Astrologija| Životinjski svet

KAKO SRBIJA DA SE REŠI VOJVODINE?

libkonz RSS / 15.04.2013. u 10:07

Tazbina, pre 8-9 godina. U kafani se upoznajem sa ženinom braćom i prijateljima. 


- Ti si iz Vojvodine?


- Da


(desetak sekundi tišine)


- a šta hoće onaj Čanak?


Nije dobio odgovor na ovo pitanje. Mrzelo me je da odgovorim da sam potomak kolonista iz Kninske krajine i da bi me se familija kolektivno odrekla da sam "autonomaš". Uz to, niti mislim da je Nenad Čanak separatista, niti da njegovih 2-3% glasača predstavljaju značaj broj. Sa sličnim pitanjima sam se susretao i pre i nakon tog dana. I neki blogeri su me pitali zašto "mi" želimo da se odvojimo od "njih". Slušao sam i priče kako mi u Vojvodini super živimo i ne razumemo kakva je kriza u Srbiji.

Naravno da znam da su oni koji danas potpaljuju vatru političari koji imaju svoje interese. Javiše se branitelji srpstva i eto nama problema gde ne treba da ga bude. I opet se skupljaju polupismeni primitivci koji dolaze u Novi Sad da pokažu da „mi" sa „njima" ne možemo da se zajebavamo i da ćemo dobiti po ušima ako samo pomislimo na otcepljenje.

Uvek sam bio staložen čovek koga je teško iznervirati. U životu sam se ozbiljno potukao samo 4-5 puta. Uvek iz istog razloga: svi oni su napravili istu grešku - pretili su mi, a na to sam baš alergičan i pretnje ne praštam. Gledajući Bajatovića, o kome imam isti stav kao o Dušanu Elezoviću iz DS-a, kako drži "vatren" govor, došlo mi je da nabavim nalepnicu Vojvodine i zalepim je na auto. Predsednika vojvođanskog SPS-a je sigurno, tokom govora, udarila neka nostalgija za prošlim vremenima i žal za počivšim vođom, vremenima kada su njegovi Vrbašani žarili i palili Srbijom, a pojačani Najvećim sinom Bačke Palanke "čuvali srpsku Vojvodinu".

Velika većina građana Vojvodine ne pravi podelu na "nas" i "njih". Sve te podele dolaze od građana koji žive južno od Save i Dunava i to je poruka koju želim da prenesem ovim tekstom.

 



Komentari (226)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 10:55 15.04.2013

Re: He, he,he

libkonz
Ja samo dvaput i to kao klinac. Nadam se da se i ovo libkonzovo 4-5 puta odnosi na detinjstvo. U suprotnom je prilicno veliki kavgadzija

sve u veselim devedesetim.

Smešno mi je, verovatno sam deformisan. Ne volim tuču. Duboko sam uveren da se tučom nikada ništa nije rešilo. Ja se nikada nisam pobio zato što mi je neko pretio. Nikada nisam rekao "ću te tepam" ali sam zato često izgovaro "tepao sam te". I da znaš libi, tuča je posao kao i svaki drugi, ili ga znaš ili ga ne znaš, samo što su konsekvence u ovom poslu neuporedivo teže kako fizičke tako i psihičke.
libkonz libkonz 11:06 15.04.2013

Re: He, he,he

Smešno mi je, verovatno sam deformisan. Ne volim tuču. Duboko sam uveren da se tučom nikada ništa nije rešilo. Ja se nikada nisam pobio zato što mi je neko pretio. Nikada nisam rekao "ću te tepam" ali sam zato često izgovaro "tepao sam te". I da znaš libi, tuča je posao kao i svaki drugi, ili ga znaš ili ga ne znaš, samo što su konsekvence u ovom poslu neuporedivo teže kako fizičke tako i psihičke.

Ne volim ni ja tuču i ni malo nisam nasilan. ali ako ti neko preti ne vidim drugi način da se rešiš pretnje.
i ako ćemo iskreno, nisam dobar u tom poslu. jedini aduti su mi bili fizičke predispozicije i nedostatak straha. ali, opet ponavljam, sve je to ostalo u devedesetim.
bubamarac bubamarac 11:17 15.04.2013

Re: He, he,he

expolicajac

Nikada nisam rekao "ću te tepam" ali sam zato često izgovaro "tepao sam te".

Lako ti je kad si bio drot.

zack2jack zack2jack 11:20 15.04.2013

...

O Bojanu Pajtiću nemam lepo mišljenje. Mislim da je njega i njegovog druga Elezovića uhvatio strah i da je namerno hteo da napravi frku birajući izuzetno nezgodan dan za pokretanje priče o statutu Vojvodine.


..da li je moguce da je prica oko datuma puka koincidencija?
A trenutak za pokretanje teme usred pregovora o Kosovu?
Pajtic kaze da je svaki trenutak isti.. A da li je?
Mozda Pajtic nije zadovoljan Djilasom?
Mozda Elezovic nije zadovoljan radom specijalne istrazne grupe?
Mozda je alternativa DSu vojvodjanska DS?
Mozda, mozda, mozda..
antioksidant antioksidant 11:21 15.04.2013

Re: ...

vojvodjanska DS?

вдс?
вд странка
libkonz libkonz 11:30 15.04.2013

Re: ...

Pajtic kaze da je svaki trenutak isti.. A da li je?

slažem se. ali su DSS, SNS, SPS i drugi napravili žarište gde ne treba da ga bude.
Čemu Jogurt II ?
predatortz predatortz 11:32 15.04.2013

Re: ...

Čemu Jogurt II ?


Zato što smo burek i tulumbu izgubili...
zack2jack zack2jack 12:09 15.04.2013

Re: ...

libkonz

slažem se. ali su DSS, SNS, SPS i drugi napravili žarište gde ne treba da ga bude.
Čemu Jogurt II ?


..SNS tu situaciju samo koristi kao povod za prevremene izbore u V. Obicna zamena teza. Nema tu nikakvog jogurta. Kao sto nije bilo ni mleka onomad! Primer: sta se promenilo u vezi sa aflatoksinom? Trziste je prezivelo udarac od 50/100 miliona evra i? Nista? Kao sto i Bajatovic koristi ovu novu haoticnu situaciju da sebe veze za neke druge teme. Pored korupcije i spornog "gazdovanja" Srbijagasom.

U DSu je ocigledno problem. Sve veci izgleda. Tamo se stvari ne stisavaju. Tamo je regionalizacija Srbije bukvalno, na delu..
StEtOc|nA StEtOc|nA 19:37 15.04.2013

Re: ...

libkonz

Čemu Jogurt II ?



Prevelike zalihe zbog aflatoksina, slabo se prodaje
background noise background noise 11:55 15.04.2013

Promašio

Sve te podele dolaze od građana koji žive južno od Save i Dunava i to je poruka koju želim da prenesem ovim tekstom


Da ti nije Bajatović neki rod ... ili neko iz njegove ekipe? Poluistina je štetnija od laži.

Velika većina građana centralne Srbvije uopšte ne troši vreme na razmišljanja o Vojvodini.

Ima prečih briga, kamo sreće da nema.

Ima kao i u svakom društvu neki procenat koje političari navabe svaki put kad treba nešto da se "brani". I onda na osnovu toga ti izvlačiš zaključak o građanima južno od Save i Dunava.

Misliš li stvarno da narečeni lik iz Mladenovca, Obraz i slične sociopate predstavljaju građane južno od Save i Dunava? Isto koliko i likovi koji cratju uniforme i epolete za vojvođansku vojsku.

Kada vi u Vojvodini odlučite šta hoćete i šta nećete, i kada među sobom uspostavite konsenzus o tome, građani južno od Save i Dunava neće vam biti prepreka. Ali vaša su stremljenja raznorodna delom kao posledica skorog mešanja naroda sa raznih područja a delom nasleđena različita politička opredeljenja.

No sa područja centralne Srbije poslednjih 200 god nije bilo naseljavanja niti građani južno od Save i Dunava imaju uticaj na vaše opredeljenje.

Aktivirajte se vi da se dogovorite među sobom i lako ćete posle.





freehand freehand 12:03 15.04.2013

Re: Promašio

No sa područja centralne Srbije poslednjih 200 god nije bilo naseljavanja niti građani južno od Save i Dunava imaju uticaj na vaše opredeljenje.

Hm...
U Pančevu nas ima na hiljade sigurno, a verovatno i deset + hiljada. pridošlih posle Drugog rata s onu stranu Dunava.
A tako je i u drugim vojvođanskim gradovima, samo ne smem da licitiram brojke.
background noise background noise 14:12 15.04.2013

Re: Promašio

U Pančevu nas ima na hiljade sigurno, a verovatno i deset + hiljad


I? Da li je to što su tvoji ( sa tobom ili pre tebe) došli u Pančevo iz nekog dela cedntralne Srbije zbog posla ili bilo čega drugog, deo nekog većeg preseljenja koje je nešto poremetilo i promenilo?

Ako treba da objašnjavam, nije bilo dovoljno značajne migracije iz današnje centralne Srbije u Vojvodinu . . . uostalom znaš na šta mislim

Vojvodina ima unutrašnji konflikt koji je posledica svega i svačega, između ostalog i promene u sastavu stanovništva u više navrata. Ali je to ipak, pre svega unutrašnji konflikt, treba pre svega time da se pozabave.



freehand freehand 14:19 15.04.2013

Re: Promašio

Ako treba da objašnjavam, nije bilo dovoljno značajne migracije iz današnje centralne Srbije u Vojvodinu . . . uostalom znaš na šta mislim

Uostalom nemam pojma. Znam da je mnogo ljudi u Vojvodinu došlo u Osmoj ofanzivi, u vreme industrijalizacije i od kraja osamdesetih.
A ne znam šta ti zoveš značajnom migracijom.
libkonz libkonz 20:28 15.04.2013

Re: Promašio

Velika većina građana centralne Srbvije uopšte ne troši vreme na razmišljanja o Vojvodini.

ne slažem se. postoji taj neki iracionalni strah od otcepljenja Vojvodine.
freehand freehand 20:30 15.04.2013

Re: Promašio

libkonz
Velika većina građana centralne Srbvije uopšte ne troši vreme na razmišljanja o Vojvodini.

ne slažem se. postoji taj neki iracionalni strah od otcepljenja Vojvodine.

Ali ne u Bajčetini.
libkonz libkonz 20:31 15.04.2013

Re: Promašio

Ali ne u Bajčetini.

kažu da tamo peku dobru rakiju.
background noise background noise 23:26 15.04.2013

Re: Promašio

Znam da je mnogo ljudi u Vojvodinu došlo u Osmoj ofanzivi


Ne iz Srbije, došli su iz Crne Gore, iz Like, Dalmacije, sa Korduna i Banije itd. i posle prvog i posle drugog sveckog rata, ali ne iz Srbije.

Uticaj građana južno od Save i Dunava ( izuzimajući Beograd) na zbivanja u Vojvodini je mali, zainteresovanost takođe.
background noise background noise 23:38 15.04.2013

Re: Promašio

ne slažem se. postoji taj neki iracionalni strah od otcepljenja Vojvodine


Veruj mi na reč da ove reči znače da ne poznaješ dobro građane južno od Save i Dunava ( izuzimajući Beograd ). Postoji deo političke elite skoncentrisane u Beogradu kod koje postoji strah od otcepljenja Vojvodine. Postoji i deo građanstva u Beogradu koji strepi od otcepljenja Vojvodine iz raznih razloga.

Postoje i "branioci" kao narečeni iz Mladenovca ali oni ne reprezentuju građane južno od Save i Dunava.

Postoji deo građanstva koji strepi od otcepljenja Vojvodine iz raznih razloga ( npr. ja koji volim da idem u Novi Sad i na Frušku Goru i da jedem gomboce i još drugde po Vojvodini ali to je neka emotivna veza, lepo mi je kod vas severno od Save i Dunava ).

Postoje i satrapi vlasti u BG (Palma, Velja i sl. ) koji se istovare povremeno povodom Vojvodine kad osete da bi time mogli da privuku nekog "branioca" iz Mladenovca ali i njih u stvari Vojvodina ama ič ne zanima.

Građani južno od Save i Dunava su siti i napiti i prilično bezbrižni, kod nas takođe niko nikad od gladi nije skapao, nismo oslonjeni ekonomski na Vojvodinu, razmena dobara i novca nam nije tako intenzivna, većina ima lepo mišljenje o građanima severno od Save i Dunava i ne postoji razlog da ne bude i obrnuto.

Tvoj stav je zasnovan na neizrečenoj a pogrešnoj premisi da je Beograd reprezentativan u pogledu stava građana južno od Save i Dunava. Nije.

Beograd je svet za sebe, ima sopstveni život i veoma se razlikuje
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 12:10 15.04.2013

Eh...

... kad sam ja govorio da se autonomaštvo i separatizam indukuju van Vojvodine onda sam bio dno dna?
No, nisam zamerio. A Razlozi zašto Pajtić kreće u priču, ne sa statutom ne zameri što te ispravljam, nego sa deklaracijom mogu biti razni. Može biti to što ti kažeš, može biti razno još. Ali pitanje i tema jeste ta da li je to što u deklaraciji piše istina i ako jeste, onda motivi za njeno pisanje padaju u drugi plan a u prvom bi trebalo da bude pitanje ko je odgovoran za kršenje ustava i zakona. Pa, onda bi bilo interesantno da znamo njihove motive.
libkonz libkonz 20:19 15.04.2013

Re: Eh...

hvala za ispravku.
ko je odgovoran za kršenje ustava i zakona.

te se kod nas uvek teško utvrđuje.
freehand freehand 13:48 15.04.2013

Samo za Vasine oči

E'o još malo istine, ali one od preko plota:
Protest protiv pokrajinske Vlade je organizovala vladajuća koalicija iz Beograda - kao taktički potez nakon odbijanja potpisivanja priznanja nezavisnosti Kosova.
Politički manevarski čin odvraćanja pažnje i dobijanja u vremenu, namenjen - kako Međunarodnoj Zajednici - tako i domaćoj javnosti.
Da bi se iskalkulisalo - šta i kako dalje u pregovorima sa Prištinom i Briselom.
Očajnički potezi izbegavanja lične odgovornosti, ali i ucene Evropske Unije.
Jer je upravo dana održavanja Protesta u Novom Sadu, Premijer Srbije boravio u Moskvi - na razgovorima i konsultaciji sa ruskim rukovodstvom.
Odakle se vratio - prvo bez konkretne pomoći - drugo sa ucenom potpisivanja vojnog sporazuma sa Ruskom Strateški Bezbednosnom Organizacijom; koja oko sebe okuplja neke od zemalja bivšeg Sovjetskog Saveza - po pravilu diktatorskih režima i neuspešne ekonomsko-političke tranzicije.
Što je jedan od razloga nedolaska Aleksandra Vučića na miting u Novom Sadu - jer je zbog svega bio zadržan u višesatnim telefonskim razgovorima sa Washingtonom, Berlinom i Briselom,
odakle su mu jasno naznačeni uslovi,
ne samo za prijem Srbije u članstvo EU,
već što je mnogo bitnije - za nastavak dobijanja sredstava,
od kojih se izdržava - kako Vlada u Beogradu - tako i čitava Srbija.


Ko voli malo da prošvrlja i vidi čega tu još svačega ima. <- LINK
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:54 15.04.2013

Re: Samo za Vasine oči

freehand
E'o još malo istine, ali one od preko plota:
Ko voli malo da prošvrlja i vidi čega tu još svačega ima. <- LINK


Hahaha mislis da cu ja da se "izgradjujem" citajuci "Pravo Vojvodine na Samoopredeljenje i Nezavisnost"? Da si bar ostavio neki link na radove Jozefa Gebelsa pa da uporedujemo tehnike "informisanja"
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:52 15.04.2013

oprobana formula

kad ne mozes da resis problem (Kosovo) a ti iskreiraj novu politicku krizu (Vojvodina) da dobijes jos koji poencic kod sirotinje raje.
Jukie Jukie 16:01 15.04.2013

100.

100.
cult cult 17:00 15.04.2013

Re: 100.

Jukie
100.


Znači, vojvodjanske demokrate tj Pajtić & co. su odradili standarno dizanje frke na klasičnu populističku foru u cilju sprečavanja istraga o mahinacijama glede Vojvodjanske banke i ko zna čega. Eto, setili se da je Vojvodina autonomija. Što valjda nije bila dok je Tadić bio na vlasti. Jer ne vidim značajnu promenu u odnosu prema pokrajini danas i pre godinu dana. Samo što im se malo drmaju fotelje, pa samim tim, i život na slobodi.

A radikal jednom - radikal uvek, bez obzira na Vebera. SPS i Radikali odmah autobuse i sendviče i sokove, pa u izvoz revolucija, patriotizma i srbstva.

I baš sam pomislio da je sve toliko očigledno da se neće ljudi primati. Jer je ovo više puta vidjena priča. Medjutim...
Lionsgate Lionsgate 17:32 15.04.2013

Malo istorije...

Negde u kuci kod mojih stoji kopija odluke Radnickog saveta Jugopetrola Beograd o formiranju rafinerije nafte u Pancevu. Odluka je iz 1965-66.godine, rafinerija je u pogonu od 1968-me zahvaljujuci kreditima koje je uzeo osnivac, 1974-te je rafinerija prvi put politickom odlukom promenila vlasnika, kasnije se to desilo jos par puta, samo u obrnutom smeru... ovo cisto da budem u tonu sa "di su nasi novci".
zilikaka zilikaka 17:44 15.04.2013

Re: Malo istorije...

Ako ćemo pošteno, i pare od prodaje, ma koliko male bile, otišle su nazad, "Osnivaču". Mada je prodato još mnogo štošta. Đuture.
Lionsgate Lionsgate 17:59 15.04.2013

Re: Malo istorije...

Ako cemo jos postenije, rafinerija u Pancevu je uglavnom i postojala zbog trzista sa one/ove strane reke, a bez trzista dzaba joj i postojanje...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:56 15.04.2013

Re: Malo istorije...

zilikaka
Ako ćemo pošteno, i pare od prodaje, ma koliko male bile, otišle su nazad, "Osnivaču". Mada je prodato još mnogo štošta. Đuture.


Ako cemo posteno te pare su otisle na popunjavanje rupa u budzetu Srbije (za koji znamo kako se raspodeljuje ). Da nije bilo te prodaje zaduzivali bi se potomci svih gradjana Srbije - kao sto se i radi sada kad je najveci deo tih vrednijih stvari rasprodat.

freehand freehand 20:23 15.04.2013

Re: Malo istorije...

Lionsgate
Ako cemo jos postenije, rafinerija u Pancevu je uglavnom i postojala zbog trzista sa one/ove strane reke, a bez trzista dzaba joj i postojanje...


ako ćemo najpšoštenije svaka rafinerija postoji zbog nekog tržišta. Ova u Pančevu je pokrivala pola Jugoslavije i malo jače, a evo i sad širi poslovanje na isto područje. i šire.
a prerađuje naftu, uglavnom, izb Vojvodine.
Štagod da si hteo da kažeš.
I štagod da se utvrdi da si hteo da kažeš - molim te da proveriš podatak o količini dnevno naplaćenog poreza i akciza, iz te rafinerije.
Lionsgate Lionsgate 20:54 15.04.2013

Re: Malo istorije...

Rafinerija u Pancevu je bila namenjena za trziste Beograda i uze Srbije, zato ju je izgradio Jugopetrol, ona Naftagasova u Novom Sadu je bila namenjena za trziste Vojvodine. Kasnije, kad su obe bile pod okriljem pokrajinske vlade specijalizovale su se za razlicite vrste goriva. Ni Jugopetrol ni Naftagas nikad nisu izvozili derivate na trzista drugih federalnih jedinica SFRJ jer je svaka imala svoju rafineriju, docim je INA imala preko 50 benzinskih pumpi u Srbiji koje su uredno snabdevane iz Siska ( Jugopetrol je preko svoje kotorske filijale izvozio nesto u Montenegro).

A sto se prerade vojvodjanske nafte tice, ona predstavlja sestinu potreba trzista Srbije, ostalo se u rafinerije u Pancevu i Novom Sadu dopremalo brodovima beogradskog JRB-a i novosadskog Heroj Pinkija (ako si dovoljno star da se toga secas) a kasnije JANAF-om. To je jos jedan od stereotipa, zemlja koja je sama sebi dovoljna, ne uvozi naftu i hrani pola Evrope

Slazem se da neki deo akciza i poreza na gorivo mora ici lokalnoj upravi u Pancevu, grad se decenijama truje... od ljudi koji tamorade znam frapantan podatak da postoji veliki procenat zaposlenih u rafineriji koji ne moze da ima potomstvo. Cak su imali i neki program u okviru Rafinerije za besplatne vestacke oplodnje. No, Pancevo nikad nije dobijalo svoj deo kolaca, ni kad je uprava rafinerije bila u NS ni kad je bila u BGD-u.
freehand freehand 21:14 15.04.2013

Re: Malo istorije...

Rafinerija u Pancevu je bila namenjena za trziste Beograda i uze Srbije, zato ju je izgradio Jugopetrol, ona Naftagasova u Novom Sadu je bila namenjena za trziste Vojvodine.

Rafiunerija u Novom Sadu je igračka za rafineriju u Pančevu. Po svim mogućim merilima. Ne teraj me da sad guglam i jurim sutra ineženjere.
A sto se prerade vojvodjanske nafte tice, ona predstavlja sestinu potreba trzista Srbije, ostalo se u rafinerije u Pancevu i Novom Sadu dopremalo brodovima beogradskog JRB-a i novosadskog Heroj Pinkija (ako si dovoljno star da se toga secas) a kasnije JANAF-om. To je jos jedan od stereotipa, zemlja koja je sama sebi dovoljna, ne uvozi naftu i hrani pola Evrope

U poslednjoj godini sigurno a verovatno i duže rafinerija u Pančevu u preradi ima više od 3/4 nafte iz Srbije/Vojvodine.
Što pravi probleme raznih vrsta. Od iscrpljivanja rezervi, rudne rente, do rumunskih protesta, jer je podzemni basen "nagnut" na našu stranu.
Proveri pa se javi da se kladimo.

Đto se poreza i akciza tiče - mislim da sam bio jasan. Proveri koliko je dnevno učešće onoga što sam napisao u ukupnomn dnevnom prilivu republike. Pa mi pozdravi Vasu the Ekonomistu.
zilikaka zilikaka 22:14 15.04.2013

Re: Malo istorije...

U poslednjoj godini sigurno a verovatno i duže rafinerija u Pančevu u preradi ima više od 3/4 nafte iz Srbije/Vojvodine.
Što pravi probleme raznih vrsta. Od iscrpljivanja rezervi, rudne rente, do rumunskih protesta, jer je podzemni basden "nagnut" na nbašu stranu.
Proveri pa se javi da se kladimo.



Tačnije 1131,5 tona domaće, od 2142 hiljade tona ukupno preradjene u 2012. Znači, nešto više od 50%. Ima na sajtu NIS.

Uzgred, količina nafte van Vojvodine je na nivou statističke greške.
freehand freehand 22:16 15.04.2013

Re: Malo istorije...

zilikaka
U poslednjoj godini sigurno a verovatno i duže rafinerija u Pančevu u preradi ima više od 3/4 nafte iz Srbije/Vojvodine.
Što pravi probleme raznih vrsta. Od iscrpljivanja rezervi, rudne rente, do rumunskih protesta, jer je podzemni basden "nagnut" na nbašu stranu.
Proveri pa se javi da se kladimo.



Tačnije 1131,5 tona domaće, od 2142 hiljade tona ukupno preradjene u 2012. Znači, nešto više od 50%. Ima na sajtu NIS.

Uzgred, količina nafte van Vojvodine je na nivou statističke greške.

tačnije ti su podaci frizirani. Ja imam neke za koje mislim da su verodostjniji.
zilikaka zilikaka 08:51 16.04.2013

Re: Malo istorije...

tačnije ti su podaci frizirani. Ja imam neke za koje mislim da su verodostjniji

Ajde!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:20 16.04.2013

Re: Malo istorije...

ako se dobro sećam, RTV je tik pre ratova 90tih pokupovala silnu savremenu opremu za svoju televiziju (od lokalnih para)...onda je došao sloba, sve to proglasio RTS-om, i pokupio svu opremu i odneo na televiziju beograd. samo da pridodam tonu "di su naši novci"...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:07 17.04.2013

Re: Malo istorije...

BebaOdLonchara
ako se dobro sećam, RTV je tik pre ratova 90tih pokupovala silnu savremenu opremu za svoju televiziju (od lokalnih para)...onda je došao sloba, sve to proglasio RTS-om, i pokupio svu opremu i odneo na televiziju beograd. samo da pridodam tonu "di su naši novci"...


Koliko ja znam RTV nije ni napravljena niti finansirana iz nekog samodoprinosa u koji su uplacivali SAMO gradjani Vojvodine - naime samo u tome slucaju bi vojvodjanski autonomasi mogli to da nazovu nasi novci. Naprotiv ona se finansirala (i sada se finansira) iz sredstava u koje uplacuju SVI gradjani Srbije pa i oni iz njenog juznog dela. Ali oni u juznoj Srbiji nemaju nikakvu svoju RTJ sto je nedvosmisleno velika nepravda: I sam Beograd se nalazi, u odnosu na neki geografski centar, u severnoj Srbiji, pa je onda imalo mnogo vise smisla napraviti jos jednu TV u Nisu, 200 km juzno, nego samo 70-ak kilometara severno - samo zato sto se Canak i Beba osecaju "posebni"...

Inace bi i televizije u Nisu i Novom Sadu trebalo da pripadaju RTS (odnosno da budu njene filijale) - sve dok se finansiraju iz pretplate (i evtl. budzeta) koju placaju svi gradjani Srbije...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:23 17.04.2013

Re: Malo istorije...

vojvodina jeste posebna jer u vojvodini živi najveći broj naroda&narodsnoti koji nisu etnički srbi. rtv ima emisije na jezicima brojnijih manjina...a FYI, samodoprinos u vojvodini je bio vrlo razvijen, nešto što beograd nije nikad ljubio. čitava naselja po vojvodini su građena iz samodoprinosa. to što je "cela srbija plaćala za novu opermu RTV" (a to ću da proverim, jer mi je vrlo neverovatno!) ne znači da treba da im se otme i dodeli tv beograd. što nisu lepo razdelili ili ravnomerno raspoređivali na sasm početku?? pa i sada, najviše se pretplata plaćala u beogradu i vojvodini, jer ti regioni imaju najviše novca. zrenjanin je najrazvijenija opština u srbiji, ne zato što joj se sliva iz bg, već što su privatizacije dobro odrađene i što mađarski, rumunski, i italijanski partneri imaju sa zrenjanincima dobar dil. sa tim ostatak srbije i beograd nemaju ama baš nikakve veze.
vaso, opet lupetaš i mešaš babe&žabe, po običaju.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:47 17.04.2013

Re: Malo istorije...

Beba
vojvodina jeste posebna jer u vojvodini živi najveći broj naroda&narodsnoti koji nisu etnički srbi. rtv ima emisije na jezicima brojnijih manjina...


Hm, u Sremu je procenat Srba veci nego sto je procenat za celu drzavu a sa druge strane potreba za emisijama na jezicima manjina postoji za celu Srbiju (Vlasi, Bugari, Albanci, Bosnjaci, Romi) znaci RTS treba da ima to pitanje reseno za sve inace ce ispasti da Srbija kao drzava favorizira Madjare u odnosu na Bosnjake ili Bugare... Ako su lokalni studiji potrebni onda ih je najbolje otvoriti tamo gde manjina ima najvise - recimo u Subotici, Zajecaru, Novom Pazaru, Bujanovcu etc...

Beba
a FYI, samodoprinos u vojvodini je bio vrlo razvijen, nešto što beograd nije nikad ljubio. čitava naselja po vojvodini su građena iz samodoprinosa.


Samodoprinos je bio rasiren u celoj Srbiji a ne samo u Vojvodini, ali uglavnom u manjim gradovima (selima, mesnim zajednicama etc.). Veci gradovi kao sto su Beograd, Novi Sad i sl. ga nisu bas toliko "ljubili"... Tamo gde su gradjani tako nesto radili, svakako da imaju pravo da kazu "nasi novci" sto znaci ako je nesto tako napravljeno u Srbobranu onda je to njihovo a ne pripada ni pokrajini Vojvodini a ni drzavi Srbiji. Ali sto je za nasu pricu bitno nije bilo nikakvog samodoprinosa za RTV na nivou Vojvodine

A sto si pominjala Zrenjanin nemam pojma - valjda zbog baba&zaba?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:30 17.04.2013

Re: Malo istorije...

ajde, vaso, da me ne smaraš više.
zgradu je gradila vojvodina, a zrenjanin je tu samo da nabijem na nos kako smo bolji.
ps. znaš, ja iskreno mislim da oni vojvođani koje vuče zavičaj do te mere da nazaduju vojvodinu mogu slobodno da se vrate odakle su došli. ne teram, samo predlažem mogućnost, ako o tome nisu ranije razmišljali. a ako ne mogu, e onda neka se uklope, kao što bi se uklopili u americi, nemačkoj, švajcarskoj...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:13 17.04.2013

Re: Malo istorije...

BebaOdLonchara
ajde, vaso, da me ne smaraš više.
zgradu je gradila vojvodina


hahaha vojvodina gradila "државно привредно предузеће покрајинског значаја"

Evo prevescu ti na vojvodjanski: to ti znaci da pripada drzavi Srbiji odnosno njenim svim gradjanima. I ono sto izgrade Pajtic&Co iz pokrajinskog budzeta danas opet se gradi parama svih gradjana Srbije.

Jedini nacin da nesto zbilja bude "vojvodjansko" je recimo da se uvede samodoprinos na teritoriji cele pokrajine (a ne Srbobrana i Sida) - onda moze da se kaze - ok izgradili su gradjani Vojvodine.

Ili da se uvede dodatni pokrajinski porez pa da se iz njega puni pokrajinski budzet a ne iz budzeta republike Srbije. Samo sto bi to onda znacilo da bi Fri za isti posao u Pancevu placao recimo 40% a u Beogradu 30% poreza - sto znaci da bi neto plata bila dosta manja - pa bi se prvi bunio sto mora on da izdrzava parazite u NS.

Tek tako sa razlicitim stopama poreza se vidi zasto je asimetricno resenje lose. Sa simetricnom decentralizaciojom je vac druga stvar: moze se lako organizovati da jedan deo poreza bude drzavni a drugi pokrajinski ali bi onda svi gradjani u drzavi i dalje imali istu ukupnu stopu...

ps. Slazem sa u vezi onih koji "nazaduju vojvodinu". Ne nazaduju oni samo Vojvodinu nego i celu Srbiju - zato sam i rekao da je najbolje da se autonomasi isele na mars Da se coveku smuci zivot od takvih lazova i prevaranata. Bljak! Ili sto bi ti rekla
zilikaka zilikaka 21:23 17.04.2013

Re: Malo istorije...

Vaso, ti si Sremac, ili Nemac, ili šta?

Ono, pljunuti moj dever, koji sa 2 i kusur iljade kilometara bolje od mene zna pošto je mladi luk kod nas na pijaci, i koje nas ovde sve muke muče.
I ima pravo rešenje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:15 18.04.2013

Re: Malo istorije...

Ono, pljunuti moj dever, koji sa 2 i kusur iljade kilometara bolje od mene zna pošto je mladi luk kod nas na pijaci, i koje nas ovde sve muke muče.
I ima pravo rešenje

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:48 18.04.2013

Re: Malo istorije...

Zilikaka


Ono, pljunuti moj dever, koji sa 2 i kusur iljade kilometara bolje od mene zna pošto je mladi luk kod nas na pijaci, i koje nas ovde sve muke muče.
I ima pravo rešenje.


Znas kako, da bi covek neke stvari bolje sagledao, ponekad nije lose malo odmaci se od svog sokaka. Ko na brdu ak' i malo stoji ...
antioksidant antioksidant 07:59 18.04.2013

Re: Malo istorije...

Virtuelni Vasilije
Zilikaka


Ono, pljunuti moj dever, koji sa 2 i kusur iljade kilometara bolje od mene zna pošto je mladi luk kod nas na pijaci, i koje nas ovde sve muke muče.
I ima pravo rešenje.


Znas kako, da bi covek neke stvari bolje sagledao, ponekad nije lose malo odmaci se od svog sokaka. Ko na brdu ak' i malo stoji ...

samo vaso, tvoja priča nije s brda već iz rupe u koju si se zatrpao
:)
zato i odzvanja
i da
200
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:06 18.04.2013

Re: Malo istorije...

antioksidant

samo vaso, tvoja priča nije s brda već iz rupe u koju si se zatrpao
:)
zato i odzvanja


mozda je to tako - za one koji dube na glavi ... kao sto je izgleda slucaj sa tobom (pa nije ni cudo da ti odzvanja u glavi ).

ps. sto nisi pokusao nesto da demantujes ... pa da vidimo ko je "zatrpan u rupi"(balkanskoj).
antioksidant antioksidant 08:20 18.04.2013

Re: Malo istorije...

sto nisi pokusao nesto da demantujes

pa da bih te demantovao potrebno je da ti izneseš neku argumentaciju, što nisi uradio
samo gomilu floskula i parola
s tim se ne može debatovati, samo se iskreno smejati
i ja ti se na beskonačnoj zabavi koju priređuješ iskreno zahvaljujam
i da probam malo i ozbiljno (s tobom je to malo teže ali... šalim se vaske...) - jedno je prigovarati asimetričnosti decentralizacije u srbiji a sasvim drugo prigovarati posebnosti vojvodine. kod tebe je to sve izmešano. da uopšte pokušavaš neko argumentovanje bilo bi ti jasno.

i da - moja je greška - nisi se zatrpao u rupu, već si rupu iskopao i glavu uvukao u nju (ali nije zatrpana, zato i zveči)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:41 18.04.2013

Re: Malo istorije...

antioksidant
pa da bih te demantovao potrebno je da ti izneseš neku argumentaciju, što nisi uradio
samo gomilu floskula i parola


onda ti ne znas ni sta je argumentacija a jos manje sta su "floskule i parole". Ako je ikad iko na blogu b92 izneo vise nego dovoljno argumentacije za ovo sto zastupam na ovom i na mom blogu ... onda sam to ja.

antioksidant
jedno je prigovarati asimetričnosti decentralizacije u srbiji a sasvim drugo prigovarati posebnosti vojvodine


a izgleda ne znas ni da citas. ili ne razumes procitano. napisati da sam "prigovarao posebnosti vojvodine" je obicna buadlastina. sta imam uopste da prigovaram posebnosti vojvodine? niti da je poricem.

nisam se samo slozio sa autonomaskom argumentacijom koja tu posebnost koristi za podele. ili za to da je iz tih razloga potrebnija RTV nego (nepostojeca) RTJ... i moram da se ponovim: posebnost (razlicitost) podrazumeva uzajamnost - ako sam ja poseban u odnosu na tebe, onda si i ti poseban u odnosu na mene. pa sam ja onda sebican (pa i pokvaren) covek ako ocekujem/trazim da, iz zajednicke kase, negujem svoju posebnost, a tvoju ne...

problem je u tome sto ti uglavnom diskutujes (kad uopste pokusas to da radis) na osnovu tvog sopstvenog tumacenja/interpretacije onoga sto sam ja (navodno) rekao. Umesto da citiras moje reci tacno - pa onda da kazes/obrazlozis/argumentujes zasto to nije tako...
antioksidant antioksidant 08:47 18.04.2013

Re: Malo istorije...

onda ti ne znas ni sta je argumentacija a jos manje sta su "floskule i parole".

а ти си на брду и посматраш ме с висине
Ako je ikad iko na blogu b92 izneo vise nego dovoljno argumentacije za ovo sto zastupam na ovom i na mom blogu ... onda sam to ja.

и веома си скроман, што се да приметити
a izgleda ne znas ni da citas. ili ne razumes procitano. napisati da sam "prigovarao posebnosti vojvodine" je obicna buadlastina.

никад ниси приговорио посебном статусу војводине у оквиру србије?
слажем се - неписмен сам а ти си, васо, аутономаш.
problem je u tome sto ti uglavnom diskutujes (kad uopste pokusas to da radis) na osnovu tvog sopstvenog tumacenja/interpretacije onoga sto sam ja (navodno) rekao. Umseto da citiras moje reci tacno - pa onda da kazes/obrazlozis/argumentujes zasto to nije tako...

у праву си, то је проблем
не знам само како сам претходно мислио да је проблем у томе што ти не износиш никакву аргументацију већ само пароле и да је мало глупо цитирати пароле и после тога "аргументовати" зашто пароле "нису тачне".
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:07 18.04.2013

Re: Malo istorije...

ao
а ти си на брду и посматраш ме с висине


ne nego sam ja zatrpan u rupi a ti pljuckas na mene.
to sa "brdom" je bilo peckanje upuceno zilikaki na racun toga da "licim na njenog devera"

ao
и веома си скроман, што се да приметити


Jos kad sam pisao to pomislio sa da pocnem recenicu sa "Mozda ce zvucati neskromno" - pa mi se ucinilo suvisnim. Osim "kobasice" od uvodnog teksta na mom blogu, prebroj samo koliko sam (podugackih) komentara ostavio i ovde i tamo na jednu te istu temu ...

ao

никад ниси приговорио посебном статусу војводине у оквиру србије?


Kad se govori o "posebnosti Vojvodine" ne verujem da iko pod tim misli na njen "poseban status u okviru Srbije" - osim tebe. Ako si na to mislio onda si to trebao i da kazes. Posebno je besmislenost pokusavati sad da se vadis ako si gore napisao "prigovarati asimetričnosti decentralizacije u srbiji a sasvim drugo prigovarati posebnosti vojvodine". Hajde pokusaj da zamenis u tom izrazu "posebnosti vojvodine" sa "posebnom statusu vojvodine u okviru Srbije" ... i videces da je besmisleno. "asimetricnost decentralizacije" u Srbiji je bas taj "poseban status Vojvodine u okviru Srbije" - da nema njega ne bi bilo ni "asimetricne decentralizacije"...

antioksidant antioksidant 09:18 18.04.2013

Re: Malo istorije...

to sa "brdom" je bilo peckanje upuceno zilikaki na racun toga da "licim na njenog devera"

а рупа је поменута као одговор на твоје "пецкање" да бих ти скренуо пажњу да је непристојно
Osim "kobasice" od uvodnog teksta na mom blogu, prebroj samo koliko sam (podugackih) komentara ostavio i ovde i tamo na jednu te istu temu ...
ок, умеш писати подугачке флоскуле. али то за тебе знам већ годинама.
Ako si na to mislio onda si to trebao i da kazes.

па неписмен сам василије. сам си то рекао. зашто се сад љутиш јер се непрецизно изражавам?
и хајде да пробамо једноставније: све си у праву, а ја одох да радим.
(било ми је задовољство, али стварно. читамо се ускоро поново)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:22 18.04.2013

Re: Malo istorije...

ao
било ми је задовољство, али стварно.


ne verujem ti

ali bez obzira na to: srecan rad
antioksidant antioksidant 13:22 18.04.2013

Re: Malo istorije...


ne verujem ti

василије, па ти сумњаш у себе?
зашто си несигуран?
ali bez obzira na to: srecan rad
хвала
Lionsgate Lionsgate 17:56 15.04.2013

Malo slika iz Vojvodine

Slika prva, prethodnog suncanog vikenda sam se provozao Sremom, od Mitrovice, preko Rume, do Pazove, redom sela Voganj, Zarkovac, Putinci, Golubinci, pa Pazova, Banovci, Belegis, Slankamen ( za neupucene, ovo je sve u Vojvodini). Na svakoj drugoj cupriji skoro, kola sa bgd tablama, dosli ljudi da obidju roditelje i rodbinu..

Slika druga, na prolecnom suncu moja ljuta masina crne boje sa belim tufnicama od farbe deluje bas onakkoo... a, da "tufnice" je zaradio dok je prosle godine bio parkiran na Podbari ( za neupucene, opet, stari deo Novog Sada, Vojvodina), od svih parkiranih automobila na parkingu jedino je on bio bgd tablica. Eh, da i pauk je na njega u Novom Sadu imao pik, nekako mu je on bio najmiliji iz niza domacih automobila...

Slika treca, zemljoposednici iz Opova, Cente, Barande, Perleza zadnjih meseci trljaju ruke, cene zemlje im rastu li rastu. Kazu blizu su novog mosta Srem-Banat pa ce da nagrnu investitori ili jednostavno buduci poljoprivrednici sa Novog Beograda i okoline...

Slike su razlicite, u zavisnosti koji deo Vojvodine je u pitanju. U tom smeru treba posmatrati i poklic "di su nasi novci"...
libkonz libkonz 19:08 15.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

Slika druga, na prolecnom suncu moja ljuta masina crne boje sa belim tufnicama od farbe deluje bas onakkoo... a, da "tufnice" je zaradio dok je prosle godine bio parkiran na Podbari ( za neupucene, opet, stari deo Novog Sada, Vojvodina), od svih parkiranih automobila na parkingu jedino je on bio bgd tablica. Eh, da i pauk je na njega u Novom Sadu imao pik, nekako mu je on bio najmiliji iz niza domacih automobila...

i moj auto ima BG table i na meti je pauka.
A tasta su mi dva puta zaustavljali u roku od 24 sata. Kad je pitao zašto, rekoše mu da je to zbog beogradskih tabli.
mariopan mariopan 19:17 15.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

Kako Srbija da se reši Vojvodine?


A jestel' probali vi da se ocepite, nama nekako ne ide a vama bi možda bolje išlo?
Lionsgate Lionsgate 19:26 15.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

Slika iz prosle godine, kolona automobila sa domacim tablama tutnji Temerinskim putem i negde na visini Malog Beograda ( za neupucene, opet, deo Novog Sada), pafff, pandur iskoci bas pred moja kola i posto vozimo polako izvuce me iz kolone. Vozili ste 45, dozvoljeno je 40, evo vam radar na uvid ( a na njemu blinka ko zna cija brzina), pa sta ako je onaj ispred vozio istom brzinom, jos ste bezobrazni. crvena? moze, a i kolega ima malu decu, malo je to za jednog. o hvala zemljace za obe, srecno i vozi pazljivo.

A onda mi za 2 meseca stize kazna za brzu voznju, 5000 dindzi. Nahebao sam im se mame sve na glas...

Posle toga sam odlucio da privedem jednu novosadjanku u Zemun, nakon svih haraca kojih sam se naplacao po NS zarad bgd tabli ispada da mi je to finansijski najbolja odluka u zadnjoj deceniji.

Hehe, sad se sigurno one novosadske haraclije koje sam godinama finansirao pitaju "di su nasi novci"

freehand freehand 20:20 15.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

crvena? moze, a i kolega ima malu decu, malo je to za jednog. o hvala zemljace za obe, srecno i vozi pazljivo.

To si se ti, koliko razumem, bavio koruptivnim radnjama?
Lionsgate Lionsgate 20:35 15.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

Tebe kao osvedocenog biciklistu nikad nisu zaustavljali i trazili ti kintu? Ah, da, ti si ionako sa vojvodjanskim tablama...
Motorizovanog bgd turistu, recimo, na putu od Zemuna do Novog Sada zaustavljaju drumske haraclije obavezno u Indjiji, Sr.Karlovcima i na Tekijama, ako se provuces pored svih njih do NS mozes reci da si imao uspesan dan.
libkonz libkonz 20:40 15.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

Motorizovanog bgd turistu, recimo, na putu od Zemuna do Novog Sada zaustavljaju drumske haraclije obavezno u Indjiji, Sr.Karlovcima i na Tekijama, ako se provuces pored svih njih do NS mozes reci da si imao uspesan dan.

probaj sledeći put auto putem. iskreno, retko idem starim putem, ali stvarno nemam problem sa BG tablicama. A sigurno se više vozim po Vojvodini od tebe.
freehand freehand 20:41 15.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

Tebe kao osvedocenog biciklistu nikad nisu zaustavljali i trazili ti kintu? Ah, da, ti si ionako sa vojvodjanskim tablama...

Prvo - na biciklu nema tablica.
Drugo - to što traže ne znači da im treba dati. Naročito ako si jako napižđen protiv korupcije. U suprotnom su ti ubeđenja i stavovi prilično... Mehkani, savitljivi, a i ne mirišu lepo.
mariopan mariopan 20:46 15.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

freehand
Prvo - na biciklu nema tablica.

Da, kod nas navatavaju i bicikliste, (uvatili mog komšiju) na fazon "duvaj u balon" i da vidiš - navataju i tu štogodj.
Lionsgate Lionsgate 20:55 15.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

A sigurno se više vozim po Vojvodini od tebe.


70 hiljada po Vojvodini za 4 godine?

Drugo - to što traže ne znači da im treba dati. Naročito ako si jako napižđen protiv korupcije. U suprotnom su ti ubeđenja i stavovi prilično... Mehkani, savitljivi, a i ne mirišu lepo.

A sto se korupcije tice, ona je procvetala pod tvojim "zutima", probaj da uradis nesto u gradskoj upravi BGD-a na posten nacin... 90-tih je bilo i neke sanse, danas vise nema teorije.
libkonz libkonz 20:57 15.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

70 hiljada po Vojvodini za 4 godine?

tu smo negde.
Lionsgate Lionsgate 21:01 15.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

libkonz
70 hiljada po Vojvodini za 4 godine?

tu smo negde.


Ja samo na dva pravca, Ruma-Zemun, NS-Zemun...
libkonz libkonz 21:31 15.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

Ja samo na dva pravca, Ruma-Zemun, NS-Zemun...

verovatno ću se i ja prebaciti na stari put, jer i meni je Zemun često odredište, a baš mi ne odgovara ono premeštanje auto puta iz pravca Novog Sada. Putem Ruma - Zemun nisam nikada išao, pošto za Rumu (i dalje u tazbinu) idem uvek preko Fruške Gore.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:37 16.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

Eh, da i pauk je na njega u Novom Sadu imao pik, nekako mu je on bio najmiliji iz niza domacih automobila...

kao i u crnoj gori, samo tamo ne biraju da li je bg ili ns tabla, bitno je da je .rs.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:43 16.04.2013

Re: Malo slika iz Vojvodine

mariopan
Kako Srbija da se reši Vojvodine?


A jestel' probali vi da se ocepite, nama nekako ne ide a vama bi možda bolje išlo?

možda i bi, ali nisu ni probali, ne bi se usudili tako lako. videli kako su prošli oni drugi koji su se odvajali od srbije, pa ne bi ponovo da popravljaju i grade mostove preko dunava...mislim, oni koji bi preživeli.

(iskreno zli smajli)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:30 15.04.2013

odlično

Uvek iz istog razloga: svi oni su napravili istu grešku - pretili su mi, a na to sam baš alergičan i pretnje ne praštam.


odlično.
za početak prestanite vi da pretite il će da bude šorka.
libkonz libkonz 21:32 15.04.2013

Re: odlično

nikad ne pretim.
freehand freehand 21:34 15.04.2013

Re: odlično

vrabac_u_steni
Uvek iz istog razloga: svi oni su napravili istu grešku - pretili su mi, a na to sam baš alergičan i pretnje ne praštam.


odlično.
za početak prestanite vi da pretite il će da bude šorka.

Vau!
Evo ja sam prestao.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:46 15.04.2013

Re: odlično

freehand
vrabac_u_steni
Uvek iz istog razloga: svi oni su napravili istu grešku - pretili su mi, a na to sam baš alergičan i pretnje ne praštam.


odlično.
za početak prestanite vi da pretite il će da bude šorka.

Vau!
Evo ja sam prestao.


super.
doduše, što se tiče tebe, ja nikada nisam primetio i da si počinjao, al ti valjda bolje znaš.
libkonz libkonz 21:47 15.04.2013

Re: odlično

doduše, što se tiče tebe, ja nikada nisam primetio i da si počinjao, al ti valjda znaš.

a ko je kome pretio?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:48 15.04.2013

Re: odlično

freehand

Vau!
Evo ja sam prestao.


Ma šorni ga bre Vrabac - zakasnio je sa "prestankom"
freehand freehand 21:52 15.04.2013

Re: odlično

vrabac_u_steni
freehand
vrabac_u_steni
Uvek iz istog razloga: svi oni su napravili istu grešku - pretili su mi, a na to sam baš alergičan i pretnje ne praštam.


odlično.
za početak prestanite vi da pretite il će da bude šorka.

Vau!
Evo ja sam prestao.


super.
doduše, što se tiče tebe, ja nikada nisam primetio i da si počinjao, al ti valjda bolje znaš.

Potpuno si u pravu: i nisam, al sam se prepao ko da jesam.
Aliu - hoćeš li mi javiti na vreme kad kreneš sa šorkom - koju boju trake oko ruke da vežem, ili na širit?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:01 15.04.2013

Re: odlično

koju boju trake oko ruke da vežem




duginih boja...

e nemoj se ljutiš, prosto nisam mogao da izdržim, namestilo se. mislim, možemo i normalno da pričamo.
freehand freehand 22:05 15.04.2013

Re: odlično

vrabac_u_steni
koju boju trake oko ruke da vežem




duginih boja...

e nemoj se ljutiš, prosto nisam mogao da izdržim, namestilo se. mislim, možemo i normalno da pričamo.

Duginih boja je barjak, nego pitam za rukav i podvezicu?
Ako kožete da se dogovrite ti, Vasa i Azdejkocić kad krenete?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:06 15.04.2013

Re: odlično

freehand
vrabac_u_steni
koju boju trake oko ruke da vežem




duginih boja...

e nemoj se ljutiš, prosto nisam mogao da izdržim, namestilo se. mislim, možemo i normalno da pričamo.

Duginih boja je barjak, nego pitam za rukav i podvezicu?
Ako kožete da se dogovrite ti, Vasa i Azdejkocić kad krenete?


ok.
ja pokušao da spustim loptu.
vozdra.
freehand freehand 22:11 15.04.2013

Re: odlično

vrabac_u_steni
freehand
vrabac_u_steni
koju boju trake oko ruke da vežem




duginih boja...

e nemoj se ljutiš, prosto nisam mogao da izdržim, namestilo se. mislim, možemo i normalno da pričamo.

Duginih boja je barjak, nego pitam za rukav i podvezicu?
Ako kožete da se dogovrite ti, Vasa i Azdejkocić kad krenete?


ok.
ja pokušao da spustim loptu.
vozdra.

Eh sad, čke prečanske - pa jel se tako od boja odustaje ?!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:16 15.04.2013

Re: odlično

freehand

Eh sad, čke prečanske - pa jel se tako od boja odustaje ?!


pa dobro, treba li u boj?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:27 15.04.2013

Re: odlično

freehand
Ako kožete da se dogovrite ti, Vasa i Azdejkocić kad krenete?


Ne mesaj ti mene sa nikim ja sam za nezavisni Srem i svima vama sam protivnik - i velikosrpskim i velikovojvodjanskim unitaristima
freehand freehand 22:32 15.04.2013

Re: odlično

Virtuelni Vasilije
freehand
Ako kožete da se dogovrite ti, Vasa i Azdejkocić kad krenete?


Ne mesaj ti mene sa nikim ja sam za nezavisni Srem i svima vama sam protivnik - i velikosrpskim i velikovojvodjanskim unitaristima

Naš, Vaso, kod nas u Banatu se dugo govorilo:

Ošli Nemci - došli Sremcci!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:33 15.04.2013

Re: odlično

Virtuelni Vasilije
freehand
Ako kožete da se dogovrite ti, Vasa i Azdejkocić kad krenete?


Ne mesaj ti mene sa nikim ja sam za nezavisni Srem i svima vama sam protivnik - i velikosrpskim i velikovojvodjanskim unitaristima


sirimium moj vaso, sirmium.
a sirmiuma nema bez mačve. loznica je srce sirmiuma!
freehand freehand 22:34 15.04.2013

Re: odlično

vrabac_u_steni
freehand

Eh sad, čke prečanske - pa jel se tako od boja odustaje ?!


pa dobro, treba li u boj?

Ne znam brate, ti si se naoštrio i pretiš.
Ne znam na koga i ne znam kome, ti valjda znaš?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:40 15.04.2013

Re: odlično

freehand
vrabac_u_steni
freehand

Eh sad, čke prečanske - pa jel se tako od boja odustaje ?!


pa dobro, treba li u boj?

Ne znam brate, ti si se naoštrio i pretiš.
Ne znam na koga i ne znam kome, ti valjda znaš?


ja pretio nisam. komentari su gore, svi ih mogu pročitati. samoodbrana je u pitanju. konkretno, šta mi je opasno išlo na jajca je ova rečenica:

Sve te podele dolaze od građana koji žive južno od Save i Dunava i to je poruka koju želim da prenesem ovim tekstom.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:40 15.04.2013

Re: odlično

vrabac_u_steni

sirimium moj vaso, sirmium.
a sirmiuma nema bez mačve. loznica je srce sirmiuma!


Hm, pa ok - Macva i Srem nekako i pripadju da budu zajedno - kakve to veze ima sa severom Backe .

Mada bi mozda mogao nekako tu da se prikljuci i juzni Banat - sve je to bila nekad vojna granica
maksa83 maksa83 22:57 15.04.2013

Re: odlično

Naš, Vaso, kod nas u Banatu se dugo govorilo:

Ošli Nemci - došli Sremcci!

To je neki beogradski Banat. U vojvođanskom se govorilo:

Dođi Švabo ako smeš
u Srbiju da ideš
da dobiješ tanjir supe
i kuglu u dupe



P.S. Vaso, je l' imaš ti nemačko državljanstvo?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:58 16.04.2013

Re: odlično

maksa83

P.S. Vaso, je l' imaš ti nemačko državljanstvo?


Nemam. Posle odredjenog broja godina (bilo je ranije valjda 8 godina, ne znam koliko je sad) boravka nije problem dobiti ga, ali je ovde, za razliku od nekih drugih zemalja, standardna procedura da se odreknes svog prethodnog drzavljanstva. Meni nekako bilo bzv. da se pravim Nemac kad se tako ne osecam a nisam imao neki poseban razlog/potrebu da to uradim... Da je postojala mogucnost dvojnog drzavljanstva sigurno bih ga uzeo...

ps. To je valjda jos dodatan razlog sto sam ja ovako zestoki protivnik autonomasa-separatista: ne bih se odrekao srpskog drzavljanstva radi vojvodjanskog, a opet ne zelim da budem stranac u Vojvodini
maksa83 maksa83 08:10 16.04.2013

Re: odlično

ps. To je valjda jos dodatan razlog sto sam ja ovako zestoki protivnik autonomasa-separatista: ne bih se odrekao srpskog drzavljanstva radi vojvodjanskog, a opet ne zelim da budem stranac u Vojvodini

Ono što čujem (neproverene glasine iz prve i po ruke) je da je ako ti je neki predak rođen u AU monarhiji (čitaj: Vojvodini) moguće dobiti mađarsko državljanstvo, bez obzira na nacionalnos'. Ne znam zašto bi to iko radio, ali kažu da može. Eto, pa ako bi radije bio Madžar nego Nemac... ; )

Uzgred, setio sam se prilično starog politički nekorektnog vica:

Q: Lalo, šta ti misliš o problemu Kosova?
A: Ma jebo im ja mater madžarsku...

zilikaka zilikaka 09:35 16.04.2013

Re: odlično

Ono što čujem (neproverene glasine iz prve i po ruke) je da je ako ti je neki predak rođen u AU monarhiji (čitaj: Vojvodini) moguće dobiti mađarsko državljanstvo, bez obzira na nacionalnos'. Ne znam zašto bi to iko radio, ali kažu da može. Eto, pa ako bi radije bio Madžar nego Nemac... ; )


Ja za tu priču znam više od deset godina, al nešto ne znam da je neko po tom osnovu dobio državljanstvo.
Čak je postojala i verzija za austrijsko državljanstvo.

Ima poslednjih par godina nešto, ali mislim da se odnosi na mađarsku nacionalnost, ili bar dokumentovano poreklo, s tim da je uslov i da položiš jezik.
sevarlica sevarlica 01:44 16.04.2013

...

Velika većina građana Vojvodine ne pravi podelu na "nas" i "njih". Sve te podele dolaze od građana koji žive južno od Save i Dunava i to je poruka koju želim da prenesem ovim tekstom.


U zamku te podele padaju svi bez obzira sa koje strane reka živeli. To je naš sindrom Radovana trećeg, jer "mi" ne možemo da postojimo dok nemamo "njih".
Ovi južno kukaju na autonomaše, ovi severno kukaju da ih ovi južno samo koštaju, ovi severno su Evropski, ovi južno zadrti, itd...
Ako već ne možemo da se okanemo toga da nam trebaju "oni", zašto ih već jednom ne nađemo negde daleko, a svi u Srbiji budemo "mi".


p.s. Pozdrav svima, nije me bilo dugo, mali problemi sa internetom u Sibirskoj "dolini smrti" :)
wintermute wintermute 07:53 16.04.2013

Monarhista a hoće nalepnicu Vojvodina?

Lepo, lepo ajd sad onda zamislite kako je nama koji nismo monarhisti i usput smo još iz mešovitih brakova ili nedajbože manjine. Kako tek Srbija gleda na nas? Neka neka, uskoro ćete se i vi zaželeti nezavisne Vojvodine.
predatortz predatortz 07:58 16.04.2013

Re: Monarhista a hoće nalepnicu Vojvodina?

Kako tek Srbija gleda na nas?


Kako?

Ne smete da pišete latinicom, kao npr Srbi u Hrvatskoj što ne mogu ćirilicom?
Nemate pravo na jezik,kulturu,ispovedanje vere?

Hajde, baš me zanima odgovor...

eka neka, uskoro ćete se i vi zaželeti nezavisne Vojvodine.


Ko ? Srbi koji čine ogromnu većinu tamo? Sanjaš budan/na...
inco inco 08:34 16.04.2013

Re: Monarhista a hoće nalepnicu Vojvodina?

predatortz
Ko ? Srbi koji čine ogromnu većinu tamo? Sanjaš budan/na...


Korejci čine 90%+ većine i u Severnoj i u Južnoj Koreji, pa opet se razdvojiše i žive u sistemima koji ne bi mogli biti različitiji. Masa se lako potpali a političari profitiraju na masi.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:00 16.04.2013

Re: Monarhista a hoće nalepnicu Vojvodina?

inco
Masa se lako potpali a političari profitiraju na masi.


U pravu si. I mene cudi kako ljudi olako prelaze preko pa i ignorisu otrovnu autonomasku propagandu (gebelsovsku kako joj ja tepam). Evo uzmimo primer koji je naveo Lionsgate kome su ostetili kola u NS zbog BG registracije. Ej bre, pa takvi slucajevi su se desavali samo u nekim delovima Hrvatske gde je ustaska ideologija bila jako rasirena.

Ili recimo secam se kad je nas kvazidemokrata-autonomas Obren Markov ovde objavio komentare njegovih prijatelja sa Fejsbuka na racun Beograda i Srbije - najgori zamislivi antisrpski sovinizam. Ja sam ga pitao da li se ti njegovi prijatelji javljaju iz neke psihijatrijske ustanove zatvorenog tipa (zato me valjda i banovao ). I sta je bilo razlog? Zaboga fudbalska utakmica u kojoj je Vojvodina izgubila. Vazna stvar - pa svaki dan se desava da neki tim nepravedno izgubi (ako je uopste bilo nepravedno) ... da sudija pogresi (ako je uopste bilo neke greske) ...

Moze se i u drugim delovima Srbije cuti ponekad nesto protiv Beograda i Beogradjana (neke zamerke se mogu i razumeti) ali to sto se moze cuti od NEKIH Novosadjana su pravi izlivi mrznje. Obrnutih primera prakticno nema (ili ako se i desi neki izuzetak onda je to mozda samo odgovor na ovakve ispade).

Jos jedan primer koji sam vec pomenuo na mom blogu a koji me je dodatno zabrinuo. Evo Lib, Free, Zilikaka nisu uopste autonomasi ali ih je skoro nemoguce ubediti u nesto sto bi svakom moralo da bude ocevidno: da tu vojvodjansku administraciju ("posebnost" ) placaju svi gradjani Srbije. I tu ja krivim i drugu stranu - politicare, intelektualce i uopste kriticku javnost. Umesto da je ta otrovna autonomaska retorika odmah raskrinkana i ljudima objasnjeno o cemu se radi to se sve precutkuje a oni godinama/decenijama sire otrov i tucaju ljudima u glavu budalastine o "nasim novcima"... a ako neko i pokusa to da uradi (kao naprimer ja ) odmah mu zalepe etiketu da je "radikal".

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:17 16.04.2013

Re: Monarhista a hoće nalepnicu Vojvodina?

wintermute
Lepo, lepo ajd sad onda zamislite kako je nama koji nismo monarhisti i usput smo još iz mešovitih brakova ili nedajbože manjine. Kako tek Srbija gleda na nas?


Pa sta sto si "iz mešovitih brakova ili nedajbože manjine"? Kao da u Bgd-u nema mnogo istih takvih? I u velikom delu Srbije - Vlasi, Bugari, Albanci, Muslimani, Romi ... Svasta. Pa i u nezavisnoj Vojvodini bi Srbi bili vecina ... i u njoj bi ostali svi oni Seseljevi radikali, Vucicevi napredjaci, Davidovcevi fasisti, madjarski fasisti/honvedi, hrvatske (pro)ustase ...
zilikaka zilikaka 09:49 16.04.2013

Re: Monarhista a hoće nalepnicu Vojvodina?

I sta je bilo razlog? Zaboga fudbalska utakmica u kojoj je Vojvodina izgubila. Vazna stvar - pa svaki dan se desava da neki tim nepravedno izgubi (ako je uopste bilo nepravedno) ... da sudija pogresi (ako je uopste bilo neke greske) ...


Ako ti je lakše, i mene je tad banovo.

Jos jedan primer koji sam vec pomenuo na mom blogu a koji me je dodatno zabrinuo. Evo Lib, Free, Zilikaka nisu uopste autonomasi ali ih je skoro nemoguce ubediti u nesto sto bi svakom moralo da bude ocevidno: da tu vojvodjansku administraciju ("posebnost" ) placaju svi gradjani Srbije. I tu ja krivim i drugu stranu - politicare, intelektualce i uopste kriticku javnost. Umesto da je ta otrovna autonomaska retorika odmah raskrinkana i ljudima objasnjeno o cemu se radi to se sve precutkuje a oni godinama/decenijama sire otrov i tucaju ljudima u glavu budalastine o "nasim novcima"... a ako neko i pokusa to da uradi (kao naprimer ja ) odmah mu zalepe etiketu da je "radikal".


Na imam samo još jednom javno da ti ponudim da uđeš samnom u neku vrstu finansijskog ortakluka. Mnogo mi se dopada tvoj način razmišljanja.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:53 16.04.2013

Re: Monarhista a hoće nalepnicu Vojvodina?


Zilikaka

Na imam samo još jednom javno da ti ponudim da uđeš samnom u neku vrstu finansijskog ortakluka. Mnogo mi se dopada tvoj način razmišljanja.


Odgovorio sam ti vec tamo kod mene
zilikaka zilikaka 10:07 16.04.2013

Re: Monarhista a hoće nalepnicu Vojvodina?

Vaso, ti si moj idol. Bil ti i potpiso to što si reko?
jkt2010 jkt2010 13:18 16.04.2013

Re: Monarhista a hoće nalepnicu Vojvodina?

Moze se i u drugim delovima Srbije cuti ponekad nesto protiv Beograda i Beogradjana

Ispada da je najprostije resenje svih srpskih problema da se Beograd lepo otcepi, kad vec nije jos pre Slovenije.

Ja ne bih imao nista protiv.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana