B92 Blog    Članovi    Srecko Sekeljic    OTKAZANO - Srbija u Evropi, sreda

Srecko Sekeljic
23:43
SUB
16
FEB

OTKAZANO - Srbija u Evropi, sreda

18.02.2008, 20h, BREAKING NEWS:

 

Imajući u vidu jučerašnja i današnja nasilna dešavanja na ulicama Beograda, PROTESTNA ŠETNJA “Evropa nema alternativu”, zakazana za sredu 20. februar, SE ODLAŽE, budući da u ovom trenutku ne može da se garantuje bezbednost učesnika protesta.  Naša je snažna namera da budućnost i sadašnjost Srbije osvetlimo razgovorom a ne pretnjama; razumom, a ne strastima; argumentima, a ne kamenicama! Želeći da javnosti ponudimo primer na koji način jedna evropska zemlja treba da se hvata u koštac sa sopstvenim problemima, u sredu 20. februara od 11 do 13 časova, umesto najavljene protestne šetnje, organizujemo okrugli sto pod nazivom “Evropa nema alternativu”. Okrugli sto će se održati u velikoj sali Medija centra (Sava Centar), a govornici će biti istaknuti profesori Univerziteta u Beogradu.  

Hvala vam na razumevanju, hvala vam na podršci!

 

Borba se nastavlja!   Prethodni post, od 16.02.2008.

Polako klizimo unazad. Ritam prošlosti se ubrzava. Oslušnite... Nije varka.

 

Sve je gušći etar od izjava naših zvaničnika da Srbija treba da se samoizoluje od ostatka sveta, da evropsku perspektivu naše zemlje treba posmatrati u kontekstu „nedostojne trgovine", da treba da „preispitamo odnos Srbije i EU"... Sve su glasnije mantre kojima se oživljava nečastivi duh devedesetih.

Nude nam gori život govoreći da je ovaj koji živimo ionako dovoljno loš. Ali zaboravljaju jednu stvar: mi hoćemo bolji život od ovog koji imamo! Ljude na Kosovu, u celoj Srbiji, u Regionu, zaštitićemo ulaskom u Evropu a ne objavom konflikta. U sukobu svi gube, u Evropi svi dobijaju!

Studentske i omladinske organizacije pozivaju sve građane da U SREDU 20. februara u 15 časova dođu na PLATO ispred Filozofskog fakulteta u Beogradu da, u ovim teškim vremenima za Srbiju, pošalju poruku jedinstva celoj Evropi da naš narod ne odustaje od evropskih vrednosti, od puta mira, saradnje i izgradnje boljeg društva od ovog u kojem sada živimo!

U 15.45 časova će se krenuti u protestnu šetnju do zgrade Vlade Republike Srbije sledećom rutom: Vasina-Kolarčeva-Kralja Milana-Kneza Miloša.

Kući ostavite stranačka obeležja i međusobne podele. Ponesite pištaljke, udaraljke, trube, budilnike :)

Vreme je za BUĐENJE!

 

(Hvala Nunetu Popoviću :))

 

EVROPA NEMA ALTERNATIVU





Komentari (63)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

die hard  00:01 17.02.2008
Preporuka: 1

Sve super, ali...

#Link  Replika: 18

nije mi bas jasno zasto stranacka obelezja nisu dobrodosla.Ko menja pogled na ovaj uzas u Srbiji? Ko ce nekada odlucivati umesto gradjana u nekom novom sazivu parlamenta ako ne stranke? Valjda bi bas trebalo da se deklarisu i pozovu clanstvo da zaustave uzas koji nam se sprema.Da se isteraju na cistinu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lidiaz  00:05 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: Sve super, ali...

Zato sto bi to trebalo da bude skup za buducnost, a ne stranacko okupljanje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  00:13 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: Sve super, ali...

Cilj nam je da okupimo sve ljude koji žele da izvrše pritisak na one koji u naše ime zatvaraju granice Srbije i mašu pesnicama ostatku Evrope, a ne da vršimo stranačku promociju.

Ima ljudi koji neće želeti da budu na skupu kojim dominira ova ili ona stranka, ali koji hoće da daju doprinos borbi za ispravne vrednosti, za zdravo rasuđivanje, za mirnu savest.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen  00:36 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: Sve super, ali...

....sve je to ok ali me podseca na Slobine glasace i simpatizere koji su izgovarali cuvenu recenicu "ja nisam clan ni jedne stranke"....u Srbiji koja zeli demokratiju stranke se i dalje tretiraju kao nesto prljavo.....nigde drzavu ne vode gradjani tj nigde nisu gradjani na vlasti vec predstavnici nekih stranaka...prema tome, i ovde je doslo vreme da se oni koje zele da vladju izjasne sta zaista misle.....u protivnom, kako cemo znati za koga da glasamo na sledecim izborima.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lidiaz  00:51 17.02.2008
Preporuka: 3

Re: Sve super, ali...

jesen
...u Srbiji koja zeli demokratiju stranke se i dalje tretiraju kao nesto prljavo

Pa kad uglavnom i jesu nesto prljavo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen  01:02 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve super, ali...

...znam da jeste ali ipak ne mozemo da ih ukinemo preko noci a ne mozemo ni da ih operemo preko noci.....oni sami treba da se peru ako hoce nase glasove.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  01:13 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: Sve super, ali...

Naravno. Ali je vazno da protesti budu cisto civilizacijska, ljudska stvar a ne politicki miting. Fasisticki skotovi su stranacki kerovi. Autobusima ih dovode i placaju ih da dizu frku gde i kada funkcionerima odgovara. Pravi protesti nikada ne bi trebalo na tako nesto da podsecaju. Treba da se postuju ideali a ne vodje.

U ostalom, sumnjam da ima mnogo dileme koju politicku opciju bi protestanti zagovarali kada bi ih neko pitao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen  01:34 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve super, ali...

....ja bih jako volela da se ponovo "dogodi narod" ali cisto sumnjam.....nema spontanog okupljanja tj nema znacajnijeg okupljanja bez dobre organizacije......
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  01:35 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: Sve super, ali...

Oni koji su bili studenti u Beogradu školske '96/'97. sećaju se da su postojala dva protesta, koja su se sastajala u različitim terminima: studentski i stranački. Na studentskom nisu bila dozvoljena stranačka obeležja, što je ispalo ok.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Treger  02:24 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: Sve super, ali...

Srecko Sekeljic
Oni koji su bili studenti u Beogradu školske '96/'97. sećaju se da su postojala dva protesta, koja su se sastajala u različitim terminima: studentski i stranački. Na studentskom nisu bila dozvoljena stranačka obeležja, što je ispalo ok.

Ja mislim da bi trebalo da se nose i strаčka obeležja. Evo zašto:
Stranke koje su javno šatro za Evropu zabraniće svojima da nose obeležja ako idu na protest. A ako građani članovi neke stranke i izađu sa svojim obeleđjima to će samo pokazati da svi ne podržavaju politiku koju sprovodi vrh njihove stranke. Vreme je da se pokaže koje su opcije demokratske a koje nisu. Jasno je da studenti organizuju a graađani đlanovi stranaka mogu da nose obeležja svoje stranke. Kada je bio organizovan protest u Novom Sadu protiv Fašistada su se nosila strančka obeležja znali bi smo ko je za a ko protiv fašista. A ovako svi tvrde da su protiv a njihove rekacije na fašizam nema. Zato mislim ako DS i Tadić tvgrde da su za evropu pa neka izađu sa nama na crtu i neka izađu iz ove sramne vlade. Pa onda da znamo ko je ko. A ne pod lažnom firmom da nam prodaju laži koje nas skupo koštaju. Setite se one vlade u kojoj je bio i Drašković za vreme bombardovanja.Zašto ako je bio protiv guranja zemlje u rat nije izašao iz te vlade i jasno stavio do znajanja da je protiv. Naš Božidar je kao neko ko izlazi iz javne kuće pa novinarima ispred priča kako je to strašno šta se tamo radi tim ženama ali eto on će ipak i sutra tu ući nebili pomogao tim nesretnim ženama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  06:19 17.02.2008
Preporuka: 2

Re: Sve super, ali...

Zato mislim ako DS i Tadić tvgrde da su za evropu pa neka izađu sa nama na crtu i neka izađu iz ove sramne vlade.


ako mislite da nije za EU nemojte ga pozivati, ako mislite da jeste pomozite mu. ideja da se ide bez stranackih obelezja je fantasticna i genijalna i sustinska za uspeh proevropske opcije, jer nju cine pre svega gradjani, a ne stranke. nema ni jedna stranka monopol nad boljim zivotom, vec je to stvar pre svega gradjana. oni koji pod svojim grbom na ovom protestu postavljaju sve one koji zele da zive bolje, ali i da zive u evropskoj uniji, samo otvaraju prostor za sitne stranacke kalkulacije, a ne za sve one koji za ovih par dana ipak razmisljaju da li ce doci na protest.

neka sluzi na cast onima koji pokusaju da monopolizuju skup!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  10:30 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: Sve super, ali...

Cilj nam je da okupimo sve ljude koji žele da izvrše pritisak na one koji u naše ime zatvaraju granice Srbije i mašu pesnicama ostatku Evrope, a ne da vršimo stranačku promociju.


stranke treba da artukilisu skupove a ne studenti jer priznaces, 1000 ljdudi je malo da se izvrsi bilo kakav pritisak
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen  11:37 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: Sve super, ali...

...to i ja mislim....nije vazno ko je organizator, vazno je se da oni koji pretenduju da vode zemlju jasno izjasne.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ljupka  14:55 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: Sve super, ali...

..al se secamo i kad je krenuo neki Vukomobil (ili Djindjobus) sa "I FEEL GOOD" iz Kolarčeve a studenti sa platoa , podigli indekse i prišli, odn spojili kolone. Od tog dana vise nije bilo razdvojenih šetnji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
milos g.  19:47 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve super, ali...

Pa kad uglavnom i jesu nesto prljavo.


Naviknuti smo da ih tako gledamo.ali nisu svi prljavi ili tako prljavi.Mislite da je 50ogodisnja vladavina komunisticke
birokratije prosla bez ijedne crne tacke,mita...?Ne naprotiv,bilo je svega od ubistava svojih gradjana-disidenata,spijuniranja i UDBA-e u svacijem domu...sve je to lepo sacuvala od nas ista ta UDBA i umila sve prljavstine,da bi sa dolaskom Milosevica sistem bivao samo usavrseniji i po tom pitanju(nikakvih afera) ali i zbog rata tj hrvatske tajne sluzbe.To je trajalo dok je moglo,sistem je smo nacinjali i mi kao gradjani pod vodjstvom
partija od marta '91ve,pa do studenskih demonstracija 1996-97,ali je u sustini,na povrsini cist i umiven,sistem,usled mnogo okrvavljenih ruku i prljavih poslova,pao ,skoro sam od sebe.Po me ni smo prljaviji mi koji tolerisemo da se radikali predstavljaju kao da su se juce osnovali,kao i tako ociglednu cinjenicu umesanosti,na ovaj ili onaj nacin,sadasnjeg premijera u ubistvo prethodnog-onog koji mu je i omogucio da u jednom momentu bude svetost obozavano bozanstvo-koje hoda zemljom Srbijom.Oni koji pokusavaju da izmene sliku Srbije tako sto ce izmeniti sliku politicara i nacina vodjenja politike u ovoj drzavi,politicka partija koja kaze"stop politickoj mafiji"-e takvi su kriminalizovani,izdajnici,pederi,narkomani.Dok su radikali i dalje patriote.Izem ti nasu inteligenciju narodnu.Da na kraju samo dodam sportiste.Oni su cistiji od politicara?Da nam Brankica nije otvorila ocine bi smo znali ,da je siroma Danko Lazovic-Siptarov igrac"ja sama samo igrao mali fudbal sa njim"ju ju ju i ccc,da je stariji Lazetic u vlasnistvu takodje ,bio,neko novosadskog klana.Nazalost spektakularna hapsenja bole kada vidite da vaseg nekadasnjeg idola,ali i funkcioneri naravno da bi trebalo biti ispitani,zajedno sa najomiljenijom pop-folk figurom u drzavi.Tu dolazimo do klasicne povezanosti i isprepletanosti klasicne mafije.Oni koji su ih razbili u "Sablji",pocistili ih zajedno sa njihovim poslovima(droge nije bilo!!!ako i jeste cena je bila do neba!!a danas?).
I naravno glavni akteri te akcije su: spijuni,narkomani....
Dokaz da narod ima onakvu vlast kakvu zasluzuje.Nista manje nista vise.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  21:54 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve super, ali... ?

Srecko Sekeljic
Cilj nam je da okupimo sve ljude koji žele da izvrše pritisak na one koji u naše ime zatvaraju granice Srbije i mašu pesnicama ostatku Evrope, a ne da vršimo stranačku promociju.
Ima ljudi koji neće želeti da budu na skupu kojim dominira ova ili ona stranka, ali koji hoće da daju doprinos borbi za ispravne vrednosti, za zdravo rasuđivanje, za mirnu savest.

Srećko, ramislite malo.
Kako bi bilo da vi skup za ovu srijedu odložite za narednu.
Razlozi:
1) Vidi se da Vlada nije spremno dočekala dogadjaj iako je navodno imala nekakav Akcioni plan.

2) Doći će vam u skup ili u susret najmanje jedna profašistička grupa koja će izazvati incidente. Ono u
Mitrovici i ovo po Beogradu se ne dešava slučajno.

3) Njihov cilj je uvodjenje vanrednog stanja, treba im povod i bar neki "mršav" razlog.
Oni više ne mogu da funkcionišu bez toga, pukli su načisto.

Vlada je znala da će doći do ovakvog nasilja. Nije ni pokušala da ga predupredi a ni poruku da pošalje da će se takvi akti smatrati terorističkim, što oni i jesu.

4) Čiji je posao da nekim navodnim "huliganima" objasni da u McDonaldsu i Merkatoru rade gradjani Srbije (Srbi), da poreze plaćaju Srbiji, da robu nabavljaju u Srbiji? Naš nije.
Šta će sjutra naveče, Tadić da kaže u UN-u, da su ovi akti izazvani i "opravdani revolt" gradjana?

U svakom slučaju povedite računa. Ali vam ni odziv neće biti dobar. Šteta bi bilo da taj pokušaj propadne u začetku.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  23:44 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve super, ali... ?

Kako bi bilo da vi skup za ovu srijedu odložite za narednu.

U naredna dva dana imaćemo kompletniji uvid u bezbednosnu situaciju u Beogradu i obavićemo neophodne konsultacije sa policijom. Bezbednost ljudi nam je na prvom mestu!

Za sada organizujemo skup i pokazujemo javnosti da Srbija i njeni građani u pravom smislu jesu deo Evrope.

Tužno je da evropska javnost obnavlja svoju negativnu sliku o Srbiji putem slika koje su poslate danas...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
milos g.  00:06 18.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve super, ali... ?

Vlada je znala da će doći do ovakvog nasilja. Nije ni pokušala da ga predupredi a ni poruku da pošalje da će se takvi akti smatrati terorističkim, što oni i jesu.


Naravno da je znala.Probni balon je bio zatvaranje,upad ili sta vec,izlozbe mladih albanskih vizuelnih umetnika.Pocepan je rad sa nekakvim UCK krvolokom(naravno da imnije na pamet padalo da protumace kontekst tog rada)a pocepala ga je,tj jedan iz te grupice,mala grupica celavo osisanih sa velikim posterom tj transparentom naseg krvoloka dokazanog i osudjenog a na jedno od imena se odaziva ulemekom.Naravno da postoji i ta mogucnost provokacija u sredu,jer taj probni balon je uspeo,ta grupica je naime Obraz,od strane policije oznacena kao profasisticka(kao i sve ostale:Dveri,1389,...) i sta vise zabranjena.Policija te noci nije ih,uprkos tom "zabranjenju" ni takla,taman posla pohapsila.Samo nas masovnost,ako ne to a ono hrabrost i snaga ideje zbog koje se okupljamo u sredu izbog koje smo se okupili proslog ponedeljka,a to je vera u pro-evropske potencijale tj savremene i civilizacijske norme.Iako smo mi daleko od "tranzicionih dobitnika" antiteza,jel,radikalskim glasacima,(kao sto znam ja ,znas i ti i svako ko procita ovo,makar jednog coveka,jednu porodicu,koja je dobrostojeca,sta vise ima dobar privatni biznis:a glasali su ili glasaci su radikala.Jer ne radi se tu o tranzicionim dobitnicima i gubitnicima,vec samo transferu birackog tela iz '90-ih,jest'da sada se mora imati fiskalnih kasa i cistih racuna,ali ipak ima jos uvek onih kojima lose stanje u drustvu potpuno odgovara za svoj biznis.Kako inace objasniti da "moji"zvaezdasi" odmah nakon 5og oktobra,oni koji su bili u prvim redovima u svim ili bar na vecini demonstracija u prvim redovima naspram kordona,pocinju klicanje mladicu - karadzicu -kosovu.Cecina kuca je preko puta marakane?Duca-Siptar postao suvlasnik FK Obilica itrazio alibi za posle atentata.A gde je on tu mu je i gazda.Nakon hapsenja nekih fudbalskih funkcionera,najavljeno je i proveravanje nekih vodja navijaca naime njihovih poslova izmedju ostalih i trgovinom narkoticima.Eno ih gde razlupavaju sve po beogradu.Da su pravi beogradjani ne verujem da bi se tako odnosili prema svom gradu.Zasto? Jer je sadasnja vlada na sebe preuzela misiju,vrlo ingenioznu nema sta,da po drugi put izgubi nesto sto je vec izgubljeno 1999 i to na papiru,po meni je Kosovo izgubljeno i mnogo mnogo pre autonomije iz 1974e.
Dakle zbog cega da se povlacim i otkazujem protest u sredu?Zbog mafijasa koji bi idalje da diluju a ovakvo stanje nereda im odgovara od eventualnog sudskog gonjenja?Kostunica ih je poslao i istina je da niko od njih nece biti ni zadrzan ni prebijen zbog vandalizma.Mlatili su novinare FONETa,kamermane,fotografe..cak i RTSa satro javnog servisa ito u prisustvu milicije i njihovog ,vec cuvenog,nemog gledanja:dakle postoji dil-nemojte vi nas necemo ni mi vas.
Da se povlacim jer kostunicinom finansijeru,sticeniku i vecinskom vlasniku Srbije Miskovicu odgovara haos kako bi i dalje drzao monopol,jer i bez ovog divljanja strani a krupni i konkretni kapital jos uvek ceka(tj imamo "dobitnike" i "gubitnike" tranzicije koja nije zapravo ni zapocela),zbog nestabilne politicke situacije,koja se ne odnosi na Kosovo vec na neodlucnost i donedavnu podeljenost po pitanju napredovanja ka Evropi ili Rusiji.Rekoh donedavnu jer je nedavno Tadic ponovo poklonio svoju pobedu kostunici-na trojnom paktu:Dulic_Tadic_kostunica,a veceras se Tadic-Kostunica i Nikolic dogovorili o zajednickim demonstracijama u cetvrtak.
E to je jedini razlog zbog koga bi se dalo razmisliti o odustajanju od protesta.Jer na proslom mitingu target ,glavni i jedini nam je bio Kostunica.U medjuvremenu Tadic je "popustio" umesto Kostunice tj poklonio mu dva milona glasova i samim tim postao druga potencijalna meta za drugi "potencijalni" miting.Jer znajuci da su studentske organizacije podrzali omladinci :LDPa,DSa i g17,oni koji organizuju protes bi trebalo da se zapitaju samo oko jedne stvari:da li mozemo imati istu masovnost kao na proslom protestu,ali bez omladinaca DSa i G17.Ili da preformulisem,imaju li studenti snage da u sredu protestuju,izmedju ostalog,i zbog ponovno osnovane kohabitacije tj izdaje Borissa Tadica svojih biraca u drugom krugu izbora?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  09:11 18.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve super, ali... ?

sentinel26

Srecko Sekeljic
Cilj nam je da okupimo sve ljude koji žele da izvrše pritisak na one koji u naše ime zatvaraju granice Srbije i mašu pesnicama ostatku Evrope, a ne da vršimo stranačku promociju.
Ima ljudi koji neće želeti da budu na skupu kojim dominira ova ili ona stranka, ali koji hoće da daju doprinos borbi za ispravne vrednosti, za zdravo rasuđivanje, za mirnu savest.

Srećko, ramislite malo.
Kako bi bilo da vi skup za ovu srijedu odložite za narednu.
Razlozi:
1) Vidi se da Vlada nije spremno dočekala dogadjaj iako je navodno imala nekakav Akcioni plan.

2) Doći će vam u skup ili u susret najmanje jedna profašistička grupa koja će izazvati incidente. Ono u
Mitrovici i ovo po Beogradu se ne dešava slučajno.

3) Njihov cilj je uvodjenje vanrednog stanja, treba im povod i bar neki "mršav" razlog.
Oni više ne mogu da funkcionišu bez toga, pukli su načisto.

Vlada je znala da će doći do ovakvog nasilja. Nije ni pokušala da ga predupredi a ni poruku da pošalje da će se takvi akti smatrati terorističkim, što oni i jesu.

4) Čiji je posao da nekim navodnim "huliganima" objasni da u McDonaldsu i Merkatoru rade gradjani Srbije (Srbi), da poreze plaćaju Srbiji, da robu nabavljaju u Srbiji? Naš nije.
Šta će sjutra naveče, Tadić da kaže u UN-u, da su ovi akti izazvani i "opravdani revolt" gradjana?

U svakom slučaju povedite računa. Ali vam ni odziv neće biti dobar. Šteta bi bilo da taj pokušaj propadne u začetku.


Takođe mislim da bi protestni skup trebalo odložiti zbog bezbednosnih razloga koji su u vezi sa proglašenjem nezavisnosti Kosova. Potpuno je bespotrebno organozovati tako nešto dok se situacija malo ne smiri. Zašto se igrati uzavrelim strastima?
biće sranja
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jeremija  00:08 17.02.2008
Preporuka: 0

?

#Link  Replika: 1
Zar nune nije otišao u evropu i šire?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  00:15 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: ?

Ne znam...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hoochie coochie man  00:19 17.02.2008
Preporuka: 1

.

#Link  Replika: 1
Kući ostavite stranačka obeležja i međusobne podele

Malo demagogije nije na odmet, a?
Al 'ajd srecno!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  00:24 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: .

Malo demagogije nije na odmet, a?
Al 'ajd srecno!


E svima nam je više dosta demagogije.

Uzdravlje!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
andjelija  00:28 17.02.2008
Preporuka: 0

svima u srbiji

#Link  Replika: 7
i na kosovu zelim Mir...
za nas van zemlje je lako...za vas tamo.... sa ovim kretenima od politicara.....molim vas cuvajte se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  00:31 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: svima u srbiji

andjelija

i na kosovu zelim Mir...
za nas van zemlje je lako...za vas tamo.... sa ovim kretenima od politicara.....molim vas cuvajte se.

Hoćemo, redovno ćemo uzimati čaj sa limunom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  00:35 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: svima u srbiji

za nas van zemlje je lako...za vas tamo.... sa ovim kretenima od politicara.....molim vas cuvajte se.

anđelija systa, ne se sekiraj, ja ih čuvam
.)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
andjelija  00:46 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: svima u srbiji

JJ Beba

anđelija systa, ne se sekiraj, ja ih čuvam
.)))


ahhh..ne znam.....radi mi lose stomak... ne svidja mi se taj osecaj. cuvaj se jjb
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  00:54 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: svima u srbiji

Anđelija
za nas van zemlje je lako...za vas tamo.... sa ovim kretenima od politicara.....molim vas cuvajte se.
JJbeba
anđelija systa, ne se sekiraj, ja ih čuvam
.)))

Ne brini Anđelija, tu je beba :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
andjelija  01:01 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: svima u srbiji

bejbi je priceless (ne znam devojku uopste) ...ima u sebi ono sto vecina ljudi danas vise ne poseduje...i pretpostavljam da je dosta se vukla po demonstracijama sa pistaljkom .... neka neki novi klinci i klinceze je naslede... njen ukus u muzici i tako nekim pogledima .... vrednije mi to..nego citav ravnogorski pokret i sve nevladine organizacije....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  01:17 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: svima u srbiji

bejbi je priceless (ne znam devojku uopste) ...ima u sebi ono sto vecina ljudi danas vise ne poseduje...i pretpostavljam da je dosta se vukla po demonstracijama sa pistaljkom .... neka neki novi klinci i klinceze je naslede... njen ukus u muzici i tako nekim pogledima .... vrednije mi to..nego citav ravnogorski pokret i sve nevladine organizacije....

anđelija vala vazda si u pravu, al mora neko decama primerom da pokaže. :))
mada sreća da je u centru grada, nema čuke i pasaža i skrivenog ulaza kojeg JJ ne poznaje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
andjelija  01:25 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: svima u srbiji

JJ Beba

anđelija vala vazda si u pravu, al mora neko decama primerom da pokaže. :))
mada sreća da je u centru grada, nema čuke i pasaža i skrivenog ulaza kojeg JJ ne poznaje

ako je to tvoj izbor, ok. imam kod kuce jednog, skoro bez zuba, koji je otisao u totalno amorfnu formu.... sa osecajem da su ga svi izdali.... a od kako ga znam na nekim demonstracijama je bio... moj father.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f i c a  00:48 17.02.2008
Preporuka: 0

Sve ste rekli

#Link  Replika: 10
brisanjem komentara.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  00:52 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve ste rekli

Sve ste rekli
brisanjem komentara.

Nikada ne brišem komentare na svom blogu.

Moderator je sklonio nekoliko komentara (među kojima je i jedan moj).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
andjelija  00:53 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve ste rekli

nije moderator nego supermod aka secer :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  00:57 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: Sve ste rekli

Eh kada bi svi u Srbiji svi radili svoj posao kao Supermod :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
andjelija  00:58 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve ste rekli

Srecko Sekeljic

Eh kada bi svi u Srbiji svi radili svoj posao kao Supermod :)

stimulacija burazeru, stimulacija :))

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f i c a  00:59 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: Sve ste rekli

Srecko Sekeljic
Sve ste rekli brisanjem komentara. Nikada ne brišem komentare na svom blogu.Moderator je sklonio nekoliko komentara (među kojima je i jedan moj).

Pristojno bi bilo kada bi se ucesniku na PM objasnilo zasto mu se brise komentar bez obzira ko to cini. Mislila sam da smo se borili protiv cenzure a svakodnevno se sa cenzurom sretamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  01:00 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve ste rekli

anđelija, vidim ja biće informativnog razgovora sa Supermodom...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
andjelija  01:02 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve ste rekli

ceda_urosevic

anđelija, vidim ja biće informativnog razgovora sa Supermodom...

ja se nadam :)

bezi od mene ko da ga djavo opseda. stidljv neki momchich.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  02:12 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve ste rekli

Srecko Sekeljic
Eh kada bi svi u Srbiji svi radili svoj posao kao Supermod :)


jel moze jedan supermod za politichare!?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  02:14 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: Sve ste rekli

angie
jel moze jedan supermod za politichare!?

Bogami i za političarke...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  02:16 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: Sve ste rekli

Srecko Sekeljic
angiejel moze jedan supermod za politichare!?Bogami i za političarke...



e za politicharke trebaju specijalni skilsi ili barem Supershilja!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  02:15 17.02.2008
Preporuka: 0

molba!

#Link  Replika: 4
ako moze neko da pisne par puta i za mene, do sada sam bila na svim okupljanjima, nekako ne bi zbog opravdanog odsustvovanja da mi proadne kontinuitet-toliko poshtovan u srBijici?:))

Uz vas sam iz daleka!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  02:51 17.02.2008
Preporuka: 3

Re: molba!

ako moze neko da pisne par puta i za mene, do sada sam bila na svim okupljanjima, nekako ne bi zbog opravdanog odsustvovanja da mi proadne kontinuitet-toliko poshtovan u srBijici?:))

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  03:34 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: molba!

e pa hvala- ako to znachi da hocesh- ja mogu odavde simbolichno, samo da mi se ne trzaju ove komshije shto ih ne chijem ni da didshu- pa bude belaja, zovu policaja:) Al dobro, to bi se vec uklopilo u scenario.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  03:50 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: molba!

Ja sam mojim komsijama (isto strancima koji se ne cuju) pustala sirene za vreme bombardovanja svaki dan u podne. Prvi put kad sam to uradila, svi su izasli na prozore da vide sta se desava. Onda su se navikli i saoasecali samnom. Puno su mi pomagali: peticije, pisma politicarima kao i sakupljanje humanitarne pomoci.

Dunite u tu pistaljku i za mene.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  04:00 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: molba!

he, he- ja lupala u Bgd-u, pa me penzosi iz zgrade proganjali, a bio tu i desna ruka radeta markovica, pa nije bash bilo naivno-od 500 stanara, lupali nas 10, pa ti sad vidi odnos snaga u odnosu na zlobicu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marta l  10:06 17.02.2008
Preporuka: 0

da, ali

#Link  Replika: 2
Студенти брзо схвате где се налазе. Нисам чуо да су протестовали због лошег квалитета наставе, због обезвређивања студија, због самовоље. Али ту су врло гласни када треба да им се призна магистратура коју нису ни примирисали. Министарство је, наравно, на њиховој страни. Тај прећутни комплот у коме професори раде шта хоће са својим студентима а они у страху од горег ћуте или просто одустају од студија, све уз амин Министарства, јесте најтрагичнија димензија нашег положаја, неупоредиво тежа него било које политичко питање.

Iz Autonomija mediokriteta" Aleksandar Mandic, Kulturni dodatak Politike

odpesacila sam sve studentske demonstracije. dakle bila kad treba i gde treba. sada mi se cini da studenti imaju preci cilj, BU, za koji treba da se bore. A kroz to i za politicke ciljeve.

Ne vredi ponavljati istu ikonografiju, kao, studenti bude narod, kad i sami ne deluju probudjeno....
Jel' ima neko predavanja u sredu u tri? Mora da se bira?
Sto setnja nije u ponoc, recimo, pa stvarno probudite sve koje treba

Mada, opet bih bila tamo u tri, da sam tamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  14:38 17.02.2008
Preporuka: 1

Re: da, ali

odpesacila sam sve studentske demonstracije. dakle bila kad treba i gde treba. sada mi se cini da studenti imaju preci cilj, BU, za koji treba da se bore. A kroz to i za politicke ciljeve.

Studenti se za kvalitet obrazovanja bore kroz instituciju, u telima fakulteta i univerziteta, prema utvrđenim procedurama i ima kakvih-takvih pomaka... Te poruke se upućuju profesoru, dekanu, rektoru.

Međutim, ovde se poruka šalje donosiocima odluka u vrhu države, za to ne postoje procedure osim izbornih. Kako drugačije da kažemo da vraćanje na retoriku devedesetih i odustajanje od saradnje sa EU upropaštava zemlju i sve građane u njoj?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Sofroniye  15:46 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: da, ali

Srecko Sekeljic

odpesacila sam sve studentske demonstracije. dakle bila kad treba i gde treba. sada mi se cini da studenti imaju preci cilj, BU, za koji treba da se bore. A kroz to i za politicke ciljeve.

Studenti se za kvalitet obrazovanja bore kroz instituciju, u telima fakulteta i univerziteta, prema utvrđenim procedurama i ima kakvih-takvih pomaka... Te poruke se upućuju profesoru, dekanu, rektoru.

Međutim, ovde se poruka šalje donosiocima odluka u vrhu države, za to ne postoje procedure osim izbornih. Kako drugačije da kažemo da vraćanje na retoriku devedesetih i odustajanje od saradnje sa EU upropaštava zemlju i sve građane u njoj?


Saradnja je "dvosmerna ulica". Ja nesto ne vidim saradnju sa evropske strane....EU retorika lepo ide ali konkretna dela nesto slabije....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NN  12:01 17.02.2008
Preporuka: 1

U SREDU U 15h, SRBIJA U EVROPI

#Link  Replika: 6


Pozdrav za novu TV Bastilju i za nove narastaje jul-a koji pravi kontramiting
Da se primetiti da su to sve nacisti kao i na dnevniku RTS 90-tih.
Samo jos da napravite plakate Hitlejugend.
ISTI STE!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Cocoa  15:05 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: U SREDU U 15h, SRBIJA U EVROPI

Jao kakve ružne i neprosvećene njuške. Nije ni čudo što su nesrećni radnici J.P. Gradska čistoća morali da rade u dve ekstra smene posle prolaska ovog krda kroz nesrećni Beograd :(
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
post kicosh  15:46 17.02.2008
Preporuka: 3

Re: U SREDU U 15h, SRBIJA U EVROPI

a gde su devojke na ovom protestu ?
desnicari su tako gay....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  20:14 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: U SREDU U 15h, SRBIJA U EVROPI

Zene su kuci. Bose, trudne i u kuhinji. Kako Sveto Pismo(tm) kaze da treba.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
milos g.  20:53 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: U SREDU U 15h, SRBIJA U EVROPI

Da se primetiti da su to sve nacisti kao i na dnevniku RTS 90-tih.
Samo jos da napravite plakate Hitlejugend.


bilo nas je vise.
bice nas vise.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  23:36 17.02.2008
Preporuka: 0

Re: U SREDU U 15h, SRBIJA U EVROPI

Treba da pokažemo da pored svog naličja, Srbija ima i svoje lice!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
milos g.  01:52 18.02.2008
Preporuka: 0

Re: U SREDU U 15h, SRBIJA U EVROPI

Treba da pokažemo da pored svog naličja, Srbija ima i svoje lice!


..i da to lice veruje u zivot i drzavu bez granice-granica.
i da bezgranicno veruje.
"mi cemo govoriti:mi smo iz Srbije,a oni ce reci:a vi ste oni sto vecno setaju".
mi pokazemo lice,oni pokazu nalicje.i tako vecito.Dve Srbije.Jedna strana ,jel,mora da popusti.
Ako Borisa T. uzmemo kao predstavnika nase i pro evropske strane,bojim se da smo pukli tj da je popustila nasha.
A svedoci toga bicemo u cetvrtak.
Kada ce oni ponovo pokazati nase nalicje,a mi pre toga NADAM SE,nase lice.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Urosh  00:56 18.02.2008
Preporuka: 0