Društvo| Zdravlje

Skarleuša, Sceca, Slukas i Skrkobabići

cult RSS / 19.06.2013. u 18:26

Jednom, davno, nedeljnik Vreme je bila upaljena šibica u mrklom mraku, podsetnik da si normalan, da saveznici u opštem besmislu ipak postoje, da nisi otišao dođavola sa ostatkom sveta.

Nedeljnik Vreme, jun 2013.:

Pravda za Acu Lukasa

jovana gligorijević

ACA LUKAS JE JEDNA OD RETKIH PREOSTALIH JAVNIH LIČNOSTI KOJE NE POKUŠAVAJU DA BUDU NEŠTO ŠTO NISU. I NE SAMO TO. KOLIKO GOD SE "URBANI" ZGRAŽAVALI NAD NJIM I NJEGOVOM PUBLIKOM, KOJA JE PROŠLOG VIKENDA ISPUNILA MARAKANU, ACA LUKAS JE GRADSKIJI, BEOGRADSKIJI I URBANIJI OD SVEGA ŠTO SE OVDE KAO TAKVO PREDSTAVLJA. ILI, U NAJMANJU RUKU, I ON JE ONO ŠTO ČINI JEDAN GRAD, I TO NE BILO KOJI, VEĆ BEOGRAD, JEDNO OD NJEGOVIH AUTENTIČNIJIH LICA

Ne prilazi, ne prilazi,
sa mnom u noć ne odlazi, 
ni kelneri ni devojke
ne vole takve momke, 
nije ovo sto za dvoje, 
sklonište je ovo moje

(Aca Lukas, Istina je da te lažem)

Mnogi se srpski, a bogami, i regionalni snob sablaznio nad činjenicom da je Aca Lukas 8. juna napunio Marakanu. Očekivano, odmah se dalo po zgražavanju i analizi. Šta i kako, iznad svega, zašto, te da li je ovo konačna pobeda turbo-folka, sataninog izuma za kvarenje inače sasvim dobre, pametne i dobro odgojene omladine. Kriv je Aca Lukas što ne veruje u bogove u koje veruje krug dvojke, nego uvodi druga nova božanstva, a kriv je i zato što kvari omladinu. Moralna temperatura dostigla je zabrinjavajućih 39 sa 2.

Nisam bila na Marakani, iz objektivnih razloga, između ostalog, i zbog puta u Berlin, tu evropsku i svetsku prestonicu kreativnosti i slobode. Nema sumnje da je Berlin u proteklih petnaestak godina zaista postao globalni centar umetnosti i kreativnosti. Ali, kao što paraziti vole da se nastane na zdravom mesu, tako se i po Berlinu nakupilo tušta i tma belosvetskih kvaziumetnika u pohabanoj, ali skupoj odeći, bez pravog zanimanja, koji žive od socijalne pomoći, ćoškare po Krojcbergu, besne na "sistem" i propovedaju nekakvu apstraktnu ljubav i mir u svetu. Osim trabunjanjem i opštim mestima, nisu baš u stanju da objasne kako tačno sistem i država opresivno deluju spram njih. Baš kao što su nesposobni da daju odgovor na pitanje kojom se tačno umetnošću bave. Zapadnoevropsko blagoutrobije i odsustvo egzistencijalnih strepnji, kao da su učinili da ti mladi i ne baš tako mladi jebivetri sa raznih delova planete postanu mrtvi, nalik onom psihijatru kog igra Brus Vilis u "Šestom čulu", lutaju po svetu i misle da su živi. No, čak i takvi, i dalje su ono što mnogi beogradski omladinci žele da budu, dok srkuću somersbi negde u Sava Mali ili pivo ispred Filozofskog i maštaju o revoluciji, a onda odu kod mame i tate na ručak.

Ali, kakve veze oni imaju sa Acom Lukasom? Najčvršća veza leži u činjenici da upravo oni čine najtvrđe jezgro onih koji bi voleli da sa Acom Lukasom nikakve veze nemaju i koji se najviše čude i zgražavaju nad njegovim uspehom na Marakani. Međutim, Beograd nije Berlin, Sava Mala nije Krojcberg, a naročito Balkan u poslednjih 20 i kusur godina nije isto što i Nemačka nakon ujedinjenja. Zato, podatak da je 8. juna, na koncertu Ace Lukasa na stadionu Crvene zvezde bilo 50.000 ljudi, može da iznenadi samo nekoga ko je poslednje dve decenije proveo u hibernaciji, a da zgrozi samo onog ko bi, u svom malograđanskom jadu, voleo da je Beograd nešto što nije i što ne može da bude.

Aca Lukas je, u svemu tome, jedna od retkih preostalih pojava koje ne pokušavaju da budu nešto što nisu. A kad se već hvatam poređenja "urbanluka" Berlina i Beograda, dodaću, pa šta mi bog da, da je Aca Lukas gradskiji, beogradskiji i urbaniji od svega što se ovde kao takvo predstavlja. Ili, u najmanju ruku, i on je ono što čini jedan grad, i to ne bilo koji, već Beograd, jedno od njegovih autentičnijih lica.

Počeo je devedesetih, na splavu "Lukas", te mu otuda i nadimak. Prvi hit koji je izašao iz okvira beogradskih splavova bio je Pesma od bola i već tad je bilo jasno da je muzički pravac u kom će se kretati, postturbo-folk, kafanski pop, gradski narodnjak. Samo što njegov gradski duh dolazi sa tamne strane grada, ako baš mora ta reč, onda - iz podzemlja. Ali, i iz kafane, rodnog mesta i tajne njegove muzike. Samo, ta kafana nije romantizovana ni prečišćena od svega ružnog, a ni bezazlena, dertom natopljena, zadimljena birtija za umorne šofere. Takvoj više pristaje Toma Zdravković. Lukasova je kafana na Balkanu, na prelazu vekova, mračna, puna zajebanih likova i polugolih devojčica koje im se nude. To je svaki beogradski splav u koji stranci svraćaju da osete malo balkanske egzotike, pa budu očarani, iako spektakularno ne razumeju ništa.

Muzika je, međutim, samo jedan, i to manji deo njegovog javnog lika: izlečen od zavisnosti od droge i kocke (prva je domaća javna ličnost koja je o tome javno progovorila), pre četiri godine ranjen iz vatrenog oružja ispred svoje zgrade na Novom Beogradu, hapšen u "Sablji" zbog ilegalnog posedovanja oružja i veza sa podzemljem... Kad taj i takav zapeva i zatraži "kartu za let na onaj svet, i punu šaku olova i nešto protiv bolova", "zapišite mi broj, privedite me sutra", "belo, oko mene sve je belo" ili "sama, pijana, imala si ukus dna, zar si morala da budeš ista kao ja", njemu publika kojoj se obraća - veruje. Istina je da većinu tekstova njegovih pesama piše Marina Tucaković, ali, piše ih namenski za njega i o njemu. Zato mu dobro stoje i može da ih izgura, uprkos skromnom glasu.

Da se razumemo, taj svet iz kog Aca Lukas dolazi je užasan, ružan i opasan. Sve to stoji i tu se može dati za pravo zabrinutim čuvarima dobrog ukusa. Ali, u isto vreme, to je jedan od svetova koji se nije pretvorio u digitalizovane jedinice i nule. Kad smo kod digitalnog, opevao je i to u sasvim pristojnoj baladi Upali svetlo: "živeo sam tvoje besove i stresove, učio tvoje mejlove i SMS-ove, al' samo su oči ogledalo duše". Njegova je emocija crna i gorka, ali je ipak živa i snažna. A ni poetika podzemlja nije ništa neobično, Mario Puzo je na tome napravio karijeru. Možda Aca Lukas nije Nino Rota, pa da tu poetiku uglazbi na maestralan način kao što je ovaj uradio u Kopolinom Kumu, ali... Sve je jasno ko na dlanu, sve reči u čašu stanu, i noćas će kafana da plače.

Link

 

Postoji jedna epizoda  serije Twilight Zone koje se još uvek s jezom sećam. Glavni junak dolazi na posao kao i svakog dana, međutim, tog jutra primećuje da svi oko njega nekolicinu reči upotrebljavaju u sasvim pogrešnom značenju.  Ljudi ih izgovaraju sa takvom sigurnošću i prirodnošću kao da su oduvek upravo ta značenja imala. On se čudi, ukazuje jednom od kolega da nešto nije u redu,  da te reči ne znače to, nije ih moguće tako upotrebiti, ali ga ovaj  samo gleda začuđeno. U narednim danima broj reči koje menjaju značenja eksponencijalno raste, konfuzija je potpuna, a posle sedam dana on više nikog ne razume. I dalje je to što čuje engleski, ista fonetika, ista sintaksa, ali semantika više nema nikakve veze sa onom koju je on poznavao. Pokušava da im se obrati, da ih urazumi, viče, urla u očaju, ali, avaj, njegov maternji  više niko ne razume. Jedino što za njega mogu da učine je da ga strpaju u ludnicu.

 

Tata, šta znače ona četiri es na našem grbu?

Skarleuša, Sceca, Slukas i Skrkobabići, ljubavi...

 

 



Komentari (407)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 10:40 22.06.2013

Re: Teror polusveta

"Ako je kokain droga, onda sam ja narkoman"...

to je inace izjavio kanidja
ideolog pipa inzagija u domenu pada u 16 i ofsajda
Colin_bgd Colin_bgd 07:59 20.06.2013

Pusti neka voda nosi...

Autorka je promasila poentu, frapantno...

Da je Aca Lukas izraz bunta nove generacije, tipa mi roditelji-matoraci slusasmo EKV, Orgazam, Film, Azru, a oni ce iz bunta da djipaju uz Cecu, Karleusu i Lukasa, pa da covek kaze, u redu, nema problema. Ali Lukas (i sve podvrste) nisu nikakav autohtoni, (sub)kulturni obrazac, to je jednostavno jedan genetski mutant koji se oteo kontroli i sad ne znaju sta ce sa njim ni oni koji su ga u laboratoriji stvorili, niti oni koje (navodno) terorise svojom pojavom...
myredneckself myredneckself 10:20 20.06.2013

Re: Pusti neka voda nosi...

Tata, šta znače ona četiri es na našem grbu?

Sramotu slave samo Srbi?!

Ne ljuti se na Vreme, i ako te stvari više nisu iste.
I ono je samo jedna od firmi koje se bore za opstanak, pa rade svakakve radnje. Se la vi. Danas.
Seti se MTV-ja koga smo takođe voleli, a pogledaj na šta sada liči sa svim onim glupostima i rielitijima. Glupost ište svo tržište. Na žalost.

Uvek se nadam onome tko bi gori, eto je doli....
Taj dan će doći, rokeri su kod nas uspavani, jer je stigla demokratija, i božemoj, nemaju protiv čega da se bune. Uhh, neki su pali s Marsa, ili k'o da su pili bunike. Samo, little patience, pliz.

Ako smem da primetim, trebalo je da uđu u mašinu, i više i upornije da rade, makar i za onog jednog jedinog koga je spomenuo stefanhauzer, čini mi se. Nemam vremena da čitam sve komentare, već sam preletela samo preko onih koji me zanimaju.
Ovi su dotle pevali o ljubavi, o ubiću njega pa sebe fazonu, i ostalim splačinama za anesteziju za ono što ih čeka kod kuće. A pučina je stoka jedna grdna. Ne znam, ne mogu, teško je, ne mogu, i neću da učim..

I, da...
Razumem tvoj otrovjedstyle i ironiju, ali se namestilo. Nije NG snob, niti ostali koji nisu slušači Jece, Mece, Cece, Ace, Riane, Lejdi Gage...
Novi snobovi su njihovi slušači. Oni se danas, evidentno, lože na moć, lovu, gadove koji su uspešni. Sve se promenilo, i ništa više nije isto.

Nisu samo oni krivi, tako je i u svetu, to je duh vremena, prostota zasenjena samo materijalnim statusnim simbolima, koji su uglavnom fejk. Malo ima onih koji imaju novca za originale, i od njih se ne živi. Moram digresiju...Kad smo B. i ja zatvarali našu malu firmu, svi su pitali, zašto? Pa vi ste tako poznati i omiljeni među Novosađanima i bla, bla...
Padači s Marsa! Naši prijatelji i znanci, starosađani, su možda nekih 25% potrošačkog tela, za dobar posao treba mnogo više, to valjda svi znaju. Ostatku nisu bile važne specifičnosti i prednosti kupovine naših proizvoda. Da ne dužim... Opcije lažno i istinito. Pravo i veštačko, sve je zablureno, i sve radi na principu pošto j' seko mleko.

Pomenuo si tamo negde gore, da smo potrebni samo zato da radimo, i trošimo. To je suština potrošačke civilizacije i njenih kreatora, ljudski snobizam je jedan od njenih stubova. Biti bliže svojim bogovima, za male pare.

A btw, još da dodam opet, i opet, za sve koji ovoga još nisu svesni - nije zapad sve što sija.

Eto. Ne pričam, ne pričam, a kad pričam onda se raspričam, i pokušavam da te utešim , što me posebno nervira.
freehand freehand 10:28 20.06.2013

Re: Pusti neka voda nosi...

Padači s Marsa! Naši prijatelji i poznanici, starosađani, su možda nekih 25% potrošačkog tela, za dobar posao treba mnogo više, to valjda svi znaju. Ostatku nisu bile važne specifičnosti i prednosti kupovine naših proizvoda. Da ne dužim... Opcije lažno i istinito. Pravo i veštačko, sve je zablureno, i sve radi na principu pošto j' seko mleko.

Pa tako i oni nenormalni urednici, novinari i saradnici od Žareta, još otkad je Mrđen otišao, traže plate i honorare. I mora da se plati zakup, i sturja, i grejanje, i štampa, i porezi. A ne valja kad se nasloni na fondacije i NVO sektor, a ne valja ni kad se jure sponzori i oglašivači. A kao ne zna se ko su u Srbiji oglašivači i ko pušta pare sistemom kap-po-kapo.
A možda se ne zna ni da se na prste jedne ruke, ako još uopšte ima takvih, mogu izbrojati novine i publikacije koje žive od tiraža.
cult cult 10:35 20.06.2013

Re: Pusti neka voda nosi...

preporuka za komentar. velika.
Colin_bgd Colin_bgd 10:40 20.06.2013

Re: Pusti neka voda nosi...

cult
preporuka za komentar. velika.

Hvala...
cult cult 11:28 20.06.2013

Re: Pusti neka voda nosi...

Ne ljuti se na Vreme, i ako te stvari više nisu iste.
I ono je samo jedna od firmi koje se bore za opstanak, pa rade svakakve radnje. Se la vi. Danas.
Seti se MTV-ja koga smo takođe voleli, a pogledaj na šta sada liči sa svim onim glupostima i rielitijima. Glupost ište svo tržište. Na žalost.


Reče jedna urbana ex čitateljka Vremena:
razumem ja da tvom besu treba krivac, ali vrli novi svet ide u pravcu u kom ide, ima svoje norme i pravila, od njih smo postali ovakvi. Ne možeš zbog toga mrzeti Ameriku, Vreme ili Evropsku uniju. To je globalni trend. U tom pravcu čovečanstvo ide. I, da, došao je dan da je Dostojevski prevazidjen, da ga više niko ne razume, jer nema potrebu da proba, ma koliko se nekad činio vanvremenskim.

Velika, velika preporuka za komentar. I pokušaj utehe : )

Sramotu slave samo Srbi?!

chitach chitach 11:34 20.06.2013

Re: Pusti neka voda nosi...

myredneckself
Padači s Marsa!



Imači kada . ( © Copyright by Zoster )

Kako je nekada sa dvije riječi moguce ustediti mnogo vremena i prostora , te kazati sve sto si htio reci .
myredneckself myredneckself 13:30 20.06.2013

Re: Pusti neka voda nosi...

cult
...da je Dostojevski prevazidjen, da ga više niko ne razume, jer nema potrebu da proba...


Nema, totalna ravnodušnost prevladala.

Ali vitalan je svet, možda će polako, mic po mic, osetiti potrebu da probaju ( i ovi sada turbo-mega-giga, inkludid, pa makar neko bio Zločin i kazna, neko Junak našeg doba, neko Uliks, neko Ana Karenjina... )

Ima jedan smešan status na FB - nije sve tako crno, ja sam plava.
myredneckself myredneckself 13:37 20.06.2013

Re: Pusti neka voda nosi...

chitach
myredneckself
Padači s Marsa!



Imači kada . ( © Copyright by Zoster )

Kako je nekada sa dvije riječi moguce ustediti mnogo vremena i prostora , te kazati sve sto si htio reci .


Sapienti sat.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:59 20.06.2013

Re: Pusti neka voda nosi...

To je globalni trend. U tom pravcu čovečanstvo ide. I, da, došao je dan da je Dostojevski prevazidjen, da ga više niko ne razume, jer nema potrebu da proba, ma koliko se nekad činio vanvremenskim.


Kad se vec pominje Dostojevski, globalni trend, plate, troskovi i ostalo evo i malog doprinosa Danasa - da ne bude da ih je Vreme pregazilo:

Isao tako Panovic da izvestava sa necega sto se zove Vindzorske debate na kojima Mica Megatred, kao su-organizator, sa Kacinom i drugim nekim velikim imenima 'iz tog sveta' raspravlja o tome kako spasiti svet (ili barem Evropu). Ne zna se da li je Panovic pisao Micin tekst ili obratno tek i jedan i drugi imaju potrebu da sa publikumom, sto bi rekao Basara, podele do sada nepoznatu istinu o Dostojevskom:

Panovic:Radnja čuvenog romana „Kockar“ odvija se upravo u kockarnici „Karltona“. Dostojevski je, naime, pisao inspirisan svojim iskustvima iz ovog hotela.
Mica Megatrend:U kultnom hotelu ‘Karlton’, u kome sada vodimo debate o projekcijama kretanja globalnog tržišta, u kazinu na krovu, nastalo je i čuveno delo Dostojevskog ‘Kockar‘“, podsetio je profesor Jovanović i dodao: (o tome sta je dodao i oduzeo detaljnije u Danasovoj reportazi anonimnog autora E.D.:
http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/na_pragu_nove_svetske_ekonomske_istorije.4.html?news_id=262673)

Mica je, vidimo, otisao korak dalje u detaljima, pa je moguce da je on izvorni autor. Sad, neki zlobnici tvrde da je Panovic leteo u Kan besplatno al' dzaba, sto bi rekao Dezulovic, jer je "hotel Karlton u Kanu otvoren 1913. godine i upravo slavi stogodišnjicu postojanja. Dostojevski je roman 'Kockar' objavio 1866. godine, a umro je, Dostojevski, a ne kockar, 1881 godine." (izvor e-novine).
cult cult 16:15 20.06.2013

Re: Pusti neka voda nosi...

Neues aus der Nachbarschaft




Inače, plašim se da je anonimni autor E.D. u stvari grupa autora Ekipa Danasa.
I da je Mića imao malo veće putne troškove. A tekst rezultat udruženog rada.
blogovatelj blogovatelj 16:18 20.06.2013

Re: Pusti neka voda nosi...


Reče jedna urbana ex čitateljka Vremena:
.
.
.
I, da, došao je dan da je Dostojevski prevazidjen, da ga više niko ne razume,


Ti urbani, što misle da su nekada svi razumeli Dostojevskog, njih obožavam. Oni sve znaju...
cult cult 16:25 20.06.2013

Re: Pusti neka voda nosi...

blogovatelj

Reče jedna urbana ex čitateljka Vremena:
.
.
.
I, da, došao je dan da je Dostojevski prevazidjen, da ga više niko ne razume,


Ti urbani, što misle da su nekada svi razumeli Dostojevskog, njih obožavam. Oni sve znaju...


Izvinjavam se što pomenuh taj deo priče. Razgovor u kolima posle predstave Zli Dusi na maloj sceni N.P. Razgovor je trajao dugo, jer živimo van kruga dvojke, pa je put dug. Živo ga se sećam, te je i ovo o FMD nehotično uletelo u komentar. Mrzelo me da editujem posle. Van je konteksta i ne znači bukvalno to na šta si reagovao.
viola92 viola92 09:28 20.06.2013

Kad pričamo o fenomenologiji

Fenomen - to je dakle Aca Lukas, pored ostalih "fenomena" koje intelektualci u Srbiji sa tako naivnom radoznalošću ispituju i procenjuju... Fenomen Cece, fenomen Velikog brata, sve nekako uz smeškanje, kao koji treš ali jao zar nije do jaja bolesno smešno, ajde obavezno da gledamo i taj rad.

Evo sad i ovog teksta koji kao ništa ne opravdava, sve je to dakle neukus tu se dakako slažemo ali onda opet ta teza: moderna umetnost je snobovska, nerazumljiva, umetnici i ta ekipa su samo foliranti koji ispijaju somersbije i mohita i nešto tupe protiv establišmenta. Novinarka ne zna ni kojom se umetnošću bave, dok na primer Aca Lukac - sve je kod njega crno na belo i tu nema da se pitaš šta li ovaj Lukas radi i šta je hteo da kaže (tj šta je M. Tucaković htela i rekla, ali ona se ionako uzima kao Acin alter ego).

Ono što ja vidim kao problem je što se umetnička scena kod nas, za razliku od Berlina, sabila u taj vidljivi, hermetični ekstrem (ko je bio na poslednjem Oktobarskom salonu zna o čemu pričam), a onaj drugi deo ljudi koji marljivo nešto piše, crta, komponuje i pravi stvarno dobre stvari jednostavno nema više svoju scenu, medij, svog kustosa, nada.

A tih ljudi itekako ima, sjajno rade, cede iz sebe, i nažalost, potpuno su nevidljivi. Uglavnom su jedni drugima publika.
freehand freehand 09:35 20.06.2013

Re: Kad pričamo o fenomenologiji

Ono što ja vidim kao problem je što se umetnička scena kod nas, za razliku od Berlina, sabila u taj vidljivi, hermetični ekstrem (ko je bio na poslednjem Oktobarskom salonu zna o čemu pričam), a onaj drugi deo ljudi koji marljivo nešto piše, crta, komponuje i pravi stvarno dobre stvari jednostavno nema više svoju scenu, medij, svog kustosa, nada.

A tih ljudi itekako ima, sjajno rade, cede iz sebe, i nažalost, potpuno su nevidljivi. Uglavnom su jedni drugima publika.

Kažu da se za Pariz sa kraja devetnaestog veka i u praskozorje Novog doba govorilo da je to grad u kome svi slikaju i niko ne kupuje slike.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:46 20.06.2013

Re: Kad pričamo o fenomenologiji

Kažu da se za Pariz sa kraja devetnaestog veka i u praskozorje Novog doba govorilo da je to grad u kome svi slikaju i niko ne kupuje slike.

Mahom je tako vazda i bilo, jer da je bilo drugačije ne bi većina velikih umetnika pomrla od bede i boleština.
reanimator reanimator 10:18 20.06.2013

...

200
Bili Piton Bili Piton 10:50 20.06.2013

Ova

Gligorijević nema o čemu pametnijem i korisnijem (prosto se ne usudjujem reći - vrednijem) da piše u svom renomiranom časopisu?

Preporuka za blog.
fixxerus fixxerus 10:57 20.06.2013

djevojke u pohabanim ljetnim haljinama



volim
ovdašnje žene
pre neko veče na odjavnom koncertu na kolarcu
bila deveta
a u publici niti jedne nove haljine
ali zato sve petice u glavama
u ćerkama
u bistama bez armature
volim žene naše nasušne
jer će u subotu da operu svoje kose i stare haljine
i krenuće tako orleanski čisto
da brane ovo malo kulture u zaliscima

juriš divoto naša
juriš hrabrosti
juriš savesti
StanleyMarsh StanleyMarsh 11:14 20.06.2013

ko ti dade

vip status?
looping looping 11:20 20.06.2013

1

Mislim da je autor bloga pobrkao neke stvari.
Kao prvo, ne mogu da se porede Lukas i Ceca sa Karleusom.
Iz prostog razloga zato sto Lukas i Ceca spadaju u klasican odabir repertoara na svadbama, veseljima, krsnim slavama itd, za razliku od one lujke.
Znaci veelika razlika.
Sto bi znacilo da Aca Lukas nije pobedio na marakani vec davno pre toga, onda kada su se rodili ovi sto su bili na marakani.
E sad, mi mozemo za to da krivimo njihove roditelje koji su im pustali Cecu i Lukasa tolike godine a nisu im pustali rok, pop ili klasicnu muziku.
Inace, tekst one "autorke" je brkanje baba i zaba. Malo dete bi napisalo bolji novinarski clanak kao i uostalom vecinu novinarskih clanaka.
cassiopeia cassiopeia 12:00 20.06.2013

Ne želim da se trošim na četiri S

Razumem te šta želiš da kažeš. Samo mi krivo da rasipaš energiju na likove koji to ničim ne zaslužuju. Nisu oni važni, ma koliko nam se činilo da jesu i da su preplavili medije. Imamo izbor da na njih ne obraćamo pažnju. Na nama je da izaberemo šta ćemo i kako ćemo. Mogu ti pričati o svom iskustvu. Biram da se bavim onim što me veseli, učim ponovo i radujem se nečem što menja kvalitet života i moj i mojih najbližih. Biramo filmove, biramo muziku, biramo mankalu :) moja klinka nema pojma šta nude pink i slični jer to ni ne može da vidi. Ako i nešto pokupi u školi, po drugim kućama, dobije info da je to nešto što nema nikakvu vrednost i dobije alternativu. Nije sve tako crno.
Ja sam onomad jako teško podnela skretanje Vremena u nešto meni neprihvatljivo i šta? Prestala sam da ih kupujem. Oni su izabrali da rade to što rade da bi preživeli, ne opravdavam ih samo kažem.
Ne živim u iluziji da neće možda u kasnijim godinama, kad društvo prirodno preuzme primat nad onim šta mi u kući u govorimo, skrenuti u neke vode koje se meni ne dopadaju. Ali duboko verujem da ono čemo je naučimo do tog famoznog puberteta ostaje vavijek :)
reanimator reanimator 12:08 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S

ostaje vavijek

Sine, od ovih SPOvaca ne može da se živi
cassiopeia cassiopeia 12:29 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S

Sine, od ovih SPOvaca ne može da se živi


'Ćut tamo, ne znaš priču

p.s. doduše znam je ovde samo ja
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:00 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S

doduše znam je ovde samo ja

podeli je sa nama,nećemo te zezati
antioksidant antioksidant 13:01 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S

nećemo te zezati

a koga smo ikad pa i zezali?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:16 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S

a koga smo ikad pa i zezali?

ne znam,čekam stošića da prekine sa apstinencijom od bloga


nedostaje mi.
antioksidant antioksidant 13:31 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S

nedostaje mi.

meni nedostaje sto par njih nikako da upadnu u apstinenciju
(sebe brojim s njima)
cassiopeia cassiopeia 13:57 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S

stefan
podeli je sa nama,nećemo te zezati



antioksidant
a koga smo ikad pa i zezali?



Možete da me zezate kako vam drago, nego nisam ja glavni akter već jedna moja rođaka. Kad je trebalo da krene u I razred svi je kritikovali da se ne kaže vavijek već uvijek, a ona, malo malo pa pogreši. Jednom se razljuti i kaže "pa šta je sad, ja vavijek kažem uvijek"
To mi je skroz simpa priča i eto :)
reanimator reanimator 14:03 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S

Možete da me zezate kako vam drago, nego nisam ja glavni akter već jedna moja rođaka. Kad je trebalo da krene u I razred svi je kritikovali da se ne kaže vavijek već uvijek, a ona, malo malo pa pogreši. Jednom se razljuti i kaže "pa šta je sad, ja vavijek kažem uvijek"
To mi je skroz simpa priča i eto

Ajde,ajde..nemoj se vadiš, nego se vospravi i dostojanstveno istrpi
angie01 angie01 16:01 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S


stefan.hauzer
a koga smo ikad pa i zezali?

ne znam,čekam stošića da prekine sa apstinencijom od bloga


nedostaje mi.


stoske, jedan od retkih ovde koji iskreno izrazava svoj stav i ne ucestvuje u "zajednickim" akcijama ljudi, cija rec ne znaci nista, jer je promenljiva u odnosu na klimatske uslove, ali zato je hejt stabilan!
antioksidant antioksidant 16:51 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S

reanimator
Možete da me zezate kako vam drago, nego nisam ja glavni akter već jedna moja rođaka. Kad je trebalo da krene u I razred svi je kritikovali da se ne kaže vavijek već uvijek, a ona, malo malo pa pogreši. Jednom se razljuti i kaže "pa šta je sad, ja vavijek kažem uvijek"
To mi je skroz simpa priča i eto

Ajde,ajde..nemoj se vadiš, nego se vospravi i dostojanstveno istrpi

vozdigni se iznad situacije
cult cult 17:01 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S

Biram da se bavim onim što me veseli, učim ponovo i radujem se nečem što menja kvalitet života i moj i mojih najbližih. Biramo filmove, biramo muziku, biramo mankalu :)


eskapizam, a šta drugo.
Dok te ne nalupaju neki s krstačama na ulici
jer krimi rad, jebiga.
Spušten prozor cev da viri.

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:23 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S

vozdigni

ne prizivaj fore sa ivanom žigon,da nas ne uspokoji moderacija
cassiopeia cassiopeia 20:21 20.06.2013

Re: Ne želim da se trošim na četiri S

eskapizam, a šta drugo.
Dok te ne nalupaju neki s krstačama na ulici
jer krimi rad, jebiga.
Spušten prozor cev da viri.


Ne, samo stvar izbora. Biram šta će mi zaokupljati pažnju.
011-495 011-495 13:50 20.06.2013

Za razliku

od Cece Velickovic koja iskreno veruje u svoju muziku ovde pomenuti izvodjac je oportunista (nekada su ih zvali propali roker)koji gleda samo merkantilnu stranu a ne kako ona utice na decije duse, isto kao i TV Pink gde bivsi clan bivse grupe (uzgred moje najomiljenije u Srbiji ikad) rastace ono malo mozga sa kojim se deca radjaju. Ne treba se cuditi ovo je samo nasa verzija Sakire,Rijane, raznih pevaca kojima je triler u vokalu sve hoce od zivota.
cult cult 16:57 20.06.2013

Re: Za razliku

Ne treba se cuditi ovo je samo nasa verzija Sakire,Rijane, raznih pevaca kojima je triler u vokalu sve hoce od zivota.


Opet tzv Krletova relativizacija.
Nije isto.
Plus, kod Cece ono nisu trileri u vokalu, već meketanje.
bocvena bocvena 14:41 20.06.2013

nikada izbora nije bilo više!

100 hiljada TV kanala (and nothing on:), široko polje interneta, sva moguća muzika dostupna (sa sve slikom i rečima), filmovi svih žanrova i veličina, knjige žive i nežive...

šta bih dala da je tako bilo u vreme moje mladosti.

ne mogu o aci lukasu sada. mrzi me.
cult cult 16:54 20.06.2013

Re: nikada izbora nije bilo više!

100 hiljada TV kanala (and nothing on:), široko polje interneta, sva moguća muzika dostupna (sa sve slikom i rečima), filmovi svih žanrova i veličina, knjige žive i nežive...


Eh da je sve tako jednostavno...
bocvena bocvena 18:34 21.06.2013

Re: nikada izbora nije bilo više!

Već dva dana sam na seminaru sa temom - Uzroci školskog neuspeha...razumi me.

(i naravno, kad dođem kući posle ispiranja mozga, negde oko pola 5...nemam vodu )

Ma, sva moja pesma je od bola...

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:38 21.06.2013

Re: nikada izbora nije bilo više!

negde oko pola 5...nemam vodu

Jopet prase slonče
bocvena bocvena 20:11 21.06.2013

Re: nikada izbora nije bilo više!

O da. Prošle godine ništa nismo uspeli. Pazi kad je sinak danas izjavio: Leto je tek počelo, a mi već dve nedelje nemamo vodu popodne. A je l' graadonačelnik ima vodu? Kako on ima, a mi ne?

Ma sad će mama da zagreje vodu iz flaše na šporetu...

antioksidant antioksidant 20:25 21.06.2013

Re: nikada izbora nije bilo više!

Uzroci školskog neuspeha

a sta se definise kao neuspeh?
bocvena bocvena 20:36 21.06.2013

Re: nikada izbora nije bilo više!

kad ne uspeš znanje i vaspitanje da preneseš i zašto ih učenik ne usvaja. najkraće.
antioksidant antioksidant 10:11 22.06.2013

Re: nikada izbora nije bilo više!

bocvena
kad ne uspeš znanje i vaspitanje da preneseš i zašto ih učenik ne usvaja. najkraće.

pa mozda neuspeha i nema?
mozda se prenosi znanja i vaspitanja taman onoliko koliko ga i ima?
bocvena bocvena 13:50 22.06.2013

Re: nikada izbora nije bilo više!

a možda i ne.

Taj čiča što drži seminar je doktor pedagoških nauka i autor knjige koja donosi niz alata za dijagnostifikovanje školskog neuspeha (kod svih učesnika u procesu obrazovanja - rukovodstvo, profesori, učenici, roditelji) i daje niz rešenja za prevazilaženje. Dakle, ništa mambo-džambo, ja mislim i nije tako bilo u moje vreme, čitao sam na internetu...nauka, bre:) E, sad, da l' će neko da primeni tu nauku, ne znam. Ali ako problem osvestiš i predstaviš ga svima (a oni to uvaže), onda postajete saradnici na rešavanju problema, a ne gledaš se preko nišana.
antioksidant antioksidant 14:46 22.06.2013

Re: nikada izbora nije bilo više!

Ali ako problem osvestiš i predstaviš ga svima (a oni to uvaže), onda postajete saradnici na rešavanju problema, a ne gledaš se preko nišana.

pa to ti kazem - daj prvo da vidimo u cemu je problem
i daj ime tog cice da ga proucim(o)
bocvena bocvena 16:45 22.06.2013

Re: nikada izbora nije bilo više!

Borislav D. Stanojlović - Osnovi pedagoške dijagnostike. Nisam našla na netu to, samo ovo.
Ako te baš zanima, mogu da ti pozajmim:)

Izvini, Culte, neću više.
antioksidant antioksidant 18:22 22.06.2013

Re: nikada izbora nije bilo više!

mislim da imam
a ako nemam znam nekog ko ce mi pozajmiti
(ti)
paulinjo paulinjo 14:53 20.06.2013

Aca Lukas je realnost

Ipak ne znam možemo li da govorimo o bilo čemo autentičnom jer kompozitori Ace Lukasa su Grci.
Tekstovi su na srpskom, melodija je potpuno u helenskom turbo folku. Svaka od njegovih pesama postoji u grčkoj verziji i možete je čuti ako tamo letujete. Princip je sledeći... Aca ode tamo na more, sluša radio stanice, zapazi melodiju koja mu se sviđa, vrati se u Beograd - izmeni dva, tri takta (nekad ni to) i da Marini Tucaković da uz tu melodiju žena napiše tekst na srpskom koji će mu dobro stajati.

Dakle nije reč samo o porazu idola na ovim prostorima. Reč je i o porazu kreativnosti. Za mene će Lukas biti samo ,,wanna be'' Grk koji prepevava njihove pesme. Kao takav ne vidim razlog da ikom bude zvezda. Slušaću originale, a ne kopije.
A što se tiče njega privatno... bolje da ne kažem šta mislim.

Biljana 77 Biljana 77 14:56 20.06.2013

yeah, right...

Samo, ta kafana nije romantizovana ni prečišćena od svega ružnog, a ni bezazlena, dertom natopljena, zadimljena birtija za umorne šofere.


Biljana 77 Biljana 77 15:04 20.06.2013

Dvoumim se

da li mi je apsolutni hit teksta:
a) stilsko-misaona vratolomija kojom se došlo do suprotstavljanja oličenja nepatvorenog beogradskog kulturnog podzemlja belosvestkim kvaziumetnicima .. jbt... I subkultura je kultura, ali, aman...
b) analiza poetike modernog doba sa sve citatima.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:10 20.06.2013

Re: Dvoumim se

Meni je apsolutni hit
Jovana Gligorijević
Moralna temperatura dostigla je zabrinjavajućih 39 sa 2.

što autorka živi u uverenju da je nju taj virus zaobiš'o. Ovako na šamlici, u govoru grozničavo nadahnutom.
Biljana 77 Biljana 77 15:41 20.06.2013

Re: Dvoumim se

na šamlici

Mislim da preferiraju astale.
cult cult 16:35 20.06.2013

Re: Dvoumim se

Biljana 77
na šamlici

Mislim da preferiraju astale.


Kod makse u nekom komentaru videh jednom to "previše si ti osetljiv za nekog ko se popeo šamlicu", čini mi se kod kolege Krstića.
i od tad kad god osetim potrebu da napišem nešto ovde
pojavi mi se ta slika penjanja na šamlicu
pa odustanem.
antioksidant antioksidant 16:53 20.06.2013

Re: Dvoumim se

šamlica treba ovim malima
nedoraslima
do 175
inco inco 19:21 20.06.2013

Re: Dvoumim se

dobrosavljevic_m
Meni je apsolutni hit
Jovana Gligorijević
Moralna temperatura dostigla je zabrinjavajućih 39 sa 2.




rade.radumilo rade.radumilo 15:41 20.06.2013

Neki novi klinci

Uvek će biti klinaca koji neće živeti na "Farmi"

vilovuk vilovuk 15:50 20.06.2013

...

Izgleda da sam promašio blog.
sorry
cult cult 21:41 20.06.2013

Re: ...

vilovuk
Izgleda da sam promašio blog.
sorry


ne kapiram.
što izbrisa komentar?
Filip2412 Filip2412 15:57 20.06.2013

...

Jel to brat od Dzordz Lukasa?
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:11 20.06.2013

sam sebi na volej

...kao maradona!


stefan.hauzer stefan.hauzer 21:11 20.06.2013

300

cult cult 21:43 20.06.2013

Re: sam sebi na volej

jedna minijaturica brata Manua

kukusigameni kukusigameni 08:00 21.06.2013

evo prebacili smo 300

cult
Jednom, davno, nedeljnik Vreme je bila upaljena šibica u mrklom mraku, podsetnik da si normalan, da saveznici u opštem besmislu ipak postoje, da nisi otišao dođavola sa ostatkom sveta.


Ne znam da li si primetio ali ova uvodna (ključna) rečenica je najmanje diskusija pokrenula.
cult cult 09:19 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

Zato što je sve jasno.
Mediji su urnisani, i štampani i svi drugi. Iz milion razloga.
Od kojih je prvi novac.
A šibice su postale virtuelne. Preselile se na net.
kukusigameni kukusigameni 09:39 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

cult
Zato što je sve jasno.

Meni nije sve jasno.
Zato što postoji taj upražnjeni medijski prostor koji umesto da zahvaljujući prethodnim vremenima i tadašnjem rejtingu, mediji poput Vremena, B92 i sl. zadrže, oni skreću u već zatrpano more oportunističko, populističkog neukusa.
Neka je to manje tržište ali je još uvek tržište i poprilično upražnjeno.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:42 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

mediji poput Vremena, B92 i sl. zadrže, oni skreću u već zatrpano more oportunističko, populističkog neukusa.

Jeste, samo mi ovde branimo čast B92
predatortz predatortz 09:45 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

dobrosavljevic_m
mediji poput Vremena, B92 i sl. zadrže, oni skreću u već zatrpano more oportunističko, populističkog neukusa.

Jeste, samo mi ovde branimo čast B92


Dok nas ne banuju!
kukusigameni kukusigameni 09:50 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

dobrosavljevic_m
Jeste, samo mi ovde branimo čast B92


Svi za jednog, jedan za sve!

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:52 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

Jeste, samo mi ovde branimo čast B92

mojne tako.

dok god je autorske emisije Žikice Simića na radiju
znam da ima nade:

dooooleeee na ugluuuu
(ovo ne može se kas'ti ,a da ne vičeš)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:11 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

dok god je autorske emisije Žikice Simića na radiju
znam da ima nade:

Ali kad jednog dana Žikicu Simića zameni Ognjen Amidžić, Ivana Konstantinović izbaci dekolte, imam vere da će ovde ostati barem Stošić da rasteruje šabanluk glasnom muzikom.
cult cult 10:14 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

oni skreću u već zatrpano more oportunističko, populističkog neukusa.


prostor o kojem pričaš je izgleda ostrvce
u, ne moru, već okeanu.
I da je moguće od toga živeti, već bi se našao neko...
A problem je što kako vreme prolazi ostrvce je sve manje.
Stalno imam utisak da imamo bolju sliku o stanovništvu ove zemlje, nego što ona stvarno jeste. Ne znam zašto. A toliko je ogledala - od toga ko vlada, preko medija, do stanja opšte raspalosti.


Inače, sinoć na twitteru D. Vukelić, glodur Ringierovog tabloida Alo, objavi naslovnu stranu današnjeg broja.
Dole desno, blješti naslov: Vladika celivao penis!
Pita ga neki tviteraš: dobro, kako vas nije sramota ovakvog naslova.
Vukelić: Nemam pojma. Jednostavno nije.
antioksidant antioksidant 10:24 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

Zato što postoji taj upražnjeni medijski prostor

taj upraznjeni medijski prostor ne pruza dovoljno novca za opstanak jedne dobre redakcije
antioksidant antioksidant 10:25 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

Ivana Konstantinović izbaci dekolte

ok, ovde si me izgubila...
odoh da zamisljam
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:25 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

Stošić da rasteruje šabanluk glasnom muzikom.

uuu nikad nisi bila više u pravu.

jebote,moram da se požalim
riknula nam klima u kancelariji i kolega i ja uzeli neki ventilator
ali i on je pri rikavanju,
da ne pričam ...što mi se vrat ukočio od vijanja ventilatora:

taj rad
kukusigameni kukusigameni 10:27 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

cult
prostor o kojem pričaš je izgleda ostrvce
u, ne moru, već okeanu.

Zrno po zrno pogača. Kamen po kamen palača.
Ostrvce po ostrvce - arhipelag.

Zaboravljaš da je čitati Vreme, u vreme šibice, bio stav.
Takođe je zaboravljeno da protivnik kupuje i konzumira neprijateljsku štampu i ostalo.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:53 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

A je l' se sećate one emisije na B92 "Sav taj folk"? Što je to bilo dobro, sa sve bizarnim elementima kao što je kritički osvrt Ksenije Pajčin i Vesne Vukelić Vendi na turbo folk.
freehand freehand 10:56 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

dobrosavljevic_m
A je l' se sećate one emisije na B92 "Sav taj folk"? Što je to bilo dobro, sa sve bizarnim elementima kao što je kritički osvrt Ksenije Pajčin i Vesne Vukelić Vendi na turbo folk.

Ja se sećam i Pere Lukovića.
U Džuboksu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:09 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

bizarnim elementima kao što je kritički osvrt Ksenije Pajčin i Vesne Vukelić Vendi na turbo folk

a kad uleti mira škorić ?

edit:
sad sam se setio kad je ,baš mira škorić, u toj emisiji rekla:
'mogu sve da pevam,samo operu ne mogu'
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:18 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

'mogu sve da pevam,samo operu ne mogu'

Ok, ovo je presudilo, gledam opet.

Ima ovdi
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:32 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

Ima ovdi

kasniš.
već gledam: 'hoću s tobom da đuskam'
zovitemegrunf zovitemegrunf 11:54 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

stefan.hauzer
Jeste, samo mi ovde branimo čast B92 mojne tako.dok god je autorske emisije Žikice Simića na radijuznam da ima nade:dooooleeee na ugluuuu (ovo ne može se kas'ti ,a da ne vičeš)


Tehnologijom kuvanja zabe B92 je evoluirao od sinonima za radio, do stanice koju potrazis da bi slusao Zikicu.
freehand freehand 12:00 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

zovitemegrunf
stefan.hauzer
Jeste, samo mi ovde branimo čast B92 mojne tako.dok god je autorske emisije Žikice Simića na radijuznam da ima nade:dooooleeee na ugluuuu (ovo ne može se kas'ti ,a da ne vičeš)


Tehnologijom kuvanja zabe B92 je evoluirao od sinonima za radio, do stanice koju potrazis da bi slusao Zikicu.

Neće biti. Ta se tehnologija zove tržište.
A nije istina ni da se b92 sveo samo na Žikicu.
Meni je informativna redakcija i dalje najbolja ovde, uključujući i autorske emisije.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:10 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

nije istina ni da se b92 sveo samo na Žikicu.

u pravu si,postoje bljesci

kao što je bila vanredna emisija 'moć veštica' u čast john peela,koja je odjednom puštena utorkom posle ponoći ili emisija 'off' koja je završila sredom posle 22h
a meni je super i 'stand by' - ponekad iznenade,samo tako

najoriginalnije stvari su jednostvano izvan primetimea,
kao emisija 'bestbeat',koja ide četvrtkom u ponoć
a genijalna je na mnogo načina,iako prži taj neki rap
koji i nije my cup of tea,ipak tako je savršeno koncipirana da je uživanje slušati.

s druge strane,pre neki dan,glavni gost radija je bio Vlado Georgijev
b92-ojka je i dalje najbolja,ali se menja i to ne na bolje
srećom Žikica je zaista faca!

freehand freehand 12:16 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

najoriginalnije stvari su jednostvano izvan primetimea,

Stefane, najoroginalnije stvari su uvek i svuda van prajmtajma, sem na alternativnim medijima kojima su osnov postojanja.
s druge strane,pre neki dan,glavni gost radija je bio Vlado Georgijev
b92-ojka je i dalje najbolja,ali se menja i to ne na bolje

A jebi ga... Uz nos tržištu možeš donekle, držeći nivo i baveći se usput i edukacijom.
Preživljavanje je mera.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:22 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

Stefane, najoroginalnije stvari su uvek i svuda van prajmtajma, sem na alternativnim medijima kojima su osnov postojanja.

slažem se sve sa tobom,
ali u moru jednih te istih,bla bla radia

ne vidim kako se ne može opstati i sa jednim alternativnim,originalnim programom
nije da je neka konkurencija
ali makar držiš do sebe i pičiš jednu priču,svoju

mislim,lako je to,šibati jednim te istim vetrom na okeanu
...ponekad treba izazvati bogove i ići u suprotnom smeru,možda otkriješ brazil, kao portugalski moreplovac kabral:)
freehand freehand 12:26 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

mislim,lako je to,šibati jednim te istim vetrom na okeanu
...ponekad treba izazvati bogove i ići u suprotnom smeru,možda otkriješ brazil, kao portugalski moreplovac kabral:)


Ja sam uz tebe!
Uzmeš od tate pare, digneš kredit, prodaš dedinu kuću ili jednostavnmo kreneš sa tavana... Dobro ti more!
Jbg, mislim da je Veran dosta terao uz vetar, a ni sad ovo nije klasičan mejnstrim.
zovitemegrunf zovitemegrunf 12:38 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

freehand

Neće biti. Ta se tehnologija zove tržište.A nije istina ni da se b92 sveo samo na Žikicu. Meni je informativna redakcija i dalje najbolja ovde, uključujući i autorske emisije.


Neka se zove trziste, ja to video kao kuvanje zabe. Pocelo je, za mene, jedno subotnje popodne, kada je gostovala Marina Perazic, onako, opsirno da nas obavesti o svojim smatranjima. Svi prisutni u soku, sta je sad ovo...Tada je jos Zikica imao emisiju subotom, i ako pamtim dobro, izostala je emisija tog dana, uz moj komentar da covek bira drustvo. Zatim je krenulo proradjivanje Qurira u Dizanju, sa posebnim naglaskom na Cecin celulit, pa sam odustao. Informativni program, ne znam, neki autori su otisli, ispratim tu i tamo
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:40 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

jednostavnmo kreneš sa tavana.

imam na jednom mestu,poprilično lepu grupicu
nismo brojni,ali smo složni
i pičimo neku ziku koje nema na svakom koraku.

čak se i povremeno okupljamo u jednom kafiću i radimo jam sessionse
pržimo do rano ujutru
sve to radimo za nas i lepo je
...jebeš ga

nisam nikad rekao da je trenutni program loš,već da se osećaju promene i to ne na bolje.


ovo epizodu *moć veštica u udžbenike!
freehand freehand 12:49 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

imam na jednom mestu,poprilično lepu grupicu
nismo brojni,ali smo složni
i pičimo neku ziku koje nema na svakom koraku.

čak se i povremeno okupljamo u jednom kafiću i radimo jam sessionse
pržimo do rano ujutru
sve to radimo za nas i lepo je
...jebeš ga

Super!
Još malkice informativnog, malo tok šou, malo ovonono, malo servisa i eto dobitne kombinacije!
Ne znam imaš li predstavu pošto je informativni program?

i btw - potpuno te kapiram, i slažem se, samo ti govorim šta je realnost.
Mrdni skalu na tdi, i slične seljane pa beži brzo nazad!
A isto ti je i sa TV-om.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:57 21.06.2013

Re: evo prebacili smo 300

imaš li predstavu pošto je informativni program?

koji će nam

ovo je mesto za idiote,zaglupljujemo se maksimalno i to radimo non-stop
jedine informacije su nam,ko je izbacio novi singl
ili sećate se ovog ili onog albuma

neko odvali kako je gledao neki film,
čitao knjigu,strip,bavljenje subculturom...ništa pametno
večeras,nas par, piči za berlin
čisto u izlazak
(narednih mesec dana,živimo na hlebu i vodi)
maksimalno površan,umem da ponesem starke i košulju
ništa dubokoumno:)))
rayzippo rayzippo 07:05 22.06.2013

mnogo se nervirate,ali mnogo...

ciracirafm ciracirafm 10:59 22.06.2013

Osamdesete na Zadušnice

Artistička radna akcija Beograd 81.
Mnogim akcijašima se danas ide na grobove.

ciracirafm ciracirafm 12:00 22.06.2013

I još malo,na današnji dan...


...
У то време сам се упознао са Миром Мијатовић, ћерком Цвијетина Мијатовића,државника
који је постао први председник Југославије после Титове смрти.Живели су на Дедињу, недалеко од Музеја „25. мај“ и Брозове резиденције, у раскоши и изобиљу, у вили пуној скупог стилског намештаја, уметничких слика, кристала и кинеског порцулана. Оставе су биле крцате најразноврснијим деликатесним намирницама, које су се чак
и бацале, а одмах иза улазне капије била је кућица са дежурним милиционером који је детаљно легитимисао сваког посетиоца.
...
...
Мирина мајка је рано умрла и њен отац се оженио познатом позоришном и филмском глумицом Миром Ступицом. За разлику од њега, она је била лафица и врло културна и пријатна особа. Како су се њих двоје спојили, нисам успео да разумем.
...
Мира је имала и млађу сестру Мају, и њих две су биле дивне и добре душе. Миру сам волео као рођену сестру, а Мају чак и на један други начин. Однос њиховог оца према њима и његово васпитање, у најблажем случају, могло се назвати тортуром. Оне су биле обавезне да гледају све политичке емисије којих је у то време било јако пуно на ТВ програму, затим дневник који је био главни информатор свих ре-
жимских бесмислица, као и све оне партизанске филмове и серије које су представљале једно од главних средстава за испирање мозга. И не само што су биле обавезне да све то гледају, већ би их врло често испитивао да види да ли знају о чему се ради и да га нису случајно варале. Када смо ми,њено друштво, долазили код њих кући, отац се није појављивао, али када би се десило да изађе,све би нас постројио уза зид и испитивао ко је био на радним акцијама, да ли смо активни припадници социјалистичке омладине или чак чланови партије. С обзиром на то да нико од нас није поседовао ништа од онога што је њега занимало, остајао би врло незадовољан и разочаран друштвом његове старије ћерке, што ни пред нама није крио.Срећа је што је оваквих сусрета ипак било мало.Уопште гледано, то је био један врло несрећан човек, само што ни он сам није био свестан тога, а то
је преносио и на своје кћери.

Gera - Rađanje glave iz globusa
krkar krkar 12:25 22.06.2013

Re: I još malo,na današnji dan...

Однос њиховог оца према њима и његово васпитање, у најблажем случају, могло се назвати тортуром. Оне су биле обавезне да гледају све политичке емисије којих је у то време било јако пуно на ТВ програму, затим дневник који је био главни информатор свих ре-
жимских бесмислица, као и све оне партизанске филмове и серије које су представљале једно од главних средстава за испирање мозга. И не само што су биле обавезне да све то гледају, већ би их врло често испитивао да види да ли знају о чему се ради и да га нису случајно варале. Када смо ми,њено друштво, долазили код њих кући, отац се није појављивао, али када би се десило да изађе,све би нас постројио уза зид и испитивао ко је био на радним акцијама, да ли смо активни припадници социјалистичке омладине или чак чланови партије. С обзиром на то да нико од нас није поседовао ништа од онога што је њега занимало, остајао би врло незадовољан и разочаран друштвом његове старије ћерке, што ни пред нама није крио.Срећа је што је оваквих сусрета ипак било мало.Уопште гледано, то је био један врло несрећан човек, само што ни он сам није био свестан тога, а то
је преносио и на своје кћери.


Ne znam ko je autor koga citiraš ali vrlo je nepošteno ovo napisao.

Mira mi je bila vrlo bliska drugarica, jedno kratko vreme i nešto više, a naravno da sam dobro znao i Maju. i Maja, kako je bio Cvijetinov nadimak.

Apsolutno je netačno prikazan njegov odnos prema Miri i Maji. Majo je pre svega bio vrlo odgovoran i brižan otac i ja sam ga upamtio kao čoveka koji je uvek želeo da svojim kćerima pruži ono što im je trebalo. To što on nije često umeo da prepozna šta im je trebalo druga je priča ali da se iskreno trudio niko častan ne može da osporava. On je znao da ima predivnu osobu u svojoj Miri (Stupici) koja je Miri i Maji umela da pruži toplinu koju on nije, i za to joj je bio vrlo zahvalan.

A to tobožnje ispitivanje o radnim akcijama i sl. je takođe maliciozno podmetanje. Nikad, ali nikad me ništa slično pitao nije a proveo sam u toj kući ohoho vremena. S vremenom sam počeo ja njega da pitam neke stvari, zanimalo me puno toga o režimu iznutra, i tih 1980-ih i ono ranije, 41, 45, 48. (Rekao bi uvek šta je hteo i koliko je hteo ali ni jednom me nije slagao niti prodavao ideologiju). I tek kad je shvatio da me neke stvari interesuju onda je počeo da me pita "o mladima i samoupravljanju". Ali nikad sa pozicija autoriteta i nametanja nego nekog ko pojma nema kao to što oni pričaju izgleda u praksi. Ja sam se s vremenom sasvim opustio i govorio sam mu stvari koje nije mogao da pojmi. Npr. da na radne akciej ide samo sirotinja, ideološki napaljenici, ljigavi karijeristi i deca vojnih lica. To nije mogao da shvati, nekoliko puta se vraćao na takve stvari.

Svojevremeno je Mira bila luda za Bregovićem. Ne znam kojim povodom i zašto, ali svakog petka je državni avion Lear Jet 25 leteo za Sarajevo i ponedeljkom ujutru nazad. Mirin glavni intimus tada je bila izvesna Šarić Dragana, danas poznata kao učesnica rialitija što je, bemliga, valjda dokaz apsolutnog uspeha u životu. Elem, njih dve su gotovo svakog petka letele državnim avionom u Sarajevo i ponedeljkom nazad. BTW Brega je Miru zajebavao i ponižavao na najniži mogući način, bio je govno od čoveka, najniže vrste. Mira o tim letovima nije pričala - ali drugarica Šarić se po gradu itekako hvalila kako je ona važna i da nju specijalni državni Lirdžet vozi u Sarajevo na žurke.

Elem, to je već bilo prestalo, prošle otad možda 2-3 godine kad sam ja u jednom razgovoru sa Cvijetinom spomenuo da je mnogo pogubnije po socijalizam što čaršija priča kako on svojoj kćeri daje na upotrebu državni avion da ide i parija nego... štagod da je u tom trenutku bila tema, neka "devijacija" omladine. Tada je jedini put da ga ja znam popizdeo, pocrneo u licu skroz i rekao sa potpunom nevericom "ali to nije istina!". Pa mi se pravdao kako nikad nije dao nalog da se za Miru posebno leti (jeste dao nalog/odobrenje da ona leti državnim avionom ali ne i da zakazuje letove... e sad kako je to komunistička birokratija i sluge zaposlene u Avio-servisu Saveznih organa tumačili... ne znam). Posle je i Miru o tome ispitivao pa je bila ljuta na mene što sam s njim uopšte otvarao tu temu. Tek tad sam shvatio da on u stvari o pola stvari koje su se oko njega dešavale, posebno u kući, pojma nije imao.

Kad su obe umrle, kratko jedna za drugom, ostao je tužan i prazan i baš ga je bilo mučno gledati.

Ovo pišem iz ljubavi i poštovanja prema Miri i Maji Mijatović koje su bile divne osobe.

Postoji još jedan bloger koji bi o svemu ovome mogao da svedoči - ako hoće.


apacherosepeacock apacherosepeacock 17:29 24.06.2013

Re: I još malo,na današnji dan...

. i Maja, kako je bio Cvijetinov nadimak


E sad, Karagaca ispastao od tebe na blogu ni kriv ni duzan za konfiskacije posle '45 a Cvijetinu ni pomenuto za baskarenje u necijoj oduzetoj vili na Dedinju (iz teksta koji komentarises)?
krkar krkar 18:16 24.06.2013

Re: I još malo,na današnji dan...

E sad, Karagaca ispastao od tebe na blogu ni kriv ni duzan za konfiskacije posle '45 a Cvijetinu ni pomenuto za baskarenje u necijoj oduzetoj vili na Dedinju (iz teksta koji komentarises)?


Promašila si ceo fudbal <_<
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:46 24.06.2013

put ka 400

(398)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana