B92 Blog    Članovi    Branislav Kovačević Cole    Pismo PREDSEDNIKU Tadiću!

Branislav Kovačević Cole
14:24
ČET
14
FEB

Pismo PREDSEDNIKU Tadiću!

Borisu Tadiću, predsedniku Srbije
Poštovani Borise,

Predsedniče SVIH gradjana Srbije! Nas, preko dva miliona, izabrali smo te za Predsednika, glasajući te kao čoveka koji je obećao program evropskih integracija, a ne za tebe kao predsednika DS-a. Nismo te ovlastili da naše glasove pridodaješ glasovima tvoje stranke, kako bi „trgovao“ sa Koštunicom, koga još uvek nisu obavestili da je uspešno raskrčmio petoktobarsku podršku gradjana Srbije. GLASALI SMO TE ZBOG EVROPSKIH INTEGRACIJA!

KADA?
KADA?

A kako stvari stoje:

Naravno da sam pretpostavljao da će se stvari ovako razvući i razvlačiti, jer dok god je Koštunica na političkoj sceni, nemoguće je bilo šta brže i dobro uraditi...U fudbalu kažu da se to zove „levo smetalo“, ali levo ili desno, u našem slučaju se svodi na isto. No da ne gubimo vreme, bar na Blogu, sa Koštunicom...on je većini potpuno jasan!!!

Naš problem, kad kažem naš, onda mislim, pre svega, na gradjane Srbije koji su mislili, radili, glasali.... od 90-te, pa na ovamo, kako bi se nekako, izmrcvaljeni, dovukli do EU, jesu oni koji su nas predstavljali, koje smo glasali, sa kojima smo šetali, sa kojima smo zviždali, lupali u šerpe....Pomerale su se stvari, nije da nisu, ali sporo, mučno, kilavo ili se nije moglo drugojačije (vrag bi ga znao) od 09. marta, pa preko velikih protesta 1996-97, pa sve do 05.oktobra te 2000-te godine, godine koja je dugo priželjkivana, a onda kada je stigla, nekako se zalepila za te dve 00, pa ni makac. Stalno nam se vrte te dve 00....nikako da kalendarski iskoračimo u 21. vek onako kako treba, a ne šepavo, na jednu nogu, ćoravo, na jedno oko, nagluvo da oslušnemo gde smo, s kim smo i šta nam je da činimo!

I tako se nekako ušunjasmo u 2008, sa sve predsedničkim izborima, sa nezavisnim Kosovom, sa Ratkom Mladićem....i svim drugim stvarima, koji opredeljenje, bar jednog dela gradjana Srbije, za put ka EU, neprekidno dovodi u pitanje...!

Elem, na predsedničkim izborima provukao si se, narodski rečeno„ko pas kroz rosu“ sa sve mlitavom kohabitacionom politikom...A šta smo mogli drugo nego da glasamo za tebe, kada nam se nadvila radikalska opasnost? Da glasamo za Čedu, pa da podelite glasove, a Toma postane predsednik Srbije! Tada bi Koštunica sa njim-a napravio novu koalicionu Vladu, Nacionalističkog jedinstva, vrlo brzo bi nam se, sa Kosovom kao izgovorom, vratio „Šešeljev zakon o informisanju“... a onda bi to potrajaloooo! Radikali ne bi ponovili grešku, koju je napravio Milošević.....Vladali bi ONI još dužeeee...!

Ovako smo dobili onoliko nade, koliko smo imali i pre izbora, dakle „status quo“ – „džabe smo krečili !“

Ipak.....kad mi kažu, kad čujem da smo „džabe šetali, zviždali, lupali u šerpe....da smo džabe glasali za tebe, ne mogu da se složim uz uvažavanje svih, neoborivih, argumenata, jer i ja sam šetao, zviždao....glasao za TEBE!...Zašto? Pa nisam ja to radio zbog nekoga drugoga ili zbog tebe, već zbog sebe, to je bila moja gradjanska dužnost, moja gradjanska svest mi nije dozvoljavala da „kibicujem i pljuckam“ na sve one koji se bore... koji se ne mire sa postojećim stanjem. Pa NARAVNO da sam očekivao drugačije promene, na bolje, pa naravno da sam razočaran, ali da li je rešenje da dopustimo da Radikali preuzmu vlast, kako bi svi shvatili da ima i gore od goreg...I mogao bih tako u nedogled, do 101 i nazad....jer posle izbora, neminovno nam se pojavilo Kosovo. Naravno Kosovo, sa sve Rusima kao umešačima, jer ONI to ne rade zbog svojih interesa i problema, već zbog poštovanja Medjunarodnog prava??? A nekako koincidira njihovo poštovanje Medjunarodnog prava, kao i ljubav prema Srbiji, sa azilom koji dadoše nikom drugom do Miri Marković (koja se valjda još uvek nalazi na Interpolovoj poternici) i malom Marku Miloševiću...Utočište su dali i drugim restlovima Miloševićevog režima (gde li je Mladić ?), ali o tome drugom prilikom!

Kosovo kao tema, Kosovo kao kusur Miloševićeve, a sada Koštuničine politike, a Ti zaboravi na „Osvajanje Evrope“ pred ucenama narodnjaka, ili i sam tako misliš?

Boža Djelić, tvoj potpredsednik Vlade, svojevremeno je izjavio, podsećam:

11.01.2008. Valjevo - Beta

Djelić: Potpisaću 28.januara Sporazum sa EU

Poptpredsednik Vlade Srbije i funkcioner DS-a Božidar Djelić izjavio je večeras u Valjevu da će 28.01.2008 godine potpisati Sporazum o pridruživanju sa EU:" Zaoštrio sam svoje penkalo, rezervisao sam put za 28. januar kada ću potpisati Sporazum o pridruživanju sa EU, što će ubrzo dovesti do ukidanja viza" rekao je Djelić........

E pa kaži Boži da zaoštri penkalo, pa napiše ostavku na mesto potpredsednika Vlade, jer to je jedino časno što može da uradi u ovom trenutku. Tim primerom treba da krenu i ostali članovi Vlade iz DS-a. PA na izbore!!! Srbija KONAČNO mora referendumski da se izjasni na koju će stranu.PA BORISE TADIĆU MI, GRADJANI SRBIJE SMO TI POKAZALI – GLASALI, ZA EVROPSKE INTEGRACIJE, ALI NE JEDNOGA DANA, VEĆ ODMAH –ŠTO PRE ! MI,gradjani Srbije smo pokazali da možemo da se organizujemo ! A VI?

Pogledajmo koga imamo na tzv. „našoj strani“...Koga to mi, organizovanog imamo na našoj (proevropskoj) strani...DS, G 17+ ,SDP (u vlasti), LDP, LSV, SVM, ...u parlamentu i tu i tamo još poneka stranka, pokret, NGO...Dovoljno? Nije, naravno, jer su gradjani Srbije izgubili veru i nadu, poverenje, u većinu stranaka i lidera. Pa onda je stvar izgubljena, ako je tako? Mislim da nije, ako se dogodi nekoliko stvari:

 

  • Ukoliko se ova Vlada raspusti......i raspišu vanredni parlamentarni izbori,
  • ukoliko se formira jedinstvena parlamentarna Lista za evropske integracije,
  • ukoliko lideri sa „ naše strane“ konačno shvate da će i oni brzo nestati sa političke scene, poput Miloševića, Draškovića, Koštunice....jer nama sada ne treba trgovina sa 5% ili 25%, već nam treba natpolovična većina, koju niko od Vas, sam, nije u prilici da obezbedi,
  • Potrebno je da odmah prestanete sa medjusobnim optužbama, kao i da svoje političko delovanje okrenete ka protivnicima evropskih integracija
  • Potreban Vam je UGOVOR sa gradjanima u kome će pisati upravo ono što govoriš DA EVROPA NEMA ALTERNATIVU!

 

Ukoliko niste spremni da se, poput svojevremeno DOS, organizujete na taj način, ne samo da ćete nestati, sa sve svojim procentima, već ćemo moći da VAS s pravom optužimo da ste VI bili jedina prava prepreka evropskih integracija, a ne Radikali, Koštunica i ostala narodnjačka bratija, već VI: Boris, Čeda, Čanak, Rasim, Dinkić......Previše je bilo prilika da pokažete svoju političku zrelost i doraslost trenutku i izazovu, da bi Vam još jednom oprostili!

BORISE,

Gradjani su TVOJIM izborom za Predsednika pokazali odgovornost, sada je na TEBI da sazoveš „samit“ svih sa potencijalne Liste za evropske integracije, da zaboraviš na DS, na LDP, i sve druge, kao i to ko je kome i šta rekao-uradio.... da POVUČEŠ ODLUČAN I HRABAR, ALI I JEDINI MOGUĆI POTEZ.

DA OSVOJIMO EVROPU!

TO JE BIO TVOJ POBEDNIČKI SLOGAN - ZAR NE?

Branislav COLE KOVAĆEVIĆ

PS: I dok se ponovo čuju “pobedničke trube sa Kosova”, nemoj da te taj huk zavara, da ne čuješ i glasove onih koji su te izabrali!!!

 

 

Atačmenti
2171.jpg 6.91 KB image/jpeg




Komentari (189)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Vanja Montenegro Ljujic  14:31 14.02.2008
Preporuka: 1

lazi i prevare

#Link  Replika: 1
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vanja Montenegro Ljujic  14:32 14.02.2008
Preporuka: 0

he is back

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  14:34 14.02.2008
Preporuka: 2

Borise - Vojislave!

#Link  Replika: 16
Borivoje, takoreći.
Fuj.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  14:51 14.02.2008
Preporuka: 0

Borise - Vojislave!

Nagradno pitanje za Predsednika: za šta i u kojoj zemlji ovi ljudi glasaju?



mala pomoć: Futog, sloboda govora
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:02 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Borise - Vojislave!

ceda_urosevic

Borivoje, takoreći.
Fuj.



Cedo....ja rekoh nesto pri kraju pisma....dakle da bi se obezbedio put u Evropu potreban je konsenzus svih stranaka i jos daleko sire....prema tome, uzdrzi se od komentara, koji postojeci raskol produbljuje,..jer je vec sasvim dovoljno dubok i bez tebe
bkc
PS ne mislis valjda da se sa 5% moze do EU ili si ubedjen da 5% moze brzo da postane 51 % ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vanja Montenegro Ljujic  15:07 14.02.2008
Preporuka: 2

Re: Borise - Vojislave!

Branislav Kovačević Cole

ceda_urosevicBorivoje, takoreći.Fuj.
Cedo....ja rekoh nesto pri kraju pisma....dakle da bi se obezbedio put u Evropu potreban je konsenzus svih stranaka i jos daleko sire....prema tome, uzdrzi se od komentara, koji postojeci raskol produbljuje,..jer je vec sasvim dovoljno dubok i bez tebebkcPS ne mislis valjda da se sa 5% moze do EU ili si ubedjen da 5% moze brzo da postane 51 % ?


Odsustvo raskola izmedju Vojislava i Borisa je doveo do raskola izmedju Srbije i EU.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  15:12 14.02.2008
Preporuka: 2

Re: Borise - Vojislave!

Poštovani Cole,
Slažem se da je potreban širi konsenzus oko puta u Evropu od 5%, i to ne sporim.

JA nisam kriv što raskol produbljujem činjenicama tj. činjenjem Borisa Tadića, još tačnije: kazivanjem na šta je sve Boris Tadić do sada pristajao. I dalje pristaje.

Slažem se, on treba da predvodi taj put, ali su mu saputnici pogrešni. Ja toliko verujem u BT. Ako i toliko.
Da podsetim, moj komentar je bio Borise-Vojislave i ilustracija koja ih povezuje na tako mnogo načina.
Ne znam šta sam toliko novo rekao da je Vaš zaključak ovoliko (rekao bih nepotrebno) oštar.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:15 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Borise - Vojislave!

ceda_urosevic

Poštovani Cole,
Slažem se da je potreban širi konsenzus oko puta u Evropu od 5%, i to ne sporim.

JA nisam kriv što raskol produbljujem činjenicama tj. činjenjem Borisa Tadića, još tačnije: kazivanjem na šta je sve Boris Tadić do sada pristajao. I dalje pristaje.

Slažem se, on treba da predvodi taj put, ali su mu saputnici pogrešni. Ja toliko verujem u BT. Ako i toliko.
Da podsetim, moj komentar je bio Borise-Vojislave i ilustracija koja ih povezuje na tako mnogo načina.
Ne znam šta sam toliko novo rekao da je Vaš zaključak ovoliko (rekao bih nepotrebno) oštar.


A da predjemo na private,,? Nisam pisao da bi se nas dvojica slagali oko svega.vec da bi se nas 51% iyjasnili za EU, dakle i kritika, naravno nije sporna, ali se moze reci na razlicite nacine...ajde da se nismo razumeli..a cil nam je isti,...jedan po jedan, 51%...To je ideja!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pufna  15:18 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: Borise - Vojislave!

Cedo....ja rekoh nesto pri kraju pisma....dakle da bi se obezbedio put u Evropu potreban je konsenzus svih stranaka i jos daleko sire....prema tome, uzdrzi se od komentara, koji postojeci raskol produbljuje,..jer je vec sasvim dovoljno dubok i bez tebe
bkc

a da li vi Cole mislite da mozete da smanjite raskol ovim blogom?
p.s. mada, slazem se da je situacija ozbiljna, ali ne vidim nikakav smisao kucanja na ova vrata. jedino na koga treba apelovati je na ostatak ds -a da smakne svoje rukovotsvo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pufna  15:21 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: Borise - Vojislave!

ukoliko se samo rukovodstvo ne opameti pa uvidi da ovakvi kompromisi nuzno vode do propasti. Pujdaju ih sa istorijskom ulogom da ne bi usli u istoriju kao oni za cije vladavine je otislo Kosovo a dobice zato jos goru ulogu- za cije vladavine se Srbija okrenula aziji i nedemokratskim drustvima. Uci ce u istoriju kao Urosi-nejaki.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:24 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Borise - Vojislave!

pufna

Cedo....ja rekoh nesto pri kraju pisma....dakle da bi se obezbedio put u Evropu potreban je konsenzus svih stranaka i jos daleko sire....prema tome, uzdrzi se od komentara, koji postojeci raskol produbljuje,..jer je vec sasvim dovoljno dubok i bez tebe
bkc

a da li vi Cole mislite da mozete da smanjite raskol ovim blogom?
p.s. mada, slazem se da je situacija ozbiljna, ali ne vidim nikakav smisao kucanja na ova vrata. jedino na koga treba apelovati je na ostatak ds -a da smakne svoje rukovotsvo.



Mislim da je to jos naivnija pretpostavka....ali da ne ulazim u pravo svakoga da sanja....Tako smo cekajuci, nerealno, izgubili puno vremena,..a na private mogu da objasnim...
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pufna  15:43 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: Borise - Vojislave!

Branislav Kovačević Cole

pufna
Cedo....ja rekoh nesto pri kraju pisma....dakle da bi se obezbedio put u Evropu potreban je konsenzus svih stranaka i jos daleko sire....prema tome, uzdrzi se od komentara, koji postojeci raskol produbljuje,..jer je vec sasvim dovoljno dubok i bez tebebkca da li vi Cole mislite da mozete da smanjite raskol ovim blogom? p.s. mada, slazem se da je situacija ozbiljna, ali ne vidim nikakav smisao kucanja na ova vrata. jedino na koga treba apelovati je na ostatak ds -a da smakne svoje rukovotsvo. Mislim da je to jos naivnija pretpostavka....ali da ne ulazim u pravo svakoga da sanja....Tako smo cekajuci, nerealno, izgubili puno vremena,..a na private mogu da objasnim...pozbkc

ispod te poruke sam pojasnila sa narednom. Da to jeste moj san, ali ipak verujem da pritisak biraca kao i drugih clanova stranke moze uticati na rukovodstvo da ne sevrda toliko. Na kraju svega to je jedini razlog zasto se danas BT drugcije ipak, ponasa od TN. Zasto mora da manervise sa brojem ministarstava i razlozima zasto ne preuzima policiju, na primer. Strah da ne izgubi svoje birace, clanove i poziciju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f  18:01 14.02.2008
Preporuka: 2

Re: Borise - Vojislave!

prema tome, uzdrzi se od komentara, koji postojeci raskol produbljuje,..


Pokušavam da razumem ovu rečenicu, ali kao obično, ispostavi se da sam glup.
Ne produbljivati raskol znači prihvatiti Tadića takvog kakav jest, a to je kontradiktorno već i sa tvojim pisanjem.
Pokušati promeniti Tadića...Hahaha...To je eksperimentalno dokazano kao neizvodivo, već bezbroj puta.
Edukuj me Cole i pojasni kako ostati veran istini ,a ne produbljivati raskol.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  18:18 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Borise - Vojislave!

Pokušavam da razumem ovu rečenicu, ali kao obično, ispostavi se da sam glup.

vec danima delim osecaj sa tobom grofe.
da ne bude zabune, ispostavi se da sam ja glupa:)))
pozdrav. bas.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Treger  18:24 14.02.2008
Preporuka: 5

Re: Borise - Vojislave!

Branislav Kovačević Cole

ceda_urosevicPoštovani Cole,Slažem se da je potreban širi konsenzus oko puta u Evropu od 5%, i to ne sporim.JA nisam kriv što raskol produbljujem činjenicama tj. činjenjem Borisa Tadića, još tačnije: kazivanjem na šta je sve Boris Tadić do sada pristajao. I dalje pristaje.Slažem se, on treba da predvodi taj put, ali su mu saputnici pogrešni. Ja toliko verujem u BT. Ako i toliko.Da podsetim, moj komentar je bio Borise-Vojislave i ilustracija koja ih povezuje na tako mnogo načina.Ne znam šta sam toliko novo rekao da je Vaš zaključak ovoliko (rekao bih nepotrebno) oštar. A da predjemo na private,,? Nisam pisao da bi se nas dvojica slagali oko svega.vec da bi se nas 51% iyjasnili za EU, dakle i kritika, naravno nije sporna, ali se moze reci na razlicite nacine...ajde da se nismo razumeli..a cil nam je isti,...jedan po jedan, 51%...To je ideja!

Cole zašto misliš da je nemoguće 5% da bude 51%.Pa nisu svi kao Tadić pada od 35% naprave 2%. Voja je imao 8% pa uz Tadićevu velikodušnu podršku vlada kao da oma 108%. Mi trebamoa jasno da kažemo ko je G17+, koje Boris itd. Za mene nema razlike između Voje, Velje Borisa i Dinkića. Razlike su u finesama koje se svode ko je koloko dobor od koje prodaje. Borisovo odlaženje Putinu na noge između dva kruga svegovori o njegovom evropskom opredeljenju. Na kubu nije stigao. Preme tome onu svemu podržava narodnjake i radikale. Njima se prvoi obratio sa prozora stranke.I rekao nam ćao Evropo. Ja razumem Tadića stvarno je Čeda napravio ogromnu štetu ovoj državi sa pešačkim prelazom. Radikali jesu izgubili Kosovo, ali nisu pravili prelaz.Dinkić jeste maznuo našu lovu sa Kipra i od nacilonalne štedionice ali nije pravio od tih para prelaze. Velja je sklopio u ugovor o izgradnji puta i debele se ugradio ali to je bilo iz najboljih namera da strancima ne ostane para za prelaze. Pa šta ima Tako strašno u tim prelazima. Pa ima kako da nema. Recimo kad premijer vidi putni prelaz on se seti pokojnog premijera pa mu udare suze jer su mu najbolji prijatelji u zatvoru zbog Đinđića koji je baš tad išao u vladu kad je Zveki vežbao gađanje. Da ne govorimo da kad vidi prelaz da se seti i Čede koji mu najboljeg druga ikonu srpstva Sobodana uhapsi pa još posla u HAG. Zar vi Cole stvarno mislite da je Tadić baš toliko bez karaktera da radi ovo zato što je slabić i neko ga pritiska.Ne prijatelju on to radi namerno. Dirnite mu u Voju pa će te videti.A za Đinđića možete pričati šta hoćete i niko iz DS da reaguje.U Zemunu u gradskoj opštini a u gradu su DS na vlasti svo vreme postoji registrovana firma 12. Mart. Pa vi sad vidite kome se obraćate.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
oblutak  21:03 15.02.2008
Preporuka: 0

Re: Borise - Vojislave!

Sloboda govora, tako je! Idemo dalje, do trenutka kad o tome više uopšte nećemo morati da glasamo. Trebalo bi da se podrazumeva!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  11:40 16.02.2008
Preporuka: 0

Re: Borise - Vojislave!

ceda_urosevic
JA nisam kriv što raskol produbljujem činjenicama tj. činjenjem Borisa Tadića, još tačnije: kazivanjem na šta je sve Boris Tadić do sada pristajao. I dalje pristaje.Slažem se, on treba da predvodi taj put, ali su mu saputnici pogrešni. Ja toliko verujem u BT. Ako i toliko.


Ја, вала, ни толико не верујем у БТ и СИГУРАН сам да он не да не треба да предводи тај пут; он то нити може, нити жели. То је показао. А ми (права проевропска Србија) треба да радимо на томе да ових 5,3 посто постане 51%, са ДС или без њих, а НАЈБОЉЕ без БТ. БТ није ДС; ако јесте, онда ће и ДС завршити као ДСС.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
oblutak  21:59 16.02.2008
Preporuka: 0

Re: Borise - Vojislave!

ceda_urosevic

Nagradno pitanje za Predsednika: za šta i u kojoj zemlji ovi ljudi glasaju?



mala pomoć: Futog, sloboda govora



Zašto dozvoljavamo da se o njoj uopšte glasa? Pa sloboda govora bi trebalo da se podrazumeva! Da li treba da ponovo osvajamo i taj prostor? Ako je tako, onda molim za akciju!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f i c a  23:29 16.02.2008
Preporuka: 0

Sloboda govora

Sloboda govora, tako je! Idemo dalje, do trenutka kad o tome više uopšte nećemo morati da glasamo. Trebalo bi da se podrazumeva!!!

Nazalost sloboda govora se u Srbiji dugo, dugo nece podrazumevati. Moracemo se jos dugo boriti za tu slobodu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  15:14 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: BoTo

ne Radikali,Koštunica i ostala narodnjačka bratija, već VI: Boris, Čeda, Čanak, Rasim, Dinkić......Previše je bilo prilika da pokažete svoju političku zrelost i doraslost trenutku i izazovu, da bi

izvini Cole a što Čeda?
pa zar LDP od prvog dana postojanja, još od vremena frakcije, nije prstom ukazivao na glavnog protivnika reformeske politike, protivnika EU intergracija - na Koštunicu?
zar se LDP nije od prvog dana protivio kohabitaciji DSa sa DSSom?
ne vidim razlog da LDP stavljaš u isti red krivaca
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:18 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: BoTo

JJ Beba

ne Radikali,Koštunica i ostala narodnjačka bratija, već VI: Boris, Čeda, Čanak, Rasim, Dinkić......Previše je bilo prilika da pokažete svoju političku zrelost i doraslost trenutku i izazovu, da bi

izvini Cole a što Čeda?
pa zar LDP od prvog dana postojanja, još od vremena frakcije, nije prstom ukazivao na glavnog protivnika reformeske politike, protivnika EU intergracija - na Koštunicu?
zar se LDP nije od prvog dana protivio kohabitaciji DSa sa DSSom?
ne vidim razlog da LDP stavljaš u isti red krivaca


Ja sam kao clan predsednistva DOS-a jedini glasao javno protiv VK kao nasega zajednickog kandidata...On je izabran skoro jednoglasno tada, a ja sam i dalje bio u DOS.u..Mislite li da uprkos tome i ja ne snosim krivicu za sve greske koje su nakon toga nastale..Snosim......pa eto,otprilike tako razmisljam..Sve drugo na private, jer ne zelim da slabim bilo ciju poziciju....pa ni Cedinu!
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  15:24 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: BoTo

Ja sam kao clan predsednistva DOS-a jedini glasao javno protiv VK kao nasega zajednickog kandidata...On je izabran skoro jednoglasno tada, a ja sam i dalje bio u DOS.u.


Da vam se tada jos nekoliko cuvenih lidera pridruzilo, jos bi nama Sloba predsednikovao ovde.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  15:24 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: BoTo

jer ne zelim da slabim bilo ciju poziciju....pa ni Cedinu!

pa ne mora da je slabite, možete da je jačate
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:25 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: BoTo

niki m

Ja sam kao clan predsednistva DOS-a jedini glasao javno protiv VK kao nasega zajednickog kandidata...On je izabran skoro jednoglasno tada, a ja sam i dalje bio u DOS.u.


Da vam se tada jos nekoliko cuvenih lidera pridruzilo, jos bi nama Sloba predsednikovao ovde.


Cuveni il necuveni...ali svi su imali po 1 glas...! A Slobodan svakako ne bi bio predsednik-....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  15:29 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: BoTo

Cuveni il necuveni...ali svi su imali po 1 glas...! A Slobodan svakako ne bi bio predsednik-....


Dobro, mozda i ne bi bio predsednik republike ali bi zato bio predsednik vlade. Nije bilo drugog kandidata koji bi mogao da Milosevica da pobedi. E, sada sto se to nekome ne uklapa u novostvorenu mitologiju, to je druga stvar.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:34 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: BoTo

niki m

Cuveni il necuveni...ali svi su imali po 1 glas...! A Slobodan svakako ne bi bio predsednik-....


Dobro, mozda i ne bi bio predsednik republike ali bi zato bio predsednik vlade. Nije bilo drugog kandidata koji bi mogao da Milosevica da pobedi. E, sada sto se to nekome ne uklapa u novostvorenu mitologiju, to je druga stvar.



Nije mitologija..malo podsecanje..juna 2000-te VK je imnao podrsku 4% gradjana, nesto kao danas otprilike...Tek kada je svih 18 duvalo u njegova jedra,,,,on je narastao...! Previdjamo da su gradjani vecinom i tada glasali protiv SM, a ne za VK....tek kasnije su otkrili ljubav prema VK......itd
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  15:41 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: BoTo

Nije mitologija..malo podsecanje..juna 2000-te VK je imnao podrsku 4% gradjana, nesto kao danas otprilike...Tek kada je svih 18 duvalo u njegova jedra,,,,on je narastao...! Previdjamo da su gradjani vecinom i tada glasali protiv SM, a ne za VK....tek kasnije su otkrili ljubav prema VK......itd


Nema razloga da se ponovo prezvakavamo iste price ali ovo sto tvrdite su samo naknadno smisljene lazi radi rusenja Kostunicinog tadasnjeg rejtinga. Isto kao i titov salon u avionu DC 10 kada je Kostunica putovao za Peking sto je slagao zarko Korac. isto kao i to da je Stambolic ubijen da bi bio sprecen da se kandiduje iako je ubijen k nakon roka za prijavljivanje kandidata. Ima jos dosta toga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  15:57 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: BoTo

isto kao i to da je Stambolic ubijen da bi bio sprecen da se kandiduje iako je ubijen k nakon roka za prijavljivanje kandidata. Ima jos dosta toga.

niki m,
kad vec ulazis u rasprave budi naoruzan argumentima, a ako ih nemas ne pricaj svasta.
iskoristicu diskreciono pravo da budem kovacevicev advokat...
sticajem okolnosti, radio sam tada u Danasu, znam da je Cole zajedno sa Grujicom Spasovicem, danas ambasadorom u Sarajevu a tada glodurom Danasa, fotografisan na poslednjoj fotografiji Ivana Stambolica. Bilo je to 22. avgusta 2000. ispred baste restorana Lovac....
ovo je jedna od slika iz tog serijala, slikao pedja mitic


Da li zaista mislis da ti znas vishe od Coleta o slucaju Ivan Stambolic da bimogao da tako polemishesh.... ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  16:08 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: BoTo

Da li zaista mislis da ti znas vishe od Coleta o slucaju Ivan Stambolic da bimogao da tako polemishesh.... ?


O kakvom slucaju Stambolic govorite? Ponovo sam pogledao sta sam napisao i ne vidim da sam pominjao nekakav slucaj Stambolic vec samo tvrdnju da je Stambolic mogao da bude kandidat DOS-a. Zapravo, ne znam ni sta vi precizno podrazumevate pod "slucajem Stambolic".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Treger  18:32 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: BoTo

niki m
Nije mitologija..malo podsecanje..juna 2000-te VK je imnao podrsku 4% gradjana, nesto kao danas otprilike...Tek kada je svih 18 duvalo u njegova jedra,,,,on je narastao...! Previdjamo da su gradjani vecinom i tada glasali protiv SM, a ne za VK....tek kasnije su otkrili ljubav prema VK......itdNema razloga da se ponovo prezvakavamo iste price ali ovo sto tvrdite su samo naknadno smisljene lazi radi rusenja Kostunicinog tadasnjeg rejtinga. Isto kao i titov salon u avionu DC 10 kada je Kostunica putovao za Peking sto je slagao zarko Korac. isto kao i to da je Stambolic ubijen da bi bio sprecen da se kandiduje iako je ubijen k nakon roka za prijavljivanje kandidata. Ima jos dosta toga.

O pa da nism ovo pročitao ne bi znao da je Stambolić ubijen posle roka. Ti izgleda dobro znaš kaqd je ko ubijen iako nisi naravno umešan u to. Ja koliko znam nigde nije bilo obelodanjeno kada jei koliko sati ubijen Stambolić ali ti verujem vidim da si dobro upoznat.Možda zanaš i Ćuruvija u koliko je minuta iz čijeg oružja ubijen.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vanja Montenegro Ljujic  14:43 14.02.2008
Preporuka: 0

na krilima RWA

#Link  Replika: 1
Right-wing authoritarianism (RWA) is a psychological personality variable or "ideological attitude" found to a high degree in people who are authoritarian followers (Authoritarian leaders, on the other hand, tend to score highly in social dominance orientation.)

Right-wing authoritarianism is defined as the co-existence of three attitudinal clusters in a person:

Authoritarian submission — a high degree of submission to the authorities who are perceived to be established and legitimate in the society in which one lives.
Authoritarian aggression — a general aggressiveness, directed against various persons, that is perceived to be sanctioned by established authorities.
Conventionalism — a high degree of adherence to the social conventions that are perceived to be endorsed by society and its established authorities.

From Wikipedia, the free encyclopedia
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Hromi Daba  16:14 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: na krilima RWA

Vanja Montenegro Ljujic
Right-wing authoritarianism (RWA) is a psychological personality variable or "ideological attitude" found to a high degree in people who are authoritarian followers ...

Authoritarian aggression — a general aggressiveness, directed against various persons, that is perceived to be sanctioned by established authorities ...


Mogao si slobodno citirati i sledeci odeljak:

"The "RWA" trait is measured by an attitude scale creatively named the RWA scale. The first item on the scale goes, "Our country desperately needs a mighty leader who will do what has to be done to destroy the radical new ways and sinfulness that are ruining us." Persons who strongly agree with this are showing a lot of authoritarian submission ("Our country desperately needs a mighty leader"), authoritarian aggression ("who will do what has to be done to destroy"), and conventionalism ("the radical new ways and sinfulness that are ruining us")."

RWA je izdasno prisutna kako kod "narodnjaka", tako i kod "pro-EU" politicke struje u Srbiji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  14:54 14.02.2008
Preporuka: 1

Katastrofa...

#Link  Replika: 4
Ja ne znam sta da kazem. Prvo kod Biljane Srbljanovic na postu o Latinici, a sada i ovde. Imam zelju nesto da iskazem, al' ne znam sta. Stvarno nisam pametan smisliti kako na neki koherentan nacin da srocim svo beznadje a polako i depresiju u koju me nase trenutno stanje baca.

Ali barem je ovo jedno dobro sroceno pismo. Nadam se, verovatno uzaludno, da ce ga Tadic na kraju i procitati. Pa da ono prica za nas koji samo zabezeknuto gledamo i ne verujemo kako je moguce da nam se ovo OPET desava.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:03 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Katastrofa...

Dawngreeter

Ja ne znam sta da kazem. Prvo kod Biljane Srbljanovic na postu o Latinici, a sada i ovde. Imam zelju nesto da iskazem, al' ne znam sta. Stvarno nisam pametan smisliti kako na neki koherentan nacin da srocim svo beznadje a polako i depresiju u koju me nase trenutno stanje baca.

Ali barem je ovo jedno dobro sroceno pismo. Nadam se, verovatno uzaludno, da ce ga Tadic na kraju i procitati. Pa da ono prica za nas koji samo zabezeknuto gledamo i ne verujemo kako je moguce da nam se ovo OPET desava.



PROCITACE!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  15:06 14.02.2008
Preporuka: 2

Re: Katastrofa...

Pa da ono prica za nas koji samo zabezeknuto gledamo i ne verujemo kako je moguce da nam se ovo OPET desava.


Desava se jer su ljudi skloni da balave i pene kada su im lideri, pretvoreni u ideale, glavna bozanstva. I sto je najstrasnije, "bozanstva" umisle da su to pa nikako ne uspevaju da pogled bace na dole i vide ojadjen narod koji trazi izlaz u idealima kroz likove sasvim prosecnih tipova. I desavalo se sa Titom, pa doso Titov Tito, pa Titovoga Tita Tito i tako sve jedan za drugim. Znaci, ipak je problem u narodu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  18:31 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Katastrofa...

dawn, razmumem te. i ja tako rezonujem, ali ne verujem da ce tadic ista uraditi niti razumeti ovo sto je cole napisao. da razume, to bi nekako primetili i ranije i on bi nekako delovao. nema hleba od tadica - tastina praznine. ovo sto se nama desava je sranje totalno. nisam optimista...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  00:07 15.02.2008
Preporuka: 0

Re: Katastrofa...

Branislav Kovačević Cole

PROCITACE!!!

i?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vanja Montenegro Ljujic  14:57 14.02.2008
Preporuka: 1

potpisujem

#Link  Replika: 0
BORISE,

Gradjani su TVOJIM izborom za Predsednika pokazali odgovornost, sada je na TEBI da sazoveš „samit“ svih sa potencijalne Liste za evropske integracije, da zaboraviš na DS, na LDP, i sve druge, kao i to ko je kome i šta rekao-uradio.... da POVUČEŠ ODLUČAN I HRABAR, ALI I JEDINI MOGUĆI POTEZ.

DA OSVOJIMO EVROPU!

TO JE BIO TVOJ POBEDNIČKI SLOGAN - ZAR NE?

Branislav COLE KOVAĆEVIĆ

PS: I dok se ponovo čuju “pobedničke trube sa Kosova”, nemoj da te taj huk zavara, da ne čuješ i glasove onih koji su te izabrali!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KRALJMAJMUNA  15:04 14.02.2008
Preporuka: 0

Stani, stani, Ibar vodo...

#Link  Replika: 0
BKC
PS: I dok se ponovo čuju “pobedničke trube sa Kosova”, nemoj da te taj huk zavara, da ne čuješ i glasove onih koji su te izabrali!!!

Dobra ti je poruka. Uvek je dobro oslušnuti ono što aktuelni "huk" prekriva. Mnogo puta taj "huk" ponese tamo gde se nije želelo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Laudanum  15:18 14.02.2008
Preporuka: 2

Boris wanna cracker

#Link  Replika: 10
Zamišljam ga kako čita ovo pismo, mreška mu se koren nosa ispod orošenog čela. Usnama sriče "... da POVUČEŠ ODLUČAN I HRABAR, ALI I JEDINI MOGUĆI POTEZ..." Podiže pogled koji se gubi negde iznad levog ramena Šaperovog, neka ga daljina doziva, a onda sriče papagajski melodično: "I KOSOVO U SRBIJI I SRBIJA U EVROPI, I KOSOVO U SRBIJI I SRBIJA U EVROPI, "I KOSOVO U SRBIJI I SRBIJA U EVROPI, I KOSOVO U SRBIJI I SRBIJA U EVROPI...

Nadam se da Šaper nosi krekere u žaketu.

Eto vam odgovora, poštovani gosn Cole.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:22 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Boris wanna cracker

Laudanum

Zamišljam ga kako čita ovo pismo, mreška mu se koren nosa ispod orošenog čela. Usnama sriče "... da POVUČEŠ ODLUČAN I HRABAR, ALI I JEDINI MOGUĆI POTEZ..." Podiže pogled koji se gubi negde iznad levog ramena Šaperovog, neka ga daljina doziva, a onda sriče papagajski melodično: "I KOSOVO U SRBIJI I SRBIJA U EVROPI, I KOSOVO U SRBIJI I SRBIJA U EVROPI, "I KOSOVO U SRBIJI I SRBIJA U EVROPI, I KOSOVO U SRBIJI I SRBIJA U EVROPI...

Nadam se da Šaper nosi krekere u žaketu.

Eto vam odgovora, poštovani gosn Cole.



Pa dobro.....da probam i ja Vama da odgovorim....Davne 1993 godine sa pok prof IvanomDjuricem putovao sam po Srbiji, pa smo svratili do sela gde su moji roditelji bili na odmoru.....kad smo posli iz dvorista moja majka nas je ispratila recima...." E bas cete Vas dvojica da srusite...Milosevica, nema kuce za sta da Vas ujede...."
Eto....mozda nije adekvatan odgovor...ali tako nekako....!!!
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vanja Montenegro Ljujic  15:28 14.02.2008
Preporuka: 1

Mission Impossible

a onda sriče papagajski melodično: "I KOSOVO U SRBIJI I SRBIJA U EVROPI, I KOSOVO U SRBIJI I SRBIJA U EVROPI, "I KOSOVO U SRBIJI I SRBIJA U EVROPI, I KOSOVO U SRBIJI I SRBIJA U EVROPI...


misleci u sebi: NITI KOSOVO U SRBIJI NITI SRBIJA U EVROPI

ali, nema veze, bitno je da nema raskola


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Laudanum  15:30 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Boris wanna cracker

Nije moj komentar upućen Vašem pismu (koje bih, od reči do reči potpisao), kao ni naumu. Samo želim da kažem da se i najlepše izgovorena reč, posle odjeka, utapa u kamene zidove. Plašim se da ćemo pre tražiti drugog kandidata nego što će Ovaj da posluži svrsi. Na žalost.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:36 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Boris wanna cracker

Laudanum

Nije moj komentar upućen Vašem pismu (koje bih, od reči do reči potpisao), kao ni naumu. Samo želim da kažem da se i najlepše izgovorena reč, posle odjeka, utapa u kamene zidove. Plašim se da ćemo pre tražiti drugog kandidata nego što će Ovaj da posluži svrsi. Na žalost.


Nisam ja ni zeleo da repliciram, vec da ohrabrim....Ne zaboravite da je SKJ, ili KPJ imala preko 2 miliona clanova pa se SFRJ raspala, da je SPS imao podrsku kakvu je imao, da je SPO imao sta je imao, da je KOstunica imao...itd....Nista nije konacno..
poz
bkc
sve ok
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  15:46 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: Boris wanna cracker

Ne zaboravite da je SKJ, ili KPJ imala preko 2 miliona clanova pa se SFRJ raspala, da je SPS imao

danas je ovako : KPJ - radikali a SKJ - DS. potpuno isto i ideološki i organizaciono i glasovno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
milivoye  16:34 14.02.2008
Preporuka: 2

Re: Boris wanna cracker

Branislav Kovačević Cole
Pa dobro.....da probam i ja Vama da odgovorim....Davne 1993 godine sa pok prof IvanomDjuricem putovao sam po Srbiji, pa smo svratili do sela gde su moji roditelji bili na odmoru.....kad smo posli iz dvorista moja majka nas je ispratila recima...." E bas cete Vas dvojica da srusite...Milosevica, nema kuce za sta da Vas ujede...."


I, kao što vidimo - niste ga srušili.
Pravi primer za kvalitet iskustva.

P.S.: A, da ga, onaj nesternik, Čeda, nije spakovao na helikopter, bio bi Vam Milošević umesto Tadića. Nemojte ni da pokušavate da sumnjate.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  18:01 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Boris wanna cracker

danas je ovako : KPJ - radikali a SKJ - DS. potpuno isto i ideološki i organizaciono i glasovno


onda ceda dodje tu kao neki dobrica cosic!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  18:07 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Boris wanna cracker

onda ceda dodje tu kao neki dobrica cosic!

suvišno je ono čega nema
:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  18:11 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Boris wanna cracker

suvišno je ono čega nema


ma daleko je sunce
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  19:53 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: Boris wanna cracker



ma daleko je sunce

čuvaj se tog sunca- ko više trepće manje vidi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
grofisneki  15:27 14.02.2008
Preporuka: 0

kada sam ja

#Link  Replika: 13
ovde na blogu prvi put pomenula kako treba sve naprednjacke snage da se ujedine zarad naseg dobra, samo sto me nisu kamenovali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vanja Montenegro Ljujic  15:28 14.02.2008
Preporuka: 1

Re: kada sam ja

grofisneki
ovde na blogu prvi put pomenula kako treba sve naprednjacke snage da se ujedine zarad naseg dobra, samo sto me nisu kamenovali.


ko su naprednjacke snage?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:31 14.02.2008
Preporuka: 0

Re: kada sam ja

grofisneki

ovde na blogu prvi put pomenula kako treba sve naprednjacke snage da se ujedine zarad naseg dobra, samo sto me n