Gost autor| Kultura| Moj grad| Politika| Umetnost

ŠEGA

Hansel RSS / 18.05.2013. u 10:27

Gost autor: St.Jepan

blog23.16555.jpg

„Moraš, Majo, s rečima opreznije, ne mogu se tek tako gomilati, valja urednije misliti... Jer, što rek'o Njegoš, 'nije reč šarena marama da je oko vrata vežeš, no je reč ptica lutalica'. Kad odlutaju van tvojih uskih, fondacijski napaljenih krugova, te tvoje reči neće razumeti niko. Stoga bi, ako je moguće, valjalo kakvo bilo razjašnjenje."

 

Škužajte, moraće mali uvod:

Mnogo godina unazad, Sekretarijat za kulturu Grada Beograda je svim izlagačima u nekoliko najprestižnijih beogradskih galerija uplaćivao tzv. „sredstva za pripremu izložbe". Uplaćivao ih je striktno nakon izložbi, najverovatnije zbog uverenja da bi umetnička fukara te novce inače smesta propila. Nije, dabome svima davao jednako ‒ galerije su bile rangirane po značaju i po zahtevnosti pri dodeli termina. ULUS-ova je, uz Paviljon „Cvijeta Zuzorić", uvek bila na prvom mestu ‒ nadoknade su bile najveće.

E, ove godina, reče mi glavna za vizuelne u umetnosti u Gradu, neće biti tako. Oformiće komisiju koja će oceniti koje izložbe zaslužuju da budu dotirane, koje pak tu gradsku podršku ne zaslužuju. Fino, pomislim, pa to je skroz OK ‒ i u najboljim galerijama biva koješta, zašto bi Grad svima davao po automatizmu? Evo baš zimus, baš u galeriji o kojoj je reč, bila jedna izložba zbog koje sam ozbiljno pomišljao da od svoje, već zakazane, odustanem. Razumećete, ozbiljan sam čovek, bruka je... Smislio sam da tokom termina koji mi je dodeljen, u pomenutim izlozima vise ogromni natpisi: „Stjepan Mimica zabranio rad Galerije od do".

Ovo me podsetilo na početak jednog mog bloga:

„Sa šalama oprezno, katkad se ostvare. Moje uvek. Neizostavno!"

(Mislim na činjenicu da je nedugo nakon zatvaranja moje izložbe, Galeriji isključena struja. Do danas nije uključena, jer Sekretarijat ‒ može mu se ‒ više ne „dava" novce.)

I..., pre otprilike dva meseca, čujem ‒ Komisija završila rad. Odmah nazovem, pitam za rezultate... Ne, ne smeju da mi kažu, nije još za javnost, rezultati se sad revidiraju, pa kad se to završi... U glasu ni malo nelagodnosti, saopštava mi se nepojano kao nešto najnormalnije, Dobro, a ka' će... Tek onda mi sine ‒ kakva sad revizija, ko revidira..., ko sme da revidira ono što je Komisija već odlučila? Nisam, naravno, dobio nikakakav odgovor.  

Ali sam pre neki dan dobio mejl. Sekretarijat najzad učvario, poslao svima rezultate. Gledam spisak dobitnika iz raznih oblasti..., zanimljivo, zanimljivo, imao bih štošta, ali bez panike, neću. A sasvim na kraju dopisa, spisak galerija čiji će izlagači dobiti nadoknade. Kako sad spisak galerija, pa rečeno je da će biti vrednovane pojedinačne izložbe? No dobro..., promenili..., nebitno...

Obradujem se spisku vrlo. Baš se, pomislim, ove godine Grad otvorio ‒ dotira sve izlagače u čak 17 beogradskih galerija! Nisam imao pojma da ih je u gradu toliko, za neke nikada nisam čuo, al' nema ni to veze, važno mi je bilo koliko će (moj slučaj) dobiti izlagači u ULUS-u. Prelećem spisak, ne uočavam odmah ULUS. Vratim se na vrh, krenem polako... Nema! Pomislim, možda mejl kod mene odsečen, biće da fali strana... Cimnem neke kolege ‒ nema ni kod njih. Aaaa, pa ovo je već pank zezanje, top lista nadrealista ‒ ubedljivo najprestižnija galerija, ni među prvih 17!

Hej, nema ni „Cvijete" ‒ vrišti od smeha jedna Dragana, pa mi, zacenjujući se, nabraja kojih sve bitnih tu takođe nema. Ali na spisku galerije u Lazarevcu, Grockoj, Sopotu... Uočavam da su dotirane čak i izložbe na stepeništu one škole crtanja u Šumatovačkoj... Mora, dabome, i to, i naravno da mi je drago što su podržani i oni van centra, ali sve navedene sume su, mada na granici uvredljivog, znatno veće, kako od nule koja je dodeljena ULUS-u, tako i od nule koja je dodeljena „Cvijeti". Sve je veće od nule.

Eto, opet je ovde „nemoguće postalo stvarnost".

No čak i kad bi sve to bilo skroz legitimno, oduzimanje nadoknada umetnicima koji izlažu u ULUS-u i „Cvijeti" moralo se odnositi na narednu godinu, a ne da bude ovako retroaktivno, jer bi umetnici onda na vreme znali da su te galerije (stigla direktiva) od sada beznačajne, te da je bolje da konkurišu za termin u npr. pomenutom stepeništu, ili da se raspitaju gde su tačno one galerije čije je delanje strogo konspirativno, i u koje (osim što se prilikom vernisaža okupe najintimniji prijatelji umetnika) nikada nije ušetao niko.

OK nisam protiv šege, ali kad je šega, naročito kad je na moj račun (a ova je bukvalno na moj račun), volim da znam ko se šegači. Zato najpre potražim na Googletu, pa se onda posvuda raspitam... Uzaman ‒ nigde ne piše, niko nema pojma. Nije bilo druge, opet obrnem Glavnu. Oboje spontano predjemo na vi, a ja spontano osetim krv u nosu ‒ uvek je osetim kad se pređe na vi: „A šta će vam", pita me, „imena?" Uspem, ipak..., nekako...

Evo vam ih, i da znate da je ekskluziva, nigde još nije objavljeno:    

Kunsthistoričarka Maja Ćirić,

Kunsthistoričarka Aleksandra Estela Bjelica Mladenović,

Arheologinja Lola Joksimović (predsednica).

Odmah kontaktiram tu prvu ‒ frendovi smo na Fejsu...

Uh...

Verujte, lakše je polemisati s jogi letačem, ubeđivati ga da nije stvarno levitirao, bez obzira što je, poskakujući, sve vreme vikao „jes' vid'o, jes' vid'o!". Ovo poredjenje nije bez osnova, videćete. 

Zato par fragmenata prepiske, pa vi to sami...:

(Ocenjivani su) „ne samo kvalitet programa, vec i inkluzivnost građana, medijacija prema publici, strucnost... itd."

P.S. Inkluzivnost i medijacija su samo neki od parametara....

Jebo oca ako ja ovo... Inkluzivnost građana? Pre svega, kojih građana? Ja sam građane, i to baš dosta njih, viđao u Galeriji ULUS, nešto manje u Galeriji Kulturnog centra i u „Cvijeti", a u ostalim galerijama tek po kojeg, ili ni jednog. Ne pamtim, međutim, da sam kod ijednog od njih primetio nešto naročito izraženu „inkluzivnost". Ma šta to značilo. A što se tiče „medijacije PREMA" čemu bilo..., mislio sam da znam šta je medijacija.

Neće biti da gospođa Ćirić stvarno veruje kako je u svih onih 17 podržanih galerija „inkluzivnost" snažno prisutna, a samo u ULUS-ovoj i u Paviljonu „Cvijeta Zuzorić" od „inkluzivnosti" ni traga. I neće biti da i njoj samoj nije komično to što se „inkluzivnost" u ovom kontekstu uopšte i pominje, a kamo li tretira kao bitan faktor u raspodeli gradske siće. Verovatnije je da se gradi blesavom upravo zato što je pametna. Zna ona da su tu, i još kojekakve bedastoće, naši NVO pregaoci prosto prepisali iz nekih europskih formulara, odnosno da su primenili „europske standarde", u koje se, ako je karijera mila, ne sme izraziti ni najovlašnija sumnja. Drugarima, saborcima i bliskim „ekipama", je, dabome, na vreme dojavljeno da u svoje aplikacije obavezno ubace reč „inkluzivnost", kao i da ubace još neke obredne reči, koje su u Europi ove godine in, i koje dakle, kao kakva molitva ili mantra, garantuju uspeh. 

No, ne bih ovde dalje o tome, prethodni pasus me skrhao.

Žvaka o čitavoj jednoj fondacijskoj, jasno profilisanoj supkulturi (kojoj, nedvojbeno, pripadaju i članice Komisije), zaslužuje poseban blog. Koji ću možda jednom napisati.

„Razumete da ste mi se obratili kao clanu Komisije, i da je i FB javna vrsta komunikacije, koju mozete citirati, a narocito u odnosu na senzibilitet teme oko koje komuniciramo...."

Znam šta je senzibilitet, ali kunem se da nikada nisam čuo za temu koja je senzibilna, odnosno za temu koju krasi „senzibilitet". I kunem se da nikada nisam komunicirao OKO bilo čega.

„Kao sto sam napisala, da sam se ja pitala ta izlozba bi bila podrzana od strane grada! Davno nisam videla tako svezu i zanimljivu samostalnu izlozbu! Mozda je, bas zato sto ULUS ne radi svoj deo u promociji umetnosti, parametar koji se zove "kapacitet podnosioca projekta" nisko ocenjen".

Aha, to me dakle ujebalo, taj „kapacitet podnosioca projekta"! A šta ja, dođavola,  imam s „kapacitetom podnosioca projekta", dakle s „kapacitetom" ULUS-a? ULUS je samo formalno, i to po zahtevu Sekretarijata, morao da ispečatira projekat. Napisao sam ga ja, produkciju radova finansirao ja, s momkom iz galerije i jednim drugarom, radove kačio ja, štampu kataloga, banket na vernisažu i dežurstvo nedeljom, platio ja...!  Belodano, kažnjen sam ja, nikakav ULUS ‒ taj novac je uskraćen meni, ne ULUS-ovoj kasi.  

Ipak, osetio sam nežnost, odgovorio blago:

„Moraš, Majo, s rečima opreznije, ne mogu se tek tako gomilati, valja urednije misliti... Jer, što rek'o Njegoš, nije reč šarena marama da je oko vrata vežeš, no je reč ptica lutalica. Kad odlutaju van tvojih uskih, fondacijski napaljenih krugova, te tvoje reči neće razumeti niko. Stoga bi, ako je moguće, valjalo kakvo bilo razjašnjenje".

U stvari nema veze, mislim ta neuredna misao ‒ ionako ni ona, ni ostale dve, po svoj prilici nisu stvarno odlučivale ništa, one su tom nitkovluku samo davale traljavu legitimnost. Ne pričam ovo napamet ‒ gospođa Ćirić mi je, videli ste iz gornjeg citata, rekla upravo to. Bila je za, ali nije se pitala! Pa ko se pitao ako ne jedna od samo dve kvalifikovane članica Komisije?

Saznaćemo, saznaćemo...

P. S. Ako neko misli da Država ne treba da pomaže umetnost, smatrao bih to posve legitimnim stavom, čak bih se pod izvesnim uslovima s time i složio. Nekako mi je prirodno, jer što se mene lično tiče, niti sam od ove države ikada tražio, niti dobio ni cvonjka. Izgleda da sam bio u pravu što nisam tražio, verovatno ne bih ni dobio. A evo sad, prvi put u životu, jesam tražio, i dabome da su me skenjali ‒ kažnjen sam jer sam učinio nešto mimo svog prirodnog garda, a to nikada ne izađe na dobro. Očito je, ta greba meni ne leži, nije to za mene..

Otuda sam duplo ljut: i na njih, i na sebe.

 

Atačmenti



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 10:38 18.05.2013

.

ubedljivo najprestižnija galerija, ni među prvih 17!

jedno g i jedan mali + sve resavaju
kad smo vec kod broja galerija :)
milisav68 milisav68 10:50 18.05.2013

Re: .

antioksidant
ubedljivo najprestižnija galerija, ni među prvih 17!

jedno g i jedan mali + sve resavaju
kad smo vec kod broja galerija :)

Dokle više sa tim obožavanjem i reklamiranjem Dinkića.
Hansel Hansel 10:52 18.05.2013

Re: .

milisav68
Dokle više sa tim obožavanjem i reklamiranjem Dinkića.



(Samo, ruku na srce, oni u Gradu bi trebalo, dakle: trebalo, da su bez uticaja... )
st.jepan st.jepan 14:58 18.05.2013

Re: .

Dokle više sa tim obožavanjem i reklamiranjem Dinkića.

Samo da bi svima ogadio mojega blogeta!
antioksidant antioksidant 16:36 18.05.2013

Re: .

milisav68
antioksidant
ubedljivo najprestižnija galerija, ni među prvih 17!

jedno g i jedan mali + sve resavaju
kad smo vec kod broja galerija :)

Dokle više sa tim obožavanjem i reklamiranjem Dinkića.

ah, i ti preteruješ
samo konstatujem realnost
ili ti misliš da bi sa g i + imao ovakvih problema?
(Samo, ruku na srce, oni u Gradu bi trebalo, dakle: trebalo, da su bez uticaja... )

nebitna je konkretna stranka
negde je ups negde ds, svuda sps :)
Hansel Hansel 00:16 19.05.2013

Re: .

nebitna je konkretna stranka
negde je ups negde ds, svuda sps :)

Naravno... Samo mi žao da URS strada kada nije kriv.
Saša Radulović Saša Radulović 11:33 19.05.2013

Finansiranje kulture

Ako neko misli da Država ne treba da pomaže umetnost, smatrao bih to posve legitimnim stavom, čak bih se pod izvesnim uslovima s time i složio.


Država, odnosno poreski obveznici, odnosno društvo, treba da u značajnoj meri učestvuje u finansiranju kulture. Bez toga, nećemo ni imati kulturu, odnosno imaćemo je na nivou incidenta, a prazan prostor će popuniti (već popunjava) kvazikultura i zabava (entertainment).

Ova rečenica sa kraja bloga mislim da zaslužuje poseban blog. Čitavu seriju blogova u stvari. Mislim da je to centralno pitanje. Ne u smislu da li, već kako.

Kvazikultura je nečija fiks ideja o kulturi. A ne treba zaneramiti ni aspekt kačenja na državnu sisu onih koji bolje od kvazikulture i ne umeju. Kultura mediokriteta.

Komercijalna kultura je oksimoron. Što naravno ne znači da nema pojedinačnih primera umetnosti koja je doživela i relativan komercijalni uspeh. Naravno nemam ništa protiv zabave, samo ona nije kultura i nije tema.

Sa druge strane, kultura bez učešća i potvrde građana, publike, je takođe oksimoron. Potvrda dolazi od strane drugih umetnika i kritičara umetnosti, ali i u komercijalnoj formi od strane celog društva npr. kupovine ulaznica za neku predstavu. Kvalitet umetnosti mogu da prepoznaju građani (najšire društvo) i da učestvuju u pozitivnoj selekciji, samo ako im je dostupna i ako znaju za nju. Ako na tržištu za njihovu pažnju, umetnost dobije priliku da ljudi saznaju da postoji. Mislim da je to pravac u kome treba tražiti modele finansiranja kulture i pozitivne selekcije.

Što se tiče famozne komisije iz teksta i njenih članovi, ona je još jedan primer potpune netransparentnoti u vršenju vlasti i korišćenju javnih ovlašćenja. Svako vršenje vlasti je po definiciji javno, osim onoga što je zakonom određeno za tajno. Ko i kako je odredio kriterijume je javno vršenje vlasti i javnost ima pravo da zna. Mora da ima transparentno obrazloženje. Ko i kako je odredio komisiju je javno. Kako je komisija radila je javno. Šta je odlučila je javno. Zašto je odlučila takođe. Odluka bi morala biti u formi rešenja sa obrazloženjem.

A morali bi biti javni i kriterijumi po kojima bi merili uspešnost rada, odnosno odluka, komisije i sekretarijata. Pa bi onda mogli da znamo, po imenu i prezimenu, da li je neko bio uspešan i koliko.
st.jepan st.jepan 12:20 19.05.2013

Re: Finansiranje kulture

Saša Radulović
Ako neko misli da Država ne treba da pomaže umetnost, smatrao bih to posve legitimnim stavom, čak bih se pod izvesnim uslovima s time i složio.


Država, odnosno poreski obveznici, odnosno društvo, treba da u značajnoj meri učestvuje u finansiranju kulture.

Rekao sam "pod izvesnim uslovima"

Jedan od tih uslova bio bi da se poreski obveznici, naročito krupni poreski obveznici, raznim poreskim olakšicama stimulišu na finansiranje (sponzorisanje) kulture.
Ne znam baš (a ti ćeš sigurno znati) kako je to regulisano ovde, ali znam da je na zapadu to stimulisanje izuzetno stimulativno.

A državni novac, i to u strogoj konspiraciji, a pod maskom stimulisanja kulture, uvaljivati svojim prijateljima, malo je bljak.
Saša Radulović Saša Radulović 13:36 19.05.2013

Re: Finansiranje kulture

Kod nas ne postoji smislen plan za ovo. A baš to bi trebao biti jedan od stubova.

A državni novac, i to u strogoj konspiraciji, a pod maskom stimulisanja kulture, uvaljivati svojim prijateljima, malo je bljak.


Mnogo, mnogo više nego bljak.

Pitanje finansiranja kulture bi trebalo otvoriti što pre i insistirati na njemu. To je uslov svih uslova za dizanje kulture sa dna.
st.jepan st.jepan 14:01 19.05.2013

Re: Finansiranje kulture

Pitanje finansiranja kulture bi trebalo otvoriti što pre i insistirati na njemu.

Ko da otvori, ko da insistira...?

Ova nepojamna svinjarija bila bi dobar povod, ali mediji su stvar takoreči prećutali.

Evo, najsvežiji primer: link ovog bloga postavio sam juće na FB - lajkovlo ga tek petnaestak friendova, mahom ljudi van umetničkih krugova, a ostale moji blogove obično lajkuju na desetine.
Ovo je razumljivo, umetnici su ustravljeni, ne bi da ih neko zapazi, ludo se nadaju da će u nekoj novoj podeli plena...
freehand freehand 14:52 19.05.2013

Re: Finansiranje kulture

Pitanje finansiranja kulture bi trebalo otvoriti što pre i insistirati na njemu. To je uslov svih uslova za dizanje kulture sa dna.

Ovo, na svu sreću, nije istina.
Materijalno blagostanje, kvalitet žiivota, poltički sistem i nivo kulture apsolutno ne moraju biti u takvoj korelaciji. Čak, istorijski gledano, nisu retki priemri upravo suprotnog.

Opet, ovakvi nakaradni maloumni a sitnodušni petparački marifetluci karakteristični su za postrevolucinarne novopravednike koji odmah okreču novi list.
A kombinacija evroradikala i liberalnih kmera slika je takvog socijalnog gnoma u poslednjem stadijumu.

E jebi ga, Stipe, oni okrenuli novi a ti ni na starom nisi bio...
angie01 angie01 11:34 18.05.2013

pa smehotresno, al oporo!

pa izlagaci u cvjeti, kulturnom centru i galeriji ulisa su profi umetnici koji zive od toga- od svoje umetnosti!

...isto sto kod mene, svakoga dana 3 automobila sa policijom, dva sa komunalnim policajcima i po 6 inspektora regulise pet bakica koje prodaju nesto na kutijama,a po gradu svakoga dana biva neko uboden, upucan,....o komunalnom haosu mi treba vise vremena i prostora!

...okolosalata, tako se zove ova zahebancija!
st.jepan st.jepan 11:37 18.05.2013

Re: pa smehotresno, al oporo!

zahebancija

Misliš ZAJEBAVANCIJA?
kaolavanda kaolavanda 11:52 18.05.2013

Dragi, St.Jepane!

Oštrim ovih dana svoja kopita da odnesem crteže na konkurs u jednu od gelerija u gradu, ali, čitajući tvoj (o-dli-čan) tekst na tu temu (oko te teme ), mislim da ću, osim pomenutih kopita, do galerije prošetati i ljupki, mekani, novoizrasli par magarećih ušiju

O, kad bi ovaj tekst pročitali neki ljudi, pa da im posle čitanja zabride obrazi... ah, snovi, pusti snovi.

P.S. tvoja izložba je bila pravo osveženje. Bila, videla, uživala.
st.jepan st.jepan 13:05 18.05.2013

Re: Dragi, St.Jepane!

tvoja izložba je bila pravo osveženje.

Hvala carissima Lavandita.

Znatno pravije osveženje si ti.

Više si od osveženja, ti si lavanda na ranu!
highshalfbooze highshalfbooze 12:09 18.05.2013

...

Ti nisi član partije, vidim...
looping looping 12:26 18.05.2013

Re: ...

highshalfbooze
Ti nisi član partije, vidim...

Upravo. Cini mi se da umetnici (oni pravi) ne razumeju kako stvari funkcionisu.
st.jepan st.jepan 14:54 18.05.2013

Re: ...

..
st.jepan st.jepan 14:55 18.05.2013

Re: ...

umetnici (oni pravi) ne razumeju kako stvari funkcionisu.

O, razumeju, razumeju...
highshalfbooze highshalfbooze 17:13 18.05.2013

Re: ...

Koje bre partije!
Partije, čak i vladajuće partije, samo su paravan.
Ovde već neko vreme suvereno i nemilosno vladaju ne-vladine organizacije.

Svaka partija posle izbora dobije kao plen određani resor da ga pokrade putem ustaljenih tehnika krađe. NVO služe kao blagajna.
mariopan mariopan 07:27 20.05.2013

Re: ...

highshalfbooze
Ti nisi član partije, vidim...

Taman 'tedoh da rečem, pa što se Stjepane nisi učlanio u neku (znasekoju) stranku?

Kakve veze ima da li veruješ u njihov program, zar misliš da oni veruju?

Nisam videla izložbu i baš mi je žao, da li negde može da se pogleda, neki link možda?

maksa83 maksa83 16:02 18.05.2013

a-ha

Odmah kontaktiram tu prvu ‒ frendovi smo na Fejsu...

A kad sam ti rekao da je FB tuplji deo Interneta bilo je "moji FB prijatelji super ekstra, moji FB prijatelji inteligentni, moji FB prijatelji bogznakako...".

mikele9 mikele9 16:24 18.05.2013

Re: a-ha

A kad sam ti rekao da je FB tuplji deo Interneta bilo je "moji FB prijatelji super ekstra, moji FB prijatelji inteligentni, moji FB prijatelji bogznakako...".

Nisi poslušao iskusnog čoveka, nisi poslušao Maksu, zaleteo si se k'o mlado june u šarenu tarabu. Poznajemo se 44 godine a ti si i dalje onaj dobri, pošteni i naivni Stepan. I ja sam uglavnom, mislim dobar, pošten i pomalo naivan ali prijateljstvo na FB, osim nekoliko proverenih i u životu prijateljica i prijatelja, računam kao lanjski sneg. Sećaš li se,ispričao sam ti da sam ja prošle godine imao izložbu u maju a propisanu lovu sam dobio u decembru i to po, vidim, starom poslovniku.
Ej bre! Muzeji ne rade, zakatančeni više od 10 godina a ti očekuješ da ULUS, Cvijeta...dobiju lovu a još pa i ti. Crkni magarče do zelene trave! Puca NJIMA prsluk za tvoju izložbu! Da si je održao u Berlinu, ceo svet bi znao, pričalo bi se i pisalo i kupovalo. Teraj i dalje: U se i u svoje kljuse.
Tvoj Mikele
st.jepan st.jepan 17:23 18.05.2013

Re: a-ha

maksa83
Odmah kontaktiram tu prvu ‒ frendovi smo na Fejsu...

A kad sam ti rekao da je FB tuplji deo Interneta bilo je "moji FB prijatelji super ekstra, moji FB prijatelji inteligentni, moji FB prijatelji bogznakako...".

Ta mi je friend request poslala pošto je videla izložbu, dakle posle tog mog commenta.

Uzgred, Maja Ćirić je ove godine selektor Srbije na Bijenalu u Veneciji.

Edit:
I ostale dve članice su se,verovatno povodom izložbe, našle na mojoj friend listi, ali me jedna od njih (Lola Joisimović), posle mog nedavnog komentara povodom konkursa, smesta izbrisala.
st.jepan st.jepan 12:32 20.05.2013

Re: a-ha

mikele9

Mikele, ne zajebavaj sad i t!

To što što se desilo jeste strašno, ali mnogo strašniji je muk koji je usledio.

Konsternacija, ustravljenost, ili bem li ga, otupelost.

Nekoliko mlakih izveštaja sa ULUS-ove konferencije za štampu, to je sve.

Taj nitkovluk više niko ne pominje.

Pojela maca!

Nikakvo obrazloženje odluka Komisije nije, niti će biti objavljeno - par maloumnih natuknica u FB prepisci, to je sve što imamo.

Da mi Maja Ćirić nije izričito naglasila da je naša komunikacija javna i da može biti citirana, ne bismo imali ni to - dabome da ne bih citirao.

Sastav Komisije koja je odradila prljav posao, još je tajna - jedino se u mom tekstu pominje!

Nitkovluka je, dabome bilo i ranije, ali vodilo se računa o zadovoljenju elementarne forme, o stvaranju makar privida legalnosti.

Najstrašnije je, medjutim što, valjda prvi put u srpskoj istoriji, nema kome da kažeš "dođi, oduvaj fukaru"!



Hansel Hansel 13:37 20.05.2013

Re: a-ha

Najstrašnije je, medjutim što, valjda prvi put u srpskoj istoriji, nema kome da kažeš, dođi, oduvaj fukaru!

Znam da ovo nije daleko od istine, ali, makar u ovakvom slučaju, reklo bi se da postoje instance iznad Sekretarijata za kulturu -- prvo u Gradskoj upravi, pa onda i na republičkom nivou. U teoriji.
st.jepan st.jepan 13:47 20.05.2013

Re: a-ha

Hansel
Najstrašnije je, medjutim što, valjda prvi put u srpskoj istoriji, nema kome da kažeš, dođi, oduvaj fukaru!

Znam da ovo nije daleko od istine, ali, makar u ovakvom slučaju, reklo bi se da postoje instance iznad Sekretarijata za kulturu -- prvo u Gradskoj upravi, pa onda i na republičkom nivou. U teoriji.

Naravno da postoje, te instance su im to i naredile.
U praksi.
Hansel Hansel 15:52 20.05.2013

Re: a-ha

Naravno da postoje, te instance su im to i naredile.
U praksi.



Nemaš vremena i strpljenja, verovatno... po meni bi bilo idealno ispoštovati svu proceduru i onda to sve lepo popisati, objaviti... Na prvi pogled Sizifov posao, ali verujem da to ne bi bilo uzaludno, bar na neki duži rok.
Dr M Dr M 19:31 18.05.2013

Umetnik...


...je umetnik i kad mu ga umetnu..

Neko bi na ovakvu svinjariju samo odmahnuo rukom, neko bi, sa pravom, opsovao.

Ti napišeš divnu priču.

st.jepan st.jepan 19:44 18.05.2013

Re: Umetnik...

Neko bi na ovakvu svinjariju samo odmahnuo rukom, neko bi, sa pravom, opsovao.

a neko bi ladno nalup'o šamare.

QED u Ministarstvu kulture.

Oni još nisu objavili rezltate svog konkursa, mada je, kako sam ja obavešten, Komisija završila rad još pre pedesetak dana.

Isuse, čega sve tu ima, kad se ni oni ne usudjuju da objave!

Konkurs se odnosi se na ovu godinu, a evo, već i maj izmiće.

Inaće, obavešten sam da je njihova komisija pokazala zadivljujuću praktičnost - olakšala si je posao, tako što je automatski odbacila sve aplikacije kuckane latinicom.
maksa83 maksa83 20:06 18.05.2013

Re: Umetnik...


a neko bi ladno nalup'o šamare.
QED u Ministarstvu kulture.

Mene je ministarstvo kulture u toj situaciji prijatno iznenadilo (koliko je to moguće). Imajuć u vidu da je to sin viđene umetnice sa nacionalnom penzijom koju je dobila skoro pošto je prisustvom i a-aj-romaleee pesmom uveličavala SNS skupove i tribine mislio sam da će da bude pojovukmagarca, međutim ministarstvo je prekinulo saradnju sa MŠ (koji je, ubr, išao sa mnom u OŠ, pa nisam strašno šokiran njegovim ispadom).
Hansel Hansel 00:07 19.05.2013

Re: Umetnik...

Dr M
Ti napišeš divnu priču.

kaolavanda
čitajući tvoj (o-dli-čan) tekst na tu temu

Stjepan je odbacio maltene pola prvobitnog teksta, ta priča u priči, ili nad pričom -- bolje reći, bolnija je možda i od ove, i nadam se da će je prilagoditi i da ćemo je objaviti.
st.jepan st.jepan 03:20 19.05.2013

Re: Umetnik...

Stjepan je odbacio maltene pola prvobitnog teksta

Da, izbacio sam sve o pozađu slučaja.
Pozađe je notorno, ama teško dokazivo.

Nego, nešto drugo.
Može li neko da mi objasni kakvim je hakerajem (ili vezom na Najvišem Mestu) nekome uspelo da link ovog bloga ukloni iz rezultata Google pretrage.
Jutros se pojavio, a sad ga nema.

Makso, pokloni se i počni.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 04:13 19.05.2013

Re: Umetnik...

st.jepan
Stjepan je odbacio maltene pola prvobitnog teksta

Da, izbacio sam sve o pozađu slučaja.
Pozađe je notorno, ama teško dokazivo.

Nego, nešto drugo.
Može li neko da mi objasni kakvim je hakerajem (ili vezom na Najvišem Mestu) nekome uspelo da link ovog bloga ukloni iz rezultata Google pretrage.
Jutros se pojavio, a sad ga nema.

Makso, pokloni se i počni.


Kod mene te ima, prvi u Google pretrazi, na Google.ru domenu

Žao mi je zbog povoda za ovaj tekst, a drago mi je zbog samog teksta.
Veliki pozz!
Hansel Hansel 07:36 19.05.2013

Re: Umetnik...

Ne znam koje su ti bile juče reči za pretragu (samo naslovna), s pretragom
Šega, site:blog.b92.net

prvi je tekst... kao "Šega" nije na prvim stranicama, a kao 28. rezultat dobiješ ovo: www.media1.rs/misljenja/1165957/1973457/SEGA_Hansel.

Ali, dobiješ i vest da je negde oko Trebinja ukradena motorna šega, tako da ja saznah da ova reč, u varijanti nemačkog porekla, ima deseto značenje od onog turskog a onda shvatim da se i testera odlično uklapa, a tek ta dvosmislenost...
maksa83 maksa83 07:51 19.05.2013

Re: Umetnik...

Može li neko da mi objasni kakvim je hakerajem (ili vezom na Najvišem Mestu) nekome uspelo da link ovog bloga ukloni iz rezultata Google pretrage.

SEO polje mi je skroz strano, ali moraš prvo da kažeš "šta si probao pa nije radilo".

Ne postoji magija kojim će neko odavde uticati na Google search rezultate. Od moćnih je poslednji put to probao da uradi BMW, pa ga je Google kad je to provalio kaznio "ručnim" skidanjem search ranka, i kada se Republikanska partija pobunila što je igrom miliona korisnika Interneta search po rečima "miserable failure" počeo kao prvi hit da vraća Džordža Dablju Buša. Tad ga je Google tviknuo da to više ne radi.
st.jepan st.jepan 10:22 19.05.2013

Re: Umetnik...

maksa83
Može li neko da mi objasni kakvim je hakerajem (ili vezom na Najvišem Mestu) nekome uspelo da link ovog bloga ukloni iz rezultata Google pretrage.

SEO polje mi je skroz strano, ali moraš prvo da kažeš "šta si probao pa nije radilo".

Ne postoji magija kojim će neko odavde uticati na Google search rezultate. Od moćnih je poslednji put to probao da uradi BMW, pa ga je Google kad je to provalio kaznio "ručnim" skidanjem search ranka, i kada se Republikanska partija pobunila što je igrom miliona korisnika Interneta search po rečima "miserable failure" počeo kao prvi hit da vraća Džordža Dablju Buša. Tad ga je Google tviknuo da to više ne radi.

Znači nije hakeraj, već je, kao što sam strepio, veza na Najvišem Mestu (sjajan termin "Najviše Mesto" - već sam ovde negde pominjao - našao sam jedino kod Kafke, i to jedino u priči "Seoski lekar" ).

Odmah po jućerašnjem kačenju ovog teksta, na upit "Stjepan Mimica", a pri ograničenju pretrage na 24 časa, pojavio se link ovog bloga i link tog istog bloga (u integralnoj verziji) na mom seecult portalu.
Sinoć je link ka ovde prezentnoj verziji nestao, a i dalje je stajao link ka blogu na seecultu, mada sam u medjuvremenu taj tekst sa seeculta izbrisao.
Malopre sam proverio, linka ka ovom B92 blogu na Googletu neima.
st.jepan st.jepan 10:33 19.05.2013

Re: Umetnik...

Hansel
Ne znam koje su ti bile juče reči za pretragu (samo naslovna), s pretragom
Šega, site:blog.b92.net

prvi je tekst... kao "Šega" nije na prvim stranicama, a kao 28. rezultat dobiješ ovo: www.media1.rs/misljenja/1165957/1973457/SEGA_Hansel.

Ali, dobiješ i vest da je negde oko Trebinja ukradena motorna šega, tako da ja saznah da ova reč, u varijanti nemačkog porekla, ima deseto značenje od onog turskog a onda shvatim da se i testera odlično uklapa, a tek ta dvosmislenost...

To što se pojavljuje nije link ka blogu, već je link ka linku bloga (okačen na sajtu Media).
To je dakle link linka, a ne link it self.
Preko Googla se ne može nikako doći direktno do ovog bloga, a juće oko podne je moglo.
Sve je to, međutim, nebitno, izvin'te na digresji.
st.jepan st.jepan 10:36 19.05.2013

Re: Umetnik...

ta dvosmislenost...

Hansel Hansel 15:16 19.05.2013

Re: Umetnik...

st.jepan

To što se pojavljuje nije link ka blogu, već je link ka linku bloga (okačen na sajtu Media). To je dakle link linka, a ne link it self.

Naravno da nije originalni link, to sam ti naveo kao zanimljivost. A naveo sam ti s kakvom pretragom je direktan link prvi rezultat.

Preko Googla se ne može nikako doći direktno do ovog bloga, a juče oko podne je moglo. Sve je to, međutim, nebitno, izvin'te na digresiji.

Bez obzira, direktni link na ovaj blog imaš kao treći rezultat pri pretrazi "Stjepan Mimica", podešeno na "past week".

Inače, meni jedan drugar pričao da ima trikova da Google progura sajt u vrh pretrage, ali pošto mi to nije "operativno bitno" smesta sam to zaboravio, znajući da imam koga da pitam ako zatreba. Za obrnuti proces nisam čuo.
maksa83 maksa83 19:01 19.05.2013

Re: Umetnik...

Znači nije hakeraj, već je, kao što sam strepio, veza na Najvišem Mestu

Jesi ozbiljan? Stvarno misliš da bi Ministarstvo Kulture tražilo od Gugla da čačne pejdž renk, a u cilju očuvanje časti par (od postojećih desetina hiljada) ubuđalih poltrona-krpelja prikačenih na budžet? I ako bi se to desilo, stvarno misliš da bi im Gugl izašao u susret? Ministarstvu Kulture Srbije?

Kada bi se Gugl tako igrao sa pejdž renkom za račun svakog uvređenog establišmenta za 3 dana bi potpuno izgubio smisao a i morali bi da zaposle još 20000 ljudi da te zaheve obrađuju. Zato što je tako nešto nemoguće Amerika pokušava da progura one SOPA PIPA marifetluke, što bi im prosto dalo mogućnost da daljinskim nepoćudni sadržaj sklone sa Interneta.

st.jepan st.jepan 23:23 19.05.2013

Re: Umetnik...

Znači nije hakeraj, već je, kao što sam strepio, veza na Najvišem Mestu


Jesi ozbiljan?


Ozbiljan sam taman koliko i Franc Jektičavi.

Najviše mesto je, dakako, Vrhovni Princip, ili Vrhovni Entitet, dakle Bog, tj. neki od ekvivalenata ili supstituta Boga, Jestestvo naprimer.

st.jepan st.jepan 14:47 20.05.2013

Re: Umetnik...

Bez obzira, direktni link na ovaj blog imaš kao treći rezultat pri pretrazi "Stjepan Mimica", podešeno na "past week".

Upravo se pojavio i kod mene. Juće ga nije bilo.
antioksidant antioksidant 14:50 20.05.2013

Re: Umetnik...

st.jepan
Bez obzira, direktni link na ovaj blog imaš kao treći rezultat pri pretrazi "Stjepan Mimica", podešeno na "past week".

Upravo se pojavio i kod mene. Juće ga nije bilo.

izgleda da je tvoja intervencija uspela
:)
st.jepan st.jepan 14:53 20.05.2013

Re: Umetnik...

izgleda da je tvoja intervencija uspela

Da, ostalo je još samo da neko oduva fukaru.
st.jepan st.jepan 13:28 21.05.2013

Re: Umetnik...

Inaće, obavešten sam da je njihova komisija pokazala zadivljujuću praktičnost - olakšala si je posao, tako što je automatski odbacila sve aplikacije kuckane latinicom.

Upravo sam, u telefonskom razgovoru sa gospodinom Dimitrije Tadicem iz Ministarstva, saznao da to nije tacno, a da rezultate Konkursa jos ne saopstavaju jer jos cekaju odobrenje iz Ministarstva finansija..
st.jepan st.jepan 19:54 18.05.2013

...

...
mirelarado mirelarado 21:35 18.05.2013

Re: ...

Gospodja Aleksandra Estele Bjelica Mladenović


Сигуран си да је ово све једна особа? Помислила бих да су бар две-три.

Иначе, Стјепане, жалосна ова шега...
freehand freehand 20:33 18.05.2013

Šega?

Ševa!
eli.lacrosse eli.lacrosse 21:20 18.05.2013

Sve ovo već postaje smešno…

Napisao sam ga ja, produkciju radova finansirao ja, štampu kataloga, banket na vernisažu platio ja...!

Ja sam imao ovakvu situaciju u jednoj vrlo lepoj i staroj galeriji… I rekli su mi otprilike ovo: "Ne možemo nikakav novac da izvučemo, al' možemo da ti rezervoar napunimo benzinom, do vrha." Kako sam se samo vozio.
4krofnica 4krofnica 22:00 18.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…


možemo da ti rezervoar napunimo benzinom,


:) Pre desetak godina jedan bez~obrazni vlasnik firme koja prodaje kompjutersku opremu je majstoru koji je par nedelja radio na renoviranju njegovih poslovnih i privatnih prostorija, umesto isplate ponudio nekakve stare, korišćene kompove. Začudo, majstoru je prioritet bio da prehrani porodicu i isplati radnike. Neko vreme su se preganjali oko toga, a rešeno je delimičnim vraćanjem na prvobitno stanje stvari (majstori su ušli u prostorije i srušili pregradne zidove koje su napravili).


Da dodam da sam svedok autorovog postavljanja/kačenja radova:)
(s' koca i konopca, neadekvatnih okvira..). Uz bedna sredstva koje država izdvaja za kulturu, sve se svodi na individualni trud i entuzijazam (ako je za utehu, lični napor u ovom slučaju je urodio plodom: izložba je bila - izuzetna)


eli.lacrosse eli.lacrosse 22:06 18.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

vraćanjem na prvobitno stanje stvari (majstori su ušli u prostorije i srušili pregradne zidove koje su napravili)

Ctrl+Z

svedok autorovog postavljanja/kačenja radova:)

Ja nažalost, nisam stigao da svratim do Galerije. Predaleko mi je Beograd ovih meseci.

izložba je bila - izuzetna

Ovo znam. :)

Inače, obraduje se čovek kad mu kažu da neće morati sam da kači radove, pa još i kad ih okače kako treba…
Hansel Hansel 00:03 19.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

Ja nažalost, nisam stigao da svratim do Galerije. Predaleko mi je Beograd ovih meseci.

Ni ja, iako sam bio u Beogradu, kao da nisam. Sada imam smelosti da kažem i Stjepanu, pošto će valjda da me izvadi malo ovo domaćinstvo.
st.jepan st.jepan 02:56 19.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

izložba je bila - izuzetna)

Mora da ti se učinilo...
Nije ušla ni u top 300 ovogodišnjih beogradskih izložbi (17 galerija puta u proseku 15 do 20 izložbi).

st.jepan st.jepan 03:05 19.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

Sada imam smelosti da kažem i Stjepanu,

Bog'me smelo - zna se da St.Jepanovoj Kletvi, Lazareva nije ni prineti.
Hansel Hansel 07:19 19.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

freehand freehand 08:16 19.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

st.jepan
izložba je bila - izuzetna)

Mora da ti se učinilo...
Nije ušla ni u top 300 ovogodišnjih beogradskih izložbi (17 galerija puta u proseku 15 do 20 izložbi).


To zbog inkluzivnosti.
Nego ta me inkluzivnost baš kopka - zar nije to sjajan način da i Zvezda dođe do neke titule?
st.jepan st.jepan 10:02 19.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

izbrisao na molbu jednog blogera
st.jepan st.jepan 11:35 19.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

To zbog inkluzivnosti.

Dugo sam mozgao šta je time htela da kaže, na šta se ta "inkluzivnost građana" odnosi.

Moguće da je pogrešila (dvaput za redom!), da je mislila na inkluziju građana, tj na uključivanje gradjana, ali reč inkluzija, mada istinabog nominalno znači uključivaje (inclusivity) u Srbiji se koristi isključivo u užem značenju - uključivanje ometenih u razvoju i manjinskih grupa.

Ako se dakle radi o uključivanju (kakvih bilo) građana, taj argument nikako ne stoji, jer kako čujem (a i kao što sam video), moja izložba je, i pored neviđeno lošeg vremena, bila jedna od najposećenijih ove godine, a reakcije su, u velikom broju slučajeva, ukazivale na retko vidjeno uključivanje građana (jedna devojka, istoričarka umetnosti i novinarka, prišla mi je i o radovima govorila s takvim uzbuđenjem da je na kraju zaplalakala, pa sam morao da je zagrlim i tešim).

To je bilo baš ono što sam želeo - ne da grlim potresene devojke (mada i to), već da izložim nešto odista relevantno, dakle nešto što će imati ubedjivu vezu sa svime čemu smo izloženi.

Sem toga, tokom moje izložbe, u Galeriji je održana manifestacija "Doček proleća (modna revija studenata Visoke tekstilne škole, sa modelima od recikliranih materijala i predmeta nabavljenih na buvljaku).
Ta manifestacija (koju je, samo da bi od sponzora prikupila sredstva za pripremu izložbe, smislila moja rodjaka, dr Gorana Isailović), "inkludirala" je veliki broj, bar nekoliko stotina mladih.

A pred kraj termina, medju mojim radovima održan je još jedan vrlo uspešan refreshing event - likovna radionica za decu.

Ako se pak misli na uže, ovde jedino prisutno značenje (uključivanje skrajnutih), argument o nedovoljnoj "inkluzivnosti" opet nikako ne stoji, jer, ako ništa drugo, Galerija je u nivou ulice, te je radove bilo vrlo moguće razgledati i iz invalidskih kolica (što sam u dva slučaja i video).

Prilično je dakle jasno da se tu radi o potpuno izmišljenom, besmislenom argumentu kojim se opravdava bestidno falsifikovanje realnosti.

Ali to je (s velikom sigurnošću pretpostavljam) samo jedan od momenata dobro koordinirane (možda osvetničke*) akcije protiv ULUS-a (prekid uplata doprinosa za zdravstveno i penziono, ukidanje struje Galeriji, čudovišno drski pokušaj obaranja rejtinga Galerije...).

* ne bih sada o tome, možda ću posebni blog (verovatno kod ovog, a možda i kod svog četrnaestog domaćina - imam još nekoliko poziva)
angie01 angie01 12:54 19.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

Prilično je dakle jasno da se tu radi o potpuno izmišljenom, besmislenom argumentu kojim se opravdava bestidno falsifikovanje realnosti.


Stjepane, nema razloga da se ukljucujes u ponudjeni odgovor-ilistagod sto su naveli kao razlog potpuno besmislenom, ili jos bolje nelogicnom neuplacivanju sredstava galerijama za umetnike koji u njima izlazu, a koje smo vec naveli- jer tvoj deo posla je bio vise nego uspesan, bio je fantastican!


* ne bih sada o tome, možda ću posebni blog (verovatno kod ovog, a možda i kod svog četrnaestog domaćina - imam još nekoliko poziva)



ako je moguce da nas umetik, koji pri tome i zanimljivo pise, dobije autorsku opciju?!
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 14:04 19.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

angie01

ako je moguce da nas umetik, koji pri tome i zanimljivo pise, dobije autorsku opciju?!


Podržavam! Čak je i meni -- iako nemam uslova/vremena za net, iako sam neapdejtovana sa dešavanjima u zemlji, a na likovnoj sceni i oko nje pogotovu -- ovo bilo veoma zanimljivo za ćitanje, premda potresno. Volim tvoju ironiju i britki um od ranije. A radovi, uh, ono što sam sad videla na ovom blogu i jednom drugom koji je najavio izložbu - pa to jeste potresno ali u sasvim suprotnom smislu od maločašnjeg. I jasno mi je kako je neko mogao plakati nakon što je ih je sve video uživo.
st.jepan st.jepan 14:08 19.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

ako je moguce da nas umetik, koji pri tome i zanimljivo pise, dobije autorsku opciju?!

Bog s tobom Endji, ne pominji to više, strefio bi me šlog.
To bi bilo vrlo prvi put (very first time) da, sem tapšanja i donekle kultnog statusa, u ovom gradu nešto dobijem - sve što imam, morao sam da otmem.
Navikao sam da ovde budem građanin devedest i levog reda.
Valjda jer nisam dovoljno kovrdžast.

(evo popravljam se, povremeno turam ove retardirane template smajliće)

A nije loše ni ovako, dapače, više mi imponuje to što me blogeri, za koje znam kako pišu, pozivaju u goste.
(evo ga, retarda, opet!)

Edit: skratio
Hansel Hansel 15:28 19.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

st.jepan
verovatno kod ovog, a možda i kod svog četrnaestog domaćina

Šta sad ovo znači?!

Ja motivišem, ohrabrujem... a on -- verovatno.

I, samo da podsetim da je moj poziv bio za jednu drugu temu...

.
.
.

(Jel' treba da naglasim da se šalim u vezi sa svim? )
st.jepan st.jepan 02:12 20.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

samo da podsetim da je moj poziv bio za jednu drugu temu.

Hahha, sećam se...

Beše o Deda Paji i njegovoj rukopisanoj auto-hagiografiji, o tri olovke koje su mu crkavale dok je popunjavao moj glupi upitnik, o službenici koja mu je greškom poslala uplatnicu, o uplati koja mi je stigla s njegovog privatnog računa...

Nisam ti poslao taj tekst jer nisam smogao snage da prekopavam po gomili kutija u kojima je sahranjena redakcijska arhiva.

Bez faksimila upitnika, taj tekst ne bi valjao.
Ko bi mi verovao!?

Šaljem čim uzmognem.
Hansel Hansel 10:00 20.05.2013

Re: Sve ovo već postaje smešno…

Ma, znam, sve pamtim, tada si pripremao izložbu. Nije "moranje", samo sam morao da podsetim , šta ću.
kukusigameni kukusigameni 14:56 20.05.2013

film

I konkurs za sufinansiranje filmova ima svoju tužnu priču.

*Saopštenje Filmskog centra Srbije
bocvena bocvena 10:41 21.05.2013

Zadovoljstvo čitati...

a inače tužna priča koja treba da izazove bunt i promenu.

Jesi primetio kako svako od nas, pre ili kasnije, napiše jedan takav blog vezan za svoj domen rada ili života?

Trula ova država Danska. Opasno.
antioksidant antioksidant 11:14 21.05.2013

Re: Zadovoljstvo čitati...

Trula ova država Danska. Opasno.

никад не бих рекао
bocvena bocvena 11:25 21.05.2013

Re: Zadovoljstvo čitati...

To je, u stvari, ona pesma - UuuuOpasno, uuuuuOpasno te vooooUlim...Ta Danska:)

(bila na ekskurziji sredovečnih, pa je ovo bio hit, izvinjavam se:)

antioksidant antioksidant 12:49 21.05.2013

Re: Zadovoljstvo čitati...

bila na ekskurziji sredovečnih, pa je ovo bio hit

izražavam sućut
st.jepan st.jepan 15:21 21.05.2013

Re: Zadovoljstvo čitati...

Jesi primetio kako svako od nas, pre ili kasnije, napiše jedan takav blog vezan za svoj domen rada ili života?

Jesam.
Što se mene tiče, ja i pre i kasnije.
Okačio ih već nekoliko (linkovi na profilu).

Btw, možda bi nekome bio zanimljiv intervju koji sam nedavno dao portqalu superste.net.
Kažu da je neobičan, skroz drugačiji (radio ga režiser, ne novinar, baš me isprovocirao).
razmisljam razmisljam 15:50 21.05.2013

Re: Zadovoljstvo čitati...

st.jepan


Btw, možda bi nekome bio zanimljiv intervju koji sam nedavno dao portqalu superste.net.
Kažu da je neobičan, skroz drugačiji (radio ga režiser, ne novinar, baš me isprovocirao).


Пуно хвала за линк.

Прочитала са једнаким уживањем са којим сам ономад слушала ( и гледала ) твој интервују код Веље у Нивоу 23.
st.jepan st.jepan 15:58 21.05.2013

Re: Zadovoljstvo čitati...

код Веље у Нивоу 21

Pa dobro Raznišljam, što mi sad i ti obaraš rejting!?
Emisija se zove "Nivo 23"

razmisljam razmisljam 16:07 21.05.2013

Re: Zadovoljstvo čitati...

st.jepan
код Веље у Нивоу 21

Pa dobro Raznišljam, što mi sad i ti obaraš rejting!?
Emisija se zove "Nivo 23"


Упс...
Прво идем да променим ник, па онда да исправим грешку.

Извињавај, није било намерно - нешто ми ово време удара директ на мале сиве ћелије.

Али је твоје гостовање у Нивоу 23 код Веље Павловића заиста било истинско уживање. ( И не, ова изјава није вађење флека за омашку, већ чињеница. )

P.S. Исправила.
antioksidant antioksidant 18:30 21.05.2013

Re: Zadovoljstvo čitati...

већ чињеница.

a 21 put si gledala reprizu pa otud omaska

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana