Društvo| Filozofija| Politika| Religija

Politika i religija: Nebeska i zemaljska Srbija

Nikola Knežević RSS / 11.05.2013. u 11:27
Foto:Beta
Foto:Beta
Mit je danas još jednom pobedio nad razumom i verom. Izjave dvojice vladika kojima ovo nije prvi put da jezikom "šume pale", uzburkale su strasti i još jednom pokazale koliko se religija i politika složeno prepliću u savremenom "sekularnom" društvu. Bez sumnje, današnje tirade umirovljenog, ipak nadasve imanentnog vladike Atanasija i njegovog savremenika vladike Amfilohija, predstavljaju profanizaciju Svetoga i politizaciju religije par exellence. Retorika, kojoj bi i Špengler pozavideo, obogaćena kontekstualizovanim lajt motivima i nezaobilaznom polarizacijom na rodoljube i izdajnike, od koje je zazirao čak i Karl Šmit, još jednom je pokazala da pojedinci gravitiraju u iluzornom i opojnom zanosu mitološke percepcije stvarnosti. Taj omamljujući duh fiktivne transcedencije kojom se hrane mitomani nije ništa drugo do nevidljivi balon sapunice pomoću koje se stvarnost po oprobanom patološkom receptu zamagljuje i kompenzuje.

"Vlast ne veruje u Boga, nego u pogubnu mitologiju Evropske unije", reče juče jedan od preosveštenih vladika, pa se sa razlogom može postaviti pitanje kako Boga shvata vladika koji je ovo izjavio? Da li je vera u Kosovski Mit jača od vere u Hrista, jer se čini da je ovo prvo preče, budući da Kosovski mit postaje centralna tačka ovakve političke teologije ili bolje reći flagrantne politizacije religije. Kosovski mit tako ostaje trajni kulkturni kod kroz kojeg se tumači novija srpska historija, da parafraziram profesora Kuljića. Baš kao što je mit o Nebeskoj Srbiji, fikcija iza koje stoji nacionalni i verski eksluzivizam i elitizam jer je još pre dve hiljade godina Sv. Apostol Pavle, na ovoj zemlji, blagoglagoljivo rekao da "nema više ni Grka ni Jevrejina...". Pa ako razlike nema na zemlji, kako će li je na nebu biti, jer je hrišćanstvo anacionalno, nadržavno i pre svega inkluzivno i vaseljensko. Nije niti srpsko, ni hrvatsko, ni rusko a ponajmanje onako kako bi ga mogli shvatiti kroz jučerašnje retoričke ispade dvojice vladika. Od Kosovskog mita, preko "Nebesne Srbije" - opšte usvojene krilatice Sv. Nikolaja Velimirovića i njenog kolektivnog naznačenja, koje, kako kaže Sv. Nikolaj ima apostolski zadatak, i treba da "privoli Istok krštenju a Zapad pokajanju." utemeljena je tradicija nacionalnog i panslovenskog mita o mesijanskom predodređenju slovenskih naroda koje se nastavlja do današnjih dana u kojem što utiče na uvreženi dihomotizam prema Zapadnom svetu.

Pretnje i molebani za upokojenje živih, kako drugačije shvatiti nego kao odraz nemoći da se prihvati realnost koja ipak ne leži u mitološkom pogledu prema prošlosti nego izazovima pred kojima nas neumitno stavlja budućnost, jer je epilog, ovog prvog uvek bio poraz i nacionalno poniženje. Prvo ipak pripada nekom neolitskom, pagansko-plemenskom i pseudo-hrišćanskom konceptu pravednog rata, kome je cilj osveta a ne praštanje. Bogu hvala, pa se Njegova Svetost Patrijarh srpski Irinej, ubrzo ogradio od gorenavedenih tirada i jasno pokazao da glasovi dvojice vladika nisu i glas Crkve, te da su nažalost uvek glasniji oni koji su u manjini nego pravedne i istinoljubive sluge, poput oca Save, koji za razliku od dvojice pomenutih vladika, ipak na Kosovu živi i deli i dobro i zlo sa srpskim i albanskim stanovištvom. Na kraju, treba dodati i to da neprimerena i neumesna retorika dvojice vladika ne nanosi štetu samo Srpskoj pravoslavnoj crkvi već i celokupnom hrišćanstvu na ovim prostorima, jer će običan čovek postaviti logično pitanje, čime se klirici bave, nebeskim Hristom ili zemaljskom politikom?

Atačmenti



Komentari (169)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 11:55 11.05.2013

.

dvoje


dvojice.
Nikola Knežević Nikola Knežević 12:02 11.05.2013

Re: .

Ispravio. Hvala na sugestiji, trudio sam se što pre da napišem tekst, dok je tema još "vruća"...
dragan7557 dragan7557 12:03 11.05.2013

Re: nepotrebno pominjanje Boga je greh!

Nikola Knezevic:
Bogu hvala, pa se Njegova Svetost Patrijarh srpski Irinej,


Vala ja bih se kladio da Bog sa tim nema nista. Patrijarh se ogradio zbog pritiska ili licnog stava a nikako zbog Boga. Dakle ostavimo Boga na miru.

Osim toga licno smatram da nijednom zivom coveku ukljucujuci i Patrijarhe pa i Rimskog Pontifex-a ne treba pripisivati Svetost, taj cin licno smatram uvredom, pa i Bogogrdjem.

cerski
zemljanin zemljanin 12:42 11.05.2013

Re: nepotrebno pominjanje Boga je greh!

ogromna je razlika između "ograde" i "osude" ... ograđivanje je pokušaj izbegavanja posledica a osuda je jasan i negativan stav o učinjenom ... drugim rečima, prvosveštenik nije protiv već neće da se meša ...
dragan7557 dragan7557 13:11 11.05.2013

Re: nepotrebno pominjanje Boga je greh!

zemljanin
ogromna je razlika između "ograde" i "osude" ... ograđivanje je pokušaj izbegavanja posledica a osuda je jasan i negativan stav o učinjenom ... drugim rečima, prvosveštenik nije protiv već neće da se meša ...

Drgim recima izvrdavanje i negiranje odgovornosti.

Tresla se gora rodio se mis.

cerski
laziiprevare laziiprevare 14:17 11.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

Windows 8

Premijer Ivica Dačić i vlada Srbije na radost svekolikog srpstva, potpisali su ugovor sa "Majkrosoft" kompanijom o licenciranju i servisiranju računarskog softvera koji će biti korišćen u svakodnevnom radu državne administracije.

"Čvrsto verujemo da ovim sporazumom, osim što postižemo višestruke pozitivne efekte, ujedno i gradimo dobar put ka ostvarenju ciljeva definisanih od strane Vlade Srbije i otvaramo zajednički prostor za buduće uspešne projekte."



ne diraj dugmiće

Lider Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović povodom uspeha vlade Srbije obratiće se javnosti, žednoj njegovih izjava, nakon sto se malo „napumpa“ okružen ljudima u pancirima.

Vuk Drašković neće davati izjave zbog prisustva Saboru na Ravnoj gori ne bežeći od ogovornosti za svetlu budućnost Srbije u duhu Svetog Save.


Čime je to naš narod zaslužio da ga ovakvi predstavljaju na zemlji ?
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:44 11.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

laziiprevare
Windows 8

Premijer Ivica Dačić i vlada Srbije na radost svekolikog srpstva, potpisali su ugovor sa "Majkrosoft" kompanijom o licenciranju i servisiranju računarskog softvera koji će biti korišćen u svakodnevnom radu državne administracije.

"Čvrsto verujemo da ovim sporazumom, osim što postižemo višestruke pozitivne efekte, ujedno i gradimo dobar put ka ostvarenju ciljeva definisanih od strane Vlade Srbije i otvaramo zajednički prostor za buduće uspešne projekte."



ne diraj dugmiće

Lider Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović povodom uspeha vlade Srbije obratiće se javnosti, žednoj njegovih izjava, nakon sto se malo „napumpa“ okružen ljudima u pancirima.

Vuk Drašković neće davati izjave zbog prisustva Saboru na Ravnoj gori ne bežeći od ogovornosti za svetlu budućnost Srbije u duhu Svetog Save.


Čime je to naš narod zaslužio da ga ovakvi predstavljaju na zemlji ?


Vraćaj mi temu, pisaću večeras, kad uhvatim vremena...

mariopan mariopan 15:56 11.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

laziiprevare
Čime je to naš narod zaslužio da ga ovakvi predstavljaju na zemlji ?


Zaslužili smo.

Ako pročitaš i "komentare čitalaca" u bilo kojim našim novinama, one imbecilne izlive čistog obožavanja prema voljenim vođama, znaćeš da smo zaslužili. Jesmo, jesmo....
laziiprevare laziiprevare 16:23 11.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

Vraćaj mi temu, pisaću večeras, kad uhvatim vremena...

Prihvatam, a li da ne zaboraviš "migove".



Ako pročitaš i "komentare čitalaca" u bilo kojim našim novinama, one imbecilne izlive...




aktivni blogeri prate prate izlaganje vođe


Posle "Molitiva za upokojenje legalne i legitimne vlade i parlamenta", "Nezapamćen skandal najave ubijanja premijera Dačića (Đinđića)", "Pakleni plan: spremaju Vučiću (još jedan) linč na Kosovu", sledi kampanja:

Ko sve u Srbiji nosi bosanski kod, teško izbrisiv i veoma prepoznatljiv ?

maksa83 maksa83 16:57 11.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

Vraćaj mi temu, pisaću večeras, kad uhvatim vremena...


To, to - jektenije za upokojenije MS Exchangea.

uros_vozdovac uros_vozdovac 19:24 11.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

Zezaj ti zezaj... Bogoslovija na moje iznenađenje baš na Ubuntu. Kako, odakle, i zašto priča je koju sam saznao relativno nedavno, pričaću ti.
gedza.73 gedza.73 20:18 11.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":



Čime je to naš narod zaslužio da ga ovakvi predstavljaju na zemlji ?

Saša Milenić - Političari su u Srbiji ponajbolje što ovo društvo ima.



Out of Beirut Out of Beirut 20:47 11.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

Zaslužili smo.

Ako pročitaš i "komentare čitalaca" u bilo kojim našim novinama, one imbecilne izlive čistog obožavanja prema voljenim vođama, znaćeš da smo zaslužili. Jesmo, jesmo

Мораш размотрити могућност да се они пишу по задатку.*

Када човек одабере да губи време пажљиво исчитавајући те коментаре, примети текстуално идентичне поруке где је другачије само име пошиљаоца.

Маргинализованост негативних коментара је такође индикативна.

(* и имликаије те могућности. можда јавност није довољно затупљена, или чак и да јесте, естаблишмент у то није сигуран.)
mariopan mariopan 21:04 11.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

Out of Beirut

I pišu po zadatku.
Zastrašujuće je što ih nije malo, nije moguće da sve to ispiše samo jedna- dve osobe u svim medijima.
Vidi se to što si i ti primetio - identične poruke po svemu a najviše po imbecilnosti (isti rečnik, nedostatak mašte, neretko i nepismenost, parole, divljenje vođi, samo Vođa inače propadosmo, vredan, pametan, jedini on...)
Маргинализованост негативних коментара је такође индикативна.

Radila cenzorska metla, jer nije moguće da se niko sa drugačijim mišljenjem ne pojavi u sve ove dane previranja?
(* и имликаије те могућности. можда јавност није довољно затупљена, или чак и да јесте, естаблишмент у то није сигуран.)

O, pa to se i radi zato što javnost nije dovoljno zatupljena (znaju to sigurno i toga se plaše) ali i da zaplaše kolebljivce, bace malo prašine u oči i zamute vodu ne bi li preveli u svoj tabor još koju zalutalu ovčicu (glas).

E, taj mrak koji se povampirio iz onih vremena - i ovi ostrašćeni jurišnici koji obožavaju Vođu - to je jedina babaroga koje se bojim.
A mi smo im sve to omogućili - i zato smo zaslužili sve što nas snađe.
inco inco 21:08 11.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

gedza.73
Saša Milenić - Političari su u Srbiji ponajbolje što ovo društvo ima.


Tužno je što to izlaganje nije daleko od istine...
gedza.73 gedza.73 21:19 11.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

Tužno je što to izlaganje nije daleko od istine.

Ja to ovako vidim.
Zadnjih godinu dana se po selu kradu kazani i bakarni poklopci.
Lako se izlupa ili brenerom dovede do neprepoznatljivog oblika.
Kgx4evra.

Da su ovi lopovi u političkim strankama bili bi u nekoj direkciji, agenciji, ministarstvu, parlamentu.

I obrnuto. Da poznata nam lica nemaju poslanički imunitet oni bi ćapali kazane po selu.
laziiprevare laziiprevare 00:02 12.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

Samo vođe imaju snove,mi nemamo pravo ni da sanjamo.



Srbiju nije niti će moći iko da pobedi, pa neće ni Amfilohije i Atanasije !

Srbija 21. veka



zemaljsko i nebesko

prilagođeno istorijskom momentu



"Samo sam mu rekao da postoje i drugi načini da ostvari ciljeve." (E, neka si mu rekao.)

isti rečnik, nedostatak mašte, neretko i nepismenost, parole, divljenje vođi



Prvi put sam ga gledao,impresirao me,teško me tko može zavarati,prepoznajem tikove, znakove, sugestije ,čista iskrenost, bio je fenomenalan, moderan , proevropski nastrojen,čaroban osmeh
8c_competizione 8c_competizione 06:22 12.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

identične poruke po svemu a najviše po imbecilnosti (isti rečnik, nedostatak mašte, neretko i nepismenost, parole


ovako nam izgledaju skole, odnosno deca posle uvodjenja veronauke
dragan7557 dragan7557 08:07 12.05.2013

Re:tema još "vruća," posle hladjenja

Prvi put sam ga gledao,i

Prvi put sa ocem na vidjenje i sta se desava Cudo, bre, divno cudo, a on/ona/ono Pojava i:
,impresirao me

Naravno spadam u prave kul frajere bre:
teško me tko može zavarati

Nisam ti ja, bre od juce, ja brateee odmah:
prepoznajem tikove

ne padam na:
sugestije

Ali na prvi pogled osvojila me:
čista iskrenost

Ma bre ljudi:
bio je fenomenalan

Bogato odeven sve markirano bre i:
moderan ,

Armani i taj rad bre.
E ovde nastaje problem uklapanja celog dosadasnjeg naklapacenja, koje je smisljeno u celosti, da bi se impresionirao i konacno vrbovao slusalac, od strane nekog koga je navodno nemoguce impresionirati i kad taj na koga je navodno nemoguce delovati(impresionirati) izjavi ovakvu tvrdnju:
proevropski nastrojen,

onda se namece pitanje: ko je bre nistavni slusalac da mu ne veruje?

Da se osnovna poruka proevropska nastrojenost ne vidi ni golim okom a ni sa dogledom pa ni sa teleskopom naravno ovde nije spomenuto, ali zato slusac/citalac ove jezicko psiholoske baljezgarije i vrsnog primera sta se naziva, fenomenom direkcije u psihologiji, dobija lazan ali:
čaroban osmeh


Da ubacena sentenca, osnovna poruka proevropski nastrojen, nema apsolutno nikakve veze sa ostatkom teksta je jasno kao dan, dakle ceo tekst je luksuzan ram u koji je stavljena u centar osnovna i dobro prepoznatljiva poruka.

Zlonamerna psihodirekcija ima svakodnevnu primenu a postize se porukama koje su skoro neprimetljive(subluminalne) ali se zakivaju u pamcenje slusaoca/gldeaca ovih baljezgarija.

Boldovane izrazi uopste nisu iz srpskog jezika vec su iz hrvatskog.

cerski

p.s. nije mi poznato odakle je ovaj nepismeni tekstic ali sve ukazuje, na lose na hrvatski jezik preveden udzbenik o PR-u dakle ciljana primitivizacija i zloupotreba jezika uvodjenjem novogovora.
mariopan mariopan 08:21 12.05.2013

Re: Re:tema još "vruća," posle hladjenja

dragan7557
p.s. nije mi poznato odakle je ovaj nepismeni tekstic ali sve ukazuje, na lose na hrvatski jezik preveden udzbenik o PR-u dakle primitivnanost i zloupotrebi jezika ciljanog uvodjenjem novogovora.

Nepismeni tekstić je samo jedan od stotina i stotina istih takvih (kloniranih) "komentara čitalaca" u našim medijima ( mislim da je na vesti B92 o skupu Kosovskih Srba u Beogradu) i mali primer komentara koje su ostavljali plaćeni obožavaoci lika i dela velikog Vođe, ili stvarno zaluđeni članovi stranke SNS, ko će ga znati, i skoro da nema drugačijih komentara, (metla ) pa ne možemo da procenimo da li se narod kolektivno najeo bunika, ili im je to prirodno, ili neko ima mnogo (naših) para da ih sve plaća?

Sve u svemu, crrrno nam se piše jer nam oni vode zemlju ( za ručicu u ludnicu) ?

edit
bloger laziiprevare je samo zaboravio da kaže da je to citat komentara iz medija.
dragan7557 dragan7557 10:06 12.05.2013

Re: oklen si cica?! Pomoz' Bog sinko!

mariopan:
edit
bloger laziiprevare je samo zaboravio da kaže da je to citat komentara iz medija.

Ma nije ni vazno odakle je ali je bitno sta se u stvari generisanjem (masinskim putem) ovakvih tekstova zeli postici.

Recimo, od 10.000 ljudi u nekoj blakanskoj drzavi mozda jedan upotrebi izraz
impresirao
ali u anglosaksonskim drzavama je taj izraz u svakodnevnoj upotrebi polupismenih ili neopismenjenih nadriintelektualaca informisanih, citaj indoktriniranih, analfabetikom dnevne stampe.

Novogovor je konstruisan da jos vise zavede nepismenu publliku na jednoj strane i da na drugoj strani opravda odredjeno ponasanje vlasti kao i njenu zakonsku obavezu da obavestava gradjane,

Odgovrnost krivicna, moralna i svaka druga se(navodno) izbegava pravovremenom obavestenoscu gradjana i tako izbegava krivicna odgovornost, sto se u stvaru svodi na: sta se binite, na vreme ste obavesteni.

Dakle prodaja manjkave ili pokvarene robe je u ekonomskom pravu dozvoljena samo i pod uslovom da je kupac na vreme obavesten, ima znanje o pokvarenosti robe koju saglasno kao pokvarenu kupuje. Ovastavka je nezaobilazna kod sklapanja ugovora o prodaji pokvarene robe.

E sad sto u "obavestenju" u stampi stoji: "servizirali" smo na vreme otplatu kredita MMF-u, da kljucni pojam serviziranje nije isto sto i nasilno vadjenje para iz noovcanika gradjana, kako bi se pljackasima IMF-a platila rata osnovnog duga i beskrupulozno visoka kamata koji gradjani nisu zaaduzili, vec u njihovo ime pojeli inkompetentni politikanti, je druga stvar. Na ovom mestu seti se freehandovog zadnjeg bloga o Vucicevom Mi i pitanja koga Vucic oznacava sa Mi?

Osamdesetih se birokratija* zabezeknula i uplasila visine duga u inostranstvu i to oglasila drzavnom tajnom u strahu od vlastitih gradjana.

Strah od reakcije gradjana bio je potpuno na mestu, u kasnijem periodu reakcija gradjana preusmerena je u pravcu njihovih sugradjana na koje su istresali bes ubijajuci ih umesto da svoj bes okrenu ka za postojece stanje odgovornoj nesposobnoj birokratiji, sto vodilo u rat koji se i desio. Valjda je jasno da je pored onoga sto je naveo Ljubisa Rajic (Hanselov blog)na cega sam vec skrenuo paznju.*

Na pojam dug se naravno drukcije reaguje nego na pojam serviziranje i to nije potrebno dokazivati. Dug je nemoguce servizirati on se mora otplacivati.

Uzgred novogovor je uveo u jezik dr. Zoran Djindjic i njegovi osobito frljajuci se sa pojmom serviziranje kada je u pitanju sama srpska drzava(drzava kao servis gradjana je potpuno sumanuta pomisao) i naravno "elegantno" kontrirao je neotesani pojam Bastilja kojim je u nasilnom primitivizmu Vuk Draskovic SPO nazivao RTS, pa je cak predvodio silnu armiju u pohodu rusenja TV Bastilje.

Naravno niti je drzava, inace nasilna tvorevina, servis gradjana niti ona to moze biti po bilo kom parametru.

Drzavna Televizija na drugoj strani je deo drzavnog aparata te po svojoj nameni sluzi iskljucivo potrebama drzavne birokratije a za laksi ili tezi vid indoktrinacije novogovorom sludjenih gradjana.

Pompeznop rusenje Bastilje(sa sve razjarenim Raskoljnikovima na celu) je rezultiralo Nacionalnim Servisom u sluzbi birokratije koju ova televizija u punom vlasnistvu drzave, kao sto je oduvek i bilo? Sta se promenilo, nista bre, nit je RTS bio Bastilja niti je ikada postao Nacionalni Serrvis gradjana.

Ako bi TV bila servis gradjana, onda bi to bile sve komercijalne televizije jer prodaju produkte koje gradjani kupuju ili ne kupuju a svakako ne drzavo-birokratska prcija koja "servizira" samo i iskljucivo drzavnu birokratiju.

Uostalom RTS na celu sa Tijanicem je tesko, sta tesko, iskljuceno zamisliti kao radionicu za servoziranje, bilo kojih pa cak i WC potreba, gradjana Respublikum Serbie.

Moje izvinjenje za odstupanje od teme.

cerski

* Lj. Rajic kaze da je rat vodjen da bi se 300-400 familija enormno obogatilo. Ovu nameru i cilj je neskriveno i bezrezervno (video beleska) potvrdio i Zoran Djindjic u dijalogu sa Vojislavom Seseljom.
tasadebeli tasadebeli 10:26 12.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

8c_competizione
identične poruke po svemu a najviše po imbecilnosti (isti rečnik, nedostatak mašte, neretko i nepismenost, parole


ovako nam izgledaju skole, odnosno deca posle uvodjenja veronauke


А зар ти ниси негде у иностранствима? Тако сам те барем разумео на неким претходним блоговима... Откуд онда знаш како нама овде изгледају школе и деца по школама?
mariopan mariopan 11:16 12.05.2013

Re: oklen si cica?! Pomoz' Bog sinko!

dragan7557
Dakle prodaja manjkave ili pokvarene robe je u ekonomskom pravu dozvoljena samo i pod uslovom da je kupac na vreme obavesten, ima znanje o pokvarenosti robe koju saglasno kao pokvarenu kupuje. Ovastavka je nezaobilazna kod sklapanja ugovora o prodaji pokvarene robe.

Kad smo "kupovali" ovu Vladu, da zamenimo onu koja se u startu pokvarila, neki smo znali da je to roba sa (nepopravljivom) greškom, znači nemamo kome da se žalimo, ali neki su poverovali da je greška do nas što smo ćoravi kod očiju pa ne vidimo kako je ova Vlada savršena i begrešna.

Obračun dve verujuće struje obavlja se preko pisanih i elektronskih medija, takozvanim komentarima čitalaca, manje preko TV-a jer tu nije moguće ostaviti pisane komentare, s tim da su nama vezane obe ruke iza leđa i ne možemo do reči da dođemo mada se iz sve snage trudimo (vidiš i sam).

Jel to pošteno?

E, da, samo na blogu možemo da se durimo koliko hoćemo al slaba vajda kad su oni tamogdetreba brojniji.
iqiqiq iqiqiq 11:29 12.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

Možemo jednim udarcem da ubijemo dve muve, kako to narod ume da kaže (ili opciono da se do kraja života umivamo varikinom).
Moj predlog je da sve najglasnije i najpatriotskije političare preselimo na prazan i pust jug kao i najbitnije delove severa Kosova što bi sigurno bila velika podrška onom narodu, velika moralna a bogami i finansijska, a kako finansijska, pe evo argumenata:
1. prosečan uspešan političar ne živi od plate, znači može da krcka ušteđevinu živeći u ovim pustim predelima gde nema ni posla ni ikakvih razvojnih potencijala koji mogu doneti regularne prihode
2. prosečan uspešan političar vozi po pravilu najnoviji model kvalitetnih džipova, a to je idealno za neasfaltirane i razrovane puteve u pomenutim krajevima Srbije
3. Prosečan uspešan političar je u tesnoj vezi sa estradom, tako da će učestala pevanja folk muzike sa orijentalnim prizvukom pomoći da preobratimo one koji hoće da nam otmu zemlju.

Osim toga, najozbiljnije sada pitanje, borba za zemlju ima motivaciju kada imate preteran broj stanovništva. Zašto se mi borimo za zemlju, ko će od nas salonskih Beograđana, kada uspemo da povratimo pomenute zemlje, biti spreman da se pokupi i preseli u te pustahije iz kojih je pobeglo sve što je moglo,a ostalo samo stanovništvo koje zaista nema snage niti morala da napusti svoje ognjište.
Mi nismo spremni ni da se borimo za svoju decu koju truju aflatoksinima i čim sve ne još, koja umire jer se nema para za operacije, koja su zamorčići reformama reformi obrazovanja itd itd.
iqiqiq iqiqiq 12:04 12.05.2013

Re: oklen si cica?! Pomoz' Bog sinko!

mariopan
dragan7557
Dakle prodaja manjkave ili pokvarene robe je u ekonomskom pravu dozvoljena samo i pod uslovom da je kupac na vreme obavesten, ima znanje o pokvarenosti robe koju saglasno kao pokvarenu kupuje. Ovastavka je nezaobilazna kod sklapanja ugovora o prodaji pokvarene robe.

Kad smo "kupovali" ovu Vladu, da zamenimo onu koja se u startu pokvarila, neki smo znali da je to roba sa (nepopravljivom) greškom, znači nemamo kome da se žalimo, ali neki su poverovali da je greška do nas što smo ćoravi kod očiju pa ne vidimo kako je ova Vlada savršena i begrešna.

Obračun dve verujuće struje obavlja se preko pisanih i elektronskih medija, takozvanim komentarima čitalaca, manje preko TV-a jer tu nije moguće ostaviti pisane komentare, s tim da su nama vezane obe ruke iza leđa i ne možemo do reči da dođemo mada se iz sve snage trudimo (vidiš i sam).

Jel to pošteno?

E, da, samo na blogu možemo da se durimo koliko hoćemo al slaba vajda kad su oni tamogdetreba brojniji.

Svaka ti je suvo zlato, preporuka x 1000
freehand freehand 12:51 12.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

uros_vozdovac
Zezaj ti zezaj... Bogoslovija na moje iznenađenje baš na Ubuntu. Kako, odakle, i zašto priča je koju sam saznao relativno nedavno, pričaću ti.

E, a u čemu je tu fazon - Dačić otišao u USA da kupi Vindouz?
Jer ja u vestima ništa drugo nisam video?
Mislim - koga će on da dovoi kad je MS ovde već ihaj, sa sve Sinergijama i ostalim čudima?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:00 12.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

potpisali su ugovor sa "Majkrosoft" kompanijom o licenciranju i servisiranju računarskog softvera





Jelica Greganović Jelica Greganović 14:07 12.05.2013

Re: nepotrebno pominjanje Boga je greh!

ogromna je razlika između "ograde" i "osude" ... ograđivanje je pokušaj izbegavanja posledica a osuda je jasan i negativan stav o učinjenom ... drugim rečima, prvosveštenik nije protiv već neće da se meša ...

Ograđivanje je pokušaj izbegavanja odgovornosti, a i osuda i ograđivanje bi zaista "radili" kada bi nadređeni organi ražalovali i iz svojih redova izbacili pomenute, jer dok to ne urade su isti kao i oni. Naime, crkva ne poznaje slobodu govora, niti bilo kakvu demokratiju te vrste, zato neka to sada demonstrira na svom osoblju koje je pomenuto prekršilo i sebi dozvolilo da u ime cele institucije prekrši Krivični zakon i Ustav Srbije, javno se baveći otvorenim govorom mržnje.
zemljanin zemljanin 17:23 12.05.2013

Re: nepotrebno pominjanje Boga je greh!

Jelica Greganović

Ograđivanje je pokušaj izbegavanja odgovornosti, a i osuda i ograđivanje bi zaista "radili" kada bi nadređeni organi ražalovali i iz svojih redova izbacili pomenute, jer dok to ne urade su isti kao i oni. Naime, crkva ne poznaje slobodu govora, niti bilo kakvu demokratiju te vrste, zato neka to sada demonstrira na svom osoblju koje je pomenuto prekršilo i sebi dozvolilo da u ime cele institucije prekrši Krivični zakon i Ustav Srbije, javno se baveći otvorenim govorom mržnje.

Da li zaista veruješ da će se to desiti ? ... čisto retoričko pitanje, jer če crkva, po ustaljenoj praksi ili da ćuti ili da spinuje celu priču sa slobodom govora ... oprobani metod ... treba samo isčitati komentare religijskih "provoboraca" i videti kako će sve ovo završiti ... njima je muljanje i zamuljavanje i sl. - hiljadogodišnji zanat i ne treba to podcenjivati
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:50 12.05.2013

Re: nepotrebno pominjanje Boga je greh!


Da li zaista veruješ da će se to desiti ?

Naravno da ne verujem, par hiljada godina to ne radi, što bi sad...baš joj dobro ide pozivanje na slobodu govora kad se meša u tuđa posla, al kad se o njoj radi tu ni s od slobode nema. A, ni o od odgovornosti.
mikimedic mikimedic 21:13 12.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

А зар ти ниси негде у иностранствима?


ja sam ga poslednji put video na sajmu u zenevi. moram da priznam, dobro izgleda.
laziiprevare laziiprevare 21:28 12.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

Obračun dve verujuće struje obavlja se preko pisanih i elektronskih medija,takozvanim komentarima čitalaca


Vlast danas u Srbiji nema strah od reakcije građana zato što su uvereni da kontrola medija uz armiju "sluzbenika" uspešno održava komunikaciju sa građanima.

Medijski "obračuni" novog Vođe i čvrsta partijska vladavina, za mlade vojnike je garancija njihovih snova o tome da će se i oni obogatiti kao Čeda.

Posle predstave "Atanasije i Amfilohije" ,pravo osveženje za mase bilo bi da se Čeda , okružen armijom napumpanih, obrati zemuncima sa placa u Šilerovoj gde je bio danima zatočen u bazenu.

Životna ugroženost Vođe i saradnika prevazilazi prethodnu garnituru koja je samo čudom nadživela i samog Đinđića. Definitivno Budala i Pacov nisu ubili Đinđića, a Tomislav Nikolić, Ivica Dačić i Aleksandar Vučić postadoše "izdajnici" veći i od Slavko Ćuruvija.

Počinjem i sam da verujem da ubistvo Ćuruvije na Uskrs nema veze sa "kulturnom revolucijom" i da su ga ubili vanzemaljci.




"Vidim da su neki naučili od Albanaca mnogo, skupili decu da viču - ubij Vučića. Treba da se stidite jer Srbi to ne rade, časni ljudi to ne rade." (Aleksandar Vučić)

Nisu naučili od Albanaca,naučili su od vas "časnih ljudi" :

"Ako neko od vas,u idućih mesec ili dva vidi negde Zorana Đinđića, recite mu da je i Tito pred smrt imao problema sa nogom."
mariopan mariopan 22:01 12.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

laziiprevare


"Vidim da su neki naučili od Albanaca mnogo, skupili decu da viču - ubij Vučića. Treba da se stidite jer Srbi to ne rade, časni ljudi to ne rade." (Aleksandara Vučić)

Nisu naučili od Albanaca,naučili su od vas "časnih ljudi" :

A tek medijski mrak koji sve to pokriva?

Pa ako je on bio slep kod očiju do juče, kako sam kaže, pa nije odgovoran što nas je 20 godina gurao u provaliju sa pajtašima, i tek sada progledao, što je i nama ugasio svetlo?
Što nije makar sveću ostavio upaljenu ko u srednjem veku, odgovarala bi prilici?
laziiprevare laziiprevare 22:30 12.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

Što nije makar sveću ostavio upaljenu ko u srednjem veku, odgovarala bi prilici?



ON nije uopšte progledao.ON je doživeo krizu identiteta.
mariopan mariopan 23:02 12.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

laziiprevare
Što nije makar sveću ostavio upaljenu ko u srednjem veku, odgovarala bi prilici?



ON nije uopšte progledao.ON je doživeo krizu identiteta.

dr Džekil ili mister Hajd, pitanje je sad??
laziiprevare laziiprevare 23:11 12.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":

dr Džekil ili mister Hajd ?

...jednostavnije



Lažni identitet nas najpre spašava, ali onda sve više počinje da pokazuje svoj glavni nedostatak - on nikada ne može da zameni onaj divan osećaj kada se osećamo dobro u svojoj koži.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:38 13.05.2013

Re: dok je tema još "vruća":



G r o f G r o f 13:49 11.05.2013

...ovlasti Božje administracije.

Baš pomislih koje svetogrdje mora biti iscrtavanje granica na nebu. Pravljenje torova za stado nebesko sigurno se ne bi svidelo Bogu...
dragan7557 dragan7557 10:09 12.05.2013

Re: ...ovlasti Božje administracije.

G r o f
Baš pomislih koje svetogrdje mora biti iscrtavanje granica na nebu. Pravljenje torova za stado nebesko sigurno se ne bi svidelo Bogu...

Ama covece jesl ti cuo za:

"Sila Boga ne moli, bre"!

cerski
g.radicevic g.radicevic 13:59 11.05.2013

neukost i neznanje...

su prijatelji svake dogme
a crkva je najveca od svih

nauka i znanje su smrtni neprijatelji crkve
bezobrazno ruse temelje na kojima pociva njihova dogma
a to u praksi znaci manje parica, manje luksuza, manje moci, manje najskupljih primeraka nemacke autoindustrije.

Pretnje i molebani za upokojenje živih, kako drugačije shvatiti nego kao odraz nemoći da se prihvati realnost koja ipak ne leži u mitološkom pogledu prema prošlosti nego izazovima pred kojima nas neumitno stavlja budućnost, jer je epilog, ovog prvog uvek bio poraz i nacionalno poniženje.


vise je u pitanju strah, iz razloga gore navedenih

e sad cu da trolujem.....
sebe
ne mogu da izbacim iz glave sledecu asocijaciju


i



P.S. Mora da je zbog iste kragne.... bele
mariopan mariopan 14:03 11.05.2013

..

Odmeren i kulturan osvrt na dešavanja, kao i uvek , preporuka.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:19 11.05.2013

Re: ..

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:19 11.05.2013

Besposlene vladike i jariće krste

Ne znam čemu toliko vike ni oko čega. Koga briga šta zlobni Amfilohije i dokoni Atanasije metanišu i lupetaju. Da neće sada svih 6.079.396 građana Srbije, koji su se na poslednjem popisu izjasnili kao pravoslavci, da krenu prvo na Skupštinu i Vladu da ih obore, pa onda na Kosovo da ratuju? Čisto sumnjam.

Više puta sam isticao da se uticaj SPC u Srbiji precenjuje, da se meša tradicija i religija, te da u Srbiji nema više od nekoliko procenata pravih vernika, a nikako 85% koliko se na poslednjem popisu izjasnilo da su pravoslavne vere. Drugim rečima mešaju se babe i žabe, što iz nerazumevanja, što namerno a radi manipulacije.

Otud su i poslednje izjave dvojice besposlenih vladika krajnje marginalne i pre svega štetne po ugled SPC, ali to je njihov interni problem.
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:32 11.05.2013

Re: Besposlene vladike i jariće krste


Drugim rečima mešaju se babe i žabe, što iz nerazumevanja, što namerno a radi manipulacije.

nije nikakvo razumevanje u pitanju, dobro se oni razumeju i SVE JE ORKESTROVANO "Orkestrirana kampanja koja se vodi protiv mitropolita Amfilohija i vladike Atanasija zbog njihovog učešća na skupu za odbranu Kosova nije vidjena u Srbiji od dana militantnog komunizma", navodi se u pisanoj izjavi portparola DSS-a Petra Petkovića.
A dečko zna odlično kako je patila pod militantnim komunizmom,valjda mu pričala baba kojoj komunisti nisu dozvolili da postane vladika.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:27 11.05.2013

Re: Besposlene vladike i jariće krste

Kada sam pomenuo manipulaciju uticajem SPC na društvo nisam mislio samo na DSS orkestar, bolje reći na taj mali kamerni sastav, već na daleko veći - simfonijski orkestar postpetooktobarske vlasti u kome se dirigent i izvođači povremeno menjaju.

Nije bilo za očekivnje da savremeni, demokratski orjentisani političari građanske provincijencije, čim budu izabrani trče u patrijaršiju po blagoslov, da uvode veronauku u škole, da izdvajaju značajna sredstva iz budžeta za izgradnju crkvi i za penzije sveštenstvu, onim istim sveštenicima koji se voze audijima i džipovima do groblja kad sahranjuje siromašne vernike.

Obasuti toliko velikom pažnjom, a još više velikim novcem, sveštenstvo SPC, pogotovo njen vrh, i samo je poverovalo u svoj izuzetni značaj i u navodni ogromni uticaj na srpsko društvo. Poverovalo, pa se razuzdalo. I eto ih gde sad pljuju na demokratski izabranu vlast, onu istu koja ih već godinama obasipa pažnjom i parama.

Mene što se tiče, neka pljuju i neka toj istoj vlasti čitaju opela još za života. Ko joj je kriv?
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:45 11.05.2013

Re: Besposlene vladike i jariće krste

Nije bilo za očekivnje da savremeni, demokratski orjentisani političari građanske provincijencije, čim budu izabrani trče u patrijaršiju po blagoslov, da uvode veronauku u škole, da izdvajaju značajna sredstva iz budžeta za izgradnju crkvi i za penzije sveštenstvu, onim istim sveštenicima koji se voze audijima i džipovima do groblja kad sahranjuje siromašne vernike.


Pa oni jadnici mislili da svoj antikomunizam,srpstvo, građansku orjentaciju , demokratičnost i šta sve još ne, a zapravo ništa dokazali nisu. Evo Vučić s pravom kaže da ga boli kada ga nazivaju ustašom i u pravu je. Biće da oni koji mu to viču hoće što više da ga povrede jer znaju da su mu ustaše poklale porodicu.No, valjda je bilo uvredljivo i kada su tako vikali počev od vremena tzv. antibirokratske revolucije Srbima koji to ne podržavaju, Srbima komunistima, Svim Srbima koji se sa njima ne slažu, a upadljivo je baš bilo kada su to vikali Tadiću, no ne čuh da su sve stranke bez obzira da li su vlast ili opozicija tada reagovale, kao što ni sada ne čine.Pa da ne bude slično ojoj priči kada su odvodili Jevreje, ja ćutao, pa komuniste,ja ćutao pa kad jre došao red na njega nije imao ko da se buni.
Mene što se tiče, neka pljuju i neka toj istoj vlasti čitaju opela još za života. Ko joj je kriv?

kad im dozvoljava.
Kada sam pomenuo manipulaciju uticajem SPC na društvo nisam mislio samo na DSS orkestar,

pa mislim da je DSS bilo pametnije da se ne oglašava ovim ružnim povodom, da sačeka prvo da se oglasi patrijarh.
mariopan mariopan 18:52 11.05.2013

Re: Besposlene vladike i jariće krste

Vojislav Stojković
Nije bilo za očekivnje da savremeni, demokratski orjentisani političari građanske provincijencije, čim budu izabrani trče u patrijaršiju po blagoslov, da uvode veronauku u škole, da izdvajaju značajna sredstva iz budžeta za izgradnju crkvi i za penzije sveštenstvu, onim istim sveštenicima koji se voze audijima i džipovima do groblja kad sahranjuje siromašne vernike.

Mnogo nas se tada u čudu prekrstilo i do dana današnjeg ne prestajemo da se krstimo. I ko je vernik i ko nije.
dragan7557 dragan7557 18:55 11.05.2013

Re: Besposlene vladike i jariće krste

Vojislav Stojković
Re: Besposlene vladike i jariće krste
Kada sam pomenuo manipulaciju uticajem SPC na društvo nisam mislio samo na DSS orkestar, bolje reći na taj mali kamerni sastav,

Alo Bracelo bre, nesto si pobrkacio bre!

DSS, to ti je samo kantautor i klub obozavalaca bre!



cerski
dragan7557 dragan7557 19:06 11.05.2013

Re: Besposlene vladike i jariće krste

Vojislav Stojkovic:
Nije bilo za očekivnje da savremeni, demokratski orjentisani političari građanske provincijencije, čim budu izabrani trče u patrijaršiju po blagoslov, da uvode veronauku u škole, da izdvajaju značajna sredstva iz budžeta za izgradnju crkvi i za penzije sveštenstvu, onim istim sveštenicima koji se voze audijima i džipovima do groblja kad sahranjuje siromašne vernike.

E vidis Bracelo Vojislave upravo to je bilo planirano i ocekivano a to se i desilo, a onaj ko to nije ocekivao nije bas ozbiljan, nije upucen ili namerno nije zeleo da vidi ili imao skrivenu agendu.

cerski
expolicajac expolicajac 14:51 11.05.2013

Što je bilo do mene

Milan Karagaća Milan Karagaća 18:55 11.05.2013

Najizjava

"Ponekad se zaista zapitam čime je to naš dragi Bog zaslužio da ga ovakvi predstavljaju na zemlji", rekao je premijer Srbije Ivica Dačić,
mariopan mariopan 19:04 11.05.2013

Re: Najizjava

Milan Karagaća
"Ponekad se zaista zapitam čime je to naš dragi Bog zaslužio da ga ovakvi predstavljaju na zemlji", rekao je premijer Srbije Ivica Dačić,

Čime smo mi zaslužili da nas Ivica Koferče predstavlja na zemlji?
Ponekad se ja zapitam zašto se svi oni, ako su na vlasti (demokrate i osvedočeni komunisti-nevernici-ateisti) naprasno guraju na crkvena vrata?

a) verujem da se iskreno mole da im vlast zauvek potraje?

b) da nikada ne izađu pred zemaljski sud a u nebeski ionako ne veruju??

c) Kupuju oprost grehova?
mikimedic mikimedic 21:36 11.05.2013

Re: Najizjava

Čime smo mi zaslužili da nas Ivica Koferče predstavlja na zemlji?


tadicem, kako cime


mariopan mariopan 06:53 12.05.2013

Re: Najizjava

mikimedic
Čime smo mi zaslužili da nas Ivica Koferče predstavlja na zemlji?


tadicem, kako cime





Pazi da odnekud ne naiđe Krle da nam objasni kako su ovi sad gori od onih njegovih.
Ne zna se ko je gori. Samo za to ne znam čime smo zaslužili?
Niko nije toliko grešan da sve njih dobije u kontinuitetu.
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:23 11.05.2013

Osvešćenje

Kad ste zadnji put bili na slavi da li ste primetili upaljenu sveću, a ispred nje ŽITO?

Da li ste onda spojili tri prsta desna šake i dotakli svoje telo u četiri tačke čineći znak KRSTA?

I da li ste potom pojeli kašičicu ŽITA?


Da li ste znali da ste ovim činom potvrdili prisutnima da ste i vi član grupe koja veruje u RITUALNU MAGIJU?

Time ste zadovoljili vaš gregarski instinkt ali ste istovremeno negirali vaš RAZUM.



I tako nehotice mic po mic, od slave do slave, i 95% Srba ode u IRACIONALU.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:08 12.05.2013

Re: Osvešćenje

I da li ste potom pojeli kašičicu ŽITA?

Da li ste znali da ste ovim činom potvrdili prisutnima da ste i vi član grupe koja veruje u RITUALNU MAGIJU?

Kašičica žita je obred mnogo stariji od ove grupe ritualne magije kojoj je blog posvećen.
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:26 12.05.2013

Re: Osvešćenje

Kašičica žita je obred mnogo stariji od ove grupe ritualne magije kojoj je blog posvećen.


Da li ti to odgovorno tvrdiš?
tasadebeli tasadebeli 10:19 12.05.2013

Професионална деформација

Сам си поставио питање:

Pa ako razlike nema na zemlji, kako će li je na nebu biti, jer je hrišćanstvo anacionalno, nadržavno i pre svega inkluzivno i vaseljensko. Nije niti srpsko, ni hrvatsko, ni rusko


Сам си дао и одговор:

Izjave dvojice vladika kojima ovo nije prvi put da jezikom "šume pale", uzburkale su strasti i još jednom pokazale koliko se religija i politika složeno prepliću u savremenom "sekularnom" društvu.




То је професионална деформација свих предавача са којом се и сам стално борим. (Претпостављам да се и ти, макар повремено, нађеш са ове стране катедре.)

Уз велико поштовање и уважавање речи професора Куљића ("Kosovski mit tako ostaje trajni kulkturni kod kroz kojeg se tumači novija srpska historija, da parafraziram profesora Kuljića.", морам ипак да приметим да данас нигде на овом шару земаљском не постоји народ који нема своје митове. А косовски мит је оно што ми имамо. Немамо други.

Они народи који нису имали митове одавно више не постоје. Погледај само како се и у тако младим (историјски гледано) нацијама као што је америчка из петних жила труде да створе митове (Револуција, Грађански рат, Линколн итд.)








О овим нашим испрдцима са Балкана боље и да не причамо... Види само шта Македонци направише од Скопља све замишљајући да су директни потомци и наследници Александра Великог.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:42 12.05.2013

Re: Професионална деформација

морам ипак да приметим да данас нигде на овом шару земаљском не постоји народ који нема своје митове.

ta;no, ali moderne i razvijene civilizovane nacije mitove čuvaju tamo gde im je mesto, razlikujući mit i stvarnost, i na njima ne zasnivaju ni sadašnjost ni budućnost. Mitovi su deo istorije, najčešće idealizovane, i najčešće su na nivou praznoverja, kultova i kultnih obreda karakterističnih za primitivne narode što je crkva veoma vešto koristila i koristi.Kod nas se kosovski mit i uopšte nacionalna mitologija nažalost najviše zloupotrebljava za zaklanjanje iz njih i patriotizma pa i stvari koje najdirektnije sramote i te mitove i pravipatriotizam.
Kada bi se Grčka tako ponašala pa samo bi se mitovima bavila.
Uostalom, koliko ljudi u sadašnjoj mitologiziranoj Srbiji koji se pozivaju na kosovski i Vidovdanski zavet znaju da se Vidovdan pre 1889.godine, kada je obeležavana 500.godišnjica Kosovskog boja, nije ni pominjao, čak ni crkva nije pravila od njega to što je napravljeno posle 1989,godine.
mariopan mariopan 12:15 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Kod nas se kosovski mit i uopšte nacionalna mitologija nažalost najviše zloupotrebljava za zaklanjanje iz njih i patriotizma pa i stvari koje najdirektnije sramote i te mitove i pravipatriotizam.

Nama Srbima je kosovski mit podmetnut da ga lakše pustimo. Da Srbe proglase za nerazumne, mitovima opsednute, da lakše sakriju stvarnost.

Podmetan je dugo, od najboljih spin majstora, istih onih koji opravdavaju otimanje Kosova.

Kosovska stvarnost je previše ružna i strašna da bi nam dozvolili da o njoj mislimo u realnosti.

Otuda podmetanje mita, pokušaj da nas ubede da je sve oko Kosova nerelano, samo mit, nije stvarno, - samim tim ne postoji. Skrivena poruka glasi:
Ako ne postoji za njega se ne treba boriti.

To je krajnji cilj te ujdurme sa mitom o Kosovu.
Kada bi se Grčka tako ponašala pa samo bi se mitovima bavila.

Otuda što ne pati od mitova Grčka, sasvim pragmatično, ne dozvoljava Makedoniji da koristi ime Makedonija - ime grčke regije? A zamisli tek šta bi uradila da joj tu regiju neko otme i proglasi svojom, makar i ime Makedonija da ostavi?

Verujem da bi ratovali do sudnjeg dana, iako su se mitova davno otresli?
Šta bi tek njima uradili naši spin majstori, onoliko mat"rijala za podmetanje mitomanije ne bi se bacilo?
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:27 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Nama Srbima je kosovski mit podmetnut da ga lakše pustimo.

ma da , zavera jedna zločinačka.Inače, kako to da niko ne pominje Skplje kao grad gde je krunisan car Dušan i kada je Srbija bila najveća, a Srbi u njoj nacionalna manjina, ali vladajuća.Pa da ne govorimo o Raškoj, Zeti, Humu, a bogami ako slušamo Deretića mogli bi da se i oko Berlina sporimo jerbo tu su bile dve srpske države.
Jedno je poštovati svoju istoriju i imati pijeteta prema ljudima i događajima a drugo praviti od toga ujdurmu za svakodnevnu upotrebu od strane svakojakih.
maksa83 maksa83 12:28 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Otuda što ne pati od mitova Grčka, sasvim pragmatično, ne dozvoljava Makedoniji da koristi ime Makedonija - ime grčke regije?

To je svojevrstan kretenizam od strane Grčke.
mariopan mariopan 12:41 12.05.2013

Re: Професионална деформација

maksa83
Otuda što ne pati od mitova Grčka, sasvim pragmatično, ne dozvoljava Makedoniji da koristi ime Makedonija - ime grčke regije?

To je svojevrstan kretenizam od strane Grčke.

Da, jeste, ali ne rade to iz mitoloških razloga? Nego iz straha za teritorijalni integritet zemlje? Jer malo odande sa severa već štrpkaju Albanci, odavde Makedonci a odozdo i Turci? U straha su velike oči.

Ali ako se nekome ćefne da nešto zagrabi, i ako se na to oteto namerače jači, začas će im se mitologija omlatiti o glavu?
oskar-z-wild oskar-z-wild 12:58 12.05.2013

Re: Професионална деформација

tasadebli:
морам ипак да приметим да данас нигде на овом шару земаљском не постоји народ који нема своје митове. А косовски мит је оно што ми имамо. Немамо други.


Postoji proces koji se u savremenom politikološkom rečniku zove "state-building". Ono o čemu vi treba da govorite je o politizaciji i instrumentalizaciji kosovskih i hrišćanskih mitova. Oba ova mita su korišćena za proces izgradnje srpske države. Oba mita služe da bi se podmitili građani i mobilizovali u korist države (teritorijalno širenje na uštrub muslimana).

Pošto politizacija hrišćanskog mita dolazi u paketu sa crkvenom institucijom i hijerarhijom koja održava taj mit radi svoje koristi, tako je Srbija posle 1989. iznedrila višeglavu aždaju čije glave sad treba seći (Kačavenda, Pahomije, Irinej, Artemije, Amfilohije, Atanasije,..............., i hiljade popova i crkvenih birokrata).

Svaki građanin mora biti svestan do koje granice je spreman da učestvuje u izgradnji države, tj. koliko će od svog ličnog života odvojiti za kolektivnu stvar. Kada mu zdrav razum kaže da je su određeni mitovi istrošeni, tj postigli svoju maksimalnu korist, i da je njegova država postigla nekakvu razumnu stabilnost u trenutnoj svetskoj situaciji, tada građani treba da se okrenu isključivo sebi i sopstvenoj dobrobiti jer svako daljne trošenje lične životne energije za račun države je besmisleno žrtvovanje svog jedinog života na zemlji.


tasadebeli:
Они народи који нису имали митове одавно више не постоје. Погледај само како се и у тако младим (историјски гледано) нацијама као што је америчка из петних жила труде да створе митове (Револуција, Грађански рат, Линколн итд.)


Neki narodi nestaju ali mitovi ostaju! Treba izabrati da li ste za carstvo nebesko ili zemaljsko. Dilema je lažna. Što se mene tiče ne interesuje me da li će mitovi nestati, pa čak ni narodi. Interesuje me samo da koristim svoj ljudski potencijal do maksimuma, a ko hoće da žrtvuje svoj život za mit o Kosovu ili o Hristu ima svu slobodu da to uradi.
maksa83 maksa83 13:03 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Da, jeste, ali ne rade to iz mitoloških razloga? Nego iz straha za teritorijalni integritet zemlje?

Jeste, Grčkoj - članici NATO-a - će Makedonci (ej - Makedonci) da otfikare sever, ako ih priznaju pod imenom "Makedonija".
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:09 12.05.2013

Re: Професионална деформација

maksa83
Da, jeste, ali ne rade to iz mitoloških razloga? Nego iz straha za teritorijalni integritet zemlje?

Jeste, Grčkoj - članici NATO-a - će Makedonci (ej - Makedonci) da otfikare sever, ako ih priznaju pod imenom "Makedonija".

vala baš.
oskar-z-wild oskar-z-wild 13:14 12.05.2013

Re: Професионална деформација

tasodebeli:
О овим нашим испрдцима са Балкана боље и да не причамо... Види само шта Македонци направише од Скопља све замишљајући да су директни потомци и наследници Александра Великог.


Svaka čast na izuzetno dobro odabranom imenu. Teško da se može naći gore ime da te čovek uvredi. Možda si simpatičan uvek veseli debeljuca ali su glp s k nga. Sa kojim pravim ti ikoga možeš nazvati ISPRDKOM? O ovome treba obavesti moderaciju ako sam ne promeniš svoj tekst. Čudi me da domaćin ne reaguje.

Makedonci imaju tu privilegiju da grade svoju državu danas. Kao štu su Srbi imali pre sto godina kada su koncipirali glavni trg u beogradu oko kojeg se nalaze kraljevski dvor, skupština, pošta, crkva, dve skulpture čoveka sa konjima ... itd.



Njihov izbor mita o Aleksandru makedonskom koji potiče tih terena, je njihovo pravo.

mariopan mariopan 13:20 12.05.2013

Re: Професионална деформација

maksa83
Da, jeste, ali ne rade to iz mitoloških razloga? Nego iz straha za teritorijalni integritet zemlje?

Jeste, Grčkoj - članici NATO-a - će Makedonci (ej - Makedonci) da otfikare sever, ako ih priznaju pod imenom "Makedonija".

Neće sada i neće Makedonci, lepo kažem ako se neko jači namerači. Ni nama Kosovo nisu uzeli Albanci nego jači faktor i od Albanaca i od nas..

To što su članica NATO ih jedino spašava, za sada, a za budućnost niko ne zna, pa oni za svaki slučaj duvaju i na ladno.... a da je glupost i ja kažem.
maksa83 maksa83 13:21 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Milan Karagaća
maksa83
Da, jeste, ali ne rade to iz mitoloških razloga? Nego iz straha za teritorijalni integritet zemlje?

Jeste, Grčkoj - članici NATO-a - će Makedonci (ej - Makedonci) da otfikare sever, ako ih priznaju pod imenom "Makedonija".

vala baš.

Što je najcrnje postoje i Makedonci koji to tripuju, čuo svojim ušima od druga iz vojske kad mi je 90-i-neke-sitne svratio u goste: "Makse, ako nas priznaat kako Makedonia, so edno papirče vaka <pucanje prstima> ke zememe cela severna Grčka", a kad dan danas uđeš u makedonsku T-Mobile mrežu dobićeš SMS "Dobrodošli u Makedoniju, kolevku civilizacije...".

Ne znaš ko je tragikomičniji u celoj toj stvari.
mariopan mariopan 13:24 12.05.2013

Re: Професионална деформација

oskar-z-wild
Njihov izbor mita o Aleksandru makedonskom koji potiče tih terena, je njihovo pravo.

E, vidiš, to nije njihovo pravo, zato što Aleksandar Makedonski ne potiče sa tih prostora već iz grčke Makedonije.

edit

Aleksandar se rodio 21. jula 356. godine u Filipovom braku sa epirskom princezom Olimpijadom. Od majke je nasledio jogunastu ćud,čežnju za nepoznatim i veru u herojsku slavu koju mu je sudbina dosudila, a od oca čeličnu volju i energiju, hrabrost i slavoljublje, vojnički dar i izuzetno praktičan duh. Kada mu je bilo četrnaest godina, otac mu je za učitelja pozvao Aristotela. On je u njemu probudio ljubav prema pesništvu i Aleksandar se kasnije na svojim pohodima nije nikad rastajao od Homerovih epova. Zahvaljujući Aristotelu, Aleksandar se veoma zainteresovao za prirodne nauke, pa su stoga njegovi osvajački ratovi bili i naučne ekspedicije koje su obogatile geografiju, botaniku; etnografiju mnogim novim činjenicama. Od svoje šesnaeste godine Aleksandar je učestvovao u državnim poslovima. Tada je, kada mu je bila poverena uprava u Makedoniji, zauzeo jedan deo Trakije i tu osnovao grad sa svojim imenom - Aleksandropolis. Kod Heroneje je vodio levo krilo makedonske vojske. Nakon Filipove smrti 336. godine stupio je na makedonski presto.
oskar-z-wild oskar-z-wild 13:24 12.05.2013

Re: Професионална деформација

To što su članica NATO ih jedino spašava, za sada, a za budućnost niko ne zna,


bla bla. Sigurnost im je obezbeđenja, Albancima, jer se razmnožavaju što je prirodno, dok Srbi svoju energiju troše na građenju mitova - za život posle smrti. Krtni!
oskar-z-wild oskar-z-wild 13:33 12.05.2013

Re: Професионална деформација

"Dobrodošli u Makedoniju, kolevku civilizacije...".


A kosovski mit i hrišćanski mit nisu tragikomični u svojoj dnevno političkoj upotrebi!? Makedonci su izabrali dobar mit jer je opštečovečanski i razumljiv svima - MIT O CIVILIZACIJI. A i nosilac tog mita Aleksandar je svetski prepoznatljiv seksi dasa. So thumbs up for Macedonians! 12 points on Eurovision!
oskar-z-wild oskar-z-wild 13:36 12.05.2013

Re: Професионална деформација

mariopan
oskar-z-wildNjihov izbor mita o Aleksandru makedonskom koji potiče tih terena, je njihovo pravo.


E, vidiš, to nije njihovo pravo, zato što Aleksandar Makedonski ne potiče sa tih prostora već iz grčke Makedonije.

edit


Mariopan, izvini, šta znači ovo edit?
mariopan mariopan 13:40 12.05.2013

Re: Професионална деформација

A i nosilac tog mita Aleksandar je svetski prepoznatljiv seksi dasa. So thumbs up for Macedonians! 12 points on Eurovision!


Ma ok, samo to stvara i praktične probleme.

Imam zeta Makedonca (iz naše Makedonije), sestrin muž, i zeta Grka, ćerkin muž, poreklom iz Sparte čime se ponosi (ah ta mitomanija), ali i rođeni Atinjanin ( ah tek ta mitomanija).... i stvarno moram da pazim da se ne sretnu.


Za sada mi ide dobro, jedan je u Kanadi drugi u Atini, lepo sam ih rasporedila pa nemamo problema, inače divni ljudi.
mariopan mariopan 13:41 12.05.2013

Re: Професионална деформација

oskar-z-wild
mariopan
oskar-z-wildNjihov izbor mita o Aleksandru makedonskom koji potiče tih terena, je njihovo pravo.


E, vidiš, to nije njihovo pravo, zato što Aleksandar Makedonski ne potiče sa tih prostora već iz grčke Makedonije.

edit


Mariopan, izvini, šta znači ovo edit?

Znači da sam naknadno dodala.
dragan7557 dragan7557 13:45 12.05.2013

Re: Професионална деформација

mariopan:
a od oca čeličnu volju i energiju, hrabrost i slavoljublje, vojnički dar i izuzetno praktičan duh.

Dakle pljackasko lopovski mentalitet.

cerski
maksa83 maksa83 13:45 12.05.2013

Re: Професионална деформација

A kosovski mit i hrišćanski mit nisu tragikomični u svojoj dnevno političkoj upotrebi!?

Ne znam zašto to mene pitaš, ja ne padam na te mitove, sa sve Vukom Brankovićem koji se po svoj priliici ipak borio sa Lazarom protiv Turaka a nekako ispao grbav, dočim je Marko Kraljević koji je bio turski vazal ispao rutavi baja koji je sekao Turke na buljuke, itd. Marketing, bato.

Makedonci su izabrali dobar mit jer je opštečovečanski i razumljiv svima - MIT O CIVILIZACIJI. A i nosilac tog mita Aleksandar je svetski prepoznatljiv seksi dasa. So thumbs up for Macedonians! 12 points on Eurovision!

Meni je to sve tužno, pogotovo fabrikovanje i silovanje stvari starih 2000 godina koje sa tobom veze nemaju. Makedonci koji su zapravo neka mešavina Srba i Bugara svojataju vladara koji je pre više od 2400 godina uspešno vitlao mačem tamo negde daleko, a zbog toga se ljute crnpurasti Grci koje su Arapi u međuvremenu zagaravili toliko da sa plavušom Aleksandrom više nikakve veze nemaju.

Ekvivalent tog njihovog tripa bi bio kada bi se ovde javio trip da centralnu Srbiju zovemo Dardanija, pošto je Niš pripadao toj oblasti kada je u njemu rođen Konstantin i onda na osnovu toga krenemo da tripujemo da ćemo da otmemo Turcima Istanbul pošto se pre toga zvao Konstantinopolj.

Gomila gluposti za ložače svih strana.
mariopan mariopan 13:52 12.05.2013

Re: Професионална деформација

dragan7557
mariopan:
a od oca čeličnu volju i energiju, hrabrost i slavoljublje, vojnički dar i izuzetno praktičan duh.

Dakle pljackasko lopovski mentalitet.

cerski

Čekaj bre Cerski, to su u ta vremena bile najvažnije stavke u biografiji? Kakav CV da pošalje ako konkuriše za mesto vladara?
"Jadan sam, kilav, nesposoban, mek ko duša ni mrava ne bih zgazio?"
oskar-z-wild oskar-z-wild 13:53 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Samo što je mit o Caru Lazaru loše izabran iz očiglednih praktičnih razloga.

oskar-z-wild oskar-z-wild 14:01 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Maksa83
Gomila gluposti za ložače svih strana.


Ta gomila gluposti ima svoje racionalno poreklo, ali kada te gluposti postanu destruktivne onda ih treba razobličiti i prevazići. Srpski mitovi su već duže vremena postali štetni i destruktivni po nosioce tih mitova i okolne narode. Što više ljudi se osvesti to bolje po njih.
maksa83 maksa83 14:01 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Samo što je mit o Caru Lazaru loše izabran iz očiglednih praktičnih razloga.

Mitovi se ne biraju, oni se stvore i nametnu u nekom bitnom istorijskom momentu. Ne bih osuđivao ljude sada i ovde zbog mita koji je stvoren nekada tamo davno. U to vreme Turci su bili napast, velika sila koja se zaletela da uzme Evropu, ako se desila velika bitka normalno je da se oko nje stvori mit, kao što postoji mit o Sparti i Persiji, i u krajnjoj liniji Mađari imaju svoje mitove oko Janoša Hunjadija koji je sličnu stvar sa Turcima uradio - ali ovde, na Kalemegdanu (zbog čega ćeš lako naći Mađare koji tvrde da je Beograd najjužniji mađarski grad, i njih sam upoznao). Ni Beč nije zaboravio akanje sa Turcima, tamo su npr. porušili zidine tek kad su bili apsolutno sigurni da je Otomanska Imperija stvarno gotova, a i dan danas tamo prekoputa Švedenplaca imaš oveću i podužu ulicu Taborstraße koji se tako zove zato što je tu bio turski logor (što dosta Bečlija ne zna, kad ih pitaš "je l' znaš šta je - tabor?" oni kažu "huh... I don't know - some guy?" ). Zaboravili su da se plaše Turaka kada su počeli da se plaše Rusa. Al' ime ulice ostalo.
dragan7557 dragan7557 14:09 12.05.2013

Re: ni po babu ni po stricevima, bre!

maksa:
U to vreme Turci su bili napast, velika sila koja se zaletela da uzme Evropu


U ovo vreme velika napast je vec zauzela vas celu planetu, bre, a lupaju i o zauzimanju Meseca, Marsa itd.

Koja napast je manja a cije divljastvo i primitivizam vece, bre?

cerski
dragan7557 dragan7557 14:12 12.05.2013

Re: Професионална деформација

mariopan
dragan7557
mariopan:
a od oca čeličnu volju i energiju, hrabrost i slavoljublje, vojnički dar i izuzetno praktičan duh.

Dakle pljackasko lopovski mentalitet.

cerski

Čekaj bre Cerski, to su u ta vremena bile najvažnije stavke u biografiji?

Vala ostale i danas, pljacka, lopovluk, prevara obmana, nasilje kao osnovne vrline.


cerski
maksa83 maksa83 14:15 12.05.2013

Re: ni po babu ni po stricevima, bre!

U ovo vreme velika napast je vec zauzela vas celu planetu, bre, a lupaju i o zauzimanju Meseca, Marsa itd.

Ja se Cerski tu uzdam u tebe - svako vreme traži svog heroja.

Aj' pa da ti za jedno 3000 godina nosamo mošti okolo i mlatimo sve ljubitelje gitarske muzike.
oskar-z-wild oskar-z-wild 14:20 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Mitovi se ne biraju, oni se stvore i nametnu u nekom bitnom istorijskom momentu.


Upravo je stvar u tome što se državotvorni (state-building) mitovi racionalno biraju. Biraju ih oni koji stvaraju države.

Mit o Caru Lazaru i Kosovu je ponovno recikliran od strane Miloševića i njegovih intelektualca u 80tim godinama prošlog veka.

Tada su iskoristili crkvu i obnovili njenu moć da bi taj mit promovisali. Cele generacije su od tada postale nesvesne žrtve te manipulacije. Za tu uslugu crkvi su morali da povlađuju i dobro plate. Zato i imamo ovu situaciju u kojoj više nismo sekularna država, već država koja postala nakaradna i retrogradna. Postali smo država koja održava jedan zastareo autoritarni sistem kakav je pravoslavni. Ljudi su žrtvovali svoj razum zarad očuvanja države. Vreme je da se otrezne i da se vrate razumu radi svog ličnog boljitka.

Ne interesuju me mitovi kao takvi i mitovi drugih naroda. Srpsko stanovništvo je ono koje govori ovim jezikom koji mi koristimo na ovom blogu, i srpsko stanovništvo je ono koje već više od dve decenije žrtvuje svoj razum zarad očuvanja državnih granica koje de facto ne postoje. Treba pomoći tim ljudima da ponovo postanu ljudi u pravom smislu - racionalna bića.
dragan7557 dragan7557 14:23 12.05.2013

Re: ni po babu ni po stricevima, bre!

maksa83
U ovo vreme velika napast je vec zauzela vas celu planetu, bre, a lupaju i o zauzimanju Meseca, Marsa itd.

Ja se Cerski tu uzdam u tebe - svako vreme traži svog heroja.

Aj' pa da ti za jedno 3000 godina nosamo mošti okolo i mlatimo sve ljubitelje gitarske muzike.

Iako to najdraze putovanje nije daleko, nece moci, posle kremiranja ide rasipanje pepela.

Dakle tu se divljaci nece ovajditi.

cerski
kukusigameni kukusigameni 14:26 12.05.2013

Re: ni po babu ni po stricevima, bre!

cerski
Iako to najdraze putovanje nije daleko, nece moci, posle kremiranja ide rasipanje pepela.

Dakle tu se divljaci nece ovajditi.

cerski


Mi računamo na domaće životinje.
maksa83 maksa83 14:28 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Sa svim se slažem, osim sa:

Treba pomoći tim ljudima da ponovo postanu ljudi u pravom smislu - racionalna bića.

Većina ljudi najveći deo vremena nisu racionalna bića. Svaka manipulacija - Kosovski mit, EU mit, koji god mit i bilo koje diktirano društveno usmerenje se svodi na manipulaciju osnovnim emocijama i lizard brain porivima.
maksa83 maksa83 14:32 12.05.2013

Re: ni po babu ni po stricevima, bre!

Dakle tu se divljaci nece ovajditi.

Samo ti obavi pos'o, zaustavi Zlo, a divljake sa gitarama prepusti nama akolitima, sve će to ili da počne da svira violine i violončela ili ih biti neće.
dragan7557 dragan7557 14:39 12.05.2013

Re: ni po babu ni po stricevima, bre!

kukusigameni
cerski
Iako to najdraze putovanje nije daleko, nece moci, posle kremiranja ide rasipanje pepela.

Dakle tu se divljaci nece ovajditi.

cerski


Mi računamo na domaće životinje.

Na koje domesticirane zivotinje mislis?

cerski
dragan7557 dragan7557 14:44 12.05.2013

Re: ni po babu ni po stricevima, bre!

maksa83
Dakle tu se divljaci nece ovajditi.

Samo ti obavi pos'o, zaustavi Zlo, a divljake sa gitarama prepusti nama akolitima, sve će to ili da počne da svira violine i violončela ili ih biti neće.

Makso ti si mene pobrko sa nekim drugim, bre!

Zlo na ovoj planeti nije postojalo dok nisu dosli izopaceni dvonozni divljaci sa njihovim raciom, koje ti spominjes.

Od tada su stvari krenule naopacke u kom pravcu i dalje idu sve do unistenja.

cerski
maksa83 maksa83 14:50 12.05.2013

Re: ni po babu ni po stricevima, bre!

Zlo na ovoj planeti nije postojalo dok nisu dosli izopaceni dvonozni divljaci sa njihovim raciom, koje ti spominjes.

Postojalo je, poznaju ga i mravi, samo mi ne znamo kako ga oni zovu.
Mi smo fensi pa smo mu dali ime koje umemo da izgovorimo i oko njega sagradili celu filozofiju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:51 12.05.2013

Re: ni po babu ni po stricevima, bre!

Cerski tu uzdam u tebe - svako vreme traži svog heroja.

i svaki supermen ima svog kriptonejta:
oskar-z-wild oskar-z-wild 14:51 12.05.2013

Re: ni po babu ni po stricevima, bre!

CERSKI
Zlo na ovoj planeti nije postojalo dok nisu dosli dvonozni divljaci sa njihovim raciom, koje ti spominjes.


maksa83
Sa svim se slažem, osim sa:
Treba pomoći tim ljudima da ponovo postanu ljudi u pravom smislu - racionalna bića.
Većina ljudi najveći deo vremena nisu racionalna bića. Svaka manipulacija - Kosovski mit, EU mit, koji god mit i bilo koje diktirano društveno usmerenje se svodi na manipulaciju osnovnim emocijama i lizard brain porivima.



Postoje lekovi protiv ADD-a, pomaže i školovanje! Šta te briga šta je bilo na planeti pre čoveka itd.
maksa83 maksa83 15:05 12.05.2013

Re: ni po babu ni po stricevima, bre!

Postoje lekovi protiv ADD-a, pomaže i školovanje!

Ne razumem baš, neko sa takvim stanjem će teže biti odrađen i uteran u okvir od nekoga čiji je mozak disciplinovan i poravnat hemijom.

I kakve to veze ima sa manipulacijaom masa? Eno ti USA gde svako iole nemirnije dete nakrkaju Ritalinom, iks univerziteta, hiperprodukcija diplomaca, svebogznakako, a onda im kažu "Bu! Weapons of Ass Destruction!" i - eto nas u Iraku. Ista stvar se dešava sa Iranom as we speak, doživeo sam da mi Amer Teksašanin mrtav ozbiljan objašnjava da "Iran wants o conquer the world, that's why they are building nuclear weapons". Visoko školovan, super racionalan, posveće član neke već opskurne hrišćanske denominacije.

Ko god misli da je imun na te gluposti je u grdnoj zabludi. Samo mu njegov bulšit izgleda racionalno a tuđ kao besmisleno ludilo.
oskar-z-wild oskar-z-wild 15:13 12.05.2013

Re: ni po babu ni po stricevima, bre!

Samo sam se šalio.
Filip2412 Filip2412 15:21 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Mit o Caru Lazaru i Kosovu je ponovno recikliran od strane Miloševića i njegovih intelektualca u 80tim godinama prošlog veka.
Agreed. Elita bira, narod guta sta se sevira. Evo sad vecina se lozi na LDP politiku samo zato sto takvu politiku sprovode bivsi radikali. Narod me vise ne moze iznenaditi.
tasadebeli tasadebeli 16:54 12.05.2013

Re: Професионална деформација

oskar-z-wild
tasodebeli:
О овим нашим испрдцима са Балкана боље и да не причамо... Види само шта Македонци направише од Скопља све замишљајући да су директни потомци и наследници Александра Великог.


Svaka čast na izuzetno dobro odabranom imenu. Teško da se može naći gore ime da te čovek uvredi. Možda si simpatičan uvek veseli debeljuca ali su glp s k nga. Sa kojim pravim ti ikoga možeš nazvati ISPRDKOM? O ovome treba obavesti moderaciju ako sam ne promeniš svoj tekst. Čudi me da domaćin ne reaguje.


Де, де, не једи се толико... Није вредно тога.

Рекох испрдци, у множини, од Триглава до Вардара... Па ко се препозна, нек' се сам јави...

За смирење живаца увек најбоље легне песма:






Ех, да, замало да заборавим... Ако већ неће домаћин, кличи ти модерацију слободно, нећу се увредити... Не могу се ја никако наљутити на другове, френдове, товарише, пријателе, јаране,... шта год већ изабрали од тога.




Jelica Greganović Jelica Greganović 17:11 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Da, jeste, ali ne rade to iz mitoloških razloga? Nego iz straha za teritorijalni integritet zemlje?

Tamo se ne zna ko je gori, da li Grci kojima smeta ime Makedonije koje im do njenog osamostaljivanja nije smetalo, ili Makedonci koji od Skoplja prave jeftinu kopiju antičke Grčke, dižući tako spomenike zapravo neprijateljima svog slovenskog roda i pokušavajući neprijateljima da preotmu imidž...
mariopan mariopan 17:32 12.05.2013

Re: Професионална деформација

Jelica Greganović
Da, jeste, ali ne rade to iz mitoloških razloga? Nego iz straha za teritorijalni integritet zemlje?

Tamo se ne zna ko je gori, da li Grci kojima smeta ime Makedonije koje im do njenog osamostaljivanja nije smetalo, ili Makedonci koji od Skoplja prave jeftinu kopiju antičke Grčke, dižući tako spomenike zapravo neprijateljima svog slovenskog roda i pokušavajući neprijateljima da preotmu imidž...

Upravo tako.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana