Društvo| Zdravlje

Skarleuša, Sceca, Slukas i Skrkobabići

cult RSS / 19.06.2013. u 18:26

Jednom, davno, nedeljnik Vreme je bila upaljena šibica u mrklom mraku, podsetnik da si normalan, da saveznici u opštem besmislu ipak postoje, da nisi otišao dođavola sa ostatkom sveta.

Nedeljnik Vreme, jun 2013.:

Pravda za Acu Lukasa

jovana gligorijević

ACA LUKAS JE JEDNA OD RETKIH PREOSTALIH JAVNIH LIČNOSTI KOJE NE POKUŠAVAJU DA BUDU NEŠTO ŠTO NISU. I NE SAMO TO. KOLIKO GOD SE "URBANI" ZGRAŽAVALI NAD NJIM I NJEGOVOM PUBLIKOM, KOJA JE PROŠLOG VIKENDA ISPUNILA MARAKANU, ACA LUKAS JE GRADSKIJI, BEOGRADSKIJI I URBANIJI OD SVEGA ŠTO SE OVDE KAO TAKVO PREDSTAVLJA. ILI, U NAJMANJU RUKU, I ON JE ONO ŠTO ČINI JEDAN GRAD, I TO NE BILO KOJI, VEĆ BEOGRAD, JEDNO OD NJEGOVIH AUTENTIČNIJIH LICA

Ne prilazi, ne prilazi,
sa mnom u noć ne odlazi, 
ni kelneri ni devojke
ne vole takve momke, 
nije ovo sto za dvoje, 
sklonište je ovo moje

(Aca Lukas, Istina je da te lažem)

Mnogi se srpski, a bogami, i regionalni snob sablaznio nad činjenicom da je Aca Lukas 8. juna napunio Marakanu. Očekivano, odmah se dalo po zgražavanju i analizi. Šta i kako, iznad svega, zašto, te da li je ovo konačna pobeda turbo-folka, sataninog izuma za kvarenje inače sasvim dobre, pametne i dobro odgojene omladine. Kriv je Aca Lukas što ne veruje u bogove u koje veruje krug dvojke, nego uvodi druga nova božanstva, a kriv je i zato što kvari omladinu. Moralna temperatura dostigla je zabrinjavajućih 39 sa 2.

Nisam bila na Marakani, iz objektivnih razloga, između ostalog, i zbog puta u Berlin, tu evropsku i svetsku prestonicu kreativnosti i slobode. Nema sumnje da je Berlin u proteklih petnaestak godina zaista postao globalni centar umetnosti i kreativnosti. Ali, kao što paraziti vole da se nastane na zdravom mesu, tako se i po Berlinu nakupilo tušta i tma belosvetskih kvaziumetnika u pohabanoj, ali skupoj odeći, bez pravog zanimanja, koji žive od socijalne pomoći, ćoškare po Krojcbergu, besne na "sistem" i propovedaju nekakvu apstraktnu ljubav i mir u svetu. Osim trabunjanjem i opštim mestima, nisu baš u stanju da objasne kako tačno sistem i država opresivno deluju spram njih. Baš kao što su nesposobni da daju odgovor na pitanje kojom se tačno umetnošću bave. Zapadnoevropsko blagoutrobije i odsustvo egzistencijalnih strepnji, kao da su učinili da ti mladi i ne baš tako mladi jebivetri sa raznih delova planete postanu mrtvi, nalik onom psihijatru kog igra Brus Vilis u "Šestom čulu", lutaju po svetu i misle da su živi. No, čak i takvi, i dalje su ono što mnogi beogradski omladinci žele da budu, dok srkuću somersbi negde u Sava Mali ili pivo ispred Filozofskog i maštaju o revoluciji, a onda odu kod mame i tate na ručak.

Ali, kakve veze oni imaju sa Acom Lukasom? Najčvršća veza leži u činjenici da upravo oni čine najtvrđe jezgro onih koji bi voleli da sa Acom Lukasom nikakve veze nemaju i koji se najviše čude i zgražavaju nad njegovim uspehom na Marakani. Međutim, Beograd nije Berlin, Sava Mala nije Krojcberg, a naročito Balkan u poslednjih 20 i kusur godina nije isto što i Nemačka nakon ujedinjenja. Zato, podatak da je 8. juna, na koncertu Ace Lukasa na stadionu Crvene zvezde bilo 50.000 ljudi, može da iznenadi samo nekoga ko je poslednje dve decenije proveo u hibernaciji, a da zgrozi samo onog ko bi, u svom malograđanskom jadu, voleo da je Beograd nešto što nije i što ne može da bude.

Aca Lukas je, u svemu tome, jedna od retkih preostalih pojava koje ne pokušavaju da budu nešto što nisu. A kad se već hvatam poređenja "urbanluka" Berlina i Beograda, dodaću, pa šta mi bog da, da je Aca Lukas gradskiji, beogradskiji i urbaniji od svega što se ovde kao takvo predstavlja. Ili, u najmanju ruku, i on je ono što čini jedan grad, i to ne bilo koji, već Beograd, jedno od njegovih autentičnijih lica.

Počeo je devedesetih, na splavu "Lukas", te mu otuda i nadimak. Prvi hit koji je izašao iz okvira beogradskih splavova bio je Pesma od bola i već tad je bilo jasno da je muzički pravac u kom će se kretati, postturbo-folk, kafanski pop, gradski narodnjak. Samo što njegov gradski duh dolazi sa tamne strane grada, ako baš mora ta reč, onda - iz podzemlja. Ali, i iz kafane, rodnog mesta i tajne njegove muzike. Samo, ta kafana nije romantizovana ni prečišćena od svega ružnog, a ni bezazlena, dertom natopljena, zadimljena birtija za umorne šofere. Takvoj više pristaje Toma Zdravković. Lukasova je kafana na Balkanu, na prelazu vekova, mračna, puna zajebanih likova i polugolih devojčica koje im se nude. To je svaki beogradski splav u koji stranci svraćaju da osete malo balkanske egzotike, pa budu očarani, iako spektakularno ne razumeju ništa.

Muzika je, međutim, samo jedan, i to manji deo njegovog javnog lika: izlečen od zavisnosti od droge i kocke (prva je domaća javna ličnost koja je o tome javno progovorila), pre četiri godine ranjen iz vatrenog oružja ispred svoje zgrade na Novom Beogradu, hapšen u "Sablji" zbog ilegalnog posedovanja oružja i veza sa podzemljem... Kad taj i takav zapeva i zatraži "kartu za let na onaj svet, i punu šaku olova i nešto protiv bolova", "zapišite mi broj, privedite me sutra", "belo, oko mene sve je belo" ili "sama, pijana, imala si ukus dna, zar si morala da budeš ista kao ja", njemu publika kojoj se obraća - veruje. Istina je da većinu tekstova njegovih pesama piše Marina Tucaković, ali, piše ih namenski za njega i o njemu. Zato mu dobro stoje i može da ih izgura, uprkos skromnom glasu.

Da se razumemo, taj svet iz kog Aca Lukas dolazi je užasan, ružan i opasan. Sve to stoji i tu se može dati za pravo zabrinutim čuvarima dobrog ukusa. Ali, u isto vreme, to je jedan od svetova koji se nije pretvorio u digitalizovane jedinice i nule. Kad smo kod digitalnog, opevao je i to u sasvim pristojnoj baladi Upali svetlo: "živeo sam tvoje besove i stresove, učio tvoje mejlove i SMS-ove, al' samo su oči ogledalo duše". Njegova je emocija crna i gorka, ali je ipak živa i snažna. A ni poetika podzemlja nije ništa neobično, Mario Puzo je na tome napravio karijeru. Možda Aca Lukas nije Nino Rota, pa da tu poetiku uglazbi na maestralan način kao što je ovaj uradio u Kopolinom Kumu, ali... Sve je jasno ko na dlanu, sve reči u čašu stanu, i noćas će kafana da plače.

Link

 

Postoji jedna epizoda  serije Twilight Zone koje se još uvek s jezom sećam. Glavni junak dolazi na posao kao i svakog dana, međutim, tog jutra primećuje da svi oko njega nekolicinu reči upotrebljavaju u sasvim pogrešnom značenju.  Ljudi ih izgovaraju sa takvom sigurnošću i prirodnošću kao da su oduvek upravo ta značenja imala. On se čudi, ukazuje jednom od kolega da nešto nije u redu,  da te reči ne znače to, nije ih moguće tako upotrebiti, ali ga ovaj  samo gleda začuđeno. U narednim danima broj reči koje menjaju značenja eksponencijalno raste, konfuzija je potpuna, a posle sedam dana on više nikog ne razume. I dalje je to što čuje engleski, ista fonetika, ista sintaksa, ali semantika više nema nikakve veze sa onom koju je on poznavao. Pokušava da im se obrati, da ih urazumi, viče, urla u očaju, ali, avaj, njegov maternji  više niko ne razume. Jedino što za njega mogu da učine je da ga strpaju u ludnicu.

 

Tata, šta znače ona četiri es na našem grbu?

Skarleuša, Sceca, Slukas i Skrkobabići, ljubavi...

 

 



Komentari (407)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 18:28 19.06.2013

.

слана салата следи сада
blogovatelj blogovatelj 18:42 19.06.2013

Re: .

слана салата следи сада


Lana alata ledi ada?
NNN NNN 18:43 19.06.2013

Re: .

sedam smrtnih samuraja skoj-a
blogovatelj blogovatelj 18:53 19.06.2013

Re: .

sedam smrtnih samuraja skoj-a


Samo sluđeni smišljaju slogane...
chitach chitach 19:00 19.06.2013

Re: .


Sveti sava sišo s`neba ,
sanio svojim sestricama ,
sedamsto sedamdeset sedam sanduka suvih smokava ...
Sepulturero Sepulturero 19:26 19.06.2013

Re: .

antioksidant
слана салата следи сада


Србин Србина секиром сече.
antioksidant antioksidant 20:16 19.06.2013

Re: .


Србин Србина секиром сече.

srbin srbinu slaninu servira

pesimisto
mirelarado mirelarado 20:19 19.06.2013

Re: .

srbin srbinu slaninu servira


Србин Србина сармом слади.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:44 19.06.2013

Re: .

ako je verovati Filipu i onoj njegovoj tezi 'o šaljivim parolama'
mi smo upravo započeli prokletu revoluciju .

brzo,transparente u šake i pravac centar!
cult cult 21:03 19.06.2013

Re: .

ako je verovati Filipu i onoj njegovoj tezi 'o šaljivim parolama'
mi smo upravo započeli prokletu revoluciju .


Šta da vam kažem, momci i devojke.

Bez vas sam samo ideja.
S vama - revolucija!
Inner Party Inner Party 21:34 19.06.2013

Re: .

Osim trabunjanjem i opštim mestima, nisu baš u stanju da objasne kako tačno sistem i država opresivno deluju spram njih. Baš kao što su nesposobni da daju odgovor na pitanje kojom se tačno umetnošću bave. Zapadnoevropsko blagoutrobije i odsustvo egzistencijalnih strepnji, kao da su učinili da ti mladi i ne baš tako mladi jebivetri sa raznih delova planete postanu mrtvi



Ima ovaj tekst dobru poentu. Sablažnjivu, ali dobru.
cult cult 22:04 19.06.2013

Re: .

Inner Party
Osim trabunjanjem i opštim mestima, nisu baš u stanju da objasne kako tačno sistem i država opresivno deluju spram njih. Baš kao što su nesposobni da daju odgovor na pitanje kojom se tačno umetnošću bave. Zapadnoevropsko blagoutrobije i odsustvo egzistencijalnih strepnji, kao da su učinili da ti mladi i ne baš tako mladi jebivetri sa raznih delova planete postanu mrtvi



Ima ovaj tekst dobru poentu. Sablažnjivu, ali dobru.


Pasus koji si citirao je jedini dobar deo tog teksta.
Šteta kako je upotrebljen.
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:49 19.06.2013

Re: .

Србин Србина сармом слади.


U romantičnoj varijanti to radi SrBkinja.:)
st.jepan st.jepan 00:59 20.06.2013

Re: .

mirelarado
srbin srbinu slaninu servira


Србин Србина сармом слади.

Samo Stranac Srbina Spasava.
antioksidant antioksidant 07:38 20.06.2013

Re: .

Gospodja Klara
Србин Србина сармом слади.


U romantičnoj varijanti to radi SrBkinja.:)

i nije sarma
(bar kad se romantika razvije)
reanimator reanimator 10:17 20.06.2013

Re: .

U romantičnoj varijanti to radi SrBkinja

U tradicionalnoj romantičnoj. A u modernijoj..
mikele9 mikele9 14:05 20.06.2013

Re: .

Sedam Srba Sedamsto Stranaka
blogovatelj blogovatelj 18:55 19.06.2013

Sdooooooobar sblog...

Sad će padne rasprava, ne spartizansko sčetnička, nego sumetničko sestetička...
Još jedan dokaz da se Srbija unormaljuje...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:18 19.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

blogovatelj
Sad će padne rasprava, ne spartizansko sčetnička, nego sumetničko sestetička...
Još jedan dokaz da se Srbija unormaljuje...


Dobro je, blogi, sedi, odmori malo.

Pročitao sam jutros ovu vest, i baš mi je teško palo.
freehand freehand 21:25 19.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

srdjan.pajic
blogovatelj
Sad će padne rasprava, ne spartizansko sčetnička, nego sumetničko sestetička...
Još jedan dokaz da se Srbija unormaljuje...


Dobro je, blogi, sedi, odmori malo.

Pročitao sam jutros ovu vest, i baš mi je teško palo.

Fakin džoker...
Ni zmije mu nisu svete!
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:46 20.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

freehand
srdjan.pajic
blogovatelj
Sad će padne rasprava, ne spartizansko sčetnička, nego sumetničko sestetička...
Još jedan dokaz da se Srbija unormaljuje...


Dobro je, blogi, sedi, odmori malo.

Pročitao sam jutros ovu vest, i baš mi je teško palo.

Fakin džoker...
Ni zmije mu nisu svete!


Ja se sve nadam da će neko da demantuje. Ili bar da kažu: pokvario se prokleti termostat, i riknule zmije. Ovako, da neko namerno to uradi, baš je dno. Ko i onaj bolesnik što je šutirao mačiće preko terena i posle stavio snimak na youtube.
blogovatelj blogovatelj 07:11 20.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

Pročitao sam jutros ovu vest, i baš mi je teško palo.


Tako divno na osnovu jednog idiota procenjuješ čitavu državu.
Jel i SAD procenjuješ po onom ludaku što je kod tebe u kraju pucao u bioskopu?
A opet, kad porediš ta dva ludaka, opet nije ovaj naš ni do koljena onom u SAD.
freehand freehand 10:06 20.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
blogovatelj
Sad će padne rasprava, ne spartizansko sčetnička, nego sumetničko sestetička...
Još jedan dokaz da se Srbija unormaljuje...


Dobro je, blogi, sedi, odmori malo.

Pročitao sam jutros ovu vest, i baš mi je teško palo.

Fakin džoker...
Ni zmije mu nisu svete!


Ja se sve nadam da će neko da demantuje. Ili bar da kažu: pokvario se prokleti termostat, i riknule zmije. Ovako, da neko namerno to uradi, baš je dno. Ko i onaj bolesnik što je šutirao mačiće preko terena i posle stavio snimak na youtube.

I ja se sve nadam da ćeš jednom da ovakvu vest linkuješ a da je ne koristiš kao ilustraciju za sliku Srbije, pa da se složimo bez diskusije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:34 20.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

freehand

I ja se sve nadam da ćeš jednom da ovakvu vest linkuješ a da je ne koristiš kao ilustraciju za sliku Srbije, pa da se složimo bez diskusije.


A ja se nadam da ću da pročitam kako je ludak uhvaćen nakon par dana, i smešten u nadležnu instituciju, a upravnik razrešen dužnosti jer nije preduzeo mere da pomenuti ludak ne može da dodje do termostata, koji su, po upravnikovim rečima bili "pod ključem". Ako se ispostavi da je neko od osoblja zaboravio da zaključa termostate, taj ide na biro za zapošljavanje, kao i upravnik, zbog komandne odgovornosti. Nakon što plati novčanu kaznu od koje se nabave nove zmije. Tako da su zmije ponovo u zoo-u, a ja srećan, jer mi zemlja liči na normalnu.

Nego, šta ti misliš, da li će tako da bude, ili će da ispadne da je pojeo vuk magarca, jer je upravnik štićenik ove ili one stranke, čijim radnim mestom je naplaćeno nečije drugo upravničko radno mesto u medjupartijskom trangefrangeu, možda će neki novinar da pita upravnika, je li, što su ti crkle zmije, a on će da kaže, vi me pitate za zmije, a u USA ludaci ubijaju posetioce po bioskopima. I nikom ništa, to jest sve će da se zaboravi za 3 dana. Pazi, to je slika Srbije koja mi smeta, a ne ona koju, po tebi, stvara ludak koji je skuvao zmije, ako me razumeš.
freehand freehand 17:00 20.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

je li, što su ti crkle zmije, a on će da kaže, vi me pitate za zmije, a u USA ludaci ubijaju posetioce po bioskopima. I nikom ništa, to jest sve će da se zaboravi za 3 dana. Pazi, to je slika Srbije koja mi smeta, a ne ona koju, po tebi, stvara ludak koji je skuvao zmije, ako me razumeš.

I meni. Al znaš šta mi još više smeta?
Kad neko ovde, recimo, pita - ko bombarduje svadbe, ili ko drži Bredlija Meninga tako kako ga drži; ili ko muči protivzakonito uhapšene zatvorenike; ili ko ruši vlade suverenih država iz zajebancije, a Šaban kaže - a što vi ubijate zmije?
Na stranu što na svaki pomen Srbije iskačeš sa ovakvim bravurama iz crnih hronika. Nije ti dosta što si uteko iz ovog mraka u zemlju u kojoj sve zmije uživaju sva prava.
Ako su dovoljno pametne da ne idu u bioskope i zabavišta.
cult cult 17:07 20.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

Pajić je čist američki patriota.
Naličje srbskog.
Jedan bez drugog ne postoje.
alselone alselone 23:38 20.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

patriota

da, da, kod njih su patriote a kod nas su nacionalisti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:57 21.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

alselone
patriota

da, da, kod njih su patriote a kod nas su nacionalisti.


Evo, da pomognem u ovom trenutnom nedostatku pameti kod naše blogerske inteligencije.
Dakle, nema mnogo veze da li sam ja više patriota, ili nacionalista, nego šta bi sa sirotim zmijama, i da li će neki partijski pion da zglajzne zbog toga.

Cenim da nisu baš svi zauzeti oslobadjanjem Maninga i Asanža, ljudskim pravima talibana, i brojanjem mrtvih svatova koje je pobio dron. I da li je, ili nije, prekršen neki zakon Sjedinjenih Američkih Država, držanjem zarobljenika na Kubi.

Jebi ga, žao mi zmija, nisu ni mogle da biraju u kom zoološkom vrtu, i u kojoj zemlji će da okončaju svoje živote. Evo, nudim svoju nikakvu reputaciju na blogu, dakle, potpisaću da sam nacionalista, patriota, pravoslavac ako treba, you name it, al' da vas trojica pametnjakovića organizujete jedno okupljanje ispred Vlade, sa zahtevom da se počinilac ubistva zmija u borskom zoo-u uhvati i strpa u obloženu sobu, ako treba, u tome i žandarmerija da pomogne, mislim, čemu inače služi? I da se odgovorni službenici zoološkog vrta najure s posla, bez obzira na stranačku pripadnost.

Jel može ovakav deal?
krkar krkar 03:19 21.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

Jel može ovakav deal?


Pajiqu, prodaješ naciju za ... zmijska prava???


srdjan.pajic srdjan.pajic 03:29 21.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

krkar
Jel može ovakav deal?


Pajiqu, prodaješ naciju za ... zmijska prava???




Psst! Tu inflacija radi za mene . I za zmije.
blogovatelj blogovatelj 05:38 21.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

nema mnogo veze da li sam ja više patriota, ili nacionalista, nego šta bi sa sirotim zmijama, i da li će neki partijski pion da zglajzne zbog toga.


E vidiš Pajiqu, da upotrebim krkarovski pravopis, sve bi bilo u redu, bar što se mene tiče, da ovako formulišeš srpske probleme.
Jesu, političari su krivi. Nisu jedini, ali su najviše krivi.
A ludak je ludak, to nema veze sa nacijom.
Voleo bih i ja da neka bahata stoka zglajzne. SumLjam da će se takvo što dogoditi, na moju i tvoju žalos'
i kad lepo sve objasniš, ispadne da se slažemo.

I da li je, ili nije, prekršen neki zakon Sjedinjenih Američkih Država, držanjem zarobljenika na Kubi.


Jeste, kako nije. Svaka zemlja za koju se sa pravom kaže da je slobodna, ne drži zatvorenike u ćuzi bez optužnice.
Dakle, to što se ti praviš da ne znaš za taj elementarni pravni princip ne umanjuje grehe vlade kojoj plaćaš porez.
Samo što je tebi frka neka da to jasno i glasno izustiš, a ja živim u slobodnoj zemlji, pa mi to ne predstavlja poteškoću


Jel može ovakav deal?


More, kako ne. I ja ću oma pred skupštinu.
Al' kad ti, Obren Von Markoff i Krkar priznate da za sva zla ovog svijeta nijesu krivi samo Republic of Serbska, Kusturica i Dobrica Ćosiq, nego su tome malo doprineli i Madlena Olbrajt i Georgije Buš.
Samo jasno i glasno napiši to i eto mene pred skupštinom sa transparentima, a verovatno se tu pojave i Fri i Alselone.
Filip će se sasma sigurno pojaviti i bez da ga iko tera.
Samo, znam da je vama frka da to glasno i jasno izustite, jer ste unapred odabrali stranu, onu koja uvek pobedi u holivuđanskijem filmovima. Jes lijepo kad ne moraš ništa da misliš, tvoji pobede i pre no što je film počeo...

krkar krkar 06:38 21.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

Al' kad ti, Obren Von Markoff i Krkar priznate da za sva zla ovog svijeta nijesu krivi samo Republic of Serbska, Kusturica i Dobrica Ćosiq, nego su tome malo doprineli i Madlena Olbrajt i Georgije Buš.


Evo ti ja omak potvrđujem za Đorđeta Buša mlađeg, sve što o njemu loše misliš i dodaj još malo u moje ime.

Za Madlenu moram reći da nije bila ni najmanje ni loša ni kriva za bilo šta dok je nisu onomad Srbi na vukovarskoj pijaci spontano kamenovali tj. gađali jajima, repom i krompirom (spontano, naravno). Bio sam na 2 metra od nje i video svu ti spontanost - a o razumevanju sveCke politike da ne govorimo.

Uopšte sve te ćosićevsko-milopevićevsko-martićevskohadžićevske-karadžićmladićevske i ine srbske spontanosti nekako uvek završe srpskim pogibijama - i za to su naravno krivi Buši i Madlene belosvecke, nijedan od tih Srbalja koje ti spominješ, pa čak ni onaj nadoknađujući Nemanja.

A za manji četnitet u Bosni - ako ga moj izabrani preCednik republike ne ukine bar će mu malo potkresati uskurčena krila što je za početak sasvim dobro. A i bolje po moju porezu za koju više volim da ide na redovne ginekološke preglede građanki Srbije nego na srbovanje Mile Dodika i podivljalih branitelja nenapadnutog SrBstva.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:43 21.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

blogovatelj

Jel može ovakav deal?


More, kako ne. I ja ću oma pred skupštinu.


Hm a mozda bi mogao taj ubica zmija da dobije americko drzavljanstvo i ... mirna Backa. Amerikanci mogu izvan granice USA da nekaznjeno ubijaju ljude, zene, decu, zivotinje ... i niko ne moze da ih poziva na odgovornost. A zmije bi onda bile "samo" kolateralna steta...
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:46 21.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

Da se i ja umešam kada se pominje Bredli Mening:

srdjan.pajic
... Cenim da nisu baš svi zauzeti oslobadjanjem Maninga i Asanža, ljudskim pravima talibana, i brojanjem mrtvih svatova koje je pobio dron. I da li je, ili nije, prekršen neki zakon Sjedinjenih Američkih Država, držanjem zarobljenika na Kubi.


...I da li je, ili nije, prekršen neki zakon Sjedinjenih Američkih Država, držanjem zarobljenika na Kubi.

Blogovatelj
... Jeste, kako nije. Svaka zemlja za koju se sa pravom kaže da je slobodna, ne drži zatvorenike u ćuzi bez optužnice.


Bredlija Meninga su držali tri godine u pritvoru, pod najgorim uslovima koji mogu biti zamislivi u jednoj iole civilizovanoj zemlji (kao što sam navodio, bio je u samici, sobičku bez prozora, 24 sata dnevno, samo u donjem vešu, bez jastuka i posteljine za spavanje, dok su stražari imali obavezu da ga svakih pet minuta pitaju kako je), i pored toga što, kako Politika iznese u članku svog dopisnika iz Vašingtona

... Po američkim zakonima, imao je pravo na suđenje u roku od 120 dana od hapšenja


(Podvlačenje je moje).

E sad, verovatno se grozomoran trogodišnji pritvor za Meninga (i pored toga što zakon kaže: ne više od 120 dana) brani "višim državnim interesima", pa bi se moglo shvatiti da je u redu ako se krše zakoni koji zadiru u "više interese", a da se sudska ispravnost, pravda i demokratičnost praktikuju samo kod primene manje važnih i nevažnih zakona.

Može li tako?

Zemlje u tranziciji, koje su upućene da se ugledaju na zemlje koje slove za najdemokratičnije, mogu biti zbunjene ovakvim dvostrukim aršinima koji dolaze otuda.
predatortz predatortz 09:04 21.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

Zemlje u tranziciji, koje su upućene da se ugledaju na zemlje koje slove za najdemokratičnije, mogu biti zbunjene ovakvim dvostrukim aršinima koji dolaze otuda.


Ovo me seti na jednu anegdotu:

Imam poznanika, veseo čovek, voli da se šali, pravi dobru atmosferu gde god dođe.
Elem, ode on, takav kakav je, u Han Pijesak sa nekim društvancem. Uđu u neki kafić i on, naravno, krene da se zeza...
Ustane lik, dva sa dva, i zaveže mu takvu šamarčinu da je ovaj jedva ostao na nogama, uz obrazloženje:

Samo mi voj možemo bukat!


Što sam ovo napisao? Pa, čini mi se da planeta i Han Pijesak počivaju na istim načelima...
freehand freehand 09:04 21.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

Evo, nudim svoju nikakvu reputaciju na blogu, dakle, potpisaću da sam nacionalista, patriota, pravoslavac ako treba, you name it, al' da vas trojica pametnjakovića organizujete jedno okupljanje ispred Vlade, sa zahtevom da se počinilac ubistva zmija u borskom zoo-u uhvati i strpa u obloženu sobu, ako treba, u tome i žandarmerija da pomogne, mislim, čemu inače služi? I da se odgovorni službenici zoološkog vrta najure s posla, bez obzira na stranačku pripadnost.

Jel može ovakav deal?

Ne treba da potpisuješ ništa. Tako i ja mogu da potpišem da sam obožavatelj Olivera Norta i da nosim majicu sa likom Dika Čejnija ili Dika Holbruka. Baš me briga. Ili sa Krkarom da uđem u fan klub Džejmija Šeja.
Ali bi, recimo, transparent "Zaustavite ludake u ubijanju dece" bio adekvatan da ja napravim transparent "Zaustavite ludakA u ubijanju zmija".
Jer, Pajiću - reč nisi napisao o masakru u bioskopu u svom gradu, sem da ideš normalno na predstave.
Ok, siguran sam da nisam jedini koji je sa strepnjom za tvoje zdravlje pratio ta dešavanja. Ali sam i očekivao da kažeš nešto o tome, o stradalim ljudima.
Jok, ali eto - situacija sa borskim terarijumom te nije ostavila ravnodušnim. Duše stradalih zmija ištu tvoju reč.
I još - a tu je poenta: ni kroz jedan od događaja iz te tvoje pumojebine naravno ne projektuješ sliku vascelih ti USofA, ali si potrčao da kroz idiotski postupak nekog upuštenog manijaka sagledaš vascelu Srbiju u svoj njenoj duhovnoj i moralnoj bedi.
E jebi ga, Pajiću. Ne znam šta drugo da kažem.

P.S.
A pajz ovo:

ljudskim pravima talibana, i brojanjem mrtvih svatova koje je pobio dron. I da li je, ili nije, prekršen neki zakon Sjedinjenih Američkih Država, držanjem zarobljenika na Kubi.

Sa kojom lakoćom on pređe preko svega... Svatove je pobio dron a ne vojska ili država; ljudska prava i talibani su, naravno, u kontrapunktu; a i držanje i mučenje zatvorenika na Kubi je smaračka stvar koja služi samo da se skrene pažnja sa ozbiljnih problema kao što su borske znije!
cult cult 09:05 21.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

Može li tako?


Posle Showtime snimi "Homeland".
Serija čije sam dve sezone odgledao za par dana.
Malo te prikuje za ekran, jbg.
I u Homelandu prikaže sve te anomalije sistema, bez ulepšavanja, bez autocenzure, šibne po republikacima, patriotic actu, po ciji, po američkim zločinima u Iraku i Bliskom istoku...etc. I prosečan amer sve to skapira. Zna Holivud to da plastično objasni svima. Ali, jebiga, na kraju si nekako pun razumevanja za te anomalije u sistemu, za kršenja ljudskih prava čiji si maltene autor i namećeš se svetskom moralnom vertikalom i paradigmom, jer je opasnost po običnog čoveka od tih bliskistočnih fanatika (čiji bes je takodje razumljiv, nije scenarista glup, ni crno-beo kao patriote) tolika, da je, eto, potrebno ponekad, zarad višeg dobra, uprljati ruke. Nači, sve ok, sistem je dobar, we're the best nation in the world, ta kršenja ljudskih prava su dela zabrinutih pojedinaca, koje treba osuditi, ali svet je zajebano mesto za život kad nam svi zavide.

Kapiram da se Pajiću Homeland nikako ne bi svideo. Goddamn liberals!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:01 21.06.2013

Re: Sdooooooobar sblog...

freehand

Jer, Pajiću - reč nisi napisao o masakru u bioskopu u svom gradu, sem da ideš normalno na predstave.
Ok, siguran sam da nisam jedini koji je sa strepnjom za tvoje zdravlje pratio ta dešavanja. Ali sam i očekivao da kažeš nešto o tome, o stradalim ljudima.
Jok, ali eto - situacija sa borskim terarijumom te nije ostavila ravnodušnim. Duše stradalih zmija ištu tvoju reč.


Il se praviš šašav, il nisu čuo za "Prizmu"?

Treba biti oprezan.

U USA, kao i u holivudskim filmovima, Srbi očas posla postaju negativci, a onda ništa od zelene karte i držvljanstva.


Jelica Greganović Jelica Greganović 18:56 19.06.2013

Izvinjavam

se što nisam u materiji, ne znam šta čovek peva, nešto me ni ne zanima, ali ne kapiram je l tog Lukasa neko dira, uznemirava, apsi..?
cult cult 19:05 19.06.2013

Re: Izvinjavam

Jelica Greganović
se što nisam u materiji, ne znam šta čovek peva, nešto me ni ne zanima, ali ne kapiram je l tog Lukasa neko dira, uznemirava, apsi..?


Lukas ti je muška verzija Cece i Karleuše.
Ultra turbo folk marlboro suzuki, belo, žuto, kockarnice, splavovi.
Anadolsko jeftino arlaukanje na jezive tekstove.
Dakle, ono što bi u zamišljenoj normalnoj Srbiji trebalo da bude margina i supkultura.
A nekako je uspelo da postane mainstream. Nekako je postalo prihvatljivo. Nekako su meketave mafijaške kurtizane uz državnu pomoć postale poželjan uzor deci. I na tom poplavnom talasu i ovakvi opskurni likovi.

Na svom "solističkom koncertu" okupio je, kažu, 50 000 ljudi. Sticajem čudnih okolnosti, imao sam prilike da vidim kako izgleda publika koja se vraćala s tog koncerta. Tinejdžeri. Školarci. Ode još par generacija u estetski, kulturni, pa samim tim, i svaki drugi aut.

zilikaka zilikaka 19:23 19.06.2013

Re: Izvinjavam

Ode još par generacija u estetski, kulturni, pa samim tim, i svaki drugi aut.


Ma to je jasno od prvog vagona. Šta očekivati od dece kojima se sistematski naturaju određeni modeli, a s druge strane im se (uništavanjem školstva) uskraćuje mogućnost da sami pronalaze svoj model.

...da nisam prokleto racionalni mašinac, tačno bih počela da prihvatam teoriju zavere.

cult cult 19:41 19.06.2013

Re: Izvinjavam

...da nisam prokleto racionalni mašinac, tačno bih počela da prihvatam teoriju zavere.


nisam racionalni mašinac.
I znaš šta mogu da ti kažem.
Jeste jebena zavera.

Na delu je dvodecenijsko sistematsko uništavanja svih kulturnih insitucija.
Zatvaraju se muzeji, bioskopi, pozorišta, sve pod izgovorom da se nema novca, da treba da deluje nj.v. Slobodno Tržište, pa ako to nečemu valja, narod će da gleda. Na čelo preživelih institucija dovode se partijski aparatčici neobjašnjivih biografija koji su podsmeh kulturi kao ideji. To ne može da bude slučajno. To je svesno i namerno uništavanje kulture i duha ovog naroda. Promena svesti.

S druge strane, hiperprodukuju se televizije i mediji treša i dna. Čujem da postoji 40 pinkova u ponudi kablovskih provajdera. Premijer ide po kafanama i peva kao neka budala pijana. Partije prave tabloide. Prave novu "kulturnu" elitu naroda. Evo baš ovakve likove kao što je taj Lukas ili Ceca.

Uostalom, kad su "oni naši" bili na vlasti, prstom nisu mrdnuli da promene stanje u kuluturi. I elitnoj i masovnoj. Pridružili se svemu tome. A "Idoli", a "urbani", a dojaja.

Kad uzmeš narodu kulturu, kad je uništiš do kraja, vladaš jednom nemislećom amorfnom masom koju možeš da vodaš u bilo kom pravcu, da im slažeš bilo kakve priče, sve će progutati, dok im u miru ne otmeš i poslednju fabriku, poslednji plac, posldenji pašnjak kod Hrama, poslednji dinar. Ćutaće i hraniće se djubretom. Navukao si ih na to.
predatortz predatortz 19:44 19.06.2013

Re: Izvinjavam


Kad uzmeš narodu kulturu, kad je uništiš do kraja, vladaš jednom nemislećom amorfnom masom koju možeš da vodaš u bilo kom pravcu, da im slažeš bilo kakve priče, sve će progutati, dok im u miru ne otmeš i poslednju fabriku, poslednji plac, posldenji pašnjak kod Hrama, poslednji dinar. Ćutaće i hraniće se djubretom. Navukao si ih na to.


Slažem se. Dobićeš gomilu upotrebljivih idiota koja će da popuši svaku priču. Dobićeš Amerikance!
JJ Beba JJ Beba 20:44 19.06.2013

Re: Izvinjavam

Lukas ti je muška verzija Cece

više cece. oboje su, ceca i lukas, legijini jataci. po tome se razlikuju od karleuše. značajno
predatortz predatortz 20:45 19.06.2013

Re: Izvinjavam

JJ Beba
Lukas ti je muška verzija Cece

više cece. oboje su, ceca i lukas, legijini jataci. po tome se razlikuju od karleuše. značajno


Da, njen bivši dečko je bio iz drugog klana...
JJ Beba JJ Beba 20:47 19.06.2013

Re: Izvinjavam

Zatvaraju se muzeji, bioskopi, pozorišta, sve pod izgovorom da se nema novca, da treba da deluje nj.v.

zato svi 22og u 18h na Trg, na protest
JJ Beba JJ Beba 20:48 19.06.2013

Re: Izvinjavam

predatortz
JJ Beba
Lukas ti je muška verzija Cece

više cece. oboje su, ceca i lukas, legijini jataci. po tome se razlikuju od karleuše. značajno


Da, njen bivši dečko je bio iz drugog klana...

pojma nemam, al znam da je ovaj kriv za ubistvo premijera
predatortz predatortz 20:49 19.06.2013

Re: Izvinjavam

JJ Beba
predatortz
JJ Beba
Lukas ti je muška verzija Cece

više cece. oboje su, ceca i lukas, legijini jataci. po tome se razlikuju od karleuše. značajno


Da, njen bivši dečko je bio iz drugog klana...

pojma nemam, al znam da je ovaj kriv za ubistvo premijera


I? Ako klan njenog pokojnog dečka nije ubio premijera ok je da ona morališe?
Ne kontam...
cult cult 20:51 19.06.2013

Re: Izvinjavam

JJ Beba
Lukas ti je muška verzija Cece

više cece. oboje su, ceca i lukas, legijini jataci. po tome se razlikuju od karleuše. značajno


Pa, to da.
Ova nije stigla do legije i te debe-mafijaške elite.
Vidjao sam je sa nekim drag dilerima po gradu krajem devedesetih.

Promenu svesti u smislu odbrane prava gej zajednice kod nje poslednjih godina vrlo podržavam.
I ko posle da kaže da Čeda nije Neo iz Matrixa.
JJ Beba JJ Beba 20:58 19.06.2013

Re: Izvinjavam

I? Ako klan njenog pokojnog dečka nije ubio premijera ok je da ona morališe?
Ne kontam...

nije reč da samo cecin dečko propada nekom klanu, ili njen muž; ona sama pripada klanu, sama je mafijašica, lopovica, krimininalka. i lukas takođe.
ne kapiram ovo morališe?
i pravo da ti kažem zabole mene za sve njih na kamari, nek pravi ko gde hoće koncerte, nek ide ko voli, al takve hvalospeve o jednoj muzici koja nakazna, e to je sranje. i to u novinama koja nam je jednom bila svetlost u mraku. davno doduše, al ipak boli
cult cult 20:58 19.06.2013

Re: Izvinjavam

JJ Beba
Zatvaraju se muzeji, bioskopi, pozorišta, sve pod izgovorom da se nema novca, da treba da deluje nj.v.

zato svi 22og u 18h na Trg, na protest


Jebote, dolazim sigurno. Jer je ovo toliko neizdrživo, da me ni besmisao tog protesta ne sprečava.
predatortz predatortz 21:00 19.06.2013

Re: Izvinjavam

pravo da ti kažem zabole mene za sve njih na kamari, nek pravi ko gde hoće koncerte, nek ide ko voli, al takve hvalospeve o jednoj muzici koja nakazna, e to je sranje. i to u novinama koja nam je jednom bila svetlost u mraku. davno doduše, al ipak boli

JJ Beba JJ Beba 21:07 19.06.2013

Re: Izvinjavam

cult
JJ Beba
Zatvaraju se muzeji, bioskopi, pozorišta, sve pod izgovorom da se nema novca, da treba da deluje nj.v.

zato svi 22og u 18h na Trg, na protest


Jebote, dolazim sigurno. Jer je ovo toliko neizdrživo, da me ni besmisao tog protesta ne sprečava.

ne znam šta je smisleno u ovoj zemlji al neko mora da krene
nim_opet nim_opet 21:10 19.06.2013

Re: Izvinjavam

Ode još par generacija u estetski, kulturni, pa samim tim, i svaki drugi au


Kako? Mislim, ako je Lukas najurbanije, najautenticnije lice Beograda? Onda valjda ode u mainstream, a ove sporedne kulutrne struje odose u jos veci aut.
cult cult 21:13 19.06.2013

Re: Izvinjavam

Mislim, ako je Lukas najurbanije, najautenticnije lice Beograda?


Ne znam. To je pitanje za autorku teksta u Vremenu.
Ne znam kako nam se desilo da ljudi koji imaju mozga i obrazovanja mogu da ovako nešto napišu u ozbiljnom mediju.
I još da dodaju da su bili sprečeni iz objektivnih okolnosti da pristustvuju spektaklu na Marakani.
Ne znam, zaista.
I to me frustrira.
I zato ovaj ceo tekst i komentari ovde.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:22 19.06.2013

Re: Izvinjavam

JJ Beba
.... al takve hvalospeve o jednoj muzici koja nakazna, e to je sranje. i to u novinama koja nam je jednom bila svetlost u mraku. davno doduše, al ipak boli

Занимљиво. Мислим да се истоветан тип хвалоспева налази у истом броју, чланак о преминулом БАТИ КАН КАНУ, alias Ратку Буторовићу, панегирик који је писао С. Георгиев. (Бутуровић само што није, по том тексту, заслужио орден хероја рада и значку за јуначки подвиг, оно кад се бациш у реку и извучеш четири Циганчице из набујале Нишаве, тако некако... :)

Нек неко провери јесам ли у праву, мене мрзи... чак и толико.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:24 19.06.2013

Re: Izvinjavam

cult


Na svom "solističkom koncertu" okupio je, kažu, 50 000 ljudi. Sticajem čudnih okolnosti, imao sam prilike da vidim kako izgleda publika koja se vraćala s tog koncerta. Tinejdžeri. Školarci. Ode još par generacija u estetski, kulturni, pa samim tim, i svaki drugi aut.



Ma nek idu u taj njihov aut, za bolje i nisu, nema opravdanja, niti im i treba. Eto im ga lukas da ih razgali, pa on živi to što bi te generacije želele.

A argument da nema alternative prosto ne stoji, lukas je njihov izbor niko ih ne tera da ga biraju.
JJ Beba JJ Beba 22:29 19.06.2013

Re: Izvinjavam


Нек неко провери јесам ли у праву, мене мрзи... чак и толико.

savim moguće, ne kupujem Vreme odavno
Hansel Hansel 22:33 19.06.2013

Re: Izvinjavam

cult
Na svom "solističkom koncertu" okupio je, kažu, 50 000 ljudi. Sticajem čudnih okolnosti, imao sam prilike da vidim kako izgleda publika koja se vraćala s tog koncerta. Tinejdžeri. Školarci. Ode još par generacija u estetski, kulturni, pa samim tim, i svaki drugi aut.

Kandidat za gradonačelnika Zaječara je bio menadžer tog koncerta (pomoćnik ministra za saobraćaj, Saša Mirković). Iz Zaječara je organizovao besplatni prevoz autobusima za mlade koji su hteli da prisustvuju koncertu. Sve je to pratila i propagirala njegova televizija (formalno nije njegova), uz direktan prenos koncerta i hvalospeve zbog "veličanstvenog koncerta" u njihovom "Dnevniku" (zove se "Rezime" ), uz sve druge "klasične" vesti (no, čemu se čuditi kada su i nacionalni emiteri u svojim info-emisijama obaveštavali o događajima u rijalitijima). "Junak" teksta iz Vremena bio je gost ovog Pobedničkog mitinga, kako je reklamiran.

Ne mogu da ne dodam još jednu sličicu iz tog predizbornog galimatijasa: lekar koji u majici SNS-a radi ginekološke ultrazvučne preglede, kamera ga slika s leđa, dok radi, a njegov identitet pretvoren je u zaokruženi broj 2 na leđima.

Jedina "ozbiljna" (favorizovana) konkurencija (za koju su lokalni mediji zatvoreni) je URS s Boškom Ničićem. Da čovek nije Zaječarcima u koži...
mikimedic mikimedic 22:37 19.06.2013

Re: Izvinjavam

Jelica Greganović
se što nisam u materiji, ne znam šta čovek peva, nešto me ni ne zanima, ali ne kapiram je l tog Lukasa neko dira, uznemirava, apsi..?


Lukas ti je muška verzija Cece i Karleuše.


e sad, zasto mislis da jelica treba da zna ko su ceca i karleusa? godinama zivi u sloveniji, i sasvim je moguce da ne prati domacu scenu.


stefan.hauzer stefan.hauzer 22:39 19.06.2013

Re: Izvinjavam

argument da nema alternative prosto ne stoji

tako je!


cult cult 22:42 19.06.2013

Re: Izvinjavam

Ne mogu da ne dodam još jednu sličicu iz tog predizbornog galimatijasa: lekar koji u majici SNS-a radi ginekološke ultrazvučne preglede, kamera ga slika s leđa, dok radi, a njegov identitet pretvoren je u zaokruženi broj 2 na leđima.


pa ovo je fenomenalno!
Kreativnost itself.

Sreća u nesreći je što se bar Vreme još nije ostrvilo da podjebava zaječarsku k2 urbanu, malogradjansku ekipu. Jer šta drugo...
inco inco 22:45 19.06.2013

Re: Izvinjavam

mikimedic
e sad, zasto mislis da jelica treba da zna ko su ceca i karleusa? godinama zivi u sloveniji, i sasvim je moguce da ne prati domacu scenu.


Ne znam kako je danas, ali svojedobno je Ceca više treštala iz kafića i špajzeva po Ljubljani nego u Beogradu...

Daleko bilo da time pravdam kulturno ruglo Beograda, Slovencima se može da se malo kupaju u toj uvoznoj subkulturi - kad im dosadi izađu na obalu i gotovo, kod nas se ta reka izlila i poplavila i obalu.
cult cult 22:46 19.06.2013

Re: Izvinjavam

e sad, zasto mislis da jelica treba da zna ko su ceca i karleusa? godinama zivi u sloveniji, i sasvim je moguce da ne prati domacu scenu.



Ovo ovde je poveznica ka čuvenoj Telenorovoj reklami.
inco inco 22:53 19.06.2013

Re: Izvinjavam

cult
Na svom "solističkom koncertu" okupio je, kažu, 50 000 ljudi. Sticajem čudnih okolnosti, imao sam prilike da vidim kako izgleda publika koja se vraćala s tog koncerta. Tinejdžeri. Školarci. Ode još par generacija u estetski, kulturni, pa samim tim, i svaki drugi aut.


Nemoj tako, bilo je tu i akademskih građana, budućih sudija, tužilaca i advokata. I to za džaba.


Hansel Hansel 23:07 19.06.2013

Re: Izvinjavam

cult
pa ovo je fenomenalno!

Evo za radoznale, obe stvari u jednoj emisiji i u "hedovima" kao dve od tri (ne računajući prognozu) -- gledate na sopstvenu odgovornost:




inco inco 23:40 19.06.2013

Re: Izvinjavam

Hansel
Evo za radoznale, obe stvari u jednoj emisiji i u "hedovima" kao dve od tri (ne računajući prognozu) -- gledate na sopstvenu odgovornost:


Pokušao, odustao u prvom minutu... Nego nešto mi tu nije jasno, zašto je na zidu iza onog junoše okačen beli tekst, u 'čuvenom' Miroslavljevo jevanđelje fontu, na plavoj pozadini, a koji kaže 'Srpska napredna stranka'? Koliko me sećanje služi, takav image je ukazatelj na radikale, ne na naprednjake koji su maznuli branding od Air France-a.

Ili to hoće neko da kaže da su SRS i SNS isto? Retoričko pitanje...
cult cult 23:43 19.06.2013

Re: Izvinjavam

ne na naprednjake koji su maznuli branding od Air France-a.


Ljudi moji, pa ova zemlja je takav apsurd da bi nam dobri Danil Harms od srca čestitao.
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:33 20.06.2013

Re: Izvinjavam

culte, a što se traži pravda za njega?
Sem ako autorka ovog "članka" ne želi da on ipak bude ono što on nije i kako ona kaže i ne želi da bude? Je l mu to ona popločava ulazak u svet kulturne prihvatljivosti? El to?
cgubg cgubg 08:40 20.06.2013

Re: Izvinjavam

predatortz
JJ Beba
predatortz
JJ Beba
Lukas ti je muška verzija Cece

više cece. oboje su, ceca i lukas, legijini jataci. po tome se razlikuju od karleuše. značajno


Da, njen bivši dečko je bio iz drugog klana...

pojma nemam, al znam da je ovaj kriv za ubistvo premijera


I? Ako klan njenog pokojnog dečka nije ubio premijera ok je da ona morališe?
Ne kontam...


A da razumemo da je stvaaarno bila klinka tada? Ko od nas nije u mladosti imao neku budalu neopevanu? Ne bas narko dilere, ali ne ni mnogo bolje.
bolid1 bolid1 09:12 20.06.2013

Re: Izvinjavam

inco

Ne znam kako je danas, ali svojedobno je Ceca više treštala iz kafića i špajzeva po Ljubljani nego u Beogradu...


Tresti i dalje, fala na pitanju, ja znam bar 3 mesta u centru iz kojih mozes da cujes razna zavijanja i klince u transu...
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:16 20.06.2013

Re: Izvinjavam


predatortz
JJ Beba
predatortz
JJ Beba
Lukas ti je muška verzija Cece

više cece. oboje su, ceca i lukas, legijini jataci. po tome se razlikuju od karleuše. značajno


Da, njen bivši dečko je bio iz drugog klana...

pojma nemam, al znam da je ovaj kriv za ubistvo premijera


I? Ako klan njenog pokojnog dečka nije ubio premijera ok je da ona morališe?
Ne kontam...


A da razumemo da je stvaaarno bila klinka tada? Ko od nas nije u mladosti imao neku budalu neopevanu? Ne bas narko dilere, ali ne ni mnogo bolje.


Pa, sad...značajno je dramatična razlika između neopevane budale i kriminalca. Ja jesam u mladosti imala budale neopevane, ali ni jedan od njih nije bio iz sveta kriminala. Da bi i klinka takvog dečka našla, mora u takvom svetu da se kreće...a ona baš tolika klinka nije bila, nije ga navatala u obdaništu.
cgubg cgubg 09:23 20.06.2013

Re: Izvinjavam

Jelica Greganović

predatortz
JJ Beba
predatortz
JJ Beba
Lukas ti je muška verzija Cece

više cece. oboje su, ceca i lukas, legijini jataci. po tome se razlikuju od karleuše. značajno


Da, njen bivši dečko je bio iz drugog klana...

pojma nemam, al znam da je ovaj kriv za ubistvo premijera


I? Ako klan njenog pokojnog dečka nije ubio premijera ok je da ona morališe?
Ne kontam...


A da razumemo da je stvaaarno bila klinka tada? Ko od nas nije u mladosti imao neku budalu neopevanu? Ne bas narko dilere, ali ne ni mnogo bolje.


Pa, sad...značajno je dramatična razlika između neopevane budale i kriminalca. Ja jesam u mladosti imala budale neopevane, ali ni jedan od njih nije bio iz sveta kriminala. Da bi i klinka takvog dečka našla, mora u takvom svetu da se kreće...a ona baš tolika klinka nije bila, nije ga navatala u obdaništu.

Jelica Greganović

predatortz
JJ Beba
predatortz
JJ Beba
Lukas ti je muška verzija Cece

više cece. oboje su, ceca i lukas, legijini jataci. po tome se razlikuju od karleuše. značajno


Da, njen bivši dečko je bio iz drugog klana...

pojma nemam, al znam da je ovaj kriv za ubistvo premijera


I? Ako klan njenog pokojnog dečka nije ubio premijera ok je da ona morališe?
Ne kontam...


A da razumemo da je stvaaarno bila klinka tada? Ko od nas nije u mladosti imao neku budalu neopevanu? Ne bas narko dilere, ali ne ni mnogo bolje.


Pa, sad...značajno je dramatična razlika između neopevane budale i kriminalca. Ja jesam u mladosti imala budale neopevane, ali ni jedan od njih nije bio iz sveta kriminala. Da bi i klinka takvog dečka našla, mora u takvom svetu da se kreće...a ona baš tolika klinka nije bila, nije ga navatala u obdaništu.

Kod nje bar vidimo neki pomak. I u izboru partnera i po tome koje kategorije ljudi podrzava.
predatortz predatortz 09:25 20.06.2013

Re: Izvinjavam

Jelica Greganović

predatortz
JJ Beba
predatortz
JJ Beba
Lukas ti je muška verzija Cece

više cece. oboje su, ceca i lukas, legijini jataci. po tome se razlikuju od karleuše. značajno


Da, njen bivši dečko je bio iz drugog klana...

pojma nemam, al znam da je ovaj kriv za ubistvo premijera


I? Ako klan njenog pokojnog dečka nije ubio premijera ok je da ona morališe?
Ne kontam...


A da razumemo da je stvaaarno bila klinka tada? Ko od nas nije u mladosti imao neku budalu neopevanu? Ne bas narko dilere, ali ne ni mnogo bolje.


Pa, sad...značajno je dramatična razlika između neopevane budale i kriminalca. Ja jesam u mladosti imala budale neopevane, ali ni jedan od njih nije bio iz sveta kriminala. Da bi i klinka takvog dečka našla, mora u takvom svetu da se kreće...a ona baš tolika klinka nije bila, nije ga navatala u obdaništu.


Ok, bila mlada, zajebala se...
Ali, onda se kaže:
Izvin'te ljudi, bila sam klinka, zajebala sam se.

Umesto toga, Diva uči Ćirilova kako se piše, građane ove zemlje smatra za glupane, obraća se sa visina Olimpa...
Neki likovi je nameću za moralnu vertikalu, ona tripuje da je to tako...
Ako je ona lice 'druge Srbije', po čemu se onda ta Srbija razlikuje od one čija je ikona bio Ivan Gavrilović?
Meni to samo govori jednu stvar:
Prva Srbija se ne stidi praziluka, druga ga pokušava prikriti žvakama.
predatortz predatortz 09:27 20.06.2013

Re: Izvinjavam


Kod nje bar vidimo neki pomak. I u izboru partnera i po tome koje kategorije ljudi podrzava.


Fudbaler i sponzoruše!
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:28 20.06.2013

Re: Izvinjavam

Kod nje bar vidimo neki pomak. I u izboru partnera i po tome koje kategorije ljudi podrzava.

Da...pomak koji je usklađen sa drugim društvenim pomacima, sa sve Karićima kao usputnom stanicom...



...a što se tiče kategorije ljudi koje podržava, bolje da ne dužim o tome, najkraće rečeno, i to joj spada u trend.
cult cult 10:41 20.06.2013

Re: Izvinjavam

Jelica Greganović
culte, a što se traži pravda za njega?
Sem ako autorka ovog "članka" ne želi da on ipak bude ono što on nije i kako ona kaže i ne želi da bude? Je l mu to ona popločava ulazak u svet kulturne prihvatljivosti? El to?


Autorka teksta je videla, pročitala tekst bloga i priključenija još sinoć, sudeći po tvit reakciji.
Ipak, sumnjam da će se priključiti našoj maloj diskusiji. A voleo bih. Nedoumice da nam otkloni.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:18 20.06.2013

Re: Izvinjavam


e sad, zasto mislis da jelica treba da zna ko su ceca i karleusa? godinama zivi u sloveniji, i sasvim je moguce da ne prati domacu scenu.

E, miki...te dve toliko vise u Sloveniji da bi već i državljanstvo mogle da zatraže, a toliko tutnje iz svakog auta da mi je odavno zlo...
Biljana 77 Biljana 77 13:22 20.06.2013

Re: Izvinjavam

Нек неко провери јесам ли у праву, мене мрзи... чак и толико.
Ja nekako nisam tekst uopšte tako razumela. Daleko od panegirika. Puno je stvari tamo izrečeno pod navodnicima, sa znakom pitanja i sl. Za razliku od teksta o lukasu gde autorka nedvosmislena - nije bila na koncertu jer nije bila tu.
cgubg cgubg 19:06 20.06.2013

Re: Izvinjavam

Jelica Greganović
Kod nje bar vidimo neki pomak. I u izboru partnera i po tome koje kategorije ljudi podrzava.

Da...pomak koji je usklađen sa drugim društvenim pomacima, sa sve Karićima kao usputnom stanicom...



...a što se tiče kategorije ljudi koje podržava, bolje da ne dužim o tome, najkraće rečeno, i to joj spada u trend.


Ma ne branim, ne podrzavam, samo pokusavam da nadjem neki pomak nabolje i utvrdim bar minimalnu razliku izmedju nje i podrzavalaca lika i dela gdina Legije npr. Ova je kao manje toksicna. Eto.
laziiprevare laziiprevare 16:40 21.06.2013

Re: Izvinjavam

oboje su, ceca i lukas, legijini jataci
Da, njen bivši dečko je bio iz drugog klana
pojma nemam, al znam da je ovaj kriv za ubistvo premijera

Pripadnici JSO,koja je bila pod direktnom komandom ministra policije Dušana Mihajlovića, osuđeni za atentat na premijera Ɖinđća.

Prethodno su osuđeni za ubistvo Ivana Stambolića , ubistvo četvorice funkcionera SPO na Ibarskoj magistrali i ranjavanje Vuka Draškovića u Budvi.

Država Srbija , izplatila je odštetu i priznala da su policajci i kriminalci ubijali za državu iz najnižih političkih pobuda.

Ostala su ubistva ministra odbrane Bulatovića, generala policije Stojičića, generala policije Buhe, Slavka Ćuruvije, direktora JAT-a Petrovića … da se procesuiraju kao jedinstven zločinački poduhvat.

Legijini jataci bi trebali biti političari, kao što je i Neo iz Matrixa, koji je ubicama premijera Ɖinđića utovario kamion oružja iz Skupštine grada.



Sve je isto samo njega nema.
cult cult 17:18 21.06.2013

Re: Izvinjavam

Neo iz Matrixa


Neo iz Matrixa se posvetio prodaji rezanaca.
Dosadilo mu da bude Izabrani.

laziiprevare laziiprevare 19:48 21.06.2013

Re: Izvinjavam

Neo iz Matrixa se posvetio prodaji rezanaca.

Da li je rezance dobio u miraz od direktora zavod za zdravstveno osiguranje ili je sam zaradio "noseći gajbice" u Kotobanji i Šilerovoj, utvrdiće sud kada se steknu uslovi, a steći će se jer ne ubija se predsednik vlade često sa policijskim puškama i zoljama. Nije svake godine "Majski prevrat" .



Vilu površine 380 kvadrata 1936. je sagradio sekretar beogradske opštine Mićović, ali je u njoj kratko uživao. Jer došao je rat, a potom su oslobodioci vilu nacionalizovali i u nju je uselili “maštovite” stanare ...



"Šestooktobarski oslobodilac"
cult cult 23:18 21.06.2013

Re: Izvinjavam

utvrdiće sud kada se steknu uslovi


podržavam sticanje uslova. Što pre.
laziiprevare laziiprevare 15:53 22.06.2013

Re: Izvinjavam

podržavam sticanje uslova. Što pre.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:06 19.06.2013

Pročitala

ceo tekst iz Vremena, a mogla sam jednostavno da stanem, al' sam sve očekivala neki zaokret, kao "moša!" il' šta znam.
cult cult 19:15 19.06.2013

Re: Pročitala

dobrosavljevic_m
ceo tekst iz Vremena, a mogla sam jednostavno da stanem, al' sam sve očekivala neki zaokret, kao "moša!" il' šta znam.


I ja.
Jebote, ovo je Vreme.
I skapirao bih da je novinarku uhvatila neka teenage rebel state of mind, vidi kako sam čudna i drugačija, gledajte me, gledajte, ali bar je još dva urednika ovo moralo da odobri.
Jebote, gadi ti Lukas/Ceca estetika. Vreme kaže da si snobčina i malograjanin.
Ovaj grad je otišao u jebeni aut. Sistematskim dvadesetogodišnjim radom na uništavanju duha i kulture. Pobedili su.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:23 19.06.2013

Re: Pročitala

Pobedili su.

Pa da, ali nisu pobedili kad je Lukas napunio Marakanu, nego kad te je Vreme o tome izvestilo.
cult cult 19:25 19.06.2013

Re: Pročitala

dobrosavljevic_m
Pobedili su.

Pa da, ali nisu pobedili kad je Lukas napunio Marakanu, nego kad te je Vreme o tome izvestilo.


Da.

Inače, pratimo se ta žena i ja na tviteru.
Nisam osetio da ovo može da izadje iz nje.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:28 19.06.2013

Re: Pročitala

pratimo se ta žena i ja na tviteru.

Još uvek?
cult cult 19:30 19.06.2013

Re: Pročitala

dobrosavljevic_m
pratimo se ta žena i ja na tviteru.

Još uvek?




Dok se ne vrati s ade.
gedza.73 gedza.73 19:39 19.06.2013

Re: Pročitala

Ja sam čitao na netu, ali tamo dali samo uvod.

A razrada, da citiram našeg poznatog umetnika i nežnu dušu Kristijana Golubovića, ubiva na mesto.

Kad smo kod digitalnog, opevao je i to u sasvim pristojnoj baladi Upali svetlo: "živeo sam tvoje besove i stresove, učio tvoje mejlove i SMS-ove, al' samo su oči ogledalo duše". Njegova je emocija crna i gorka, ali je ipak živa i snažna.



Culte, živ nisam. Sad će da te uzme na zub Biljana Srbljanović, odraće te na tviteru.


cult cult 19:45 19.06.2013

Re: Pročitala

Samo, Culte, živ nisam. Sad će da te uzme na zub Biljana Srbljanović, odraće te na tviteru.



Blokirala me na tviteru još pre pet šest meseci.
Ne znam zašto.

Čujem da je fan Karleuše.
Slukas ništa.
gedza.73 gedza.73 20:12 19.06.2013

Re: Pročitala

Čujem da je fan Karleuše.


Ako. Lepo.

Borbene felne brate, borbena masina
ispod sedista hekler, u gepeku kolicina
krimi rad, krimi rad
stize borbena ekipa
nas konvoj ispred kluba je dug,
sve dzip do dzipa...

Sampanjac se sipa, prave se surove pare
u svakom klubu nas ceka, uvek glavni separe
ulicni krimi maniri, na grudima su panciri
prozor spusten toliko, samo cev da proviri


Slukas ništa.

Ima vremena.

antioksidant antioksidant 20:24 19.06.2013

Re: Pročitala

dobrosavljevic_m
Pobedili su.

Pa da, ali nisu pobedili kad je Lukas napunio Marakanu, nego kad te je Vreme o tome izvestilo.

pravo da ti kazem mene je samo sramota sto je to bilo na marakani
na armijskom pasnjaku ac/dc i metalika a rupa gosti cecu, colica (ne mislim na 1978 - to je bio savrseni kemp) i lukasa...

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:38 19.06.2013

Re: Pročitala

pravo da ti kazem mene je samo sramota sto je to bilo na marakani

Pretpostavila sam da te ne zabavlja ta činjenica.
cult cult 20:38 19.06.2013

Re: Pročitala

Borbene felne brate, borbena masina
ispod sedista hekler, u gepeku kolicina
krimi rad, krimi rad
stize borbena ekipa
nas konvoj ispred kluba je dug,
sve dzip do dzipa...

Sampanjac se sipa, prave se surove pare
u svakom klubu nas ceka, uvek glavni separe
ulicni krimi maniri, na grudima su panciri
prozor spusten toliko, samo cev da proviri


Jebote, čuo sam samo za naslov "pesme".
Prvi put vidim fckin lyrics.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:26 19.06.2013

Re: Pročitala

cult
Samo, Culte, živ nisam. Sad će da te uzme na zub Biljana Srbljanović, odraće te na tviteru.



Blokirala me na tviteru još pre pet šest meseci.
Ne znam zašto.

Čujem da je fan Karleuše.
Slukas ništa.

Jbt i mene. Ne pomaže ni što sam s Banjice.
niccolo niccolo 22:44 19.06.2013

Re: Pročitala

na armijskom pasnjaku ac/dc i metalika a rupa gosti cecu, colica (ne mislim na 1978 - to je bio savrseni kemp) i lukasa...

Sad ja pokušavam da se setim ko mi je pričao da naši stadioni imaju male ulaze pa na njima retko gostuje neko od ozbiljnih muzičara, jer ne mogu da uđu valjda kamioni s opremom. Pri tome je rupa gora od pašnjaka jer je u rupi, pa tamo ništa ne može da prođe...
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:49 19.06.2013

Re: Pročitala

pa na njima retko gostuje neko od ozbiljnih muzičara, jer ne mogu da uđu valjda kamioni s opremom

uopšte,loši su
loša infrastruktura.

trenutno jedino mesto koje može da odgovori vrhunskim zahtevima je arena.
između ostalog
voters je zato pomerio koncert sa ušća
jer se boji vetra
da ne pokvari ceo koncept wall-a

i tako...sad smo u areni :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana