Život

MINIJATURE ( 3 )

razmisljam RSS / 24.05.2013. u 19:55

                    1.

               Dugo se nismo videle. Nekako, vreme nam se neprestano iskradalo, bežalo nam, pretvaralo se u neka silna i neodložna moranja, ili je jednostavno bivalo toliko neprijatno sivo i vlažno da nismo dobijale inspiraciju da se pri datim okolnostima probijamo jedna ka drugoj u prepunim i uz to i krajnje nepouzdanim gradskim autobusima, ma koliko bile željne druženja.
               A onda se sve tako dobro poklopilo: i sasvim namerno pronađene rupe u obavezama i svetao prolećni dan pun mirisa i boja, upravo kao što se od jednog takvog dana i očekuje i praznik od koga je ovaj veliki grad odjedanput postao tih, ušuškan u sebe, pitom i prijatan.
               Sedimo na terasi kraj velike reke koja je još dodatno udaljila svoje obale jednu od druge popivši sve prolećne kiše kojih je mogla da se domogne u svojoj večitoj žeđi za širinom i pričamo, pričamo, pričamo...
               U jednom trenutku, sa iskričavim plavim osmehom u očima, ona kaže:


               - Okreni se polako i pogledaj iza sebe.


               Okrećam se lagano i pažljivo. Na stolici nadomak moje, za jedinim praznim stolom na terasi, čuči svraka. Ne obazire se na žamor - očigledno ne strepi od blizine ljudi. Krupna, blistava, opuštena, samouverena - čuči.


               - Šta misliš, da li je već nešto poručila, ili bismo nas dve trebale da joj dozovemo konobara? - pitam.


               Prozirna, nestvarno bela zavesa na ogradi terase se pod naletom očito po malo poetski raspoloženog povetarca nadima, pretvara u usamljeno jedro i odnosi trenutak niz reku pri tom tek ovlaš dodirujući meke vodopade petunija koje se izlivaju iz prepunih žardinjera.


               2.

               Dugo se nismo videle. Godinama ne živimo u istom gradu i vezu održavamo pišući s vremena na vreme jedna drugoj ne baš previše originala pisma puna dosadne i na momente zamorne svakodnevice, razmenjujući kratke i stoga prilično neinventivne telefonske poruke i veoma, veoma retko vodeći dugačke i opširne telefonske razgovore, nakon kojih se obavezno prisećamo šta smo sve zaboravile da kažemo i pitamo.
               Jedna poruka koja mi stiže je drugačija: poslovno je u mom gradu i ima velike šanse da sebi napravi par slobodnih sati koje bi volela da podeli sa mnom.
               Stižem na mesto sastanka i, po dogovoru, cimam je da izađe.
               Opažam je izdaleka. Visoka, odsečnih, ovlaš raštimovanih pokreta, upravo onakva kakvu je oduvek znam - sigurna u sebe, u svakoj prilici obema nogama čvrsto na zemlji, bez iole talenta ili želje za maštanjima, precizna, dosledna, direktna i konkretna, nesklona prenemaganjima i velikim rečima, večito surovo realna.
               U tenutku kada me ugleda, licem joj se razliva osmeh. ( Ja se već uveliko osmehujem, budući da sam je prva primetila. )
               A onda, iznenadna promena. Prilazeći mi, naglo menja izraz.


               - Sad ću da počnem da plačem. - izgovara kroz suze koje joj već uveliko naviru.


               Potpuno zatečena, žurim joj u susret. Grlim je snažno.


               - Šta ti je? Šta se desilo? - pitam.


               - Ništa. - jeca - Tako sam srećna što te vidim.


               - I ja sam što vidim tebe.- kažem - Ali to nije razlog za plakanje.


               - I... i... toliko se dugo nismo videle... I ko zna kada ćemo opet i da li ćemo ikad više... I eto...plačem od sreće.. i tuge.. i tako sve nešto... - grca, i grli me i ljubi i naočare nam se pri tome sudaraju i mora da smo slučajnim prolaznicima neverovatno smešan prizor.


               - Ššššš... U redu je. Nije lepo da dve matore žene stoje nasred ulice i cmizdre - okrećem, kao, na šalu, svesna kako se i niz moje obraze kotrljaju krupne, raznežene suze.


                3.

               - Pet, deset, petnajest, dvadeset... - čujem visok dečački glasić iz susednog dvorišta. A malo potom:


               - Puj, Nevena!


               - Pet, deset... - odzvanja sad piskutav glas neke devojčice.


               I tako u krug. Shvatam da samo njih dvoje igraju žmurke. Pitam se gde li nalaze mesta za skrivanje, kada je susedno dvorište široko i čisto, puno uza sam zid naše kuće parkiranih automobila i tek sa po kojom malom, dobro zalivanom i redovno potkresivanom tujom tu i tamo, iza koje ne bi uspeo da se sakrije ni neki snalažljivi i na svakovrsna iznenađenja spreman ulični mačor.
               Ali, igra ne prestaje. Ne mogu da ih vidim, pošto je prozor ka komšijskoj avliji em mali, em je visoko, em ima mrežicu za komarce. No, čujem kako na smenu razbrojavaju i kako hitro tabanaju po betonu. Zabavlja me to. Skreće mi misli sa dnevnih trivijalnosti i primećujem kako počinjem da se smeškam.


               - Slušaj ti, nemoj da si mi slušajno isprljao zid! Ubiću te! - dečju graju razbija oštar, preteći ženski glas.


                Iza toga nastaje potpuna tišina.
               Ni glasa, ni koraka.
               Muk.
               Nakon izvesnog vremena, sramežljiv dečački glasić počinje neodlučno i ne previše glasno da doziva:
               - Nevena! Ne-ve-naaa! Neee-ve-na! Nevena!
               Odziva nema.            

               Tišina mi teško pritiska ramena.

 

 

 



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 20:01 24.05.2013

1.

Kad se već namestilo

Edit: Lepo ti ovo.
razmisljam razmisljam 20:39 24.05.2013

Re: 1.

zilikaka
Kad se već namestilo


Ти се баш претплатила?
И немаш ништа да кажеш?
Задржаваш се на минијатурном коментару?
Занимљиво.

За прво место, следи једна минијатурна књига:


zilikaka zilikaka 20:44 24.05.2013

Re: 1.

Potrčala da uhvatim mesto, pa onda čitala, al iz delova. Prekidali me.

A upravo ti rekoh da mi se sviđa.
Ne znam da li smem da priznam, posebno me žacnuo opis onog susreta.

Poznat mi takav osećaj.
razmisljam razmisljam 21:27 24.05.2013

Re: 1.

zilikaka
Potrčala da uhvatim mesto,


Искусно.

pa onda čitala, al iz delova. Prekidali me.


Дакле, нашла сам идеалан формат за такве ситуације.

A upravo ti rekoh da mi se sviđa.


Нисам одмах приметила. Догоди ми се да не запазим одмах едитовања у коментарима.
Извињавај и 'фала.

Ne znam da li smem da priznam, posebno me žacnuo opis onog susreta.

Poznat mi takav osećaj.


Ух, немаш појма колико ме је та њена реакција изместила.
Некако, не очекујеш тако емотиван наступ од некога ко је крајње стабилан и рационалан и онда и не знаш како да се понашаш, осим да се и сама разњањавиш к'о, да простиш, најгори слинац.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:39 24.05.2013

Re: 1.

Mali, mali,
kao Mali Princ.

razmisljam razmisljam 22:20 24.05.2013

Re: 1.

Jelica Greganović
Mali, mali,
kao Mali Princ.


Мали, мали,
као Биберче.



Мала, мала,
као Палчица.

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:45 24.05.2013

2.




One dve iz prve priče mogu biti bilo gde, a biće,(<<<link) jer one ako hoće mogu sve.
A ptice koje ih prisluškuju mogu biti razne, mare one...
razmisljam razmisljam 21:15 24.05.2013

Re: 2.

dusanovaiivanovamama


One dve iz prve priče mogu biti bilo gde, a biće,jer one ako hoće mogu sve.


Наравно.
Само, ако већ могу, радије не би изабрале романтику на песку. Много се, бре, свуда завлачи. Вероватно би изабрале фину шљунчану плажу.




A ptice koje ih prisluškuju mogu biti razne, mare one...


Маре, да..., онолико.
Оне би им плесале изнад глава, раздрагане.




dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 14:13 25.05.2013

Re: 2.

Ovo:
Prozirna, nestvarno bela zavesa na ogradi terase se pod naletom očito po malo poetski raspoloženog povetarca nadima, pretvara u usamljeno jedro i odnosi trenutak niz reku pri tom tek ovlaš dodirujući meke vodopade petunija koje se izlivaju iz prepunih žardinjera.


Trenutak koji je bio - samo ti ovako mozes opisati, zato muZika:)<<<LINK
razmisljam razmisljam 17:13 25.05.2013

Re: 2.

dusanovaiivanovamama


Trenutak koji je bio - samo ti ovako mozes opisati, zato muZika:)



У ствари, ОВО ( линкчић ) си хтела да кажеш?

Хвала за музику.
Hansel Hansel 20:59 24.05.2013

Ааааххх...!

meki vodopadi petunija

... koji se izlivaju iz prepunih žardinjera



Извини, морам мало!

- Pet, deset, petnajest, dvadeset... - čujem visok

Баш овако си чула? (Мислим, после петнаЈест, очекивао бих дваЈЕСТ... )

Дакле... опет сам морао...

Узгред, каранфили нађени. Ал' турски.
zilikaka zilikaka 21:27 24.05.2013

Re: Ааааххх...!

Дакле... опет сам морао...


...ti primećuješ da se ovaj ot'o?

Hansel Hansel 21:42 24.05.2013

Re: Ааааххх...!

ti primećuješ da se ovaj ot'o?

Пусти је, видиш да размишља како да најпримереније и најефектније одговори.

А ја примећујем да си ти брза на 'ватању првог места, ал' спора у давању препорука!

Добро, добро, знам да си једном рекла да ти је тешко да се враћаш горе, кад би бар дугме било испод текста...

(Не замерите, девојке, изгледа да ми условни рефлекс још није угашен -- онај блог сам био читао и у њему учествовао у сличном, тј. истом амбијенту у коме сам и сада, па "дрил" прорадио! )
razmisljam razmisljam 21:44 24.05.2013

Re: Ааааххх...!

Hansel
meki vodopadi petunija

... koji se izlivaju iz prepunih žardinjera



Извини, морам мало!




Извињавам, наравно, али бих те молила да ми појасниш шта је писац ( ти ) у ствари хтео да каже. Мислим да не досежем до поЈенте.

P.S.
Укапирала!
Ти хоћеш да кажеш да треба да се изливају водопади, а ја сам имала на уму да се изливају петуније и стога сам управо тако и написала. Сад, да ли је то исправно, друга је прича, али слика је требало да буде управо таква.


Баш овако си чула? (Мислим, после петнаЈест, очекивао бих дваЈЕСТ... )

Дакле... опет сам морао...


Да, баш тако, веровао или не. И сама сам приметила ту доследност у (не)грешењу, када су различите цифре биле у питању, па сам обратила пажњу и мало боље ослухнула. Дечарац је увек одређене цифре изговарао исправно, а одређене неисправно. Очигледно још није кренуо у школу, али је близу.

Узгред, каранфили нађени. Ал' турски.


Е, баш лепо.
И миришу? Којих су боја?
Hansel Hansel 21:50 24.05.2013

Re: Ааааххх...!

Ти хоћеш да кажеш да треба да се изливају водопади, а ја сам имала на уму да се изливају петуније и стога сам управо тако и написала. Сад, да ли је то исправно, друга је прича, али слика је требало да буде управо таква.

Ма, нееее, знам и ја за стилске фигуре, али ова ми је тако била... ружичаста, тј. кроз ружичасте наочаре... да не кажем писана "женским писмом".

И миришу? Којих су боја?

Нисам стигао да их миришем (а и морам прво да се решим траве која је виша од њих ), боје -- љубичасте и... белкасте.
razmisljam razmisljam 22:11 24.05.2013

Re: Ааааххх...!

zilikaka

...ti primećuješ da se ovaj ot'o?


Не бих да зановетам, али, нешто ми се чини да је такво његово понашање искључива последица чувеног оног твог блога на коме си га свесрдно подстрекавала на акције те врсте.
Hansel Hansel 22:21 24.05.2013

Re: Ааааххх...!

razmisljam

Управо, то и ја констатовах у коментару који си очито (за сада) превидела.

Укратко: нисам крив!
razmisljam razmisljam 22:32 24.05.2013

Re: Ааааххх...!

Hansel

Пусти је, видиш да размишља како да најпримереније и најефектније одговори.


Ма, неее...
Него је вас десет на једног, к'о у песми, па не постизавам.

( Управо је минуо јак пљусак, онако, са грмљавином и свим осталим припадајућим детаљима.
Ветар разбуцао облаке и ето месеца на небу, сјајног попут сребрног дугменцета. Мало сам га поглеееедала ( вишеструко е у недостатку знака за дуги акценат ) и утом се занела.

У потпису:
Женско писмо, ма шта то значило )

А ја примећујем да си ти брза на 'ватању првог места, ал' спора у давању препорука!

Добро, добро, знам да си једном рекла да ти је тешко да се враћаш горе, кад би бар дугме било испод текста...


Добро, а што се па тебе сматра ко у мом блогодворишту качи цветне венчиће по тараби?

(Не замерите, девојке, изгледа да ми условни рефлекс још није угашен -- онај блог сам био читао и у њему учествовао у сличном, тј. истом амбијенту у коме сам и сада, па "дрил" прорадио! )


Не замерамо, никако. Онај блог је стварно код неких изазвао немерљиве, несагледиве, неочекиване и невероватне последице.
razmisljam razmisljam 22:39 24.05.2013

Re: Ааааххх...!

Hansel

Ма, нееее, знам и ја за стилске фигуре, али ова ми је тако била... ружичаста, тј. кроз ружичасте наочаре... да не кажем писана "женским писмом".


Их, ружичаста, женско писмо...
Ти то мене сада омаловажаваш, вређаш, потцењујеш?
Не може женски човек ни да опише љуЦки чињенично стање цветних жардињера, а да му се одмах не прикаче епитети.

Мислим, ствааарно!

P.S.
P.P.S.


Нисам стигао да их миришем (а и морам прво да се решим траве која је виша од њих ), боје -- љубичасте и... белкасте*.


* ,,Љубичасте и... белкасте''
Типично мушко писмо.

Камо ти описни придеви, камо ти нијансе, преливи, тонови? Камо ти поетска поређења?
Hansel Hansel 22:39 24.05.2013

Re: Ааааххх...!

Добро, а што се па тебе сматра ко у мом блогодворишту качи цветне венчиће по тараби?

А што се ње сматра ко се отео по твом блогодворишту?

Не замерамо, никако. Онај блог је стварно код неких изазвао немерљиве, несагледиве, неочекиване и невероватне последице.

Хвала.

У потпису:

Неко

(А ово "женско писмо" с месецом ми је симпа. Шта ћу, увек сам био астрономски романтичан. )

EDIT:

Не може женски човек



Типично мушко писмо.

"Белкасто" је било намерно, мада стварно није скроз бела боја... Погледам сутра натенане, па ћу да спремим писмени рад.

Само да знаш да сам прву петицу у школи, за писање на часу, добио за опис љубичице, и рад је читан пред целим одељењем!
razmisljam razmisljam 23:06 24.05.2013

Re: Ааааххх...!

Hansel
razmisljam

Управо, то и ја констатовах у коментару који си очито (за сада) превидела.


Коментар сам уочила још ономад, али, уобичајено штреберски, држим се хронолошког реда при одговарању, тако да нисам до недавно стигла до њега. У мећувремену сам ти одговорила, све како доликује.

Укратко: нисам крив!


Не баш укратко: крив си зато ( из разлога што - обожавам овај израз: увек ми се од њега диже коса на глави ) што си допустио себи да тако лако и без размишљања потпаднеш под којекакве непримерене утицаје.
razmisljam razmisljam 23:43 24.05.2013

Re: Ааааххх...!

Hansel

А што се ње сматра ко се отео по твом блогодворишту?


Пази, кад си потпуно у праву.

Хвала.

У потпису:

Неко


Нема на чему. Истина, истина и само истина.

У потпису:

Женско писмо правдољубиве провенијенције

(А ово "женско писмо" с месецом ми је симпа. Шта ћу, увек сам био астрономски романтичан. )


Морала сам да унесем мало романтичне пометње у твоје редове, када ме већ прозиваш. ( А месец се тако лепо наместио у прозор. )

EDIT:

Не може женски човек


Човечица не иде, није по прописима. Жена? Па и жена је човек. Према томе, остаје једино дато решење не би ли се задовољила родна равноправност и при томе задржала припадност човечанству као таквом.

"Белкасто" је било намерно, мада стварно није скроз бела боја... Погледам сутра натенане, па ћу да спремим писмени рад.


Ма, јасно ми је да си то намерно и са разлогом написао. Али, и ја сам морала мало...


Само да знаш да сам прву петицу у школи, за писање на часу, добио за опис љубичице, и рад је читан пред целим одељењем!


Чекам писмени рад са великим нестрпљењем у искреној нади да неће бити испод нивоа прве петице из писања на часу.

Hansel Hansel 11:20 25.05.2013

Re: Ааааххх...!

Чекам писмени рад са великим нестрпљењем у искреној нади да неће бити испод нивоа прве петице из писања на часу.

Ехм. Биће мало горе!

Напето сам ишчекивао те хипотетичке цветиће. Хоће ли их бити, и где ће их бити?! О, које ли ће боје бити? Хоћу ли моћи добро да их опишем?!

И, онда, појавише се међ' подивљалом травом нежне и стидљиве латице заборављеног цвета. Светлољубичастих (неки ту боју називају тамнорозa) спољних кругова и светлијих унутрашњих са скоро белим тачкицама које је могао да види само мали Хензел.

На другом крају цигланог круга око усамљене магнолије појавио се и други цветић, нежно розе боје у унутрашњим кружићима -- скоро беле, опет са ситним белим тачкицама које је чак и мали Хензел тешко примећивао.

Лоптице цветића мирисале су заносно, али не и опојно.


___

А, шта кажеш?

( )
zilikaka zilikaka 16:34 25.05.2013

Re: Ааааххх...!

razmisljam


Hansel


Vas dvoje niste baždareni.

Ne samo da vam zavidim na onolikoj energiji koju ulažete u neke stvari, nego osećam i neizmerno olakšanje što (zbog tehničkih razloga, isključili nam struju) to nisam imala priliku da pratim uživo.
razmisljam razmisljam 16:57 25.05.2013

Re: Ааааххх...!

Hansel

Ехм. Биће мало горе!


Ако ћемо поштено, то сам и имала намеру да кажем, али сам се у последњем тренутку уздржала, свесна да младом таленту не треба на самом старту поткресивати крила инспирације, већ га је битно ( из чисто алтруистичких и томе сличних побуда ) подстакнути да пружи најбоље што зна, уме и може. ( Које си ти успешно постигао. )

Напето сам ишчекивао те хипотетичке цветиће. Хоће ли их бити, и где ће их бити?! О, које ли ће боје бити? Хоћу ли моћи добро да их опишем?!...


Изванредан почетак. Уноси дозу неизвесности у радњу, подиже пажњу, савршено дозира тензију. Непроцењиво.

И, онда, појавише се међ' подивљалом травом нежне и стидљиве латице заборављеног цвета. Светлољубичастих (неки ту боју називају тамнорозa) спољних кругова и светлијих унутрашњих са скоро белим тачкицама које је могао да види само мали Хензел.

На другом крају цигланог круга око усамљене магнолије појавио се и други цветић, нежно розе боје у унутрашњим кружићима -- скоро беле, опет са ситним белим тачкицама које је чак и мали Хензел тешко примећивао.


Сасвим лепа употреба описних придева, истанчан осећај за боје ( ), прецизност у изражавању, фина доза поетске разбарушености.
( Да ли је мали Хензел размишљао о томе да набави наочаре? Нешто му се превише пред очима појављују ситне беле тачкице. )

...Лоптице цветића мирисале су заносно, али не и опојно.


Виртуозно! Рекла бих чак и ненадмашно.

,,...заносно, али не и опојно.''

А, шта кажеш?
( смајли који се ваља од смеха* )


Ја да сам на твом месту, не бих се смејала.

А шта кажем?
Кажем .

*Погледати објашњење у неком од коментара које сам оставила МРНС. ( Парола: снађи се. ( смајли који намигује* )
Hansel Hansel 17:15 25.05.2013

Re: Ааааххх...!

zilikaka
Vas dvoje niste baždareni. Ne samo da vam zavidim na onolikoj energiji koju ulažete u neke stvari, nego osećam i neizmerno olakšanje što (zbog tehničkih razloga, isključili nam struju) to nisam imala priliku da pratim uživo.



Размишљалица
Да ли је мали Хензел размишљао о томе да набави наочаре? Нешто му се превише пред очима појављују ситне беле тачкице.

Хех, шта ли би ми тек рекла када бих ти саопштио да прилично непогрешиво детектујем повишени УВ индекс?

Другим речима, (ове) беле тачкице су ипак ту.
razmisljam razmisljam 17:17 25.05.2013

Re: Ааааххх...!

zilikaka

Vas dvoje niste baždareni.

Ne samo da vam zavidim na onolikoj energiji koju ulažete u neke stvari, nego osećam i neizmerno olakšanje što (zbog tehničkih razloga, isključili nam struju) to nisam imala priliku da pratim uživo.


Једино што поводом ове непримерене изјаве могу да кажем, а да не испаднем груба и непристојна је: Уа нередовни платиша!
zilikaka zilikaka 19:56 25.05.2013

Re: Ааааххх...!

Уа нередовни платиша


E, cvrc, nije nego!

Bilo jedno od onih lepih planskih isključenja za koje niko nikad ne sazna na vreme, a koja obavezno traju bar duplo duže od planiranog.

E, i još nešto. Danas popodne sam se, posle vise od deset godina, pošteno najela trešanja.


Msm, oni upućeni znaju da se trešnja pravilno konzumira samo na jedan način, direktno sa grane.
Čim se opere, ona gubi 30% arome, a opciju postavljenog stola sa činijicama ne želim ni da komentarišem.
Hansel Hansel 20:46 25.05.2013

Re: Ааааххх...!

ne želim ni da komentarišem.

А ко је очекивао да коментаришеш?

zilikaka zilikaka 21:07 25.05.2013

Re: Ааааххх...!

E, evo tebi onda lepo klasirane.



A sad nagradno pitanje, za domaćicu i upućene. Kako se u Bačkoj zove ona velika crna trešnja?


razmisljam razmisljam 21:52 25.05.2013

Re: Ааааххх...!

zilikaka
Уа нередовни платиша


E, cvrc, nije nego!

Bilo jedno od onih lepih planskih isključenja za koje niko nikad ne sazna na vreme, a koja obavezno traju bar duplo duže od planiranog.

E, i još nešto. Danas popodne sam se, posle vise od deset godina, pošteno najela trešanja.


Види, да ниси поменула трешње, лепо бих ти се извинила због инсинуација, замолила те за опроштај, посула се пепелом, отишла у ћошак и одрадила партију клечања на кукурузу...
Овако, не рачунај на моју финоћу.

Да, да, правилно конзумирање једино с гране, ништа чинијице, ништа ово, оно... Ма, дааај! А како мислиш да то изведем? Помоћу чаролије?
Није свако трули капиталиста коме трешње расту у авлији. Ми, сироти лумпенпролетери без и једног дрвцета у дворишту, без дворишта и без комшија које имају трешњу у свом дворишту, ми, осуђени на цегере и зембиље и пијацу, ми, несхваћени од вас надмених поседника трешања, ми... шмрц... цмиздр... Шта ми да радимо када видимо како се бахатите около? ( Хоћу и јаааа!!! )



razmisljam razmisljam 21:54 25.05.2013

Re: Ааааххх...!

zilikaka

A sad nagradno pitanje, za domaćicu i upućene. Kako se u Bačkoj zove ona velika crna trešnja?


Могу ја? Могу ја?
Рушт?
( А шта је награда? )
zilikaka zilikaka 08:26 26.05.2013

Re: Ааааххх...!

Није свако трули капиталиста коме трешње расту у авлији. Ми, сироти лумпенпролетери без и једног дрвцета у дворишту...





и без комшија које имају трешњу у свом дворишту,


E, ovo je već do tebe.
Jedna od bitnijih odrednica za izbor životnog mesta trebalo bi svakako da bude i komšijska trešnja.

А шта је награда?


Ostaje tajna, do daljeg. Kad se realizuje biće obnarodovano.
razmisljam razmisljam 18:33 26.05.2013

Re: Ааааххх...!

zilikaka



Баш ти супер идеја.
Па мени би требала читава стаклена башта за узгој таквих пиџавих примерака само за да се једном фамилијарно наједемо к'о људи. Ова једна јадна сирота саксија нам није ни за на зуб.

E, ovo je već do tebe.
Jedna od bitnijih odrednica za izbor životnog mesta trebalo bi svakako da bude i komšijska trešnja.


Скрушено признајем да си потпуно у праву.

Ostaje tajna, do daljeg. Kad se realizuje biće obnarodovano.


Дакле, награду сам заслужила?
А да је се ја ипак, за сваки случај, одрекнем? Некако ми делује да ми се ни мало не би свидела. ( Почаствоваћеш ме гостовањем у мом блогодворишту, а на пијачне теме? )
buba_truba buba_truba 21:09 24.05.2013

Minijature...

Lepo napisano. Životno.

A ja, naletela sam danas na jednu vest koja me baš takla. Svratim ovde da vidim da li je neko osetio potrebu da o tome piše, da pomene... Ništa.

Ovaj tvoj blog je o životu... i minijaturama. Pa se nadam da nije promašaj ako okačim kod tebe

Minijatura o Stefanu
razmisljam razmisljam 21:57 24.05.2013

Re: Minijature...

buba_truba
Lepo napisano. Životno.


Хвала ти, Бубо.

A ja, naletela sam danas na jednu vest koja me baš takla. Svratim ovde da vidim da li je neko osetio potrebu da o tome piše, da pomene... Ništa.

Ovaj tvoj blog je o životu... i minijaturama. Pa se nadam da nije promašaj ako okačim kod tebe

Minijatura o Stefanu


Наравно да нија промашај. Драго ми је што си ову дирљиву минијатуру окачила баш код мене. Искрено се надам да људе неће мрзети да отворе линк, јер причу о Стефану збиља вреди прочитати. И онда из ње извући гомилу наравоученија.

Узгред, ако неком другом приликом налетиш на вест која те је на било који начин дирнула и пожелиш о њој да прозбориш коју, моје блогодвориште ти је широм отворено. А и невезано за вести, подразумева се.
buba_truba buba_truba 22:23 24.05.2013

Re: Minijature...

razmisljam
Узгред, ако неком другом приликом налетиш на вест која те је на било који начин дирнула и пожелиш о њој да прозбориш коју, моје блогодвориште ти је широм отворено. А и невезано за вести, подразумева се.

Hvala.
razmisljam razmisljam 23:08 24.05.2013

Re: Minijature...

buba_truba

Hvala.


Нема на чему. Биће ми задовољство.
jinks jinks 21:09 24.05.2013

...

- Slušaj ti, nemoj da si mi slušajno isprljao zid! Ubiću te! - dečju graju razbija oštar, preteći ženski glas.

Zamislite, da li je i glas razbrajao, žmurio, i da li se sakrivao od žmurača pre n desetina godina.
angie01 angie01 21:50 24.05.2013

Re: ...

pazi, kada se i danas setim komsinice iz zgrade preko puta-ziva jos uvek:)-...prvo nam je zagradila prolaz pored njenog prozora, da ne bi tuda prolazili, a posle nam je krvnica, prekopala rosu, na savrseno utabanom parcetu dvorista, gde smo igrali klikere, rukajojseosusiladabogdasvesaasovom,...
jinks jinks 21:59 24.05.2013

Re: ...

Što bi neki rekli "selfishness is the father of all ev.l"
razmisljam razmisljam 22:05 24.05.2013

Re: ...

jinks

Zamislite, da li je i glas razbrajao, žmurio, i da li se sakrivao od žmurača pre n desetina godina.


То је сасвим лако замисливо, Џинксе.
Као што је, на жалост, замисливо и да неке мале девојчице порасту толико коначно да забораве да су икада биле мале и окрену се само бесмисленој бризи за материјалне, крајње баналне ствари, што је тако уобичајено у свету оних који су одрасли на погрешан начин угушивши сасвим игру у себи.
jinks jinks 22:10 24.05.2013

Re: ...

и окрену се само бесмисленој бризи за материјалне, крајње баналне ствари, што је тако уобичајено у свету оних који су одрасли на погрешан начин угушивши сасвим игру у себи


Da li je ovo što si napisala možda nagovešteno, na neki način, i u zadnjim rečenicama bloga:

- Nevena! Ne-ve-naaa! Neee-ve-na! Nevena!

Odziva nema.

Tišina mi teško pritiska ramena.
myredneckself myredneckself 22:31 24.05.2013

Re: ...

razmisljam
A onda se sve tako dobro poklopilo: i sasvim namerno pronađene rupe u obavezama i...



Što je dokaz da je vaše prijateljstvo još uvek lepo i vitalno, a ne iluzija, kao ova lepa Ocampova slika

razmisljam razmisljam 22:49 24.05.2013

Re: ...

angie01


Већина нас би вероватно могла да се присети неке такве комшинице или неког сличног комшије из свог сопственог детињства.

Али, Енџи, не бих ја њих пЦовала и клела. Довољно су кажњени већ самим тим што не умеју да буду добри, што им је срце залеђено као у Снежне краљице.



Тешко је то бреме. Наравно, нису га свесни, али, довољно је што ми знамо да они у суштини воде страшно тужне и несрећне животе. Јер, кад је било среће у томе да се ма коме напакости и учини зло?
razmisljam razmisljam 22:54 24.05.2013

Re: ...

jinks
Što bi neki rekli "selfishness is the father of all ev.l"


Да ли баш себичност, или тек недостатак слуха за потребе других? ,,Грешка'' у карактеру? ,,Квар'' у срцу? ,,Фалинка'' у души?
Јер, не бих смела да тврдим да је себичност једини и искључиви покретач наизглед себичних потеза. Много је то компликованије.
angie01 angie01 22:55 24.05.2013

Re: ...

sve si u pravu- al smo je brate mrzeli iz sve snage- je l znas ti kako je tesko utabati zemlju da klikeri pravilno klize, pa jos udubiti savrsenu rosu, mi bili ponosni onoliko, najbolji teren za staklence u kraju,...a nemocni babac preorao svojerucno!

razmisljam razmisljam 22:59 24.05.2013

Re: ...

jinks
и окрену се само бесмисленој бризи за материјалне, крајње баналне ствари, што је тако уобичајено у свету оних који су одрасли на погрешан начин угушивши сасвим игру у себи


Da li je ovo što si napisala možda nagovešteno, na neki način, i u zadnjim rečenicama bloga:


Не са намером, признајем. Задржала сам се само на опису ситуације онако како сам је чула из собе.
Мада, у контексту овог нашег разговора, дало би се сасвим лепо и тако тумачити.
Остаје нам да се надамо да ће девојчица из приче умети да одрасте како треба. Држаћемо јој палчеве, зар не?
razmisljam razmisljam 23:29 24.05.2013

Re: ...

myredneckself


Što je dokaz da je vaše prijateljstvo još uvek lepo i vitalno, a ne iluzija, kao ova lepa Ocampova slika


За пријатељство си у праву. До душе, ја бих радије, уместо још увек рекла и даље, али, то су већ ситничарења којима сам, неспорно, склона.

Око слике се већ не бих сложила. Јесте лепа и необична, али је ја не видим као илузију, већ као вишезначност, позив да се ствари сагледају са различитих страна, из различитих углова, да се буде широк и неукалупљен у посматрању и доживљавању...

А кад смо већ код илузија, за тебе један Ђузепе Арчимбалдо:




razmisljam razmisljam 23:52 24.05.2013

Re: ...

angie01
sve si u pravu- al smo je brate mrzeli iz sve snage- je l znas ti kako je tesko utabati zemlju da klikeri pravilno klize, pa jos udubiti savrsenu rosu, mi bili ponosni onoliko, najbolji teren za staklence u kraju,...a nemocni babac preorao svojerucno!


Знам, како не бих знала?! ( Мада, признајем поштено, нисам била неки јачи играч. Избацивање кликера помоћу палца је за мене увек била виша математика. Ја сам досегла гађање помоћу кажипрста једне руке из рашљи направљених од кажипрста и великог прста друге. Једном речју, антиталенат, али пасионирани. )
И наравно, ја бих је такође искрено мрзела да сам клинка. Али нисам више скроз дете, мало сам и одрасла , тако да је из те перспективе сажаљевам. ( А сажаљење је, по мени, сурово осећање које тако лепо уме да повреди онога коме је намењено. )

myredneckself myredneckself 07:50 25.05.2013

Re: ...

razmisljam
уместо још увек рекла и даље,

Bravo, to je sasvim u redu, sada i ja vidim.
Nisi valjda zaboravila, rekla sam ti odavno, kad bih ja znala tako sa rečima kao ti, pisala bih danonoćno.

Pa, razmisljam, ova slika sa pticama se meni nekako namestila za ovaj post.
Iluzija, uvek zanimljiva, intrigantna, više pomenuta kao lajtmotiv Ocampovih radova, bez ulaženja u neku dublju analizu, i plasiranja neke ideje.
Noćas sam u treću smenu jedva svratila, samo zbog tebe i Radmile.

PS
Hvala na poklonu. Imam iluziju da voćem mogu da doteram liniju.
Dr M Dr M 12:10 25.05.2013

Re: ...

Imam iluziju da voćem mogu da doteram liniju


I možeš, ako se dvadesetak puta dnevno popneš na voćku a ne pojedeš ni jedan plod..
myredneckself myredneckself 14:29 25.05.2013

Re: ...

Dr M
Imam iluziju da voćem mogu da doteram liniju


I možeš, ako se dvadesetak puta dnevno popneš na voćku a ne pojedeš ni jedan plod..


Ovaaaj...to sam tela da kažem doktore
razmisljam razmisljam 16:05 25.05.2013

Re: ...

myredneckself
razmisljam
уместо још увек рекла и даље,

Bravo, to je sasvim u redu, sada i ja vidim.
Nisi valjda zaboravila, rekla sam ti odavno, kad bih ja znala tako sa rečima kao ti, pisala bih danonoćno.



Ех, где заборавила?
Данима нисам могла да се опоравим од усхићења. ( цветић* )
Мислим, тако нешто чути прија преко сваке мере. Мада, натера те и на некаква размишљања о томе да ли је похвала збиља заслужена, и тако... Пала су ту разна преиспитивања и појавиле се многе недоумице. Али, то сам ја. Куд да прихватим похвалу, а да је мало боље не размотрим са погрешне стране?

Иначе, ооо... како бих и ја писала далеко више него што то тренутно чиним, али, процепи у свакодневици ( ових дана замирисаној џемом од јагода ) су толико ретки и нередовни, а коцкице се не слажу онако како сам планирала... Уосталом, шта да ти причам, када и сама све знаш.

Pa, razmisljam, ova slika sa pticama se meni nekako namestila za ovaj post.
Iluzija, uvek zanimljiva, intrigantna, više pomenuta kao lajtmotiv Ocampovih radova, bez ulaženja u neku dublju analizu, i plasiranja neke ideje.


Није ваљда да се нисмо разумеле?
Није ми била намера да зановетам и примедбујем ( Ханселе, знам да израз није по ЈУС-у, али ми баш паше на овом месту и шта ми можеш. ). Само сам ти испоручила свој след асоцијација у поводу слике којом си илустровала свој коментар, а која ми се баш допала због своје дволичности ( смешко који намигује* ).

Да, а илузије су увек интригантне. И дало би се о њима онолико, на разне начине, различитим поводима и са различитих тачака гледишта...

Noćas sam u treću smenu jedva svratila, samo zbog tebe i Radmile.


Радмила!
Добро си ме подсетила. Све време имам на уму да сам негде заборавила да свратим, али никако да доконам где.
Код Микелеа, наравно.

PS
Hvala na poklonu. Imam iluziju da voćem mogu da doteram liniju.


Нема на чему.
Незгодне су те илузије које повезују воће и линију. И никако их се ослободити.

P.S. *Морала сам да редукујем смајлиће, јер виша сила не дозвољава више од десет комаТа по коментару, па стога на неким местима стоје описи ( смајли који колута очима, благо незадовољан* ).
razmisljam razmisljam 16:59 25.05.2013

Re: ...

Dr M

I možeš, ako se dvadesetak puta dnevno popneš na voćku a ne pojedeš ni jedan plod..




Што би се на чистом српском језику звало мишн импосибл. Или, у преводу: колај работа.
Hansel Hansel 17:23 25.05.2013

Re: ...

примедбујем ( Ханселе, знам да израз није по ЈУС-у, али ми баш паше на овом месту и шта ми можеш.

Ама, не би ти ја ништа примедбовао овим поводом, ипак ти мене не разумеш.

Примедбоваћу ти нешто друго, али на ПП...
mirelarado mirelarado 19:58 26.05.2013

Re: ...

А кад смо већ код илузија...





razmisljam razmisljam 21:38 26.05.2013

Re: ...

mirelarado
А кад смо већ код илузија...


Да. Кад већ јесмо код илузија...

loader loader 23:24 24.05.2013

Dugo se nismo videli :)

.. pa reših da svratim. I da malo klizim kroz slova, rečenice...

razmisljam razmisljam 23:58 24.05.2013

Re: Dugo se nismo videli :)

loader
.. pa reših da svratim. I da malo klizim kroz slova, rečenice...


Баш лепо и увиђавно с Ваше стране, mr loader. Добродошлибољеменашли.

Ја сам, до душе, Вас виђала у последње време у пар наврата у Вашем блогодворишту, ама сам била несклона свраћању, те сам само вирила преко ограде. Зато и нисте могли да ме приметите, заузети диваном са гостима који су Вас заокупили својим присуством.
loader loader 00:09 25.05.2013

Re: Dugo se nismo videli :)

Boljenašaovas
A to virenje preko ograde... Dobar sport u detinjstvu. A sada...
Možda ne treba da se ustežete. Svratite. Uvek ima načina da se stavi neka tačkica, znak... Uostalom, teme su samo prividi stvoreni da se ljudi druže,
koliko god delovali (neki) mrzovoljno
myredneckself myredneckself 07:59 25.05.2013

Umešaću se...

loader
Uostalom, teme su samo prividi stvoreni da se ljudi druže,
koliko god delovali (neki) mrzovoljno

Pa onda napišite već jednom takav post, da se družimo. Vi to sigurno možete.
Skoro da ste me razljutili, i ovog puta vam neću slati stare pesme.

Šalim se mr loader, žurim na pijacu.
loader loader 10:13 25.05.2013

Re: Umešaću se...

Tek u 9 sati na pijacu ?

Hm, hm ...
milisav68 milisav68 12:18 25.05.2013

Re: Umešaću se...

loader
Tek u 9 sati na pijacu ?

Hm, hm ...

Kakvo neiskustvo, na pijacu se uvek ide malo kasnije.
myredneckself myredneckself 14:34 25.05.2013

Re: Umešaću se...

milisav68
loader
Tek u 9 sati na pijacu ?

Hm, hm ...

Kakvo neiskustvo, na pijacu se uvek ide malo kasnije.

milisav my man, kaži - em je subota za duže spavanje, em padnu cene

razmisljam razmisljam 15:36 25.05.2013

Re: Dugo se nismo videli :)

loader
Boljenašaovas




A to virenje preko ograde... Dobar sport u detinjstvu. A sada...
Možda ne treba da se ustežete. Svratite. Uvek ima načina da se stavi neka tačkica, znak... Uostalom, teme su samo prividi stvoreni da se ljudi druže,
koliko god delovali (neki) mrzovoljno


Ма, не устежем се, него се и сама умрзовољим читајући тешке текстове на тешке теме и на све то још теже коментаре, а некако ми не иде да се мрзовољом разбацујем по туђим блогодвориштима, када то већ не чиним по свом.
Оно, имате право, вероватно постоји начин и да се другачије приступи, али, све ме нешто хвата нелагода да то нећу умети да урадим како треба... ( Ено где се избламирах максимално на Вашем фудбалском посту, а све трудећи се да пратим тему. )
Но, да не филозофирам, што би рекли у некадашњој ЈНА ( барем тако легенде кажу ): - Стараћемо се.

( А за дружење и тако то Вам је све већ лепо рекла и казала МРНС. )
razmisljam razmisljam 16:15 25.05.2013

Re: Umešaću se...

myredneckself

Pa onda napišite već jednom takav post, da se družimo.


Ако си му рекла. ( Праштајте, mr loader, али МРНС је сасвим у праву. Или мислите да би било у реду да се код Вас упустимо у безобзирно троловање, дружења ради? Све нешто мислим да се модерацији не би превише свидео један такав подухват. )

Vi to sigurno možete.


Наравно да може, доказано онолико пута. Рецимо... ( линкчић )

( Уа јаваскрипт!!! )
zilikaka zilikaka 16:40 25.05.2013

Re: Umešaću se...

Kakvo neiskustvo, na pijacu se uvek ide malo kasnije


Vidiš, ja sam pokušala da uhvatim zakonitost, al teško ide.

Nekako uvek imam utisak da bi bilo bolje da sam došla u drugo vreme.

Nego, da mi predložimo gospoji domaćici da ona otvori blog na tu interesantnu, ali pre svega vrlo korisnu temu, a ti da detaljno obrazložiš svoju izjavu.
razmisljam razmisljam 17:04 25.05.2013

Re: Umešaću se...

mr loader

Milisav

MRNS


Бојим се да mr loader није најбоље упућен у неписана традиционална правила одласка на пијац. Другим речима, Милисав је у праву, а МРНС, као свака искусна домаћица, зна знање.

razmisljam razmisljam 17:24 25.05.2013

Re: Umešaću se...

zilikaka


Vidiš, ja sam pokušala da uhvatim zakonitost, al teško ide.


То са хватањем законитости је узалудан посао, одмах да ти кажем. Тако и ја, кад год објавим блог, покушавам да докучим како се разговор редовно заврши или на пијаци или у кухињи или било где на светлосну годину од задате теме.

Nego, da mi predložimo gospoji domaćici da ona otvori blog na tu interesantnu, ali pre svega vrlo korisnu temu, a ti da detaljno obrazložiš svoju izjavu.


Ето, рукавица је бачена.
Него, не бих ја отварала блог - договорите се вас двоје ко ће да узурпира моје надалеко познато гостопримство и искористи прилику да апсолвира ову надасве занимљиву тему од круцијалног општег интереса. Слутим да ће заинтересованост за исту бити огромна.
Dr M Dr M 18:41 25.05.2013

Re: Dugo se nismo videli :)

што би рекли у некадашњој ЈНА ( барем тако легенде кажу ): - Стараћемо се.


Legende su, često, nepouzdani izvori.

U nekadašnjoj JNA se, na pohvalu, odgovaralo sa Služimo narodu!

U još nekadašnjijoj vojsci Kraljevine se odgovaralo sa Staraću se!. Nema množine, ne uklapa se u ritam.

loader loader 19:17 25.05.2013

Re: Umešaću se...

na pijacu se uvek ide malo kasnije.

Što se kasnije ode,
to su veće šanse da običan sir postane kačkavalj


Možda bi to moglo biti odgonetka narečene nedoumice
razmisljam razmisljam 19:23 25.05.2013

Re: Dugo se nismo videli :)

Dr M

Legende su, često, nepouzdani izvori.

U nekadašnjoj JNA se, na pohvalu, odgovaralo sa Služimo narodu!

U još nekadašnjijoj vojsci Kraljevine se odgovaralo sa Staraću se!. Nema množine, ne uklapa se u ritam.






Данас ми никако не полази за руком да бриљирам на мени блиским и добро познатим темама.

Код mr loadera сам се сјајно неразумела у фудбал, овде се подједнако сјајно не разумевам у етикецију војничког опхођења.

Dottore,захваљујем на исправци. Стараћу се да је упамтим.

P.S. Има онај пребајати виц када некакав француски војни аташе устврди како српски војници невероватно воле сир. Приметивши збуњеност саговорника, објашњава како је присуствовао смотри неке војне јединице на којој је официр поздравио војнике са Фромаж е бон!* на шта су му они сложно и громко одговорили са О-хо-хо-хо-хо!!!**

*Сир је добар. Наравно, официр је рекао Помаже Бог!
**А војници су одговорили Бог-ти-по-мо-го!!!
razmisljam razmisljam 19:24 25.05.2013

Re: Umešaću se...

loader

Što se kasnije ode,
to su veće šanse da običan sir postane kačkavalj


Па зар код Вас на пијаци немате расхладне витрине за нежне и осетиљиве млечне производе?
milisav68 milisav68 19:41 25.05.2013

Re: Umešaću se...

zilikaka
Vidiš, ja sam pokušala da uhvatim zakonitost, al teško ide.

Nekako uvek imam utisak da bi bilo bolje da sam došla u drugo vreme.

Nego, da mi predložimo gospoji domaćici da ona otvori blog na tu interesantnu, ali pre svega vrlo korisnu temu, a ti da detaljno obrazložiš svoju izjavu.

Ma nema tu mnogo mudrosti, roba na pijaci ima relativno kratak vek, pa mora brzo da se proda.

Tako da su cene ujutru najveće, i padaju tokom dana, stim što se najbolja roba češće prvo proda, pa se posle 12 sati teže nalazi.

Druga je stvar ako ti recimo trebaju jagode za slatko, onda odeš oko tri sata i kupiš djuture.

Naravno da ima izuzetaka, ali je ovo generalno pravilo, jer kogod da prodaje robu, ima odredjene fiksne troškove (radio ne radio, svira ti radio ), koji danas nisu mali.

Bitnije od vremena odlaska je da imaš "svog" prodavca, kod koga ćeš uvek da dobiješ optimalnu cenu, a i neku informaciju gde može da se nadje dobra roba koju on ne prodaje.

razmisljam razmisljam 21:42 25.05.2013

Re: Umešaću se...

milisav68


Шта ти је познавалац и експерт!
Кратко, јасно, разложно...
milisav68 milisav68 21:52 25.05.2013

Re: Umešaću se...

razmisljam
Шта ти је познавалац и експерт!
Кратко, јасно, разложно...

Staraćuse.
razmisljam razmisljam 21:59 25.05.2013

Re: Umešaću se...

milisav68

Staraćuse.


myredneckself myredneckself 15:01 26.05.2013

Re: Umešaću se...

loader
na pijacu se uvek ide malo kasnije.

Što se kasnije ode,
to su veće šanse da običan sir postane kačkavalj


Možda bi to moglo biti odgonetka narečene nedoumice

Božeee... mr loader, pijace su ispod tezgi opremljene frižiderima, bar kod nas u NS.
Ajde priznajte, kada ste poslednji put bili na pijaci?
(Da, baš ste bili, malo...)
myredneckself myredneckself 15:06 26.05.2013

Re: Umešaću se...

milisav68
zilikaka
Vidiš, ja sam pokušala da uhvatim zakonitost, al teško ide.

Nekako uvek imam utisak da bi bilo bolje da sam došla u drugo vreme.

Nego, da mi predložimo gospoji domaćici da ona otvori blog na tu interesantnu, ali pre svega vrlo korisnu temu, a ti da detaljno obrazložiš svoju izjavu.

Ma nema tu mnogo mudrosti, roba na pijaci ima relativno kratak vek, pa mora brzo da se proda.

Tako da su cene ujutru najveće, i padaju tokom dana, stim što se najbolja roba češće prvo proda, pa se posle 12 sati teže nalazi.

Druga je stvar ako ti recimo trebaju jagode za slatko, onda odeš oko tri sata i kupiš djuture.

Naravno da ima izuzetaka, ali je ovo generalno pravilo, jer kogod da prodaje robu, ima odredjene fiksne troškove (radio ne radio, svira ti radio ), koji danas nisu mali.

Bitnije od vremena odlaska je da imaš "svog" prodavca, kod koga ćeš uvek da dobiješ optimalnu cenu, a i neku informaciju gde može da se nadje dobra roba koju on ne prodaje.


Hmmda... milisav je uglavnom sve razjasnio.
zilikaka zilikaka 15:45 26.05.2013

Re: Umešaću se...


Hmmda... milisav je uglavnom sve razjasnio.


Ma ništa vi ne umete.

On razjasnio u jednom postu, a ti se u pola rečenice sasvim složila.

Gde je tu diskusija, sukobljavanje mišljenja, pa pozivanje na literature, pa citati sa konkretnim podacima (za one što ih mrzi da otvaraju linkove), pa teške reči, pa...?

Jedino s kim mi još ostaje da nešto pokušam je onaj što je otkrio pentranje na klupe.
Sa ću ga navedem da razbije i prozor, a onda...
Hansel Hansel 16:40 26.05.2013

Re: Umešaću se...

Jedino s kim mi još ostaje da nešto pokušam je onaj što je otkrio pentranje na klupe.
Sa ću ga navedem da razbije i prozor, a onda...

Е, драга моја, тај је својевремено поломио једну клупу... тако што је на њу гурнуо некога ко га је (претерано) подбадао.

Долазио и директор (знаш који је то скандал био)... Е, сад, шта могу кад баш та клупа није имала потпору за писаћи део...
zilikaka zilikaka 17:26 26.05.2013

Re: Umešaću se...


Е, драга моја, тај је својевремено поломио једну клупу... тако што је на њу гурнуо некога ко га је (претерано) подбадао.


Eto, znala sam da si pravi čovek.

Onda, idemo?



razmisljam razmisljam 19:22 26.05.2013

Re: Umešaću se...

zilikaka

Eto, znala sam da si pravi čovek.

Onda, idemo?


Ц, ц, ц... Која си ти у ствари једна, како бих ти рекла, фенсерица.
Требају ти гумене чизме за журку по барицама?
ГоспоЏо драга, то се једино исправно ради овако:



Hansel Hansel 20:40 26.05.2013

Re: Umešaću se...

ГоспоЏо драга, то се једино исправно ради овако:

У своје име да кажем да то ипак зависи од доба године. А и овима гумене чизме нису много вределе, све су се испрскале.

Можда сам једном писао негде на Блогу, а можда и нисам.

Спрема мајка ујутру ужурбано своје дете -- њега да остави у обданишту, а она после иде на посао.

Време -- зимско, али мало омекшало, па је на улицама бљузгавица.

-- Мама, ја шљапкам!
-- Ако, шљапкај, сине!
...
-- Мама, ја шљапкам!
-- Ма, само шљапкај!
...
-- Ја шљапкам, мама!
-- Доб...

И ту мама први пут погледа како дете шљапка -- било је само у чарапицама. Нити се жалило да му је хладно, нити да му је мокро -- само је шљапкало.

Onda, idemo?

Нарафски!
zilikaka zilikaka 21:50 26.05.2013

Re: Umešaću se...

Onda, idemo?

Нарафски!


Pozvala bih ja i njih, a vidiš da n'umeju da šljapkaju.
razmisljam razmisljam 21:56 26.05.2013

Re: Umešaću se...

Hansel


Да не цитирам, верујем да ћеш и овако сконтати поЈенту.
Најслађе и најекономичније је шљапкати бос по барицима ( а још лепше и узбудљивије по житком блату ) при било којим временским приликама. Кад имаш чизме, оне се напуне водом и натопе се чарапе и уопште, количина хладне воде са којом си у додиру је далеко већа.
И још, босоног утрчиш у кућу и право у каду и под млаз топле воде и готово. А док изујеш чизме...

Што се, пак, анегдоте тиче: када сам ја била мала није било непромочивих зимских одела и сличних хај-тек одевних помагала за зимске услове. Хоћу рећи, долазили смо кућама након читавог дана јурцања и ваљања по снегу, клизања и падања, санкања и превртања са санки мокри к'о мишеви од главе до пете, па нам ништа није фалило. Падне брзо пресвлачење, седење уз фуруну ( како се тада лепо раскокају заноктице ) и шоља неког топлог напитка ( Увек сам давала предност какаоу у односу на чај. ) и то је то до следећег дана.
И мајке нам се уопште нису онесвешћивале од бриге што смо долазили у таквом стању.
( Тако се калио челик. )

Нарафски!


'Ајте ви само, 'ајте.
zilikaka zilikaka 22:00 26.05.2013

Re: Umešaću se...

Slušaj, sad mi palo na pamet!

Da ja tebe kao nagradu za onaj rušt ili frušt, kako kažu malo južnije, povedem jednom da šetamo po obali?

Znaš ono, mulj do kolena, a tebi lepo.
razmisljam razmisljam 22:06 26.05.2013

Re: Umešaću se...

zilikaka
Slušaj, sad mi palo na pamet!

Da ja tebe kao nagradu za onaj rušt ili frušt, kako kažu malo južnije, povedem jednom da šetamo po obali?

Znaš ono, mulj do kolena, a tebi lepo.


А што да не?
Знаш, мени је једно од најлепших сећања са летовања време на румунском делу делте Дунава. Тад баш и није било туризма па су нас около по лиманима возали ( не'ш веровати ) белоруски рибари. Негде би паркирали чамац, а ми деца бисмо онда уживала каљужајући се у блату као прасци. А оно лепо, меко, топло...
Да, и гацање по вагашима у мојој улици док летњи пљусак још траје.
Ето.

Hansel Hansel 09:55 27.05.2013

Re: Umešaću se...

Р, све верујем, па делимично и знам... Сећам се и детаља када је ћале морао до лакта да увуче руку у блато да би нашао моју патик(иц)у.

Него, помињете реку, муљ... Мени тренутно најближа река је она у којој нема ништа живо, а муљ јој је -- пиритан... Да весеље буде веће, причајући с комшилуком како мачки излечити шугу (ваљда је шуга), чух да свињама исту лече -- купајући их у води те реке. И, помаже!?

А за мачку сам претходно добио савет -- премазивати "прегорелим уљем", тј. коришћеним уљем из аутомобила. Били празници, а и акумулатор се покварио, није се могло до града, а и да се могло, препарат се можда није могао купити, појавиле се нове заражене површине... и реших да пробам то уље... Веровали или не, помогло је?! Ево, после десетак дана јој је длака скоро потпуно прекрила оголелу кожу...

И, да, кажу да обично уље не помаже?! Кључни су, изгледа, отрови?
razmisljam razmisljam 18:59 27.05.2013

Re: Umešaću se...

Hansel


Ето, видиш. И сам си имао искуство са свим дражесним одликама муља и блата. И наравно, и за твог тату и за тебе би много боље било да си тада био бос.

А то помињање... Ма, пусти ти њу. Знаш да је увек пуна ,,занимљивих'' идеја. Рачунај да је и случај река једна од њих.
Искрено, немам појма где би се сада могло доћи до квалитетног речног блатишта за игру у истом. Можда преко Дунава, на банаЦкој страни, тамо где су земунске викендице. Пре десетак година је било сасвим ваљано, ако ме сећање не вара.

Не разумем шта те чуди? Ако кренемо од тога да је сваки лек ( или бар већина њих, хајде да ипак не генерализујем ) у својој бити истовремено и отров, онда то локално лечење домаћих животиња помоћу приручних средстава ( а уз то и бесплатно, што није никако за занемаривање и бацање ) и није нешто необично.
У сваком случају, битно је да ради посао.

Шугавој мачки желим брзо оздрављење и пријатно поподне и вече уз песму ( клик на слик )
Hansel Hansel 20:39 27.05.2013

Re: Umešaću se...

Шугавој мачки желим брзо оздрављење и пријатно поподне и вече уз песму


Мачка се одшугавила (и окотила).
razmisljam razmisljam 22:11 27.05.2013

Re: Umešaću se...

Hansel

Мачка се одшугавила (и окотила).


Сад кад рече окотила упалила ми се лампица. Наше мачке се маце ( Мачка је омацила мачиће. ), а руске се коте ( Кошка је окотила котеноке.* ). Хоћу рећи, занимљиве су те међујезичке везе.

*Ово, наравно, није написано на руском. Само су употребљене поједине руске речи.

( Колико мачића има?
Које су им боје очи?
А крзно?
Колико су стари?
Да ли их лепо пази? )

П.С. Зечице са енглеског говорног подручја на свет доносе kittens.

zilikaka zilikaka 18:29 28.05.2013

Re: Umešaću se...

Искрено, немам појма где би се сада могло доћи до квалитетног речног блатишта за игру у истом. Можда преко Дунава, на банаЦкој страни, тамо где су земунске викендице. Пре десетак година је било сасвим ваљано, ако ме сећање не вара


Kako gde? Pa na Tisi ima kolko oćeš, al ako preferiraš manju vodu, ni Tamiš nije preko sveta.
razmisljam razmisljam 21:59 28.05.2013

Re: Umešaću se...

zilikaka

Kako gde? Pa na Tisi ima kolko oćeš, al ako preferiraš manju vodu, ni Tamiš nije preko sveta.


Види се да дуууго нисам ишла на ту страну. Сасвим сам сметнула с ума ту брзу и плаховиту реку.

Добра је Тиса. Као дете сам се баш лепо брчкала ( читај: каљужала / Како сам кренула, испашће да сам читаво детињство провела у обличју прасета, а нисам, на часну реч. / ) у њој.
Дакле, моооже.
Hansel Hansel 11:05 29.05.2013

Re: Umešaću se...

razmisljam
Наше мачке се маце ( Мачка је омацила мачиће. ), а руске се коте ( Кошка је окотила котеноке.* ).

У праву си, с тим што је "окотити се" ваљда и код нас општи израз (осим можда када не постоји посебан? )

( Колико мачића има?
Које су им боје очи?
А крзно?
Колико су стари?
Да ли их лепо пази? )

И онда се после питаш зашто твоји блогови дивергирају и дигресирају...

2) Све мале маце имају ваљда плаве очи (као и бебе), а ове вероватно још нису ни прогледале, пошто 4) немају више од две недеље, а пошто их вероватно држи на тавану напуштене комшијске куће, одговоре на остала питања не знам. Осим што са готово стопроцентном вероватноћом могу да претпоставим да ће им очи бити жуте (у околини су све такве, претходно потомство јој је жутооко).
razmisljam razmisljam 15:23 29.05.2013

Re: Umešaću se...

Hansel

У праву си, с тим што је "окотити се" ваљда и код нас општи израз (осим можда када не постоји посебан? )


Јесте, и код нас је сасвим легитиман. Само сам хтела да кажем како ми се тек у том тренутку указала логична узрочно-последична веза за баш тај израз ако га применимо на руски језик. Мада, ако је веровати Гугл преводиоцу, руске мачке рађају мачиће.

И онда се после питаш зашто твоји блогови дивергирају и дигресирају...


Је ли? Зили и ја смо стигле само до муља и блата, а ти си онда у читаву причу убацио још и свиње и шугаве мачке.

2) Све мале маце имају ваљда плаве очи (као и бебе), а ове вероватно још нису ни прогледале, пошто 4) немају више од две недеље, а пошто их вероватно држи на тавану напуштене комшијске куће, одговоре на остала питања не знам. Осим што са готово стопроцентном вероватноћом могу да претпоставим да ће им очи бити жуте (у околини су све такве, претходно потомство јој је жутооко).


Не морам ни да ти кажем да очекујем комплетан извештај када мама мачка одлучи да изведе потомство међ' свет.
Hansel Hansel 08:59 30.05.2013

Re: Umešaću se...

Је ли? Зили и ја смо стигле само до муља и блата, а ти си онда у читаву причу убацио још и свиње и шугаве мачке.



Шта могу када сам причу о лечењу лековитом отровном водом (и исто таквим муљем) чуо недавно, а атмосфера је већ дигресивна, па...

А извештај... наравно... него, имам и снимке лудорија претходне генерације, то треба видети (ако ниси скоро тако чему присуствовала).
razmisljam razmisljam 12:29 30.05.2013

Re: Umešaću se...

Hansel


Шта могу када сам причу о лечењу лековитом отровном водом (и исто таквим муљем) чуо недавно, а атмосфера је већ дигресивна, па...


Да, да...
Жаба... Вода...
Звучи познато?

А извештај... наравно... него, имам и снимке лудорија претходне генерације, то треба видети (ако ниси скоро тако чему присуствовала).


Присуствовала. Четири мачета и мама мачка, а свуда по кући. Било је забавно. И лепо, наравно.

Било би баш фино погледати те твоје снимке. То јест, ако си их склон поделити са нама овде присутнима. А можеш и да отвориш мачји блог.

Наравно, извештај чекам врло љубопитљиво расположена.
bocvena bocvena 09:58 25.05.2013

Ko ume da napiše minijaturu,

taj ume i roman! Kiss

Život, inače, nije skup velikih događaja nego uhvaćenih minijaturnih sreća.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana