Film| Jubileji| Kultura| Umetnost

Konačno žanr u srpskom filmu

kukusigameni RSS / 31.05.2013. u 21:16

 9158_man_filming_a_movie_with_a_video_camera_tape_recorder%255B1%255D.png

Dugi niz godina, film u Srbiji traga za svojim identitetom. Što zbog minimalnog novca u filmu, što zbog nesnalaženja u tim novonastalim uslovima, što zbog okruženja dovoljno nadrealnog, a u isto vreme filmski neopisivog, što zbog nakaradnosti estetike koja preovladava, što zbog povlašćenosti nekih autora, što... I tako bih mogao do sutra.

Jedna od odlika većine filmova nastalih u ovoj zemlji jeste pokušaj postizanja žanra kao jake odrednice i u isto vreme identifikacije sa ostalim filmskim svetom. Koliko god se autori upinjali da „dobace“ do nekog od žanrova, toliko bi već nakon samog nagoveštaja, odustajali od njega, vraćajući se bespuću vanžanrovskog filma. I nije im za zameriti. „Srpska kinematografija“ je zaista postao izraz nemoći proizvodnje žanrovski čistog filma u razorenoj infrastrukturi nekada prilično jake „industrije“. Ne, nikada to nije bila industrija u pravom smislu reči ali je svakako mogla da se karakteriše kao ozbiljna manufaktura ili barem kao ozbiljna manufaktura hranjena od režima za režim, u isto vreme sposobna da taj režim zavara i iskoristi njegovu nepažnju da mu se suprotstavi.

Dakle traga se za žanrom u filmu u Srbiji. I traje to, sve do danas, kada je savetnik za kulturu predsednika Srbije, Radoslav Pavlović, odredio konačno postojanje srpskog žanra: “običan srpski antisrpski film”.

Voleo bih da ovaj gospodin ostane zabeležen u istoriji naše kinematografije, kao čovek koji je uspeo ono što nikome nije pošlo za rukom. Blago njemu, a kuku si ga meni i vama.

 

Proslava Milanskog edikta košta nas manje nego jedan “običan srpski antisrpski film”, kazao je danas na konferenciji za novinare Radoslav Pavlović, savetnik za kulturu predsednika Srbije.

Tanjug



Komentari (48)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 21:25 31.05.2013

И некад и сад...

savetnik za kulturu


- На ком пољу сад радиш? - пита страшило страшила.

- На културном.

(Влада Булатовић ВИБ)
kukusigameni kukusigameni 21:38 31.05.2013

Re: И некад и сад...

mirelarado
страшило страшила

kukusigameni kukusigameni 21:48 31.05.2013

Re: ,

kukusigameni kukusigameni 22:32 31.05.2013

savetnik savetuje

not2old2rock not2old2rock 03:10 01.06.2013

majke vam ga bolesne i psihopatske


Predlazem vam da, pre nego sto bilo sta prokomentarisete, POKUSATE da pogledate


Srpski film



i da nama neukima objasnite poentu ovog umetnickog dela i ako moze, zasto je bas tako nazvan, majke im ga
kukusigameni kukusigameni 08:17 01.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

Pa vidi ovako, ja nisam neki "ljubimac" tog filma. Ali ću se boriti uvek da svako snima film kakav želi i da je njegova autorska poslednja.

Inače, taj film, Srpski film, nije baš neki primer jer je sniman privatnim novcem, a ne državnim.

Dalje, veoma dobro potkrepljuje izneto u blogu jer počinje sa željom da bude horor film (žanr) ali onda skreće u nešto sasvim drugo, pokušavajući da unese životne frustracije ovih prostora koje mi se čini da niko, pa ni domaća publika ne može da prepozna i razume. Prevedeno, namera da se uradi horor film tj. žanr, a onda baš ta boljka o kojoj sam u tekstu bloga govorio.

Što se tiče naziva filma, to moraš da pitaš autora. Ja imam jedino problem, što ako ukucaš na Gugletu "serbian movie", u pokušaju da pogledaš nešto o srpskim filmovima, iskače dosta toga oko (The) Srpskog filma. Pa eto, neko će možda reći da je to dobar marketinški potez.

A sa ovima "majke vam ga bolesne i psihopatske" (nabijem, I suppose), radiš u prilog teme autora ovog filma, koji su pošli od toga da se u Srbiji olako nabijaju na onu stvar majke, deca i ostala šira i uža familija.
not2old2rock not2old2rock 09:29 01.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

Hvala na uljudnom odgovoru, to je ovde retkost. Ni ja nisam neki "ljubimac" aktuelne vlasti, jos manje njihov glasnogovornik, sto ne znaci da s njima, kao i s tobom, ne mogu da se slozim oko "Srpskog filma", jer u nasem, inace bogatom recniku, ne mogu da pronadjem izraz kojim bih izrazio gadjenje koje je kod mene izazvao ovaj "projekat" s nacionalnim prefiksom za koji ne znam ni



cemu (ili kome ?) sluzi i da li "radi", ali cini mi se (?) da su ovim komentarom iz ministarstva na to ciljali.

Siguran sam da cemo se i oko toga sloziti, u Srbiji se samo verbalno stosta tako olako nabija na onu stvar, to nam je deo folklora, a moj podnaslov je u tom smislu bio upucen tvorcima doticnog nedela i imao je ulogu da privuce paznju, sto je, kako vidim, urodilo plodom, a verovatno sam preterao.
bocvena bocvena 09:50 01.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

Grozan. Grozan film. No, nije antisrpski nego anticivilizacijski. Običan snuff, a imao je mnogo veće ambicije. Bljuh.


Sepulturero Sepulturero 12:27 01.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

not2old2rock
Hvala na uljudnom odgovoru, to je ovde retkost. Ni ja nisam neki "ljubimac" aktuelne vlasti, jos manje njihov glasnogovornik, sto ne znaci da s njima, kao i s tobom, ne mogu da se slozim oko "Srpskog filma", jer u nasem, inace bogatom recniku, ne mogu da pronadjem izraz kojim bih izrazio gadjenje koje je kod mene izazvao ovaj "projekat" s nacionalnim prefiksom za koji ne znam ni

Siguran sam da cemo se i oko toga sloziti, u Srbiji se samo verbalno stosta tako olako nabija na onu stvar, to nam je deo folklora, a moj podnaslov je u tom smislu bio upucen tvorcima doticnog nedela i imao je ulogu da privuce paznju, sto je, kako vidim, urodilo plodom, a verovatno sam preterao.


Нисте претерали и штета је што нисте додали и друге филмове јер кандидата има на претек. Сасвим довољно за Жанр.
kick68 kick68 22:51 03.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

штета је што нисте додали и друге филмове јер кандидата има на претек. Сасвим довољно за Жанр.

Film Bure baruta na primer, ovde u belom svetu stekao je epitet antisrpskog filma . Emitovan je navodno vise puta, a nasi ljudi, bar oni koje sam ja sretala, bili su besni svaki put jer film "predstavlja Srbiju u losem svetlu". Na moju opasku da svetla tada nije ni bilo, odgovarali su da to uopste nije bitno:)
kick68 kick68 23:20 03.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

greska /za brisanje
not2old2rock not2old2rock 23:27 03.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

Sepulturero

Нисте претерали и штета је што нисте додали и друге филмове јер кандидата има на претек. Сасвим довољно за Жанр.


Spomenuo sam "Srpski film" zato sto su iz ministarstva spomenuli antisrpski srpski film i slazem se da je ovaj antisrpski. Da bi neko tako nesto snimio svakako zahteva poprilicnu dozu izopacenosti, ali nazovimo to umetnickom slobodom, mada, ako je to umetnost, ja sam tramvaj. Moje pitanje je zasto je nesto tako anticivilizacijsko nazvano "Srpski film", z a s t o ??? Sto ga autor nije nazvao imenom svog deteta ili svoje majke, majke mu ga ...
kukusigameni kukusigameni 06:54 04.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

not2old2rock
Spomenuo sam "Srpski film" zato sto su iz ministarstva spomenuli antisrpski srpski film i slazem se da je ovaj antisrpski. Da bi neko tako nesto snimio svakako zahteva poprilicnu dozu izopacenosti, ali nazovimo to umetnickom slobodom, mada, ako je to umetnost, ja sam tramvaj. Moje pitanje je zasto je nesto tako anticivilizacijsko nazvano "Srpski film", z a s t o ??? Sto ga autor nije nazvao imenom svog deteta ili svoje majke, majke mu ga ...


Nisu pomenuli iz ministarstva, već savetnik predsednika za kulturu. Ali to nema veze.
Šta je tačno za tebe antisrpsko u tom filmu? Ili, šta je antisrpsko u Buretu baruta, što pomenu kick68?
not2old2rock not2old2rock 08:20 04.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

kukusigameni

Šta je tačno za tebe antisrpsko u tom filmu? Ili, šta je antisrpsko u Buretu baruta, što pomenu kick68?


Naslov, nazvati takvu gadariju "Srpski film" je teska svinjarija, a za Bure baruta nista nisam rekao, pitaj onog koji je pisao o tom filmu. Od ove zemlje jeste napravljen kupleraj, ali bas toliki nije.
milisav68 milisav68 08:41 04.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

kukusigameni
Nisu pomenuli iz ministarstva, već savetnik predsednika za kulturu. Ali to nema veze.
Šta je tačno za tebe antisrpsko u tom filmu? Ili, šta je antisrpsko u Buretu baruta, što pomenu kick68?

Jel` mogu ja?

Naziv filma, mislim kad ukucaš u gugl "serbian movie", izleću linkovi samo na taj film, što je malo bezveze....jer ostavlja loš utisak na ionako lošu "sliku" o nama....

Bure baruta je već neki drugi padež....

A inače nije to od juče, ja se sećam kako nas je na to upozoravo (objašnjavao) nastavnik nemačkog jezika (ne da je antisrpski, ali da je to loša kombinacija), da se snimaju filmovi sa nekog "dna života" (tada je to bio film "Skupljači perja", jer "stranci" (tada "zapadnjaci" jedva čekaju takav neki film - da ga nagrade, i da izbije u žižu javnosti, da bi nas "slovene" (kako god) "spustili", a njih "izdigli".

Tu naravno ne treba ići u totalnu suprotnost, pa praviti liste izdajnika, ali bi sami autori filmova mogli malo da povedu računa o nekim detaljima koji su nebitni za film, a mogu da proizvedu kontra efekat.
antioksidant antioksidant 09:38 04.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

A inače nije to od juče, ja se sećam kako nas je na to upozoravo (objašnjavao) nastavnik nemačkog jezika (ne da je antisrpski, ali da je to loša kombinacija), da se snimaju filmovi sa nekog "dna života" (tada je to bio film "Skupljači perja", jer "stranci" (tada "zapadnjaci" jedva čekaju takav neki film - da ga nagrade, i da izbije u žižu javnosti, da bi nas "slovene" (kako god) "spustili", a njih "izdigli".

ти ово озбиљно?
milisav68 milisav68 09:59 04.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

antioksidant

ти ово озбиљно?

Da.

Možda nisam najbolje sažeo njegovu priču, davno je to bilo....

Ali se sećam njegove paralele tada, zašto nisu "prošli" filmovi kao što su "Ko to tamo peva" ili "Dečko koji obećava".

"Oni" ne razumeju naš humor, baš i ne drži vodu (ali je velika umetnost razbiti čaše, pa lupiti rukama preko njih).

Vreme dešavanja je početak osamdesetih, tačnije `83.
kukusigameni kukusigameni 10:36 04.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

milisav68
Naziv filma, mislim kad ukucaš u gugl "serbian movie", izleću linkovi samo na taj film, što je malo bezveze....jer ostavlja loš utisak na ionako lošu "sliku" o nama....

Dobro, slažem se. To sam i ja napisao malo više.
milisav68
da se snimaju filmovi sa nekog "dna života"

Ovo ti ne stoji. Hoćeš da ti nabrojim 50 odličnih filmova sa "dna života" nekih drugih zemalja i naroda? Margina je uvek interesantna nekim autorima i iza toga ne stoji neka antiwhatever namera.

milisav68
"Ko to tamo peva"

Hoćeš da ti izvedem da je ovo antisrpski film?
Srbi biju Cigane bez ikakvog opravdanja. Mogao bih još ali neću.
antioksidant antioksidant 11:02 04.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

Srbi biju Cigane bez ikakvog opravdanja. Mogao bih još ali neću.

a babu su zatvorili sa prasićima u zadnji deo autobusa
kukusigameni kukusigameni 11:04 04.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

antioksidant
Srbi biju Cigane bez ikakvog opravdanja. Mogao bih još ali neću.

a babu su zatvorili sa prasićima u zadnji deo autobusa

Babu, koje čas ima, čas nema.
antioksidant antioksidant 11:24 04.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

kukusigameni
antioksidant
Srbi biju Cigane bez ikakvog opravdanja. Mogao bih još ali neću.

a babu su zatvorili sa prasićima u zadnji deo autobusa

Babu, koje čas ima, čas nema.

pa dobro, i prasići su ostali bez majke
surov film, definitivno
milisav68 milisav68 15:24 04.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

kukusigameni

Ovo ti ne stoji. Hoćeš da ti nabrojim 50 odličnih filmova sa "dna života" nekih drugih zemalja i naroda? Margina je uvek interesantna nekim autorima i iza toga ne stoji neka antiwhatever namera.

Nabroj.

Nisam rekao da se ne snimaju, već da se nagrade politički zloupotrebljavaju.

"Skupljači perja" su tada dolazili iz jedne komunističke zemlje, a poruka (putem nagrade) je recimo bila - eto kako oni žive tamo - pogledajte!

Hoćeš da ti izvedem da je ovo antisrpski film?
Srbi biju Cigane bez ikakvog opravdanja. Mogao bih još ali neću.

Loše ti polazište.

Srbi su cigani i biju se izmedju sebe.
not2old2rock not2old2rock 15:59 04.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

milisav68

Srbi su cigani i biju se izmedju sebe.


I grobari su Srbi i biju se izmedju sebe.
kukusigameni kukusigameni 07:31 05.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

milisav68


Niko ne pomenu Emira Kusturicu. Malo sam zabrinut.

Ne ide to baš tako Milisave. Jedan film pored storytelling-a ima još mnogo elemenata koji ga čine dobrim, boljim, lošim. Naravno da je i trenutak u kome se film plasira važan da li će doživeti popularnost ili ne. Da ne pominjem marketing i sl.
Ali antisrpski(ili bilo koji narod) me podseća na ono antidržavni.


kukusigameni kukusigameni 08:18 05.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

not2old2rock
milisav68

Srbi su cigani i biju se izmedju sebe.


I grobari su Srbi i biju se izmedju sebe.


I ja sam grobar, pa se ne bijem između sebe.
milisav68 milisav68 10:43 05.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

kukusigameni
Niko ne pomenu Emira Kusturicu. Malo sam zabrinut.

To je tek nagazna mina.
Ne ide to baš tako Milisave. Jedan film pored storytelling-a ima još mnogo elemenata koji ga čine dobrim, boljim, lošim. Naravno da je i trenutak u kome se film plasira važan da li će doživeti popularnost ili ne. Da ne pominjem marketing i sl.

Ma znam, nisam rekao da su takve stvari pravilo, već da se dešavaju (zloupotrebe).

Što kažu u mom kraju - ugodilo se.
Ali antisrpski(ili bilo koji narod) me podseća na ono antidržavni.

Slažem se, ko nije sa nama - taj protiv nas, i eto ti etikete.

Tako nešto smo imali i početkom dvehiljaditih - antihaški lobi, i ko god je kritikovao rad suda, dobio bi tu etiketu (iako mesta za kritiku ima oho-ho).

Tako je i sa srpskim i antisrpskim filmom, što jedna budala napravi, deset pametnih ne mogu da isprave, jer kako drugačije nazvati nekoga, kome je to palo na pamet (naziv filma) posle svega što nam se izdešavalo, i kakva je slika stvorena o nama.


Pa sam Tito je video kolika je "šteta" napravljena sa "Skupljačima perja"(1967), pa je odmah gruno silne pare u "Bitku na Neretvi" (1969 najskuplji film svih vremena u SFRJ), koji je posle bio u nominaciji za oskara.
kick68 kick68 22:01 05.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

šta je antisrpsko u Buretu baruta,

a za Bure baruta nista nisam rekao, pitaj onog koji je pisao o tom filmu.

ali da je to loša kombinacija), da se snimaju filmovi sa nekog "dna života"

Tada smo (skoro) svi bili na dnu. Da je Srbija tada bila zemlja bistrih potoka i zelenih livada, pa da covek kaze da nas blate filmadzije i da preteruju. Nego...

A Rane i Lepa sela? Kod Dragojevica tek ispadosmo grozni. Kusta je puki amater:)

BTW, mene je jedan Hrvat davno, posto je odgledao Radovana treceg, pitao: Da li su svi ljudi kod vas u Srbiji ovako glupi? Ja nisam znala sta da mu kazem:))) Eto i Radovan je antisrpski po nekima:)
not2old2rock not2old2rock 22:48 05.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

kick68


BTW, mene je jedan Hrvat davno, posto je odgledao Radovana treceg, pitao: Da li su svi ljudi kod vas u Srbiji ovako glupi? Ja nisam znala sta da mu kazem:))) Eto i Radovan je antisrpski po nekima:)


Nisi znala sta da mu kazes ???
Ako ga ponovo sretnes, kazi mu da pozdravi sve gruntovcane, posebno Dudeka i njegovu Steficu, onda Steficu Cvek, pa Maricu Hrdalo... i posalji ga u ...
kick68 kick68 23:37 05.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

Ako ga ponovo sretnes, kazi mu da pozdravi sve gruntovcane, posebno Dudeka i njegovu Steficu, onda Steficu Cvek, pa Maricu Hrdalo... i posalji ga u ...

ok:)))
Ma poenta je u tome da mozda nije trebalo ni Radovana praviti da tamo neko nesto ne pomisli:)

Nikada nisam primecivala nikakvu "anti" propagandu ni zlu nameru u nasim filmovima. Doduse Srpski film igrom slucaja nisam ni gledala pa ne mogu da sudim.
not2old2rock not2old2rock 23:52 05.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

kick68
Doduse Srpski film igrom slucaja nisam ni gledala pa ne mogu da sudim.


Tako nesto za Radovana III moze da izvali samo tezak glupak, po Hrvatskoj dosta njih, doduse srednje generacije, zna cuvenu 250-u predstavu gotovo napamet, svojevremeno sam nosio video kasetu, pa posle slao DVD, presnimavalo se to.

Jedini za koji sam rekao da je antisrpski je "Srpski film" i to zbog samog naslova, probaj da ga pogledas, pa nam reci da li mu prilici takav naziv, Ok ?
kick68 kick68 23:59 05.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

da li mu prilici takav naziv

Mozda je autor hteo da istakne kako se lose oseca u Srbiji?
tezak glupak,

Istina, lik nije bio preterano pametan.
milisav68 milisav68 08:23 06.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

kick68

ali da je to loša kombinacija), da se snimaju filmovi sa nekog "dna života"

Tada smo (skoro) svi bili na dnu. Da je Srbija tada bila zemlja bistrih potoka i zelenih livada, pa da covek kaze da nas blate filmadzije i da preteruju. Nego...

Čekaj, ovo što si citirala je (moja) paralela koja je izgovorena početkom osamdesetih.

Tada baš i nije bilo tako crno (nije bilo ni kao u bajci, ali nije ni bio haos kao početkom devedesetih).

Postojao je tzv Crni talas, koji je pokušavajući da izbegne cenzuru, odlutao u neke "druge vode".

Takva vrsta cenzure nije bila početkom devedesetih, jer Miloševića to uopšte nije interesovalo, pa su tako recimo Dragojevićevi filmovi "slobodnija" kritika društva koja nije otišla u ekstrem, jer i "Rane" i "Lepa sela" objašnjavaju situaciju sa širom slikom iz više uglova.

BTW, mene je jedan Hrvat davno, posto je odgledao Radovana treceg, pitao: Da li su svi ljudi kod vas u Srbiji ovako glupi? Ja nisam znala sta da mu kazem:))) Eto i Radovan je antisrpski po nekima:)


Trebala si da mu kažeš - jesu, i da mu odmah "uvališ" snimak predstave "Kralj Ibi".

kukusigameni kukusigameni 09:11 06.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

Evo jučerašnje javne objave rezultata konkursa Filmskog centra Srbije.

*Rezultati konkursa

milisav68
recimo Dragojevićevi filmovi "slobodnija" kritika društva koja nije otišla u ekstrem


U tom svetlu, obratiti pažnju na četiri projekta Dragojevića koji su prošli (što kao Srđan Dragojević, što kao njegova producentska kuća Delirium Films).
Inače sve pare koje se dodeljuju za izradu filmova sa ovog konkursa, potiču od RATEL-a i RRA. Ministarstvo je dalo 0 RSD.
kick68 kick68 22:07 06.06.2013

Re: majke vam ga bolesne i psihopatske

Čekaj, ovo što si citirala je (moja) paralela koja je izgovorena početkom osamdesetih.

Znam, odnosilo se na Bure baruta. U to vreme svi smo bili na dnu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:39 01.06.2013

.

Proslava Milanskog edikta košta nas

"Znaci odgovor je: nema vanrednih izbora i nema treceg kruga za predsednicke izbore, ostaje ova vlada i Nikolic ostaje predsednik"



čovek je urnebesan.
kukusigameni kukusigameni 09:44 01.06.2013

Re: .

stefan.hauzer


Znači žanr je komedija!!!

bocvena bocvena 09:44 01.06.2013

Odlično uočeno ovo o

potrazi za žanrom u srpskom filmu. Meni nedostaju tinejdžerske limunade. Još od Bobe i Marije ništa!

Heh, vi umetnici...vi bi da mislite i snimate šta hoćete, a Srbija krvari!
(uopšte se ne sećam perioda u kome Srbija nije krvarila i zato mi je žao, Kuku, ali nikad nećemo dostići žanr nezavisnog filma:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:54 01.06.2013

Re: Odlično uočeno ovo o

Meni nedostaju tinejdžerske limunade

ovih dana,često prizivaš tinejdžerske dane
...da nije ono najgore?


I need excitement and I need it bad
bocvena bocvena 09:57 01.06.2013

Re: Odlično uočeno ovo o

Ma jok. Nego me izbezumljuje ćerkin, pa tražim razumevanje u sebi:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:06 01.06.2013

Re: Odlično uočeno ovo o

razumevanje u sebi:)

probaj sa

* osnovnim vriskom :)
not2old2rock not2old2rock 10:16 01.06.2013

Re: Odlično uočeno ovo o

bocvena
potrazi za žanrom u srpskom filmu. Meni nedostaju tinejdžerske limunade. Još od Bobe i Marije ništa!


Nije bas nista


kukusigameni kukusigameni 10:22 01.06.2013

Re: Odlično uočeno ovo o

Lajanje na zvezde

Jedan od razloga za nedostizanje žanra je to što je Šotra žanr za sebe.
Sepulturero Sepulturero 12:30 01.06.2013

Re: Odlično uočeno ovo o

kukusigameni
Lajanje na zvezde

Jedan od razloga za nedostizanje žanra je to što je Šotra žanr za sebe.


И његови филмови би могли да се сврстају у антисрпске јер од вредних тема прави неке бућкурише од филмова. Например, Зона Замфирова, Ивкова слава, Шешир професора Вујића...
mikele9 mikele9 13:13 01.06.2013

Re: Odlično uočeno ovo o

јер од вредних тема прави неке бућкурише од филмова. Например, Зона Замфирова, Ивкова слава, Шешир професора Вујића...

Ma Šotra je sladunjavi ladolež, sva njegova ostvarenja su za nišče duhom što odgovara bilo kojoj vlasti.
kukusigameni kukusigameni 13:55 01.06.2013

Re: Odlično uočeno ovo o

mikele9
Ma Šotra je sladunjavi ladolež, sva njegova ostvarenja su za nišče duhom što odgovara bilo kojoj vlasti.

Upravo to Mikele.
Inače, nije ovde reč o autorima filmova, već o savetniku predsednika republike koji deli filmove na antisrpske i neke druge.
Stanje u filmu je takvo kakvo je ali to ne znači da bilo koji film treba definisati na način na koji to Pavlović radi.
Ipak, čestitam mu na otkrivanju novog žanra.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 14:41 01.06.2013

Re: Odlično uočeno ovo o


A
mikele9
јер од вредних тема прави неке бућкурише од филмова. Например, Зона Замфирова, Ивкова слава, Шешир професора Вујића...

Ma Šotra je sladunjavi ladolež, sva njegova ostvarenja su za nišče duhom što odgovara bilo kojoj vlasti.


Tv drame Мир-Јам
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:01 03.06.2013

Dnevno

politički pridevi su samo zloupotreba reči u ovom slučaju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana