Društvo| Politika

S kim si, takav si

expolicajac RSS / 19.05.2013. u 00:09

0-108372.jpg

Čitam natpise po novinama.

 

„BEOGRAD - Danilović i Filipović su cele večeri sedeli za istim stolom, nazdravljali i pili! Predraga Sašu Danilovića je nožem, oko 2.30 časova u etno-restoranu „Kafanica“ na Košutnjaku teško povredio najbolji prijatelj i vlasnik „Kafanice“ Branko Filipović, zvani Fido!”

BEOGRAD - Prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić posetio je danas u Urgentnom centru predsednika Košarkaškog kluba Partizan Predraga Danilovića, koji je operisan pošto je sinoć u Košutnjaku izboden nožem. Vučić je posle posete rekao da Saša Danilović "dobro izgleda" i da se u ćaskanju s njim "čak i šalio".

Ministar unutrašnjih poslova (MUP) Srbije Ivica Dačić izjavio je danas da je predsednik Košarkaškog kluba Partizan Predrag Danilović povređen u "tradicionalnoj srpskoj svađi među prijateljima" i da je njegovo zdravstveno stanje bolje.

 

Momci, obuzdajte se malo. Vi sem toga što vodite ovu državu, šaljete i poruke koje narodu treba da predstavljaju smernice ka budućnosti. Kakvu si poruku Vučiću poslao narodu time što si otišao da vidiš izbodenog Danilovića koji se svojim ponašanjem spustio na nivo uličnog dripca. I ti Dačiću, kakva je to izjava da „Predrag Danilović povređen u "tradicionalnoj srpskoj svađi među prijateljima"“. Ej bre probudite se. Dripac nožem unakazio navodno najboljeg prijatelja. Tip je krimos, a ako se pozivamo na tradicionalne srpske izreke „ S kim si, takav si“.



Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zadnjapetoletka zadnjapetoletka 00:22 19.05.2013

Bes naslova

Momci, obuzdajte se malo.


hajkula1 hajkula1 21:46 22.05.2013

Re: Bes naslova

zadnjapetoletka
Momci, obuzdajte se malo.




I devojke. I devojke.

PS
Pogledati video (ima i na B92), iz busa 27.

http://www.smedia.rs/vesti/vest/112687/Tuca-Autobus-GSP-Dve-devojke-se-potukle-Beograd-HAOS-U-AUTOBUSU-GSP-a-Dve-devojke-se-potukle-na-liniji-27-18-VIDEO.html



BigBadWolf BigBadWolf 06:48 19.05.2013

re

Ajd za nas sa jeftinijim ulaznicama, who da fuq is Branko Filipovic zvani Fido?
expolicajac expolicajac 07:32 19.05.2013

Re: re

BigBadWolf
Ajd za nas sa jeftinijim ulaznicama, who da fuq is Branko Filipovic zvani Fido?

Kontraverzna budala.
expolicajac expolicajac 07:31 19.05.2013

Re: Ex mora da objasni nešto...

ulicno_pojacanje
Ranije objavljeno ali će EX morati da objasni još štošta

Molim, bez upiranja lampe u oči.
sesili sesili 07:42 19.05.2013

Bez lampe...

Znam, naravno, za sve Danilovićeve uspehe! Ali i za mene su ove posete bile (malo je reći) iznenadjenje!
expolicajac expolicajac 07:44 19.05.2013

Re: Bez lampe...

Ali i za mene su ove posete bile (malo je reći) iznenadjenje!

To je dokaz totalne otuđenosti od realnosti naših visokih državnih funkcionera.
angie01 angie01 07:59 19.05.2013

Re: Bez lampe...

expolicajac
Ali i za mene su ove posete bile (malo je reći) iznenadjenje!

To je dokaz totalne otuđenosti od realnosti naših visokih državnih funkcionera.



...ili mozda pre, da moze sve kako oni "formulisu"!
8c_competizione 8c_competizione 11:59 19.05.2013

Re: Bez lampe...

...ili mozda pre, da moze sve kako oni "formulisu"!


znas sta, kada je narod progutao Veljinu zabu o "kraduckanju", sto bi nozekanje bilo problem, ha?

ove stvari pocinju od malena, od malenih stvari, pa se predje na "kraduckanje" preko "tradicionalne srpske svadje medju prijateljima" do Bojovica (Juniora, da covek ne poveruje da je ONO nastalo od Seniora)
nurudin nurudin 13:12 19.05.2013

Re: Bez lampe...

expolicajac
Ali i za mene su ove posete bile (malo je reći) iznenadjenje!

To je dokaz totalne otuđenosti od realnosti naših visokih državnih funkcionera.



То је чист популизам... А, традиционална српска свађа -- не знам да ли да се смејем или да плачем, ја стварно нисам трдиционалиста, јер се не тучем са пријатељима.
arianna arianna 07:58 19.05.2013

tradicija


...iz ženskog ugla

Tradicija je da porodičan i oženjen čovek posle ponoći, bude kući pred žene i dece, a ne u kafani.

edit:
Termin "tradicionalna srpska svađa..." ne postoji. Svađa je svađa i ne zavisi od naroda.

Nešto je opasno trulo u opravdavanju svađe kao tradicionalne vrednosti jednog naroda, naročito kad takve izjave dolaze sa vrha vlasti.
Hansel Hansel 18:56 19.05.2013

Re: tradicija

Nešto je opasno trulo u opravdavanju svađe kao tradicionalne vrednosti jednog naroda, naročito kad takve izjave dolaze sa vrha vlasti.

Дачић заправо сугерише да је његов народ стока и сугерише да ту помоћи нема.

Кажу да је његов покојни шеф интерно на нечије питање "докле ће ово све да траје" одговорио: "Док стока не пропишти мајчино млеко". Измишљено или не, скоро без остатка сам сигуран да је Милошевић такав однос и имао према народу којим је владао. Његов портпарол вероватно у основи не мисли другачије, једино што су се мало кулисе промениле, па је можда и његова улога мало друкчија.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:39 19.05.2013

Примитивизам

Какав примитивизам. Свемирски.

Ако је тачно ово што пише у следећа два линка -- ПРВИ , ДРУГИ -- треба ухапсити и Даниловића, јер је претио хитној помоћи, и ухапсити Фида, због напада и изазивања, рецимо, опште опасности. Ваљда се не сме махати ножем? Будале преиспољне и примитивци...

Исти такав -- будала и примитивац -- јесте премијер и министар Дачић, који је изјавио да је Даниловић повређен у "tradicionalnoj srpskoj svađi među prijateljima". Ја мог кума Бојана знам 40 година, и никад један на другог нисмо потегли нож. То можда значи да нас двојица нисмо Срби?

Наравно, да будемо начисто, ово да је премијер будала није увреда, ово је констатација. Јер само будала може оно да изјави, и то се лако може доказати у сваком независном и нормалном судском процесу или претрасању реченог. О томе да је овом изјавом премијер постао и штеточина, будући да са државне позиције подржава један облик суманутог понашања, ваљда не треба трошити речи?

Иначе, Даниловић је можда највећи српски кошаркаш свих времена.
expolicajac expolicajac 08:48 19.05.2013

Re: Примитивизам

Иначе, Даниловић је можда највећи српски кошаркаш свих времена.

To samo dodatno, ovaj bizarni događaj, čini još jasnijim pokazateljem ekstremnih matrica ponašanja u našem društvu.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:12 19.05.2013

Re: Примитивизам

Ја мог кума Бојана знам 40 година, и никад један на другог нисмо потегли нож.


Well done!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:59 19.05.2013

Re: Примитивизам

Иначе, Даниловић је можда највећи српски кошаркаш свих времена.


kucanje preko Sabonisa


Gospodja Klara Gospodja Klara 13:02 19.05.2013

Re: Примитивизам

Ако је тачно ово што пише у следећа два линка -- ПРВИ , ДРУГИ -- треба ухапсити и Даниловића, јер је претио хитној помоћи, и ухапсити Фида, због напада и изазивања, рецимо, опште опасности.


Umesto toga će na sportskom i funkcionerskom stomaku biti izvedena zahtevna operacija, o trošku RZZO naravno.


Иначе, Даниловић је можда највећи српски кошаркаш свих времена.


Kako god, sam je obrisao dupe svojim sportskim dostignućima.


expolicajac expolicajac 13:03 19.05.2013

Re: Примитивизам

Kako god, sam je obrisao dupe svojim sportskim dostignućima.

Čudan način izražavanja za jednu gospodju.
Gospodja Klara Gospodja Klara 13:06 19.05.2013

Re: Примитивизам

Čudan način izražavanja za jednu gospodju.


Čudna predrasuda o gospođama.

houp houp 13:40 19.05.2013

Re: Примитивизам

koliki si debil od 0 do Predrag Danilović? nedavno je proslavljeni košarkaš u Hyatt-u na očigled gostiju nasrnuo na konobara pocepavši mu uniformu jer nije mogao da čeka da se šampanjac ohladi... o bucku i njegovim izjavama nemam koment, takvu mudrost moj sasvim mali mozak ne kontemplira.
sesili sesili 14:43 19.05.2013

Re: Примитивизам

Znam da je trol - ne mogu da odolim!!! U vozu, sami u kupeu gospodja i gospodin. On uporan da je poljubi, zagrli - nikako, ne da se ona. Kada je ustala i gledala kroz prozor, gospodin s' ledja uradi svašta. Kada su seli, on je pita, zaprepašćen, šta je sada to? A ona: Ja sam gospodja, šta se dogadja iza mojih ledja, mene se ne tiče!
sevarlica sevarlica 15:07 19.05.2013

Re: Примитивизам

Иначе, Даниловић је можда највећи српски кошаркаш свих времена.


Потпуно се слажем, али то не умањује чињеницу да је са културолошке тачке гледишта био и остао БАЛВАНЧИНА!!!
milisav68 milisav68 21:03 19.05.2013

Re: Примитивизам

Predrag Brajovic
Ако је тачно ово што пише у следећа два линка



Supruga Saše Danilovića, Svetlana, potvrdila je za javnost da je njen suprug nastradao od strane prijatelja, Branka Filipovića, vlasnike "Kafanice". Porodica Danilović međutim demantuje pisanje "žute štampe" da je predsednik Partizana pretio Hitnoj pomoći i odbio da kaže policiji ko ga je ranio.

zjavu Svetlane Danilović prenosimo u celosti:

"- Nakon razgovora sa Sašom, kontakta sa zvaničnicima policije, Hitne pomoći, očevicima, prijateljima i ljudima koji su bili prisutni te večeri u Kafanici, ustanovljeno je da je mnogo neistina, ružnih stvari izneseno i dosta toga nije rečeno kako treba o tome šta se zapravo dogodilo.

Na osnovu razgovora sa ljudima, koji su bili prisutni, i Sašom, koji je dao zvaničnu izjavu policiji, dosta ljudi je dolazilo i odlazilo iz društva koje je te večeri bilo u Kafanici. Prisustvovala je i devojka Branka Filipovića Fide Sanja. Nakon izvesnog vremena kada se više popilo, Branko je postao agresivniji prema svojoj devojci, što inače ima običaj da radi i to svi njegovi prijatelji znaju, pa su zbog toga i česte svađe između njih dvoje. Saša je primetio da situacija može da se otrgne kontroli, da verbalna agresija prema njoj eventualno može da preraste u veći problem, rekao joj je da je bolje ode, što je ona i učinila. Tada je došlo do prvog incidenta. Saša je pokušao da smiri Branka, kao i čitavu situaciju i tada je zadobio prvu ranu na čelu. U prvom trenutku nije reagovao, pokušao je da ga smiri i popriča sa njim, nije uspeo. Tome su prisustvovali mnogi ljudi, mnogi su pokušali da ga zadrže i da ih razdvoje. Jedan očevidac, koji je dao izjavu, pozvao je policiju i Hitnu pomoć, jer je Saši prilično krvarila rana na glavi. Kada je došla Hitna pomoć Saša je izašao ispred i rekao da je sve u redu i da mu ne treba pomoć, zahvalio im se. Još jedna osoba je izašla i rekla da je sve pod kontrolom. Saša je odbio pomoć Hitne pomoći, jer je mislio da su sa tim incidentom problemi završeni. Hitna pomoć je tada otišla. Proverili smo informacije koje su se tim povodom pojavile u medijima. Saša nikome nije pretio, jer da je pretio bilo kakvim oružjem ili bilo kakvim sukobom, tada bi Hitna pomoć pozvala policiju i tražila svoju zaštitu, to nam je potvrđeno iz Hitne pomoći, a o tome su obavešteni i svi zvaničnici.

Nastavak nemilog događaja usledio je kada se učinilo da se sve ipak završilo i kada je Saša želeo da se uveri da je sve u redu, kako bi se mirno razišli. Sukob je nastavljen, a završen je na taj način na koji se završio, njihovim fizičkim obračunom koji Saša nije inicirao, već je pokušavao da obuzda svog prijatelja. Ovoga puta u tome nije uspeo. Tako je i zadobio posekotinu šake, zato što je rukom pokušao da pridrži nož kojem je ovaj krenuo da ga ubode. Do sada je uvek govorio "kada više popije on jedino mene sluša i znam da mene neće da povredi, znam da će me poslušati da ode kući i da neće da pravi veće izgrede". Branku Filipoviću ovo nije prvi incident u njegovom lokalu. Nekoliko puta je vadio i noževe i sekire, ali te prijave očigledno nikada nisu završavale na pravom mestu ili kod pravih ljudi. Svi znaju da kad god bi napravio neki veći izgred ili je delovalo situacije izmiču kontroli, svi su uvek u pomoć zvali Sašu, jer su znali da on jedini može da utiče na njega, da ga smiri. Saša se nadao da će i te večeri uspeti, smatrajući da Branko Filipović neće napraviti veći problem u njegovom društvu, ali eto kad tad je to očigledno moralo i da se desi, nažalost. To je jedina istinita priča koja se dogodila, za koju nikako ne smatramo da je bila kafanska svađa među prijateljima.

Svi mediji koji su želeli da naprave drugačiju sliku, a pozivajući se na izjave očevidaca, pozvani su da sarađuju sa policijom i da prijave njihova imena, ili da se ti očevici sami prijave i izjave šta su videli, u protivnom će od strane porodice biti pokrenut postupak za klevetu i za laži, i moraće svi da snose odgovornost. I ranije se događalo da se plasiraju laži, ne razmišljajući o tome da te novine mogu da pročitaju i maloletna deca i roditelji Predraga Danilovića.

Branko Filipović nije bio kod Saše u poseti. Zvao je njegove prijatelje, više da bi izvidio situaciju, nego da je imao stvarnu nameru da se preda policiji. Nikome nije rekao na kojoj se lokaciji nalazi, a protiv njega će biti pokrenuta krivična prijava, koju svi mediji ukoliko žele mogu da dobiju u policiji, sa kojom Saša i njegova porodica u potpunosti sarađuju.

Zahvaljujemo zaista velikom broju naših prijatelja, koji i dalje zovu i brinu se za Sašino zdravstveno stanje. On je stabilno i dobro se oporavlja, što je zapravo i najvažnije", rekla je supruga Predraga Danilovića, Svetlana Danilović.


sportskacentrala

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:11 19.05.2013

Re: Примитивизам

milisav68

Мала примедба, Милисаве: у Београду се одавно зна за осиону и бахату и преку нарав Саше Даниловића. Не само што је тукао оног судију Јураса, него су његови многобројни други инциденти били заташкавани.

Ово је Саша Даниловић којег волим да се сећам, ајкула од кошаркаша:

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:17 19.05.2013

Re: Примитивизам


Мала примедба, Милисаве: у Београду се одавно зна за осиону и бахату и преку нарав Саше Даниловића. Не само што је тукао оног судију Јураса, него су његови многобројни други инциденти били заташкавани.


to je tačno, ali je ovo danas bio čist medijski linč. a vidim da su i ovde mnogi pritrčali da šutnu po koji put. no dobro.
b92fmember b92fmember 22:49 19.05.2013

Re: Примитивизам

Iz ovog je jasno ko dan da je u pitanju pokušaj zataškavanja i zaštita kontroverzne budale koja je vrlo bliska sa Vučićem i Dačićem.
freehand freehand 23:22 19.05.2013

Re: Примитивизам

vrabac_u_steni

Мала примедба, Милисаве: у Београду се одавно зна за осиону и бахату и преку нарав Саше Даниловића. Не само што је тукао оног судију Јураса, него су његови многобројни други инциденти били заташкавани.


to je tačno, ali je ovo danas bio čist medijski linč. a vidim da su i ovde mnogi pritrčali da šutnu po koji put. no dobro.

Ne znam, dživdžan, niti sam pratio niti volim te masovke, ali mi ovo što ova gospoja piše deluje kao težak bulšit, koji umesto da demantuje samo potvrđuje sve što ne bih želeo da sam čuo ili pročitao o događaju.
milisav68 milisav68 08:19 20.05.2013

Re: Примитивизам

Predrag Brajovic

Мала примедба, Милисаве: у Београду се одавно зна за осиону и бахату и преку нарав Саше Даниловића. Не само што је тукао оног судију Јураса, него су његови многобројни други инциденти били заташкавани.

Hteo sam samo da čujemo i drugu stranu, jer nam burek-novinari slikaju stvarnost.
Znam da je konfliktna ličnost, ali to ne znači da treba unapred da se proglasi za krivca, i da prorade pljuvačne žlezde.

Da je stvarno tukao sudiju Jurasa, on bi završio u bolnici (jer je Danilović jak kao bik, a i dalje je u dobroj formi), i ne bi se sutradan pojavio na konferenciji za štampu bez ijedne modrice ili ogrebotine.Čak je pisalo da je Vujošević čuvao stražu, iako je on bio u svlačionici sa igračima.

No, znamo šta je vest, a šta je demant.
Ово је Саша Даниловић којег волим да се сећам, ајкула од кошаркаша:

Saša Danilović je i predsednik kluba (već evo skoro 13 godina), koji ima respekt košarkaške Evrope, i koji probleme ne rešava tako što briše gumicom milionske dugove, i prebacuje klub u razna agregatna stanja.

Ali da ne kvarimo zabavu, pošto će u Srbiji da se živi bolje, kad onaj drugi klub bude prvak.
blogov_kolac blogov_kolac 08:49 19.05.2013

naš "kodeks časti" ogledalo propasti

Bas pre neki dan sam citao o proslavi rodjenja deteta na beogradskoj Adi nekog momka iz Novog Sada (odranije poznatog policiji) gde je jedan drugi Novosadjanin (odranije poznat policiji) dosao nepozvan sa svojim "ortakom" i izazvao prvo tucu sa jednim gostom (takodje Novosadjaninom, i takodje odranije poznatom policiji), a potom i potegao pistolj i ispalio tri metka, od kojih je jedan neplanirano zavrsio u stomaku sestre od tetke slavljenika, koja je usled krvarenja preminula istog sata u Urgentnom centru.

Ono sto je za vezu sa ovim ex-ovim blogom i temom najbitnije je cinjenica da posle ove tragedije slavljenik nije hteo da saradjuje sa policijom i otkrije identitet napadaca iako mu je ubio sestru, a zrtva je mogao lako i on sam da bude, jer je prema svedocenjima sestra sedela do njega, a identitet napadaca nije hteo da otkrije ni momak koji je bio napadnut, i kojem je taj metak bio i namenjen!

Kljucno u ovoj prici iz (tradicionalno srBske) "Kafanice" treba da bude da se doticni vlasnik (o)sudi za ono sto je stvarno uradio - ozbiljan pokusaj ubistva sa brojnim otezavajucim okolnostima. Zario je dva uboda nozem u stomak svome gostu (i "prijatelju" ), a potom ga pustio da se u takvom stanju sam odveze u Urgentni centar. A o "moralnom liku" ovog tipa dovoljno govori to sto je odmah pohitao u Urgentni centar kada je Dacic dao vec cuvenu izjavu o "prijateljskoj tuci", a i uredno platio tarifu srpskoj novinskoj prostituciji... oprostite, lapsus... novinskoj instituciji "Kuriru" da objavi kako je bas on ustvari, ni manje ni vise, nego NAJBOLJI prijatelj Predraga Sase Danilovica.
sima2000 sima2000 09:39 19.05.2013

..

Ovo je tipičan primer čuvenog "srpskog identiteta" koji hoće zla Evropa da nam oduzme i utopi nas u bezličnu masu Mek Donalds konzumenata.
Tradicionalno srpsko klanje na rođendanima, svadbama, slavama i među najboljim prijateljima bih stavio u isti koš sa pečenjem domaće rakije, krivim krastavcima i divljom gradnjom..

Teofil Pančić je slikovito opisao trenutnu privrženost evropskim vrednostima u redovima vlastodržaca:

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=1114821
expolicajac expolicajac 09:50 19.05.2013

Re: ..

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=1114821

Ovako je lakše
gedza.73 gedza.73 10:20 19.05.2013

Re: ..

sima200
Ovo je tipičan primer čuvenog "srpskog identiteta" koji hoće zla Evropa da nam oduzme i utopi nas u bezličnu masu Mek Donalds konzumenata.
Tradicionalno srpsko klanje na rođendanima, svadbama, slavama i među najboljim prijateljima

Simo, brkaš pojmove.
Ex, ako sam dobro razumeo, kritikuje ponašanje odgovornih činovnika ove države koji se, sa jedne strane, ubiše da dokažu kako su za zakon, pravdu, odgovornost a onda idu na noge nekome ko je u kafanskoj tuči povređen ili jedan kriminalni akt nazivaju 'prijateljskim raizmomilaženjem u mišljenjima'.

A ti si u tu priču uveo 'tradicionalno srpsko klanje' što je glupost u rangu sa 'tradicionalno američko ubijanje po školama'.
expolicajac expolicajac 10:26 19.05.2013

Re: ..

Ex, ako sam dobro razumeo,

Nisam ni sumnjao da ćeš dobro razumeti.
sima2000 sima2000 11:11 19.05.2013

Re: ..

A ti si u tu priču uveo 'tradicionalno srpsko klanje' što je glupost u rangu sa 'tradicionalno američko ubijanje po školama'.


Nisam ja nego Dačić. Njegova izjava je samo primer šire rasprostranjene pojave emotivnog vezivanja za naše boleštine i izopačenosti - kao da su to neke autohtone osobenosti kojima treba da se ponosimo i da ih se nikada ne odreknemo..
gedza.73 gedza.73 11:22 19.05.2013

Re: ..

Njegova izjava je samo primer šire rasprostranjene pojave emotivnog vezivanja za naše boleštine i izopačenosti

'aj, za tren, da preskočimo Dačića.
Objasni mi, molim te, koje su naše 'boleštine' i 'izopačenosti'?
I kakve veze imaju krastavci, rakija, kukuruzni šećer, koka kola i tema bloga?

sima2000 sima2000 11:36 19.05.2013

Re: ..

Objasni mi, molim te, koje su naše 'boleštine' i 'izopačenosti'?


Počev od "tradicionalne srpske svađe među prijateljima", pa do bacanja đubreta kroz prozor stana, homofobije, mizoginije, istresanje auto piksle na semaforu, divlje gradnje, bakljade na derbiju, nezaustavljanja na pešačkom prelazu, praznoverja i isključivosti.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:36 19.05.2013

Re: ..

I kakve veze imaju krastavci, rakija, kukuruzni šećer, koka kola i tema bloga?


Jedino mi kukuruzni šećer na paše.
gedza.73 gedza.73 12:17 19.05.2013

Re: ..

E, Simo, Simo.
Počev od "tradicionalne srpske svađe među prijateljima"

To je Dačićeva kretenska izjava (mene posebno iritira kad premijer koristi poštapalicu 'je..')
pa do bacanja đubreta kroz prozor stana

Zakon je taj, srećo moja, koji to uređuje.
Mi smo imali visokog dužnosnika DS-a koji je pokušao da uredi tu oblast pa je pobrisao fondove EU.

Jesi li nekada imao prilike da gledaš grupe Engleza ili Nemaca u inostranstvu?
Ili pojedina predgrađa evropskih gradova?
Ili komunalce koji u isti kamion izruče razvrstan otpad (staklo, papir, plastika, organsko) od strane građana?
Ili par dana štrajka?

homofobije



U Nemačkoj beše grupa koja je ubijala emigrante pa je povezana sa finansijerima nekih političkih grupacija.

mizoginije,


Mislim da englesko pravo daje prednost šerijatskom oko tih muško-ženskih pitanja.
Čini mi se da i plate nisu u istom rangu.
Kakve ugovore potpisuju zaposlene u filijalama evropskih banaka kod nas (ne znam za EU)?
praznoverja

Baš me interesuje ko dolazi u Međugorje.
ne zaustavljanja na pešačkom prelazu,

Bio si na zapadu?
bakljade na derbiju


isključivosti.



Sve što si nabrojao je univerzalno nevaspitanje, nebriga, bezobrazluk. Kako god.
Ali to nisu 'tradicionalne srpske vrednosti' već nedostatak svesti.


A tema bloga je nepoštovanje zakona od onih koji se kunu dan i noć da nema zaštićenih, povlašćenih, mojih i tvojih.
Pa padoše na jednoj kafanskoj tuči dve pijane budale.




expolicajac expolicajac 12:19 19.05.2013

Re: ..

Ali to nisu 'tradicionalne srpske vrednosti' već nedostatak svesti.


oskar-z-wild oskar-z-wild 12:30 19.05.2013

Re: ..

Hej bre gedzo, stani malo nedelja je.
gedza.73 gedza.73 12:34 19.05.2013

Re: ..

Hej bre gedzo, stani malo nedelja je.

Ako mi veruješ nemam snage da izađem napolje.
freehand freehand 12:41 19.05.2013

Re: ..

sima2000
ne zaustavljanja


I ne pismenost, Simo, i ne pismenost.
Ona će nam glave doći.
sima2000 sima2000 12:44 19.05.2013

Re: ..

Sve što si nabrojao je univerzalno nevaspitanje, nebriga, bezobrazluk. Kako god.Ali to nisu 'tradicionalne srpske vrednosti' već nedostatak svesti.


Ne kažem ni ja da su to tradicionalne srpske vrednosti nego kritikujem one koji tako nešto tvrde, a imaju medijsku i političku moć - kao na primer Dačić.
I upšte ne razumem tvoja poređenja sa zapadom.. Da li je nevaspitanje, nebriga i bezobrazluk opravdano time što je "univerzalno"?
Ne pišem ja o tome da kod nas ima homofobije (ili kafanskih potezanja noževa), a da je na zapadu nema, nego o tome da kod nas postoje značajni napori elite da se naša sranja opravdaju našom specifičnom kulturom i običajima. To je ono što je na zapadu iskorenjeno - desiće se i njima da jedan prijatelj malo prikolje drugog, ali im se neće desiti da se predsednik vlade ovako šlihta nasilnicima. Desiće se i njima da prebiju pedera na sred ulice, ali im se neće desiti da svetovni i duhovni moćnici to objasne u narodu tradicionalnom netrpeljivošću prema istopolnom analnom seksu..
sima2000 sima2000 12:45 19.05.2013

Re: ..

I ne pismenost, Simo, i ne pismenost.
Ona će nam glave doći.


Ispravio.
westvleteren westvleteren 14:27 19.05.2013

Re: ..

I ne pismenost, Simo, i ne pismenost.
Ona će nam glave doći.


Komentar sa blica: Ne znanje i ne pismenost su naj veci problemi Srbskog naroda.

Ako je moguce uglaviti jos koju gresku u prethodnu recenicu, samo izvolite.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:28 19.05.2013

Re: ..

gedza.73
Njegova izjava je samo primer šire rasprostranjene pojave emotivnog vezivanja za naše boleštine i izopačenosti

'aj, za tren, da preskočimo Dačića.
Objasni mi, molim te, koje su naše 'boleštine' i 'izopačenosti'?
I kakve veze imaju krastavci, rakija, kukuruzni šećer, koka kola i tema bloga?



Dačić ti tu moj Gedžo dođe kao frontend, posledica tih izopačenosti, bez njih ne bi bilo Dačića
freehand freehand 14:57 19.05.2013

Re: ..

westvleteren
I ne pismenost, Simo, i ne pismenost.
Ona će nam glave doći.


Ne znanje i ne pismenost su naj veci problemi Srbskog naroda.

Ako je moguce uglaviti jos koju gresku u prethodnu recenicu, samo izvolite.

Pa to Simi kaži.
A ja ću ti reći da su takve male ali tako koloritne greške baš karakteristične za mislioce koji prosto obožavaju da gurnu to B u prisvojne prideve izvedene od Srbija i Srbin.

P.S. Eto, Sima je pošteno priznao grešku i ispravio. Ali tebi, vidiš, nešto ne da mira pa bi sad raspravljao pišući Srbski velikim slovom...
Bonus za tebe:
znaš onu basnu kad magarca juri vuk, pa ovaj jadan i iznemogao istrči na vrh brda i tako sav unezveren ugleda lavlju kožu.
U hipu mu sine ideja i on tu kožu nabaci na sebe.
Dotrčava vuk, osvrne se levo i desno i kaže: "E, lave, vide li negde onog magarca?"
A magarac se osili pa počne da njače...
milisav68 milisav68 14:58 19.05.2013

Re: ..

gedza.73
To je Dačićeva kretenska izjava (mene posebno iritira kad premijer koristi poštapalicu 'je..')

Premijer Srbije Ivica Dačić objasnio je danas novinarima da su sve njegove izjave „tradicionalna srpska politička lupetanja“ i da ih daje bez mnogo razmišljanja o eventualnim posledicama. Dačić je napomenuo da je to uobičajeni manir većine srpskih političara i da ne vidi razlog za drugačije ponašanje.


njuz


pravi_namcor pravi_namcor 15:16 19.05.2013

Re: ..

Svaka cast. Upravo sam i ja to pokusao da objasnim, ali ti si to bolje uradio. Pogotovu za Engleze. London je najprljaviji grad koji sam u zivotu video i zivim u njemu (a video sam puno, jer sam fudbal igrao profesionalno i nedostaju mi samo Albanija i ??Portugal od Evropskih zemlaja gde nisam bio.). Beograd je basta cveca za London! Dakle, ne radi se o "nasim specijalitetima, vec o globalnom problemu!
sevarlica sevarlica 15:18 19.05.2013

Re: ..

freehand
sima2000
ne zaustavljanja


I ne pismenost, Simo, i ne pismenost.
Ona će nam glave doći.


Од не-писмености до пиксле на семафору линија је танка :)
sevarlica sevarlica 15:22 19.05.2013

Re: ..

To je ono što je na zapadu iskorenjeno - desiće se i njima da jedan prijatelj malo prikolje drugog, ali im se neće desiti da se predsednik vlade ovako šlihta nasilnicima.


Јел се зајебаваш или стварно тако мислиш???
Политичарска говна ће свугде да премере прво која им се прича највише исплати, па ће подржати ту страну. Нешто се не сећам великог броја САД политичара који су осудили мучења и убијања затвореника у Авганистану и Ираку, већ су се сви ставили на страну "бранилаца слободе и демократије"
westvleteren westvleteren 15:26 19.05.2013

Re: ..


P.S. Eto, Sima je pošteno priznao grešku i ispravio. Ali tebi, eto, nešto ne da mira pa bi sad rasrpavljao pišući Srbski velikim slovom...


Ni slucajno. Prosto sam se prisetio jednog slicnog komentara kojeg sam procitao na blicu. Bilo mi zabavno, pa resih da podelim.
Nikakva rasprava se ne trazi. Simu nisam ni pominjao, nije nista na njegov racun.
freehand freehand 15:28 19.05.2013

Re: ..

westvleteren

P.S. Eto, Sima je pošteno priznao grešku i ispravio. Ali tebi, eto, nešto ne da mira pa bi sad rasrpavljao pišući Srbski velikim slovom...


Ni slucajno. Prosto sam se prisetio jednog slicnog komentara kojeg sam procitao na blicu. Bilo mi zabavno, pa resih da podelim.
Nikakva rasprava se ne trazi. Simu nisam ni pominjao, nije nista na njegov racun.

Onda se to rešava navodnicima, kurzivom, napomenom, bilo kakvom oznakom iz koje mi nišči možemo zaključiti da je reč o citatu ili parafrazi.
što opet vodi na neku stranu...
westvleteren westvleteren 15:30 19.05.2013

Re: ..

Политичарска говна ће свугде да премере прво која им се прича највише исплати, па ће подржати ту страну.


Politicki je vrlo isplativo ulizivati se polusvetu, na kratak rok. Od politicke elite ocekujem da ponekad bude i dalekovida i da ume da odmeri kada je na duzi rok dobro uciniti nesto sto je trenutno politicki nepopularno.
westvleteren westvleteren 15:31 19.05.2013

Re: ..


Onda se to rešava navodnicima, kurzivom, napomenom, bilo kakvom oznakom iz koje mi nišči možemo zaključiti da je reč o citatu ili parafrazi.


Evo i ja priznajem gresku i ispravljam.
sevarlica sevarlica 15:52 19.05.2013

Re: ..

westvleteren
Политичарска говна ће свугде да премере прво која им се прича највише исплати, па ће подржати ту страну.


Politicki je vrlo isplativo ulizivati se polusvetu, na kratak rok. Od politicke elite ocekujem da ponekad bude i dalekovida i da ume da odmeri kada je na duzi rok dobro uciniti nesto sto je trenutno politicki nepopularno.


По мом мишљењу речи "елита" и "политичка" једноставно не иду заједно :)
Ко да буде далековид оно Орвеловско прасе са лентом премијера и сва остала прасад са лентама мање важности? Једини тренутак када је наш врли премијер далековид је када у даљини примети шведски сто и флашу вискија на истом.

П.С. Шалу на страну, али та далековидост којој се надаш је превазиђена врлина у избору политичких представника још пре једно 50-60 година. Сада се траже неки други квалитети...

westvleteren westvleteren 15:59 19.05.2013

Re: ..



По мом мишљењу речи "елита" и "политичка" једноставно не иду заједно :)


LOL, naravno. I meni je bilo tesko da iskucam te redove dok mislim na Dacica, ali zaista nisam znao koji drugi izraz da upotrebim.

та далековидост којој се надаш је превазиђена врлина у избору политичких представника још пре једно 50-60 година.


Pa valjda im je bitno i kakvom ce stanju bitui drzava za 4, 8, 12 godina. Da li ce uopste moci da upravljaju drzavom kada se kriminal otgrne kontroli ili kad ne bude vise obrazovanog stanovnistva. Mogli bi da se zapitaju kako ce uopste biti izabrani ako im vec nista drugo nije bitno.
gedza.73 gedza.73 17:00 19.05.2013

Re: ..

Dačić ti tu moj Gedžo dođe kao frontend, posledica tih izopačenosti, bez njih ne bi bilo Dačića


Čini mi se da sam prvi put video rijalitije početkom 2000. I bio siguran da to u Srbiji nikada neće proći. Tada.

A onda sam negde naleteo na izreku da je 'ceo svet jedno selo'. Sve ono što imaš u jednom selu možeš pronaći bilo gde. Lopova i poštenjačinu, učitelja i popa, radnika i lenjivca...

Koliko ima ljudi koji su na istoj talasnoj dužini sa nekim Šveđaninom i Engleza koji imaju slično viđenje politike kao Dačić?

Baš kao što je Dačić citirao Rumenku 'seljaci se bodu noževima' (a ne bodemo se, 'leba mi) tako nije ni Simina opaska istinita da se 'tradicionalno koljemo po svadbama i rođendanima'.

E, sad, Vučić se promovisao kao beskompromisni superheroj u borbi protiv zla, bandita i pljačkaša da bi otišao u posetu osobi (to što je on Danilović, bole mene, ne pratim te sportove) koja je učestvovala u kafanskoj tuči, napala, makar i verbalno, ljude koji su došli da mu pruže pomoć.

Sad mene interesuje hoće li Vučiću da daju kancelarije po svim kliničkim centrima pa da uveseljeva i razveseljava sve pijanice razbijenih glava i posečenih stomaka?

Da li će Dačić, ne daj Bože, ali slučajno se desi da neko 'nabode' nekog pripadnika SPS-a to opravdati tradicionalnim argumentima?

D'uvedemo instituciju dvoboja?


Šta li bi Max Weber rekao na sve ovo?

expolicajac expolicajac 17:06 19.05.2013

Re: ..

Šta li bi Max Weber rekao na sve ovo?

blogovatelj blogovatelj 18:10 19.05.2013

Re: ..

Počev od "tradicionalne srpske svađe među prijateljima", pa do bacanja đubreta kroz prozor stana, homofobije, mizoginije, istresanje auto piksle na semaforu, divlje gradnje, bakljade na derbiju, nezaustavljanja na pešačkom prelazu, praznoverja i isključivosti.


Što je karakteristika samo Srba?
Nijedan drugi narod to ne radi, a Srbi to rade ogromnom većinom?
expolicajac expolicajac 18:17 19.05.2013

Re: ..

zaista, šta bi sartr rekao na temu "tradiconalne srpske svađe među prijateljima"?

Nekima se može pomoći samo ako im se ne pomaže.
blogovatelj blogovatelj 18:22 19.05.2013

Re: ..

Ovo je tipičan primer čuvenog "srpskog identiteta" koji hoće zla Evropa da nam oduzme i utopi nas u bezličnu masu Mek Donalds konzumenata.
Tradicionalno srpsko klanje na rođendanima, svadbama, slavama i među najboljim prijateljima bih stavio u isti koš sa pečenjem domaće rakije, krivim krastavcima i divljom gradnjom..


Objasni mi, molim te, koje su naše 'boleštine' i 'izopačenosti'?
I kakve veze imaju krastavci, rakija, kukuruzni šećer, koka kola i tema bloga?


Počev od "tradicionalne srpske svađe među prijateljima", pa do bacanja đubreta kroz prozor stana, homofobije, mizoginije, istresanje auto piksle na semaforu, divlje gradnje, bakljade na derbiju, nezaustavljanja na pešačkom prelazu, praznoverja i isključivosti.


Ovde sledi Gedžin dokaz i ubijanje logikom koje počinje sa "E, Simo, Simo"
Potom ide Simin odgovor, tj njegova negacija sopstvene teze kojom je počeo razgovor.
Ali ni u kom slučaju neće priznati da je totalno promenio prvobitno mišljenje (vidi bold)
Reći će da ga mi nismo dobro razumeli.

Ne kažem ni ja da su to tradicionalne srpske vrednosti


Kako Simo ne kažeš, kad si baš to rekao? Vidi bold ako meni ne veruješ.


zilikaka zilikaka 18:57 19.05.2013

Re: ..


Sad mene interesuje hoće li Vučiću da daju kancelarije po svim kliničkim centrima pa da uveseljeva i razveseljava sve pijanice razbijenih glava i posečenih stomaka?



Gedžo, briljiraš!
maksa83 maksa83 19:09 19.05.2013

Re: ..

outcast outcast 13:28 20.05.2013

Re: ..

sima2000
I upšte ne razumem tvoja poređenja sa zapadom..


To poredjenje sa zapadom je neophodno da se nekako normalizuje primitivizam u Srbiji, i da se, na primer, istim arsinom meri bacanje djubreta kroz prozor i strajk djubretara. Ili da se istim arsinom meri postojanje marginalnih ekstremistickih grupa, na primer u Nemackoj, i mainstream ksenofobije i homofobije u Srbiji. Ili da se praznoverje povezuje sa Medjugorjem ( uh, Srbi nemaju dovoljno "cudotvoraca" ). Odnos pesaci - vozaci, mogu da potvrdim da svaki put kada dodjem u Srbiju, smatram za podvig sto me nije zgazio auto dok uredno prelazim na pesackom prelazu.

E a o bahatosti na drugim mestima, ne bih ni da pocnem da pricam. Odnos drzave prema gradjanima je skandalozan, i na zalost, vecina ljudi smatra da je to sasvim normalno.
gedza.73 gedza.73 15:15 20.05.2013

Re: ..

Ceniš ti? (babina uzrečica)
To poredjenje sa zapadom je neophodno da se nekako normalizuje primitivizam u Srbiji

Ne. Ja samo tvrdim da postoji jedan hiljaditi, milioniti deo sveta koji će da frljne kesu đubreta kad misli da ga niko ne vidi, da se vrati tri koraka kad ugleda crnu mačku, da opsuje stranca, crnca, došljaka...

Neko tvrdi da ovaj opis odgovara Mirku.
A ja kažem da to što se neko zove Dragan, Hans ili Džon neće odrediti njegovo ponašanje pa sva trojica mogu prebiti ženu, oteti desetogodišnju devojčicu, upasti u kamp, školu, selo i početi sa ubijanjem nepoznatih ili poznatih ljudi.

. Ili da se istim arsinom meri postojanje marginalnih ekstremistickih grupa, na primer u Nemackoj,

Ta 'mnarginalna' grupa je ubila desetak nevinih ljudi samo zato što su stranci.
, i mainstream ksenofobije i homofobije u Srbiji

Kad smo već kod Nemaca i 'marginalnih' grupa partija NDP ima neke poslanike po lokalnim parlamentima siromašnijih regija.
Desničarske grupe i partije u Engleskoj, Austreiji, Mađarskoj, Grčkoj su marginalne ali sve nekako prelaze cenzis.


Ona dileja Davidović će bolje da se razume sa simpatičnim, 'ali duševno obolelim mladičem' sa slike ili sa nekim suburbijancem iz vajtprajda nego sa momkom koji sedi i peca kraj Petrovaradina.

Ili da se praznoverje povezuje sa Medjugorjem ( uh, Srbi nemaju dovoljno "cudotvoraca" ).

Naravno. Kao što po Srbiji obilaze energetske krugove, magove i vračare tako i stranci obilaze Međugorje.
Nema to veze sa krvlju, poreklom, imenom.

Odnos pesaci - vozaci, mogu da potvrdim da svaki put kada dodjem u Srbiju, smatram za podvig sto me nije zgazio auto dok uredno prelazim na pesackom prelazu.


Meni je drago što živiš u strogom centru, do posla ideš čistim metroom, kroz prozor vidiš predivne krajolike, lepe ljude.
I Sidarta je živeo u vonderlendu dok nije izašao napolje i video bedu i sirotinju.

I opet tvrdim da to nema veze sa ljudima.
Iza štrajka stoji univerzalna priča. Traže veće plate, ovi ne daju, oni štrajkuju, ljude mrze da nose otpad na đubrišta i bacaju oko zgrada, kontejnera, automobila.

Odnos drzave prema gradjanima je skandalozan, i na zalost, vecina ljudi smatra da je to sasvim normalno.

Ovo je nešto drugo. O tome i pričamo. Odnos države. Odnos 'voždova' koji posećuju i opravdavaju kafanske tuče.
Država je ta koja uređuje okvir.
U tom okviru se održava sopstvena zgrada u kojoj se živi, vodi se računa o svom dvorištu, gradu, odgovorno se ponaša prema državnim parama, pacijentima, klijentima.

Izađeš li iz tog okvira plaćaš kazne. Ne buniš se što su te uhvatili kako kradeš struju, švercuješ u autobusu, biješ u kafani.

Ne možeš ti bilbordima i porukama uticati i menjati ljude. To radi zakon.
Koliko god se to nekima ne sviđalo.

Volim li ja što nam je zemlja ovakva? Ne. Stidim se i žao mi je i predao sam se i sramota me je pred našim i precima i potomcima.

expolicajac expolicajac 15:19 20.05.2013

Re: ..

Ne. Stidim se i žao mi je i predao sam se i sramota me je pred našim i precima i potomcima.

To što si se predao, neću ti dozvoliti.
outcast outcast 17:04 20.05.2013

Re: ..

gedza.73
Meni je drago što živiš u strogom centru, do posla ideš čistim metroom, kroz prozor vidiš predivne krajolike, lepe ljude. I Sidarta je živeo u vonderlendu dok nije izašao napolje i video bedu i sirotinju.


Izvinjavam se sto odgovaram na samo ovaj mali deo posta, ali to je sve sto trenutno mogu da postignem. Svako ko je ikada bio u "downtown Toronto" je imao vise nego jednu priliku da vidi toliko beskucnika da od toga stvarno moze da te zaboli glava. Znaci, sirotinju, ako cemo to tako da nazovemo vidjam svakodnevno. Na zalost, problem je u sistemu ( ni jedan sistem nije savrsen, kao ni jedno ljudsko drustvo do sada...). Problem je u tome sto, kao prvo ti ljudi su postali beskucnici sticajem okolnosti: problematican zivot, bolesti ovisnosti, psihicka obolenja i tome slicno, a sistem to "leci" tako sto ih tera u "homeless shelters" ( sklonista za beskucnike ) a njima u stvari treba mnogo mnogo vise od toga da se ponovo integrisu u drustvo. Problem postoji i dobro je poznat i u drugim razvijenim ekonomijama sveta. Elem, citiracu moju pokojnu sestru koja je davne 1993-ce napisala da je videla zenu na Slaviji koja prosi, a koja je mozda bila uciteljica, i vratila da da joj da sav novac koji je imala kod sebe, jer , kako je moja pokojna sestra to lepo primetila: prosjaka ima svuda, a pogotovo na Zapadu, ali samo kod nas moraju da prose i oni koji su radili i zaradili.

Zato hajde da ne brkamo bebe i zabe.
freehand freehand 18:21 20.05.2013

Re: ..

tidim se i žao mi je i predao sam se i sramota me je pred našim i precima i potomcima.

Džoge, čkopi!

BTW - i rugoba je, često, u oku posmatrača.
gedza.73 gedza.73 20:48 20.05.2013

Re: ..

outcast
Zato hajde da ne brkamo bebe i zabe.

mislio sam figurativno. Sve te loše stvari nisu osobenosti Srbije već su univerzalne.
napisala da je videla zenu na Slaviji koja prosi, a koja je mozda bila uciteljica

Isto sam ja pomislio kad je pripadnik Evropske Rase rekao Indijcu da je 'ovo Evropa'. Pomislio sam da je taj čovek možda neki profesor a drnda ga običan prodavac.
prosjaka ima svuda, a pogotovo na Zapadu, ali samo kod nas moraju da prose i oni koji su radili i zaradili.

Pomenula si sistem. On je taj koji sređuje društvo. Da li je ta jadna žena 'tradicionalno srpski naklonjna klanju, bacanju opušaka, đubreta'?

Jednom sam gledao dokumentarac u kome se, između ostalog, pričalo o problemu alkoholisanih mladih vozača koji vikendom ginu i ubijaju pešake (nije Srbija).

Tokom emisije su ntervjuisali par mladih osoba u diskotekama i kafićima a pitanja su se uglavnom okretala oko problema mladih.

Nedostatak posla, previše stranaca koji su snizili cenu rada i slični odgovori su se ponavljali.

Sad pričaju sa strancima. Smenjuju se crnci, Kinezi, Marokanci, Rumuni.
Rade težačke poslove pranja, čišćena, noćne smene.
'Moramo. Imamo porodice'

Opet domicilno stanovništvo.
'Da radim kao čistač? Ne, ne pada mi na pamet'.


Na zalost, problem je u sistemu ( ni jedan sistem nije savrsen, kao ni jedno ljudsko drustvo do sada...).


Dakle, ne u Srbima koljačima, odrpancima, prljavcima već u sistemu.
Napredujemo.


Sistem je taj koji uređuje zemlju. Odlaganje otpada (ne onog nuklernog skladišta od pre neku godinu), bacanje pikavaca, pešačke prelaze.

Mene je uvek fasciniralo sviranje na semaforu u našem glavnom gradu. A žmirne zeleno odmah sviraju. Kao formula 1.
Usporiš li ispred nekog skretanja ponovo kakofonija. Još ako su ti tablice 'stranjske' nahebo si.

Ubacivanjew sleva i sdesna bez žmigavaca, 'sečenje'. Uobičajeno.

Određen procenat tih 'stručnjaka' naučio par ulica do posla, Ušća, autoputa i normalni je da sviranjem obaveštava širu populaciju o svom sveznanju.

Problem nastaje kad izađe iz grada. U prvom manjem mestu gde navigacija ne funkcioniše ugleda semafor i stane.
Ili kad pređe granicu. A uđe u Hrvatsku ili Mađarsku odmah nauči sve propise i poštuje sva pravila.

Do ponovnog povratka u Srbiju.

Sistem. A Ministar Glavni i Premijer ga svojim postupcima središe vrlo lepo.

@Ex i Free

Moj otac se i dalje bori sa vetrenjačama.
U principu pretke i ne interesuje kako smo upropastili zemlju a potomci ionako čekaju prvu priliku da zbrišu.
Ko da ih osudi kad vidi parlament ili gradske većnike.



freehand freehand 20:56 20.05.2013

Re: ..

Ko da ih osudi kad vidi parlament ili gradske većnike.

Uči decu u šta da gledaju.
U stvari, naučiće ona sama, gledajući tebe i kad nemaš pojma da te gledaju.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:40 20.05.2013

Re: ..

freehand
Ko da ih osudi kad vidi parlament ili gradske većnike.

Uči decu u šta da gledaju.
U stvari, naučiće ona sama, gledajući tebe i kad nemaš pojma da te gledaju.

Deca, oni stalno gledaju. Oka ne skidaju. Trebalo mi je par godina da se naviknem, sad ne smeta.
maksa83 maksa83 21:45 20.05.2013

Re: ..

A žmirne zeleno odmah sviraju.

Q: Kako se definiše jedna milisekunda?
A: To je vreme koje protekne između paljenja zelenog i zvuka sirene onog iza tebe.
freehand freehand 22:11 20.05.2013

Re: ..

uros_vozdovac
freehand
Ko da ih osudi kad vidi parlament ili gradske većnike.

Uči decu u šta da gledaju.
U stvari, naučiće ona sama, gledajući tebe i kad nemaš pojma da te gledaju.

Deca, oni stalno gledaju. Oka ne skidaju. Trebalo mi je par godina da se naviknem, sad ne smeta.

E, a najveći je gvint u onome što ja zovem "dedinom osvetom": sve što te kod rođenih klinaca najviše nervira 1/1 su tvoje sopstvene a preslikane osobine i ponašanje.

*dedina osveta je ono - "čekaj, čekaj, dočekaću da i ti imaš svoje..."
Moja se originalnost ovde sastoji samo u tome što mislim da pojam u ovom obliku nisam čuo, što nikako ne znači da ne postoji eonima.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:17 20.05.2013

Re: ..

freehand
uros_vozdovac
freehand
Ko da ih osudi kad vidi parlament ili gradske većnike.

Uči decu u šta da gledaju.
U stvari, naučiće ona sama, gledajući tebe i kad nemaš pojma da te gledaju.

Deca, oni stalno gledaju. Oka ne skidaju. Trebalo mi je par godina da se naviknem, sad ne smeta.

E, a najveći je gvint u onome što ja zovem "dedinom osvetom": sve što te kod rođenih klinaca najviše nervira 1/1 su tvoje sopstvene a preslikane osobine i ponašanje.

*dedina osveta je ono - "čekaj, čekaj, dočekaću da i ti imaš svoje..."
Moja se originalnost ovde sastoji samo u tome što mislim da pojam u ovom obliku nisam čuo, što nikako ne znači da ne postoji eonima.

Strašno koliko kod sebe primećujem osobine i još gore, karakter mog oca Pavla, koga u porodici zovemo namćor.
Nema bežanja od neminovnog.
freehand freehand 22:22 20.05.2013

Re: ..

Strašno koliko kod sebe primećujem osobine i još gore, karakter mog oca Pavla, koga u porodici zovemo namćor.
Nema bežanja od neminovnog.


Gledaj šta radiš pred đecom.
Mislim - foriaj se, kao da ima neke šanse.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:33 20.05.2013

Re: ..

freehand
Strašno koliko kod sebe primećujem osobine i još gore, karakter mog oca Pavla, koga u porodici zovemo namćor.
Nema bežanja od neminovnog.


Gledaj šta radiš pred đecom.
Mislim - foriaj se, kao da ima neke šanse.


maksa83 maksa83 22:36 20.05.2013

Re: ..

Strašno koliko kod sebe primećujem osobine i još gore, karakter mog oca Pavla, koga u porodici zovemo namćor.

Duško Radović: "roditelji, tucite svoju decu ... kada počnu da liče na vas".

Uzgred: Srednjoškolac savetovao Duška Radovića da manje visi na Fejsbuku.
gedza.73 gedza.73 22:50 20.05.2013

Re: ..

Maksa
Q: Kako se definiše jedna milisekunda?
A: To je vreme koje protekne između paljenja zelenog i zvuka sirene onog iza tebe.

Hteo sam da namontiram kompresorsku bocu (bar jedno punjenje) i četvoroglasnu kamionsku sirenu. Čisto da vidim reakciju.

Uroš
Deca, oni stalno gledaju. Oka ne skidaju

Free
sve što te kod rođenih klinaca najviše nervira 1/1 su tvoje sopstvene a preslikane osobine i ponašanje.

U pravu ste.
freehand freehand 23:01 20.05.2013

Re: ..

U pravu ste.



A ono?
gedza.73 gedza.73 23:06 20.05.2013

Re: ..

A ono?



Trenutak slabosti?
freehand freehand 23:22 20.05.2013

Re: ..

gedza.73
A ono?




Trenutak slabosti?


blogovatelj blogovatelj 04:46 21.05.2013

Re: ..

dedina osveta je ono - "čekaj, čekaj, dočekaću da i ti imaš svoje..."


Ja samo da budem zdrav i da dočekam da moja deca dobiju decu... E onda ćemo da vidimo...
Kraja Kraja 10:14 19.05.2013

...sve ove...

...izjave su uvertira u jos jedno komicno sudjenje, na kome ce se ispostaviti da su na rastanku krenuli da se zagrle, kad se iz do sada neutvrdjenih razloga izmedju njih nasao noz...
...i tako nekoliko puta...
...uostalom, sudski vestak ce nabaviti satelitske snimke koji ce potvrditi da namere nije bilo...
expolicajac expolicajac 10:29 19.05.2013

Re: ...sve ove...

Kraja
...izjave su uvertira u jos jedno komicno sudjenje, na kome ce se ispostaviti da su na rastanku krenuli da se zagrle, kad se iz do sada neutvrdjenih razloga izmedju njih nasao noz...
...i tako nekoliko puta...
...uostalom, sudski vestak ce nabaviti satelitske snimke koji ce potvrditi da namere nije bilo...

Da imamo normalnu državu, ovo ponašanje dva istaknuta politička lidera i visoka državna službenika bio bi razlog ozbiljnog preispitivanja rada Vlade. A ovako, još jedan blog, skup par istomišljenika o nastalom problemu i što bi rekla deca "čiča miča i gotova priča".
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:32 19.05.2013

Re: ...sve ove...

expolicajac
Kraja
...izjave su uvertira u jos jedno komicno sudjenje, na kome ce se ispostaviti da su na rastanku krenuli da se zagrle, kad se iz do sada neutvrdjenih razloga izmedju njih nasao noz...
...i tako nekoliko puta...
...uostalom, sudski vestak ce nabaviti satelitske snimke koji ce potvrditi da namere nije bilo...

Da imamo normalnu državu, ovo ponašanje dva istaknuta politička lidera i visoka državna službenika bio bi razlog ozbiljnog preispitivanja rada Vlade. A ovako, još jedan blog, skup par istomišljenika o nastalom problemu i što bi rekla deca "čiča miča i gotova priča".


Često se mislim, jel društvo uređuje državu ili država uređuje društvo?
Kraja Kraja 10:39 19.05.2013

Re: ...sve ove...

...mislim da nas istomisljenika ima malo vise pari, ali smo shvatili da od politicke i ostale bagre ne mozemo da podignemo glave...
...ti dacici, vucici, djilasi, tadici su prisvojili sebi nadnaravne moci i ovakvim i slicnim izjavama presudjuju i presudjivali su pre suda...
...a cemu sudovi sluze, gledamo vec skoro cetvrt veka...
8c_competizione 8c_competizione 12:03 19.05.2013

Re: ...sve ove...

Da imamo normalnu državu, ovo ponašanje dva istaknuta politička lidera i visoka državna službenika bio bi razlog ozbiljnog preispitivanja rada Vlade. A ovako, još jedan blog, skup par istomišljenika o nastalom problemu i što bi rekla deca "čiča miča i gotova priča".


sto pak vise govori o narodu samom, ne? i njegovom stupnju civilizacijskog razvoja...
sevarlica sevarlica 15:26 19.05.2013

Re: ...sve ove...

Često se mislim, jel društvo uređuje državu ili država uređuje društvo?

Зависи и од државе и од друштва
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:38 19.05.2013

Niko nije svetac

Novi Papa: Ponekad zadremam u toku molitve Telegraf pre 33 minuta

Telegraf
Papa se, s puno emocija, podsetio razgovora sa svojom bakom i odluci da postane sveštenik, a govorio je i o političkoj korupciji i svojim brigama o Crkvi koja je, kako kaže, vrlo često okrenuta ka sebi. Papa Franja podelio je lične... »

Dnevnik: Papa Franja ponekad zadrema dok se moli
Alo: Papa Franja ponekad zadrema dok se moli
dr.wagner dr.wagner 10:42 19.05.2013

Prijateljska tradicija

... jutro

-Nazvati ću gospodina R i gospodina S ( oni su "vaši" ) i pitati ću ih ...

... misle li oni da sam im ja prijatelj ???

-Ako potvrdno odgovore ... znači u opasnosti sam



Wagner
expolicajac expolicajac 10:48 19.05.2013

Re: Prijateljska tradicija

dr.wagner
... jutro

-Nazvati ću gospodina R i gospodina S ( oni su "vaši" ) i pitati ću ih ...

... misle li oni da sam im ja prijatelj ???

-Ako potvrdno odgovore ... znači u opasnosti sam

Wagner

O susjed, kakva čast. Vi u susjedstvu nemate takve probleme.
dr.wagner dr.wagner 10:59 19.05.2013

Re: Prijateljska tradicija

Pozdrav Ex

expolicajac

Vi u susjedstvu nemate takve probleme.


-Pa zato ja ne pijem ...
... čim malo "potegnem" ..., samo bih se tukao i sve su mi žene lijepe


W
myredneckself myredneckself 11:02 19.05.2013

Re: Prijateljska tradicija

Ex
Vi u susjedstvu nemate takve probleme.

Sigurno imaju, kao i svi drugi, ali ne verujem da bilo čiji premijer pokušava da napravi od ovakvog sumanutog i odvratnog prijateljskog ponašanja, brend.
Bolje bi bilo da naš premijer ne daje izjave za javnost dok se dobro ne skoncentriše, i odmeri šta će kazati.

Ex, izvini, ne mogu da gledam ovu tvoju sliku iz posta. Znam tvoju nameru da šokiraš, ali šokiraćeš samo blogere, a ne onog koga treba.
gedza.73 gedza.73 11:26 19.05.2013

Re: Prijateljska tradicija

ali ne verujem da bilo čiji premijer pokušava da napravi od ovakvog sumanutog i odvratnog prijateljskog ponašanja, brend.

Od koncentracionog logora naprave bolnicu?
Kraja Kraja 11:35 19.05.2013

Re: Prijateljska tradicija

...moram ovde da podrzim exa...

Ex, izvini, ne mogu da gledam ovu tvoju sliku iz posta. Znam tvoju nameru da šokiraš, ali šokiraćeš samo blogere, a ne onog koga treba.


...pre desetak ili vise godina (mislim da je u pitanju bila holandija) na jednom sajtu su objavljene najuzasnije fotke sa uvidjaja saobracajne policije...
...da ne gustiram, na mnogim fotkama je bilo pitanje "pogodi gde je ovde vozac", a vozila i motori su bili u pogodnom obliku za direktno ubacivanje u visoke peci (potpaljujem jaaaaa, nisam mogao da odolim...)
...razlog ovom potezu je nadjen u nemoci policije i zakonodavca da spreci vozacko "ludilo" po drumovima, pa se neko ponadao da ce upravo te fotke malo spustiti vozace i podsetiti ih da sem gasa postoji i kocnica...
Kraja Kraja 11:44 19.05.2013

...sve su mi žene lijepe ...

...well, lijepe su i bez "potezanja"...
...no, zivot je odvec kratak da se sve postigne...
8c_competizione 8c_competizione 12:11 19.05.2013

Re: Prijateljska tradicija

naš premijer ne daje izjave za javnost dok se dobro ne skoncentriše


mislite otrezni?

ne bih se cudio da su ga izveli na drugi izlaz iz iste kafane gde je davao jos jedan "nepristojni" interview





a posle napornog "interview"-a aspirince da razbistri misli



pa u nove pobede



a mi ga volimo jos vise ko da je nas rodjeni

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana