DNEVNIK UVREDA

Nebojša Milenković RSS / 16.06.2007. u 15:41

nasilje_naslovka.jpgDragi prijatelji,

na našem blogu poslednjih nedelja došlo je do eskalacije neprimerenih ispada, uvreda, govora mržnje, pretnji, bahatosti, neukusa, primitivizama najgore vrste...  

Zbog navedenog, u jednom od svojih poslednjih komentara naznačio sam da ću, zarad ličnog osećaja odgovornosti prema dobrom ukusu jedno vreme apstinirati od bloga! Primitivni, monstruozni mejlovi koji ovih dana stižu čak i na privatne mejl adrese pojedinih blogera dodatno su me uverili u opravdanost ovakve odluke. Odlazak Biljane Srbljanović sa bloga, i razlozi za taj odlazak – tj. najogavnije pretnje koje se uopšte mogu zamisliti, nakon svega, ostavljaju veoma opor ukus koji svojim trulim zadahom preti da na ovom mestu potpuno satre poslednje ostatke mere i dobrog ukusa.

Ono što se na blogu dešava poslednjih dana nikome ne može služiti na čast. Takvi izlivi bahatosti, primitivizma i najogavnije mržnje koje pojedini, po vlastitom nahođenju odnosno tumačenju slobode govora (Meni je ovaj blog super zato što na njemu o kome god hoću mogu da kažem sve što mislim i protiv koga god mislim!Osećam slobodu govora!) demonstriraju na ovom mestu, makar za mene jesu zabrinjavajući. Blog B92 pretvoren je u Hajd park po kom po vlastitom nahođenju vršlja i likuje nekolicina budala slaveći pobedu vlastite besvesnosti (ne znam ni ja čega), utrkujući se pri tom ko koga neumesnije i neotesanije zapljunuti... policija_nasilje.jpgRužno i tužno. Šta drugo reći. Da li je bahatost još jednom pobedila!? Ako nije pobedila, kako se onda mogu kvalifikovati komentari tipa: Majmune daj mi broj telefona ili reci gde ces da se nadjemo. Za onaj zadnji post moras da dobijes ono sto zasluzujes !!! Svim silama cu se potruditi da te pronadjem, a onda, cu ti za rodjendan kupiti invalidska kolica i smesticu te u njih, KPOPILE BEDNO., kojih poslednjih dana na blogu ima jako puno i koji se, za razliku od starog bloga, odavde više ne brišu. Oprostite – za moj ukus to je malo previše! 

Zbog navedenog Štrajk upozorenja koji je jedan od komentatora samoinicijativno pokrenuo bio je, po meni, dobra prilika da se na ovom mestu kaže: stop nasilju, stop primitivizmu, stop bahatosti, stop idiotizmu... Svuda oko nas ─ pa i na blogu! Na žalost, taj štrajk nije najpreciznije artikulisan samim tim ni najsretnije realizovan pošto se, kao i sve u ovom društvu, sveo na solo akciju. Nesporazume kojih ionako ima ne mogu da se prevaziđu nikakvim soliranjem već samo organizovanom akcijom kojoj se znaju cilj i svrha ─ soliranje ih uvećava i dodatno radikalizuje što se, vidimo, ovih dana i dešava!  

Pošto se i moje ime nalazi na spisku štrajkača umesto objašnjenja da nisam organizator ničeg sličnog ─ evo paralele koja, recimo, posredno objašnjava prirodu mog shvatanja nastale situacije: Onda kada je pod prozor Dejana Anastasijevića postavljena bomba ─ da je postojala solidarnost struke moralo se dogodi to da iz protesta u Srbiji sutradan jednostavno ne izađu ni jedne novine: Nema novina, nema radija, nema TV-a jer mi kao novinari protestvujemo zbog pokušaja da se ubije jedan naš kolega! Kada bi se, ne daj bože, dogodilo da, recimo, neki političar verbalno ili fizički napadne novinara zato što mu se nisu sviđala pitanja koja mu, obavljajući svoj posao, ovaj postavlja ─ željeni odgovor, bar za mene, bio bi ovaj: U novinama koje drže do profesionalne solidarnosti za tebe, Bajo, više nema mesta!, i tako dalje... E, tako ja shvatam profesionalnu solidarnost ─ to je solidarnost za kakvu sam se uvek zalagao i to je solidarnost zbog koje sam spreman da i ubuduće imam imidž (status) bele vrane. Naravno, ne bez pune svesti o tome da će tako nešto, makar u Srbiji, još dugo ostati u domenu fantastike.  

Dakle: ako neko zbog svog pisanja na Blogu dobija fizičke pretnje ─ normalni i razumni ljudi onda nikako ne bi smeli da reaguju tako što će reći: Ma to su budale, znaš, takve stvari se dešavaju... nemoj da se sekiraš, budi miran možda to uopšte i nije baš toliko ozbiljno... Ili: Znaš, ti si javna ličnost, normalno je da ti prete!  

Epa nije normalno! I ne može i ne sme to da bude normalno! U normalnoj zemlji tako nešto ne može da bude normalno! U normalnoj zemlji na verbalno nasilje se odmah reaguje! Zato što u normalnim zemljama ljudi znaju da je put od verbalnog do konkretnog, fizičkog nasilja veoma kratak! U normalnim zemljama kada se nekom fizički preti, posebno kada je taj neko životno ugrožen ─ nema diskusije o tome da li onaj koji preti misli ozbiljno ili ne! Toga u normalnim zeljama nema!

U normalnim zemljama su i kućni ljubimci zaštićeniji nego što su ovde zaštićeni ljudi! E, zato Srbija više nije normalna zemlja!

 

atc-logo_nasilje.gif

 

 

U datom kontekstu, upravo ovih dana neko je ovde izrekao i to kako je, između ostalih, i moj odlazak sa bloga ustvari vid destrukcije kako bloga tako i B92!

Ovaj model ponašanja dakako nije nov:

a) Idite odavde ─ možemo bez vas!

b) Ko drukčije kaže kleveće i laže!

c) Ko nije sa nama ─ taj je protiv nas!

c) Hoćete još?! 

Ovo, naravno, navodim samo kao primer još jedne greške u mišljenju koja se, pri tom, afirmiše kao vrlina. Mislim, ne bih da polemišem pošto sama činjenica da ovo čitate dokazuje svu apsurdnost izrečenog... 

Šta nam je onda činiti? Kao i uvek ─ postoje dve mogućnosti: a) artikulisati jasna (nova) pravila ponašanja na blogu ili b) prepustiti (i) blog budalama! 

Nova pravila 

Dakle, nova pravila koja će ubuduće, makar na mom blogu važiti, su ta da će svi oni komentari koji po mojoj proceni jesu ili bi mogli da eskalirati u širenje (ili, ako hoćete pravnom terminologijom: raspirivanje) mržnje protiv bilo koga (čega) automatski biti brisani – a autori banovani na duži vremenski period! Takođe, pošto nisam u mogućnosti da non-stop pratim šta se na Blogu dešava, ovakva ovlašćenja, tačnije moju molbu da ovako postupaju imaju i moderatori ovog bloga! 

Dodatno objašnjenje 

Podsećam da od oktobra 2006. otkako kao VIP bloger pišem na ovom mestu nisam nikoga banovao – dok je broj obrisanih komentara bio manji od prstiju na jednoj ruci. U svom poslednjem postu Višak istorije i jedno i drugo uveliko je premašeno. Zbog toga se, nisam osećao ni najmanje prijatno ─ moje shvatanje demokratičnosti podrazumeva da se svakome, pa čak i ekstremistima, ukoliko se kreću u granicama pristojnosti ne sme onemogućiti pravo da iznesu vlastito mišljenje/stav. U opisanom kontekstu, priznajem, ovakav koncept tj. shvatanje demokratije doživelo je svoj fatalan i ubedljiv poraz. 

Zloupotrebljavanjem, sloboda govora dovodi se do besmisla – to jest pretvara u vlastitu suprotnost: u teror(izam) mediokriteta, nemoralnih tipova ili pak, u nekim slučajevima, čak i u latentni fašizam. Današnjoj Srbiji, ogrezloj u pljački i nemoralu najgore vrste, mesto kao BlogB92 nesumnjivo je i potrebno i značajno. Ma kolika u toj i takvoj Srbiji mi koji smo ovde okupljeni bili manjina.
 

U prethodnih godinu dana BlogB92 postao je relevantna društvena činjenica. Svojevrstan (sub)kulturni pokret čije su trajne i uveliko određujuće karakteristike bile te da je bio među retkim preostalim mestima u Srbiji gde se uvek žigosalo svako nasilje ─ kako verbalno tako i fizičko ─ gde se u korenu eliminisala ideja o isplativosti zločina i gde se na najbolji mogući način aformisala ona ideja Drugačije Srbije kakvoj već (najmanje) deceniju i po težimo i kakvu od 12. marta 2003. tako čežnjivo sanjamo. 

Osnovni problem iskrsao na ovom mestu, koji je prelaskom na novi softver eskalirao u razmerama čije se krajnje konsekvence trenutno ne mogu sa sigurnošću predvideti, nalazi se u činjenici da naša subkulturna zajednica, naša blog komuna nije u potpunosto razvila vlastite mehanizme odbrane i otpora ─ odnosno sredstava kojima bi se izborili sa sve očevidnijim i sve bahatijim i primitivnijim pritiskom okoline. Uljuljkani u idili našeg starog bloga kao da smo se na trenutak opustili, zaboravivši pri tom u kojoj i u kakvoj zemlji živimo.  

Dodatno, među dosadašnjim blogerima postojala je podrazumevajuća solidarnost kad god bi se bilo ko i na bilo koji način osetio ugroženim... Prelaskom na novi softver i uključivanjem velikog broja novih blogera, (posebno Zoksterovim terorom, ali i ne samo njegovim) ta unutrašnja solidarnost u bitnoj je meri narušena... Naravno, da izolacionizam nikada nije bio cilj ove naše male i nekad složne komune – ipak, na starom blogu postojala su i precizna pravila i kućni red od kog se prelaskom na novi softver u priličnoj meri odustalo.

Za novonastale nesporazume između tzv. VIP i NEVIP blogera krivicu i odgovornost svakako mora snositi i kuća koja nam je domaćin tj. B92. Zbog toga ovaj tekst, pored opisa realnog stanja na terenu, pretenduje na to da se, moguće, nazru i obrisi tih novih i drugačijih odnosa. Svi vaši predlozi i sugestije koji bi se kretali u ovom pravcu više su nego dobrodošli. 

Borba za normalan Blog i za normalnu Srbiju ─ gde će ljudi rado svraćati i u koje će se rado vraćati ─ još nije gotova! Sada možda s malo manje izgleda na uspeh. Ili, moguće, mnogo bliže (srpskoj) realnosti nego što se nama ─ koji smo izlaz iz ludila u kom živimo potražili i na ovom mestu ─ u početku činilo...  

Svejedno: molim vas da u diskusijama poštujete nova pravila i tako pokažemo da je navedeno ipak (možda) još uvek moguće! 

Uz izvinjenje zbog opširnosti

Unapred sam vam zahvalan ,

n.m.

 

violence4.jpg



Komentari (264)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pufna pufna 11:00 18.06.2007

Re: Nebojsa molim te procitaj postove i SENTINELA26 pre nego sto delis zute kartone

cas se vidi cas ne... pored nepreglednosti postova ovo je totalno ludilo, ovaj novi nasminkani blog
palex011 palex011 13:29 17.06.2007

Biljana Srbljanovic i ostala ekipa

nisam par dana pratio diskusije na Blogu....da li je negde moguce procitati diskusiju zbog koje je BS napustila blog?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:04 17.06.2007

Ne,

jer je BS tražila da svi njeni postovi na blogu budu obrisani ( i komentari). A prvu diskusiju (na starom blogu), koja je inicirala prve pretnje, koje je dobila na privatnu mail postu, je sama obrisala i banovala autora tih spornih komentara.
Gothsa Gothsa 13:49 17.06.2007

Nebojsa

Poceli ste tekst sa napadima na BS koje smatrate odvratnim. Dalje ste lepo opisali kako bi trebalo da reaguju mediji po Srbiji na bacenu bombu u kucu Ananasa. Onda ste poceli da pricate o ponasanju i novim pravilima koje ce vaziti na vasem postu. Potom ste izneli stav kako i ekstremni ali kulturno izrecen stav treba da se cuje. Na kraju pozivate na normalnu diskusiju uz srdacan pozdrav. Ostar pocetak razvodnjio se zakljuckom: ajde da ipak pricamo o svemu i svacemu samo da budemo pristojni! ! Vas tekst je pun kontradikcija te zakljucujem da Vi Nebojsa ne znate sta hocete i mislim da ste i u dubokoj krizi.
U prethodnih godinu dana BlogB92 postao je relevantna društvena činjenica. Svojevrstan (sub)kulturni pokret čije su trajne i uveliko određujuće karakteristike bile te da je bio među retkim preostalim mestima u Srbiji gde se uvek žigosalo svako nasilje ─ kako verbalno tako i fizičko ─ gde se u korenu eliminisala ideja o isplativosti zločina i gde se na najbolji mogući način aformisala ona ideja Drugačije Srbije kakvoj već (najmanje) deceniju i po težimo i kakvu od 12. marta 2003. tako čežnjivo sanjamo.
Ako zelite da to Blog B92 i ostane po mom misljenju tekst niste trebali ni postaviti.
Banovali ste Zokstera zbog nekulturnog ponasanja ali ste zato ostavili misljenje Sarme u kojem kaze kako je super sto je BS otisla. Nebojsa Vi onda smatrate da je napad na Biljanu OK kad dozvoljavate ovakve izjave na Vasem postu.
Evo da Vam ispricam kako se verbalne uvrede resavaju u jednoj engleskoj skoli-prica je istinita. Mlada Engleskinja od 15 godina je u jednoj visokokotiranoj zenskoj skoli uvredila Kinesku devojcicu od 12 godina nazivajuci je "ZUTOM", pri cemu nije uopste koristila psovke, dok su stajale u redu u skolskoj kantini. Istog momenta je saszvan skup svih ucenica gde je upravnik rekao da se to nece tolerisati izmedju ostalog jer to urusava ugled skole. Svaki nastavnik je morao da devojcicama objasni zasto je to bio pogresan nastup, pristup itd. Posle par dana, devojcica je izbacena iz skole.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:32 17.06.2007

Re: Nebojsa

Vas tekst je pun kontradikcija te zakljucujem da Vi Nebojsa ne znate sta hocete i mislim da ste i u dubokoj krizi.


Gothso,
hvala vam na dijagnozi iako je uopšte nisam tražio!
lepo je što ste svoja saznanja podelili sa nama
+ a sad vas lepo molim da dalje ne lomite glavu oko toga
šta ja smatram + šta ja mislim... i tako to...

Evo šta mislim: onima koji ne žele da shvate uopšte ni
ne treba objašnjavati!
Te se, u skladu s tim i ponašam!
Gothsa Gothsa 22:29 17.06.2007

Re: Nebojsa

Zasto sam rekla da je Vas tekst kontradiktoran?
Objasnjavate kako je vrlo bitno solidarisati se ali kad to treba uciniti meni se cini da Vi to ne sprovodite. Mala je razlika izmedju onog sto se dogodilo Ananasu i ono sto se dogodilo Biljani. Vasa se solidarnost svela na pravila lepog ponasanja i banovanja kad neko opsuje. Ali ste Sarmu, opet cu reci ostavili, a da se pri tom niste zamislili kako neko moze da se raduje sto je Biljana otisla sa Bloga a da se ne priseti pod kakvim okolnostima je napustila Blog. Isti ovaj Blog u kojem i Vi pisete. Sto bi rekla Jelica Greganovic-komsije ste.
Lepo ponasanje se uci dok smo jos mali, u skoli...zbog cega sam i zavrsila svoj komentar o verbalnom incidentu na rasnoj osnovi a dogodio se medju decom.
Necu replicirati na Vas eventualni komentar jer cim se tekst objavi ja se odjavljujem sa Bloga B92 do nekoh boljih vremena.
Sve najbolje.
Al Aksa Al Aksa 14:06 17.06.2007

Otkriven ZOKSTER!

Sad sam dobio poruku od nekog .ZOKSTER JE IGOR NOVIKOV!on je i ranije(ima godina)pretio Biljani Srbljanovic,ali posto urednistvo bloga ne reaguje na njegove smicalice(a trebali bi da znaju)Ja napustam blog dok isti ne bude trajno BANOVAN!

p.s. izvinjavam se gosp.Milenkovicu,ali mislim da je ovo bilo vazno!Pozdrav.
zana zana 14:11 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER!

Ti mislis to je to? Ides a? Nema te vise? E pa prevario si se. Meni je hobi da tragam za manijacima.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:35 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER! - MOLIM DA SE DRŽIMO TEME!

Zokster, podsećam, nije tema ovog bloga
- a ja nisam adresa kojoj možete ili trebate da upućujete apele
za njegovo isključenje odavde,
tako vas najlepše molim da to ubuduće i ne činite!
Hvala!
n.m.

Igor Novikov Igor Novikov 14:46 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER!

Molim Dejana Restaka, Direktora Bloga B92, da ovu idiotariju izvesnog Al Akse demantuje. Takodje ne stoji da sam bilo kada pretio (!!!???) gospodji Srbljanovic. Gospodine Milenkovicu, duzni ste da zastitite integritet blogera koji komentarisu na Vasem blogu.
Igor Novikov Igor Novikov 14:51 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER! - MOLIM DA SE DRŽIMO TEME!

Uzgred budi receno, Al Aksa je Zoksteru preko mejla uputio najogavnije nacisticke pretnje, koje je Zokster objavio na svom blogu. Gospodine Milenkovicu, zamolio bih Vas da progutate sopstvenu sujetu i stanete u odbranu Vaseg kolege kome su ugrozena ljudska prava i kome se preti oduzimanjam zivota.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:54 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER!

U pravu ste
+ izvinjavam se!

Radi vaše dalje zaštite AlAksa
je banovan sa ovog posta
da bi se znalo zašto:
komentar ostavljam!

p.s.
između ostalog, to je učinjeno i zbog toga
da se ovaj blog ne bi pretvorio u diskusiju o Zoksteru


to zaista ne želim - i na tu sam temu uputio više apela i molbi!

molim još jednom ostale učesnike da na ovu temu ne raspravljamo dalje
AlAksi se izvinjavam - ipak, on je ovog puta stradao kako bih
dokazao da zaista mislim ozbiljno!

n.m.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:59 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER! - MOLIM DA SE DRŽIMO TEME!

Igore,

Ne znam jesam li
uspeo da progutam sopstvenu sujetu
ali AlAksa je banovan!

Na Zoksterov blog, vlastitim izborom,
ne idem tako da zbilja ne znam šta se tamo događa!

Ujedno - molim i ostale blogere da ubuduće ne spekulišu
mogućim identitetima komentatora pošto ću u tom slučaju morati da:

1. brišem!
2. banujem!
3. zatvorim mogućnost komentarisanja!

n.m.

Igor Novikov Igor Novikov 14:59 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER!

Gospodine Milenkovicu, Vi se izvinjavate Al Aksi?????? Vi se izvinjavate nekome ko je Vasem kolegi preko privatnog mejla uputio seriju naodvratnijih nacistickih pretnji???
Zasto se ne potrudite, pa ne odete na poslednji Zoksterov post, i u prirodu tih pretnji se sami ne uverite?

Kako vidim da ste "laki" na ban dugmetu, sasvim dobrovoljno napustam Vas blog.

I ovo nije diskusija o Zoksteru, nego se uklapa u pricu koju ste sami zapoceli Vasim postom - pricu o pretnjama, ovaj put najodvratnijim, nacistickim pretnjama!
Igor Novikov Igor Novikov 15:01 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER! - MOLIM DA SE DRŽIMO TEME!

Gospodine Milenkovicu, upravo ste dokazali da je Vasa deklarisana demokraticnost samo naduvan balon male specificne tezine.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:15 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER! - MOLIM DA SE DRŽIMO TEME!

Gospodine Milenkovicu, upravo ste dokazali da je Vasa deklarisana demokraticnost samo naduvan balon male specificne tezine.


Igore Novikovu,
pošto zaista nemam ni vremena ni živaca ni volje
da me i nadalje uvlačite u ovakve diskusije
- oprostite, ali moje je pravo da biram teme -
niti pak da dalje glumim policajca koji će da
rešava nečije nesporazume upravo ste, kao i
AlAksa banovani i vi!

Ja zaista nemam niti nalazim drugog načina
da se od ovakvih stvari odbranim!
Molio sam da se ne bavimo Zoksterom!
Ne vredi - sad još treba da se bavim i vama dvojicom!

Mislim stvarno: tražili ste da vas zaštitim i ja sam to
učinio na jedini mogući način koji mi je bio na raspolaganju!
Mislim, pa ne treba valjda da streljam nekog da bi vi bili zadovoljni!

+ me na kraju i vređate!
Stvarno previše!
N.M.
angie angie 15:16 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER!

Nebijasha, je l' se shalish???
Molim te pokazi mi na bilo koji prepoznatljiv nachin da je ovo neki fazon, ironija, nespretnost, shta god,...samo da nije bilo ozbiljno.
angie angie 15:17 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER!

ZANA MAJSTORE!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:18 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER!

LJUDI, PREKLINJEM VAS DA MALO STIŠAMO STRASTI
I POKUŠAMO DA PACIFIZUJEMO I UPRISTOJIMO OVAJ BLOG!

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:21 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER!

LJUDI, PREKLINJEM VAS DA MALO STIŠAMO STRASTI
I POKUŠAMO DA PACIFIZUJEMO I UPRISTOJIMO OVAJ BLOG!

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:40 17.06.2007

oh...

samo malo razjasnjenje: svi znaju ko je zoxter, a Igor Novikov/ID Novikov je onaj tip koji sa domaceg provajdera fejkuje da je nas vrli naucnik u USA, koji je onomad jos kao leteo za Hjuston, ako se neko seca, koji je pricao da ima vrle veze u americkom senatu, kako se zna sa kongresmenima pa ce da prijavi direktora sajta b92 za 'ukidanje slobodne reci' i statijaznavstavecne...i taaaakoooo ))) mislim da mu je tad cak i direktor sajta predlozio da predje na Second Life jer tamo moze laznim pretstavljanjem da se nesto i zaradi! sve to bilo kod duleta glavonje na starom blogu, vrlo transparentno, nista emailovi. nazalost, neko je brisao gomilu postova pa i Dokaz o svemu ovome.

sad nebojsa, brisi me/banuj me, who cares?!
fugu fugu 15:43 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER!

tako je Al Aksa.
I ja razmisljam cemu ta selektivna zastita zivotinja, samo psi, a ne i macke, na primer ili veverice? I to one, kalemegdanske?

Nego, cujem da je Sveznajuci ponovo medju nama. Da mu strategija stoji na staklenim nogama, ali da ipak funkcionise. Sa bloga je odstranio BS, sad cujem i Zoksteru stizu preteci mejlovi, jer je neko dao njegovu adresu. Ja se slazem sa Peicem da su oni sami to sve izmislili, mozda Zokster salje Biljani, Biljana Zoksteru, a ti na primer, Al Aksa, posto te je drugar odbravio, evo ovde mirno blogujes i imas alibi, mada je istina da se opet potpisujes sa S.(veznajuci).
A, sta kazes?

fugu fugu 15:49 17.06.2007

dragi nebojsa

kazete da je Al Aksa banovan (u pitanju je ponovo Sveznajuci), ali je banovan SAMO KOD VAS.
Kod svih ostalih i dalje ima najnormalniji pristup.

Al Aksa, ili ako ti je lakse Sr***e, dodji ovde da nam objasnis odakle ti toliko korisnickih imena, odakle znas adrese blogera i ko te to stiti?
zana zana 15:49 17.06.2007

Re: oh...

Da li je postojao neki test iz gramatike, kada su blogeri dobijali pravo da pisu?
Mislim da je to veoma vazna tema.
Naravno, porede one tocke pod 2- psiho test.
angie angie 15:51 17.06.2007

Re: dragi nebojsa

evo nekog ko ipak sabira prostu matematiku.
zana zana 17:29 17.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER!

Thanks angie. To je ono- ciljevi i sredstva. :)

zana zana 18:47 17.06.2007

JE LI AL AKSO, KAKO JE U VALJEVU?

ZNAS LI TAMO NEKOG ALEKSANDRA SINAK?
Unfuckable Unfuckable 18:58 17.06.2007

Re: oh...

I ja se secam toga ...znam da su ga mnogi isprozivali jer se bas ubaronisao dogushe ...bilo je smesno i tuzno
Unfuckable Unfuckable 19:01 17.06.2007

Re: oh...

Unfuckable
I ja se secam toga ...znam da su ga mnogi isprozivali jer se bas ubaronisao dogushe ...bilo je smesno i tuzno

odnosi se na provaljivanje I Novikova , na prethodnoj strani , komentar BoL
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:31 18.06.2007

Re: Otkriven ZOKSTER!

Sa trećeg sprata
gleda me i ćuti:
Mačka na prozoru.

nikson nikson 15:25 17.06.2007

nebojsa

da vidimo sta smo imali za ovih par dana: blogerima su slati mail-ovi sa uvredama, pretnjama i raznim bljuvotinama. zatim formiranje ekipa koje se drze zajedno na blog-u i cilj im je da sto bolje ``napuse`` jedni druge. zatim stav nekih VIP blogera da ne treba postovati drugacije misljenje. sve u svemu iskljucivost sa svih strana...


odavno se ovde ne raspravlja o tekstovima koji napisu VIP blogeri, nego o raznim glupostima...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:28 17.06.2007

Re: nebojsa

LJUDI, PREKLINJEM VAS DA MALO STIŠAMO STRASTI
I POKUŠAMO DA PACIFIZUJEMO I UPRISTOJIMO OVAJ BLOG!

Jelica Greganović Jelica Greganović 15:40 17.06.2007

Nebojša,

evo ja sam se smirila. Izbrojala sam do 695 i prestala da se smejem.

Ljudi, pa ovo postaje crni humor, parodija...Odjednom se pojavljuju nadripsijihatri i postavljaju dijagnoze. Na šta se pretvore u amaterske detektive, koji mlate okolo neumesnim epitetima. Što neki shvataju i ozbiljno.

Dakle:

AlAksa, identitet Zokstera je otkriven odavno i javno napisan na blogu. Starom. Ne pali se. I prati gradivo.

Novikove, čemu drama, lepo napišete da to nije tačno. Šta ste se ostrvili na Nebojšu ko smrt na babu.


Nebojša, sve ok...idemo dalje. Evo, smeškam se već oko planete.

angie angie 15:48 17.06.2007

Re: nebojsa

U mom sluchaju nema s od strasti trenutno, nisam ni kafu popila,
and you just:



yu1bcd yu1bcd 18:49 17.06.2007

Blog ratovi

Gazdarice, ja obicno izjavljujem, da je vise Srba stardalo od promaje nego od Turaka! Sada vidim smrtnu opasnost od pisanja na B92 blogovima. Pregrmeli smo Balkanske ratove, lecimo post-traumatske simptome, pale nas na davno izgubljeno Kosovo, a vi ocekujete od Srba da pisu lepu literaturu? Ja i dalje mislim, da je bolje da se prazne na internetu nego na ulici ili u porodici. Ako je to dozvoljeno VIP "bitnim", tolerisite malo primitivniju raju. Mene niko ne moze naterati da citam na internetu ono sto ne zelim - jednostavno to preskocim! Nadam se, da moderatori imaju pametnijeg posla od brisanja mada blogovi u poslednje vreme dobro rade. Dosta je bilo cenzure, oslobodite se autocenzure!
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:27 17.06.2007

Izvinjavam,

ali ne znam koji bi to pametniji posao trebalo da rade moderatori, sem da moderišu?
I ne sme da bude dozvoljeno ni "bitnim" da se tako "prazne". To sam napisala još na prvoj strani komentara, na ovom postu.
I ne radi se o tome da tebe iko išta tera. Radi se o pravilima ponašanja i iznošenja stavova, komunikacije.
Cenzura nije sprečavanje vređanja, ekstremizma, prostakluka i pretnji.
Nisam nikada ni rekla, ni napisala da očekujem lepu literaturu od Srba (!?)...ne znam čemu to...ovde na kraju krajeva ima i mnogo ljudi koji nisu Srbi.
A obaška ne vidim o kakvoj smrtnoj opasnosti na blogu pišeš? Ili opet preteške reči, tek onako, drame radi...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:32 17.06.2007

Dragi moji,

Dragi moji,
hvala na svim mejlovima koje dobijam ovih dana,
- posebno od naših štrajkača - UPRKOS NEKOLICINI
OBRISANIH KOMENTARA KAO I TROJICI BANOVANIH
KORISNIKA - DEŠAVANJIMA NA OVOM BLOGU UGLAVNOM SAM ZADOVOLJAN
ujedno, zamolio bih sve pristojne i fine ljude
tj. vas, da i ubuduće pomažete
u upristojavanju i
uljuđivanju bloga!
srdačan pozdrav,
+ h v a l a
n.m.
dunjica dunjica 00:47 18.06.2007

Re: Dragi moji,

Jedni hoće pristojne i fine, drugima (čini mi se - većini) pristojni i fini k´o mlako govno, pa sad ti vidi. I stisnit i prdnut. Da vidimo ´ko može?!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:54 18.06.2007

Re: Dragi moji,

To prizeljkuju mozda samo oni sto ne mogu ni jedno ni drugo.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:21 18.06.2007

Re: Dragi moji,

epa dunjice,
sad te već STTVVARRNNOO ne razumem...
n.m.
dunjica dunjica 01:28 18.06.2007

Re: Dragi moji,

Kako ne? Pa ja čitam: jedni hoće fini i umiveni blog. Neki, čini mi se da ih je više, hoće fajterski, neće mlako, ono što nit smrdi nit miriši. Pa sam se pitala, kako da vuk bude sit, a koze na broju? Učinilo mi se da je to tebi i ljudima stalo. Pa me zanima: kako?

Ne razumijem: šta me ne razumeš?
dunjica dunjica 01:33 18.06.2007

Re: Dragi moji,

Plus, baš, baš moram ponoviti, ne shvaćam tu zapanjenost što se blog baš obezobrazio. Pa, lijepo smo radili na tome, trudili se, nadmetali u pljuvanju, ponekad, pa mic-po-mic, dotjeralo cara do duvara i banovalo Zokstera (ili tako nekako). I sada to prodajemo kao Blitzkrieg. E, pa, bilo je temeljito pripremano, udruženim snagama, da se Blog pretvorio u veliki krkljanac.

Ili?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 07:41 18.06.2007

Re: Dragi moji,

dunjice
Neki, čini mi se da ih je više, hoće fajterski, neće mlako, ono što nit smrdi nit miriši

pa i ja hoću fajterski blog - ali bez udaranja nogom u testise, (ako baš moram da crtam)...
dotjeralo cara do duvara i banovalo Zokstera

- nije valjda da u ovom grumu leži zec?
n.m.
dunjica dunjica 09:15 18.06.2007

Re: Dragi moji,

Nebojša, to sam htjela da čujem, to što si nacrtao.

Kakvo je ovo pitanje:
nije valjda da u ovom grumu leži zec?
?? Zar sada JA moram da crtam? Eto: htjedoh reci, ako je banovalo Z., onda je stvarno postalo vruće, voda daleko preko grla. Zokster je ovdje bio zaštićena vrsta na blogu, pa ako ga se sada banovalo, onda je to STATEMENT od značaja.

Duška
pufna pufna 10:08 18.06.2007

Re: Dragi moji,

dunjice carice!
yu1bcd yu1bcd 10:15 18.06.2007

Re: Izvinjavam,

Preimenuj moderatore u inkvizitore pa ce ti biti istorijski jasniji njihov posao cenzurisanja! Ipak svi ne zelimo da nam "bitni" VIP samo pisu fine bloge o kucama i macama. Nije srpski...
Olga Medenica Olga Medenica 11:08 18.06.2007

Re: Dragi moji,

Rasprave na Blogu
cesto lice na kafansku tucu a ne na inteligentan, suvisao i civilizovan sukob.

Drugim recima nisu SPORTSKE.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:27 18.06.2007

Re: Banovalo z.

dunjice, tj, duška
vidiš da ponekad ipak nije loše (i) da se nacrta!
a da je voda preko grla - nije da nije...
poz. n.m.

kuki kuki 01:23 18.06.2007

Ovo je postalo ozbiljno

Pocelo je sa kapricima, estetskim primedbama na izgled novog Bloga, sve zacinjeno uobicajenim prepucavanjem, vredjanjem i nadmetanjem "ko je pametniji" a na kraju se iskristalisalo u koncepciju starog protiv koncepcije novog Bloga. Socioloska kategorija nove sredine gde se svaki clan bori za svoje mesto. Dva moguca resenja i oba zavise od B92:
- pustiti da se sredina sama stabilise na nekom nivou i formi.
- intervenisati i formirati sredinu prema svojim nacelima
Oba resenja ce imati svoje pristalice i protivnike ali resenje se mora doneti.
Odgovornost je velika jer za ishod u stvari nema "formiranje sredine" nego formiranje imidza B92.
Pa B92, gde zelite da idete?
yu1bcd yu1bcd 10:21 18.06.2007

Re: Ovo je postalo ozbiljno

Neki pokusaji B92 bloga sa elitnim Djelicem i Svilanovicem nisu uspeli. Takodje crash sa Trifunovicem i Srbljanovickom. Konvergencija ka prosecnoj Srbiji sa 45% radikala? Ili pokusati ohraniti ekskluzivitet sa ostrijom cenzurom? Meni je lako kibicovati sveopste zaglupljivanje kao penzioneru iz EU dezele...

Unfuckable Unfuckable 09:43 18.06.2007

Enciklopedija uvreda

...ne znam kako drugačije da nazovem ono što se može pročitati na poslednjih "pola metra - metar" druge strane najnovijeg Duletovog bloga...ono je pravi "Mali vodič za udaranje ispod pojasa" ...a koliko vidim u pitanju su autorKE.../!!!???!!!/....uz svesrdnu pomoć jednog ili dva očigledno dokona, ali max na krv naložena "lika"....
Dakle, nisam verovao da su pojedine žene ovde tako........inventivne ? Ili...destruktivne, krajnje
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:28 18.06.2007

Re: Enciklopedija uvreda

Prozor mi još uvek gleda na snežne krovove. U prozoru su tri njena zumbula. Pričao sam joj o selima našim, o prozoru u domu mome, i sutradan mi je dala tri zumbula...

Jedan stoji levo. On je ružičast i tih. Kad ga jutrom zalivam on je tako mio, miran. On mi vene. Po sredi je jedan beo. Svako jutro me seća bledih lica koja sam ljubio i koja su sad ko zna gde. On je suzan i plah kao jagnje. Treći stoji desno. On je rumen. O njemu ne mogu ništa da kažem.


Miloš CRNJANSKI, Dnevnik o Čarnojeviću
snezana7plus snezana7plus 22:29 18.06.2007

Moze li ovako ?

Idem redom -

PROBLEM NAPADA NA BS - rešenje:
Pre svega moram da kazem da su osobe koje vrse takav napad, najgori otpad ovoga drustva i istovremeno i najvece kukavice. Kad nekoga ne trpis, kazi mu to bre pred svima, pristojno, ljudski a po koji argument ne bi bio na odmet.
Otkriti identitet osobe koja je napad izvrsila i objaviti ga javno, ovde na blogu, kao osobu koja preti, kao i sve druge osobe koje bilo kome prete. To bi te osobe sprecilo da napad i realizuju. A kako ih otkriti, koliko vidim, za upucene to nije neki problem, pa neka se upuceni angazuju da to i ucine.

PROBLEM ODLASKA BS - rešenje nemam, imam samo molbu i ogromnu zelju da se vrati. Iako sam bila licno povredjena njenim poslednjim postom - smatram da je izuzetan stvaralac i da je potrebna, kako ovde tako i u Srbiji.
Zivot me je, na zalost, naucio da se i bez najdrazih ljudi ide dalje. Zato mi ono, bez BS nema bloga deluje pomalo "parolashki" iliti prazne rechi.
Da, blog nece biti isti kao pre, pa nece, sve se menja, to je sastavni deo zivota. Poznajuci spobnosti BS , uverena sam da ce ona naci nacina da nastavi svoju borbu iako se ne odazove velikom broju molbi za povratak na blog.
Iskoristicu ovde priliku da podsetim ljude i na druge blogere koji su zbog verbalnih ataka na njih otisli sa bloga. Da li smo nesto tim povodom ucinili ? Da li se osecamo krivi ?

PROBLEM UVREDA, PSOVKI I SL.- rešenje:
Tamo gde pravila ne postoje, ne mogu se ni prekrsiti. Mesto na kome se dozvoljava krshenje pravila pojedincima, a drugima ne - ne moze se shvatiti kao ozbiljno, pa stoga ni kao bitno za neku promenu na bolje.
Vlasnici bloga B92 moraju na jasnom mestu, pre ulaska na blog - postaviti pravila koja se moraju postovati.
I nema tog VIP ili NEVIP koji se o ta pravila sme oglusiti. Zbog toga moraju da postoje moderatori, kojima je duznost da kazne svakog blogera koji ne poshtuje pravila. Ko se oglusi - neka se banuje, pa makar to bio NAJVIPNIJI bloger.
Kada se ovo bude poshtovalo, ali zaista poshtovalo - a ne da se nekom gleda kroz prste - bice nade. Pri tom ne moraju moderatori non-stop pratiti desavanja. Vrlo je jednostavna opcija -prijaviti moderatoru - koja moze da postoji na kraju svakog posta. A prijaviti mogu i blogeri i komentatori, tako da bi moderatori imali pomoc.

Sto se komentara tice, smatram da to mora biti odgovornost i pravo svakog blogera. Pa ako ja znam kakvi komentari vredjaju moj ukus, mene, bilo shta do chega mi je stalo - a vidim ih , kako opstaju dugo na odredjenom blogu - ja biram da ne posecujem taj blog. To mora biti moje pravo kao komentatora, a obaveza mi je da moji komentari budu u skladu sa pravilima - ako ne budu - moram biti banovana od strane blogera i tachka.

Tako je svaki bloger u situaciji da moze da napravi na svom blogu atmosferu koju zeli: fajt, peace brother, psovku kao stil - prosto bloger odredjuje pravila kod sebe, koja moraju biti u saglasnosti sa pravilima b92 bloga. ( ne postoje za dzabe ustav i zakoni koji moraju biti uskladjeni sa njim).

PROBLEM NOVIH NEVIP BLOGERA
Izvinite, ali ja ovde zaista ne vidim problem. Kao sto sam birala VIP blogere koje cu da citam tako biram i NEVIP, i moram vam reci da i medju jednima i drugima imam one koje rado citam i one koje rado preskocim, a i one koje procitam u zavisnosti od mog raspolozenja. Cak moram da ulozim dodatni napor da potrazim ove nove blogere, ako se koji dan ne ulogujem.
Sto se tice "srozavanja kvaliteta postova" , koji se ovde cesto spominje kao posledica pojave novih blogera - moj odgovor je u sledecim pitanjima:
Ko je taj koji procenjuje kvalitet postova ? Ministar kulture ? Predsednik odabranog žirija ? Ko ima adekvatne kvalifikacije za to ?
Pa najlakse im je ukinuti pravo na blog, ukoliko je broj komentara na njihovim postovima manji od minimalnog broja komentara na postu jednog VIP blogera.

PROBLEMI TEHNICKE PRIRODE VEZANI ZA NOVI SOFTVER
Mislim da je najlakse da Restak objavi post na kome ce se davati primedbe, pa što moze da se reši sigurna sam da ce se resiti , a što ne moze - pa zar je to TOLIKO bitno ? Da se nismo malo razmazili ?

PROBLEM MOG NAJDUZEG KOMENTARA U ZIVOTU - rešenje:
Obrisati ga slobodno, ja morala da kazem šta sam imala.
LONG LIVE THE BLOG
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:21 19.06.2007

Re: Moze li ovako ?

PROBLEM MOG NAJDUZEG KOMENTARA U ZIVOTU


snežana,
ovaj problem jednostavno ne postoji!
mislim: sjajan komentar!
h v a l a na konstruktivnosti!
pozzz.
n.m.
Biljana Maksic Biljana Maksic 01:02 19.06.2007

Evo... do cega je doslo na blogu

...došlo je do eskalacije neprimerenih ispada, uvreda, govora mržnje, pretnji, bahatosti, neukusa, primitivizama najgore vrste...

A to traje od 1988.

Nekima od 1968...

Ovaj blog nije oaza.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:22 19.06.2007

u pravu ste

- n a ž a l o s t!
n.m.
yu1bcd yu1bcd 16:46 19.06.2007

Re: u pravu ste

Ovi B92 blogovi ipak nebi trebali biti Goli otok 1948 godine samo za "bitne"!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:26 19.06.2007

Hvala na komentarima

a sada:
gwydion gwydion 22:23 19.06.2007

Dragi blogeri

Upravo je na jednom B92 blogu objavljeno moje ime i prezime. Na tom blogu je ranije autor bloga bio napisao da cu mojoj poznanici iz Beograda, inace diplomiranom psihologu i psihoterapeutu, verovatno nositi kolaceu zatvor?!? Sada neko drugi pise komentar u kome mene vredja i navodi moje puno ime i prezime. Da li to znaci da ja kao javna licnost nisam zasticen i da ce moje ime i prezime dalje stajati javno objavljeno na tom blogu? Da li to znaci da autor tog bloga moze javno da najavljuje moguce hapsenje jedne osobe, koja je inace i bila svojevremeno gost na B92 u emisiji kod Mirjane Bobic Mojsilovic, bez da na bilo koji nacin kaze po kojem delu ce osoba, bez krivicne i prekrsajne odgovornosti, biti, kako kaze, verovatno u zatvoru? Znaci dosli smo do toga da glumice zele hapse po Beogradu i to najavljuju na B92?
gwydion gwydion 23:37 19.06.2007

Re: Dragi blogeri

gwydion
Upravo je na jednom B92 blogu objavljeno moje ime i prezime. Na tom blogu je ranije autor bloga bio napisao da cu mojoj poznanici iz Beograda, inace diplomiranom psihologu i psihoterapeutu, verovatno nositi kolaceu zatvor?!? Sada neko drugi pise komentar u kome mene vredja i navodi moje puno ime i prezime. Da li to znaci da ja kao javna licnost nisam zasticen i da ce moje ime i prezime dalje stajati javno objavljeno na tom blogu? Da li to znaci da autor tog bloga moze javno da najavljuje moguce hapsenje jedne osobe, koja je inace i bila svojevremeno gost na B92 u emisiji kod Mirjane Bobic Mojsilovic, bez da na bilo koji nacin kaze po kojem delu ce osoba, bez krivicne i prekrsajne odgovornosti, biti, kako kaze, verovatno u zatvoru? Znaci dosli smo do toga da glumice zele hapse po Beogradu i to najavljuju na B92?


Mislim da ja buduci da nisam javna licnost nisam zasticen. Jednostavno lose je formulisan oblik gore. Moj komentar ovde se generalno odnosi na to da i neki blogeri ovde sire govor mrznje.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:24 20.06.2007

Re: Dragi blogeri

neki blogeri ovde sire govor mrznje


molim da ne generalizujete - ako neko nešto širi
taj neko onda ima ime i prezime, baš kao što i to što širi verovatno ima neki naziv
ovako, stvar se: generalizuje, razvodnjava... etc...
no, kako je ovaj post što se komentarisanja tiče već gotov
ostavićemo za neku drugu priliku!
n.m.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:34 20.06.2007

možda zazvuči pomalo patetično

u svakom slučaju ne može da škodi:
gwydion gwydion 01:07 20.06.2007

Re: Dragi blogeri

Nebojša Milenković
neki blogeri ovde sire govor mrznje


molim da ne generalizujete - ako neko nešto širi
taj neko onda ima ime i prezime, baš kao što i to što širi verovatno ima neki naziv
ovako, stvar se: generalizuje, razvodnjava... etc...
no, kako je ovaj post što se komentarisanja tiče već gotov
ostavićemo za neku drugu priliku!
n.m.


OK. izvinajvam se.
gwydion gwydion 01:09 20.06.2007

Re: Dragi blogeri

gwydion
Nebojša Milenković
neki blogeri ovde sire govor mrznje


molim da ne generalizujete - ako neko nešto širi
taj neko onda ima ime i prezime, baš kao što i to što širi verovatno ima neki naziv
ovako, stvar se: generalizuje, razvodnjava... etc...
no, kako je ovaj post što se komentarisanja tiče već gotov
ostavićemo za neku drugu priliku!
n.m.


OK. izvinajvam se.


Izvinjavam se, greh lose tastature je neoprostiv. Vidimo se na nekoj drugoj temi i izvinjavam se sto sam ovako upao. I izvinjavam se zbog generalizovanja, ali buduci da nema vise komentara nije u redu da ja ostavim ime blogera jer onda to ispada kao optuzba bez mogucnosti da bilo koji komentar to eventualno opovrgne. Laku noc.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana