Za Carstvo Nebesko, a ne ovozemaljsko!

angie RSS / 16.02.2008. u 00:23
12. фебруар 2008. 12:17
ПОСЛЕДЊА ОПОМЕНА - у минут до 12.00
Извор: Епархија рашко-призренска и косовско-метохијска
 

На повратку са Наше најновије мисије у Вашингтону морам да вас упознам да се Србија суочава са ситуацијом која је истовремено испуњена опасношћу и надом када је реч о будућности КиМ. Снаге у САД које желе да ампутирају КиМ од Србије и да избришу присуство, па чак и памћење на православни српски народ са КиМ, и даље су јаке и одлучне. Међутим, са друге стране, гласови разума и честитих Американаца, који су убеђени у срамност и неморалност званичне политике њихове владе, не могу се више игнорисати.

У Вашингтону смо разговарали са члановима Сената и Конгреса, са представницима владине администрације, са представницима страних амбасада, са новинарима, професорима и академцима, као и са аналитичарима “тинк-танк” професионалних фирми. Као и током наше недавне мисије у Берлину, и у САД-у смо чули познате гласове који су и даље непријатељски. Али морам напоменути да смо чули и много више нових гласова који су пријатељски расположени према нама. Међутим нико, било да је реч о пријатељима или непријатељима не сумња да смо пред катастрофом која прети нама, православним хришћанима на КиМ, уколико западне земље, вођене САД-ом, наставе са својим планом да признају једнострано проглашење независности од стране џихадске терористичке и насилничке администрације у Приштини. Нико не сумња у то да ће се таквом политиком распламсати насиље. Нико не пориче да би то успоставило опасан преседан нестабилности у целом Балканском региону, у Европи, па чак и широм света. Ипак, сви су нас уверавали да администрација САД-а намерава да настави да иде у истом правцу и да ће на тај начин детонирати ту предвидљиву кризу. Зашто, поставља се питање? Зато што администрација САД-а очекује и нада се, да последице неће бити тако лоше какве би могле бити. А нарочито због тога што се верује, да би исход кризе нанео патњу и страдање само српском народу, што за њих није битно, јер би Американци, Европљани као и њихови албански клијенти, били поштеђени сваког страдања.

Међутим, није ово једина лекција коју смо научили у Вашингтону. Морам са задовољством да подвучем да, по први пут, након мојих десетогодишњих посета у мисијама мира и разумевања, угледни Американци, чији се гласови не могу игнорисати, сада гласно траже промену курса њихове политике према Србији. Предводници тог покрета, као што је већ добро познато, јесу амбасадор Џон Болтон, секретар Лоренс Иглбергер, и секретар Питер Родман. Током наше мисије ми смо разговарали са многим угледним и активним политичарима и конгресменима који, због опасности претеће кризе коју више нико не може да сакрије, већ сада наступају са иницијативама како би што пре зауставили даље кретање у правцу несретне политике коју је зацртала администрација САД, а чему је нарочито допринео Стејт Департмент. Значи, већ дуго очекивана дебата коначно је почела у САД. Зато верујем да, уколико бисмо добили у времену, веома брзо би свака сумња о мудрости и целисходности садашње званичне политике САД-а дошла до своје критичне тачке, и довела би до потпуног заустављања те политике.

Ипак, можда нећемо имати довољно времена из једног простог разлога коме смо, нажалост, сами допринели. Безброј пута чули смо од стране наших пријатеља, али и непријатеља, потпуно исто мишљење - да носиоци анти-српске политике верују да могу остварити свој циљ зато што ћемо ми Срби само слегнути раменима и нећемо пружити било какав одговор, без обзирa на то шта нам непријатељи чинили. Чули смо више пута да нам се цитирају обећања дата од неких српских политичара, чија су нам имена отворено навођена, а који су рекли да ће српски одговор на агресију и окупацију бити много мањи, него што би учинила било која друга независна држава. Вашингтон верује да ти српски политичари држе нашу војску чврсто на ланцу.

Рекли су нам и то, да исти српски политичари не сматрају и не оцењују да је наговештена мисија ЕУ нелегална, или да је виде као вид окупационих снага, које се шаљу као претходница признања. Ти српски политичари, мада у јавности кажу да никада неће прихватити губитак Косова и Метохије и ништа неће прихватити у замену, у истом даху кажу да Србија мора да ојача наше односе са агресорским земљама, чак и ако оне спремају нове нападе на нашу земљу, нашу Цркву и на наш народ. Речи тих српских политичара имају само једно значење у свести оних у САД-у који нас мрзе, и у свести њихових савезника у другим земљама, а то је да: “…ми можемо да радимо шта желимо.”

Да, кажу они, тачно је да ће Срби на Косову и Метохији страдати, али они су само Срби. Да, кажу они, страдање би могло да се покаже ту и тамо као нека ружна епизода која ће брзо проћи, после чега ће осакаћена Србија брзо прихватити нову реалност. По њиховом мишљењу, што се Русије тиче, она не треба много да их брине, зато што Срби неће ни затражити њену помоћ. Због свега тога и даље настављају са својим уверењем, и не крију своју намеру. Напротив, они кажу: “ми ћемо отети Косово и Метохију од Срба, извадићемо им срце из груди, само зато што нам се може.”

Драги у Христу сународници, ако дозволимо да нападну нашу веру, нашу државу и наш народ, само зато што смо им се показали као кукавице, онда нам нико други неће бити крив, сами ћемо бити криви за нашу судбину. Ако дозволимо да садашња криза владе парализује способност Србије да се супротстави очекивањима наших непријатеља, и ако покажемо да ћемо нашим непријатељима бити само лаки плен, будите сигурни да ће нас проклети будуће генерације православних Срба. Уколико се не потрудимо да доведемо нашу сопствену народну кућу у ред, и уколико се не удружимо да пружимо јединствену одбрану свега онога што је за нас свето и драгоцено, будите сигурни да ћемо одговарати и на овом и на оном свету.

Са друге стране, ја немам никакву сумњу да, чак ако се деси најгоре, ако УЧК разбојници и терористи прогласе независност, и буду признати од непријатељских влада, ми никада нећемо изгубити КиМ. Да, ми ћемо опет страдати под новом нелегалном окупацијом дела наше свете отаџбине. Али, како смо рекли свима са којима смо разговарали, ми Срби смо преживели многе окупације и победили смо их. Неправедно, наметнуто решење никада не може да траје. Безбожна агресија никада не може да победи и да опстане. Само компромис и поштовање права, морала и заједничког живота међу људским бићима, може да створи прави трајан мир и безбедност. Ако се најгоре и деси, једино питање ће бити како и када ће се окупација окончати. И колико ћемо бола истрпети као резултат окупације.

Али, и на основу оног што смо чули у Вашингтону, ми не прихватамо те околности као неизбежне. Као што смо раније рекли, преузете су иницијативе за промену политике САД. Чак и Европске владе које су спремне да следе политику САД-а, већ озбиљно сумњају у такав курс и боје се последица – мада, пошто су кукавице, још увек то јавно не показују, јер се боје да не изазову гнев њихових господара у Вашингтону. Просто је невероватно да, иако су прошле две декаде од како се сломио комунизам у Европи, нико није могао да предвиди, да ће те новокомпоноване, тобоже демократске и независне земље, као обично робље извршавати диктаторске заповести бирократа из Стејт Департмента, чак савесније него што су некад извршавали запосвести Политбироа.

На основу свега што смо чули како у Америци тако и у Европи, уверен сам да можемо отклонити опасност признања ако делујемо одмах и без оклевања, пре наговештене албанске декларације, јер само на тај начин можемо разбити лажни утисак о српској пасивности. Верујем да морамо уложити сав напор како би ујединили све делове српске нације: владу, Цркву, оружане снаге, омладину, политичке партије, друштвене организације, медије …

Зато, врло брзо, ми морамо да:

  • престанемо са међупартијским себичним кошкањем и да одмах формирамо владу националног спаса, која би ујединила снаге спремне да бране земљу и народ свим легитимним средствима;
  • недвосмислено одбијемо потписивање било ког пакта или договора са ЕУ или са било ком другом земљом, која је спремна да угрози суверенитет Србије;
  • пошаљемо на Косово и Метохију, како у Косовску Митровицу тако и у енклаве, потребно војно и полицијско особље са задатком да спрече било какав напад на структуре српске владе, на српска хришћанска света места и сав хришћански православни народ, на шта нас обавезује српски Устав, повеља УН, завршни акт из Хелсинкија и Резолуција 1244;
  • распоредимо српске војне формације у јужној Србији, са јавно објављеним наређењима да непрестано обезбеђују нормалну везу Срба са Косова и Метохије са осталим делом Србије;
  • објавимо да ће Србија купити најсавршеније борбене системе од Русије и других земаља, које поштују територијални интегритет Србије и међународно право;
  • упутимо позив Русији и другим земљама да успоставе војно присуство у Србији и да пошаљу добровољце, како би нам помогли у нашој праведној борби;
  • објавимо намеру Србије да се учлани у Шангајску организацију за сарадњу;
  • распоредимо посматраче свих пријатељских и добронамерних земаља на Косову и Метохији, како би били сведоци терористичких и агресивних напада којима смо изложени, као и наше легитимне одбране;
  • позовемо све искрене и патриотски оријентисане грађане, пре свега хришћане, из САД и Европских држава, да искажу своје противљење према неправедној, неморалној и штетној политици њихових влада; и
  • мобилишемо све друштвене снаге у Србији, да покажу одлучност да се супроставе било каквој врсти напада.

Неки ће рећи да је ово директно уплитање у политику. Не, није. Па чак и да јесте, као пастир Нашег стада на Косову и Метохији Наша је дужност да вам пренесемо само истину о оном што сам чуо и сведочио у Вашингтону и другде. И на основу онога што смо чули, позивамо све Србе да испуне свој завет и да поступе по својој савести. Дужност Нам је да Вас данас позовемо на нову Косовску заклетву. Уз помоћ светог Цара Лазара ми морамо да следимо његов пример као и безбројне примере христољубивих српских светаца и предака, који су се увек опредељивали за Царство Небеско, а не за земаљско. Наша борба није само борба за правду, за националне интересе, нити је само војна, она је пре свега духовна борба. И уз помоћ Христа, његове Пречисте Матере - Богородице, Св. Јована Претече, Пророка и Крститеља, и свих Светих, ми ћемо победити, јер - КОСОВО ЈЕ СРБИЈА!

 

                                                                                                Епископ рашко-призренски

                                                                                                            + АРТЕМИЈЕ

 


Komentari (260)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 00:32 16.02.2008

gde je tu Hrist?

klasičan politički govor
a Hrist i "његова Пречиста Матера - Богородица Св. Јован Претеч а, Пророк и Крститељ, и сви Свети" će nam pomoći ne zato što smo skromni, vredni, što ne krademo, što ne ubijamo, što ne lažemo , što ne varamo, već samo zato što " КОСОВО ЈЕ СРБИЈА!"

e pa Artemije, gorećeš u paklu
angie angie 01:47 16.02.2008

Re: gde je tu Hrist?

e ako ovo nije negacija zivota, ja ne znam shta je!
Kile Kile 06:01 16.02.2008

Re: gde je tu Hrist?

e pa Artemije, gorećeš u paklu

vaistinu
angie angie 14:53 16.02.2008

Re: gde je tu Hrist?

Kile
e pa Artemije, gorećeš u paklu vaistinu


al vidihs da poziva na lomachu na ovom svetu, voli chovek.
kuki kuki 00:35 16.02.2008

Bas onako...

... u hriscanskom duhu
# пошаљемо на Косово и Метохију, како у Косовску Митровицу тако и у енклаве, потребно војно и полицијско особље са задатком да спрече било какав напад на структуре српске владе, на српска хришћанска света места и сав хришћански православни народ, на шта нас обавезује српски Устав, повеља УН, завршни акт из Хелсинкија и Резолуција 1244;
# распоредимо српске војне формације у јужној Србији, са јавно објављеним наређењима да непрестано обезбеђују нормалну везу Срба са Косова и Метохије са осталим делом Србије;
# објавимо да ће Србија купити најсавршеније борбене системе од Русије и других земаља, које поштују територијални интегритет Србије и међународно право;
# упутимо позив Русији и другим земљама да успоставе војно присуство у Србији и да пошаљу добровољце, како би нам помогли у нашој праведној борби;

miraf miraf 00:54 16.02.2008

Re: Bas onako...

Kupicemo najsavrsenije borbene sisteme od Rusije...Cime cemo kupiti?
Rusija ce izbaciti jednu nuklearku na KIM,sve braneci svoju pravoslavnu bracu.Da,hriscanski pravoslavnu.
Jel postoji i nehriscanska pravoslavna vera?
angie angie 01:48 16.02.2008

Re: Bas onako...

bash!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 02:44 16.02.2008

Re: Bas onako...

Kupicemo, a mozda i jesmo. Eto, bio zemljotres. Ili mozda to samo malo gora promrdala dok se radjao mis. Jao, kako bih volela da ne dodje do sranja. Ovi zvekecu, zvekecu "najsavremenijim" oruzjem, retorikom i lukom i strelom, dok se pozivaju na slavnu 1389.
angie angie 02:47 16.02.2008

Re: Bas onako...

Jel postoji i nehriscanska pravoslavna vera?


mislish, hteo bi da ostanesh svoj, al ne bash ovoliko!?
angie angie 02:51 16.02.2008

Re: Bas onako...

Jelena Pavlović
Kupicemo, a mozda i jesmo. Eto, bio zemljotres. Ili mozda to samo malo gora promrdala dok se radjao mis. Jao, kako bih volela da ne dodje do sranja. Ovi zvekecu, zvekecu "najsavremenijim" oruzjem, retorikom i lukom i strelom, dok se pozivaju na slavnu 1389.


mene samo zanima, da li posle toliko godina uzasa dole, losheg zivota, kostiju, krvi,...je l od ovih shto nedaju, imaju i neki adekvatan moguc plan, kako da sve poprave, ili im je samo do ljuljanja kolevke, bez obzira shto su bebu davno izgubili?
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 08:55 16.02.2008

Re: Bas onako...

čuj kupili, kupićemo...
jok
dobili na poklon od bratskih i u hristu (morala sam da skrolujem na gore da s'podsetim) sunarodnika.

kakav tekst.
priznajem da sam neke delove na preskok pročitala.
od viška, ipak, glava može da boli.
al' opet ovo zadnje, po stavkama, nepolitičko, kako reče, uplitanje...to sam skroz pročitala.
comment: ništa manje nisam očekivala. pastirska (i s' mirom u scru, a verom u svevišnjeg) izjava koja će vaskrsnuti sve velikomučene, neprijateljskom rukom pokošene, heroje ovog naroda, koji će jednom za svagda, pokazati celom svetu, da smo mi srbi jedan (to nam u tradiciji, a i veri) miroljubiv narod.
ovo moram u citat (zbog rasporeda snaga):
ако дозволимо да нападну нашу веру, нашу државу и наш народ
blackbox blackbox 11:14 16.02.2008

Re: Bas onako...

Jelena Pavlović
Kupicemo, a mozda i jesmo. Eto, bio zemljotres. Ili mozda to samo malo gora promrdala dok se radjao mis. Jao, kako bih volela da ne dodje do sranja. Ovi zvekecu, zvekecu "najsavremenijim" oruzjem, retorikom i lukom i strelom, dok se pozivaju na slavnu 1389.

Uobrazio Artemije da je Arsenije.
blackbox blackbox 11:18 16.02.2008

Re: Bas onako...

kuki
... u hriscanskom duhu
# пошаљемо на Косово и Метохију, како у Косовску Митровицу тако и у енклаве, потребно војно и полицијско особље са задатком да спрече било какав напад на структуре српске владе, на српска хришћанска света места и сав хришћански православни народ, на шта нас обавезује српски Устав, повеља УН, завршни акт из Хелсинкија и Резолуција 1244;# распоредимо српске војне формације у јужној Србији, са јавно објављеним наређењима да непрестано обезбеђују нормалну везу Срба са Косова и Метохије са осталим делом Србије;# објавимо да ће Србија купити најсавршеније борбене системе од Русије и других земаља, које поштују територијални интегритет Србије и међународно право;# упутимо позив Русији и другим земљама да успоставе војно присуство у Србији и да пошаљу добровољце, како би нам помогли у нашој праведној борби;

Apsolutno romantično.
Samo treba naći dovoljno budala da u ovo poveruju.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 11:28 16.02.2008

Re: Bas onako...

mene samo zanima, da li posle toliko godina uzasa dole, losheg zivota, kostiju, krvi,...je l od ovih shto nedaju, imaju i neki adekvatan moguc plan, kako da sve poprave, ili im je samo do ljuljanja kolevke, bez obzira shto su bebu davno izgubili?


Oni bi da ljuljaju. To je specificna forma samozadovoljavanja.
angie angie 14:51 16.02.2008

Re: Bas onako...

купити најсавршеније борбене системе од Русије



ovo neko komunistichko hrishacanstvo sa kontinuitetom.
angie angie 14:58 16.02.2008

Re: Bas onako...

Samo treba naći dovoljno budala da u ovo poveruju.


nekim chudom, uvek se nadje.
carly carly 16:27 16.02.2008

Re: Bas onako...

sto kaze moj cale: Kad je Hitler zajebao Nemce onako a mi nismo nista pametniji nego Nemci onda naci ce se i vise budala nego sto mislimo.
dragan7557 dragan7557 16:50 16.02.2008

Re: Bas onako...

Kupicemo najsavrsenije borbene sisteme od Rusije...Cime cemo kupiti?


Ima se može se. EPS i drugo što je još "javno".
Unfuckable Unfuckable 00:36 16.02.2008

A, tko bi drugi

nego Artemije The Famous...
Joj, što meni ovo nekako liči na .... Onaj predlog Onomad o koncentracionoj vladi....tko se seća, seća se....i, uopšte, cela retorika je krajnje ....koncentraciona.
...baš se Artemije ....raspištoljio ?!?!
angie angie 01:50 16.02.2008

Re: A, tko bi drugi

Unfuckable
nego Artemije The Famous...Joj, što meni ovo nekako liči na .... Onaj predlog Onomad o koncentracionoj vladi....tko se seća, seća se....i, uopšte, cela retorika je krajnje ....koncentraciona....baš se Artemije ....raspištoljio ?!?!


koncentracija je svakako!
man ray loves me man ray loves me 00:48 16.02.2008

svete knjige indzijeli

Stari zavet, Novi zavet i Rezolucija 1244.
Gospodja Klara Gospodja Klara 00:53 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

man ray loves me
Stari zavet, Novi zavet i Rezolucija 1244.

Stari Zavet, Novi Ustav i Rezolucija 1244.
JJ Beba JJ Beba 00:55 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

Stari Zavet, Novi Ustav i Rezolucija 1244.

Stari Zalet, Novi Usrav i Rezolucija 1244
man ray loves me man ray loves me 00:59 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

Okreni drugi Obraz.
Gospodja Klara Gospodja Klara 01:00 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

A danasnje premijerove novoproklamovane Rezolucije 1389,1804 i 2008?
Unfuckable Unfuckable 01:02 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

pod okriljem Srpske Radikalne Crkve
(sve naked Ljudi u Crnom, ybt....)...desilo se istorijsko "Ne" fuckin Europi....

baš smo ih nasekirali.
p.s. - kako Artemije nije pridodao i Teslino Tajno Oružje....hm ( možda smo ga tapnuli Iračanima?)
man ray loves me man ray loves me 01:04 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

Ogrezolucija 1804.
Ne, ali zamislite na sta bi stvarno licio razgovor izmedju Karadjordja i Karakostunice.
Taska Dana Taska Dana 01:06 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

Stari Zalet, Novi Usrav i Rezolucija 1244


Stari zalet, Novi usrav, rezolucija 1244, kako se kalio bas celik i ostala sabrana dela.
Taska Dana Taska Dana 01:07 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

da li bi se razgovor vodio preko sokocala ili u tajnosti?
miraf miraf 01:10 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

Pitacemo Kostunicu,valjda su se siti ispricali.
Mada je verovatno da bi nam odgovorio kako je neobavesten.
Gospodja Klara Gospodja Klara 01:10 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

man ray loves me
Ogrezolucija 1804.Ne, ali zamislite na sta bi stvarno licio razgovor izmedju Karadjordja i Karakostunice.

Na ovo otprilike:
-Kojekude?
-Kojekude, kojekude...
Taska Dana Taska Dana 01:12 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

Teslino tajno oruzje su dzorali za o, oooo35 centi od svakog prodatok kilovata ( to po zasluzi) proizvedenog u celom svetu, preko Rusa kroz ruski gas na tocenje po zasluzi, takodeje.
miraf miraf 01:12 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

Taska Dana

da li bi se razgovor vodio preko sokocala ili u tajnosti?

On je covek pun tajni.Tajanstveno jedno bice,nema sta.
Taska Dana Taska Dana 01:15 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

A kako ce da se zove dan kad se proglasi nezavisnost Kosova? Obrezanje srbsko vaistinsko?
JJ Beba JJ Beba 01:15 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

Ne, ali zamislite na sta bi stvarno licio razgovor izmedju Karadjordja i Karakostunice.

bilo bi baš karazovno
Unfuckable Unfuckable 01:20 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

JJ Beba

Ne, ali zamislite na sta bi stvarno licio razgovor izmedju Karadjordja i Karakostunice.
bilo bi baš karazovno


Karadjordja i KaraKostuRice, da ispravim....u daljem toku preći će - karalogično - u Karakusturicu, režija je režija....
man ray loves me man ray loves me 01:23 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

KaraNemanja, odnosno NemaKaranja.
JJ Beba JJ Beba 01:25 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

odnosno NemaKaranja.

dok traje odbrana
man ray loves me man ray loves me 01:31 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

dok traje odbrana

[tu knezovi nisu radi kavzi
nit su radi turci izjelice]
al je rada sirotinja raja
jer se lozi pa je bole jaja
miraf miraf 01:41 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

JJ Beba

odnosno NemaKaranja.

dok traje odbrana

i obnova
ups,greska
I OBMANA
angie angie 01:51 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

Gospodja Klara

man ray loves meStari zavet, Novi zavet i Rezolucija 1244. Stari Zavet, Novi Ustav i Rezolucija 1244.



shta i vi ste prepoznali?

a gde je tu chovek iznad svakog zakona?
angie angie 01:53 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

JJ Beba
Stari Zavet, Novi Ustav i Rezolucija 1244. Stari Zalet, Novi Usrav i Rezolucija 1244


Stari Zaplet, Novi Ustav, Rezolucija1244!
angie angie 02:04 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

miraf- OBMANA, kljuchna rech!
angie angie 02:05 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

man ray loves me
dok traje odbrana[tu knezovi nisu radi kavzinit su radi turci izjelice]al je rada sirotinja rajajer se lozi pa je bole jaja

angie angie 14:56 16.02.2008

Re: svete knjige indzijeli

gospodja klara- nadam se da mu je ova 2008 poslednja.
dragoljub dragoljub 01:43 16.02.2008

moj odgovor

hebao gii i kosovski i pokosovski ciklus ovo je uvek bila prava linija


to je moj odgovor na njihov idiotizam
angie angie 02:03 16.02.2008

dragoljupche, pogreshio si klip!

Spiridon Spiridon 09:41 16.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

angie



ako i jedna kap krvi bude pala bice na Kostunicinim rukama.


milosib milosib 11:56 16.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

Spiridon

angieako i jedna kap krvi bude pala bice na Kostunicinim rukama.

Da Spiridone, on je poznat kao neko ko je uzeo pušku i krenuo da ubija Albance. Da malo ne izvrćemo stvari. Albanci su uzeli puške u ruke da stvore nezavisnu državu Kosovo i krv je na njihovim rukama.

Koliko vidim ovde je glavni problem što mi nećemo, a oni hoće da ratuju za svoju državu.

P.S. Angie, vladika je stvarno zabrazdio, ali ne bi mu ja tek tako naložio vatricu i stavio ga u kotao. Drugačije se gleda sa Kosova, a drugačije iz Beograda. Verujem da si i ti dole da bi očekivala da ti država pomogne. Malo saosećanja za očajnike neće škoditi.
pufna pufna 12:07 16.02.2008

@ milosib

imaju dve plate, sta ces vise? Drzava bi im najbolje pomogla da je vodila racuna o ljudima i njihovoj buducnosti, da je pripremala plan o podeli! a ne bila iracionalna i da ih nije zavaravala kako ce nuklearnim oruzjem ubiti 2 miliona ljudi koji ne zele sa nama da zive a niti vecina Srba sa njima. Najradije bi ta vecina ovih 2 miliona opet izbrisala sa sa Kosova, makar i samo putem slike sa izlozbe.
Kod nije postojala zelja za mirom i pomirenjem, nego za nastavkom siledzijstva i ignorisanjem situacije na Kosovu. i naravno sveprisutna i vecna srpka BORBA ZA TEROTORIJOM.


Kraj nacionalne arogancije
Dubravka Stojanović
Januar 2007

Poslednjih nedelja, posebno od dana kada je Marti Ahtisari predstavio svoj plan, mogli smo čuti najneverovatnije izjave srpskih zvaničnika o budućem statusu Kosova. Ma kako “maštovite” ili “preteće” one bile, zajedničko im je jedno: sročene su da bi pripremile javnost u Srbiji na neprihvatanje odluke međunarodne zajednice. I, ponovo, kao i svih prethodnih godina, u svim tim izjavama reč je bila samo o imaginarnom Kosovu. Niko (osim poslanika koalicije oko LDP na skupštinskom zasedanju na kome je usvojena Rezolucija o Kosovu) nije govorio o konkretnim političkim pitanjima koja bi se postavila u slučaju već potpuno neverovatne pretpostavke da Kosovo ostane u Srbiji. Niko ni reči nije rekao o tome kako bi, recimo, srpska vojska i policija ušle na Kosovo, jer samo prisustvo organa prisile znači stvarni suverenitet u ključu razumevanja nacionalnih država. Niko nije govorio o tome kako bi građani Kosova glasali na budućim zamišljenim izborima za skupštinu Republike Srbije i kako bi srpska elita prihvatila albanske poslanike, pa i ministre u svojim budućim vladama. Kakav bi to bio školski sistem, kako bi se predavala Kosovska bitka, a kako Balkanski ratovi? Da li u duhu “jedne istine”, “naše istine”, kako bi rekle naše aktuelne prosvetne vlasti? Svih ovih godina, od kada je Kosovo suštinski odvojeno od Srbije, nisam uspela da čujem razradu takvih konkretnih pitanja, jer niko, ustvari, nikada nije ni pomenuo stanovništvo Kosova. Ono o čemu se govori u tolikim govorima jeste samo “Kosovo”, neko u stvarnosti nepostojeće Kosovo – Kosovo bez ljudi.
Mislim da je, u suštini, Srbija Kosovo izgubila upravo na tom pitanju. Kosovo za političku i intelektualnu elite u Srbiji nikada nije podrazumevalo njegove stanovnike, već samo teritoriju, imaginarnu teritoriju istrgnutu iz vremana, istrgnutu iz realnosti. Kao neko polje, bez ljudi, u 1389. godini! Zbog toga mi se čini izlišnom rasprava o tome da li će Kosovo biti izgubljeno 2007. godine ili se to već dogodilo 1999. godine. Kada se uzmu u obzir svi relevantni podaci, mislim da se to dogodilo 1912. godine, onog istog trenutka kada je, pet vekova posle čuvene bitke, ta oblast pripojena srpskoj državi.
O čemu se zapravo radi? Odmah po početku Prvog balkanskog rata 1912. godine, srpska vojska je vrlo brzo ušla na teritoriju Kosova i ta oblast je, posle potpisivanja mira (zajedno sa Sandžakom i Makedonijom) pripojena srpskoj državi. Novine su tada bile prepune patriotskih usklika, govoreno je da je osvećeno Kosovo, da je ostvareno Lazarevo obećanje, da je obnovljena srpska srednjovekovna država, da je ostvarena zavetna misao... Tom patriotizmu u tom trenutku niko nije odoleo, čak ni večito cinični Jovn Skerlić. I sve je bilo svečano i patriotski dok se nije postavilo pitanje kakav će se oblik vlasti uspostaviti u toj oblasti, tačnije, pitanje slično onom na koje ni danas nema odgovora. Pokrenuta je tada u Narodnoj skupštini veoma zanimljiva rasprava na koju treba da se vratimo, ako želimo da suštinski razmišljamo o veoma teškom pitanju: kako je Srbija za manje od veka uspela da izgubi jedan deo svoje teritorije, i to onaj za koji njeni najviši predstavnici tvrde da je svetinja?

Te, 1913. godine, ta tema dobila je ime – “uređenje novih krajeva”. Vladajuća stranka Nikole Pašića smatrala je da u te novopripojene oblasti treba uvesti poseban, vojno-policijski režim. U skupštinskoj i javnoj raspravi predstavnici vlasti navodili su da stanovnici tih krajeva nisu dovoljno kulturni, da nisu dovoljno politički razvijeni, da se demokratski Ustav Srbije ne može proširiti na te oblasti, jer njihovi stanovnici ne bi umeli da koriste prava koja bi dobili... Zabrinuto su se poslanici pitali šta bi se desilo kada bi stanovnici “novih krajeva” dobili jednako pravo glasa, kako bi to uticalo na odnose među političkim snagama u Srbiji, kako bi se to odrazilo na već uhodane odnose među strankama, da li bi moglo ugroziti vlast? Na pitanje opozicije u Skupštini, da li vlast namerava da stanovnike “novih oblasti” nešto pita o obliku vlasti koji bi se odredio, jedan od najuticajnijih ideologa vladajuće stranke, Stojan Protić, je rekao: “Mi njih nismo pitali ni onda kad smo ih oslobađali, a onda će nam sigurno naša braća dopustiti da sa njima upravljamo pet do šest godina onako kako mi najbolje nađemo i zato što mi bolje tu stvar znamo, što smo stariji i zreliji, nemamo ih nikakvih razloga pitati, kako treba da se oni upravljaju”.

To pitanje podelilo je stranke u tadašnjoj Srbiji. Inače konzervativni naprednjaci tražili su da se Ustav Srbije odmah proširi na prisajedinjene oblasti, zalažući se za sazivanje “Velike skupštine” na kojoj bi se izvršila revizija ustava iz 1903. godine. Govorili su da se srpska demorkrija nalazi na probi i da Srbi moraju ostati dosledni protivnici teze o podeli na više i niže rase, čije su posledice i sami na sebi osećali. Suprotstavljajući se vladi, Samostalna radikalna stranka, pisala je tih dana u svom glasilu Odjek: “Radikali su polovinu Srbije proglasili za svoj pašaluk. Oni su preko svoga ministra unutrašnjih dela polovinu Srije proglasili da nije Srbija i na toj teritoriji koju oni smatraju da nije spska zaveli su jedan režim po svojoj volji”. Socijaldemokrati su bili najglasniji. U svojim Radničkim novinama pisali su: “Mogu se svakojake primedbe činiti turskoj ustavnosti, ali jedno je nesumnjivo: Srbija nije smela ulazeći u te krajeve ići nazad, već je trebala koračati napred – tj. na mesto polovne i lažne ustavnosti Turske ona je trebala odmah zavesti pravu ustavnost, patrijarhalno-primitivnu opštinsku samoupravu razviti u modernu, dati prilike tom stanovništvu da oseti kako se nalazi u Jevropi, upravo: s njim se nije trebalo zavojevački postupati”. Na vladino poređenje demokratije sa plivanjem, i argument da stanovništvo “novih krajeva” jednostavno još ne zna da pliva, socijaldemokrati su u skupštini odogvarali: “Da li će dete ikada moći da nuči da pliva ako ne skoči u vodu?”

Ta vrhunski kvalitetna i zanimljiva pravna rasprava koja se mogla čuti te 1913. godine u skupštini (a kakvu nismo uspeli da čujemo poslednjih godina), nije urodila plodom: preglasavanjem je usvojena Uredba o novim krajevima kojom je na Kosovu uveden poseban vojno–policijski režim. To je značilo da Ustav nije proširen na te krajeve srpske države, da građani nisu dobili ista prava koja su uživali srpski građani u starim granicama. Ključnu ulogu u donošenju te odluke imali su zaverenici okupjeni oko Apisa i Crne ruke. Oni su, ustvari, bili ti koji su diktirali spoljnu politiku Srbije, oni su bili ti koji su u mnogo čemu bili jači od radikalske vlade koju su na vlast doveli posle ubistava poslednjih Obrenovića. Oni su u neku vrstu svoga lena dobili novopripojene oblasti, u kojima njihova vlast nije imala nikavih granica.

Dodatan problem za stanovništvo tih oblasti značila je i činjenica da policijski, vojni i civilni činovnici nisu bili raspoloženi da svojevoljno odlaze na službu u nove oblasti. Tamo se dolazilo najčešće po kazni. To je značilo da su tamo na službu odlazili činovnici koji su u Srbiji bili kažnjavani, najčešće zbog korupcije ili fizičkog nasilja nad uhapšenicima. Bila je to jedna kažnjenička, legionarska uprava koja je sprovodila ličnu vlast, koju niko nije kontrolisao. Ubrzo je došao Prvi svetski rat, pa stvaranje nove države koja do kraja svog postojanja nije uspela da usaglasi različite pravne i društvene sisteme koji su se, sticajem istorijskih okolnosti, u nju ulili. Stanovništvo “novih krajeva”, stoga, sve do druge polovine XX veka nije privuklo veću pažnju vladajućih krugova.

Zbog svega toga se danas čini da je Kosovo “izgubljeno” i pre nego što je “dobijeno”. “Izgubljeno” je zbog načina na koji se o njemu razmišljalo, zbog mesta koje je imalo u mitotvornoj nacionalnoj ideologiji, zbog nemogućnosti vladajućih elita da prihvate i razumeju realnost. U dvovekovnim pokušajima da “oslobode i ujedine srpski narod” i da stvore veliku nacionalnu državu, srpski državnici nisu umeli i da tim oblastima vladaju tako da novi stanovnici tu državu prihvate kao svoju. To je bio problem i sa proširenom Srbijom 1913. godine i sa svim kasnijim Jugoslavijama. Odnos prema “drugom” isključivao je toleranciju i ravnopravnost, pa su se sukobi onih koji su stalno pokazivali da su “prvi” i onih kojima je stalno dokazivano da su “drugi”, mogli samo produbljivati.

Shvatanje države nikada nije izašlo iz predmoderne faze, pa samim tim odnos vlasti i podanika nikada nije redefinisan u modernom ključu. Pitanje “da li si spreman da daš život za otadžbinu”, nikada nije preraslo u: “a šta je država uradila za mene”? Država nije stigla do onog stepena samorazumevanja po kome je ona samo servis građana, zadovoljnih građana. Država je ostala apstrakcija, kao i Kosovo, uostalom. Nije se prihvatalo da napredak države zavisi od napretka njenih građana, a ne obrnuto. Samim tim, vladajuća elita nikada nije ostvarila ono što su joj socijaldemokrati savetovali još 1913. goidne – da učini nešto za svoje stanovnike da bi se oni počeli osećati njenim građanima.

Zbog toga se čini, da se sada pred nama odvija kraj jedne politike, ali ne one Miloševićeve, već one koja je ideološki formirana u počecima moderne srpske države. Rasplet na Kosovu jeste rasplet te nacionalne ideologije, kraj određenog tipa razumevanja sebe, “drugoga”, prostora i vremena. To je konačni poraz jednog upornog nerazumevanja sveta i istorijskih okolnosti, jednog odbijanja da se kritički suoči sa samim sobom. To je kraj jedne nacionalne arogancije, jednog pomerenog koncepta stvarnosti.

Zbog svega toga počinjem da mislim da je Dobrica Ćosić bio u pravu. Uočavam sada da je tačno rekao da je Srbija dobijala u ratu i gubila u miru. Samo ne zbog “nepravednosti velikih sila”, kako je to on razumeo, već zbog toga što nije umela da “uredi mir”, jer nije umela “ono što je dobijala u ratu” da pridobije za sebe jednom pametnom, promišljenom i kulturnom politikom. Nije “usvojila” ono što je “osvojila”.

pufna pufna 12:11 16.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

milosib milosib 12:33 16.02.2008

Re: @ pufna

I ja bih sada trebao da odgovorim na ovaj čaršav. To je jedno gledanje i ništa više. Mogu vam rasprostreti više potpuno drugačijih i ?
imaju dve plate, sta ces vise? Drzava bi im najbolje pomogla da je vodila racuna o ljudima i njihovoj buducnosti, da je pripremala plan o podeli! a ne bila iracionalna i da ih nije zavaravala kako ce nuklearnim oruzjem ubiti 2 miliona ljudi koji ne zele sa nama da zive a niti vecina Srba sa njima. Najradije bi ta vecina ovih 2 miliona opet izbrisala sa sa Kosova, makar i samo putem slike sa izlozbe.
Kod nije postojala zelja za mirom i pomirenjem, nego za nastavkom siledzijstva i ignorisanjem situacije na Kosovu. i naravno sveprisutna i vecna srpka BORBA ZA TEROTORIJOM

Dobro vam je ovo sa platama. To više govori o vašem poimanju života i ciljeva u istom nego o tome šta država treba da uradi za svoje stanovnike.

Opet ponavljam nije Srbija krenula da ubija Albance u novijoj istoriji, već su se oni okrenuli nasilju da otmu teritoriju za svoju državu. Niko njih nije maltretirao 1980, naprotiv imali su sva prava i izdržavao ih je ostatak zemlje, pa su krenuli da traže svoju državu.
Šta vi očekujete da jedna država učini kada dođe do oružane pobune? Nevolja je u tome kada do toga dođe onda se tu svašta dešava. Kriv je Milošević, još kako je kriv, što je pitanje Kosova došlo tu gde je i što nije rešavano ispravno, ali nemojte da Albance amnestirate od bilo čega, jer oni su prvi počeli. Nije ovaj mogao da osvoji vlast u socijalističkoj Srbiji na nacionalizmu da na Kosovu Srbi zaista nisu sistematski zastrašivani i ugnjetavani.
pufna pufna 12:44 16.02.2008

jedino ako zelis da repliciras Dubravki S.

Opet ponavljam nije Srbija krenula da ubija Albance u novijoj istoriji

ma nikako , mi smo jako miroljubivi. Samo par hladnjaca, par sela sprzenih i uglavnom preko milion proteranih sa pocepanim dokumentima da se vise ne vrate.
naprotiv imali su sva prava i izdržavao ih je ostatak zemlje,

kao i sada, samo sto su tada bili uglavnom srpski funkcioneri koji su bili izdrzavani pa su dosli u bgd i pokupovali stanove da bi potom kukali na tezak zivot na Kosovu. A sad su samo SRPSKI funkcioneri i profiteri u enklavama dosli do duplih plata i profitirali od tudje muke.
to bi ti ujedino bio i kompletan odgovor na zacudjenost oko komentara dve plate.

Kriv je Milošević, još kako je kriv, što je pitanje Kosova došlo tu gde je i što nije rešavano ispravno, ali nemojte da Albance amnestirate od bilo čega, jer oni su prvi počeli.

A ne! Dosta je bilo optuzivati Milosevica. Nije on samo kriv. Krivi smo mi!!!!!! MI SMO MILOSEVIC. Jer kako drugacije objasniti da i posle Milosevica imas isti diskurs Milosevicev u parlametnu. Mi smo sami unistili demokratsku opciju. Ti 2008. imas raskrsnicu, istu onu na kojoj nas je Milosevic , nasim glasovima i precutnim odobravanjem, drzao.


procitaj malo nesto drugo od nin-a, pliz.
milosib milosib 13:13 16.02.2008

Re: @ pufna

kao i sada, samo sto su tada bili uglavnom srpski funkcioneri koji su bili izdrzavani pa su dosli u bgd i pokupovali stanove da bi potom kukali na tezak zivot na Kosovu. A sad su samo SRPSKI funkcioneri i profiteri u enklavama dosli do duplih plata i profitirali od tudje muke.
to bi ti ujedino bio i kompletan odgovor na zacudjenost oko komentara dve plate

Razmislite vi malo svojom glavom ako ikako može, a nemojte samo da mi prosipate ideologiju. Na Kosovu su mahom bili funkcioneri Albanci, npr. Vlasi, Bakali, Nimani... Već sam rekao da se u ratu zločini događaju, Srbi su bar većinu svojih procesuirali. Više od 700 procesa pre dolaska NATO na Kosovo. Koliko je zločinaca Albanaca procesuirano i osuđeno od izuzimanja Kosova iz pravnog sistema Srbije?

Sve ovo što ste napisali ne menja činjenicu da su Albanci uzeli oružje u ruke da bi napravili nezavisno Kosovo i da je krv na njihovim rukama.

P.S. Vi znate da ja čitam Nin?! Znači vidovita pufna.
JJ Beba JJ Beba 13:21 16.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

P.S. Angie, vladika je stvarno zabrazdio, ali ne bi mu ja tek tako naložio vatricu i stavio ga u kotao. Drugačije se gleda sa Kosova, a drugačije iz Beograda

nema razlike ako ti je Hrist u glavi
pogotovo za vladiku koji treba da bude uzor.
kakvo bre pozivanje vojske, kakvi dobrovoljci!!!
ako milsi da je napadnut nekaka kao svaki dobar hrišćanin uradi ono što kobajagi propoveda- nek poturi drugi obraz
pufna pufna 13:26 16.02.2008

Re: @ pufna

Srbi su bar većinu svojih procesuirali. Više od 700 procesa pre dolaska NATO na Kosovo.

lepo. a potom ih je sama Drzava onako zverski poubijala.Ne mislis valjda da su skorpijoni i ostale divizije same od sebe nastale i nikome ne polazu racune. U pravi si ti ne citas NIN. Ti si mnogo neozbiljniji. Ali nema veze, mi cemo sve to procesuirati... i nasa savest ce biti cista.
kakva neosetljivost legaliste milosib-a!!!!!!!!!

Sve ovo što ste napisali ne menja činjenicu da su Albanci uzeli oružje u ruke da bi napravili nezavisno

Dok smo mi uzeli oruzje u ruke da bismo ih izbrisali sa lica zemlje. Nama ruke po legalisti milosib-u nisu krvave. .verovatno zato sto su svete i onozemaljske.Mi na''oruzje u ruke'' imamo pravo zato sto su se oni nalazili na nasoj teritoriji. nesto kao aparthejd u Africi

milosib milosib 14:37 16.02.2008

Re: @ pufna

pufna
Srbi su bar većinu svojih procesuirali. Više od 700 procesa pre dolaska NATO na Kosovo.lepo. a potom ih je sama Drzava onako zverski poubijala.Ne mislis valjda da su skorpijoni i ostale divizije same od sebe nastale i nikome ne polazu racune. U pravi si ti ne citas NIN. Ti si mnogo neozbiljniji. Ali nema veze, mi cemo sve to procesuirati... i nasa savest ce biti cista.kakva neosetljivost legaliste milosib-a!!!!!!!!!
Sve ovo što ste napisali ne menja činjenicu da su Albanci uzeli oružje u ruke da bi napravili nezavisno Dok smo mi uzeli oruzje u ruke da bismo ih izbrisali sa lica zemlje. Nama ruke po legalisti milosib-u nisu krvave. .verovatno zato sto su svete i onozemaljske.Mi na''oruzje u ruke'' imamo pravo zato sto su se oni nalazili na nasoj teritoriji. nesto kao aparthejd u Africi

Dobro, nešto sam naučio o vama iz ovog danas. Vidoviti ste i to do u detalje jer poznajete me odlično, tj. poznata vam je moja biografija. Kako ne sumnjam da imate impresivnu radnu i životnu biografiju možete me oceniti kao neozbiljnog čoveka i to pokorno prihvatam.

Da ja jesam legalista i hoću da se svaki zločinac kazni. Saosećam sa svakom žrtvom i njihovim porodicama, a za vas mi se čini da srpske žrtve ne postoje jer ih uopšte i ne pominjete. Šta je sa albanskim zločincima i srpskim žrtvama? Hajde da pre saosećanja, za početak kaznimo sve zločince.

Vi Srbiju i Srbe optužujete da su rasisti. Takvo nešto samo ideološki zatucan čovek može da izrekne i tu nemam šta da dodam.

Samo poštovanje zakona može ovu zemlju da izvede na pravi put. Poštujem zakone i držim ih se k'o pijan plota i nikakav cilj me ne može uveriti da zbog njega zakon treba prekršiti.
angie angie 14:37 16.02.2008

Re: @ pufna

Dok smo mi uzeli oruzje u ruke da bismo ih izbrisali sa lica zemlje. Nama ruke po legalisti milosib-u nisu krvave. .verovatno zato sto su svete i onozemaljske.Mi na''oruzje u ruke'' imamo pravo zato sto su se oni nalazili na nasoj teritoriji. nesto kao aparthejd u Africi



pufno draga, nekima jednostavno vishe odgovara da veruju drugachije, iako su chinjenice tu, neki bili i svedoci, mislim nishta nije sporno, po starmo obichaju ide to izvrtanje sa drugachijom konotacijom, pa u nedogled.

Ono shto ih odrzava aktivne u to prevrtanju stvarnosti je politichko rukovodstvo, koje u tome prdnjachi i sudstvo koje na istom posluje.
angie angie 14:39 16.02.2008

Re: @ pufna

i hoću da se svaki zločinac kazni



e ovaj deo bi i mene zadovoljio.
angie angie 14:46 16.02.2008

Re: @ pufna

Sve ovo što ste napisali ne menja činjenicu da su Albanci uzeli oružje u ruke da bi napravili nezavisno Kosovo i da je krv na njihovim rukama.


izvinite, a je l vi zivite na Kosovu ili samo chitate i podrzavate neshto shto vam zvuchi prihvatljivo?
angie angie 14:48 16.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

Spiridon

angieako i jedna kap krvi bude pala bice na Kostunicinim rukama.


i svih onih koji su podrazli, svih onih koji su cutali.


adam weisphaut adam weisphaut 14:48 16.02.2008

Re: @ pufna


Vi Srbiju i Srbe optužujete da su rasisti. Takvo nešto samo ideološki zatucan čovek može da izrekne i tu nemam šta da dodam.

Hm evo šta je rekao tadašnji potpredsednik vlade i predsednik najjače strane u Srbiji:
"Ako dođe do bombardovanja NATO-a, ako dođe do američke agresije, mi Srbi ćemo prilično stradati, ali Albanaca na Kosovu neće biti..." (Miting SRS-a u hali "Pinki", 27. februar 1999)
Gorio Gorio 14:54 16.02.2008

Re: moj odgovor

to je moj odgovor na njihov idiotizam



Preoruka. Pridružujem se.
pufna pufna 15:04 16.02.2008

za milosib-a

Vidoviti ste i to do u detalje jer poznajete me odlično, tj. poznata vam je moja biografija. Kako ne sumnjam da imate impresivnu radnu i životnu biografiju možete me oceniti kao neozbiljnog čoveka i to pokorno prihvatam.

bila bi potpuno smesna ova VASA autoironija da nije opasno to sto vi pricate.
prvi su uzeli oruzje u ruke, te su im krvave...
mi smo nase procesuirali, a oni njihove ne....


jer iz svega toga sledi zakljucak da je sve ovo na sta se Srbija sprema prihvatljiv, moralno iznad svega, koncept. Vidim protiv toga nemaTE nista protiv.
Ne optuzujem ja Srbe da su rasisti vec iznosim cinjenice da vecina Srba ne zeli da zivi sa Albancima i ne zeli ih u parlamentu. Malo pratite istrazivanja, molim vas, pre nego sto pocnete tako gradjanski ugladjeno da se zgrazavate kako to da vam je neko rekao da vam je ''dete musavo''.

Ako ne vidite na sta nam lici parlament, ako ne primecujete rasisticke ispade u vidu reakcija na Rome i Hrvate, onda nema svrhe ni da citate tekst koji sam vam postovala prvom prlikom. Mada me cudi da neko toliko fini i gradjanski orijentisan nema tu osnovnu pristojnost da procita nesto.
i za kraj nase beskorisne prepiske bi stvarno bilo lepo da se svi zlocinci kazne. samo to ne znaci da ja necu isporuciti Mladica i druge zato sto Kosovo ne saradjuje. da li se i u toj pretpostavci razlikujemo?
[pitanje je retoricke prirode]
angie angie 15:07 16.02.2008

Re: @ pufna

adam weisphaut
Vi Srbiju i Srbe optužujete da su rasisti. Takvo nešto samo ideološki zatucan čovek može da izrekne i tu nemam šta da dodam.Hm evo šta je rekao tadašnji potpredsednik vlade i predsednik najjače strane u Srbiji:"Ako dođe do bombardovanja NATO-a, ako dođe do američke agresije, mi Srbi ćemo prilično stradati, ali Albanaca na Kosovu neće biti..." (Miting SRS-a u hali "Pinki", 27. februar 1999)



e da adame, neshto se zaboravalja, iako je bilo juche, al to je ta logika koja funkcionishe.
pufna pufna 15:08 16.02.2008

Re: @ pufna

Ono shto ih odrzava aktivne u to prevrtanju stvarnosti je politichko rukovodstvo, koje u tome prdnjachi i sudstvo koje na istom posluje.

da, u tom grmu lezi zec.
adam weisphaut adam weisphaut 15:17 16.02.2008

Re: @ pufna


e da adame, neshto se zaboravalja, iako je bilo juche, al to je ta logika koja funkcionishe.

Ljudi u Srbije pate od selektivne amnezije pa se nekako prisećaju samo onog što im odgovara, a kada im se predoče one name neugodne činjenice kreće baraž poricanja, izvrtanja i oputžbi.
milosib milosib 15:26 16.02.2008

Re: @ pufna

Možete da stvari izvrćete kako god hoćete, ali je činjenica da su događaji pokrenuti albanskim zahtevima i delovanjem. Kada im nije prošlo legalnim putem okrenuli su se nasilju. Državu Srbiju to ne može amnestirati za zločine koje su pripadnici snaga bezbednosti i paravojnih formacija počinili u ratnim operacijama. Ono što ona može da učini je da ih osudi. Isti aršin tražim za sve i ne vidim šta je tu čudno.

Za sve koji za Srbe kažu da su rasisti podsećam da na Kosovu više gotovo da i nema Roma, a da ih je u Srbiji koliko god hoćete izbeglih sa tog istog Kosova. Ne mogu trenutno da nađem rezultate popisa iz 1991 i 2002 za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju odakle se jasno vidi da se recimo broj Roma u Srbiji povećao dok su u Hrvatskoj i Sloveniji praktično nestali. O broju Srba neću ni da govorim. Podsećam na blog koji je ovde bio u kome se vidi da je procenat zastupljenost nacionalnih manjina u Parlamentu Srbije u odnosu na njihov udeo u stanovništvu veći i od zemalja EU. Ovo ne znači da stanje u Srbiji ne može da se popravi i da nema izolovanih incidenata, ali dajte ljudi malo mere.

Šešelj će za svoje izjave odgovarati u Hagu i molim da se na osnovu njegovih izjava ne generalizuje srpski narod.
milosib milosib 15:29 16.02.2008

Re: @ pufna

angie
Sve ovo što ste napisali ne menja činjenicu da su Albanci uzeli oružje u ruke da bi napravili nezavisno Kosovo i da je krv na njihovim rukama.izvinite, a je l vi zivite na Kosovu ili samo chitate i podrzavate neshto shto vam zvuchi prihvatljivo?

Ne ne živim na Kosovu, a vi? Recite mi Angie molim vas u čemu sam to pogrešio.
Healer Healer 15:30 16.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!


Ovo je bolelo...

A što se pomenute krvi tiče - prolivena krv, bez obzira na čijim je rukama, mrtve vratiti neće...
adam weisphaut adam weisphaut 15:34 16.02.2008

Re: @ pufna


Šešelj će za svoje izjave odgovarati u Hagu i molim da se na osnovu njegovih izjava ne generalizuje srpski narod.

Ti netačno kažeš da Pufna optužuje Srbe i Srbiju za rasizam, a zapravo je onaj koji to radi Šešelj i njemu slični ovakvim izjavama i što je mnogo važnije minulim postupcima. Ono što je problem je da stranka tog istog Šešelja, lista sa njegovim imenom osvaja ubedljivo najviše glasova na izborima, drugim rečima srpski narod radi svojski na samooptuživanju.
angie angie 15:51 16.02.2008

Re: @ pufna

u čemu sam to pogrešio.



znate, politika koja se vodila tako strashno dugo na kosovu je bila tragichna i odrzavala je jedno bolesno stanje sa kojim se niko nije ozbiljnije pozabavio, niti je imao ideju kako da popravi,...na primer, da se organizovano radilo na razvijanju tog regiona, da se suzivot podsticao u miroljubivim odnosima,....znate kako, kada chovek ide napred i kada je zadovoljan, nema previshe razloga za destruktivne akcije.
Mnoge politike u nizu su potpuno zapostavljale probem koji se samo tim ne reshavanjem uvecavao, da bi u Miloshevicovo vreme eskalirao u ideji da se albanci proteraju i unishte.
milosib milosib 16:03 16.02.2008

Re: @ pufna

angie
u čemu sam to pogrešio. znate, politika koja se vodila tako strashno dugo na kosovu je bila tragichna i odrzavala je jedno bolesno stanje sa kojim se niko nije ozbiljnije pozabavio, niti je imao ideju kako da popravi,...na primer, da se organizovano radilo na razvijanju tog regiona, da se suzivot podsticao u miroljubivim odnosima,....znate kako, kada chovek ide napred i kada je zadovoljan, nema previshe razloga za destruktivne akcije.Mnoge politike u nizu su potpuno zapostavljale probem koji se samo tim ne reshavanjem uvecavao, da bi u Miloshevicovo vreme eskalirao u ideji da se albanci proteraju i unishte.

Samo delimično ste u pravu.Za sve vreme socijalizma, Albanci su bili u apsolutno povlašćenom položaju u SFRJ. Ogromne količine novca su se slile na Kosovo, ali treba imati u vidu da je to bio najzaostaliji regio u bivšoj nam državi.
Njima to nije bilo dovoljno pa su organizovali prvo demonstracije, a potom i oružanu pobunu. Neadekvatan odgovor države je nesumnjiv, ali to nije specijalitet Srbije. Mislite da je UK adekvatno reagovalo u Irskoj.
adam weisphaut adam weisphaut 16:09 16.02.2008

Re: @ pufna

Mislite da je UK adekvatno reagovalo u Irskoj.

UK proterala 800.000. Iraca iz Severne Irske?
milosib milosib 16:15 16.02.2008

Re: @ pufna

adam weisphaut
Šešelj će za svoje izjave odgovarati u Hagu i molim da se na osnovu njegovih izjava ne generalizuje srpski narod.Ti netačno kažeš da Pufna optužuje Srbe i Srbiju za rasizam, a zapravo je onaj koji to radi Šešelj i njemu slični ovakvim izjavama i što je mnogo važnije minulim postupcima. Ono što je problem je da stranka tog istog Šešelja, lista sa njegovim imenom osvaja ubedljivo najviše glasova na izborima, drugim rečima srpski narod radi svojski na samooptuživanju.

Kada neko uporedi stanje u Srbiji sa aparthejdom, a onda uz to spominje rasističke ispade u parlamentu zaključak je jasan. Ja sam izneo neke podatke, a dovoljno govori i samo prisustvo Roma u srpskoj Skupštini.

Zašto su radikali sve jači u Srbiji nije pitanje rasizma već sporih reformi, korupcije i kriminala koji usporavaju privredni rast i ne dopuštaju da brže idemo napred. Deo odgovornosti otpada i na nekoliko NGO, koje su uzgred bruka za civilni sektor, koje svojim neodmerenim čisto političkim izjavama (kao što je i ova da je Srbija rasistička) radikalizuju javno mnenje. Deo se opredeljuje zbog izjava o Kosovu i želje jedne parlamentarne stranke da Srbija legalizuje razbojničko otimanje koje urušava bezbednosni poredak u svetu.
milosib milosib 16:17 16.02.2008

Re: @ pufna

adam weisphaut
Mislite da je UK adekvatno reagovalo u Irskoj.UK proterala 800.000. Iraca iz Severne Irske?

Uozbiljite se Adame.
adam weisphaut adam weisphaut 16:22 16.02.2008

Re: @ pufna


Uozbiljite se Adame

Milosibe, pravite nategnuta ad hoc poređenja pa govorite o ozbiljnosti.
milosib milosib 16:35 16.02.2008

Re: @ pufna

adam weisphaut
Uozbiljite se AdameMilosibe, pravite nategnuta ad hoc poređenja pa govorite o ozbiljnosti.

Nisu nategnuta, imate etničko-verski sukob sa zločinima na obe strane. Jedna etnička skupina hoće nezavisnost nasilnim sredstvima, a domicilna država je u tome sprečava svim sredstvima.
adam weisphaut adam weisphaut 16:37 16.02.2008

Re: @ pufna

Kada neko uporedi stanje u Srbiji sa aparthejdom, a onda uz to spominje rasističke ispade u parlamentu zaključak je jasan.

Da nije bilo možda netačno da su Albanci bili van institucija sitema za vreme 90-ih i da je Miloševiću to odgovaralao, a ni ostatak Srbije nije za to hajao. Ne čujemo li malo malo iz srpske skupštine ustaše ili ciganski mentalitet ? Šta od toga nije tačno Milosibe ?

Zašto su radikali sve jači u Srbiji nije pitanje rasizma već sporih reformi, korupcije i kriminala koji usporavaju privredni rast i ne dopuštaju da brže idemo napred.

Razlozi su od sekundarne važnosti važne su posledice ! Pošto vidim da volite takva poređenja: da li činjenica da je Hitlera velika ekonomska kriza dovela na vlast menja njegova nepočinstva?
Deo odgovornosti otpada i na nekoliko NGO, koje su uzgred bruka za civilni sektor, koje svojim neodmerenim čisto političkim izjavama (kao što je i ova da je Srbija rasistička) radikalizuju javno mnenje.

Uf uf uf, a ko je terao te iste gradjane da glasaju za SRS 90-ih?
I da nisu mnogo veći krivci nacionalno svesni intelektualci koji su legitimizovali radikalni nacionalizam pod firmom konzervitizma? Nisu li radikali legitimizovani i glasanjem za ustav i zajedničkom državnom politikom prema Kosovu ?
adam weisphaut adam weisphaut 16:40 16.02.2008

Re: @ pufna

isu nategnuta, imate etničko-verski sukob sa zločinima na obe strane. Jedna etnička skupina hoće nezavisnost nasilnim sredstvima, a domicilna država je u tome sprečava svim sredstvima.

Pa Irska je nezavisna državaa Milosibe, niste čuli ?
U S.Irskoj protestanti lojalisti apsolutna većina.
I objasnite to kako da je VB u trenutku kad je najmoćnija sila na svetu dala nezavisnost jednoj Irskoj?
angie angie 16:46 16.02.2008

Re: @ pufna

Za sve vreme socijalizma, Albanci su bili u apsolutno povlašćenom položaju u SFRJ.



narochito za vreme rankovica, a posle ih je miloshevic potpuno izbacio iz institucija sistema- niko se njima ozbiljno nije bavio, u smislu da se reshe problemo, pre svega uspostavljanjem normalnih odnosa, poboljshenjem standarda i obrazovanjem.
milosib milosib 16:53 16.02.2008

Re: @ pufna

adam weisphaut
isu nategnuta, imate etničko-verski sukob sa zločinima na obe strane. Jedna etnička skupina hoće nezavisnost nasilnim sredstvima, a domicilna država je u tome sprečava svim sredstvima.Pa Irska je nezavisna državaa Milosibe, niste čuli ?U S.Irskoj protestanti lojalisti apsolutna većina. I objasnite to kako da je VB u trenutku kad je najmoćnija sila na svetu dala nezavisnost jednoj Irskoj?

E sad Adame ako treba da preciziram u pitanju je Severna Irska. Bitno je da jedna etnička skupina koja ima svoju matičnu državu hoće da se otcepi. Ovo stvarno nema veze sa Kosovom.
adam weisphaut adam weisphaut 16:59 16.02.2008

Re: @ pufna


E sad Adame ako treba da preciziram u pitanju je Severna Irska. Bitno je da jedna etnička skupina koja ima svoju matičnu državu hoće da se otcepi. Ovo stvarno nema veze sa Kosovom.

Pa kao što rekoh u S. Irskoj većina neće da se otcepi, Milosibe.
milosib milosib 17:01 16.02.2008

Re: @ pufna

Da nije bilo možda netačno da su Albanci bili van institucija sitema za vreme 90-ih i da je Miloševiću to odgovaralao, a ni ostatak Srbije nije za to hajao. Ne čujemo li malo malo iz srpske skupštine ustaše ili ciganski mentalitet ? Šta od toga nije tačno Milosibe ?

Jesu, ali sopstvenim izborom. Hteli su nezavisnu državu i procenili su da im je bolje da ne budu deo sistema države Srbije. Milošević je sa oduševljenjem primio taj poklon za samovlašće u Srbiji i sve vreme ih je podsticao da to nastave.
Razlozi su od sekundarne važnosti važne su posledice ! Pošto vidim da volite takva poređenja: da li činjenica da je Hitlera velika ekonomska kriza dovela na vlast menja njegova nepočinstva?

A jesu li za vas svi Nemci rasisti? Tražili ste da vam navedem razloge jačanja radikala, a ne da razmatram Nemce, a i ne možete Hitlera da poredite sa Šešeljem. Iznesite to javno i siguran sam da će vas osuditi zbog toga. Ni Lepena niko u Francuskoj ne zove rasistom već ultranacionalistom. Vi kao zagovornik političke korektnosti bi ste morali da razlikujete te stvari.
KafaJeGotova KafaJeGotova 17:04 16.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

Da Spiridone, on je poznat kao neko ko je uzeo pušku i krenuo da ubija Albance. Da malo ne izvrćemo stvari. Albanci su uzeli puške u ruke da stvore nezavisnu državu Kosovo i krv je na njihovim rukama.

elementarno nepoznavanje cinjenica. ili znas, ali namerno vrdas. srbi su klali i ubijali a drzava je bila nalogodavac.
Koliko vidim ovde je glavni problem što mi nećemo, a oni hoće da ratuju za svoju državu.

ajde bas da te vidim da odes da ratujes. huskas i bole te uvo, a prvi ces zapaliti negde.
angie angie 17:18 16.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

ajde bas da te vidim da odes da ratujes. huskas i bole te uvo, a prvi ces zapaliti negde.


pa znash kako i ovi shto pozivaju na srBstvo i devedesetih i sada- prvo sklone svoju decu, ako ih imaju, pa tudju regrutuju, najsaldje onu, koja se ni ne slaze sa tom politikom.
milosib milosib 17:20 16.02.2008

Re: @ pufna

angie
Za sve vreme socijalizma, Albanci su bili u apsolutno povlašćenom položaju u SFRJ. narochito za vreme rankovica, a posle ih je miloshevic potpuno izbacio iz institucija sistema- niko se njima ozbiljno nije bavio, u smislu da se reshe problemo, pre svega uspostavljanjem normalnih odnosa, poboljshenjem standarda i obrazovanjem.

Ranković je otišao 1962. čini mi se. Do 1980. i demonstracija je prošlo 16 godina u kojima su investicije na Kosovo neprekidno priticale (fond solidarnosti za nerazvijene), a funkcioneri sa Kosova su bili mahom Albanci. Ne mislite valjda da se sa maltene potpuno nepismenim stanovništvom može preko noći stvoriti industrijska zemlja. Na obrazovanje je dosta davano, pa su u Prištini studirali i Albanci koji u užoj Srbiji ne bi položili prijemni ni za srednju školu ( i tu je postojao ključ). Daleko od toga da je bilo idealno, ali nemojmo preterivati sa tim šta je država trebala još da im da.

Daje li se nekoj nacionalnoj manjini više prava bilo gde na svetu? Imate li primer da u Kanadi nacionalne manjine imaju veća prava od Kanađana? Recite mi konkretno šta je to država SFRJ trebalo da im da da budu zadovoljni i lojalni građani, a da nije status države za Kosovo.
adam weisphaut adam weisphaut 17:26 16.02.2008

Re: @ pufna


Jesu, ali sopstvenim izborom. Hteli su nezavisnu državu i procenili su da im je bolje da ne budu deo sistema države Srbije. Milošević je sa oduševljenjem primio taj poklon za samovlašće u Srbiji i sve vreme ih je podsticao da to nastave.

Milsosibe sada se pravite legaistički nevešti. Pa ko je očistio institucije od nelojalnih građana ? Ko je srušio dotadašnju autonomiju ?

A jesu li za vas svi Nemci rasisti? Tražili ste da vam navedem razloge jačanja radikala, a ne da razmatram Nemce, a i ne možete Hitlera da poredite sa Šešeljem. Iznesite to javno i siguran sam da će vas osuditi zbog toga. Ni Lepena niko u Francuskoj ne zove rasistom već ultranacionalistom. Vi kao zagovornik političke korektnosti bi ste morali da razlikujete te stva

Nemci nisu rasiti ali nemačka država pod Hitlerom jeste I Miloševićeva vladavina na Kosovu je bio rasizam. I povici ustaše i ciganski menatlitet su rasizam.
I iskreno ako će me neko proglasiti za non-pc zato što ću reći da je čovek koji piše knjige o veštačkoj ustaškoj naciji rasista može od mene da dobije samo jedan veoma non-pc odgovor!
milosib milosib 17:34 16.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

KafaJeGotova
Da Spiridone, on je poznat kao neko ko je uzeo pušku i krenuo da ubija Albance. Da malo ne izvrćemo stvari. Albanci su uzeli puške u ruke da stvore nezavisnu državu Kosovo i krv je na njihovim rukama.elementarno nepoznavanje cinjenica. ili znas, ali namerno vrdas. srbi su klali i ubijali a drzava je bila nalogodavac.
Koliko vidim ovde je glavni problem što mi nećemo, a oni hoće da ratuju za svoju državu.ajde bas da te vidim da odes da ratujes. huskas i bole te uvo, a prvi ces zapaliti negde.

Evo ga još jedan vidoviti(a), koji zna šta ja mislim i šta bih ja uradio. Poštujem zakone ove zemlje i ako budem trebao da ratujen za nju to ću i učiniti. Više puta sam pisao o tome da Srbija ne sme da ratuje sa NATO, ali to ne znači da treba da legalizujemo otimačinu i da prihvatimo izvrtanje istorije.

Država je na Kosovu gušila oružanu pobunu i većinu onih koji su činili zločine ona je kaznila.

Kako to da se niko od mojih današnjih sagovornika slučajno ne seti srpskih žrtava, bar jednom rečenicom. Ljudi red je, pa i to su žrtve i srpska majka plače za detetom.
adam weisphaut adam weisphaut 17:40 16.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

Država je na Kosovu gušila oružanu pobunu i većinu onih koji su činili zločine ona je kaznila.

Pa Milosibe a da nije prvo ta istza država pokušala da ukloni tragove svojih zločina asanacijom terena ?
angie angie 17:52 16.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

Država je na Kosovu gušila oružanu pobunu i većinu onih koji su činili zločine ona je kaznila.


tako shto je pavkovicevcima, frenkijevcima i arkanovcima, fashirala civile?

Kako to da se niko od mojih današnjih sagovornika slučajno ne seti srpskih žrtava, bar jednom rečenicom. Ljudi red je, pa i to su žrtve i srpska majka plače za detetom.


meni je zao svih!
A ovi sada shto zive tu tugu zbog manipulacije drazave, da se spasu, je l to briga, da ih iz beograda drze tamo i da im nekazu kako je pravo stanje stvari- najlakshe je sprovoditi neshto preko tudjih ledja- gde je tu drzava srbija majka za e gradjane koje uporno drzi dole, sa manipulativnim idejama koje ih samo sprechavaju da sami urade neshto konstruktivno za sebe, kad je drzava vec nezainteresovana.
milosib milosib 19:59 16.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

angie
Država je na Kosovu gušila oružanu pobunu i većinu onih koji su činili zločine ona je kaznila. tako shto je pavkovicevcima, frenkijevcima i arkanovcima, fashirala civile?
Kako to da se niko od mojih današnjih sagovornika slučajno ne seti srpskih žrtava, bar jednom rečenicom. Ljudi red je, pa i to su žrtve i srpska majka plače za detetom. meni je zao svih!A ovi sada shto zive tu tugu zbog manipulacije drazave, da se spasu, je l to briga, da ih iz beograda drze tamo i da im nekazu kako je pravo stanje stvari- najlakshe je sprovoditi neshto preko tudjih ledja- gde je tu drzava srbija majka za e gradjane koje uporno drzi dole, sa manipulativnim idejama koje ih samo sprechavaju da sami urade neshto konstruktivno za sebe, kad je drzava vec nezainteresovana.

Nemam više volje da nastavljam ovu raspravu, posebno zato što je previše protivnika, a premalo njihovih argumenata i ovo sve više liči na dijalog gluvih.

Ne sumnjam Angie da vam je žao svih. Ono što meni smeta i što me iniciralo za prvi komentar je neosetljivost na ovom blogu za srpske žrtve. Ne pamtim blog koji je istražio albanske ili bilo čije druge zločine nad Srbima. Video sam puno podsmeha za SPC i svaka prilika kao ova se iskoristi za tekst. Niko se nije setio da iskomentariše ovo lupanje o kosovarsko-vizantijskim manastirima i da se upita zašto su ih onda palili u tolikom broju, ako su njihovi. Ništa, nijedan cenjeni autor da napiše blog o takvim stvarima.

Rado se piše o zaštiti nacionalnih manjina, kučića, GLBT osoba i njihovih prava i koga sve ne, ali se niko ne seti da napiše reč saosećanja za naše sunarodnike koji žive u konclogoru bez osnovnih prava, pa i ono na život im se konstantno ugrožava.

Evo i ovaj slučaj. Napišem komentar u kome kažem da treba probati da se razumeju ljudi sa Kosova i bar malo saosećati sa očajnicima, a ne odmah ih razapeti i javi se sedam ljudi da mi objasni kako su Srbi zločinci, rasisti i da su svoju sudbinu zaslužili, a ja ispadoh ograničen, neozbiljan, senilan i ratni huškač. Niko da pokaže, do ovog vašeg komentara, trunku sažaljenja za njihov položaj.

Doviđenja i pozdrav.
Treger Treger 02:51 17.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

Spiridon

angieako i jedna kap krvi bude pala bice na Kostunicinim rukama.

Ne zaboravite da su u zadnje vreme bile velike akcije krvi. Možda se tu nešto rađa.Inače Karađorđe je pitao Koštunice kako mu je kum i đta je bilo sa njegovim kumom.Da li vas čudi što su demonstracije ispred slovenačke ambasade. Pa zato što je Slovenija pokušavala da nas uvede u Evropu iako ne ispunjavamo naše obaveze. E pa nećega majci. Mi smo okrenuti prema Rusiji. Kad ruja ovde baci atomsku i mi svi izginemo ostaće Kosovo njima a i nam jer nas i Rusa ima 300 miliona. Inače NATO kad je video kako ovaj naš jedini mig 29 leti utronjao se načisto.
angie angie 03:17 17.02.2008

Re: dragoljupche, pogreshio si klip!

Treger

Spiridonangieako i jedna kap krvi bude pala bice na Kostunicinim rukama. Ne zaboravite da su u zadnje vreme bile velike akcije krvi. Možda se tu nešto rađa.Inače Karađorđe je pitao Koštunice kako mu je kum i đta je bilo sa njegovim kumom.Da li vas čudi što su demonstracije ispred slovenačke ambasade. Pa zato što je Slovenija pokušavala da nas uvede u Evropu iako ne ispunjavamo naše obaveze. E pa nećega majci. Mi smo okrenuti prema Rusiji. Kad ruja ovde baci atomsku i mi svi izginemo ostaće Kosovo njima a i nam jer nas i Rusa ima 300 miliona. Inače NATO kad je video kako ovaj naš jedini mig 29 leti utronjao se načisto.


pa To ti ka'em!
vucko vucko 01:51 16.02.2008

Hvataj deko kokošku

Matori je prolupao načisto. Ovaj tekst je čista patologija (osim što je "strateg" na nivou mlađeg tinejdžera).

Mislim da je zreo za to svoje carstvo nebesko. A za to nisu neophodni najsavremeniji ruski borbeni sistemi i vojno prisustvo. Dovoljan je jedan auto put i jedna kokoška.
angie angie 01:59 16.02.2008

Re: Hvataj deko kokošku

osim što je "strateg" na nivou mlađeg tinejdžera).


pa zar to nije nasha omiljena strategija!?
stevica pilanić stevica pilanić 01:52 16.02.2008

lezy hours

teske misli,mada jedan moj
prijatelj rece,daj nesto
ljudima pa ce napraviti
bljuzgu
angie angie 02:58 16.02.2008

Re: lezy hours

stevica pilanić
teske misli,mada jedan mojprijatelj rece,daj nesto ljudima pa ce napravitibljuzgu



nisam vas razumela!
Alava Alava 01:58 16.02.2008

Zaista...

Неки ће рећи да је ово директно уплитање у политику.


... no comment.
angie angie 02:00 16.02.2008

Re: Zaista...

Alava

Неки ће рећи да је ово директно уплитање у политику.... no comment.


ma koji?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana