Društvo

(ekonomski odrziv) USTAV REPUBLIKE SBIJE

antioksidant RSS / 18.06.2013. u 21:37
clan 1

republika srbija je drzava svih gradjana koji joj nista ne duguju

 
clan 2

porez se placa a poreski dugovi nikada se i ni pod kojim uslovima ne oprastaju

clan 3

politicar koji u predizbornoj kampanji pomene otpis poreskih dugova gubi gradjanaska prava na period od 99 godina

clan 4

ukoliko politicar iz prethodnog clana ima bilo kakvu funkciju u trenutku pominjanja otpisa poreskih dugova povrat gradjanskih prava ceka u zatvoru

clan 5

mladjan dinkic nije ministar finansija. ni privrede. ni trgovine. nije ni guverner centralne banke.

clan 6

svaki ekonomski predlog mladjana dinkica pazljivo prouciti i uraditi potpuno suprotno

clan 7

poljoprivreda nije razvojna sansa republike srbije

clan 8

svakome ko tvrdi da poljoprivreda jeste razvojna sansa republike srbije omoguciti da se poljoprivredom bavi

clan 9

parlamentarnoj stranci koja ne predlozi najsposobniju osobu za ministra obrazovanja oduzimaju se svi mandati u narodnoj skupstini a stranka se automatski pridruzuje bilo kojoj koaliciji koju je trenutno formirao mladjan dinkic

clan 10

sposobnost se ne meri duzinom clanstva u stranci

clan 11

svrha javnih nabavki nije provizija

clan 12

svrha javnih nabavki nije provizija

clan 13

proveru primene clanova 11 i 12 poveriti jakuzama koji ce povrede sankcionisati u skladu sa svojim internim pravilima

 

clan 14

ustav stupa na snagu cim se procita ispod krsta na kruznom toku na ulasku u kragujevac, cime ce krst dobiti jos neku svrhu osim sto je besmislen.

 

 



Komentari (68)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 21:37 18.06.2013

негативни тастер

laziiprevare laziiprevare 23:19 18.06.2013

Re: негативни тастер

alselone alselone 23:28 18.06.2013

Re: негативни тастер

Ovaj bi trebao jednog Covica da uzme.

- Kad je tesko - Covic.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:32 18.06.2013

Re: негативни тастер

Kad je tesko - Covic.

dačić je grobar
laziiprevare laziiprevare 00:05 19.06.2013

Re: негативни тастер

dačić je grobar



Šali se samo. Kaži da si se šalio .
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:30 19.06.2013

Re: негативни тастер

jok.
čovek je nekadašnji predsednik rk partizan.
cult cult 21:39 18.06.2013

član 5! član 6!

nim_opet nim_opet 21:43 18.06.2013

Svaki clan na mestu :)

A posebno Clan 9.

Trebalo bi da dodamo i ogranicenje mandata (svima, pa i poslanicima).
angie01 angie01 21:45 18.06.2013

,

pa ne oprasta niko bilo kakav dug obicnom gradjaninu, narocito ne porez-njemu plene, prodju hipoteku za dz, gule mu kozu i sl.

nije ni duzina clanstva kljuc- prletaci su procentualno najbolje pozicionirani- oni po difoltu uloze vise truda da se dokazu novom gazdi.

javne nabavke nisu jedina mogucnost za londri rum.

poljoprivreda jeste grana koju treba pkrenuti....ima ko ume i hoce, ne mora po kazni.

za dinkica se slazem, a dopisla bih jos neku kolicinu imena.
milisav68 milisav68 22:03 18.06.2013

Re: ,

angie01
pa ne oprasta niko bilo kakav dug obicnom gradjaninu, narocito ne porez-njemu plene, prodju hipoteku za dz, gule mu kozu i sl.

Grešiš, na porez niko ne obraća pažnju, čak je za kratko vreme, u dva navrata bio otpis kamate, ako se uplati odredjena suma, pa posle na rate.....trt mrt....

Najčešća prinudna naplata su bankarski krediti, kao i dugovanja za neka javna preduzeća (barem je tako pisalo po štampi).
4krofnica 4krofnica 21:45 18.06.2013

1.




libkonz libkonz 22:13 18.06.2013

Podržavam ustav

Pod uslovom da se doda član kojim se zabranjuje svim Krkobabićima da se bave politikom i da se kažnjava zatvorom svako ko tvrdi da bi bez njega penzije bile ukinute.
alselone alselone 22:27 18.06.2013

Re: Podržavam ustav

libkonz
Pod uslovom da se doda član kojim se zabranjuje svim Krkobabićima da se bave politikom i da se kažnjava zatvorom svako ko tvrdi da bi bez njega penzije bile ukinute.


I Stefanu Dzofriju? Bas je zlatno dete...
alselone alselone 22:25 18.06.2013

Dodatak

Sve koji su zavrsili Megadet a pretenduju da se bave ekonomijom streljati puskama punjenim solju u debelo meso.
expolicajac expolicajac 22:27 18.06.2013

Re: Dodatak

alselone
Sve koji su zavrsili Megadet a pretenduju da se bave ekonomijom streljati puskama punjenim solju u debelo meso.

humanisto.
predatortz predatortz 22:30 18.06.2013

Re: Dodatak

alselone
Sve koji su zavrsili Megadet a pretenduju da se bave ekonomijom streljati puskama punjenim solju u debelo meso.


Turi i neku sitnu sačmu, neće da se baci...
expolicajac expolicajac 22:31 18.06.2013

Re: Dodatak

Turi i neku sitnu sačmu, neće da se baci...

altruisto.
predatortz predatortz 22:35 18.06.2013

Re: Dodatak

expolicajac
Turi i neku sitnu sačmu, neće da se baci...

altruisto.


to serve and protect

alselone alselone 22:37 18.06.2013

Re: Dodatak

expolicajac expolicajac 22:38 18.06.2013

Re: Dodatak

to serve and protect

opet ono, matora, zadrta, nepoverljiva pandurčina, ali sad na engleskom. Stvarno si nepopravljiv.
alselone alselone 22:38 18.06.2013

Re: Dodatak

humanisto.


moramo da ih sacuvamo, treba neko i ugalj da utovara...
alselone alselone 22:38 18.06.2013

Re: Dodatak

matora, zadrta, nepoverljiva pandurčina


osecam da je ovo medju vama kompliment.
kukusigameni kukusigameni 22:51 18.06.2013

amandman

Uređenje vlasti počiva na podeli vlasti na zakonodavnu, izvršnu i sudsku - ostaje, a dodaje se i blogersku.
alselone alselone 22:53 18.06.2013

Re: amandman

ostaje, a dodaje se i blogersku.


Savet mudraca, da ne kazem staraca.
kukusigameni kukusigameni 23:02 18.06.2013

Re: amandman

alselone
ostaje, a dodaje se i blogersku.


Savet mudraca, da ne kazem staraca.


jbg, onda moramo i Šjentija u preambulu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:55 18.06.2013

.

mazohizam u krvi,ali mi to volimo
jača našu ljubav


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:08 18.06.2013

Amandman na član 8

Umesto reči: omogućiti, da stoji obaveztati ga, pa bi taj član glasio

svakome ko tvrdi da poljoprivreda jeste razvojna sansa republike srbije obavezati ga da se poljoprivredom bavi
looping looping 06:59 19.06.2013

Re: Amandman na član 8

Amandman na član 8
Umesto reči: omogućiti, da stoji obaveztati ga, pa bi taj član glasio

svakome ko tvrdi da poljoprivreda jeste razvojna sansa republike srbije obavezati ga da se poljoprivredom bavi

Da, a dodati jos jedan clan koji kaze:
"Svakome ko tvrdi da poljoprivreda nije razvojna sansa republike srbije obavezati ga da pije mleko sa koncentracijom aflatoksina iznad dozvoljene."

PS.
Gre'ota da se baci.
antioksidant antioksidant 11:14 19.06.2013

Re: Amandman na član 8

hoochie coochie man
Umesto reči: omogućiti, da stoji obaveztati ga, pa bi taj član glasio

svakome ko tvrdi da poljoprivreda jeste razvojna sansa republike srbije obavezati ga da se poljoprivredom bavi

у потпуности подржавам. хвала.
miloradkakmar miloradkakmar 15:06 19.06.2013

Re: Amandman na član 8

Da, a dodati jos jedan clan koji kaze:
"Svakome ko tvrdi da poljoprivreda nije razvojna sansa republike srbije obavezati ga da pije mleko sa koncentracijom aflatoksina iznad dozvoljene."

Amandman : zavezati ga za bodljikavu žicu dok ga goveda ne izbalegaju od glave do pete.

P.S Moraju nešto da zarade i proizvođači žice.
nowhereman nowhereman 23:14 18.06.2013

Mlađahni

mladjan dinkic nije ministar finansija. ni privrede. ni trgovine. nije ni guverner centralne banke.


Au! Nije valjda... predsednik vlade!?




nurudin nurudin 23:28 18.06.2013

...

mladjan dinkic nije ministar finansija. ni privrede. ni trgovine. nije ni guverner centralne banke.






Значи, никад Устав (нови).
JJ Beba JJ Beba 23:38 18.06.2013

u ustav da uđe

da se mala matura polaže tako što ministar prosvete iz glave diktira zadatke "malim maturantima"
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:47 18.06.2013

Re: u ustav da uđe

tako što ministar prosvete

pored njega,onaj mandat ljiljane čolić deluje kao bajka o pepeljugi.
Dr M Dr M 23:52 18.06.2013

Re: u ustav da uđe

JJ Beba
da se mala matura polaže tako što ministar prosvete iz glave diktira zadatke "malim maturantima"


To, kad je ovaj ministar, može da bude uslov samo za predškolsko.


mariopan mariopan 05:58 19.06.2013

Re: u ustav da uđe

JJ Beba
da se mala matura polaže tako što ministar prosvete iz glave diktira zadatke "malim maturantima"

I prvo on da ih resi?
mirelarado mirelarado 15:41 19.06.2013

Re: u ustav da uđe

mariopan
JJ Beba
da se mala matura polaže tako što ministar prosvete iz glave diktira zadatke "malim maturantima"

I prvo on da ih resi?


Самостално, без суфлирања?
vladaxy vladaxy 04:38 19.06.2013

Baš ga briga :))

clan 9
parlamentarnoj stranci koja ne predlozi najsposobniju osobu za ministra obrazovanja oduzimaju se svi mandati u narodnoj skupstini a stranka se automatski pridruzuje bilo kojoj koaliciji koju je trenutno formirao mladjan dinkic


smarashbre smarashbre 05:55 19.06.2013

ovako stoje stvari

Autor i ostali glavoklimaci su smetnuli s uma da postoji jedan veliki korpus gradjana koji ne da nema za porez i kamate, (koje svakako treba otpisati onome ko plati porez) nego nema za hleb i lekove.
Ima mnogo nezaposlenih ljudi, bolesnih, bez prihoda, a smrdljivu poresku upravu ne interesuje da li si vlasnik shoping centra ili nezaposlen, plati ili umri.

E tako razmislja i autor i glavoklimaci, garantujem vecina sa platama i dobrim penzijama, bivsi i sadasnji kancelarijski kadar,naravno zaposlen preko veze. Koji se cesto loguje na blog sa dzavnog interneta.

Gamad koja je unistila ekonomiju Srbije, koju jelte, sad moraju da spasavaju nezaposleni, placanjem poreza koji nema od cega da plate.

Eventualno prodaju koji bubreg.

deset_slukom deset_slukom 09:33 19.06.2013

Re: ovako stoje stvari

smarashbre

Ima mnogo nezaposlenih ljudi, bolesnih, bez prihoda, a smrdljivu poresku upravu ne interesuje da li si vlasnik shoping centra ili nezaposlen, plati ili umri.

Kakav porez plaćaju nezaposleni?
Nema autor nameru da tera nezaposlene da plate nešto što ne duguju, nego prebacuje državi što oprašta dug vlasnicima šoping centara.
looping looping 10:03 19.06.2013

Re: ovako stoje stvari

Gamad koja je unistila ekonomiju Srbije, koju jelte, sad moraju da spasavaju nezaposleni, placanjem poreza koji nema od cega da plate.

Eventualno prodaju koji bubreg.

Ili kožu.

antioksidant antioksidant 11:00 19.06.2013

Re: ovako stoje stvari

a smrdljivu poresku upravu ne interesuje da li si vlasnik shoping centra ili nezaposlen, plati ili umri.

пореска управа и не би требало да има икаквих овлашћења да сама одлучује да ли ће неко платити своју пореску обавезу или не. систем у коме постоје таква дискрециона овлашћења погодује управо богатијим слојевима друштва јер они ће пре обезбедити ресурсе који им омогућавају (чак и легално) заобилажење обавезе према држави. или према било ком другом (сети се колико је макси дуговао својим добављачима пред продају делезеу).

то колико ће ко бити оптерећен порезом треба да се регулише законима а ја у потпуности подржавам прогресивно опорезивање (ок, скоро па у потпуности али то је друга тема). и не заборави - квалитетна наплата пореза истовремено обезбеђује и довољно финансија за социјалне службе.

другим речима - умри али порез ће бити наплаћен. желим то у уставу.

и једна ствар ми је интересантна - нико нема примедби на први члан. а у њему не пише да је република србија држава свих грађана који јој ништа не дугују и којима она ништа не дугује. а требало би да пише, јер оваква држава је највећи инспиратор "културе" неплаћања.
mariopan mariopan 06:13 19.06.2013

.....

Smarasbre

Nije resenje ukinuti porez nego je resenje ukinuti tj.otpustiti pantljicaru sluzbenika,stranackih savetnika, gomiilu parazita u agencijama, strucnjaka za rupu na saksiji i sve one koji vise na drzavnoj sisi a ne rade nista.


Ako su mogli da zatvore onolike fabrike i otpuste stotine hiljada radnika koji su nesto proizvodili zasto ne mogu da otpuste te parazite koji nista ne rade?

I pozatvarati u zatvore sve one koji su nas dovde doveli - dozivotno.
looping looping 06:50 19.06.2013

1

clan 7
poljoprivreda nije razvojna sansa republike srbije

clan 8
svakome ko tvrdi da poljoprivreda jeste razvojna sansa republike srbije omoguciti da se poljoprivredom bavi

Iz ovoga se da zakljuciti da poljoprivreda nije razvojna sansa Srbije zato sto mrzimo poljoprivredu. Zbog toga svakoga ko to tvrdi treba kazniti da se on bavi onime sto ustvari niko ne voli.

Verovatno da je razvojna sansa Srbije nesto sto je fensi a ne poljoprivreda koja je bljak.
marco_de.manccini marco_de.manccini 06:57 19.06.2013

прозрели смо те!

a stranka se automatski pridruzuje bilo kojoj koaliciji koju je trenutno formirao mladjan dinkic

Теби је у ствари једини циљ да се Динкић некако одржава изнад цензуса.
antioksidant antioksidant 10:53 19.06.2013

Re: прозрели смо те!

marco_de.manccini
a stranka se automatski pridruzuje bilo kojoj koaliciji koju je trenutno formirao mladjan dinkic

Теби је у ствари једини циљ да се Динкић некако одржава изнад цензуса.

да, може то и тако да се тумачи али...
овај предлог устава има упориште у реалности. а реалност је да ће млађан динкић увек наћи бориса тадића који ће му поклонити четвртину својих мандата. ако тадић жели да упропасти сопствену странку и обесмисли своју изборну листу - нека га. истовремено, устав ограничава тадића (или било ког другог) да разорни ефекат динкића има приступ новцу овог друштва.
nowhereman
mladjan dinkic nije ministar finansija. ni privrede. ni trgovine. nije ni guverner centralne banke.


Au! Nije valjda... predsednik vlade!?






може бити председник владе. то је изваредна функција за њега. нема никаквих оперативних овлашћења а налази се на функцији са које може веома јасно да образлаже своје економске теорије. а када их саслушамо, наравно - уставна обавеза је урадити потпуно супротно.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:23 20.06.2013

Re: прозрели смо те!

бориса тадића који ће му поклонити четвртину својих мандата

има се, ...
rade.radumilo rade.radumilo 10:46 19.06.2013

Menjam

smarashbre smarashbre 11:48 19.06.2013

alo bre

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/388750/Cak-500000-ljudi-zaposleno-je-u-javnom-sektoru-i-administraciji

ama shvatite da nezaposleni nemaju od cega da plate porez!
ja sam za deset godina odbijen na deset konkursa u struci, zbog polne diskriminacije, i sto nisam imao jaku vezu, a stiglo mi nekoliko stotina evra sa kamatama za poreze. cekam plenitelje svakog casa.
odakle bre da platim??
zasto u ustavu nema olaksica za nezaposlena lica kad su u pitanju porezi?
otplata dugova na brojne rate?
ukidanje zatezne kamate dok se covek ne zaposli?

to vidim nema u predlogu 'novog ustava' na ovom blogu, a nema jer autor i glavoklimaci verovatno pripadaju ovom korpusu od petsto hiljada parazita.
i moze da popuje nama koji nemamo za leba a ne za porez..

treba ukinuti sve poreze nezaposlenim licima i staviti na mirovanje dok se ne zaposle, ali ovaj predlog nenormalna administracija nikad nece usvojiti.gamad.
antioksidant antioksidant 11:56 19.06.2013

Re: alo bre

treba ukinuti sve poreze nezaposlenim licima

postoji velika verovatnoca da miskovic (na primer) nije bio zaposlen i da je sve svoje prihode ostvarivao od kapitala koji je posedovao
ti bi ga oslobodio poreza?
inco inco 12:16 19.06.2013

Re: alo bre

A šta to tebi oporezuju ako si nezaposlen? Ako izuzmemo PDV, nezaposleni građani ne plaćaju nikakve poreze. Nula. Ništica.

E sad, ako imaš automobil, zemlju, stan... to je kapital, na kapital se plaća porez svuda u svetu. Samo kod nas imaš ljude koji žive na 100-200k evra vrednoj imovini, ne rade ništa, kukaju kako nemaju para i traže subvencije i socijalnu pomoć. Pa to je apsolutno ludilo.

Zato imamo situacije gde neki radnik koji živi kao podstanar i ne poseduje ništa radi za 1000€ mesečno plaća deset puta više poreza od neradnika koji živi u svojoj gajbi od 100.000€ zarobljenog kapitala - i još ovaj potonji pošto je, bože moj, nezaposlen dobije subvencije za vrtić, infostan, struju...

Zato se kod nas nikada neće ni uvesti socijalne karte pa da se vidi ko zapravo ima težak život. Ovako je mnogo lakše - muljaš nešto na crno, baškariš se u hacijendi i voziš najnovijim džipom dete u subvencionisan vrtić. Svako ko ima stan nije siromašan, al' gde to objasniti Srbinu...

P.S. Nikad u životu nisam radio za državu i da se ja pitam svih tih 500k parazita bi letelo napolje. Tako da - omaška u proceni.
antioksidant antioksidant 12:17 19.06.2013

Re: alo bre

A šta to tebi oporezuju ako si nezaposlen? Ako izuzmemo PDV, nezaposleni građani ne plaćaju nikakve poreze. Nula. Ništica.

porez na imovinu
rade.radumilo rade.radumilo 12:21 19.06.2013

Re: alo bre

treba ukinuti sve poreze nezaposlenim licima i staviti na mirovanje dok se ne zaposle, ali ovaj predlog nenormalna administracija nikad nece usvojiti.gamad.


Ne možeš biti socijalna kategorija ukoliko si poreski obveznik. To nigde u svetu ne postoji, kao kod nas kada bakica čija je penzija mala traži (i dobije) subvenciju na komunalije za stan od 300000€ u centru Beograda.
Izvoliš lepo prodati imovinu, pa kada to potrošiš onda se prijaviš da si socijalna kategorija.
Da na primer ja imam nekretninu na koju bih trebao platiti porez, moja supruga sada ne bi bila nezaposlena, već vlasnik STR/SZR-a. Ovako ne mogu da joj omogućim da to napravi, jer bi morala plaćati poreze i doprinose državi i pre nego što počne ostvarivati bilo kakav profit, a taj novac moramo trošiti na plaćanje zakupa stana u kom živimo.
inco inco 12:24 19.06.2013

Re: alo bre

antioksidant
porez na imovinu


Ka' što rekoh, imovina je kapital. Kapital nema veze s tim da l' si ti zaposlen ili nisi. Ako zarobiš određenu vrednost u imovini, na to plaćaš poreze jer si trajno povukao iz ekonomskog bunara svoju kofu vode - ako bi se sav novac zarobio u imovini ekonomija ne bi ni postojala, a bogme ni država.

Ponavljam, onaj ko ima desetine i stotine hiljada evra zarobljenih u imovini nije siromašan i ne vidim zašto bi se oslobađao poreza na tu istu imovinu, bio on zaposlen ili ne. Jedno s drugim nema nikakve veze.

P.S. Tek da pojasnim zašto nema veze - ako ti na bilo koji način dođeš to silnih miliona mrske nam zapadnjačke monete i kupiš vilu na Dedinju i rešiš da ne radiš ništa jer ti je sasvim dovoljno ostalo da krckaš do kraja života - je l' te treba osloboditi poreza pošto si nezaposlen?
rade.radumilo rade.radumilo 12:27 19.06.2013

Re: alo bre

Ponavljam, onaj ko ima desetine i stotine hiljada evra zarobljenih u imovini nije siromašan i ne vidim zašto bi se oslobađao poreza na tu istu imovinu, bio on zaposlen ili ne


Pa zato što živi u Srbiji, koja je zapravo kvazi država u kojoj je svaki ali svaki segment društva ustrojen po principu kako mali Đokica zamišlja društveno uređenje.
antioksidant antioksidant 12:29 19.06.2013

Re: alo bre

Ponavljam, onaj ko ima desetine i stotine hiljada evra zarobljenih u imovini nije siromašan

slazem se
pitanje je bilo koji porez placa ako je nezaposlen
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:36 19.06.2013

breaking news:

otišao sa pinto!

p.s. ionako je iz drugog lisabonskog kluba
antioksidant antioksidant 13:41 19.06.2013

Re: breaking news:

ionako je iz drugog lisabonskog kluba

ali je znao da nosi tregere

bio prinudjen na taj potez, pošto klub nije uradio ništa da promeni veoma lošu situaciju u kojoj se nalazi na svim nivoima
mislim da je vreme da angazujemo jankovica... ili kratkoostanica... ili mozemo i bez trenera? sta ce nam trener kad imamo covica?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:48 19.06.2013

Re: breaking news:

mislim da je vreme

za beogradsku zonu
ili drugu ligu ili koju već...

baš sam umoran,od ovakvih njih u zvezdi. ne vidim drugi izlaz iz ove situacije- ako ti vidiš,reci mi? izgubljen sam
antioksidant antioksidant 13:50 19.06.2013

Re: breaking news:

ako ti vidiš,reci mi?

glazgov
jedino resenje je to
i za kosarku i za fudbal (rukomet, hokej...)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:59 19.06.2013

Re: breaking news:

glazgov

zdrava osnova,lep novi početak
da ne prođemo kao river ili independiente
i ispadnemo,jer smo očajni
antioksidant antioksidant 14:03 19.06.2013

Re: breaking news:

da ne prođemo kao river

mozda to nesto pokrene?


dopuna:
i jos jedna stvar - ispadanje zvezde u drugu ligu nista ne bi znacilo. ova liga je i onako samo senka bilo koje pozeljne organizacije za takmicenje fudbalskih klubova. to da li je zvezda prva, druga ili poslednja u njoj nema apsolutno nikakvu odrednicu. dno se ogleda u nemoci pred bilo kojim evropskim klubom. cilj ne treba biti osvajanje pvenstva (to kupis ako nista drugo) vec stvoriti tim sposoban da stane na tu jebenu crtu

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:14 19.06.2013

Re: breaking news:

mozda to nesto pokrene?

kod nas je uvek tako i počinjalo
sa stadiona

od kad su se oni uspavali i mi smo se .
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:17 19.06.2013

Re: breaking news:

vec stvoriti tim sposoban da stane na tu jebenu crtu

upravo to.

mrzim sezonu kupanja,za nas se uvek prerano završi.
antioksidant antioksidant 15:39 19.06.2013

Re: breaking news:

od kad su se oni uspavali i mi smo se .

nisu oni uspavani
vrlo su budni i vuku na svoju tamnu stranu
to i jeste problem
sto mi spavamo a oni ne
milisav68 milisav68 23:22 19.06.2013

Re: breaking news:

antioksidant

i jos jedna stvar - ispadanje zvezde u drugu ligu nista ne bi znacilo. ova liga je i onako samo senka bilo koje pozeljne organizacije za takmicenje fudbalskih klubova. to da li je zvezda prva, druga ili poslednja u njoj nema apsolutno nikakvu odrednicu. dno se ogleda u nemoci pred bilo kojim evropskim klubom. cilj ne treba biti osvajanje pvenstva (to kupis ako nista drugo) vec stvoriti tim sposoban da stane na tu jebenu crtu


Ja ovo ne mogu da objasnim nekim mojim drugarima zvezdašima, jer kad im kažem da mi je svejedno ko je prvi, oni misli da ih zezam.

A šta mi znači titula, i pobeda u derbiju, kad ih "preslišaju" konobari i električari "poznatiji" kao Šamrok.

Basket je već druga stvar.
Voja Radovanović Voja Radovanović 15:17 19.06.2013

Blog ...

Odlično...uglavnom...pozz...
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:43 19.06.2013

Mislim

da bi ustav morao da se pročita u skladu sa saobraćajnim propisima - trčećki kružno.


clan 14
ustav stupa na snagu cim se procita ispod krsta na kruznom toku na ulasku u kragujevac, cime ce krst dobiti jos neku svrhu osim sto je besmislen.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana