Satira

Astrologija i nauka treba da budu jedno

Krugolina Borup RSS / 10.06.2013. u 11:17

Kao što joj samo ime kaže, astro-logija jeste nauka o zvezdama. Dobro je što se, nakon više vekova, astrologija i nauka posmatraju kao jedno, što je em dobro em korisno. Dok su bile razdvojene, od toga koristi nisu imale ni nauka ni astrologija.

Astrologija je vazda bila osnovni pokretač razvoja nauke i kulture. Ergo, astrologija je nauka. Dokaz za to su i master studije na fakultetu Triniti Sent Dejvid Velškog univerziteta u Velikoj Britaniji (MA in Cultural Astronomy and Astrology).

S obzirom da je astrologija u korenu svih religija, na tom studijskom programu uči se i o svim svetskim religijama, i velikim i malim.

Stoga predlažem da se u naše škole, umesto veronauke, uvede astrologija, i na taj način osigura da u budućnosti veza između astrologije i nauke bude sve čvršća i veća...

 

 (PS: Inspiracija za tekst je OVDI)



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 11:23 10.06.2013

Jes

Pa da kad se pravi raspored dežurstava i slanja na zadatke, prvo gledamo kom je kakav horoskop pa ga onda šaljemo ili na raskrsnicu da reguliše saobraćaj ili da hvata lopove po tržnim centrima.
Znaš li ti kakva bi to pometnja bila.
Dođe mi kolega i kaže. Gospodine načelniče danas mi je uran ušao u saturn pa postoji opasnost da budem malo agresivan, nije red da idem u cigan malu ja nego mika, njemu je venera danas u marsu pa je nekako smiren.
za ideju
looping looping 11:44 10.06.2013

Re: Jes

 (PS: Inspiracija za tekst je OVDI)

Ne bih da branim Irineja ali da nisu novinari mozda sa naslovom "Irinej: Nauka i religija jedno" malo izvukli iz konteksta Irinijeve (ili cije god) reci "da je dobro što se posle više vekova nauka i religija posmatraju kao "jedno u službi dobra i korisnog" pa onda "Religija je osnova za razvoj nauke i kulture, ona je pokretač aktivnosti za stvaranje novih dela" itd ?
Nisam neki fan Irineja ali cenim da novinari svojim naslovima vole da prave senzacije (citaj zezancije). Ipak je citanost u pitanju a citanost je u naslovu jelte.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:46 10.06.2013

Re: Jes

malo izvukli iz konteksta


A u kom kontekstu bi "religija i nauka su jedno" imalo smisla?
predatortz predatortz 11:46 10.06.2013

Re: Jes


Ne bih da branim Irineja ali da nisu novinari mozda sa naslovom "Irinej: Nauka i religija jedno" malo izvukli iz konteksta Irinijeve (ili cije god) reci "da je dobro što se posle više vekova nauka i religija posmatraju kao "jedno u službi dobra i korisnog


Baš si partibrejker!
Kao da je smisao bitan!
looping looping 11:51 10.06.2013

Re: Jes

Krugolina Borup
malo izvukli iz konteksta


A u kom kontekstu bi "religija i nauka su jedno" imalo smisla?

Iz gore citiranog: "jedno u službi dobra i korisnog"?
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:54 10.06.2013

Re: Jes

Iz gore citiranog: "jedno u službi dobra i korisnog"?


Misliš, kao, zajednično im je to što su obe i dobre i korisne?
westvleteren westvleteren 11:57 10.06.2013

Re: Jes

cenim da novinari svojim naslovima vole da prave senzacije


Barem tri puta dnevno se iznerviram zbog misleading naslova.
Najdrazi su mi oni sto se zavrsavaju znakom pitanja:
Srbin najbolji svetski preduzetnik?
Hidink u PSŽ?
Britanci izlaze iz EU?

Urednici izgleda smatraju da mogu da napisu sta hoce, i da je to u redu ako stave upitnik na kraju.
(U odbranu novinara, zelim da kazem da su urednici ti koji cesto odredjuju i menjaju naslove)

Ocekujte ovih dana naslove:
B92: Astrologija u skolama?
Sledece godine, horoskop umesto veronauke?
looping looping 11:59 10.06.2013

Re: Jes

Krugolina Borup
Iz gore citiranog: "jedno u službi dobra i korisnog"?


Misliš, kao, zajednično im je to što su obe i dobre i korisne?

Da, u sluzbi dobra i korisnog. Zajedno u bolju buducnost i te stvari (mada moze i o tome da se polemise u nedogled - dal su nauka i vera dobre i korisne).

Krugolina Borup Krugolina Borup 12:02 10.06.2013

Re: Jes

Da, u sluzbi dobra i korisnog.


Onda patrijarhu jedinica za izražavanje.
Velika je razlika između "to i to je jedno" i "tome i tome je zajedničko to i to".
predatortz predatortz 12:07 10.06.2013

Re: Jes

Krugolina Borup
Da, u sluzbi dobra i korisnog.


Onda patrijarhu jedinica za izražavanje.
Velika je razlika između "to i to je jedno" i "tome i tome je zajedničko to i to".


A možda bi neko trebao da dobije keca iz razumevanja, jer čovek ne reče da su nauka i religija isto, nego da je dobro što je došlo vreme da se posmatraju kao jedno u službi dobra i korisnog.

Colin_bgd Colin_bgd 12:32 10.06.2013

Re: Jes

Velika je razlika između "to i to je jedno" i "tome i tome je zajedničko to i to".

Ma sta "velika je razlika", nije bitno sta se konkretno kaze, kad svi znamo sta se, u stvari, htelo reci...

A nauka i religija jesu jedno. Nauka je pokusaj da se sto je objektivnije moguce objasni i sazna kako funkcionise univerzum, a religija je isto to. Samo sto je religija malo naprednija, pa je sve vec odavno objasnila, a nauka se, jadna, eto malo muci oko nekih pitanja...
blogovatelj blogovatelj 14:04 10.06.2013

Re: Jes

njemu je venera danas u marsu


Valjda Mars u Veneri, da prostiš.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:29 10.06.2013

Re: Jes


A u kom kontekstu bi "religija i nauka su jedno" imalo smisla?

U potirućem.
expolicajac expolicajac 15:29 10.06.2013

Re: Jes

Valjda Mars u Veneri, da prostiš.

A bre to su panduri, nemaju oni pojma ko u koga zalazi i kada
jedan.kub jedan.kub 16:16 10.06.2013

Re: Jes

Dobar dan!
Odličan tekst!
Krugolina Borup
malo izvukli iz konteksta


A u kom kontekstu bi "religija i nauka su jedno" imalo smisla?


Da odgovorim na ovo pitanje:

Nauka bi u ovom slučaju bila samo mitologija, što u stvari nije.

Mislim da bi astrologija trebala da bude predmet nauke, jer astologiju mi nismo izmislili nego nam je ostala u nasleđe.
A od koga, to bi trebalo da se utvrdi. Astrologija je starija od svih grčkih mislilaca, filosofa.
A i religija bi trebalo da bude predmat proučavanja i to psihologije u stvari psihijatrije.

Sledece godine, horoskop umesto veronauke?


Bilo bi deci zanimljivije i korisnije.

Tako da predlog - ima smisla
.

Omiljena zanimacija starleta i fudbalera

I mnogih političara, a u poslednje vreme čini mi se i nekih državnih službi/enika
hajkula1 hajkula1 21:18 10.06.2013

Re: Jes

U kontekstu u kom je napisano u pomenutom tekstu, tačan citat je

"jedno u službi dobra i korisnog"
hajkula1 hajkula1 21:39 10.06.2013

Re: Jes

expolicajac
Pa da kad se pravi raspored dežurstava i slanja na zadatke, prvo gledamo kom je kakav horoskop pa ga onda šaljemo ili na raskrsnicu da reguliše saobraćaj ili da hvata lopove po tržnim centrima.
Znaš li ti kakva bi to pometnja bila.
Dođe mi kolega i kaže. Gospodine načelniče danas mi je uran ušao u saturn pa postoji opasnost da budem malo agresivan, nije red da idem u cigan malu ja nego mika, njemu je venera danas u marsu pa je nekako smiren.
za ideju


Ne može da uđe uran u saturn, kao prvo a kao drugo Kru ne priznaje planete udaljenije od saturna.

Takođe, ne može ni venera da bude u marsu.

Ali, da znaš da imaš smisla, ja prizajem urana, pa mogu nešto o raskrsnicama da ti ispričam ali i tržnim centrima... I da znaš da si delimično dobro povezao... Koji si ti lik
cult cult 21:47 10.06.2013

Re: Jes

Kru ne priznaje planete udaljenije od saturna.


Kru, care!
Krugolina Borup Krugolina Borup 01:29 11.06.2013

Re: Jes

Kru, care!


C, c, c...
Nisi rodno senzitivan uopšte!
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:45 11.06.2013

Re: Jes

jacHa. jacHa. 11:23 10.06.2013

da dodam:

i da se na bu otvori smer astrologija, da bi u školama bio dostojan kadar
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:25 10.06.2013

Kru,

bezobraznice jedna bezobrazna
looping looping 11:25 10.06.2013

1

Nit' je vera nauka, nit' je astrologija nauka, po mom misljenju.
A smatram sebe vernikom.

Stoga predlažem da se u naše škole, umesto veronauke, uvede astrologija, i na taj način osigura da u budućnosti veza između astrologije i nauke bude sve čvršća i veća...

Tako da predlog - ima smisla.
kukusigameni kukusigameni 11:34 10.06.2013

opalac

Meni to sve dođe isto.
Po veronauci ja sam ovca jednog stada.
Po astrologiji sam ovan.
A po nauci sam postao od majmuna.
Kad malo bolje razmislim, ja sam kao neki siromašan zoološki vrt.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:35 10.06.2013

Re: opalac

A po nauci sam postao od majmuna.


Ja sam u kineskom horoskopu majmun, a u nauci sam od istog postala.
A i volim da se majmunišem.
Ergo, nauka i astrologija su jedno.
Jukie Jukie 14:05 10.06.2013

Re: opalac

kukusigameni
Meni to sve dođe isto. Po veronauci ja sam ovca jednog stada. Po astrologiji sam ovan.A po nauci sam postao od majmuna.Kad malo bolje razmislim, ja sam kao neki siromašan zoološki vrt.


Ima ovih vunastih majmuna:

hajkula1 hajkula1 21:21 10.06.2013

Re: opalac

Krugolina Borup
A po nauci sam postao od majmuna.


Ja sam u kineskom horoskopu majmun, a u nauci sam od istog postala.
A i volim da se majmunišem.
Ergo, nauka i astrologija su jedno.


Ja definitivno nisam od majmuna, ni blizu. Naučno dokazano, ja sam Rh -.
(Nemam taj rezus faktor koji je pronadjen kod rezus majmuna pa tako dobio ime).

HM
Nkei imaju rezus faktor a mi neki nemamo...
alselone alselone 12:11 10.06.2013

Astrologija



Omiljena zanimacija starleta i fudbalera u pauzama Koelja.
westvleteren westvleteren 12:14 10.06.2013

Re: Astrologija

Omiljena zanimacija starleta i fudbalera u pauzama Koelja.


Ismevanje astrologije je isto sto i ismevanje religije.
Astrologija i religija su jedno u sluzbi zaglupljivanja.
antioksidant antioksidant 12:27 10.06.2013

.

S obzirom da je astrologija u korenu svih religija


vrlo znacajan argument u prilog tezi da je astrologija nauka
iqiqiq iqiqiq 12:37 10.06.2013

Oko magazin

Večeras ti je gost sam Ministar glavom i bradom na RTS-u u pola 7 uveče pa predlažem da podnesemo legitiman zahtev.Ovo ti je moje pismo podrške.
Možemo da izbacimo srpski, matematiku, strane jezike, biologije, fizike, hemije, likovno, muzičko i da ubacimo samo šta znaš o saobraćaju, astrologiju, veronauku, građansko i ostalo, zavisno već od predloga
PS ako polažem prijemni za upis u srednju školu, kako će mi se bodovati astrologija, tj jel smem da polažem ako mi se Saturn nađe u 5. kući
antioksidant antioksidant 12:40 10.06.2013

Re: Oko magazin

ako mi se Saturn nađe u 5. kući

то само под условом да се повећа порез на те куће
а да са смањи на услугу израде наталне карте
Hansel Hansel 13:03 10.06.2013

Re: Oko magazin

antioksidant
а да са смањи на услугу израде наталне карте

Неко плаћа порез на израду наталних карти?

Ја предлажем да Динкић изједначи у пореском третману IT сектор са АСТРО сектором, јер, ако ништа друго (пошто смо установили да је све у вези са свим), данас ваљда ниједан астролог не рачуна (шта рачуна) "пешке" -- и то раде компјутери...
antioksidant antioksidant 13:12 10.06.2013

Re: Oko magazin

Неко плаћа порез на израду наталних карти?

па и то је неки рад?
iqiqiq iqiqiq 13:34 10.06.2013

Re: Oko magazin

Naravno da mora da se oporezuje, sve mora da se oporezuje, i najstariji zanat na svetu da se oporezuje, ništa paušalno, sve sa blok računom
antioksidant antioksidant 13:36 10.06.2013

Re: Oko magazin

i najstariji zanat na svetu

umetnost i robovlasnistvo
Hansel Hansel 17:36 10.06.2013

Re: Oko magazin

antioksidant
па и то је неки рад?

Јесте, ал' на црно, основано сумњам. Ваљда зато што ни она није легална (код нас)?!
razmisljam razmisljam 17:58 10.06.2013

Re: Oko magazin

Hansel

Јесте, ал' на црно, основано сумњам. Ваљда зато што ни она није легална (код нас)?!


Како није легална, када су нам пуни електронски и штампани медији дневних, недељних, месечних, годишњих... хороскопа?
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:22 10.06.2013

Re: Oko magazin

Ваљда зато што ни она није легална (код нас)?!


Kako nije?
Imaš u šifarniku za registraciju firme "astrološke seanse".
Mislim, bar je bilo pre desetak godina, kad sam poslednji put to gledala, ne znam da li su to promenili.
Bili su u grupi s onima što na ulici naplaćuju tačno merenje i poslovnom pratnjom.

Hansel Hansel 20:48 10.06.2013

Re: Oko magazin

Kako nije?
Imaš u šifarniku za registraciju firme "astrološke seanse".
Mislim, bar je bilo pre desetak godina, kad sam poslednji put to gledala, ne znam da li su to promenili.

Aaa... nisam znao... ali ne znam da li je o(p)stalo, budući da je to u direktnoj koliziji s nekim odredbama Zakona o psihološkoj delatnosti, na osnovu kojih je, koliko znam, "pala" Vidovita Zorka.

razmisljam
Како није легална, када су нам пуни електронски и штампани медији дневних, недељних, месечних, годишњих... хороскопа?

Пуни су они свега и свачега, па није баш све од тога легално... а ти дневни, а ваљда и недељни хороскопи са астрологијом везе немају (узгред, да напоменем, ко спомену Миљу Вујановић, да су хоросокопи у новинама излазили много пре ње).

Него... кад је Круголина већ потегла паралелу астрологија--религија, сетих се недавно прочитаног текста, некако сам на њега набасао, мислим -- Јање Тодоровић. Не усуђујем се да тражим Круголинин коментар, али било би ми интересантно да га прочитам.
nim_opet nim_opet 21:04 10.06.2013

Re: Oko magazin

Nema vise u sifrarniku, evo novi: http://www.infogo.biz/start-download/pravilnici-i-druga-dokumenta-republike-srbije/493-nove-sifre-delatnosti-kompletan-spisak.html

Sto je najinteresantnije, nema ni recimo psihoterapije, valjda to ne treba, svi su zdravi :)
bocvena bocvena 08:18 11.06.2013

Re: Oko magazin

budući da je to u direktnoj koliziji s nekim odredbama Zakona o psihološkoj delatnosti, na osnovu kojih je, koliko znam, "pala" Vidovita Zorka.


Ali pala vidovita Zorka:))))

Posmatrajući ovaj lov na duše u poslednje vreme čovek bi pomislio da su glavni problemi prosečnog Srbina striktno ontološki. Ništa - nemam pare za cigare i račune, a i cipele mi se pocepale, samo šta je biće:)
iqiqiq iqiqiq 11:10 11.06.2013

Re: Oko magazin

nim_opet
Nema vise u sifrarniku, evo novi: http://www.infogo.biz/start-download/pravilnici-i-druga-dokumenta-republike-srbije/493-nove-sifre-delatnosti-kompletan-spisak.html

Sto je najinteresantnije, nema ni recimo psihoterapije, valjda to ne treba, svi su zdravi :)

Ma sve to ide pod konsultantske usluge ili preduzetnik.Jedino što se Kru zalaže za nastavnike, a mislim da je tu sad već problem, da li da bude nastavnik fizike, podgrupa astrologija ili nastavnik građanskog podgrupa astrologija. To je jedina dilema, inače sve ostalo je ok.
Hansel Hansel 21:02 11.06.2013

Re: Oko magazin

bocvena
Ali pala vidovita Zorka:))))

vladaxy vladaxy 12:58 10.06.2013

Imaš astrologiju na fakultetima

Samo se zove ekonomija.

Ekonomisti "predviđaju" budućnost na osnovu raznih parametara (položaja zvzda), a kad se prognoze ne ostvare onda je problem što je % BDP (ili mesec u znaku lava) omanuo. I ekonomisti su se izborili za status autoriteta u društvu potpuno nezasluženo.
cult cult 13:08 10.06.2013

Re: Imaš astrologiju na fakultetima



Kad je već veronauka u školama,a imali smo i ministarku prosvete koja je minirala darvina u korist blata, rebra i duha, zašto da ne i astrologija. Tek je nešto malo štetnija od ekonomije.

Uostalom, noć subota na nedelju, negde oko pola dva, šetnja od Slavije do Skadarlije, odjednom pojavljuje se reka devojaka i mladića mladjeg srednjoškolskog uzrasta. Tisuće i tisuće. Otkud ovi? Vraćaju se s koncerta nekakvog Lukasa.

Plodno tlo u Srbiji je dve decenije stvarano, sve je spremno i vreme je da se sad konačno zaseje sva tupost ovog sveta.
blogovatelj blogovatelj 14:07 10.06.2013

Re: Imaš astrologiju na fakultetima

Plodno tlo u Srbiji je dve decenije stvarano


Nikako, ja se sećam horoskopa Milje Vujanović u TV Reviji ima tome trideset i kusur godina već.
milisav68 milisav68 16:06 10.06.2013

Re: Imaš astrologiju na fakultetima

blogovatelj
Nikako, ja se sećam horoskopa Milje Vujanović u TV Reviji ima tome trideset i kusur godina već.

Ma da, sredinom osamdesetih, mi (srednjoškolci) na bazenu, i priđe nam jedna ženska (a znali smo i zbog koga), i kao da započne razgovor, krene sa horoskopom.

I sad pita redom ko je koji znak....bla...bla....a jedan drugar navalio na pljeskavicu, i iznervirano odgovara (jer ga prekida u jelu) - hamburger.
cult cult 16:10 10.06.2013

Re: Imaš astrologiju na fakultetima

ja se sećam horoskopa


od horoskopa verujem samo u sexualnu tenziju izmedju bika i škorpije.
expolicajac expolicajac 16:22 10.06.2013

Re: Imaš astrologiju na fakultetima

cult
ja se sećam horoskopa


od horoskopa verujem samo u sexualnu tenziju izmedju bika i škorpije.

Gde da nađemo škorpiju?
antioksidant antioksidant 16:23 10.06.2013

Re: Imaš astrologiju na fakultetima

verujem samo u sexualnu tenziju izmedju bika i škorpije.

ако под "тензијом" мислиш на то да ће шкорпија да полуди ако њену најбољу другарицу изведеш у град... верујем и ја (нисам веровао али експериментом је утврђено да та врста тензије постоји)
cult cult 16:34 10.06.2013

Re: Imaš astrologiju na fakultetima

ако под "тензијом" мислиш на то да ће шкорпија да полуди ако њену најбољу другарицу изведеш у град... верујем и ја



Gde da nađemo škorpiju?


ja ih nalazio.
Jednom na, evo, vrlo dug rok.
Deluje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:03 10.06.2013

Re: Imaš astrologiju na fakultetima

od horoskopa verujem samo u sexualnu tenziju izmedju bika i škorpije.

Verovanje ti je na mestu, imam i tri corpus delictia kao dokaz.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:23 10.06.2013

Re: Imaš astrologiju na fakultetima

od horoskopa verujem samo u sexualnu tenziju izmedju bika i škorpije.


Naročito ako ne pričamo o sunčevim znacima, nego o podznacima.
cult cult 18:30 10.06.2013

Re: Imaš astrologiju na fakultetima

Krugolina Borup
od horoskopa verujem samo u sexualnu tenziju izmedju bika i škorpije.


Naročito ako ne pričamo o sunčevim znacima, nego o podznacima.




(retoričko hmm, ne moraš da pojašnjavaš : )
iqiqiq iqiqiq 13:33 10.06.2013

Najzad moja omiljena tema takmičenja

A kako bi izgledalo takmičenje iz astrologije, da li bi imali i usmeni i pismeni i koliko bi se to bodovalo za upis u srednje škole i fakultete.
Jel postoji Društvo astrologa da ga dodamo u spisak nadležnih za takmičenja?
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:53 10.06.2013

Re: Najzad moja omiljena tema takmičenja

A kako bi izgledalo takmičenje iz astrologije, da li bi imali i usmeni i pismeni i koliko bi se to bodovalo za upis u srednje škole i fakultete.

Kako li bi tek izgledalo takmičenje iz religije kao nauke...i bodovanje.
iqiqiq iqiqiq 17:19 10.06.2013

Re: Najzad moja omiljena tema takmičenja

Jelica Greganović
Kako li bi tek izgledalo takmičenje iz religije kao nauke...i bodovanje.

Imam neke predloge za takmičenje iz građanskog, ali neću da ih iznosim, jedino ako me kandiduju da budem Kalif umesto Kalifa (tj ministar)
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:04 10.06.2013

Re: Najzad moja omiljena tema takmičenja

Imam neke predloge za takmičenje iz građanskog, ali neću da ih iznosim, jedino ako me kandiduju da budem Kalif umesto Kalifa (tj ministar)

A da te kandidujemo da budeš partrijarh umesto patrijarha?
iqiqiq iqiqiq 19:38 10.06.2013

Re: Najzad moja omiljena tema takmičenja

Jelica Greganović
A da te kandidujemo da budeš partrijarh umesto patrijarha?

Dobri moj Iznogude
Samo da se negde kandidujem, da budem "in"
blogovatelj blogovatelj 14:14 10.06.2013

Da pitam o naučnim osnovama


Koji je horoskop u dnevnim novinama najnaučniji?
Danas mi recimo Blic kaže da ću imati dobru zaradu, dok mi Kurir javlja da pripazim sa poslovnim ulaganjima.
A baš sam krenuo da sve pare što imam u banci investiram, pa ne bih da pogrešim.
razmisljam razmisljam 17:57 10.06.2013

Re: Da pitam o naučnim osnovama

blogovatelj

Koji je horoskop u dnevnim novinama najnaučniji?
Danas mi recimo Blic kaže da ću imati dobru zaradu, dok mi Kurir javlja da pripazim sa poslovnim ulaganjima.
A baš sam krenuo da sve pare što imam u banci investiram, pa ne bih da pogrešim.


И шта те ту збуњује?
Ако ( по Куриру ) припазиш са пословним улагањима ( читај: преломиш паметно ) онда ћеш ( по Блицу ) имати добру зараду.
Закључак је да су сви хороскопи подједнако најнаучнији ако им приђеш са научне стране и све их добро проучиш и искомбинујеш. Онда промашаја не би смело да буде.
predatortz predatortz 17:20 10.06.2013

Drugi ugao

Kada imate nešto pismenijeg novinara, i novinu koja koliko toliko drži do objektivnog prikaza nekog događaja, ista vest izgleda ovako
looping looping 17:30 10.06.2013

Re: Drugi ugao

predatortz
Kada imate nešto pismenijeg novinara, i novinu koja koliko toliko drži do objektivnog prikaza nekog događaja, ista vest izgleda ovako

Ih, pa ko jos cita te novine!
Taj novinar, sto je stavio taj naslov, nece da zaradi za 'lebac!
predatortz predatortz 17:35 10.06.2013

Re: Drugi ugao

looping
predatortz
Kada imate nešto pismenijeg novinara, i novinu koja koliko toliko drži do objektivnog prikaza nekog događaja, ista vest izgleda ovako

Ih, pa ko jos cita te novine!
Taj novinar, sto je stavio taj naslov, nece da zaradi za 'lebac!


Ja se, opet, iskreno nadam da će se era copy-paste novinarstva, kao i era naručenih pljuvačkih tekstova uskoro završiti.

Dosta je bilo.

Novinarima koji stavljaju bombastične naslove da prikriju nepismen tekst uvek ostaje mogućnost da izveštavaju o događajima sa Farme, ili VB.
looping looping 17:46 10.06.2013

Re: Drugi ugao


Ja se, opet, iskreno nadam da će se era copy-paste novinarstva, kao i era naručenih pljuvačkih tekstova uskoro završiti.

Dosta je bilo.

Novinarima koji stavljaju bombastične naslove da prikriju nepismen tekst uvek ostaje mogućnost da izveštavaju o događajima sa Farme, ili VB.

Da, ali imas citavu armiju novinara kojima je pljuvacina hleb nasusni, i sta ce? Moraju ljudi da se bore kako znaju i umeju, nema mesta, tj. para za sve, ocigledno. I onda vidis bombasticne naslove tipa:
-Datum sigurno u junu!
-Sigurno nece biti datuma!
-Zasluzili smo datum!
-Daleko je datum!
...
inspiracije su nepresusne za mastovite novinare.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:07 10.06.2013

Re: Drugi ugao

Ček i tu da se zapljunem, bez naslova sveže...

Jelko Kacin che danas pozvati Savet EU da Srbiji da zeleno svetlo i datum poccetka pregovora sa EU.

Izvestilac Evropskog Parlamenta za Srbiju, Jelko Kacin, che danas u svom nastupu pozvati Savet EU da na sastanku svog vrha, u junu, donese odluku o poccetku pregovora o pristupanju sa Srbijom, upravo je saopssteno iz Kacinovog kabineta.

"Savet EU che za manje od dve nedelje odluccivati o tome da li da otvori pregovore o cclanstvu sa Srbijom. Evropska Komisija je taj korak vech preporuccila, a Evropski Parlament je velikom vechinom usvojio izvesstaj o napretku Srbije, u kom je pozvao na brzi poccetak pregovora", podsecha Jelko Kacin.


"Danas bih joss jednom zzeleo da upozorim na taj poziv Savetu EU i da apelujem na sve drzzave cclanice da podrzze poccetak pregovora sa Srbijom", zatrazziche danas Jelko Kacin u svom izlaganju, uz podsechanje da je poznato da neke drzzave sumnjaju u napredak Srbije pri imlementaciji Briselskog dogovora.


"Ccinjenica je da ostvarivanje tog sporazuma tecce donekle sporije no ssto se occekivalo. Zato obe strane moraju da ubrzaju implementaciju i dosegnu posstovanje dogovora u praksi. Istovremeno i mi moramo da priznamo da su se sada Srbija i Kosovo ponassali konstruktivno i sa dobrim namerama da prevazicju medjusobne razlike u svetlu zajedniccke evropske buduchnosti", smatra Kacin.
"Stabilnost i prosperitet Zapadnog Balkana su u velikoj meri zavisni od napretka Srbije na putu ka cclanstvu u EU. Poccetak pregovora o cclanstvu sa Srbijom che doneti kljuccni podstrek ne samo evropskim snagama u drzzavi i regionu, nego che podstachi i jako potrebno privredno oporavljanje ohrabrivanjem stranih investitora da udju u region", namerava danas da kazze u svom izlaganju Jelko Kacin.

"Zato danas ponovo pozivam Savet EU da na junskom vrhu poccne pregovore sa Srbijom. Ta odluka se ne odnosi samo na Srbiju, nego i na kredibilnost procesa ssirenja EU", rechi che u svom govoru Jelko Kacin, saopssteno je iz njegovog kabineta.
looping looping 19:01 10.06.2013

Re: Drugi ugao




Pa kaze:
trener92 trener92 21:29 10.06.2013

Apsolutno nadrealno



Kru:
Stoga predlažem da se u naše škole, umesto veronauke, uvede astrologija,

romantično podržavam,
iako ovo
i na taj način osigura da u budućnosti veza između astrologije i nauke bude sve čvršća i veća...

I sad je veza vrlo čvrsta, razlika je u samo nekoliko slova ( pogledati pod "pseudo"

"
Ergo, astrologija je nauka.


– Nauka i religija se međusobno ne isključuju! Isključivost postoji samo kod naučnika koji ne teže iskonskoj spoznaji istine i kod „vernika“ koji u religiji ne traže Boga, nego svoj lični interes.
Za prve je religija „opijum za prost narod“, a za druge je nauka „đavolja rabota“.

Za onoga koji traži istinu, nauka može lako da posluži kao put ka veri, ka spoznaji da Bog postoji, da je On taj koji upravlja svetom koji je On stvorio."

*Bravo!

"Blez Paskal je dao svoje viđenje religije kroz razum: „Vrlo su srećni oni kojima je Bog dao da intuitivno shvate religiju. Ali onima koji to nemaju, možemo to saznanje dati samo putem zaključivanja razumom, čekajući da im Bog da duhovnu pronicljivost“.


link
( gornji citati :
Dr Branko M. Bugarski, profesor Tehnološko-metalurškog fakulteta Univerziteta u Beogradu,
ono Bravo! -ja)
Bravo, bravo, bravo! Iako ovo Paskalovo, nema veze sa ovim o čemu se priča ( nauka & pseudonauka)

ali zgodno zvuči, pomalo kao satira




trener92 trener92 01:16 11.06.2013

Re: Apsolutno nadrealno

Mala škola spinovanja

"Patrijarh Irinej istakao je da je dobro što se posle više vekova nauka i religija posmatraju kao "jedno u službi dobra i korisnog".

"Dobro je što se situacija menja, posle 18. i 19. veka, kada su se religija i nauka posmatrale jedna nasuport druge", kazao je Irinej i dodao da takav način nije doneo napredak ni religiji ni nauci.



"Religija je osnova za razvoj nauke i kulture, ona je pokretač aktivnosti za stvaranje novih dela", kazao je patrijarh.

"OVDI"
Izvor: Beta



"Религија и наука, након векова када су биле у супротности, поново заједнички делују у служби доброг и корисног, изјавио је патријарх српски Иринеј, наглашавајући да. је добар знак што се након 19. и 20. века, када су религија и наука биле у супротности, то стање сада мења.

На јучерашњем међуверском округлом столу „Религија, наука, култура: допринос светских религија науци и култури – верска баштина као предмет истраживања Универзитета у Београду”,

патријарх Иринеј је рекао како је религија основа културног и научног стваралаштва и покретач сваке активности која се завршава стварањем вредносних дела.

Према речима српског патријарха, човечанство науком људског достигнућа може доћи до невероватних, како добрих, тако и погибељних могућности.

Зато је, прецизирао је он, однос религије у свету савремених догађаја једна врста свете религије која има улогу и задатак да научном прегнућу да благослов за оно све што је корисно и плодоносно."



Poltika





Kviz pitanje :

Šta je Tadžomaru tačno rekao?

Ko je spin doktor
sveštenik ili drvoseča?


"заједнички делују у служби доброг и корисног",
vs
" "jedno u službi dobra i korisnog".

!!!

религија основа културног и научног стваралаштва и покретач сваке активности која се завршава стварањем вредносних дела


vs

Religija je osnova za razvoj nauke i kulture, ona je pokretač aktivnosti za stvaranje novih dela"

?!?!?


lady_d lady_d 21:30 10.06.2013

nauka...

izvini Kru... nauka o zvezdama je astronomija...sve ostalo...nije nauka... ni vera ni astrologija...Ali mi je interesantna astronomija kao i svi oblici vera kao nacin zaglupljivanja ljudi. Traje to vec dosta vremena.
Krugolina Borup Krugolina Borup 01:28 11.06.2013

Re: nauka...

izvini Kru... nauka o zvezdama je astronomija...sve ostalo...nije nauka...ni vera ni astrologija...


Pa slažem se!
Vidi kategoriju u kojoj je blog - satira.
hajkula1 hajkula1 21:32 10.06.2013

Patrijarh Irinej: Religija i nauka

Patrijarh Irinej: Religija i nauka u službi dobrog

BEOGRAD - Njegova svetost patrijarh srpski Irinej rekao je danas da religija i nauka ponovo zajednički djeluju u službi dobrog i korisnog, nakon vijekova tokom kojih su bile u suprotnosti.

"Dobar je znak što se nakon 19. i 20. veka, kada su religija i nauka bile u suprotnosti, to stanje menja", rekao je patrijarh na međureligijskom skupu "Religija, nauka, kultura; doprinos svetskih religija nauci i kulturi - vjerska baština" koji se održava na Univerzitetu u Beogradu.

Patrijarh Irinej je ocijenio da je nauka odavno shvatila da brzo zamire sve što je progresivno, ako se ne njeguju kultura i religija.


Eto, to je rekao Patrijarh Irinej.


A šta je Nikola Tesla govorio i pisao o nauci i religiji?
looping looping 08:46 11.06.2013

Re: Patrijarh Irinej: Religija i nauka

A šta je Nikola Tesla govorio i pisao o nauci i religiji?

On je bio jos gori. On je povezao nauku, pravoslavlje i hinduizam u jedno.
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:10 12.06.2013

Veliki se rađaju pod srećnom zvezdom

Veliki Gete (Goethe) ovako počinje svoje autobiografsko delo Poezija i istina:
"Dvadeset i osmog avgusta 1749. godine sa izbijanjem dvanaestog časa u podne, došao sam na svet u Frankfurtu na Majni. Nebeska konstelacija bila je povoljna: sunce je bio u zenitu i stajalo je u znaku Device; Jupiter i Venera gledali su me prijazno, Merkur bez netrpeljivosti, a Saturn i Mars držali su se potpuno ravnodušno... ".



(It was on the 28th of August 1749, at the stroke of twelve noon, that I came into the world in Frankfurt on the Main. The constellation was auspicious: the Sun was in Virgo and at its culmination for the day. Jupiter and Venus looked amicably upon it, and Mercury was not hostile. Saturn and Mars maintained indifference. Only the Moon, just then becoming full, was in a position to exert averse force, because its planetary hour had begun. It did, indeed, resist my birth, which did not take place until this hour had passed...).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana