Budućnost| Društvo| Politika

Šta će nama prozori, mi imamo volove!

nurudin RSS / 20.07.2013. u 03:26

Свети Сава гради прозоре

 

 605617-dikic.jpg

Пође једном Свети Сава да учи народ побожности и вјери. Идући по свијету наиђе на људе гдје са четири вола уносе свјетлост у кућу.

Он их запита: „Шта радите то, браћо?“

– „Ево начинисмо има три дана кућу, па никако се у собама не види. Три дана са ова четири вола уносимо свјетлост, па свеједнако. До пред врата се види, а кад у кућу мрак“. Свети Сава се помоли Богу те им рече: „Е, људи божји, треба начинити прозоре – ево овако.“  Па им онда начини прозоре, а они му се много захвале.

 

Шта ће нама прозори, ми имамо волове. 

Свети Сава није био довољно Србин, бар не старосрБског кова, прозори су опасни, још кад се отворе, направе такву промају, а знамо, то је највећа срБска бољка.  Заборавио је Сава да кад браћа Срби једном уведу волове у кућу, они кроз прозор не могу да изађу -- остају ту за век и векова. 

Е, Србијо, међу воловима!

Дикић нови Вељовићев помоћник.

 

 

 

П. С. Од сутра сам на тајној адреси, ако ме мрак поједе, грех на exspolicajčevu душу. :-)



Komentari (168)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nurudin nurudin 03:44 20.07.2013

Ја ћу да емигрирам

alselone alselone 08:51 20.07.2013

Covece

Kako se ovo dogodilo? Uopste mi nije jasno, vidim da niko od novinara ni ne pokusava da nagadja kako i zasto.

Mozda starosrbin ima "podatke", mozda su zapretili pobunom...


P.S. Preporuka za sve evopejce koji se smeju zatucanim srbima koji veruju u promaju ("znas, u engleskom ne postoji rec za promaju" ) - lezite pod klimu pa odremajte par sati.

bolid1 bolid1 08:58 20.07.2013

Re: Covece

("znas, u engleskom ne postoji rec za promaju"


Ma postoji, samo nije opasna!
kukusigameni kukusigameni 08:58 20.07.2013

Re: Covece

alselone
Kako se ovo dogodilo? Uopste mi nije jasno, vidim da niko od novinara ni ne pokusava da nagadja kako i zasto.

*Peticija za povratak Dikića -----LINK
BigBadWolf BigBadWolf 09:08 20.07.2013

Re: Covece

alselone


P.S. Preporuka za sve evopejce koji se smeju zatucanim srbima koji veruju u promaju ("znas, u engleskom ne postoji rec za promaju" ) - lezite pod klimu pa odremajte par sati.



draft - a current of air in a closed-in space <felt a draft>

Mada moram da priznam da ne vidim vezu izmedju Nurudinovih volova (vola?) i tvoje promaje
alselone alselone 09:14 20.07.2013

Re: Covece

Mada moram da priznam da ne vidim vezu izmedju Nurudinovih volova (vola?) i tvoje promaje


Pogledaj sledece klasicno smart ass pokondireno naprdjivanje:
направе такву промају, а знамо, то је највећа срБска бољка.
alselone alselone 09:15 20.07.2013

Re: Covece

*Peticija za povratak Dikića -----LINK


Ovo je prosto sjajno.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:34 20.07.2013

Re: Covece

kukusigameni
alselone
Kako se ovo dogodilo? Uopste mi nije jasno, vidim da niko od novinara ni ne pokusava da nagadja kako i zasto.

*Peticija za povratak Dikića -----LINK

ququ, iz tvog linka zaključujem da ima
140 visokih starešina policije i Žandarmerije, kao i 1.800 njenih pripadnika

kojima je posle žandarmeus benda sve u najboljem redu i kako ova grupa profesionalaca nema problem sa narečenim bendom i njegovim opusom.

U jbt.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:44 20.07.2013

Re: Covece

срБска

uh opako ne volim kad neko koristi ovo ili ono : "patriJotsko".
ili kad me neko proziva da sam hipster,ako mi je ovakva stvar simpatična
(a jeste)


jacuzzi boys
Jukie Jukie 10:23 20.07.2013

Re: Covece

alselone
Kako se ovo dogodilo? Uopste mi nije jasno, vidim da niko od novinara ni ne pokusava da nagadja kako i zasto.

Pa samo još jedna od situacija koja pokazuje da naše društvo ne radi po principima logike
(setimo se preko hiljadu dece u Srbiji koja će u avgustu, zbog izostanka sa prvog termina, morati da polažu malu maturu koja im se za ništa neće bodovati, a ako se ne pojave nema diplome i upisa u srednju školu)
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 10:36 20.07.2013

Re: Covece

Jukie
alselone
Kako se ovo dogodilo? Uopste mi nije jasno, vidim da niko od novinara ni ne pokusava da nagadja kako i zasto.

Pa samo još jedna od situacija koja pokazuje da naše društvo ne radi po principima logike
(setimo se preko hiljadu dece u Srbiji koja će u avgustu, zbog izostanka sa prvog termina, morati da polažu malu maturu koja im se za ništa neće bodovati, a ako se ne pojave nema diplome i upisa u srednju školu)


MOLIM?


Ova zemlja je komplet otisla u kanalizaciju.

Koliko nas kosta organizacija ove sprdacine i ko ce za to da plati?
(pre izbora, naravno)
zilikaka zilikaka 12:17 20.07.2013

Re: Covece

P.S. Preporuka za sve evopejce koji se smeju zatucanim srbima koji veruju u promaju ("znas, u engleskom ne postoji rec za promaju" ) - lezite pod klimu pa odremajte par sati.


O Dikiću neću, jerbo od toga koristi nema, al ovo drugo moram.

Promaja je pojačano strujanje vazduha najčešće usled razlike u temperaturi.

U tehnici se barata pojmom prinudnog hlađenja, (za razliku od prirodnog). Prinudnim ga čini baš to pojačano strujanje.

Pored toga što se telo daleko intenzivnije hladi, ono se (najčešće) i suši.

...I nema potrebe da zaspiva pod klimom. To je 'ladniji vazduh. Dovoljno da (ko stvarno ima slamu u glavi) legne ispred ventilatora.
nurudin nurudin 23:42 20.07.2013

Re: Covece

srbima koji veruju u promaju



Срби не само да верују, већ се и плаше промаје...

На мирној површини устајале, смрдљиве водене масе по којој се ухватило зеленило, појавило се, искочило неколико таласића, жудећи да се отму, да полете некуд више, али се брзо вратише маси; зеленило опет све покри, а мирну површину ништа више не уздрма, никакав се талас више не подиже.

Ух, како се осећа задах устајале воде која се не миче! Дави, гуши. Ветра дај да крене непомичну трулу масу!

Нигде ветрића...
nurudin nurudin 23:43 20.07.2013

Re: Covece

kukusigameni
alselone
Kako se ovo dogodilo? Uopste mi nije jasno, vidim da niko od novinara ni ne pokusava da nagadja kako i zasto.

*Peticija za povratak Dikića -----LINK


За живот Србије...
nurudin nurudin 23:45 20.07.2013

Re: Covece

Mada moram da priznam da ne vidim vezu izmedju Nurudinovih volova (vola?) i tvoje promaje


Синестезија...

Нема ни волова ни промаје, али се осећају.
nurudin nurudin 23:50 20.07.2013

Re: Covece

Jukie
alselone
Kako se ovo dogodilo? Uopste mi nije jasno, vidim da niko od novinara ni ne pokusava da nagadja kako i zasto.

Pa samo još jedna od situacija koja pokazuje da naše društvo ne radi po principima logike
(setimo se preko hiljadu dece u Srbiji koja će u avgustu, zbog izostanka sa prvog termina, morati da polažu malu maturu koja im se za ništa neće bodovati, a ako se ne pojave nema diplome i upisa u srednju školu)


У Закону јасно пише, ко не изађе да полаже малу матуру није завршио основну школу. Нека изађу деце, само треба да се појаве. Уђеш, изађеш и готово.
А то је много логично? Ко написа такав Закон; то не да нема везе са логиком, него нема везе ни са здравим разумом.
nurudin nurudin 23:53 20.07.2013

Re: Covece

Anonimni Pojedinac
Jukie
alselone
Kako se ovo dogodilo? Uopste mi nije jasno, vidim da niko od novinara ni ne pokusava da nagadja kako i zasto.

Pa samo još jedna od situacija koja pokazuje da naše društvo ne radi po principima logike
(setimo se preko hiljadu dece u Srbiji koja će u avgustu, zbog izostanka sa prvog termina, morati da polažu malu maturu koja im se za ništa neće bodovati, a ako se ne pojave nema diplome i upisa u srednju školu)


MOLIM?


Ova zemlja je komplet otisla u kanalizaciju.

Koliko nas kosta organizacija ove sprdacine i ko ce za to da plati?
(pre izbora, naravno)


Америка, наравно, она ће да палти, и онако је крива за све. :)
nurudin nurudin 00:06 21.07.2013

Re: Covece

Promaja je pojačano strujanje vazduha najčešće usled razlike u temperaturi.

U tehnici se barata pojmom prinudnog hlađenja, (za razliku od prirodnog). Prinudnim ga čini baš to pojačano strujanje.


„Било једно неваљало дете, није слушало савете, већ је трчало улицом, па се јако озноји, дохвати га хладан ветар, те назебе и падне у постељу од тешке болести. Његова сирота мати је многе ноћи бдила над њим и плакала. После дугог боловања дете умре и уцвели своје добре родитеље. Тако не раде добра деца.”

Dr M Dr M 01:08 21.07.2013

Re: Covece

Уђеш, изађеш и готово.


Ovo ne valja ni kod mature ni kod seksa.

Al` ti to objasni neznalicama..
nurudin nurudin 01:15 21.07.2013

Re: Covece

Dr M
Уђеш, изађеш и готово.


Ovo ne valja ni kod mature ni kod seksa.

Al` ti to objasni neznalicama..




Шта знају деца шта је секс...
jedan.kub jedan.kub 01:44 21.07.2013

Re: Covece

alselone
*Peticija za povratak Dikića -----LINK


Ovo je prosto sjajno.


kojem se ističe da je više od 140 visokih starešina policije i Žandarmerije, kao i 1.800 njenih pripadnika, potpisalo peticiju

Srpska Žandarmerija ima 3.300 aktivnih pripadnika.


Znači li to, da su potpisnici peticije ispravni a ostali korumpirani?
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:16 20.07.2013

Sveti Sava Evropejac

Po ovoj priči ispada da je Sv.Sava bio neki europejaca a oni koji se najviše pozivaju na njega i predstavljaju se kao veliki svetosavci&pravoslavci pa ne bi u EU, zapravo bi i dalje da žive bez prozora i još ubežuju i ostale kod njih, tj. D(a) S(e) S(meste) i da srećno žive sa svojim identitetom iz predsvetosavskog doba kada je Srbija bila veća no Jevropa.
nurudin nurudin 00:16 21.07.2013

Re: Sveti Sava Evropejac

Po ovoj priči ispada da je Sv.Sava bio neki europejaca a oni koji se najviše pozivaju na njega i predstavljaju se kao veliki svetosavci&pravoslavci


Милане, ја заиста верујем да је Сава био европејац, најсветлији пример трудбеника и космополитске личности у нашој историји. Знао је да мора да обиђе и Исток и Запад, читав свет, и да из тог белог света донесе дашак ветра и мало светлости у тадашњу Србију. Прве школе, болнице, законици... (наравно, не у данашњем смисли те речи) неопходна просветитељска идеја допрла је са Савом у Србију.
Неуморни делатник, посвећен радник и јасна идеја и визија (за мене је то европејац) -- а Сава је био и више од тога.
А, ови данас који се позивају на Саву само скрнаве његову визију и чине светосавље тако опскурним, а оно је заправо било једна светла и космополитска идеја.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:29 21.07.2013

Re: Sveti Sava Evropejac

ti, Nur ad-Dine, svetlosti vere, نور الدين‎, ko kanda, ili ne poznaješ Milanovu, toliko srpskoliku (mislim ovu, nesvetosavsku) zadrtost spram određenih sadržaja, kada se nešto trudiš da mu objašnjavaš kao? ili si ono baš čestito-naivan čovek?

slažem se za svetitelja Sabu, ali uzev u obzir priličnu nepopularnost Hrišćanstva u građanskoj Srbiji danas, više bi nam značio neko poput Đinđića, vrckave pameti a opet od integriteta duhovnog. ja nešto ne vidim takvog državnika u Srbiji, tako da se agonija, nažalost, nastavlja i u trećoj deceniji. to neminovno navodi da se uzdaš u se i u svog dorata, po mogućstvu krilatog kao Burak,



a ako ne, onda barem u Pegaza...



nurudin nurudin 04:31 21.07.2013

Re: Sveti Sava Evropejac

kada se nešto trudiš da mu objašnjavaš kao?


Мени у ствари страшно смета злоупотреба светосавља од стране неких старосрба, и сматрам да се они својом површношћу удаљавају од изворне космополитске димензије, ето зато сам и писао...

Hrišćanstva


Сад би грађанска Србија рекла -- мало слово.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:43 23.07.2013

Re: Sveti Sava Evropejac

veliko je, iz poštovanja prema različitim kulturama, prosto iz civilizovanosti, a kod Milančetovihm, moguće da ide malo po pravopisu.
expolicajac expolicajac 09:41 20.07.2013

Objasnjenje

U vreme ministra Jocica ( citaj lopova ), izmenom zakona o radu, onemoguceno je pomeranje sluzbenika MUP-a po vertikali ( nadole ), vec samo po horizontali. Time je obezbedjeno nacionalisticko jezgro rukovodstva MUP- a od eventualnih promena nakon promene izvrsne vlasti. Dikic je samo jos jedan od sacuvanih kadrova tvrde nacinalisticke struje. Naravno da se sada pojavio problem u komunikaciji sa birokratijom Evropske Unije koja ne trazi promene zakona o radu samo zbog lakse fluktacija radne snage vec i zbog jedinog legalnog nacina zamene kadra u policiji. Sadasnja vlada ima realan problem unutar ministarstava sile, zbog moguceg realnog otpora implementaciji briselskog sporazum. Postavljanje Dikica je zakonski opravdano, i moze mmnogima da se cini glupo, ali je to ispravno postupanje direktora policije. ako se promeni zakon, onda ce se praviti i nova sistematizacija radnih mesta, pa ce se onda videti koja je stvarno opcija pobedila u Srbiji, pro Evropska ili nacionalisticka.
kukusigameni kukusigameni 09:54 20.07.2013

Re: Objasnjenje

expolicajac
U vreme ministra Jocica ( citaj lopova ), izmenom zakona o radu, onemoguceno je pomeranje sluzbenika MUP-a po vertikali ( nadole ), vec samo po horizontali.

Čitam:
U vreme lopova donet je zakon, koji je i danas na snazi.
Zaključujem:
Vreme lopova nije prošlo.
Razmišljam:
Ipak, ovde je reč o Policiji, koja bi trebalo da juri lopove.
Ponovo zaključujem:
Drž'te lopova!

expolicajac expolicajac 09:56 20.07.2013

Re: Objasnjenje

kukusigameni
expolicajac
U vreme ministra Jocica ( citaj lopova ), izmenom zakona o radu, onemoguceno je pomeranje sluzbenika MUP-a po vertikali ( nadole ), vec samo po horizontali.

Čitam:
U vreme lopova donet je zakon, koji je i danas na snazi.
Zaključujem:
Vreme lopova nije prošlo.
Razmišljam:
Ipak, ovde je reč o Policiji, koja bi trebalo da juri lopove.
Ponovo zaključujem:
Drž'te lopova!


Eto, kad ne drzis gitaru u rucu pocinjes da zloupotrebljavas tastaturu.
kukusigameni kukusigameni 10:00 20.07.2013

Re: Objasnjenje

expolicajac
kukusigameni
expolicajac
U vreme ministra Jocica ( citaj lopova ), izmenom zakona o radu, onemoguceno je pomeranje sluzbenika MUP-a po vertikali ( nadole ), vec samo po horizontali.

Čitam:
U vreme lopova donet je zakon, koji je i danas na snazi.
Zaključujem:
Vreme lopova nije prošlo.
Razmišljam:
Ipak, ovde je reč o Policiji, koja bi trebalo da juri lopove.
Ponovo zaključujem:
Drž'te lopova!


Eto, kad ne drzis gitaru u rucu pocinjes da zloupotrebljavas tastaturu.

Nadam se da ovo nisi shvatio lično. Nisam na tebe mislio već na Policiju, lopove, bem li ga... sve si mi pomešao svojim objašnjenjem.
expolicajac expolicajac 10:06 20.07.2013

Re: Objasnjenje

kukusigameni
expolicajac
kukusigameni
expolicajac
U vreme ministra Jocica ( citaj lopova ), izmenom zakona o radu, onemoguceno je pomeranje sluzbenika MUP-a po vertikali ( nadole ), vec samo po horizontali.

Čitam:
U vreme lopova donet je zakon, koji je i danas na snazi.
Zaključujem:
Vreme lopova nije prošlo.
Razmišljam:
Ipak, ovde je reč o Policiji, koja bi trebalo da juri lopove.
Ponovo zaključujem:
Drž'te lopova!


Eto, kad ne drzis gitaru u rucu pocinjes da zloupotrebljavas tastaturu.

Nadam se da ovo nisi shvatio lično. Nisam na tebe mislio već na Policiju, lopove, bem li ga... sve si mi
pomešao svojim objašnjenjem.

Ajde begaj, ti spadas u onu grupu blogokolega sa kojima mogu da se zezam a da se ne shvata licno. Potpuno sam te razumeo u tvojoj zbunjenosti. Mnogima nije jasno sta se desava u srpskom drustvu jer su navikli na povrsna i estradna tumacenja dogadjaja.
kukusigameni kukusigameni 10:20 20.07.2013

Re: Objasnjenje

expolicajac
Mnogima nije jasno sta se desava u srpskom drustvu jer su navikli na povrsna i estradna tumacenja dogadjaja.



Milan Karagaća Milan Karagaća 10:21 20.07.2013

Re: Objasnjenje

pa ce se onda videti koja je stvarno opcija pobedila u Srbiji, pro Evropska ili nacionalisticka.

Nevezano za Dikića, ali činjenica je da se postiglo da se vojska i policija više kunu u pravoslavlje i SPC nego državu koju toliko vole da se samo krste i Bogu mole, a crkveni velikodostojnici su prisutniji u jedinicama vojske i policije više nego članoviskupštinskog odbora za bezbednost i odbranu.Pa još kada se ima u vidu da sam patrijarh ode u Rusiju pa otuda kritikuje državno rukovodstvo, stvar postaje malo konfuznija no što jeste naročito sa stanovišta da li imamo građansku i demokratsku državu i njene institucije, kao npr.vojsku i policiju ili je u pitanju veći otklon ka nacionalističko-klerikalnoj opciji.
8c_competizione 8c_competizione 10:39 20.07.2013

Re: Objasnjenje

Nevezano za Dikića, ali činjenica je da se postiglo da se vojska i policija više kunu u pravoslavlje i SPC nego državu koju toliko vole da se samo krste i Bogu mole, a crkveni velikodostojnici su prisutniji u jedinicama vojske i policije više nego članoviskupštinskog odbora za bezbednost i odbranu.Pa još kada se ima u vidu da sam patrijarh ode u Rusiju pa otuda kritikuje državno rukovodstvo, stvar postaje malo konfuznija no što jeste naročito sa stanovišta da li imamo građansku i demokratsku državu i njene institucije, kao npr.vojsku i policiju ili je u pitanju veći otklon ka nacionalističko-klerikalnoj opciji.


i posle sam ja Predatorzu simptomatican zbog ucestalih komentara o crkvi?

apsolutno tacno napisano Karagaca!
kukusigameni kukusigameni 10:59 20.07.2013

Re: Objasnjenje

Karagaća, šta su nosili na šapkama milicajci u vreme SFRJ?

Mala pomoć.

Milan Karagaća Milan Karagaća 12:16 20.07.2013

Re: Objasnjenje

šta su nosili na šapkama milicajci u vreme SFRJ?

kakav ti problem imaš.Stvar je ukusa da li se nekom sviđa petokraka ili ovi dvoglavi lešinari i krstovi,ali suština je da si onda mogao mirno da se krećeš kuda hoćeš, da je milicija držala pod kontrolom bahate siledžije, da nije bilo toliko ubistava, da se milicija nije plašila lokalnih siledđija, niti je bilo toliko siledžija i klanova.Milicioneri su se trudili da izgledaju pristojno a ne da što je moguće više liče na siledžije, istetovirani, ćelavi, nabildovani, drski, drčni ali ne prema svima.
Nego, ja bih preporučio da neki novi komandant policije ili žandarmerije umesto onih kvazipatriotskih stihoklepačkih zakletvi, estradnog pravoslavlja i bogomoljakanja, svima pročita onaj govor profesorke Rajne Dragičević, samo umesto reči profesor da stave reči policajac ili žandar. Pa onda kaže, "jer vi ste POLICAJCI, vi ste ŽANDARMI, ili konačno vi ste LJUDI i budite ljudi".
stasava stasava 12:24 20.07.2013

Re: Objasnjenje

expolicajac

Postavljanje Dikica je zakonski opravdano, i moze mmnogima da se cini glupo, ali je to ispravno postupanje direktora policije. ako se promeni zakon, onda ce se praviti i nova sistematizacija radnih mesta, pa ce se onda videti koja je stvarno opcija pobedila u Srbiji, pro Evropska ili nacionalisticka.


O, Bože, kako smo neupućeni i neobavešteni, mislim mi, van nekih krugova !Nije mi palo na pamet da je jedan od motiva promena Zakona o radu i taj.Dobro, a da li je horizontalno pomeranje moglo da dobije drugačiji epilog, manje zbunjujući i normalniji?
stasava stasava 12:29 20.07.2013

Re: Objasnjenje

Milan Karagaća

Nego, ja bih preporučio da neki novi komandant policije ili žandarmerije umesto onih kvazipatriotskih stihoklepačkih zakletvi, estradnog pravoslavlja i bogomoljakanja, svima pročita onaj govor profesorke Rajne Dragičević, samo umesto reči profesor da stave reči policajac ili žandar. Pa onda kaže, "jer vi ste POLICAJCI, vi ste ŽANDARMI, ili konačno vi ste LJUDI i budite ljudi".


Pa posle da starlete i pevaljke objave rat žandarmeriji!Koji bi to okršaj bio! Bolje ne, oni su često u ljubavi, da ne kvare idilu .
kukusigameni kukusigameni 12:54 20.07.2013

Re: Objasnjenje

Izvini. Ti si pokrenuo priču o ideologiji ili religiji u Policiji.
Ja sam samo ukazao odakle vuče korene taj zamah klatna koje se sad prebacilo na drugu stranu. I ne mislim da je to dobro.
A što se tiče:
Milan Karagaća
petokraka ili ovi dvoglavi lešinari

veruj mi, nije lepo. Čak mislim da je i kršenje zakona.

A inače si u pravu. Bilo je bezbednije. Tu se slažemo.
stasava stasava 14:14 20.07.2013

Re: Objasnjenje


A šta znači ova cirkuzijada od kovertiranih ostavki SVIH ministara sns-a?
Jel to grupno podnošenje ostavke, pa posle biranje iz bubnja, kao što Žarko izvlači kombinaciju testa za maturu?
freehand freehand 14:23 20.07.2013

Re: Objasnjenje

da je milicija držala pod kontrolom bahate siledžije

Ko Dolanc Arkana? Pa držao ga je i Radmilo Bogdanović...
Ili raznorazne druge ubice koje su se šetale naokolo sa SDB legitimacijama i kokali emigraciju po državnom zadatku? I trebili se međusobno po "Nanama" pa nadalje, a sve fini momci kojima je tvoja država davala licence da pljačkaju i ubijaju, al preko. Pošto se to, jel, ne računa.
A pozdravili su te i Krcun i Leka, i Jovo Kapa, i Nikola Ljubičić i Pera Gračanin.
Sa sve smotrom ujutro, da se referiše šta smo sinoć čuli na Dnevniku, šta su rekli Marks, Engels i drugovi Bevc i Tempo.
I admiral Mamula što mu namštaj nose transportni avioni dok vojska čeka u bežaniji na ukrcavanje u teretne vagone.
Da ti kažem ja pravo i pošteno: to su lešinari, Karagaća, ono o čemu pričaš su orlovin Nemanjića. Pun Senjak i Dedinje komunističko-proleterskih drugova lešinara što s viskijem pored bazena, a u tuđoj kući pevaju internacionalu.
A sad su im unuci aristokrate-liberali, sa diplomama iz Pariza, Londona i Ženeve, koje su im dede zaradile držeći pučini vatrene govore o jednakosti i pravdi, jebote...
blogovatelj blogovatelj 14:51 20.07.2013

Re: Objasnjenje

ali suština je da si onda mogao mirno da se krećeš kuda hoćeš


Ali nisi mogao da kažeš šta hoćeš.
A sad kao ne smeš da se krećeš gde hoćeš, hajduci napadaju po drumovima?

I treba da te bude sramota za ovo.

ovi dvoglavi lešinari


Ti "lešinari" su na zastavi tvoje države zato što je demokratski izabrani parlament te iste države tako odlučio. Ako ti je do svetske revolucije, možeš sa Filipom da pišeš blogove u četiri ruke.
G.Cross G.Cross 17:11 20.07.2013

Re: Objasnjenje

vreme ministra Jocica ( citaj lopova ), izmenom zakona o radu, onemoguceno je pomeranje sluzbenika MUP-a po vertikali ( nadole ), vec samo po horizontali.


Pa zar ne moze ta izmena zakona da se izmeni? Valjda zato imamo Skupstinu...

freehand freehand 17:46 20.07.2013

Re: Objasnjenje

G.Cross
vreme ministra Jocica ( citaj lopova ), izmenom zakona o radu, onemoguceno je pomeranje sluzbenika MUP-a po vertikali ( nadole ), vec samo po horizontali.


Pa zar ne moze ta izmena zakona da se izmeni? Valjda zato imamo Skupstinu...


Ma to nema veze sa mozgom. Kako Jočiću taj zakon nije smetao da generala Obradovića šibne u Kuršumliju da nosa pendrek po mahali, i kako ni posle nije bilo nemoguće rasporediti "savetnika" u ćumez u ćošku, od 3 kvadrata sa stolom i stolicom, bez telefona i dodira sa živim svetom - to tako može i sad.
Odnosno - moglo bi, da nemamo baška predsednika a baška prvog potpredsednika Vlade, baška direktora policija a baška unutrašnju kontrolu.
To je problem, otimanje za kontrolu sile, a ne zakon.
Jukie Jukie 17:58 20.07.2013

Re: Objasnjenje

kukusigameni

Milan Karagaća
dvoglavi lešinari

veruj mi, nije lepo. Čak mislim da je i kršenje zakona.

Da li je ptica lešinar ili neka druga, možemo da odredimo ako neko postavi sliku.
Lešinari su inače među ključnim vrstama ptica koje su zaštićene u Srbiji i često se koriste za promociju prirode naše zemlje (hranilišta na Uvcu itd.). Nisu nikakva uvreda, naprotiv.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:35 20.07.2013

Re: Objasnjenje

A inače si u pravu

naravno da sam u pravu, korektno od tebe što priznaš.
Bilo je bezbednije

izvini, a nije li to najvažnije i šta je drugi posao policije.
Tu se slažemo

Zahvaljujem
Ti si pokrenuo priču o ideologiji ili religiji u Policiji.

nisam uopšte pokrenuo , samo konstatovao, a šta tebi bi da pominješ onu šapku ja ne razumem.Inače, ako me baš pitaš, policajac treba da bude gospodin i poštovan čovek, lepo i pristojno obučen u uniformu koja ga čini policajcem a ne ovako sve neki maskirci sa nekim beretkama, maskirnim uniformama ili još gore u onim kičastim imitacijama svečanih američkih.
I toiliko insistiranje na srednjovekovnim obeleđjima uopšte i monarhističkim simbolima kao da nismo republika nego monarhija.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:40 20.07.2013

Re: Objasnjenje

ono o čemu pričaš su orlovin Nemanjića.

šta je tu sporno a šta bi bilo nesporno. Pa i taj Nemanjićki grb je vizantijski,a bogami oko njega se dobro tukli Milutin i Dragutin, a o oslepljivanju sinova i očeva pod tim grmom da i ne pričamo. No , bilo kako bilo to je istorija ovog naroda i ima na nju pravo pa i grb, a što ova drđava još nije rasčistila da li je dinastija ili republika to je druga stvar.No, zakonom je usvojeno i poštujem, što ne znači da mislim da je prekrasan.

A pozdravili su te i Krcun i Leka, i Jovo Kapa, i Nikola Ljubičić i Pera Gračanin.

šta, ti si tako sa njima komunicirao ili si još u telepatskoj komunikaciji.Bez obzira šta ti mislio o njima i oni su istorijske ličnosti ovog naroda sa svim svojim manama i vrlinama.Doduše neki su imali malo više mana,a možda i manje nego neki Nemanjići koje ti tako ističeš.
Sa sve smotrom ujutro, da se referiše šta smo sinoć čuli na Dnevniku, šta su rekli Marks, Engels i drugovi Bevc i Tempo.

ipak si tu nešto naučio, ako ništa barem red. Doduše nije svaka jedinica imala svoju himnu koju im lično komandant napiše niti su komandanti bili tako autonomni, bila je hijerarhija.

Pun Senjak i Dedinje komunističko-proleterskih drugova lešinara što s viskijem pored bazena, a u tuđoj kući pevaju internacionalu.

jebote..

na koje misliš, one što su kao ratni profiteri i liferanti tu došli posle balkanskih ratova i 1.svetskog rata, one posle 2.svetskog rata ili ove najbogatije koji su bogastvo stekli posle oslobodilačkih ratova 90-ih.Jedino što eto, za sada postoji zakonska regulativa da se uzme onima koji su se naselili posle 2.svetskog rata u tih recimo 50-ak vila koje je država nacionalitovala pa njima dala.Nadsam se da nisi u tom fazonu da misliš da je Beograd posle 2.svetskog rata imao više vila nego London jer kako se o tome priča ispada da su se svih 500.000 boraca Ličana, Krajišnika, Crnogoraca,Hercegovaca uselili u vile koje su pošteno zarađene.Pošto si ti veliki humanista i pre svega zagovornik pravde pa kaži nam kada će da se uzmu ili barem oporezuju vile napravljene u poslednjih 25 godina i to baš sve pošteno zarađenim parama.
Ili raznorazne druge ubice koje su se šetale naokolo sa SDB legitimacijama i kokali emigraciju po državnom zadatku?

i tebi baš toliko žao te jadne ustaške emigracije koja je ubijala naše ambasadore po zapadnoj Evropi.Nemam reči, da se neko ne seti ambasadora Rolovića a priča kako je likvidiran organizator atentata na njega i niz drugih.
da je milicija držala pod kontrolom bahate siledžije

ti o kojima govoriš nisu bili u nadleđnosti milicije, a bogami ni oni nisu smeli da se ponašaju ovde kao sadašnje kabadahije jer po ulicama, autobusima, utakmicama pre i posle. Pa nemoj da mešaš stvari. Radi se o javnom redu i ličnoj sigurnosti građana, a onda su bili sigurniji.
jebote..

i tebe
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:56 20.07.2013

Re: Objasnjenje

Ali nisi mogao da kažeš šta hoćeš.

Šta ti nisi smeo da kažeš?Naš problem je i nastao kad je došlo vreme da pametni zaćute a budale koje ranije nisu smele progovorile i fukare se obogatile.
A sad kao ne smeš da se krećeš gde hoćeš, hajduci napadaju po drumovima?

ne hajduci po drumovima zemljače već nisi siguran nigde, a policija gleda kroz prste jer ih se boji, a koje i privede sudstvo pusti.
Stvar je u uređenoj državi koja garantuje ličnu i imovinsku sigurnost svih građana, a pričaj šta hoćeš ionako više niko nikoga ne sluša.
što je demokratski izabrani parlament te iste države tako odlučio.

ja poštujem zastavu i znamenje države i uopšte nisam u tom kontekstu govorio već samo dao komentar na komentar.I ne zavisi od oznake na kapi kako policija radi svoj posao već od toga kako pravna država funkcioniše.
A ti nemaš potrebe da mi tupiš.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:59 20.07.2013

Re: Objasnjenje

ono o čemu pričaš su orlovin Nemanjića.

i to nema veze sa temom, jer valjda pričamo koliko država i nujen aparat obezbeđuje sigurnost građanima , odnosno koliko su i da li su neki drugi jača sila od države.
A grv je mogao biti i Lazarev

i ne bi bio manje značajan od Nemanjićkog.
freehand freehand 23:12 20.07.2013

Re: Objasnjenje

Bez obzira šta ti mislio o njima i oni su istorijske ličnosti ovog naroda sa svim svojim manama i vrlinama

Šta si rekao sad ovde? Da je i Dimitrije Ljotić istorijska ličnost ovog naroda, sa svojim vrlinama i manama?
Doduše neki su imali malo više mana,a možda i manje nego neki Nemanjići koje ti tako ističeš.

Gde sam ja isticao Nemanjiće?
Pobrkao si nešto. Ja samo reagujem kad ti, po navici, ne preskočiš da ih pljnueš.
na koje misliš, one što su kao ratni profiteri i liferanti tu došli posle balkanskih ratova i 1.svetskog rata, one posle 2.svetskog rata ili ove najbogatije koji su bogastvo stekli posle oslobodilačkih ratova 90-ih

Mislim na one što su došli bez gaća na dupetu a kleli se u jednakost i pravdu, rekoh. Nije greh siromaštvo, nego laž. Pročitaj ti to malo pažljivije, pa citiraj šta nije jasno i šta nije istina. Rado ću ti dodatno pojasniti i dokumentovati svaku reč u tom pasusu.
Pošto si ti veliki humanista i pre svega zagovornik pravde pa kaži nam kada će da se uzmu ili barem oporezuju vile napravljene u poslednjih 25 godina i to baš sve pošteno zarađenim parama.

O porezima brine poreska uprava, o poštenju policija i sud pride.
Nikako preki sudovi i leteće knojevske trojke.
A nije u pitanju samo Dedinje, no i Senjak, pa Terazije, pa Topčider, pa raznorazne kuće i salonski stanovi po centru Beograda. Hiljade, Karagaća, otetih, iz kojih su ljudi iseljeni.
Kako tebi izgleda kad pevaš Internacionalu i uđeš u salonac od 300 kvadrata u palmotićevoj, koji opremiš iz depandansa Narodnog muzeja?
Bajka, a?
a nije svih 500.000, sigurno. Eto deda moje vjerne ljube - bio miner pre rata, pa prvoborac i nosilac Spomenice, predratni član partije - pedesete izašo iz partije i pravio tunele do penzije.
A pazi - Ličanin!?


i tebi baš toliko žao te jadne ustaške emigracije koja je ubijala naše ambasadore po zapadnoj Evropi.Nemam reči, da se neko ne seti ambasadora Rolovića a priča kako je likvidiran organizator atentata na njega i niz drugih.

Ko kaže da je meni žao ustaške emigracije? Gde si to pročitao?
I što bih sad morao da pominjem rolovića kad pominjem gangstere sa po pet pasoša spremne da ubijaju i žene i decu da u svojoj zemlji ne bi odgovoarali za zločine?
Al vidim da je tebi žao pljačkaša i ubica koje su za KOS i UDBU odrađivale koga treba. Pa i Arkan među njima.
Jel to sad, po tvojoj logici, znači da je tebi žao Harkana?

ti o kojima govoriš nisu bili u nadleđnosti milicije, a bogami ni oni nisu smeli da se ponašaju ovde kao sadašnje kabadahije jer po ulicama, autobusima, utakmicama pre i posle. Pa nemoj da mešaš stvari.

E? Bilo je građana koji nisu u nadležnosti milicije? Stvarno?
Kao Goran Vuković Majmun? Ili - opet - taj Harkan, majku mu, što ga je drug Stane toliko voleo i praštao mu nestašluke?
I drug Kaponja?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 20.07.2013

Re: Objasnjenje

Šta ti nisi smeo da kažeš?

Da je Tita glup, recimo.
Ili si ti to smeo da kažeš?

Stvar je u uređenoj državi koja garantuje ličnu i imovinsku sigurnost svih građana,


Sa naglaskom na imovinsku.

Po toj sigurnoisti su komunisti poznati širom planete. :)

Milan Karagaća Milan Karagaća 23:35 20.07.2013

Re: Objasnjenje

Eto deda moje vjerne ljube - bio miner pre rata, pa prvoborac i nosilac Spomenice, predratni član partije - pedesete izašo iz partije i pravio tunele do penzije.
A pazi - Ličanin!?

Imao si sve preduslove da nešto naučiš ali ti nisi hteo jer i da ti je taj deda rekao da je možda svaki 100-ti od njih uleteo u vilu ti mu ne bi verovao.
E tvojoj vjernoj ljubi treba dati orden za strpljenje kad tebe takvog trpi.
Ma dobar si ti dečko nego se ponekad zaboraviš gde si ono stao.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:37 20.07.2013

Re: Objasnjenje

Al vidim da je tebi žao pljačkaša i ubica koje su za KOS i UDBU odrađivale koga treba. Pa i Arkan među njima.

vidim ja da ti ništa ne vidiš i džaba ti je pričati.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:52 20.07.2013

Re: Objasnjenje

Da je Tita glup, recimo.
Ili si ti to smeo da kažeš?

Pa samo glup čovek može da kaže da je Tito bio glup.
Ja nisam mislio niti mislim da je bio glup pa nisam ni nalazio za shodno da kažem.
Eto sada možeš da vičeš ispred zgrade, na trgu, samo mi objasni da li ti je bolje.


Sa naglaskom na imovinsku.

Po toj sigurnoisti su komunisti poznati širom planete

Da komunisti su nacionalizovali imovinu kapitalista, konfiskovali imovinu ratnih zločinaca i saradnika okupatora, u tome je bilo dosta samovolje, bahatosti i grešaka.
Eto kod nas srušiše taj zločinački komunizam i uvedoše nam blagostanje tako da sada svaki građanim ima imovinu i živi kao bubreg na dijalizi.
Kao što vidiš ima i gore. Komunbisti su uzeli od profitera i kapitalista i dali na upravljanje državi a sada se otima od države i daje određenim podobnim da rasprodaju i unište za račun sopstvenog bogaćenja.
Samo ti uživaj u blagodetima kao što naš narod uživa kupujući jeftinu robu iz komunističke Kine.
nurudin nurudin 00:25 21.07.2013

Re: Objasnjenje

expolicajac
U vreme ministra Jocica ( citaj lopova ), izmenom zakona o radu, onemoguceno je pomeranje sluzbenika MUP-a po vertikali ( nadole ), vec samo po horizontali. Time je obezbedjeno nacionalisticko jezgro rukovodstva MUP- a od eventualnih promena nakon promene izvrsne vlasti. Dikic je samo jos jedan od sacuvanih kadrova tvrde nacinalisticke struje. Naravno da se sada pojavio problem u komunikaciji sa birokratijom Evropske Unije koja ne trazi promene zakona o radu samo zbog lakse fluktacija radne snage vec i zbog jedinog legalnog nacina zamene kadra u policiji. Sadasnja vlada ima realan problem unutar ministarstava sile, zbog moguceg realnog otpora implementaciji briselskog sporazum. Postavljanje Dikica je zakonski opravdano, i moze mmnogima da se cini glupo, ali je to ispravno postupanje direktora policije. ako se promeni zakon, onda ce se praviti i nova sistematizacija radnih mesta, pa ce se onda videti koja je stvarno opcija pobedila u Srbiji, pro Evropska ili nacionalisticka.


Прво, хвала што сте се јавили, јер сматрам да сте најпозванији да говорите о овоме.
Све ово ме мало подсети на виц -- па и на аутобусу пише Ласта, па не лети.
Да ли би неименовање Дикића за заменика била једини грех и кршење Закона ове Владе?

Да, Јочић, и ДСС, мислим у праву је Биљана Србљановић (знам да ми позивање није баш паметно) кад је рекла: Za mene je Vojislav Koštunica pravi intelektualni i moralni Apisov naslednik ... Koštunica sedi i razmišlja o ljudskoj sudbini, rezonujući da sve što radi radi za dobrobit srpstva; pa mu je time sve i dozvoljeno. A onda mu mi to i omogućimo tako što ga u tome ne sprečimo. Kao i Apis, i Koštunica je za mene paradigma, simbol; on je preokret čije posledice i danas strahovito trpe i zemlja i ceo region.


nurudin nurudin 00:28 21.07.2013

Re: Objasnjenje

kukusigameni
expolicajac
U vreme ministra Jocica ( citaj lopova ), izmenom zakona o radu, onemoguceno je pomeranje sluzbenika MUP-a po vertikali ( nadole ), vec samo po horizontali.

Čitam:
U vreme lopova donet je zakon, koji je i danas na snazi.
Zaključujem:
Vreme lopova nije prošlo.
Razmišljam:
Ipak, ovde je reč o Policiji, koja bi trebalo da juri lopove.
Ponovo zaključujem:
Drž'te lopova!



Како рече Николић на чувеном скупу -- до прошле године Полицијом су управљале криминалне структуре... А сад, све префињена господа.
nurudin nurudin 00:37 21.07.2013

Re: Objasnjenje

stasava
expolicajac

Postavljanje Dikica je zakonski opravdano, i moze mmnogima da se cini glupo, ali je to ispravno postupanje direktora policije. ako se promeni zakon, onda ce se praviti i nova sistematizacija radnih mesta, pa ce se onda videti koja je stvarno opcija pobedila u Srbiji, pro Evropska ili nacionalisticka.


O, Bože, kako smo neupućeni i neobavešteni, mislim mi, van nekih krugova !Nije mi palo na pamet da je jedan od motiva promena Zakona o radu i taj.Dobro, a da li je horizontalno pomeranje moglo da dobije drugačiji epilog, manje zbunjujući i normalniji?


Нормалнији? Како ће за ненормалне и збуњене да се примени нормалнији и мање збуњујући закон? Очигледно је поента да што дуже буде муља...
nurudin nurudin 01:17 21.07.2013

Re: Objasnjenje

8c_competizione
Nevezano za Dikića, ali činjenica je da se postiglo da se vojska i policija više kunu u pravoslavlje i SPC nego državu koju toliko vole da se samo krste i Bogu mole, a crkveni velikodostojnici su prisutniji u jedinicama vojske i policije više nego članoviskupštinskog odbora za bezbednost i odbranu.Pa još kada se ima u vidu da sam patrijarh ode u Rusiju pa otuda kritikuje državno rukovodstvo, stvar postaje malo konfuznija no što jeste naročito sa stanovišta da li imamo građansku i demokratsku državu i njene institucije, kao npr.vojsku i policiju ili je u pitanju veći otklon ka nacionalističko-klerikalnoj opciji.


i posle sam ja Predatorzu simptomatican zbog ucestalih komentara o crkvi?

apsolutno tacno napisano Karagaca!


Ја сам искрено очекивао да се огласи и СПЦ, просто ме изненадило што су оћутали, вероватно имају нека прече посла...
nurudin nurudin 01:22 21.07.2013

Re: Objasnjenje

G.Cross
vreme ministra Jocica ( citaj lopova ), izmenom zakona o radu, onemoguceno je pomeranje sluzbenika MUP-a po vertikali ( nadole ), vec samo po horizontali.


Pa zar ne moze ta izmena zakona da se izmeni? Valjda zato imamo Skupstinu...


Све је то у нас само зачетак добра. Били смо добра и послушна деца и, додуше, из године у годину свака је генерација све више и више обећавала да ће ускоро наша земља добити тако исто добре и послушне грађане, али ко зна да л' ће доћи то блажено време да се наше тежње, управо мисли и идеали моје покојне, генијалне стрине, потпуно остваре у овој намученој Србији, коју овако жарко и искрено љубимо.

Ко зна да л' ће икада доћи време да се остваре наше желе и приведе у дело овај наш идеални политички програм:
Чл.1.

Нико не ради ништа.
Чл.2.

Сваки пунолетан Србин има почетну плату од 5000 динара.
Чл. З.

После пет година сваки Србин (у којој кући нема Србина, може и Српкиња) има права на пуну пензију.
Чл. 4.

Пензија има периодске повишице од 1000 динара годишње.
Чл. 5.

Мора се донети одлука Народне скупштине (а ту ће се по изузетку, из патриотских побуда, са Скупштином сложити и сам Сенат), и то ће се сматрати као нарочита тачка Устава, према којој: воће, корисно биље уопште, пшеница и сви други усеви морају успевати баснословно добро, и то два пута преко године, а ако се укаже дефицит у буџету државном, онда и три, па, разуме се, по потреби и више пута, како то већ финансијски одбор за сходно нађе.
Чл. б.

Стока, свака могућа, без разлике пола и узраста, напредује, такође по законском наређењу, то јест по одобрењу оба дома, веома добро, и множи се врло брзо.
Чл. 7.

Стока не може ни у ком случају примати плату из државне касе, изузимајући ванредне државне потребе.
Чл. 8.

Казни се сваки онај који мисли о државним пословима.
Чл. 9.

Ни о чему се, напослетку, не сме мислити, без нарочитог допуштења полицијског, јер мишљење нарушава срећу.
Чл. 10.

На првом месту, полиција не сме апсолутно ништа мислити.
Чл. 11.

Ко би се хтео, тек вица ради, бавити трговином, мора зарадити врло много: на динар хиљаду.
Чл. 12.

Женске халине, огрлице, наравно и жипони, као и друге потребе, сеју се и успевају врло брзо под сваком климом и на сваком земљишту, сваког месеца, у разним бојама и по најновијој француској моди. Шешири, рукавице и остале ситније ствари могу се с успехом гајити и у саксијама (односно све се по законском наређењу само гаји).
Чл. 13.

Деца се не рађају. Ако их однекуд буде, да се одгајају и васпитавају нарочитим машинама. Ако отаџбина треба што више грађана, подићи ће се фабрика деце.
Чл. 14.

Порез не плаћа нико.
Чл. 15.

Плаћање дугова и порезе строго је кажњиво, а то вреди за сваког, сем ако се утврди да је тај преступ учинила умно оболела индивидуа.
Чл. 16.

Укидају се све непотребне ствари, као што су: таште, свекрве, и главна контрола и споредна, летећи државни и приватни дугови, цвекле, пасуљ, грчки и латински језик, Трули краставци, падежи сви могући, с предлогом и без предлога, жандари, свињско питање, памет, заједно с логиком.
Чл. 17.

Ко уједини Српство, да се сместа, у знак народног признања и љубави, ухапси!

Диван програм; то морају признати чак и политички противници, ако би овакав програм уопште и могао имати противника. Све узаман, наше се племените желе не могу никада остварити.

Али што нисмо ми достигли и остварили, поред толиког свог труда, то су урадили други, срећнији од нас.
nurudin nurudin 01:46 21.07.2013

Re: Objasnjenje

stasava
Milan Karagaća

Nego, ja bih preporučio da neki novi komandant policije ili žandarmerije umesto onih kvazipatriotskih stihoklepačkih zakletvi, estradnog pravoslavlja i bogomoljakanja, svima pročita onaj govor profesorke Rajne Dragičević, samo umesto reči profesor da stave reči policajac ili žandar. Pa onda kaže, "jer vi ste POLICAJCI, vi ste ŽANDARMI, ili konačno vi ste LJUDI i budite ljudi".


Pa posle da starlete i pevaljke objave rat žandarmeriji!Koji bi to okršaj bio! Bolje ne, oni su često u ljubavi, da ne kvare idilu .


Љубав? Мени све ово личи на тврду порнографију...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:50 21.07.2013

Re: Objasnjenje

kakav ti problem imaš.Stvar je ukusa da li se nekom sviđa petokraka ili ovi dvoglavi lešinari i krstovi,ali suština je da si onda mogao mirno da se krećeš kuda hoćeš, da je milicija držala pod kontrolom bahate siledžije, da nije bilo toliko ubistava, da se milicija nije plašila lokalnih siledđija, niti je bilo toliko siledžija i klanova.


da li postoji neko dugme za isključivanje komunizma u Srbiji?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:07 21.07.2013

Re: Objasnjenje

pro Evropska ili nacionalisticka


a бе, Команданте Горантче, откуде се пише "про Европско"? не мож да бидне велико Е, па да с пендректче да га утепаш и да се одвоји несвојевољно од префикстче?

сунце му 'ебем жарко, јес' да их волемо Европтче ал' да се потрудиш с' силу не мож овде велико словтче...
freehand freehand 07:14 21.07.2013

Re: Objasnjenje

mao si sve preduslove da nešto naučiš ali ti nisi hteo jer i da ti je taj deda rekao da je možda svaki 100-ti od njih uleteo u vilu ti mu ne bi verovao.

Pa taj svaki stoti me najviše interesuje, To, Karagaća, nisu oni nebitni, nego oni koji su bili so komunizma, naređivali, streljali za šljivu, kažnjavali, davali primer!
A zaboravio si i onaj sitan detalj da je deda odmah posle rata izašao iz te partije gadeći se dojučerašjih saboraca koji su uleteli glavačke u stambene jediice i u cipele buržuja.
freehand freehand 07:17 21.07.2013

Re: Objasnjenje

Milan Karagaća
Al vidim da je tebi žao pljačkaša i ubica koje su za KOS i UDBU odrađivale koga treba. Pa i Arkan među njima.

vidim ja da ti ništa ne vidiš i džaba ti je pričati.

A Harkan i Dolanc - opet ništa?
Dobro, znači ja ništa ne vidim...
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:39 21.07.2013

Re: Objasnjenje

A Harkan i Dolanc - opet ništa?

tu vala ne mogu da se opredelim koji je bio gori i pogubniji upravo za ono čime su se hvalili.
Nego mi se mnogo svidelo kako je Tito smenio Dolanca.Kada su bili u poseti Moskvi tamo neke 1978.godine i tokom razgovora Dolanc je insistirao da nešto kaže i Tito mu nije dozvolio.Tokom povratka u avionu Dolanc je rekao Titu da su tu stvar ipak trebali pokrenuti u razgovoru sa Rusima i da će o tome da razgovaraju na prvoj sednici Izvršnog biroa. Tito je Dolancu jednostavno odgovorio da neće razgovarati jer je tog trenutka smenjen. Tako je i Dolancova aspiracija da bude br. 1 ugađena.E vidiš niko nije imao onu stvar da tako smeni Harkana, već su mu svi titrali a posle kada je ubijen , po starom dobrom običaju i srpskoj hrabrosti ga napadaju.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:41 21.07.2013

Re: Objasnjenje

da li postoji neko dugme za isključivanje komunizma u Srbiji?

što, da ti nemaš nameru da otvoriš neko novo sajmište ili Banjicu za one koji smatraš komunistima ili ljudima kojima ta ideja ne izgleda tako glupa kao što se vama malo- umnijim pričinjava.
expolicajac expolicajac 09:46 21.07.2013

Re: Objasnjenje

Srđan Fuchs
pro Evropska ili nacionalisticka


a бе, Команданте Горантче, откуде се пише "про Европско"? не мож да бидне велико Е, па да с пендректче да га утепаш и да се одвоји несвојевољно од префикстче?

сунце му 'ебем жарко, јес' да их волемо Европтче ал' да се потрудиш с' силу не мож овде велико словтче...

Slabo pratis tokove pravopisnih mamaca.
freehand freehand 10:18 21.07.2013

Re: Objasnjenje

E vidiš niko nije imao onu stvar da tako smeni Harkana, već su mu svi titrali a posle kada je ubijen , po starom dobrom običaju i srpskoj hrabrosti ga napadaju.

Odakle da ga smeni?
8c_competizione 8c_competizione 12:29 21.07.2013

Re: Objasnjenje

da li postoji neko dugme za isključivanje komunizma u Srbiji?


Srdjane, upadas u istu zamku kao i Karagatja ponekad, dakle crno beli svet

u osnovi, komunizam nije bio tako los kao zamisao (ok, mozda pomalo utopija), bilo je lose njegovo sprovodjenje u delo

npr ja tamo nisam imao nikakav problem sa izbacivanjem religije iz modernog (obrazovanog) drustva u 20. ili 21. veku; problem je sto su oni koji su sprovodili komunizam upravo zamenili jednu veru drugim oblikom: vere!
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:49 21.07.2013

Re: Objasnjenje

Srdjane, upadas u istu zamku kao i Karagatja ponekad, dakle crno beli svet

Pa ja u tu zamku ne upadam nego sam samo objektivan.Ne mislim ja ni da su komunizam, ni naš socijalizam ni naši komunistički i socijalistički rukovodioci svete krave, kao što ne mislim da su svi oni koji bezrezervno mrze sve što ima veze sa tom idejom zlatna telad.
Dakle, nije socijalizam savršen, pogotovo nigde nije implementiran kako je proklamovan ali to ne znači da je glupa svaka ideja koja se zalaže za više pravde, društvene jednakosti i solidarnosti, za društvo sa ljudskim likom, a ne ono u kojem je čovek čoveku vuk, kao što smo otprilike sada dostigli.
Kao što niko ne može da negira da je kapitalizam bio naprednija društveno ekonomska formacija od feudalizma, tako ne može negirati ni da je socijalizam civilizacijski napredniji od kapitalizma i to se vidi tamo gde ga u velikoj meri primenjuju civilizovani ljudi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 21.07.2013

Re: Objasnjenje

Pa samo glup čovek može da kaže da je Tito bio glup.


Joj Karagača, pa ti ni sebe ne možeš da pratiš
Pitao si šta nije smelo da se kaže.
Eto, nije smelo da se kaže da je Tita glup.
Da ne ulazimo sad u diskusiju o tome da li jeste ili nije bio glup, evo ti drugi primer
Nije smelo da se kaže da je Tita ružan.

Jel zato što je bio lep?

Da komunisti su nacionalizovali imovinu kapitalista

Aha, svi seljaci sa preko 10 ha zemlje su bili truli kapitalisti.

Al džaba ja to tebi pričam
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:13 22.07.2013

Re: Objasnjenje

Eto, nije smelo da se kaže da je Tita glup.

I ti smatraš da je to ključni domet demokratije.
I ti kažeš nekome da je glup i onda si Baja.Tačno postojao je onaj čuveni član koji je sankcionisao vređanje državnih rukovodilaca, I taj član i nije donešen zbog normalnih ljudi koji inače ne vređaju druge ljude bez obzira da li su obični seljaci ili visoke budže.Takođe i onaj član koji zabranjuje vređanje na nacionalnoj i verskoj osnovi, pa valjda i sada postoji i takođe nije donet zbog normalnih ljudi već nekih drugih koji imaju potrebe da psuju nečije majke s naglaskom na njihovu nacionalnu pripadnost.Kraju to što je psovanje majke za normalne ljude najveća uvreda, ali ima ih kojima je uzrečica, valjda kao kulturno-vaspitni obrazac, deo identiteta i image-a.
A što se mene tiče neka psuje ko kome šta hoće, samo mene da ne dira, a time samo pokazuje koliko je ko pristojan.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:36 22.07.2013

Re: Objasnjenje

ali suština je da si onda mogao mirno da se krećeš kuda hoćeš

Pa, baš i nisi...
Sedamdesetih godina prošlog veka, recimo, moj pokojni otac i ja putujemo Kosovom, svratimo u hotel pored Peći da prespavamo. Portir, Albanac, ljubazan čovek, nam kaže da se lepo zatvorimo u sobu i ne izlazimo do jutra, tako je sigurnije, a bilo bi dobro i da ne pokušavamo da odemo u hotelsku salu za hranjenje gostiju, jer je tamo trenutno lokalna svadba sa pevanjem i pucanjem, moglo bi da dođe do našeg povređivanja...
A, mogla bih da pišem i o davanju posebnih dozvola za seljenje u drugi stan...porodicama onih koji su videli Goli otok uživo...što je sezalo sve do polovine sedamdesetih.
blogovatelj blogovatelj 13:50 22.07.2013

Re: Objasnjenje

I ti smatraš da je to ključni domet demokratije.


To ne da je ključni domet, nego je to sama osnova, dragi Karagaća. Os-no-va!
Kako možeš bilo koga da pokušaš da smeniš sa ma kakve funkcije ako te hapse kada pomeneš da je taj neko npr lopina?
Samo sam došao da ti citiram Spirin komentar sa drugog bloga, o tome kako je pravosudni sistem funkcionisao u SFRJ.
Evo citat, izveštaj iz novina kako je uhapšena grupa ljudi 1966. I zbog čega je uhapšena.

O Sejkinoj slozenoj i osetljivoj ljudskoj prirodi govori i jedan detalj u biografiji, dogadjaj - upravo njegov neobicni poduhvat koji se redovno izbegava u komentarima (izuzev krajnje skrivenog, nejasnog pominjanja u tekstu Irine Subotic za katalog retrospektivne izlozbe: "istrazni zatvor novembar- decembar 1966" i Nikole Suice u "Vremenu" 1990: "svojevrna duhovna porodica pod budnim okom vlasti i idelogije... Pokusaj osnivanja nezavisnih novina dodaju mu krajem 1966. iskustvo hapsenja i zatvaranja". Grupa jugoslovenskih intelektualaca i umetnika odlucila je da pokrene nezavisni casopis za kulturu koji su nazvali "Put". U osnivacku redakciju, pored Sejke, usli su Daniel Ivin, Marijan Batinic, Franjo Zenko, Mihailo Mihailov, Pedja Ristic i Slobodan Masic kao tehnicki urednik, a privremeni sekretar redakcije bila je Dusanka Barovic, supruga advokata Jovana Barovica koji je podneo zahtev za registraciju casopisa. Cinovnici Titovog rezim mora da su bili zgranuti i zgrozeni: nekakva grupa osniva nezavisne novine mimo uobicajenog nacina da se takva javna delatnost vodi jedino kroz organizovane (a tada je to iskljucivo znacilo od tajne policije kontrolisane) socijalisticke drustvene forme.

Naravno, odmah je usledilo spektakularno, sinhronizovano i istovremeno hapsenje clanova redakcije u Beogradi, Zagrebu i Zadru i momentalno pokretanje istrage protiv svih (racunajuci i njihovog advokata?!) zbog "udruzivanja u neprijateljsku organizaciju" kako je stajalo u optuznici. Nakon tri meseca, bez ikakvog obrazlozenja, postupak je naprasno prekinut i svi su pusteni iz zatvora izuzev Mihailova kome je pronadjen osnov za prosirenje optuznice na "neprijateljsku propagandu". Marija Cudina, tadasnja Sejkina zena, redovno ga je posecivala u zatvoru donoseci mu, uz druge potrepstine, i pribor za crtanje. To se, medjutim nije moglo reci za vecinu clanova "Mediale" (koji su se i kasnije, ocigledno zastraseni, veoma klonili pominjanja ove Sejkine nevolje).


Preuzeo odavde.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:34 22.07.2013

Re: Objasnjenje

Kako možeš bilo koga da pokušaš da smeniš sa ma kakve funkcije ako te hapse kada pomeneš da je taj neko npr lopina?

znaš šta je mnogo gore i opasnije od toga.To je da vidiš lopine na svakom koraku a niko ne sme da ih hapsi.
Nije baš da su hapsili zato što za nekoga kažeš da je lopina ali ako si čoveka lažno optužio, odgovarao si i, sviđalo ti se ili ne, onda je pravna država funkcionisala neuporedivo bolje no sada, i da ne bude zabune upravo glede zaštite građana i njihove bezbednosti i sigurnosti.A što se tiće tih političkih obračuna na kojima uporno insistiraš kako su proganjani protivnici režima, pa nešto ne vidim ni da je država , osim Đilasa imala pravih disidenata niti su bili u zatvoru.Ne računaš valjda Matiju i Dobricu u disidente koji su čak postzali akademici u onom sistemu. E a što su u zatvoru bili Tuđman, Izetbegović, Karadžić i drugi nacionalistički šljamovi ja to pozdravljam.
A što se te tvoje osnove tiče slabo si naučio šta je osnova demokratije, a osnova je onoliko slobode do granice koja ne ugrožava isti stepen prava i slobode drugih.Iz toga pametni ljudi prostom logikom zaključuju da ne možeš imati slobodu vređanja drugog, da ne možeš imati slobodu napadanja drugog sa nacionalističkih i šovinističkih pozicija, i sankcionisanje tih delikata je u redu i sada bi isto trebalo da postoji.
Slažem se da je bilo glupo nekoga progoniti ili zatvarati zato što recimo kaže da socijalizam i ne mora biti bolji od zapadne demokratije.Po meni, trebalo je dozvoliti višestranački sistem pa neka preko stranaka i na izborima artikulišu svoje stavove, pri čemu nikada ne bih dozvolio stranke sa čisto nacionalnim i nacionalističkim programima niti stranke koje veličaju ustaški i četnički pokret i kolaboraciju. Pa izvini, i zemlje najrazvijene zapadne demokratije su zabranile KP samo zbog ideoloških suprotnosti i to još obrazložile zaštitom ustavnog poretka i demokratske vladavine.
Ja razumem da je neko antikomunista ali da mora biti istovremeno i ostrašćen i nedokazan to je samo izgleda kod nas u tolikoj meri a upravo što im je demokratija samo paravan a zapravo kada bi došli na vlast slali bi opet komuniste na robiju kao i pre 2.svetskog rata, samo ne mogu jer sada nema komunista.
Uživaj ti tamo gde si, ako sam dobro skonto u Kanadi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:35 22.07.2013

Re: Objasnjenje

Eto, nije smelo da se kaže da je Tita glup.

I ti smatraš da je to ključni domet demokratije.


To je osnov demokratije. Rekoše ti već. Krajnje domete još nikonije definisao.

Sloboda je osnov demokratije. Sloboda da se kaže ono što se misli.
U diktaturi koju ti ovde hvališeš nije postojala sloboda da se iznese svoje mišljenje čak i kad se ono ticalo ličnog ukusa, estetike, a o političkom mišljenju da se ni ne govori.
A ti pitaš šta nije smelo da se kaže. Nije smelo da se kaže ništa što nije bilo hvalisanje Tite i bulumente oko njega.

Zamisli, recimo, da je neko nekako uspeo da javno, u novinama, na TV,radiju, kaže kako smatra da su Tita i Jovanka najružniji par koji je video.
Kako bi se taj proveo?

A zamisli tek da je tamo sedamdesetih (tih po tebi srećnih sedamdeseti) rekao da je Tita upropastio državu. A to je moglo i te kako da se dokazuje. Da li bi taj ikad video beo dan?

A ti sada pitaš šta nije smelo da se kaže.

Ne znam stvarno šta je razlog da postavlajš ovako besmislena pitanja.
Da li to što si zaboravio to vreme, ili to što je komunizam u tebi ubio potrebu za slobodom. Možda tebi sloboda ni ne treba, možda se bolje osećaš kao nečiji podanik.

Mantra o slobodnom spavanju pored puta je besmislica iz dva razloga.
Prvi je taj što i nije baš tako bilo (Jelica je pisala o tome) a drugi što puka fizička bezbednost je možda dovoljna stoci, njoj možda ne treba ništa osim da je niko ne bije i ne ubije, ljudima to nije dovoljno.

Milan Karagaća Milan Karagaća 20:47 22.07.2013

Re: Objasnjenje

a drugi što puka fizička bezbednost je možda dovoljna stoci, njoj možda ne treba ništa osim da je niko ne bije i ne ubije, ljudima to nije dovoljno.

a šta ti kao toliki mudrac misliš o tome kada ljude ubijaju kao stoku, tebi je to ok.
Nije smelo da se kaže ništa što nije bilo hvalisanje Tite i bulumente oko njega.

ali te niko i nije terao da ih hvališ, to su radili samoinicijativno poltrončine i to upravo oni koji su su posle postali najveći pljuvači po Titu a hvali sledeće i opet sledeće.
kaže kako smatra da su Tita i Jovanka najružniji par koji je video.

mođda su trebali propisati da svi pričaju kako si ti najlepši i najpametniji, možda bi ti bilo drago a sistem dobar.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:57 22.07.2013

Re: Objasnjenje

a šta ti kao toliki mudrac misliš o tome kada ljude ubijaju kao stoku, tebi je to ok.


Daj bre Karagača ne lupaj gluposti.
Gde sam ja napisao da je meni ok kad ljude ubijaju kao stoku?
Jel ti stvarno ne možeš da razumeš ono što pročitaš, ili ti je toliko teško da priznaš da si napisao besmislicu?

ali te niko i nije terao da ih hvališ,


Alo, majstore!
Priča se o tome šta je bilo zabranjeno da se kaže, a ne o tome na šta se prisiljavalo?

mođda su trebali propisati da svi pričaju kako si ti najlepši i najpametniji,


Nisu.
Samo su trebali da dozvole da svako kaže svoje mišljenje.
Ali nisu.
I prošli su (ste) kako su (ste) prošli.
Oduvala ih (vas) istorija u nepovrat.
Eno, često se pominju skupa sa fašistima.
Tu im (vam) je i mesto.
nurudin nurudin 20:58 22.07.2013

Re: Objasnjenje

znaš šta je mnogo gore i opasnije od toga.To je da vidiš lopine na svakom koraku a niko ne sme da ih hapsi.



freehand freehand 21:04 22.07.2013

Re: Objasnjenje

nurudin
znaš šta je mnogo gore i opasnije od toga.To je da vidiš lopine na svakom koraku a niko ne sme da ih hapsi.




Pa to je slika i prilika samoupravnog socijalizma.
Dok se partijske lopine ne zamere nekom zajebanom Drugu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 22.07.2013

Re: Objasnjenje

nurudin
znaš šta je mnogo gore i opasnije od toga.To je da vidiš lopine na svakom koraku a niko ne sme da ih hapsi.





A najgore i najopasnije je kad lopine vidiš na svakom koraku, a niti ih ko hapsi niti smeš da kažeš da su lopine, što će reči, komunizam je najgori i najopasniji.
nurudin nurudin 21:31 22.07.2013

Re: Objasnjenje

hoochie coochie man
nurudin
znaš šta je mnogo gore i opasnije od toga.To je da vidiš lopine na svakom koraku a niko ne sme da ih hapsi.





A najgore i najopasnije je kad lopine vidiš na svakom koraku, a niti ih ko hapsi niti smeš da kažeš da su lopine, što će reči, komunizam je najgori i najopasniji.



Hoochie, погрешно си цитирао, нисам ја ово рекао, да не дође до забуне...

П. С. Их, сад -- комунизам је најгори?!
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:00 22.07.2013

Re: Objasnjenje

ne lupaj gluposti.

ne lupaj ti, puka fizička bezbednost je prvi uslov a onda tek kada si bezbedan možeš da se zamlaćuješ koga ćeš da kritikuješ, ko ti se sviđa ili ne sviđa.Ako sam ti rekao da su postojale zabrane ne znači da sam to sve odobravao ali, pravo da ti kažem nisam imao potrebu da niti sam smatrao nekim herojstvom da javno psujem majku ni Titu ni Jovanki ni Milki Planinc, ni Miloševiću, kao što ne mislim da su sada hrabri a ni mnogo pametni oni koji svoje političke protivnike vređaju na primitivan način. Takođe, protiv sam toga da se pljuje po predseniku države pa zvao se on Toma, Boris, Voja ili bilo kako jer to je predsednik države u kojoj živiš.Tačno je da sada možeš u novinama da kritikuješ predsednika, a onda nisi mogao, pa ne odobravam ali je i drugo istorijsko vreme.
Samo su trebali da dozvole da svako kaže svoje mišljenje.

jedno je da svako kaže svoje mišljenje a drugo da svaka budala može da lupa šta hoće i vređa koga hoće.
Oduvala ih (vas) istorija u nepovrat.

blagš nama, a vas nam je doduvala pa je sada cela nacija presrećna.
Eno, često se pominju skupa sa fašistima.

ne pratim niti me interesuje šta fašisti rade i oni čiji su idoli naložili svojoj žandarmeriji i kvislinškim formacijama da streljali svakog Srbina koji bi rekao nešto ružno za fašiste koji su okupirali zemlju.
Oni koji pominju skupa sa fašistima su obična profašistička i fašistička bagra.
Tu im (vam) je i mesto.

sram te bilo, a vidi se da si sam sebi odredio gde ti je mesto.
Neću bre više da raspravljam s tobom jer tebi nije ni stalo do rasprave.

Milan Karagaća Milan Karagaća 23:10 22.07.2013

Re: Objasnjenje

Pa to je slika i prilika samoupravnog socijalizma.

U pravu si ali sve pre samoupravnog socijalizma i posle njega je mnogo gore nego taj samoupravni socijalizam koji se tebi kao pioniru nije sviđao jer nisi uspeo da budeš odmah na visokoj funkciji, ili šta već, ti sam znaš zašto ti se ne sviđa prvobitna zajednica.
Dok se partijske lopine ne zamere nekom zajebanom Drugu

i tu si se zajebao jer svi su se plašili da ih neki zajebani drug odmah ne otkrije pa strpa u zatvor. I nećeš verovati, onda su i deca u školi i omladina i odrasli slušali kako se treba vredno učiti i raditi da bi se završila škola i zaradilo , a sada im se sugeriše da maznu što mogu i po mogućnosti što više i odmah a ko šiša onog drugog.
Za razliku od vremena gde je čovek čoveku bio čovek i drug uprkos svim devijacijama i raskoracima između normativnog i stvarnog, teorije i prakse, posle toga smo dobili ogoljeno da je čovek čoveku vuk.
No se nadam da će Vučić ipak ispuniti obećanje i uvesti u red pa barem da te vukove smesti tamo gde im je mesto.
nurudin nurudin 23:17 22.07.2013

Re: Objasnjenje

Eno, često se pominju skupa sa fašistima.
Tu im (vam) je i mesto.


Ово је први жути, следеће је бановање, уколико не уследи извињење Милану.
freehand freehand 23:20 22.07.2013

Re: Objasnjenje

a sada im se sugeriše da maznu što mogu i po mogućnosti što više i odmah a ko šiša onog drugog.

Gde to piše?
U udžbenicima koji su zamenili marksizam?
Neće biti, Milane. Mada - daj citat ili link, ako imaš. Odmah ću povući reč.

No se nadam da će Vučić ipak ispuniti obećanje i uvesti u red pa barem da te vukove smesti tamo gde im je mesto.

E dobro. Ja doduše nisam vernik tog tipa, al tebi ne branim.
nurudin nurudin 23:25 22.07.2013

Re: Objasnjenje

Gde to piše?
U udžbenicima koji su zamenili marksizam?


Реторско питање...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:38 22.07.2013

Re: Objasnjenje

a onda tek kada si bezbedan možeš da se zamlaćuješ koga ćeš da kritikuješ, ko ti se sviđa ili ne sviđa


Da to je taj mentalni sklop.
Iznošenje politilčkog stava je zamlaćivanje po vama komunistima.

Sećam se, valjda je to bio prvi saziv višestranačke skupštine, Živorad Igić je, obraćajuči se tadašnjoj opoziciji, uoptrebio čini mi se baš taj izraz, zamlačivanje,
Rekao je, otprilike, dokle če te da nas zamlaćujete, pustite nas da radimo.
Oni (vi) radom smatrate sporvođenje onoga što ste naumili, a ako to neko kritikuje i misli drugačije smatrate zamlaćivanjem ako već ne možete da zabranite.
I nije, Kargaća fizička bezbednost prvi uslov slobode, sloboda je uslov svih uslova
Fizičke bezbednosti ima i u zatvorima ali nema slobode.
Baš kao i pod petokrakom, bezbedan si bio samo dok nju ne dirneš, a ako se drzneš na to, nestaje i bezbednosti i slobode a bogami može i glave da nestane.



jedno je da svako kaže svoje mišljenje a drugo da svaka budala može da lupa šta hoće i vređa koga hoće.

A šta je lupanje a šta vređanje određuje, Karagaća, ko?
Da li je lupanje i vređanje koje trebalo zabraniti stav da je Tita glup, ruzan i zao, ili je to legitimno mišljenje?


blagš nama, a vas nam je doduvala pa je sada cela nacija presrećna.

A da li je nacija presrećna odrešuje, Katagaća, ko?
Da li je možda upravo nacija ta koja na izborima određuje sa kojima je srećnija?
Ako jeste onda je malo nacija na svetu koje na slobodnim izborima biraju vas, komuniste. Izgleda da vas niko ne smatra usrećiteljima.
A ako se ti ili CKSK taj koji određuje kad je neko srećan a kad nije, onda je to već druga priča.
sram te bilo

Što?
Zato što sam jednu tiraniju uporedio sa drugom? I to ne čak ni uporedio već konstatovao da postoje neki koji ih svrstavaju u istu grupu.
Dirnuo ti petokraku, jebote, pa treba da me bude sram.

Tebe nije sram što se sprdaš sa državnim obeležjima, a ovamo se prenemažeš kako ne pljuješ po instituciji predsednika pa neka je on i kreten.

I bolje je da više ne raspravljaš


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:39 22.07.2013

Re: Objasnjenje

Ово је први жути, следеће је бановање, уколико не уследи извињење Милану.


Ne pada mi na pamet, banuj odmah.
freehand freehand 23:45 22.07.2013

Re: Objasnjenje

nurudin
Gde to piše?
U udžbenicima koji su zamenili marksizam?


Реторско питање...

Šta je retorsko pitanje?
Možeš ti da ukažeš na knjigu/udžbenik/predavanje koje to potvrđuje?
Mislim, ako nisi zauzet grdnjama i kažnjavanjem.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:46 22.07.2013

Re: Objasnjenje

Gde to piše?

u praksi burazeru, a i u udžbenicima u kojima se za sve okrivljuju drugi.Pa nećeš mi reći da je javna kupovina ocena, testova, diploma, neplaćanje poreza nešto što ne daje primer za to.Jbt. jesi li ti slep kod očiju i gluv kod ušiju, pa jel uopšte živiš ovde, je li čitaš novine i to samo ono što se selektivno objavi, pročita li koliko je maznuo novi direktor železnice, koliko uzima predsednica lekarskog društva i gde god se okreneš.Pa zar ne primetiš prostu stvar kako onaj što vozi i telefonira tera 80 km preko pešačkog prelaza iako vidi pešake koji nameravaju da pređu, a ako neki i krene on će da mu stisne sirenu i gas.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:47 22.07.2013

Re: Objasnjenje

Možeš ti da ukažeš na knjigu/udžbenik/predavanje koje to potvrđuje?

ti se zajebavaš i još si bukvalista, čudo da ne trađiš da ti pošalje video klip kako se kupuju ocene, diplome , testovi.
nurudin nurudin 23:50 22.07.2013

Re: Objasnjenje

hoochie coochie man
Ово је први жути, следеће је бановање, уколико не уследи извињење Милану.


Ne pada mi na pamet, banuj odmah.



Добро!

Ја сам лепо замолио да се не прелази граница пристојности.
Заиста ми је жао, умете да будете конструктивни дискутант.
freehand freehand 23:53 22.07.2013

Re: Objasnjenje

u praksi burazeru

Hoćeš da ti nabrajam socijalističku praksu?
a i u udžbenicima u kojima se za sve okrivljuju drugi


Pa dvadeset generacija je stasavalo na marksističkoj kritici svega i svačega! Jbt, nije trebalo da znaš šta je rekao Kant, nego šta je Marks rekao o Kantu. Jebeš Hegela, bitno je šta je Marks rekao o Hegelu... I tako do danas.

Pa zar ne primetiš prostu stvar kako onaj što vozi i telefonira tera 80 km preko pešačkog prelaza iako vidi pešake koji nameravaju da pređu, a ako neki i krene on će da mu stisne sirenu i gas.

Dabre, u komunizmu niko nije gazio ljude. Samo tenkovima. A i nije bilo mobilnih telefona, moraš priznati. A priznaćeš da je malo tupavo čak i od komuniste očekivati da vozi sa rupovkom na uvetu.
freehand freehand 23:58 22.07.2013

Re: Objasnjenje

Milan Karagaća
Možeš ti da ukažeš na knjigu/udžbenik/predavanje koje to potvrđuje?

ti se zajebavaš i još si bukvalista, čudo da ne trađiš da ti pošalje video klip kako se kupuju ocene, diplome , testovi.

Pa sad, ako budeš zapeo - poslaću ja tebi imena i prezimena i škole socijalističkih direktora i partijskih sekretara koji su kupovali diplome da je sve proštalo.
Ili ime i prezime čoveka koji je početkom osamdesetih u gradskom marksističkom centru u Beogradu provalio kako se naveliku krade prijavljivanjem stotina nepostojećih polaznika u svakom semestru.
Što je - nećeš verovati! - država uredno plaćala!
E posle toga nisu bez posla ostali lopovi, jer su samo malo preraspoređeni, nego on. Sa nezaposlenom ženom i bebom u iznajmljenoj garsonjeri.

P.SD.
jesi gledao ovaj film, Milane?
Pogledaj ga, ako nisi. Moižda te podseti na ono što nikad nije bilo.

nurudin nurudin 23:59 22.07.2013

Re: Objasnjenje

freehand
nurudin
Gde to piše?
U udžbenicima koji su zamenili marksizam?


Реторско питање...

Šta je retorsko pitanje?
Možeš ti da ukažeš na knjigu/udžbenik/predavanje koje to potvrđuje?
Mislim, ako nisi zauzet grdnjama i kažnjavanjem.



А, шта није, мислим стврано...Сад тражиш фусноте, а мене онако одокативно оптужиш да сам страни плаћеник (удружени издајнички подухвата), иако више не радим ни за ког...

Можеш ли да докажеш?

freehand freehand 00:03 23.07.2013

Re: Objasnjenje

Можеш ли да докажеш?

Verovatno ću moći, ako sam tako rekao.
Samo mi pomozi malo, gde ovo

а мене онако одокативно оптужиш да сам стани плаћеник (удружени издајнички подухвата), иако више не радим ни за ког...

... piše?

Milan Karagaća Milan Karagaća 00:04 23.07.2013

Re: Objasnjenje

Jebeš Hegela, bitno je šta je Marks rekao o Hegelu... I tako do danas.

Dabre, u komunizmu niko nije gazio ljude. Samo tenkovima. A i nije bilo mobilnih telefona, moraš priznati. A priznaćeš da je malo tupavo čak i od komuniste očekivati da vozi sa rupovkom na uvetu.

ne radi se da li imaš rupovku ili HTC već kako se odnosiš prema drugima.Pa ako hoćeš, naš socijalizam se i razlikovao od drugih jer nisu izvođeni tenkovi na narod, ne računam ono Jovićevo jer on odavno nije već bio komunista.I kada su neki išli tenkovima na narod npr. u Čehoslovačkoj Beograd je organizovao protestni miting.
Tako da, priznaćeš da su ti usporedbe i objašnjenja kontradiktorna, da ne kažem tupava kada je rečeno u pitanju.
nurudin nurudin 00:07 23.07.2013

Re: Objasnjenje

freehand
Можеш ли да докажеш?

Verovatno ću moći, ako sam tako rekao.
Samo mi pomozi malo, gde ovo

а мене онако одокативно оптужиш да сам стани плаћеник (удружени издајнички подухвата), иако више не радим ни за ког...

... piše?



Умислио сам... :)
nurudin nurudin 00:12 23.07.2013

Re: Objasnjenje

I kada su neki išli tenkovima na narod npr. u Čehoslovačkoj Beograd je organizovao protestni miting.


Иначе, да искористим прилику, занимљиво посматрање на феномен Прашког пролећа у књизи Мостови преко европске реке, Карел Косик.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana