Životni stil

Genijalci

Boris Drenca RSS / 15.07.2013. u 15:00

Vlada kontinuiteta , odnosno skup pojedinaca koji se predstavlja kao vrh 'države', svaki dan dokazuje da je napredovao u odnosu na svoje prethodnike. Prosto ne znam da li da se radujem ili plačem. Show must go on , reče onaj pesnik.

555706_4136154320067_68202374_n.jpg

Evo genijalac koji se navodno bavi aflatoksinom je došao do novog rešenja. Prethodno je pokazalo šta je čitao pre desetak godina. Rešenje je našao u knjizi Džulijana Barnsa 'Istorija sveta u 10,5 poglavlja'. Tamo se u jednom poglavlju opisuje problem povišene radioaktivnosti u mesu. Rešeno je povećavanjem limita za 10 puta. Isto kao naš ministar. kada se malo bolje pogleda i dalje je bolje od ministra finansija koji je svoje aktivnosti (izgleda uvek) zasnivao na mislima ministra finansija iz Domanovićeve 'Stradije'.

E taj ministar kome je pojava aflatoksina u rodu kukuruza od 2012. 'afera' koju su izmislili politički protivnici ni jednog trenutka nije naredio ono što je morao da je iole odgovoran prema ljudima/narodu/građanima koji mu platu plaćaju. Nije naredio ni proveru roda, ni čišćenje skladišta i njiva ni zaustavljanje prometa zagađenim rodom. On je povećao dozvoljenu granicu u mleku (gde je aflatoksin stigao preko stočne hrane napravljene od zagađenog kukuruza) i potrudio se da se aflatoksin proširi i dalje. Najnovije rešenje tog genijalca je da se zagađeni kukuruz iz državnih skladišta da na zajam proizvođačima stočne hrane a oni da vrate zdrav. Muko moja pređi na drugoga. Muka prelazi na ljude/građane/narod. Kukurus zagađen gljivicama kada se drži u skladištu kad tad postaje ceo zagađen. Probajte da jednu buđavu novinu da stavite na istu gomilu sa novinama koje nisu buđave...posle mesec dana sva je prilika da će sve novine biti sa gljivicama. Koje luče toksine. Aflatoksin je jedan od takvih.

Da pojasnim, rešenje je prosto genijalno: date zagađeni kukuruz proizvođačima stočne hrane. Oni naprave od toga hranu koju ne mogu da izvezu zbog toga što se u nekim zemljama proizvodi proveravaju na takve toksine a imamo i sasvim interesantnu reputaciju delilaca aflatoksina okolo. Onda ta hrana dođe do naše stoke koja je pojede a onda nam 'daje' mleko i meso u kome (ne mora se nagađati) ima aflatoksina. I to meso i mleko se prodaju ljudima/građanima/narodu. Koji jede i veruje da je zdravo zbog toga što je ministar rekao da jeste. O zdravsvenim i ostalim posledicama ne bih...ima ih raznih.

Drugi fantastičan nastup imao je ministrov partijski i 'državni' šef. On je lepo rekao da je izbor ili drvo (hrast) ili put i da su oni koji su za drvo 'palanački duhovi'. Nije razmišljao o tome da ih sasluša već je pustio da 'ovlaštena' lica za puteve bubnu cifru koja je potrebna da se sačuva drvo. 20 miliona ni manje ni više. I još uspeše da ubede neke ljude da je ta cifra trebalo da služi za lečenje dece. Savršena akrobacija . I unapređenje na prethodnike.

Kada je bila najavljivana rekonstrukcija Bulevara Revolucije u Beogradu neki su se ljudi pobunili i onda je predsenik skpštinskog odbora intervenisao. I tada je rečeno da će rekonstrukcija koštati 40% više zbog zamene stabala. E sada rekonstrukcija je zvanično koštala 18 miliona evra i kada se doda povećanje cene zbog stabala (još ugrubo 8 miliona) 26. Zamena stabala u gradu, na prometnoj ulici. Sada jedno zaobilaženje drveta na ledini košta 20 miliona. Nepostojećih para. Unapređenje.

(Mala digresija: Da li je neko primetio u izjavama da navodni auto-put grade radnici iz Azerbejdžana?)

Nekako istovremeno stiže i informacija da će nas eksploatacija rude 'izvući'. Nikl, olovo, zlato...... Verujem uz iste standarde kao u Zajači. A to je već 'legalizovan' pokušaj genocida....



Komentari (29)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 15:23 15.07.2013

...

Како се долази до те сумануте суме од 20 милиона?
Претпостављам, сваког свог су питали колико му треба, и кад су сабрали -то је то.

Мислим да је у најави још једна пљачка наших пара.
Boris Drenca Boris Drenca 15:25 15.07.2013

Re: ...

Te pare realno ne postoje...genijalci će da se zaduže za taj novac pa da ga izarče...nekako mi se javlja posle toga ni puta ni hrasta a pare vraćamo mi
mariopan mariopan 15:32 15.07.2013

Re: ...

Boris Drenca
Te pare realno ne postoje...genijalci će da se zaduže za taj novac pa da ga izarče...nekako mi se javlja posle toga ni puta ni hrasta a pare vraćamo mi

..постоје, итекако постоје, и камата на те паре ће постојати, знаћемо да постоје када будемо враћали повериоцима оно што ће да поједе маца, требао им је само изговор за народ.
И баш им добро дошло, хтели сте дрво ево вам га....и онда их замишљам како се негде баш слатко церекају како је народ стока једна грдна...ма и треба нас...кад ћутимо.

Да ли је ово стварност или ја имам бујну машту?
Boris Drenca Boris Drenca 15:34 15.07.2013

Re: ...

Bojim se da je tvoja ocena nekako iskustvena ... a o premeštanju hrasta u pilanu ne bih
iqiqiq iqiqiq 15:38 15.07.2013

Re: ...

Мислим да је у најави још једна пљачка наших пара.

Ma sve se i svodi na to kako iscediti suvu drenovinu. Svaka akcija u pozadini ima ideju namaknuti neke pare za rođačke firme. Ali mora im se odati počast kako su kreativni da osmisle neke dodatne projekte i izvuku još neku paru. Kada bi tu destruktivnu koruptivnu inteligenciju upotrebili konstruktivno mnogo toga bi rešili.

Dakle sve tri pomenute teme, kao da si mene pitao Borise. Aflatoksin je prekoračenje službenih ovlašćenja i grubo kršenje zakona. Zajača je samo jedan primer ustupaka nekim domaćim industrijama, a kada bi počeli da odvijamo klupko, nažalost nisu otrovana samo deca u Zajači, ali se o tome neće pisati više, jer bi nas mozak zaboleo.
I na kraju hrast, kod gdina Bobića sam već penila na tu temu, aman zaman, ni u jednom projektu takav hrast, ako je stvarno deblo 7m, ne bi promakao u projektnom ciklusu stručnjacima. Ili su ga namerno izostavili da bi namakli neke milione, ili je stvarno niz nestručnih lica zaposlen na projektima.

joooj, odakle početi u ispravljanju krivih Drina, aman zaman!
Boris Drenca Boris Drenca 15:41 15.07.2013

Re: ...

joooj, odakle početi u ispravljanju krivih Drina, aman zaman!


Ja bih prvo ukinuo 'državu' a posle polako , jedno po jedno
mariopan mariopan 15:45 15.07.2013

Re: ...

Boris Drenca
Bojim se da je tvoja ocena nekako iskustvena ... a o premeštanju hrasta u pilanu ne bih

Ни помислила на пилану, али су се они баш лепо сетили да је за храст само пилана опција, или то или двадесет милиона евара .......па и за платане је опција била само сеци..па кад се народ побунио било је додатних милиона за нове садничице....некако слутим да над нама увежбавају Павловљев рефлекс - чим се неко побуни то кошта силне мелеоне евара које немамо.
Дакле боље да се ни за шта не бунимо?
Boris Drenca Boris Drenca 15:49 15.07.2013

Re: ...

Ne treba podsećati da su platani u Bulevaru , bez obzira na povećanje cene rekostrukcije zbog njih, kupljeni donacijama...piše kod svakog drveta
iqiqiq iqiqiq 15:51 15.07.2013

Re: ...

Ja bih prvo ukinuo 'državu' a posle polako , jedno po jedno

Nemoj sada da se šališ,tj šta podrazumevaš pod "državom". Mislim da bi bilo dovoljno da počnemo da primenjujemo zakone i na državne službenike i na najviši rang u državnoj upravi. Ako građani moraju da poštuju zakone, moraju i oni, jer su takođe građani, pri tome su građani koji su plaćeni od svih nas da bi država funkcionisala. I to "pravna država", što se kod nas stalno naglašava, da se podsetimo da država ima i pravni aspekt.
iqiqiq iqiqiq 15:56 15.07.2013

Re: ...

над нама увежбавају Павловљев рефлекс

provalila si, svaka ti čast! mora da je to!

Mada mi ne znamo da se pobunimo, u pitanju platana i hrasta, uvek postoje studije koje su prethodile radovima, dovoljno je pobuniti se što se dozvoljava ovako nizak nivo tih studija, pa je "propusta" toliko da moramo sve naknadno trostruko da plaćamo.
Dakle da istresemo iz žita kukolj, hajde da se Agencija za borbu protiv korupcije pozabavi cenama tendera, ako su više od 1,5 puta veće cene konačnih računa od početne tenderske cene, da se neko odgovoran oznoji i napiše kako se to desilo. Pa da češljamo te izveštaje mi, zainteresovani građani, da ne budemo ovce za šišanje. Dakle poimence firme koje su angažovane da bi projektne cene digli u nebesa!
Boris Drenca Boris Drenca 15:59 15.07.2013

Re: ...

Ne šalim se i nije "država" nego 'država' , sa jednim navodnikom...nije još zaslužila dva . Ako je Država plod sporazuma ljudi koji žive na određenoj teritoriji a ljudi/građani/narod koji žive na teritoriji Srbije moraju da se samoorganizuju da bi bilo šta uradili onda je sasvim logično da ovu 'državu' ukinemo i napravimo novu
iqiqiq iqiqiq 16:08 15.07.2013

Re: ...

nije "država" nego 'država' ,

ok, kapiram, to je ono što si pisao u "Vajmarska Srbija", ok u pravu si za te jedne navodnike,ali bojim se da sada baš ne možemo sve da resetujemo pa od početka. Nekako treba da od 'države' doradimo do "države". Mislim da ima načina, samo da se zaustavi lavina bezakonja i prestanemo sa igricom "višepartijska podela". Nijedna "država" ne može sebi da dozvoli ovoliko registrovanih političkih partija, koje legitimno zauzimaju mesta u parlamentu. Dakle promena političkog sistema, izbornog sistema i unapređenje državne uprave, kao osnova za dostizanje nivoa "države".
Boris Drenca Boris Drenca 16:14 15.07.2013

Re: ...

Slažem se ali bojim se da je to malo utopija...

Učestvovao sam letos u jednom razgovoru gde je tema bila unapređenje života ljudi i funkcionisanja jednog dela Srbije . Ljudi su veoma pažljivo saslušali, raspravljali o predlozima i na kraju imali samo jedno pitanje 'Ko će to da radi?'

Mislim da ta temeljna rekonstrukcija podrazumeva 'pomeranje' mnogih kojima ne pd na pamet da učine nešto što je dobro za opštu zajednicu ...
iqiqiq iqiqiq 16:16 15.07.2013

Re: ...

'Ko će to da radi?'


Stvarno si u pravu, to je pitanje svih pitanja!!!Nemam pojma!!! Nama sigurno neće dozvoliti.
mariopan mariopan 19:01 15.07.2013

Re: ...

Boris Drenca
Ne šalim se i nije "država" nego 'država' , sa jednim navodnikom...nije još zaslužila dva . Ako je Država plod sporazuma ljudi koji žive na određenoj teritoriji a ljudi/građani/narod koji žive na teritoriji Srbije moraju da se samoorganizuju da bi bilo šta uradili onda je sasvim logično da ovu 'državu' ukinemo i napravimo novu

Наши политичари су ме научили шта је држава. Држава то су они.
Дакле, ако се ратосиљамо те 'државе' благосига нама.
А ми ћемо се, без њих, лако договорити.
inco inco 23:02 15.07.2013

Re: ...

iqiqiq
Ma sve se i svodi na to kako iscediti suvu drenovinu.


Kontekstualne korektnosti radi - reč je o ceđenju suve hrastovine. No, i za očekivati je da u šumi bukvi jedan hrast štrči, a sve što štrči na ovim prostorima mora da se ili najuri, ili poseče. Pošto je ovaj hrast, sram ga bilo, pustio tak'e korene seča je jedino čemu može da se nada.

E sad, da ne ispadnem kompletni pesimista - znajući kako se rade putevi u nas, pogotovo znajući rezultate foteljaškog dvojca bez kormilara Mrkonjić-Ilić, mnogi će se hrastovi u Srbiji približiti milenijumskom postojanju pre nego što se taj put i izgradi. Opet, nagging pesimista u meni mi nekako kazuje da će rezultat svega ovoga biti kao i sa svim pompezno najavljivanim ijareipareizmima poput 'I Kosovo i EU' - posećiće hrast, a puta videti nećemo


iqiqiq
ali bojim se da sada baš ne možemo sve da resetujemo pa od početka.


Kako mi nikada nismo ni instalirali sistem, ne vidim štetu u hard resetu. No...


iqiqiq
Nekako treba da od 'države' doradimo do "države". Mislim da ima načina, samo da se zaustavi lavina bezakonja i prestanemo sa igricom "višepartijska podela".


Kako i ko će to da uradi, bio upgrade (mada kako nadograditi nepostojeći sistem), bio reset? I još važnije od pitanja kako je pitanje - zašto? Zašto bi to iko činio? Mi se ne bunimo, biramo jedne te iste, duboko u sebi ne bismo ni želeli da se sistem drastično promeni jer smo navikli da plivamo u mutnim vodama i ne osećamo se prijatno kad se sunce probije kroz žabokrečinu i nataloženu plastičnu ambalažu na površini ove naše državne reke. Zašto bi onda iko želeo da to menja kad je mnogo lakše onoj manjini da lepo migrira tamo 'di su vode bistrije?

'Kako' uraditi to je posve lako - objaviš rat Nemačkoj, Norveškoj, Japanu... heck, i Rumuniji ako treba - i predaš se posle 24 časa, pustiš da te okupiraju i nadaš se da će te na silu uvesti u red kad već nisi znao kako da sam sebe motivišeš. Pitanje ostaje - zašto bi to iko uradio kad preteranih zamerki na sistem i nemamo, sem tradicionalnog kukanja na sve i svašta ali to je više small talk običaj nego što nam to sve zaista smeta. Koliko puta ste čuli da se neko žali da ljudi bacaju kese sa smećem s prozora da bi samo minut kasnije zafrljačio pikavac u obližnji travnjak? Exactly...


Boris Drenca
Ljudi su veoma pažljivo saslušali, raspravljali o predlozima i na kraju imali samo jedno pitanje 'Ko će to da radi?'


Kako ko će, pa IT (»'Aj ti...«) sektor. Što misliš da nam se država poslednjih meseci toliko rastrčala kroz feud?
iqiqiq iqiqiq 07:52 16.07.2013

Re: ...

Mi se ne bunimo, biramo jedne te iste, duboko u sebi ne bismo ni želeli da se sistem drastično promeni jer smo navikli da plivamo u mutnim vodama i ne osećamo se prijatno kad se sunce probije kroz žabokrečinu i nataloženu plastičnu ambalažu na površini ove naše državne reke. Zašto bi onda iko želeo da to menja kad je mnogo lakše onoj manjini da lepo migrira tamo 'di su vode bistrije?

Inco, ceo tekst ti je za dupliranu preporuku, a evo ovo izdvajam kao najbitniji deo.Stvarno pretperasmo sa tim "small talk", nama kukanje na vlast dođe kao Englezi i njihove priče o kiši, kad ne znamo o čemu, a mi u pljuvačinu na političare.
Ima načina da se stvari promene i bez okupacije. Dovoljno je da popravljamo sistem. Ok, u pravu si, nismo ga mi postavili, nasledili smo neku devijaciju nekog sistema, pa ga još nadogradili sa nekim nakaradnim EU copy modifikacijama.
Ali ako se pametan svet, koga ima ovde,čak u velikim količinama, dohvati da popravlja, mic po mic, verujem da može da se postigne neki uređeniji sistem.

Ne vredi da pljujemo sve pomenute, oni da ne valjaju to je fakat. Nego da mi krenemo da pišemo šta hoćemo da popravimo. I da onda guramo, svako u svojoj oblasti. I da nateramo te koji se dohvate vlasti, da sprovode ono što svi mi želimo da imamo.
Oni nas uopšte ne slušaju, ako nekoga slušaju onda slušaju te Kurte i Murte belosvetske, da izvineš na rečniku.
ivana23 ivana23 16:04 15.07.2013

***

Izvinjavam se ako je trol, ali koristim priliku da upoznam blogere koji nisu videli. U
Delezovim marketima ima sjajnog organskog mleka (bas ima ukus kao kad smo bili mali) po ceni od 82 din. i malo vise (u zavisnosti od ukupne mlecne masti), sto je jeftinije od domaceg, ali zato nema aflatoksin.

Potrazite:



Nadam se da se nece tretirati kao reklama, obavestenje iz najbolje namere.
iqiqiq iqiqiq 16:12 15.07.2013

Re: ***

Ne znam da li si slušala komentare kada je menjan Pravilnik o nivou aflatoksina u mleku. Činjenica da je donesen da bi se pomogla domaća industrija, omogućeno je i da se uvozi mleko koje ne odgovara standardu od 0.05 van Srbije. Dakle uvozno mleko takođe sme da ima aflatoksin do 0.5, jer je naš ministar to omogućio Pravilnikom.

Promenom Pravilnika u bilo kojoj drugoj oblasti, sa ovim trendom smanjenja kriterijuma, dozvolićemo da se svo smeće van Srbije uvozi, da kod nas dolazi "prljava industrija". A ne možemo da napišemo u Pravilniku "domaće mleko do 0.5 aflatoksina, uvozno mleko do 0.05 aflatoksina".
ivana23 ivana23 17:26 15.07.2013

Re: ***

iqiqiq


Znam o cemu pises, ali to uvezeno mleko dovozi se u cisternama i pakuje se ovde u domacu ambalazu. Dovozi se iz zemalja gde je mleko sa aflatoksinom 0.5 dozvoljeno proizvoditi.
Zasto bi Belgija proizvodila mleko sa povisenim aflatoksinom? Da bi ga izvozila u Srbiju?
Na flasama je originalna etiketa i navedeni su svi podaci. Nisam strucnjak, ali nesto ne verujem da organsko mleko moze sadrzati nedozvoljene kolicine aflatoksina.
iqiqiq iqiqiq 21:31 15.07.2013

Re: ***

Zasto bi Belgija proizvodila mleko sa povisenim aflatoksinom?

Ma nisam mislila na njih, verujem da se oni drže EU standarda i kvaliteta, ako ništa drugo zbog svoje koorporativne odgovornosti.

E sad, to organsko mleko, opet ne ciljam ni na jednog proizvođača, tu ima dosta i šarene laže. Kravica treba veselo da pase na nezagađenoj livadi i da pije nezagađenu vodu i diše nezagađen vazduh. Gde toga ima, jel? Ako ima, odoh ja da pasem kad nas Genijalci iovako smatraju stadom ovaca, krava itd
ivana23 ivana23 22:06 15.07.2013

Re: ***

iqiqiq
Zasto bi Belgija proizvodila mleko sa povisenim aflatoksinom?

Ma nisam mislila na njih, verujem da se oni drže EU standarda i kvaliteta, ako ništa drugo zbog svoje koorporativne odgovornosti.


Preporucila sam iskljucivo belgijsko mleko.
AlexDunja AlexDunja 22:13 15.07.2013

Re: ***



ni ja ne bih da reklamiram, ali otkad se pojavilo i ja ga kupujem.

ne znam za ukus, pijem ga samo u kafi,
ali umesim ponešto, a i deci posle treninga
prija mleko pa pokušavam da pazim.

edit: btw, valjda će da počnu da dopremaju i jogurt
mariopan mariopan 07:22 16.07.2013

Re: ***

AlexDunja


ni ja ne bih da reklamiram, ali otkad se pojavilo i ja ga kupujem.

ne znam za ukus, pijem ga samo u kafi,
ali umesim ponešto, a i deci posle treninga
prija mleko pa pokušavam da pazim.

edit: btw, valjda će da počnu da dopremaju i jogurt

AD, gde je najbliza radnjau koju ti ides, posto smo u komsiluku?
Imamo malo dete, treba nam zdravo mleko.
Hvala
Izvinina trolu domacine.
iqiqiq iqiqiq 07:55 16.07.2013

Re: ***

Izvinina trolu domacine.

Aj što trolujemo, nego se meni sad pojavile i asocijacije na palačinke. Eh žene, ništa ne valjamo, samo su nam recepti u glavi.
Nego Norvežani su uveli da u svakom upravnom odboru mora da bude 50%žena ili preko 50% i vidim ok im ide. Možda je to rešenje, umesto Mrka, Velja, Obrada...da se pojave Mare, Danke, Vesne, Ljilje da počistimo i pospremimo pa da im onda opet pustimo da se malo igraju da su oni glavni.
AlexDunja AlexDunja 09:15 16.07.2013

Re: ***

AD, gde je najbliza radnjau koju ti ides, posto smo u komsiluku?

meni je najbliži mali maxi preko puta parkića,
na uglu baba višnjine i kičevske,

ali treba da ga ima u svim maxi radnjama.

ak si ovde negde, javi se da pijemo kafu
westvleteren westvleteren 13:07 16.07.2013

Re: ***

Nisam strucnjak, ali nesto ne verujem da organsko mleko moze sadrzati nedozvoljene kolicine aflatoksina.


Nego sta nego da moze. Aflatoksin je prirodni organski proizvod.

Ako zelite da izbegnete aflatoksin najsigurnije je da pijete mleko zivotinja koje se ne hrane kukuruzom. Ne znam da li se koze hrane kukuruzom, ako ne onda je sigurnije piti kozje, a i zdravije je.
mariopan mariopan 15:20 16.07.2013

Re: ***

AlexDunja
AD, gde je najbliza radnjau koju ti ides, posto smo u komsiluku?

meni je najbliži mali maxi preko puta parkića,
na uglu baba višnjine i kičevske,

ali treba da ga ima u svim maxi radnjama.

ak si ovde negde, javi se da pijemo kafu

Imam maksi na cosku a nisam ni pogledala, hvala

Едит
Била, купила, одлично је.
Ће се договоримо за кафу, туј сам.
iqiqiq iqiqiq 12:25 18.07.2013

Konkretan predlog

Pošto se sve manje više vrti oko neprofesionalne državne uprave, neka se uvede obaveza obajvljivanja na sajtovima svih ministarstva u vidu posebne stavke menija"pisma građana" pa neka se navedu svi dopisi u kojima su građani ukazivali na greške, nemar, pokretali inicijative itd. Dakle da ne bude posle "izgubio se dopis", nisam odgovoran/na itd, nego lepo dopis je dat ministarstvu pa neka odgovaraju u zakonskom roku ili kasnije, ali neka stoji na sajtu javno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana