Budućnost| Gradjanske inicijative

Poslednji poziv za Pariz

Velimir Mladenovic RSS / 25.06.2013. u 19:26
Zovem se Vladica Jovanović. Bavim se debatom, organizovanje zajednice, projektima, borac sam za ljudska prava, i pre svega prijatelj. Živim i radim u Srbiji, i nadam se da ću naredne dve godine provesti u Parizu, na studijama javnih politika i upravljanja, na najboljem evropskom master programu za politike i upravljanje.

Ova kampanja je projekat kojim sakupljamo novac za školarinu na Sciences Pou, Pariskoj školi međunarodnih poslova. Ovaj program priprema buduće donosioce politika i upravljače, lidere koji organizuju svet kojih okružuje kako bi obezbedili uključivanje, uticaj i promenu, na različitim nivoima uključivanja u zajednicu.

Da biste bili primljeni na Sciences Po, na master program Međunarodno javno upravljanje, potrebno je da ste:

Sjajan student - Da

Osoba sa vrednim profesionalnim iskustvom i kontaktima - Da

Osoba koja je osmislila plan karijere i zna kako se Sciences Po uklapa u to - Da

U mogućnosti da platite studije - ?

Još od srednje škole, u zvaničnom ali i neformalnom obrazovanju, upoznavanje profesionalnih, obrazovanih i uspešnih ljudi, uvek mi je bio prioritet. Kao mlada uspešna profesionalna osoba, svakog dana pružam svoj maksimum za sebe i za svoju zajednicu i zemlju. Svoj doprinos dajem i obrazovnom sistemu, i kroz zagovaranje dobrih politika za sve građane Srbije.

Možete mi verovati na reč, a možete i pogledati moju biografiju ovde.

Dan kada sam shvatila da uprkos svim svojim uspesima, moram da prikupim 15.000evra kako bih pokrila troškove školarine i procedura registracije na Sciences Pou, nije bio najsrećniji, priznajem. Ali davno je bilo kad sam odlučila da nikad ne odustajem i uvek dam sve od sebe. Okupila sam grupu pametnih i uspešnih ljudi, koji veruju da svojim radom na ovakvom projektu zapravo ulažu u mene, privatno i poslovno. Koji znaju da ću vredno raditi da sve uloženo višestruko vratim.

Za svaku vašu donaciju, postoji nešto čime mogu da vam se odužim, i ne oklevajte da pogledate ponudu na desnom delu stranice.

Na kraju: proširite priču, pomozite mi da pokažem da ovakve priče mogu biti uspešne i istinite.

____________________________________________________________________________________________

Ukoliko želite da donirate sredstva u Srbiji, novac možete uplatiti na račun Univerzal Banke Beograd a.d. 290010030009410921

____________________________________________________________________________________________

Vladica je divna, odgovorna osoba. Zajedno smo išli u smederevsku Gimaziju. Ona u odeljenje 4/2 a ja u odeljenje 4/1.

Pozivam sve čitaoce ovog bloga da joj pomognu onako kako mogu i koliko mogu. Ona će jednog dana vratiti sve to svojoj zemlji i svom gradu. Kad već država ne želi da finansira u pamet, mi građani, njeni prijatelji i studenti možemo da se okupimo, udružimo i pošaljemo Vladicu tamo gde joj je mesto.

 Biografija Vladice Jovanović

Hvala svima u Vladičino ime.

Atačmenti



Komentari (308)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 09:39 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

Ono što se naredi iz neke od ambasada. Tako je to u banana državama.


E, pa nije baš sve Tvorevina.

Spusti malo loptu. Ili uzmi pušku i u šumu.

Ili ajd' u šumu pa makar i bez puške
predatortz predatortz 09:44 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno


E, pa nije baš sve Tvorevina.


Krki druže, svi znamo da je tebi 'moja Tvorevina' opsesija.
Ali, majke ti, nemoj da ti ja budem opsesija.
Ponašaš se kao tašta
Edit:

Često sam u šumi, sa puškom. Lovac sam <_<
krkar krkar 09:45 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

Međutim, treba u ograničenom prostoru reći jako mnogo stvari.Nadam se da naredni citat malo pojašnjava stvari.


Detedrago,

Kaže stara poslovica kad ti troje kaže da si pijana - lezi i valjaj se po zemlji.

Tvoji jezik i stil ne ukazuju da si ikada pročitala više od pola tuceta dobrih knjiga. Iz ovoga se, naravno, izuzimaju stručne knjige. I sve pročitano kao obaveza, školska, društvena, kakvabilo.

Sve što pišeš zvuči rogobatno i ježim se na pomisao da sa ovakvim znanjem i shvatanjem maternjeg jezika izučiš nešto još škole na stranom - postaćeš isprazna japijevka.

Mikofo!

Ovo je ključna reč. Ako je poznaješ bez guglanja - možda ima šanse. Ako ne...
krkar krkar 10:01 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

Ali, majke ti, nemoj da ti ja budem opsesija.
Ponašaš se kao tašta


Ma kakva opsesija.

Samo moram dobro da pratim šta radiš jer ti se očigledno u šumi u Tvorevini osladilo da stvari rešavaš puškom pa da na vreme sprečimo svaku pomisao da se tako rešavaju stvari i kod nas.
predatortz predatortz 10:04 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

krkar
Ali, majke ti, nemoj da ti ja budem opsesija.
Ponašaš se kao tašta


Ma kakva opsesija.

Samo moram dobro da pratim šta radiš jer ti se očigledno u šumi u Tvorevini osladilo da stvari rešavaš puškom pa da na vreme sprečimo svaku pomisao da se tako rešavaju stvari i kod nas.


Prati, ali prati malo 'u sebi'

Uzgred, suština dobrog 'nadzora' je u tome da nadzor ostane neprimećen
bolid1 bolid1 10:36 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

krkar



Ustede' mi tastaturu, sve si rek'o u par postova.
blogovatelj blogovatelj 16:51 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

Mikofo!


Jokan, Jokan, kumte pisli her, virfte grubijana hinauz!


Krki, ima dana kad te obožavam.
dejan.remetic dejan.remetic 18:30 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

Momak je napisao tekst iz najbolje namere. A ne da pokazuje svoje znanje ili neznanje. Da li možemo gledati sliku malo šire? Kao recimo, ljudsku nameru ili ljudski problem?

Takođe, ovaj tekst nije pisala osoba koja aplicira. Predrasuda.
libkonz libkonz 18:33 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

Takođe, ovaj tekst nije pisala osoba koja aplicira. Predrasuda.

???
dejan.remetic dejan.remetic 18:42 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

Reci mi šta je politika, ja ću reći šta je javna politika
dejan.remetic dejan.remetic 18:49 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

???


libkonz, jesam li nešto nejasno napisao? Autor teksta je Velimir Mladenović, a ne Vladica. Iako je pisano u prvom licu,
libkonz libkonz 18:53 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

libkonz, jesam li nešto nejasno napisao? Autor teksta je Velimir Mladenović, a ne Vladica. Iako je pisano u prvom licu,

na osnovu čega to tvrdiš?
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 19:03 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

samo sam preneo ono sto je vladica rekla da prenesem.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 22:48 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

jer sam objavio tekst u dogovoru sa vladicom jovanovic. i dejan remetic to zna.
krkar krkar 23:28 26.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

jer sam objavio tekst u dogovoru sa vladicom jovanovic. i dejan remetic to zna.


Naravno da zna. Zato se i registrovao da nešto ućari na divnoj ideji.

Nije očekivao aktivne drkaxhije
dejan.remetic dejan.remetic 08:42 27.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

Sticajem okolnosti, registrovao sam se malo ranije...pre nego što će Velimir to okačiti. Nije mi namera da žickam na ovom tekstu, a znam jer mi je on objasnio kroz poruku, o čemu se radi.

A ovo za aktivne drkaxhije, nisam znao da ih ima ovde toliko. Vidim sad, i drago mi je što sam tu.
blogovatelj blogovatelj 14:20 27.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

A ovo za aktivne drkaxhije, nisam znao da ih ima ovde toliko. Vidim sad, i drago mi je što sam tu.


Jedan više ili manje, nebitno je.
Čekaj samo da ti Fri dođe, ne znam što ga nema do sad.
Znaš što?
Ovaj što se potpisuje sa krkar, on voli naprednjake. Kao što vidiš, i sam kaže da je glasao za Tomu. Zamisli kakav je tek ovaj drugi, što ih ne voli.
Je li, a jesi upoznao Vučića? Deluje mi onako duševan. Za Tomu znam da jeste.
dejan.remetic dejan.remetic 15:25 27.06.2013

Re: Ne mislim nista negativno

Bitno je...sve zavisi ko je kakav drkaxhija.

Krkar je dobro rekao, a to i nije neka tajna - na prošlim izborima, glasači su glasali protiv Tadića, a ne za Tomu. Tako da to ne znači da voli naprednjake.

Jesam. I jednog i drugog. Duševan, naročito posle haosa sa SPCom.
deberzerak deberzerak 23:05 25.06.2013

lider upravljac mentalni ispravljac

Ovaj program priprema buduće donosioce politika i upravljače, lidere koji organizuju svet kojih okružuje kako bi obezbedili uključivanje, uticaj i promenu, na različitim nivoima uključivanja u zajednicu.

... upoznavanje profesionalnih, obrazovanih i uspešnih ljudi, uvek mi je bio prioritet / Kao mlada uspešna profesionalna osoba, svakog dana pružam svoj maksimum za sebe i za svoju zajednicu i zemlju. Svoj doprinos dajem i obrazovnom sistemu, i kroz zagovaranje dobrih politika za sve građane Srbije.

Okupila sam grupu pametnih i uspešnih ljudi, koji veruju da svojim radom na ovakvom projektu zapravo ulažu u mene, privatno i poslovno. Koji znaju da ću vredno raditi da sve uloženo višestruko vratim.
Za svaku vašu donaciju, postoji nešto čime mogu da vam se odužim, i ne oklevajte da pogledate ponudu na desnom delu stranice.


Savršena antikampanja.
parunn parunn 00:48 26.06.2013

Re: lider upravljac mentalni ispravljac

deberzerak
Ovaj program priprema buduće donosioce politika i upravljače, lidere koji organizuju svet kojih okružuje kako bi obezbedili uključivanje, uticaj i promenu, na različitim nivoima uključivanja u zajednicu.

... upoznavanje profesionalnih, obrazovanih i uspešnih ljudi, uvek mi je bio prioritet / Kao mlada uspešna profesionalna osoba, svakog dana pružam svoj maksimum za sebe i za svoju zajednicu i zemlju. Svoj doprinos dajem i obrazovnom sistemu, i kroz zagovaranje dobrih politika za sve građane Srbije.

Okupila sam grupu pametnih i uspešnih ljudi, koji veruju da svojim radom na ovakvom projektu zapravo ulažu u mene, privatno i poslovno. Koji znaju da ću vredno raditi da sve uloženo višestruko vratim.
Za svaku vašu donaciju, postoji nešto čime mogu da vam se odužim, i ne oklevajte da pogledate ponudu na desnom delu stranice.


Savršena antikampanja.


Zbog? Fer odnosa prema ljudima kojima se talentovana studentkinja obraća? Verujem u filantropiju, znam da je kvalitetna i pomoći ću joj skladno finansijskim mogućnostima, direktnom donacijom.

Pozivam sve da urade isto. Umesto kafe ili paklice cigareta, uradite dobro delo. Svaka čast za akciju i za Velju Mladenovića što je ponovo podržao super stvar!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:55 26.06.2013

Re: lider upravljac mentalni ispravljac

Država Srbija svake godine dodeljuje stipendije studentima koji su upisani na master studije na nekom univerzitetu u EU.

Stipendiju dobija SVAKI student koji je ispunio uslove (koji nisu teški i svode se na dobar prosek i dokaze da je primljen na neki od univerziteta unutar EU).

Ima i drugih stipendija a mogu se naci i ovde
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 02:54 26.06.2013

Re: lider upravljac mentalni ispravljac

Pozivam sve da urade isto. Umesto kafe ili paklice cigareta, uradite dobro delo. Svaka čast za akciju i za Velju Mladenovića što je ponovo podržao super stvar!


Naravno Nikola.

Kada smo se Vladica i ja školovali po inostranstvu ranijih godina nikoga nije bilo ni da nas pita kako nam je bilo. Priznajem u jednom momentu naš rodni grad Smederevo se setio mene i Vladice i dobilo smo početkom godine oboje nagradu za Stvaralaštvo mladih-Svetosavsku povelju za 2013. godinu.

Tada su se svi kitili našim uspesima. Pre toga nikoga nije bilo. A do tog trenutka sve smo postigli sami, onako kako smo mogli. Svoja usavršavanja plaćali smo sami.

[u][/u]
highshalfbooze highshalfbooze 07:17 26.06.2013

Re: lider upravljac mentalni ispravljac

Kada smo se Vladica i ja školovali po inostranstvu ranijih godina nikoga nije bilo ni da nas pita kako nam je bilo.


Da li je pitao neko one ljude čija su imena na spomeniku borcima Prvog svetskog rata 1914-1919, ili one čija su imena na spomen kosturnici na starom grobulju, ili na onom spomeniku žrtava tokom NATO bombardovanja, ili Nemanju Nešića koji je preminuo na treningu i sve one sportiste koji su se oprostili od dela svog zdravlja zarad sportskih uspeha. Da li je pitao neko one ljude koji su dali dobrovoljne priloge i zajmove za obnovu Smedereva? Da li pita neko one ljude koji su se o svom trošku i u svom slobodnom vremenu bavili istraživanjima koja se sada koriste kao opšte dobro? I koje si ti iskoristio ne navodeći imena autora i potpisavši se kao da su tvoji radovi, i rekao da si to ti uradio?
Ako budeš obrisao ovu poruku, postaviću blog o tome šta si uradio.
wlayche wlayche 07:33 26.06.2013

Re: lider upravljac mentalni ispravljac

Država Srbija svake godine dodeljuje stipendije studentima koji su upisani na master studije na nekom univerzitetu u EU.

Stipendiju dobija SVAKI student koji je ispunio uslove (koji nisu teški i svode se na dobar prosek i dokaze da je primljen na neki od univerziteta unutar EU).


Vesna, u pravu ste.

Plan i jeste da za tu stipendiju konkurišem ukoliko uspem i da se upišem na fakultet, jer Dositeja ni približno ne može pokriti troškove studija. Ukupno je potrebno skoro 25.000evra da bi se isplatila jedna godina studija, sa veoma skromnim studentskim standardom. Novac od te stipendije je već uračunat kako bih ljudima tražila samo onoliko koliko ja preko stipendije i ličnih i porodičnih sredstava ne mogu da prikupim sama.

Takođe sam istraživala i stipendije na svim mestima navedenim na Vašem linku. Ali Vam svakako hvala na uključivanju u raspravi i neosuđivanju.
maharaja2 maharaja2 08:21 26.06.2013

Re: lider upravljac mentalni ispravljac

Velimir Mladenovic
A za ovakvom grubošću zaista nema potrebe. Devojka pokušava na pristojan način da dođe do novca za studiranje, a ne da se napije u kafani.


Tako je Jelice.Sada niko ne da novac. Kada se bude vratila jednog dana svi će se kititi i govoriti kako je ona samo naša i kako smo svi verovali u nju...


Kititi se? Mlada zena ide da radi master. Ima na stotine nasih masterasa u Evropi koji su dobili pune stipendije. Jedina je razlika sto ne prose i sto iza njih ne stoji desetak ljudi kao u ovom slucaju. Ne daj boze da neko uzme da progugla. I jos vaznije od masterasa, ima na desetine nasih doktoranata.

Velimir Mladenovic
Pozivam sve da urade isto. Umesto kafe ili paklice cigareta, uradite dobro delo. Svaka čast za akciju i za Velju Mladenovića što je ponovo podržao super stvar!


Naravno Nikola.

Kada smo se Vladica i ja školovali po inostranstvu ranijih godina nikoga nije bilo ni da nas pita kako nam je bilo. Priznajem u jednom momentu naš rodni grad Smederevo se setio mene i Vladice i dobilo smo početkom godine oboje nagradu za Stvaralaštvo mladih-Svetosavsku povelju za 2013. godinu.

Tada su se svi kitili našim uspesima. Pre toga nikoga nije bilo. A do tog trenutka sve smo postigli sami, onako kako smo mogli. Svoja usavršavanja plaćali smo sami.

[u][/u]


Lepo je sto ste se slikali sa politicarima. A kukas zbog toga sto ti nisi podigli spomenik, ispijali jos malo kafu sa tobom ili dali malo javnog novca?

wlayche

Sciences Po daje stipendije najperspektivnijim masterasima koji nisu iz EU.

U pravu ste, Sciences Po administrira stipendiju Emile Boutmy za najbolje studente van EU. Broj stipendija je jako mali, i ja je nisam uspela dobiti ove godine.Ukoliko budem u toku prve godine studija (master traje dve godine) bila u najboljih 10% studenata, moja aplikacija će biti re-evaluirana.
Postoje i razne fondacije koje daju stipendije i grantove "mladim, uspesnim i profesionalnim osobama".


Ukoliko pričamo o državnim fondovima, moguće je primati samo jednu stipendiju koju finansira R Srbija i ja ću aplicirati za Dositeju namenjenu studentima koji studiraju u EU i na najboljim svetskim univerzitetima, čim se za to steknu uslovi, odnosno pošto budem započela proces upisa na Sciences Pou. Trenutno nisam iz finansijskih razloga to u mogućnosti da učinim, i zato i ova kampanja.

Reći da razne fondacija daju novac i grantove je vrlo generička izjava, i ne zvuči preterano dobronamerno, jer da želite Vi biste ponudili alternativu. I to je u redu, Vi svakako imate pravo da svoje mišljenje ovde izrazite, ma kakvog da je karaktera.


Svaki univerzitet daje stipendije najboljim studentima pa tako i Sciences Po. Uvek u ogranicenom broju ali dobri prodju. Isto tako pri svakom vodecem univerzitetu ima na desetine privatnih fondacija koje takodje daju stipendije najboljim studentima. Zao mi je sto ti nisi prosla i sto moras da se oslonis samo na Dositeju. Znajuci vrlo dobro mogucnosti za sakupljanje novca koje pruza Francuska, odatle i moj negativan stav na ovu kampanju i jos vise na egomanijacki tekst.

Ocigledno je cilj cele ove kampanje da se pojavi neki lokalni politicar, koji ce reci 'eto, mi ulazemo u talente, lidere buducnosti'. Slikati se i pljunuti pare poreskih obaveznika.

Zelim ti iskreno sve najbolje u dobijanju neke ozbiljne stipendije ili granta koje ce uciniti da na studije odes dostojanstveno.
vishnja92 vishnja92 21:06 29.06.2013

Re: lider upravljac mentalni ispravljac

Zelim ti iskreno sve najbolje u dobijanju neke ozbiljne stipendije ili granta koje ce uciniti da na studije odes dostojanstveno.

ja jos uvek nisam uspela da shvatim o kojoj vrsti studija i upotrebljivog znanja se ovde radi :(

:smajli dundjer:
looping looping 10:28 26.06.2013

1

Sjajan student - Da
Osoba sa vrednim profesionalnim iskustvom i kontaktima - Da
Osoba koja je osmislila plan karijere i zna kako se Sciences Po uklapa u to - Da
U mogućnosti da platite studije - ?

A zasto znak pitanja? Valjda treba - Ne.
U svakom slucaju - nice try.
sanjezi sanjezi 10:59 26.06.2013

Svaka čast

Ne vidim ništa loše u inicijativi mlade pametne osobe da prikupi novac za dalje školovanje.
Ima toliko negativnih komentara - zaista bespotrebno. Nažalost, izgleda da su ljudi ovde odavno zaboravili na činjenicu da čovek čoveku treba da pomaže, i da zajedno možemo postići mnoge lepe stvari, pa i to da nekome omogućimo da ispuni svoj san.

Rado ću pomoći i donirati. Samo napred!
libkonz libkonz 11:28 26.06.2013

Re: Svaka čast

Ne vidim ništa loše u inicijativi mlade pametne osobe da prikupi novac za dalje školovanje.

ako je mlada i pametna nek novac zaradi!
looping looping 11:33 26.06.2013

Re: Svaka čast

Ima toliko negativnih komentara - zaista bespotrebno.

Bespotrebno. Mozda cak i zlonamerno ali krajnje iskreno.

Na kraju krajeva jedna osoba koja se bavi debatom, organizovanjem zajednice, projektima, borbom za ljudska prava etc. treba da zna da odgovori i na negativne komentare. Ne samo na pozitivne.
wlayche wlayche 12:01 26.06.2013

Re: Svaka čast

Na kraju krajeva jedna osoba koja se bavi debatom, organizovanjem zajednice, projektima, borbom za ljudska prava etc. treba da zna da odgovori i na negativne komentare. Ne samo na pozitivne.


U nekom trenutku čitanja ovih, rekla bih zlonamernih, komentara, prosto sam shvatila da ne postoji ništa što bih mogla da uradim da preokrenem neka mišljenja koja su u njima iskazana.
Jer u ovom slučaju, iz meni nepoznatih razloga, jer ja takav način razmišljam ne razumem, ti ljudi imaju potrebu da reaguju na tako negativan način. Oni to rade sa ciljem da me uvrede. Da me uvrede iako me ne poznaju, niti poznaju moje životne okolnosti. Oni biraju da stvari posmatraju iz negativne perspektive i ne poseduju nikakvu volju da dozvole da neko tu perspektivu poljulja. I ne interesuje ih moja priča, jer kakva god da je, naći će joj manu, nešto čime će sebi samima opravdati svoje ponašanje.

ako je mlada i pametna nek novac zaradi!


Ja imam 23 godine, od čega 3 godine radnog iskustva. Prvi posao sam imala sa 14 godina. Ne samo da sam u poslednjih par godina radila i studirala, tako da održim svoj prosek od 9.5 kako bih imala zagarantovanu državnu stipendiju, ja sam se trudila da sve što radim sa strane - u svom neformalnom obrazovanju i kao aktivna građanka - radim tako da to doprinosi mom ličnom obrazovanju, ali i mojim sugrađanima. Sve aktivnosti u kojima sam učestvovala, učestvovala sam jer želim da moji roditelji, moji prijatelji i drugi ljudi koji su se kao i ja slučajno rodili u ovoj zemlji,a sada namerno u njoj žive, da svi mi živimo bolje. I nije mi bilo teško da radim onoliko koliko je to moguće za ono što verujem da doprinosi takvim rezultatima.

Ono što sam ja, kako looping kaže "zaradila" jeste to da postoji mnogo ljudi koji su rešili da mi u ovom pomognu, ne zato što su mi prijatelji, već jer veruju da to ima smisla. Da sve ovo što radim ima smisla. I da moja hrabrost da se u ovo upustim i izložim i ovako negativnim komentarima, predstavlja posledicu uverenja da sam ja to zaslužila.

A verujte, mogla sam samo da studiram, da svojoj skromnoj porodici budem dodatan teret, mogla sam da ne dajem sve od sebe za sebe i za druge i samo onda bi svi ovi komentari ovde imali poentu. A nemaju je.

Potpuno je u redu da imate stavove koji su ovako negativni i nezasluženi, duboko u to verujem. Svako može da pomogne ili da ne pomogne, niko iz vašeg džepa ne uzima novac za moje obrazovanje. Ukoliko ne želite da pomognete, ništa vas ne sprečava da kliknete na x i zatvorite ovu stranicu i potpuno ignorišete ovu kampanju.
predatortz predatortz 12:06 26.06.2013

Re: Svaka čast


U nekom trenutku čitanja ovih, rekla bih zlonamernih, komentara, prosto sam shvatila da ne postoji ništa što bih mogla da uradim da preokrenem neka mišljenja koja su u njima iskazana.


Menjaj profesiju.

Citiraću ti Džonija:

ako želis da saznaš
pristani na sve
ako želis da mijenjaš ljude
ne odmeći se
looping looping 12:08 26.06.2013

Re: Svaka čast

Ono što sam ja, kako looping kaže "zaradila" jeste to da postoji mnogo ljudi koji su rešili da mi u ovom pomognu, ne zato što su mi prijatelji, već jer veruju da to ima smisla.

Ja to rekao/napisao nisam, to je rekao/napisao libkonz!

U svakom slucaju online debata na B92 blogu moze samo da ti koristi u daljoj karijeri. Narocito ako je u pitanju politicka karijera.
libkonz libkonz 12:19 26.06.2013

Re: Svaka čast

ovim svojim komentarima samo ističeš svoj povišeni ego. nisam hteo da dublje ulažim u priču, ali si me inspirisala ovim:
ti ljudi imaju potrebu da reaguju na tako negativan način. Oni to rade sa ciljem da me uvrede. Da me uvrede iako me ne poznaju, niti poznaju moje životne okolnosti. Oni biraju da stvari posmatraju iz negativne perspektive i ne poseduju nikakvu volju da dozvole da neko tu perspektivu poljulja. I ne interesuje ih moja priča, jer kakva god da je, naći će joj manu, nešto čime će sebi samima opravdati svoje ponašanje.

Ono što ti pokazuješ nije hrabrost. Hrabrost je zaraditi novac. Za sebe tvrdiš da si pametna i hrabra (tvrdiš joj štošta, ali zamemarimo to za trenutak). Ako si pametna i hrabra, onda zaradi novac. 15.000 evra nisu prevelike pare za nekog ko je mlad, sposoban, hrabar i pametan.
Jedino što mislim da bi bila vrlo uspešna kao političar, uspevaš da sa mnogo rečenica kažeš jako malo, skoro ništa.
Ako ti nije teško, da li bi bila ljubazna da podeliš sa nama na čemu si radila što je bilo za dobrobit zajednice?
krkar krkar 12:41 26.06.2013

Re: Svaka čast

U nekom trenutku čitanja ovih, rekla bih zlonamernih, komentara, prosto sam shvatila da ne postoji ništa što bih mogla da uradim da preokrenem neka mišljenja koja su u njima iskazana.


Potpuno si pogrešno shvatila!

Koliko ja blogoznam neke od ljudi koji su komentarisali - ima raznoraznih drkaxhija (uključujući i brdsko-planinskih i to naoružanih ) ali niko od njih nije ni zlonameran ni neostvaren pa da bi se preko tebe dokazivao sebi ili svetu. Dakle, očigledno je da si pogrešno nasađena, da imaš stav ili po mome ili nikako.

Što nikako ne valja u životu ni za koga - a posebno za nekoga ko bi da se bavi politikama i debatuje ljudima.

Postoje vrlo jednostavne stvari koje bi mogla da uradiš i sve su ispred tebe velike k'o Palata Albanija ali ih ti ne vidiš. Jer ne umeš da gledaš, jer se pogrešno fokusiraš.

Oni to rade sa ciljem da me uvrede. Da me uvrede iako me ne poznaju, niti poznaju moje životne okolnosti. Oni biraju da stvari posmatraju iz negativne perspektive i ne poseduju nikakvu volju da dozvole da neko tu perspektivu poljulja. I ne interesuje ih moja priča, jer kakva god da je, naći će joj manu, nešto čime će sebi samima opravdati svoje ponašanje.


Kakvo tabloidno srceparajuće sranje!

Tabloidan je ovaj srceparajući način razmišljanja. Srceparajući je ovaj tabloidno način razmišljanja.

Detedrago, zvučiš kao komentator na nekom portalu a ne neko ko pokušava da nekoga ubedi da mu (joj) omogući studiranje na Sci Po.

Znaš li ti uopšte šta je Sci Po? Obaveza. O-B-A-V-E-Z-A. Dakle ne postoji nikakvo apriorno pravo na Sci Po, pa nije to Megatrend pa da svaka šuša koja pomisli da tamo studira zamisli da i treba i može tamo da studira.

I sad ti hoćeš na Sci Po a ne možeš iz objektivno novčarskih razloga.

A mi možda to možemo da ti omogućimo.

A zašto bismo?

Dakle, prva stvar je da se upitaš zašto baš tebi?

Pa kad/ako odgovoriš na to pitanje, u odgovoru će možda biti i klica sledećeg odgovora: kako baš nas ubediti da baš tebi damo pare.

Inače mrzim pridavanje preterane važnosti novcu i rasprave o novcu ali u stvarnom svetu u kojem većina nas živi to je neizbežno. Dakle, ako u tom stvarnom svetu tražiš pare - onda treba i da ih tražiš na način kakav u tom stvarnom svetu prolazi. Ne nekom imaginarnom.

Znači, moraš znati kome se obraćaš. I kako i zašto ćeš svoju ciljnu grupu ubediti da da pare baš tebi.

Koliko vidim ništa od toga nisi ni razumela a kamoli napravila.

P.S. Tvoje životne okolnosti nijednog poslodavca / ulagača /donatora itd. ne interesuju. Ako u priču uvodiš životne okolnosti to je nepogrešiv znak da u tvojim kvalitetima nema dovoljno onoga što poslodavac / ulagač / donator traži.


Ja imam 23 godine, od čega 3 godine radnog iskustva. Prvi posao sam imala sa 14 godina.


Odlično. Jako cenim što si počela da radiš sa 14. Između ostalog i zato što sam i sam počeo da radim sa 13 a poslednje novce od ikoga uzeo sa 18,5. Evo konačno jedne činjenice koja je upotrebljiva - a koju do sada nisi umela da iskoristiš u kontaktu sa nama nego je sad izvlačiš kao argument pogrešne vrste.


Ne samo da sam u poslednjih par godina radila i studirala


Par je 2. Samo i jedino 2. Ni 3, ni 1,41, ni 3,14...
Pretpostavljam da si radila i studirala više od 2 godine. Onda tako i reci.


wlayche
Na kraju krajeva jedna osoba koja se bavi debatom, organizovanjem zajednice, projektima, borbom za ljudska prava etc. treba da zna da odgovori i na negativne komentare. Ne samo na pozitivne.


U nekom trenutku čitanja ovih, rekla bih zlonamernih, komentara, prosto sam shvatila da ne postoji ništa što bih mogla da uradim da preokrenem neka mišljenja koja su u njima iskazana.
Jer u ovom slučaju, iz meni nepoznatih razloga, jer ja takav način razmišljam ne razumem, ti ljudi imaju potrebu da reaguju na tako negativan način. Oni to rade sa ciljem da me uvrede. Da me uvrede iako me ne poznaju, niti poznaju moje životne okolnosti. Oni biraju da stvari posmatraju iz negativne perspektive i ne poseduju nikakvu volju da dozvole da neko tu perspektivu poljulja. I ne interesuje ih moja priča, jer kakva god da je, naći će joj manu, nešto čime će sebi samima opravdati svoje ponašanje.

ako je mlada i pametna nek novac zaradi!


Ja imam 23 godine, od čega 3 godine radnog iskustva. Prvi posao sam imala sa 14 godina. Ne samo da sam u poslednjih par godina radila i studirala, tako da održim svoj prosek od 9.5 kako bih imala zagarantovanu državnu stipendiju, ja sam se trudila da sve što radim sa strane - u svom neformalnom obrazovanju i kao aktivna građanka - radim tako da to doprinosi mom ličnom obrazovanju, ali i mojim sugrađanima. Sve aktivnosti u kojima sam učestvovala, učestvovala sam jer želim da moji roditelji, moji prijatelji i drugi ljudi koji su se kao i ja slučajno rodili u ovoj zemlji,a sada namerno u njoj žive, da svi mi živimo bolje. I nije mi bilo teško da radim onoliko koliko je to moguće za ono što verujem da doprinosi takvim rezultatima.

Ono što sam ja, kako looping kaže "zaradila" jeste to da postoji mnogo ljudi koji su rešili da mi u ovom pomognu, ne zato što su mi prijatelji, već jer veruju da to ima smisla. Da sve ovo što radim ima smisla. I da moja hrabrost da se u ovo upustim i izložim i ovako negativnim komentarima, predstavlja posledicu uverenja da sam ja to zaslužila.

A verujte, mogla sam samo da studiram, da svojoj skromnoj porodici budem dodatan teret, mogla sam da ne dajem sve od sebe za sebe i za druge i samo onda bi svi ovi komentari ovde imali poentu. A nemaju je.

Potpuno je u redu da imate stavove koji su ovako negativni i nezasluženi, duboko u to verujem. Svako može da pomogne ili da ne pomogne, niko iz vašeg džepa ne uzima novac za moje obrazovanje. Ukoliko ne želite da pomognete, ništa vas ne sprečava da kliknete na x i zatvorite ovu stranicu i potpuno ignorišete ovu kampanju.


Evo već 10 minuta teram samog sebe da budem dobronameran i da ti dam pošten besplatan savet (nisi uopšte svesna koliko taj savet vredi suštinski a još manje formalno, kad bih ga naplaćivao po svojoj uobičajenoj satnici!) - i onda naleti ovakva salata od reči, nakupina floskula koju jedino mogu da zamislim na kandidacijskom mitingu URS-a!!!

I da moja hrabrost da se u ovo upustim i izložim i ovako negativnim komentarima, predstavlja posledicu uverenja da sam ja to zaslužila.


Hrabrost, pamet i uverenja ne stoje ni u kakvoj uzročno-posledičnoj vezi. Baš suprotno!

Svako može da pomogne ili da ne pomogne, niko iz vašeg džepa ne uzima novac za moje obrazovanje.


Oh, oh, oh! Neko ko bi da se bavi javnim politikama zaista bi morao da zna da se uzima iz naših džepova, itekako. Ti se izgleda nisi potrudila da se obavestiš koliko se vrsta poreza u Srbiji plaća, kakvih i kolikih.

Da jesi, znala bi da upravo oni koji bi trebalo da ti daju pare "jer imaju višak" plaćaju najveći broj poreza, dažbina i nameta i daju najviše novca u fondove iz kojih si, između ostalog, do danas školovana.

No iako mi je strepnja dublja od nade, da ne ispadnem samo negativan, evo ti mog predloga:

Pošalji mi na PP na blogu DANAS CV na bilo kom stranom jeziku* i pismo na jednoj strani u kojem ćeš opisati šta umeš da radiš i kako pristupaš poslu.

Nemam niti ću ikada imati potrebe za javnim političarima ni debatolozima ali imam gotovo uvek potrebe za mladim pametnim i vrednim ljudima bez obzira na formalnu školsku spremu. Danas mi je potrebno najmanje dvoje pametne dece koja mogu da počnu da rade koliko popodne. Nudim platu najmanje u rangu srbijanskog proseka. Posao je misleći, kvalitetno misleći.

Pa izvol'te.

---
* Izuzimaju se finski, letonski, baskijski...
predatortz predatortz 12:46 26.06.2013

Re: Svaka čast

Preporuka od brdsko-planinskog, naoružanog drkadžije

Dete, ti se spremaš da nas menjaš, organizuješ, usaglašavaš...
A nisi spremna da izdržiš 'toplog zeca'.
Kako misliš to da izvedeš?
Ti završiš lepe škole u Parizu, vratiš se i pričaš nam priču... A mi samo trepćemo!
To ne biva...

Vežbaj da laješ, grizeš, grebeš, pljuješ, psuješ,podilaziš, boriš se...

Na dobrom si poligonu.

Za početak, ako nadgovoriš ovog drkadžiju kojem sam dao preporuku, stiže moja uplata
krkar krkar 12:51 26.06.2013

Re: Svaka čast

Za početak, ako nadgovoriš ovog drkadžiju kojem sam dao preporuku, stiže moja uplata


Zloupotreba dece i omladine! Huškanje...



Detedrago,

Sve najbiolje i najkorisnije savete do sada dobila si od najvećih drkaxhija na blogu. Zaista nisi svesna koliko to vredi.

Ajde, ostav, razmisli i ponovi radnju!


Ti završiš lepe škole u Parizu, vratiš se i pričaš nam priču... A mi samo trepćemo!
To ne biva...

Vežbaj da laješ, grizeš, grebeš, pljuješ, psuješ,podilaziš, boriš se...



mikimedic mikimedic 15:08 26.06.2013

Re: Svaka čast

Evo već 10 minuta teram samog sebe da budem dobronameran i da ti dam pošten besplatan savet (nisi uopšte svesna koliko taj savet vredi suštinski a još manje formalno, kad bih ga naplaćivao po svojoj uobičajenoj satnici!) - i onda naleti ovakva salata od reči, nakupina floskula koju jedino mogu da zamislim na kandidacijskom mitingu URS-a!!!


razmisljam da li da se ukljucim u 'debatu', ili ne.

za ovo dete - ja sam jedan od krkarovih 'drkadzija' ali on je ovde prilicno blizu sustine i daje ti dobre savete.

ja cu se za sad ograniciti na komentar da mi se dopalo sto si 'borac' a ne 'borkinja' za ljudska prava. mada nemam pojma sta to uopste (treba da) znaci... o ostalim pojmovima vec su ti drugi komentatori podrobno objasnili.

drugim recima, sta krkar 'oce da ti rece:

ako vec 'oces u belom svetu da prodajes maglu, onda moras da naucis da je prodajes tako da uopste ne lici na prodavanje magle.

(u al sam joj rekao, copyright by miki).



p.s.

iskreno, u tvoje dobre namere i ambicije ne sumnjam uopste. samo mislim da ih ne predstavljas na dobar nacin.
mikimedic mikimedic 15:09 26.06.2013

Re: Svaka čast

Nudim platu najmanje u rangu srbijanskog proseka.


srpskog.
stopalo stopalo 15:25 26.06.2013

Re: Svaka čast

Evo već 10 minuta teram samog sebe da budem dobronameran i da ti dam pošten besplatan savet (nisi uopšte svesna koliko taj savet vredi suštinski a još manje formalno, kad bih ga naplaćivao po svojoj uobičajenoj satnici!)


to te na blogu do sada nije sprecavalo

- i onda naleti ovakva salata od reči, nakupina floskula koju jedino mogu da zamislim na kandidacijskom mitingu URS-a!!!



e ova ti je ka u njegosa

EDIT:
Danas mi je potrebno najmanje dvoje pametne dece koja mogu da počnu da rade koliko popodne. Nudim platu najmanje u rangu srbijanskog proseka. Posao je misleći, kvalitetno misleći.


do koliko godina su deca?
blogovatelj blogovatelj 17:16 26.06.2013

Re: Svaka čast

Za početak, ako nadgovoriš ovog drkadžiju kojem sam dao preporuku, stiže moja uplata


Misliš ovog što joj je dao puno besplatnih korisnih saveta i tražio da mu pošalje rezime na PP i što mu i ja šakom i kapom dajem preporuke na ovom blogu?
Detedrago, evo od mene ti stiže besplatna pomoć da zatvoriš finansijku konstrukciju. Dakle, nadgovaraš se sa drkaxhijom, ja ti pomognem u tome, a predator ti da neku kintu. I poso odrađen...
Za početak od mene jedan savet. Besplatan.
Ako imaš nameru da se baviš javnim politikama, nikad, ali nikad, ne smeš sebi dozvoliti negativan ton u komunikaciji.
Ovi ovde prisutni i ja moženo sebi to dozvoliti, jer se ne bavimo politkama, javnim.
Dakle, život je takav da nekad moraš sagovorniku reći nešto negativno, odbiti njegove molbe itd, itd...
To se radi takozvanom sendvič metodom. Gledaj političare na Tjubu i uči.
Šta je sendvič metoda? To je kad jednu negativnu stvar uviješ u oblandu između dve pozitivne misli.
Na primer...
Rekla si ovo...

U nekom trenutku čitanja ovih, rekla bih zlonamernih, komentara, prosto sam shvatila da ne postoji ništa što bih mogla da uradim da preokrenem neka mišljenja koja su u njima iskazana.

Rekla si na samom početku komentara... katastrofalna greška. Oni koji se bave javnim politikama i znaju kako se to radi, ne bi sebi ovo nikad dozvolili.
Obrati pažnju kako sve dobija drugačiji ton kada se uvije u oblande.

Drago mi je da ste ovo spomenuli i dali mi priliku da obrazložim detaljnije.
U nekom trenutku čitanja ovih, rekla bih zlonamernih, komentara, prosto sam shvatila da ne postoji ništa što bih mogla da uradim da preokrenem neka mišljenja koja su u njima iskazana.
Iako vidim da nam se mišljenja ne poklapaju, nadam se da ćemo biti u mogućnosti da ih usaglasimo u daljem razgovoru


Zvuči drugačije, zar ne? Tvoju misao sam samo iskopirao, ali sam dodao po jednu finu rečenicu na početku i na kraju.
Da ne pominjem da si došla ovde da tražiš kintu, a komentari ti imaju prizvuk svađalaštva... Koga je moliti, nije ga srditi, kažu Hercegovci.
E sad, počni sa nadgornjavanjem drkaxhije, a ja ću ti pomagati. Valjda uspemo da ubedimo predatora da ti da love.
krkar krkar 20:13 26.06.2013

Re: Svaka čast

mikimedic
Nudim platu najmanje u rangu srbijanskog proseka.


srpskog.


Fiškalska posla, uhvatio se za reč za koju je čuo pa promašio suštinu
krkar krkar 20:23 26.06.2013

Re: Svaka čast

do koliko godina su deca?


Do Armije. Ili ženidbe i udadbe
stopalo stopalo 22:04 26.06.2013

Re: Svaka čast

krkar
do koliko godina su deca?


Do Armije. Ili ženidbe i udadbe

kad sam ja isao u armiju to je bilo sa 18

cime se bre ti bavis?

sijes patike ili poliras caure pa ti trebaju male ruke
stopalo stopalo 22:04 26.06.2013

Re: Svaka čast

...
krkar krkar 22:17 26.06.2013

Re: Svaka čast

sijes patike ili poliras caure pa ti trebaju male ruke


Ma ne trebaju mi samo male ruke nego malji deca da vuku vagonete u rudniku. Primarna akumulacija, xhebga
zilikaka zilikaka 23:47 26.06.2013

Re: Svaka čast

Sve aktivnosti u kojima sam učestvovala, učestvovala sam jer želim da moji roditelji, moji prijatelji i drugi ljudi koji su se kao i ja slučajno rodili u ovoj zemlji,a sada namerno u njoj žive, da svi mi živimo bolje. I nije mi bilo teško da radim onoliko koliko je to moguće za ono što verujem da doprinosi takvim rezultatima.


Ne bih da dolivam ulje na vatru, al krajnje dobronamerno pitam.

Pominješ aktivnosti kojima si učestvovala i nešto što si radila.
Može li se to formulisati malo drugačije?

Šta je konkretno postignuto tim aktivnostima, odnosno šta si (zajedno sa ostalima uradila?

Koji su to rezultati?

...ne bih baš da ulazim u klub kolega, ali bi odgovori na postavljena pitanja, što se mene tiče, bitno uticali na formiranje mišljenja o tvom potencijalu.



mikimedic mikimedic 00:51 27.06.2013

Re: Svaka čast

uhvatio se za reč za koju je čuo pa promašio suštinu



eh krkisa zar nisi navikao da srbijanisanje na tvojim blogovima bude kolateralna steta.
stopalo stopalo 07:41 27.06.2013

Re: Svaka čast

da vuku vagonete


kakve bre vagonete? pa nije ovo hajat

pletene korpe pa na rame

(naravno platu ces da umanjis za cenu korpe)
krkar krkar 08:08 27.06.2013

Re: Svaka čast

kakve bre vagonete? pa nije ovo hajat


Ništa nisi shvatio:


stopalo stopalo 08:15 27.06.2013

Re: Svaka čast

krkar
kakve bre vagonete? pa nije ovo hajat


Ništa nisi shvatio:




ma shvatio sam nego si ti nudio misleci posao

pa obzirom da odlično funkcionišem i sa radom računara, da sam učesnik mnogih pregovora koji odobravaju zahteve kao i da govorim engleskim nadao sam se nekom kreativnom poslu poput pres klipinga i slicno
krkar krkar 08:31 27.06.2013

Re: Svaka čast

pa obzirom da odlično funkcionišem i sa radom računara, da sam učesnik mnogih pregovora koji odobravaju zahteve kao i da govorim engleskim nadao sam se nekom kreativnom poslu poput pres klipinga i slicno


E za takav kreativni poso morao bi da budeš u stanju da apstrahuješ sve probleme, uočiš greške i pronađeš rešenja i stvaraš dobar put ka soluciji.
krkar krkar 00:46 28.06.2013

Re: Svaka čast

Za početak, ako nadgovoriš ovog drkadžiju kojem sam dao preporuku, stiže moja uplata


Uštedeo sam ti pare

Red je piće da platiš od uštede
bosam bosam 12:22 26.06.2013

stipendija

Opredelila se da ne toliko piznat način u našoj zemlji pokuša da prikupi novac da nastavi školovanje. Svako poređenje sa prošnjom je degutantno, i zaista, ukoliko vas ne zanima da doprineste, isključite se iz konverzacije. Onda vam je važno samo da (lažno) morališete po internetu.

"ako je mlada i pametna nek' novac zaradi" - bravo Ajnštajne, jeste vredna i pametna, ali se igrom slučaja zadesila u zemlji u kojoj to nisu kvaliteti. istih je godina kao onaj krkobabićev unuk, ali eto, pogrešna porodica.

da joj treba lokalni političar, njemu bi se obratila, ne bi gubila vreme u moru negativnih komentara.

u krajnjem slučaju, poenta je bila da se za ovu kampanju čuje. ima i svestranijih i velikofušnijih ljudi koji ovde brinete za dobro države, a verovatno za to dobro ništa ne radite.

zanimljiv je i ovaj lik koji smatra da je devojka nepismena, da ne zna jezik... da, ne zna osnovne stvari u maternjem jeziku, a želi da radi jedan posao koji podrazumeva mnogo komunikacije, što na srpskom, što na drugim jezicima... i ima mogućnost da studira u Parizu... hm!

pustite devojku na miru, neka pokušava da ostvari svoje snove, sve dok nikog ne ugrožava... a tu ne podrazumevam vaše neobjašnjive sujete ili kako god da se to naziva.
kukusigameni kukusigameni 12:27 26.06.2013

Re: stipendija

bosam
sanjezi


Kontraproduktivno je i logovanje radi davanja podrške. Time cela stvar dobija neprikladan karakter.
Inače, pravo je Vladice da se oglasi ovde na blogu ali je pravo i blogera da iznesu svoje mišljenje.
libkonz libkonz 12:28 26.06.2013

Re: stipendija

pustite devojku na miru, neka pokušava da ostvari svoje snove, sve dok nikog ne ugrožava... a tu ne podrazumevam vaše neobjašnjive sujete ili kako god da se to naziva.

vaša rođaka/prijateljica sebe predstavlja kao super pametnu i sposobnu i da bi po Srbiju bila prava šteta da se takav potencijal ne iskoristi. Ja, Ajnštajn, samo tvrdim da neko super pametan i sposoban može da zaradi pare i u Srbiji, ili može u Parizu da radi i studira.
sanjezi sanjezi 12:57 26.06.2013

Re: stipendija

Niko nije rekao da blogeri nemaju pravo da iznesu svoje mišljenje.
A neprikladno - neprikladno je kad Stanija pokazuje sise i dupe na televiziji. Podrška pravoj stvari - ne.
looping looping 13:04 26.06.2013

Re: stipendija

A neprikladno - neprikladno je kad Stanija pokazuje sise i dupe na televiziji.

Nije neprikladno od 1 do 5 ujutro. Mislim, ako ljude interesuje.
libkonz libkonz 13:05 26.06.2013

Re: stipendija

A neprikladno - neprikladno je kad Stanija pokazuje sise i dupe na televiziji. Podrška pravoj stvari - ne.

Ko je Stanija i kakve veze imaju njene sise sa temom?
predatortz predatortz 13:07 26.06.2013

Re: stipendija

libkonz
A neprikladno - neprikladno je kad Stanija pokazuje sise i dupe na televiziji. Podrška pravoj stvari - ne.

Ko je Stanija i kakve veze imaju njene sise sa temom?


Predlažem da nam se ovde predoče Stanijine sise, pa da polemišemo o njihovoj vezi sa temom.
bolid1 bolid1 13:08 26.06.2013

Re: stipendija


Ko je Stanija i kakve veze imaju njene sise sa temom?


Ama bas nikakve, samo dobro zvuci da se skrene tema.
expolicajac expolicajac 13:54 26.06.2013

Re: stipendija

sanjezi
Niko nije rekao da blogeri nemaju pravo da iznesu svoje mišljenje.
A neprikladno - neprikladno je kad Stanija pokazuje sise i dupe na televiziji. Podrška pravoj stvari - ne.

Imam jedno pandursko pitanje. ( Naravno da je glupo ). Imaš li ti dete varjantu za dalji život ako ne obezbediš novac za studiranje? Ako nemaš, pod hitno je traži. Strategija života se uvek zasniva na izlaznim varjantama.
edit:
što mi zaigralo srce, a nisam freehand, kad sam video da se Krkiša i predatorz ovako žvalave.
krkar krkar 14:10 26.06.2013

Re: stipendija

što mi zaigralo srce, a nisam freehand, kad sam video da se Krkiša i predatorz ovako žvalave.


Viš kako redovna strpljiva dresura ipak urodi plodom


predatortz predatortz 14:14 26.06.2013

Re: stipendija

krkar
što mi zaigralo srce, a nisam freehand, kad sam video da se Krkiša i predatorz ovako žvalave.


Viš kako redovna strpljiva dresura ipak urodi plodom




A nisam se puno ni trudio...
Nit' sam ga puno šibao, nit' sam ga posebno mazio.
Bistro kuče
krkar krkar 14:19 26.06.2013

Re: stipendija

Bistro kuče


Čut, ne prizivaj!!!
predatortz predatortz 14:21 26.06.2013

Re: stipendija

krkar
Bistro kuče


Čut, ne prizivaj!!!


A, vi to kolegu tračate...
Izvinjavam se i njemu i vama...
Bosanac, jbga!
mikimedic mikimedic 15:13 26.06.2013

Re: stipendija

A neprikladno - neprikladno je kad Stanija pokazuje sise i dupe na televiziji.


zasto je neprikladno?

ja mislim da je veoma prikladno.


mikimedic mikimedic 15:15 26.06.2013

Re: stipendija

Predlažem da nam se ovde predoče Stanijine sise, pa da polemišemo o njihovoj vezi sa temom.


sto samo stanijine?


audrey92 audrey92 13:32 26.06.2013

шта рећи...

Све бих исто рекла као кркар (осим да нудим посао данас поподне), и посебно ме је иритирао језик ”апликације” (нисам знала да политика има множину, а тек јавна политика - зар то није јавна управа, но није важно), али ме је на крају мало срамота зато што девојка има само 23 године. А кад се сетим свог менталног стања са 23 године, али објективно... За десетак година ће се вероватно и сама смејати ако поново причита овај свој текст, а за сад је одличан какав је.

Ако ипак сме једна мала критичица: у тексту није изричито наведено да (ли) ће се Владица после завршених студија вратити у Србију и допринети побољшању ”јавних политика”, или ће се тиме бавити негде другде. Мислим да би прецизнији податак о томе утицао на спремност потенцијалних финансијера...
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 16:06 26.06.2013

Re: шта рећи...

посебно ме је иритирао језик ”апликације” (нисам знала да политика има множину, а тек јавна политика - зар то није јавна управа, но није важно)

Znam da je teško biti informisan baš o svemu, a pretpostavljam da svojevremeno niste studirali društvene nauke, pa nije red da vam se baš podsmevamo (iako vi to ovde radite). Jer da ste "društvenjak" verujem da biste znali da se termin "public policy" na srpski jezik prevodi sa "javne politike" ili "praktične politike". Naravno, morali biste da znate i šta su to javne politike, tj. public policy i kako se to razlikuje od "javne uprave". Možda bi vas jezik manje iritirao da razumete njegovo značenje.
looping looping 16:41 26.06.2013

Re: шта рећи...

Jer da ste "društvenjak" verujem da biste znali da se termin "public policy" na srpski jezik prevodi sa "javne politike" ili "praktične politike".

A "javni poredak"?
audrey92 audrey92 17:25 26.06.2013

Re: шта рећи...

Pa ja sam samo potencijalni davanac para, zar ne? Takvima se Vladica obraca, a ne "drustvenjacima" i drugim osobama iz struke. A kako se obraca siroj javnosti i zeli (valjda?) da je ona i razume, ne treba da koristi strucne termine nego da opise svoj rad tako da on svima bude razumljiv.

U njenom pocetnom tekstu nema ni jedne konkretne i razumljive informacije ni o njoj ni o tome cime se bavi. Prve su stigle tek kao reakcija na "zlonamerne" komentare. Sta sad da neupucen citalac teksta misli ako su mu servirane samo "javne politike", za koje treba da da svoj licni novac?

Ajde deco...
highshalfbooze highshalfbooze 18:19 26.06.2013

Re: шта рећи...

Srecko Sekeljic
termin "public policy" na srpski jezik prevodi sa "javne politike"

Znači zato u Srbiji svaka šuša vodi svoju politiku, umesto da svi vode jednu politiku.
011-495 011-495 20:12 26.06.2013

Tuzno je...

...ako ste kao tako mlad covek vec iscrpeli sve mogucnosti da zaradite i dosli u ovu situaciju.
libkonz libkonz 20:32 26.06.2013

Re: Tuzno je...

...ako ste kao tako mlad covek vec iscrpeli sve mogucnosti da zaradite i dosli u ovu situaciju.

ne, tužno je što je ovo prva opcija. A ako ovo ne upali...
011-495 011-495 22:29 26.06.2013

Re: Tuzno je...

libkonz
...ako ste kao tako mlad covek vec iscrpeli sve mogucnosti da zaradite i dosli u ovu situaciju.

ne, tužno je što je ovo prva opcija. A ako ovo ne upali...

Ako je to prva opcija onda je jos tuznije. Nije da samo novca nema nego ni ideja a to je onda najdublja moguca kriza.
cgubg cgubg 20:31 26.06.2013

Vladica i drustvo

Vladica je ucestvovala u pripremi sajta Kakav je doktor, ako se secate bilo je zimus neke frke u vezi sa tim. Upoznala sam je na skupu gde su animirali ljude da se pridruze tom projektu. Ona mi se dopala, delovala je pristojno i neisfolirano. Za razliku od ostalih mladjahnih lidercica iz te NGO druzine...borba protiv korupcije, ekologija itajrad.
blogovatelj blogovatelj 14:24 27.06.2013

Nego

Nema je Vlajče da se javi.
Ili se to čita ulajče, pošto je sa w?
looping looping 14:40 27.06.2013

Re: Nego

Nema je Vlajče da se javi.

Odustala od debate. Emocije i javna politika ne idu jedno sa drugim.

I kaze se: nema gu Vlajče da se javi.

blogovatelj blogovatelj 14:48 27.06.2013

Re: Nego

I kaze se: nema gu Vlajče da se javi.


Ili na makedonskom - go nema Vlajče da se javi.
cgubg cgubg 14:53 27.06.2013

Re: Nego

blogovatelj
I kaze se: nema gu Vlajče da se javi.


Ili na makedonskom - go nema Vlajče da se javi.

Trazi novi nacin da nadje kintu. Videla da od blogera nema 'leba.
inco inco 14:55 27.06.2013

Re: Nego

cgubg
Videla da od blogera nema 'leba.


Ima, al' ne damo nadobudnim lezilebima koji ne umeju ni da objasne zašto baš oni zavređuju naše teško zarađene novce. Životnu lekciju je dobila besplatno.
libkonz libkonz 15:06 27.06.2013

Re: Nego

Nema je Vlajče da se javi.

ni Vlajče, ni radikalče.
stopalo stopalo 15:13 27.06.2013

Re: Nego

libkonz
Nema je Vlajče da se javi.

ni Vlajče, ni radikalče.


a ni bedžče?!?!?

kako li se kaže mali bedž na tomm jeziku koji sad zloupotrebljavamo?
inco inco 15:15 27.06.2013

Re: Nego

libkonz
ni Vlajče, ni radikalče.


Pa razumi ih, šljusnula frau Merkel Dačketu i Vučketu po šljagu pa sad mora da se vade fleke u komentarima po internet portalima. A ko je bolji za to od onih koji odlično funkcionišu sa radom računara i imaju odlične verbalne sposobnosti?
looping looping 15:20 27.06.2013

Re: Nego

stopalo
libkonz
Nema je Vlajče da se javi.

ni Vlajče, ni radikalče.


a ni bedžče?!?!?

kako li se kaže mali bedž na tomm jeziku koji sad zloupotrebljavamo?

Badger.

krkar krkar 19:16 27.06.2013

Re: Nego

kako li se kaže mali bedž na tomm jeziku koji sad zloupotrebljavamo?


Beđće > beće > beqe

Bexhi i vogël > behxiqi > beqi

Eto, pa ko kaže da se nove generacije SrBćadi i Albanćadi nerazumu?
krkar krkar 19:29 27.06.2013

Re: Nego

Ima, al' ne damo nadobudnim lezilebima koji ne umeju ni da objasne zašto baš oni zavređuju naše teško zarađene novce. Životnu lekciju je dobila besplatno.




A lepo sam nudio posao.

Samo, kod mene se radi. Ja sam šef i gazda i evo još uvek radim, prošlo 8 uveče. I ovde nema smatranja i ukazivanja. R-A-D.

looping looping 19:44 27.06.2013

Re: Nego

krkar
Ima, al' ne damo nadobudnim lezilebima koji ne umeju ni da objasne zašto baš oni zavređuju naše teško zarađene novce. Životnu lekciju je dobila besplatno.




A lepo sam nudio posao.

Samo, kod mene se radi. Ja sam šef i gazda i evo još uvek radim, prošlo 8 uveče. I ovde nema smatranja i ukazivanja. R-A-D.


E, pa stvarno.
Dobro da joj nisi ponudio da radi na nekoj gradjevini.
audrey92 audrey92 19:49 27.06.2013

Re: Nego

javna politika


Kaze se "javne politike", tupavi neznalico. Ili mozda i ti nisi "društvenjak"? U tom slučaju ti se pola prašta.

Doista, šteta sto nam se autori bloga ne obrate, odnosno nahuškali su Remetića u prve redove zbog njegovih verbalnih sposobnosti. Mene bi baš zanimalo kako su reagovali drugi potencijalni sponzori, na drugim portalima. Kako napreduje skupljanje novca?
looping looping 20:01 27.06.2013

Re: Nego

Kaze se "javne politike", tupavi neznalico.


A "policy" bi verovatno trebalo da znaci "politike"?
Ili samo tako prevode domaci strucnjaci za politiku i zurnalistiku?

Kao na primer:

Defense policy
Domestic policy
Economic policy
Education policy
Energy policy
Environmental Policy
Foreign policy
Health policy
Housing policy
Human resource policies
Information policy
Insurance policy
Macroeconomic policy
Monetary policy
National defense policy

i druge?
audrey92 audrey92 20:15 27.06.2013

Re: Nego

Nemam pojma, ali kad sam se ja načudila izrazu "javne politike" (vidi gore), rekli su mi da je to opštepoznati izraz struke, a ja, pošto izgleda nisam "društvenjak" (bavim se naučno lingvistikom, a to nije to) eto ne znam taj opšteprihvaćen termin, pa su me mlade kolege podučile. Zar to nije krasno?
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:26 27.06.2013

Re: Nego

I meni javne politike rogobatno zvuči, jer postoje ipak nijanse, policy znači nešto kao plan, namera, princip, stav, uputstvo, ... ali posle 18 sekundi razmišljanja i dalje nisam siguran kako da prevedem public policy.

A ne bi me začudilo da je javna politika već "opštepoznat stručan termin" i da se baš tako zove i na fakultetu. Predaje ko stigne i samo "prevodi".

looping looping 20:30 27.06.2013

Re: Nego

Nemam pojma, ali kad sam se ja načudila izrazu "javne politike" (vidi gore), rekli su mi da je to opštepoznati izraz struke, a ja, pošto izgleda nisam "društvenjak" (bavim se naučno lingvistikom, a to nije to) eto ne znam taj opšteprihvaćen termin, pa su me mlade kolege podučile. Zar to nije krasno?

Pretpostavljam da je opstepoznati izraz struke nastao prilikom prevoda sa engleskog jezika.
Ja sam poljoprivrednik pa se isto ne razumem u drustvene i politicke nauke ali na pr. mi "potato" zovemo krompir, "capsicum" - paradajz itd.

Edit:
Ali jedna stvar me skroz zbunjuje. Odakle taj naziv "politike". Mislim razumem ono "politika" ali "nekoliko politika" (citaj "politike" ne razumem.
satinelle satinelle 20:52 27.06.2013

Re: Nego

A lepo sam nudio posao.


Glupo mi je da kažem da sam zbog ovog lika čitala blogove (Krkar), ali takav kakav je, razbija monotoniju na blogu!
Kad je rešio da nestane, naselilo se mnogo toga (čega,koga) ovde da popuni nedostatak, ali bezuspešno...Tako se mnogo toga (čega,koga) osililo do te mere da može da objavi svakakvu glupost, reda radi...
inco inco 21:17 27.06.2013

Re: Nego

looping
Ja sam poljoprivrednik pa se isto ne razumem u drustvene i politicke nauke ali na pr. mi "potato" zovemo krompir, "capsicum" - paradajz itd.


Ja sam kodoprivrednik pa se slabo razumem u poljoprivredu - ali zar capsicum nije paprika?
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:25 27.06.2013

Re: Nego

I meni javne politike rogobatno zvuči, jer postoje ipak nijanse, policy znači nešto kao plan, namera, princip, stav, uputstvo, ... ali posle 18 sekundi razmišljanja i dalje nisam siguran kako da prevedem public policy.

Да одговорим сам себи, размислио сам више од 18 секунди и најбоље што могу да понудим као превод за policy је начело.
nsarski nsarski 22:02 27.06.2013

Re: Nego

"capsicum" - paradajz itd.

Paprika.
niccolo niccolo 22:51 27.06.2013

Re: Nego

A ne bi me začudilo da je javna politika već "opštepoznat stručan termin" i da se baš tako zove i na fakultetu. Predaje ko stigne i samo "prevodi".

Ja sam potpuno siguran u to.
bladerunner92 bladerunner92 23:40 27.06.2013

Re: Nego

satinelle
Glupo mi je da kažem da sam zbog ovog lika čitala blogove (Krkar), ali takav kakav je, razbija monotoniju na blogu!
Kad je rešio da nestane, naselilo se mnogo toga (čega,koga) ovde da popuni nedostatak, ali bezuspešno...Tako se mnogo toga (čega,koga) osililo do te mere da može da objavi svakakvu glupost, reda radi...


jeste , u pravu si da je jos malo nastavio s grubostima i ja bi se napalila...

nego vidis ja od ovog lika zaista nisam to ocekivala

mislim nepoznatoj devojcici od 23 reci aljkava si , spolja jadac a iznutra gladac --- mislim... really????

ne kazem da klincima ovo nece biti dobro iskustvo ali sto se mene tice dobro su se borili ( jeste CV zveci koliko je supalj i ovaj mladi nadobudni je pravo iz centralnog otadzbinskog vrtica (sto bi reko maxa)uleteo vidi se , bice stranacki kapacitet od njega ali malo se preteralo...



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana