматум" је толико већ испражњена у српском спику да стварно жалим оне који је још увек користе. Сетите се 1914 год. и биће вам све јасно.
niccolo niccolo 21:10 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Valjda vidš?

То је једна од ствари која ме највише нервира. Због чега одмах мора да се потегне за тим џиберским форама, као говоримо у име свих студената тралала, кад је на први поглед јасно да су у питању Двери или тако нешто...

Sad savamala piše saopštenje Inicijativnog odbora blogera b92.

То би могло да буде одлично штиво, ко се јавља да му см буде гошћа на блогу?
maksa83 maksa83 21:11 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

То би могло да буде одлично штиво, ко се јавља да му см буде гошћа на блогу?

Ja!!!

(Ako frihend nema ništa protiv, naravno.)
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:18 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta
Студенти Београдског Универзитета: Не капитулација!

Саопштење Иницијативног одбора студената Београдског Универзитета поводом „преговора


Не знам ни једног нормалног човека који НЕ сматра да су српска дешавања 27. марта 1941. била трагична по српски народ. Али из калупа се не може изаћ...
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:19 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Враћање преговора о Косову и Метохији у оквир Уједињених нација, Инсистирање на поштовању Резолуције 1244.



Ovo su ujedno i zahtevi iz saopstenja kosovskih Srba.


17:35 03.04.2013.

ЗАКЉУЧЦИ СА ЗАЈЕДНИЧКЕ СЕДНИЦЕ ЧЕТИРИ СКУПШТИНЕ ПОВОДОМ БРИСЕЛСКЕ ОСМЕ РУНДЕ

- Исход поздрављен као неприхватање даљих уцена, понижавања и условљавања од стране једног дела међународне заједнице
- Затражено да се мисија Еулекса замени мисијом Унмика, као и да се преговарачки процес врати y надлежност Савета безбедности УН
- Лепосавић, Звечан, Кос. Митровица и Зубин Поток приступили формирању Одбора за припрему аката о оснивању Српске скупштине, водећи рачуна о Уставу Републике Србије и вољи грађана исказаној на Референдуму из фебруара 2012. године



ОДБОРНИЦИ све четири општине са севера Косова - на заједничкој седници која је одржана данас у Лепосавићу - расправљали су о осмој рунди дијалога Београда и Приштине.

Резултат расправе био је документ који Факти преносе у целини:

ЗАКЉУЧЦИ

ЗАЈЕДНИЧКЕ СЕДНИЦЕ СКУПШТИНА ЧЕТИРИ ОПШТИНЕ СА СЕВЕРА КОСОВА И МЕТОХИЈЕ ОД 03. 04. 2013. ГОДИНЕ

Тачка 1.

Одлучност и јединство коју је Државни врх Републике Србије исказао y осмој рунди преговора са привременим институцијама самоуправе y Приштини, уз посредовање високе представнице Европске уније Кетрин Ештон, израз је државничке, националне и одговорне политике према најбитнијем питању за државу Србију и српски народ.

Ова одлучност је код грађана и руководства на северу Косова и Метохије прихваћена и поздрављена као неприхватање даљих уцена, понижавања и условљавања од стране једног дела међународне заједнице.

Тачка 2.

Сматрамо да је управо сада тренутак да Уставни суд Републике Србије без одлагања донесе Одлуку о уставности постигнутих Бриселских споразума и Уредби Владе Републике Србије донетих за њихову примену.

Тачка 3.

Подсећамо светску јавност и представнике свих међународних организација и институција да је Резолуција Савета безбедности Уједињених нација 1244 на снази и једини легални акт.

У протеклом времену потврђено да је улога УН незаменљива па из тог разлога захтевамо да се мисија Еулекса замени мисијом Унмика, као и да се преговарачки процес врати y надлежност Савета безбедности УН.

Тачка 4.

Сматрамо целисходним и преко потребним да се y српске средине на Косову и Метохији врати Руски контингент, y саставу мисије Кфора, који би за српски народ био гарант мира и безбедности, а y складу ца Резолуцијом 1244 Савета безбедности УН.

Тачка 5.

Од међународних снага безбедности на Косову и Метохији очекујемо да се уздрже од једностраних потеза као и да благовремено спрече сваки покушај тзв. приштинских власти, да насилним акцијама угрозе мир и безбедност на северу Косова и Метохије и у другим српским срединама. 

Подсећамо да је то њихова основна обавеза по Резолуцији 1244 Савета безбедности УН.

Тачка 6.

Грађани и руководство на северу Косова и Метохије, као и увек до сада, залажу се за отворену и конструктивну сарадњу са представницима међународних организација y циљу очувања мира и безбедности и контроле ситуације на терену, без обзира на резултате и ток вођења политичког процеса.

Тачка 7.

Подржавањем Ахтисаријевог плана, поједини политичари, професори и политички аналитичари из Републике Србије прејудицирају статус Косова и Метохије и на тај начин озбиљно нарушавају преговарачку позицију Србије, њене националне и државне интересе и положај српског народа на Косову и Метохији.

Тачка 8.

Скупштине општина Лепосавић, Звечан, Кос. Митровица и Зубин Поток формирају Одбор за припрему аката о оснивању Скупштине, водећи рачуна о Уставу Републике Србије и вољи грађана исказаној на Референдуму из фебруара 2012. године.

Састав Одбора чине председници и секретари Скупштина четири општине. Одбор ће према потреби ангажовати стручна и друга лица.




milojep milojep 21:26 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

niccolo
Valjda vidš?

То је једна од ствари која ме највише нервира. Због чега одмах мора да се потегне за тим џиберским форама, као говоримо у име свих студената тралала, кад је на први поглед јасно да су у питању Двери или тако нешто...


Ti 'svi studenti' kako kažeš su došli do toga da su amorfna masa koja neće stati ni iza jednog stava.
A ako neko iz te mase ipak iskoči pa izda ovakvo sapštenje, ne deluje mi daleko od razuma da ono može biti čak i legitimno. Uostalom neka ta većina izađe pa nek osudi ove odmetnike!
niccolo niccolo 21:30 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

da ono može biti čak i legitimno

Јесте легитимно. Али као мишљење тих конкретних људи који су га саставили и објавили. А не свих студената БУ...

Uostalom neka ta većina izađe pa nek osudi ove odmetnike!

Па како да изађе кад си у претходној реченици рекао да су аморфна маса која неће стати ни иза једног става?

Међутим, мени је у свему томе најинтересантније због чега та момчад која је писала саопштење не жели да се потпише именом и презименом иза њега, него се потписују као некакав одбор. Јел има нешто у том саопштењу због чега они не би желели да лично иступе као његови потписници?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:32 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

A ako neko iz te mase ipak iskoči pa izda ovakvo sapštenje, ne deluje mi daleko od razuma da ono može biti čak i legitimno. Uostalom neka ta većina izađe pa nek osudi ove odmetnike!

To više liči na lažno predstavljanje i obmanjivanje javnosti.
milojep milojep 21:38 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

niccolo


Ti ko onaj: -A gde je pečat?

U pravu si ti nezastupaju oni sve studente BU. Jer da zastupaju trebali bi im potpisi svih studenata. Ato nikad niko i nije imao.Ni studentski protestio 1996/97 se onda nisu smeli zvati studentski.Ja se dobro sećam da je tih godina više studenata bilo u klupama i gledalo svoja posla(koliko god to glupo zvučalo) nego što ih je šetalo!

milojep milojep 21:41 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

To više liči na lažno predstavljanje i obmanjivanje javnosti.


u svakoj normalnoj situaciji, vremenu,državi to bi bilo tačno. Sada ,kod nas, pored svega ostalog što je ne normalno (u situaciji kada se odlučuje da se prihvati 'ništa') to postaje i nedrealno i efemerno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:55 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

u svakoj normalnoj situaciji, vremenu,državi to bi bilo tačno. Sada ,kod nas, pored svega ostalog što je ne normalno (u situaciji kada se odlučuje da se prihvati 'ništa') to postaje i nedrealno i efemerno.

Nije efemerno...to je ista kuhinja...saopštenje SPC predstavlja mišljenje svih vernika (otkud? Kako smo to utvrdili? Kad su se to svi vernici izjašnjavali?)...pa onda neko izbaci mišljenje "svih studenata"...pa će sutra da istupe svi filatelisti..pa mesne zajednice....To je pritisak na vladu...to je ono sto bi savamala nazvala spin, iliti marketinški trik.

Jedino relevantno izjašnjavanje svih vernika, svih studenata i svih filatelista u poslednjih nekoliko godina bili su izbori...Izbori su dali ovu vladu i ona ima pun legitimitet da donese odluku...sva ova fantomska pisma su besmislica, osim što su lažno predstavljanje i obmana javnosti.
milojep milojep 22:13 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Nebojsa Krstic
u svakoj normalnoj situaciji, vremenu,državi to bi bilo tačno. Sada ,kod nas, pored svega ostalog što je ne normalno (u situaciji kada se odlučuje da se prihvati 'ništa') to postaje i nedrealno i efemerno.

Nije efemerno...to je ista kuhinja...saopštenje SPC predstavlja mišljenje svih vernika (otkud? Kako smo to utvrdili? Kad su se to svi vernici izjašnjavali?)...pa onda neko izbaci mišljenje "svih studenata"...pa će sutra da istupe svi filatelisti..pa mesne zajednice....To je pritisak na vladu...to je ono sto bi savamala nazvala spin, iliti marketinški trik.

Jedino relevantno izjašnjavanje svih vernika, svih studenata i svih filatelista u poslednjih nekoliko godina bili su izbori...Izbori si su dali ovu vladu i ona ima pun mandat da donese odluku...sva ova fantomska pisma su besmislica, osim što su lažno predstavljanje i obmana javnosti.


Sve i da je tako, da je spin da vernici,narod...misle tako, gde je taj kontra-spin? Gde su te crkve,institucije... koje misle drugačije?
Uostalom ovde nije tema koja interesna grupa i iz kojeg razloga podržava ovo ili ono (to je gubljenje vremena)! Poenta je u tome šta mi kao društvo gubimo a šta dobijamo nazovi dogovorom u Briselu.

Inače pozivanje na legitimitet vlade(u momentu kada verovatno misliš da je prihvatanje 'sporazuma' bliže) je glupo. Ne želivši da ulazim u polemiku o ''prevari'' svojih birača u slučaju prihvatanja sporazuma, hoću samo da napomenem da je to direktno kršenje ustava. E sad svedoci smo kako i sam premijer tretira ustav pa me ne čudi što se sa njim brišu noge i na blogovima.



G r o f G r o f 22:20 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Ne želivši da ulazim u polemiku o ''prevari'' svojih birača


Ne brini za mene...
freehand freehand 22:23 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

G r o f
Ne želivši da ulazim u polemiku o ''prevari'' svojih birača


Ne brini za mene...

Za tebe niko ne brine, ne brini.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:24 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Sve i da je tako, da je spin da vernici,narod...misle tako, gde je taj kontra-spin? Gde su te crkve,institucije... koje misle drugačije?

Nije valjda da zaista misliš da sad treba različite crkvei verske organizacije da krenu da se izjašnjavaju i državnim pitanjima i da polemišu jedna s drugom?
Uostalom ovde nije tema koja interesna grupa i iz kojeg razloga podržava ovo ili ono (to je gubljenje vremena)! Poenta je u tome šta mi kao društvo gubimo a šta dobijamo nazovi dogovorom u Briselu.

Državna pitanja treba da rešavaju državni organi a ne verske institucije i ad hoc izmišljenja udruženja građana.

A svaki građanin imenom i prezimenom može da se izhasni...svaka postojeća organizacija takođe...i SPC ima, itekako, pravo da se izjasni, ali ne može da tvrdi da zastupa mišljenje svih vernika...već može da zastupa samo mišljenje svojih vladika, ako su oni spre toga svoja mišljenja uskladili.
freehand freehand 22:26 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Državna pitanja treba da rešavaju državni organi a ne verske institucije i ad hoc izmišljenja udruženja građana.

Tu se potpuno slažemo. Meni ovaj "Državni vrh" izgleda kao ad hoc udruženje građšana.
milojep milojep 22:35 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Nebojsa Krstic

Nije valjda da zaista misliš da sad treba različite crkvei verske organizacije da krenu da se izjašnjavaju i državnim pitanjima i da polemišu jedna s drugom?


A šta mi ovde radimo i o čemu pričamo?


Državna pitanja treba da rešavaju državni organi a ne verske institucije i ad hoc izmišljenja udruženja građana.


Prema čemu ti organi teba da se rukovode.Ustavu? Ne?


A svaki građanin imenom i prezimenom može da se izhasni...


Da to ne zagovaraš možda referendum?

Inače crkvu ne branim, ali ona pominje vernike SPC(ne sve vernike) i pri tome je uverena a ne tvrdi kako kažeš...



oskar-z-wild oskar-z-wild 22:54 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Jedino relevantno izjašnjavanje svih vernika, svih studenata i svih filatelista u poslednjih nekoliko godina bili su izbori...Izbori su dali ovu vladu i ona ima pun legitimitet da donese odluku...sva ova fantomska pisma su besmislica, osim što su lažno predstavljanje i obmana javnosti.


Naravno da si u pravu. Ali svaka budala danas zna kako se proizvodi javno mnenje: izdas proglas, napravis javni skup, i stigao si... To nas je Milosevic naucio sa jogurt revolucijom.

Sto se tice Crkve ona je van normalnih tokova, ne zaboravi da je ona "Bozija"! U njoj (crkvi) gomila "blogera" slicnih nama, odjednom smisli da je potrebno da se i oni oglase...zvanicno...

Sve je zasnovano na iracionalnim osnovama... u tome je tragedija.Samo sto su neki "Srbi" podigli iracionalnost na pedestal svetosti, naravno u svoj svojoj naivnosti i bezgresnosti .
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:28 06.04.2013

Re: Studenti Beogradskog Univerziteta

Nije valjda da zaista misliš da sad treba različite crkvei verske organizacije da krenu da se izjašnjavaju i državnim pitanjima i da polemišu jedna s drugom?


A šta mi ovde radimo i o čemu pričamo?

Pa mi nismo verske organizacije, aman!

Izvini, zamara me ovakav razgovor...nemoj da se ljutiš što ne mogu više da polemišem s tobom.
milojep milojep 20:45 06.04.2013

Seoba

Prihvatimo li ništa, baš me zanima šta će ova trojica reći narodu?
Primer:''Prihvatili smo sporazum kojim smo dobili obećanja da nas neće sputavati ka mogućem dobijanju datuma za pregovore o članstvu u EU?! ''
Jebote, ko je ovde lud! Da li to može biti opravdanje za ukidanje Srbije na onoj šaci teritorije koja nam je ostala od Kosova. Što je najgore ne dajemo mi samo taj deo Kosova, mi bi ovim sporazumom i defakto i dejure predali celo Kosovo i Metohiju.
Pa ludi Milošević je dobijao mnogo bolje ponude.Ustvari on je dobijao ponude! Ovi nisu dobili ništa! Na žalost ovih par dana u kojima 'kao' državni vrh nešto odlučuje je u stvari samo vaganje i traženje rešenja kako će amortizovati udar javnosti na odluku.
I poštenije i smislenije je da smo pozvali onaj naš jadan narod dole(a ne da im to realnost predoči), da se iseli, podeli li im nešto državne zemlje po ostatku Srbije i onda rekli zapadu: Mi nemamo koga dole da predstavljamo,eto vam i vaše paralelne institucije i Tači i ostala bagra pa se sa njima dogovarajte o čemu hoćete!
Ako ništa drugo time pred Bogom ,precima i pokolenjima ostajemo čisti.Uostalom Čarnojeviću nije zamereno za seobu.


grmfrm grmfrm 21:16 06.04.2013

Re: Seoba

Prihvatimo li ništa, baš me zanima šta će ova trojica reći narodu?
Primer:''Prihvatili smo sporazum kojim smo dobili obećanja da nas neće sputavati ka mogućem dobijanju datuma za pregovore o članstvu u EU?! ''


To se i vaga.
Da li ce potpisivanjem biti omoguceno - onako vidnije - pocetak tih pregovora ili jedno veliko nista koje svakako dobijamo.

Mislim jebem li ga da li sam dobro shvatio ako nisam slobodno me ispravite.
maksa83 maksa83 21:16 06.04.2013

Re: Seoba

miloje, dobio si preporuku samo zbog ovog pasusa:

I poštenije i smislenije je da smo pozvali onaj naš jadan narod dole (a ne da im to realnost predoči), da se iseli, podeli li im nešto državne zemlje po ostatku Srbije i onda rekli zapadu: Mi nemamo koga dole da predstavljamo,eto vam i vaše paralelne institucije i Tači i ostala bagra pa se sa njima dogovarajte o čemu hoćete!
j.bre j.bre 23:14 06.04.2013

Re: Seoba

maksa83
miloje, dobio si preporuku samo zbog ovog pasusa:

I poštenije i smislenije je da smo pozvali onaj naš jadan narod dole (a ne da im to realnost predoči), da se iseli, podeli li im nešto državne zemlje po ostatku Srbije i onda rekli zapadu: Mi nemamo koga dole da predstavljamo,eto vam i vaše paralelne institucije i Tači i ostala bagra pa se sa njima dogovarajte o čemu hoćete!

taj pasus i predstavlja sustinu.

sama sam bila pred odlukom kada mi se nudilo da izaberem izmedju mizerije pod kontrolom suprotstavljene strane ili mizerije pod uslovima suda, koje, bilo je jasno, ne mogu da ispunim.

nakon sto sam se posteno isplakala, jer su obe ponude bile ispod svakog ljudskog dostojanstva, rekla sam advokatu da im saopsti da ja povlacim svoj zahtev i da svoja 'pravdoljubiva' resenja mogu da gurnu tamo gde sunce ne sija.
uzeli su mi sve sto su mogli, a onda su hteli da na to stavim svoj potpis.
izbor je bio nista, ali bio je moj izbor.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:58 06.04.2013

Rešenje, kad nema izbora:

oskar-z-wild oskar-z-wild 21:11 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Nebojsa Krstic


Било би леко да неки имагинарни друштвени притисци нису пристутни у њиховим главама.
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:13 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Нема шансе да изађу ван кутије... па ту је тобож бирачко тело... па тобож верници... па патриоти...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:24 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Било би леко да неки имагинарни друштвени притисци нису пристутни у њиховим главама.

Al opet, mogli su odmah da kažu još jedno istorijsko NE i da se pridruže Dverima na Trgu. A nisu. Mislim, nisu još.
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:52 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Nebojsa Krstic
Било би леко да неки имагинарни друштвени притисци нису пристутни у њиховим главама.
Al opet, mogli su odmah da kažu još jedno istorijsko NE i da se pridruže Dverima na Trgu. A nisu. Mislim, nisu još.

Nebojsa Krstic
Било би леко да неки имагинарни друштвени притисци нису пристутни у њиховим главама.
Al opet, mogli su odmah da kažu još jedno istorijsko NE i da se pridruže Dverima na Trgu. A nisu. Mislim, nisu još.


Драго ми је да си још увек оптимиста!
freehand freehand 21:54 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Nebojsa Krstic
Било би леко да неки имагинарни друштвени притисци нису пристутни у њиховим главама.

Al opet, mogli su odmah da kažu još jedno istorijsko NE i da se pridruže Dverima na Trgu. A nisu. Mislim, nisu još.

A šta misliš da bi Tadić rekao?
Ovo me baš ozbiljno zanima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:59 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

A šta misliš da bi Tadić rekao?
Ovo me baš ozbiljno zanima.

Uh, pa kako ja mogu da znam šta bi ex predsednik rekao? Ja jedva uspem da saberem šta bi moja malenkost rekla.
freehand freehand 22:04 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Ja jedva uspem da saberem šta bi moja malenkost rekla.

Zajebano.
G r o f G r o f 22:04 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

freehand
Nebojsa Krstic
Било би леко да неки имагинарни друштвени притисци нису пристутни у њиховим главама.

Al opet, mogli su odmah da kažu još jedno istorijsko NE i da se pridruže Dverima na Trgu. A nisu. Mislim, nisu još.

A šta misliš da bi Tadić rekao?
Ovo me baš ozbiljno zanima.


Reći ću ti ja...
odbacio bi sporazum bez razmišljanja jer tako bi na kratke staze ućario neko tapšanje po ramenu, a ne bi morao da stavlja jajca na panj pa da svi vide kolika su.
za divno čudo vučić se još razmišlja izmedju tapšanja i razumnog poteza ali po cenu stavljanja jajca.
Nadam se da ćemo videti kolika su mu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:06 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Reći ću ti ja...
odbacio bi sporazum bez razmišljanja jer tako bi na kratke staze ućario

Eto vidiš ko zna...drugi put odma njega pitaj da ne gubimo vreme.
G r o f G r o f 22:09 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Nebojsa Krstic
Reći ću ti ja...
odbacio bi sporazum bez razmišljanja jer tako bi na kratke staze ućario

Eto vidiš ko zna...drugi put odma njega pitaj da ne gubimo vreme.


Ostavio mi je Mile Tarot karte dok je na farmi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:10 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Zajebano.

Ja očekujem da preseče Palma....da, izađe i da pita da li se "odlučno iskazano jedinstvo državnog rukovodstva" maže na hleb ili sipa u traktor.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:13 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

stavlja jajca na panj pa da svi vide kolika su.

Kad je reč o jajcima, uvek sam se pitao koliko li su velika svim anonimnim blogerima koji se izjašnjavaju, dele šamare i uređuju svet...bez ikakvih posledica po sebe.
freehand freehand 22:20 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Nebojsa Krstic
Zajebano.

Ja očekujem da preseče Palma....da, izađe i da pita da li se "odlučno iskazano jedinstvo državnog rukovodstva" maže na hleb ili sipa u traktor.

Ne znam šta očekuješ. Ja rekoh u odgovoru na pitanje šta bih ja da ne znam šta je,u stvari, pitanje. Šta je sadržaj DA, a šta NE.
Ali ako je u pitanju ono što je prezentovano kao izjava predsednika Vlade - onda nemam dileme.
Štaviše - smatram da nijedan ozbiljan čovek ne može da ima dileme, po tom pitanju. Misliš li ti,. Krstiću, da su ultimatum i kapitulacija opcija?
niccolo niccolo 22:21 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

У чему се огледа капитулација?
milojep milojep 22:22 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Nebojsa Krstic
stavlja jajca na panj pa da svi vide kolika su.

Kad je reč o jajcima, uvek sam se pitao koliko li su velika svim anonimnim blogerima koji se izjašnjavaju, dele šamare i uređuju svet...bez ikakvih posledica po sebe.


Nisam se osetio prozvanim nego jednostavno bih rekao nešto na temu jajaca.

Kakve to posledice treba da snose blogeri (bilo anonimni bilo poznati)?
A kao drugo zašto misliš da bi se bilo koji bloger trebao plašiti izgovorene reči pa time bio i anoniman, kada svima koji su odlučivali o sudbini države (od predsednika,preko savetnika pa na niže) ne fali ni dlaka sa glave a kamoli jajce.
freehand freehand 22:24 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

niccolo
У чему се огледа капитулација?

Pitaj Dačića
Posle ću i ja da ti kažem.

niccolo niccolo 22:24 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Pitaj Dačića

Хоћу.
milojep milojep 22:27 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

niccolo
У чему се огледа капитулација?


Ova naša se prevashodno ogleda u kapitulaciji uma!
G r o f G r o f 22:27 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Nebojsa Krstic
stavlja jajca na panj pa da svi vide kolika su.

Kad je reč o jajcima, uvek sam se pitao koliko li su velika svim anonimnim blogerima koji se izjašnjavaju, dele šamare i uređuju svet...bez ikakvih posledica po sebe.

Misliš na freeja???
Koji će im, blogerke se i tako lože na poznate.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:27 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

kada svima koji su odlučivali o sudbini države (od predsednika,preko savetnika pa na niže) ne fali ni dlaka sa glave a kamoli jajce.

Pa oni svi imaju bodi gardove..
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:33 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Štaviše - smatram da nijedan ozbiljan čovek ne može da ima dileme, po tom pitanju. Misliš li ti,. Krstiću, da su ultimatum i kapitulacija opcija?

mislim da ti imaš prava da misliš šta ti volja. Pa čak i da određuješ nivo ozbiljnosti kod svojih neistomišljenika, mislim, ne bi trebalo...al ajde.

Takođe mislim da je onaj ko je upotrebio pojmove kapitulacija i ultimatum upravo želeo da u slušaocu izazove odgovarajući Pavlovljev refleks.

A da je rekao, na primer, sadržaj teksta još uvek nije onakav kakav mi želimo, mi ne bi imali želju da izađemo na ulicu i uskliknemo: "Bolje grob nego rob!"

Sve ti je to stvar pakovanja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:38 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

od predsednika,preko savetnika pa na niže) ne fali ni dlaka sa glave a kamoli jajce.

Ubijen je premijer Srbije, ne tako davno.
niccolo niccolo 22:40 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

niccolo
Pitaj Dačića

Хоћу.

Ево питао сам га.

Posle ću i ja da ti kažem.

Хајде сад и ти, обећао си.
freehand freehand 22:46 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

mislim da ti imaš prava da misliš šta ti volja. Pa čak i da određuješ nivo ozbiljnosti kod svojih neistomišljenika, mislim, ne bi trebalo...al ajde.

Takođe mislim da je onaj ko je upotrebio pojmove kapitulacija i ultimatum upravo želeo da u slušaocu izazove odgovarajući Pavlovljev refleks.

Pa vidiš, ja bih rekao da od tog drugog stava zavisi da li smo neistomišljenici. Pitao sam da li ozbiljan čovek može imati dilemu kada je u pitanju kapitlacija.
A bar sam tri puta na ovom blogu naglasio da o poonuđenom dokumentu znamo samo ono što nam saopštavaju žreci koji su ga videli i rekli da su neprihvatljivi i da podrazumevaju kapitulaciju. Ti žreci su najviši i najodgovorniji državni funkcioneri. Izabrani voljom većine.
Gde je tvoja crvena linija, to sam te, u stvari, pitao?
milisav68 milisav68 22:51 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

niccolo
У чему се огледа капитулација?

Pa kad uzmeš kredit od banke.
niccolo niccolo 22:52 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

milisav68
niccolo
У чему се огледа капитулација?

Pa kad uzmeš kredit od banke.

Зато ја немам ниједан.
milojep milojep 22:55 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Nebojsa Krstic
od predsednika,preko savetnika pa na niže) ne fali ni dlaka sa glave a kamoli jajce.

Ubijen je premijer Srbije, ne tako davno.


Taj je izgleda bio i zadnji koji je radio nešto, što bi protiv sebe moglo izazvati posledicu ,kako kažeš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:57 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Gde je tvoja crvena linija, to sam te, u stvari, pitao?

Moja crbena linija? kakva moja crvena linija?

Ja mislim...a to sam pokušao da napišem nekoliko puta, sve te kategorije tipa "teritorija", "crvene linije", "kapitulacije" i ostala mitologija, krajnje su besmislene i upravo nas one ograničavaju da dođemo do rešenja.

Mislim i da onaj ko se njima razbacuje i ne želi da dođe do rešenja.

freehand freehand 23:04 06.04.2013

Re: Rešenje, kad nema izbora:

Nebojsa Krstic
Gde je tvoja crvena linija, to sam te, u stvari, pitao?

Moja crbena linija? kakva moja crvena linija?

Ja mislim...a to sam pokušao da napišem nekoliko puta, sve te kategorije tipa "teritorija", "crvene linije", "kapitulacije" i ostala mitologija, krajnje su besmislene i upravo nas one ograničavaju da dođemo do rešenja.

Mislim i da onaj ko se njima razbacuje i ne želi da dođe do rešenja.


Izgleda da sam ja, ipak, malo zaostao čovek. Čini mi se, naime, da se sva međunarodna dokumenta, zakoni i pravni akti na kojima počiva sistem međiunarodnog prava zasnivaju upravo na nekakvim crvenim linijama i da se odnose na "teritorije". I da inače nemaju smisla, odnosno da su luše i šarene laže koje mi ovde ližemo već 12 godina, sve misleći da su to te šargarepe. I slušamo kako nije rečeno to što je rečeno, a i inače nigde ne piše.
Mada - i to međunarodno pravo je, u stvari, samo mitologija.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:28 06.04.2013

Kud nađoh onaj džak?

oskar-z-wild oskar-z-wild 21:55 06.04.2013

Da li cemo se konacno opredeliti

smarashbre smarashbre 22:53 06.04.2013

Nesposobna elita-komunjarska škola

Da se ja pitam, ja bih odugovlačio, zajebavao, tražio od EU odlaganje oduke, ORGANIZOVAO NEKI MITINGIĆ..
I da viš kako bi nam izašli u susret u cilju stabilizacije regiona.
Ma..na kraju krajeva, samo upotrebite neki od mnogobrojnih šema i trikova, iz bogatog repertoara za korupciju i lično/partijsko bogaćenje, kao što radite već decenijama kada su lični/partijski interesi u pitanju.

Tada vam klikeri rade ko podmazani.
freehand freehand 22:57 06.04.2013

Najcrnji snovi Državnog vrha

"Zato mi pokušavamo da se izborimo da dođe do poboljšanja ovog predloga, inače ono što je predloženo ne može da prođe... Niko od nas apsolutno nije ni razmišljao da je to moguće prihvatiti. Predlozi su bili daleko ispod minimuma koji smo mi u najcrnjim snovima mogli da pretpostavimo", rekao je Dačić.


LINK
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:04 06.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

"Zato mi pokušavamo da se izborimo da dođe do poboljšanja ovog predloga, inače ono što je predloženo ne može da prođe... Niko od nas apsolutno nije ni razmišljao da je to moguće prihvatiti. Predlozi su bili daleko ispod minimuma koji smo mi u najcrnjim snovima mogli da pretpostavimo", rekao je Dačić.

Stvarno se izvinjavam...pa šta su onda pregovarali 6 meseci? Zar nije pre dve nedelje predsednik Srbije rekao da je Priština napokon popustila?
milojep milojep 23:14 06.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha


Stvarno se izvinjavam...pa šta su onda pregovarali 6 meseci?



Razgovor između EU i rukovodstva Srbije (RS) je izgleda tekao ovako:

EU: Mi Vam ne možemo dati pravo veta na severu Kosova!
RS: Pa dobro, bićemo zadovoljni datumom i zajednici opština sa ovlašćenjima
EU: Da ali ne možete dobiti ovlašćenja
RS: Biće malo teško prihvatiti ali tu je Datum i zajednica opština i školstvo.
EU: Ne,ne niste dobro razumeli,školstvo je u ovlašćenjima!
RS: To je neprihvatljivo ali još je neprihvatljivije da ne dobijemo datum!
EU: Koji datum?
freehand freehand 23:24 06.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Nebojsa Krstic
"Zato mi pokušavamo da se izborimo da dođe do poboljšanja ovog predloga, inače ono što je predloženo ne može da prođe... Niko od nas apsolutno nije ni razmišljao da je to moguće prihvatiti. Predlozi su bili daleko ispod minimuma koji smo mi u najcrnjim snovima mogli da pretpostavimo", rekao je Dačić.

Stvarno se izvinjavam...pa šta su onda pregovarali 6 meseci? Zar nije pre dve nedelje predsednik Srbije rekao da je Priština napokon popustila?

O čemu ti misliš da je ovaj blog?
G r o f G r o f 23:32 06.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Freehand, recimo sporazum se ne potpiše.
Verovatno bi bio mnogo bolji da je potpisan pre ali mi iz toga izvlačimo zaključak da ga ne treba potpisati još i...nema potpisa.
E sad, kako ti zamišljaš dalji razvoj dogadjaja na Kosovu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:33 06.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

O čemu ti misliš da je ovaj blog?

Ne bi trebalo da je o Dačiću koji na savakih 15 minuta menja iskaz...baš me briga za njega...mi bi trebalo da pričamo o sebi, o tome šta bi valjalo učiniti, u kojoj varijanti od dve ponuđene Srbija ipak ima neke šanse da preživi, a u kojoj nema nikakve.
freehand freehand 23:36 06.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

mi bi trebalo da pričamo o sebi, o tome šta bi valjalo učiniti, u kojoj varijanti od dve ponuđene Srbija ipak ima neke šanse da preživi, a u kojoj nema nikakve.

Koje su varijante ponuđene?
j.bre j.bre 23:40 06.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

milojep
Razgovor između EU i rukovodstva Srbije (RS) je izgleda tekao ovako:

EU: Mi Vam ne možemo dati pravo veta na severu Kosova!
RS: Pa dobro, bićemo zadovoljni datumom i zajednici opština sa ovlašćenjima
EU: Da ali ne možete dobiti ovlašćenja
RS: Biće malo teško prihvatiti ali tu je Datum i zajednica opština i školstvo.
EU: Ne,ne niste dobro razumeli,školstvo je u ovlašćenjima!
RS: To je neprihvatljivo ali još je neprihvatljivije da ne dobijemo datum!
EU: Koji datum?

miloje, ti si moj idol (no pun intended) :)
freehand freehand 23:42 06.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

G r o f
Freehand, recimo sporazum se ne potpiše.
Verovatno bi bio mnogo bolji da je potpisan pre ali mi iz toga izvlačimo zaključak da ga ne treba potpisati još i...nema potpisa.
E sad, kako ti zamišljaš dalji razvoj dogadjaja na Kosovu?

Šta imam da zamišljam kad su tamo demokratija garantovana NATO silom?
Ali ni ovo nije neinteresantno:
Bugarska: Kolektivnom molitvom protiv samoubistava

Nakon učestalih slučajeva samoubistava, samospaljivanja i, uopšte, društvenih potresa, predsednik Bugarske predložio masovne molitve kojima će se osnažiti jednistvo nacije.

LINK
Stepišnik: Zatraži li Slovenija međunarodnu pomoć, to će biti poraz za sve
Autor/izvor: SEEbiz / H
Datum objave: 05.04.2013. - 09:50:59
LJUBLJANA - Slovenski ministar gospodarstva Stanko Stepišnik izjavio je da tu državu iz sadašnje krize može spasiti samo gospodarski oporavak, te da bi stanje u kojoj bi morala tražiti međunarodnu financijsku pomoć bio poraz za sve.

LINK
cult cult 23:45 06.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

fri, prijatelju, jesi li nabavio i pet-šest mačaka?
reanimator reanimator 23:46 06.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Sine, šta ti se desilo? Preko noći si postao veći evro skeptik od mikimedica i savamale zajedno? :)
freehand freehand 23:53 06.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

cult
fri, prijatelju, jesi li nabavio i pet-šest mačaka?


reanimator
Sine, šta ti se desilo? Preko noći si postao veći evro skeptik od mikimedica i savamale zajedno? :)


Pa dobro, momci - zar dva linka na izjave Predsednika Bugarske (u EU) i ministra ekonomije Slovenije (u EU) izazivaju ovakve reakcije?
Zašto?
G r o f G r o f 00:01 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

freehand
G r o f
Freehand, recimo sporazum se ne potpiše.
Verovatno bi bio mnogo bolji da je potpisan pre ali mi iz toga izvlačimo zaključak da ga ne treba potpisati još i...nema potpisa.
E sad, kako ti zamišljaš dalji razvoj dogadjaja na Kosovu?

Šta imam da zamišljam kad su tamo demokratija garantovana NATO silom?
Ali ni ovo nije neinteresantno:
Bugarska: Kolektivnom molitvom protiv samoubistava

Nakon učestalih slučajeva samoubistava, samospaljivanja i, uopšte, društvenih potresa, predsednik Bugarske predložio masovne molitve kojima će se osnažiti jednistvo nacije.

LINK
Stepišnik: Zatraži li Slovenija međunarodnu pomoć, to će biti poraz za sve
Autor/izvor: SEEbiz / H
Datum objave: 05.04.2013. - 09:50:59
LJUBLJANA - Slovenski ministar gospodarstva Stanko Stepišnik izjavio je da tu državu iz sadašnje krize može spasiti samo gospodarski oporavak, te da bi stanje u kojoj bi morala tražiti međunarodnu financijsku pomoć bio poraz za sve.

LINK


Nisam ni očekivao da ti je imaginacija jača strana.

Nastavljam unutrašnji monolog.
Zašto su Srbi uvek lak protivnik?
Gledam iz perspektive Kosova.
Srbi su rak rana njihove mlade države. Naravno kao i kod svakog raka kad metastaze udju u krvotok male su šanse za izlečenje.
Medjutim oni imaju sreću da Srbi naprosto imaju gen koji im ne dozvoljava da se infiltriraju, udju u krvotok. Uporno, autoblokiraju svaki pokušaj vlastitog metastaziranja.
Znači, dovoljno im je samo da čekaju pogodan trenutak i operativnim putem uklone rak bez ikakvih posledica.
Upravo to se dogodilo i u Hrvatskoj.
Hrvati, da su birali nisu mogli izabrati lakšeg protivnika.
Jbt, što jednom ne izadjemo iz te matrice, metastaziramo pa neka se koprcaju.

A priče o crvenim linijama...ma to je za razgovore uz vino sa Markom Kraljevićom.


freehand freehand 00:09 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

A priče o crvenim linijama...ma to je za razgovore uz vino sa Markom Kraljevićom.

Znam: pola pije Marko, pola tebi daje.
A ovo o metastazi i ostalom... U redu je za 1.08 po ponoći.
hajkula1 hajkula1 00:17 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

reanimator
Sine, šta ti se desilo? Preko noći si postao veći evro skeptik od mikimedica i savamale zajedno? :)


Nije usamljen. Epidemija evroskeptika, razumljivo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:21 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

nači, dovoljno im je samo da čekaju pogodan trenutak i operativnim putem uklone rak bez ikakvih posledica.
Upravo to se dogodilo i u Hrvatskoj.
Hrvati, da su birali nisu mogli izabrati lakšeg protivnika.

Teška srca priznajem: slažem se s Grofom.

Poenta je, šta god "državni vrh" odlučio, na Kosovu se ništa neće promeniti...ali će se promeniti ovamo. To je u stvari tema o kojoj bi oni trebalo da diskutuju na svojim neprekidnim sednicama. Da li treba učiniti nešto na polju gde se da učiniti ili treba opstajavati na onom na čemu se pomak napraviti ne može, po cenu blokade opšte perspektive?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:23 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Pa dobro, momci - zar dva linka na izjave Predsednika Bugarske (u EU) i ministra ekonomije Slovenije (u EU) izazivaju ovakve reakcije?
Zašto?


meni nije jasno šta se ti pa čudiš
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:25 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

po cenu blokade opšte perspektive?


a ta opšta perspektiva koja bi bila blokirana, je šta?
freehand freehand 00:38 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Poenta je, šta god "državni vrh" odlučio, na Kosovu se ništa neće promeniti...ali će se promeniti ovamo. To je u stvari tema o kojoj bi oni trebalo da diskutuju na svojim neprekidnim sednicama. Da li treba učiniti nešto na polju gde se da učiniti ili treba opstajavati na onom na čemu se pomak napraviti ne može, po cenu blokade opšte perspektive?

Stvarno ćeš me naterati da te i ja pitam - kako si se toga tek sad setio?
Krstiću: Kosovo je deo ustavnog poretka Srbije, kako god da je Ustav donet, i kako god da u praksi, na terenu to deluje. Na tom Kosovu postoje ljudi, građani Srbije koji taj Ustav i tu državu poštuju kao svoje, i očekuju od te države da se prema njima tako isto ponaša. Kao prema svojim građanima. I da institucije koje je sama formirala i finansira tretira upravo tako, kao svoje.
I ti si sad našao da to gurneš u stranu kao nebitno, posle svega što se dešavalo? Posle poslednjih pet izgubljenih godina u tim natezanjima? I kažem pet godina jer su to bile godine u kojima je sve pokušano da se gura na oba fronta i da se nađe kompromis? Kad je dato sve što je moglo da bude dato? I Kjaradžić, i Mladić, i Hadžić, i reforme, i ustupci, i sporazumi.
I sad treba da se okrenemo mogućem?
Kakva hipokrizija!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:48 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha


Kad je dato sve što je moglo da bude dato? I Kjaradžić, i Mladić, i Hadžić, i reforme, i ustupci, i sporazumi.
I sad treba da se okrenemo mogućem?

Nego? Nemogućem?

Pa nisam ja kriv što niko nema razumevanja za nas. Ja to samo konstatujem. I mislim da ta činjenica i dalje nije razlog da se samoubijemo.

Ne verujem da je u poslednjih 13 godina postojala bilo kakava mirotvorna mogućnost koju Srbija nije probala. U prethodnom periodu probala je i nasilje....i ništa nije promenilo stvar.

Sad imaš mogućnost da budeš rezigniran...ili da ipak izabereš manje zlo.

Pojedinac ima slobodu da izabere šta god mu je volja.

Državnik mora da misli na opšti interes.

PS. Pitanja tipa: čega sam se ja setio, nisu primerena...jer ja nisam nikada donosio bilo kakave odluke o Kosovu, niti ti imaš pojma o tome šta sam ja privatno mislio o načinu rešavanja. A to i nema bilo kakav značaj za temu kojom se bavimo.
freehand freehand 01:04 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

PS. Pitanja tipa: čega sam se ja setio, nisu primerena...jer ja nisam nikada donosio bilo kakave odluke o Kosovu, niti ti imaš pojma o tome šta sam ja privatno mislio o načinu rešavanja. A to i nema bilo kakav značaj za temu kojom se bavimo.

Naravno da to nije ni bilo rečeno u tom smislu. Ali sam ja iz pisanja i komentara na ovom blogu (portalu)imao iluziju da si podržavao politiku prethodnbog Predsednika Repuzblike. Ja jesam. I mislim da nisam pogrešio. A moja se konstatacija na to odnosila.

Ne verujem da je u poslednjih 13 godina postojala bilo kakava mirotvorna mogućnost koju Srbija nije probala. U prethodnom periodu probala je i nasilje....i ništa nije promenilo stvar.

Sad imaš mogućnost da budeš rezigniran...ili da ipak izabereš manje zlo.

Pitao sam već: šta je manje zlo? Ja ne znam ni šta je veće ni šta je manje, samo znam da predsednim Vlade Srbije pominje ultimatume koje po definiciji nijedna država ne prihvata, a naročito ne od prijatelja kojima bi da se priključi. I pominje kapitulaciju koja je Ustavom stavljena van domašaja smrtnika i dužnosnika.
Ne znam, dakle, šta nam je na izbor.
Znam da imamo neke lelemude koji se prenemažu po kabinetima ucveljeni i u teškom dertu: kakve će im sutra slike osvanuti u čitankama i udžbenicima istorije.
Tako im i treba, slažem se, al nek viuše skupe cojones i nek seku više ako su se toliko guzili da dođu u poziciju da se pitaju za opstanak države!

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:18 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Tako im i treba, slažem se, al nek viuše skupe cojones i nek seku više ako su se toliko guzili da dođu u poziciju da se pitaju za opstanak države!

Tako je, treba da kažu...ali ne onako kako to traže filatelisti ili biciklisti...nego u skladu sa interesom zemlje. Samo je jedno pitanje važno, a to je: šta je posledica njihove odluke za sve građane Srbije i njihovu budućnost. Koja odluka pomaže poboljšanju ekonomske situacije i otvaranju novih radnih mesta?

A oni su na pozicijama sa koji se to jasno vidi.
freehand freehand 01:27 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Tako je, treba da kažu...ali ne onako kako to traže filatelisti ili biciklisti...nego u skladu sa interesom zemlje.

Tako je. A šta je interes zemlje ipak će, kao izabrani predstavnici naorda, odlučiti oni. Bez obzira (ili sa obzirom) na tvoje ili moje mišljenje.

Samo je jedno pitanje važno, a to je: šta je posledica njihove odluke za sve građane Srbije i njihovu budućnost. Koja odluka pomaže poboljšanju ekonomske situacije i otvaranju novih radnih mesta.

Verujem da će i o ovome oni odlučivati. šta je jedino (ako to postoji) bitno, i kako će se to ostvarivati.
A oni su na pozicijama sa koji se to jasno vidi.


Nekako nisam siguran da su pozicije dovoljan uslov, ali se iskreno nadam da dobro vide to što treba da vide.
bladerunner92 bladerunner92 01:45 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

freehand


jel si ti procitao ovo?
baca novo svetlo na celu sliku

[url=http://http://www.economist.com/blogs/easternapproaches/2013/04/serbia-and-kosovo][/url]

It is as yet unclear exactly why the talks failed. The outlines of a deal are that Serbian majority areas can form an association of Serbian municipalities within Kosovo. Both sides have been unable to agree on exactly what powers it should have.

During the talks Mr Dacic was frequently leaving the room to text and talk to Aleksandar Vucic, the deputy prime minister and leader of the largest party in the Serbian parliament. According to a well-placed source Mr Vucic was texting Mr Dacic taunting him that once a deal was done he intended to bring down the government and hence dispose of him. EU officials thus insisted that Mr Vucic be present at yesterday’s talks.

If the idea was that he would share responsibility for a deal from the Serbian side this appears to have backfired. Mr Thaci said he was “emotionally unprepared” to face two interlocutors. He raised his voice and slammed the table with his fist, according to one source. According to Mr Dacic, Mr Vucic dramatically offered to resign during the talks, an offer he declined, as it would mean the instant collapse of the Serbian government.

Ms Citaku maintains that Kosovo Albanians have accepted the proposed deal and now it is up to the Serbians to change their mind. If it does it can still be signed next week according to diplomatic sources. The stakes are huge. On April 16th the European Commission is set to make recommendations about the future of the two countries. Serbia was hoping that it would be given a date for the beginning of EU accession negotiations. Kosovo was hoping to be given a Stabilisation and Association Agreement, the first step on the ladder to EU membership. Without a deal both look unlikely and the durability of the agreements already in place, for example on border management, looks uncertain.


procitaj ceo text
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:58 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

procitaj ceo text

Ima i ovo:
A deal might make both Mr Dacic and Mr Thaci candidates for a Nobel Peace Prize.
Bili Piton Bili Piton 02:08 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Nebojsa Krstic

A deal might make both Mr Dacic and Mr Thaci candidates for a Nobel Peace Prize.




-------

Kad ste već raspalili po inozemnom pregledu tiska, ovaj ton zapravo i nije toliko zlurad koliko bi se dalo očekivati. Čak ima i tačnih, albeit brutalnih zapažanja.

Komentare, prirodno, treba zaobići, džiberski su kao i obično.

LINK

Bojan Budimac Bojan Budimac 08:18 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

Frihend
ali se iskreno nadam da dobro vide to što treba da vide.

još od sinoć mi se vrti po glavi:

"to paraphrase Yogi Berra, it’s amazing what you don’t see when you’re told not to look." -- Greg Palast

(a može i varijanta sa 'kad nećeš da gledaš')
freehand freehand 08:51 07.04.2013

Re: Najcrnji snovi Državnog vrha

procitaj ceo text

I?
kakvo novo svetlo, pa ovo se vrti medijima već danima u bezbroj varijacija i tumačenja.

Bili Piton
Nebojsa Krstic

A deal might make both Mr Dacic and Mr Thaci candidates for a Nobel Peace Prize.




-------

Kad ste već raspalili po inozemnom pregledu tiska, ovaj ton zapravo i nije toliko zlurad koliko bi se dalo očekivati. Čak ima i tačnih, albeit brutalnih zapažanja.

Komentare, prirodno, treba zaobići, džiberski su kao i obično.

LINK


... a ni ovde nema ničega što u medijima i na blogu nije ponovljeno desetinama puta.
nema sadržine paira koji je stavljen na sto. A za koji pretpostavljam da sadrži odredbe u kojima se Srbima dozvoljava da ostanu i žive na Kosovu (ako se drugačine ne naredi) i Srbiji se dozvoljava da povuče sve svoje "paralelne institucije" sa Kosova.
Takođe joj se dozvoljava da uskoro, dakle ne odmah, razmeni ambasadore i predloži prijem Kosova u UN i druge međunarodne institucije.
U sledećoj, nepovoljnijoj ponudi koju mnogi predviđaju kao izvesnu ako ova ne bude prihvaćena pretpostavlja se da će i pismeno život Srbima na Kosovou biti zabranjen a predlog za prijem u UN će morati da se desi odmah.
A prijem Srbije u EU će biti odložen za još 50 godina.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana