Politika| Satira

Fontana želja posvećena Tomislavu Nikoliću i Vuku Jeremiću

Predrag Azdejković RSS / 11.04.2013. u 11:40

16399.jpg

Nakon govora predsednika Republike Srbije Tomislava Nikolića na debati u Ujedinjenim nacijama koju je organizovao Vuk Jeremić, ispred Haškog tribunala postavljena je Fontana želja. 

Atačmenti



Komentari (108)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 11:41 11.04.2013

Degutantno

Ali, očekivano...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:04 11.04.2013

Re: Degutantno

Alternativni naziv - pišanje uz vetar...
predatortz predatortz 12:07 11.04.2013

Re: Degutantno

Predrag Azdejković
Alternativni naziv - pišanje uz vetar...


Mislio sam na tvoj post. Oni su rekli šta su imali, uglavnom istinu. To ih svrstava u ljude sa mudima.

Ovo tvoje je...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:11 11.04.2013

Re: Degutantno

Pa ako je tako, mogao bi Tomislav Nikolić malo da pripomogne svom bivšem drugaru Vojislavu Šešelju, koji čuči neosuđen u tribunalu više nego osuđeni ratni zločinci! Kad već toliko imaju muda!
predatortz predatortz 12:13 11.04.2013

Re: Degutantno

Predrag Azdejković
Pa ako je tako, mogao bi Tomislav Nikolić malo da pripomogne svom bivšem drugaru Vojislavu Šešelju, koji čuči neosuđen u tribunalu više nego osuđeni ratni zločinci! Kad već toliko imaju muda!


Ma šta ja mislio o Šešelju i Nikoliću, ovo što si napisao više govori o tribunalu.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:19 11.04.2013

Re: Degutantno

Istina.
Ali diskusija u UN-u je po meni isto što i Veliki brat ili Farma. Zabavni program za zaluđivanje ljudi. Šta će to da promeni u odnosu na tribunal? A šta će da promeni u odnosu na Tomislava Nikolića, SNS i Vuka Jeremića? Ko od te debate ima direktne koristi?
predatortz predatortz 12:20 11.04.2013

Re: Degutantno

Istina.
Ali diskusija u UN-u je po meni isto što i Veliki brat ili Farma. Zabavni program za zaluđivanje ljudi. Šta će to da promeni u odnosu na tribunal?


Ne znam, vreme će pokazati. Ali, Amerika se iz petnih žila trudila da do diskusije ne dođe. Dakle, nije baš Farma...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:23 11.04.2013

Re: Degutantno

Ja sam sumnjiv da će biti ikakvih rezultata.
predatortz predatortz 12:24 11.04.2013

Re: Degutantno

Predrag Azdejković
Ja sam sumnjiv da će biti ikakvih rezultata.


Možda i neće. Ali će ostati zabeleženo.
mikimedic mikimedic 12:26 11.04.2013

Re: Degutantno

Istina.
Ali diskusija u UN-u je po meni isto što i Veliki brat ili Farma. Zabavni program za zaluđivanje ljudi. Šta će to da promeni u odnosu na tribunal? A šta će da promeni u odnosu na Tomislava Nikolića, SNS i Vuka Jeremića? Ko od te debate ima direktne koristi?


a ko od bilo koje debate u un ima koristi?



kako mali perica zamislja neke stvari...
Sepulturero Sepulturero 12:52 11.04.2013

Re: Degutantno

Predrag Azdejković
Pa ako je tako, mogao bi Tomislav Nikolić malo da pripomogne svom bivšem drugaru Vojislavu Šešelju, koji čuči neosuđen u tribunalu više nego osuđeni ratni zločinci! Kad već toliko imaju muda!


Па споменуо је и њега и 11 година тамнице у говору.
bubamarac bubamarac 13:17 11.04.2013

Re: Degutantno

Predrag Azdejković
Ja sam sumnjiv da će biti ikakvih rezultata.


"Sve su Drine ovog svijeta krive; nikada se one neće moći sve ni potpuno ispraviti; nikad ih ne smijemo prestati ispravljati." Andric
antioksidant antioksidant 14:15 11.04.2013

Re: Degutantno

To ih svrstava u ljude sa mudima.

неко има муда и међу ушима
freehand freehand 14:17 11.04.2013

Re: Degutantno

Predrag Azdejković
Pa ako je tako, mogao bi Tomislav Nikolić malo da pripomogne svom bivšem drugaru Vojislavu Šešelju, koji čuči neosuđen u tribunalu više nego osuđeni ratni zločinci! Kad već toliko imaju muda!

Ček, bre, pa zar nije Tomislav Nikolić tvoj drugar?
thebee269 thebee269 17:08 11.04.2013

Re: Degutantno

Istina.
Ali diskusija u UN-u je po meni isto što i Veliki brat ili Farma. Zabavni program za zaluđivanje ljudi. Šta će to da promeni u odnosu na tribunal? A šta će da promeni u odnosu na Tomislava Nikolića, SNS i Vuka Jeremića? Ko od te debate ima direktne koristi?

mozda stvarno nece nista da promeni,
ali to ne znaci da o tome ne treba diskutovati, pa i na ovakav nacin.

zakuni se da je Haski tribunal, u najmanju ruku castan sud, napravio je toliko procesnih i proceduralnih gresaka, i to zamisli po politickoj nagodbi, da je mnoge casne i postene pravnike sramota sta se sve naziva sudom, i to medjunarodnim krivicnim za ratne zlocine.

Napravili su meedvedju uslugu stvarnim sudovima za zlocine rata i medjunarodnog prava, sramota.

Uloga suda je da bude nepristrasan, a kazi mi da ijedan gradjanin bilo koje zemlje sa poduzom demokratijom boravi u pritvoru 11g. bez prvostepene presude, da li bi neko reagovao i kako?
hajkula1 hajkula1 17:23 11.04.2013

Re: Degutantno

Predrag Azdejković

Ko od te debate ima direktne koristi?



Ima mnostvo govora i tekstova koji nas satanizuju. To sve neko cuva, arhivira, istorije radi. Tako ce ovih 40-tak strana teksta koji je mesecima pripreman, uci u arhivu UN. Pa ako se jednog dana neko zainteresuje...
deset_slukom deset_slukom 19:27 11.04.2013

Re: Degutantno

thebee269

Uloga suda je da bude nepristrasan, a kazi mi da ijedan gradjanin bilo koje zemlje sa poduzom demokratijom boravi u pritvoru 11g. bez prvostepene presude, da li bi neko reagovao i kako?

Da ti kažem svoje laičko mišljenje o ovome?
Haški tribunal je manje-više nezavisan od političkih uticaja, a sudije imaju jednokratnu tezgu, pa imaju slobodu da se razmašu.
Pa kada im neko kaže: poješćete sva govna koja ste sami izasrali (ili tako nekako), onda oni kažu - e pa videćemo.
Pogrešna Šešeljeva procena.
sima2000 sima2000 22:06 11.04.2013

Re: Degutantno

Ne znam, vreme će pokazati. Ali, Amerika se iz petnih žila trudila da do diskusije ne dođe.


Zamenik pomoćnika državnog sekretara SAD Filip Riker pozvao Beograd da prihvati predlog Brisela i nastavi dijalog kako bi dobio datum za početak pregovora s EU.

A do juče su pričali kako dve strane treba da se dogovore. Ako ti njih ebeš tamo gde ih boli, onda možeš očekivati da i oni odgovore istom merom. A njihov je mnogo veći nego naš.. pa možeš da pretpostaviš koga će više da boli. Kad Srbi sa severa Kosova potrpaju stvari u traktore, onda će Rusi najoštrije da osude.. i da pošalju tri šlepera ćebadi.
Tako se država ne vodi. Državnici se saginju tamo gde mora da se saginje, jer račun za inaćenje ne stiže njima nego sirotinji raji.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 06:32 12.04.2013

Re: Degutantno

неко има муда и међу ушима


To su ona cuvena muda koja se prodaju za bubrege. To inace od 1989 radi vecina mainstream politicara u Srbiji pa to i nije neka novost. Na zalost po Srbiju mnogima ne smeta sto je roba bajata. Evo danas ce ta ista muda da prodaju u Novom Sadu.


Inace, sta bi od onoga da nece znati sta ih je snaslo kad navali Jeremicu Vuce? Nista.


Filip2412 Filip2412 09:31 12.04.2013

Re: Degutantno

Zamenik pomoćnika državnog sekretara SAD Filip Riker pozvao Beograd da prihvati predlog Brisela i nastavi dijalog kako bi dobio datum za početak pregovora s EU.
E to su dostignuca Jeremica Vuka. Sloba Milosevic bi bio ponosan na njega.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:40 12.04.2013

Re: Degutantno

Filip2412
Zamenik pomoćnika državnog sekretara SAD Filip Riker pozvao Beograd da prihvati predlog Brisela i nastavi dijalog kako bi dobio datum za početak pregovora s EU.
E to su dostignuca Jeremica Vuka. Sloba Milosevic bi bio ponosan na njega.


Svasta - kakve veze to ima sa Vukom? Ovo je direktna posledica nepostignutog dogovora zadnjih dana. Mada tesko da tu ima smisla uopste pricati o nekim dogovorima ... niko se tu nista nije dogovarao ni pregovarao. Taci, po diktatu USA nije hteo da popusti ni mrvicu a sada njegovi mentori postavljaju otvorene i sve direktinije zahteve da Srbija prihvati ono sto su oni priznavanjem nezavisnog Kosova jos pre nekoliko godina odlucili...
predatortz predatortz 09:49 12.04.2013

Re: Degutantno

Svasta - kakve veze to ima sa Vukom?


Pusti, besmisleno je i odgovarati na ovakva pitanja....

Čini mi se, da nam neke blogokolege savetuju da treba prestati govoriti istinu, tražiti pravdu za naše civile... Sve zarad nekog 'cilja'. To me malo podseća na komuniste i njihovo guranje đubreta pod tepih. U šta se to posle izrodilo, svi smo bili svedoci.
Filip2412 Filip2412 10:45 12.04.2013

Re: Degutantno

Svasta - kakve veze to ima sa Vukom? Ovo je direktna posledica nepostignutog dogovora zadnjih dana.
ovo je prva ovako gruba izjava US administracije od nepotpisivanja sporazuma do danas a Riker 90% objavljenog intervjua govori o Jeremićevoj amaterskoj akciji u UN i ti onda napišeš ovakav komentar... cemu razgovor?
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:18 12.04.2013

Re: Degutantno

Filip2412
Svasta - kakve veze to ima sa Vukom? Ovo je direktna posledica nepostignutog dogovora zadnjih dana.
ovo je prva ovako gruba izjava US administracije od nepotpisivanja sporazuma do danas a Riker 90% objavljenog intervjua govori o Jeremićevoj amaterskoj akciji u UN i ti onda napišeš ovakav komentar... cemu razgovor?


A Amerika kao priznaje haski tribunal, potpisnik je da ce mu isporucivati svoje gradjane u slucaju dizanja optunice?
Ali vazno je da razdvaja amaterske od profesionalnih diskusija o radu tribunala koji sama ne priznaje.
predatortz predatortz 11:25 12.04.2013

Re: Degutantno


A Amerika kao priznaje haski tribunal, potpisnik je da ce mu isporucivati svoje gradjane u slucaju dizanja optunice?


Amerika ne priznaje ni Međunarodni krivični sud, a kamo li ad hoc tribunale...
mikimedic mikimedic 11:33 12.04.2013

Re: Degutantno

Zamenik pomoćnika državnog sekretara SAD Filip Riker pozvao Beograd da prihvati predlog Brisela i nastavi dijalog kako bi dobio datum za početak pregovora s EU.

E to su dostignuca Jeremica Vuka. Sloba Milosevic bi bio ponosan na njega.


kakve veze vuk jeremic ima sa rikerovom izjavom? ili da tek nesto pljunes, po obicaju.

edit: pretece me vasa po obicaju - vaso bre, dokle ce to da se ponavlja?


mikimedic mikimedic 11:35 12.04.2013

Re: Degutantno

ovo je prva ovako gruba izjava US administracije od nepotpisivanja sporazuma do danas a Riker 90% objavljenog intervjua govori o Jeremićevoj amaterskoj akciji u UN i ti onda napišeš ovakav komentar... cemu razgovor?


jel intervju (nisam ga citao, hvala bogu, i nesto me ne zanima) govori o sednici ga, ili o nepotpisivanju sporazuma?

aj kad se ti i riker dogovorite, javite.
mikimedic mikimedic 11:36 12.04.2013

Re: Degutantno

A Amerika kao priznaje haski tribunal, potpisnik je da ce mu isporucivati svoje gradjane u slucaju dizanja optunice?
Ali vazno je da razdvaja amaterske od profesionalnih diskusija o radu tribunala koji sama ne priznaje.


priznaje amerika ovaj, itekako, bas zato sto je ad-hoc tj. amaterski. onaj sto ne priznaje je pravi, tj. stalni.

mada se ni taj do sad nije nesto pokazao... (svi optuzeni pred njim su non-whites).
bladerunner92 bladerunner92 11:38 12.04.2013

Re: Degutantno

Filip2412

Zamenik pomoćnika državnog sekretara SAD Filip Riker pozvao Beograd da prihvati predlog Brisela i nastavi dijalog kako bi dobio datum za početak pregovora s EU.

E to su dostignuca Jeremica Vuka. Sloba Milosevic bi bio ponosan na njega.

Virtuelni Vasilije

Svasta - kakve veze to ima sa Vukom?


Vuk Jeremic je uspeo da, sada kad je dobio sansu da pokaze Srbiju u drugacijem svetlu --jer Srbija se vec godinama pokazuje u jednom svetlu--prokocka tu sansu i samo potvrdi da smo mi Srbi odnosno nase rukovodstvo i dalje u filmu iz devedesetih nacionalisticki nastrojeni. Istovremeno , koliko sam ja razumela, dok se odrzavao ovaj skup jordanski princ ambasador u UN-u i predstavnik Lihtenstajna ambasador u UN-u su organizovali drugi skup odnosno pres konferenciju za 2 grupe zrtava--majke Srebrenice i za Drustvo svedoka i prezivelih genocida.Vuk Jeremic je inace dozvolio predstavnici Majki Srebrenice da prisustvuje debati kao "silent observer" sto je ona iskoristila i obukla majcu na kojoj je pisalo "Pravda je spora ali dostizna" a negde se pise i da je pisalo "Republika srpska genocidna", posle cega je udaljena iz sale.Znaci nema "fer-pleja".Ta zena je skupila vise novinara oko sebe nego Vuk Jeremic i njegova debata.Dakle postigo je da se opet izvuku iz fijoke nasi zlocini, da se opet ljudi podsete slike koju vec imaju o Srbima.Mesto predsednika skupstine Un-a se ne lupa na dobijanje jeftinih poena kod kuce.Svet nije pravedan.Jaci imaju vise para, vise oruzja i vise nacina da opravdaju svoje postupke.Ova Rikerova izjava je sigurno posledica tvrdoglavog Vukovog "isterivanja pravde". Ne lupaju se samari tako celom svetu a narocito Americi-- ili da prevedem -- koga treba da molis ne treba da ga srdis.
Sto se tice govora naseg Predsednika--malo je nadobudan i podseca na retoriku iz 90-ih pa je Toma tu bio svoj na svome.Govor je napisan iz srpske perspektive, definitvno je da mi svi (pa i ja)tako dozivljavamo haski tribunal.I meni je problematicno da bude oslobodjen Ramus Hradinaj nakon sto su svedoci vecinom poubijani(?)i problematicno mi je da je 300.000 ljudi iseljeno a da je osudjeno koliko generala iz Hrvatske?Ako se posmatra kroz tu prizmu zaista niko ne bi zakljucio da je neki zlocin i nad Srbima pocinjen.S druge strane zapadnjaci su itekako obavesteni ko je ko, pa Toma sa svojim likom i delom koji cita govor o nepravdi haskog suda im je u najmanju ruku bio WTF?
Ali i Hrvati i Siptari (sorry nisam politicki korektna)su shvatili ono sto Srbi i sada nisu --- citaj recenicu gore--koga treba da molis (ili od koga zavisis)ne treba da ga srdis.
Oni su odavno shvatili da treba da igraju pametno a mi i dalje cmizdrimo i dajemo sebi autogolove sa evo ovakvim glupostima.Vuk Jeremic je mogao da iskoristi svoju poziciju da predstavi svoju zemlju u drugom svetlu ali on je zloupotrebio mesto i polozaj na kome je da proturi svoju nameru sto je nedopustivo i ne znam da li je moguce da bude smenjen ali ako nije moguce oseticemo posledice na drugi nacin.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:38 12.04.2013

Re: Degutantno

predatortz

A Amerika kao priznaje haski tribunal, potpisnik je da ce mu isporucivati svoje gradjane u slucaju dizanja optunice?


Amerika ne priznaje ni Međunarodni krivični sud, a kamo li ad hoc tribunale...


Znam, al Filip izgleda nije obavesten.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:41 12.04.2013

Re: Degutantno

mikimedic
A Amerika kao priznaje haski tribunal, potpisnik je da ce mu isporucivati svoje gradjane u slucaju dizanja optunice?
Ali vazno je da razdvaja amaterske od profesionalnih diskusija o radu tribunala koji sama ne priznaje.


priznaje amerija ovaj, itekako, bas zato sto je ad-hoc tj. amaterski. onaj sto ne priznaje je pravi, tj. stalni.

mada se ni taj do sad nije nesto pokazao... (svi optuzeni pred njim su non-whites).

Ok, moja greska.
Filip2412 Filip2412 13:08 12.04.2013

Re: Degutantno

apacherosepeacock
A Amerika kao priznaje haski tribunal, potpisnik je da ce mu isporucivati svoje gradjane u slucaju dizanja optunice?
ja mislim da je najbolje da TN njima u lice sve skrese, da im lepo kaze sta oni ne postuju a morali bi. Tu ce opasno da ih zajebe a Srbiju ima da povede u siguran napredak & svetlu buducnost.
mikimedic mikimedic 13:29 12.04.2013

Re: Degutantno

Pravda je spora ali dostizna" a negde se pise i da je pisalo "Republika srpska genocidna", posle cega je udaljena iz sale.Znaci nema "fer-pleja".


kakvog crnog fer pleja? da li ti uopste znas sta je zasedanje generalne skupstine, i ko (moze i po kom osnovu da) ucestvuje.

.Ta zena je skupila vise novinara oko sebe nego Vuk Jeremic i njegova debata


jel si sigurna? da li znas koliko drzava je ucestvovalo na sednici?

.Mesto predsednika skupstine Un-a se ne lupa na dobijanje jeftinih poena kod kuce


sta znaci ova recenica?

Dakle postigo je da se opet izvuku iz fijoke nasi zlocini,


tesko, jer koliko mi je poznato nikakvih fiJoka nema, bar ne u srpskom jeziku.

S druge strane zapadnjaci su itekako obavesteni ko je ko, pa Toma sa svojim likom i delom koji cita govor o nepravdi haskog suda im je u najmanju ruku bio WTF?


hm, pa posto su obavesteni ne treba vise da pominjemo te teme?



Oni su odavno shvatili da treba da igraju pametno a mi i dalje cmizdrimo i dajemo sebi autogolove sa evo ovakvim glupostima.Vuk Jeremic je mogao da iskoristi svoju poziciju da predstavi svoju zemlju u drugom svetlu ali on je zloupotrebio mesto i polozaj na kome je da proturi svoju nameru sto je nedopustivo i ne znam da li je moguce da bude smenjen ali ako nije moguce oseticemo posledice na drugi nacin.


jel bi nam rekla koliko imas godina, vladice sine?
mikimedic mikimedic 13:31 12.04.2013

Re: Degutantno

Ok, moja greska.


sve ok, razumemo se.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:33 12.04.2013

Re: Degutantno

mikimedic

edit: pretece me vasa po obicaju - vaso bre, dokle ce to da se ponavlja?


Hahaha ma nema veze Filip je toliko nedokazan da nije zgoreg postaviti mu jedno isto pitanje vise puta. Meni i tako nije bio u stanju da da argumentovani odgovor - mozda ce tebi
mikimedic mikimedic 13:33 12.04.2013

Re: Degutantno

Hahaha ma nema veze Filip je toliko nedokazan da nije zgoreg postaviti mu jedno isto pitanje vise puta. Meni i tako nije bio u stanju da da argumentovani odgovor - mozda ce tebi



Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:29 12.04.2013

Re: Degutantno

bladerunner92
Ali i Hrvati i Siptari (sorry nisam politicki korektna)su shvatili ono sto Srbi i sada nisu --- citaj recenicu gore--koga treba da molis (ili od koga zavisis)ne treba da ga srdis.
Oni su odavno shvatili da treba da igraju pametno a mi i dalje cmizdrimo i dajemo sebi autogolove sa evo ovakvim glupostima.Vuk Jeremic je mogao da iskoristi svoju poziciju da predstavi svoju zemlju u drugom svetlu ali on je zloupotrebio mesto i polozaj na kome je da proturi svoju nameru sto je nedopustivo i ne znam da li je moguce da bude smenjen ali ako nije moguce oseticemo posledice na drugi nacin.


Ma izlisno je ponavljati jednu istu pricu do besvesti. Tacno je, Vuk Jeremic, je mogao da predstavi svoju zemlju kao krpu koju svi gaze i koja je obicna banana drzava spremna da pljune na ponos i dostojanstvo, odrekne se svojih sopstvenih gradjana i oberucke prihvati poslusnicki/vazalni polozaj. I hvala mu sto nije. Da su Cedica i/ili Vuk Draskovic bili na njegovom mestu oni bi to svakako uradili.
I tako je vec decenijama/vekovima. I 1941. se Milan Nedic ponasao po narodnoj "koga treba da molis (ili od koga zavisis)ne treba da ga srdis" ... i pridruzio se Hrvatima i Siptarima. Vecina Srba, hvala bogu nisu. Vec rekoh negde: neki misle da su najbolja (i najisplativija) zanimanja prosjacenje i prostitucija. Drugi ne misle...
freehand freehand 14:43 12.04.2013

Re: Degutantno

se Milan Nedic ponasao po narodnoj "koga treba da molis (ili od koga zavisis)ne treba da ga srdis" ...


Straobalno je interesantno kako izvesna grupa kolega uspeva u isto vreme da zagovara, dakle, evropske vrednosti i pravda golu silu; da sebe sa ponosom zove antifašistima, i vičući "bolje rob nego grob" baštini 27. mart. Da priča o pomirenju vićući "Živela Ana Rand, ua Vili Brant!"
Ja to, priznajem, nikako ne mogu.
hajkula1 hajkula1 15:46 12.04.2013

Re: Degutantno

Virtuelni Vasilije
Filip2412
Zamenik pomoćnika državnog sekretara SAD Filip Riker pozvao Beograd da prihvati predlog Brisela i nastavi dijalog kako bi dobio datum za početak pregovora s EU.
E to su dostignuca Jeremica Vuka. Sloba Milosevic bi bio ponosan na njega.


Svasta - kakve veze to ima sa Vukom? Ovo je direktna posledica nepostignutog dogovora zadnjih dana. Mada tesko da tu ima smisla uopste pricati o nekim dogovorima ... niko se tu nista nije dogovarao ni pregovarao. Taci, po diktatu USA nije hteo da popusti ni mrvicu a sada njegovi mentori postavljaju otvorene i sve direktinije zahteve da Srbija prihvati ono sto su oni priznavanjem nezavisnog Kosova jos pre nekoliko godina odlucili...



I pre Rikerovog hm... saveta, Vučić i Dačić su izjavili da se dijalog nastavlja.
Filip2412 Filip2412 18:00 12.04.2013

Re: Degutantno

I pre Rikerovog hm... saveta, Vučić i Dačić su izjavili da se dijalog nastavlja.
jos da su oni jedini koji se pitaju, bilo bi sjajno

videcemo, nemam pojma sta ga palamude sa tim pregovorima, za sad znam da smo odbili sporazum koji u pismenoj formi nije ni ponudjen, nadam se samo da ne vode Srbiju u corsokak kao sto su vec radili onomad devedesetih
freehand freehand 20:04 12.04.2013

Re: Degutantno

videcemo, nemam pojma sta ga palamude sa tim pregovorima, za sad znam da smo odbili sporazum koji u pismenoj formi nije ni ponudjen

A bi li ti prihvatio usmeni sporazum?
bladerunner92 bladerunner92 11:32 13.04.2013

Re: Degutantno

mikimedic


ocigledno pisem nejasno, izvini zbog toga, mislila sam i da ne odgovaram al ajd samo da razjasnim oko fer pleja: mislila sam na zenu kojoj je Vuk Jeremic dozvolio da prisustvuje debati koja je to naravno iskoristila protiv njega.Sta je mislio da ce da uradi aktivistkinja jedne takve grupe?Da kaze --oh hvala sto si mi dozvolio da prisustvujem, bicu fina i "silent" . I jeste bila "silent".I taj mali primer pokazuje kako funkcionisu stvari.Ako si i ti mislio na ovo kad si napisao

kakvog crnog fer pleja? da li ti uopste znas sta je zasedanje generalne skupstine, i ko (moze i po kom osnovu da) ucestvuje.


onda ja ne razumem sta si ti hteo da kazes pa molim te pojasni mi volela bih da cujem i tvoju stranu (ozbiljna sam). Da li si shvatio da sam mislila na tu zenu i Vuka kad sam rekla fer plej i ako jesi zasto si ovako odgovorio?

a sto se tice godine Vladica ima taman toliko godina da je shvatio ono sto ti nisi u tvojim godinama a to je : Size DOES matter...
mikimedic mikimedic 17:56 13.04.2013

Re: Degutantno

ocigledno pisem nejasno, izvini zbog toga, mislila sam i da ne odgovaram al ajd samo da razjasnim oko fer pleja: mislila sam na zenu kojoj je Vuk Jeremic dozvolio da prisustvuje debati koja je to naravno iskoristila protiv njega.Sta je mislio da ce da uradi aktivistkinja jedne takve grupe?Da kaze --oh hvala sto si mi dozvolio da prisustvujem, bicu fina i "silent" . I jeste bila "silent".I taj mali primer pokazuje kako funkcionisu stvari.Ako si i ti mislio na ovo kad si napisao


ok, ovo je vec konstruktivan ton koji postujem. jesi mozda malo nespretno pomenula ferplej - ja shvatio da mislis na jeremica, a ne na njen potez zbog kog je izbacena iz sale.

sta je jeremic mislio - najmanje je bitno. od nje se nije ni ocekivalo da ista uradi, niti je bila pozvana za tako nesto. jednostavno postoje neki protokoli koji se moraju postovati. protokol je prekrsio jeremic pozvavsi je, a njegov cin je ona zloupotrebila. za tako nesto nemam reci opravdanja.

Da li si shvatio da sam mislila na tu zenu i Vuka kad sam rekla fer plej i ako jesi zasto si ovako odgovorio?


da, ako sad dobro shvatam (mozda te ni sad ne razumem?) - zamerila si toj zeni na nedostatku fer pleja, a ne jeremicu?


a sto se tice godine Vladica ima taman toliko godina da je shvatio ono sto ti nisi u tvojim godinama a to je : Size DOES matter...


shvatio ili shvatila?

anyway,
looping looping 12:09 11.04.2013

1

Pi bre! A lepo smo se izvinjavali poslednjih 10-ak godina i ovi sve pokvarili.
predatortz predatortz 12:10 11.04.2013

Re: 1

looping
Pi bre! A lepo smo se izvinjavali poslednjih 10-ak godina i ovi sve pokvarili.



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:12 11.04.2013

Re: 1

Meni su to neiskrene političke igrarije. Šta? Sad više neće da sarađuju sa tribunalom? Ispričali šta su imali, pobrali političke poene i ništa se nije promenilo. Cvrc!
G.Cross G.Cross 12:18 11.04.2013

Re: 1

Naslovna strana rts.rs, ovde ne treaba ni da se cita izmedju redova. Jutros je bila vest i o Tomi na Istocnoj reci ali je vise nema...



Формирање инвестиционог фонда са Русијом?
Вучић: Нећемо добити датум у јуну!
Убиство Ћурувије, злочин без казне
looping looping 12:23 11.04.2013

Re: 1

G.Cross
Naslovna strana rts.rs, ovde ne treaba ni da se cita izmedju redova. Jutros je bila vest i o Tomi na Istocnoj reci ali je vise nema...



Формирање инвестиционог фонда са Русијом?
Вучић: Нећемо добити датум у јуну!
Убиство Ћурувије, злочин без казне

I DS je bio na vlasti ali ga vise nema.
looping looping 12:28 11.04.2013

Re: 1

Meni su to neiskrene političke igrarije. Šta? Sad više neće da sarađuju sa tribunalom? Ispričali šta su imali, pobrali političke poene i ništa se nije promenilo. Cvrc!

Meni je skroz iskreno: "saradjujemo sa tribunalom, hocemo u EU, hocemo dogovor za Kosovo, niste fer prema nama itd."
E sad, druga stvar je da li je prakticno. Mada, sto da nije.
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 12:58 11.04.2013

Re: 1

looping

Meni je skroz iskreno: "saradjujemo sa tribunalom, hocemo u EU, hocemo dogovor za Kosovo, niste fer prema nama itd."
E sad, druga stvar je da li je prakticno. Mada, sto da nije.


Bolje tržište od 20.000.000 nego od 1.300.000. Mada teško će se dogovoriti oko toga ko će više da se ugradi u investicione projekte to jest čija će provizija biti "kapitalnija". To je glavni i osnovni kamen spoticanja, briga ih da li će imati ljudi kanalizaciju škole bolnice...zadnje 23 godine, na čitavoj teritoriji Srbije je tako...sve ostalo je tu kao izgovor.
hajkula1 hajkula1 17:24 11.04.2013

Re: 1

predatortz
looping
Pi bre! A lepo smo se izvinjavali poslednjih 10-ak godina i ovi sve pokvarili.





Vala baš.
Filip2412 Filip2412 14:19 11.04.2013

...

samo kada bi neko bez istorije podrske ljudima optuzenim za zlocine i bez istorije podrske etnickom ciscenju procitao tekst u ime Srbije bilo bi mnogo bolje,

i jos jedna stvar mi smeta a cini mi se da sam cuo od TN : "pustite i nase ako ste vec pustili njihove" pa to li je pravda? pa bolje makar neki da su uhapseni nego niko

ali naravno, sve je to nebitno, jer dogadjaj nije dovoljno zapazen
genijalac Jeremic je svestan da diskusiju osim srpske javnosti niko ne prati ali pravi se blesav, glumi znacaj i uticaj.... njegov uspeh bi bio da u licnim kontaktima promeni nesto umesto sto galami ko sps-ovac iz devedesetih

a za seselja sam suzu pustio, srce mi se steglo...
hajkula1 hajkula1 17:26 11.04.2013

Re: ...

Filip2412
pa to li je pravda? pa bolje makar neki da su uhapseni nego niko



Čime li se hraniš kad prosipaš ovakve mud(r)osti.


Filip2412 Filip2412 19:24 11.04.2013

Re: ...

hajkula1
Čime li se hraniš kad prosipaš ovakve mud(r)osti.
Uhvatis me za mudrost.

A tebi je lepo da masovne ubice slobodno setaju pored tebe ulicom samo zato sto su "nasi" i samo zato jer neki "njihovi" takodje slobodno setaju? Svaka cast ako je tako.
mikimedic mikimedic 11:37 12.04.2013

Re: ...

A tebi je lepo da masovne ubice slobodno setaju pored tebe ulicom samo zato sto su "nasi" i samo zato jer neki "njihovi" takodje slobodno setaju? Svaka cast ako je tako.


pa sad ako 'njihov' 'masovni ubica' uhapsi 'naseg', jel treba da mu aplaudiram?
banone7 banone7 21:27 11.04.2013

Sa stanovišta nauke i etike

Nikolić:"Sa stanovišta nauke i etike...


Čovek koji je kupio diplomu govori o etici i nauci
predatortz predatortz 21:30 11.04.2013

Re: Sa stanovišta nauke i etike

banone7
Nikolić:"Sa stanovišta nauke i etike...


Čovek koji je kupio diplomu govori o etici i nauci


Jbga, i sudije kojima su puna usta prava i pravde, oslobode Haradinaja...
banone7 banone7 21:46 11.04.2013

Re: Sa stanovišta nauke i etike

predatortz

Šta mislite da li strani diplomati znaju kako je T.N. došao do diplome i koliko uvažavaju ono što on govori? I koliko to Srbiji koristi?
predatortz predatortz 22:04 11.04.2013

Re: Sa stanovišta nauke i etike

banone7
predatortz

Šta mislite da li strani diplomati znaju kako je T.N. došao do diplome i koliko uvažavaju ono što on govori? I koliko to Srbiji koristi?


Da ne ispadne da branim Tomu, zaista nije grlo na koje sam se kladio...
Ali, Helmut Kol je bio taksista. To ga nije sprečavalo da bude jedan od najuspešnijih nemačkih kancelara.

A čitamo da i u toj EU, malo malo pa iskrsne neka lažna diploma. I ne daju baš svi ostavke. Nedavno preteče neka ministarka prosvete za čiji doktorat utvrdiše da je plagijat. Čini mi se baš u Nemačkoj...
freehand freehand 22:09 11.04.2013

Re: Sa stanovišta nauke i etike

Haški tribunal je manje-više nezavisan od političkih uticaja, a sudije imaju jednokratnu tezgu, pa imaju slobodu da se razmašu.

Možda znaju kako je Gotovina došao do generalskog čina? Ili Ramuš do miliona?
Nikolićeva diploma je blam, ali nije stečena tuđom krvlju i heroinom.
nevenb nevenb 07:54 12.04.2013

Re: Sa stanovišta nauke i etike

predatortz,freehand

Niste odgovorili na postavljena pitanja: Koliko se T.N. uvažava i koliko to Srbiji koristi (šteti)?
freehand freehand 08:01 12.04.2013

Re: Sa stanovišta nauke i etike

nevenb
predatortz,freehand

Niste odgovorili na postavljena pitanja: Koliko se T.N. uvažava i koliko to Srbiji koristi (šteti)?

Kome nisam odgovorio na pitanje?

predatortz predatortz 08:02 12.04.2013

Re: Sa stanovišta nauke i etike

nevenb
predatortz,freehand

Niste odgovorili na postavljena pitanja: Koliko se T.N. uvažava i koliko to Srbiji koristi (šteti)?


Odgovor je jednostavan:

Tomislav Nikolić je regularno izabran da obavlja dužnost koju obavlja.
Da li se meni taj izbor dopada?
Ne.
Ali, ja nastojim da cenim instituciju koju on u ovom trenutku reprezentuje.
Zbog čega?
Tako se ceni svoja zemlja, tako se poštuju pravila uređenog društva...

Da li se uvažavaju njegovi stavovi na globalnom planu ?

Ne. Ne zbog njega lično, nego zbog činjenice da je planeta pod dominacijom jedne države koja ne ceni i ne poštuje ni pravo, ni moral, ni zdrav razum...
Države koja nekažnjeno prekraja granice, ubija,pali,žari,otima, koristi nedozvoljena sredstva u tim zlikovačkim poduhvatima...

Da li to Tomislav Nikolić može da promeni?

Ne. Ali može na to da ukaže.
mikimedic mikimedic 11:45 12.04.2013

Re: Sa stanovišta nauke i etike

Šta mislite da li strani diplomati znaju kako je T.N. došao do diplome i koliko uvažavaju ono što on govori? I koliko to Srbiji koristi?


verovatno koliko znaju i uvazavaju

ovog

link http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_plagiarism_incidents#Senator_Joseph_Biden

ili ovog

link http://www.economist.com/blogs/easternapproaches/2012/03/hungarys-president

na primer...
8c_competizione 8c_competizione 22:05 11.04.2013

mozda je ...

... sam govor mogao biti srecnije sastavljen, ALI sam siguran da je ono sto su i Nikolic i Jeremic rekli trebalo reci!

moze nekima da se svidja ili ne, ali to je tako. zanimljivo je da su se protiv bunile zemlje koje najmanje imaju prava nekome da popuju o moralu.

koliko god da ne podnosim Seselja, i molim (ko ateista) Boga miloga da se ne vrati u Srbiju (u rodjenu Hercegovinu moze, ako ga hoce tamo), ali mislim da je sudski proces protiv njega postao sprdnja slicna nasem apelacionom sudu i postupku protiv Pahomija naprimer.

u pravu si da se nece ni Ameri ni Hrvati ni Oricevi Bosanci potresti oko ovoga mnogo, ali da nije receno, ne bi bilo zabelezeno. a kao ne zabelezeni bi bilo odlicno iskorisceno od strane gore navedenih.
bloger201 bloger201 22:20 11.04.2013

Nisam, majke mi...

Dakle, gospodo drugovi, nisam niti peder(azdejković) a ni nacionalno-šovinistički elemenat(predator&ostali)!
Da vas pitam, gospodo, ko je koga u ovom prethodnom periodu šutirao u međunožje, pokušavajući da ga spreči u legitimnim nastojanjima da se izdvoje iz SFRJ? Ko je odbio sve druge varijante (prvo i najvažnije odgovor na pitanje "kako se troše naše 'budžetske' pare", pa asimetrična federacija, pa VIII sednica i APLAUZ na odlazak 'onih', ...)! Pa šta ste VI gospodo očekivali kada ste se sprdali sa funkcionerima Slovenije i Hrvatske?! Da vam pišu pisma sa izvinjenjima za svoje ponašanje?!
TO je jedna dimenzija! Druga dimezija je totalno "pušenje" u suštini Šešeljeve ideje da "gde god postoje svpski gvobovi je svpska zemlja"! Prošetajte malo po yutube-tu i pogledajte video zapise iz "srpske krajine" - oko Knina! Pogledajte malo kako je "narod" pripremao hranu za svoje "branioce" i poslušajte ŠTA ti ljudi pričaju i kako se ponašaju ...(PLJUJU: igraju, vesele se, prkose - ali, kako)! I onda sedaju na traktore i begaju odande - sklon sam da mislim da im je "obećano" da je odlazak samo "privremen" i da će se koliko za par dana vratiti uz da "hebu mater" Hrvatima, a bogami, i ostalima... Šešelj je "kralj"!
Ukratko, neću više - a mogao bih ovako još na 50 stranica (ja sam u to vreme bio ovde i 2x izbegao slanje na ratište - jbt, stvarno sam izdajnik! - zato moj zet nije i bio je na ratištu, POKUPILI ga klasičnom mobilizacijom a onda mu napisali da je bio DOBROVOLJAC (u vojnu knjižicu)!!!! - naravno, da ne bude zabune, čovek je iz Vojvodine, gde su naše "patriotske" vlasti osećale poseban feeling da šalju ljude iz Vojvodine na "otvoreno", a pri tome NEOBJAVLJENO ratište!!!!)

Osnovno, u celoj ovoj mojoj priči jeste, da ZA BOGA MILOGA (u koga ne verujem), prestanite da se KURČITE i SHVATITE JEDNOM da NISTE nebeski narod, da Bog nema interesovanja za vas (ako ON uopšte postoji), da se INAT UVEK na kraju okrene protiv vas i da šta god uradili NIKADA niste u stanju anulirati zakon akcije-reakcije!

Znate, ja sam u ovim "državama" stalno, nisam pobegao, a kao kletva mi se čini ta usrana "osobina" da PREVIŠE PAMTIM! Izvinite...
predatortz predatortz 22:23 11.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Dakle, gospodo drugovi, nisam niti peder(azdejković) a ni nacionalno-šovinistički elemenat(predator&ostali)!


Ali si prilično neotesan...
bubamarac bubamarac 22:32 11.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Ali si prilično neotesan...


i



sretan 60. rodjendan, stari moj
predatortz predatortz 22:34 11.04.2013

Re: Nisam, majke mi...


sretan 60. rodjendan, stari moj




Već to negde napisah danas...
looping looping 07:18 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Dakle, gospodo drugovi, nisam niti peder(azdejković) a ni nacionalno-šovinistički elemenat(predator&ostali)!

Ti volis od svega po malo.
gospodjica gospodjica 07:22 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

nevenb nevenb 07:58 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...


Ali slaba vajda od ovoga...Srblji ne vole da se pogledaju u ogledalo!
looping looping 08:02 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

nevenb

Ali slaba vajda od ovoga...Srblji ne vole da se pogledaju u ogledalo!

A ti si evropljanin/evropljanka pretpostavljam? Ili jugosloven/ka?
rade.radumilo rade.radumilo 09:51 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

A ti si evropljanin/evropljanka pretpostavljam? Ili jugosloven/ka?


Evo ja sam Jugosloven, a ukoliko bude sreće biću i Evropljanin i potpisujem:

- Srbi ne vole da se gledaju u ogledalo. Da se ogledaju, možda bi i shvatili zašto drugima liče na Talibane.
predatortz predatortz 09:55 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

rade.radumilo
A ti si evropljanin/evropljanka pretpostavljam? Ili jugosloven/ka?


Evo ja sam Jugosloven, a ukoliko bude sreće biću i Evropljanin i potpisujem:

- Srbi ne vole da se gledaju u ogledalo. Da se ogledaju, možda bi i shvatili zašto drugima liče na Talibane.


Pazi 'vako:

Ako si ti Jugosloven, onda izjava koju si potpisao i dopunio uvredljivom konstatacijom, nije na mestu.

Zašto?

Pa, evo ja sam Srbin. Ne smatram da je uredu da ja dajem savete Hrvatima,ili Mađarima.
Pusti ti Srbe da brinu o sebi. Ti se brini o Jugoslovenima.
Filip2412 Filip2412 10:35 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

predatortz

Pa, evo ja sam Srbin. Ne smatram da je uredu da ja dajem savete Hrvatima,ili Mađarima.
Pusti ti Srbe da brinu o sebi. Ti se brini o Jugoslovenima.
ali zato smatraš da je u redu kad Jeremić deli savete amerikancima

Neka je Bog na pomoc narodu sa ovakvom politikom, nema sta drugo da se kaze
looping looping 10:38 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Evo ja sam Jugosloven, a ukoliko bude sreće biću i Evropljanin i potpisujem:

- Srbi ne vole da se gledaju u ogledalo. Da se ogledaju, možda bi i shvatili zašto drugima liče na Talibane.

Znaci recept je: odrekni se srpstva i dobijas ekskluzivno pravo da kritikujes srbe. kao i mnogi drugi. Znas, ima onih koji se ne stide svog porekla kakvo god da je.
predatortz predatortz 10:38 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

ali zato smatraš da je u redu kad Jeremić deli savete amerikancima


Nisam nigde čitao da Jeremić deli savete Amerikancima, no i ako jeste to uradio, pozicija koju trenutno obavlja dozvoljava mu da iznosi stavove.
rade.radumilo rade.radumilo 10:50 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

- Srbi ne vole da se gledaju u ogledalo. Da se ogledaju, možda bi i shvatili zašto drugima liče na Talibane.


Ako si ti Jugosloven, onda izjava koju si potpisao i dopunio uvredljivom konstatacijom, nije na mestu.


Znaci recept je: odrekni se srpstva i dobijas ekskluzivno pravo da kritikujes srbe. kao i mnogi drugi. Znas, ima onih koji se ne stide svog porekla kakvo god da je.


I rest my case.
looping looping 11:20 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...


I rest my case.

E odlicno.
Posto si jugosloven a uskoro i evropljanin trebao bi da razumes da ne mozes sve pripadnike jednog naroda/narodnosti da okarakterises i kazes im da se gledaju u ogledalo. Bili oni srbi, hrvati, pakistanci, amerikanci...
Ima tu postenih, nepostenih, antikomunista, anticetnika, vegetarijanaca, debelih, mrsavih, budista, islamista itd.
Ali to bi trebalo da bude lekcija za decu do 12. godina.
freehand freehand 11:54 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

ali zato smatraš da je u redu kad Jeremić deli savete amerikancima

Zato što je Predsednik Generalne skupštine UN?
freehand freehand 12:13 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

rade.radumilo
A ti si evropljanin/evropljanka pretpostavljam? Ili jugosloven/ka?


Evo ja sam Jugosloven, a ukoliko bude sreće biću i Evropljanin i potpisujem:

- Srbi ne vole da se gledaju u ogledalo. Da se ogledaju, možda bi i shvatili zašto drugima liče na Talibane.


Imam ja jedno pitanje za tebe: zašto želiš da budeš Evropljanin, a ne, recimo, Saudijac? Ili Kuvajćanin?
rade.radumilo rade.radumilo 12:44 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Imam ja jedno pitanje za tebe: zašto želiš da budeš Evropljanin, a ne, recimo, Saudijac? Ili Kuvajćanin?


Da si imao prilike pogledati Saudi-1 TV, za one prve me ne bi ni pitao. Što se ovih drugih tiče ne znam dovoljno o njima da bih mogao da ti kažem, ali ne vidim sebe kako živim s porodicom u Kuvajtu.
Uostalom obzirom na neke porodične razloge, ne planiram da postanem ni Amerikanac ni Kanađanin, te stoga radim na tome da postanem Evropljanin a ostanem Beograđanin. :)
freehand freehand 12:58 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

te stoga radim na tome da postanem Evropljanin a ostanem Beograđanin. :)

Evropljanin si rođenjem, i to se nikako ne kosi sa Beograđanin.
Ali moje pitanje je imalo sledeći smisao: svi sa ovog bloga koji zbog zakazivanja debate (između ostalog) Jeremića smatraju krelcem i štetočinom, kao i Nikolića zbog govora, najčešće govore o evropskim vrednostima.
Osnove tih vrednosti trebalo bi da budu vladavina prava i zakona, demokratija, poštovanje ljudskih prava, poštovanje međunarodnih normi, ravnopravnost u društvu i ravnopravnost u međunarodnim odnosima.
E sad: kad Jeremić zakaže debatu u UN upravo o devijacijama u poštovanju i sprovođenju ovih vrednosti, a Nikolić (na svoj osebujan način) progovori o tome - isti Europljani počnu sa pričom o Majt mejks rajte, kalimeru, oni su bogatiji, oni imaju više oružja, oni su veliki., o naivnim budalama i ko je prvi počeo.
Ja onda zaključim da ta gospoda - pa i ti među njima - hrle put Evrope samo bogatstva i osećaja moći radi. Pa onda, sledstveno, razmišljam da su Kuvajćani i Saudijci bogatiji od Evropljana, a svakako im se živo jebe za sve evropske vrednosti kao i srpskim Europljanima...
mikimedic mikimedic 13:07 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Evo ja sam Jugosloven, a ukoliko bude sreće biću i Evropljanin i potpisujem:


a kad tacno ces da postanes evropljanin?

ja jos nisam cuo nijednog spanca, portugalca, a bogami ni nemca a kamoli engleza da kazu za sebe da su evropljani (edit: sem u geografskom smislu, thx predator).

malo veci katolik od pape?
predatortz predatortz 13:11 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Evo ja sam Jugosloven, a ukoliko bude sreće biću i Evropljanin i potpisujem:



a kad tacno ces da postanes evropljanin?


Samo mi nije jasno, ko ga ubedi da nije Evropljanin?

Ili je taj naziv rezervisan samo za državljane EU?

Ja mislio da je to geografska odrednica...
mikimedic mikimedic 13:18 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

E sad: kad Jeremić zakaže debatu u UN upravo o devijacijama u poštovanju i sprovođenju ovih vrednosti, a Nikolić (na svoj osebujan način) progovori o tome - isti Europljani počnu sa pričom o Majt mejks rajte, kalimeru, oni su bogatiji, oni imaju više oružja, oni su veliki., o naivnim budalama i ko je prvi počeo.
Ja onda zaključim da ta gospoda - pa i ti među njima - hrle put Evrope samo bogatstva i osećaja moći radi. Pa onda, sledstveno, razmišljam da su Kuvajćani i Saudijci bogatiji od Evropljana, a svakako im se živo jebe za sve evropske vrednosti kao i srpskim Europljanima...


forhendu, mislim da je ovo jedan od najjacih komentara koje si ikad objavio, a mozda i bilo ko uopste na blogu. primer sa saudijskom arabiom je savrsen.

on evropljanin, mozes mislit...

eh moji 'evropejci'...

Filip2412 Filip2412 13:29 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

freehand
Ja onda zaključim da ta gospoda - pa i ti među njima - hrle put Evrope samo bogatstva i osećaja moći radi.
Sirotinja misli da je sve u parama....

ima mnooooogo ljudi, koji zaradjuju i 2-3 puta manje u Kanadi nego tamo odakle su dosli, ali im je bolje ovde zbog vecih sloboda i uredjenosti zemlje. Uros Misici i slicna bgra ne biva pomilovana od moalnih autoriteta ki sto je precednik i tako dalje i tako dalje...


Pa onda, sledstveno, razmišljam da su Kuvajćani i Saudijci bogatiji od Evropljana, a svakako im se živo jebe za sve evropske vrednosti kao i srpskim Europljanima...
opet o parama..... pa nije sve u parama bre
looping looping 13:30 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

forhendu, mislim da je ovo jedan od najjacih komentara koje si ikad objavio, a mozda i bilo ko uopste na blogu. primer sa saudijskom arabiom je savrsen.

on evropljanin, mozes mislit...

eh moji 'evropejci'...

Slazem se.

Evropo, eve i mene.
Filip2412 Filip2412 13:32 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

predatortz
Nisam nigde čitao da Jeremić deli savete Amerikancima, no i ako jeste to uradio, pozicija koju trenutno obavlja dozvoljava mu da iznosi stavove.
Pozicija mu dozvoljava ali je potez stetan do neba. A uskoro ces videti i sta Amerikancima pozicija dozvoljava, Riker je to lagano najavio.
mikimedic mikimedic 13:40 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Evropo, eve i mene.




moja keva rodjena na selu. sumadijskom.

posleratna moda bila da mlade seljanke posle titinog 'ne' daju imena deci sa zapada i beze u grad. eh a tek kad je dosao fiat...

elem, tako se u selu moje majke rodio i - mali renato.

majka je ostala upamcena po dozivanju malog joj sincica kad se negde zaigra...

renaaato renaaato... brgo brgo kod majku.
freehand freehand 13:40 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Sirotinja misli da je sve u parama....

Pa evo ja mislim da je mnogo toga u vrednostima, pravima, kriterijumima, etičkim normama. Ali me ti i tvoji istomišljenici ubeđujete, još me ismevajući pritom, da je to samo luša za sirotinju i naivne?

banone7 banone7 14:29 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Uostalom obzirom na neke porodične razloge, ne planiram da postanem ni Amerikanac ni Kanađanin, te stoga radim na tome da postanem Evropljanin a ostanem Beograđanin. :)


Filip2412 Filip2412 14:40 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

freehand
Pa evo ja mislim da je mnogo toga u vrednostima, pravima, kriterijumima, etičkim normama. Ali me ti i tvoji istomišljenici ubeđujete, još me ismevajući pritom, da je to samo luša za sirotinju i naivne?
Vrednosti i prava za obicne ljude se postuju u zemljama Zapada i zmelje su uredjene ali medjunarodni odnosi su druga tema. Na medjunarodnom planu zapadnjaci cesto stite svoje lojalne diktatore, to nije sporno ali Srpski politicari treba imaju pametnija posla nego da moralno sude americi. Mada, kada se pogleda koliko saveznika imaju od Japana do Pakistana mora im se odati priznanje za diplomatiju.

Isterivati pravdu lajuci protiv amerike je politicki glupo i neodgovorno ukoliko nisi Rusija ili Kina, pa ni tad. A za Srbiju je svakako stetno.

freehand freehand 14:47 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Filip2412
freehand
Pa evo ja mislim da je mnogo toga u vrednostima, pravima, kriterijumima, etičkim normama. Ali me ti i tvoji istomišljenici ubeđujete, još me ismevajući pritom, da je to samo luša za sirotinju i naivne?
Vrednosti i prava za obicne ljude se postuju u zemljama Zapada i zmelje su uredjene ali medjunarodni odnosi su druga tema. Na medjunarodnom planu zapadnjaci cesto stite svoje lojalne diktatore, to nije sporno ali Srpski politicari treba imaju pametnija posla nego da moralno sude americi. Mada, kada se pogleda koliko saveznika imaju od Japana do Pakistana mora im se odati priznanje za diplomatiju.

Isterivati pravdu lajuci protiv amerike je politicki glupo i neodgovorno ukoliko nisi Rusija ili Kina, pa ni tad. A za Srbiju je svakako stetno.


Zašto mislim da jedan od nas dvojice, svesno ili nesvesno, izvrće činjenice i zamenjiuje teze?
banone7 banone7 14:51 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Megacarska razmisljanja - Rambo Amadeus

Susret sa Zapadom

Opet sam bio malo u inostranstvu, u sjevernozapadnoj Evropi, i opet me je ophrvao isti osjec'aj bespomoc'i u susretu sa tom civilizacijom.
Malo je prostora da pricam o arhitekturi, staroj i novoj, koje se preplic'u u nevjerovatnu cjelinu, o besprekornoj cistoc'i, ravnim linijama i svezem glatkom sloju asfalta po kome klize bezumni automobili.
O klubovima u kojima sjede lijepe djevojke, ali bez sminke na licu, ponosne na svoj prirodni, kao sapun glatak ten.
O starim, potpuno sijedim ljudima, koji veselo cavrljaju u basticama slasticarnica i unose covjeku optimizam u pogled na sopstvenu buduc'nost.
O potpuno cistim prozorima, fasadama, saobrac'ajnim znakovima, hodnicima, javnim WC-ima.
O kvalitetnoj i nikada preglasnoj muzici u kafeima i ostalim javnim mjestima.
O radio-stanicama na kojima se pusta klasika, jazz, rana srednjovjekovna muzika.
O ophodjenju medju ljudima na javnom mjestu koje je dovedeno do doslovnog saputanja da se ne bi uznemiravali drugi u svojim mislima.
O modernim vjetrenjacama koje smanjuju vjetrovitost po selima pravec'i najekoloskiju moguc'u struju potpuno besplatno.
O zelenim parkovima i povrsinama brizljivo njegovanima stotinama godina.
O zastiti od zagadjenja svake vrste, ukljucujuc'i i zvucno, prepoznato kao najagresivnije.
O metrou, koji grad spasava od besmislenog saobrac'ajnog krkljanca u kome radni ljudi gube milione sati cekajuc'i da se probiju do posla.
O posvec'enosti poslu.
O ozbiljnom dozivljavanju sopstvenog zivota.
U Evropu se ne ulazi. Evropa se postaje. Strpljivo, skromno i radno, stotinama godina.
25. maj 2005 11:19:00

U Evropu se ne ulazi. Evropa se postaje. Strpljivo, skromno i radno, stotinama godina.
freehand freehand 14:56 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

U Evropu se ne ulazi. Evropa se postaje. Strpljivo, skromno i radno, stotinama godina.

Imati Indiju, Kongo, Zimbabve, Meksiko ili Borneo sa potrošnim čovekolikim stvorovima sigurno ne bi odmoglo u toj raboti.
banone7 banone7 15:08 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Imati Indiju, Kongo, Zimbabve, Meksiko ili Borneo sa potrošnim čovekolikim stvorovima sigurno ne bi odmoglo u toj raboti.

U pravu si...ali šta nama preostaje? Mislim samo ovo: Strpljivo, skromno i radno, stotinama godina.
freehand freehand 15:15 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

banone7
Imati Indiju, Kongo, Zimbabve, Meksiko ili Borneo sa potrošnim čovekolikim stvorovima sigurno ne bi odmoglo u toj raboti.

U pravu si...ali šta nama preostaje? Mislim samo ovo: Strpljivo, skromno i radno, stotinama godina.

A evropske vrednosti? Samo za unutrašnuu upotrebu, kako Filip sugeriše, ili nekako drugačije?
Što me seti na onaj stari kad mali crnac upadne u kreč i prvo što uradi kad izađe - kaže kevi
Marš crnčugo!
rade.radumilo rade.radumilo 15:16 12.04.2013

Re: Nisam, majke mi...

Evropljanin si rođenjem, i to se nikako ne kosi sa Beograđanin.
Ali moje pitanje je imalo sledeći smisao: svi sa ovog bloga koji zbog zakazivanja debate (između ostalog) Jeremića smatraju krelcem i štetočinom, kao i Nikolića zbog govora, najčešće govore o evropskim vrednostima.


Ja se ne tripujem na "evropske vrednosti". Malo više razmišljam o interesima i moći.

Formirajući SAD (a to se desilo znatno kasnije nakon rata za nezavisnost), trinaest američkih država je žrtvovalo formalnu moć zarad sticanja veće stvarne moći.

Stvarajući Jugoslaviju, Srbija se odrekla formalne moći kako bi dobila veću realnu moć.

Stvarajući EU, države koje je čine se odriču formalne moći kako bi dobile veću operativnu moć.

Jednostavno, ukupna moć bilo kakve grupe i organizacije značajno prevazilazi zbir pojedinačnih moći elemenata koji je sačinjavaju, čime zapravo i svaki element unutar organizacije raspolaže sa znatno više moći nego kada je postojao kao zaseban element.

Srbija je mogla samo u okviru Jugoslavije da opstane i može da opstane samo u okviru EU, u protivnom ostaje "šaka zobi".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana